Skip to content


       Szűrés lista

Ajándék a kormánytól: törvényesen elvehetjük a testvérünk gyermekét!

Az új Polgári törvénykönyvet a héten fogadta el az Országgyűlés.

Ebben van az ominózus rész: Az új Ptk. ugyanis magába olvasztja a családjogot is, és felsorolja, milyen okokból lehet érvénytelen a házasság, kik nem köthetnek egymással házasságot. A kormány szeptember 4-én benyújtott módosító javaslata kiveszi ebből a körből a testvérnek testvére vér szerinti leszármazójával kötött házasságot, amely az eredeti verzióban még szerepelt.
Vagyis a módosító indítvány lehetővé teszik, hogy a férfi vagy a nő összeházasodjon a testvérének a gyermekével (!) ...

Na, ez azért elég kemény ... veszed neki az ajándékot karácsonyra, szülinapra,  nézed ahogy cseperedik a kis drága, közös családi ünneplések, aztán ha 18 éves lesz, megkéred a kezét?

Mellesleg ki az a perverz, aki a testvére gyerekét veszi el feleségül?!

Májustól kiderül, mikor hatályba lép ez a csoda ...


A rokonok házassága többek között azért okozhat genetikai bajokat, mert növeli annak valószínűségét, hogy a lappangó káros tulajdonságok felszínre törjenek. Az unokaöcs illetve unokahúgi kapcsolat másodfokú rokonság. Ez vérfertőzést ugyan nem jelent, de az ilyen testi kapcsolatokból született utódoknál 7-8 százalékos eséllyel merül fel genetikai károsodás.

A testvér gyerekével való szexuális kapcsolat jóval nagyobb kockázatot jelent, mint az unokatestvérrel való ilyen jellegű kapcsolat. Vérfertőzésről csak az elsőfokú rokoni kapcsolatok esetében beszélhetünk, ezt a törvény is bünteti. Azonban ha egy férfi elveszi a testvérének a lányát, kettejük között 25 százalékos génrokonság van, így ez a kapcsolat sem nevezhető feltétlenül egészségesnek, függetlenül attól, hogy a vérfertőzés esélye nem áll fent. -  nyilatkozta Czeizel Endre genetikus.


És hogy vajon miért engedélyezi ezt a szakértői kormány? Miért engedi hogy sérült gyermekek születhessenek törvényesen?

A magyarázat abszurdisztán egyik csúcsa, és a szakértői kormány örök mementója az utókornak: 


"Jelenleg csak jegyzői engedéllyel házasodhat valaki a testvére leszármazottjaival. A jogalkotók szerint azonban a jegyzőktől nem várható el, hogy ilyen kérdésben döntsenek, ezért ezt a rokoni kapcsolatot törölték a tiltó listáról - így viszont engedélyezett lett. 

Az igazságügyi tárca osztályvezetője jelezte, ebben az esetben a jog és a genetika világa találkozik, tehát nem biztos, hogy jogi eszközökkel lehet rendet tenni ebben a kérdésben. Vagy egy általános tiltás, vagy egy általános engedélyezés lehetséges." - hirado.hu
 

Minek kellene a jegyzőnek bármiben is dönteni? Tilos és kész! Ugyanúgy tilos, mintha testvérek házasodnának, abban sem kell a jegyzőnek dönteni ...

A genetika meg annyira találkozik a joggal a sötét osztályvezető agyában, hogy a genetikusok véleményét ki sem kérték. Minek is, nem?

(A M1 Híradójának ezt a részét itt megnézhetitek.)

"Ha a parlament elfogadja ezt a törvényt, akkor felteszi a koronát a modern polgári Magyarország jogrendszerére." – harangozta be büszkén az MSZP egyik szónoka az új polgári törvénykönyvet.

"Polgári Törvénykönyv módosításának kijár a "nagy" és a "történelmi" jelző." - mondta Draskovics Tibor.

Tényleg feltette a koronát ... csak nem éppen oda .. köszönjük MSZP, és köszönjük a 6 SZDSZ-es képviselőnek is!

Címkék: politika bizarr abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr301405630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtett a Szám 2009.09.25. 09:05:54

Kezdem tényleg elhinni, hogy valakinek érdeke tönkre vágni azembereket.

Ezek vajon dugtak a rokonaikkal? Onnan jött az ötlet, hogy ez nem is annyira szörnyű?

wolframkarbid 2009.09.25. 09:09:10

Lehet drazsé a sok tüntetésen elhangzott "bazdmeg az anyád" után kedvet is kapott hozzá :P

TD223 2009.09.25. 09:09:38

Nem jövő májusban lép ez életbe?

Legkésőbb áprilisban el lehet törölni.

Zetek 2009.09.25. 09:10:11

@Rejtett a Szám: A kormány az utolsó őket támogató rétegnek kívánt kedvezni. A nyugdíjasokat már feladták, de még ott van a Teleki által mozgósítani kívánt szavazók.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.25. 09:11:07

16 évesen is házasodhat a gyámhatóság engedélyével. Már ahol ez dívik...

Viktus 2009.09.25. 09:13:23

"Mellesleg ki az a perverz, aki a testvére gyerekét veszi el feleségül?!"

Senki így felesleges külön kitérni rá.

Off

index.hu/gazdasag/vilag/2009/09/25/90_szazalekos_jovedelemelvonas_szloveniaban/

Nem szimpatikusabb, mint a pártkasszába fizetni?

f.m.j. 2009.09.25. 09:15:35

@TD223:

A Fidesz is kellett hozzá, hogy ez átmenjen?
Mert ha igen, sokadszorra mondom: nekünk mindenképpen annyi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 09:18:50

@mókusfüles bukósisak:

A hétfői szavazáson 191 képviselő támogatta az új magánjogi kódexet, 168-an szavaztak nemmel, négyen tartózkodtak.

6 SZDSZ-s igennel, a maradék 14 nemmel szavazott.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 09:18:54

@TD223: bizonyos szakaszai DE. de több eltérő hatálya is lesz, asszem 2011.01.01, meg 2012, 2015 is.

érdekes koncepció meg kell hagyni.

na ez viszont furcsa. A parlament honlapján elérhető törvényjavaslat még emígyen néz ki:

3:13. § [A rokoni, hozzátartozói kapcsolat]
(1) Érvénytelen:
a) az egyenes ági rokonok,
b) a testvérek, féltestvérek házassága,
c) a testvérnek testvére vér szerinti leszármazójával,
d) a házastársnak volt házastársa, bejegyzett élettársa, élettársa olyan leszármazójával
kötött házassága, akit tartósan saját háztartásában nevelt, valamint
e) az örökbefogadónak az örökbefogadottal, az örökbefogadás fennállása alatt kötött
házassága.

valakinek elgurult a gyógyszer

f.m.j. 2009.09.25. 09:18:57

mostantól retteghetnek a unokahugok, lassan ott tartunk, hogy hozzá KELL menniük a nagybátyjukhoz...

ez egyébként európai, felvilágosult tendencia, vagy mi?

Miért kell nekünk mindenben valami szar után menni?
És miért kényszerítik rám a törvényeikkel, hogy egy ilyen országba éljek, ahol jog lesz a bűn?

(ezt már írtam egy előzőhöz, ide jobban illik, ide is beteszem magam :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 09:19:57

@mókusfüles bukósisak: nem, asszem 1 fityeszes szavazta meg, a többi nemmel szavazott.

f.m.j. 2009.09.25. 09:21:07

@zero:

akkor van remény, ha az a 168 a FGideszt jelenti, remélem az első lesz, amit elsöpörnek...

Bélapáti Béla 2009.09.25. 09:21:51

@wolframkarbid: lehet hogy rájöttél a titokra! Bár ahogy a multkori egyik posztban láttuk, drazsé bácsi nem veti meg a friss pipihusit...
Komolyra fordítva a szót, ezt úgyis csak a sötét igénytelen primitív állatok fogják kihasználni (nem tévedek nagyot sztem ha azt mondom, ezzel is a cigóknak akarnak kedvezni, akiknél a rokonházasság nagy divat) azok meg eddig is csinálták, mostantól meg papírjuk is lesz róla...
Juteszembe, a buzik házassága ebből a szempontból hogy van vajon szabályozva? Mert ott ha pl. buzitesók egymást dugják, vérfertőzésről azért nincs szó, nemdebár?
Amúgy mit tartalmaz még ez a pógári tv hogy ilyen büszkék rá? Goondolom, nem ez az egy pont változott...

TD223 2009.09.25. 09:23:29

@mókusfüles bukósisak: Egy fideszes félrenyomott, a többi nem szavazta meg.

Szdsz meg kizárhatná Kókáékat. Ők 6-an egy külön pártot alkotnak a pártban.

rolika 2009.09.25. 09:24:14

Eddig se voltam nagy rajongója a szabadelvű haladó baloldali politikának, ezután sem leszek.

Egyébként nem csak ez az egyetlen címeres ökörség, pl. az adócsomagot is elrontották(?):
index.hu/gazdasag/magyar/2009/09/24/sokmilliardos_kiskapu_az_adocsomagban/

Kételkedik még valaki abban, hogy ez a siserehad nem ért semmihez az égvilágon, csak élősködik rajtunk?

Joz: Szakácshiba a Fatál Error? 2009.09.25. 09:27:23

hi!

ebben az a szép, hogy "levesszük a terhet az irodistáról" cimmel elmondhatják, hogy folyik a harc a bürökrácia ellen jajj, de jó
avagy

-Csókolom, K.József vagyok, és elvenném feleségül ezt a kislányt, a K.Jozefinát
-végülis, tucat név, Gratulálok!

(mert nehezére esne megkérdezni, hogy rokonság van-e? ugye?: ehh, azt a lusta komenista eget beléjük)

de mit ítért ezért a zámolyi unokahugát megrontó C. vezér? (aki a rasszizmus elöl futott Franciao-ba, közben kiderült, hgoy itthon a fele társaságot körözik megrontásért vagy gyilkosságért)

f.m.j. 2009.09.25. 09:28:08

@rolika:

nem kételkedik itt már senki, csak fáziskésésben vannak az ezirányú felismerések :)

Van aki, 60 éve mondja, van aki 1994 óta, és van aki csak 7 éve döbbent rá, (és vannak a fanatikusok, de az elenyésző létszámban van jelen, és már irtó égő, ők is érzik:))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 09:29:11

@Seduxen:

"A kormány szeptember 4-én benyújtott módosító javaslata kiveszi ebből a körből a testvérnek testvére vér szerinti leszármazójával kötött házasságot, amely az eredeti verzióban még szerepelt."

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 09:35:38

@zero: igen, ezt értem, csak a hirtelen "megvilágosodást" nem. valamit először tiltunk, utána meg épp az ellenkezője? nem is értem... vagy inkább nem akarom érteni. kéremkaccsojakiii

@Bélapáti Béla: parancsolj!

www.parlament.hu/irom38/05949/05949.pdf

nem olyan hosszú, 1300 oldal :))

krtek 2009.09.25. 09:38:03

Bele kell venni a törvénybe a közakaratot. Azaz, bármely tetves politikus élhet szexuális életet saját annyával. Sőt. A népakarat szerint kell is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 09:38:18

@Seduxen:

Így működik a kormányzás, jogalkotás -----> sehogy!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 09:38:30

@Viktus: Off

Szlovániában az a lépnyeg, hogy ez visszamenőleg januárig érvényes!!! Ugyanezt itt is, most azonnal!

Scarlet Crusader 2009.09.25. 09:41:11

Akkor ezt igy akkor hogy...? Copyright Tornoczky Anita.
(csak hogy ertelmesen szoljak hozza)

házipálesz 2009.09.25. 09:41:22

"Mellesleg ki az a perverz, aki a testvére gyerekét veszi el feleségül?!"

Ne tégy úgy mintha naív lennél!:) Nagyon jól tudod.
Anélkül, hogy masszívan cigányozni kezdenék: természetesen a cigányság. Náluk jelenleg - a törvényi tiltás ellenére - ha nem is általános, de gyakran előfordul.

z666 2009.09.25. 09:41:27

@rolika:
"Kételkedik még valaki abban, hogy ez a siserehad nem ért semmihez az égvilágon, csak élősködik rajtunk?"

Ezek generációk óta az élősködésre rendezkedtek be. Ha egyedül hagynánk őket, pár hét alatt éhenhalnának....

Bélapáti Béla 2009.09.25. 09:42:05

@Seduxen: faxom, ennyit módosítottak rajta? Akkor inkább nem is érdekel, elhiszem hogy ez a modern demokrácia koronájának ékköve.

hehehehe 2009.09.25. 09:42:50

ezek totál betegek, ilyen nincs...durva, hogy a híradóban egy büdös szó nem volt róla...az Oszkó villa nagyobb szenzáció...szánalmas...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.09.25. 09:44:50

A roma családmodellt próbálják bevezetni? :)
A következő lépés az lesz, hogy kötelezővé teszik, és büntetik ha nem vér szerinti rokonod a párod. Ez alól az mentesít majd, ha azonos nemű, vagy gyermekkorú, mert addigra már törvényes lesz a pedofília és törvénybe foglalt erény a homoszexualitás.

bellone 2009.09.25. 09:48:33

Akkor már inkább a fehérterror.

Hurkabácsi 2009.09.25. 09:48:38

@zero: Remélem ezt nem te követted el: kep.ivpicture.hu/191134.jpg

eszkep 2009.09.25. 09:49:18

"Mellesleg ki az a perverz, aki a testvére gyerekét veszi el feleségül?!"

Valószínűleg SZDSZ-es nyomásra rakták az új PTK-ba ezt a módosítást...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 09:50:56

Dikkmá! ?מה, ההונגרים לא אוהב במערכת

Roltii 2009.09.25. 09:52:36

faterom köztisztviselő, ezért van erre a kormányra kurvára kiakadva, mert ahhoz, hogy jogszabályokat vagy törvényeket vagy akár rendeleteket alkossanak, ahhoz ész kéne, és úgy tánik, hogy ez rohadtul nincs meg. Asszondja, hogy nagyjából minden rendelet stb szarul van fogalmazva (nem egyértelmű), betarthatatlan és teljesen baromság...

spájdernecc 2009.09.25. 09:52:49

valamikor az idők kezdetén dolgoztam néhány évig egy olyan környéken, ahol elég sűrű volt az unokateestvérek házassága.
rengetg "születési hibás" utódot ismertem, enyhe értelmi fogyatékostól a farkasszájpadlásos beszédképtelenen keresztül az ön és közveszélyes idiótáig.
szép beltenyészeti metszet
hát, gondoljátok meg, proletárok

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 09:54:17

@spájdernecc: Hazudsz te szemét fasiszta! Mész az edelényi polgi mellé!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.09.25. 09:55:18

hat bazmeg ez eleg szanalmas. csak cigany kurogatja a tesoja gyereket. fuj.
kedves szdsz. kovetkezo lepes a pedofilizmus legalizalasa lesz? esetleg az eskuvok szado-mazova valtoztatasa? :) ostoba allatok, nagyon hajtotok a ciganyok szavazataira.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 09:55:19

Azzal szerintem egyetértünk, hogy nálunk a belénk nevelt dogmák sokkal erősebbek a törvénynél. Attól nem kell félni, hogy ezután tömegével kelnek egybe a nagynénik az unokaöccsükkel, nagybácsik az unokahúgukkal (bazeg, leírni is durva).

Annál a népcsoportnál viszont, ahol ez nem jelent semmilyen erkölcsi dilemmát, ott elve gondok vannak. 25% -os genetikai egyezés baromi sok, a társadalomra nézve is káros ha ezáltal növekszik a degeneratív elváltozásokkal születettek aránya.

25% - Testvér, egyenes ági leszármazottja
25% - Nagyszülő / unoka
25% - ikertestvér unokája (egypetéjűek esetén)
25% - féltestvér

Tényleg durva

@krtek: ha-ha-ha :o)

Nzoltan 2009.09.25. 09:55:34

Na, még egy "cigánytörvány". Ott az ilyen ugye nem ritka. Már várom a "colompárorbánelvehetiasajátlányát" törvényt. Mint tudtuk, a romáknál fontos a gyerek. :-P

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.09.25. 09:55:44

Zero.
Én azt olvastam, hogy a fideszes Kubatov is igennel szavazott.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.25. 09:55:44

Dikmán tezsvérem ha láttad vóna a hugom lányát nem kérdeznél ilyet.Há mán 15 évesen megvót nekem a hugom is meg a lány is. :P

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 09:57:33

@Bélapáti Béla: nem MÓDOSÍTOTTAK. Ez egy zsír új Ptk. :))))

történelmi pillanatnak vagyunk részesei felebarátaim! ahogy drazsé is mondta :)))

@zero: ezzel csak azért vitatkoznék, mert maga a jogalkotás feltehetően MŰKÖDNE, mert a legtöbb helyen azok írják, akiknek több éve (évtizede) EZ A MUNKÁJA. Ismerősöm olyan országos hatáskörű szervnél van, ahol folyik rendeletalkotás. Azt mondja, hogy amire a javaslatuk megjárja a minisztériumi osztályvezető-főosztályvezető-államtitkár-szakállamtitkár vonalat, és visszakapják, kb a névelők maradnak meg, a többire rá sem ismernek...

spájdernecc 2009.09.25. 09:57:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
kizárt, mellettem a történelem a tanú :)
mellesleg ezek az emberek nem romák voltak

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 09:58:40

@Conv: "és törvénybe foglalt erény a homoszexualitás. "

mintha potom 30 éve valami hasonlót jósolt volna Hofi is :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.25. 09:58:41

Úgy tudom a zsidóknál is volt ilyen régen mert nem akartak keveredni senkivel.Gondolom ott tágabb családi körben.Na végre egy cigányos zsidós post hát kell ennél több?:)))

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.09.25. 09:59:03

Bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy ki az az állat, aki a gyerekét HOZZÁADJA a testvéréhez???

Hurkabácsi 2009.09.25. 10:00:40

Elég csak kimenni Angliába, hogy láthassuk, hogy egy ilyen törvénynek milyen káros hatásai vannak!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 10:01:40

@zero: különben az egész okozói TI vagytok! főleg eric! volt egy ominózus post, amitől kedvet kaptak az efftásak, és megszületett a

Lex Morgan Freeman

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.25. 10:02:23

Undorító, mást nem tudok mondani.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 10:04:19

@Hurkabácsi: Nem kell olyan sokat utazni, itt van Drazsé elrettentő példának. :o)

Hurkabácsi 2009.09.25. 10:10:14

@Félkupica_Fehér_Főnök: Jujj! Azt hiszem ma sem kell kávé!

A nemzetközi kávémaffia lassan elteszi láb alól Zero-ékat, mert rontják itten az üzletet.
Ilyen hírek után kinek kell a kávé!?

bellone 2009.09.25. 10:10:51

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ha még egyszer meglátlak a jányom közelében agyonverlek te kis kocsog.:)

krtek 2009.09.25. 10:11:06

@Félkupica_Fehér_Főnök: Az meg van hogy:

Gordonka/Ferike/Vektorka (kinek mellik a közjóért serényen és önzetlenül tevékenykedő szarházi tecccik) kergeti az annyát a konyhában az asztal körül.
Mire a mama: No de mit akarsz tőlem kedves fiam?
Nem én akarom édesanyám, hanem a fél ország.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.25. 10:11:19

De tényleg, ez most a legalizált "duplacsaládi" intézménye?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 10:13:17

@spájdernecc: nem mondam, hogy romák voltak, csak azt, hogy mész az edelényi polgi mellé.:D

Hurkabácsi 2009.09.25. 10:14:08

@krtek: már nem csak a fél, hanem már az egész!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.25. 10:18:59

Bazmeg itt a végén tényleg az lesz a hülye aki normálisan viselkedik.:(((

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 10:19:27

@bellone: Nem vagyunk mi Buendiák

Nzoltan 2009.09.25. 10:27:27

@Hurkabácsi:
Miezbazmeg ájtúnsz újrapapírból?.:-DDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 10:27:42

@hehehehe:

A M1 Híradóban korrektül benne volt, ott a link a posztban.

Tv2 / RTL persze semmi ...

f.m.j. 2009.09.25. 10:28:44

Nekem már a Woody Allen is, meg a Morgan Freeman is beteges volt, hogy az örökbefogadott lányukat/unokájukat vették el, vagy feküdtel le velük... annak ellenére, hogy az egyik zsidó, a másik feka (uppsz! :)) és nagyra tartom a művészetüket, de ennek se a származáshoz, se a filmiparhoz nincs köze, csupán az erkölcshöz, meg a jóérzéshez...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 10:29:03

@Hurkabácsi:

aztabetyár, most lebuktam!!! :-)))))

fokabacsi 2009.09.25. 10:30:56

@Tigeri: Miért te ugy látod most nem az? A deviáns nem fizet villanyt gázt vizet, a gyereke ingyen kapja a könyvet napközit, nem dolgozik, de van családi pótléka . próbáld meg, nem befizetni pl.: a szemétszállítást.

schnee 2009.09.25. 10:36:27

@Viktus: Ez az egész fizetés mizéria demagógia csúcsa.

esef 2009.09.25. 10:45:27

Lassan elkezdhetek rettegni, hogy a feleségem öccse nehogy házasodni akarjon a fiammal... Erről mit írtak a törvénybe az okos urak?

esef 2009.09.25. 10:49:02

@zero:
Két fiam van... De jelenleg mindkettő nagyon szerelmes. 4 évesen. (Szerencsére fehér lányokba!)

redriot77 2009.09.25. 10:52:45

"Ha a parlament elfogadja ezt a törvényt, akkor felteszi a koronát a modern polgári Magyarország jogrendszerére."

Na na na, ácsi!
Azért az MMM-nek (Magyar Motherfucker Mozgalom) és a "Nappal Hugom Este Dugom" Polgárjogi Egyesületnek még lenne egy-két módosítási javaslata...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.25. 10:56:33

@redriot77: Tilos zsidózni,cigányozni elveheted a testvéred gyerekét,hát mi kell még ide?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.09.25. 10:57:40

tisztázzuk: a rendszer kedvezményezettje a C típusú állampolgár. az új PTK tehát csupán a bevett gyakorlatot legalizálja. a jog idomul az élet elvárásaihoz.
aki nem C típ., az meg kussoljon! örüljön hogy rugdosták szét a fejét.

Putyur 2009.09.25. 10:59:36

Nekem nincs testvérem; így annak nincs lánya; így nincs kit elvegyek. Akkor engemet most főbelőnek...?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 11:01:21

@redriot77: Ehem, mondjuk ezeket az 50-es anyukákat nézve, mindjárt liberalizálódsz:

bussorah.tripod.com/grans.html

reKorrekt 2009.09.25. 11:01:28

Azon gondolkodom hogy vajon milyen előnye származik abból a kormánynak hogy mostantól Kanalas Leonszió elveheti gyerekkori szerelmét, öcsikéjének leányát, Gáspár Dzsenifert.
KI AZ A BETEG FASZ AKI EZT KITALÁLTA?????? (liberalizmus? Az bazmeg)

beleszolok 2009.09.25. 11:02:20

De az igazán durva, az az, amikor a tesó gyerekének is a bátyus az apja fű alatt, és gyakorlatilag a saját lányát veszi feleségül.

redriot77 2009.09.25. 11:06:43

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ezek közül egyik sem az én anyukám, úgyhogy nem kell liberalizálódni. :))) Vannak köztük egy-két igazi MILF. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 11:08:10

Eszembe jutott böszman halhatatlan mondása: Amikor zsidóznak, zsidó vagyok, amikor cigányoznak, cigány vagyok.

na ennek apropóján azt hiszem, most csatlakozhatnál az "aberrált, perverz állatok" nem túl népes (??) táborához. azzal karöltve, aki ezt a módosító indítványt név szerint jegyzi

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 11:11:41

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": hangja van az oldalnak? mert éppen a "netkávézóban" vagyok :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.25. 11:11:48

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Mint az amerikai filmekben:Szerinted nem vagyok jó anya?-Dee igeen!

redriot77 2009.09.25. 11:13:08

@Olaf.Pifpaf:
"A MAZSÖK-öt a Magyar Köztársaság kormánya hozta létre a párizsi békediktátumban foglalt nemzetközi jogi kötelezettségek teljesítésére. A közalapítvány célja, hogy azon zsidó származású magyar állampolgárok, akik a náci intézkedések és a holokauszt elszenvedői voltak, újjászervezhessék vallási, kulturális, oktatási rendszerüket, személyes szociális helyzetüket javíthassák az erre fordított javakból."

Azt hiszem elmondhatjuk, hogy ezeket a célokat nagyjából már teljesírtették az elmúlt hatvan évben. Ha pedig már nincsenek céljai, akkor értelme sincs az alapítványnak, akár fel is lehetne oszlatni. Válság van vagy mi, hobbiból nem támogassunk felesleges dolgokat.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 11:15:21

@Seduxen: Már csatlakozott. Eleve egy bolgár-zsidó kisfiúval jár. Túlmozgásos, sokan szeretik, a kaccsolaton meg nézd meg a testvérét. szép, okos, főképp helyesen írni tud.

Isten igazságos néha.

esef 2009.09.25. 11:15:57

@Putyur:
Nekem sincs testvérem. Akkor mi mostan kérem szépen a rendszer ellenségei vagyunk?
@reKorrekt:
Annyira degeneráltak lesznek, hogy már lopni sem lesz eszük, tehát szépen lassan magától ki fog halni a barna bőrű emberszabású állatfaj. Ez a nagy előny, csak most még kevesen ismerik fel!

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 11:21:23

@redriot77: de azért az szép, hogy ha szigorúan nézzük az alapítvány céljait, akkor a sajátjaiktól lopnak.
Jó, persze, kárpótolva lettek már vagy 49-szer, de akkor is :-)

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 11:22:11

@Tigeri: szerinted??? Nem az eszdéeszből jöttem :-)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.25. 11:28:30

@Seduxen: És a netkávézóban jön a főnököd hogy :ezeket a papírokat át kéne nézni.:))

schnee 2009.09.25. 11:38:45

off:

ezt is megérjük: index.hu/kultur/media/2009/09/25/vege_a_napkeltenek/

Szerintetek hétfőn már az ATVn lesz a műsor?

On.

Sátán meg a Jocó 2009.09.25. 11:40:27

szerintem ez a módosítás bodzaszedőék kedvéért került elfogadásra

Hadron 2009.09.25. 11:54:55

@Sátán meg a Jocó: igen, ki más miatt? Leendő szavazataik miatt ilyen alacsonyra süllyedni.. @esef: többszáz éve ezt csinálják, és nem érzékelem, hogy ne lenne eszük a lopáshoz. Azt még bírják, sőőőt..

reKorrekt 2009.09.25. 12:01:35

Amit a cigányokhoz hasonló génsárok művelnek az az emberiség szégyene és annak elfajzásához vezet. Ilyenkor sajnálom hogy civilizált mivoltunk miatt nálunk már nem érvényesül a természetes kiválasztódás. Legalábbis 65 éve nem.

BigBlueI 2009.09.25. 12:04:59

@Seduxen:

"3:13. § [A rokoni, hozzátartozói kapcsolat]
(1) Érvénytelen:
a) az egyenes ági rokonok,
b) a testvérek, féltestvérek házassága,
c) a testvérnek testvére vér szerinti leszármazójával,
d) a házastársnak volt házastársa, bejegyzett élettársa, élettársa olyan leszármazójával
kötött házassága, akit tartósan saját háztartásában nevelt, valamint
e) az örökbefogadónak az örökbefogadottal, az örökbefogadás fennállása alatt kötött
házassága."

Szerintem a d) pontot akarták kivenni a javaslatból, csak mellényúltak. Mert az a helyzet életszerűbb (biztosan több eset is van), mint a c pont.

Hadron 2009.09.25. 12:07:58

@reKorrekt: Azért az nem volt annyira természetes. Kellett hozzá egy kis segítség, vagy inkább ráhatás.

Hadron 2009.09.25. 12:13:35

Egyébként jól informáltak, bárki bármit mond. Pl. tudják, hogy a növényi zsiradék, magnézium milyen jótékonyan hat a szervezetre. Ha 3-nál többen vannak, valamelyiknek tuti van szotyihéj a pofáján. Szotyi zacskóval a kezükben születnek??

picur3ka 2009.09.25. 12:44:35

@spájdernecc:

Hol volt ez, ha szabad kerdeznem? Uzenjel, ha nem akarod nagy dobra verni. Koszi.

mirrmur 2009.09.25. 12:49:07

nappal hugom.... este kurom...

bárisnya 2009.09.25. 12:56:26

Aj, nem értitek esztet!
Valamelyik törvényhozó pedofil állat kinézte magának a testvére kislányát, oszt előre gondolkodik.

picur3ka 2009.09.25. 13:01:38

@beleszolok:

Igy van, Kill ismer egy remek tanulmanyt errol. Remelem, belinkeli ide is, nagyon aktualis.

Hannibal22 2009.09.25. 13:04:48

@bárisnya: Hibás gondolatmenet:)
Egy példa a károsodott gyermekre: "Miért mondják apura, hogy gyilkos? – kérdezte tegnap a Budai Központi Kerületi Bíróság épületében Sz. Csaba 5 éves kisfia az édesanyjától."

Plutonic 2009.09.25. 13:04:57

Ne már!!!!!!!!
Ez komoly??????
Nem volt elég a pedofil törvényjavalatból, most még ez is???????
Elmebeteg barmok a szagértői kormányban!!!!!!
Hát itt már joggal merülhet fel az ötlet, hogy tényleg ennek a nemzetnek az elkorcsosításán dolgoznak ezek ez elvetemül kotonszökevények!!!!!!

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 13:08:48

@Tigeri: bocs, lassan frissültem... nem úgy, mint Kolor a Balatonnál

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 13:10:28

@Plutonic: a fenét, ettől senki nem fog úgy dönteni, hogy akkor rámegy az unokahugira, aki meg olyan, az eddig is megoldotta.
Ez csak szavazatgyűjtés.

Bár azért felmerül bennem, hogy az írástudatlan kaffer vajon lefekvés előtt a Ptk-t olvasgatja?
Vagy lesz erre is közpénzből propaganda?

martonx 2009.09.25. 13:11:42

Csak arra tudok gondolni, hogy valamelyik komcsi, szemet vetett a nála 40 évvel fiatalabb közeli rokonra.
Mivel esély se lett volna a házasságra, így ügyesen becsempészték a PTK-ba a módosítást.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 13:12:43

@BigBlueI: ha így van, akkor súlyos "dikklekszijjával" küzdhet a jogalkotó :))))

picur3ka 2009.09.25. 13:19:55

@Olaf.Pifpaf:

Nem egyszeruen. Eddig az ilyen hazassagok torvenyellenesek voltak. Nehogy mar meg ezert eljarast lehessen egyesek ellen kezdemenyezni, mert mostanaban aztan tul sok rasszista megmondo kerul elofele. Moldova es a szocialista ovonoje, edelenyi gyerek, etc. , jon a Jobbik, gaz van.

belzebubó 2009.09.25. 13:26:20

Az én esetem ritka, meg eszemben sincs,de elméletileg mégis létezik a kodifikátorok megint kihagyták az eshetőségek közül. Akkor én innentől összeházasodhatnék az ikertesóm gyerekével???

Plutonic 2009.09.25. 13:27:57

@Olaf.Pifpaf: Teljesen igazad van, de én már azt érzem, hogy a sugallat maga olyan, ami vérforraló.
Valahogy az jön ki belőle, hogy már mindent szabad és semminek nincs tisztelete.
Persze természetesen vannak alapvető emberi normák, amiket nem kell írásba foglalni, de olyan érzésem van, mintha ezeket fúrnák meg ezek a nyomorultak.
És undorodom attól, hogy egy rohadt céduláért mindent megtesznek.
Remélem, hogy a törvény kiagyalóinak a családjában fog ez előfordulni (és mindenkiében, aki megszavazta) és a háborgására idézzék majd neki a rohadt törvényét! :))
Bocs, kicsit felhúztam magam ezen híren. :))))

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 13:28:25

@picur3ka: arra gondoltam, hogy ha Kalányos Alfonzó meg akarta csinálni az unokahúgát, Kalányos Dzsenifert, akkor azt eddig is megtette, maximum a gyereket a nevére vette Dzseniferke 16 éves férje a Lakatos Marlonbrandó.

Az engem jobban zavar az új Ptk-ban, hogy ezután sérelmi vagy milyen büntetést kell fizetni, ha valakit megsértünk, anélkül, hogy a bíróság vizsgálná, hogy a sértés mekkora kárt okozott neki.
(ha jól értettem, mert ugye jogász nem vagyok)

Plutonic 2009.09.25. 13:29:29

@picur3ka: Ha van hozzá gyomrod.... :)))

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 13:32:54

@Plutonic: hát ja, viszont mostantól lehet azt ordítozni a lopitikusoknak, hogy "baszd meg az unokahúgod", és ez nem lesz becsületsértés, mert legális!
Csak kár, hogy szar az üteme :-(

Hannibal22 2009.09.25. 13:37:09

@belzebubó: Amennyiben kétpetéjű ikrek vagytok,minden gond nélkül:) Az egypetéjű ikrekre viszont valóban nem gondoltak.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 13:38:32

@belzebubó: Igen, mivel nem genetikai alapon alkották a törvényt. Esetedben az ikertestvéred gyereke és közötted a rokonsági fok 1/2.

Tehát genetikailag ugyanolyan kapcsolat áll fent köztetek, mint a szüleiddel, a nem ikertestvéreddel (már, ha van) és a gyerekeiddel. Ez mind 1/2 -es rokonsági fok, tehát a géneitek 50% -a azonos.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 13:39:12

@Félkupica_Fehér_Főnök: Feltételezve, hogy egypetéjü ikrek vagytok, ofkorsz

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 13:40:23

@Seduxen: megesik, bár csak óvatosan :-))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.25. 13:47:11

@Olaf.Pifpaf: mer "libbantak", mi? :)))

szerintem egész használható (és itt nem fűtési célokra gondolok), vannak benne jó kis cikkek

Kravver 2009.09.25. 13:50:01

@Seduxen:

Azért vargaákos nem ajánlaná ...

Plutonic 2009.09.25. 13:50:55

@Olaf.Pifpaf: Amiatt ne aggódj! :)))
Mindig vannak jó szövegírók, akik kihoznak belőle egy jó rímet és ütemet! :DDDD

Hannibal22 2009.09.25. 13:52:39

@Félkupica_Fehér_Főnök: Viszont ez a módosítás 1/4-es rokonsági fokot feltételez. Az 1/2-es fok (apa-lánya,anya-fia) nem engedélyezett..márpedig egypetéjű ikrek esetében ugyanez a fok áll .

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 13:56:45

@Seduxen: alapvetően nem rossz, bár azért erősen szűröm/ellenőrzöm az onnan eredő infokat.
Mondjuk ha jobban meggondolom, ez mindegyik médiákokra igaz, a Qructól a Népszaráig :-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 13:59:21

@hannibal22-73:

Igen, pontosan ezt írtam én is.

A módosítás 1/4-et feltételez valóban, ám a nagyszülő/unoka és a féltestvérek között is 1/4 a rokonsági fok -ez utóbbi kettő továbbra is tiltott- így megállja a helyét az a hozzászólásom, hogy nem genetikai alapon hozták a törvényt. Ergo elveheti az ikertestvére gyerekét is.

(csak lehet, hogy az egész napos kapkodás miatt nem volt teljesen egyértelmű)

picur3ka 2009.09.25. 14:00:51

@Plutonic:

Mihez, te? Bar az egyik unokatesom fia tok jol nez ki... nem is az o fia, hanem csak fogadott.

Hannibal22 2009.09.25. 14:06:30

@Félkupica_Fehér_Főnök: "mivel nem genetikai alapon alkották a törvényt" Igen,erre nem figyeltem! Egyébként is hülyeség a rokonsági fokot számolgatni hisz azoknál akik ezzel a lehetőséggel élni fognak valószínűleg borul az egész..pl ha a testvér elvenni szándékozott gyermekének maga a leendő férj a valódi apja:)

Kravver 2009.09.25. 14:06:38

@picur3ka:
De hogy jönnek ehhez a pedofilok?
Másrészt meg, hálistennek, mi nem vagyunk katolikus ország.

Kravver 2009.09.25. 14:07:23

@Kravver:
Gondolkodtam, lehet hogy nem istennek jár a hála ezért.

picur3ka 2009.09.25. 14:10:36

@Kravver:

Olvassal bele a cikkbe!

Nem vagyok benne biztos, hogy ennek orulni kell es mennyire.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 14:16:04

@hannibal22-73: Fene tudja, a törvényeknek elméletileg a társadalmat kell óvni, ami ebben az esetben szerintem szükségszerű is. (Azon is teljesen megdöbbentem, hogy pl. unokatesók házasodhatnak (1/8))

A lényeg az, hogy ilyen esetben mindig az erkölcs, kultúra az első védőbástya, de törvényekre ettől még szükség van! Elcsépelt példa lenne felhozni a magántulajdon tiszteletét, mint kultúrális különbséget? :o)

Remélem érted, mire gondolok.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 14:16:43

@Félkupica_Fehér_Főnök: Drazséról a végén kiderül, hogy Bődöcs Tibi nem viccelt, és tényleg a Baló meg a Mádl eltitkolt szerelemgyereke :-)

@redriot77: a javaslataidat ne fektesd írásba, mert még megszavazzák... :o)

@vero: a következő módosításban már benne lehet a záró mondatod, hamár úgyis idejárnak ötletelni a fijjuk...

@Plutonic: lehet én látom rosszul, de az alapvető dolgokat most már jobb, ha írásba foglaljuk, és legalább 95%-os többséghez kötjük a változtatását, mert ha nem, ilyen faszságok születnek, mint ez is.

Kravver 2009.09.25. 14:22:56

@picur3ka:

Hát, nemtom én örülök neki, viszont továbbra sem értem, hogy hogy jönnek ide a pedofilok, ennek ellénére a lengyel módszer ellen nincs kifogásom

picur3ka 2009.09.25. 14:26:49

@Kravver:

Na, ha lusta vagy, nem csak a pedofilokat, hanem a verfertozo kapcsolatot letesitoket is.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 14:29:58

@Kravver: Szerencsére ezt azért nem te döntöd el. Én sem tartom magam nagy kereszténynek (nem is gyakorlom), de mivel köbö ezer éves hagyománya van ennek a vallásnak az országban, így meghatározó kultúrális szerepe van/volt abban, hogy milyen értékek mentén nevelkedtek/éltek/élnek az itteni emberek. Sokkal inkább keresztény ez az ország, mint bármi más, persze teljesen homogén országot ilyen tekintetben nem is találhatsz.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.09.25. 14:32:29

Örülhetnek a cigók. Eddig is orrbaszájba baszták a rokonaikat, most már törvényesen is. A rossz tulajdonságok mind manifesztálódnak, majd szép beltenyésztett vonalak alakulnak majd ki. És jöhet a heterózishatós... :-D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 14:40:39

@Olaf.Pifpaf: Értem a poént, de ÉK-ban elfogadott vallás a buddhizmus, konfucianizmus, kereszténység és cshondoizmus is. Az első kettőt a vezetés is elismeri, a második kettőnek pedig kimutatható hatása van az ottani vallási életre.

Kravver 2009.09.25. 14:45:54

@Félkupica_Fehér_Főnök:

És nem is te.
Én csak örülök, hogy nem vagyunk keresztény ország.

Plutonic 2009.09.25. 14:46:55

@picur3ka: Szóval Te súgtál a honatyáknak? :DDDDD
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Dehát amíg ilyen gyengén bútorozott bagázs van hatalmon, addig bármi megtörténhet! :))

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 14:49:48

@Félkupica_Fehér_Főnök: na tessék, látszik nem jártam utána :-)

Plutonic 2009.09.25. 14:50:37

@picur3ka: Bakker! Bocsánatot kérek! :)))
Belzebubónak akartam azt címezni! :DDD
Mea culpa! :)))

picur3ka 2009.09.25. 14:51:15

@Kravver:

Keveri a katolikust a keresztennyel. Mi vagyunk, ha nem kereszteny orszag?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 14:52:39

@Kravver: Megint kerülsz mindenféle párbeszédet, a kinyílvánításaidat meg már lassan mindenki ignorálja. A te értelmezésed szerint a világon sehol nincs olyan, hogy "kersztény ország".

Kravver 2009.09.25. 14:55:03

@picur3ka:
A szekuláris szó mond valamit?

@Félkupica_Fehér_Főnök:

De van. Pl ahol a lakosság túlnyomó többsége keresztény. De ez a mienk ez nem olyan.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 15:03:31

@Kravver: Megfogalmazás kérdése. Ha azt írom, hogy keresztény ország az, ami a kereszténységre épülve jött létre, a történelmének, hagyományainak, ünnepeinek túlnyomó részét ez a vallás uralta, befolyásolta és irányította, akkor Mo. keresztény ország.

Ráadásul, mivel erről semmilyen hiteles felmérés nem készült, így semmi súlya nincs a kijelentésednek.

Kravver 2009.09.25. 15:08:05

@Félkupica_Fehér_Főnök:

igen, a kulcsszavakkal egyetértek: "uralta, befolyásolta és irányította" még felvésném ide a "rányomult", az "erőszakkal terjeszkedett" és a "kényszerített" szavakat is, mert szeritnem közelebb visznek az értelmezéshez.
Mára viszont ez marginalizálódott tehát ha régebben keresztény is volt ma már biztosan nem az.

belzebubó 2009.09.25. 15:09:29

@hannibal22-73: Hát ez az! Már megint alkottak egy törvényt és teljesen hétköznapi dologra,mint ikerpárok,akiknek a génállományuk szinte azonos nem gondoltak. Az apai részről nálunk a családomnak minden második generációja szinte mind ikerpárokból állt. Teljesen triviális dolog.
Ráadásul az egypetéjű ikrek sokkal gyakoribbak mint a kétpetéjűek. Mi az,hogy nem genetikai alapon hoztak meg egy ilyen törvényt? Hülyék ezek, komolyan.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 15:14:40

@Kravver: Nem a vallás terjeszkedett erőszakkal, hanem az ország királyai terjesztették erőszakkal, hahó vallás(!) remélem nem kell sok mindent szájbarágni a témáról.
Anynira primitív dolog az emberi természetet vallásokra kivetíteni. (és itt gondolok a zsidőkra, muszlimokra is)

Rövidre zárva a dolgot: Attól még, mert a szűk környezetedben az emberek hanukázni, vagy mekka felé imádkozni szoktak, a többség karácsonyfát állít.

picur3ka 2009.09.25. 15:31:04

@Kravver:

Igen, mond, szekularis allam/gepezet/hatalom, torvenykezes. De meg ez se nagyon all meg egeszen, ha olyan politikai part van, hogy kereszteny demokrata.

picur3ka 2009.09.25. 15:32:25

@Plutonic:

Semmi gond, csak nem ertettem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 15:32:48

@Félkupica_Fehér_Főnök: annyiban mondjuk azért igazat kell adjunk neki, hogy az ország igen jelentős hányada nem gyakorló katolikus. sőt, nem gyakorol semmilyen vallást. amennyire képben vagyok, ez nem egyedi jelenség, hanem egész Európára jellemző. természetesen a többség karácsonyfát állít, ám két dolog: 1. a karácsonyt a napforduló termékenységi ünnepére ültette rá a katolikus egyház, mintegy legalizálva a pogány hagyományt. 2. a karácsony/hanuka/stb. december végi ünnepek már az emberek javarészének inkább a bevásárlás, mint a szeretet ünnepeként él.

Mivel nem vagyok hívő (még ha nagyanyám akaratára meg is kereszteltek), így ezen folyamatból nem a vallás, hanem a szeretet és a család jelenlétének hiányát fájlalom jobban, és a magam részéről meg is teszem, amit tehetek, azaz a karácsony a családé.

Plutonic 2009.09.25. 15:34:06

@picur3ka: Először én sem! :DDDDD

belzebubó 2009.09.25. 15:41:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ne keverjük a kereszténységet és a katolikus vallást. Nem ugyanaz! Mindjárt jön Mj és kikapsz :)) Már annyiszor de annyiszor tette ezt itt helyre.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 15:55:40

@belzebubó: Ezt a témát én vittem félre. Gyorsan hozzáteszem, hogy szándékosan. Egyrészt a kereszténység a nagyobb halmaz, másrészt biztos vagyok benne, hogy liberté örömködése sokkal inkább a kerszténységnek (nemlétének) szólt (volna). (Ami később be is jött, ő is átvette a megfogalmazást, ugyanabban a vitában.)

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

csak tőmondatokban, utána lépek

-Erre írtam korábban, hogy fogalmazás kérdése az, hogy mit nevezünk "keresztény országnak".

-Az "igen jelentős hányad" -ról nincsenek információink, bár a nagyobb városokban tendencia a vallás visszaszorulása, de vidéken igenis erős a jelenléte, a lakosság többsége pedig itt él.

-Számold meg, hogy a karácsonyon kívül hány keresztény ünnepet, hagyományt ismersz még. :o)

-Szeretet? Ha alkalmad adódik, akkor látogasd meg rég nem látott rokonaidat, akik lehetően egy kisváros / falu lakói. Garantáltan nem arról fog szólni a karácsony, hogy ki ad a másiknak nagyobb plazmatévét.

Szevasztok!

Kravver 2009.09.25. 15:57:58

@Félkupica_Fehér_Főnök:
A karácsonyfa-állítás kb 200 éves szokás, ha jól tévedek, akkor valami germán mítoszra/ünnepre telepedett rá a kereszténység, mint annyi más esetben (pl húsvét)

@picur3ka: Igen az nagyon helyes, legyen is ilyen párt, csak tudja magáról, hogy nem ő az utlimate truth&tuti, csak egy a sok nézetrendszer közül. Jelzem, hogy kalózpárt is van, mégsem nevezzük kalóznak svédországot, illetve hogy szívedhez közelebbi példát is hozzak, szocialista párt is van, mégsem mondjuk, hogy magyarország szocialista ország.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 16:00:58

@belzebubó: ebben lehet valami, a kereszténység eszméjével a katolikus vallás már maximum egyes pontokon találkozik.

Kravver 2009.09.25. 16:05:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Kb csak azokon a potokon, ahol a zsetont kell felvenni, vagy a Zemberek magánéletébe lehet beleszólni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 16:11:33

@Félkupica_Fehér_Főnök: érdekes, nálunk a szűk családban sem arról szól a karácsony, mint ami a divat, még ha nem is imádkozunk. érdekes, húsvétkor és karácsonykor - már ha épp nem gályázás van, pl. húsvétkor szinte mindig - összegyűl a család, és tudunk örülni egymásnak, pedig egyesek igencsak messze szakadtak :-) a legalizálást nem véletlen vittem bele, ezt te is tudod. mivel bűnös mód ateista vagyok, így sajnos nem ismerem mindegyik ünnepet és hagyományt, viszont azért jópárat igen. Ettől még nem fogom azt mondani, hogy minden ünnep és hagyomány ilyen, csupán a magam beteges nézeteit és tapasztalatait osztottam meg, mint egy városi barbár :-)

belba 2009.09.25. 16:20:24

"Polgári Törvénykönyv módosításának kijár a "nagy" és a "történelmi" jelző." - mondta Draskovics Tibor.
De jó is lenne, ha felébrednénk, és rögtön eszünkbe jutna, hogy mindez már csak történelem...

Kravver 2009.09.25. 16:40:18

Akkor most ontopic:

Nem értem a felháborodást. Olyasmi ez, mint a kutyaevős poszt volt. Nem lesz kötelező összeházasodni a testvéred gyerekével, csak nem büntetik, ha megteszed.
Akinek ez kellett, az eddig is csinálhatott neki gyereket (max nem vallották be), aki meg irtózik tőle az ez után sem fog az unokahugival kavarni.

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 16:48:59

ez szemét aljas kirekesztés, mert a testvéremnek nincs is gyereke! akkor mostan micsinájjak???

@belba: annak is a szemétdombja...

tudi 2009.09.25. 16:54:52

Én ezen jót röhögtem, kínomban.

Horizont 2009.09.25. 17:18:09

@Kravver: Kár, hogy nem érted a felháborodást,ez sajnálatos rád nézve! Nem lesz kötelező elvenni a testvéred lányát, de nem is erről beszélünk. Egy normális, egészséges gondolkodású embernek, ez eleve tabu örök idők óta, se törvényen kívül, se törvényesen nem fekszünk össze ilyen szintű rokonnal! (semmilyen szintűvel) Ez arról szól, ha mégis megteszi egy aberrált elméjű akkor ezt nem büntetik.
Egy országot minősíti a törvényei (is)!!! A hozzáfűzött magyarázat meg pláne.
A többséggel szemben meg nem kéne hugyozniuk, mert olyan lesz a lábszáruk! Egyenlőre csak az! De ami késik nem múlik!

picur3ka 2009.09.25. 17:39:05

@Kravver:

Csunyan csusztatsz. Az orszag nem a szocializmusra epult, s alapult. Az tette tonkre.

On topic:

Nem. Ez erkolcsi ferto teremtese. A torvenyek lezullesztese olyan szintre, hogy a tarsadalom legaljanak viselkedese beleillesztheto legyen. Forditott integracio, ha tetszik. Nem felemelkedes, hanem lealacsonyulas. Es igen, van hatasa, tarsadalmi hatasa van, megvaltoztatja a tarsadalmi normat. Ezt jol lathattuk a megelhetesi bunozes kapcsan, bizony, egyre tobben bekapcsolodnak es egyre szemtelenebbul. Hogy Gezat idezzem, meg a godrot is ellopjak mar.

Ugyanez, az oktatasban. Modositas ugy, hogy a teljesen korlatolt szellemi kepesseguek is 'magas' vegzettseget szerezhessenek. Persze a fenti kapcsolatakban szuletokre is gondolva.
Ez a torveny maga az onellentmondas, leven a torvenynek a tarsadalom vedelmet szolgalo feladata, hiszen pontosan a karara van.

Hogyan segitsuk elo egy teljesen versenykeptelen, gyagyas orszag epiteset.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 17:43:39

@zero:

Kubatovról kb. minden fideszes funkci tudja, hogy nem az eszéért van ott. Ezek után nem csoda, hogy még egy gombot se képes eltalálni.:-S

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 17:44:51

@Mj: a mai nappal kapcsolatban mi legyen? lassan indulok az Emberkerthez, ha lesz valami

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 18:48:55

@picur3ka:

"Eddig az ilyen hazassagok torvenyellenesek voltak."

Az a gáz, hogy nem, ha a jegyző engedélyezte. Egy jegyzőt meg úgy lehet megkenni, ahogy nem szégyellik. Én inkább bírósági engedélyhez kötöttem volna, de ezt a legenyhébb, legliberálisabb énem mondja. El se merem képzelni a helyzetet, hogy mondjuk én és az unokaöcsém, vagy a bátyám és az unokahúgom... Egyszerűen viszolygok tőle, ugyanis vannak olyan családi keretek és tabutémák, amelyeket normálisan nevelt ember nem lép át.
Viszont ezzel együtt sem kellene az egész Ptk.-t erre alapozva megítélni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 18:49:47

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ha van kedved, tényleg összefuthatunk, és akkor a többit mailben megbeszéljük.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 18:54:11

@picur3ka:

Szerintem ennek fényében elég félrevezető az ivartalanítás szó, ami inkább kasztrálásra utal:

"a bíróság döntése alapján nemi vágyainak csökkentése céljából gyógyszeres és pszichoterápiai kezelésnek vethető alá"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 18:58:25

@picur3ka:

Akkor lehet, hogy tényleg Liberó?:) Baloldali körökben jellemző a kereszténység orrba-szájba való szidása alapvető ismeretek nélkül. Persze keresztényezni divat, de a zsidó vallást kritizálni már antiszemitizmus.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 19:01:40

@Félkupica_Fehér_Főnök:

"Nem a vallás terjeszkedett erőszakkal, hanem az ország királyai terjesztették erőszakkal"

És még ez sem biztos, de ezt már leírtam Libertének.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 19:03:04

@belzebubó:

:D Na erről regényt tudnék írni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 19:08:56

@Kravver:

Németországban 400 éve állítanak fenyőt, az első fát a hagyomány szerint maga Luther állította. Nálunk az 1800-as évek első felében terjedt el bécsi divatra a főúri családokban, ami az 1900-as évek elejére szinte mindenhol általánossá vált. Én nem a karácsonyfát hoznám fel példának, hanem az éjféli misét. Még azok is elmennek rá, akik amúgy soha nem vesznek részt misén. Én a magam részéről már azzal is megelégednék, ha minden család a szeretet ünnepének tartaná, és ennek fényében is viselkedne, hiszen ez volt Krisztus legfontosabb üzenete.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 19:11:41

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hogy el tudd képzelni a különbséget, képzelj el egy fát, aminek egyetlen, széles törzse van. Ez a (nyugati) kereszténység. Az ágai pedig 1517-től a katolikus, az evangélikus, a református, az antitrinitárius vagy unitárius és az azóta is egyre szaporodó felekezetek.

picur3ka 2009.09.25. 20:02:58

@Mj:

Ha megengeded, vitaznek ezzel. Nagy erkolcsi es gyakorlati kulonbseget latok az eseti elbiralas es egyszeru torvenyi gyakorlat kozott.

Senki nem iteli meg az egesz Ptk-t itten, kulonosen en - hiszen nem olvastam az 1300 oldalat neki - csak a gyakorlati jelentoseget bizonyos torvenyeknek es a trendet, amit valoszinuleg kepviselnek.

Aaaaaaah, Liberte nem vot kepes ilyen modorra. Abszolutli negativ.

picur3ka 2009.09.25. 20:05:24

@Mj:

Na, az ujsagok cimadasi gyakorlatarol kulon lehetne duzzogni, de nem erdemes.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 20:10:57

@picur3ka:

Gondolom ez erre vonatkozott:

[A] ""Polgári Törvénykönyv módosításának kijár a "nagy" és a "történelmi" jelző." - mondta Draskovics Tibor.

Tényleg feltette a koronát ... csak nem éppen oda .. köszönjük MSZP, és köszönjük a 6 SZDSZ-es képviselőnek is!"

A trend meg elég vegyes. Például most már nem kell kitérnem, ha megtámadnak, meg szúrhatok én is, hogy megvédjem magam.

Ha a modoruk különbözik is, azért az ideológiájuk és az alapműveltségbeli hiányosságaik meglepően hasonlóak.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 20:11:37

@picur3ka:

A helyesírási förtelmeiken is lehetne bosszankodni, de azokon se érdemes.:-/

f.m.j. 2009.09.25. 23:36:50

@picur3ka:

nekem az furcsa, hogy egy liberális honatya kezdeményezte, igaz Lenygyelországról beszélünk...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.25. 23:47:50

"- Té gázsi, té jobban nyomod, mint apu!
- Tudom, anyu mondta!"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 02:38:57

@mókusfüles bukósisak:

"Lenygyelország"

Bocs, de ez így elég csúnyán néz ki.:) Amúgy látnád az ausztrál liberálisokat...:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.26. 11:09:35

@belzebubó:

Én is gyorsan el tudom intézni.

Van-e majd minden településen (legalább) egy templom?
Na, akkor bizony keresztény ország vagyunk.

f.m.j. 2009.09.26. 17:19:36

@Mj:

te nem ismered, hogy elgépelés? Ne idegesíts már hülyeségekkel, szerinted nem tudom leírni ennek az országnak a nevét? :)

belzebubó 2009.09.26. 18:01:31

@laspalmas: hát, nem is tudom most találtam tesz-vesznél...lehet,hogy Kravver jól beszél :))
www.youtube.com/watch?v=hugpgPuZWJY&feature=player_embedded
De ennek gondolom jobban örülne az itt kommentelők fiúk jó része,de nekünk sajnos az előbbi jutott.
www.youtube.com/watch?v=tVeqNuHcb-I

f.m.j. 2009.09.26. 18:17:58

@belzebubó:

de azért vicces, hogy a fickók mosolyogva nézték, a nőcik meg fintorogva-undorodva :)

engem a zsidók ugrabugrálása sem zavarna, ha közben meg nem azt hallanám folyton, hogy nem fontosak a magyar hagyományok... és ez a zenélés erőfitogtató volt
Egy igazán rasszistanáci országban szerintem legalább megvetően néztek volna a járó-kelők, itt meg csak a döbbent arcok, vagy unott tekintetek (de lehet, hogy ez már önmagában is rasszista dolog, ha nem örülök velük?) láthatók.

Horizont 2009.09.26. 19:21:28

@belzebubó:
Meglepődtem, hogy a zsidók ilyen örömködők :))
Vajon a másik megállóban meg üveges és botos táncot jártak a magyarok???
Milyen jó, hogy épül a 4-es metró! Ott (is) még minden lehet!(ha kész lesz)

belzebubó 2009.09.26. 20:58:05

@Horizont: a verbunkosnak ott lesz a helye, de arra még várhatsz...:))

Horizont 2009.09.26. 21:02:12

@belzebubó: Verbunkos?? Inkább bunkósbot amivel fejbe vágnak nehogy magunkhoz térjünk!:))
Amúgy kösz, hogy beraktad, tetszett, ilyet se láttam még. (és még mennyi mindent nem )

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.26. 21:36:44

@belzebubó:

Köszi, láttam már. :)

Ez a videó egy nagyon jó bizonyíték arra, hogy mekkora rasszizmus/antiszemitizmus dúl az országban. A zsidókat annyira utálják, hogy még hozzájuk/rájuk sem szólt senki. Kopaszokat biztos figyelmeztettek volna többen az utastársak közül, hogy hagyják abba a mulatságot, őket nem------> kirekesztés!
Teljesen zavartalanul csinálhatták azt, amit szerettek volna, és ami történetesen mélyen összefügg a zsidóságukkal-----elképesztő!
Nemhogy rendőr, de biztonsági őr sem intette csendre/nyugalomra őket, ahogy általában másokat------faji megkülönböztetés!
Így, akaratukon kívül, mások hibájából garázdaságot követtek el------>skandallum!!!
Hol van ilyenkor a Jad Vashem, hogy tiltakozzon?

belzebubó 2009.09.26. 22:24:21

@laspalmas: És egyetlen egy sem kivánt nekik az újévre BUÉK-et,sőt fogalmuk sem volt róla,tényleg kirekesztő a metró közönsége ezen mihamarabb változtatni kell,hogy tudatosuljon mindenkiben,mert mint egy kommentelő elmondta,Mo. nem keresztény,igy kellene tudniuk a zsidó újéve dátumát! :DDD

f.m.j. 2009.09.27. 00:15:42

@belzebubó:

hát ja, vszeg Vásárhelyi Mária megvető véleménye annyi lenne, hogy a tudatlanság (hülyeszarnagyarok még azt sem tudják, hogy mikor van a zsidó újév,- én most negtudtam, de el is akarom felejteni gyorsan, és csakazértisből) nem mentesit a rasszizmus vádja alól :)

2009.09.27. 07:11:01

Mondjuk ki az a hülye, aki hozzá akar menni a nagybácsihoz? Mert szerintem semelyik unokaöccs se venné el a kedves mama testvérét....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 08:19:37

@belzebubó: na azért az utolsó mondat az fájt. ahogy szokás mondani, ne keverd a szezont a faszommal :-D viszont megnéznék egy olyat, amikor épp a Fradi-szurkolók mennek meccsre, pl. a XVII. szektor népe, akkor mennyire menne ez :-)
@mókusfüles bukósisak: ezzel csak tetézed, hogy rásszistá vagy :-) donna tonna VM-et meg egyszerűen elvinném az Avasra egy szál kommunikációs eszköz vagy jármű nélkül, aztán véletlen ottfelejteném :-) némi tapasztalatszerző körút jól jönne nekije is :-)

belzebubó 2009.09.27. 11:02:08

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ezt Kravver mondta nem te,félreérted: "Én csak örülök, hogy nem vagyunk keresztény ország. " Meg ezt is: "De van. Pl ahol a lakosság túlnyomó többsége keresztény. De ez a mienk ez nem olyan. "

Roxvox 2009.09.27. 13:27:27

Ha elvehetem, akkor akár el is vehetem, lényeg, hogy többen, azaz sűrűbben legyünk. :(((((

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 19:41:48

@belzebubó: nem személyeskedni akartam, csak attól hogy a városokban visszaszorulnak a vallások, nem áll át senki csak ezért hanukára :D amúgy lehetséges, hogy pl. a városokban is csupán a vallás gyakorlása szorul vissza. de mint tudjuk, vannak helyzetek, amikor nincs ateista :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 19:53:06

@laspalmas:

Keresztény ünnepkörhöz köthetők-e a munkaszüneti napjaink? A katolikus egyház kapja-e a legtöbb 1%-ot? Szokás-e hagyományból elmenni az éjféli misére? Adja-e a köztévé a Szent Jobb körmenetet? Meg van-e keresztelve több, mint 5 millió magyar? És még számos kérdést föltehetnék.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 19:53:44

@mókusfüles bukósisak:

Jól van na, bocsi, csak tényleg hülyén nézett ki.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 19:59:46

@belzebubó:

Amúgy jó, hogy eldönti, ki a keresztény és ki nem. Akkor én meg eldönthetem, hogy ő zsidó-e vagy sem?

Kravver 2009.09.27. 21:22:50

@Mj:
Köszi közben én is kigugliztam, de a lényegen nem sokat változtat.

@belzebubó:
"mert mint egy kommentelő elmondta,Mo. nem keresztény,igy kellene tudniuk a zsidó újéve dátumát!" - Ezt pontosan hol is mondtam? Kedvelem az ilyen funkcionális analfabétákat, akik egy mondat elején ha izzadva is, de végül sikeresen átrágják magukat, onnantól már saját jutalomjátékuknak tekintik, hogy a mondat végét saját gondolatuk szerint odavizionálják, majd ezt a katyvaszt úgy tálalják, mint az eredeti mondat idézése. Ehhez kell a vastagbőr az orcára..

"Keresztény ünnepkörhöz köthetők-e a munkaszüneti napjaink? " általában igen, bár ezek a keretény ünnepek inkább csak ráültek egyébként létező népi/pogány/stb ünnepekre. A kérdés ultima ratioként való felvetése pedig kb olyan, mintha 1962-ben azt kérdezed, volna, hogy Kommunisákról vannak-e elnevezve az utcák és a terek? Igen? Naugye, hogy kommunista ország vagyunk.
"A katolikus egyház kapja-e a legtöbb 1%-ot?" - az egyházak között bizonyára, mint beidegződés, megszokás.

"Szokás-e hagyományból elmenni az éjféli misére?" Nálatok lehet, de a lakosság többségénél szeritnem nem.
"Adja-e a köztévé a Szent Jobb körmenetet?" - adja. De hogy miért? Szánalmas egy bálványimádás, azon kívül visszataszító is. Csoda, hoyg még nem dobálták meg őket az igazmagyarok. :)
"Meg van-e keresztelve több, mint 5 millió magyar?" - nem tudhatod, szeritnem nincs, max 2M azok nagy része is megszokásból

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 21:59:28

@Kravver:

"Köszi közben én is kigugliztam, de a lényegen nem sokat változtat."

Az is szót nyugodtan ki lehet hagyni a mondatból. Egyébként szívesen. A lényegen pedig azért nem változtat az esetedben, mert a prekoncepciók makacs, ragaszkodó dolgok.

"általában igen, bár ezek a keretény ünnepek inkább csak ráültek egyébként létező népi/pogány/stb ünnepekre."

És? Ez pusztán vallástörténeti kérdés. Ma már senki nem Mithraszt ünnepli karácsonykor, nem is tudnak róla. Krisztus születésének ünnepéről viszont jó eséllyel igen.

"A kérdés ultima ratioként való felvetése pedig kb olyan, mintha 1962-ben azt kérdezed, volna, hogy Kommunisákról vannak-e elnevezve az utcák és a terek? Igen? Naugye, hogy kommunista ország vagyunk."

Hogy jön a hagyományos keresztény ünnepek állami és egyéni szinten való megtartása az utcák neveihez? Ha már utca- vagy hivatalos nevek, éppen a kommunisták szerették a szakrális jelzőket eltüntetni, aztán az utóbbi húsz évben szépen visszaállt a rend. Ami jelzi azt is, hogy a megszokásnál - 40 év alatt elvileg meg lehet szokni utcaneveket, főleg, ha még ateista agymosás is jön hozzá - sokkal fontosabb a meggyőződés. Persze nem mindenhol, van még Lenin és Vörös hadsereg útja is bőven.

"az egyházak között bizonyára, mint beidegződés, megszokás."

Nem, tudtommal abszolút első. Persze bizonyára csak megszokás az egész. Szerintem meg bizonyára nem, főleg egy olyan országban, ahol csomó ember fel se ajánlja az 1%-ot. Egy állítás, egy tagadás. Van más is a tarsolyodban?

"Nálatok lehet, de a lakosság többségénél szeritnem nem."

Szerintem. Aha, ez ütős érv volt, köszönjük. Ha egyébként voltál már éjféli misén, akkor tudhatod, hogy dugig vannak a templomok. Mérgesek is szoktak lenni az állandóan templomba járó öregek, hogy elfoglalják a helyeiket a ritkán járó "tudatlanok".:)

"adja. De hogy miért? Szánalmas egy bálványimádás, azon kívül visszataszító is. Csoda, hoyg még nem dobálták meg őket az igazmagyarok. :)"

Nem a véleményedet kérdeztem, de azért örömteli, hogy néha hajlandó vagy saját gondolatok kiizzadására is. Csak aztán legyen az ember eléggé toleráns, amikor a meggyőződését, hitét sértegetik. Tehát, elgondolkoztál-e azon, hogy a köztévé miért is adja a körmenetet, ahelyett, hogy mondjuk a manicheusok, a krisnások menetét vagy a mekkai zarándoklatot sugározná? Csak nem azért, mert országos szokás - még Rákosi sem tudott megszabadulni augusztus 20-tól -, ellentétben a manicheusok, krisnások vagy a muszlimok fontos ünnepeinek közvetítésével?

"nem tudhatod, szeritnem nincs, max 2M azok nagy része is megszokásból"

De, tudhatom, Erdő Péter is tudja, a csak katolikusok létszámát is. Mellesleg mi alapján ítéled meg ex hasibusz, hogy ki mennyire keresztény?

süti beállítások módosítása