Skip to content


       Szűrés lista

Makula őrnagy betiltotta a Levi's sapkát meg az oroszlános mellényt

Makula György őrnagy úrnak, az Országos Rendőr-főkapitányság szóvivőjének hobbija lehet a bírósági ítéletek olvasása, értelmezése, másként nem tudom értelmezni a tegnapi produkcióját ...

Makula a március elején lett a rendőrség szóvivője, amikor az öreg Garamvölgyit kirúgták a Pásztor Albert-ügy után, az "állítólag a romákkal kapcsolatos támadások rendőrségi kommunikációjának hibái miatt". És emlékszünk, hogy minden média vastagon kihangsúlyozta, hogy Makula György biza' roma származású. Ilyenkor, érdekes módon, ezt lehet írni ...

Az MTI információ szerint az országos rendőrfőkapitány azt követően keresett roma származású rendőrt a szóvivői feladatok ellátására, hogy Kállai Ernő kisebbségi ombudsman tavaly április 15. és szeptember 15. között átfogó vizsgálatot végzett a rendőrségnél, és tavaly novemberi ajánlásában erre tett javaslatot Bencze Józsefnek.

Nos, Makula György a következőket nyilatkozta:


"Ha a bíróság által jogerősen feloszlatott Magyar Gárda tagjai egyenruhában jelennek meg közterületen, a rendőrség intézkedni fog ellenük, erre a nap folyamán az ország több településén már sor került.

Szombaton több településén kellett intézkedniük a rendőröknek olyan emberekkel szemben, akik a Fővárosi Ítélőtábla által jogerősen feloszlatott Magyar Gárda Egyesület egyenruháiban jelentek meg.

A bírósági döntés értelmében a Magyar Gárda Egyesület és a Magyar Gárda Mozgalom csak formailag különül el, egységes képződményként kell kezelni, ezért a jövőben a rendőrség intézkedést fog kezdeményezni, ha a gárdisták egyenruhában jelennek meg, illetve vonulnak közterületen, mivel ruházatuk másokban félelmet, megbotránkozást, valamint riadalmat kelt."

Nagy spíler ez a teljes semleges Makula ... csöppet sem zavarja, hogy a rendőrségnek a törvényeket kellene betartatni és betartania, nem pedig alkotni...
Magyarországon az önkényuralmi jelképek vannak betiltva, azokat nem lehet hordani, bár a vörös csillag félig-meddig már engedélyezve van, hála és köszönet a strasbourgi bíróságnak.

Ahogy a TASZ is írta: "A gyülekezési jog ugyanis nem csak szervezeti formában gyakorolható, a jogszabályok pedig az önkényuralmi jelképeken kívül egyéb esetben, meghatározott ruházat viselését nem tilthatják meg."

Azt pedig, hogy kiben mi kelt félelmet, megbotránkoztatást vagy riadalmat, elég nehéz "mérni". 

Vegyünk egy roppant egyszerű példát:
Megyünk este hazafelé, és jön velünk szemben 20 fuxos roma, feleségverő atlétában, olyan "John McClane"-es stílusban, 20 rózsaszínboába (hiányosan) öltözött meleg és 20 rohamdroid, talpig páncélban.

Most akkor nekem kérnem kellene, hogy mivel bennem a fux és a atléta félelmet kellett, tiltsák be?

Most akkor nekem kérnem kellene, hogy mivel bennem a rózsaszín boa megbotránkoztatást okozott, tiltsák be?

Most akkor nekem kérnem kellene, hogy mivel bennem a droidsereg páncélja riadalmat okozott, tiltsák be? 

Szóval, Makula, a hatályos magyar törvények egy szót sem írnak arról, hogy tilos Levi's sapka vagy az oroszlános mellény viselése. És ha az emberek élnek ez alkotmányos jogukkal, és törvényesen (!) demonstrálnak, akkor kurvára nem szabhatja meg a rendőrség, hogy ezt milyen ruhában tehetik meg ...

Mellesleg kíváncsi lennék, ha holnaptól mondjuk Kis Vakond lenne a Gárda ruháján,  akkor  a rendőrség minden Kis Vakondos pólóst bevinne az örsre?

LEVI'S BB SAPKA, 5000 HUF:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Bakker, ki fél ettől? 

De a tegnap nap (vagy lehet, hogy az év) legabszurdabb híre:
"Az Anker közből négy embert állítottak elő, akik a Bombagyár terrorlufijait készültek osztogatni. A helyszínen eljáró rendőrök szerint a luftballonok félelem keltésére voltak alkalmasok, ezért garázdaság miatt vált szükségessé a fiatalok előállítása."

A "terrorlufi" (ami akár kommandóslufi is lehetne) egy normális fekete lufi héliummal feltöltve, rajta egy szem meg egy száj, majdnem olyan, mint a depresszió-lufi, amit tavaly fotóztam ... Kurva veszélyes, nem vitás:


Magyarország, én így szeretlek!

Címkék: rendőrség abszurd gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr411226867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.05. 10:59:56

Komolyan eszem f@szom megáll. pénteken a kibaszott feministák oszthatták az észt. Bennem félelmet keltenek a megvadult feminista csordák! ticcsák be. Lassan nem lehet semmiben megjelenni az utcán. Csak tüllszoknya és rózsaszín boa lesz a dress code!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 11:00:50

nem az a baj Makulával , h cigány (én először azt hittem ugyanolyan fajátjú mint garamvölygi, már majdnem írtam, hogy igaza van Postának-... bár lehet h olyan félvér ez is mint a choli-daróczi-mohácsi klán)
hanem h teljesen biztos, h liberálszocialista elvakult fanatikus.
bár nem tudom h ugyanúgy benne van e a maffiában mint garamvölgyi, de nem hinném h kihagyták belőle

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 11:05:07

Vona legalább nem esik abba a hibába mint orbán (persze még most kezdte ezért ilyen jó).
ő most hadakozik a rendőrőkkel, míg orbán 89-ben.

Kartal (rezervált) 2009.07.05. 11:08:44

@Hurkabácsi: "MSZMP (Magyar Szétlolpó Mutyi Párt)"
ezek mióta nevezhetők "magyar"-nak? legfeljebb magyarországinak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 11:09:31

@zero: epic failed, b+, mi csak németül beszélünk hisz ez a Führer nyelve :)

beleszolok 2009.07.05. 11:09:41

Már a rendőrség se makulátlan :O

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 11:11:09

@Hurkabácsi: vagy lehet h ő tiltja be a többi pártot, mint pl a jobbik, de azt most mondom, annyira nem ostobák h betiltsák a jobbikot, ugyanis akkor forradalom lesz, lámpavas.

Hurkabácsi 2009.07.05. 11:15:45

Nem olyan túl rég négy soproni egyetemistát vittek be Léván a szlovák sündőrök, mert Walden volt rajtuk.
Nem elképzelhetetlen, hogy hamarosan itthon is beviszik a Selmeci diákhagyományokat őrző Grubent, Aufot, Atillát, Waldent vagy Veblent viselő burschokat, mint azt az 50es-60as években tették.

Jurganov 2009.07.05. 11:18:12

@tesz-vesz: nem lesz forradalom. max 1-2 tömegbe lövés-ha nagyon elb@szódnának a dolgok- de sima veréssel és megfélemlítéssel egész jól meg lehet oldani egy ország vezetését :)

Hurkabácsi 2009.07.05. 11:19:00

@Kartal (reloaded):
Igazad van, helyesbítek: Magyarokat Szétlopó Mutyi Párt

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.07.05. 11:20:16

a könnygáz és a paprikaspray bennem félelmet kelt.
sőt, az egészségre is káros.
tiltsák be az is.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.05. 11:21:17

barikad.hu/sites/barikad.hu/files/images/DSC_0348_Resized.JPG

Ez tök jó, ezzel a bánatos kiskutyatekintettel legalább 1-2%-ot szerzett.
Nagy államférfi ez a Vona :)

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.07.05. 11:27:36

Nos, sokan meglepődnek, hogy mi történt/mi történik. Viszont aki olvasta a Cion Bölcseinek Jegyzőkönyvét, annak ez egy sima állomás. A "demokrácia" következő "fejlődése", ami után a diktatúra, rendőrállam következik. Ez már meg is valósult, lévén a magyar rendőrség tele van nem magyarokkal, a vezetőket pedig egy kis közel-keleti államban képezték ki...

Rendőrállam, diktatúra van már 2005-6 óta, sőt talán már 2002 óta is, de ezt eddig nem tudtuk, mivel nem voltak tüntetések...

Be vagyunk kerítve, meg vagyunk fojtva, aki globalizáció-liberalista-kaftános-cigány ellenes, aki békés, nyugodt és fejlődő Magyarországot szeretne, azt elviszik, lefasiztázzák, lenácizzák, stb.

Szlovákiát miért nem nácizzák a nyelvtörvény miatt? Ja mert a magyarokkal csinálták meg?!
Komolyan mondom hányingerem van ettől az országtól, ha ez így folytatódik, akkor a totális diktatúra/rendőrállam fog megvalósulni Brüsszelből, mivel a lisszaboni-szerződést kapásból aláírtuk.
Benne is van egy pont: "A nemzeti rendőrségeket és titkosszolgálatokat össze kell hangolni, létszámukat felduzzasztani!"
Majd aki tiltakozik, azokat elviszik a hatalom nevében....
Én akkor emigrálok Ausztráliába vagy valahova, nem leszek rabszolga a saját hazámban...

belzebubó 2009.07.05. 11:32:14

@zero: itt a félelemkeltő fekete kesztyű.
Basszus ilyenben motorozom,rettegnek is tőlem:)
www.youtube.com/watch?v=uYvK2Q4I2VE

Amade (törölt) 2009.07.05. 11:36:28

@RussoS:
Áldjon, vagy verjen sors keze
itt élned, halnod kell!

@Hurkabácsi: Nem titok, hogy önkényuralom van!

caralho voador 2009.07.05. 11:37:20

Szerintem a magyar demokrácia ott halt meg, amikor - ha jól emlékszem - a gárdatoborzó fószert igazoltatták a rendőrök. Tegnap láttam a hírtv-n, a kommentár nélkülben mutatták. A pasi tetőtől talpig feketében volt, bringáskesztyűben, bakancsban, sapkában, de nem a gárdaegyenruhában, címer sem volt rajta, ha jól láttam. A rendőr közölte vele, hogy a gárdára UTAL a ruházata, ezért baszkurálják. Nem igazán hittem a szememnek.

Viktus 2009.07.05. 11:47:27

Vona Gábor elhurcolására is kemény érvet találtak a bűvös sapka ...


00:35
A Jobbik elnökét azért vitték be, mert sapkát tartott az arca elé, hogy védekezzen a könnygáz ellen. A HunHír.Hu-nak sikerült elérnie Szabó Gábort, a Jobbik választmányi elnökét, aki Morvai Krisztina EP-képviselővel, illetve ifj. Hegedűs Loránt református lelkésszel és Szegedi Csanád EP-képviselővel egyetemben a Gyorskocsi utcából ezekben a percekben távozik, miután rögtönzött jog- és gyorssegélyszolgálatukkal enyhítettek az előállított gárdistákat és szimpatizánsokat ért kellemetlenségeken.

Szabó Gábor tájékoztatása szerint az előállítottakat ugyan nem bántalmazták, de csak Morvai Krisztina határozott fellépésére kaptak ételt és vizet, illetve értesíthették telefonon hogylétükről hozzátartozóikat.

Elsőként Vona Gábort hallgatták ki, akit azzal a keresett indokkal vittek be a rendőrök, mert a könnygáztámadás ellen egy dulakodásban leesett gárdistasapkát felemelt a földről, és az arca elé emelte, hogy védekezzen a maró gáz ellen. A kihallgatás után Vona Gábor távozhatott a Gyorskocsi utcai Büntetés-végrehajtási Intézetből.

A "jobbikos delegáció" megérkezéséig az előállított mintegy száz gárdista és szimpatizáns, akiknek többsége még most is az intézet udvarán várja sorsának alakulását, még vizet és élelmet sem kapott, nem ülhetett le. Morvai Krisztina és a "bűvös szó", az EP-képviselő hatására aztán kerítettek vizet és májkrémes szendvicset is, és le is ülhettek.

Kiss Róbert, a Magyar Gárda főkapitánya szintén az előállítottak között van, őt még nem hallgatták ki.

Morvai Krisztina és Szegedi Csanád a Gyorskocsi utcából az újpesti rendőrkapitányságra sietett, hogy az odaszállítottaknak is segítségükre legyenek.

-

Szép?

wlakos 2009.07.05. 11:48:44

@caralho voador: Ezek alápján jól meg fogják szívatni a kéményseprőket, meg a gyászmeneteket is.:D

tudi 2009.07.05. 11:49:37

Tényleg dúrva volt a tegnapi nap, volt 1-2 pillanat mikor nem tudtam sírjak, vagy nevessek, vagy mind kettő egyszerre, de inkább csak ültem a monitor elött és vonogattam a vállam. Vőfély igazoltatása, túristák benntartása a téren, meg asszem a bazilikában. De tényleg ők ezután mit fognak erről az országról gondolni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.05. 11:51:30

@Viktus:

Ja.... szóval ah 1 méterről megkapod a könnygáz adagot, akkor nem szabad védekezni, hanem mohón be kell habzsolni ?!

És ezek után még a helyén van a parancsnok, a rendőrfőkapitány és a miniszter ?!

Most már én is azt remélem, a Fidesznek nem lesz meg az 50% sem a választáson, és le kell ülnie Vona Gábor koalíciós tárgyalásra ...mu-ha-ha .. Vona szétszopatja Orbánt ..remélem a belügyminiszterséget kéri ...:-)

Szóval hajrá MSZP, fel kell jönnötök :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.05. 11:52:10

@tudi:

Képzeld a szegény párt, akinek tegnap volt az esküvője ....:-((
életre szóló élmény volt ...

Tarackos Sül (törölt) 2009.07.05. 11:54:00

Roppantul érdekes. Micisapkában felvonulni félelemkeltő, hát végső soron jó, legyen. Tényleg ráfogható, hogy egy rakat neonáci egyenruhában vonulva katonásdit játszik, betiltom, mert félelemkeltő.

Csak azt nem értem, hogy akkor az egyenruhás, fegyveres, pajzsos, sisakos birodalmi rohamosztag, vagy másnéven azonosító nélküli csőcselék (a rendőrség "készenléti" alakulatai) nem félelemkeltők? És a két bandából nem az előbbi, hanem az utóbbi vert meg ártatlan embereket, öregasszonyokat, lőtt ki szemeket gumilövedékkel . . .

tudi 2009.07.05. 11:56:38

@zero: Ők sem lesznek maszop szavazók az biztos.
Vonának meg megint 1+, jól használta ki a lehetőséget(mármint, hogy letartóztatták) ezzel megint szereztek 1-2%-ot.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.05. 11:59:29

a tegnapi nap hozadéka számomra az, hogy a rendőrségi szóvivő meghatározhatja a közterületen nem viselhető ruházatot és léggömb-fajtákat.
egész reggel szorgalmasan lapozgattam a rendőrségi törvényt és szolgálati szabályzatot, de nem találom erre a felhatalmazást. pedig biztos van, mert különben ilyet nem tehetnének egy jogállamban.

tudi 2009.07.05. 12:00:50

Csak 1 költői kérdés, nem lett volna jobb, ha hagyják az egészet a francba, had tüntessenek és kész, megadták volna az engedélyt azt jónapot, vagy már ennyire hülye a maszop.
De tényleg ezutánn, hogy vélekedik az egyszerű ember a sünökről, ők tényleg őt védik, vagy egy szűk politikai kört, és egy szinte érinthetetlen kissebséget.

Tarackos Sül (törölt) 2009.07.05. 12:01:33

@triumphator:

Rosszul állsz a kérdéshez. Éppen azért tehetik meg, mert ilyen nincs jogállamban. Ez nem jogállam, szóval az a törvény, amit éppen akkor, ott kitalálnak. Nem kell keresgélni semmit, mert nincs. De nem is kell.

Kristl 2009.07.05. 12:03:40

tudjátok, én egészen mást vágtam le ebből amit ti.
siman ki kell menni terrorlufit osztogatni. ebben nagy zsé van. ha bevisznek az tiszta haszon.

jozicsenko 2009.07.05. 12:04:05

@tudi: akkor véletlenül kiderül, hgoy demokráciában élünk ahol bárkinek joga van bármiért tüntetni (lsd: mkkp és a semmiért tüntetés)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.05. 12:04:58

@Kristl:
igazad van! terrolufit a népnek! tomcat megint zsírosra keresi majd magát. de megérdemli. meg mi is.

picur3ka 2009.07.05. 12:05:35

@triumphator:

Tanga kaftan kombinacio biztos ok, csak a szinekre vigyazzal, mer ezt a sok fekete ruhas pap-feleket viszik legkozelebb.

@Viktus:

'gárdistasapkát felemelt a földről, és az arca elé emelte, hogy védekezzen a maró gáz ellen'

Gardista sapkat hasznalt, hoho! Meg a szeme se allt jol.

Tarackos Sül (törölt) 2009.07.05. 12:11:20

@triumphator:

Nem, sajna nem jött át, és azt is nehezen emésztem, hogy a jogállamról már csak mellékesen, és akkor is csak cinikusan, iróniaként esik szó.

De ez sem kutya:

itcafe.hu/hir/leveltitok_egyetem_pte_kormany.html

caralho voador 2009.07.05. 12:13:00

@wlakos: ők is azt mondták a zsernyákoknak, hogy temetésre mennek. :)
Egyébként viccen kívül, ezzel az ítélettel a bíróság olyan precedenst teremtett, ami egy csomó demokratikus alapjogot felszámolhat hosszútávon. Például a ruházat megválasztásának szabadságát. :)
De komolyan, ha nem egy tetszik a rendőrnek a ruhám, mert azt mondja, másokban félelmet kelt, mit csináljak? Vetkőzzek le az utcán és menjek haza egy szál pöcsben?! Vagy bevisznek az őrsre, lefoglalják a cuccot bizonyítékként és onnan megyek haza pöcsben?
Nem voltam kifejezetten gárdaszimpatizáns (túl puhának tartottam őket... :D), de ami itt történik, az abszurdum, és jól mutatja (5467. alkalommal) az ún. rendszerváltás rendszerének csődjét.

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.07.05. 12:13:38

Egészségügy privatizálása: pipa.
Oktatás leépítése: pipa.
Média általi agymosás: pipa.
Rendőrállam: pipa.

Az a legnagyobb baj, hogy nem látjuk a valódi ellenséget! A legfőbb ellenség nem a cigány, ő csak egy öntudatlan eszköz. Nem is az mszp/szdsz összesen 19%-os pártocskák, mivel ők a végrehajtó hatalom, a magyarországi helytartók.
A valódi ellenség a globalizóció, amit a szabadkőművesek (annak is a zsidó ága) hozott létre.

Ami jó hír, hgy porszem került a gépezetbe. Az EU-ban megszaporodtak a "radikális" (valójában nemzeti) pártok, amelyek az elkövetkezendő időben még nagyobb hatalomra és szavazóbázisra tehetnek szert. Az EU jól hangzik, egy egységes védelmi szerv, viszont a ballibelárisok alatt katasztrófával fenyeget... Akarunk egy új USA-t?
Én nem...

Umbrella Corp. 2009.07.05. 12:15:03

Benem simon perez kelt félelmet.Bár ennek ő biztosan örül.

Karma17 2009.07.05. 12:16:26

Dejavu-m van (ezt a dézsát már láttam valahol :P). Ugyanis most olvasom Szolzsenyicintől a Gulágot. Erősen az ott leírt intézkedésekre hajaz amit most itt olvastam...

Félelemkeltéshez egy kis szösszenet: Nemrég hivatalos voltam egy kis ünnepségre, ennek örömére kiöltöztem. Pár éve csináltattam egy bocskait, de sapka mondjuk nincs hozzá. Gondoltam, odafelé nem fizetek taxit, elmegyek metróval. Ez olyan du. 5 körül lehetett. A metrón ült egymással szemben 3 roma (20-30 évesek lehettek), a kezükben vásári lufik, meg egyéb ilyen vásárfiák, amiket kb. a 4-5 éves gyerekek szoktak összeszedni, mert az milyen jó. Beálltam a nem nyíló ajtó elé. Egyszercsak a mellettem ülő roma megszólal: "Mit vágsz fel a magyarságoddal?" Rámosolyogtam, és udvariasan visszakérdeztem, hogy mit parancsol, megismételte hangosabban, de jó szerencsémre a vele szemben ülő idősebb társa rászólt, hogy hagyjon békén. Természetesen mobiltelefonról hallgattak valamilyen zenét, de még a stílust is nehéz megállapítani ilyen torzítás mellett...

Szóval én is félelemkeltően álltam ott a bocskaiban. :)

Egyébként no comment.

Baszkurátor 2009.07.05. 12:19:11

Hol van itt jogállam??Miről beszélünk egyáltalán??Itt ahol nem védheted meg azt ami a tiéd?Amit jöttment csavargók ( származástól függetlenül ) lerabolhatnak?
Jogállam ott ahol megszabják milyen ruhában járhatsz?Ahol ha Gipsz Jakab 500 ft-al tartozik az apekknak akkor inni akarnak a véréből de más százmilliókkal tartozhat?Ahol nemlehet egy képviselőt visszahívni és nemlehet politikusokat felelősségre vonni a herdálásért?Ez lófasz és esti fény nem jogállam.

Jurganov 2009.07.05. 12:23:14

@caralho voador:

"menjek haza egy szál pöcsben?! "- bennem meg ez kelt félelmet.egy ruhátlan fickó, amint felém tart az utcán...(pláne több), nem az ami megnyugtatna. még ha nő lennél. szal haza sem mehetsz. maradsz benn...

Nw8 2009.07.05. 12:23:31

A tegnapi események engem arra emlékeztettek, amikor a szerencsétlen farmeros, hosszúhajú egyetemistákat szopatták régen a rendőrök.

reKorrekt 2009.07.05. 12:29:06

@zero: Az eszedbe sem jut hogy esetleg azért ült a Gárdisták közé Vona, mert így nem hagyta őket magukra. Jövő szombaton ellenben sokkal többen lesznek, ebben teljesen biztos vagyok. Lehet feltölteni a gázspréket.

btw gázspré, azért 1 méterről ketten totálisan pofán fújni úgy valakit hogy az még az eszméletét is elveszti, vajon mennyire demokratikus dolog? Erre már én sem tudok mást mondani mint hogy Draskovics, a mocskos cigány kurva anyádat!

Hurkabácsi 2009.07.05. 12:42:31

@Karma17:
Nekem is volt Pesten egy-két hasonló élményem, amikor Waldenban utaztam át rajta.
A metrón illetve a villamoson szinte legyilkoltak a szemükkel az emberek,
pedig azt sem tudják, hogy miféle egyenruha a Walden.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.07.05. 13:02:26

Már várom, mikor visznek be biciklizés közben. Mert félelmet kelt a maszkom, eltakarja az arcom, ráadásul a Respro angol márka, a Londsdale is angol, a kurucinfón reklámozzák a Londsdale-t, tehát következésképpen náczi vagyok. Sőt, az a maszk a könnygázgránát ellen is hatékony, mert bár a szemembe bejut, attól még az orromba és a számba nem. Ehhez még jön az, hogy a napszemüvegem végleg felismerhetetlenné teszi a képem, a szememet is megvédi mindenféle gumilövedék ellen, a bukósisakomat pedig használhatom rohamrendőrök elleni védekezésre. A bicikliláncom pedig öt centi átmérőjű rozsdamentes acél, jobb helyeken motorokat zárnak le vele - erre nem lenne szükség, ha végeznék a dolgukat, de minthogy nálam van, ez közbiztonságra különösen veszélyes eszköz, biztos cigányt akarok vele verni. A hátizsákban molotov-koktélokat is tarthatok, és biztos azért biciklizek, hogy gyorsan el tudjak szelelni, ha a munkában megfáradt tisztességes romák házára dobom őket. Sőt, a gárdistás fekete autót is biztos én vezettem, hiszen van jogsim. A biciklis kesztyűm pedig vörös, fekete és fehér. Na és milyen zászló volt még vörös, fekete és fehér? Hát a náci Németországé! Szóval engem már nem is előállítani kell, hanem a helyszínen fejbelőni!

Xor (törölt) 2009.07.05. 13:12:30

Azért a Magyar Gárda vs maszopos települési őrségek ügyét is ki lehetne tárgyalni részletesebben.

A barikád már ráállt az ügyre :)

barikad.hu/node/32061

tudi 2009.07.05. 13:15:14

@Gerusz: Na akkor én is megszívtam, nekem is van egy Lonsdale pulóverem, tehát akkor én is náczi közellenség vagyok.

Jurganov 2009.07.05. 13:18:03

@Gerusz: most még nevetsz..de ha tényleg megállítanak és b@sztatnak, ez elmúlik :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.05. 13:23:24

ezt a "zsidók európában" offtopicot mellőzzük

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.07.05. 13:27:30

@Jurganov: Nevet a halál... ja, az az avatarom. Ha én ezen nevetek, az is max. azért van, mert mást már nem lehet csinálni. "Once you figure out what a joke everything is, being the Comedian's the only thing that makes sense" - Comedian, Watchmen.

molaris 2009.07.05. 13:39:48

Ahol diktatúra van, ott diktatúra van.

Csak kissé elkéstek. Az EU parlamentben ott a három képviselő. A Fidesz meg ráébredt, hogy itt nem a régi csókos fürdőtárssal kell majd alkudozni. Bizony, jövőre két elégedetlen tábor fog bemenetelni a parlamentbe. A Jobbik és a Civil Mozgalom. A Maszop, talán. Szóval ez a végvonaglás szánalmas.

Viszont azt nem értem, hogy miután nyilvánosságra került, hogy lesz számonkérés, miért nem gondolkodnak. Ideje lenne.

A cigányok és zsidók meg összefogva is kénytelenek lesznek elviselni, hogy a törvényeknek meg kell felelni. Vagy majd a börtönökben lehet veszekedni.
Taubi vs. Szőke Kóla!!:::)))

belzebubó 2009.07.05. 13:53:43

@zero: tegnap náluk is volt egy kis balhé a rendőrökkel,igaz az Ázsia és Izrael.
webcast.tv2.hu/tenyek/index.php?m=video&video_id=398755

Higany 2009.07.05. 13:57:06

Reszket a hatalom. Tegnap az MSZP kongresszuson összezárt a párt, Lendvai toporzékolt, hogy hallani sem akar az előrehozott választásokról, közben meg a sündőrség könnygázzal lőtte az Erzsébet téren az ülő tüntetőket.

Xor (törölt) 2009.07.05. 14:11:20

@belzebubó: Mindjárt elér a cenzúra téged is! :)

Higany 2009.07.05. 14:18:09

Megnéztem a Jobbik-os videókat (kuruc.info/r/34/43127/)

A látottak olyan szinten felháborítóak, hogy nem találok szavakat.
Az ország tegnaptól bizonyítottan már csak a nevében köztársaság. Húsz éves a demokrácia, meg a 3. magyar köztársaság. Egy faszt, szép kis születésnap.
Olaszliszkán léptek volna fel így a cigányokkal szemben, ahogy itt az ülő, himnuszt éneklő emberek ellen!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.05. 14:19:45

@Higany:

Érdekes, családostól lehet a rendőrökre támadni, majd utána feljelenteni őket, de ülni a fűben azt nem ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.05. 14:30:55

"Szombaton több településén kellett intézkedniük a rendőröknek olyan emberekkel szemben, akik a Fővárosi Ítélőtábla által jogerősen feloszlatott Magyar Gárda Egyesület egyenruháiban jelentek meg."
És a naponta 4367434db szabálytalanul parkoló autóssal szemben nem kell intézkedniük?
Ha a gárdistákat így el tudják kapni, akkor hol van a hév és tenni akarás amikor "csak" dolgozniuk kéne?
Ha tennék rendesen a dolgukat, akkor nem lenne igény a gárdára!

maxwell murder 2009.07.05. 15:24:58

ez az egés zegy vicc. már első tárgyalás után is azt mondták, hogy ez a mozgalomra nem terjedhet ki, hiszen az nem létezik papíron, nem lehet feloszlatni, pont ezért lett Magyar Gárda Egyesület és Magyar Gárda Mozgalom. kurváááára nem értemmm!!!!!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.07.05. 15:29:36

Ha majd őt is kirúgják, akkor lesz Makulátlan a rendőrség hírneve.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 16:35:45

"országos rendőrfőkapitány azt követően keresett roma származású rendőrt a szóvivői feladatok ellátására"

ez rasszizmus: etnikai alapon hierarchiát állít fel, nem csak szóban, de tettlegesen is. pozitív rasszizmus.
viszont lehet negatív rasszizmus is, hiszen a magyar rendőr, nem elég jó erre a posztra.
mellesleg negatív diszkrimináció.
láttátok az amerikai história x-et? amikor az apja mesél a tűzoltókról? csak azért kapnak munkát mert négerek, és a jobbakat szorítják ki, akik fehérek.
ez csak növeli a rasszizmust.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 16:59:27

zero, viszont a félmeztelenek melegek nem a kisebbségben, hanem a többségben keltenek megbotránkoztatást, ez a izé, amiben meg élünk úgy neveztetik, hogy demokrácia
(mintha a falnak beszélnék)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 18:02:40

@Jurganov: ha tömegbe lőnek, akkor lesz igazán forradalom, nyugi.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 18:05:24

@szmoker: ez a paprika előtt vagy után van?
hát bizony az a minimum, ha lemegy a gárdához. meg is hatódtam a videón én is, ez jellemző ránk a radjobbra, az egymáshoz való kötödés.
www.youtube.com/watch?v=WE63YIElWAw

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 18:12:07

@zero: az nagyon durva lenne! itt akkor aranyélete lenne minden tisztességes embernek! belügyminiszter, na, lenne itt legális csendőrség, csend is lenne

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 18:14:29

@tudi: nem számít, az egyszerű ember annyit tud h a gárdisták rátámadtak a rendőrre,meg nem is volt engedélyük.
53 reloaded, ahogy mondják.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.05. 18:46:04

Nálunk is durva dolgok mennek (persze álhír):

"Ma délután kettő óra körül a rendőrség őrizetbe vette Egerben, a Dobó tér környékén tevékenykedő két bohócot, mert a rendőrség állítása szerint a lufikutya és a lufikígyó, valamint a bohócok öltözéke megbotránkozást és félelmet vált ki a kisgyermekekből, anyukákból."

John Dorian jut eszembe, ahogyan bohócnak öltözve csak lufikígyót tud csinálni. :)

Karma17 2009.07.05. 19:14:36

Tuti egyszer még le fognak tartóztatni, mert a bicikliskesztyűm FEKETE, teljesen, plusz nekem is van maszkom :(

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.05. 19:17:10

@zero: Coolkább, mint János :)
Egyébként reméltem, hogy érteni fogod ;-)

Off:
Wimbledon döntő: 14-13 a döntő szettben.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 19:33:51

@BálnaUhr: ki a tököm az a John Dorian?
mi sorozatnézők nem értjük.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 19:34:37

@BálnaUhr: mi NEM sorozatnézők....
így a jó

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.05. 19:41:10

@tesz-vesz: Értem én.

A Dokik (Srcubs) című sori főszereplője. Semmi köze a politikához :) Aki tudja, annak vicces a fentebb leírtak.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.07.05. 20:29:50

Én csak azon rötyögök itt magamban, hogy a JOBBIK meg a Nemzeti Jogvédők százmilliós kártérítésről beszélnek, de eszükbe sem jut egy igen "kellemetlen" tény?

Mondom.

Mire a bíróság megítéli ezt a százmilliót a károsultaknak, vagyis a hatalomnak ki kell fizetnie a pénzt, addigra ők lesznek hatalmon (ha így folytatódik a balhé), ergo: saját magukat pénzelik, ergo: nem különbek az eddigieknél, ergo: egyik zsebből a másikba?

Ez azért gáz lenne! Vagy mégsem?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 20:41:45

@BálnaUhr: aha, köszi h válaszoltál a kérdésemre.....
rendes tőled ez a sznobéria

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.05. 20:56:55

@tesz-vesz:

A Scrubs az alap, nem "sznobéria"
3x néztem meg a 8 évadot ... pótold ..de csak feliratosan!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.05. 21:00:27

@zero: az Egri csillagok az alap. a sznobéria meg az h nem akarja elmondani, csak a belső körhöz tartozók tudhatják az infót.
nem tudom letölteni. nincs torrentemeghívom.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.05. 21:02:34

@tesz-vesz:

értem ...

Mivel nem szinkronos, ezért bármelyik ingyenes külföldi torrentoldalról ingyen tölthető:

isohunt.com/

pl.

valójábannemberci 2009.07.05. 21:14:11

Levi's sapka, úgy mint Levi Strauss, azaz Löb Strauss?
Ez nekem gyanús. :]

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.07.06. 02:19:50

Ez a ruhától rettegősdi valami Mr Monkos divat-betegség lehet.

"Egy napig tartott a Fekete Gárdaként elhíresült Olasz Nemzeti Gárda járőrözése: megalakulása másnapján az ügyészség vizsgálatot indított a fasizmus éltetésének vádjával. Az Északi Liga belügyminisztere azonban csak a gárda színét kritizálta, célját nem."

"-Kizárólag területellenőrzést végzünk, együttmûködve a rendôrséggel– magyarázta Saya, aki a fasizmust anakronizmusnak nevezve hangsúlyozta, ha az egyenruhájukkal van baj, módosítják viseletüket.
-A birodalmi sas római császáraink óta történelmünk része– tette hozzá azzal, hogy a gárdának már több mint kétezer tagja van, 30 százalékuk egykori katona, rendőr. Polgárőrségként működik, főleg Milánóban és környékén segít a közbiztonság fenntartásában.

-Ilyen egyenruha az antifasiszta Milánó utcáin sohasem lesz!– kiáltotta a jobbközép alpolgármester.

www.nol.hu/archivum/egy_napig_masirozhatott_az_olasz_fekete_garda

Sváb 2009.07.06. 09:00:19

Röhej, ami itt folyik. Ez az egész messziről bűzlik a kétségbeesett kapkodástól. Ezek,ha rajtuk múlna legszívesebben azt tennék, amit még apuci/anyuci csinált az ötvenes években, vagyis nyitnának valahol egy fasza kőbányát, oszt oda tennének mindenkit, aki kicsit nem birka.

jobbikgyor.blog.hu/2009/07/06/elkurt_diktatura

eszkep 2009.07.06. 09:54:43

"Félelmet keltő" lufi, kesztyű, bb sapka, fekete mellény, fehér ing????
Emberek, hol élünk???
Már sokszor hittem azt 2006 óta, hogy ennél lejebb nemlehet süllyedni, de megtanultam, hogy mindent lehet alulmúlni. Na de ezt... lehet még "fokozni"???

Agyalap 2009.07.06. 10:09:25

Már csak egy kérdésem maradt: Mit tesznek a regnáló pártok, ha a Jobbik bejut a Parlamentbe? (Az hogy bejut nem kérdés, valószínűleg több képviselője lesz mint az MSZP-nek) Választási csalás? Kivonulásos obstitúció? Hogy lehet majd semmibevenni a sok ember választását? Kíváncsi leszek...

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.07.06. 10:47:26

@Agyalap: Megoldják... januárban egy gyors alkotmánymódosítás, hogy bármely párt, vagy szervezet betiltható legyen a parlamenti képviselők 80%-ának a szavazatával, és ilyen esetben a tagok 5 évre legyenek eltiltva a közügyektől, februárban megszavazzák nagykoalícióban a Jobbik feloszlatását, ennyi. Simán kinézem belőlük.

rolika 2009.07.06. 10:50:35

Hol lehet gárdás pólót rendelni? :-) Fekete sapekom van.

pógárjenő 2009.07.06. 13:55:17

Mellesleg, kifelyezetten megfélemlít a sábeszdekli mellesleg mindég magam mögé nézek nincs-e megettem egy izráeli tank, nem beszélve az in-kall szjekuriti nagypofájú maszopos testőröktől, oszt akkó most mi van? Rohadt drazsé eccer majd nem leszel védett személy, naponta fog rajtad folyni a köp, az tuti!

törökszultán 2009.07.06. 21:00:02

A Lendvai lassan mondta, hogy nem lesz előrehozott választás? Mert ha igen, akkor van remény...

pause 2009.07.07. 12:55:41

belvaros,tegnap
Maria utca-ulloi sarka,piros lampa
rendor all a sarkon,az ulloinel,a marian meg a piros lampanal ciganyok rozsat arulnak az autosoknak.
parkolo autoban 2 c.egy no es egy pasi,talan hatul is egy,a negyedik meg setalgat a viraggal
rendor csavo hattal nekik,de iszonyatos befosott fejjel.
ezekrol mit varunk???
marmint a rendortol:D
bar egyikse hazudtolta meg magat...

Sváb 2009.07.08. 08:17:41

BOTRÁNY! FÉLELEMKELTŐ GÁRDAEGYENRUHÁRA MEGTÉVESZTÉSIG HASONLÍTÓ RUHÁT ÁRULNAK EGY GYŐRI BUTIKBAN:

jobbikgyor.blog.hu/2009/07/08/felelemkelto_ruhazat

picur3ka 2009.07.08. 09:30:00

Hat amig ezek itt szinekre mennek, ez mar lassan mindennapos lesz, hogy egyre nagyobb egyseggel kell kimenni a legpitibb ugyekhez is.

Honnan lesz erre penz?

www.beol.hu/bekes/kek-hirek-bulvar/eroszakos-garazdakrol-beszelnek-mezokovacshazan-243791

picur3ka 2009.07.10. 15:29:45

Lesz meg ebbol cirkusz, ebbol az oltozkodesi mizerijabul.

Interju a megvert zsido fiatalemberrel:

- Latszik onon, hogy, zsido, hogy oltozik?
- '... haszid módra. Fekete nadrág, fehér ing, fekete mellény...'

Darkside 2009.07.10. 19:20:59

Különben meg tilllcccsák be a gépész-, bányász és hasonló egyenruhákat, az aufot, merhogy fekete, aranygombokkal, pickhammerrel
Oszt dögöljenek ezerszám a jövő leendő mérnökei, ha viselni merészelik (ja, gyerekemet egyszer majdnem megverték, mert a dán és holland vendéghallgatókat fogadta a vasútállomáson - a tisztelet jeléül - grubenben :( )

süti beállítások módosítása