Skip to content


       Szűrés lista

Hunvaldot kiköpte a Nagy Elszámoltatás

Hunvald György MSZP-s volt polgármester a belebegtetett 10-15 év helyett másfél év börtönbüntetést kapott.
Mivel 2,5 évet töltött előzetesben, így a büntetését már leülte, sőt a másodfok után valószínűleg a magyar államnak, vagyis az adófizetőknek kell fizetnie Hunvaldnak a jogtalanul előzetesben eltöltött 1 évért.

A volt polgármestert hűtlen kezelésben, okirat-hamisításban és hivatali visszaélésben találták bűnösnek, felmentették viszont a csalás vádja alól. A vádirat szerint Hunvald az ingatlanügyeken kívül, amelyeknek eladásában a vádirat szerint ő is szerepet játszott, ötrendbeli hűtlen kezelést, négyrendbeli okirat-hamisítást, ötrendbeli hivatali visszaélést, valamint hivatali vesztegetést is. A vádiratban fiktív tanácsadói szerződések, hivatali telefonok jogellenes használata és barátoknak kiutalt önkormányzati lakások bukkannak fel a neve mellett.

Mindez ma másfél évet ér. Közszereplőként, polgármesterként az adófizetők pénzét lopta, a kerületet károsította meg.
Mindez ma másfél évet ér.

Nehéz ezt megemészteni, nagyon nehéz....
Hosszú éveken keresztül, egy jól felépített, több szereplőből álló bűnszervezet az önkormányzat tulajdonában álló ingatlanokat a forgalmi érték alatt megvásárolta, majd a vásárlást követően - offshore cégek közbeiktatásával - rövid időn belül, jelentős haszonnal külföldi befektetőnek továbbértékesítette. (Minderről bővebben itt.)
Mindez a helyi kiskirály, a polgármester tudtával és segítségével. Sőt, elég nehezen tudom elképzelni, hogy a képviselő-testület tagjai (pártszínektől függetlenül!), ne  tudtak volna arról, hogy mi megy a kerületben. Főleg, hogy minden eladást megszavaztak, mindannyian.

Azt miért nem kérdezte meg senki Hunvaldtól, hogy miért nem közvetlenül a külföldi befektetőknek adták el az ingatlanokat - milliárdokért? Ez a "módszer" persze nem csak Erzsébetvárosban volt bevett, Terézvárosban szintén így adták el az Andrássy úti ingatlanokat, sőt, igazából csak kreatív elme szükséges más területekre alkalmazni ezt, a Duna TV-ből például 800 milliót loptak ki hasonló módon. Ja, hogy az szintén közpénz? Érdekes ....

Mindez ma másfél évet ér.

Miért tekintik ugyanolyan súlyú ügynek, ha egy magáncég vezetője lopja el a cége tulajdonát, mint ha a polgármester a kerületét?

Miért nem lehet kétszeres szorzóval indítani a büntetési tételeket, ahol közpénzt lopnak el?

Zuschlag a nyomorult 70 milliójára 5 évet kapott. Balek, és még mindig kussol, pedig csak egy sakkfigura volt.

Hunvald Györgynek 21 millió forintot kell megfizetnie, a bíróság ugyanakkor megszüntette ingatlanainak, valamint a mások nevén szereplő nagy értékű autóinak és repülőjének zár alá vételét, így Gyuri legnagyobb dilemmája ezekben a percekben, hogy melyik autójával menjen haza. Én a Jaguár XJ-t választanám.

Sőt.
A másodfok után még Hunvald perelheti teljes joggal a Magyar Államot kártérítésért, mert 1 évvel többet töltött előzetesben.

Csodálatosan alakul az Elmúltnyolcév Nagy Elszámoltatása, az adófizetők pénzéből még mi fizethetünk Hunvaldnak, aki éppen az adófizetők pénzét lopta éveken keresztül.
Micsoda sérelem, elloptak az életéből egy évet! Ez vajon hány milliót érhet?

Sajnos úgy néz ki, hogy az utóbbi évek nagy korrupciós botrányai csak azért pattantak ki, mert az MSZP-n belül így számoltak le egymással az elvtársak. A Fidesz egy picit intelligensebb egy fokkal, ők nem vonják bele az ügyészséget a belharcaikba. 

Ha úgy alakulnak a dolgok, akkor Hunvald és Hagyó akár már az MSZP-székházban szurkolhat 2014-ben a pártja választási sikeréért.

hunvald.jpg

Az a mosoly .. az új trollface!

Címkék: botrány hunvald

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr914191613

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettőtől nyolc évig, de mire? 2012.02.27. 07:58:07

Egy hónapnyi időtartamra társadalmi egyeztetésre bocsátották az új Büntető Törvénykönyv tervezetét. A tervek szerint jövő év derekán életbe lépő kódex olyan szabályokat is tartalmaz, amely kiverte a biztosítékot a szakemberek egy rétegénél, illetve a...

Trackback: Ipiapacs, Te is fizetsz ADÓT! 2012.02.25. 11:18:33

A válságkezelésnek egy újabb tudományos-fantasztikus megoldása született meg Magyarországon. Számítások szerint, már csak a külföldön dolgozó és ott jövedelmet szerző magyar állampolgárok tudnak kibújni az adófizetés jároma alól (természetesen a milliá...

Trackback: KacsaLeaks: MÁV TO THE FUTURE. 2012.02.24. 15:29:53

A legújabb kiszivárogtatás szerint a MÁV félve, hogy gyorsan a BKV-hoz hasonló helyzetbe kerülhet, új koncepciót dolgozott ki a fennmaradásához.A legújabb retro őrületet meglovagolva, pénzt nem sajnálva belevágott a Vissza a jövőbe projektjébe. A közel...

Trackback: Amikor a 144 milliárd miatt csörög a piros telefon 2012.02.24. 14:54:36

A hírek szerint 144 milliárd talán elúszik, de Mutyiföldén vajon mik lehettek az első mondatok, amiket meghallhattak a nemes urak miután eljutott hozzájuk a hír, azaz - a szabályzatnak megfelelően - harmadik csörgés után felvették a piros telefont. Csö...

Trackback: Extrém tavasz miatt nem járnak a BKV buszai 2012.02.24. 14:54:13

A hirtelen beköszöntő reggeli plusz 5-8 fokra nem voltunk felkészülve! - ismertette reggeli sajtótájékoztatóján a BKV szóvivője. Kiricsi Karola elmondta, hogy a legnagyobb odafigyeléssel, a szervizcsarnokok maximális kihasználása, a szabadságon lévő ko...

Trackback: Extrém tavasz miatt nem járnak a BKV buszai 2012.02.24. 14:53:56

A hirtelen beköszöntő reggeli plusz 5-8 fokra nem voltunk felkészülve! - ismertette reggeli sajtótájékoztatóján a BKV szóvivője. Kiricsi Karola elmondta, hogy a legnagyobb odafigyeléssel, a szervizcsarnokok maximális kihasználása, a szabadságon lévő ko...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

livengood 2012.02.25. 09:09:17

@tükörfúró: "...korrupció az akadálytalanul megy 20éve."

Ezzel egyetértek. Meg hogy minden oldal benne van.
Azzal viszont nem, hogy minden politikus egyformán mocskos.
Vannak szép számmal akik rohadt mocskosak, és vannak olyanok akik az általad leírt mocsok-rendszerben kicsit sárosak. Talán Hunvald is megérdemelne egy jogállamban egy ejnye-bejnyét, ahogy még jó néhány millióan is, akik nem fizetik a jövedelem adót, vagy egyes jövedelmeiket eltitkolják, pl. bevallás nélkül lakást adnak bérbe, vagy őstermelői igazolvánnyal élnek vissza, vagy egyszerűen csak rokkantaknak, nagycsaládosoknak kialakított parkolókat foglalnak el jogtalanul, stb...
Különböző mértékű ejnye-bejnyéket, de nem közel 3 évet és főleg nem úgy, hogy az eljárás koncepciós, nem róla szól, hanem a politikai leszámolást, és a köré szőtt média kampányt szolgálja.
Ez éppen a jogállam kialakulása ellen hat!!!
Így nem fog menni, kedves igazságot követelő magyarok. Így nem jutunk előre, így még inkább a mocsárba süllyedünk.

Akik habzó szájjal követelik a bűnösöknek kikiáltottak megbüntetését, legyenek azok bár melyik oldalhoz köthetők, viszont nem érdekli őket a vádlott védekezése, a szakértők véleménye, a független bíróság ítélete, csak a saját oldal médiájából, a saját oldal véleményformálóitól fogad el állítást róluk, azok több kárt okoznak nekünk magyaroknak, mint a korrupt politikusaink, vagy a bankrablóink.
Így soha nem lesz jogállam Magyarország.
A "Hunvald ügy" kapcsán látszik, hogy még nem az.

Ans1979 2012.02.25. 09:20:51

@Trompf: Azért mentették fel Hunvaldot, mert az eredeti értékbecslést megerősítette egy, az önkormányzat által felkért második értékbecslés, majd 2011 őszén egy a bíróság által készítetett értékbecslés is. Tehát NEM értéken alul adták el az ingtlanokat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.25. 09:38:00

@livengood: Azért ezek az ingatlanügyek eléggé bizonyítottak... És mikor kezdődött az ügy? Akkor vajon narancsos média volt-e?

Az a baj, hogy a "bűnösöknek kikiáltottak" általában nagyon is sárosak szoktak lenni.
Az sem korrekt egyébként, hogy muszáj adócsalnod, hogy megélj, de azért gondolkodjunk már el a dolog slyán. Ha te nem vallod be az albérlőd által fizetett lóvét, akkor az állam elesik 50 ezer bevételtől (vagy 200, legyen).
Ezek mennyi _milliárdot_ nyúltak le?
Nem egy kategória azért, na!
És OK, hogy állampolgári kötelesség, de egy képviselő még fel is esküszik a hazára...

@tükörfúró: Van benne igazság. Magától egyik sem bukik le, az tuti.

Hogy koncepciós per? Koncepciózus lopáshoz pont megfelel.
Nekem aztán mindegy, ha egy narancsos kollegáról derül ki, hogy korrupt, azt is elítélem. A lopás pártfüggetlenül bűn számomra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.25. 09:43:02

@Ans1979:
www.origo.hu/itthon/20110406-erzsebetvarosi-ingatlanugy-kezdodik-a-per-reszletek-a-vadiratbol.html

" 97 millióért adta el az önkormányzat a külön erre a célre létrehozott Király-Maior Kft.-nek, de a külföldiek még aznap 110 millióért vásárolták fel a céget a házzal együtt."

Khm, nekem azért a földhivatali bejegyzések elég jó bizonyítékok.

Bee-zony 2012.02.25. 09:56:55

Tehát gyenge a vád, mert csak ilyet hozott össze az ügyész.
Akkor összefoglalom az előttem szólók alapján a lényeget:

„Zoltai G.: – Utánanézzünk?
Hunvald: – Nézzetek már utána, hogy mi a (van?)! De ez a Központi Nyomozó Főügyészség!
Zoltai G.: – Jó!
Hunvald: – Ott el kéne sikálni, mert egyszerűen nem lehet normálisan hogyhívjákolni.
Zoltai G.: – Jó! Odafigyelek! Megnézetem! Jó?
Hunvald: – Jó! Oké!”

„Zoltai jól lobbizott.”

„Kiderült az igazság! Mindenki ártatlan!”

Hunvald csak a jogerős ítélet után perelhet
http://index.hu/belfold/2012/02/24/hunvald_csak_a_jogeros_itelet_utan_perelhet/
A változatos történésekből látszik a lobbizás, és gondolom a zsidók még ki is tüntetnék, hogy milyen jól lopja a gójok vagyonát.
A zoltais szállal mi van? Az, hogy leszól az ügyészségnek, és elintézik, hogy ő is ártatlan?

Valamint, ezek után ki nem azt a következtetést vonja le, hogy Magyarországon megéri közpénzt lopni nagy tételben?

„Ha csak 180 millát keresett Hunwald, akkor is havi 10 millióért ült az előzetesben.
Én is bevállalnám.”

„Legalább ne lenne ilyen átlátszó: egy ítélettel visszakapja százmilliós vagyonát (repülő, luxusingatlanok-kocsik) - ennyire átlátszó ne lenne..tényleg senki nem vizsgálja, hogyan lehetett az egymilliós polg.mesteri fizujából ekkora vagyona?
Ezek után azt mondom: ebben az országban hülye, aki nem lop!!”

Ezek után hányszor ennyi ilyen ügy lesz?
A közpénzek teljes szétlopása következik?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.25. 10:07:23

@Grensberg: Ez itt egy fideszfészek. Ezeknek az a bűnös, akire Viktor rámutat, hogy bűnös.

Ha kétség lenne, bele is írják az alaptörvénybe.

----

" ...A korrupcióellenes világnap, december 9-e alkalmából Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára a 180 percben elmondta, idén egymilliárd forintot kapott az ügyészség egy korrupcióellenes csoport felállítására, amely már működik, létszáma pedig folyamatosan bővül.

Jövőre további forrásokat, összesen 12 milliárd forintot kap az ügyészség és a bíróság, így a kiemelt ügyek osztályának már Debrecenben, Szegeden, Kaposváron, valamint Győrben is lesz kirendeltsége több munkatárssal. "

livengood 2012.02.25. 10:53:55

@ColT: "És mikor kezdődött az ügy? Akkor vajon narancsos média volt-e?"

2006-ban már javában erősebb volt a fideszes média.

A média fideszes elfoglalása érdekes kérdés. Először semlegesítették/megbénították a közmédiákat a nagy kuratóriumok elfoglalásával, ugyanakkor tőkét szedtek össze és sajátot építettek. Kb. 2004-ig kiegyenlítettek, a 2006-os kampányig pedig jelentős túlsúlyra tettek szert. 2010-ben pedig átvették a közmédia felett az uralmat, a maradék baloldali médiát pedig az új "szabályokkal" most próbálják végleg elhallgattatni. Még javában harsogták, hogy a bal-lib média uralja a piacot, amikor ez rég nem volt igaz. Persze vannak jobboldali érzelműek akik ezt beszopták és mind a mai napig érvényesnek hiszik, hiszen szól még a Klubrádió...

ketroot 2012.02.25. 12:09:09

@Bee-zony:

'A közpénzek teljes szétlopása következik?'

Inkább csak folytatódik.

Kutchek (törölt) 2012.02.25. 13:53:50

@ketroot: Vagy éppen befejezik. Nemsokára a magánpénzeken lesz a sor....

Noname Watanabe 2012.02.25. 15:11:15

Milliónként egy év lenne a korrekt. Hunvald, Hagyó meg a többi dísztoleráncsos libsi talán a XXIX. század elejére szabadlábra kerülne.
A t. Bíróság és a t. Bíró(nő) meg elmehet a pitsába. 12 év helyett másfél? Ha én egy banánnal bemegyek egy bankba, és azt kiabálom, ide a pénzt, s elviszek húszezer forintot, kapok 5-15 évet. Ha 600 millával megkárosítom a közt, szabadon mehetek haza az előzetesből.

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2012.02.25. 15:39:53

meanwhile in the right side:

Milliárdos üzletet kötöttek a CBA tulajdonosai
www.napi.hu/magyar_vallalatok/milliardos_uzletet_kotottek_a_cba_tulajdonosai.511734.html

Új adót vezetne be a kormány - Új jelentést kapott a szolidaritási adó, állítólag most a külföldön dolgozó, magyarországi állandó lakcímmel rendelkezők fizetnének .
www.napi.hu/ado/uj_adot_vezetne_be_a_kormany.511723.html

és egy kis laza könnyed téma:
Mága is ingyen kapta az Arénát: milliós koncertek, bérleti díj nélkül
penzcentrum.hu/kkv/maga_is_ingyen_kapta_az_arenat_millios_koncertek_berleti_dij_nelkul.1031657.html

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.02.25. 15:43:53

Azért borzolják a kedélyeket, mert vért akarnak.

Vidéki 2012.02.25. 15:45:14

A szociaalista képviselő testület nagyon sokáig az „ártatlanság vélelme” nagyon nemes elve mellett szállt síkra és még fél évig folyósította Hunvald polgármester elvtársnak nem csekély fizetését és prémiumait, még akkor is mikor a börtönben ült

A Népszava és az ATV korábban és sokszor bő nyállal azt sugallta, hogy Hunvald elvtárs jó elvtárs és a gonosz hatóságok koncepciós pert indítottak az ártatlan bárány ellen..

Régóta tart a per.

Hegyek vajúdtak, de csak egy kis egér született.

„Mindez ma másfél évet ér. Közszereplőként, polgármesterként az adófizetők pénzét lopta, a kerületet károsította meg.
Mindez ma másfél évet ér.”

„Azt miért nem kérdezte meg senki Hunvaldtól, hogy miért nem közvetlenül a külföldi befektetőknek adták el az ingatlanokat - milliárdokért? Ez a "módszer" persze nem csak Erzsébetvárosban volt bevett, Terézvárosban szintén így adták el az Andrássy úti ingatlanokat, sőt, igazából csak kreatív elme szükséges más területekre alkalmazni ezt, a Duna TV-ből például 800 milliót loptak ki hasonló módon. Ja, hogy az szintén közpénz? Érdekes ....”

Vastagbőr nagyon jól rámutatott: „Hunvald Györgynek 21 millió forintot kell megfizetnie, a bíróság ugyanakkor megszüntette ingatlanainak, valamint a mások nevén szereplő nagy értékű autóinak és repülőjének zár alá vételét, így Gyuri legnagyobb dilemmája ezekben a percekben, hogy melyik autójával menjen haza. Én a Jaguár XJ-t választanám.”

Hunvaldnak szép fizetése volt, de nagy kérdés, hogyan jöhetett eb ből létre a hatalmas luxusvagyon, amire Vastagbőr utal?

Al Capone csaknem 100 éve az USA-ban, nagyon jól kiismerte azt, hogyan lehet évtizedeken a legdurvább bűnöket elkövetni és mégis megúszni a felelősségre vonást.

Eszes amerikaiaknak eszébe jutott Al Capone életvitelét összehasonlítani bevallott jövedelmével és az általa befizetett adóval.

Ezen az alapon sikerül elítélni és örökre kivonni a forgalomból.

Nálunk az igazságszolgáltatás még nem tart ott, ahova az USA-ban már 80 évvel ezelőtt eljutott.

Nálunk az igazságszolgáltatásba beépített fékek és ellensúlyok akkorák, hogy mérhetetlenül lelassítják a józan ész működését, ezért van az USA-hoz képest ezen a területen is 100 éves lemaradásunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.25. 18:01:31

@livengood: "2006-ban már javában erősebb volt a fideszes média."

LOL LOL LOL

Ja, meg ha jóérzésű ember oda mer állni a szocik mellé, akkor még akár igaz is lehetne, hogy narancspárti lett volna a média... De különben az ilyen Hír TV-kre, meg hasonló nagyságokra még ma sem adok.

Amúgy is, pofázhat akármit a média, ha nem lenne az egésznek alapja, nem viszik el a csókát... De a saját pártjának hatalmi időszaka alatt csukták le... Gáz!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.25. 18:03:27

@Kutchek: Közpénzeket könnyebb, amíg vannak... :D

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.25. 18:43:40

@Kelemen Csaba: Zoltairól tudni kell, hogy mszmp tag és munkásőr volt. MSZMP tagok voltak egyébként Matolcsy, Pintér, Martonyi, Hoffmann... soroljam? És Hunvald - ha jól emlékszem - büszke magyar zsidó. Kihez fordulna segítségért, ha nem egy volt mszmp-s zsidó vezetőhöz?

"EGY BRANCS MAGUK!"

@Himpellér: állj, állj! Ez már túlterheléses támadás! :(

VT Man 2012.02.25. 18:45:43

@Meridian74:
Az a gáz, a jobbikban, hogy vég nélkül cigányoznak és zsidóznak. Ez nem vezet sehová.

Ennek ellenére, ha továbbra is marad a híg szar, akkor a Jobbik az egyetlen remény arra, hogy valódi elszámoltatást csináljon.

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.25. 18:47:10

@Bee-zony: mit vársz? Ott ülnek a volt mszmp-s komcsik a fidesz vezérkarában. Majd közzé teszik ténykedésük bizonyítékait?

VT Man 2012.02.25. 18:48:20

@Emiksz:
"Ha a lúzer Cúslágra rá bírtáv verni a visszafizetett 70 milla után a 8+ évet,"

Nanana! Álljon már meg a menet!

Ha én kirabolok egy bankot, és elviszek 70 milliót, de utána a lecsukásom után "gyorsan visszaadom a 70 milliót", akkor az még nem ment fel engem!

Kit érdekel, hogy Zuschlag visszaadta a 70 millát? Ha nem bukik le, nem adja vissza, ez a lényeg!

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.25. 19:04:06

@VT Man: arra igen. De közben két perc alatt kinyírja az országot.

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2012.02.25. 23:03:51

UGYE ez lesz a következő poszt?

Hétfőn Schiffer András a Parlamentben szavazásra bocsájtotta "Az állambiztonsági múlt átláthatóvá tételéről" című indítványát. Az ügynökakták megnyitását előterjesztő LMP-s javaslat tárgysorozatba vételét a Jobbik is támogatta. A kormánypártok a kérdéses ügyben nem szólaltak fel, és az ügynöklista nyilvánosságra hozását egyhangú többséggel leszavazták. Ezzel Magyarország lett a térség utolsó országa, ahol ezt a kérdést még nem rendezték le.

index.hu/belfold/2012/02/25/megvedte_a_fidesz_a_kommunizmus_ugynokeit/

Az én értékrendem alapján ez a 2012-es év VASTAGBŐR első helyezett. Mondjuk messze van még az év vége.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.25. 23:24:54

@Himpellér: Pedig ugye milyen jól illene a "nagy elszámoltatás" szlogenhez.

livengood 2012.02.25. 23:43:19

@ColT: "...ilyen Hír TV-kre, meg hasonló nagyságokra még ma sem adok."

2006-ban már a jobboldali média befolyásolta a magyar lakosság nagyobb hányadát: - az Echo TV, Hír TV, összes vidéki napilapok, Kossuth rádió, jobboldali rádiók, MTV -
- (az MTV műsorán - amely többnyire semleges volt miután a tévé elnökválasztását lebénította a Fidesz befolyás alatt álló nagy kuratórium - annak idején az úgynevezett "baloldali" Nap Tv-ben sokáig nem jelentek meg a fideszesek, majd megjelentek, de csak alákérdezni szabad volt őket, mert egyébként bojkottálták a műsort. Ugyanakkor ebben a "baloldalinak" beállított műsorban a ma is MTV-ben, Dunán dolgozó Bethlen János ízekre szedte, megszólalni se hagyta gyakran az MSZP-seket, SZDSZ-eseket.)
- szóval ezek műsorait hallgatja, nézi, olvassa a vidék. Kizárólag ezekből tájékozódtak, tájékozódnak Budapesten kívül, mert nincs más. Mi persze itt kommentelgetünk, de mi nagyon kisebbségben vagyunk.

"...a saját pártjának hatalmi időszaka alatt csukták le... Gáz!"

Nem tudom van e még valaki aki emlékszik rá, hogy az úgynevezett "független" hatalmi ágak, többnyire Fidesz befolyás alatt álltak annak idején, a szoc-lib kormányok időszakában:

- Pl. Sólyom köztársasági elnökünk végig asszisztált a Fidesz mellett, aztán leváltották úgy ahogy megválasztották a fideszesek, mert egyébként rájuk is veszélyesen öntörvényű ember mint megtapasztalhattuk a bazsarózsa fronton.
- Pl. az alkotmány bíróság ami engedte a költségvetést is befolyásoló népszavazást, bár ezt az alkotmányunk tiltotta. Most aztán végképp nem lehet olyan népszavazást rendezni, hiszen jócskán korlátozhatná a kormányt, mint megtapasztaltuk amikor a szoc-lib vizitdíjat, tandíjat elmeszelték vele. Tandíj lett, népszavazni ellene már nem lehet.
- Pl. sokáig Járai volt fideszes pénzügyminiszter vezette a jegybankot, és ott tett keresztbe a szoci kormánynak ahol tudott, tekintet nélkül a gazdaságunkra, pénzünkre. 11-12%-on tartotta tartósan a jegybanki alapkamatot (miközben az előző Fidesz éra alatt már 8%-ra is leengedte), majd Járai távozása után (kitöltötte az idejét és nem támadta a kormány olyan hevesen mint most Simort, a fizetését sem csökkentették) hirtelen ismét tovább csökkenhetett. Most a 6-7%-ra emelés miatt, (meg talán a tartalékokra is fáj a foguk) óbégatnak.
- Pl. az ügyészséget 2006-ig a korábbi fideszes képviselő Polt Péter vezette, és ez meg is látszott abban ahogy az ügyészségi feljelentések inkább a szocikat, szadeszeseket kaszálták, és ez az őáltala átszervezett ügyészség csodák-csodájára távozása után sem kímélte a baloldalt, annál inkább a Fideszt. Mert ugye nem akarunk teljesen hülyék lenni, (elég baj az is, hogy annak látszunk) kis hazánkban nem csak az egyik oldal lop, lopott és lop itt mindenki aki teheti.

Valóban gáz!

Bee-zony 2012.02.26. 00:45:41

@Sandman (KaraKum): 2006 óta volt olyan sejtésem, hogy a Fideszben több ügynök van, mint az MSZP-ben.
Most be is bizonyították.
Azt is, hogy a kommunista kövületek Magyarországon élnek legtovább.
Hja, ha ez a párt kap kétharmadot…
Elmondják amit az aktuális tömeg hallani akar, aztán nem aszerint cselekednek.
Pl. itt is:
A kommunizmus olyan, mint a szex
index.hu/belfold/2012/02/25/a_kommunizmus_olyan_mint_a_szex/

Nem csak azért, mert... hanem mert az erősebb kutya baszik.
Továbbá...

Amit nem lehet megenni vagy megbaszni azt hugyáld le. (Blöki)

2006-ban nyelvújítók megreformálták a magyar nyelvet. Kazinczy Ferenc hajdani próbálkozásait jelentősen felülmúlja a média segítségével végrehajtott modern kori nyelvújítás: -> Elkúrtuk

- F-el kezdődik, sz-szel végződik és sok benne a geci, mi az?
- Fidesz.

- Doktor úr, nem tudom megbaszni a nőket - panaszkodik egy törpe az orvosnak.
- Miért nem?
- Mert mire ez megtelik vérrel - és a törpe megmutatja óriási szerszámát - éppen elájulok!

Repülőszerencsétlenség történik, a túlélő 3 stewardess, egy amerikai, egy magyar, meg egy angol csaj. Az őserdőben történik a baleset, el is fogja őket egy törzs. A törzsfőnök mondja nekik, hogy ha nem tudnak olyan dolgot mondani, ami a törzsnek nincs, akkor jól megbassza őket az egész törzs, és meg is eszik utána őket.
Az amerikai gondolkodik, végre kiböki, hogy számítógép. A törzsfőnök megmutatja a bokorban a számítógépet. Végig is megy a nőn az egész törzs, majd meg is eszik.
Következik az angol csaj. Az is hosszasan gondolkodik, majd kinyögi, hogy walkman. A törzsfőnök rámutat az egyik faszira a törzsből, aki épp walkmant hallgat. Ezt a stewardesst is jól megdugják, majd megeszik. Utoljára a magyar csajt kérdezik meg. Az egyből válaszol: párttitkár.
A törzsfőnöknek fogalma sincs, mi az. Mondja is, hogy rendben van, ilyenünk tényleg nincs, el is engedünk, de legalább mondd meg, mi az. Hát az olyan, mint ti. Ingyen akar enni is, meg baszni is.

A nyuszi megy az erdőben és éppen a róka házához ér, ahol a kisrókák játszanak az udvaron.
- Kisrókák, itthon van az anyátok? Meg akarom baszni!
A kisrókák elmesélik az anyjuknak, hogy mit mondott a nyúl. Egyszer a nyuszi találkozik a rókamamával, aki felelősségre vonja, hogy mit mondott a gyerekeknek. A nyuszi elkezd futni, de egyszer csak beszorul két faág közé.
- Na, kit akarsz te megbaszni? - kérdezi a rókamama a nyulat.
A nyuszi szorult helyzetben van, de azért kivágja magát:
- Hát, öreg is vagy, büdös is vagy, de ha már a gyerekeidnek megigértem, egye fene.

Egyszer kellett ejtőernyőzni is. De mikor kinéztem az ajtón, nagyon megijedtem, és nem voltam hajlandó ugrani. Erre az őrmester azt mondta, hogy ha nem ugrok ki azonnal, akkor ott helyben seggbe kúr.
- És ugrottál?
- Eleinte egy picit.

Basszátok meg.
Anyátokat.
Itt hagyom
a tanyátokat.

medvemellszobra 2012.02.26. 01:14:06

@Himpellér: Erre a topikra, és a felvetésedre is egyszerű a válasz. A volt MSZMP, KISZ tagok, ügynökök és a hozzájuk kötődő egyének és szervezetek az intézményeket nem, de kapcsolati és információs tőkéjüket átmentették a rendszerváltozáson túlra. Ennek segítségével óriási ingó és ingatlan vagyont halmoztak fel, és mindezeket politikai tőkére váltották. Most épp alkotmányt, oktatási és gazdasági törvényeket stb. írnak a FIDESZ-ben, lázasan választásokra készülnek az MSZP-ben és a DK-ban.
És ezeket az informális és anyagi előnyeiket felhasználva maffia-klánokat alakítottak.
Meg aztán senki se olyan hülye, hogy kiteregesse a saját szennyesét, vagy az édesapjáét, édesanyjáét.
Én úgy tudom, hogy Németországban még mindig vannak olyan emberek, akiknek az a munkája, hogy azokat az ügynöki jelentéseket, anyagokat, amiket anno a Stasi irodáiban leszecskáztak (de már nem volt idő és mód elégetni), azokat újra összerakják és nyilvánosságra hozzák. Látod, én ezt nem tudom itt elképzelni.
Ráadásul túl sok a droid és az analfabéta, vagy aki már csak egészen egyszerűen megcsömörlött és leszarja az egészet. Az oktatás pedig nem afelé tendált sohasem, hogy segítsen a múltunknak ezt a darabját kibogozni, feldolgozni. Most meg még inkább nem erre fog tendálni.

Summa: Hunvaldok mindig is lesznek, mert anyagilag, és/vagy kínos információkkal (gyanús gazdasági ügyletek, állampárti múlt, pénzügyi és fizikai leszámolások... stb.) mindenki mindenki zsebében van. És sosem lesz itt igazi rendszerváltás, mert az átmentett rendszer képviselői (vagy azoknak a gyerekei) ülnek a parlamentben, és nekik meg ez nagyon nem érdekük.

Bár, ha belegondolok, igazad van, mert habár ez már nem is a vastagbőr kategória, de beszélnünk és írnunk kell róla, ez az egyetlen esélyünk valamiféle kínosan lassú változásra.

medvemellszobra 2012.02.26. 01:21:34

Apropo, Wittner mama is tartózkodott. Ez külön pikáns. Brávó! :):):):):):):):)

gerdo 2012.02.26. 04:24:48

Sok bajom van ezzel az uggyel. Sehol nem lehet olvani a reszletekrol. Mik voltaka bizonyitekok, miert melyik vadpont nem volt bizonyithato, stb. Minimalis visszhangja van az ugynek. Tisztaban vagyok vele, hogy minden masodik ember ismer korrupt tisztsegviselot, nem uj, nem kulonos, de eppen ezert miert nem erdekli ez az embereket??? Nem fogjak felhogy ez az o penzuk, az o adojuk? Vegul de nem utolsosorban, hol van a kormanyzati reakcio? Milyen torvenyek valtoznak, hogy ezeket az embereket el lehessen itelni, es a vagyonukat elkobozni? Milyen szabalyozas fog megvaltozni, hogy ez a fajta buncselekmeny ne fordulhasson elo ujra?

Bee-zony 2012.02.26. 04:25:08

Most kellett rájönnöm, hogy már 1989-ben megfilmesítették az egész rezsimet, és a hozzá tartozó mentalitást. Ebből kihozni valami értelmeset...

A legényanya
port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=1474
A film:
www.youtube.com/view_play_list?p=B887280B43EEBEC1

Bee-zony 2012.02.26. 04:28:07

@gerdo: "Milyen torvenyek valtoznak, hogy ezeket az embereket el lehessen itelni, es a vagyonukat elkobozni? Milyen szabalyozas fog megvaltozni, hogy ez a fajta buncselekmeny ne fordulhasson elo ujra?" -> Valódi rendszerváltás.

Bee-zony 2012.02.26. 05:24:24

@abschattung: Áh, nem annyira pikáns a takarítónőből lett megélhetési politikus.
Meghívásra, felkérésre elmond ő bármilyen szöveget, amit az ott lévők hallani akarnak. Viszont mihelyt a cselekvésre kerül a sor, akár csak egy gombnyomásnyira is, akkor ő soha nem megy szembe a vezető és többségi Fidesszel. A szövegelés nem számít: ami számít, az az, hogy legyen meg neki a zseton. Nála ez a rendszer.
Pl. volt egy nagygyűlés 2006. június 18-án a Szabadság téri szovjet emlékmű eltávolításáért, ahol beszédet mondott. Ezután kezdődött az aláírásgyűjtés a vonatkozó törvény hatályon kívül helyezéséért, és az emlékmű áthelyezéséért. Ezért viszont nem tett semmit, nem szervezett, nem agitált, nem gyűjtött, hanem „tartózkodott”. Izgatás után a cserbenhagyás következik nála.
Meg hogy „neveket akar hallani”… Látszik, hogy mennyire; megint tartózkodott. Tőle erre lehet számítani.
Pedig most nem volt nagy a frakciófegyelem, 19 db (8%) „igen” szavazat is volt – de hát akinek „elvei” vannak… az tartózkodik.
A Fidesz főkolomposai pedig jellemző módon „nem”-mel szavaztak; alighanem azért, mert van takargatnivalójuk.

Secnir 2012.02.26. 08:30:40

@zero:
hello
gondolom olvastad ezt: @Vidéki:
na ezt felhasználta itt is: mittu-domain.blog.hu/2012/02/25/masfel_ev_16
bőszen beelsőzött, de a fentinek csak töredékét másolta be :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.26. 08:55:11

@livengood: Az emberek vélaményét leginkább a szoci kormány befolyásolta az elkúrással. Onnantól kezdve nem kellett már semmi a TV-kkel.

Sólyom meg úgy volt jobbos, ahogy te. Az egyszerűen egy normális ember volt.

Ironfist 2012.02.26. 09:36:31

@ColT:
"Az emberek vélaményét leginkább a szoci kormány befolyásolta az elkúrással. "

A francot. Nyilván az adta a kezdő lökést, de simán nem lett volna belőle ekkora balhé, ha a fidesz nem száll rá a témára.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.26. 10:09:02

@Ironfist: Azok mellett a dolgok mellett egy jóérzésű ember sem mehetett el, aki meg a politikai ellenfeleit akarja kicsinálni, annak meg kb. kötelező lecsapni rájuk. Mi ebben a meglepő? A szocik jobban tették volna, ha nem adnak támadási felületet.
Vagy az egész kb. ennyire kirakat, hogy miután megvolt a csere, már nem is foglalkoznak a látszattal, és elengedik egymás embereit.

medvemellszobra 2012.02.26. 10:29:37

@ColT: "Vagy az egész kb. ennyire kirakat, hogy miután megvolt a csere, már nem is foglalkoznak a látszattal, és elengedik egymás embereit. "
Alighanem erről van szó. Kétharmaddal mindenkit ki lehet forgatni a vagyonából, és el lehet intézni, hogy a múlt takargatni való dolgai sose derüljenek ki. Kétharmaddal úgy lehet csűrni a jogot is, hogy ezeket a nagyágyúkat el lehessen engedni.
Majd két éve (sőt, talán már legkésőbb 2007-ben) a szocik magukat megbuktatták, erre csak rá kellett segíteni a Fidesznek (persze normális, kreatív ellenzékként a feladatuk ezeknek a dolgoknak a megakadályozása lett volna.) Lényegileg semmi különbséget nem látok az elmútnyócév és a jelenlegi kormányzati munka között. Talán most több a bullshit, és kevesebb a bejáratott technokrata. Meg a pökhendi arrogancia a sunyítás helyett.
A "menő", az igazi nagy szocik meg kétharmad nélkül is sérthetetlenek, túl sokat tudnak, és túl sok a közös biznisz. Vagy valaki tényleg elhiszi, hogy ellenzékben semmit sem tudtak ezekről a dolgokról? Aha.
Aki tisztességes akarna maradni, az meg úgy jár, mint Kopjáss a Rokonok című könyvben. Meg aztán a végén Hitler se tehetett sokkal többet, minthogy azoknak a maffiozóknak, oligarcháknak és junkereknek az érdekeit szolgálta ki, akik őt hatalomba juttatták a pénzükkel és a befolyásukkal.
Én úgy látom, főleg az ügynöktörvényes összezárás után, hogy a rendszerváltás csődje itt hever a lábunk előtt. És akármennyire le lett fojtva, attól tartok, ez a bomba lassan robbanni fog...

medvemellszobra 2012.02.26. 10:36:42

@Bee-zony: Hát, attól tartok Wittner mamánál praktikusan erről van szó. A preambulum is erre példa. Azt hitték, hogy bullshittel minden elkenhető. De a szög csak kibújik a zsákból. Kibújt most Hunvaldnál, és kibújt az állampárti múlttal kapcsolatos parlamenti szavazáson is. Nagy szégyen ez. Elkeserítő, és lassan már az életünket teszi tönkre, főleg hosszú távon.
Addig talán nincs veszve semmi, amíg beszélünk róla, akár itt is.

UI: Most olvastam Vidéki pajtás hozzászólását, már megint nem sikerült megérteni a cikk lényegét. Facepalm, hogy valaki ennyire hülye legyen. Ha meg fizut kap érte, csak azt bizonyítja, hogy ezek már tényleg védhetetlen dolgok. Pffffffffffff.

Ironfist 2012.02.26. 11:09:32

@király vagyok:
Cigány vagy? Cigány helyesírással - ahogy a kommented többi része is szól - a király nem kiráj? :D Mellesleg te parasztozol minket? Addig örülj, míg a törvények megvédik az élősködő fajtádat, mert ha egyszer megelégelik a vezetők is, akkor lehet, hogy nekünk csak országunk nem lesz, de hidd el, mi fogunk jobban járni, bűnözőfattyú.

Ironfist 2012.02.26. 11:12:43

@ColT:
" A szocik jobban tették volna, ha nem adnak támadási felületet."

Gyurcsány jobban tette volna, ha nem kezdi el gatyába rázni a szoci élősködőket? Ez is egy nézőpont végülis, és ha a fidesz közbenjárására gondolunk - akiknek ugye vesszen akár az ország is, de hatalom kell - akor még lehet is benne ráció.

Velence19 2012.02.26. 11:25:09

@JohnHenry: Mivel Gál 8 évet kapott, nem hiszem, hogy Hunvald volt a főbűnös. A bírói indoklás is tartalmazza, hogy Hunvald bűnösségét az ingatlanpanamában az ügyészség nem tudta bizonyítani, csak a vádalkuba menekült egyetlen tanú vallomására alapozta a vádat, és nem bizonyítékokra.

Horizont 2012.02.26. 11:45:20

@Velence19:
Attól, hogy nincs valakire bizonyíték még lehet bűnös. Csak nem ítélik el!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.26. 11:52:38

@Ironfist: Ha Ferike valóban gatyába rázza az élősködőket, akkor nem a Fidesz feljelentései alapján kerülnek előzetesbe...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.26. 11:53:29

@Velence19: Gál nem fizetett/nem tudott eleget...

livengood 2012.02.26. 14:04:36

@ColT: "Az emberek vélaményét leginkább a szoci kormány befolyásolta az elkúrással. Onnantól kezdve nem kellett már semmi a TV-kkel."

Biztos? Akkor miért törik magukat a mai napig ezen a vonalon? A "Hunvald ügyről" mindenki hallott úgy hogy ez a szoc-lib kormány egyik legnagyobb sikkasztása, csalása, rablás. Honnan tudnak erről "azemberek"? Most hogy első fokon is csak más félévet ér, honnan nem tudják ezt meg?

"Sólyom meg úgy volt jobbos, ahogy te. Az egyszerűen egy normális ember volt."

Most is "normális" és ember, ezt nem vitatnám. Sólyom úr szerencsés választása volt a Fidesznek anno. Micsoda szerencse, csak úgy véletlenül!
Sólyom egyébként jobboldalon áll, ahogy én. Csak ugye nem a magyar újbeszél értelmező szótár szerint, inkább nyugati, európai értelemben. Persze nem is állunk a jobboldalnak ugyanazon mezején sem.

Velence19 2012.02.26. 14:37:56

@Horizont: Logikád szerint mindenki bűnös, csak ha nincs rá bizonyíték, nem ítélik el.

Horizont 2012.02.26. 14:54:38

@Velence19:
Nem, nem! Ez nem logika kérdése! Az életben bizony előfordulnak olyan élethelyzetek amikor TUDJUK , hogy mit tett az illető, csak nem tudjuk bizonyítani. Hunvaldra se sikerült. Sajnálom. Ilyen ember mellett egy szót se ejtenék!Bár már azért megérdemelné a büntit, mert tudta Gál mit csinál és nem akadályozta meg! Ha meg nem tudta akkor meg azért. Remélem ez nem logika!

Bee-zony 2012.02.26. 14:57:38

@abschattung: „Nagy szégyen ez. Elkeserítő, és lassan már az életünket teszi tönkre, főleg hosszú távon.
Addig talán nincs veszve semmi, amíg beszélünk róla, akár itt is.”

Arra késztettél, hogy újra átgondoljam a dolgokat…
Beszélni róla kevés. Megállapítjuk, hogy szar a helyzet, hogy szarban vagyunk. Ez nem oldja meg a problémát, ez csak első lépésnek jó. A következő lépések: hogyan kerüljünk ki belőle, és végigjárni az utat.
Egyénileg hogyan kerüljünk ki belőle: kivándorlás.
A helyben maradók hogyan kerüljenek ki belőle, az már nehezebb. Úgy, hogy meg kell fogalmazni az érdekeket, és az elérésük módját; aztán megcselekedni.
Először hobby, aztán lobby, aztán párt.
A 100-as IQ csak a jelenlegi helyzethez elegendő, és aki ennél jobbat és többet akar, az kevesen lesz, és a jövőnek dolgozik. Fel kell vállalni ezt az adottságot, végül is, ha megjelenik valami új, az nem lehet egyből főáramlat.
Ha van egy logikus, racionális és magas erkölcsi szintű terv, és van az irracionális és alacsony erkölcsű többség, akkor ez nem jó párosítás. Mégis ez visz előre. Ahogy Wojtyla színjátszó mondta már pápa korában: ahol az igazság nem népszerű, ott ne törekedj népszerűségre.
Ami nincs: pénz és média. Ami van: lassan eszmélő emberek (és az én lassúságom).
Abból kell kiindulni, hogy legalább egy jó és működő megoldás van a problémára, ezt kell megtalálni, és alkalmazni.
Nem hinném, hogy egy nagy változást hozó rendszert egyszerre sokaknak kellene elkezdeni. Kezdjék csak el a kevesek, a többiek majd bekapcsolódnak.
Minél több új és logikailag hibátlan elem van a rendszerben, annál nagyobb a változás. Az LMP pont ennek a lakmuszpapírja, hogy amilyen kevés új és jó elem van a rendszerükben, olyan kicsi a változás, a javulás. Persze szimpatikus az ügynöklista nyilvánosságra hozására tett javaslatuk, csak ez nem elegendő; olyan, mintha a tűzoltók le akarnának pisálni valami nagy tüzet.
Mennyi az elegendő? Annyi, amennyivel Magyarország a Föld legjobb, legélhetőbb országainak élvonalába kerül. Az elérendő cél és a „léc” megvan, a többi pedig már a módszer és a munka. Semmittevéssel a semmi érhető el (vagy dupla tagadással: semmi sem), a kevéssel pedig kevés.
A semmin már túl vagyunk (= elfogadás, jó úgy ahogy van), a kevésnél tartunk.

Velence19 2012.02.26. 15:11:09

@Horizont: ismerted talán személyesen Hunvaldot? Gondolom, az esetről csak annyit tudsz, amennyit a sajtó megírt, az pedig édeskevés, sokszor köszönőviszonyban sincs az igazsággal. Ezt hívják prejudikálásnak. Ügyészek hadserege nyomozott ügyében és ennyit sikerült bizonyítani. A bíró szabályszerűen kiröhögte Hunvald ügyében az ügyészséget, annyi primitív hibát követtek el. Pl. a kár nagyságát az ő szakértőjük becslése alapján határozták meg és nem igazságügyi szakértővel. Ha összetörik az autódat és a biztosító csak a kár felét akarja kifizetni, a bíróságon kérheted igazságügyi szakértő kirendelését és annak becslését fogadja el. Itt ez az ügyészség feladata lett volna ("az ő autóját törték össze"), de még Hunvaldék kérését is visszautasították.

Horizont 2012.02.26. 15:23:55

@Velence19:
Te meg talán a védőügyvédje vagy? Netán a haverja? Tudod nekem átlagembernek aki becsületesen él, ennyi pont elég. Nem véletlenül kapta a másfél évet sem. Vagy talán hófehér lelkű volt aki semmit nem követett el, csak a büdös politika kinyírta? Azt meg hagyjuk már, hogy a bíró kit hogyan röhög ki, ma Magyarországon. Ahol 5 évet kap az aki agyonveri a gyerekét, de a bíró szerint nem ölni akart. Nem akart, csak ölt. 5 év??!! Úgyhogy ez a bíró példa nem volt jó érv. Maradjunk annyiba, hogy Hunvald nem volt feddhetetlen életű, csak nagy szerencséje volt, vagy nagyon ügyes volt, hogy nincs bizonyíték rá. Az én szememben nem tisztességes ember. De ez csak nekem fontos. Hogy te mit hiszel róla meg neked!

Ironfist 2012.02.26. 15:33:33

@Horizont:
" Tudod nekem átlagembernek aki becsületesen él, ennyi pont elég."

Ellent kell mondjak, a becsületes embernek pont az volna az érdeke, hogy mindenki a bűnének megfelelő mértékű büntetést kapja. Nem pedig a sajtó által hírbe hozott emberről eldönteni, hogy ő márpedig bűnös, úgyhogy vagyonelkobzás, tarkólövés, meg három hónap közügyektől eltiltás. Nem tudom, hogy Hunvald megérdemelte, amit kapott, mert nem vagyok benne. Valószínűleg igen, sőt szerintem is többet kellene kapnia, ha igaz minden, amivel vádolták. De gondolj bele, O.J. Simpsont is ártatlannak találták, meg Michael Jacksont is.

Bee-zony 2012.02.26. 15:35:42

@Horizont: "Remélem ez nem logika!"
De, ez logika. Máskülönben logikátlan lennél. (Mármint az érvelésed lenne az.)

„Attól, hogy nincs valakire bizonyíték még lehet bűnös. Csak nem ítélik el!”
Persze, amint valaki elkövette a bűncselekményt, onnantól kezdve bűnös. Csak még nincs rábizonyítva (vagy még elkapva se); ilyenkor nem mindenki bűnös, hanem bárki lehet(ett) az az egy a halmazból. Tehát ha van bűncselekmény, akkor egy valaki biztosan bűnös, de a többiek nem bűnösek. Máskülönben 1 db bűnöző miatt mindenki bűnös lenne, és el kellene ítélni az egész emberiséget.

@Velence19: „Logikád szerint mindenki bűnös, csak ha nincs rá bizonyíték, nem ítélik el.”
Az állítás hamis, mert a „még lehet bűnös” nem egyenlő a „mindenki bűnös”-sel. Az egyik feltételes mód (ha-akkor), a másik kizárólagosság, és az két külön dolog.
Mondd, nem vagy te parlamentipárt-közeli? Mert leginkább abból az irányból érkeznek a defektes logikájúak, a szógyártók és –facsarók, a bűnözők és bűnözővédők.

„Bár már azért megérdemelné a büntit, mert tudta Gál mit csinál és nem akadályozta meg!”
Hagyó-Demszky páros dettó. (Ah, nem tudta. Vagy igen, csak letagadja; irány a hazugságvizsgáló gép.) De ki lett ez már tárgyalva: ha tudta, akkor azért alkalmatlan, ha pedig nem tudta, akkor azért. Még jó hogy a lemondása (úm. a továbbiakban nem indulás) már megvan.

Horizont 2012.02.26. 15:38:05

@Ironfist:
Azt én tudom mi lenne a becsületes ember érdeke, csak azt is tudom az élet nem mindig tudja ezt!!!
A "pont elég" arra értettem, hogy én nem mondanám semmiképp becsületes embernek Hunvaldot.
És aki védi nem is értem milyen értékítélettel rendelkezik? Azért mert szoci volt már fel is menthetjük? Én pont azért ítélem el!

Ironfist 2012.02.26. 15:42:09

@Horizont:
"Azt én tudom mi lenne a becsületes ember érdeke, csak azt is tudom az élet nem mindig tudja ezt!!!"

Lehet, de mi van, ha tévedsz? Mi van, ha valóban csak annyit követett el, amennyiben bűnösnek találták? Erre gondoltál már? Nem, hiszen:
"Azért mert szoci volt (...) Én pont azért ítélem el!"

Lásd be, a szocialista nem egyenlő azzal, hogy bűnöző. Lehet, hogy ez az ember az, lehet, hogy nem, fogalmam sincs. De te, hogy már csak azért ítélnéd bűnösnek, mert szocialista, ez azért elég vállalhatatlan mondat egy becsületes embertől, aki elvileg demokrata, nem gondolod? :)

Horizont 2012.02.26. 15:44:25

@Bee-zony:
Igen én úgy gondolom, hogy felelős azért ha az ő főnökségével vezetett munkahelyén ilyen nagy horderejű dolgok történnek. Állítólag egy vezető azért is kap magas fizetést, mert felelős mindenért.
Jó példa Hagyó-Demszky. Utólag mit mondott Demszky is? Látta ő Hagyón, hogy nem felel meg. Mégis hagyta.
Nagyobb elvárásunknak kéne lenni a politikusaink, vezetőink iránt. De nincs.

Horizont 2012.02.26. 15:49:23

@Ironfist: Na látod nem érted amit írok. Én egy baloldali (párt nélküli) ember vagyok és már az is maradok erre a rövid időre ami hátra van. A Fidesz nekem nem okozott csalódást, nem szavaztam rájuk, mindig meg volt a véleményem róluk. Mivel baloldali vagyok ezért én mindig az MSZP-re szavaztam, kivéve a rendszerváltáskor, mert akkor azt se tudtuk mi van úgy meg lettünk kavarva!Engem az MSZP becsapott, átvágott. Ma már jobban haragszom rájuk mint bárki másra! A 2/3 miatt meg pláne. Tehát ezért írtam azt, hogy pont ezért ítélem el jobban Hunvaldot, mert a baloldalt járatta le.

Ironfist 2012.02.26. 16:24:05

@Horizont:
"A Fidesz nekem nem okozott csalódást, nem szavaztam rájuk, mindig meg volt a véleményem róluk"

Na igen. Csalódást nekem sem okozott. Bár okozott volna!

Egyébként meg, szerintem az MSZP úgy nem baloldali, ahogy a fidesz nem jobboldali. Ezek csak cimkék, amiket történelemvezérelve magukra ragasztottak.

"Tehát ezért írtam azt, hogy pont ezért ítélem el jobban Hunvaldot, mert a baloldalt járatta le."

A törvény mindenkire vonatkozik, elvtársak, kommunistákra tízszeresen, százszorosan. XD

Melchi Zadok 2012.02.26. 17:09:05

@tesz-vesz: ennek alapján várom matolcsy és orbán eduschoját. minimum.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.02.27. 06:24:54

@livengood: Milyen vonalon? A média elfoglalása elemi érdeke minden hataloméhes csoportnak (az összes magyar politikai párt az. Vagy hogy miért nyomják a Hunvald ügyet? Hát mert a propagandájuk szerves része a szoci ellenségkép építése. De sajnos kilóg a lóláb.

@Velence19: Kurvára nem. Nem mindenki bűnös, csak van, akit nem ítélnek el, akkor sem, ha az.
Ha csak annyi áll meg egy kisebb emberre, amit rá tudtak bizonyítani Hunvaldra, azért egy kishivatalnok évekre börtönbe megy.

@Horizont: Pooontosaaaan.

hunyuan 2012.02.27. 07:35:48

@Ironfist: "mert ha egyszer megelégelik a vezetők is, ..."
a csuti cigányról beszélsz?

VT Man 2012.02.27. 09:46:15

@hunyuan:
"a csuti cigányról beszélsz?"

Nézd már! A toleráns, antirasszista balliberális kommentelők már megint cigányoznak!

Nem csoda, hogy az MSZP-nek belső problémát jelent az, hogy az MSZP táborában nagyobb a cigányellenesség, mitn a Jobbik vagy bármely más párt táborában.

VT Man 2012.02.27. 09:47:26

@Ironfist:
"Egyébként meg, szerintem az MSZP úgy nem baloldali, ahogy a fidesz nem jobboldali. "

Már miért ne lenne az MSZP baloldali?

Az MSZP szerint mindenkitől, aki 150-200 ezer felett keres, el kellene venni a felette lévő részt, és szétosztani segélyként.

Mert a bruttó 150-200 ezret kereső emberek gazdag g.cik, akiknek nem jár a pénz!

Virág et. 2012.02.27. 09:56:34

@Vidéki: Ne zavarjon a tény, hogy nincs hatalmas luxusvagyon. Hogy a Mustang egy 40 éves rohadó ócskavas, a Jaguar egy 30 éves őskövület, amiből a jobb állapotban lévők sem kerülnek 3 milliónál többe, ez annál kevesebbet ér (lásd tc cikk). Az egész autógyűjtemény összesen kevesebbe kerül, mint Lázár Jani régi Audija egymagában. Jóval kevesebbe. Kb. Szíjjártó Petike jelenlegi Audijával egy kategória árban.

A fékek és ellensúlyok terén az USA évezredekkel jár előttünk: ott működik pl. a fegyveregyenlőség elve a bíróság előtt. Az ügyészek kb ugyanakkora arányban bukják a büntető ügyeket, mint az ügyvédek. Nálunk a baráti Kínát idéző 90+ %-os a váderedményesség. A kisebb ügyekben a bíróság sokszor szó szerint átveszi a vádiratot az indokolásában és ezzel kész is az érdemi munka, a kirendelt védő meg ásítozik közben nagyokat.
Fékek és ellensúlyok terén az USA-ban elképzelhetetlen lenne, hogy az ügyész válassza ki, melyik államban tárgyalják az ügyet, kénye-kedve szerint. Erre konkrét szabályok vannak, ahogy voltak nálunk is. Az USA-ban a legfelsőbb bírákat kivéve nem a végrehajtó hatalom dönti el, hogy ki lehet bíró és ki nem. És végül: az USA-ban egy percig nem maradhatna államtitkár az, aki a bírósági vezetők tudta nélkül, távollétükben az irodájukban kutakodott a rendes munkaidő kívül.

Inkább hagyjuk az USA-t, mint példát, ha igazságszolgáltatásról van szó.

Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu) 2012.02.27. 09:58:54

"Király vagyok" vérprofi módon népszerűsíti az "eltérő kultúra" tolerálását. Kíváncsi lennék, hogy valóban egy ostoba ork e, vagy provokátor.

Ironfist 2012.02.27. 10:01:35

@király vagyok:
Kapisgálod már, miért undorodik tőletek, félállat élősködőktől minden ember? És még azt hiszed a fajtádtól félünk? Lófaszt, miután akkorát tudtok ütni, mint egy ovis kislány. Csak tudod, ha vissza merünk legyinteni, egyből sírtok, hogy "jááááájrászizmúúúús", és az eddig volt hatályos törvények meg még a hozzád hasonló csótányoknak adtak igazat. De ennek vége, büdöske, ne csodálkozz majd, hogy ha legközelebb betörsz valahová, akkor a házigazda jobb esetben csak a fejedet töri be.

"asz erős kéz tarcsa asz gyáva rabszolgát hahaha lácik nem voltál sitten még more"

Hát igen, én nem voltam még sitten. Tudod az ember arra büszke, ha még nem követett el BŰNT. A hozzád hasonló putriscigányoknál meg az a példaértékű, ha a sitten buzultok egy jót. Egészségetekre.
Másrészt meg: nem vagyok semmiféle "more", jelentsen akármit is a vartyogó, mesterséges nyelveden.
Harmadrészt: látom nem sikerült felfogni, hogy ha nincs ki dolgozzon rátok, kullancs férgekre, akkor éhen fogtok dögleni. "Beszélgetésünk" alapján saccra az IQ-d a 80 körül járhat, ez nyilván a belterjesség egyik velejárója. Csak arra vigyázz, ha te is a hugodnak csinálsz gyereket, ahogy az nálatok büdös cigányoknál szokás, akkor egy idő után nem csak a szellemi teljesítmény megy a béka segge alá (ez már megtörtént), hanem pl nyitott gerinccel születik a fattyad, vagy három kézzel, meg ilyen apróságok.

@hunyuan:
"a csuti cigányról beszélsz?"
Dehogy. Úgy általában, akiket megválasztunk.

@VT Man:
Te meg szimplán hülye vagy.

Ironfist 2012.02.27. 10:03:31

@Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu):
""Király vagyok" vérprofi módon népszerűsíti az "eltérő kultúra" tolerálását. Kíváncsi lennék, hogy valóban egy ostoba ork e, vagy provokátor."

Nem hinném, hogy provokátor. Megnéztem milyen blogokban, és miket kommentelt, és háááát.... ugyanaz a trágya, amit egy ilyen nagypofájú élősködőtől lehet megszokni. Nézz körül a myvipen/iwiwen/fészbukon, keress pár cigányt, és ugyanez a "stílus" lesz előtted, mint amit kedvenc díszcigányunk itt most nyomat.

Ironfist 2012.02.27. 10:21:00

A cigány dugja a hugát:
-Há' te hugi, há' te jobban kéfísz, mint az anyu!
-Tudom, mán' az apu is monta'.
:D

molaris 2012.02.27. 10:48:15

@Virág et.:
Azért a fényképen lévő Mustang kb. 10-12 éves. Legalább Te figyelj oda!!

VT Man 2012.02.27. 10:48:53

@Ironfist:
"@hunyuan:
"a csuti cigányról beszélsz?"
Dehogy. Úgy általában, akiket megválasztunk."

Látom, hogy ha cigányozni kell, akkor nagy az összetartás a baloldaliakban!

Sandman (Karakum) (törölt) 2012.02.27. 10:51:32

Ebből is lehetne egy poszt:
atlatszo.hu/2012/02/27/a-magyar-posta-titkolja-hogy-mennyiert-terjeszti-a-helyi-temat/
Gond is lesz a dologból, mert az újság Vitézy Tamásé. Ismerős a név? Vitézy László filmrendező testvére - aki Vitézy Dávid apja nem mellesleg -, akinek első felesége Sípos Katalin (volt MSZMP KB Társadalomtudományi Intézet [igen, ott dolgozott Kövér László is]), és ennek a Sípos Katalinnak van testvére is, Sípos Erzsébet, aki MSZMP pártbizottsági tag volt. Miért érdekes ez? Mert Sípos Erzsébet három fia közül az egyiket Orbán Viktornak hívják...
Hát kérem, itten mindenki mindenkivel.

@hunyuan: Orbán nem cigány, ezt jó lenne végre tisztázni. Az apja is csak félig az. Nézzétek meg a fiatalkori fényképeit, nézzétek meg Orbán testvéreinek fényképeit, és érthető lesz minden. Az sem baj mondjuk, ha volt már félcigány főnököd, aki kiköpött Orbán Győző pofára és mentalitásra egyaránt - így tudod hová tenni a dolgot.

molaris 2012.02.27. 10:52:36

@Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu): @Ironfist:
A pont Canis- nál! Nem kell felülni egy provokatőrnek. Ez a termék egy ballib megnyilvánulása.
Túl sok az ismeretanyag ahhoz, hogy egy tipikus véglény tollából jöjjön. Amolyan "Sárdobáló" illat lengi körül. Ott szokás, hogy amint vitában tényszerűen cáfolod őket, kitiltanak.

Virág et. 2012.02.27. 10:57:27

@molaris: Az Egyenes Beszédben bemutatta a képet a Mustangról. Hát az nem 10-12 éves volt, az biztos. Vagy csak a rozsda alatt nem látszott. Egyébként a Mustángból a 10-12 éves a legolcsóbb: most épp 2 millióért lehet ilyet venni a hasznaltauto.hu-n. A régebbiek rendszerint picit drágábbak, az újak meg nagyon. Ez volt a gyenge széria.

Virág et. 2012.02.27. 10:58:37

2 millióért egy őj swiftet sem lehet elhozni, hogy az utakon leggyakoribb fordokról (focus) már ne is beszéljek. Abból kettő ilyen Mustang is kijönne.

Virág et. 2012.02.27. 11:01:58

Vagy ezekre a képekre gondolsz?

fn.hir24.hu/csucsfogyaszto/2009/11/16/hunvald_autocsodai/

Ezek nem az ő autóiról készültek, hanem a cikkíró keresett hasonlókat. Az életkor és az állapot felett gálánsan elsiklott. :) Ebből ne vonj le következtetéseket.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.02.27. 11:27:58

Látom Hunval csilliárdos autóflottájáról is szó esett.

belsoseg.blog.hu/2010/10/26/mennyit_is_erhetnek_a_lecsukott_polgarmester_autoi

Itt azért olyan ember tette helyre akinek fogalma is van arról, melyik vas mennyit ér, ráadásul a Blikk meg a többi parasztlap firkászával ellentétben utána is néz annak amit ír.

@Virág et.: Az a Mustang azért nem 40 éves. Negyedik generációs, amelyet 1994 és 2004 között gyártottak.

en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang_(fourth_generation)

Mondjuk a Jaguárral jól mellélőttek. A Blikk szerint klasszikus forma ami megérhet 25 milliót, miközben egy alvázas szarról beszélünk, amit 3-3,5 millióért szerezhetsz be. 25 kontra 3,5. Legalább azt elérték, hogy a bugrisparaszt fejében megmaradt a 25 millió és ennyi. A csilliárdokat érő Hunvald autóflottánál egy szalonból vásárolt Titanium felszereltségű új Focus kombi is többet ér jelenleg. Erről ennyit.

James T. Kirk (törölt) 2012.02.27. 11:48:34

az ügyészséget vagy az ott az ügyben érintetteket kéne bezárni másfél évre, ennyit tudnak...
régóta mondom, hogy aki hülye ügyvédnek, az megy ügyésznek, aki még annak is hülye abból lesz bíró.

milyen szabályokat akarnak még, a gyanusított ne kaphasson ügyvédet az első hat hónapban, esetleg csak hátrakötött kézzel feküdhet az első héten, bekötött szájjal tehet vallomást, és alá kell írnia, amit elétesznek? ott is minden hülye a pázmányon végzett büfészakon?

Ironfist 2012.02.27. 11:51:53

@Sandman (KaraKum):
"Orbán nem cigány, ezt jó lenne végre tisztázni. Az apja is csak félig az. Nézzétek meg a fiatalkori fényképeit, nézzétek meg Orbán testvéreinek fényképeit, és érthető lesz minden. "

Attól még a családjukat Orsósról keresztelték át Orbánra. Falujabeliek meg tudják erősíteni bármikor. Mellesleg, ha Orbán csak negyedrészt is cigány, azért kiütközik benne a hamisítatlan cigányvér: lop, csal, hazudik, aztán más mögé bújik.

@VT Man:
"Látom, hogy ha cigányozni kell, akkor nagy az összetartás a baloldaliakban!"

Fordítok VT Man-ről "magyarra": "Váááá, rage, rage, rage, mocskos baloldal, rage, rage, rage!"

Ironfist 2012.02.27. 12:00:43

@molaris:
"A pont Canis- nál! Nem kell felülni egy provokatőrnek. Ez a termék egy ballib megnyilvánulása.
Túl sok az ismeretanyag ahhoz, hogy egy tipikus véglény tollából jöjjön. Amolyan "Sárdobáló" illat lengi körül. Ott szokás, hogy amint vitában tényszerűen cáfolod őket, kitiltanak."

Jobbkomcsi oldalon meg az a szokás, hogy amint tényszerűen cáfolod őket, mintha nem is írtál volna semmit, elkezdenek másról beszélni. Lásd Vidéki, Enrico, Csepel.info, ésatöbbi. Na?

De mondom, megnéztem más blogokon is ennek a kommentjeit, és nagyon nem provokatőrnek tűnik, csak egy ilyen génhulladéknak, aki azt hiszi, ettől most ámulatba esünk, ha rágondolunk.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.27. 12:40:21

@Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu): mivel "kiraly vagyok" jobbikos provokator..:-)

azert jatszik ra a ciganyokkal kapcsolatos sztereotipiakra es urban legendekre.

Virág et. 2012.02.27. 12:41:43

@Prof. Dr. Valahol Máshol: A Hunvald által bemutatott képen nem ez az autó szerepelt.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.02.27. 13:36:25

@tede: Nana azért minden tényleges bizonyíték nélkül, simán rá lehetett húzni az életfogytiglant a móri rablásért Kaiserre. Aki amúgy egy bűnöző és börtönben a helye, de mórért bizonyítékok nélkül ítélték el. Tudod mennyi perben születik súlyos ítélet nulla bizonyíték mellett. Ezekről az esetekről nem hallasz, mert nem tart rá érdeklődést a média ennyi... De persze egy mocskos politikust az ki lehet mosni. Meg ugye Császár Előd és társai. Baj van itt a bíráskodással nem kicsit nagyon. Mert pl Elődke is minimum 10 évet kellet volna üljön, egy percet nem volt bent. A 8,5 év kijárt volna itt is nem csak a slapecnak, hanem annak is aki a slapec felett volt és mindent jóváhagyott. A közszereplőknek/ismert emberekre igenis 1,5*-es büntetést kéne kiszabni, ezzel mutatandó példát. Nem kötelező híresnek és/vagy közszereplőnek lenni és bűnözni. Aki viszont ezt teszi vállalja a kockázatot. Nem szeretem Kínát, de az ottani eljárások sokkal jobban tetszenek ebből a tekintetből. Hamar hulla házban találja magát ott egy korrupt tartományi vezető is, nem csak egy szaros polgármester.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.02.27. 13:39:53

@benkoo: Ide is szól Kaiser és Mór mit is lehetett bebizonyítani és mit is kapott érte?

remiz (törölt) 2012.02.27. 13:43:44

@Nikosi:
azzal van a kurva nagy probléma, hogy a fidesz a cuslág-hagyó-hunvald szentháromság miatt kapta meg a "felhatalmazást". és amikor az egész igazságszolgáltatás ott térdel előttük, nem bírják elnyomni a hunvaldot. ez a kurva nagy baj. hogy akkor most mi a fasz van? kamu volt az egész? vagy ők is benne vannak a buliban? más kerültekeben? esetleg épp most?
mindenesetre ÍGY, ahogy most van, a fidesz sara a legnagyobb.

ha kamu volt, azért. és a kibaszott 2/3-ért.
ha nem volt kamu, akkor meg hol a büntetés, úh azért.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.02.27. 13:54:29

@Ans1979: Akkor mire kapott a az SZDSZ-es csóka 8,5 évet???

Ironfist 2012.02.27. 14:30:22

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"azert jatszik ra a ciganyokkal kapcsolatos sztereotipiakra es urban legendekre."

Az a probléma, hogy ha provokátor is - amit én nem hiszek - ezek sajnos nem urban legendek, amiket leír. Mondom, nézz küröl bármelyik "raj" cigány facebook/iwiw/myvip oldalán, és rájössz magad is.

@remiz:
" vagy ők is benne vannak a buliban?"
Természetesen. Csak nem gondolod, hogy a nemzeti kétharmad nem tudott fogást találni rajta?
Ahogy a vicc is szól, mikor a szép nő a fogorvosi székben rámarkol a doki tökeire: Most mindketten vigyázni fogunk, hogy ne okozzunk fájdalmat a másiknak.

" más kerültekeben?"
Az egész országban. Lásd például Lázár Jánost, vagy Meggyes Tamást.

"a fidesz sara a legnagyobb."
Mindig is az volt. Egy társaság a kettő, csak a Fidesz tagadja, és a szemünkbe hazudik róla, pedig bárhol utána lehet nézni, hogy a fideszvezérkarban több a kommunista, mint az mszp-ben.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.02.27. 15:02:01

@Virág et.: Én csak erről tudtam, akkor van neki másik is.

Mindenesetre az lejött a cikkeket olvasva, hogy a bulvár meg a fideszes nyaloncmédia valami csilliárdos értékhalmaznak akarja ábrázolni ezt a flottát, aki meg látott már autót, sőt tisztában van akár még a veteránautók értékével is, nos az csak röhög rajtuk.

Virág et. 2012.02.27. 15:37:46

@Prof. Dr. Valahol Máshol:

atv.hu/cikk/video-20120224_hunvald_gyorgy

A vége felé, 8:06-nál van (ennyi van hátra a videóból, az ATV visszafelé számlál) pár kép a kamerának bemutatva. Ez nem 10-12 éves, hanem jóval öregebb. És borzasztó állapotban, belül teljesen lecsupaszítva, kívül rozsdás, fényeztlen. Párszázezret érhet maximum ez a mustang.

Ans1979 2012.02.27. 16:05:53

@Nikosi: Kenőpénzek elfogadásáért. A bíróság szerint nem adtak el ingatlanokat áron alul.

turcsány karcsi elvtárs 2012.02.28. 01:33:46

a heveny cigányozás tipikus balos reakció, ha valamelyik fajtársukról kell elvonni a figyelmet.

mémgenrátorhoz jöhetne link, csak a szoci nyugdíjast köpi ki a gugli (előre is köszi)

Ironfist 2012.02.28. 12:34:51

@turcsány karcsi elvtárs:
Az alaptalan vádaskodás pedig tipikus jobbos reakció, ha nem találnak fogást valakin. Most örülsz?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.02.28. 12:54:46

@Virág et.: Megnéztem. Ha valóban ez az autója, márpedig állítólag ez szerepel a nyomozati anyagban akkor elmehet a *csába az egész jólértesült magyar sajtó.

Egyébként a tv2 oldalán van egy videó, abból indultam ki, bár elég gány a minőség, de a videó elején mutatnak egy fekete mustangot amely valóban negyedik generációs és nem épp roncs állapotú. 0:20-nál van is egy kép róla. Hozzáteszem közvetlenül utána mutatják a klasszikus forma Jaguárt amelyet 25 millióra becsültek, miközben kábé 3,5-et ért akkor.

tv2.hu/tenyek/video/melygarazsban-rejtoznek-hunvald-autoi

Szép nagy kavar, ha Hunvald nyomozati anyagos képei tükrözik a valóságot, akkor pölö ez az egész tévés riport egy baromi nagy kamu. Bár a fülkeforradalom után elég látványosan lefeküdtek a narancsos uralomnak, kinézem belőlük a nem túl korrekt tájékoztatást.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.02.28. 14:14:31

@Prof. Dr. Valahol Máshol:

azért a pofátlan magyarázatán én besírtam: az nem az ő repülőgépe, hanem a BANKÉ, amelyik hitelezi. meg neki nincs is gépe, hanem a feleségének, neki is egy cégen keresztül.

na etesd a kedves édesanyádat, Gyuri...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.02.28. 15:05:35

@Seduxen: Én is mosolyogtam egyet ezen, de én most arra basztam fel magam, hogy micsoda istentelen hülyítés meg kamu megy itt a vagyonával, egész pontosan az autóparkjával kapcsolatban, erről szólt a diskurzusom Virág et-vel.

Repkednek a kamuösszegek meg a kamutudósítások.. komolyan szánalmas. Egy normális országban lenne egy felsorolás a gyártmányról, típusról meg a gyártási évről, esetleg egy-egy kép az állapotukról aztán ennyi, ha érdekel mennyit ér, üsd fel a hahut vagy pár külföldi autós portált.

Ráadásul a kamut a tévétől az internetes blogokig mindenki átveszi és senkiben sincs annyi gerinc, hogy utánanézzen és esetleg odabasszon, hogy igen, hazudott a Blikk, a tv2 meg a többi. A tc írásán kívül az összes többi csak bulvárszemét az ostobáknak. Aztán persze megy a bociszemű csodálkozás, hogy jajj maffiózók meg oligarchák irányítják az országot, jujj, pedig az Évike meg a Pista nem ezt mondta a hírműsorban, hát még az a snájdig Jani fiú a sajtótájékoztatón.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.02.28. 15:10:51

@Prof. Dr. Valahol Máshol: na igen, elvileg össze lehetne "fésülni", hogy hány darab, milyen gyártmányú, milyen típusú autó van a nevén, és akkor ez nem lenne.

mondjuk szerintem van ez a gyuri annyira rafinált, hogy az ő nevén a roncs van, HA, ÉS AMENNYIBEN van luxusautója, az meg névlegesen a szomszéd keresztlánya kutyájának a nevén fut. tehát ő mossa kezeit.

nála szerintem konkrétan ül az, hogy "nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani", de valahogy én belenézve a pofájába nem tudom elhinni, akármennyire is bizonygatja az ártatlanságát. tudom, hogy a fránya előítéleteim, de ez van...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.02.28. 15:22:39

@Seduxen: Ez nem lenne meglepő, a politikusaink 99%-ának nevén csak "utánfutó" van, hogy egy klasszikust idézzek. Aztán az asszonypajtás, a tesó, anyu, apu, anyós, após meg viszi a fél települést.

A mondandód első fele meg tökéletesen megjeleníti a médialustaságot. Utánanézni, összefésülni? Minek? Böffentsünk valami nagyot oda oszt had szóljon. Ugyan ki fog minket felelősségre vonni?

Seduxen (már NEM dr.) 2012.02.28. 15:59:59

@Prof. Dr. Valahol Máshol: jó, ez is igaz. lehoznak valamit (mindegy, hogy igaz -e, vagy sem), eladnak X újságot, ebből van Y bevétel. Az érintett pereljen, leszarják, 2 év múlva lesz egy ítélet, ami alapján ki kell fizetni Y/10 kártérítést + egy helyreigazítás (a 8. oldalon eldugva egy kis hasábban), és annyi. Összességében megérte? Meg. Ez a lényeg.

Mondjuk a derék Gyuri esetében én ilyentől nem tartok, de valami azt súgja, hogy ez az ügy is csatlakozik a zelmúltsokév (+ a soron következő sok év) "zavaros" ügyeihez, amit kb 400 évre titkosítanak, vagy szőnyeg alá söpörnek. Végül is "csak" közpénz bánja ezeket a bulikat, azt meg kilenemszarja...

Virág et. 2012.03.02. 06:47:27

@Seduxen: A repülőt egy olyan cég vette banki hitelre, amelynek 80%-os tulajdonosa egy olyan cég, amelynek 33%-ban tulajdonosa a Hunvald felesége. Ha most arra gondolunk, hogy a feleségét csak strómannak tette be a cégbe, akkor is az jön ki, hogy kisebbségi tulajdonosa egy olyan cégnek, ami ráadásul nem is egyedül tulajdonosa egy másik cégnek, ami felvette a hitelt a gépre.
A gépet egyébként a fedezetül szolgáló ingatlanokkal együtt viszi a bank, hála az ügyészség szakszerű eljárásának. A repülési cég is tönkrement, mivel ez volt az egyetlen gépük. Lehet perelni az államot, gondolom a többségi tulajdonosok meg is teszik. És meg is nyerik a pert, amit majd persze mi fogunk fizetni.

Ezt érdemes átnézni:

nol.hu/belfold/20120301-_a_teljes_felmentesre_hajtok_

Erre ennyi volt a válasz:

mno.hu/belfold/hunvald-szemelyeskedett-is-helyretettek-1056309

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.08.30. 17:15:55

A srácok megint lapogatják egymás hátát az alig semmire, most éppen az elszámoltatás kapcsán:

index.hu/belfold/2012/08/30/lazar_szerint_eredmenyes_volt_az_elszamoltatas/

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.08.30. 21:46:37

@Rufus78:
Itt is vannak a gyöngyszemek, igazi aranyköpés-gyűjtemény ez is, remélem lesz belőle poszt, mert megérdemli:

atv.hu/cikk/video-20120830_lazar_disznotol_disznoig_terjed_budai_portfolioja

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.08.30. 22:07:48

@Rufus78:

"Az a népi vélekedés, amely szerint a szocialisták szétlopták az országot, ezen dokumentumból rendszerszerűen megrajzolható!"
Nos, idézzük, "A leköszönő elszámoltatási kormánybiztos több mint 1400 ügyet vizsgált, 61 esetben tett büntetőfeljelentést, amelyből 7 ügyben már megtörtént a vádemelés.". Jani nebassz! Budai Gyuszi két évig dagonyázott nyolc+X évnyi szoci mocsokban, és az nektek a "rendszerszintű", hogy legfeljebb 37 ügyben a felelősök el lesznek ítélve?! Tyuhajja, ez ám a valami, az 2,6%-os hatékonyság a vizsgált ügyek tekintetében! Kőröshegyi völgyhíd?! Autópályák?! 4-es metró?! Margit-híd?! Kormányzati negyed?! EU-s pályázatok?! Oké, hogy 37 ügyet felderítettetek, az is eredmény, de tényleg akkora balfaszok vagytok, hogy nyolc évnyi ennyire nyilvánvaló ganyéból maximum 37 ítéletre futja? Ez a szoci pártfunkcik és érdekkör hány százaléka? Akkor milyen rendszerszintről hadoválsz, Jani?!

"A tények makacs dolgok.". De azok ám!

"Az egyik legintelligensebb haszonállatok, a disznók sorsának magyarországi felkarolása legalább olyan fontos Budai államtitkár úrnak, mint a politikai disznók felkutatása volt az elmúlt másfél évben. Tehát disznótól disznóig terjed a portfólió!".
Erre csak annyit tudok mondani, hogy Lázár János Csubakka-védelmét hallották az elszámoltatási kormánybiztos ügyében, meg azt, hogy "No comment!"

Vidéki 2012.08.31. 11:18:36

Teljesen jogos Vastagbőr sóhaja:

„Mindez ma másfél évet ér.

Közszereplőként, polgármesterként az adófizetők pénzét lopta, a kerületet károsította meg.

Mindez ma másfél évet ér.”

Azonos-e az igazságszolgáltatás a jogszolgáltatással?

Sok eset bizonyítja, hogy jól működő államokban a kettő közel eshet egymáshoz, viszont vannak durva példák, amelyek azt bizonyítják, hogy olyan messze van a kettő egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől.

1. Ennek lehetnek olyan okai, amelyek a bíró személyiségéből fakadnak.

Ha a (független) bírák annyira szent emberek lennének , mint a Bibliából ismert Bölcs Salamon ( szent Dávid király fia), akinek minden döntése, ítélete tökéletesen jó volt, akkor a jogszolgáltatás és az igazságszolgáltatás egybeesne.

Napjainkban azonban a feltételek eltérnek Bölcs Salamon lehetőségeitől.

A (független) bírák manapság nem szentek.

2. Hatalmas fékek és ellensúlyok vannak manapság beépítve, amelyek egykor Bölcs Salamont nem korlátozták, ezért egy-egy ügy nem terhelte végtelen hosszú ideig elméje nem végtelen befogadó képességét.

Az ügyvédek manapság nagy hőstettként értékelik, büszkék rá, ha a szerecsen mosdatás trükkjét gyakran sikerül megvalósítaniuk.

Ez presztizsüket növeli, ami aztán anyagi megbecsülésükre is kihat.

A józan önérdekük is ebbe az irányba tereli őket.

„Az FT azon háborodhatott fel, hogy az egyik vádlott, Tátrai Miklós - a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. volt vezérigazgatója - több helyütt azt nyilatkozta, korlátozták iratbetekintési jogát. Amikor ügyvédjével nemrég felkereste ugyanis az FT-t, hogy a vádemelést követően belenézzen az iratokba, ezt - állítása szerint - megtagadták tőle, mondván: a bíróság - tekintettel a túlzott leterheltségére - kérte az Országos Bírósági Hivatalnál (OBH) az ügy áthelyezését.”

Állítólag 40000 oldalnyi irat született. A „betekintés” igénye az időhúzás szándékát fedi le.

Egyik Mikszáth regényben olvasható a régi magyar jog(ász)államot jellemezve:

"Perelni akar?

Csak tessék!

Van én nekem olyan fiskálisom, hogy harminc évig is elhúzza az ügyet."

Ezért aztán az igazságszolgáltatás sem képes olyan tökéletesen működni, mint a Bibliából ismert, híres Bölcs Salamon király idejében.

A rendszerváltás hajnalán olyan cél jelent meg a rendszerváltáskor az alapító atyák jogászkodó agyában, akik a diktatúra hosszú évei után átestek a ló másik oldalára, hogy fel akarták fedezni a sohasem nedvesedő puskaport, ércnél maradandóbb emléket akartak állítani maguknak, létre akarták hozni már itt a Földön a tökéletes szuper demokráciát és szuper jogállamot.

Annyi féket és ellensúlyt építettek be, hogy az eleinte teljesen megbénította az állam működését.

Az első szabad választások után az MDF-SZDSZ paktumban már módosítani kellett az alkotmányon, hogy az állam döcögve működni tudjon.

A magyarországi jog(ász)államban akkora fékek és ellensúlyok vannak beépítve, hogy az intellektuális bűnözés eléggé kockázatmentes és a primitív ügyek is a végtelenségig elhúzódnak. (Például Tocsik ügy, vagy a 9 éve tartó 23 milliárdos K&H brókerügy).

A magyarországi szuper jogállamban akkora fékek és ellensúlyok vannak beépítve az igazságszolgáltatás területén is, hogy az józan ésszel felfoghatatlan.

A rendszerváltás zűrzavarában, vagy ahogyan a közvélemény deformáló értelmiség lefesti „hőskorában”, az általuk megalkotott „spontán privatizációs törvény” meghatározott körök számára lehetővé tette a közvagyon „szabad rablását”, az „eredeti tőkefelhalmozás” modern változatát.

Gyurcsány is (akiből később miniszterelnök lehetett) így jutott hirtelen több milliárdos vagyonhoz.

Arcátlanságára jellemző, ahogyan hozzájutott az öszödi kormányüdülőhöz:

„Próbáltál már eladó házat venni úgy, hogy az eladótól kértél kedvező kamatozású és kedvező futamidejű hitelt a ház megvételéhez?

Majd az így megvett házat borsos áron visszabérelteni az eladóval, hogy tudd miből fizetni a törlesztő részleteidet?

Vagyis az eladó pénzén gyakorlatilag ingyen hozzájutni az eladó házához?

Na ez pont olyan! És a üdülő "privatizációja” is olyasmi volt!”

Mégsem számított bűncselekménynek!

Ezt a jogot szolgáltatták nekünk a magukat kiválónak képzelő és bemutató jogászaink!

süti beállítások módosítása