Skip to content


       Szűrés lista

Napi pofátlan Eu-s pályázat II. (Besence Open)

Ha már ez egy ilyen nap ... akkor hadd szóljon!

Ha már mindenki összeszedte magát a 10 fatuskó okozta látványon, akkor utazzunk Várgesztesről Besencére.

Besence egy picike zsákfalu Baranya megyében, a horvát határ mellett. A wiki szerint 128 lakosa van.

Ignácz József polgármester, az OFA-ROP Hálózat Dél-Dunántúli Régiós Irodájának irodavezetője még 2006-ban:
"
Az internetszolgáltatás kialakítása, a településkép javítása tartozik a közeljövő fontosabb feladatai közé. Racionális munkaszervezéssel látok lehetőséget homlokzatfelújítási program indítására – sajnos ezt a pályázatot megszüntették. Jövőre mindenképp el akarjuk készíttetni rendezési tervünket, és egy közösséget szolgáló épületet szeretnénk kialakítani egy önkormányzati tulajdonú házban."

2009:
45 ház.
126 lakos.
16 embernek van munkája.
90%-os munkanélküliség.

És egy 3 milliós támogatásból épülő teniszpálya (!):



A falu olyan szegény, hogy mindenre pályázik, amire csak lehet, és a polgármestert nem zavarja, hogy senki sem tud teniszezni, de a TV-ben már látták, hogy kell ...

Mellesleg a polgármester úr az SZDSZ EP listájának a 4-ik helyén szerepelt.

És tényleg pályáznak, 3 hete is nyertek a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél:



Értitek, ugye? 128 lakos, de a komplex akadálymentesítés 6 millió 800 ezer forint. Miért nem építettek mindjárt egy vadonatúj polgármesteri hivatalt?

Ami amúgy szimpla parasztház:



Szeretném, ha egy független vizsgálóbizottság vizsgálná át az összes EU-s pályázatot.

Aztán a vizsgálat eredményét egy másik független (ha lehet EU-s) bizottság vizsgálná át, A-tól Z-ig az egész pakkot.

Majd az EU-s független bizottság eredménye az ügyészségen landolna, és újra megnyitnák a Gyorskocsi utcát ... melyet EU-s pénzekből addigra szépen felújítanak.

(videó: RTL)

Címkék: eu pályázat abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr391483889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mourinho már nem a király 2009.10.29. 14:06:30

A fóti polgármesteri hivatal is egy egyszerű parasztház.

Ganger 2009.10.29. 14:07:51

Azt kéne megérteni, hogy az EUhoz hiába fordulnak ilyenkor jogorvoslatért, jogsegélyért, az EU igazából csak ÖRÜL annak, hogy a szűkös támogatási forrásokat ilyen szarul használja fel az ország, mert ezzel bebetonozódik a lemaradásunk, és a komparatív versenyhátrányunk azokkal az országokkal szemben, ahol a vezetők nem a saját zsebükbe tolják a pénzt, hanem legalább részben a közjót követik. Ez (EU tám.pénz) ugyanis nem zsebpénz, hanem a jövőbeli fennmaradás záloga (lehetne). Úgy gondolom, hogy ez igazságos is, az az ország boldoguljon, ahol az ország érdekeit tartják szem elől, az EU-nak ehhez valóban semmi köze. Továbbá, hogyha ilyen embereket választunk meg vezetőknek, akkor ezt meg is érdemeljük. És még egy, vesd össze azzal, amikor pl. a gazdáknak kicsit több támogatás, vagy az Audinak több K+f pénz menne, akkor az EU egyből és azonnal tiltakozik, és eljárást indít. Azért, mert ez erősen sérti az ő érdekeiket. Ha viszont itthon a fejlesztési pénzeket ellopják, az bizony az ő érdekeiket szolgálja.

ikszD 2009.10.29. 14:09:25

Nem tudnak teniszezni de látták már a tv-ben...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 14:11:39

@ikszD:

Ja, ez EPIC xD

És - bmeg ezt el sem hiszem-, de még büszkén bele is mondja a kamerába!

szabogyula 2009.10.29. 14:17:15

@ikszD: Akaratán kivül a nap mondása .
Marika néni ! gyün a templomba ? Nem lehet lelkem , meccsem van a Gizivel , utána meg az ejusoknak főzök egy tyúkhúslevest .

esef 2009.10.29. 14:17:24

Ráadásul ezek a fejlesztési pénzek sem tartanak majd örökké. Egy-két év és annyira fejlettek leszünk, hogy már nem jár ennyi fejlesztési pénz...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 14:17:38

Jó hát na! Jóskabátyja szereti a teniszt. Mégiscsak jobb ez mint ha Q7-es audit bérelt volna. Ugye hogy ugye?

szabogyula 2009.10.29. 14:18:08

@zero: És vigyorog , mintha érezné ....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 14:19:10

Amúgy meg Wimbledon a testvérvárosa Besencének nem? Akkor meg?

esef 2009.10.29. 14:20:20

Gondolom a 128 lakosból 120 még véletlenül sem cigány.

szabogyula 2009.10.29. 14:21:10

És az milyen durva ?: " Jövő tavasztól ez már bevetésre kész " :))

esef 2009.10.29. 14:21:35

Besence Open :)
Salakos vagy füves pálya? Ha nem az utóbbi, akkor nagy lúzerek, csak vonalat kellett volna húzni a falu végén a rétre...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 14:22:13

@ostoba 8o:

Asszem akkor vmi választások is lesznek ....

fonok1 2009.10.29. 14:22:52

Na azért kis torzítás van benne, mert 6,5-ből új polgármesteri hivatalt azért nem lehet felhúzni, max felújítani.
A cikk írója nem véletlenül felejtette el megemlíteni, hogy ez a falunak törvényi kötelezettsége.
Szóval ha nem nyer rá lóvét, akkor a helyi költségvetésből kell megcsinálni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 14:22:59

@esef:

LOL ...

Besence Open .....be is tettem a címbe xDDD

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 14:23:23

A kertben lévő tyúkoknak szeretnék egy operaházat a tyúkól mellé,mert ott mindig szól a rádió és a rádióból már hallották,hogy hogy kell énekelni..
Beérem potom 3 milliárddal.
A pályán meg gondolom majd az üres sörösüvegeket fogják majd egymásnak szerválgatni..

esef 2009.10.29. 14:23:52

Ha már Baranya: Alsószentmártonról nem lesz poszt? Aki nem ismerné, az egy tisztán cigányok lakta falu. Náluk nem volt "fejlesztés"?

rolika 2009.10.29. 14:24:15

Idióta rövidítések minisztériuma? OFA-ROP...

A polgi biztos tud teniszezni :-)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 14:24:48

@ostoba 8o: jövő tavaszra majd lehet kérni újra pénzt felújításra, mert mint tudjuk az efféle pályáknak kimondottan jót tesz a tél. :D tehát majd bevetésre készen fog állni a markával a kivitelező :D

Amúgy nagyon kis hangulatos, és versenyképes teniszpálya. :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.29. 14:25:35

@fonok1:

A lépcső egyik felét lebetonozni hogy a kerekesszékkel is fel lehessen menni? 6 millióból?

Krikri 2009.10.29. 14:25:43

@Ganger: mélyen egyetértek :-(
2013-ig kapunk eu-s pénzeket, összesen tán 8 EZER milliárd forintot....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 14:26:31

esef 2009.10.29. 14:21:35
Besence Open :)
Salakos vagy füves pálya? Ha nem az utóbbi, akkor nagy lúzerek, csak vonalat kellett volna húzni a falu végén a rétre...

A vidijón tisztán elhangzik, meg a képen is látszik hogy SALAKOS :D

esef 2009.10.29. 14:26:45

@zero:
Most még nevetünk rajta, de amikor jövőre itt rendezik a a Besence Open-t Federer-Nadal döntővel, akkor lesz ám a nagy nézés! Mármint ők fognak nagyot nézni, amikor a gatyát is lelopják róluk...

Krikri 2009.10.29. 14:27:36

347 milliárd euro....

esef 2009.10.29. 14:27:51

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Horn Gyula elvtársat idézve: "Na és?"

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 14:29:19

Besence ugye ott van a horvát határon. Goran Ivanišević Besencén lesz újra ranglista első. Baszki, hogy ti semminek nem tudtok örülni. Fasz kivan :D

szabogyula 2009.10.29. 14:29:58

Egyébként a pali rátapintott a lényegre , mert Magyarországon kurva sokan dolgoznak úgy , hogy " láttam már a tévében "

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 14:30:22

@esef: igazad van, lehet hogy Besencén mindenki annyira vágni fogja a teniszt, hogy műanyag borítás kell nekik a gyors játékmenet miatt. Ezek a fránya részletek....

szabogyula 2009.10.29. 14:34:25

Röhögünk, röhögünk , de tényleg most a wimbledoni polgi már a google earthon van : Where is this fuck besence ?

albino combino 2009.10.29. 14:35:05

élelmes a polgi. biztos csak a falu javát akarja. előrelátóan pályáznak minden fas... őőő akarom mondani minden projektre. ugye 90 % a munkanélküliség. de ez nem is számít. a zindex most írta hogy át kellene térni a GDP figyelgetése helyett a nemzeti bódottág mérésére. milyen öröm lesz ott a faluban ha mehetnek majd tenicezni. beindul majd az élet ott is. nem lepődnék meg ha tényleg lenne ott 1-2 nagy meccs. (nadal-federer kezdetnek)
@esef: nem tudom ez hogy jön ide. inkább már egy kis zsidózást ha lehet kérni

fonok1 2009.10.29. 14:39:11

@zero: Megismétlem:"új polgármesteri hivatalt nem lehet felhúzni, max felújítani."

szabogyula 2009.10.29. 14:39:15

@albino combino: B+ !!! Te egy nagyon udvarias rasszista vagy ! :))

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 14:41:17

Repülőteret Jászágónak!!!
Metrót Tornabarakonynak!!!
Teniszpályát Besencének!!! Ja, már van? Akkor épüljön crosspálya, síközpont és nyári bob.

Eldobom az agyam...

Egek, hol van ez az én halovány kis Lehel téri hajléktalansimogatós ötletemhez képest?!
Kreatívabbak a srácok, mint hittem.

jpmjpm 2009.10.29. 14:45:15

Az egész polgármesteri hivatal nem ér 6 millát. Inkább robbantsák fel és akkor többet nem akadályoz senkit.

albino combino 2009.10.29. 14:46:01

@ostoba 8o: nem merem máshogy mer' figyel a zenbéhá

esef 2009.10.29. 14:47:00

@triumphator:
Lehet, hogy az is lesz még? Talán ez még nem a centerpálya.

szabogyula 2009.10.29. 14:47:00

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): A mai Vb termés hihetetlen : fadarabok egy erdőben , és 3 köbméter salak széttalicskázva egy zsákfaluban ... Mindez 10 millióért ....

albino combino 2009.10.29. 14:48:19

@triumphator: amihez metróval lehet eljutni? ->@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
mondjuk nem kéne demszkájnak ötleteket adni mert bajnaival brainstormingolnak egy kicsit és kiötlik hogy az új 5-ös metró 2013-ra Besencére ér.

esef 2009.10.29. 14:48:24

@ostoba 8o:
Azért ne feledjük az örök klasszikust, ami elég sok posztot kapott már: a 4-es metró...

esef 2009.10.29. 14:49:43

@albino combino:
Lesz Besence alsó, Besence faluközpont és Besence felső. Természetesen alagútban. A metró is és az odavezető út is.

szabogyula 2009.10.29. 14:49:56

Nem ment át ...
A mai VB termés hihetetlen : fadarabok egy erdőben , és három köbméter salak széttalicskázva egy zsákfaluban ..... mindez durván tizmillióért !

szabogyula 2009.10.29. 14:51:26

Kaszinót Besencének !

Mourinho már nem a király 2009.10.29. 14:52:10

Én megértem azért. Ha már nincs munkájuk legalább üssék el valamivel az időt :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 14:52:35

@albino combino: "hogy az új 5-ös metró 2013-ra Besencére ér. "

összekutyultad a számokat bazz, 2013-ra a nyomorult 4-es sem ér el.

2310-et akartál írni, nem? Addigra a sky dinasztia leszármazottja (pontosabban XXII. Sky Gábor) lesz a főpolgi, és XIX. Bajnai Gordon lesz az - elhúzódó válság miatti - újabb; 2010-től folyamatosan fennálló szakértői kúrmány feje...

Marcellusca 2009.10.29. 14:53:10

@ikszD: Ja, ja!
Qrwa jól tudok teniszezni.
Csak még nem próbáltam. :D

esef 2009.10.29. 14:54:05

@ostoba 8o:
Kikötőt is! Nem baj ha nincs hajózható folyó a közelben, majd elkanyarítjuk egy kicsit a Dunát!

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.10.29. 14:54:51

@ostoba 8o:
ez csak a jéghegy - akarom mondani a leader-korrupció - csúcsa. kismillió forintocskák gurultak a megfelelő helyekre észrevétlenül. a főlúzer zuschi meg szaros 50 misi miatt ül, mint veréb az ágon...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 14:55:42

Nem kell oda ütő basszus!Pályázzanak távirányítható teniszlabdára!
Vagy teniszszimulátorra.És máris kész a világ legelső szimulátoros teniszpályája.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 14:55:48

@esef: nyújjjjá máááá magadhoz, és nézd meg a térpéket!!!

2 hatalmas folyó is kanyarog ott Besence környékén:

Fekete-víz, és Pécsi-víz

Marcellusca 2009.10.29. 14:56:20

@fonok1: Na ne b@ssza már meg az a .... !
Nehogy már 6,5 milla legyen két palló, amit ráraknak arra a 3 lépcsőfokra!

esef 2009.10.29. 14:56:39

@zero:
Könyörgöm, csak legyen egy, ismétlem EGY olyan EU-pénzes poszt, ami értelmes dolog építéséről szól. Lehet svéd, finn vagy dán projekt is, ha már hazait nem találunk...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 14:57:09

@esef: Természetesen mellé egy rakétakilövő bázissal..

szabogyula 2009.10.29. 14:57:14

@esef: A kikötő ellen tiltakoznak a besencei lakosok , mert a sarka belelógna a repülőtér egyik termináljába .

Rwindx 2009.10.29. 14:57:50

Legalább egyértelmű hogy nem csak a magyar állami pénzeket lopják el pofátlanul ezek a disznók, hanem az EU-s pénzeket. A következő lépés az lesz, hogy az EU vizsgálódni fog ahogy Bulgáriában tette, a pénzeket vissza kell fizetni (kinek? nekünk) majd a következő időkben a fejlesztési pénzeket durván le fogják korlátozni, akkor is ha ténylegesen arra menne.
A rohadékok meg megússzák, ahelyett hogy akasztófára kerülnének.

Marcellusca 2009.10.29. 14:58:17

@Jack/rendetteremt/: Jaj, de tudatlan vagyol, he!
Nem a tikoknak köll a zoperaház, hanem a marháknak.
Mer' a zenétűl tejelnek jól.

esef 2009.10.29. 14:58:43

@Seduxen:
Húúú, baszki, hiszen ott a Dráva is!
Vízerőművet Besencére!

esef 2009.10.29. 14:59:18

@Jack/rendetteremt/:
A végén amikor az átadóra lemegy minden fejes, akkor meg atomot nekik, nem? ;-)

fonok1 2009.10.29. 15:01:11

@Marcellusca: Nem csak kerekesszékesek vannak a világon. Nem szeretnéd, ha elmenne a nagyi az ő esküvődre, amit a tanácsteremben tartanak, csak épp nem tud bemenni az ajtón, mert az nem elég széles? Nem a rámpa kerül 6,5 millióba, hanem az egész, az után nyilatkozz, ha láttad a költségvetési kiírást. Lehet, hogy az egész épületben 30 éves felpöndörödő pvc padló van, amiben a nagyi szépen dobna egy hátast és full burkolatcsere van. + full vizesblokkfelújítás

budai zöld 2009.10.29. 15:01:26

@zero:
2-3 hete talán a rádióban éppen azt fejtette ki a polgármester, hogy mennyire abszurd, hogy a 90%os munkanélküli kb. 0 költségvetésü faluval pályáztak mindenféle munkahelyteremtö bizbaszra, amire esélyük sem volt, többek közt a kötelezö magas önrész miatt. Bezzeg a teniszpálya átment csont nélkül 95%-os támogatással.
Azt mondta, hogy bármilyen bizarr, megépítik, és reménykednek, hogy generál valami (idegen)forgalmat/bevételt, nyilván nem a faluból.

Szóval szerintem itt egyelöre a rendszer a vastagbörös, nem a falu.
Majd ha megépül a létesítmény és ruhaszárítókötél lesz a háló meg deszkasufni az öltözö, akkor vegyétek elö a polgármestert.

albino combino 2009.10.29. 15:02:12

@Seduxen: pedig 2013 lesz az. jó előfordulhat hogy ismeretlen okból kicsit többe kerül, kicsit késni fog, de megpróbálják tartani a 2013-as céldátumot

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 15:02:18

@esef: na ugye... "merjünk nagyot álmodni" :)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.29. 15:03:34

Valaki olvasta Ignácz József polgi életrajzát:
Nyelvi képzettség:
Angol: írás, olvasás ,beszéd társalgási szinten
Német: írás , olvasás ,beszéd társalgási szinten
Beás : anyanyelvi szint <<<<<< ?????

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 15:04:07

@Marcellusca: Szegregálod a csirkéket!Rögtön írok az Egyenlő Bánásmód Hatóságnak! :-D @esef: a szomszéd faluba meg jöhet egy atomerőmű meg egy mesterséges sziget felhőkarcolókkal a patak közepére! ;-)

albino combino 2009.10.29. 15:06:04

@Rwindx: sztem nem lesz itt semmi vizsgálódás. az EU nyugati felén csak örülnek hogy a balkáni marha ilyen hülyeségekre költi azt a kis adományt, ahelyett hogy megpróbálna NY-Európai szintre emelkedni. a francia, angol stb. kereskedőláncok hozzák ide a szemetet aztán meg röhögnek a markukba. próbálnának meg mondjuk vízmeghajtású autót csinálni EU-s pénzből. hááát azt nem hinném h szó nélkül tűrnék odafent

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 15:07:06

@albino combino: "kicsit" többe... ja, ezt már ismerjük. kb 5X annyiba, nadehátmégígyismegéri, és különben is a zorbán tehet róla.

tegnap horváth csabika főpolgihelyettes kb eképpen bírta kommentálni a fidesz fővárosi sajtótájékoztatón elhangzottakat... nem kicsit forrt az agyam

esef 2009.10.29. 15:07:22

@Jack/rendetteremt/:
Forma1-es pálya? Lehetne éjszakai verseny tök sötétben, mert a Jauzsi meg a Sányi felszednék a rézkábeleket...

@Talon Karrde:
És még engem fikáztok ti itten, mert utálom a cig... akarom mondani, a beás és lovári nyelveket is beszélő "magyar állampolgárokat"! :)

szabogyula 2009.10.29. 15:09:03

Sirok, mikor látom hogy egy magyar falu a teniszmaffia markába kerül .

Marcellusca 2009.10.29. 15:10:05

@Talon Karrde: WTF????????

@fonok1: OK! Igazad van.
De akkor sem kerül ennyibe az egész, még úgy sem, hogy kicserélik az összes ajtót, lebetonozzák a helyiségeket és csinálnak egy mozgáskorlátozott WC-t.
Csak akkor ilyen drága, ha van lenyúlás.
Az pedig van.
"Nem kicsit. Nagyon."

Don ZOZI 2009.10.29. 15:12:42

Nem az a legnagyobb baj, hogy felépült, hanem az, hogy valaki(k) nyertesnek bírálták el!!! Egy ilyen jellegű faluban nyilván nincs pénz, és persze, hogy pályáznak mindenre amit csak találnak... Megjegyzem én is ezt csinálnám a helyükben.
Azoknak kell a körmére nézni, akik elbírálják és továbbengedik azokat, amikre tényleg nincs szükség.

z666 2009.10.29. 15:12:59

@albino combino:
"róbálnának meg mondjuk vízmeghajtású autót csinálni EU-s pénzből. hááát azt nem hinném h szó nélkül tűrnék odafent "
Volt jópár ilyesmi próbálkozás, természetesen egy fillért sem kaptak a Nagy Testvértől...

martonx 2009.10.29. 15:29:55

Ez kész. Eldobtam az agyam. Csoda, hogy még ad nekünk pénzt az EU. És látjátok tuti, hogy nettó befizetők vagyunk.
Még ha az egyenlegünk pluszban is van, de hogy a visszakapott pénzt egytől egyig faszságra költjük az hétszentség. Akkor már inkább ne is adjunk pénzt az EU-nak, mert talán az itteni politikusok egy fokkal felelősebben tudnák megítélni a pályázatokat, mint a Brüsszeliek.

esef 2009.10.29. 15:36:38

@Talon Karrde:
Az egyik mondatban azt mondja, hogy nincsenek uzsorások (A faluban nincsenek uzsorások, ha erre gondol.), a másikban meg beismeri (Magánszemélyek is kölcsönöznek uzsorakamatra a falubelieknek? Igen..)

kamusamu 2009.10.29. 15:43:15

Nekem valahogy az Örökség c. cseh film ugrott be, kábé ugyanilyen hasznosan tudta Bohus felhasználni az ölébe hullott pénzt.
Körhintát a falu szélére a gyerekeknek, azt :)
- Bohus hol van? - 3 napja vedelnek a körhintán.

Vidéki 2009.10.29. 15:43:19

Az SZDSZ-t a „közvélemény formáló, független értelmiségiek” mindig úgy mutatták be az országnak, hogy ott a legnagyobb az országban a „szürkeállomány „ koncentrációja.

Ehhez képest csalódást keltő, hogy a besencei polgármester úr az SZDSZ EP listájának a 4-ik helyén szerepelhetett.

Marcellusca 2009.10.29. 15:45:02

@Talon Karrde: Hehe!
De ezt minek írta be?

"Iskolai végzettség: 2005 Pázmány Péter Katolikus Egyetem Jog és Államtudományi Kar Abszolutórium "

Legalább nem hazudta a diplomát. :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.29. 15:47:28

Az örök vicc:
- Jani bácsi, tud maga teniszezni?
- Nem tudom fiam, még sosem próbáltam...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 15:50:47

@esef: @zero:
Könyörgöm, csak legyen egy, ismétlem EGY olyan EU-pénzes poszt, ami értelmes dolog építéséről szól. Lehet svéd, finn vagy dán projekt is, ha már hazait nem találunk...

Már volt. A szentendrei skanzenvasút az egy pont értelmes dolog építése volt. Telt házzal üzemel.
Igaz hogy lehúzós volt a post, de volt.

esef 2009.10.29. 15:57:27

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Az már olyan régen volt, hogy nem is emlékszünk rá.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.29. 15:57:54

@Talon Karrde: Ez egy burkoltan rasszista hozzászólás volt. Fúj, szégyelld magad.
Amúgy meg: nocsak, egy dzsipó, aki 4 nyelven beszél? Közelg az Armageddon, testvéreim.

abandi 2009.10.29. 16:01:34

Iráni-atom eltemetőt kéne még csinyálni, valami faluvégre...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 16:06:41

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ja a "nincs mit ennünk bazmeg' " és a "pécsi IC lassú bazmeg' " jellegű kommenteket hagyd figyelmen kívül :D

Ez egy fasza kis beruházás lett.

Megélhetési rasszista 2009.10.29. 16:35:49

@Ganger: Ezt abban helyesbíteném, hogy az EU-nak nem az az érdeke, hogy szarul használjuk fel a pénzt. Hanem az, hogy ha már 12-14 év ígérgetés után föl kellett venni a keleti szocialista blokkot, nehogy ezrek, tízezrek, százezrek induljanak nyugatra a jobb élet reményében (mint pl. anno az NDK - NSZK viszonylatban), hanem a barma üljön a seggén otthon, hajtsa az igát, közben kinyomják a szemét ilyen faszságokkal. Mint pl. ez a teniszpálya. Lám-lám, az EU gondoskodik rólatok (lett teniszpálya, meg tíz farönk!), ti meg szépen kussoltok ott vadkeleten és járomba hajtva a fejeteket szeditek a gyapotot.

dr.justice 2009.10.29. 16:53:07

Akadálymentesítés. Magyarországon ez tipikusan úgy működik, hogy a két emeletes épületbe liftet építenek, ahelyett, hogy az előző művelet árának kb. 1%-áért a földszinten kialakítanának egy mozgáskorlátozottak számára használható tárgyalót.

Kartal (rezervált) 2009.10.29. 17:01:33

@albino combino: ez így igaz. Nézzétek meg:
premier.mtv.hu/Hirek/2009/10/28/07/Ebb_l_a_szabadalombol_magyar_munkasoknak_kell_meggazdagodni_.aspx

Találjátok ki, mennyi EU támogatást kapott Györgyi Viktor! Nem nehéz, szép kerek szám: 0 Ft.

abandi 2009.10.29. 17:04:37

@dr.justice:
Játszótér effektus...
Basszameg, kezd értelmet nyerni a paraszti észre alapozó kárpótlási-kizsákmányolási tervgazdálkodás bevezetése!
Pöcegödörben szarba lépni.

dr.justice 2009.10.29. 17:06:01

@Talon Karrde:

Igazából az lenne az érdekes, ha bizonyos nyelveken csak írni tudna, olvasni nem.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.29. 17:12:02

ennél sokkal nagyobb baj (mint 40 cm kilátó, 10 fatuskó stb.) hogy mikor beléptünk az Í-JÚba, függetlenségünknek azon részét is feladtuk, hogy megmondjuk (Magyar Állam , magyar állampolgárok) hogy a saját pénzünkből mire és mennyit költhetünk. (utalnék itt ZERO hstz-ére, miszerint 2004 előtt is épültek dolgopk az országban.)
Ma van forrás szőlőterület kivágására, ültetésére viszont nincs. Semmire sem jó átképzésre, de K+F-re és felsőoktatásra nincs. És sorolhatnám.

Emlékezzen mindenki, aki a csatlakozásra szavazott 2004ben, röhögve a Budaházy-féléken, akiket a zsédia bohócként, szellemi fogyatékosként ábrázolt és mutat most is.
Ja! És menjen Bécsbe cukrászdát nyitni!

abandi 2009.10.29. 17:30:41

@dr.justice:
Gondolom ez a fajtájára vonatkozik....

Horizont 2009.10.29. 17:48:41

Ezen az országon már olyan vastagbőr van, mint egy rinocérosz és elefánt seggén együttvéve! Vastag és ráncos!Már nincs levegő alatta, fulladozunk!
Ez polgármester? Röhögve teli szájjal mondja a baromságot! Nincs senki aki felülbírálja ezeket a pályázatokat, hogy mire, miért? Nincs senki aki leellenőrizze ezeket a pályázatokat, hogy tényleg annyi-e az annyi?És nincs senki aki ha ordenáré baromságot talál azt mondaná, na ezt már mégse? És ha mégis, akkor nincs senki aki feljelentse az ilyeneket? Egyesek azt hiszik ez Dubai? Teniszpálya? A rohadt életbe!
A rádióban (sajnos) csak félfüllel hallottam, hogy a vár oldalába 30 milliós pályázati pénzből szőlőt akarnak telepíteni, mert nem tudom hány száz éve is volt ott, és a külföldieknek milyen jó lesz, majd beállnak szüretelni is.:((( Mikor ilyeneket hallok, olvasok először mindig azt hiszem, hogy vicc vagy paródia. Á nem! Ez a mai magyar való világ!
Elveim ellenére sodródok a Jobbik felé:))) Vagy egy (sok) lámpavas felé??

szabogyula 2009.10.29. 17:55:01

@Horizont: Ezt a spontán " üvegzsebet " /VB/ nem olvassa senki az illetékes helyen ? Csak egyszer állna már ide valaki magyarázkodni ...de nem ...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.29. 18:01:13

@Horizont: erre van.örüljünk, hogy legalább erre van. ill örülnünk kellne. mint ahogyan fel is hívják sokszor a figyelmünmket. xmrd. eur-ból y mrd-tsikerült lehívni hurrá!

ha ez nem volna,semmi sem volna.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.29. 18:03:15

@Ganger: 2.komment. benne a lényeg. nem is kell tovább olvasni.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.29. 18:04:14

mindezekért nekünk kellne baszott keményen leszámoltatni ezeket.
lenne nagy nemzetk. felháborodás.

esef 2009.10.29. 18:07:30

@Horizont:
A vár oldalába nem mélygarázs/parkoló épül valemelyik bank jóvoltából? Vagy az már elkészült?

BarneyStinson · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/353-fiat 2009.10.29. 18:10:13

hát ezt a baromságot meg minek találták ki? biztos a polgármester valamelyik rokona teniszbizniszbe fogott és kellett neki 1 kis megrendelés. végülis a 7 miskát felezve egész jó kis kiegészitést kaphat a polgármester is.

Horizont 2009.10.29. 18:11:28

@ostoba 8o: @vero: Be vallom őszintén én egy kisember, átlagember vagyok, nem forgok semmilyen körökben, nincsenek bennfentes ismerőseim stb. de csak amit én hallok, olvasok nap mint nap ezekről a szemét, aljas, abnormális dolgokról már az sok(K). Nem akarom elhinni, hogy akiknek ez az asztala ne olvasna, ne hallana ezekről? Senki nincs akinél kiverné a biztosítékot, a kutyafittnesz, a 40 cm-es kilátó, a teniszpálya, a farönkök? Valamit csinálnunk kellene!! Hogy mit azt nem tudom! Májusig még megy ez a tobzódás? És ha utána is megy majd tovább? Ezt már nem lehet ép ésszel kibírni, ezt komolyan mondom! Hát a szörnyűségek országa lett a hazám???

llll5 (törölt) 2009.10.29. 18:21:09

Érdekes ez a 2 poszt az EU-s pályázatoról.A helyzet az, hogy a nagyobb pályázatok már 2OO2-2OO3-ban le voltak osztva bizonyos körök között.
OFF:Friss Hír tv hír:L.A.-ben lövöldözés volt egy zsinagógánál.Mi meg csak itt kommentelgetünk, helyes ez?:)))))ON

esef 2009.10.29. 18:29:26

@llll5:
Menjünk oda mi is lövöldözni? Kicsit messze van, nem?

Horizont 2009.10.29. 18:29:35

@esef: A mélygarázst nem tudom megépítették-e, csend van róla,de ez a szőlő téma nem helyette lenne. Kár, hogy nem hallottam az egész riportot, most meg nem találok róla sehol semmit:)

esef 2009.10.29. 18:31:11

@llll5:
2002-2003-ban ugyanezen körök között volt leosztva minden. Sőt, 1990-óta is ugyanezek a körök vannak. Ha egy kicsit még jobban visszamegyünk, a szovjetek bejövetele óta ezek a körök vannak. Csak közben volt egy generáció- és módszerváltás.

esef 2009.10.29. 18:34:22

@Horizont:
A garázsról annyit tudok, hogy kb. egy éve félbemaradt, hogy azóta mi lett nem tudom.
A szőlő nem rossz ötlet, de biztos, hogy a várba kell? Nem lehetne összekötni egy Balaton-Felvidékkel vagy egy Tokaj-Hegyaljával és ott megkopasztani a külföldieket? Aki csak Bp.-re jön az valószínűleg nem a szőlő, a szüret és a bor miatt...

Fényhajú 2009.10.29. 18:49:45

Ha betűtésztából kihányom,hogy TENISZPÁLYA még akkor is jobban jártak volna a lakosok.

Horizont 2009.10.29. 18:53:19

@esef: Félbemaradt? De hát az miatt bontották le azt az 500 éves falat nem?

mind2 (törölt) 2009.10.29. 18:56:11

@Fényhajú: én nem biztos , hogy a teniszpálya szót hánynám ki abból a tésztából.... :(

abandi 2009.10.29. 18:57:28

Remélem most a szakállasbácsi nem szól be az indexről, hogy azonnal kérek egy bocsit....

llll5 (törölt) 2009.10.29. 18:59:18

@esef: 8OOO km kb., repülővel nem nagy távolság:))))
Pontosan, ahogy mondod.Egyébként ezek a körök-gondolom nem meglepő-nagyrészt azonosak a volt "olajosokkal".

Horizont 2009.10.29. 19:03:24

@mind2: Ez jó:))
Szia! Rég jártál erre! :(

mind2 (törölt) 2009.10.29. 19:12:51

@Horizont: szia, de visszatértem... beállították a vérnyomásomat :) Egyébiránt az igazi favorit az akadálymentesítés. Az összedőlés határán álló, vályogból épült házak, számtalan eset az ország összes hátrányos helyzetű térségében. Iszony pénzek mennek el rá, értelme nincs...
Hanem amit nemrég hallottam : az OEP még arra is figyel, hogy melyik fogdoki mennyi érzéstelenítő injekciót használ rendelési idő alatt a praxisában. Akit kidob a gép, hogy túl sokat, helyszíni ellenőrzést kap, és elszámoltatják, hogy mégis, minek fájdalom csillapít ilyen eszetlen módon. Nos ismerve a népesség fogainak állapotát, el tudjátok képzelni, hogy egy orvos ezen spóroljon, vagy mégis mi a jó francot mondjon a betegnek ? Hogy bocsi, de most kínzatás lesz, mert a saját zsebemből kéne kifizetni a szuri árát, ugyanis az OEP nem finanszírozza ? Bazz, 50-es évek..... Üldöznek itt mindenkit aki melózik, közben meg Kalányos Esmeralda szerválni tanul Dél-Baranyában....igaz, addig se játékgépezik,... vagy éppen szül.
..minden rosszban van valami jó :)

Horizont 2009.10.29. 19:18:16

@mind2: Hiányoltalak! A humorod:))
Ha egyszer az OEP azt akarja, hogy nagyon fájjon, addig se érezzük, hogy más is fáj!

mind2 (törölt) 2009.10.29. 19:24:07

@Horizont: köszönöm, :)
.....én már arra várok, hogy mikor vetetik meg az EU-s pénzekből az Önkormányzatokkal a H1N1 elleni vakcinát..gondolj bele, micsoda biznisz lenne. Pályázni lehetne vakcinára, megnyernék, oltanának, elfogyna az a fránya több millió adag oltóanyag. Csodálkozom, hogy ez eddig nem jutott eszükbe.
@ostoba 8o: csak gondolom nem fából építik majd, meg alumíniumból se... sokáig nem állna a szerkezet, az is biztos :)

szabogyula 2009.10.29. 19:29:02

Jesszusmária !! Az olvasottak fényében vegyétek figyelembe azt a tényt , hogy 1 év múlva MI LESZÜNK AZ EU SOROS ELNÖKE !!!
Bocs de nagyobb betüket nem találtam .

abandi 2009.10.29. 19:29:12

@mind2:
A vakcinát imf hitelre bármikor kötelezővé tenném az ellenzékieknek!
El lehet költözni...jeligére.

Horizont 2009.10.29. 19:34:24

@mind2: Csak ne adjál ötleteket, mert lehet, hogy sunyin mégis olvassák a Vastagbőrt az illetékesek. Nem igazán fogy, pedig rémisztgetésben annyira jók:))

@ostoba 8o: Atyavilág és mi kit adunk???:))

szabogyula 2009.10.29. 19:37:48

Húúú.. most olvastam . Tájékozatlan vagyok . Mi adjuk az EU parlament elnökét . Ez még nem tudom mit jelent , de elindulok ásványvizért és elemért a rádióba , mert itt betyárvilág lesz ..
Nincs itt valami szakértő ?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.29. 19:39:19

Dícsértessék a Jézus Krisztus, szép jó estét mindekinek, mindörökké, ámen.
Besence még kapott asszem 2008-ban 41 millió vissza nem téritendő támogatást, többek között egy inkubátor házra (akkoriban az volt a divat, manapság a klaszter, de szerintem már ez sem igazán menő, biztos van valami újabb varázsige, amire gyűlik a pénz, vastagon, mint a guano).
www.onkornet.hu/cikk.html?cikk_id=6758
Besence egy ollan falu, amiből tizenkettő egy tucat van az Ormánságban, és még Kodolányi idején volt izgalmas a téma. Ma már lezárult a demográfiai metamorfózis. (Mi a férjemmel jártunk arra, szerettem volna saját szemeimmel látni, miről írt még a század 20-as, 30-as éveiben Kodolányi. Hát láttuk. Tanulságos miképpen alakul át egy táj demográfiai és ennek következtében kinézeti, kulturális mintázata. Ami ma már örökidőre visszavonhatatlanul az, amivé lett Kodolányi óta). Szóval kell oda a tenisz pálya, arra ráhúzzák az inkubátor-házat, mert nem hinném hogy bármely tökös-bodzabéleszű roma csávó arra gondolna, hogy az nem feltétlenül egy jobb minőségű putri vagy csibkeltetőgép:D Nem tom, csibét tudnak-e kelteni inkubátorban, akkor az már haladás, még ha lopják is a tojást is és a csibekeltetőt is. Oszt ki magyarázta el nekik, mikor pályáztak, hogy az inkubátor az egy kimagasló infrastruktúrával, kvalifikált munkaerővel ellátott védett környezetet jelenti, ahol felnőhet egy-két, vagya kár több "palánta-vállalkozás". Há dikk má, akkó mi a döglött varnyú szöme a'? Szóval ebből a 41 millióból egy tanfollamot is köllött csinyáni, hogy értse a csávó, mi lössz a', ahunnan majd lopni lehet. Remélem, azóta létrejött az inkubátor ház és ott telepedett meg a Bosch egyik kihelyezett összeszerelő üzeme. De a Volvo is összehozhatott ott még valami szerelőcsarnokot, mondjuk a százéves pagonyban:-D, ahunnan mán mind kivágták a fát, így pihenő ülöalkalmatosság sem maradt, rögvest lehetett megépíteni a csarnokot. Elvégre út vezet a faluba, de még millen! Zsáknak zsák, de biztos megvan a maga foltja. Lásd Várgesztest...Azért nézzétek meg a térképet is, hol is leledzik a falu, nem semmi hely, őstermészet, putrikkal, budikkal.

Horizont 2009.10.29. 19:48:53

@ostoba 8o:
Mekkora tülekedés lesz majd ezért a posztért??
Most hallottam hogy Veres jánosunk letette a középfokú angol nyelvvizsgát a saját pénzén, mert EU biztos akar lenni, aztán ki tudja majd elnöknek is jelentkezik :DDDD

@Doña ¡Cara(mba)!: Na a 41 millióból hány teniszpálya jött volna ki?:))) Mellesleg bánná a fene a pénzt, ha hasznos jó dologra menne! Lehet még örülnénk is! De így???

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 19:53:47

@Horizont: na elmondom neked lassan. Itt nem feltétlenül a polgármester a hülye (jó hülye, de most ugorjunk).
A riportban elmondja, hogy elmaradott falu blablabla, és itt jön a kulcsmondat: megpályáznak mindent amit lehet. Magyarán megpályázták a teniszpályát kínjukban, és mit ad Isten megnyerték. Nem azért lett teniszpálya ebből a pénzből mert a Digi bevitte hozzájuk a eurosport-ot és tetszik nekik, hanem azért, mert -ismét figyelj-: NEM KÖLTHETIK EL MÁSRA.
Itt azoknak kéne téglaporos faszt dugni az ánuszukba, akik elbírálták és zöld utat adtak ennek a pályázatnak.

szabogyula 2009.10.29. 19:55:07

@Horizont: Uramisten ! Veres János EU elnökként ....Én már most szólok , ha ez megvalósul , veszek egy tanyát Ausztriában , és élem az egyszerü emberek egyszerü , de boldog életét , vagy valahol indiában bevonulok egy kolostorba , és meditálok ...

szabogyula 2009.10.29. 19:58:09

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Jó , akkor menjünk vissza a kályhához . Kik birálják el az EU-s pénzek odaitélését ? Alkoholisták ?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.29. 20:01:14

@Horizont: most pofáznak róla (fidesz), hogy az új magyaro. fejlesztési tervet meg kellne változtatni. ott jelölték ki a "célokat", hogy mire kérünk pénzt és arra bólintott rá a bizottság. (akadálymentesítés, 10 tuskó, teniszpálya).
nem hiszek benne.

Horizont 2009.10.29. 20:01:43

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:
Azt én is tudom, hogy nem költhetik másra. Ráadásul úgy tudom önrészt mindig kell fizetni! Pont azt kifogásolom, hogy nincs ellenőrzés? Azért mert az EU adja akkor költsük el minden baromságra? Ez majdnem olyan mintha anyósom adna pénzt (:DDD) de kikötné, hogy csak egy úszómedencét építhetek a kertemben, és közben meg kikapcsolnák az áramot a családnak, mert nem tudtam befizetni:))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 20:01:56

@ostoba 8o: hát a fenti példa azt mutatja, hogy halmozottan hátrányos helyzetűek főképpen.

Nézzük csak meg. Kaptak majdnem 7 millió forintot akadálymentesítésre. Kurva nagy :D
Kiszélesítik a kaput, a bejárót a házba, csinálnak mozgássérült WC-t, pár korlátot, lentebb teszik a nyomógombokat. Most erre még szerintem úgy sem tudnék elbaszni ennyi pénzt, ha swarovski-kristályokkal rakom ki a tornácot :D

Horizont 2009.10.29. 20:06:34

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
Akkor már tudom miből futja a nyakukban lógó több kilós fuxra :DDD

esef 2009.10.29. 20:47:20

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
Ezt jó, hogy belinkelted, én marhára felhúztam magam rajta.
Ír róla a kurucinfó is.

@Doña ¡Cara(mba)!:
Nem csak az Ormánságban vannak ilyen falvak. Siklós környéke is tele van naplopó, semmirekellő és uzsorás cigánnyal. Ha meg nem a csak a 100% cigányokok lakta falvakra utazunk, akkor szétnézhetünk az Alföldön is, ott is világít a csóróság...

@Horizont:
Mit nekünk az 500 éves fal ha egyszer a gyors haszon miatt a bankok kitalálják, hogy oda márpedig parkoló kell. A következő mi lesz, diszkó a Nemzeti Múzeumból?

esef 2009.10.29. 21:11:47

Emlékszünk még ugye Kuncze Gáborra ahogy lóbálja a "Lop stop!" táblát?
Most miért nem hadonásznak vele?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.29. 21:25:37

@esef: Hát hova lehetett volna:-DDDD?
Szótagolva írom, hogy a az antifák is értsék: El-Lop-Ták XDDDDD Talán az antifák, talán a fémgyűjtők. Ki tudhatja ebben a nagy zűrzavarban? :(

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.29. 21:33:48

@esef: Sajnos tudom, nem csak az Ormánságról van itt szó. Kocsival átszeltük mi a szép rónaságot is, aztán mit láttunk: totál lepukkant tanyákat, előtte csomó purgyé félig meztelenül a porban. Uram-atyám, ha Petőfi felkelne ismeretlen sírjából! Nem kívánnám neki, inkább RIP ott ahol pora van, és azt is felejtse el az örökkévalóságban, hogy mennyire és milyen harciasan magyar volt (ma úgy mondanák rá és költeményeire: magyarkodik).
Adynak már kevesebb illúziója volt a magyar ugarról, de azért ő is csak aludjék békében.
Ez maradt. Szabolcsról meg rosszat vagy még annál is rosszabbat. Jó, hogy itt abbahagyom, jobb így nekem is, meg nektek is.

esef 2009.10.29. 21:45:06

@Doña ¡Cara(mba)!:
Ráadásul Petőfi még csak nem is volt született magyar. Apja szerb, anyja szlovák. Igaz indiai sem rohangált annyi 150 éve...

esef 2009.10.29. 21:56:20

@Marcellusca:
A sértett fél ügyvédje az az MLSZ-es illetve a hírTV-s drogügyben emlegetett, Veres elvtárs barátja Helmeczy László? (Mert ha igen, akkor átülhet a vádlottak közé.)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.29. 22:28:39

Elmék Besencére és megtanulok teniszezni. Úgysincs olyan messze Pécstől. Ez lesz az az eset, hogy valamit csak tanulok (muszájból is): teniszezni, vagy magam "önvédelmezni". Csupa hasznos dolog a mai világban. Az önvédelem terepen való gyakorlásáért persze lehet, hogy sok pénzt kérnek, vagy otthagyom a fogam, de tekintsük túlélő kaland-túrának.
Tenisz meccseken meg a politikusok meg biznicmenek mekkora üzleteket kötnek! Hátha összegyün valami kis lé. Mondjuk beállok fém-exportőrnek, nagy Zrt, miegymás.
Na, jójcakát, alszok rá egyet - remélem nem az utolsót:( Holnap beülök a sötétüvegű Audimba, a sofőröm vezet, aztán meglátjuk, milyen a portéka...Na, akkor sziasztok, ebből még kijöhet valami:))))

abandi 2009.10.29. 22:36:24

@Marcellusca:
Akkor te egy Kegyelmes úr vagy/lennél...

Tassadar 2009.10.30. 01:02:06

Ez már nekem is sok, csak annyit tudok kinyögni, hogy:
De miért?
De most komolyan miért?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.30. 08:15:21

Ezt látva csodálkozom, hogy az ivádi polgi jégcsarnokos ötletét nem szponzorálták. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.30. 08:20:24

@Talon Karrde:

Tessék, nem is olyan eldugott hely ez! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.30. 08:31:25

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

De ha nekem nem kell teniszpálya, akkor nem pályázok teniszpályára........

esef 2009.10.30. 08:47:00

@laspalmas:
Gondolom nem úgy volt kiírva a pályázat, hogy csak és kizárólag teniszpályát lehet építeni. Biztos lehetett volna kölyköknek focipályát, bicikliutat (amúgy ez egy zsákfaluban szintén baromi fontos...) építeni, csatornázni, WC-t építeni a réti négereknek, esetleg az utakat újraaszfaltozni...

énlennék 2009.10.30. 09:14:48

JOBBIKOT!

Nem, nem azért, mert velük jobban fog menni az ország. Azért, hogy ezek, akik most vannak (emeszpéfideszeszdéesz), féljenek kicsit.
Féljenek attól, hogyha ilyen pofátlanul lopnak, börtönbe fognak kerülni. A vagyonukat elkobozzák, ők pedig le lesznek csukva.

Ezt nem lehet elviselni, ami itt megy.... :-(((

JOBBIKOT!

Laibach 2009.10.30. 09:23:50

@énlennék:

Nyit a Jobbik a volt MSZMP-sek felé??

"..A volt MSZMP tagja a Jobbik új alelnökének megfogalmazása szerint a szükséges átvilágítások után csatlakozhatnak.."

www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=24166

esef 2009.10.30. 09:42:38

@Kövér_Agár:
Drágabolgárúrtól mi mást várhatunk? A 27. hely az hátulról van ugye, csak jó kommunista szokás szerint elhallgatja?

énlennék 2009.10.30. 10:09:15

@Laibach: erre írtam, hogy nincsenek illúzióim, nem fog tőlük jobban menni az ország.
De azt nagyon szeretném, ha ezek, akik most lopnak, legalább egy kicsit kezdjenek el rettegni.
(Persze, a legjobb lenne, ha zárt kapuk mögé kerülnének, mint a Hunvald, vagy kevés másik.)

jozicsenko 2009.10.30. 10:24:44

@Laibach: nem kell csodálkozni: borsod megyét magára hagyta a liberális banda: ha nem segítenek a gyerekcsínyek ellen az mszp-sek, akkor csodát várnak a jobbiktól

minimalista 2009.10.30. 10:30:50

Ide süssetek, megérne egy postot, azért nem semmi hogy bebiztosították magukat ezek a rohadékok:
index.hu/belfold/2009/10/30/milliardokat_kovetelhet_a_magyar_allamtol_a_sukoroi_befekteto/

z666 2009.10.30. 10:33:49

@esef: "Emlékszünk még ugye Kuncze Gáborra ahogy lóbálja a "Lop stop!" táblát?
Most miért nem hadonásznak vele? "
Biztos alumíniumból volt az a tábla... :)

esef 2009.10.30. 10:52:39

@minimalista:
Szegény "magyar származású" Blum még az APEH felé is tartozik pár millióval...

minimalista 2009.10.30. 11:01:02

@esef:
Biztosan nincs pénze, de majd most, ha minden "jól" megy lesz neki, nem is kevés, megvehet még 150 hektárt akár a balatonon ha elindítja és megnyeri a pert. Bebiztosították elég szépen. Mellesleg ha 600 misit bukott az állam hol a felelős? Ki írta alá, tette kiemelté, gyorsította meg? A jelenlegi és a volt min. elnök urak! 600 millió az barátok közt is "különösen nagy érték". Ez egy pofon egyszerű csalás és még csak gyanúsítottja sincs. Bezzeg a sok szerencsétlen balfasz MTV székház ( azt meg ugye ingyen kapta meg egy kanadai cég 3 év alatt ) ostromlót 2 héten belül elítélték...

gyugyó 2009.10.30. 11:15:54

Nem kell oda teniszpálya. Ezt úgy látom az bzi rtl is érzi, de akkor miért nem megy oda azokhoz megkérdezni akik elbírálták hogy miért? Vagy a polgitól miért nem azt kérderzi meg, h mi a tököm kerül ezen ennyibe EGY IFA SALAK MEG PÁR MÉTER KERÍTÉS 3,7 MISI, hát sírni tudnék,de a magyar sajtón is. kurvaéletbemá

cooper (törölt) 2009.10.30. 11:16:10

:D:D:D
most jött el a pillanat, amikor már csak jót röhögök az egészen..elképzelem, ahogy a munkanélküliek, nyugdíjasok kimennek egy kicsit ütögetni

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.30. 11:36:55

@jozicsenko: Szép reggelt és szép napot! Ezt tökéletesen eltaláltad. Ez a helyzet, és már nem csak Borsodban. Bocsánat, ne vedd nagyképűségnek, de ha tehetm, mindig ajánlani szoktam Hans Fallada Farkas a farkasok között c. könyvét. Nagyon olvasmányos, izgalmas, és megértet valamit kristálytisztán: a német nácizmust, hogy miért keletkezett. Merthogy megszünt az állam, a bank azt csinált, amit akart, a tőkés azt csinált, amit akart, a német melós meg nem tudott egy félkiló krumplit se venni a béréből, éhezett szó szerint, oda volt Elzász-Lotharingia, ami a szénkészletektől vágta el őket, a franciák szivatták a németeket, visszatartották a szénszállítmányokat, a német kisember meg vacogott télen, mit sem gondolt a "nagy összefüggésekre". Fázni nem jó, éhesnek lenni nem jó, ha a hugod kurva lesz dollárért, nem jó. Közben Berlinben meg dollárért mindent lehetett kapni, idegenek zarándokoltak prosti húst és mindenféle élvezeteket vásárolni bagóért Berlinbe. Ezt látták. Volt olyan telhetetlen pénzeszsák akinek már a torkán folyik ki az élvezet, a német melós meg gürizett a gyárakban, ha még volt gyár és tehette, és vagy krumplit vett, vagy egy napi tüzelőt, vagy gyufát. Lehetett szabadon, demokratikusan választani, mit tesz a "kosarába"...És egyszer csak legendák keltek lábra holmi igaz emberekről, akik ezt a káoszt meg akarják szüntetni. A nevüket sem szabad kimondani, csak titokban. Készülnek. És a nép támogatta őket. Nem Hitler csinálta a német nemzeti szocializmust, azt a társadalmi minimális szolidaritásának hiánya termelte ki magából. A társadalmakba lehet diktatúrát bevezetni, valameddig. Idők végeztéig soha. A társadalomnak megvannak a saját törvényei és sajnos pártok még ma sem az okot értik vagy keresik, hanem az okozaton kérődznek. Ebből következőleg a társadalom egy idő után kitermel valamit, amit csak nézünk: ez mi? És lesznek írástudók, akik képesek majd csudálkozni, óbégatni, főképp politikusok meg politológusok, hogy hát izé, mi van? No, a politológusok is lemehetnének egy-két faluba, de nem csak a kisebbségi helyzetet tanulmányozni, hanem azt, miképp él ma egy olyan magyar/sváb/horvát vagy akármilyen család, ahol dolgoznak, vagy tényleg akarnak dolgozni. Milyen egy napjuk? Mikor kelnek? Mivel kezdik a napjukat, mondjuk ahol baromfi van? Jár-e busz a faluba? Van-e patika? Posta? Úgyis érted, miről írtam.
Itt leállítom magam.

llll5 (törölt) 2009.10.30. 11:56:08

@Doña ¡Cara(mba)!: "Nem Hitler csinálta a német nemzeti szocializmust, azt a társadalmi minimális szolidaritásának hiánya termelte ki magából"Ez tévedés.Valójában a zsidó nagytőkések az USA-ból is érkező támadásai váltották ki, többek között.

minimalista 2009.10.30. 11:58:42

@Doña ¡Cara(mba)!:
Köszönöm a könyvtippet és a hozzászólást is!

minimalista 2009.10.30. 12:00:02

@llll5:
Nem tévedés, úgy van ahogy mondja, sőt te is u. azt mondod csak zsidó csavarral!

llll5 (törölt) 2009.10.30. 12:04:19

@minimalista: Ezt bővebben is megindokolnád??

minimalista 2009.10.30. 12:11:27

@llll5:
Mindketten a pénztőke könyörtelen kizsákmányolására vezettétek vissza-ahogy én látom- ebben teljesen érdektelen hogy zsidó vagy mongol tőkések-e.
Legalábbis az USA-ból érkező támadásokkal úgy értem erre kívántál utalni.

llll5 (törölt) 2009.10.30. 12:40:33

@minimalista: részben stimmel.Azt leszámitva, hogy a mongol tőkések soha nem tettek ilyet.Egyébként egyetértünk.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.30. 23:06:16

@minimalista: Örülök, hogy értetted, miről írtam:-) Ha van könyvtipped, jöhet, nekem "muszáj" olvasnom, különben nem tudok elaludni:-( Kicist gáz, de ez van:) Nincs aki altatódalt dúdoljon a fülembe, a férjem már rég alszik:( Ja, és isten őrizzen meg attól, hogy dalra fakadjon:-DDDDD

llll5 (törölt) 2009.10.30. 23:49:15

@Doña ¡Cara(mba)!: olvass David Irvinget, Bosnyák Zoltánt és Dr. David Duke-ot:)

Hannibal22 2009.10.31. 00:00:54

@llll5: vajon miért nem lep meg a könyvajánlód?:))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.31. 21:51:54

@llll5: A három szerző közül csak David Irvingről hallotam, róla is valszeg azért, mert annyit antifáztak...Néha a negatív reklám is jó reklám:-DDDDD De olvasni nem olvastam semmit Irvingtől. Kösz az ajánlásokat:)

Krikri 2009.11.02. 15:49:36

No comment (index)
Bajnai szerint élen állunk a támogatások lehívásában
Bajnai egyetért Nógrádival abban, hogy az uniós források lehetőséget teremtenek rá, hogy a magyar kormány ne a magyar állam pénzén próbáljon gazdaságot élénkíteni. Idézett egy nemzetközi felmérést, amely szerint Magyarország időarányosan a források 89-90 százalékát kötötte le, ezzel az első helyen áll a környékbeli országok körében, a már kifizetett támogatások tekintetében pedig az egész EU-ban. Állítása szerint az uniós országok a magyar példát másolják, például azt, hogy 111 milliárdnyi támogatást a kisvállalkozások fejlesztésére irányítottak át.

Krikri 2009.11.02. 15:55:23

hát ez az.. azért remélem máshol nem másolják....

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.01.24. 12:52:31

@martonx: AZ itteni politikusok kezdeményezik, és az megy át Brüsszelbe, amit itt átengednek (sok projektben nincs is brüsszeli bírálat, a döntést a tagállamban hozza a programért felelős hatóság).

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2013.01.24. 12:54:06

Annyit azért a rend kedvéért, hogy kicsit körül kellene nézni, hogy mi minden épül EU-s pénzből, és ezek a szarok mekkora hányadot képviselnek.
A lenyúlás biztosan nagyobb összegek elszivárgását okozza, de ugye azt nekünk kellene megoldani, nem lehet miatta mást basztatni...

floborm 2014.03.24. 22:59:25

És h ez mennyire nem lenyúlás volt, ezt a most, 4 év után bemutatott dokumentumfilm jelzi: kitartással igenis lehet előre jutni.

www.facebook.com/besenceopen

süti beállítások módosítása