Skip to content


       Szűrés lista

Választási körkép

Nézzünk körül, mi hír a pártok háza táján.

MDF, LMP:

Versenyt futnak a kopogtatócédulákért, az LMP egyelőre jobban áll a fővárosban, mint Ibolyáék. Még két nap! Nagyon izgulok, hogy összejön-e bármelyiknek is.

MCF Roma Összefogás, Kolompár Orbán:

A "mentelmi jogért bármit" jeligére a blog egyik kedvenc megmondóembere a tavaly óta jobbikos fellegvárnak számító Ózdon indulna a választáson. Egy csúnya lebőgés ugye még mindig sokkal jobb, mint a börtön. Ő egyébként a párt egyetlen olyan jelöltje, aki már leadta a 750 kopogtatót, de a minden bizonnyal rasszista helyi választási bizottság még nem döntött a hitelesítésükről.

Fidesz:

Előálltak az új plakátokkal, amik szokás szerint rendkívül bénára sikeredtek. Kedvencem  a 12 órás műszak után odarángatott kelletlen pénztárosnő, de a viruló húszéves csajt se nagyon értem az egészségügyis képen.

 

Jobbik:

A Nézőpont Intézet legújabb kutatása szerint fej-fej mellett mennek a szocikkal, 12-12%-on állnak mindketten. Sokan már csomagolnak.

MSZP:

A kibukottleésmennyivel rovatot nincs időnk vezetni, így most azt említeném meg, mint érdekességet, hogy a párt bunkósbotja, Szanyi Tibor előrukkolt egy egészen fantassssztikus kampányfilmmel. Csupa ötlet és ízlés. Egyébként ő nem tartja problémásnak, hogy a beteg Horn hangjával, és úgy egyáltalán Horn Gyulával kampányol.

 

 

Házi felmérés:

 

 

Címkék: választás

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr411847494

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ózdon indul Kolompár Orbán 2010.03.17. 18:10:01

Ózdon indul a választáson Kolompár Orbán. Már leadta az induláshoz szükséges kopogtató mennyiséget, és ha a helyi választási bizottság jóvá hagyja az indulását, akkor ismét mentelmi jogot élvezhet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lake 2010.03.17. 17:23:43

Én az Orbánt!...a Kolompár Orbánt...egyértelmű
...mi?..ja, hogy választani?....és nem mállasztani?...bocs :D

warriorseby 2010.03.17. 17:27:12

Csak adja Isten, hogy az MDF és az LMP ne tudjon elindulni!

Hilly 2010.03.17. 17:28:17

A Jobbik közvéleménykutatási eredményét nyugodtan meg lehet szorozni hárommal és akkor reálisabb képet kapunk.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2010.03.17. 17:31:58

Én a vízilovakkal vagyok, akkor is kell választani?
Amúgy Jobbik, nekik még nincs akkora rutinjuk a lopásban...meg talán a kapcsolatrendszerük sem olyan elmélyült.., meg talán az új seprű jól seper elv is működik majd egy darabig. A többiek már megmutatták, nem politikusok, de érdekemberek, ha kell tolvajok, ha kell, barátok mindannyian, egy mindenkiért, mindenki egyért. Rájuk nincs miért savaznom...megmutatták, feketén.fehéren, nem a nép, csak a hatalom, és a pénz érdekli őket.
És nagyon de nagyon biztos vagyok benne, már hónapok óta, hogy a sorrend.: Fidesz, Jobbik, mszp

Krikri 2010.03.17. 17:35:59

Szavazzunk, légyszi :)

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:38:36

Rövidhír:
"A sikkasztással vádolt Kolompár Orbánnal szövetkezhet a Dávid Ibolya vezette MDF a parlamentbe jutásért. Az MCF Roma Összefogás Párt a héten dönt az esetleges szövetségkötésről. Az biztos, hogy néhány nap alatt több MDF-es jelöltnek is összegyűlt a 750 ajánlószelvénye, Debreczeni József szerint „gátszakadásszerűen megindultak a cédulák”."
Olvassátok el, érdemes: kuruc.info/r/52/56772/
Ez már a végvonaglás...

m.logic 2010.03.17. 17:39:06

Ha már mentelmi jog. A Jobbikos "rágalmazó" kérte, hogy függesszék fel mentelmi jogát,de nem kérhette, így az ügyészség kérte helyette. Na most mi a helyzet Kolompárral, Debreczenivel, Herényivel, Helmeczyvel, ... Az ő mentelmi joguk felfüggesztését miért nem kéri az ügyészség?

m.logic 2010.03.17. 17:40:55

@Hilly: Fenét. Ha mondjuk az EP választáson 5%-ot mondtak nekik és lett 15%, az nem azt jelenti, hogy 3-mal kell szorozni. Azt is jelentheti, hogy 10-et kell hozzáadni.

Shaddam ' 2010.03.17. 17:42:33

Jobbik.Ha semmi mást nem csinálnak a Parlamentben mint kolompár vicceket mondanak akkor is(ez is több mint a semmi).Van egy érzésem hogy a választás után lesz itt óvodás kivonulás az mszp részéről.

m.logic 2010.03.17. 17:42:39

@Kartal (mindenbe beleszól): Remélem a jobbikosok keményen dolgoznak a választási bizottságokban, hogy levigyék MDFék, LMPék ajánlószelvényeinek számát 750 alá. Meg kell akadályozni az MDF Bp-i listáját, az LMP-nek meg az országos listáját.

Roxvox 2010.03.17. 17:43:18

Ma osztogattak egy Narancsvidék című kiadványt. Mindenki elkapkodta, mint az őrültek, azt hitték, hogy a Fidesz szólt hozzájuk. Tévedtek. Tele volt Fidesz "rágalmazásokkal". Ötletes így sokan olvasták. Vajon kik adták ki?

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:44:19

@m.logic: a mentelmi jog pont azért lett kitalálva, hogy a képviselők őszintén beszélhessenek, ne lehessen őket ilyenekért perelni. Erre az összes büdös korrupt tolvaj rabló, hazaáruló mentelmi joga megmarad, rágalmazásért meg elveszik... na mindegy, találkozunk mi még ezekkel a nevekkel a körözési listákon.

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:45:33

@m.logic: én azt remélem, hogy a Jobbikosok keményen és maximálisan korrekten dolgoznak. Pont. Aztán lesz ami lesz.

Marcellusca 2010.03.17. 17:46:19

@laspalmas: Titok, vaze, titok. :))))

@Roxvox: Nem én vo'tam! :D

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:46:53

@Shaddam ': remélem ha kivonulnak, többé vissza sem engedik őket.

Marcellusca 2010.03.17. 17:48:57

Igeeeen, a Jobbik 57%-on áll.

Ja, hogy ez csak egy házi felmérés és még csak heten szavaztunk? :)

Oszt'?
Akkor, az 57% az 57%! :)

Na, ennyit a felmérésekről és a "számok nem hazudnak" teóriáról!

Roxvox 2010.03.17. 17:49:02

A Nézőpont Intézet vajon melyik oldalon áll?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 17:49:07

"Ti kit választotok?"
Én csak egy korrekt kormányt szeretnék a végén, tök mindegy, milyen pártból...

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:49:10

mondjuk a Fidesz megvesztegethetne a legalsó plakáton lévő leányzó telefonszámával, akkor talán rájuk szavaznék... xDDD

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.03.17. 17:49:49

Még addig addig,elönt bennünket az Mdf-es ár.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 17:50:05

@Kartal (mindenbe beleszól): Vagy igazából ők látszanak a leginkább olyannak, aki nekiáll valamit CSINÁLNI.
Nekem is mindegy ilyen szinten, csak mozduljon már el az ország a holtpontról...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 17:50:22

Ki az a három, aki Kolorra nyomott ?!?!?!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.17. 17:50:38

"a viruló húszéves csajt se nagyon értem az egészségügyis képen"

Szülőképes nő, leendő anya, mit nem lehet ezen érteni? :-)

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:51:19

@laspalmas: valami marha brahiból nyomkodja szerintem...
ki kell őket tiltani innen xD

Krikri 2010.03.17. 17:52:02

@laspalmas: kösz, bár nekem azért az M DF és LMP nem egy kategória, ráadásul a madöf nem kolompárékkal szövetkezik? :)

reKorrekt 2010.03.17. 17:52:22

@m.logic: vagy egy 1-est elé kell írni :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.17. 17:52:28

@Kartal (mindenbe beleszól): Én pont azon lepődtem meg, hogy jobb nőket is válogathattak volna...

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:52:29

@ColT: igen, remélem megtolják a szekeret. Nem holtponton vagyunk, hanem a gödör alján, lehet hórukkolni, mire innen kijutunk.

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 17:52:41

@Kartal (mindenbe beleszól):

te én úgy látom a szemüveges "lány" már foglalt:-)

@Roxvox:

nézőpont kérdése...

arlequin 2010.03.17. 17:53:08

@Hilly: akkor ezen a blogon a szavazás szerint 3*47=141%-on áll ;-)))

Roxvox 2010.03.17. 17:53:25

@laspalmas: Bocs én ilyeneket, hogy mszp.hu nem olvasok. De lehet hogy kéne. :)

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 17:54:06

@laspalmas:

a három volt szoci szavazó innen....váltottak na....:-)

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:54:24

@ColT: pont ez a lényeg. Átlagembereket akartak a plakátra nem modelleket. Csak az a baj, hogy fogalmuk sincs, hogy néznek ki az átlagemberek...

arlequin 2010.03.17. 17:54:39

@Kartal (mindenbe beleszól): nem én voltam, hanem ő. egyébként szeretem a kolormonitort. ti?

Krikri 2010.03.17. 17:54:44

@m.logic: szerinted ők a Jobbik elől veszik el a szavazókat vagy mi a bajod velük?

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 17:55:38

@derelyegrádi szellem: nem nénit mondtam, hanem leányzót. Aszittem a jogászoknál a szövegértés alapkövetelmény... :D

Roxvox 2010.03.17. 17:57:52

Olyan opció mééé nincs, hogy egyiket sem?

kacsa! 2010.03.17. 17:58:50

@Roxvox: Azt én is hiányoltam...
És egyébként is: CSAK A FRADI!

arlequin 2010.03.17. 17:59:56

megnéztem a szanyi-videót. hatalmas. nekem tetszik, olyan ss-hangulata van. "egyedül vagyunk"... esetleg a spártai 300-ak. nagyon jó

arlequin 2010.03.17. 18:04:49

www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=27927
utána kéne járni, hogy tényleg "egyeztettek-e" a cionjézuskázókkal a viktorék. vki tud forrást?

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:05:39

@Roxvox:

Nem. Ha alacsony várnyomásod olvassad az mszp-hu-t, ha magas, akkor inkább ne. :-)

Homeoffice 2010.03.17. 18:06:57

Listán Jobbik, Egyéniben Totya (Igen, szoci) Felelősséget vállalom.
Mivel most vagyok ma itt utoljára, a szemét komcsizást hagyjuk.
Érveimet többször is elmondtam. (Jah most fedeztem fel egy vadiúj sportközpontot angyalföld a rákospatak mellett, most épül )

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 18:09:33

@arlequin: argh... a hunhír nem egy autentikus forrás. Egyébként nem tartom valószínűnek, a "hit" gyülevészének más irányban vannak érdekeltségei.

Lone Wolf 2010.03.17. 18:09:40

Az LMP-t még nem is bánnám. Minden friss vér csak jót tehet a politikai közéletnek, ami lássuk be, a béka segge alatt van minálunk. AZ MDF-el meg nem kell foglalkozni. Még ha össze is jön nekik a pesti lista, ide valóságos csoda kell hogy bejussanak.

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:09:45

@arlequin:

nekem tetszik, olyan ss-hangulata van

Biztos a Duna-part miatt....

Náczi-e vagy? :-)

De a szokásos igazmondás azért benne van. "Egyedül vagyunk" mondja/panaszolja egy olyan párt embere, akik 11 évig voltak egy másikkal kormányzati/ koalícióban....

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:13:58

@Kartal (mindenbe beleszól):

Pl az ATv-ben, ami közismerten nagy fideszes TV...drágabolgárúrékkal, bugásmészárossal, jóestétkívánokmeghaltkosszigin Avar Janival....igaz lehet....kb. mint a nagykoalíció az MSzP-vel..

arlequin 2010.03.17. 18:14:40

@derelyegrádi szellem: tényleg bejött. olyan elmúlás-szagú. őszinte, egyszerű. ;-)))
@Kartal (mindenbe beleszól): nol-on és hvg-n is fenn van. mi az autentikus forrás, kérdem én?

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:20:34

@Gunther:

"Egyéniben Totya (Igen, szoci) Felelősséget vállalom."

Lesz miért:

"8 milliós „szoci” WC – az ügyészség nyomozást indított

Különösen nagy értékre elkövetett hűtlen kezelés gyanúja miatt rendelt el nyomozást az ügyészség összesen öt, XIII. kerületi önkormányzati felújítás kapcsán – jelentette be Spaller Endre, a kerület Fidesz-KDNP frakciójának vezetője. A politikus elmondta: a szóban forgó beruházásokat átlagosan 30-40 százalékkal árazták felül"

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 18:21:45

@derelyegrádi szellem: ATV mint Fideszes xD
@arlequin: látom. Hogy ma mi az autentikus?... pfff...

reKorrekt 2010.03.17. 18:23:55

@Lone Wolf: Az egyik alapítója a buzifelvonulás főszervezője volt, a másik meg a kendermag egyesület vezetője. Ezek után is biztos nem bánnád az LMP-t?

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 18:25:21

@derelyegrádi szellem: jah, ez érthető. A elvtársak kezdenek belefulladni a szarba, kell a wc.

ketroot 2010.03.17. 18:25:35

Nem tudom, hogy láttátok-e már, de én most akadtam rá... (szal bocs, ha linkelte már valaki)

www.youtube.com/watch?v=I2eO91xHTTc

Homeoffice 2010.03.17. 18:27:07

@derelyegrádi szellem:

Figy Szellem...
Én megvárom az ügyészi döntést.
Tudod... a vádemelés nem jelent semmit. Én is vádat tudok emelni bárkire.
Természetesen, ha igaz, akkor igazat adok Neked, és lehet szidni.

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 18:31:16

@ketroot: láttam valamelyik nap "Új médiabohóc születik" címmel az egyik portálon. Hányingerem is lett nyomban, kellett igyak egy sört, hogy megnyugodjak.

Shaddam ' 2010.03.17. 18:34:01

@reKorrekt:

Szdsz vér nem válik vízzé

Lone Wolf 2010.03.17. 18:37:00

@reKorrekt:

Talált süllyedt! Így is túlságosan benáczultunk. Kell valami ellenetek, mert egészségtelenül sok a kopasz fejbőr... :P

Komolyabbra? fordítva a szót. A melegfelvonulásosok húzzanak el annyuk csá'jába. De mi a bajod/bajotok a kendermagosokkal? Szívtál te már fűt? Bevallom én igen, és alkalomszerűen szökőévente 1x még most is előfordul. De nem vagyok függő, se rendszeres élvező, sőt, ami azt illeti, még alkalmi/partydrogosnak sem lehet nevezni. De, ahhoz eleget tudok róla, hogy azok mellé álljak ebbe a kérdésbe, akik a legalizásáért harcolnak.

Semmivel sem ártalmasabb mint az alkohol! Az baromság, hogy függővé tesz. Azazhogy, ha nagyon rákattansz, akkor tényleg kialakulhat fizikai függőség, a pszihikai mellett is. De bazdmeg! Ezen az alapon, a cigarettát, az alkoholt, a kávét, sőt még a kibaszott kólát, és a teát is be kellene tiltani! Pláne az alkoholt! Iszonyat sok ember van akinek ez tette tönkre az életét. Szóval, ez baromság.

Az meg hogy megágyaz a keményebb drogoknak egy kapitális hülyeség! Ha te a kávét kívánod tolhatják az arcodba a sört, ahogy csak akarják nem fog érdekelni. Ja, hogy a terjeszői ugyanazok? Hát egy frászt! Külön bandák, és külön elosztók foglalkoznak, szinte mindegyik kábítószerrel. És a fogyasztói társaságaik is klikkesednek.

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:37:06

@Gunther:

de, a vádemelés sokat jelent, de itt ilyen még nem történt, csak nyomozást rendeltek el, mert bűcselekméy alapos gyanúját látják fennforogni.

De nem akarok veled vitakozni arra szavazol akire akarsz. Csak akkor nem kell csodálkozni, hogy szétlopnak, meg felháborodni se, mert nem zsákbamacskát árulnak, volt most utoljára 8 év ezzel megismerkedni, és hát azt sem mondanám, hogy nagyon rejtve csinálnák.

Homeoffice 2010.03.17. 18:40:42

@derelyegrádi szellem:

Egyébként lenne egy kérdésem.
Ismered Angyalföldet?
30 éve élek itt. Mióta megszülettem.
Ez a körzet kibaszottul fejlődött. Menjél végig a Röppentyű utcán. Emlékezzél mi volt itt előtte.
Nem a kibaszott pártjára szavazok. Arra magasan szarok. Tőlem lehetne fideszes is. Jobbikos, Mdfes.
Ránézek Spallerre és hát kb rókázok.
Lehet hogy egy balfasz vagyok. De én nem veszem be azt a szar dumát, hogy aki fideszes az fehér, aki más az meg fekete.
Tudom hogy ez itt nem a reklám helye, de van egy blog ami CSAK és KIZÁRÓLAG angyalfölddel foglalkozik.
Ott Angyalföldiek bunyóznak egymással. Érvekkel. Nem egy szaros Hírtévés szöveggel, aminek az alján ott van az ellenvélemény is.
A Spaller miért nem képes ellenfelével együtt megszólalni? Ahhoz nem mer?
Azt a férget még a pártjában is rühellik, nemhiába rakták egy biztosan bukó szektorba.

HA tévedek, abban az esetben elnézést és vállalom a következményeket.

Homeoffice 2010.03.17. 18:42:06

@derelyegrádi szellem:

Sry ha kicsit elszaladt a ló velem. Ismersz:)

ketroot 2010.03.17. 18:43:18

@Kartal (mindenbe beleszól):

...én még a hatása alatt állok...

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 18:43:21

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: mert gondolom tömegek nyomkodnák azt a ki'aszott gombot... :DDD

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:44:02

@Gunther:

mint pl ez itt e:

"A rendőrség emlékeztetett arra, hogy a büntetőeljárás egy névtelen feljelentő levele alapján kezdődött, melynek következtében hűtlen kezeléssel gyanúsították meg Orbán Istvánt, az MSZP akkori megyei alelnökét. A tanúvallomásokból kiderült, hogy a Tatai Edzőtábor akkori igazgatója engedély nélkül, saját célra vette igénybe és használta az edzőtábor eszközeit, járműveit, illetve a konyhai szolgáltatást. Barátainak, ismerőseinek biztosított kedvezményes vagy ingyenes étkezést és szállást, az edzőtábor élelmezési raktárából és konyhájából élelmezési anyagokat tulajdonított el, több mint 52 millió forintos kárt okozva ezzel."

Hát különösebb titkot nem csinált belőle....

Ja, és ennek tükrében még az tetszik, amikor a jobbikosok a fideszt mszpés kollaboránsozzák, meg mszp közelizik....:-)

De tényleg nincs ebből semmi, csak a valósághoz ez is hozzátartozik.

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 18:44:42

@ketroot: igyál gyorsan valami erőset! Inkább annak a hatása alatt állj! :)))

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:46:50

@Gunther:

Semmi baj, a Tény szent a Vélemény szabad.... ismersz :-)

Homeoffice 2010.03.17. 18:50:05

@derelyegrádi szellem:

Szellem...Szellem...
Én értem miről beszélsz. A szocik (nagy többséggel) meg úgy általában a politika a férgek gyülekezete.

derelyegrádi szellem 2010.03.17. 18:52:15

@Gunther:

Az arányok, günther, azok a ki..szott arányok...

tudi 2010.03.17. 18:55:52

No a fene az LMP lenyomja az MDF-et, még a végén a Parlamentbe is bekerülnek. Na végre valami hír a nagy kedvencről, már azt hittem elveszett a Kolompár Orbán. A Fidsz plakátokkal nem tudom mi a baj persze jó lenne, ha félmeztelen nők lennének rajta, de végülis egyszerűek és könnyen érthetőek. A Jobbik lehet itt majd a 2. erő és a végén még az MSZP LMP között fog eldőlni, hogy ki lesz a 3. erő. És a végére Szanyi Tibi és "A Gyula" mondjuk én láttam ezt a videót, ahol "A Gyula" enyhén matton beszéli ugyanezt. www.youtube.com/watch?v=58Zyfx3D99A

Homeoffice 2010.03.17. 18:56:00

@derelyegrádi szellem:

Tudom.
Próbáltam jól fogalmazni:)))) (nagy többséggel) vs úgy általában
Nah derék...
Amit akartam nézni oldalt, hogy mif*sz van ott megszünk a kommentelési lehetőség. HURRÁÁÁ

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.17. 19:00:10

A következő két napban az lmp fogja bizergálja majd a csőrömet, az utóbbi három napban 11 egyéni képviselőjüknek gyűlt össze a kopogtató és ennek köszönhetően három új területi listát tudtak felállítani. (ez több, mint 34%-os növekedés* akkor, amikor a kopogtatók már rég a kukában vannak és az "impulzus kopogtató-adó" -jobb szót hirtelen nem találtam- emberek már régen le lettek tarolva.)

*nem a területi listákon, hanem az egyéni jelöltek körében! Területi listán ez kereken +60%

Az erődemonstráláson túl itt nyer értelmet számomra a fidesz 2 millió kopogtatója. Racionális lépés lenne számukra behozni még egy szavazatmegosztásra tökéletesen alkalmas -inkább- bal oldali pártot. Péntekig kiderül, hogy helyes-e az elmélet :o)

PublicEnemy 2010.03.17. 19:13:04

Csak én nem látom a szavazás jelenlegi állását? Vagy...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.17. 19:13:57

Szerintem azéert az MDF-et meg az LMP-t nem kellett volna 1 re tenni! Azért én lassan hajlok az LMP felé!

belzebubó 2010.03.17. 19:17:37

@PublicEnemy: én sem pedig kiváncsi lennék.

PublicEnemy 2010.03.17. 19:24:18

@Noname Cowboy: Megtettem 'oszt mégse nem. Na,mindegy...majd mondjátok el mennyivel nyert a Jobbik!

Lone Wolf 2010.03.17. 19:29:26

hvg.hu/itthon/20100317_szegner_laszlo_mdf_obuda

Ez így folytatódik, akkor lehet, hogy az MDF meg sem éli a választást. XD

Zigi 2010.03.17. 19:32:30

Remélem a két kis párt minél több helyen el tud indulni listán is, ugyanis a rájuk leadott szavazat is minden bizonnyal az MSZP-nek veszik el.

reKorrekt 2010.03.17. 19:36:41

Úgy latom ha az mszp és a romabizbasz összefog, még az 5%-uk is meglehet a VB parlamentben :)

eyeofodin85 2010.03.17. 19:36:56

Lehet Szanyit szidni, hogy mennyire etikus Hornnal kampányolni. Csak a sors hozta úgy, hogy akkor már beteg Horn Gyula szövege mára aktuális lett. Azért Szanyi egy kemény balos volt és lesz is. Ezerszer hitelesebb Házmesterynél.

Valandil 2010.03.17. 19:39:39

@Fedor: Ezt le kell tesztelni! :)

m.logic 2010.03.17. 19:42:49

@Krikri: Szükséges, hogy NE legyenek parlamentben. Meg kell szabadulni az LMP-MDF-SZDSZ ideológiától.

reKorrekt 2010.03.17. 19:46:29

Ebben a pillanatban kaptam egy sms-t az lmp-től hogy már csak 65 ajánlószelvény hiányzik nekik hogy elindulhassanak a választásokon.
Két kérdésem lenne:
- honnan van meg nekik a számom?
- honnan van erre pénzük? :)

Marcellusca 2010.03.17. 19:52:02

Hinnye a betyárját!
Mire kell visszajönnöm?
Hogy ide tévedt 2 MSZP-szavazó. :)
De ez hagyján!
Van 4 Kolor-fan is. :D

Marcellusca 2010.03.17. 19:58:22

@Gunther: Húúú, elsőre azt olvastam a végén, hogy ... lehet inni. :)))

2010.03.17. 20:06:06

@m.logic: Lökött vagy kisapám, az LMP országos listája már régen megvan. Ez a hozzáállás egyébként gyönyörű demokratikus reflexekre vall. Tiszta erő. Aha.

A szavazásban nem fért ki az MDF meg az LMP külön?

^Clown (törölt) · http://logout.hu/blog/clown_2/index.html 2010.03.17. 20:06:20

Úgyis benyomják valahogy az MDF-et, meg az új SZDSZ-t, ne féljetek.

2010.03.17. 20:07:27

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ez nem növekedés, hanem mostanra jött össze. Sőt, lesz, ami péntek délutánra lesz meg, sajnos.

Homeoffice 2010.03.17. 20:08:44

@Marcellusca - nem kell Cavinton!:

Haggyá... Ma elvileg piálni mentem volna:)))
De!
Senki nem ért rá:(
LOL

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.17. 20:27:18

Ennel is, mint az osszes tobbi szavazasnal is, ami itt, a VB-n volt, mindig azt a valaszt kapom, hogy "Ervenytelen szavazatot adtal le", es az eredmenyt sem latom. Ebbol en kimaradok, ezek szerint.

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 20:38:41

@reKorrekt: nekem meg csak nem küldik a lány telefonszámát. Francba Fidesz, így nem szavazok rád.
Ha nekem küldenének ilyet, visszaírnék, hogy zaklatásért fel vannak jelentve...

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 20:40:14

Ki volt az a 27 db agyahagyott elmeroggyant, aki az mszp és a cigánypárt gombjait nyomkodta? Üljetek le, 1-es! xD

Horizont 2010.03.17. 20:41:53

A kutya aranyos.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 20:42:22

A 8 MSZP-s azonnal monnnyon le! :)

Kartal (rezervált) 2010.03.17. 20:44:02

@laspalmas: ...a lélegzés roppant káros szokásáról! :)

Várkonyi 2010.03.17. 20:45:28

Hát, most az öröm töltötte el a szívemet, a szavazás eredményét látva.

Szebb jövőt!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 20:52:58

@belzebubó:
@PublicEnemy:
@Meleardil Eressea Iluvadan:
és többiek, akik nem látják a szavazást.

Katt a címére, és bejön a Prollon:
poll-r.hu/poll/1018161

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.03.17. 20:53:13

Narancsos plakáton apukának totál pedó feje van azzal a szakállal. Vagy olyan "fogva tartalak a titkos hegyi kalyibámban, piszkosul megkínozlak, majd kirakom a hullád a medvéknek" amcsi lámberdzsek fazon.

reKorrekt 2010.03.17. 21:06:14

@Gunther: @neccharisnyás útonálló: hát én "sajnos" ráértem tegnap. Ma szabadságon is voltam ;)

belzebubó 2010.03.17. 21:09:26

@Horizont: Az a kutya olyan arcot vág,mintha olvasná a gazdája gondolatait. Megáll az eszem ,hogy ennek a maszopos ősmamutnak ilyen édi kutyája van.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.17. 21:14:05

@laspalmas: Eltalaltam mar korabban is oda. Eppen ott kaptam meg a magyarazatot: "Ervenytelen szavazatot adtal le." Nem arrol van szo, hogy nem tudom megnezni a szavazast, ha "nagyon" akarom, hanem arrol, hogy nem tudok szavazni, es az eredmenyt is csak ugy latom, ha kifacsarom a poll-rbol kozvetlenul. Roviden: nalam nem mukodik, soha nem is mukodott. Sem az otthoni gepen, sem a ceges laptopon. Nem zavar, nem mulik rajta megelhetesem, lelki udvom, akarmim. Csak szoltam, hatha szamit.

Ami a kozvelemenykutatasokat illeti. A "nemmondommeg" szavazok nagyjabol fele rendszerint jobbikos. Ebbol kiindulva jelenleg a Jobbik ugy 22-25% korul mozog. Ez a realis. Mindezt ugy, hogy 1% alatti a hirkozlesbeli megjelenesi aranya. Az az erzesem, hogy egyenlo eselyek mellett az elso helyert is futhatna, meg ha az nem is lehetne 50% folotti eredmeny. Nem mint abszolut eselyes, hanem mint "meg az is elofordulhat" kategoria. Radasul ez a 25% ugy ertendo, hogy a vegyes szavazok nincsenek is benne. Nem veletlen, hogy Viktor apo taktikat valtott. Mintegy "ceterum censeo" minden fideszes ezzel kezdi es ezzel fejezi be a beszedet: mindket X-et a fideszre kell tenni! Talan az is szemet szurhat, hogy a plakatokon mar nem az ido van itt (huszadjara!), hanem CSAK a fidesz, megint odavagva egyet a kettos szavazoknak. Tucatjaval ismerek olyanokat, akik egyeniben fideszt (vagy valaki mast), listan pedig egyertelmuen a jobbikot akarjak beixelni.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:17:38

a mindig korrekt és független laspalmas pártkörképéből ezúttal kimaradt, hogy az egyik hivatásos magyarnak ismét pofozkodni támadt kedve.

bizonyára véletlenül.

belzebubó 2010.03.17. 21:17:57

@Roxvox: Laspalmas ezzel kinozza magát, még hirlevélre is feliratkozott a héten comingoutolt :)

b0z0 2010.03.17. 21:20:48

mszp.hu/belfold/bovebben/narancsvidek

ezzel mit akar az mszp...? rohadtul nem a maga malmára hajtja ezzel a vizet, inkább a Jobbikéra, mondjuk így nem is értem, miért kifogásolom a dolgot :D csak nem értem az mszp logikáját...

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.17. 21:23:37

@.Pierre Bezuhov.: Sokadik alkalom, hogy gondosan szajbaragsz itt valamit, amirol mar reg kiderult, hogy hazugsag. Olyan hiteltelen vagy, mint lacipecsenyes a zsinagoga elott.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.03.17. 21:24:53

@reKorrekt: Előferdül. Mondj el három miatyánkot. :D

belzebubó 2010.03.17. 21:25:20

@.Pierre Bezuhov.: Ezt az a Török Zsolt mondta, aki már a saját honlapján is csak kicsit hazudott a végzettségével kapcsolatban?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:27:35

@Meleardil Eressea Iluvadan: hát perszeee: meg sem történt... hazugság... stb
a szokásos képlet :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:30:42

@belzebubó: nyugi cuncimókus, ezúttal próbálj elrugaszkodni a szegfűszáls vörös posztótól. maga Előd ágyasa aka a dzsobbik szóvivő Dóra cáfolta fénysebességgel, hogy Dienes nem szittya, hanem jaffa :))

he-he-he :)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.17. 21:32:44

@.Pierre Bezuhov.: Dienes Attila a jobbikos. Na, akkor lassuk! Itt egy screenshot a valasztasi bizottsag honlapjarol:
barikad.hu/sites/barikad.hu/files/images/dienes.img_assist_custom.jpg

Ennel tobbre nem vagy melto. Ezt sem miattad, hanem tobbi kommentelo miatt.

belzebubó 2010.03.17. 21:35:46

@.Pierre Bezuhov.: www.hirszerzo.hu/cikk.kampany_2010_egy_partsemleges_pofon_tortenete.143732.html
És lehet még rugózni egy ittas, leszázalékolt, maszopos képviselőnek leadott sem fideszes sem jobbikos,hanem független tockoson, ha már más nem jut.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:36:31

@Meleardil Eressea Iluvadan: jah, hogy ez a hivatalos kuruc álláspont. egyb 2006-os jegyzőkönyv :))

mekkora móka már :D eddig az volt a PR, hogy a kiábrándult igaz emberek az igaz erőhöz szegődnek. most meg kitagadják őket..... EPIC xD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 21:39:01

@Meleardil Eressea Iluvadan:

Nálam néha működik, néha nem, valami zavar lehet az erőben, bocs.

belzebubó 2010.03.17. 21:39:59

@.Pierre Bezuhov.: "Azóta független képviselő vagyok, semmilyen más pártba nem léptem be, és nem is indulok újra képviselőnek sem"
Cuncimókusozd az asszonyt, már ha jut neked egyáltalán olyan.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 21:42:27

@.Pierre Bezuhov.:

Ilyen tárgyilagos híradást szerettél volna, hogy "Kis híján meglincselték a jobbikosok az MSZP-s szívbeteget" ?
www.stop.hu/articles/article.php?id=629999

Akkor ne ide gyere, hanem a Zsóótihoz, ő már rettegett egy jót. :)
mszp.hu/belfold/bovebben/a-fidesz-jobbik-mar-a-fizikai-eroszaknal-tart

picur3ka 2010.03.17. 21:42:33

@Roxvox:

Mer, anelkul nem tudtad, hogy ki volt?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 21:43:39

@belzebubó:

Hidd el, hogy egy élmény :)
És már csak pár hétig tart :))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:44:00

@belzebubó:

na és vajon kinek a felesége a kunhegyesi dzsobbik alelnök? :)

válasz: a Mikulásnak :DD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 21:45:23

@belzebubó:

Nincs neki szerintem, süt belőle az irigység, ahogy leágyasoz egy feleséget.
@.Pierre Bezuhov.:

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:50:38

@laspalmas: nagyjából éppolyan távol állsz a hiteles tájékoztatástól mint a Zsóti, sztem.

ennek a "rettegés" szónak amúgy meg mindig olyan bájos hatás van egy - az ellenség hírleveleire is feliratkozó - paranoiás egyén szájából.

belzebubó 2010.03.17. 21:52:26

@.Pierre Bezuhov.: És az asszony adta a sallert, vagy a független képviselő férj, a lecsúszott ex ivócimbijének amiből csak a kicsit hazug Török Zsolt csinált sajtótájékoztatót meg jobbikost, jobb hijján? Ők ketten meg már rég lerendezték...

Tehát a te elméletedből kiindulva Baló György is Jobbikos :)?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 21:55:34

@laspalmas: csúnya dolog a személyeskedés, a Sedu is megmondta, bizonyám!

tudd meg, az ágyas egy megbecsült titulus az iszlám világban :)))) tudod, ahová elődkéék is vágynak.

osz'lájf

Zuzu Petals 2010.03.17. 21:59:14

Aki nem tud szavazni/nem látja az eredményt és estleg Chrome-ot használ próbálkozzon Mozillával (Ha az sem megy keresse ki valahonnan az Explorert...)
Amúgy én az LMP-re nyomtam volna, ha külön lett volna szedve.
Az, hogy valaki liberális elveket vall, nem azt jelenti, hogy egy utolsó tolvaj g*ci. És semmi közük a lassan néhai SZDSZ-hez. (őróluk egyébként azt hallottam, h az önkormányzati választásokon akarnak többen indulni függetlenként, tessenek majd oadfigyelni a kis mocskokra...)
Amúgy a melegekkel semmi bajom, amíg nem lóbálják a f@szukat az utcán. Igazából a heteró párok is idegesítenek, amikor a villamoson kezdik az előjátékot.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.17. 22:00:19

@.Pierre Bezuhov.:

Ellenség, paranoia? Hülye vagy?
Esélyt adtam nekik, hogy meggyőzzenek :)

Zuzu Petals 2010.03.17. 22:01:14

Nyomorult blogmotor!
Mozzilával tudtok szavazni, engem a Crome szivatott, de volt ez már fordítva is. Ötletem sincs, mitől lehet...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 22:03:54

@belzebubó:

jah, több mint valószínű, hogy a kőkemény szoc-lib elveket valló Dienes épp a partizánoknak készített partizánképeket a Csanádról. já wohl, a hiperfüggetlen képviselő :)

"Tehát a te elméletedből kiindulva Baló György is Jobbikos"
sztem Krisztike már rég megtagadta azt a metszettet, vagy netán falsch az infó? :)

arlequin 2010.03.17. 22:07:21

@Meleardil Eressea Iluvadan: hihi. lacipecsenye a zsinagóga előtt ;-))) ez olyan mint a dilemma a rabbinak, az ingyen disznóhús. erre a rabbi: mi ebben a dilemma? eladjuk!
@.Pierre Bezuhov.: bezukám. az a jobbikos aki a pofont adta tényleg fideszes. szokd meg a nemzeti bolsevik pártot.

arlequin 2010.03.17. 22:08:50

hű, csak mostan látom a savazást. ez borz-alom, az pedig mindig büdös. ennyi faszistát egy helyen...

picur3ka 2010.03.17. 22:11:27

@b0z0:

Mar vagy egy eve a jobbiknak kampanyolnak, hogy csak most veszed eszre? Ok doglottek, egyetlen eselyuk a fityisz tabor csokkentesere, a Jobbik. Nelkuluk sokkal rosszabbul alnanak.

picur3ka 2010.03.17. 22:13:34

@.Pierre Bezuhov.:

Te pont olyan sucker vagy az ocska propagandara, mint a leghulyebb szkinhead.

belzebubó 2010.03.17. 22:18:27

@.Pierre Bezuhov.: Egy független salleren nem kéne itt jógázni ennyit.Ebből nem lesz se jobbikos se fideszes,bármennyire fáj. Ez itt nem az MTI vagy a Független Hirügynökség-bár azok is 2 sorban elintézték ezt a szerinted posztnak való kicsinyes ivócimbik közti vitát.
Irjál blogot senki nem tart vissza, irj a hirből posztot és várd a kommentelőket ...:))
Biztosan jól ismered a Dienes családot a másik lecsúszott maszopos cimbit is legalább annyira mint Baló György rokonait.
Aki pedig kurvának megy ne csodálkozzon...azaz ha Létai ittasan elmegy egy Jobbik rendezvényre ordenáréskodni és felmenőket szidni,ne csodálkozzon, ha kap egy pofont az ivócimborájától.
Sajnálatos, hogy mára ez jutott nektek csak.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 22:19:08

@picur3ka/beleallos kampany: mondja nekem a fityiszes. höh, megagigaLOL :DDDD

Hány éve is élsz rosszabbul mint 4 éve? :-)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.17. 22:24:57

@belzebubó:
" ittasan elmegy .... ordenáréskodni és felmenőket szidni,"

nyehehe :)) szemeim előtt most felrémlik a bagoly (meg a veréb)

picur3ka 2010.03.17. 22:25:16

@.Pierre Bezuhov.:

Jol el rugaszkodtal a tematol. Nem is csodalom. Termeszetesen, ket ember osszeakaszkodott, semmi koze semmi parthoz, de ezt te megeszed, mert lehet a jobbikot szidni, most meg fideszezel. Tenyleg focihulligan szint.

Kerdesed pedig ertelmetlen. Termeszetesen 3 millio nagyon szegeny lett az orszagban, mint a 30-as evekben. Kozben a kornyezo orszagok gazdasagi fejlodest produkalnak. Jol vagy?

órarugógerincű felpattanó 2010.03.17. 22:28:12

@.Pierre Bezuhov.: Én 3. és most már munkanélküli is leszek hó végével. De ez még nem biztos, lehet, hogy addigra már nem.

arlequin 2010.03.17. 22:40:07

gyerekek. ez már kissé óvodás szint. már elnézést kérek. ez itt egy választási körkép. gyakorlatilag egyikünk sem rendelkezik sem kellő mennyiségű, sem minőségű adattal, hogy döntsünk. mert nem. akkor minek marjuk egymást?

szevasztok parasztok
dikkmászevasztok
sálom ó parasztok...

f.m.j. 2010.03.17. 22:46:12

hogy csinálták meg, hogy a Horn Gyula beszél?

és a kutyát lefelejtették a stáblistáról :)

hermafrodita 2010.03.17. 22:51:58

@laspalmas: a virulo 20 eves terhessegmegszakitasra fog menni

f.m.j. 2010.03.17. 22:53:36

@arlequin: a nol.hu-n is ott volt... :(:(

f.m.j. 2010.03.17. 23:03:03

@ketroot: akkor én is küldök neked, a Bokros itt is legalább olyan jó :)
bocs, én ezt már sokszor linkeltem, de olyan jó újra, és újra...

www.youtube.com/watch?v=oeL_8qawdNE

arlequin 2010.03.17. 23:18:23

@f.m.j.: azok már annyit hazudtak, hogy mégcsak azt sem fogadom el tőlük, hogy felkelt a nap...

f.m.j. 2010.03.17. 23:33:36

@arlequin: miért olyan furcsa, hogy éppen most ezt "kell" elhinni? Hogy a Fidesz képes gesztusokat, engedményeket tenni, kedvezni, kedveskedni Németh Sanyasátánfattyának, aki lefeküdt már az szdsz-szel, az medf-fel is meghempergett, és most a Fidesszel fogja násztáncát járni? Persze a jófideszt se kell félteni, vajon miért kell nekik Sanyabá? MIÉRT? MIÉRT? A kapcsolataiért, az érdekeltségeiért, mert a Fidesz is kurva, a hatalomért mindent... simán beleillik a képbe, hogy ki kihez dörgölőzik

arlequin 2010.03.17. 23:38:33

@f.m.j.: ja. nekem is ezért fura az egész. ha rajtam múlna sanyikát kizavarnám 20 év penitenciára recskre (amit 2 évre tudna csökkenteni jó magaviselettel). ne érts félre, egyáltalán nem vagyok jó véleménnyel a fideszről... sőt. a gond hogy lapítanak mint szar a fűben. és éppen annyira bűzlenek... lásd sukoró, páty, lisszabon, göteborg, románia eu-csatlakozása és... és tényleg sorolhatnám reggelig.

System failure. :) 2010.03.17. 23:45:00

Mennyi fasiszta egy rakáson.:)
Öröm látni.:)
Szerencsére az após és anyós is olyan "rejtett szavazó", akik CSAK a fülke magányában fogják behúzni az x-et a JOBBIKRA. Rengeteg maszopos és zsideszes önkormányzatnál nem tolerálják ha BÁRKI Jobbikos szimpatizáns. Ezért nem mérvadóak a becslések. Mint ahogy az Ep elemzések is eléggé félresikerültek, mint utólag kiderült...

arlequin 2010.03.17. 23:59:34

@System failure. :): na ja. lesz itt áprilisban benézés... nem kicsi. most jó pihenést mindahányunknak. faszistának al-pinistának 1aránt.

warriorseby 2010.03.18. 00:36:17

@System failure. :): sztem április 11-ig ne zsideszezz, utána tőlem mehet ami a csövön kifér :D

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.18. 08:13:23

Szerintem a fidesz támogatottsága idén is túl van becsülve. Lesz azért jó pár ember, akik a fidesz mellett egy erős Jobbikot is látni akarnak a parlamentben. És ami szerintem a leglényegesebb:
A Jobbiknak meg kell előzni az mszp-t, az a piroskáknak akkora csapás lenne, mint az EP választáson az szdsz lealázása. Az mszp 3. erőként már 2014-ben nem tudna úgy visszaizmosodni az ellenzékből, mint 2. erőként.

Marcellusca 2010.03.18. 08:15:48

Reggelt, Náczikok!

Bazz, 31-en nyomnák a Kolort. :)

arlequin 2010.03.18. 08:19:31

'reggelt lásigádzsókáim!

na ezt kukkantsátok:
index.hu/belfold/2010/03/18/izraeli_kemrepulok_magyarorszag_folott/

?! lehet hogy ők is a választási körképet nézték?

Marcellusca 2010.03.18. 08:20:22

@Meleardil Eressea Iluvadan:
"Tucatjaval ismerek olyanokat, akik egyeniben fideszt (vagy valaki mast), listan pedig egyertelmuen a jobbikot akarjak beixelni." - Itt is van, köztünk, még ennél is rosszabb. :)))
De nem mondom meg ki az. :D

Float 2010.03.18. 08:28:50

@laspalmas: Tegnap hanyattestem, amikor megláttam az új MSZP-s plakátot:
"Ha félti a szabadságát, az egyetlen válasz az Mszp."

Marcellusca 2010.03.18. 08:36:24

@arlequin: Mostan aztatat várgya, ales efftás, hogy megtegyem névszerinti jelentésem? :DDDD

eszkep 2010.03.18. 08:38:41

@.Pierre Bezuhov.: "a mindig korrekt és független laspalmas pártkörképéből ezúttal kimaradt, hogy az egyik hivatásos magyarnak ismét pofozkodni támadt kedve."

Igen, és az is kimaradt a posztból, hogy UFO-t láttak Ulánbátor fölött. De hogy jön ez a témához...?
Egyébként kíváncsi lennék, melyik esetre gondolsz, mert egyik esetben sem (a 3 közül) "hivatásosról", van szó, ráadásul az egyik nem adta, hanem kapta a pofont...

eszkep 2010.03.18. 08:39:56

@Float: Én is láttam valami hasonló műremeket. Sajnos még majd' egy hónapig hányózacskóval kell járnunk az országot.

kamasuka 2010.03.18. 08:41:05

@System failure. :):
Persze. Te is úgy gondolkodsz, mint SZCS. Nettrollokon méred le a pártod erejét. Ha most éppen a Jobbikosok vannak többségben a szavazásnál, az tuti azt jelenti, hogy ennyivel jobbak vagytok, mindenki mindent benéz és lesz pofáraesés áprilisban. Csak aztán nehogy az 5%-ért kelljen küzdenetek, mint 2002-ben a MIÉPnek (szintén túlmérték ...).

eszkep 2010.03.18. 08:42:16

@.Pierre Bezuhov.: Így elolvasva agymenéseidet jogosan vetődik fel a kérdés: nem gondoltál arra még, hogy szakorvosi segítséget veszel igénybe? Neked tényleg kezeltetned kellene magadat!

kamasuka 2010.03.18. 08:42:45

@f.m.j.:
"Hogy a Fidesz képes gesztusokat, engedményeket tenni, kedvezni, kedveskedni Németh Sanyasátánfattyának"
Hogyne, meg MSZP-Fidesz nagykoalíció! :D

Jason Bourne 2010.03.18. 08:47:19

úgy látszik szanyi hisz a régi marketinges mondásnak, miszerint kutyával, kisgyerekkel, nővel reklámozva bármit el lehet adni.

kuki123 2010.03.18. 08:48:12

@Seduxen:
index.hu/belfold/2010/03/18/izraeli_kemrepulok_magyarorszag_folott/

O_o

'reggeli náczi csőcselék -nek kezd igaza lenni ......ez bennem kibaszottul félelmet kelt....ennyi erővel atom (vagy vegyi) bombát is hozhatott volna

Marcellusca 2010.03.18. 09:10:11

Ja, és én azért nem szavazok, mert nincs olyan opció, hogy: "Hülye a posztoló."

eszkep 2010.03.18. 09:15:37

Választási körkép:
www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100318-mesterhazy-attila-kampanyrendezvenye.html
Azért egy csomag papírzsebkendőt mindenki készítsen ki:
"Mesterházy hallgatóinak azt modnta, hárompárti parlamentet vár, ahol szerint az MSZP lesz az egyetlen demokratikus erő."

Float 2010.03.18. 09:16:47

@eszkep: Pedig már kezdtem azt hinni, hogy már elég sokmindent láttam, de ezt egyszerűen nem tudom elhinni

@laspalmas: Áááááá, hát ez durvanagy XD Új bejegyzést neki :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 09:19:49

@eszkep: és ezt a "parlamentet" a kóterban képzeli el? mert akkor legyen igaza: maszop-szadesz-madöf :))))

arlequin 2010.03.18. 09:30:51

@volánrulz: előbb linkeltem én is... izraeli kémrepülők csak úgy flangálnak kicsiny hazánk felett

z666 2010.03.18. 09:33:21

@reKorrekt:
112%? Az jobb lenne, mint ami Észak-Koreában szokott lenni! :)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.18. 09:39:05

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: Eddig talan ez a medianos allhat legkozelebb a valosaghoz. Annyit tennek hozza, hogy a Fidesz picit kevesebb, a jobbik kicsit tobb a "nem merem megmondani" szavazok es a vegyesen szavazok miatt. A mostani allast Fidesz 50%, MSZP 20%, Jobbik 25%, egyeb 5% kornyekere saccolnam. Kesobb az LMP jelentosen fel fog jonni. Nekik meg van eselyuk a bejutasra, ha meg tudjak szolitani a burokban eldegelo szelideket, akik hidegrazos labrangast kapnak a jobbik nevetol is, de a tobbi partbol ugyanugy eleguk van.

Marcellusca 2010.03.18. 09:41:32

@Gunther: Mennyivel másabb lenne itthon is a helyzet, ha fővesztés terhe mellett kellene döntéseket hozni!

Én csak egy valamit nem értek a cikkel kapcsolatban. Ha Észak-Koreában történt, akkor miért dél-koreai megerősítésre várnak?
"Észak-Koreában kivégeztek egy korábbi, magas rangú kommunista vezetőt,..."
.
.
.
"A hírt dél-koreai hivatalos források egyelőre nem erősítették meg."

kuki123 2010.03.18. 09:46:29

@arlequin: utólag vettem észre....DE azta kurva élet még német vagy orosz se jöhet be ide csak úgy..ha egy török vagy ukrán kémrepcsi beszállna a légtérbe azonnal borulna a bili

az is érdekes hogy jutott el idáig a kémrepcsi..mer gondolom más országok felett is elrepült
és minek jött? felmérni mennyire mélyen tudnak benyomulni az Európai Únióba?

ZX 2010.03.18. 09:47:02

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: Valószínű, hogy az Észak-Koreaiak nem sietnek megerősíteni a hírt, ezért várják a déliektől, hátha ők tudják az igazságot. De hát az ugye odaát van. :)

ZX 2010.03.18. 09:48:35

@volánrulz: Szerinted nem szállnak el felettünk más kémrepülők? Amiről nem tudzs, az nem fáj. A cikk szerint a láthatóság volt a cél, de senki nem érti miért?

Marcellusca 2010.03.18. 09:51:46

@Meleardil Eressea Iluvadan: Szvsz, az a 47%, akik jelenleg úgy nyilatkoztak, hogy nem mennének el szavazni, az az igazán érdekes. Hogyha mégis elmennek (mert most csak nem árulták el terveiket) ,mégis kire fog szavazni. Attól félek, hogy jórészük az MSZP-re. Csak nem merik elárúlni. Ugyanígy lehetnek Jobbik szimpatizánsok is.
Szóval, nem egyértelműen lefutott ez még a Fidesznek!

Marcellusca 2010.03.18. 09:55:52

@Gunther:
@ZX:
Jajmán! A déliek nem is olyanok! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 10:02:18

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: nem bezony. dél-korea val'szeg igénybe venné a jó öreg amcsi technikát, és néhány ICBM-mel szarrá bombázná a mocskos komcsikat :))))

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.18. 10:04:47

@Marcellusca - nem kell Cavinton!: Ezt mondtam en is... :) Olyan 10%-ot hozza lehet csapni a Jobbikhoz. Majdnem ugyanennyit az MSZP-hez (ha sokan is vannak, ok azert lustabbak kicsit, halisten!), es valamennyit a Fideszhez. Eddigi tapasztalataim alapjan modositgattam a felmeresben szereplo szamokat. Azonkivul a "reprezentativ" felmeres csaloka tud lenni, mert videken pont azokat tudja nehezen megszolitani, akiknek a legjobban tele a tokuk. Meg aztan a felmerest nem valasztokeruletenkent csinaljak, hanem orszagos szinten. Marpedig az egyeni gyzelmek sokat torzitanak a szep sima kepen. A fidesz arra szamit, hogy tarolni fog egyeniben, es erre veszi fel a negy mellenyt. Erre jok az eselyei, de nem lefutott meg a meccs. Tudod, amikor APEH irodabol kifele jovet a biztonsagi or a sapkarozsam lattan "szebb jovot" koszon, aztan fel orara ra az egeszsegbiztosito ore "kitartast", az eleg meghokkento. Hogy az igazoltatas utan "szebb jovot"-tel elkoszono rendorjarort mar ne is emlitsem. Nem vizionalok en elsopro gyozelmet, de meglepetest azt igen. Ez nem ugyanaz, mint a Csurka fele gyozelmi mamor anno. Akkor elvetve lattam Miepest, most lepten nyomon jobbikosokba botlok.

Marcellusca 2010.03.18. 10:08:08

Hoppá-hoppá!

Erre kíváncsi leszek. Hogy valóban megteszik-e, vagy segget csinálnak-e Kövér Laca szájából?

atv.hu/cikk/20100317_kover_ha_nem_tudunk_egyedul_kormanyozni_visszaadjuk_a_lehetoseget

Az uccsó fejezet "nagyon jó". :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.18. 10:12:36

Én a kolorra nyomtam.Az olyan kis aranyos.:))

Marcellusca 2010.03.18. 10:13:51

@Meleardil Eressea Iluvadan: Fenntartásokkal kezelni a felméréseket, közvélemény kutatásokat.
De ezt már többször kifejtettem.

Pölö tennap: @Marcellusca - nem kell Cavinton!:

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.03.18. 10:16:56

@Marcellusca - nem kell Cavinton!:

???? WATTAFÁK ????
Ezek most azt játszák, hogy 2/3 vagy semmi ? Maaargit ! NOOORMÁÁÁLIIS ????

ZX 2010.03.18. 10:20:58

Csak a szöveg része, hogy akkor lemondanak a kormányzásról. Nevetséges.

Marcellusca 2010.03.18. 10:28:36

@csabapayne: Nem én montam, tanáttam ki! :)))
A Kövér Laca vót.
Szerintem azt hitte, hogy ha csak 200 ember előtt, egy kisfaluban mondja, akkor arról más nem is fog értesülni. És, ha mégsem adják vissza a mandátumokat, akkoris kit érdekel, hogy mit rinyál, már utólag 200 (vagy akár 2 millió!) szavazó?!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.18. 10:28:49

@csabapayne: Nem "ezek", hanem Kover elvtars. Volt szerencsem latni az orjongeset (szo szerint ertendo!) eloben is. Egyetlen epeszu kerdesre nem tudott valaszolni. Meg a porusain is gyuloletet izzadt. Amennyire be van gozolve, hozza kepest Bin Laden mar nem is annyira fanatikus. Hogy arnyaltabban fogalmazzak, olyan o a Fidesznek, mint Gyurcsany az MSZP-nek. Baromi artalmas, begozolt, hatalom es megalomanias, minden szavaval ujabb szilankokat forgacsol le a partjarol, azoknak megsincs batorsaguk egy harom honapos Thaifoldi udulesre kuldeni valami olyan helyre, ahol meg muholdas osszekottetes sincs. En meg csak vigyorgok, mert annyira azert nem vagyok alszent, hogy letagadjam a karoromom.

arlequin 2010.03.18. 10:41:38

@Meleardil Eressea Iluvadan:
"Ha a tisztelt választók nem hatalmaznak fel minket arra, hogy koalíciós kényszer nélkül vezessük az országot, akkor, miután nincs alkalmas koalíciós partner, akivel lenne esély egy normális és tisztességes kormányzásra, akkor vissza fogjuk adni az embereknek a döntés lehetőségét, hogy még egyszer gondolják meg, és bízzák meg azt, akit meg akarnak bízni.”

hűha. borul a bili ezerrel. alig várom. repedezik a gólem.

Marcellusca 2010.03.18. 10:51:42

@arlequin: És az lenne az igazi pofára esés, ha ezt megcsinálva (persze nem csinálják meg, csak ijesztgetik a népet!) a Jobbiknak lenne meg a 2/3. :)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.03.18. 11:08:44

Engem a Fidesz ketharmad sem zavarna, ha azt latnam, hogy eleg batrak. Van par dolog: foldkerdes, ciganykerdes, elszamoltatas, amit nem szabad felvalrol venni. Ugyanakkor az az erzesem, hogy annyira "demokratikus modon" fognak hozzanyulni (ertsd: ezer s*gget nyalva egyszerre), ami edeskeves lesz a megoldashoz. Ezert kell mellejuk egy baromi eros jobbik. Ezt meg a fideszesek tobbsege is latja. Sot, ez meg a fidesz erdeke is. Ha egyedul kormanyoznak, minden szar az o nyakukba szakad, ami szerencsetlen esetben nagyon sulyos bukashoz vezethet. Olyan nehez ezt belatni? Hat igen... a hatalom felol nezvest valoszinuleg ezt a legnehezebb belatni.

arlequin 2010.03.18. 11:14:27

@Meleardil Eressea Iluvadan: teljesen egyetértek. viszont félnek... és tegyük hozzá joggal

Marcellusca 2010.03.18. 11:35:03

@laspalmas: Csak kíváncsi voltam, hogy Ti mit reagáltok erre. :)
Ugyanis tegnap a Véleményvezér blogon törölték az ilyen kommentem. :)
Reggel is meg este is.
Ott, valahogy nem bírják a kritikát.
Nemúgy, mint máshol. :D

Egyébként, kösz, jól vagyok. :D

derelyegrádi szellem 2010.03.18. 11:35:39

@laspalmas:

Az, hogy Budai Bernire, mint önálló entitásra nem lehetett szavazni...

Zigi 2010.03.18. 11:39:28

A valasztas.hu szerint úgy tűnik az MDF-nek is megvan a budapesti listája. Nagy égés lesz ez így a szociknak.

DELI 2010.03.18. 12:29:20

Jó a SZanyi videó! Biztos nem véletlen, hogy Szanyi az egyik legMSZPsebb területen indult, indul. Itt még 2006-ban is el lehetett adni Horn Gyulát - a kerületnek nagy MSZMPs, MSZPs történelme van.
Remélhetőleg lassan az MSZP is az SZDSZ sorsára jut - és Szanyi, meg a többi volt MSZMP-s nagyképű, hiteltelen politikus is eltűnik az MSZP-s hajóval együtt.

kamasuka 2010.03.18. 13:03:00

@csabapayne:
Tanuld már meg értelmezni a dolgokat!
"A politikus hozzá tette, az is nagy baj lenne, ha a kétharmados többséghez kellene a Jobbik támogatása. "

Túl sok volt a Vona féle Fidesz-MSZP nagykoalíciós duma? Hol mondta azt, hogy CSAK A 2/3-d?
Eszem megáll ...

kamasuka 2010.03.18. 13:05:06

@Meleardil Eressea Iluvadan:
Aztán meg jön a csalás duma, ha még a 8% sem lesz meg.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 13:18:22

@kamasuka: nem akarok különösebben kekeckedni, de az elmúlt 2 parlamenti választás tanulságait levonva MELYIK párt volt, aki választási csalás miatt akarta a szavazatokat újraszámoltatni? (mindezt úgy, hogy az Ő KORMÁNYÁNAK BELÜGYMINISZTERE felügyelte az egészet...)

Smacika 2010.03.18. 13:30:58

A bokros ezt nyilatkozta:
"vannak kifejezetten erre szakosodott vállalkozók, akik ezeket a cédulákat begyüjtik, és az utolsó pillanatban, ha valakinek kell, mert nem tudta összegyűjteni a 750-et, dupla áron eladják".
Itt a hangsúly a DUPLA ÁRON van.
Tehát van szimpla ár és lajosunk tudja mennyi az? Vagy rosszul értelmezem a mondatot? Talán veszik a cédulákat, ami ha jól tudom tilos?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.18. 13:46:31

@Smacika: rosszul bizony. Lajosunk ezt minden bizonnyal úgy értette, hogy alap esetben 1 db mesekönyvet adnak a delikvensnek. Most a hétszűkesztendő közeledtével viszont 2-t :))))

Roxvox 2010.03.18. 18:37:19

Milyen sok itt a nemzeti demokrata. :)

süti beállítások módosítása