Skip to content


       Szűrés lista

Úgy tűnik, Morvai hazudik

Kifejezetten kínos ez az egy igaz hazafyak pártjának.

A Jobbik-szóvivő esete is elég erős érvágás volt nekik, de azt még túl lehet élni. A másik fickó bulis képei szót igazából sem érdemelnek, talán csak annyit, hogy lám-lám ők is hús-vér emberek, akiket nem köt le 7/24-ben a bibliaolvasás és jurtakészítés. Viszont ebből egyenesen következik, hogy képmutatóak is, hiszen a víz és bor klasszikus esetével állunk szemben: nagyhangon hirdetett prédikációjukkal ellentétesen cselekszenek.

Ez pedig nem szép, nem egyenes dolog egyáltalán. Ez lenne szerintük a radikális változás? Csak addig rossz a rendszer, amíg nem ők élvezik?

Kampányolnak azzal is, hogy majd ők megszüntetik a mentelmi jogot, mert mennyire gusztustalan, hogy azt a politikusok a törvény alóli kibúvásra használják. Tényleg az, de nem csak Dávid Ibolya, Hagyó Miklós stb esetében, hanem Morvai Krisztináéban is!

Tegnap számolt be róla az Index, hogy a József nádor téren tiltott helyen és behajtási engedély nélkül parkolt szerda délután a Jobbik államfőjelöltje. A közterületesek éppen kerékbilincset raktak a kocsira, amikor Morvai visszatért, majd vitatkozni kezdett a közterületesekkel, és EP-képviselőket megillető mentelmi jogára hivatkozva akarta megúszni a bírságot.

A nagyasszony persze cáfolt, mint a kisangyal:


" Az Index híre hazugság, az ellenem március 24-én kiszabott parkolási bírságot a helyszínen kifizettem s a mentelmi jogomra nem hivatkoztam. Mi több a bírságot annak ellenére fizettem ki, hogy a parkolási társaságnak - rejtélyes okból - a helyszínre küldött vezető munkatársa mindenáron arra próbált rábeszélni, hogy éljek mentelmi jogommal és ne fizessek. (Az egész mentelmi jog témát a helyszínre irányított provokátor hozta fel - sikertelenül.)

Gyalázatosnak tartom, hogy az elmúlt húsz évben politikus bűnözők sora követett el - főként a nemzeti vagyon kárára - súlyos gazdasági bűncselekményeket úgy, hogy a mentelmi joga mögé próbált bújni. A Jobbik Magyarországért Mozgalom programjának kiemelt céljai között van az ilyen cselekmények miatti elszámoltatás, valamint a politikusok mentelmi jogának megszüntetése.

A Jobbik ellen, valamint személyem ellen indult rágalomhadjárat fő mozgatórugója pontosan ez, azaz a jelenlegi parlamenti pártok félelme az elszámoltatástól, a felelősségre vonástól. A személyemet illető rágalmakat eddig szó nélkül tűrtem, ennek azonban most vége. Mind a folyamatosan hazudozó Index hírportáltól, mind a hazug tényállításokat azok valóságtartalmának ellenőrzése nélkül átvevő egyéb sajtótermékektől követelem, hogy jelen közleményemet helyreigazításként közöljék. Ezen túlmenően az Index-el, s a többi érintett hírközlővel szemben büntetőeljárást és személyiségi jogi pert indítok, s minden lehetséges jogi eszközt igénybe veszek a március 24-i hazug hír közlése, s a továbbiakban még várható hazug állításaik miatt.

Tájékoztatom mindazokat, akik a Jobbik előretörésének megállítását várják a párt programjának elhallgatásától s a párthoz köthető személyek egyre durvább rágalmazásától: a magyar embereknek elegük van az ország kiárusításából és tönkretételéből, s pontosan tisztában vannak azzal, hogy valódi, azaz gyökeres, radikális változás csak akkor következhet be Magyarországon, ha az új erő, a Jobbik jelentős tényezőként kerül a parlamentbe. Éppen ezért a Jobbik előretörése megállíthatatlan, ezt a folyamatot a szokásos gyáva hazudozásaikkal nem fogják tudni megállítani, a magyar embereket nem tudják már becsapni, megvezetni .

Morvai Krisztina
a Jobbik EP képviselője"

 

Ezt már nem tudta szó nélkül megállni Rogán Antal, az érintett kerület fideszes polgármestere sem:


"Nem szólaltam volna meg Morvai Krisztina kerékbilincselési ügyében, ha mai közleményével nem rágalmazza meg a Belváros utcáin egyszerűen csak a munkájukat teljesítő közterület-felügyelőket.

 Polgármesterként azonban kötelességem, hogy ezúton is megvédjem őket. Nem a közterület-felügyelők próbálták rávenni Morvai Krisztinát arra, hogy éljen mentelmi jogával, hanem épp az ellenkezője történt!

 Ha rögtön, szó nélkül kifizette volna a 7000 forintos büntetést, nem is tudnánk erről a kerékbilincselési esetről. Ha nem hivatkozik a mentelmi jogára, és nem mutatkozik be Európai Parlamenti képviselőként, a közterület-felügyelők még az iratait sem kérték volna el. Ha nem hivatkozik a mentelmi jogára, a közterület-felügyelőknek nem kellett volna felhívniuk a főnöküket, hogy megkérdezzék, mi a teendő ilyen esetben. Ha nem hivatkozik a mentelmi jogára, ma senki nem tudna arról, hogy Morvai Krisztina szabálytalanul parkolt, és ezért kerékbilincset kapott.

 Morvai Krisztina tegnap, amikor a József nádor téren megpróbálta levetetni autójáról a kerékbilincset, pontosan úgy viselkedett, mint Horváth Ágnes az Egészségügyi Minisztérium parkolójában. Azt gondolta, hogy a törvények felett áll, és neki Európai Parlamenti képviselőként nem kell kifizetnie azt a büntetést, amit az egyszerű embereknek!

 Felháborítónak tartom, hogy miután nem sikerült a mentelmi jog mögé bújva megúsznia a büntetést, most a vele szemben türelmesen eljáró egyszerű köztisztviselőket vádolja!

 A Belváros utcáin munkatársaim nap mint nap találkoznak nagy emberekkel , akik a hírnevük vagy a mentelmi jogul mögé próbálnak bújni a büntetés elől. Ezt nem engedtük eddig sem, és nem hagyjuk a jövőben sem! A törvényeket a képviselőknek is be kell tartaniuk. Sőt: nekik kell betartaniuk leginkább!


 Budapest, 2010. március 25.


Rogán Antal"

 

Ma kiderült, hogy ki hazudik.

Morvai az MTV reggeli műsorában elismerte, hogy tilosban parkolt, és mint mondta szégyelli is magát ezért, de szerinte a közterület-felügyelet főnöke provokálta, és ő akarta rábeszélni arra, hogy képviselői jogát kihasználva próbálja megúszni a büntetést. Morvai azt állítja, ő ekkor kezdett felháborodottan kiabálni, mert gyalázatos intézménynek tartja a mentelmi jogot a mostani formájában.

Morvai ugyanakkor azt is elismerte, hogy az EP-s igazolványával igazolta magát, de mint mondta azért, mert Brüsszelben a múlt héten minden igazolványával együtt ellopták a táskáját. A tévés interjúban később kiderült, hogy a jogosítványát mégsem lopták el.


 

Ez is érdekes, ez az össze-vissza habogás. Hát így viselkedik valaki, aki biztos abban, hogy ártatlan, és nem követte el azt, amivel vádolják? Szerintem nem.

Ezenkívül az V.kerületi polgármesteri hivatal az Index kérésére kiadta a Jobbik államfőjelöltjének (!) parkolási ügyéről készült jegyzőkönyvet jelentést.

 

 

Természetesen lehet mondani, hogy manipulált, utólag írták, meg különben is lejáratókampány, de akkor is kínos ez. Nagyon-nagyon kínos ez az egy igaz hazafyak pártjának.

Címkék: botrány jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr561871120

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Leszbipornót is nyom a gárdista (videó, 18+) 2010.03.28. 21:49:43

A füvezős-melegfelvonuláson pózolós Király András, a kereszt alatt bemutatós Kassab Adonis és a péniszpumpás Szávay István után itt a legújabb jófej jobbikos. A jövő csendőre, Müller Niki ugyanis gumibot helyett műpénisszel intézkedik.  ...

Trackback: 2. Mi történne, ha a Jobbik kerülne hatalomra? 2010.03.27. 11:49:46

Jön fel a Jobbik, mint a talajvíz. Vagyis inkább úgy mondanám, hogy jön fel a Jobbik, mint a szennyvíz. Nem is tudom, hogy ennek örülnünk kellene, vagy inkább könnyesre sírni mindkét szemünket. Én mindenesetre inkább sírok, hogy rengetegen vannak akik ...

Trackback: Valami virágzik 2010.03.26. 21:04:34

 Először egy kis mea culpa. Bodoky Tamás nevét rosszul írtam, Bokody volt, próbáltam javítani, de ha valahol még rosszul van jegyezve, kérem bátran jelezzék, mégse lenne jó, ha az útókornak ezt hagynám hátra.   Alapjában nincsenek nagy terv...

Trackback: Morvai kerékbilincse újratöltve 2010.03.26. 20:13:44

Csatlakozni szeretnék a Vastagbőr, valamint Yorick mai posztjához a korrekt (és nem elvakult) hozzáállás miatt. Ismételten meg kell említenem Morvai Krisztina kerékbilincses ügyét. Hogy miért? Mert a képviselőasszony a mai nap folyamán sajno...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derelyegrádi szellem 2010.03.31. 13:11:51

@pakesz:

Figyelj. Mielőtt ezt komolyabban benéznéd, én nem vagyok jobbikos.

1./ Vona "mentalitása" alatt mit kell érteni?
2./ Ugyanez Morvai esetében is. Ha arra gondolsz, hogy kerékbilincs ügyben mentelmi jogra hivatkozott, és ez igaz is, akkor piti dolognak tartom. Mármint Morvai viselkedését.

Donna (Cara)mba 2010.03.31. 13:11:52

@pakesz: Nincsenek érveim, soha nem is voltak:-) Elvitte rég a cica;-DDDDDDDDDDDDDD Mind az összeset:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pakesz (törölt) 2010.03.31. 13:18:42

@derelyegrádi szellem:
Vona:
"'Király András egy rendkívül tehetséges, tisztességes ember, aki áldozatául esett néhány szerencsétlen fotónak."

ne mondd, hogy ez tisztesseges

pakesz (törölt) 2010.03.31. 13:19:47

@Rwindx: na na na na...
azt kellett volna mondanod, hogy elegge gaz ezek az utolso hozzaszolalasaim

azt te nem tudod hogy en gazos vagyok-e, elvegre nem szoktam fingadozni :)))

derelyegrádi szellem 2010.03.31. 13:28:05

@pakesz:
mi ezzel a gond, szóró szóra igaz, illetve Vona VÉLEMÉNYÉT tartalmazza K.A-ról.

MI ezzel a probléma? MI ebben a nem tisztességes?

derelyegrádi szellem 2010.03.31. 13:29:07

@pakesz:

ez poénnak szántad? szentségesisten...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 13:33:40

@derelyegrádi szellem:

etesd még :)

@pakesz:
hajrá Pityúúúúúú! Ne kíméld őket! toljad nekik! :)
Szellem és Rwindx egyébként Jobbikos véragitátorok, csak most beépülni próbálnak, hogy elnyerjék a szimpátiád, ne hagy magad félrevezetni. Donna C pedig valójában egy 170 kilós kövér kopasz náci férfi, aki zsidókat szokott reggelizni, és Vona váltótársa az esti gárda gruppenekben !

pakesz (törölt) 2010.03.31. 13:34:45

@derelyegrádi szellem: micsoda?
hogy ez a maganvelemenye mint a debil Solyomnak???
ezt akarod mondani???
hogy csak maganvelemeny LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

ugye tudod mire gondolok Solyommal kapcsolatban? ha valaki kozszereplo lesz, ott mar nincsen maganvelemeny, amugy a Vona nem a kocsmaban mondta el a haveroknak hanem
"Exkluzív interjú Vona Gáborral a kampányfinis előtt"

varj szamodra ez nem gaz? hogy a fotok aldozata? nem annak az aldozata hogy felelotlenul es nem megengedoen bulizott+fuvezett?
akkor most mi van a Jobbik a fuvezes mellett is ott all, csak ne keruljon ki a fuvezesrol foto?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 13:35:08

@derelyegrádi szellem:

:) ne csinálj úgy mintha meglepetésként csapott volna le melléd a szellemi ököl :) :)

Donna (Cara)mba 2010.03.31. 13:37:00

@Conv: Ne röhögtess, nem tudok ebédelni:-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 13:37:46

@pakesz:

Hajrá pityu! mondd meg nekik, ne hagyd magad! :)

Told még, már inog a trón, hamarosan a vízbül veszed ki a koronát! :)
Éljen az Új Szalacsibácsi! :)

derelyegrádi szellem 2010.03.31. 13:40:53

@pakesz:

Jól van öcsém, tényleg ITT AZ IDŐ. (vigyázz, ez nehogy megzavarjon...:-))

Semmi baj nem lesz, hidd el. Ma már annyi mindent tudnak kezelni...

ui.i Te hol tanultál fogalmazni, valami cigányiskola kisegítőjében?

Donna (Cara)mba 2010.03.31. 13:46:09

@Conv: Különben nem is fedi a valóságot, amit írsz! Csak 165 kiló vagyok, kopasz, acélbetétes körömcipőben járok, és egy helyes fiuka vagyok;-DDDDDDDDD

Onnan a Cara, ami annyit tesz: kedves.

Donna azért lettem, mert az olyan heles név fiukáknál;-))))))))))))
Ha pedig férfi nemi szervvel jellemeznek, azzal sértik a nemi identitás szabad megválasztásához való jogom (lásd: faxparaszt:-)))))))))), aminek tituláltak)

Kikérem magamnak nemi skatulyákba történő begyömöszölésemet;-) (le ne csapd már ezt a magas labdát:-DDDDDD

pakesz (törölt) 2010.03.31. 13:48:08

szoval a TENYEK
buzerans felvonulason volt K.A, meg fuzevezett is
Vona a kampanyfinisben azt mondta hogy a fotok aldozata
itt ti erre mit valaszoltok?
flémelni flémeltek....

amugy szerined Dr. Csath Magdolna -nak mi lehet a velemnye errol, amikor ilyenekt ir:
barikad.hu/node/15431

pakesz (törölt) 2010.03.31. 13:49:57

--------------
pakesz 2010.03.30. 19:31:38
mintha Vona sem mondana mindig igazat:
jobbik.eu5.org/

Conv · www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.30. 21:09:42
@pakesz:

igen, sikerült felfedezned egy olyan dolgot, amit már a készítoje is bevallott, hogy kamu. hetekkel ezelott :)
--------------

linkeld be azt ahol bevallotta addig meg KUSS

Taktikai Atompingvin 2010.03.31. 13:54:47

Mi folyik itt Gyöngyösön, kérem? :D
Ki ez az észlény?

pakesz (törölt) 2010.03.31. 13:56:24

@Conv: ja tenyleg nem elerheto...
hu de kemeny, az hogy az igazsag megmaradjon most ki kell szednem a browser cachebol...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 14:04:07

@pakesz: a google kessel többre mégy pityúúúúúúúú! :)

@Taktikai Atompingvin: Ó Pityúúúúúúúú, és a Szalacsibácsit szeretné letaszítani a trónról, rendkívül szórakoztató egyén :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.31. 14:08:02

@arlequin:

"letette a hippokráteszi esküt (!) és utána gépszalagon gyártja a gyilkolt magzatot"

Aztán hazamegy, megsimogatja a gyerekeit, és megköszöni a feleségének, hogy nem vetette el őket.
Skizofrénia.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 14:09:06

@laspalmas:
Nemerd cenzorasszony! :)

Végre van egy kis könnyedség az állandó politikai szardobálásban, vicces amikor egy vak ember lekötözött kezekkel próbál célbadobni :)

pakesz (törölt) 2010.03.31. 14:09:35

1000

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

pakesz (törölt) 2010.03.31. 14:11:32

NEEEEEEEEEM

ez nemlehet igaz
en nem hiszem el, ezert ugattam ennyit ezert trollkodtam ennyit hogy ezt elkurjam!!!
nem hiszem el, hogy nem lett meg az 1000 -ik hozzaszolas

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.31. 14:12:26

@arlequin:

Nem, azt többször képtelen vagyok megnézni....ahogy menekül.....nem, az valami istentelen borzalom....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 14:13:40

@laspalmas:

Rohadt nehéz lehet egyébként együttélni ezzel a dologgal szerintem, valóban kell egy kisfokú skizofrénia, hogy a szakmai kötelesség és az esetleges ideológiai összeférhetelenség ne okozzon a köznapokban mentális törést.
Valójában, az, hogy valaki elhivatottan orvos és a "szolgálati" kötelezettségei közé tartozik, hogy megélhessen a vallási ideológiai meggyőződésével, vagy csak preferenciájával ellentétesen cselekedjen ezért, nem zárja ki, hogy harcoljon azért, hogy a jelenlegi kötelességét, ne kelljen kötelességszerűen teljesítenie.
Azaz bár hogy meglegyen a munkája és a gyerekeinek az ebéd, el kell végeznie jelenleg egy tevékenységet, amit megtesz, de miért ne harcolhatna azért, hogy ne legyen kötelessége megtenni?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 14:15:33

@pakesz:

szörnyű, még ezt is ellopta tőled egy gonosz Jobbikos nácifasiszta rasszista antiszemita :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.31. 14:18:29

@tesz-vesz:

"kirendelnénk egy katonatisztet, aki gyakran látogatná a műcsaládot, így a szigorú és ideális apai kép is kialakulna a fiatalokban"

Ez ugye vicc akart lenni?
A szigorú apa kb 40 éve volt "ideális" ill inkább megszokott, ma már ők is tolják a babakocsit, és hemperegnek a szőnyegen. A gyereket nem idomítani kell, hanem szeretni.

pakesz (törölt) 2010.03.31. 14:20:28

@Conv: ja amugy...

leszarom hogy mi van a Jobbikkal, jol bekurnak egyet a Fidesznek es a sok geci csula amit Orban felfele kopott visszaszall ra...
meg az hogy a zemberektol ne vegyek el a dolgokat meg lenne penz ha nem loptak volna el rigmusok ott lesznek a Jobbiknal...
meg jo 15% -on besavazzak a Jobbikot a sok HIVO
aztan majd jol racsesznek...

a Jobbik is eldonthetne hogy most az OGY vagy az Onkormanyzati dolgokbol tudnak tobb penz ellopni...
mert ha most 15% -os lesz es egy nagy lof@szt fog felmutatni, akkor osszel a haveroknak mar nem lesz hely az onkormanyzatban :))))

Rwindx 2010.03.31. 14:39:31

@pakesz: Mielőtt leírtam volna beleolvasgattam az utolsó pár napi kommentjeidbe. Természetesen lehet hogy csak rossz heted volt, nem olvastam végig a közel ezer kommentedet melyet a blog.hu-n követtél el.

@Conv: Csak a végén le ne buktass hogy valójában én vagyok vona :)

pakesz (törölt) 2010.03.31. 14:53:54

@Rwindx: semmi gond :)
azert vannak szinvonalasabb kommentjeim is:)

pakesz (törölt) 2010.03.31. 19:23:22

@derelyegrádi szellem: a nol.hu -n volt...
csak eppen buziztam Morvaival kapcsolatban es az kimoderalt, na aztan megneztem a kezdeti moderalasukat, hogy hat megis mitol, erre letiltottak totalra
pedig nem voltam ilyen durva mint itt :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:18:35

@laspalmas: ugye viccelsz?

az apakép fontos része h ő a szigorú

én értem, h ti nők buzit akartok csinálni a férfikból, aki nem tud megvédeni semmit

de a gyereknek nem ez kell

mellesleg lehet és kell is szeretni, csak éppen ha rosszat csinál, nem megsimogatni kell a fejét, következetesen kell szigorúnak lenni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:21:30

@laspalmas: hemperegnek a szőnyegen"

jézusom, hát pont ezért van ennyi korcs, nem érzed?
mert nincs gerince a férfinak, háluvúd, minden egyes filnjében, kezdve a wall-e-től mind erős női szerepet, és gyenge férfijellemet akar ránkerőltetni
vkire hat a manipuláció

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:25:52

@El Topo (Sgt. Elias): régóta ismerem a kommentjeidet
itt már szelektíven olvasok, egyeseket átugrok
te is közte vagy, tudod miért? gondolhatod

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:36:01

@arlequin: de én nem hittem h ennyire kifejlett a magzatt , mikor összerropantva megölik

én azt hittem csak 3 sejt.
biztos h nem lehet korábban eltávolítani, csak ilyenkor? amikor ennyire kifejlett?

Horizont 2010.03.31. 21:39:55

@tesz-vesz:
"én értem, h ti nők buzit akartok csinálni a férfikból, "
Már ne is haragudj de milyen baromságokat tudsz néha írni! Megkérdezhetem hány gyereked van??? Vagy hány feleséged volt?? Korcs az akad ez tény de nem úgy és nem annyi amennyit te gondolsz!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 21:41:37

@tesz-vesz:

Hadd találgassak!
Mert barom vagy?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 21:47:03

@tesz-vesz:
Fura, hogy én is buzi vagyok, nem vettem még észre, de ezek után jobban odafigyelek :)

Horizont 2010.03.31. 21:47:25

Azt hiszem megszületett a Vastagbőr életében a "kommentrekord":))) Ennyi még soha nem volt: 1018! Morvai nélkül (és nélkülünk) ez nem jöhetett volna létre:DDDD

arlequin 2010.03.31. 21:50:25

@laspalmas: de, de nézd csak meg és nézze meg mindenki, 8-88 éves és tapasztalja a gyönyör gyümölcsét, ajándékát és értse meg, hogy mivel szórakozik és mit 'élvezget' tizenévesen...

mert ez szimpla gyilkosság, amikor látod, hogy a magzat menekül és tudja (!) mi van. ráadásul a legrosszabb, ennél talán egy rosszabb van az apa/anyagyilkosság

muszáj. 1xűen muszáj. az ember nem menekülhet saját maga elől. drága barátom tesitanár, osztályfőnök egy kat. ált. iskolában ezt nézeti meg a tizenévesekkel. és igaza van. mert azok a gyerekek elgondolkoznak. el bizony. látnod kellene a falfehér arcokat, ahogy kijönnek az óráról (és nem ott dolgozom, de volt szerencsém látni)

és csatlakoznom kell tesz-veszhez, mert igenis kell a szigorú apa. én is együtt hemperegtem/hempergek a kölkökkel, zabálom őket, de ha ukáz van akkor ukáz van, a többi szülő meg panaszkodik és látom mi van a puhakezű apák gyerekeivel, mennyi gondot okoznak, természetesen főleg a fiúk és most már a lányok is, de ugyanamiatt. kell a szigorúan szerető apa különben anarchia lesz, ha pedig nem szeret akkor terror...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 21:51:08

@tesz-vesz:

Aki igazolja, hogy Vona csalja a feleségét :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:51:31

@El Topo (Sgt. Elias): nem. nem talált.
de köze van ahhoz, h nem tudtad eltalálni

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:52:10

@Horizont: igaz, túl általánosan írtam

egyes nőkre értettem csak, nem az összesre, term

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 21:53:03

@arlequin:

akkor Te is buzi korcs vagy, menjünk az árok szélére :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 21:53:26

@Conv: látom van önkritikád, de sajnos téged is átugorlak már régóta.
most is csak a sárga miatt

arlequin 2010.03.31. 21:54:16

@tesz-vesz: a magzat a fogantatásakor tudatossá válik. minden hagyomány ezt tanítja... ezért gyilkosság.

@Conv: ezt a te is buzi vagy, ezt honnan vetted? ugye nem árulsz el minket?

@El Topo (Sgt. Elias): namivan öcsi? virít a hegesztőpisztoly? dolgozzál, én szurkolok neked, tudod.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 21:54:33

@tesz-vesz:

örülök neki, legalább nem kell kínlódnom azzal, hogy elmagyarázzam mit írok :)

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 21:54:49

@tesz-vesz:

Hát, lehet hogy árnyalatnyit tévedtem, de ez sajnos várható volt, mert őszintén szólva a magadfajta vadmarha körülbelül annyira érdekel, mint vörös khmereket a pápai áldás.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 21:56:58

@arlequin:
innen: @tesz-vesz:
hát Te is hemperegsz a gyerekkel a szőnyegen, meg gondolom még a babakocsit is toltad, meg ilyenek :)

Lone Wolf 2010.03.31. 21:57:40

@arlequin:
"és csatlakoznom kell tesz-veszhez, mert igenis kell a szigorú apa. én is együtt hemperegtem/hempergek a kölkökkel, zabálom őket, de ha ukáz van akkor ukáz van, a többi szülő meg panaszkodik és látom mi van a puhakezű apák gyerekeivel, mennyi gondot okoznak, természetesen főleg a fiúk és most már a lányok is, de ugyanamiatt. kell a szigorúan szerető apa különben anarchia lesz, ha pedig nem szeret akkor terror.."

Ez bizony igaz! Intő példának ott van az unokaöcsém. Mindent megengedtek neki, csak a gázcsapot nem. Meg is lett az eredménye. Mondjuk azt kétszer is meg gondolja, hogy velem szórakozzon-e? Időnként bepróbálkozik, aztán nagyon meg van szeppenve. Pedig nem bántom, de amit kap, az semmivel sem kellemesebb.

arlequin 2010.03.31. 22:00:53

@Conv: mondtam, hogy ne árulkodj, mert ezennel lebuktunk. pedig vártam volna a comingouttal a választások utánig... ökör.

arlequin 2010.03.31. 22:03:30

@Conv: hogyne toltam volna a babakocsit?! kiválóan lehet olvasni közben, békén hagynak, alibi, miegymás... ...ráadásul a hölgyek is felfigyelnek és sokkal könnyebb ismerkedni ;-)))

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 22:04:49

@arlequin:

Aki nem csinálta még nem is hiszi, de karon ülő gyerekkel csajozni a legnagyobb királyság.:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 22:07:20

@Lone Wolf:

várjatóóók :)

Az hogy nem engedek meg mindent a gyereknek és tiszteletre, becsületre, következetességre nevelem az nem szigor. Az, hogy megkövetelem tőle a kötelességeit, miután megtanítom neki, és uhgyanilyen következetesen a jogait is megtartom, megtanítva neki a dolgok következményeinek viselését, a felelősséget, a fegyelmet, az nem szigor.
Mindez evidencia.

A szigor az teljesen más, az nem kétoldalú dolog, hanem követelés.

Amiről Te beszélsz, hogy mindent ráhagynak a gyerekre, meg a seggétkinyalják/nem törődnek vele, az bizony nevelési hiba.
Amikor ez a gyerek akit így neveltek, valami baromságot csinál és a szülő, amikor emiatt a gyerek helyett felelősségre vonják, elpicsázza a kölköt, vagy leugatja, na az a szigor.

A szigor nem azonos a felelősségteljes következetességgel. Bízom benne, hogy csupán felszínes fogalmazás illetve figyelmetlen értelmezés az ami miatt a fentiek szerint nyilatkoztatok a szigor szükségességéről a gyereknevelésben.

arlequin 2010.03.31. 22:14:09

@Conv: bocsáss meg kedves conv, de téged vki rendesen félretájékoztatott a szigor szó értelméről. a szigor nagyjából pontosan ugyanaz amit te itt fenn pozitíve leírtál mindenféle címszó alatt. annak az összefoglalása a szigor. egyébként pedig bazd meg ha erre eddig nem jöttél rá és én vagyok kénytelen ezt neked elmondani, meglehetősen szigorú, felelősségteljes következetességgel dörgölni egyenes szavakra kényes kicsiny orrod alá...

és bazdmeg (bocs) a szigor evidencia éppúgy mint a szeretet. és mit látsz? egyiket sem. és mivel magától értetődő ezért nem szeretjük nevén nevezni (szigor), mert minek nevén nevezni azt ami evidencia, ugye? és? kinek evidencia? nekünk. másnak? hááát

arlequin 2010.03.31. 22:15:48

@El Topo (Sgt. Elias): csajozni asszony mellett? pfej... ismerkedni persze lehet? de ez inkább nikolett ex-gárdista témába tartozik. vagy nem?

Horizont 2010.03.31. 22:17:36

@arlequin: Szeretem amikor az abortuszról férfiak ítélkeznek. Persze lehet nagy szavakat használni, hogy gyilkosság, meg ilyenek. Vannak szélsőséges esetek, felelőtlen, ész nélkül, védekezés nélkül, bulikban mindenkivel kefélő nőnemű egyedek is. De pont az abortusz az amiben nem lehet általánosítani. Normális nő nem megy örömmel abortuszra, és mindenkinek meg van a saját tragédiája. A felelőssége is szülőnek, iskolának, államnak és az egyénnek. De amíg a következmények vállalásában nem lesz egyenjogúság, addig inkább arra törekedjen egy férfi, hogy elősegítse, hogy egy nő el se jusson az abortusz választásáig! Az elítélés helyett!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 22:18:38

@arlequin:

Nyilván senkit nem döntöttem hanyatt a hatos villamoson, egyéves gyerekkel a karomon. A csajozást úgy értettem, hogy ha ebben a helyzetben visszanéztem egy szép nőre, hízelgő jelzéseket kaptam az esetek nagy százalékában. Sokkal több esetben, mint amikor nem volt nálam gyerek.
Egyébként ez az egyik legurasabb csajozási forma, mert semmi tétje.

pakesz (törölt) 2010.03.31. 22:23:18

@El Topo (Sgt. Elias): szerintem a gyerekre mosolyogtak vissza

arlequin 2010.03.31. 22:24:00

@El Topo (Sgt. Elias): nézd a másik topikkot. a csaj pedig cigány szó, magyar úr nem használja. te kis fajtatévesztett gádzsó. csajozni... mennyire méltatlan hölgyeinkkel szemben.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 22:29:50

@pakesz:
Meg tudom itélni az ilyesmit önállóan is.
@arlequin:

Pontosan olyan szavakat használok, amilyeneket akarok, pendejo. Használhatok akár némete, és nem leszek német, használhatok oroszt és nem leszek tőle orosz, vagy akármilyet.
Mellesleg van egy Kazinczy díjam, itt kéznyújtásnyira, neked van ilyesmid?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 22:42:20

@arlequin:

Ám úgy legyen, akkor csupán az én szókincsem hibája, hogy külön kifejezéseket használok a különböző fogalmi és cselekménybeli helyzetekre.
Lévén igazad is lehet a dologban, hiszen a lóca a szék, a fotel, a kanapé, de még a fatuskó is mind ülőalkalmatosság, mondhatni ülőke..
Ám a lócát nem tesszük a dohányzóasztal mellé, nincs ott a helye, és a fotel sem sem a konyha ülőalkalmatossága.
Ilyetén formán mindegyik feleslegesen használt kifejezést ejtsük szótárunkból, hiszen oly feleslegesek és voltaképpen csak összezavarják az embert azzal, hogy mindenféle széket, fotelt emleget ülőke helyett.
Bizony mondjuk azt, hogy ülőke kell, hogy leüljünk... még akkor is, ha az ülőke nem határozza meg az alkalmatosság mibenlétét és a legtávolabbról sem azonos valójában a székkel, fotellel, vagy kanapéval.
De mondom, legyen igazad és legyen szigor, a következetesség, a fegyelem megtanítása, a felelősség elfogadása, és a követelés is.
Úgy gondoltam eleddig, soha nem gond, ha nyelvünket, ha már olyannyira alkalmas rá, akkor a szavainak használatával és célszerű, pontos használatával tiszteljük meg alkalmazni, s a szavak értelmi jelentése szerint cselekednem, de megvilágosítottad elmém, hogy biz el kell dobnom ezen elveket, hogy jó szüléje legyek csemetéimnek.

Egyszerűen szigorúnak kell lennem és kész :)

Lone Wolf 2010.03.31. 22:47:32

@Conv: A szigorra, (többek között) azért van szükség hogy te, együtt tudj élni a csemetéddel. A szeretetre pedig azért, (megint csak többek között) hogy ő együtt tudjon élni veled. :) A kettő együtt pedig azért kell hogy a gyereked együtt tudjon élni a világgal, a világ pedig ővele. :D

@Horizont:

Na, ha már így belelendültetek az abortuszt témába.

Elöljáróba: Én még (hál' istennek!) ilyen szituációba nem voltam. hovatovább, 31 éves létemre, nincsen gyerekem, se párom. (nomen est omen) Én így szeretem.

És őszintén szólva nem is tervezem 2+1 okból kifolyólag.

1, Nem tartom magam ehhez eléggé felelősségteljes, komoly embernek.

2, Nincsen meg hozzá az anyagi hátterem.

+1, Nincsen kivel összehozzam.

És az első 2 fényében, ill, a nem publikus, magántermészetű, jó eséllyel öröklődő problémáim miatt lehet hogy ha becsúszna egy magzat, a szigorúan a legkoraibb stádiumban, elgondolkoznák azon hogy el kellene vetetni.

Na most akkor a magzatelhajtásról, egy kicsit komolyabban.

Eléggé felemás a véleményem. Úgy gondolom, hogy ez, először is az anya joga hogy döntsön!
De, ahogy már utaltam rá, csak a legkoraibb stádiumban tartom elfogadhatónak.
Kivéve ha;

1, A családi, anyagi szociális körülmények ezt indokolják. (erősen támadható és sokrétű problémakör)

2, A magzat, komoly fejlődési rendellenességekkel rendelkezik. (támadható)

3, Az anya életét veszélyezteti. Ebben az esetben, valahogy egyértelmű a dolog. egy élet, ami lehet hogy meg sem tud születni, egy teljes, már létező élet ellenében. Szigorúan agyi síkról nézve, nem vitás hogy melyik a helyes döntés. (Aki ezen vitatkozik, az idióta!)

4, Ha a gyerek, erőszak gyümölcse (Ezt, szokták támadni, de legyünk őszinték! Milyen élete lenne a gyereknek, és/vagy az anyjának???)

5, Az anya kiskorú (Ezt is szokták támadni, de csak ismételni tudom, a fenti érvemet.)

Maga az abortusz; Minél korábban annál jobb! Ha ez még lehetséges, akkor nem halogatni, és azonnal esemény utáni tablettát használni!
Amennyiben ez nem lehetséges, úgy az esemény után, néhány héttel megoldható egy injekció segítségével.
Ezen a kettőn túl, viszont már csak indokolt esetben, alapos megfontolás után.

Én KB így kezelném ezt a problémát.

Akkor személyi, emberi oldalról nézve! Úgy nézem, mindenki megfeledkezett arról, hogy ez eső után köpönyeg megoldás! A legjobb az, ha VÉDEKEZÜNK még jobb ha duplán. Mert bizony, óvszer, vagy tabletták, presszárium mellett is becsúszhat néha a gyerek. És akkor, az esetek nagy részében, az efféle kellemetlen morális döntés elkerülhető.

Ehhez pedig nem gondolom hogy hangsúlyoznom kellene, de a felvilágosítás, és a felelősségteljes komoly viselkedés a legfontosabb.

Ami pedig, talán ennél is fontosabb, az egy élhető ország, és egészséges társadalom lenne, hogy az embereknek legyen mersze gyereket világra hozni, és felnevelni!

Lone Wolf 2010.03.31. 22:51:15

@Lone Wolf: Huhh! Na ebből is lett egy gigapost. :)

Lone Wolf 2010.03.31. 22:58:56

@El Topo (Sgt. Elias):

Pusztán az agyam. Lehet hogy ráférne egy kis underclocking... XD

arlequin 2010.03.31. 22:59:56

@El Topo (Sgt. Elias): díjak mit emberek adnak embereknek olyanok mint fing a szélben.

@Conv: "Úgy gondoltam eleddig, soha nem gond, ha nyelvünket, ha már olyannyira alkalmas rá, akkor a szavainak használatával és célszerű, pontos használatával tiszteljük meg alkalmazni, s a szavak értelmi jelentése szerint cselekednem,"
tessék hát a szigort is értelemszerűen használni és készen vagyon a piskóta. nem vagyok én reflektor hogy bármit megvilágítsak. az elveket pedig tényleg érdemes kidobni és életet élni, de ez nem azt jelenti, hogy az ember elvtelen, hanem azt hogy éber.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.31. 23:03:08

@arlequin:
erről eszembe jutott a vicc :)
- Nem vak, hanem vakmerő.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 23:04:00

@arlequin:

Hát, a díjak pedig már csak olyanok, hogy emberek adják embereknek.
Akik nekem ilyesmit adtak, nem senkik voltak. Persze tudom, hogy nem egy nagy dolog, én sem hordoztatom magam előtt selyempárnán, bárhova megyek, de valahogy mégis nekem van.

Lone Wolf 2010.03.31. 23:07:45

@arlequin:
"díjak mit emberek adnak embereknek olyanok mint fing a szélben."

De amikor kapod őket, az mégis olyan, mintha hájjal kenegetnék a kicsi lelked nemde?

arlequin 2010.03.31. 23:20:36

@Conv: igen. ;-D

@El Topo (Sgt. Elias): @Lone Wolf:
erre csak egy idézet
"elvesztettél valamit? ne aggódj, semmiség...
nyertél valamit? ne aggódj, semmiség..."
és éppen az a baj amikor 'valakik' adják. ki mondja őket valakiknek? én a senkiktől szívesen fogadnék el díjat, de ők nem ennyire erőszakosak ;-)

arlequin 2010.03.31. 23:25:39

ja és a morvai hazudott? szerintem nem, de az se zavar különösebben, ha igen. legfeljebb a pörköltre szavazok.

Lone Wolf 2010.03.31. 23:35:06

@arlequin:

Hidd el, engem sem érdekel a dicsőség, vagy az elismerés. Hogy miért?

Mert aki valamiben alattad van, az csak felnézni tud rád. Aki meg feletted, álló(nak hiszi magát) az meg lenézni. Mindkettő értéktelen, és hamis!

De ettől függetlenül. Rohadtul jól tud esni az elismerés!

Lone Wolf 2010.03.31. 23:38:59

@Lone Wolf:
/Kiegészítés:/

Mindkettő értéktelen, és hamis! Mert az egyik, csak a jót, a tökéletest látja benned, a hibáidat tévedéseidet nem, a másik meg pont fordítva!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.03.31. 23:39:50

@arlequin:

Ugyan, ugyan, ezek sem voltak erőszakosak.

arlequin 2010.03.31. 23:47:12

@Lone Wolf: ezeket nevezik világi szeleknek. amíg az elismerés jól esik, annak fordítottja pedig rosszul, nos, addig nem értünk semmit.

@El Topo (Sgt. Elias): hozzád képest nem is. ;-))

na hölgyek/urak. jóccakát

ceterum censeo gazemberek esse delendam

Lone Wolf 2010.04.01. 00:14:25

@arlequin: "Amíg az elismerés jól esik, annak fordítottja pedig rosszul, nos, addig nem értünk semmit."

Mert a leb*szás, annak a jele, hogy valamit rosszul csinálunk? :) Színigaz. Nem is szeretem, hogy ha elhallgatják a hibáimat, azért hogy kíméljenek. Sőt, elvárom hogy tudomásomra hozzák, még ha a hangnemért időnként haragszok is.

Az viszont legyen az én kicsi gyarlóságom, hogy nem örülök a lebaszásnak, viszont szeretem a dicséreteket. ;-)

pakesz (törölt) 2010.04.02. 12:04:27

@derelyegrádi szellem: kerdeztetek hogy hol talaltok ertelmesebb kommentet tolem!!!
na hat a jobberes topikokon nem mert ott le kell sullyednem az ELLENSEG szinvonalara, de most itt van prezentalok nehanyat, hatha erdekel: hobelevanc.blog.hu/2010/04/02/gaz_van_babam_11

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.03. 21:27:44

@tesz-vesz:

"én értem, h ti nők buzit akartok csinálni a férfikból, aki nem tud megvédeni semmit"

Dehogy akarunk, én biztos nem. Honnan szedsz ilyen hülyeségeket?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.03. 21:30:57

@tesz-vesz:

Figyelj, nem csak az apa lehet szigorú. A két szülő együtt neveli a gyereket, közösen állítják fel a szabályokat. A tévhittel ellentétben az anyák is tudnak szigorúak lenni, sőt csak ők tudnak igazán.
Ugyanis a szeretet és a szigorúság nem zárják ki egymást, pont az a legnagyobb szeretet, ha a kellő pillanatban szigorú tudsz lenni. Nem lágyulsz el, nem neveted el magad, hanem a gyerek hosszú távú érdekét nézed, hogy nagybetűs ember legyen belőle.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.03. 21:33:30

@arlequin:

Mondtam, hogy többször nem bírom megnézni.....viszont a forróvérű gimiseknek és karrierista libáknak, bikáknak levetíteném heti egyszer, hadd gondolkodjanak.

Kartal (rezervált) 2010.04.03. 22:18:42

@arlequin: bassza meg, ennek minden szavával egyetértek! Meg kell nyesegetni a fát is, különben elburjánzik és nem hoz gyümölcsöt. Nincs ez másként az emberrel sem. Ha nincs önfegyelem, nincs némi szigor a kellő helyen, akkor anarchia lesz.

@laspalmas: ez is igaz, de a nemi szerepek szerint alapvetően az apára van kiosztva a szigorú, rendtartó archetípus. Ettől még persze, hogy egy anyukának is nézni kell a gyerek hosszútávú érdekeit, és neki is nevelni kell.

@Lone Wolf: mert nagy az egód. És nem szép nagy, csak nagy. Harlequinnek igaza van a kérdésben.

arlequin 2010.04.03. 22:50:35

@El Topo (Sgt. Elias): "Csomó mindenem."
na szopassál mást. már elnézést. mármint a hölgyektől. az urak ezt meg sem hallják, egyszerűen megértik.

picur3ka 2010.04.03. 23:15:18

Na, vannak itt akik romanul is meg zsidrasul is tul jol beszelnek.

Donna (Cara)mba 2010.04.03. 23:46:13

@picur3ka/beleallos kampany: Ha rám gondolsz, akkor én tényleg jól beszélek még románul. Hogy egészen pontos legyek, az aktív szókincsem "elolvadt" a hosszú évek során, de a passzív nyelvtudásom megmaradt (a passzív nyelvtudás nem vész el).
21 évet éltem - hogy számodra érthető legyek így írom le: Romániában, nekünk, néhányunknak Erdély és Partium, - na de sebaj, legyen Románia, ha neked így jobban tetszik.
Mondanám, próbálnál meg lehúzni 21 évet egy olyan országban, ahol a magyar nyelv nem elismert nyelv semmilyen hivatalban, és Ceausescu imperátor uralkodik. De megpróbálhatnád Szerbiát, Szlovákiát is.
Ahogy gondolod, bár a saját bőrön közvetlenül érzett tapasztalat sokat segít a világ megértésében.

Jiddisül nem beszélek, néhány közismert kifejezést értek, és értek németül, ebből sok jiddis szóra tudok következtetni.

Héberül egyáltalán nem beszélek.
Nem is tudom, magyar-e vagyok-e? Ha te igen, akkor én asszem nem:)

Donna (Cara)mba 2010.04.03. 23:49:07

Jó éjszakát nektek, és minden embernek, aki méltó e megnevezésre!
Áldott húsvétot mindenkinek!

Lone Wolf 2010.04.03. 23:50:04

@Kartal (beleszól):
"mert nagy az egód. És nem szép nagy, csak nagy. Harlequinnek igaza van a kérdésben."

Tudjátok mit? Ezen nem fogok vitatkozni :) Butaság lenne! De azt ugyan áruljátok már el nekem, hogy mégis mi hajtja előre az ember, ha nem a sikerélmény? Ebbe, pedig bizony a kívülről jövő visszajelzések is beletartoznak. Mint ahogyan a tanulás folyamatába is. Legyenek akár negatívak, vagy pozitívak. ;-)

Lone Wolf 2010.04.03. 23:50:42

BTW Jóéccakát, és kellemes Húsvétot mindenkinek!

kaldijozef 2014.02.20. 15:47:56

@derelyegrádi szellem: hiszti mama jogász? A tettenérés esetén a mentelmi jog nem érvényes. Ez az egy eset van mint kivétel, ezt nem nehéz megjegyezni.

kaldijozef 2014.02.20. 15:52:04

search.sweetim.com/search.asp?q=Niki+a+g%C3%A1rdista+pornoszt%C3%A1r&ln=hu&src=1010&ptr=100&crg=3.1010000.10039&barid=%7B5650f9fc-2fcb-4cf3-94d0-426d059e308a%7D&sf=0
kuruc.info/r/6/57372/
"Én .... a Magyar Gárda gárdistája a Magyar Szent Koronára esküszöm, hogy hazámhoz, nemzetemhez, a magyar néphez mindörökké hű leszek. Történelmünk nagyjait példaképnek tekintem.." Müller Nikolet..:)
Jelen esetben Cicciolina volt a történelmi példaképed. :-)
Niki a gárdista szexplaza.hu/2010/03/szexmunkas-cica-a-gardaban-muller-niki/
piroslapok.blog.hu/2010/03/28/leszbipornot_is_nyom_a_gardista

Jobbikbűnözés-nyilasbűnözés
Saját lányát erőszakolta a gárdista

Visszataszító ügyet tárgyal a Dabasi Városi Bíróság: N. Levente a vád szerint rendszeresen megerőszakolta saját tinédzser lányát, amihez felesége, Sz. Ildikó nyújtott neki segítséget. A házaspár korábban belépett a Jobbikhoz köthető Magyar Gárdába, és családilag is jó kapcsolatot ápoltak a mozgalom vezetőivel, valamint érintkeztek Vona Gábor Jobbik-elnökkel is. Jobbikos ismerősei szerint N. Levente jó gárdista volt, csak túlságosan forróvérű.

Az Erdélyből áttelepült, román állampolgárságú magyar házaspár 2010 tavasza óta van előzetes letartóztatásban. A vád szerint az apa, N. Levente éveken keresztül rendszeresen megerőszakolta saját lányát. Az első eset akkor történt, amikor a lány 14 éves volt. Információnk szerint az erőszakról a férfi videofelvételeket is készített, a rövid jelenetekből mintegy 4 órás anyag állt össze, amit az ügyészség bizonyítékként használ fel a büntetőperben. Társtettesként szerepel az ügyben a feleség, egyben a lány anyja, Sz. Ildikó, aki nemhogy nem védte meg a lányát, hanem közreműködött abban, hogy a férfi kiélhesse aljas ösztöneit – ilyenkor a lány öccsével különböző ürügyekkel elmentek otthonról.

kaldijozef 2014.02.20. 15:54:52

• •1/ Rájár a rúd a Jobbikra - ATV
www.atv.hu/.../20130425_rudtancolos_es_pornokepek_kerultek_elo_a_...?
2013 ápr. 25 - Arra a felvetésre, hogy nyilván emlékszik rá, ha szokott rúdtáncolni, a Jobbik nemrégiben lemondott kerületi elnöke ismét türelmet kért, és azt ...
• 2/ Pornóképek kerültek az internetre az Adj gázt! szervezőjéről - HVG.hu
Sziasztok, szebb jövőt!

Azért ragadtam billentyűzetet, mert olvastam a Velveten meg a Kurucon is egy cikket egy elég szemrevaló lányról, nevezetesen Müller Nikolettről. Nekem az a véleményem, hogy végre van a nemzeti oldalon egy ilyen dögös csaj!
Nemcsak hogy szemrevaló, hanem még okos is, mert a Gárda mellett kiáll, azt, hogy pornóiparban dolgozik, nem tartom elítélendő dolognak, nem lopni ment, mint a parlamenti politikusok, nem gyilkolt, hanem egyszerűen a szerelem oltárán áldozott, jól tette, én szívesen látnék hasonló parlamenti képviselőket a Jobbiktól. Azt akarom, hogy a jó nők országában több jó nő legyen a Parlamentben, ne csak ilyen Pelczné meg Lendvai-féle kivénhedt csoffadtkák legyenek ott. Még egyszer szebb jövőt, sok jó nőt és szexet, sok gyereket kívánok mindenkinek!
További részletek: http://kuruc.info/r/6/57372/#ixzz2nk11nHnwÜdv, kurucok!
Pár perce olvastam a cikket, és azon gondolkodtam, hogy egy hasonló múltú/jelenű, külső adottságaival tisztában levő lány miért akarhat belépni egy (értékrendjével szemben álló nézeteket valló) egyenruhás, ill., a Gárda esetében formaruhás szervezethez? Eszembe jutott egy blogon írt történet, azon belül is:

"A helyszín Szolnok, a 88-as gyorsreagálású zászlóalj.
Volt szerencsém egy fizikai felvételit végigcsinálni velük a sportpályán."

"Az egyik szöszi, arra a kérdésre, hogy miért akar ide kerülni, azt a kerek, egyszerű választ adta, hogy azért, mert itt jó sok pasi van, lehet jó sokat ismerkedni…
Az ismerkedni szó helyett egy sokkal egyszerűbbet használt..."

Azt persze nem értem, miért remélhet hasonlót egy jobbára családos/házas/barátnős konzervatív férfiakból álló mozgalomban – lehet, hogy közben megtörtént nála a szándékváltás. (Végül is ne feledkezzünk meg a Jézus lábát mosó, nem nevesített "bűnös asszonyról". A korábban felvett fotószériáit/filmjeit pedig lehet, hogy késleltetve "adagolja" a szolgáltató, blogoknál is szokás a törzsközönség napokig-hetekig váratása, amikor "raktáron" már bőven van több hónapra elegendő anyag.)

süti beállítások módosítása