Nem tudom, mi van mostanában a Blikkel, Jancsibohóc kedvenc újságjával, de tény, hogy mostanában a bulvárhírek mellett egy-két oknyomozó jellegű cikket is lehoznak. Ők jártak utána annak, hogy Veres Jani a VPOP-tól kapta az Audiját, remek nyilatkozatok hoztak le a szállásköltséggel ügyeskedő képviselőktől, most pedig ugyancsak ők írták meg, hogy Molnár Csaba energiaügyi miniszter is Audit kapott decemberben, a takarékossági intézkedések októberi bejelentése után.
A minisztérium azzal indokolta az autóvásárlást, hogy Molnár elődje, Szabó Pál minisztersége idején korábbi, még a Magyar Posta vezéreként kapott szolgálati autóját használta, amit távozásakor meg is vásárolt, így Molnárnak nem volt megfelelő autója.
Hát szereztek neki egyet! Nem is akármilyet. Tudom, tudom, már sokan mondták, hogy a jó márkájú autó fontos, a presztízs meg minden, de egy 3000 cm3-s, 176 lőerős turbódízel A6-ost én túlzásnak tartok. Főleg, ha a lapnak igaza van, és a 15 milliós kocsit a minisztérium állításával ellentétben nem vették, hanem bérlik. Egy ilyen autó bérlése körülbelül havi 1,5 millió, tehát 10 hónap bérléssel elköltik a vételárat.
Hadd idézzem a kormányszóvivő szavait is: "Hogyha új autó vásárlására kerülne sor, mert ellopják vagy totálkáros lesz, akkor is természetesen önmérsékletet kell mutatni, például a felszereltség tekintetében. Vagy abban, hogy milyen motorral vásároljuk ezt az autót"
Tippeljük meg, mi lehet az igazság.
1, Gyurcsányt nem csak mi, hanem saját miniszterei sem veszik komolyan, dolgoznak vele, de közben kiröhögik
2, A takarékosságra való felszólítás csak egy újabb színjáték volt, olyasmi, mint a "Nem lesz gázáremelés"
Egyik verzió sem ígér sok jót az országnak...
UPDATE:
Hihetetlen. Most, hogy a Blikkben megjelent a cikk, és felkapta az ország, Molnár Csaba elrendelte a szerződés azonnali felmondását. "A szaktárca közleménye szerint a tartós bérlet ugyan olcsóbb az autóvásárlásnál, de azt nem vitatja a minisztérium, hogy válság idején rossz az üzenete."