Skip to content


       Szűrés lista

Vajon a képviselő úr is velünk fog sírni?

Még mindig a Bajnai-beszéd hatása alatt állok ... ó, de jó lesz, hogy végre együtt sírhat, együtt örülhet az ország minden lakosa.

Együtt örülhetünk például Boldvai Lászlóval, az MSZP salgótarjáni képviselőjével is. Boldvai a megyei szoci nagykutya, az MSZP Nógrád megyei elnöke. 1994 és 1998 között az MSZP kincstárnoka.
Boldvai a Tocsik-botrányban volt benne nyakig, mint vádlott:
"Ekkor Boldvai László MSZP-képviselő és Budai György „SZDSZ-közeli vállalkozó” jelezte Tocsik Mártának, hogy hová kell átutalnia a pénzt. Tocsik Márta ezt követően utalt a Boldvai által megnevezett Arány Rt-nek, és a Budai által „alvállalkozónak” javasolt Utilitas Rt-nek is."

A Fővárosi Bíróságon zajló Tocsik-perben 1999. február 8-án befolyással üzérkedésért fogházbüntetésre, vagyonelkobzásra, illetve pénzmellékbüntetésre ítélték. Ezt az ítéletet azonban a Legfelsőbb Bíróság 2000. április 12-én hatályon kívül helyezte, és új eljárásra kötelezte a Fővárosi Bíróságot. A megismételt elsőfokú eljárás Boldvai László esetében zsarolás bűntettére módosította a vádat. A Legfelsőbb Bíróság 2003. április 8-án jogerősen felmentette a zsarolás vádja alól Boldvai Lászlót.

Ami jogos is, hiszen az "ide utald a pénzt, b'meg Mária" nem zsarolás ...

Sőt, Boldvai majdnem államtitkár lett a Bajnai kormányban, de végül nem ő kapta meg a Közlekedési Minisztérium államtitkári posztját.

A vagyonnyilatkozata szerint nincs más jövedelme, csak a fizetése.

Illetve van egy új háza:

Szerény fizetésből élnek:




Nos, ebből a szerény nettó 250 ezer forintos fizetésből építette Boldvai ezt a kis csodát Salgótarjánban, 1050 négyzetméter, két emberre. Oszt' mi lesz, ha ugrik a gázártámogatás Laci? Együtt fogunk sírni?


 

Nem a Blikk az első újság, ami erről írt. A Magyar Nemzet már 2007. november 10-én (!) írt az épülő Boldvai-palotáról:


"Elképesztő méretű luxusingatlant építtet Salgótarjánban Boldvai László, az MSZP egykori kincstárnoka. A Tocsik-ügyben végül is felmentett politikus – akinek fia Svájcban tanul évi több millió forintért – közölte, a beruházást főképpen a család megtakarításaiból és hitelből finanszírozza.  Megtudtuk, hogy mennyibe kerül az ingatlan szennyvízelvezetési rendszere, de kiderült az is, hányan lakják majd várhatóan a hozzávetőlegesen ezer négyzetméteres luxusházat. Állítólag ketten: Boldvai László és a felesége."



A képviselő úr felesége a helyi gimnázium tanára, a kölök meg Svájcban tanul.
Oszt' mi lesz, ha ugrik a tanárok 13. havi fizetése? Együtt fogunk sírni, Laci?





Lehet osztani, szorozni, számolgatni hogyan, mennyiből élnek meg Boldvaiék ...

Csak azt nem értem, hogy az alibi vagyonnyilatkozat helyett miért nem évenkénti, kötelező APEH vagyonosodási vizsgálat van előírva, mondjuk kezdetnek mind a 386 képviselőnek?

Hiszen feketén-fehéren itt van a szemünk előtt, hogy
a, pofátlanul lopnak
b, nem is rejtegetik a lopott vagyont
c, a vagyonnyilatkozat a világ vicce

 

Címkék: mszp pofátlan boldvai

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr501075586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W Joe 2009.04.20. 16:55:12

Van aki tud spórolni!

bög 2009.04.20. 17:02:42

nekem egy kérdésem lenne ehhez a féreghez: hogy tudsz tükörbe nézni? A kedves neje hogy tud együtt élni ezzel a zsírdisznóval? Ti, kedves Svájcban tanuló gyerekek, büszkék vagytok apucira? Tudjátok, hogy éhezők szájából lopja ki a falatot? Nincs bennetek szégyenérzet?

gidabiga 2009.04.20. 17:07:28

@molaris:

láttam én már karón varjút.
meg tudjuk azt is, hogy hazudnak nappal meg éjjel. ( nem tudom szó szerint idézni, bocs )

én már nem hiszek nekik.

Horizont 2009.04.20. 17:22:12

Az ember próbálja magába szuszakolni, hogy tűzoltás folyik, muszáj, nem oda figyelni a Fidesz időnkénti baromságaira, benyelni, hogy a családi költségvetés mélyrepülést hajt végre, hogy most nem a bűnbakot kell keresni, hanem ami menthető azt mentsük stb. stb. Megértést próbálok magamba szuggerálni, és akkor ide tolakszik az ember pofájába, dagadó mellel, öntelt beképzeltséggel egy nyikhaj MSZP-s politikus egy 49 éves senki, semmi, embernek alig nevezhető valaki és szemen köp, még jó, hogy képletesen. Igen majdnem minden politikus ezt csinálja, tudjuk! Találhatunk nagyon sok "kistestvért" köztük (másik oldalon: Szíjjártó aki 30 évesen 50 millió megtakarítással rendelkezik). De kimagaslik Boldvai közülük, azzal, hogy oly pofátlan, szavakat nem is talál az ember. Annyira hülyének néz minden embert, hogy ez már fáj. Mi a francnak ez a hivalkodás? Nem is gondolt rá, hogy szemet szúr a palotája? Mit csinál ekkora házban? Mit csinál 442m2-es pincében? Miért nem kap ellenőrzést? Van neki egy B.kenesei 130m2-es nyaralója, egy salgótarjáni 58m2-es lakása. Ajándék mindkettő. Van 5+2 millió betétje. És tartozik magánszemélyeknek 20 millióval.(??)
Felfoghatatlan.Micsoda életpálya! És nem lökik ki maguk közül a párttársai:(
Tényleg a lámpavas jut az ember eszébe, és ezért még én szégyellem magam.....

Mr. Acid 2009.04.20. 17:25:05

Hát ez már mindennek a teteje! Ide kellenének a mogyorók nyulai, bammeg!

elfelejtette 2009.04.20. 17:28:02

Elég bizarr látvány egy ekkora hodály a lakótelepek dobozlakásainak árnyékában. Hatásos kép, meg kell hagyni.

szabogyula 2009.04.20. 17:31:07

Végig sem olvasom a kommenteket, ma ugyis rossz napom volt....
Basszus , lehet hegy ilyen országban élni , ez hihetetlen.....

gidabiga 2009.04.20. 17:35:09

@gidabiga:
nem mintha eddig hittem volna.

( rosszul fejeztem ki magamat )

Detlef · http://www.gazdapiac.com 2009.04.20. 17:48:22

Nem irigylem tőle. Itt kezdődik megint a régi történet; nem tudott volna ennyire megtollasodni, ha nem lenne ki tudja hány emberke aki aktívan vagy hallgatólagosan támogatja az üzelmeit és ugyanúgy leveszi a hasznát belőle mint ő.

szabogyula 2009.04.20. 17:56:24

Csodálkozik ezek után valaki hogy az embernek ezek után ilyenek jutnak eszébe :
Semmi gond ,kéremszépen, a kerités 4 sarkára 4 őrtornyot épiteni , fegyveres őrök, összes környékbeli MSZP-st beterelni / hiszen tudtak róla, biztos voltak ott " kampánymegbeszélések " / rárakni a lakatot , és 10 év múlva bedobni a kulcsot .
Tiszta Olaszország, tiszta maffia, a " Don " irányitja a környéket . Hihetetlen !!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.20. 17:57:27

Politikus helyett mondd: LÁMPAVAS (Bramac szlogen után szabadon) ;)

szabogyula 2009.04.20. 18:25:44

Egyébként ez az Év Képe.
Kb. 600 panellekó nézegetheti esténként ahogy egy komplett lakótelepnyi 1 !!! lakásban Tisztelt Boldvai Úr és Neje elfogyasztja a vacsoráját .
Egyébként ez még nem volna baj , hiszen lehetnek gazdagok . De legalább ne hazudnának !!!

Horizont 2009.04.20. 18:46:24

Szerintetek, miután most orrba-szájba mindenhol foglalkoznak ezzel a ..... Boldvaival, lesz vele valami? "Illetékes" helyen?
Naiv vagyok-é???

Marcellusca 2009.04.20. 18:51:27

Én, őőőőő, izé, szóval, hát ..... !
Nem is találok szavakat.
Mindamellett, hogy mi a jóbüdösfrancnak az a lakótelep méretű ingatlan?! 400+ pince meg garázs?!
Minek? A Gál pincészetet akarja lepipálni? Vagy nem tud a béjemvével tolatni, oszt akkora garázs kell, amiben meg tud fordulni gond nélkül?
És mindezt a tiszteletdíjakból?
Ja, nem biztos az asszony 13. haviját rakosgatták félre. :)

@pógárjenő: LOL!
A legviccesebb, hogy nem vicc! :)

@Horizont: Teljesen egyetértek.

teknős 2009.04.20. 18:55:56

Gonoszak vagytok!

Éppen takarékoskodik. a Konti Csilla ( kedves feleség)BMW- terepjárójával kénytelen járni, mert megszorítás van.
A kölöktől is elvették a turbós-minimorris kulcsát, nekem pl szokott hiányozni, hogy szombatonként, amikor megfáradva hazahozza a repcsi Svájcból a Rosenberg Institutból, nem hallom az alacsonyan repülő Morris semmihez sem hasonlítható hangját.

teknős 2009.04.20. 18:58:08

Szegény, ebbe a viskóba csak egy fél ötven méteres úszodát tudott beépíteni.

szabogyula 2009.04.20. 19:01:21

Egyébként meg tudjátok mit ?
Egy kulturált országban / ahol lemond a képviselő, mert bejelentés nélküli babysittert alkalmaz / az ellenzék képviselője másnap " kamerák kereszttüzében " beballag a biróságra , és tesz egy feljelentést , hogy offshore ide, offshore oda , ez hogy lehet ? . És a nép ünnepli mert legalább tesz valamit.
Legalább a látszatra adnának. De nem .

Forex Klub · http://forexklub.hu 2009.04.20. 19:40:57

Mit mondana vagyonvizsgálatkor?
- Elmentem horgászni, és fogtam egy aranyhalat. Kívánhattam tőle, így lett a ház.
-Van erre valami bizonyítéka?
- Ott a ház! Nem!?

Roxvox 2009.04.20. 20:29:45

Ezt még Kádár idejében sem csinálhatták meg a komcsik.

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 20:39:45

Boldvai lapunk felvetésére, miszerint nem sok maradhat hó végére, ha tisztességesen fizetik a közüzemi számlákat, a telefon lecsapása előtt csupán annyit mondott: "akkor maga ehhez is jobban ért", és határozottan igent mondott arra, hogy képviselői apanázsából igenis futja a kiadásokra. Ezeket növelheti annak a BMW X5-ös terepjárónak a fenntartása is, amellyel a környékbeliek elmondása szerint felesége, Konti Csilla dolgozni jár.

:D:D:D:D

kill004 2009.04.20. 20:47:01

Dolgozik az mszp: " A válság és a nácik ellen

Az Országgyűlésben továbbra is a válságkezelés a legfőbb feladat. Felállt az új kormány, kezdődhet a munka. " ( az mszp.hu-ról; nem vicc!)

No, meg a parlament: "Megszavazták: azonos neműek létesíthetnek bejegyzett élettársi kapcsolatot"

beleszolok 2009.04.20. 21:00:19

És most mi van, apeh ellenőrök már ott dörömbölnek a vagyonvizsgálattal?

Mondjuk mehetne az a páros, amelyik a zipzáros boltost baszogatja hetente.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:08:19

@aranyszegélyes pogácsa:

Én tanárnak megyek, de nem tartok attól, hogy zsírosra keresném magam, ráadásul MSZP-s pénztárnokokhoz sincs affinitásom hozzámenni.:-/

beleszolok 2009.04.20. 21:16:17

@Mj: Pedig járhatnál X5-össel tanítani. Igaz, lehet, hogy a nyári szünetben szedhetnéd a bodzát :D

ork (törölt) 2009.04.20. 21:20:02

Nekem erről a látképről a Végveszélyben c. film ugrik be. Pont így nézett ki valamelyik drogbáró tanyája.
Amíg Willem Dafoe be nem célozta...
"Varia...itt Kés..." :DDD

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 21:22:06

@Mj:

Gondolod lesz hely tanítani? :P az elvtársak oda is a cimbiket lökik be, azért ilyen nívós az oktatási rendszer.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:27:47

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Ja, kb. egy fél panelház területével azonos Boldvai vityillója.:-S Amúgy minket sokkal inkább szivatnak, mint mondjuk a középkori földesurak a jobbágyaikat.:-/

kill004 2009.04.20. 21:31:43

@ork: Csak a filmben a drogbáró megúszta.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:32:05

@Carnivora:

Nekem már az ükapám is tanító volt, és még két tesóm is pedagógus végzettségű, úgyhogy cimbik nálunk is akadnak.:P Bár nem szokott rájuk szükség lenni, mert a mi családunkban az az érték, ha valaki a maga erejéből lesz hivatásának gyakorlója. És nekem az az életcélom, hogy történelmet tanítsak. Normális társadalmakban egyébként természetes, hogy összetartóak a kis közösségek is, így van ez a pannonhalmi bencés diákoknál, vagy a kecskeméti piaristáknál is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:36:43

@aranyszegélyes pogácsa:

Khm, a dézsmát az egyház decimatorai, vagyis adószedői szedték be, a szőlődézsmát általában hordókban, bor formájában, mert jól lehetett később értékesíteni, a gabonadézsmát pedig kb. a 13. századtól a piaci értékének megfelelően pénzben, mert sokkal neccesebb és költségesebb volt összeszedni a földekről, főleg, ha késve jöttek, a búza/árpa meg megrohadt. És ez tíz, azaz 10%-os adót jelentett.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:37:52

@beleszolok:

Nekem még jogsira sincs pénzem, nemhogy X5-ösre.:P (Pedig szívesen vezetnék.:-/) Bár a málnaszörpömben van bodzalé.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:38:29

@Ombuccmann:

Mert Szilvásy Gyurit lecserélték Vicsorra.:P

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 21:41:56

@Mj:

Sok sikert hozzá anno én is annak végeztem :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:43:07

@derelyegrádi szellem:

Az egytelkes nemeseket egyébként úgy megadóztatták, hogy csak úgy nyekkentek. Az alkalmanként kivetett vagyonadóról nem is beszélve, ami kemény 2 vagy 3% volt. Sokszor kölcsön is kértek a "szegény, elnyomott, kizsákmányolt" jobbágyoktól.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:44:00

@Carnivora:

Annak végeztél, és végeztél is vele?:( Egyébként köszönöm, szükségem lesz rá, mert veszélyességi pótlék nem jár.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:48:53

@aranyszegélyes pogácsa:

Nem, a kilencedet a földesúrnak kellett beszednie 1351-től, akármennyire is tiltakozott ellene. (A Kanizsaiak egyik uradalmi összeírása szerint nem is szedtek kilencedet, mert nem akarták tönkretenni a munkaerőt.) Úgyhogy közel sem ilyen egyszerű a dolog. A királynak rendszerint 1 forintos kapu- vagy füstadót fizettek, néha, akár évente is subsidiumot, azaz rendkívüli hadiadót, amit azért nem mindig a hadseregre költött a király.:) Ezen kívül fizethettek még regálékat is, pl. sóvámot, harmincadvámot - kemény 3% -, révvámot is, de ezek mind nem voltak jellemző fizetési nemek a jobbágyok körében, akik nem is utaztak. (Egyébként rengeteg féle adónem létezett, ami koronként változott, de ezzel senkit sem akarok untatni.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 21:50:36

@pógárjenő:

Igazság?:) Inkább úgy kéne már szólnia a mondásnak, hogy meghalt Gyurcsány, oda a hazugság.:)

Laura2 2009.04.20. 21:51:15

@Mj: én meg tanár voltam, de se akkor, se azóta nincs semmilyen BMW-m.:(( viszont nem is szid senki.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:05:29

@bög:

Én csak egy gyerekről tudok, plusz mi a fenét csinálhat egy gyerek, akinek féreg az apja, de mégiscsak az apja? Gyurcsány gyerekeit sem irigylem.:-/

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 22:08:35

@Mj:

A bérszint nem igazán mutatkozott megfelelőnek ... na meg az oktatási színvonal sem igazán.

Az egész rendszer reformokra szorul sűrgős, mélyreható reformokra ...

@Laura2:

Most a bodza biszniszre készülsz? :P

Laura2 2009.04.20. 22:10:20

@Mj: amúgy ez tényleg hivatás, és ha megkérdezik a foglalkozásomat, még most is rávágom, hogy tanár. mert el kellett tartanom a családot, és már nem tudtam másképp megoldani, én voltam az éjszaka felében a gépeink között, apával ketten 24 óráztunk. az órák elejéről reggelente késtem, és bár sírattam hónapokig, azt mondtam, a gyerekek nem érdemlik meg ezt. és felmondtam. na, nem épp derűs story, sorry...

Laura2 2009.04.20. 22:12:52

@Carnivora: jóóóó hogy szóóóósz!!! le ne késem, mnnyá nyili a boddddddza!!! :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:17:13

@Carnivora:

Mondjuk én valamivel könnyebb helyzetben vagyok, hiszen nőként nekem nem elsősorban a család eltartására kell összpontosítanom, főleg, hogy nem vagyok karrierista típus.
Az oktatási színvonalat én is befolyásolni tudom, persze sajnos természetes, hogy még a jónak mondható középiskolákban is egyre rosszabb a "gyerekanyag".:( És ha figyelembe vesszük, hogy az egész rendszer kontraszelektív, azaz a jó gimnáziumokba mennek a tehetséges tanárok, a gyengékbe pedig a jóformán alkalmatlanok, akkor szinte reménytelennek tűnik az egyre nagyobb szakadék áthidalása.:( És akkor külön fejezet lenne a cigánykérdés, illetve az egyre szélesebb jogaikat jól-rosszul ismerő diákokkal szemben eszköztelenül maradt pedagógus, aki maximum annyit tehet, hogy megszeretteti magát az osztállyal.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:19:18

@Laura2:

Sajnálom, sajnos egyre gyakrabban kell még annak is pályát módosítani, aki egyetlen hivatást szeretne csak betölteni.:( Mit tanítottál?

elfelejtette 2009.04.20. 22:20:45

@csikósnindzsa: Épp az ókori Egyiptom történelmét olvasom, az Óbirodalom fénykorát majd bukását. A könyv szerint a kerületi vezetők egyre nagyobb helyi szintű hatalma, a helyi kiskirályok megjelenése előrevetítette a birodalom széthullását, és vezetett az első átmeneti kor zűrzavaros időszakáig.

Ha egy párton belül ennyire eluralkodik a pofátlanság, ha ennyire nem tudják kordában tartani a korrupciós ügyeket, a látványos vagyongyarapodásokat nem képesek kicsit nem ennyire pofátlanul az egyszeri polgár arcába tolni, az már azt jelzi, hogy közel a vége a dalnak. Gyengül a központi erő, gyengül a fegyelem.

Persze egyáltalán nem biztos, hogy erőszakos véget ér a történet, de az MSZP számára 2010-ben lezárul egy korszak, és szó sem lesz arról, hogy majd 2014-et könnyedén nyerik.

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 22:21:13

@Mj:

Nem a gyerekekel van itt a fő probléma még a cigány gyerekek esetében sem, hanem az életszerűtlen rendszerrel lásd. tanterv, tananyag. A megtanult nevelési célok elérése a valódi rendszerben nulla szinten szerepel gyakorlatban, és onnantól lőttek az oktatási céloknak is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:23:10

@kill004:

Bejegyzett élettársi kapcsolat... Dübörög a válságkezelés, mi?:-S

Carnivora (törölt) 2009.04.20. 22:31:17

@Mj:

Van ennél fontosabb ma? :O meg a nácziveszély ami nagyon fenyegető még ...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.20. 22:31:23

ezekért a írásokért szeretem a vastagbőrt.
ilyenkor nem baj, h zero hagyja magát megvezetni az indexszel, tótagyerekkel stb.
mert ha megvezetik legalább akkor mi gondolkodunk, és nem szokunk rá, hogy csak bámuljunk gondolkodás nélkül

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.20. 22:34:47

@zero: te miért csinálod?
egyedül viszed a hátadon az egész blogot, és ilyen jókat is tudsz írni, így is?

Laura2 2009.04.20. 22:36:13

@Mj: no, majd a való világ bemutatja neked, hogy mit és mennyire lehet befolyásolni, sajnos. nem feltétlenül függ tőled, mert ennek annyi összetevője van, hogy csak párat említsünk: a mai világban, mivel a tanárok is egy nem preferált területen dolgoznak, első számú szempont a megélhetésük. ezt fogod hallgatni a szünetekben, ettől lesz hangos az összes értekezlet, és ezzel fognak nyomi agyon a felsőbb vezetésben is. és akkor légy jó mentora majd a következő generációt felnevelni akaró hospitálóknak. ez a kollegiális szint. a szülők jönnek a saját gondjaikkal, ami miatt eszük ágában sincs jobban a gyerekére figyelni: hol vannak a szülők-gyerekek közt lévő meghitt beszélgetések? mert a szerencsétlen szülő is a pénzkeresettel van elfoglalva. ha mondjuk épp nem alkeszek. a gyerekek a Tv mellett nőttek fel, és tényleg azt hiszik, hogy újra lehet tölteni az életét annak a másiknak, akit kidobnak az ablakon. mert azt hiszik, ez komoly! ezeket el kellene kezdeni a szülőknek otthon nevelni, a legelején, amikor még pici, és nyilik az értelme. és nem leültetni a Tv vagy a számítógép elé, vagy az xbox elé. akkor talán lehetne. és igen, ott a cigánykérdés. mert az! hatalmas kérdés! jogaik k..va vannak, kötelességeik semmi. én egész hosszú pályám alatt egyetlen egy szaktanarárit osztottam, azt is egy cigánynak.de a mai napig azt mondja, a legjobban én bántam vele. (pedig de haragudtam) hidd el, ha nem a létért folyó küzdelem, kinek mennyi órája van, hol lehetne még összeszedni, ha nem ezért küzdenének, lehetne tényleg nevelni.és most ebből kell dolgozni. ilyen nehéz helyzetben. tedd, és örömet fog okozni, csak legyen hátországod, ha nem is x5-ös, aki anyagilag támogat. akkor még szép is lehet. erre mondta az egyik ismerősöm, a felesége igazi örömtanár. örömében jár tanítani, nem a pénz miatt. és a felszerelésekről már ne is beszéljünk. hol van az a sok tábla, amiről Hillerék beszélnek? én ráadásul kötőhártya gyulladást kaptam folyamatosan a kréta portól. na, nem akartalak ennyire lelkesíteni, mert tudd, hogy ha újra kezdeném, újra tanár lennék. most is az vagyok, csak nem intézményi szintan, hanem vállalkozásban, mint tréner, és coaching.

Laura2 2009.04.20. 22:38:45

@Mj: számítástechnikát:) és pedagógia szakkal párosítva. aztán végeztem még egy pszichológia szakot is, meg a trénert, meg a coachingot.

Laura2 2009.04.20. 22:40:39

@Mj: most úgy jártam, mint te. jó sokat beszéltem magamról (((

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:50:55

@Carnivora:

A kompetencia alapú oktatásnál egyesek nagyon elmennek a csilivili szupermodern technikai eszközök irányába, na én ezt tartom életszerűtlennek egy olyan iskolában, ahol szolidaritásból nem kapcsolták még ki a villanyt. (Ahol meg állandóan neteznek a srácok, az megint más tészta, ott tőlem honlapot is csinálhatnak Szent Istvánról.) A tananyagot viszont nem tartom életszerűtlennek, mert onnantól kezdve, hogy becsukom a tanterem ajtaját, én döntöm el, hogy a tananyagból mit hangsúlyozok ki annak érdekében, hogy pl. kevésbé legyenek átverhetőek, vagy természetes legyen számukra a nemzettudat. Persze beszélhetünk a kétszintű érettségi rendszer baromságairól is - amire föl kell készítenem őket -, de önmagában a tananyagot akkor sem tartom életszerűtlennek, hiszen ha a történelemből, vagyis többek között a társadalmunk vagy életmódunk történetéből merít, már eleve nem lehet elvont. Sokkal nagyobb probléma ez a fizikánál, a mateknál, vagy a kémiánál.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 22:52:30

@Carnivora:

Persze, nyilván ezek miatt is van válság.:-/ A Roma Kulturális Központ szükségességéről meg már ne is beszéljünk...

luucy 2009.04.20. 22:55:13

Azóta már a kisebbik fia is Svájcban tanul. Bárezt csak hallomásból tudom, de hogy a nagyobbik kint van, az 100%.
Sőt a nagyobbik fiúcska egy full extrás mini morrissal (8-10 milla) szokott a városban közlekedni, de van egy elég komoly motorja is. A kocsi és a moci is 18 évesen már a "tulajdonát" képezte.

A tanárnéni meg BMW X5-össel, saját, egyedi rendszámmal jár órát tartani.

Amúgy miért nem lett államtitkár? :-(((

Ami a vagyonnyilatkozatot illeti. Ahogyan Bajnai is ügyeskedett, úgy ő is,meg még jó sokan. És különben is, csak "adótoptimalizáltak"....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 23:17:14

@Laura2:

Köszönöm, hogy elmesélted, vélhetően azért lesz hátországom. Egyébként mindkét szülőm pedagógus végzettségű, édesapám szakközepes srácokat is tanított vidéken, és nevelte már két nővéremet szükséglakásban borzasztó terhelés alatt, az anyjuk nélkül, mégis jó tanár maradt. A tanár felmenőim megpróbáltatásai miatt is hiszek abban, hogy nem a vagyoni helyzet függvénye, hogy ki mennyire jó pedagógus.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 23:22:54

@Laura2:

Én csak töri-művtöri szakpárt végzek tanári szakkal és külön diplomát adó medievisztika, azaz középkor specializációval, de annak idején szívesen jártam volna földrajz szakra is...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.20. 23:30:22

@luucy:

Ilyen szülőkkel ki csodálkozik, ha el van kapatva a gyerek?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.21. 00:00:07

@Mj:
apropó, vajon a nagy lefaragós válságkezelés közepette szállítják már azokat a fránya digitális táblákat?!

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.21. 00:01:31

@kill004:

affrancba, pont most, amikor ugrik a családi pótlék meg a gyes.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 00:06:33

@denever:

Haveri pénzek vannak benne, úgyhogy fogcsikorgatva, de biztos leszállítják előbb-utóbb.:-S

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.04.21. 00:29:25

most, hogy újraolvastam a post címét, egy örökzöld dolog ugrott be, az újraszinkronizált dallas.

"sírni fogsz, gecó"

persze Ő nem fog sírni.

Laura2 2009.04.21. 07:50:53

@Mj: azt mondják, a legkevesebb anyag a középkorról maradt fenn, és abban is elég sok a "vetítés", tehát vannak századok,amik nem úgy, nem akkor és nem ott történtek meg....már akkor is...

Laura2 2009.04.21. 08:02:47

mostmár ez következik? szoros összezárás? :www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=267246

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.21. 08:33:30

@ork: az kicsit nagyobb kecó volt, de maga az elgondolás teccik :)))

Jut eszembe: a Grippenek tudnak lézerirányítású bombát célbajuttatni? NEM? Itt lenne az ideje egy tesztnek...

Minnyá megnézzük a kéró gps-koordinátáit :))

Maximio 2009.04.21. 09:36:19

@Seduxen:
Elvileg tudnának, csak épp nem vettünk hozzájuk bombát, anélkül meg nehéz. A videón látott jelenet megismétlését Nógrádban azonban természetesen támogatom.:)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.21. 09:56:28

Mi a pics? Ma nem történt semmi ami posztra érdemes? Vagy elvitte zeroékat a gondolatrendőrség? :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.21. 09:58:00

@Maximio: Remélem lőszert se vettünk hozzá, csak a gépeket. Mert olyan szépek :)

Maximio 2009.04.21. 10:54:41

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Vicc az egész. Megvettük a konténereket, amivel célba lehet vezetni azokat a bombákat, amikből viszont nincs egy darab sem. Ha kellenének, biztos majd kérünk kölcsön.

kill004 2009.04.21. 10:55:16

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Nincs mese, zeroékat elvitték...vagy megy a tárgyalás a bérbloggerkedésről.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.21. 11:00:05

Úristen, megértek a reformok gyülömcsei, sehol egy poszt....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.21. 11:16:52

Mindjárt srácok ....relax :))

derelyegrádi szellem 2009.04.21. 11:19:41

@Maximio:

Ja meg vettünk légi utántöltő berendezést is. Igaz hogy Mo fölött nem tud kifogyni az üzemanyag, de azért jó, ha van.

Éppen mostanában nyomozgatják (persze nem Mo-n), hogy kinek és miért jó, hogy van ilyenünk. A postban látható úriember pártját emlegetik egy 7.5 %-os csúszópénz vonatkozásában az angol nyomozók.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.21. 11:19:51

@zero: A franc, pedig már reménykedtem hogy az nbh vmelyik kihallgatójában pihensz :D

Maximio 2009.04.21. 11:24:30

@derelyegrádi szellem:
Nyomozgassák is, a szocik rendelték meg azokat a módosításokat, amiket egyáltalán nem használunk, így a jelenlegi verzió alig valamivel képes többre, mint az orbáni Gripen, cserébe viszont kétszer annyiba kerül. De legalább Szekeres tud miniszterorrúzni az avatáson. Az is valami.:D

derelyegrádi szellem 2009.04.21. 11:49:14

@Maximio:

meg ha kimegy iszik ezt-azt, aztán hótrészegen előad valami ünnepi beszédszerűséget. :-)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.21. 11:51:08

@Maximio:
jól van már megmondták hogy a hangosítással volt ott a baj:)

matti60 2009.04.21. 12:38:53

Ez Nógrádban a megyei standard, normális dolog. A megye határon útlevél is kell.

gyalogka 2009.04.21. 13:48:53

"Csak azt nem értem, hogy az alibi vagyonnyilatkozat helyett miért nem évenkénti, kötelező APEH vagyonosodási vizsgálat van előírva, mondjuk kezdetnek mind a 386 képviselőnek?"

Akkor 2-300.000 embernek ismét alá kell írnki egy kezdeményezést,hogy a mandátum megkapásának feltétele a vagyonvizsgálat.

idosb · http://valodi.blog.hu 2009.04.21. 14:24:31

Hát mit ne mondjak most elszégyeltem magamat nagyon. Az a hangyányi kontraszt ami az ő háza s az enyém között van, az már borzasztó: 50 négyzetméter,111 éves, rogyadozó nádtetős,nemes vályog alapanyaggal, s talán ha hozzáteszem, hogy 27eft./ hó egy főre eső horribilite jövedelemmel gondolom elég az irígykedésre. Ne tessék azt hinni, hogy a vicc kategóriája amit írok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:02:01

@Laura2:

Több tízezer oklevél van rajta az én adatbázisomon is, úgyhogy ha adóelkerülést akarunk vizsgálni, azért lehet válogatni a 13. századtól kezdve.;-) Nyilvánvalóan csaltak a parasztok ott, ahol tudtak, viszont az elég árulkodó, ha a számadáskönyvekben mindenfajta tétel szerepel, csak a kilenced nem.:) (Ráadásul gyakorlatilag csak birtokösszeírásoknál tudtak a gagyinál jobb minőségű hamisítványt készíttetni, amúgy nem túlságosan érdekelte őket a papírmunka.)

papamaci1 2009.04.21. 19:26:56

A panel házak tetejéről pont jó kilövés esik a ranchra.... :-)

Laura2 2009.04.21. 19:29:19

@Mj: nem adókra gondoltam, hanem a történeti és történelmi hűségre. annak a kornak a kulturájáról vannak eltitkolva olyanok, amik ma azt mutatják, hogy nem volt az ám olyan sötét középkor. amennyire ezt egyes utalásokból ki lehetett venni. azért gondoltam, te hátha ezt jobban tudod, mert nekem nem erősségem a történelem, és úgyis átírják :), emiatt már anno sem foglalkoztam vele.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 20:31:48

@Laura2:

A középkorra ezt a bődületesen barom jelzőt Voltaire aggatta, aki utálta az egyházzal együtt. Nem kell ám a későbbi korok íróinak sem mindent elhinni.;-)
A középkori történetíróink közül Anonymusnak kb. egy szavát sem lehet elhinni, de ő regénynek is szánta a gestáját, tehát nem a hitelesség volt a fő szempont. A Képes Krónikában is sokfajta legendát olvashatunk, viszont mivel több forrásból másolta ki a szerző - talán Kálti Márk, talán nem ő -, ezért a fehérvári annalesek száraz, de pontos adatait is tartalmazza, a megbízhatósági fok tehát oldalanként változik. Ragozhatnám még Kézai Simontól Thuróczy Jánosig, de egy szó, mint száz, ahogy később is, akkor is általában azon múlt a hitelesség, hogy ki volt a megrendelő, és a megrendelőnek mik voltak az érdekei és a sérelmei. Ezért lett a "cselszövő" Vazul helyett a kitalált Szár László I. András és I. Béla apja, ezért lett Gizella királyné gonosz, és ezért lett Könyves Kálmán púpos, sánta, szőrös és beszédhibás. (A bibliai idézetek és párhuzamok, amik szintén nagyon gyakran megjelennek, másik kategória.)

Laura2 2009.04.21. 20:43:28

@Mj: Na, ezekre gondoltam. Állítólag nem volt az annyira sötét korszak, csak el akarták a nép butítása miatt titkolni a valamelyest meglévő "kultúrát". Egyébként ez a borzasztó, hogy itt is mindent átírnak, ahogy az adott uralom igénye megkívánja. Én pl amikor tanultuk a történelmet, '56 egész más volt, mint amit most állítanak. (most kiderült, 35-nek érzem magam !:)) A menyem töri tanár amúgy...Tőle informálódok, bár tényleg nem erősségem a téma. Te viszont rendkívüli képességekkel vagy megáldva. Ez nem smúz! én nő vagyok, nyugi. A képet néztem, már a hajadból látszik, hogy a kommunikációval nincs és nem is lesz gondod soha. A haj az erőt és a vitalitást, + kommunikációt fejezi ki. Na, jó, megint meglódult a kezem. Amúgy nagyon gyötrelmes napom volt, olvasom most az új posztokat, de nem volt kedvem írni. De erre vártam, te mit mondasz. Köszi.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 23:22:34

@Laura2:

Nem akartak ők kultúrát titkolni, még egy koszos csallóközi jobbágyfiúból is lehetett udvari jegyző, főkincstartó, vagy mecénás és könyvgyűjtő püspök, ha ügyes volt.:P (Konkrétan Nagylucsei Orbánról, Mátyás nagy felfedezettjéről beszélek, aki valószínűleg egy zseni volt.) A nemesurak meg magasról letojták, hogy létezik írásbeliség, mert az a "papok dolga" volt. Viszont a mecénások és megrendelők természetes, hogy meghatározták, hogy mit és hogyan írjanak meg az őket érintő dolgokról, ez mindig is így volt, és mindig is így lesz.
A legújabbkori történelem már csak azért is necces, mert ma már globálisan gondolkodunk, ezért globálisan hamisítunk is történelmet a "nagy októberi szocialista forradalomtól" - ami valójában novemberi bolsevik puccs - egészen az "56-os nyilas ellenforradalomig", amihez hasonlót még ma is állíthat egy parlamenti képviselőnk. Ráadásul az identitásképző közelmúlt feldolgozása egyre inkább politikai meggyőződésen fog múlni, ami a régebbi korokban nem volt így.
És mik a menyed tapasztalatai? (Nálunk a családban csak nyelvtanárok vannak.)
Rendkívüli képességek?! Nekem az is tök jó már, ha elhiszik rólam, hogy ugyanolyan normális, szürke egér vagyok, mint a "többi ember".:D Amúgy érdekes, amit mondasz, mert a hajamat (mindig így néz ki) apukámtól örököltem - szintén szeret beszélni, de csak tartalmas dolgokról -, ő meg az ő édesapjától, akire nagyon hasonlítok szerinte. Sajnos őt már nem ismerhettem meg.:(
Nekem most a fejem kezdett el fájni - valószínűleg keveset ittam -, emiatt a sütést is alig tudtam már befejezni, úgyhogy most írás helyett kutyázom egy sort, mert attól sokkal jobb lesz a közérzetem.:)

smartdrive 2009.05.08. 15:28:00

milyen feje van szegénynek. ő így kompenzál

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.05.08. 19:09:04

elég ízléstelen ez a ház, ráadásul Sálgótárjánban van, hát egészségére, lakjon ott ...

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.05.09. 20:22:07

A fickó írásából azt szűröm le, hogy ostoba.

majomkutya 2009.05.28. 17:28:47

milyen faja lehet kinézni a 3. emeleti 50 m2-es lakótelepi lakásból és látni ennek a szemétnek a házát, majd bekapcsolni a tv-t és nézni ennek a fazon pártjának a nyilatkozatait, ahogy az igazságosságról és esélyegyenlőségről beszélnek.
Félreértés ne essék, nem zavar, ha valakinek sok van, ha valaki gazdag, feltéve, hogy tisztességesen gazdagodott meg.
Képvis fiz+költségtérítés= kb. 480EFT
tanári fizetés max: 140 EFT
Összesen: 620EFT
ingatlan alapterülete: kb1000m2
1 m2 költsége: 300EFT
1000x300EFT=300MFT
Család éves jövedelme kb 7,5 MFT
Minden rendben, nincs szükség vagyonosodási vizsgálatra:D
Apám falujában vagyonosodási vizsgálat indult egy kamionsofőrrel szemben, mert kovácsoltvas kerítést épített a házához. (egyébként a tag testvére szakmáját tekintve kovács, az eljárás meg vélhetően egyik szomszéd feljelentése miatt indult)
"Ami szabad Jupiternek..."

süti beállítások módosítása