Skip to content


       Szűrés lista

Bakács is éhen akar halni

Őszintén szólva eddig nem sokat gondolkoztam Bakács Tiborról, egyszerűen volt és kész. A Megasztárban is ő csak egy faszi volt a szélén, ki magára erőltetett fancsali pofával és valami kifacsart természetellenes pózzal próbált tekintélyt kölcsönözni magának. Ha kivágták volna az adótól, a kutya sem vette volna észre! Ahogy azt sem tűnt fel senkinek, hogy kibaszták a Napkeltéből. Amúgy valakinek feltűnt, hogy ott volt egyáltalán? Meg amúgy hogy hívhatnak valakit úgy, mint a régi hajóját, Settenkedőnek?

Igazából nem volt semmi bajom Bakáccsal eddig, tényleg. Leszartam. De most kiba másnapos vagyok meg kialvatlan, meg nyűgös.  Így könnyen fel is rántott azzal, hogy elkezdett panaszkodni. Ő is! Mert ezek a mi celebeink már csak ilyenek. Ha nem magukat fényezik épp akkor rinyálnak valamiért. Általában a pénz kevés. Bakács is most épp éhen akar halni, nem kap munkát. 50 évesen szarügy, hogy lesz így nyugdíj, Tibi?

"Mostanában nem keresnek munkaajánlatokkal. Talán a válság, talán más az oka. Panaszkodni nem szeretnék, hiszen tudom, hogy egyszer fent, egyszer lent. De nem jó dolog lent lenni. Egy DVD-forgalmazó cég felkérésére filmajánlókat írok, abból befolyik némi pénz. Ám egyelőre még várom a fizetésem. Annyira rosszul állok, hogy addig még vacsorára sem tudom meghívni a szerelmemet."

Mondjuk örülj, ha egyáltalán fizetnek. Ilyen szar, se füle se farka, filmkritikát kurvarég nem olvastam. Abba meg bele se merek gondolni, hogy melyik remek filmajánlóhoz van közöd. Viszont az is kiderült hamar, hogy nem csak írásban tudsz baromságokat összehordani.

"Első fokon százötvenezer forintra elmeszeltek a bíróságon, amiért a vád szerint fasisztának minősítettem a Goj Motorosokat a Klubrádióban, ahol hetente egyszer vezetek műsort. Ijesztőnek tartanám, ha másodfokon is ezt a büntetést kapnám, hiszen nem követtem el bűncselekményt.
A pénzbüntetést pedig szeretném letölteni a börtönben, Táncsics előtt tisztelegve. Egy nap alatt ezer forintot ülnék le. Úgy látszik, hiába tanultam, hiába végeztem egyetemet, a bíróság ennyire értékel."

Na igen, végül is a becsületsértés nem bűncselekmény. De ijedezhetsz már most, mert másod fokon is elkaszálnak, az tuti. Aztán ha ilyen csóró vagy, tényleg mehetsz a kaptárba, fél évre zabot hegyezni. Bár ennél a "Táncsics előtt tisztelgésnél" fellengzősebb, arcoskodó dumát még nem hallottam! Egy olyan embertől főleg meredek, aki azt hiszi, hogy a bíróság majd az alapján értékeli, hogy milyen sulit végzett. Mellesleg, Bakács is a tipikusan tarisznyás-büfészakon végzett faszi az ELTE-ről, ergó semmilyen használható végzettsége nincs.

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr751292189

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gombos Edina végre megkapta, ami jár... 2009.08.14. 14:41:07

Gondolom mindenki a körmét rágta, hogy mi lesz Aktív Edinával szülés után, vajon éhen hal, esetleg a Margit-híd alól zavarják ki a felújítás kezdetekor...? Nos fellélegezhet az ország: Gombos Edina végre megkapja az őt megillető "ilyenkor sz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 12:07:02

Nesze bazmeg mehetsz a krízisalaphoz kunyerálni

beleszolok 2009.08.14. 12:09:19

Bakács nem hülye azért, csak éppen beállt egy olyan sorba, ahonnan most vastagon potyognak ki az emberek, akik nincsenek elég közel a tűzhöz. Gondolok itt a Klubrádióban fasisztázó szakmára. Amikor fogyóban a pénz a gépezetből, akkor az ilyen perifériás wannabe antifasiszták szépen leszakadnak az anyatestről, és magukban lassan elhalnak.

Plutonic 2009.08.14. 12:12:36

Egyetértek az előttem szólókkal. :)
Beleértve Eric-et is. :D

Noname Watanabe 2009.08.14. 12:14:34

Bazzeg Bakács, menjél krumplit kapálni!

Amúgy ez a "tisztelgés Táncsics előtt" nem a Táncsics-alapítványra vonatkozik? Ti. hátha Fletóék a fasisztázásért dobnak egy kis zsét...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 12:18:08

"Úgy látszik, hiába tanultam, hiába végeztem egyetemet, a bíróság ennyire értékel."

Már bocsánat, de ez hogyan függ össze az esetleges szankcionálással? Én valahogy sem a szabálysértési törvényben, sem a Btk.-ban, Be.-ben nem találtam olyan részt, hogy bizonyos iskolai végzettség felett ne járna bünti...

Tibikém, egyvalamit megígérhetek. Ha esetleg leülöd 'ezer forintjával' a 150 ropit, eme 5 hónapodat 'megénekelem' majd kedvesnaplóm formában. 'Settenkedő'-tudományodnak jó hasznát fogod venni a sitten, pláne ha kalányos dzsoki esetleg közelebbről szeretne megismerkedni veled...

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.14. 12:18:36

Azért a Megasztárban nem aprópénzt keresett, nem sikerült belőle félretenni?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.14. 12:19:56

Kíváncsi lennék mennyi az amiből nem tud kijönni!!
Azért annyira ne sírjon a szája!
Bértollnok!

beleszolok 2009.08.14. 12:22:51

Majd viszünk neki bablevest. Egyébként nem ártana neki kicsit ismerkedni a bentlakó "antifasisztákkal", majd bevezetik a helyi folklórba, és megismertetik a kultúrájukkal.

Kíváncsi leszek, majd ha kijön, mekkora náci lesz :Đ

snorbi 2009.08.14. 12:28:49

"magyar-történelem-esztétika"
Szinte biztos, hogy nem ment neki a jog, azért iratkozott be ilyen alibi szakra.

Sosem értettem a panaszkodó "celeb"-eket. Hisz Bakács is elismeri, hogy "egyszer fent, egyszer lent". Amikor jobban ment neki, meg se fordult a fejében, hogy félretegyen? Vagy olyankor szórja a pénzt, most meg sír?!?

reKorrekt 2009.08.14. 12:44:45

@snorbi: Mindjárt megsajnálom. Tanárnak gondolom büdös volt elmenni annak idején.

freehckr 2009.08.14. 12:46:14

"A pénzbüntetést pedig szeretném letölteni a börtönben, Táncsics előtt tisztelegve."

Na akkor remélem megduplázzák a büntetést. Koszt, kvártély... másra nincs is szüksége Tibinek. :)

Grafithuszar 2009.08.14. 12:47:57

Egyszer adná az ég hogy egy ilyen celeb előttem sírja ki magát élőben...olyan jól esne kiosztani:
"Panaszkodni nem szeretnék, hiszen tudom, hogy egyszer fent, egyszer lent"
Cseszd meg szerinted téged ért el egyedül a válság? Vagy neked előjogaid vannak? Miért nem tettél félre a Megasztáros zséből "hülyegyerek"...

"Ijesztőnek tartanám, ha másodfokon is ezt a büntetést kapnám, hiszen nem követtem el bűncselekményt"
Ijesztőnek találnám ha másodfokon felmentenének, hiszen tényleg elkövetted ezt a bűncselekményt.

"A pénzbüntetést pedig szeretném letölteni a börtönben, Táncsics előtt tisztelegve."
WTF???????

"Úgy látszik, hiába tanultam, hiába végeztem egyetemet, a bíróság ennyire értékel."
Kit érdekel hogy milyen iskolád van? Én komolyabb egyetemet végeztem mint te, de pontosan tudom, hogy a bíróság nagy ívről tesz a diplomámra, ha törvénysértést követtem el. Egyszerűen nem nácizhatsz le mindenkit aki nem ért veled egyet...

zsoltix 2009.08.14. 13:09:33

Inkàbb ledolgoztatnàk vele közmunkàn azt a 150ezret. Igy meg kb. màsfèl milliò àllami pènzböl fog 5 hònapig a sitten ücsörögni.

Egaesz Homo 2009.08.14. 13:09:57

Ez mekkora egy fasz. :DDD

Na de tényleg, mi lett a megasztáros lóvéval?

anarcho78 2009.08.14. 13:10:01

mondjuk a nácizás tényleg bocsánatos bűn, főleg, ha igaz

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.14. 13:13:53

"Úgy látszik, hiába tanultam, hiába végeztem egyetemet, a bíróság ennyire értékel."

Ebből a mondatból csak úgy süt, hogy kilométerekkel a pórnép fölé helyezi magát, és eddig eszébe sem jutott, hogy valamiféle bunkó, szakállas, szénabálaárus motorosok akárcsak hozzá is szólhatnának. Beképzelt szarjankó. Dehogy fog ez leülni 5 hónapot, ennyi vér nincs a pucájában.

TristanSXT 2009.08.14. 13:14:08

@Grafithuszar:

Elképzelem:

- A vádlott az utolsó szó jogán kíván valamit mondani?
- Csak annyit szeretnék mondani, hogy magyar-történelem-esztétika szakot végeztem az ELTE-n.
- Ja, hát miért nem ezzel kezdte? A vádlottat valamennyi vádpont alól felmentem.

:D :D :D

TristanSXT 2009.08.14. 13:19:14

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

a vicces, hogy én felhúzni sem tudom magam rajta, mert színtisztán látszik, hogy az ő nem abban a világban él, amit mi ismerünk.

Nem azert mond ilyeneket, hogy felhúzzon bárkit is, hanem egészen egyszerűen csak "eltévedt"

De legalább csak egyszerűen hülyeségeket gondol és csinál, és nem szándékosan húzza le az államot. Ha engem kérdeztek, ez egy picit jobb.

acel 2009.08.14. 13:22:35

Sok embert ismerek aki annyira rosszul áll, hogy magát sem tudja meghívni étterembe, Ők ezt az állapotot már sikeres életként könyvelnék el.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.14. 13:22:36

@zsoltix: Egyébként lehet menni a metróépítkezésre! Vagy csak szimplán seperje az utcát! Az ámerókai sztárok is bevállalják! Volna hol közmunkán lenyomni.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.14. 13:24:14

Én úgy egyébknt simán hagynám ha éhen akar halni hát tegye. Meglátszana, hogy mennyit is ér a diplomája!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 13:30:46

@Grafithuszar: "Egyszerűen nem nácizhatsz le mindenkit aki nem ért veled egyet... "

dehogynem... van olyan párt, amelyik állandóan ezt teszi. (ez monnyuk a legutóbbi voksoláson meg is látszott...)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.14. 13:33:36

@zsoltix:

Ja, ezt én is bevezetném, sokkal hasznosabb lenne. Kicsit belekóstolnának a kétkezi munka bűvös világába. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 13:37:28

@TristanSXT:
" A vádlott az utolsó szó jogán kíván valamit mondani?
- Csak annyit szeretnék mondani, hogy magyar-történelem-esztétika szakot végeztem az ELTE-n."

idáig stimmt, csak a vége ez lehetne:
"- Jaa, ez esetben a Bíróság megváltoztatja - a még ki nem hirdetett - ítéletét, és a vádlottat 20 év fegyházbüntetésre, és 15 év közügyektől eltiltásra ítéli, mellékbüntetésül kötelezi, hogy az ÖSSZES Jobbikos rendezvényen, és Magyar Gárda felvonuláson személyesen vegyen részt!"

MrRoyce 2009.08.14. 13:38:05

@Noname Cowboy: Jaja, igazából az éhenhalást, mint alkotmányos alapjogot kéne rögzíteni... s a Haza fényre derülne :)

movhu 2009.08.14. 13:46:06

Elárulom, hogy fizetetés előtt már mi sem tudunk beülni egy vacsorára az asszonnyal, néha még utána sem, mert másra kell a pénz. Pedig van munkám.
Az a sejtésem, hogy sokszor az igényeket is igazítani kellene. Utálom, amikor egy olyan budai luxuvillában sír valaki az anyagi gondjairól, aminek az árából élete végéig királyként élhetne.

Liberté__73 2009.08.14. 13:47:57

Ázzegh, 150 ropi egy fasisztázásért??
Ti meg itt ingyen kommunistáztok orrba-szájba?
Hol itt az igazság?

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 13:49:59

@Liberté__73: Igazad van. Mongyad, Mongyad, Mongyad!

TristanSXT 2009.08.14. 13:52:13

@Liberté__73: ki kommunistázik itt?

Nem mintha az ex-kiszesek vagy ex-párttagok, vagy ex-kormánytagokat nem lehetne annak minősíteni.

Ha valaki tagja volt a nyilas pártnak, az nyilas, nem?

(ezzel mondjuk lehet vitatkozni, mert 1949 május elsején már vörös lobogót lobogtatott, de ez más kérdés :D)

Spiritmonger 2009.08.14. 13:54:34

@zsoltix: az a baj, hogy a kömunkát 5000 forintjával/nap számítják, és nem ellenőrzik

Bakáts majd kimegy sírni az első napon a tévének, mekkora fasizmus van itt, aztán 2 nap múlva az ügy már halott, nem fogja ledolgozni ezt soha, ellenben állam bácsi fizet

Liberté__73 2009.08.14. 13:56:42

@TristanSXT:
"ki kommunistázik itt?"

soroljam? vagy tudod te is?

ex-párttagok, ex-kiszesek? amkor kvázi kötelező volt belépni? röhögnöm kell.
az ex-úttörők miért nem?

mellesleg én is lettem itt már komcsi, pedig nemhogy kiszes, de úttörő sem voltam (nem ellenállásdiból, csak így alakult)

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.14. 13:58:04

@Droli: Pont ez ötlött fel bennem is. Senkinek semmi köze hozzá, de az arányok miatt kénytelen vagyok ezt pofázni: egy év munkanélküliségem alatt félretettem a segélyből, azt megelőzően 115 ezer nettós fizetésemből félretettem, azt megelőzően volt egy nagyon jelentős kiadásom (több százezer), mégis: ha nem találnék munkát az elkövetkező 1 évben, minden további gond nélkül tudnék megélni a félretett pénzemből - még a családi aranyak eladása előtt!

És én egy kisember vagyok egy ilyen "nagyfarokhoz" képest, ugyebár.

Azt mondom, havi 3-400 ezer nettóból (köbö legyen ennyi) úgy teszek félre egy éven keresztül, hogy az elkövetkező 3-4-5 évben nem kell dolgoznom, ha nem akarok.

Bár ne támadjuk a faszit, hiszen az a fajta, aki semmit sem tud felmutatni, de legalább nyivákol, mint egy levágásra ítélt hízó!

TristanSXT 2009.08.14. 13:59:00

@Liberté__73:

belépni ugyan kötelező volt, de a vezetői poszt... nos, ahhoz pedálozni kellett

Spiritmonger 2009.08.14. 14:01:11

az ilyennek kell amúgy elmondani nyilvánosan, hogy tán valami tisztességes szakmát kellett volna tanulnia, meg takarékoskodni

valaki felvetette a celebadó ötletét errefelé vagy fél éve, asszem úgy, hogy aki havi 1 óránál többet kerül a képernyőre a közszolgálati tévében vagy 15 percnél többet a kereskedelmi csatornákon, mint vendég, celeb, riportalany, showman/egyéb léhűtő, annak az éves keresetének a 20 %-át különadó gyanánt be kellene fizetnie. én ezt kiegészíteném azzal, hogy 10%-ot pedig kötelezően be kellene fektetnie, hogy ha épp nem a tévben qrvul, akkor is legyen miből élnie, illetve, ha hülye, és fizetnie kell,akkor legyen miből

caralho voador 2009.08.14. 14:03:35

Bakács azon néhány írása, amit volt balszerencsém olvasni, szintén se füle, se farka, rakás fos. Ráadásul nem egy esetben nem is arról szólt, amiről írnia kellett volna (egy szerkesztője személyesen is panaszkodott nekem).
Tipikus ballib médiaértelmiségi: tehetségtelen, faszszopó nímand, aki megfelelő emberek csókosa, és jó pénzért fújja az aktuális mantrát.
Az ilyenek tisztességes országokban utcát söpörnek vagy éhen halnak. Élősködő buzi, ha nem kap többé újságírói melót, csak a helyére kerül.

Dr Minimum 2009.08.14. 14:05:43

Heheheheheheheheeehhhehhhheheehhe.

Én már csak egy sört kérek XD

Liberté__73 2009.08.14. 14:06:28

@TristanSXT:

Akkor fogalmazzál értelmesen, barátom.

Liberté__73 2009.08.14. 14:10:40

Az meg különösen szép, ahogy letarisznyabülcsészezitek, amikor én ezt mondtam mj-nek (ha jól tudom ugyanez a 'szak'), akkora felhördülés volt, mint ide Lacháza.

Tetszik az ítélet? Ha ÁVH-zásért kapott volna vki ugyanilyet, az is tetszene?

ErEr 2009.08.14. 14:11:28

Dumagép kapcsolatokkal, aztán ha a kapcsolatok kikopnak kiderül a valódi háttér...szar ügy :-)

Az EREDETI 2009.08.14. 14:14:47

Ezeknek nem az az életszinvonala, mint egy normál embernek azért sír a szája, de lemerem fogadni, hogy páran még ennek a "kevés" jövedelmének is qrvára örülnénk.

Olaf.Pifpaf 2009.08.14. 14:42:27

Ez ugyanolyan szánalmas, mint akármelyik majom színész, aki életében 1 vas adót nem fizetett a haknik után, de most sír a szájuk, hogy nincs nyugdíjuk.
Hát ki nem szarja le?

Más normális munkával ledolgozott egy életet, aztán 35.000 a nyugdíja.

Ja, amúgy a jog mennyiben különb, mint bármelyik bölcsész szak vagy bármilyen szak???

Liberté__73 2009.08.14. 14:45:50

@Olaf.Pifpaf:
"Ja, amúgy a jog mennyiben különb, mint bármelyik bölcsész szak vagy bármilyen szak??? "

Bingo!
Épp csak annyiban, hogy 4,5 év után még doktori címet is ad a semmire.

technikus 2009.08.14. 14:47:54

@ErEr: Szerinted hányan kaphatnak lehetőséget,jó dolgozó nemzeti jövedelmet termelő emberek , ha megszűnik a munkahelyük, hogy a sajtóban nyivákoljanak a sanyarú sorsuk miatt?? El lehet menni pl: hegeszteni. Vagy munkanélkülire. Nem kötelező ugyanazt a munkát végezni egy életen keresztül! Lehet váltani. Akinek van elég intelligenciája, annak menni fog.Aki meg a markát tartotta eddig ,a semmiért ,mint Mártaistván Völgyfesztivál , az most megmutathatja mit tud.Úgy a hülye is tud sürögni, hogy odanyomnak 250 milliócskát!!Aztán szétpancsoljuk.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.14. 14:55:17

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: Táncsics nagyon jól írt, sokkal jobban, mint ahogy Bakács valaha is írni fog.
Kár hogy csak azt utja róla ez e a fasz, hogy egyszer kiszabadították a börtönből.

Egyébként a bürtön után ki kell fizetni a szállás és az őrzési díj költjségét is - ha jól tudom.

Liberté__73 2009.08.14. 14:59:12

@Prinzessin Erbsen:
"Kár hogy csak azt utja róla ez e a fasz, hogy egyszer kiszabadították a börtönből."

Szeritem nyugodtan feltételezhetjük egy magyar-történelem-esztétika szakot végzettről, hogy nem csak ezt utja róla.

Olaf.Pifpaf 2009.08.14. 15:16:18

@Liberté__73: Miért is? Mert papírja van?

Liberté__73 2009.08.14. 15:20:33

@Olaf.Pifpaf:

Igazis. Revideálom a fenti álláspontomat.
A bölcsészeket nem lehet eléggé alázni. :)
Simán lehet, hogy mégse tudja.

movienews 2009.08.14. 15:22:08

eric! Kösz az ingyen reklámot és a linkelést!

movienews 2009.08.14. 15:25:47

Ja! hétfötől Tarantino, Becstelen Brigantyk kritika Settenkedötől a movienews.hu-n!

Olaf.Pifpaf 2009.08.14. 15:40:34

@Liberté__73: az intelligens hozzáállásodhoz, miszerint "A bölcsészeket nem lehet eléggé alázni".

Szóval ez a liberalizmus? Még jó, hogy én nem kaptam el...

Liberté__73 2009.08.14. 15:50:04

@Olaf.Pifpaf:

"Szóval ez a liberalizmus? " muhaha. Ez beteges.

Seduxen filmeket lop.
Ez a nemzeti konzervativizmus? Fúj!

Olaf.Pifpaf 2009.08.14. 15:59:42

@Liberté__73: Lehet, hogy beteges, Te biztos jobban tudod... talán tévedtem, és a neved nem a világnézetedre utal.

Csak olyan szépen beleillesz a képbe, hogy a liberánsok folyton sírnak bizonyos csoportok jogaiért, eközben más csoportokat meg lazán alsóbbrendűeknek tartanak és a földbe taposnának.

Na mindegy, én inkább iszom egy sört :-)

elfelejtette 2009.08.14. 16:06:34

Bakacs Tibornak most legalabb alkalma nyilt arra hogy megerezze, milyen is az, amikor valaki penz nelkul van, es epp ongondoskodasra akarjak raszoktatni a liberalizmus szellemeben.

Liberté__73 2009.08.14. 16:07:07

@Olaf.Pifpaf:

Sírjad el a bánatodat: ki született bölcsésznek? Ki akar bármiféle jogot elvenni a bölcsészektől vagy nem megadni nekik azt, ami pl a műszaki értelmiségnek, vagy a szakipari munkásokank megvan?
Ne keverjed már a szezont a fazonnal. Azt se tudod mit beszélsz, csak panelokat ragasztgatsz egymás után értelmetlenül össze.

Üsd már fel a szótárt a liberalizmusnál, legalább egyszer, ne a szóbeszédből sejtsed, mi is az.

Liberté__73 2009.08.14. 16:22:00

@elfelejtette:
Mi a baj az öngondoskodással?
Most tapsikoltok a pl. szocikártyának, ami "a cigányokat" akarja erre rászoktatni.
Vagy megint az a fránya kettős mérce?

Olaf.Pifpaf 2009.08.14. 16:31:36

@Liberté__73:
Hú de mérges lettél, Bogaram... csak nem elevenedbe találtam?

Most akkor leírom, ha eddig nem sikerült rájönnöd: azért védem a bölcsészeket (mérnök vagyok egyébként), mert Te, az überjogvédő, alázásra tartod őket méltónak. Akkor meg sípolsz, ha valaki ugyanezt mondja a tezsvírekre, vagy a libbantakra.
Ez egy icipicit visszás, de szerintem Te is érzed, azért gurultál be :-)

Liberté__73 2009.08.14. 16:35:19

@Olaf.Pifpaf:
Nem gurultam be.
De bölcsésznek nem születik az ember, oda süllyedni kell. :)
Nem magyarázom tovább, mert kár beléd, úgyse vagy hajlandó felfogni, pedig -lévén én is mérnök- a műszaki értelmiség logikájában bíztam eddig.

És mégegyszer, lassabban is, hogy te is be tudd fogadni: nem vagyok überjogvédő.

Hellscream 2009.08.14. 16:38:55

Tőlem Bakács egész életében a sitten rohadhatna, de ez az ítélet égbe kiáltó baromság. Bakács ennyit mondott: "Na mi van, gój motorosok, mi van fasiszták, nem ismeritek a történelmet?". A kérdés a II. világháború alatti budai kitörésre vonatkozott, amely Bakács szerint diadal helyett véres leszámolás.
Bakács azzal védekezett, hogy
1. kettős alanyt használt, vagyis gój motorosok + fasiszták, ami kétségtelenül közel hozza a kettőt, de nem tesz egyenlőséget közéjük.
2. véleményként mondott olyat, amit manapság számolatlan tesznek hazánkban.
A fentiekkel nehéz vitába szállni, a bíróság sem tette, csupán nem fogadta el a védekezést.
A posztnak a bírói ostobaságról kellene szólnia.

Liberté__73 2009.08.14. 16:40:56

@Hellscream:
Asszem te írtad ehhez a poszthoz eddig a legkorrektebb kommentet.

Taktikai Atompingvin 2009.08.14. 17:57:04

@Liberté__73: Az pont arról szoktat le én pl. ellenzem is.

f.m.j. 2009.08.14. 17:59:29

Hát ja, így múlik el a világ dicsősége...

Bakács az ünnepelt undorgundosindependent figura, aki lefeküdt a hatalomnak, aztán a hatalom szarik a fejire..., én egy könnyet se hullatok érette

sorokinV 2009.08.14. 18:23:35

Bazz'!
Írjon a krízisalaphoz kunyerálni!

Horizont 2009.08.14. 18:26:05

@Liberté__73:
Bármilyen mérnök is vagy, hogy jössz te ahhoz, hogy lealázz egy más szakmát tanuló embert? Általánosítasz? Nem minden bölcsész hülye, ahogy a mérnökök között is akad egészséges gondolkozású ember! Nem rád gondoltam:)))

A poszthoz:
Nagymamám mindig azt mondta, aki sír attól el kell venni!!! Bakács ha közmunkában akarná ledolgozni a büntit, akkor 3 hónapig kéne robotolnia, ugyanis a nálunk dolgozó közmunkásnak 51 ezer ft. a fizuja!
Mellesleg a bíróság is ilyen baromsággal foglalkozik és közben évek telnek el amíg ítéletet hirdetnek nagy felháborodást kiváltó bűnesetben. Ilyen Settenkedővel töltik az idejüket. Bakács meg átgondolhatná mit mond!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.14. 19:31:11

@Horizont: "Bármilyen mérnök is vagy"

bocsánat, de ő nem "bármilyen", ő "A mérnök".

jó lenne, ha ezt az eszedbe vésnéd, ő a talpig becsületes, a törvények betűit az elsőtől az utolsóig mindig betartó mintapolgár, aki kilóra veszi az ügyvédeket, ha éppen nem "gyúrunk vazze", így lehet, hogy teste élő fegyver... :)))

Horizont 2009.08.14. 19:39:39

@Seduxen: :))
"A" Mérnök Úr mint mintapolgár mindent kicsit túlzásba visz, és ezért állandóan kiveri a
biztosítékot! :(((

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.14. 19:40:30

hát azért Fábrynak feltűnt hogy ott van a Napkeltébe:D
írták már előttem?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.14. 19:42:01

Annyira rosszul állok, hogy addig még vacsorára sem tudom meghívni a szerelmemet."

hát a gundelbe én se, de én eddig is így voltam

Marcellusca 2009.08.14. 19:48:41

@Liberté__73:
"Mi a baj az öngondoskodással?
Most tapsikoltok a pl. szocikártyának, ami "a cigányokat" akarja erre rászoktatni." - na, ez pont nem erről szól. Pont az ellenkezője.
Nem tudnak magukról gondoskodni, még úgy sem, hogy állambácsi csecsén lógnak.
Jött egy polgi, aki meg merte lépni, hogy ha ők nem, akkor majd mi teljes mértékben gondoskodunk róluk.
Hátha megtanulják, hogy mi az a létfenntartási cikk. Ha már megy a dolog, akkor majd elengedjük a kezüket.

Marcellusca 2009.08.14. 19:58:33

@Horizont: Ilyenkor (kicsit) szégyellem magam, mint mérnök.
Hogy a francba engedi meg magának, hogy más (szintén) diplomásokat fikázzon? Számomra is sértő, amit mond, mert:
1.) megy majd az általánosítás a kretén mérnökökről.
Pedig többen vagyunk itt, akik normálisak!
2.) nejem bölcsész.
És pont ettől szép a kapcsolatunk. Kiegészítjük egymást.

Ja, és pont ez a liberós gyerek a legjobb példa arra, amit mondani szoktam: Diplomához észt nem adnak!

doberman 2009.08.14. 20:12:29

Bakács, a szalonkommunista fotelforradalmár: Che Guevarás, vöröscsillagos pólóban a Megasztárban..

Miért nem vett fel Rudolf Hes-es, horikeresztes pólót, azt ugyanúgy büntetik...

doberman 2009.08.14. 20:13:47

Ja, bocs.. lehet, hogy azért mert zsidó...

Na meg a horogkeresztet TÉNYLEG büntetnék, nem úgy mint az elvileg uolyan büntetőjogi megítélés alá eső vöröscsillagot.

Horizont 2009.08.14. 20:14:50

@Marcellusca:
Na én nem vagyok se mérnök se bölcsész se diplomás, csak egy vegyésztechnikus, de én soha nem tudnék senkit becsmérelni aki elért valamit. Az én szememben az az igazi diplomás ember akinél a szakmai tudás mellett van emberi "tudás" is.

Marcellusca 2009.08.14. 20:38:24

@Horizont:
Na, jó (nem akarlak megsérteni), de Te (is) másként szocializálódtál. Amikor az emberi értékek is számítottak.
Ez ma már nem annyira fontos. Sajnos!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.14. 20:41:23

@Seduxen: van benne valami, az értelmiségi poszt felelősséggel is jár! ám

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.14. 21:24:06

@elfelejtette: dehogyis érez rá! az h nem mehet a gundelba a "szerelmével" (rossz rágondolni) még nem teszi csőlakóvá, mennek a mekibe, az se nekünk, népnek találták ki, az árakat nézve

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.14. 21:31:55

@doberman: meghát a horogKERESZTESEK Zsidókat irtottak, a vörösCSILLAGOSOK meg másokat, és a horgosok ellen voltak. ezért menő a zsidóknál a csillag.

Hellscream 2009.08.14. 21:35:54

@laspalmas: @Horizont:
Azért ennyire nem egyszerű. Rágalmazás miatt valóban lehet közérdekű munkára ítélni, de - mint minden esetben - ez a bíróság döntése, ami a pénzbüntetést szokta favorizálni. Egyébként ennek maximuma 50 nap (napi 6 óra, dolgozóknál heti 1 nap).

Hellscream 2009.08.14. 21:52:16

@doberman: @tesz-vesz:
Che pólókon nem szokott vöröscsillag lenni. Kéne egy kép, hogy hihető legyen a sztori...

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.15. 07:07:26

Főzzél vacsorát a szerelmednek, vagy nősülj meg, ha ez valamiért nem vonz, lehet már hivatalos élettársi kapcsolat is.

2009.08.15. 11:20:07

@Seduxen: egyetértek! Sok hülye diplomás vagy barom celeb, mert ő azt hiszi valamit elért, az akkor úgy is van, ahogy ő kinyilatkoztatja, és a bíróság a hülye, nem hajol meg előtte. Öröm olvasni, hogy nem ők dirigálnak itten, a kis média beltenyészeten kívül lám nekik is van élet, van élet és bizony rohadt keserves, mint mindannyiunknak, akik azon kívül élünk és megtanultunk dolgozni, eligazodni benne, mert pl. Soros-apuci nem nyomott minket a semmiért lével és az értékesnek bíró kapcsolati tőke mellé is már ezekszerint a tartalom?/új hús?/friss szellem? is dukál.

És ettől:

"Mellesleg, Bakács is a tipikusan tarisznyás-büfészakon végzett faszi az ELTE-ről, ergó semmilyen használható végzettsége nincs":

kiröhögtem magam így kora délben, amit ezúton is köszönök! Mert valóban naplopó a bölcsész banda többsége...

2009.08.15. 11:25:24

@tesz-vesz: pedig a gundel meg a latinovits rokon...:)))

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.15. 11:48:54

Bakács egy köcsög. Nem volt elég jó kapcsolata ahhoz, hogy feljusson oda, ahova Kuncze.

Beer Ninja 2009.08.15. 11:54:47

Hányinger a fazon. Nekem is van diplomám, (részben) pont az ilyen szarrágók járatják le a felsőoktatást.
Meg milyen már, hogy annyi pénze sincs, hogy meghívja a szerelmét vacsorázni. Nekem sincs, mégsem rinyálok. Nem is hiszem, hogy tanár házaspárok töltik meg a John Bull Pub-okat.

Szar filmkritikákat meg érettségivel is lehetne akár írni, de még az sem muszáj hozzá.

Spielberg 2009.08.15. 12:57:30

és ez egy balos (libsi) gyerek... (akit már a kazincbarcikai főtolvaj, Szitka Péter is átvert nem kevés pénzzel)
az azért elgondolkodtató, hogy hogyan bánik ez a brigád a saját embereivel. most ugye már csak a nagyon belső körösöknek adnak lovettát(idézve cusitól), de azok most beszopatják a többit, mert a kurva sok végkielégítés miatt jövőre már nem lesz mit (és hogyan) adni... meló nincs, csak a sumákolás és most egyre több sassjózsi kezd majd el nyivákolni.
és hogy mindenki örüljön: az a pszichopata elmebeteg fasz Gyurcsány komolyan készül a visszatérésre! BAZDMEEEEEG!

technikus 2009.08.15. 14:02:10

Éhen akar halni?? Dögöljön meg!! Vagy menjen az eszmetársai közé a "kék osztriga" bárba, oszt szopjon! Idióta.

molaris 2009.08.15. 14:40:18

Most, így béd után, hogy akadt egy kis üresjárat, nekiülök, hogy sajnáljam egy kicsit. De tényleg kicsit.
Most, hogy a bérenceket elkezdték kiszórni, szerintem, egyre több ilyen műmártír lesz.
Most, lesznek néhányan, akik megtanulják, hogy sámli nélkül, mennyivel nehezebb elérni a kolbászt a rúdon. Eddig csak pofázott, mostantól, érzi is.
Ja, kérem: viva la mindennapok,- nekik is.

Ráadásul van olyan elfogulatlan blog /örülünk vincent/, ahol mint információforrás, és mértékadó megnyilvánuló szerepelt. Ráadásul, az ominózus megnyilvánulás okán. Gratula a bloggereknek/mindenen túlmenően liberálisok, azzal, aki egy követ fúj velük/. Csak ne mondj ellent, ráadásul hozzáértőként, mert kitiltanak.
Juhé, 2009 és magyarisztán.
Hajrá "vincent"!!

molaris 2009.08.15. 14:43:23

@Spielberg:
Tesókám, komolyan gondoltad, hogy annyi pízecskét csak úgy veszni hagy??::))
Ugyi!!

arpadsavossabeszdekli 2009.08.15. 17:08:07

Megrökönyödve olvasom, hogy e nagyformátumú celeb diplomás. De szívesen felkínálom az iskolánkban megüresedett takarítói állást. Dolgozhat tovább értelmiségiek között, szélesítheti a világnézetét. Ha komolyan állást keres jelentkezzen. Elég, ha itt megírja, megkeresem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.15. 17:17:18

@Letícia-Charlotte in SBp:

ja, én már csak tudom a töri diplomámmal az ELTE-ről xDDD

2009.08.15. 18:44:01

@zero: az nem is olyan rossz, annak még értelme is van!:DD De pl. a tökéletes éhenhaláshoz jó pl. pedagógia, szociálpedagógia szak...:)

Asidotus 2009.08.15. 20:46:39

a goj zsidó szó, azt jelenti, hogy nem-zsidó. Ha én a zsidók számára (mert az ő nyelvüket használom) úgy nevezem el magam, hogy nem tartozom közéjül, akkor az azt jelenti, hogy magamat az ő ellenükben határozom meg. Nem én vagyok, hanem NEM-TE.
Mi ez, ha nem antiszemitizmus?

Liberté__73 2009.08.15. 21:35:08

@Nűnű:
"Mi ez, ha nem antiszemitizmus? "
egyszerű elírás. helyesen Gay Motorosok

molaris 2009.08.16. 11:03:52

@tesz-vesz:
Azért a vörös csillag őshonában voltak rendes zsidó irtások is. Nem szerették igazán a hithűeket. Ha átállt, az más elbírálást kapott, és feladatot: a hűségen maradottak irtását.

Thulsa Doom (törölt) 2009.08.16. 11:48:51

Nem értem, miért becsületsértés az, ha valakit fasisztának neveznek? Há' noormális? Ez hülyeség kéérem!

A kormány meg monnyon le! Így szarban hagyni valakit, aki annyit pedálozott, vért izzadva szopta az éppen aktuális szoclib vezetés faszát... És ez a hála!? Így kell bánni egy hűséges pincsikutyával?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.08.16. 13:42:29

Kedves Settenkedő!

Küldjed emilemre oda életrajzodat. Keresünk valamelyik tejüzemben munkát jól neked, profilodhoz illeszkedőt. pl. poharasgép-leszedő, esetleg formamosó ill. egyéb képességeidhez illő munkakörök várnak.

f.m.j. 2009.08.16. 14:24:57

@Nűnű:

te nem tudtad, hogy MINDEN nép antiszemita, vagy rasszista, csak vannak népek, akiknek szabad, és vannak népek, akiknek nem szabad ilyennek lenni.
Akiknek nem szabad, azok elvesznek, kihalnak, eltünnek a történelem süllyesztőjében, akiknek meg szabad, azok országokat, kormányokat vesznek meg...

Ilyen egyszerű ez, minek ezt tovább bonyolítani? :):):)))

yda 2009.08.16. 14:48:48

A Moszkva téri köz-WC-hez gondnokot keresnek!

Horizont 2009.08.16. 14:53:20

@misikeh:
Egy tejüzemi poharas elszedő munkanap után megoldódna az a kérdés is, hogy el tudja-e vinni a szerelmét (??) vacsorázni! Szerintem úgy reszketne keze, lába egy ilyen műszak után, hogy annak is örülne ha az ágyáig elvánszorogna és belezuhanna- tök egyedül:)) Életében nem dolgozott még, csak settenkedett!Persze a rinyálás is komoly megerőltető munka!:))

f.m.j. 2009.08.16. 16:28:23

De most akkor a Klubrádióból is kidobták ezt a jóembert, vagy csak nem fizetik meg annyira, amennyire szeretné?

hallottam ott néhány délelötti műsort tőle,... szo-szo, vegyes, mint a koldus kakája... :)

Marcellusca 2009.08.16. 17:02:35

@fmj:

"vagy csak nem fizetik meg annyira, amennyire szeretné?" - mé', Te ösmersz ollat, akit úgy fizetnek? :)))

rolika 2009.08.17. 08:29:09

Hűha, nem tudnak elmenni vacsizni. Mi évente egyszer, legfeljebb kétszer engedhetjük meg magunknak, hogy éttermezzünk.

Egyébként igazad van eric, a kutya sem venné észre ha ez az ember eltűnne fél évre :-)))

gábbor 2009.08.17. 08:59:31

@Liberté__73:" kvázi kötelező belépni" ez vicces , nem volt kötelező, csak a karrieristáknak.

Liberté__73 2009.08.17. 09:25:06

@gábbor:
muhaha. te mikor születtél, barátom?
és miről beszélsz? pártról, kiszről vagy az úttörőkről?

TristanSXT 2009.08.17. 09:36:15

@gábbor:

ne fáradj, már megbeszéltük, hogy belépni ugyan kötelező volt, pedálozni azonban nem

2009.08.17. 21:07:32

Nem volt itt Settenkedő?:) Azt hitem pasiból van és betér ide egy kicsinyt...vagy már a netre is nyet...?

f.m.j. 2009.08.18. 09:18:22

@Letícia-Charlotte in SBp:

pedig az jó lett volna, ha itt van, mert én feltettem volna neki egy pár kérdést, és személyesen tudott volna válaszolni, és ennél önazonosabb válasz nem is kellett volna :)

Bakács! Kérdés: hogyan lehetett arcvesztés nélkül a Gergényinek benyalni? Tükör megvan még?

ádázgalád 2009.08.19. 15:56:50

Nem ér ez az elkényeztetett, belvárosi, proli- zsidógyerek ennyit (Bakács! a múltkor még tépted a szád, hogy 12 éves csajszikat nassolsz el naponta többet is drogozás közben, mit szól ehhez esteéhes szerelmed?)
Na adjon isten szép hétvégét!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.08.23. 21:31:56

@ádázgalád: ugyan már, egy ilyen majmot ne vegyél már komolyan. onnan tudni, hogy hazudik, hogy mozog a szája :-)

Esszé. 2009.10.01. 17:31:05

Minden ember olyan aminek kinéz, de ne probálja,hogy a másik is olyan legyen.

süti beállítások módosítása