Skip to content


       Szűrés lista

Kávé helyett II. - Védendő fogyasztó

Tegnap megszavazta az MSZP és az MDF az új adótörvényeket, mely tartalmazott egy "érdekes" pontot (melyet nem nagyon vertek nagydobra), gondolom a "nincs többé ingyenebéd" jegyében:

"Bevezetik a védendő fogyasztó fogalmát

A védendő fogyasztók olyan szociálisan rászoruló emberek, akiknél nem lehet majd kikapcsolni a gázt vagy a villanyt akkor sem, ha nem fizetnek. A cechet tehát ez esetben a közszolgáltató cég, illetve annak többi ügyfele, fogyasztója állja. Szintén a népszerű intézkedések rövidke sorába tartozik az, amely a rászorulók esetében jövőre kiterjeszti az ingyenes iskolai étkeztetést a 6. osztályos tanulóknál."

Vajon feltüntetik külön a villanyszámlában? Jó lenne tudni, hogy hány "védendő fogyasztót" támogatok ...

Címkék: kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr65799672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2008.12.02. 13:52:06

Innentől nem fizetek. Közös költséget befizetem, mert nem akarok a szomszédokkal kibaszni, de víz, villany, fűtés (távfűtés bazmeg!) nem lesz befizetve. Aztán megyek sírni majd az önkormányzathoz.

A következő népszámlálásnál romának vallom magam.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.12.02. 13:54:16

Aztabüdösqvaélet :[ .Ez is csak olaj a tűzre....!Gratulálok.Ez már tényleg Magyarisztán Banana Republic.

Hannibal22 2008.12.02. 13:56:22

Zero! Lehet,hogy varrószilvike írására volt ez a válasz?(az mszp rasszista foltja)Tényleg ,a varrókislányról is igértél posztot:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.02. 13:56:24

Ezt a védendő fogyasztós dolgot fél órája mondtam el a munkatársamnak, azóta krva vörös a feje, félek, hogy megölöm, az ő korában már komolyan számolni kell az agyvérzés kockázatával.

"A következő népszámlálásnál romának vallom magam. "

Helyes, én meg majd magyar kisebbséginek, és kapok majd egy csomó támogatást, bibiii :o)

Hetfield 2008.12.02. 13:57:18

És tessék mondani, ezt majd bemondásra fogják adni? Vagy majd írjam a homlokomra, hogy szociálisan rászoruló vagyok?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.02. 13:57:45

@ hannibal22
"Zero! Lehet,hogy varrószilvike írására volt ez a válasz?(az mszp rasszista foltja)Tényleg ,a varrókislányról is igértél posztot:) "

Ő holnap jön, részletes Varró Szilvi életrajzzal :)

Minden nap csak 1 db kávépótlóval szolgál a Vastagbőr Büfé ....xD

Bár ma lehet 3 adagot is kaptatok ...

Aaronka 2008.12.02. 13:58:24

ha egy befolyásos gazdag ember elindulna a választásokon burkolt cigóellenes kampánnyal szerintem 90%os győzelmet aratna a választásokon. Hiába a pol.elit vergődése a nép azért még többen van. azt jönne az eu irgumburgum,meg megvonások,viszontsok-sok milliárdot spórolhatna az ország a segélyeken,börtönökön,gyógyszereken stb. Nincs valakinek kedve?

Solmenir 2008.12.02. 13:58:45

Hát emberek, ebben az országban cigánynak kell lenni. Eddig is jöttek a segélyek, dolgozni nem kellett, felvételiknél származás alapján jött a plusz pont, most már számlát se kell fizetni! Megyek, megváltoztatom a nevemet Lakatosra.

GatyaPityu 2008.12.02. 14:02:31

Úgyláccik a Bajnai már a törvény előtt is ilyen védett fogyasztó volt...

Nem baj, csinálják csak nyugodtan, aztán lesz itt még előbb-utóbb tényleges, valóságos náciveszély, és népszerű a szélsőséges politizálás.

Aaronka 2008.12.02. 14:02:33

Solmenir a felvételikél jött plusz pontok felhasználásanak száma szerintm erősen közel van a Zero-hoz.

GatyaPityu 2008.12.02. 14:04:07

"ha egy befolyásos gazdag ember elindulna a választásokon burkolt cigóellenes kampánnyal szerintem 90%os győzelmet aratna a választásokon."

- Nem nagyon jutna szóhoz, de még talán levegőhöz sem az erősen ballib (zs**ó) médiában. Márpedig a média hatalma legalább akkora tud lenni, mint a fegyvereké.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.02. 14:10:15

Helyesen:

A cechet tehát ez esetben a közszolgáltató cég fogyasztói állják.

rolika 2008.12.02. 14:11:52

hinnyeaztabüdösk.rvaéletbe

"Vajon feltüntetik külön a villanyszámlában?"
gondolom igen, amúgy egy is rakás idótaság benne van. aztán majd egyre nagyobb összeggel szerepel...

szerintem se a villany, se a gáz nem szerepel az alapvető létfenntartáshoz szükséges dolgok listáján.

és azt is ellenőrizni fogják, hogy ha már más fizeti a cechet, legalább ne pazaroljanak? egy körte/lámpatest stb. mert pl. megfigyeltem, hogy a putrikban egész éjjel égnek a lámpák, sőt reflektorok világítják az "udvart". biztos félnek. csak tudnám mitől, amikor jóérzésű ember a közelükbe se megy...

most komolyan: "védendő fogyasztó". milyen elnevezés ez már? rövid időn belül ráragad a cigányokra, figyeljétek meg. legalábbis én így fogom hívni őket. elég polkorrekt, nem? :)

Marcellusca 2008.12.02. 14:14:17

Már az előző postok egyikében megírtam véleményem.
De!
Egyre inkább: hogyaztajóbüdösszájbaszexuáltribanc...

Nem folytatom. mert a végén ki leszek moderálva.
De, akkor is ....

Mertcsak 2008.12.02. 14:16:26

"Úgyláccik a Bajnai már a törvény előtt is ilyen védett fogyasztó volt... "

Nekem is valami hasonló jutott eszembe.

Amúgy ez ilyen kötelező adakozás,vagy mi a fa..om?!

Hosszúlépés 2008.12.02. 14:16:29

rolika · republicator.blog.hu/ 2008.12.02. 14:11:52

Nem, a pc megfogalmazás a megélhetési fogyasztó. Ezt nemsokára egy megélhetési politikus is elmondja neked. Te azért nem vagy az, mert tutira nem segélyből élsz, legalább 2 villanykörtéd van otthon és még a parketta sem képezte a fűtési rendszered részét.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 14:20:40

Kijön a villanyszámla, ahol tételesen rajta lesz hogy:

Ön ezen ingyenélő cigányok helyett fizetett:

Sztojka Béluska
Kolompár "RAJ" Ferenc
Kanalas (Rézműves) Ervin
Orsós (Magnó) Aladár

Gondolom mindenki ezt várja :D

Marcellusca 2008.12.02. 14:21:49

rolika · republicator.blog.hu/ 2008.12.02. 14:11:52

Én mehetek ellenőrizni? Szigorúan egy PKM-SZ-szel és misikeh-vel és Jancsibohóccal karöltve.
De ha találok egyetlen plazma- or LCD tévét, valamint nem rendeltetés szerint használatos lavort a putri tetején, akkor felgyújthatom a kócerájt?

GatyaPityu 2008.12.02. 14:23:51

"Amúgy ez ilyen kötelező adakozás,vagy mi a fa..om?!"

- Sajnos igen, és már eléggé régóta. Én ezért is szoktam le az önkéntes adakozásról. Adakozzon a faxom, kötelező jelleggel már támogatom én eleget az ingyenélőket úgyis...
Tudom, hogy egyesek taplónak fognak tartani, de én sem utcán, sem máshol senkinek egyetlen büdös forintot nem adok, mert az az álláspontom, hogy egy olyan országban, ahol kb. 70%-os az elvonás és nyilvánvalóan olyanokat támogatnak rászorultság címen, akik ezt nem érdemlik meg, nos én egy ilyen országban nem vagyok hajlandó adakozni senkinek sem.
Annyit azért megteszek, hogy az adóm 1%-át felajánlom, mert ha nem tenném, akkor az államé maradna.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.02. 14:31:41

A jogalkotóknak üzenem innen a purgatóriumból, hogy fenti remek ötlet alapján vezessék be a "Védendő közteherviselő" fogalmát is... Ti: ez a kategória egy igen ritka, lassan a kihalás szélére sodort állatfajtára utal. Ezen fajta nélkül (amely nagy hasonlóságot mutat a birkával, a barommal, és a marhával) nehéz lesz biztosítani a "Védett fogyasztó" megélhetését...

üdv.: a hángörijjen bánáná republik zrt egyik beosztottja...

Safranek 2008.12.02. 14:32:08

Hát én menten elsírom magam. Van ilyen? A következő mi lesz? Ha "éhen döglene" bemegy a boltba, vesz 4 csavaros kiflit (még véletlenül sem sósat), beáll a sorba és majd az utána következők dobják szét az árát maguk között?! A kurva életbe!

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.02. 14:32:54

Hirtelen ennyi jut eszembe erről:

Mifolyikitt??????
Odafigyejjetekmáá!
Hátakkor mindenkivel eztcsinálhassák

(És bocsánatot a nagy hangszintemér de nembírom! nembírom!)

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.02. 14:43:55

Safranek 2008.12.02. 14:32:08

xDD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.02. 14:44:31

A kibaszott keserves kurva istenit!
Ezzel megint a svédek járnak jól!
Ferenc testvér úgy látszik véres verítékkel betartja a híres mondását: Akinek nem tetszik elmehet.

acel 2008.12.02. 14:46:24

Ki lehet kapcsolni a fogyasztót speciális szabályok mentén. lsd. alább.
Csak kicsit több az adminisztráció.

"Kikapcsolható-e a szociálisan rászoruló fogyasztó a villamosenergia ellátásból?

Igen, speciális szabályok mentén. Amennyiben a részletfizetési vagy halasztott fizetési megállapodásban foglaltakat a szociálisan rászoruló fogyasztó nem tartja be, és nem igényli a villamosenergia-kereskedő, illetve az egyetemes szolgáltató kezdeményezésére az elosztó által felajánlott előre fizető mérő felszerelését sem, továbbá legalább négy havi számlatartozást felhalmozott, akkor a szociálisan rászoruló fogyasztó villamosenergia-ellátását az engedélyes megszüntetheti, a villamosenergia-értékesítésre vonatkozó szerződést felmondhatja. Mindezek előtt azonban az elosztónak kikapcsolásról szóló értesítést kell küldenie a fogyasztó részére. Az elosztó egyidejűleg köteles értesíteni azt a szociális igazgatási szervet, amelynek igazolása alapján a fogyasztó a szociálisan rászorulók nyilvántartásba felvételre került. A szociális igazgatási szerv köteles a szociálisan rászoruló fogyasztót tájékoztatni az igénybe vehető ellátásokról és szolgáltatásokról, azok jogosultsági feltételeiről, valamint megtenni azokat az intézkedéseket, amelyek az érintett fogyasztó, illetve vele együtt villamos energia ellátásban részesülő családtagjai életének, egészségének védelme érdekében szükségesek."

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.02. 14:50:18

acel: szeretném felhívni a figyelmedet a feltételes módra (megszüntetHETI, felmondHATJA)... Azt hiszem több kommentár nem kell ehhez.

"A szociális igazgatási szerv köteles a szociálisan rászoruló fogyasztót tájékoztatni az igénybe vehető ellátásokról és szolgáltatásokról, azok jogosultsági feltételeiről, valamint megtenni azokat az intézkedéseket, amelyek az érintett fogyasztó, illetve vele együtt villamos energia ellátásban részesülő családtagjai életének, egészségének védelme érdekében szükségesek."

Itt van mindjár a MUNKA, mint olyan...

Grafithuszar 2008.12.02. 14:53:45

Azta ki****tt ku**a ro***t büdös életbe. Ez a rovat fog nekem szívinfarktust okozni. Azt hiszem feljelentem a blogot, a zinterentrendőrségen emberölési kísérletért.. :)
Tényleg, holnap bemegy a az ELMU-hoz és rákérdezek mi kell ahoz hogy védendő fogyasztó legyek, hacsak ezen múlik szívesen leszek megélhetési kissebségi :)

110/800 2008.12.02. 14:55:22

barmok. hüyle barmok. één fizessem meg a putris tetves cigány számláját?? Nem kapnak így is eleget?? nem VESZNEK el íg yis eleget??
csodálom, hogy van idegzetetek ezeket leadni, nekem már tuti nem kell kávé. az előző ilyen postot nem mertem elolvasni, mert tudtam, hogy felbas*om magam, tudtam, miről szól.
Írjatok még ilyet, tudassátok a néppel, hogy mi a helyzet, mert ezek biza kereskedelmi csatornán élnek!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.02. 14:57:14

Védendő fogyasztóknak rezervátumot!

Feketedisznóvágás1 2008.12.02. 14:58:15

Eric, Zero.

Nagyon örülnénk szerintem egy Varró Szilvi életinterjúnak is. Elvileg pénteken meg tudom szerezni a mobilszámát. Ha gondoljátok szívesen átadom nektek.

acel 2008.12.02. 15:00:15

Arról nem láttam rendeletet hogy a védendő fogyasztók helyett ki fizet?
Annélkül ez nekem a mostani helyzet telőírása. Altalában most is lehet kérni részletfizetést, azt nem tudom az előre fizetett mérő van-e már. Nem állami cégnél nem félek hogy nem veszi igénybe a LEHETőséget, főleg ha az ügyintézőt nem lehet személyesen megfenyegetni. Áramot lekapcsolni gondolom már most is kommandóval kell.

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:00:30

hy ! Eddig csak védendő növényről vagy állatról hallottam, ott eszmei érték is van, tízezertől több millióig.....
Ha ez így megy , akkor az ENSZ emberjogi szekciójához fogok fordulni : fehér vok, dolgozom, gyerekeim vannak, adót nyögök...TEHÁT a kihalófélben lévő fajhoz tartozom ... Nekem senki nem hegedül ? :) SZAVAZATVÁSÁRLÁS !!!!!! ordítok.

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:01:25

Sedux bocs, nem gondoltam volna, hogy ennyire egyre jár az agyunk XD.

Marcellusca 2008.12.02. 15:02:24

Hun ván áz á cocijális igázgátási szerv, ahun jelenkeznyi tudok, hoty nyílvántartásbá vegyene engemettet is meg a csáládomát izs a púrdémmál etyütt? He? Mer mingyá menek a zombucmanhó!

nyg 2008.12.02. 15:02:49

Hurrá! A lehetőséget lássátok benne, végül is mindenki valhatja magát rászoruló romának. De akkor ki fogja fizetni a cehet?

acel 2008.12.02. 15:03:10

Részletek:
www.rmr.hu/?q=node/91
Cikk előtt illene azért dobni egy gugliszörcsöt.
Azért a nagy szolgáltatóknak is elég erős lobbijuk van, nem vesznek be mindent.

acel 2008.12.02. 15:04:15

B.G védendő fogyasztó-e?

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:06:01

Ma reggel a suli előtti 2 db. rokkant - parkolós hely egyikén állt MEGINT ! egy kék merdzsó, benne ült Kolompárné Fuksz Evelyn , Kolompár Rómeó, és Kolompár Dzsennifer. Nos, igazolványuk is volt. Ők biztosan eme védendő kategóriába tartoznak. Csak tudnám mire várnak ott mindig ?

Gandalf Garaboncias 2008.12.02. 15:07:32

Nem értem ezt a védendő fogyasztó dolgot. Ez vajon nem ugyanez, ami már egy ideje létezik:
www.rmr.hu/?q=node/91

Nekem úgy tűnik, mintha ez ugyanez lenne, de valaki hozzáértő javítson ki!

Ha meg igazam van és ez már létező dolog, miért kellett 2009-es bevezetését megszavazni?

Hm?

Hosszúlépés 2008.12.02. 15:09:05

Az iskola előtt? Egyértelmű. Az ingyenebédre, ami csak a védtelen fogyasztóknak nem jár

Grafithuszar 2008.12.02. 15:09:21

Amúgy javasolnám, hogy a cociálisan rászorulók ingyen utazhasssanak a BKV MÁV Volán járatain is. (a kieső bevételet természetesen az utasokkal fizettessék meg). Elvégre:
-ingyen lakás már van
-ingyen viz/gaz/áram van
-ingyen kaja/segély van

Beláthatjuk hogy rasszizmus nem ingyen adni az utazást is.

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:10:12

Hm ? : Mert mind a 386 cociálisan érzékeny.És nem ők lesznek majd felkoncolva az ügyfélszolgálatok pultjai mögött. Ezért.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.02. 15:13:23

Pisti: ott a pont, acel linkje óta én is ezért túrom a guglit, és nem értem. Ez egy 2007.-es törvény, ami már rég hatályos, a 2009.01.01-től hatálybalépő módosítások nem érintik ezt a kérdést, úgyhogy én passzolok...

Erős a gyanúm, hogy komancs tezsvíreink a jól bevált módon letudják a jogalkotás "nehézségeit" kormányrendeleti szinten... Nem tökölnek törvénnyel...

derelyegrádi szellem 2008.12.02. 15:14:33

tehát mondjuk majd ezentúl borsodban kétszer annyi fog kerülni a villany, gáz, már persze azoknak akik fizetnek.

Ez egész egyszerűen hihetelen. Ezt nem hiszem el. Tehát innetől fogva nem csak a szocsegélyét, gyesét, egyéb támogatásait fizetem, hanem a vizét villanyát, gázszámláját is. Hogy melegben tudjon plazmatika tévézni egész nap, és este jól átmelegedve kipihenve tudjon indulni a beszerző túrára.

Nem bazmeg, ezt már nem!

Ps. Innentől kezdve viszont akkor a közszolgáltató köteles előre tájoztatni minden fogyasztót mielőtt szerződést köt, hogy hány "védendő fogyasztó" van a rendszeren.

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:19:24

Holnap felmászatom az uramat a villanypózna tetejire, oszt mi is vételezünk, hadd lengesse a szél a madzagokat, majd jön a gázóra, azt bemágneseztetem, a vízóraaknába nemes egyszerűséggel belejtek véletlenül egy téglát, jajjjistenem, hát nem pont arra a Q...órára esett, .... teljesen belelkesültem, hogy milyen eccerű dolgok is ezek ::)))

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:21:04

ja a szolit kifelejtettem a végéről:) De a kisebbik kölyökkel nehéz dolgunk lesz : mint már említettem szőke és jégkék szemű ::)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.02. 15:21:30

Mostand elolvastam. eddig ezek a plusz kedvezmények illeték meg a szociálisan rászorulókat:

1. részletfizetéshez, fizetési haladékhoz,
2. előre fizető mérőhöz

Amennyiben ezekt sem fizették, lekapcsolhatóak voltak. most valóan ezt kellene megnézni, hogy ez amit most megszavaztak, módosult-é?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 15:24:26

mind2 2008.12.02. 15:19:24
Holnap felmászatom az uramat a villanypózna tetejire, oszt mi is vételezünk, hadd lengesse a szél a madzagokat, majd jön a gázóra, azt bemágneseztetem, a vízóraaknába nemes egyszerűséggel belejtek véletlenül egy téglát, jajjjistenem, hát nem pont arra a Q...órára esett, .... teljesen belelkesültem, hogy milyen eccerű dolgok is ezek ::)))

Jáj tezsvírem, de ha a főmérőkkel nincs egyezés akkor báj ván!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 15:25:14

..és mondjuk a beszakadt tetejű vízórás kérdést majd elszámolják átalányban höhö, amivel nem biztos hogy jobban jársz tesvír ;)

acel 2008.12.02. 15:28:49

VonPerez:
Hát igen, ezt nem tudja senki, mindenki csak véres szót pisil tudás nélkül. Viszont ha ezentúl nem kapcsolhatóak le, és a többieknek kell fizetni mint a robin hood adót, akkor megyek kérvényezni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.02. 15:28:51

Javaslom a szociálisan rászorultak lakhatási körülményeinek javítását is támogatni, a gazdasági válságra való tekintettel nem pénzben, hanem természetben. Mivel jó néhány ingatlan igencsak lepusztult állapotban van, és rengetegben nincs közmű, ez kirekeszti őket a védendő fogyasztóknak járó juttatásokból. Ennek kiküszöbölése érdekében költöztessük őket egy-egy jobb körülmények között élő családhoz, ahol magasabb szintű komfortban lenne részük, és fogyasztásukat automatikusan a befogadók fizetik, tehát két legyet egy csapásra!

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:29:58

Ebből is látszik, milyen gyakorlott vok eme kérdésekben. Egyszer tennék valamit magamért, akkor is lebuknék pill.idő alatt. Balfasz fehér ember :)

reKorrekt 2008.12.02. 15:30:29

Az előbb egy pillanatra megszédültem és azóta fehér karikák ugrálnak a szemem előtt. Ez már a sztrók-e?

Az ingyen gázzal kapcsolatban nekem sem lenne bajom egy rendeletben, csak kicsit más kontextusban jelenne meg nálam. Járulékos költség lenne mellé a kamra adó is.

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:38:19

Én holnap örökbe fogadok egy egész famíliát, közvetlenül nekik utaltatom a járulékaimat, adómat, .... eddig is tudtam, hogy egy famíliát simán eltartok a levont, felülvont pénzemből, minek sírjon a bérpapír a zsebemben. :)

Marcellusca 2008.12.02. 15:39:58

Hát, leguán!

Ilyen burkoltan náczulni!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.02. 15:42:28

"a kamra adó is. "

muhahaha, nyugtasson a tudat, hogy azt viszont nem a "nagy közösbe", hanem a helyi önkívületnek fizetnéd. Az építményadó ugyanis önkormányzati bevétel :)))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.02. 15:45:51

Grafithuszar 2008.12.02. 15:09:21
Ez az ötlet már megvalósult, egyelőre ugyan még csak a BKV-n, de a fejlődés nem állhat le.
Olyat ugyanis én még nem láttam, hogy kicsit is zordabbul kinéző tezsvírtől kérték volna a jegyeketbérleteket.

Hannibal22 2008.12.02. 15:47:09

Ez tényleg fura..2007 óta létezik ez a fogalom,nem kell "bevezetni".Valami változtatást azért mégis megszavaztak.Ezt találtam:"Náluk a gázt és a villanyt nem lehetne kikapcsolni - még akkor sem, ha a tartozást az illető nem rendezi, sőt a részletfizetési megállapodást sem tartja be, vagy nem hajlandó tárgyalni sem az átütemezésről. A szolgáltató esetükben csak k eacute;t dolog közül választahtna (de nem kapcsolhatná le a fogyasztót). Vagy tűri, hogy továbbra is ingyen fogyasszon az ügyfele, vagy előre fizetős mérőt szereltet fel - de a tartozást behajtásához nem használhatja a nem adok gázt eszközét.

Ez a rendelkezés a kormánynak nem kerül semmibe - legfeljebb csak a gáz és áramszokgáltatók feje fáj majd a kifizetetlen számlák miatt. Igaz - mondják más oldalról - ezeket eddig is a többiek fizették meg (az árban bizonyos nemfizetési arány bennefoglaltatik), így a szigorúbb szabályok mindenkinek a számláján elmelhetnek majd."

báró Leopold 2008.12.02. 15:47:30

Nem találsz olyan kommentet tőlem eddig, amelyikben kiborultam vagy csúnyán beszéltem volna, de azt hiszem most elszakadt a cérna: a mocskos büdös kurva anyjukat. Persze csak akkor, ha én nem leszek védendő fogyasztó. Márpedig aligha leszek...

Ha már itt tartunk, terjesszük ki ezt mondjuk az üzemanyagra is. A "védendő fogyasztónak" nem kell fizetnie tankolásnál, hanem az utána sorba álló "nem-védendő fogyasztó" fizesse a cehhet. Vagy esetleg a következő tíz elosztva egymás között. De annyi dologra ki lehetne ezt még terjeszteni (kábeltv, internets, prostik)

rolika 2008.12.02. 15:48:03

leguán, az ingyen áram mellé meg szék-adó? ;-)

Hannibal22 2008.12.02. 15:49:52

Hogy néz ki egy előre fizetős mérő? Meddig tart azt kiiktatni?

mind2 (törölt) 2008.12.02. 15:52:34

Az utcánkban áll egy ház, albérlőknek adja ki a tulaj. 2 hónapja újabb család jött. Először ketten voltak. Aztán négyen lettek. Mostanában tán 8- 10 ember is.Történt egy nap, hogy a szembenálló ház udvaráról eltűnt egy bicikli. Aztán egy másik házat kipakoltak. Jött egy harmadik ház, ott a garázs ürült ki. Újabb ház, onnan létra, bicikli, és még ezaz. Találós kérdés : vajon hogy hívják a lakókat ?
1. Semmelweis család 2. Nyitrai család 3. Orsós család.
Segítek. Természetesen Semmelweis - nek :::)))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.02. 15:52:41

Ez az előrefizetős mérő igazán rasszizmus. Már alapból feltételezik, hogy a következő hónapban nem fog fizetni. Viki, hol vagy? VIIKIIIIII !

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 15:53:02

Az úgy néz ki, hogy a tesvírnek már előre kikéri a kisfröccsöt, és optimalizálja a játékgép előtti bárszék ülésmagasságát. Én így képzelem el.

Hannibal22 2008.12.02. 15:54:31

A következő hónapban SEM fog fizetni! Bocs,hogy kijavítottalak:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 15:55:25

Nem viccesen pedig:

Előre fizetős mérő: olyan fogyasztásmérő berendezés, amely a fogyasztást csak az ellenérték előzetes megfizetése esetén teszi lehetővé.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.02. 15:56:00

Vizibusz 2008.12.02. 15:45:51

Dem Sky mondta nemérg, hogy a téli hónapokban szegény hajléktalanokat NEM LEHET letenni a járművekről, mert az embertelen lenne... védendő utas, nesztek b+!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 15:56:54

Ismertetem a villamos energiáról Szóló 2007. évi LXXXVI. Törvény és a végrehajtására kiadott 273/2007. (X. 19.) Korm. Rendelet 2008. január elsejével hatályba lépett, a fogyatékkal élő és a szociálisan rászoruló fogyasztókat érintő rendelkezéseit. A tájékoztatómban részletesebben a fogyatékkal élőkre vonatkozó szabályokat emelem ki, a szociálisan rászorulóknak csak a meghatározását sorolom fel. A vonatkozó jogszabályok a fogyasztók ezen két csoportját nevezik védendő fogyasztóknak.

1. A kormányrendelet alkalmazásában szociálisan rászoruló fogyasztónak azt a természetes személyt kell tekinteni, aki, vagy akinek háztartásában élő személy:

a) rendszeres szociális segélyben;
b) ápolási díjban;
c) időskorúak járadékában;
d) rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben; illetve
e) otthonteremtési támogatásban részesült, a támogatás megállapításától számított 3 éven keresztül;
f) nevelőszülő, hivatásos nevelőszülő aki saját háztartásában neveli a gondozásába elhelyezett átmeneti vagy tartós nevelésbe vett gyermeket.

2. A szociálisan rászoruló fogyasztót különösen az alábbi kedvezmények illetik meg:

a) részletfizetéshez, fizetési haladékhoz,
b) előre fizető mérőhöz való jog.

3. Előre fizetős mérő: olyan fogyasztásmérő berendezés, amely a fogyasztást csak az ellenérték előzetes megfizetése esetén teszi lehetővé.

4. A törvény alkalmazásában fogyatékkal élő fogyasztó: a fogyatékossági támogatásban részesülő személy, a vakok személyi járadékában részesülő személy, továbbá az a személy, aki, vagy aki után szülője vagy eltartója magasabb összegű családi pótlékban részesül.

5. A fogyatékkal élő fogyasztót fizetési késedelem vagy nem fizetés esetén nem lehet a villamosenergia-ellátásból kikapcsolni. Amennyiben a fogyatékkal élő fogyasztó a részletfizetési lehetőség, illetve a kapott fizetési haladék ellenére sem rendezi a tartozását, a további vételezést a villamosenergia-kereskedő előre fizető mérő felszereléséhez kötheti. Az ilyen esetben az előre fizető mérő felszerelésének költségei a villamosenergia-kereskedőt terhelik, és az előre fizető mérő használatával vételezett villamos energia ára nem haladhatja meg azt az árat, amelyet a fogyatékkal élő fogyasztó a villamosenergia-vásárlási szerződése alapján, az előre fizető mérő hiányában fizetne.

6. A szolgáltató a kedvezmények biztosítása érdekében a védendő fogyasztókról nyilvántartást vezet, amelyből egyértelműen megállapítható, hogy a fogyasztó a kedvezmények melyik körére jogosult.

7. A nyilvántartásba történő felvételt a fogyasztónak kell kérnie; ehhez csatolnia kell a védendő fogyasztói körbe tartozás igazolására szolgáló iratokat is. A nyilvántartásba történt felvételről a fogyasztót 8 napon belül írásban tájékoztatni kell.

8. A nyilvántartásba történt felvételt követően a védendő fogyasztó minden év március 31-ig köteles a megfelelő irattal igazolni, hogy védettsége továbbra is fennáll. Nem kell évenkénti igazolást benyújtania azon fogyatékkal élő fogyasztónak, akinek állapotában - orvosi szakvéleménnyel igazolhatóan - nem várható jelentős javulás.

9. A fogyatékos személy jogosultságát a részére megállapított támogatás folyósítását igazoló eredeti irat bemutatásával igazolja.

10. A fogyatékosság jellegét a kezelőorvos állapítja meg az Országos Rehabilitációs és Szociális Szakértői Intézet szakvéleményével összhangban, és a rendelet 23. számú melléklete szerinti formanyomtatvány kitöltésével igazolja abból a célból, hogy az érintett engedélyes azonosítani tudja a jogszabályok és az üzletszabályzata szerinti különleges eljárás jellegét, tartalmát. A fogyatékosság jellegét az alábbi csoportok egyikébe (vagy egyidejűleg több csoportba) sorolás révén kell megállapítani:

a) olyan jellegű fogyatékosság, amely a fogyasztót alkalmatlanná teszi a mérő leolvasásra, mérőállás közlésre, a számlaolvasásra; a számla felhasználási helyen kívüli, készpénzes fizetéstől eltérő kiegyenlítésére.
Ebben az esetben a fogyasztót megillető különleges bánásmód lehet:

o havi (időközi) mérőleolvasás a felhasználási helyen,

o rendkívüli, ingyenes mérőfelülvizsgálat 12 naptári hónapban egyszer,

o készpénzben történő számlakiegyenlítés a felhasználási helyen,

o az általánostól eltérő, de a műszaki-biztonsági előírásoknak megfelelő mérőhely-kialakítás,

o a számla értelmezéséhez az engedélyes üzletszabályzata szerint nyújtott egyedi segítség (helyszíni számla magyarázat, számlafordíttatás stb.),

o az engedélyes üzletszabályzatában meghatározott, a fogyatékkal élők villamosenergia-ellátásban való részvételét megkönnyítő egyéb szolgáltatás.

o A fogyatékkal élő fogyasztót nem kell személyes körülményeinek megfelelő, különleges bánásmódban részesíteni, amennyiben háztartásában van olyan személy, aki nem fogyatékkal élőnek minősül.

b) olyan jellegű fogyatékosság, amely a fogyasztó egészségét, életét veszélyezteti a fogyasztó szerződés-szegése alapján kezdeményezett kikapcsolása esetén.

c) olyan jellegű fogyatékosság, illetve olyan gyógykezelési mód, amely, illetve amelynek megszakadása a fogyasztó életét veszélyezteti a villamosenergia-szolgáltatás tervezett vagy üzemzavar jellegű szünetelése esetén.
Amennyiben a b)-c) pont szerinti körbe tartozó fogyatékkal élő fogyasztó az erre vonatkozó jogosultságát nem saját maga, hanem a vele egy háztartásban élő, fogyatékkal élőnek nem minősülő személy érvényesíti, a jogosult személy is csak ezen a felhasználási helyen szerepelhet a nyilvántartásban védettségi jogalapként.

11. A fogyatékkal élő fogyasztó a védettséggel járó jogait csak egy felhasználási helyen gyakorolhatja.

12. Az engedélyes által nyújtott különleges bánásmódért ellenérték kikötése semmis.

13. Alább közlöm a törvény és a rendelet vonatkozó előírásait eredeti formában, a 2008. május elsejei hatályos állapot szerint.


Dr. Nagy Sándor

Corry 2008.12.02. 15:57:45

Zseniális egy banda irányítja ezt az országot kedves feleim. Feltalálták a nem létező adóemelést.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.02. 15:59:55

Most akkor már nem lehet megélhetési bűnözésről beszélni mert ugye nem kell.
Hiszen a megélhetésük "államilag" minden tekintetben támogatott lesz.
Tehát nem lesz megélhetési bűnözés!
Tehát Ha Lesz akkor azt HA Bárki észreveszi (Dragunov) akkor azonnal megoldhatja a problémát ?!
Vagy most ezentúl hogyan is hívjuk majd őket?
Megélhetési védendő fogyasztóknak?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 15:59:59

Tehát hogy tisztán lássunk:

-az előre fizető mérő olyan mint a kártyás telefon...ha felraksz rá forintocskát akkor pofázol, ha nem akkor kussolsz.

-ez a móka nem csak a KMK-s cigányokra vonatkozik, hanem bizony érinti a fogyatékkal élőket is.

Tessék a szemét világtalant is elküldeni a kurva anyjába, mert esetleg korlátozottak a lehetőségei, és akkor korrekt lesz ez a post ;)

Hannibal22 2008.12.02. 16:00:36

Értem,Jancsibohóc!Második kérdésemre is tudod a választ?:)Mármint,hogy a védendő fogyasztó családjának mennyi idejét veszi el az említett műszer likvidálása.Magyarul ,a mérő felszerelése hány óra tvzéstől fosztja meg a családot?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.02. 16:01:35

Az a baj, hogy kevesek vagyunk ehhez kurvára. kéne olyan ember, aki bele tudna látni ezekbe az adatokba, statisztikákba stb. Van egy bankár ismerősöm. Pl. azt mondta, hogy jelenleg 800x vagymittomén, hány közszolga, köztisztviselő van Mo.-n. Na mármost (és itt főleg az önkormányzatokra, bizottságokra stb, kell gondolni, nem az ovónő-ápoló vonalra) Ebből tök felesleges olyan ca. 260000 ezer. Ha ezeket kirugnák, kb. olyan, most kapaszkodjatok, 700 milliárd forintot lehetne megspórolni évente. ebbe nem csak a fizetésük, hanem minden szar beletartozik, telefon, költségtérítések stb. ha kirugnák őket, akkor a munkanélküli segélyük is a töredéke lenne ennek az összegnek. Csak éppen ezt senki nem meri megtenni, mert ugye 200000 szavazóról van szó. Na mit is mondott az IMF? 300 milliárdot kellne megfogni?

Szervesen úgy kapcsolódik a témához, hogy vajon mi pénzek mennek el, még az iylen szociális háló fenntartásához? miért van pl. náunk 800e rokkantnyugdíjal, a 40 milliós Lengeylországban meg csak 400e... Hmm? Hmm?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.02. 16:03:55

Ez Abszurdisztán. Tehát Lengyelországnak van Kasprowy csúcsa, nekünk nincs ;)

movhu 2008.12.02. 16:05:59

Figyelem! A Vastagbőr olvasása káros az egészségre!
Mert mindig szétb*sz az ideg, ha már itteni híreket olvasok. Nem elég, hogy nekem hiába van 3 gyerekem, nem fogok adókedvezményt kapni, mert bizony többet keresek annál a határösszegnél.
De kérdem én: bevallot tisztességes jövedelmem van, 3 gyerekem van, akit eltartok, mégis miért vagyok ennek az országnak én a legrohadtabb állampolgára, aki ezek után hiába bír 3 gyerekkel, nem fog kapni adókedmezvényt ?
Ha rohadt, ingyenélő vagy minimálbéres lennék, akkor a gyerekem mindent ingyen vagy kedvezményesen kapna. mivel azonban nem csalok és tisztességes vagyok, ezért dögöljek meg.
Végülis éljen az evolúció. mai világban a magam fajta tisztességes ember életképtelen.(És látszólag mégsem akarok kihalni)

Hannibal22 2008.12.02. 16:12:19

A következőre jutottam: létezett ez a védendő fogyasztó fogalom:." A szociálisan rászoruló fogyasztót különösen az alábbi kedvezmények illetik meg:

a) részletfizetéshez, fizetési haladékhoz,
b) előre fizető mérőhöz való jog." A változás a következő: ezentul az a,pontot le lehet szarni
a b,pont pedig még bevételt is jelent a családnak amennyiben a mérő elég nagy és fémből készül...

Endoril · http://musicisforrichpeople.blogspot.com/ 2008.12.02. 16:15:59

Eddig szótlanul olvasgattam a blogot (kivéve amikoe beköszöntem anno :) ), de ez már engem is piszkosul felidegesített.

Gratulálok mindenkinek 'odafent', ez az, így sincs pénze az országnak, de azért még szórjuk az ilyen pofátlanságokra, amikből természetesen nem a rendes, dolgos polgárok fognak profitálni!

Most már tényleg kezdem azt hinni, hogy lassan lázadnunk kell keményen, és eltakarítani a szemetet, különben az ország és a magyar nép nem fogja megérni az 1200. évfordulóját. Se.

reKorrekt 2008.12.02. 16:26:44

FIGYELEM! AZ ALÁBBI LINK MEGTEKINTÉSE ÁRTALMAS LEHET A GYENGÉBB IDEGZETŰEK EGÉSZSÉGÉRE!

kuruc.info/r/1/31522/

rolika 2008.12.02. 16:37:45

leguán: simán elképzelhető. már az gyanús, hogy múlt hét végén beígérték szerdára (holnapra) a sajttájt. honnan tudhatták, hogy lesz valamijük szerdára???

derelyegrádi szellem 2008.12.02. 16:43:22

Az vizsont biztosnak tűnik, hoyg szerdáig nem ülnek az ügy hullámai.

De nem is értem a rendőrséget. Abban reménykednek hogy nem fog kiderülni kik voltak? Ez már nem a Kádár rendszer, két tv csatornával Szabó Lászlóval, meg a pártállam újságjainak kizárólagosságával.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.02. 16:49:44

egy kantányi korrekt leguán 2008.12.02. 16:26:44


erre nem találok szavakat

Ismét kérdezem.


MI A FASZ FOLYIK ITT?

acel 2008.12.02. 17:03:58

Coleman:

Fosás a progromoktól, lázadásoktól. Egy régóta elkent probléma tovább halogatása.

Horizont 2008.12.02. 17:10:36

Állandóan azt hajtogatja a kormány, hogy spórolni kell, nem lesz ez se az se.Aztán saját magát meghazudtolva kifarol mindenből.Mégis ad a nyugdíjasoknak, 80 ezer ft.-ig, mégis ad a közalkalmazottaknak 140 ezer ft.-ig.Találtak 180 milliárdot??!!!Védendő fogyasztók??Miről beszélnek ezek?Nem elég a segély?Mit akarnak még?Mindennap mást pofáznak.Így se, úgyse nyernek a következő választáson akkor csinálják már meg amit kell!!!Haladjunk már!!(kivel??)

dr.justice 2008.12.02. 17:10:52

derelyegrádi

Szabó László, te kedves
Ismeretlen tettes
Megvan a gyilkos, az ország örül
Kék dicsfény a fejed körül
Kék fény! Kék fény! Kék fény!

derelyegrádi szellem 2008.12.02. 17:25:17

justice

Szabó László mosson kezet
Szabó László mosson kezet.

Rwindx 2008.12.02. 17:41:20

Este 6 fele már nem kellene kávéznom, mert jobb esetben nem tudok aludni, rosszabb esetben eldurran a fejem.
A többit visszatöröltem....

Hosszúlépés 2008.12.02. 18:06:12

Optimista 2008.12.02. 17:10:36

Ahogy annak idején kérdezték a Rém rendes családban: "Te ma vagy itt először?"

Horizont 2008.12.02. 18:29:44

Hosszúlépés
Régebben mint te.
Amúgy mi a problémád velem?

reKorrekt 2008.12.02. 19:01:58

Nehogy most egymásnak essetek mert eskü hogy a kardomba dőlök.
A rendszer az ellenségünk. ja és a gyilkos cigányok és banjai merőóra-kommandója

irrelevant 2008.12.02. 19:12:14

Ez mindennek a legalja.
El vagyok keseredve most már végképp.
Nem tudom, hogy létezhet ilyen ország...

Corry 2008.12.02. 19:19:14

Már többször mondtam, hogy a köztisztviselők felétől anélkül lehetne megszabadulni, hogy azt észrevenné az ország. Csak nem mindegy melyik felétől, mert láthatjuk, hogyha a megfelelő felétől, akkor jobb lenne, mert meglenne a vagyonnyilatkozat nem lopnának satöbbi.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.12.02. 19:36:19

" Grafithuszar 2008.12.02. 15:09:21
Amúgy javasolnám, hogy a cociálisan rászorulók ingyen utazhasssanak a BKV MÁV Volán járatain is. (a kieső bevételet természetesen az utasokkal fizettessék meg). Elvégre:
-ingyen lakás már van
-ingyen viz/gaz/áram van
-ingyen kaja/segély van

Beláthatjuk hogy rasszizmus nem ingyen adni az utazást is. "

Hohó! Ne legyél már rázzistáá! A bálnamerci sem jaffával megy. Kihagytad, hogy:
- ingyen üzemanyag a 3000ccm hengerűrtaltalmú gépjárművekbe,
- ingyen 100 forintos érmék a vendéglátóhelységekben játszani vágyóknak,
- ingyenes vásárlási utalvány 1 kg aranyékszerre (indokolt esetben - tehát mindig - ez felemelhető 5 kg-ra) a Vámház krt. 9. alá.

irrelevant 2008.12.02. 19:41:27

A védett fogyasztó nem fizeti a számlát és nem kapcsolják ki neki a szolgáltatást.
Ha én nem fizetem a számlát, kikapcsolják a szolgáltatást.

Nem ez a megkülönböztetés??? A hiperpolkorrekt állam a rasszista valójában...

Rwindx 2008.12.02. 19:53:24

Azon gondolkozom, hogy a törvényt nem-e lehet megtámadni az alkotmány alapján. Ugyanis ez hátrányos megkülönböztetés a rendesen fizetők számára, és egyfajta jogegyenlőtlenséget eredményez. Nem nehéz levezetni hogy a cehhet azok fogják állni, akik eddig is fizettek.

Vagytok itt páran mint jogvégzett ember, mit mondtok rá?

Hannibal22 2008.12.02. 20:05:01

"- ingyen 100 forintos érmék a vendéglátóhelységekben játszani vágyóknak" Ez nagyon jó!!:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.02. 23:14:44

" Feketedisznóvágás1 2008.12.02. 14:58:15
Eric, Zero.

"Nagyon örülnénk szerintem egy Varró Szilvi életinterjúnak is"


-Jó napot kívánok Szilvia, a Vastagbőr blogtól telefonálunk, és szeretnénk érdeklődni, hogy miért ír Ön ilyen elfogult publicisztikákat?
-Értem ... mérhetetlen rasszizmus ... igen, legszegényebb réteg .... aham, kiszolgáltatott helyzetben ..... ühüm, rasszista magyarok ...
-Köszönjük szépen ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.02. 23:17:25

acel 2008.12.02. 15:03:10
Részletek:
www.rmr.hu/?q=node/91

Ez ha jól látom az év eleji törvény, és ezen módosítottak?

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.12.02. 23:46:26

azert a szolgaltatok is nagy ganajok am, mert sokszor többe kerül a visszakapcsolas mint maga a szamla- vagy ha a kapcsolassal meg emelt aramdijat nem tudja csoka kifizetni ket heten belül az orat is leszerelik, azt is vissza mar 200 ezernel jarunk es ebben meg aram dij nics benne

nekem kapcsoltak mar ki orat ugy hogy 40 ezres tulfizetesben voltam az altalany miatt, amit jovairtak de 18 at ki kellett fieztnem a ki be kapcsolasert

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.12.03. 00:02:51

kommentek elolvasása nélkül (500 km (6 óra) vezetés és 12 óra munka után)
védendő fogyasztó =? cigány

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.03. 07:31:39

Azt hallottátok, hogy az állam (tehát mi) kompenzálja az Eon gázáremelés-elmaradás miatti veszteségét (vagyis kieső nyereségét) ?

Nzoltan 2008.12.03. 07:39:38

Amúgy meg nem kell beszarni, ha valakinek nem jut áram. A nyolcvanas években a falun élők közül rengeteg embernek nem volt bevezetve az áram, még sem haltak bele. Az én dédszüleimet sem érdekelte egyáltalán. Volt petróleum lámpa, meg zsebtelep odagumizva a SOKOL-ra. A kályhába meg ropogott a tűz. Mi kell még a komforthoz?

Jut eszembe, halad a világ, de még nem találták fel a kurblis plazmatévét. Talán jövőre a cebiten.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.03. 07:46:09

"Mi kell még a komforthoz?"

Nekem speciel hajszárító, mikró, mosógép stb.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.12.03. 09:32:57

Ez a kóka féle öngondoskodás program amit a ferenctestvér kisebbségben hajt végre.

Ha hasznos munkát végzel gondoskodj magadról, miután elvettük fizetésed 70%át, ha mihaszna vagy, majd mi gondoskodunk rólad.

totális kontraszelekció állami vezérlettel.
már csak az a kérdés marad , hogy ki irányítja ezt az egészet?

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.03. 09:44:49

laspalmas 2008.12.03. 07:31:39
Azt hallottátok, hogy az állam (tehát mi) kompenzálja az Eon gázáremelés-elmaradás miatti veszteségét (vagyis kieső nyereségét) ?

Hallottam,,, azt hittem rosszul hallok...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.03. 10:25:02

misikeh 2008.12.03. 08:45:49
Atka ám a tudod, ki!
A többivel egyetértek, mielőtt "érvelni" kezdesz a barátoddal. ;)

Hosszúlépés 2008.12.03. 10:31:23

Optimista 2008.12.02. 18:29:44

Ne haragudj, nem megbántani akartalak. A kérdésem csupán arra vontakozott, hogy meglepődsz azon, hogy a választási és egyéb ígéreteiket nem tartják be a politikusaink.

Még egyszer elnézést.

acel 2008.12.03. 10:32:40

Zero:
valőszínű ezen módosítottak, de nem sikerült megtalálnom hogy mit. A 189 talan megmondja :-) de nincs időm rá.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.12.03. 10:39:01

laspalmas, nem megbántani akartalak, csak idéztem kedvenc művészemtől, innen: www.napirajz.hu (azért tettem a szmájlit a végére (-:)

egyébként off:
zsindex.hu/politika/belfold/tmrsz6253/

kávé helyett III.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.03. 11:32:34

Tudom, misikeh, csak hülyéskedtem.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.12.03. 12:00:06

Van megoldás, lásd alább:

Ezennel bejelentem, hogy kellő támogatás esetén megalapítom a Jövő Magyarország Pártot.

Programom néhány eleme (a teljesség igénye nélkül)

-Büntető törvénykönyv drasztikus szigorítása, pl

1. Lopás, csalás, sikkasztás bcs esetén letöltendő börtön.
2.Nagy értékű csalás, sikkasztás, közpénzzel való visszaélés esetén akár életfogytig tartó szabadságvesztés kiszabása

- ELSZÁMOLTATÁS

1. A 2006 őszi rendőri brutalitás tetteseit felbujtóit, emberiség elleni bűncselekmények gyanujával történő bíróság elé állítása
2. Nem adózott jövedelemből szerzett vagyonok teljes elkobzása

-Szociális juttatások átalakítása

1. Bármilyen szociális támogatás, kizárólag a korábban megfizetett közterhek (adók, járulékok) arányában jár

-KÖZTEHERVISELÉS

-Nemzeti érdekeket képviselő kül, és belpolitika


Tagjelöltek, támogatók, aktivisták jelentkezését a
jovomkukacciromail.hu címre várom

derelyegrádi szellem 2008.12.03. 13:38:42

"Az úgy néz ki, hogy a tesvírnek már előre kikéri a kisfröccsöt, és optimalizálja a játékgép előtti bárszék ülésmagasságát. Én így képzelem el."

:)))

Nálam ez a hét hozzászólása, elkövetőjének (Jancsibohóc) gratula.

reKorrekt 2008.12.04. 10:51:23

"Egyre több a behajthatatlan közüzemi tartozás. Már 70 milliárd forinttal tartoznak a fogyasztók."

Belegondolni is rossz hogy hmarosan ezt (is) mi fogjuk kifizetni...

kopasz indián 2008.12.09. 19:00:46

van még aki nem ismeri el a kormány hibáit?
tartanak a lázadástól?
ezek után nem lázongás lesz, hanem HALÁL
mostantól meg fogom érteni, ha újra feltámad a rassz ista megnyilvánulás.
Ez csak vicc.

kopasz indián 2008.12.09. 19:03:12

nos?

mekkora kicseszés ez azzal, aki eddig rendesen élt, és dolgozott?
Mi fizessük meg az összes ilyen tróger hozzászólását?

nem egyszerű.

ki

Egy magyar védett fogyasztó 2010.08.12. 13:33:23

@báró Leopold: Én véletlenül akadtam erre a blogra de el vagyok keseredve,hogy mennyi érzéketlen ember él a földön.Az senkinek nem jut eszibe,hogy talán nem azért nem fizet az a valaki mert nem akar hanem azért mert nem tud. Én hosszú évekig rendes fizető voltam míg a férjem munkanélküli nem lett.Sajnos a négy gyerek után kapott 89.000 ft-ból nem bírtam a számláimat fizetni,így eladósodtam.Védett fogyasztó lettem én is és mit szólsz hozzá de már ennek ellenére kétszer kapcsolták ki a villanyomat.Ezek szerint se te se a többi nagyképü s....gg nem fizette ki helyettem. Akkor mi a büdös francról beszél itt mindenki. Sajnos mindenki beleeshet ebbe. De kívánom nektek,hogy mihamarabb legyetek munkanélküliek és pénztelenek és kapcsolják ki a villanyotokat. Majd akkor megtudjátok milyen érzés az érintetteknek ezeket olvasni. Ja és még valami: KIKÉREM MAGAMNAK DE ÉN SPECJEL NEM VAGYOK CIGÁNY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Egy magyar védett fogyasztó 2010.08.12. 13:47:02

@Horizont: Látom neked nagyon jól megy a szekered. Neked nincs gondod a számla fizetéssel. Nem csak a cigány nem tud fizetni hanem a MAGYAR sem. És nem azért mert nem akar, hanem mert vagy kicsi a jövedelme vagy éppen munkanélküli a szegény feje.Én se gondoltam 5 évvel ezelőtt,hogy szükségem lessz a védendő fogyasztók jelzőre,de sajnos beleestem én is. A férjem munkanélküli lett és pedig nem akart az lenni ELHIHETED!!!!!!! Sajnos 4 gyerek után a 89.000ft-ból már nem igazán ment a fizetés. Itt nállunk Békésmegyébe még munka sincs, nem,hogy pénz. De legyen ehez a helyzethez mihamarabb szerencséd és majd akkor pofázz ennyire . Én már tapasztalom milyen jó ez a helyzet és hidd el egyáltalán nem tetszik!!!!!!!!!!!! BUNKÓ!!!

Egy magyar védett fogyasztó 2010.08.12. 13:56:55

@110/800: Én nem vagyok cigány hálla istennek,de én is védett fogyasztó vagyok SAJNOS.Nekem is van elmaradt számlám és kérdem én te mennyit fizettél már nekem bele..?! Már csak azért mert még az összes adóságom megvan. A másik dolog: adok tanácsot,hogy hogyan lehetsz védett fogyasztó de az nem kellemes helyzet. Csak legyél munkanélküli és legyen kevés jövedelmed és mindjárt nem tudod fizetni a számládat és már kérheted is ,hogy vegyenek föl VÉDETT FOGYASZTÓNAK. Ennyi az egész . NA HOGY TESZIK EZ A HELYZET?! BELEVÁGSZ?????? Nem olyan IRIGYLÉSRE MÉLTÓ HELYZET EZ.És a tartozásomat én magam fizetem havonta részletbe nem pedigTE!!!!! Érzéketlen TUSKÓ

süti beállítások módosítása