Skip to content


       Szűrés lista

Három vélemény az enyingi maffiáról

Csa hogy meglegyenek így egyben, egy oldalon:

Lasancz Zoltán rendőr ezredes, főkapitány-helyettes, a Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság bűnügyi igazgatója:

"Az enyingi bűnözőcsoport nem bűnszövetségben, vagy bűnszervezetben követett el bűncselekményeket, ezért nem nevezhető szervezett bűnözői csoportnak.

A bűnszövetség és a bűnszervezet pontosan körülhatárolt jogi kategória, a büntetőeljárás indításához megfelelően bizonyítani is kell, hogy a bűncselekményt ebben a formában követték el. Enyingen egyik sem valósult meg.

Arról, hogy a tavaly nyári siófoki erődemonstráción enyingiek vettek részt, nem kaptak jelzést a társ rendőr-főkapitányságtól, mint ahogy arról sem, hogy ugyanazok a bűnelkövetők Veszprémben is többször követtek el bűncselekményt, s rettegésben tartották volna a környéket.

Enyingen 2003 óta nem történt kiemelkedően súlyos bűntett. A tavaly ismertté vált 238 bűncselekmény mintegy fele lopás, betöréses lopás volt, rablás 2 esetben, erőszakos, vagy garázda jellegű bűncselekmény 23 alkalommal történt. 

Az enyingi rendőrőrs állománya megfelelően képzett, eredményesen dolgozó rendőr, amit bizonyít, hogy az ismertté vált bűncselekmények 42,9 százalékában eredményesen nyomoztak, s az ismeretlen tettesek 38,5 százalékát felderítették."

Sándor István „Papa”, nyugalmazott rendőr alezredes, a Központi Bűnüldözési Igazgatóság volt főnyomozója:

"– Miért érezzük úgy, hogy a rendőrség semmit sem tesz a bandák ellen, a veszprémi késelés gyanúsítottjait is ismerték korábbról?

– Épp az a szomorú az egészben, hogy a rendőrség mindenről tud, de csak statisztál, vagy tehetetlenül nézi az eseményeket.

– Olyat is hallani, hogy valamiféle hallgatólagos megállapodás van a klánok és a rendőrség között.

– Nem nevezném megállapodásnak, inkább tehetetlenségnek. A bűnözői csoportok ki tudták nőni magukat, és büntetlenül csinálhatnak szinte bármit. Még ha a rendőrség szeretne tenni is valamit, nincs meg hozzá az ereje. A bandavezetők gazdaságilag erősek, a magyar rendőrség meg a béka segge alatt van. Elég csak megnézni a rendőrök átlagéletkorát: büszke a főkapitány, hogy huszonöt és harminc között van az állomány. De az annyit is ér! Másrészt sok az áruló a rendőrségen belül, mert a bandák meg tudják venni a gyenge láncszemeket. Pedig az elkövetőket kisebb balhékért is bíróság elé kellene állítani, és így megelőzhető lenne a nagyobb balhé.

– A kisebb balhék miatt eddig miért nem lehetett bíróság elé állítani a bandatagokat? Miért hunynak szemet a rendőrök bizonyos bűncselekmények fölött?

– Oda se mennek. A húszkilós rendőr elesik, ha a szél megfújja. Hogy merne odamenni a kigyúrt izomagyúak közé, akik vannak öten, hatan vagy tízen? Megeszik, mint a kiflit.

– Milyen bűncselekményeket követnek el?

Drogkereskedelem, védelem, uzsora, a leggyakoribb eszközük pedig a megfélemlítés. Például azért félemlítenek meg valakit, hogy ne induljon el egy pályázaton, mert az a banda vezetőinek érdekeit sértené. De mondok egy másik példát: sok árverést már az interneten tartanak, de nem mindet. Van mondjuk végrehajtási árverés, és ne adj’ isten összejátszanak a végrehajtóval. Odamegy nyolc-tíz ember, nem engedik be a többi licitálót, és bagóért hozzájutnak például egy ingatlanhoz."

Egy anonim tag a Sztojka-bandából:

"Felháborító a rendőrség szenteskedése. A rendőrök évek óta tudnak a bandáról, azt is tudják, mit csinálnak, miből élnek, sőt azt is tudhatták, hogy múlt szombaton készülnek valamire. Mégsem tesznek semmit. Ezt a rendőrség rontotta el, ezelőtt tíz évvel már le kellett volna kapcsolni őket.

Másrészt terjeszkedni akartak, azért jöttek, hogy beterrorizálják a helyiséget. A módszer felismerhető. Balhét kreálnak, - itt például nem akartak fizetni-, széttörnek ezt-azt, némi verekedés, másnap meg felajánlják a védelmet. 

A napi bevétel tíz százaléka, plusz a kuverosokat ők adják, akiket a hely fizet. Ez teljesen bevett, több szórakozóhelyen megcsinálták. 

Nem tudsz jót lépni, nem lehet védekezni ellenük, ha valakire rászállnak, akkor annak vége. Vagy fizet, vagy mondjuk véletlenül leég az üzlete. Veszprémben is ez volt, csakhogy közbejöttek a kézilabdások, akiket biztos, hogy nem ismertek. A rendőrség ki akar hátrálni. Sztojkáék azért jöttek, hogy bekóstolják a Skorpiót. 

Az is felháborító, hogy a rendőrség most is csak Sztojka Ivánnal kapcsolatban kér vagyonosodási vizsgálatot. Miért? Hol van a többi ember, aki katonaként részt vett ebben a bűncselekményben? Hol van a banda vezére, akit egy hír kapcsán sem lehet fellelni? Róla miért nem beszélnek?

Sztojka bandája veszélyes és az összetartozásuk miatt nagyon erős is. Rendszeresen kardokkal, késekkel járkálnak, a kemény mag 100-120 családtagból áll. Testvérek, unokatestvérek, sógorok, egyéb rokonok, akik segítik és védik egymást, közösen építik a saját jövőjüket. 

Vezetőjük Sztojka Titi, aki ha szükséges, akár négyszáz embert is össze tud gyűjteni. 

Pénzbehajtással, szórakozóhelyek védelmével, kurvák futtatásával, nagy értékű lopott autók romániai eladásával, rablásokkal tartják fenn magukat. Siófok, Érd, Székesfehérvár, Enying ezek voltak a legfőbb helyeik, de az se véletlen, hogy most Olaszország felé menekültek Raffaellék, ott örömlányokat futtatnak. Ezek soha nem dolgoztak egy percet sem."

Nos, talán azzal kellene kezdeni, hogy a teljes Fejér megyei vezetést kicserélni egy másik megye vezetésével és belső vizsgálatot indítani, hogy pontosan ki és milyen szinten volt benne a nem létező bűnbandák segítésében ... 

És a csattanó:
Sztojka Iván anyja azt nyilatkozta, hogy egyszerű, tisztességes emberek ők, és bodzagyűjtésből és vasazásból élnek
Elég meredek a képzelőerőm, de valahogy nem tudom elképzelni azt a  jelenetet, ahogy a kigyúrt, kitetovált Sztojka gyerek a mamával bekúszik a bokrok közé bodzát szedni ...
De  lehet, hogy a bodza olyan jól megy, hogy egy 30 milliós házat meg egy 10 milliós autót is lehet venni ...ki tudja?

Címkék: rendőrség botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97937835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

__ 2009.02.12. 12:08:56

Nocsak, és az indexes véleményformálók is hirtelen influenzásak lettek, hogy ez van a főoldalon?

index.hu/bulvar/2009/02/12/siofokra_is_raijesztettek_a_veszpremi_tamadok/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.12. 12:08:58

Eddig is tudtuk, hogy nagyon nagy gáz van a rendőrséggel.:-/ Már csak az a kérdés, hogy meddig mehet ez így tovább?

martonx 2009.02.12. 12:09:30

"Nos, talán azzal kellene kezdeni, hogy a teljes Fejér megyei vezetést kicserélni egy másik megye vezetésével és belső vizsgálatot indítani, hogy pontosan ki és milyen szinten volt benne a nem létező bűnbandák segítésében ..."

Szerintem nem kicserélni kellene, hanem rang-fosztani, majd kirúgni nulla fizetéssel, végkielégítéssel, nuku nyugdíj.

KennyOMG · http://etkt.blog.hu 2009.02.12. 12:12:26

Elhatárolódtam magamtól bármiféle komment nélkül.

jozicsenko 2009.02.12. 12:13:17

@martonx: aki nyugdíj közelébe jutott, az már nyugdíjas

43 évesen

azért 30 év alatti az átlagéletkor

aki ért a dolgokhoz, ismeri a várost, a környezetet, tudja hova forduljon, kit keressen, már rég nyugdíjas..

mármint őrzővédő cég alkalmazottja az éjszakában, valszeg...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.12. 12:13:22

Tegnap fejeztem be a Dexter 2. évadját, ma nézem a harmadikat.

Dexter Morgan 4 Prez :)

Adamow (törölt) 2009.02.12. 12:15:52

Kirúgni, majd beküldeni őket a cigány sorokra árpádsávos karszalaggal, hogy b@sszák meg.

Szánalom hogy Sztojkáék is a szerbek hallatára pucoltak el, és nem a magyarok bosszujától való félelmükben, szégyen hogy ezt megtehetik velünk, és mi meg nem csinálhatunk semmit mert akkor elkapnak és mész a börtönbe ahol (meglepi!) szintén orkok vannak.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 12:34:22

Egyébként szerintem az én blogomat kéne olvasnotok mert az hát eléggé szar. De nektek már úgyis mindegy jól mondom Abszurdisztán? :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 12:35:43

Nem lesz itt semmiféle belső vizsgálat. Ha mégis, részrehajló eredményt jósolok...

Max. egy-két öreg nyugdíjba megy, mint főkolompos, aztán minden folytatódik tovább ugyanúgy.

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 12:38:30

@öööö...izé: Ne legyél már ilyen korlátolt. Mi abban a baj ha rácuppant a szalma mejjére?

moRtiZ 2009.02.12. 12:39:07

Miért nem lepődök meg hogy ha a politikusaink korruptak, akkor a rendőrök is azok? Hihetetlen mennyi szar ember él a világon.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.12. 12:39:50

A mamám nem egyszer csinált nekem bodza szörpöt, meg másoknak is. Azóta sem látom az S-mercit az udvarán. Hogy is van ez?

irrelevant 2009.02.12. 12:44:41

Sztojka Titi és négyszáz embere valószínűleg nagyobb ütőerőt képvisel, mint Budapest, sőt az ország összes turbómagyarja Bombagyárostól, kurucostól, Házybudistól.

Csak hát a prioritások, ugye...

kacsa! 2009.02.12. 12:45:06

@Jancsibohóc: Nekem is eszembejutott pont, hogy milyen édesek lehetnek a Sztojka gyerekek, mikor 150en kivonulnak az erdőbe bodzát szedni...

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.12. 12:47:06

honnan a faßbol tudnak, hogy mi van Enyingen, ha egyszer oda sem mernek menni?????????????

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.12. 12:48:05

ennyi bodza a vilagon nincs, vagy ha van akkor az valami folyton termö fajta.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.02.12. 12:49:24

Hát lehet az is előfordult már, hogy Sztojkáék bementek a rendőrörsre és csak annyit mondtak, hogy:

-Srácok, megvédjük ezt a helyet is ha akarjátok... meg hozunk majd szörpöt a mamától - oké?

Zep 2009.02.12. 12:49:40

Egyébként tudja valaki, hogy áll a bozda kilója az árutőzsdén?

broafka 2009.02.12. 12:50:59

baszki ez a vonulás ez nagyon odabasz. még, hogy gárda kelt félelmet. hát ezek mit kelthettek ott? szerintem mindenki végigfosta a gatyáját, nem is csodálom.
csak azt nem értem ezekre mondjuk miért nem vezényleték rá a szemkilövő rebiszes kutyákat???
vagy azokat csak a magyarok ellen vetik elrettentésként?
akkor kellett volna valami szőnyegbombázást, vagy ilyesmit végrehajtani, amikor ennyien voltak egy helyen.
nem hiányoztak volna senkinek.
büdös kurva anyjukat amúgy.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 12:51:14

Nincs több időm, így rövid leszek, viszont lényegretörő:

"Az enyingi bűnözőcsoport nem bűnszövetségben, vagy bűnszervezetben követett el bűncselekményeket, ezért nem nevezhető szervezett bűnözői csoportnak."

Lasancz Zoltán rendőr ezredes egy idióta. Ebből a bővített mondatból is világosan kitűnik a tökéletes alkalmatlanság. Ezt meghaladóan eddig azt magyarázta, hogy Enyingen semmiféle "bűnözői csoport" nincs. Mikor ez bedőlt (mert van), akkor előáll ezzel, Annak a hiányát hozza fel mentségére amit pont neki kellett volna kinyoztatnia, felderítenie.

Ez egy rendőr ezredes. Hihetetlen.

"Arról, hogy a tavaly nyári siófoki erődemonstráción enyingiek vettek részt, nem kaptak jelzést a társ rendőr-főkapitányságtól"

Erről (hogy enyingi bűnözői csoportok készülnek Siófokra felvonulni) pont neki kellett volna előre tájékoztatni az ottani rendőröket. Mert ha nem tudott arról, hogy egy Enying szintű helyről odakészülnek 200-an, akkor ő még kapusnak is alkalmatlan a rendőrségen.

"Enyingen 2003 óta nem történt kiemelkedően súlyos bűntett."

És ez faszi enying rendőrkapitánya? Nem, egész Fejér megyének a kapitánya. Kérdés: egész Fejér megyében nem történt ilyen? De, történt. Ez tényleg teljesen hülye, vagy másokat néz annak.

Lasancz úr! Irány a Fási mulató, meg a BP Tv duettet énekelgetni Komáromi Istvánnal. Ő is rendőr ezredes volt.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.12. 12:51:16

@Zep: 1 mázsa lopott bodza Sztojka árfolyamon egy 2 millió kilométert futott Németországból behozott S-mercit ér.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.12. 12:53:41

300 tonna bodzából meg is van az a merci. Dolgozni kell, mint Sztojkáék, nem pofázni. Nem a bodza kevés, a pofátok nagy.

laptalan_monitor 2009.02.12. 12:56:59

@kacsa!: És védelmi pénzt szednek a mókusoktól?

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.12. 12:58:09

azokat az embereket akiknek a börtön nem büntetes, mert vidaman együtt vannak a tesokal, ha bekerül veletlenül egy paraszt, akkor van köcsög es csicska

a börtönben is ugy el, üzletel, van mobil meg minden ami kell, kilora veszik meg a smassszert ,

annak szerintetek komoly fenyegettetseg hogy lecsukjak?

Törest okoz az eleteben? Megbelyegzik ha kiszabadul? Hatranyszenved a börtön multja miatt?

Ezt ugye senki sem gondolhatja komolyan?

Es amig ez igy lesz, nincs az az Isten, ami ezeket barmitöl is visszatartana.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 13:02:12

@Prinzessin Erbsen:

Hát 10-15 év sitt alatt azért elég rendesen ki lehet esni a bodza bizniszből!

spájdernecc 2009.02.12. 13:04:41

olvasgatom nagyjaink nyilatkozatait
mintha már arra menne ki az agyalás, hogy hogyan, miért nem lehet valamit kezdeni a dologgal...
vagy előjött a paranoiám

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.12. 13:04:59

Siófoki "kirándulás":

Szerintem többen voltak 150-nél
6-8-10 ember van egy sorban és 25-30 sor van, ha kockázva nézed.

Ez mekkora logisztika leszervezni?

Egy 10 fős házibulit nehéz összehozni, nem hogy 300 emberet egyidőben, egyhelyre odavinni ...

laptalan_monitor 2009.02.12. 13:06:21

Szerintem a "srácok" csak bodzaszörpöt akartak eladni a Skorpió tulajdonosának. Biztos azért mentek oda...
"Figyi Tesó! Nem kell 300hektoliter bodzaszörp? Litere csak 200Forént! Itt vannak a srácok a hátam mögött, pik-pak bepakolnak"

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.12. 13:06:29

@zero: Ma azertéelen nyilatkozik a vajda azt hiszem, aki összerántotta a csürhét (bocsánat, ezeket a békés gyüjtőgető életmódot folytató, és halászó/vadászó embereket.)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.12. 13:08:24

LOOOOOOOOOOOOOOOL

Az nem kérdés, hogy a siófoki rendőrség tudott a felvonulásról sőt vizsgálták is az ügyet. Erről Lengyel Róbert siófoki rendőrkapitány nyárértékelő beszámolójában is szó esett. A Somogyi Hírlap szeptember 25-i számában a kapitány úgy nyilatkozott: a siófoki nyárban az egyetlen félelmet keltő bűnözői akció az volt, amikor júliusban egy nagyjából 200 tagú banda vonult végig a siófoki Petőfi sétányon.

„Ez valószínűleg megszervezett erődemonstráció volt, a vizsgálatán most is dolgozunk – mondta Lengyel Róbert és hozzátette: bűncselekményt nem követtek el, egyszerűen csak végighömpölyögtek a sétányon. A felvonulás szinte percek alatt lezajlott, így mire az összevont rendőri erők a helyszínre érkeztek a bandatagok már el is hagyták a helyszínt.”

www.sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/enyingi-vajda-sztojka-csaladjat-nem-kell-felelosegre-vonni-211290

200 ember, 1 autóban 4 ember = 50 autó. Minimum! Nem tűnt fel senkinek egy fél kilóméter hosszú konvoj?!

És ezt is hónapok óta vizsgálják!

Bakket, ott a felvétel, mindeki felismerhető, és az enyingi vajda vezeti őket, kalapban az elején

Kimegyek enyingre és megkérdezem a vajda bácsit, mi a tönömet csináltak a 200 haverjával Siófokon?!


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

"Időközben Kállai Csaba országos cigányvajda megerősítette a Sonline.hu korábbi értesülését, miszerint a siófoki felvonulás élén valóban ő menetelt. A vajda az egyik hírportálnak, a zoom.hu-nak adott nyilatkozatában azt mondta: két csapat között akart békíteni, ezért állt a banda élére, és békítő szándékkal jött Siófokra az enyingi vajda meghívására. Kállai Csaba elmondás szerint a kezében tartott vajdabot is a békítő szándék jeleként volt a kezében."

BE-SZA-RÁS !!!!

spájdernecc 2009.02.12. 13:08:25

a bodza egyébként jó buli, ételfestéknek veszik-viszik / semmi mű, ugye/ és egészen jól fizetnek érte.
van egy ismerősöm, aki a kiörededett gyümölcsöse helyére telepített nemesített bodzát.
megbánta. vagy horribilis összeget fizet az őrzésért, vagy leszüretelik helyette az "önkéntesek"

Spielberg 2009.02.12. 13:09:14

és most csak Enyingről beszélünk.
cigánymaffia bandák vannak Ráckeve és környékén, Szerencs és környékén, Ózdon, Nyíregyháza és környékén, stb., stb.. ezekről MINDRŐL tud a rendőrség, de semmit sem csinál, nem is nyomoz, elfordítja a fejét. a Miskolcra betelepített dzsipókat nem a maffiával egyeztetve válogatták??
41(!) éves rendőr haverom áprilistól NYUGDÍJAS! A pofám leszakad. mi a belünket kidolgozzuk, és?
a papa nem téved, de mire megyünk vele?

spájdernecc 2009.02.12. 13:09:14

@zero:
hm... ezt már olvastam valahol :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.12. 13:09:29

Erről külön posztot csinálok, ezen beszarok ...

cucuka75 2009.02.12. 13:11:55

Gyerekek,ez nagyon kemény! Végigolvasva Papával készített interjút,valahol igazat adok neki!Sőőőt,akit érdekel ajánlok két könyvet:
-először olvassa Moldova:Bűn az élet c könyvét,
-utána pedig Tarjányi Péter:Meglátni és megveretni c könyvét.
A második könyv az elsőnek szinte a folytatása csak a rendszerváltás utáni rendőrségről ad képet!Nagyon jók, nekem nagyon tetszettek!

Azért elképzeltem én is, ahogy Ivánkának a kilós fuksza (így írják,azt sem tudom!Egyetlen aranyékszert hordok:a jegygyűrűmet,így bocsi ha rosszul írtam le) beleakad a bodzabokor ágába!! :-)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.12. 13:12:34

Kállai Csaba elmondás szerint a kezében tartott bodzalekvárfőző fakanál! is a békítő szándék jeleként volt a kezében, és bizonyítja azt, hogy sztojka, és 200 társa valójában a szüret fáradalmait jött kipihenni Siófokra."

Akár lehetne így is nem?

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 13:12:48

@zero: Ez ugye komoly? Viccnek durva lenne...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.12. 13:14:04

@Jancsibohóc:

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

bodzalekvárfőző fakanál

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

fulmerz 2009.02.12. 13:16:02

Csak 2140 liter bodza palinkat kell eladni (71 tonna bodzabol) a 30 millas hazhoz es a 10 milkas audihoz. Lassatok be, ez par delutan alatt beszuretelheto mennyiseg 200 csaladtagnak:D

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 13:16:49

@zero:

MI ebben a beszarás??

Sem a Fejér sem a Somogy megyei főkapitány nem olvassa a Somogyi Hírlapot, így aztán honnnan tudhattak volna róla bazzeg?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.12. 13:17:44

Kállai Csaba azt is mondta: Sztojka Iván szülei felett majd a megyei vajdák és a bölcsek tanácsa kiszabja a konkrét ítéletet. Rafael János szerint egyébként nem létezik bölcsek tanácsa.

@Lithium78: Az utolsó mondat akár igaz is lehet, miszerint:

"Rafael János szerint egyébként nem létezik bölcsek tanácsa."

Ezt én is így gondolom. Ilyen bodzaföldön nem létezik!

Vannak még becsületes bodzaszedő skandinávok!!!!

Kálmán 2009.02.12. 13:19:10

Sztojka mama sem semmi, hogy az ő drága kisfia, soha semmi törvénytelent nem csinált...

Érdekes ezt hallani Sztojka mamától, akit kétszer vettek már elő, mert mindkét férjét leszúrta. Persze, véletlenül. Erről miért nem mesél?

Persze, ő is ártatlan.

cucuka75 2009.02.12. 13:20:08

"Kállai Csaba elmondás szerint a kezében tartott vajdabot is a békítő szándék jeleként volt a kezében."

Már vagy hatszor végignéztem azt a tetves felvételt, de sem a vajdát és botját nem látom!

MEGVAKULTAM bazdki!

Ezért nem látok rendőröket a cigánytelepek környékén egy városban sem!!Csak az autópályán látom őket,ahogy szorgosan telepítik a tetves traffipaxukat!!HÁT NA!

Petrow 2009.02.12. 13:20:54

@zero: nem nehéz összeszervezni a csapatot - van az ismeretségemben egy 16 éves forma, műveltnek mondható zenész cigány fiú. Ő kifejezetten büszke arra, hogy 50-60 főt is képesek kiállítani, ha a "rokonság" 100 km-es körzetből (!) hívja őket egy bunyóra.

És mondom, ő még a konszolidáltabb fajta a kisebbségből.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.12. 13:23:46

Ez egy lengyel kiránduló csoport.

mind2 (törölt) 2009.02.12. 13:29:18

NA úgy néz ki, hogy a lekvárfőző kisiparos Sztojka Erdélybe szökött át az ottani alvilághoz.
Ez most vagy nagyon ostoba, vagy évekig bújkál a hegyek között...
amíg a Cozma édesapja bele nem főzeti egy üstbe.
Úgy legyen.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 13:31:32

Jancsibohóc nagyon komoly ma!

mind2 (törölt) 2009.02.12. 13:32:05

Jah, meg mégis volt valami abban a szerb sztoriban. A magyarok a szerbekkel együtt üldözték őket Ausztriában, de ténylegesen az osztrák rendőrök kattintották a bilincset. " autó üldözte a krokodilbőröséket. Fele szerb kommandós, fele magyar ::)))
Még a végén megalakul a Kárpát Medencei Cigányügyi Hivatal Végrehajtási Osztálya :::))

belzebubó 2009.02.12. 13:32:26

@cucuka75: kalapban elöl nyomul.
www.youtube.com/watch?v=y9N0YB5gUwo
Ha a youtube videot megnézed,egyből felismered.Nekem rögtön beugrott,pedig nem vagyok egy Sherlock Holmes.

belzebubó 2009.02.12. 13:34:46

@mind2: és ezek az impotens rendőrök Derzsivel az élen miért csak 2 nappal később adták ki a nemzetközi elfogatóparancsot Sztojka ellen a másik kettő ellen pedig rögtön?

Akkor azt mondták,hogy biztos forrásból tudják nem megy Sztojka külföldre.Hát honnan? Kinek a rokona ez a fasz?

mind2 (törölt) 2009.02.12. 13:35:00

@VonPerez: én is csak kínomban. A kisagyban ott vannak a veszprémi srácok, és azt hiszem nagyon-nagyon sokáig ott is fognak maradni. :(
De azért, itt már mindenki megvehető : politikusok, rendőrök, apehosok ,... mindenki.
Tényleg kéne szabad fegyverviselés, aztán hadd szóljon. Ennél ami itt van, talán még az is jobb lenne:(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 13:36:17

Na asszem ma már nyugodtabban alszok, minden tolvajok anyja lebukott...

index.hu/bulvar/2009/02/12/repulos_gizi_ismet_lebukott/

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 13:36:35

@mind2:

legfeljebb átáll a bodzáról a áfonyára. :-)

Ha tényleg így van az nem volt túl okos dolog, mert a román rendőrök leszarják ha átlépi a román határt vagy 200 szerb bodzafelvásárló. Ott nem fognak ebből ügyet csinálni.

Viszont van előnye a dolgognak. Ha megtalálják, a Cozma apjának nem kell utazgatnia, ha meg akarja esetleg nézni a performanszot.

Az EREDETI 2009.02.12. 13:38:01

Kijelentik a statiszikák alapján, hogy ez nem bűnszövetkezet, anélkül, hogy megvizsgálnák hogy is van ez.

A mama meg lehet olyan hülye ám, hogy nem tud semmit, simán hülyére vehetik a fiai

S.O.A. 2009.02.12. 13:39:34

@zero: "Egy 10 fős házibulit nehéz összehozni, nem hogy 300 emberet egyidőben, egyhelyre odavinni ... "
Aztán ugyan miért? Talán bonyolult, hogy egyszerre végezzenek a munkahelyükön?:)))))

mind2 (törölt) 2009.02.12. 13:40:09

@belzebubó: naja, az is nagyon büdös, több mint furcsa... megvették itt már az egész rendőrséget, mert ennyire hülyék nem lehetnek !!????
Lassan úgy járunk, hogy mi civilek csak felmegyünk a netre, körülnézünk youtube-on meg iwiw-en, és szólunk a rendőröknek, hogy mit hogyan csináljanak ?
Impotens , korrupt banda :(
Mással nem magyarázható, hogy ennyire ne használják a józan paraszt eszüket.
Ez az ország velejéig elrohadt már.

belzebubó 2009.02.12. 13:41:07

@derelyegrádi szellem: Cozma miatt ,román válogatott tagja,csak nem szarják le.Remélem.Már megint naiv vagyok,lehet.
@cucuka75: Egyébként ez a Kállai a Fábrynál is járt már a Roma Show-ban.Ő ilyen celeb vajda. Egyszer Havasnál,egyszer Fábrynál.

mind2 (törölt) 2009.02.12. 13:43:11

@derelyegrádi szellem: mondjuk egy rendőri felsővezetőnek nem kéne elvégeznie legalább egy OKJ-t jogi területen ? Most nem azt mondom, hogy családjogot tanuljon, de talán a Btk. illene ismernie nem ? Vagy mi volt ez is előtte ? Géplakatos ?

cucuka75 2009.02.12. 13:48:48

@belzebubó:
Nem ez volt az a szerencsétlen, akit csak önmaga ismert el országos vajdának és az égvilágon senki más?? Jól emléxem?

mind2 (törölt) 2009.02.12. 13:51:45

@cucuka75: kb. Gandhinak képzeli magát, az látszik rajta :)
Mire nem lett volna ott képes egy golyószóró ? Vagy 3-4 kézigránát ? ;)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.12. 13:55:35

@Jancsibohóc: szar volt a lekvár... Járt volna továbbképzésre sztojkáékhoz, most lenne neki/neked is Mercije... Ja, meg egy nemzetközi elfogatóparancsa is, de az járulékos :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.12. 13:57:12

@belzebubó:
Igen és a Havas féle interjút azért érdemes megnézni, látszik hogy a csávó totálgyökkettő. egy buta hebegős habogós ripacs, kb mint a főripacs csak cigányban.
Persze ott hangzott el a történészprofesszor cigány szájából az a hihetetlen törtnéelmet új világításba helyező megállapítás hogy már 1000 körül az angolok elhurcolták az indiai gyarmatokról a cigányokat az angol kávéházakba muzsikálni:) Vagy valami ilyesmi:)
Érdemes megkeresni youtubeon:) Csak be kell írni Havas Henrik és a cigánykérdés. Persze szigorúan hanggal nézni:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.12. 14:03:26

@cucuka75:
Ésssss építési válallkozó a lelkem:) Kíváncsi vagyok hogy mennyi házat építettett....

laptalan_monitor 2009.02.12. 14:03:27

@zero: „Ez valószínűleg megszervezett erődemonstráció volt, a vizsgálatán most is dolgozunk – mondta Lengyel Róbert és hozzátette: bűncselekményt nem követtek el, egyszerűen csak végighömpölyögtek a sétányon. A felvonulás szinte percek alatt lezajlott, így mire az összevont rendőri erők a helyszínre érkeztek a bandatagok már el is hagyták a helyszínt.”

El is képzeltem: A felvételen is látszik, hogy valaki irányítja a kamerát. Zoomol, pásztász. Gondolom hátraszólt a főtörzsnek:
"Józsi vazz, poppoznak a brazilok az aranyparton, mi a lóf@szt csináljunk? Kimenjünk?"
"Szerinetm gyújtsunk rá, oszt menjünk ki trafipaxóni az M7re, hátha jön egy két zsíros német köcsög."

laptalan_monitor 2009.02.12. 14:06:17

boccs a duplázásért, nem volt szándékos...

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 14:07:13

@belzebubó:

olvass figyelmesebben. Azt szarják le a román rendőrök, ha megérkezik 200 szerb a sztojkáért.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.12. 14:08:14

@laptalan_monitor:
ÁÁ nem volt ottan senki, ez amolyan rasszista kamera, csak a cigányokat szúrja ki, ott meg annyian voltak hogy teljesen összezavarodott:)

belzebubó 2009.02.12. 14:08:27

@Andaxinház: belinkeltem.Én is akkor szereztem tudomást erről a Havas-féle videóról,amikor pár hete valaki a kommentjében itt belinkelte.Pontosan ezt mondta,hogy 1000 éve kávéházakba vitték őket zenélni.Havas ezek után már csak hallgatott ...nem kérdezett többet a cigány kultúráról.

"Kállai Csaba elmondás szerint a kezében tartott vajdabot is a békítő szándék jeleként volt a kezében."

Ez a Kállai ment jópofizni Fábryhoz is.Ott is nála volt a botja,lehet ,hogy ott is valamit békitett???
@cucuka75: volt valami emlékszem most ,hogy mondod.

öööö...izé 2009.02.12. 14:10:41

@laptalan_monitor: nagyon kened ezt a szlenget...csak nem rendőr vagy?:-)))

Higany 2009.02.12. 14:11:45

"A húszkilós rendőr elesik, ha a szél megfújja. Hogy merne odamenni a kigyúrt izomagyúak közé, akik vannak öten, hatan vagy tízen? Megeszik, mint a kiflit."
Egy NORMÁLISAN működő országban azért merne odamenni, mert Ő a rendőr és Ő eszi meg, mint a kiflit azt aki gizdáskodik...
:((

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.12. 14:13:07

@belzebubó:
na igen szemem előtt havas arckifejezése az a tipikus "vazzeg te olyan sötét vagy mint a világháború" fejszerkezet.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.12. 14:18:46

Egyébként cigánybűnözés ügyben érdemes lenne az elvtársaknak elolvasni a Tonnhauser László könyvét! Van benne egy két érdekes dolog.

belzebubó 2009.02.12. 14:26:48

@Noname Cowboy: Vagy akár Moldova:Bün az élet c.könyvét.Ott is Tonnhauser mesél el egy és mást.

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 14:32:34

@Noname Cowboy:

ja vagy fellapozni a Belügyi Szemle egyik számát ahol Tauszik Nagyezsda meg még valaki (talán valami Tóth, mindketten rendőrök) a cigányok bűnözési hajlamát az ujjlenyomatukból kívánták tipizálni, és erről tudományosan értekeztek.

Ez abban a számban van, ahol dr. Szikinger István rendőr százados (igen, ő az!) az egyéni szabadságjogok korlátozásának helyességéről, elfogadhatóságáról ír.

Azt hiszem 1987-es számról van szó.

Tanulságos.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.12. 14:36:42

@belzebubó: A Moldova könyvet azért nem említettem mert az már fentebb említették.
Tonhauser mesél a könyvben, hogy hányszor oszlatták fel a csoportját amikor kicsit közelebb értek a politikához stb...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.12. 14:59:45

@öööö...izé:

Miért lenne degenerált? Ha csak PR céllal tette is, de jót tett.

öööö...izé 2009.02.12. 15:03:27

ki-hogy érzi...lehet, neked van igazad...nekem ez durva, vagyis inkább intim és felelőtlen...egy vadidegen jóistentudjamimindenbenszenvedő gyerek által veszélyeztetni a saját gyerekem egészségét...

Tőgyarcú Barom · http://dgulyas.blog.hu/ 2009.02.12. 15:40:32

@Jancsibohóc: Lehet a bodza is én az FG42-esre gondoltam. De jobb a bodza az nem olyan aljas náciság. Még.

Carnivora (törölt) 2009.02.12. 15:49:38

Kezd összeállni a kép én eddig v.mit nagyon elkúrtam mintát kéne venni Veres Jani kapájáról meg Sztojkáék bodza mezőiről, és meglenne a mesés gazdagság ...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.12. 15:56:39

S-merciket termelő bodzabokrok országa vagyunk mi kérem szépen!

belzebubó 2009.02.12. 16:15:12

@Noname Cowboy: nem is csodálkoznék,ha ezeket már ki sem adják,max. antikvárium. Mert rendszerellenesek :-)))

Dr. No 2009.02.12. 18:19:00

Azért volt már ilyen mértékű banditizmus a történelmünkben, például a 2. vh után. Akkor a "vetkőztetés" volt a divat (fegyveresen feltartóztatták a frájert, és levetkőztették). Akkor felállították az R-csoportot, "vetkőztetéshez" pl. mindig ők mentek ki, tűzparancsuk volt. Meg is szűnt ez a fajta bűnözés hamar.

De a szerbeknél is rosszabb volt a helyzet, csak ott meg lezajlott a Szablya-művelet, természetesen fegyverrel irtották a maffiózókat. Szóval egyszerűen csak fel kellene vennie a kesztyűt az államhatalomnak, nem némán, remegő szájjal állni a húgytócsa közepén.

De én azt mondom, vegyétek már észre az egészben a Nagy Sztorit, a Sztojka gyerek drámáját! Szombat délelőtt még a Merdzsójában feszített, és százötven ember ugrott a parancsára. Neve volt a városban. Gazdag volt. Mindenki félt tőle, még a rendőrök is. És egy éjszaka alatt minden, de minden az ellentétébe fordult: egy szar senki lett belőle. El kell tűrnie, hogy olyan emberek nevezzék őt köcsögnek az iwiw-en, akiket szombat előtt még fél kézzel kettétört volna. Egy menekülő senki, akinek még azért is fizetnie kell, hogy a bújtatói pár napra befogják a pofájukat és ne árulják el.

Mert az biztos, hogy el fogják árulni, csak legfeljebb nem a magyar rendőrségnek. Ez ilyen műfaj. Addig tart a lojalitás, amíg a buksza tele van. És minél tovább bujkál, annál nagyobb az esélye, hogy azok a "magánszemélyek" találják meg, akik a szerb külügyminiszter szerint nem készülnek Magyarországra jönni, sőt nincsenek is, de Draskovics azért mégiscsak elkottyantotta, hogy százan-százötvenen idejöttek turistáskodni gyógyvízkúrára.

Ha van bennük egy csepp jóindulat, meghívják a Cozma-papát is a Sztojka-showra, aztán ott majd lehet mesélni a bodzaszedés rejtelmeiről...

mind2 (törölt) 2009.02.12. 19:07:14

@Dr. No: jót szóltál, mindennel egyetértek. Így is lesz. Lehet sosem lesz meg hivatalosan, de hogy ott fog rohadni valamelyik fenyőfa tövében, és még a medvék is elkerülik az is biztos.... az ilyen orvul támadó férgek a leginkább gyávák... a világ összes kínját érezze a hátralévő életében , ez az én minimális kívánságom :(

derelyegrádi szellem 2009.02.12. 19:08:19

@Dr. No:

Nagyjából oké ami írsz, csak amennyire én tudom az R csoportot 56 -ban állították fel közönséges gyilkosokból (jeletős részben volt ÁVH-s), akik azzal foglalatoskodtak, hogy sebesült felkelőket kutattak kórházakban, aztán ott a betegágyon agyonlőtték őket. Meg hasonlók.

Az MTV archívumában meg kell lennie annak a Kék Fény különkiadásnak amiben ezekkel a Szabó László beszélget és elmesélik "hőstetteiket". Bár gondolom amíg egy is él közűlük, addig nem fogják újra levetíteni, meg szerintem utána sem.

A vetkőztetősök elleni fellépésre nem emlékszem...

görény01 2009.02.12. 19:17:36

@Dr. No: Ilyen esetben soha nem lehet tudni hogy mi a dezinformáció. Szerbiából valószínűleg naponta érkeznek emberek, így bátran lehet állítani, hogy érkezett 150 ember. Mindenesetre ha valakinek van oka félni azt ezzel nyomás alá helyezték. Mesteri "elszólás" volt, biztos nem egyedül jutott eszébe.

picur3ka 2009.02.12. 19:22:13

@mind2: van egy linked ehhez? Koszi.

picur3ka 2009.02.12. 19:52:34

@görény01: Koszi. Nem sok hivatalos forras, de en nem ketlekedem a szerbekben, hanem ma, akkor holnap.

báró Leopold 2009.02.12. 20:11:47

Az olasz maffiának fedőbiznisze a szemétszállítás...a cigó maffiáé a bodzabiznisz...érzed a különbséget...

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.12. 20:30:37

"bodzagyűjtésből és vasazásból élnek."
Hirtelen "varázslást" olvastam.) Lehet, hogy nekik is ezt kellett volna mondaniuk, akkor hihetőbb lett volna, hogy honnan a villa meg a luxusmerdzsó.

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.12. 20:34:57

@báró Leopold:
Ebből is látszik, hogy a hazai cigánybűnözők mennyire hívei a biogazdálkodásnak. Mi rászisták meg folyton csak bántjuk őket...

picur3ka 2009.02.12. 20:36:16

@eugenika:

lol, reg nevettem ekkorat.

görény01 2009.02.12. 23:10:44

@belzebubó: Nemzetközi elfogatóparancsot nem adnak ki mindenki ellen csak aki külföldre szökik. Nem kell mindennek felülni amit a médiában hallasz. Kb annyit tudnak mint te de kell a sztori így hát írkálják a hülyeségeket.
Akik valódi információval rendelkeznek azok a rendőrök.

Dr. No 2009.02.13. 09:33:59

@derelyegrádi szellem: Jó, elfogadom, a névben tévedtem, de az tuti, hogy Pesten az ostrom/felszabadulás után külön fegyveres nyomozócsoport foglalkozott a "vetkőztetősökkel".

Hannibal22 2009.02.15. 13:51:21

@laspalmas: ááá,hihetetlen! Ezek ennyire IQ gyengék vagy ennyire magabiztosak?? A veszprémi gyilkosság után összeszarva,összefosva,imádkozva kellene lapítaniuk egy sarokban...de nem, ezek a mocskos patkányok csinálnak mindent tovább!! Mi a faszom van ebben az országban???

Roxvox 2009.02.15. 14:01:40

Enying a "legmagyarabb" település!?!?!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.15. 14:46:45

"Fejér Megyei Hírlap úgy tudja: szombaton este az enyingi benzinkútnál egy 20-30 fős társaság ünnepelte egyikük (állítólag a Raffael-család egyik tagjának) születésnapját, amikor néhány autó – köztük egy külföldi, szerb rendszámú – érkezett a helyszínre. Ekkor különféle tárgyakkal kezdték dobálni a kocsikat. A benzinkutas ekkor értesítette a rendőrséget, a kútnál ezt követően vették őrizetbe a hét személyt."
www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=258467

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 17:41:07

@zero:

Tapasztalataim szerint 10 fős házibulit elég könnyű összehozni, azt viszont szinte lehetetlen bebiztosítani, hogy valamit ne zúzzanak szét.:-/

picur3ka 2009.02.15. 17:41:44

nol.hu/archivum/enyingen_jartak_a_szerbek_

Hat ebben benne van a csiraja egy lehetseges nemzetkozi konfliktusnak, ha ez igy megy tovabb.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 17:54:59

@Andaxinház:

Igen, pontosan ezt mondta Rostás-Farkas György József Attila-díjas "író, költő", aki még tanít is. És akkor ő még egy "kultúrember"...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 18:06:08

@belzebubó:

Teszem hozzá az a Havas nem kérdezett tőle többet, aki maga is történelmi valótlanságot állított. (Konkrétan egyrészt a Vajdaság - magyarul inkább Bánát - történeti földrajzi egysége szerinte a horvát bán felügyelete alatt állt, noha az többé-kevésbé Torontál és Temes vármegyét foglalta magában, jóval keletebbre. Másrészt Zsigmond magyar király 1423-ban László vajdának nem adhatott oklevelet német-római császárként (is), ugyanis csak 1433-tól 1437-es haláláig uralkodott ilyen minőségben, ami gyakorlatilag teljesen mellékes volt Magyarországon.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 18:13:55

@derelyegrádi szellem:

Nem konkrétan ehhez kapcsolódik, de érdekesség. Schmidt Mária még 2006 őszén egy Kádár-kiállításhoz ki akart kérni az MTV archívumából egy Baló György által készített Kádár-interjút. Azzal az indokkal utasították el, hogy 2006. szeptember 18-ának estéjén, a sajnálatos események miatt a raktár tekercsei összekeveredtek, és nem találják. Ott nem, ahol egy "ostromló" sem járt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 18:18:19

@Roxvox:

Nekem csak az jut róla eszembe, hogy Török Bálint előneve is enyingi volt. Aztán enyingiként kb. 50 évesen a Héttoronyban végezte, úgyhogy adódik a párhuzam.

süti beállítások módosítása