Skip to content


       Szűrés lista

Megoldás az iskolabuszon történő aggresszióra

"Három Nagykanizsa és Balatonmagyaród között közlekedő busszal kapcsolatban fokozott védelmet kértek a falu lakói, mert iskolás csemetéiket rendszeresen érik atrocitások a járatokon, emiatt már félnek a gyerekek. Ígéretéhez híven a rendőrség hétfőn megkezdte a Zalakomáron áthaladó, a balatonmagyaródiak körében hírhedtté vált iskolajáratok fokozott ellenőrzését." - zalaihirlap.hu

A magyar rendőrség, a Zala Volán, az önkormányzat azonban remek megoldást talált.

Íme:

Egy rendőrautó követi a Nagykanizsa és Balatonmagyaród között közlekedő Volán járatot. - MTI Fotó: Varga György

"Egy rendőrautó követi a Nagykanizsa és Balatonmagyaród között közlekedő Volán járatot. - MTI Fotó: Varga György"

Ennyi.

Vajon ez a "sunyi követés" hogy fér bele a rendőrautók napi 30 km-es korlátozásába? És mi történik, ha a negyedikes, 16 éves Pisti meggyepálja Karcsikát a buszon?

Meg persze ki tudja, hogy meddig fog tartani a rendőrség "aktivitása" ...
 

Címkék: rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr741647926

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pincebörtönök 2010.01.06. 00:16:56

Sósavval teli betonkádak és emberdarálókPincebörtönökdokumentumfilm 1992-ből(biztonságos a letöltés)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aradebil 2010.01.05. 11:17:12

ezek a gárdisták már megint nem bírnak magukkal...

Hetfield 2010.01.05. 11:21:07

A rendőrautóban egy mesterlövész ül, fegyverében nyugtatólövedékkel.

InTheGajd 2010.01.05. 11:23:03

Mar minden problemas jaraton kameranak kellene lennie, de hat az ombuccman bacsi szerint ez szemelyisegi jogokat sert.

doberman 2010.01.05. 11:23:50

Na, felébredtetek? Végre beindult ez a kibaszott Vastagbőr!

Ennyire nehéz felemelni a seggeteket, és nekiállni a munkának év elején?

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.05. 11:26:09

"És mi történik, ha a negyedikes, 16 éves Pisti meggyepálja Karcsikát a buszon?"
ha karcsika leszáll véresen a buszról, akkor a rend éber őrei meg tudják kérdezni a kedves buszon utazó polgároktól, hogy szerencsétlen kisgyerek mitől lett véres.
persze erre az lesz a válasz, hogy elesett, és ezt a rendőrurak/hölgyek nagy megnyugvással tudják majd rögzíteni a jegyzőkönyvbe....

nyugatioldal 2010.01.05. 11:26:51

Hehh, be vicces lesz, mikor a rendőrautót meg 4 piros zsiguli követi tele khm. svéddel...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.05. 11:26:56

@Tickitucku: az obuccman bácsinak kéne már megsérteni a személyiségét egy bazi nagy szívlapáttal....

nyugatioldal 2010.01.05. 11:28:20

@Lecso (F*ck the Shit): Vagy hogy Nemvagyokkötelescsaládtagomraterhelőenvallani.
Oszt jónapot. Vagy Sanyi volt, nem a Józsi, nem a Béla, nem a Gazsi, nem a Sanyi.
Oszt jó napot. Egyébként is csak gyerek csíny az egész.

667 - A Sátán szomszédja 2010.01.05. 11:36:38

@Lecso (F*ck the Shit): Csatlakozom ! Bár én a moslékos kanállal vernék a szájára.
Kapcsolódó: kuruc.info/r/35/53106/

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:43:34

"És mi történik, ha a negyedikes, 16 éves Pisti"

Ez TÉNYLEG egy rasszista blog...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.01.05. 11:46:51

@doberman:

kurva nehéz, ne tudd meg .... :-((
két hét otthoni pihi után újra dolgozni, meg Abszurdisztán is ébredezik ...

kuki123 2010.01.05. 11:49:51

@Seduxen: XD
pedig lehet hogy valójában Ricardónak hívják esetleg

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 11:55:36

@Hetfield: "A rendőrautóban egy mesterlövész ül, fegyverében nyugtatólövedékkel"

A rendőrautóban egy mesterlövész ül, fegyverében NEM nyugtatólövedékkel.

@volánrulz: Szinyor Álehándró Gonzándó Ántónijó Kojimbrá de lá Koronítá díjjáz Védó :))

avagy: Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo (Nincs kettő négy nélkül). Szóval jogos az aggodalmad, szerintem inkább a spanyol mikroközösséget kellene alaposabb vizsgálatnak alávetni, mint szegény kirekesztett, elnyomott rozsomákokat baszogatni (pláne ezekben a vészterhes időkben, amikor még emblematikus "hősüket", a mindig kulturált, értelmes előadó/élet/művész Győjjzikét is megverték valakik brutálisan.../

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.05. 12:00:38

@volánrulz: a harmadik előre megjósolható volt!
ott kezdődött amikor az usa elkezdett lobbizni azért, hogy az eu engedje be a gmo kukoricát és hosszas huza-vona után sikerült is elérni ezt.
miután megjött az engedély, rögtön három amerikai bioet. gyártó cég jelentkezett be (hozzánk, a románokhoz meg a csehekhez) azzal, hogy szeretne itt üzemet működtetni.
legalábbis én és még egy-két értelmesebb mezőgazdástársam szépen nyomon tudtuk követni az eseményeket és meg is tudtuk jósolni azt, hogy ez lesz...
most már csak abban reménykedem/reménykedünk, hogy legalább annyit megtesznek majd, hogy kiadják a 'parasztoknak' a gmo kukorica termesztési engedélyt és nem csak nagytermelők (amik tudjuk kiknek a kezében vannak) termeszthetik majd azokat.

kuki123 2010.01.05. 12:09:14

@Lecso (F*ck the Shit): a GMO-ban én 1 valamit nem értek
ha már módosítják a kukorica génjét akkor már mért nem a szárasságtűrést vagy a jobb nagyobb termés génjeit változtatják
milyen agyatlan barom mérnök biológus kell ahhoz hogy ne vegye észre hogy ha mérget termel a kártevő ellen az a tápláléklánc más részén (ember, de ennyi erővel a madarak vagy bármelyik élőlény) is felhalmozódik....
esetleg arra hogy ha tök sima permetező szer..ami színtiszta méreg gyakorlatilag és ahhoz is simán hozzászokik a kártevő akkor ehhez nem fog?
esetleg olyan problémát okoz majd mint az alma moly ami most a dióba megy bele és nem az almába?

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.05. 12:12:13

@volánrulz: "ha már módosítják a kukorica génjét akkor már mért nem a szárasságtűrést vagy a jobb nagyobb termés génjeit változtatják"
abba is belepiszkáltak, legalábbis a pioneer (szinten amerikai cég) vetőmag tájékoztatójában ez van benne.
persze MO-n csak ők forgalmazhatnak ilyen módosított vetőmagot - mily meglepő!

kuki123 2010.01.05. 12:14:54

@Lecso (F*ck the Shit): ...őmiért is? szabad piac van baszki :D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2010.01.05. 12:20:25

@zero:

ha már rendőrök meg védelem:

Sarkadon jártam egy hete. Tudod, az a Sarkad. Tesco gazdaságos romák téma.
Nomármost, a sarkadi rendőrkapitányság minden éjjel - vélhetően a cigányokat ért országos terrortámadások miatt - védi a város romák által lakott részét.
Erre külön forrást kapnak az államtól - egy rendőr elmondása szerint. Ez vélhetően a I+R tárca vagy a MEH lehet.
hogy mitől védik őket, azt nem tudom.

a dolog abban merül ki, hogy egy utcán, két járőrrel ott parkol a rendőrautó minden éjszaka.
mivel a skoda octáviákban nincs állófűtés, vagy fáznak a fakabátok, vagy (időközönként) járó motorral próbálják meg átvészelni a hideg téli éjszakákat.

mondamon sem kell, hogy nem egy utca vezet a romák lakta részre, tehát ez a védelem két rendőrjárőrrel semmire sem jó. vélhetően a két rendőr saját magát se tudná megvédeni, ha előkerülne néhány garázda elem.
tehát erősen csinálják - parancsra(!) - a semmit. és erre még van külön forrás is.
és ha történetesen nem az őrzött utcán jön a fekete terepjárós gárdakülönítmény, akkor ugye megint nem ért a dolog semmit.

alig hiszem, hogy ez a dolog specifikus lenne sarkadra nézve. mivel ugye nem diszkriminálunk, és nem tudjuk hol lakik sok védendő roma, akkor ez akár országos szinten is működhet, ha van a településen kapitányság.

nem tudom, milyen kormány-intézkedéscsomag része ez a dolog, de kidobott pénz.
vagy ideális lopási lehetőség.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.05. 12:41:27

Mesélte egy srác, akinek a húsüzeme a falu szélén, a csigánytelep mellett van, hogy amíg nem építettek ki dupla kerítést, közte 10-15 rasszista kuvasszal és komondorral, addig minden, ami mozdítható volt, eltűnt.

Még a fő elektromos betápkábel is, pedig azért egy 2-300kW-os kábelt nem egyszerű áram alatt ellopni.

A náczi kutyák beszerzése óta valahogy nem dzsalnak lopni a mokkák.

kuki123 2010.01.05. 12:47:21

index.hu/kultur/media/2010/01/05/pert_nyert_a_danubius_az_ortt_ellen/
remélem felelősségre vonják az egész elbíráló bizottságot elnököstül
:)
avagy szarkavarás a biliben magyaros módra

kuki123 2010.01.05. 12:49:51

@denever: "mivel a skoda octáviákban nincs állófűtés, vagy fáznak a fakabátok, vagy (időközönként) járó motorral próbálják meg átvészelni a hideg téli éjszakákat."

ne má
a skoda visszasüllyedt az 50-éves 2 ütemű trabant szintjére?
a 4 ütemű trabinkban van álló fűtés

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.05. 13:04:50

@volánrulz: trabiban benzin/olajkályha? Olyan nekem is kell :)

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.05. 13:05:52

@volánrulz: nekem inkább az jutott eszembe, hogy 2 zsidó cég csinálja a fesztivált, hogy melyik lophassa ki a pénzünket az országból, mi meg asszisztálunk nekik.
Elzavarni a picsába az összeset, osztjónapot.

kuki123 2010.01.05. 13:06:52

@Seduxen:
Lakatos Kiara Fatime vagyok és kikérem magamanak
kuruc.info/r/35/53110/

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 13:13:30

@volánrulz: hijjnye, de szép névválasztás...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.01.05. 13:18:44

Kitalálhatom, hogy ugyanaz a három gyerek szokott feszkózni?

jpmjpm 2010.01.05. 13:19:15

Azt lehet tudni, hogy a buszon ki abuzált kit és pontosan mit csináltak?

Johnny336 2010.01.05. 13:26:00

@Seduxen: győzike száját elkenték? Yippí! :D

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 13:35:44

@jpmjpm:

Nem értem a kérdést.

Természetesen gárdisták abuzálták a társasadalom legszegényebb, legkiszolgáltatottabb, legelnyomottabb, de egyébként is szünet nélkül rettegő rétegét, mint az mindig lenni szokott.

Így indítanak:

Hány óra tesókám? (ez rablással szokott folytatódni)
Mit néző' parasztgeci? (ez testi sértéssel)

Elköszönés:

Kiszopod a gecit anyádbó' te csicska!

Tipikus gárdista tempó.....

u.i És Zalakomár is meglehetősen nagy gárdistafészek....Én utaztam keresztül rajta, és utcákon át minden parabolaanatennás putri előtt állt egy-egy komolyabb csapat gárdista... Le is nyomtam a központi zárat, mert ilyen gárdistások könyékén ki tudja.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 13:36:38

@Johnny336: állítólag... velveten (nem röhög!!) találtam reggel egy cikket :)))

megédesítette a napomat mindenesetre :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 13:40:55

@derelyegrádi szellem: "Le is nyomtam a központi zárat, mert ilyen gárdistások könyékén ki tudja"

Ha ne adj' Isten elütötted volna - az amúgy éppen 2. ált. iskolás, csak éppen "szülési szabadságon" lévő - a 14 éves Lákátos Dzsennifert (a helyi gárdakapitány lányát), akkor baszhattad volna a központi záradat. Szégyenedben - hiába akarta volna ezt a lány szűk /60 fős/ rokonsága megakadályozni - "önmeglincselődést" követtél volna el, aminek keretében lerúgtad volna a saját vesédet, eltörted volna minden végtagodat, szubdurális hematómát idéztél volna elő a fejed járdához történő módszeres 'odacsapkodásával', majd végezetül levágtad volna egy 'macsetével' a saját fejedet...

kiehagytamevalamit?

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 13:43:17

@Seduxen:

érdemes lenne megkérdezni Győzikét, hogy vajon ki rabolták ki? Norvégok-e, vagy inkább pigmentáltabb elkövetőekre kell gondolni?

Már persze ha egy szó is igaz az egészből...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 13:44:39

@derelyegrádi szellem: Gárdisták rabolták ki, ez egyértelmű... És ugye a rásszistááá indíttatást sem kell különösebben magyarázni...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.05. 13:46:56

Héhéhé.
Nem arról volt szó, hogy rendőr fog utazni velük a buszon?

Mondjuk ez akkora LOL!!!!!
Mit látnak a rendőrök a buszon történtekből? :D

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 13:49:02

@Seduxen:

Igen, ki. A zárlenyomással együtt csőre is töltöttem.

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 13:50:59

@Seduxen:

én is rájuk gyanakszom. Illetve arra az izlandi néptánc csoportra, akik akkoriban léptek fel táurjánban...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 14:01:54

@derelyegrádi szellem: ááá, úgy lett volna némi esélyed. Bár ha tárat kellett volna cserélned...

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 14:05:44

@Seduxen:

nem hiszem, annyira nem bátrak a gárdisták, ha az első kettőt leszedted, akkor szerintem jelentősen lankad a harci kedv.

De ettől függetlenül nagyon szívesen cseréltem volna a tárat. Soha szívesebben...:-)

zsoltix 2010.01.05. 14:08:14

Hatekonyabb megoldas lenne, ha a norveg gyerekeket vinnek a busz utan a rendorok. Esetleg rendorbusszal szallithatnak a kis skandinav rosszcsontokat:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 14:13:48

@zsoltix: én sokkal jobbnak látnám azt, ha diplomás roma vezetné a buszt, amit előtte diplomás romák terveztek, technikus romák szereltek össze, és persze mesterlövészek feküdnének végig az árokparton figyelve a gárdistákat akik ráronthatnak a rasszista tanár miatt doktorira járó (4 első és 4 második osztály) becsületes szorgalmas roma fiatalságot.

Ez a rendőrautó nem ismétlem NEM fogja megóvni roma polgárainkat a szélsőségesektől. Monnyon le!

picur3ka 2010.01.05. 14:18:24

@derelyegrádi szellem:

Ha egyszer mar itt vagy a taraddal, mi nez ki ezeknek a gyerekeknek, akik megvertek a zsido urget?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 14:24:12

Ja és azt el is felejtettem mondani, hogy a kamera nem megoldás, hiszen az ombucmankancsó is megmondta, hogy az sérti a bűnözők jogait. Nyugaton is kevesebb a rongálás, és a bűncselekmény a bekamerázott járműveken, ezért idehaza ez nem jó. Amúgy a képen lévő buszon azt hiszem van kamera, vagy legalábbis opció annak használatára. Monnyon le!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.05. 14:33:45

Ha jól megfizetnének, akár még aztis bevállalom, hogy a buszon szarok egyet és a cigányokkal együtt pofozgatom. Így nekik is lesz hol levezetni a komplexusaikat és rendőrautó sem kell.

anima_trix 2010.01.05. 14:36:08

@laspalmas: Hát nem tudom, de ha ez tényleg igaz, akkor még egy okos magyar problémamegoldás. Nem tudom elhinni....

Homeoffice 2010.01.05. 14:37:05

Jut eszembe a kutyás storyról...

Volt egy rotink, amely egy tk békés állat volt a maga módján. DE valahogy a barna színt nem szerette. Mind kutyában mind emberben....:)
ON:
Miért nem egy Btr80as követi? Meg egy platós IFA? :D:D

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 14:38:19

@picur3ka:

Nem tudom. De 1 év 4 évre felfüggesztett fogháznál (ennyit kapott a iskolatársát agyonverő cigánygyerek) több, az hóttutiziher.

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 14:40:10

@Gunther:

"a barna színt nem szerette"

Ugatta a nácikat? :-)

anima_trix 2010.01.05. 14:44:15

@Hetfield: Sokat ér vele ha már Pistike szétverte Karcsikát a buszon. Vagy ezek még azt hiszik, hogy a mai fiatalok még félnek a rendőrautó látványától. Hát nem, ezek a fiatalok már semmitől sem félnek

Homeoffice 2010.01.05. 14:46:00

@derelyegrádi szellem:

Hááátt nem:))))
a skandináv tesvíííreket:) azokra hörgött... ugatás szegénynek nem volt az erőssége:)))

jozicsenko 2010.01.05. 14:57:14

@picur3ka: zsidót verni bún, magyart ölni nem

tökéletes példa erre Zentai, akinek soha nem évül el, amit 44ben tett, szemben az 56-os vérbíróval...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.05. 14:58:24

Természetesen már megint a szőke kék szemű vagy albínó német illetve svéd gyerekekkel van a probléma,akik felsőbbrendűségi tudatukban azt sem tudják mit kezdjenek magukkal.Így a kisebbekkel és a mélyszegénységben élőkkel kötekednek.

zsoltix 2010.01.05. 14:59:02

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Ja, igaz. De azert ne legy ennyire P.C., nyugodtan irj ciganyt roma helyett:) Ha annyira serto volna, akkor Kolorban bandajanak miert Orszagos CIGANY Onkormanyzat a neve? Cigany az cigany, Roma pedig Olaszorszag fovarosa.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:01:18

@Tigeri: a hangos zikkájlozásra gondolsz a busz csuklós részénél?

@zsoltix: rendben, így fogok cselekedni a továbbiakban!

spájdernecc 2010.01.05. 15:02:48

Zalakomár?
Finom úri hely, ha a 7-estől délre lévő néhány utcát nem számoljuk.
Egy kathagó típusú meliorációs tevékenységre pont megérett a környék

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:06:10

Pár hónapja ( ? ) olvastam a sztorit, hogy Finnországba " emigrált " cigányok betörtek egy rénszarvas tenyésztő telepre - utólagos elmondás szerint csak éhesek voltak - mire a tulaj fogta a karabélyát és felszólította őket a távozásra. Majd miután nem távoztak - ellenben közeledtek, hanyagul lelőtte őket. Aki túlélte, az azzal magyarázta az esetet, hogy nem értették, mit mondott nekik a finn fószer. Ami nem is csoda, hisz finn létére finnül kiabált rájuk.
Itt meg adva van egy Volán járat amin cigányok terrorizálnak időseket, gyerekeket... és a válasz : rendőrautó kísérgeti a népet. Itt valami nagyon nincs rendben. Soha nem hittem volna, hogy - részben - visszasírom Kádár apánk kardlapozós rendőreit. Élénken él emlékeimben a .....-i buszpályaudvar képe, ahogy 2 rendőr ver péppé a gumibottal 2 egymásnak, majd nekik eső cigányasszonyt. Az első, rendőrt érő ütés után jött a bot és nyoma sem volt megilletődöttségnek, az intézkedés határozottan és véresen zárult.
Veszélyes érzés a rend utáni vágy...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 15:08:18

@mind2: "Volán járat "

hijjnye, első olvasásra VONA-járatnak sikerült értelmeznem...

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:12:01

@Seduxen: a tudatalattid, az :) nem is rossz :))
Egyébként kösz, hogy anno írtál egyszer a Hitler - dossziéról, megvettem, elolvastam.... hááát...

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 15:12:58

@Seduxen:

akkor viszont tudod a kötelességedet?

Vezeklésül te is lemész legközelebb Sajókazára tolerancia tanfolyamra. Az órádra, pénztárcádra, ilyesmikre majd mi vigyázunk addig. Persze itthon.

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:15:06

@Seduxen: egyébként mi miért nem láthatjuk a rendőrautó rendszámát ? A Szollárdomi azt mondta, nem baj, ha az OMW megkapta, mert közérdekű adat ... itt meg kisatírozták- összemaszatolták :(

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 15:17:09

@mind2: mi hááát? Tetszett, vagy nem?

@derelyegrádi szellem: "Az órádra, pénztárcádra, ilyesmikre majd mi vigyázunk addig. Persze itthon. "

nem hiszem, hogy utána szükségem lenne ezekre... maximum 2 aranyra, ami a révész bére lenne :(((

zsoltix 2010.01.05. 15:18:17

Engem meglep, hogy ez a problema csak egy helyen bukott ki. Egy buszjaraton. Ez megy az egesz orszagban. Vot e valami iccaka, tezsvir? Vot hat, meddugtam vagy nyocco a zasszonyt. Hahahaha /ossznepi nevetes, hangos szotyiropotatas es szetkopkodes kozepette/. Hat oszt nalad vot e, ez a magyar gyerek meg mit les, mingya szijjelbaszom a szajat, ne lessi, mitlesel temajom kocsog? /egy atlag buszozas Szolnok megyeben/

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.01.05. 15:21:41

@Gunther: az én kutyám (németjuhász labrador keverék) a részegeket utálja. ha csak egy is tántorog a kapu előtt, már alig bírom leszedni a kutyát a kapuról, amúgy meg egy nagyon békés jószág...

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 15:21:42

@Seduxen:

"nem hiszem, hogy utána szükségem lenne ezekre"

Tudom. :-)

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:22:16

@Seduxen: hááát, az olvasása óta ( bár sok könyvet olvastam a tárgyban ) még inkább izgat az ördögi zsenialitás és az eleve elrendeltség kettőse, meg a történelmi kor, amibe csak Isten tudja, kit, miért és pont akkor pottyantott... hogyne tetszett volna :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:22:22

@zsoltix: így van, most követnek egy buszt. Aztán a többi helyen mi van? Vonatokon? Iskolák környékén? Buszpályaudvarokon? Hmm-hmm. Nagy a gárdaveszély ám!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 15:23:53

@derelyegrádi szellem: nem gazdagodnál meg belőle(m), el kell keserítselek :(((

@mind2: elgondolkodtató mű, mi tagadás.

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 15:26:01

@Lecso (F*ck the Shit):

mivel a részegek és barnák halmazának a metszethalmaza egy nagyon nagy elemű halmaz (a barnák halmaza majdnem hogy részhalmaza a részegekének (minden eleme eleme a másiknak is, de csak azért "majdnem" mert vannak közöttük még 4 év alattiak is), így elfogadható kutyának tűnik ebből a szempontból.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:34:14

@zero: ezért kell csatlakozni a repülő zenefon mozgalomhoz. Ahol látod, hogy bömböltetik a telefont, kiveszed a kezéből és elhajítod a picsába.

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:34:15

@Seduxen: ne emlegesd azt a folyót, ráérünk még azon csónakázni jó pár évtized múlva is. Addig viszont megtanítjuk az utódokat - kisterroristát is - az önvédelmi harc fontosságára :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 15:38:10

@mind2: ahogy kinéz lassan az AK47-es szakszerű használatára kellene őket tanítani :(

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 15:38:36

@zsoltix:

Vot e valami iccaka, tezsvir? Vot hat, meddugtam vagy nyocco a zasszonyt, de abbú hatcó nem én vótam." :-)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:44:01

@derelyegrádi szellem: Vot e valami iccaka, tezsvir? nagybeteg vot a mama és mán kurvára kiideget, ezé ementünk oszt loptunk draútot. Igen ám tezsvir, de vot benne petro, és az ármándotyerek megszédütt tölle!

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:44:35

@Seduxen: mondjuk ez alap lenne, főként srácok esetében... bár a Molotov koktél szakszerű előállítását utódom már fújja. A történelem tanára tanította meg nekik, merthogy egyszerű, és ki tudja, mikor kellhet még :) A harc örök, legfeljebb a helyzet más :(... hát ez van. Majd berendezkedünk.:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.05. 15:48:01

@mind2: tudod amikor az EON-os ismerős meséli, hogy a ci..gárdisták éjszaka kimennek a 3 KV-os légvezetéket feszültség alatt megbontani, akkor hamar összejön egy ilyen mondatocska. ..és tudod hogy csinálják? Fa nyelű fűrésszel. Viszont párás időben van amikor áthúz, és akkor kaboom!

mind2 (törölt) 2010.01.05. 15:48:20

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: húúú, hagyd el, kiselőadást tartott, hogy így a dugó, meg úgy a rongy :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 15:53:18

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "és akkor kaboom"

Ez esetben viszont végre hasznát lehet venni kátrányos helyzetű nemzettársainknak a sztrádaépítésnél, avagy a mokkákra lehet "alapozni" :)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.05. 16:01:33

@mind2: Ahhhááá Molotov koktél! Tipikus náczi eszköz.:))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 16:09:00

Amúgy nagyon helyes a rendőri figyelem, csúnya gárdistás megye ez a Zala
index.hu/bulvar/2009/11/19/pokaszepetk/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 16:14:13

@anima_trix:

Szerintem csak kandikamera :)
Mert komolynak durva lenne... de legalább echte magyar, le sem tagadhatnánk. Vajon a híresen barátságos olasz rendőrök mit tennének hasonló helyzetben?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 16:17:19

@mind2:

Ja, kevesen tudnak finnül, de azért a csőre töltött fegyver eléggé nemzetközi.....De meg is lepődtem volna, ha valami életszerű "magyarázat" hangzik el.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.05. 16:19:15

@mind2:

Az OMV-nek fűződik hozzá érdeke, neked meg nem. Ennyire egyszerű :))

picur3ka 2010.01.05. 16:29:57

Koveti az iskolabuszt, hat istenem, es ahol rendorok biztositjak az orakozi szunetet? Haladas, reform, szbadsag, elftarsak!

@derelyegrádi szellem:

'hóttutiziher' Koszi. Most mar nagyon kivancsi vagyk az iteletre.

tudi 2010.01.05. 16:40:15

Ugyan ami a buszon történik az csak gyerekcsíny semmi több, mondjuk ez az a kategória, amikor az ember:
A. Fogja a fejét és üvölt.
B.Elöször néz egy nagyot, vakarja a fejét, majd kínjában elneveti magát.

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 16:45:48

"Az újévi belvárosi balhé abból indult, hogy egy férfi az utcán könnyített magán, s ezt mások szóvá tették. Verekedés tört ki. Az intézkedő rendőrök egyikét egy nő késsel támadta meg. "

Megint gárdisták....

dr.justice 2010.01.05. 16:51:52

@derelyegrádi szellem:

Te eddig valami kiképzésen vettél részt ? :D

Pain2 2010.01.05. 16:57:23

Istenem de várom már a választásokat! Ha én lennék az igazságügy/rendészeti miniszter hahahahaha :D itt olyan rend lenne hogy el sem tudom mondani. Megteremteném a Mennyeien Igazságos Királyságot!

-Azzal kezdeném, hogy a bűnözőnek jogai nincsenek...

-A visszaeső bűnözőnek attól függően, hogy milyen súlyosságú bűntetteket hajtott végre, 3 dobása van. Ha mindegyiket ellőtte életfogytiglan. (ha kis cukorkát lop a tescoból az nem számítana egy dobásnak sem. De ha a nagypapa nagy fáradtsággal megtermelt zöldségeket/gyümölcsöket és egyéb javakat fújja meg a tolvaj az bizony lehet, hogy 2 dobással is felérne. Ezt még nem döntöttem el)

-Élet elvétele automatikus halálbüntetés. (szituációtól függően, szal ha a kis 16 éves lánykát 8 éve erőszakolja a nevelő apja és a kislány már úgy bekattan, hogy kést állít a papa fejébe más elbírálás.. igazságos de más. Uruk-hai barátaink vegyük mondjuk az olaszliszkai esetet na ott azt kellett volna tenni, hogy azt néhány emberszabásút akiknek oroszlánrésze volt a gyilkolásban (azaz az ő ütéseik/rúgásaik által hunyt el az áldozat) elvinni őket a cigótelep közepére szépen felsorakoztatni őket, vinni egy papot aki feladja az utolsó kenetet esetleg bűnbocsánatot kérhetnek (mert keresztény ország vagyunk) aztán sortűz. Ott a galeri előtt. Az ilyen "öld meg a magyart" na ezek életfogytiglan rasszizmusért.

-bántalmazás: Vegyük példának a post témáját. Van néhány cigánycula akik nem férnek a bőrükbe mert a szüleik nagyszaremberek (emberek?!) és képtelenek megnevelni a kis csínytevőket. Na ha a szüleik képtelenek megnevelni a saját kölyküket akkor szépen bebasznám őket a nevelőintézetbe. De nem ám olyanba mint amilyenek most vannak, hogy csak úgy kiszökik onnan a gyerek meg hasonló. Inkább hasonlítana ez egy börtönhöz mint ilyen szar intézményecskéhez. A gyereket nem vernék, kapna rendesen inni/enni de azt garantálnám ha onnan kijön abból mintagyerek lesz. :)

-Hazaárulás: A legszigorúbb halálbüntetés. (egy nyilvános akasztást képzeljetek el kb. Lássa ország-világ, hogy aki eladja a hazáját/lelkét az nem ér többet egy lámpavasnál.)

-A közvagyon elszipkázása azaz a közpénz lopása, elsikkasztása, irgalmatlanul patkány módon való elpazarlása (Bkv-végkielégítések stb.) ---> halálbüntetés

Összegezve a mondandómat. Ha én lennék az igazság képviselője itt nagyon durva világ köszönne a bűnözőkre.
jaj és majdnem kihagytam egy fontos pontot. Ez már nem igazságügy de akkor is hozzábiggyesztem.

-külföldi származású ember (értsd: nem magyar) nem vállalhat köztisztviselői állást. A külföldi származású emberbe beleértem a zsidót is kurvára szarom, hogy ők a kiválasztottak, meg hogy holocaust meg bla-bla-bla. Főleg rájuk vonatkozna ez a törvény. Nem azért mert antiszemita vagyok csak úgy gondolom a józan paraszti eszemmel, hogy Magyarországnak magyar vezetése legyen már. Szerintem ez nem bűn ha valaki ilyet kíván.

Ja meg a buzik meg az ehhez hasonló a rothadás jelenségét jelző tényezők. Engem nem érdekel hogy mit csinál a szoba négy fala között. De az ilyen buzifesztiválok, hogy az Andrássy úton vonulgatnak na ott :DDD ha Mg42 nem is de a rendőreim tuti hogy végigvernék viperával(!) az egész bagázst. Igen a viperát rendszeresíteném a kopóknál.

na most tudnám folytatni a sort, hogy hogyan számolnám fel a rendőrbűnözést de akkor olyan hosszú lenne a postom, hogy senki se olvasná végig szal ennyi lenne a mondókám. :)

derelyegrádi szellem 2010.01.05. 17:01:20

@Pain2:

írásodat elolvasva az az érzésem, hogy téged nem érintett meg a szdsz tanítása. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.05. 17:05:33

@derelyegrádi szellem: kíváncsi lennék @Pain2: által vizionált országunk államformájára :)))

arra még kíváncsi lennék, hogy a nem csekély lélekszámú "jogvédő", és a hozzájuk kapcsolódó "sallang" "áldásos" tevékenységét miképp' honorálná ?

Homeoffice 2010.01.05. 17:18:07

@Seduxen:

Hmmm Nem tudom de tetszik nagyon az elképzelés:))))

Pain2 2010.01.05. 17:52:25

@Seduxen: szarok a jogvédőkre. A bűnözőnek minek jog ? Gyakorolják más országokban a jogvédést mondjuk a kibaszott Izraelben ahol mindennap palesztinokat gyilkolnak...Oda kell jogvédő mert ártatlan emberek halnak meg ok nélkül.

Az államforma? Nos nem tudom, hogy van-e ilyen államforma amit én elképzeltem. Meglennének a mostani hivatalok ugyanúgy. Pártok se kellenének (nem egypártrendszer!!!!!) az lenne a legjobb ha mindenben a nép döntene és akkor nem lenne gigszer semmiben

Pain2 2010.01.05. 18:03:50

@derelyegrádi szellem: hehehe:D ezt nagyon jól gondolod!

A liberalizmusról azt gondolom, hogy az írmagját is ki kéne irtani.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.05. 18:35:14

Valahol azért nem kicsit szánalmasak a zalaiak. Az nem Borsod nincs ott annyi cigány. Komolyan ilyen marha nehéz lerendezni 5 hülyegyereket? Hány gyerek jár a buszon? 20-30? Az már 20-30 férfi(apukák), ha mindegyik "visz magával még egy embert" akkor 60. És őket terrorizálják?

Gyáva népnek nincs hazája!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.05. 19:06:06

@Pain2:

A liberalizmussal alapvetően nem lenne baj, de amit ma annak mondanak (amit az szdsz csinált) az minden csak nem liberalizmus. Inkább globalista vadkapitalizmus kék cukormázzal bevonva. Én pl.: szeretem a harcdcore-rave zenéket, de nem tuszkolom mindenki füle alá, mert tisztában vagyok vele, hogy csekély az igény rá. Ha mégis ezt tenném a közösség, ahova tartozok beskatulyázna egy elvakult idiótának és úgy is kezelne, mert számukra érdektelen dolgot erőltetnék rájuk.... a "liberális" ebben az esetben megsértődik és mindenkit lehülyéz.

Ez a helyzet a buzikkal is, a kutyát se érdeklik a buzik, de ők mégis vonulnak a belvárosban. És ott "kell" legyenek a médiában. (Eredmény, akinek esze van nem néz ker. csatornákat.) Ez a helyzet a cigányokkal is hisz ők rájöttek, hogy a társadalmi normákba belerondíthatnak, közben bármilyen sérelmüket ráfoghatják a "rasszizmusra". Persze hogy kihasználják! A társadalom meg van olyan balf**z, hogy ezt eltűrje. Mellesleg ha egy népes családban nőttem volna fel, ahol minden "valamirevaló férfi" néhány évet lehúz a sitten... hozzáteszem komolyabb büntetés nélkül... akkor én se lennék jogkövető. Talán ha már Heves és Borsod megyékben egy bizonyos nép autonómiáért fog óbégatni, akkor talán végre kiállunk magunkért EGYÜTT !

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.05. 19:12:43

@TaTa86.: Fején találtad a szöget! De a cigány is gyáva alapvetően (máskülönben miért hordában támadnak egy-egy emberre), csak érzik a hátszelet. MI igazából nem gyáva nép vagyunk, hanem balf*** !!!

LastScout 2010.01.05. 20:26:11

@volánrulz: A harmadik már csak azért is érdekes, mert gyakorlatilag a mi gabonánkból a mi országunkban a mi munkánkkal termelnek valamit, amit aztán valószínűleg nekünk adnak el, és a hasznot haza viszik, tehát ez sehogy nem jó az országnak... Mármint valahogy talán mégis, ha ez itt van, és a környező országokban nincsen, akkor még előnyt is jelenthet a későbbiekben, de ha olyan nagy előnye lenne, akkor a normálisabb országok már régen építettek volna ilyen gyárat, vagy már van is, nem tudom....
Visszatérve a tárgyra, tényleg vicc.. Még ha a mesterlövész + éles töltény verzió lenne.. de annyira nem vagyunk a balkánon... :D

Doña ¡Cara(mba)! 2010.01.05. 20:33:26

@Pain2: Én végigolvastam, és közben bőszen bólogattam itt magamnak a számítógép előtt:-))))
Ha 1 oladalon írtad volna le, akkor is végigolvastam volna.
Amit leírtál, arra abszolut voks. Totál egyetértés részemről.
Ha én lennék a miniszterelnöknő, máris meglenne a belügyi és rendészeti minisztériumom vezetője.
D félek, nincs esélyem kabinet alakításra:-DDDDDDDDD

tokmányos 2010.01.05. 20:42:45

Fogalmam sincs mit takar az " iskolajáratok fokozott ellenőrzése", poénnak minden esetre jó a fénykép !

ZioN 2010.01.05. 21:11:48

@Pain2:
Szerintem a népet nem szabad dönteni hagyni semmiben.Döntsön abban,hogy kire bízza a vezérszerepet.A nép iszonyúan,leírhatatlanul buta,sötét mint a döngölt föld.
Biztos ismered a mondást,miszerint egy ember intelligens.100 ember már fájdalmasan buta.
Ez történetesen rendkívüli módon fedi a valóságot.Szerintem nem igazán lenne jó vége,ha népszavazás(feltételezem népszavazás módján gondoltad,hogy a nép döntsön mindenben) kérdése lenne minden.
Válasszuk meg a vezetőt,és a vezető gondoskodjon arról,hogy idővel Vezérnek hívják és nagy V-vel írják a tisztjét.Láthatjátok a nép még vezetőt sem képes választani(normálisat),szóval igazából az eddig leírt szövegem érvényét veszítette.

Irish Whiskey 2010.01.05. 21:16:23

@Doña ¡Cara(mba)!: ó nagyon megtisztelő :) az tény, hogy lenne mit helyretenni ebben az országban. Remélem Vona mesternek is szándékában áll ilyen megsemmisítő erejű kardcsapást mérni a bűnözőkre/bűnözésre! Vagy ha esetleg ötlethiányban szenvedne akkor majd adom neki a tippeket! :D

Irish Whiskey 2010.01.05. 21:27:01

@ZioN: Igazat kell, hogy adjak neked! Elég ha a kátrányosokra gondolunk.. érted most az nem fogja elolvasni a Jobbik programját se a Fideszét se semelyikét. Dobsz neki egy kis halkonzervet aztán máris úgy dalol ahogy te akarod. Ezekkel nem is tudom mit kéne csinálni az integrálásukra már elb@sztak egy csomó pénzt.. inkább vennék nekik valami olcsó szigetet és kideportálnám őket. Teljes autonómia nekik. Azt csinálnának amit akarnak. De vissza nem jöhetnek.

Hozzáteszem ez viszont a mostani kormány felelőssége.---> az emberek lebutítása. Mostani.. már 2002-óta ezek a bélférgek uralkodnak..

reKorrekt 2010.01.05. 21:58:45

@lakatos józsef, magyarnyűvő: felháborító hogy ilyen mélyen antiszociális viselkedést enged a jogállam.

Na melyik a nagyobb probléma?

Rikki Harcos 2010.01.05. 22:06:24

gyerekkoromban még voltak pótkocsis buszok...

Horizont 2010.01.05. 22:09:35

Valami front van??:(((

f.m.j. 2010.01.05. 22:11:57

@Horizont: hát valami nem kóser, az tuti :)

Marcellusca 2010.01.05. 22:15:45

@lakatos józsef, magyarnyűvő: Akkor honnan tudod, hogy rásszistákok vagyunk?

A kocsimról meg a szemed is levedd!
Vétett az neked valamit?

@Horizont: Jönnek-mennek a frontok. :)
De szerencsére egyik sem a II. Ukrán Front! :DDDD

Horizont 2010.01.05. 22:16:03

@mókusfüles bukósisak: Nagyon szomorú vagyok! Honnan keveredik ide ez a sok bunkó köcsög? Ezek kiskamaszok vagy mi? Vagy csak hiányzik ott fenn valami? Képzeld a többi blognál is meg vannak őrülve! Vagy megleptek minket a földönkívüliek?Agynélküliek?

Horizont 2010.01.05. 22:17:17

@Marcellusca: Lassan úgy érzem kezd még annál is rosszabb lenni:)

f.m.j. 2010.01.05. 22:20:58

@Horizont: nézz át a rózsadombira, én is elragadtattam magam :) pont ez a soknevű provokátor...

Miért van az, hogy neked, meg nekem csak egy nevünk van, bárhová megyek, ezzel megyek, és még sehol se szemétkedtem? Nem akartak miattam a monitorba fejelni?... :)
Érted te ezt?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.05. 22:23:47

@Horizont: Ejnye, hogy beszélsz kislány! Úgy látszik az ellenséges erők megtalálták a mi kis blogunkat ahol együtt éltünk boldog náczulásban.:((

Marcellusca 2010.01.05. 22:26:02

@mókusfüles bukósisak: Én is ezt a zeggyet használom. :)
Mer' hüjjje vagyok és a többit elfelejteném. :D

Horizont 2010.01.05. 22:27:32

@mókusfüles bukósisak: Nem de ez nem újdonság.
Szerintem ennyi sok ember lelkileg sérült, frusztrált, itt éli ki magát, eltorzult személyiségű, boldogtalan, névtelenség mögé bújó és ott nagy arcot játszó, infantilis, magyarul szar ember, vagy embernek szar. Ki lehet választani a megfelelőt. Mindig hangoztatom nem csak a politikusokkal van itt baj!

Marcellusca 2010.01.05. 22:27:35

@Tigeri: Menj a "Rózsadombra"! Ott Mókuska kikelt magából, rendesen. :)
Úgyhogy Horizont még nagyon finoman fogalmazott. :D

Horizont 2010.01.05. 22:29:45

@Tigeri: Szégyellem is magam érte, de vannak akik kihozzák belőlem az állatot.Még csak a bemelegítésnél tartok:))))

Horizont 2010.01.05. 22:32:10

@lakatos józsef, magyarnyűvő: Takarodó! Gyógyszert el ne felejtsd bevenni, vagy pelenka kell esetleg? Figyelj öcsi ez a blog nem az a blog amire neked szükséged van, úgyhogy demokrácia ide, szólás szabadság oda, húzzál már el a francba!!!

Marcellusca 2010.01.05. 22:37:22

@Horizont: Ne válaszolj neki!
Egyszerű provokátor.
Nagyon egyszerű.
Mert senki nem kérte, hogy "áldásos" tevékenységet folytasson.
Teszi mindezt saját "szórakoztatására".

Horizont 2010.01.05. 22:38:40

@Marcellusca: Igazad van! Kár, hogy ilyenkor nincsenek itt a blog gazdái.

Horizont 2010.01.05. 23:04:13

@Tigeri: Hagyd a francba, elunja magában magát!

f.m.j. 2010.01.05. 23:10:58

@Panther_V: jaj, ne már, ez tényleg hasadt tudati állapot lehet nálad, önmagadat védeni jöttél, ez igen, ezt már nevezem! :) Nagyon egyedül lehetsz a világban, csak anyu van, igaz?
Na nem etetlek tovább, szaladj haza, és und el magad...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.05. 23:16:23

@lakatos józsef, magyarnyűvő: 6 első meg 2 második de úgy látom nem csak az X-et ismered.:))

reKorrekt 2010.01.05. 23:34:23

Az ilyen álcigány provokátor majmokat vajon honnan fújja ide a szél? :) szarjátok le 'oszt 'elfüstöl...

Irish Whiskey 2010.01.06. 06:30:51

Biztos a sörömpőő az. De legalább valami rendes nevet adott volna magának mondjuk Kalányos KevinCostner vagy Kolompár M. Jackson..

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 07:50:02

Látom kemény éjszaka volt. Megyek takarítani.
És mindenkit megkérek nyomatékosan, sokadjára: ne etessétek a trollokat!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 07:53:03

@Irish Whiskey:

Te is ilyen újnickes skizo vagy? Sorompó eltűnt, te megjelentél, és bőszen egyetértesz? Érdekes.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 07:58:13

Mivel nagyon kirekesztő hangulatban keltem ma reggel, Lakatos úr meg a feketecica egy hét szabit kapott.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.06. 09:30:32

@Pain2: "szarok a jogvédőkre"

Kezd szimpi lenni a zember :))))

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 11:02:51

"Többször is brutálisan megvertek a társai egy diáklányt Szekszárdon és a veréseket mobiltelefonnal rögzítették. "

(hirtv)

Mennyibe, hogy ezek is gárdistakölykök voltak.....

maxwell murder 2010.01.06. 13:54:39

ezeket, akik baszogatják az utasokat jól meg kell verni minden nap, ameddig nem hagyják abba. ha megint elkezdik, akkor megint el kell verni őket és így tovább. ennyi.

gidabiga 2010.01.06. 13:58:36

nem olvastam végig a kommenteket, ismeritek azt a környéket?
félelmetes.
legutóbb másfél éve jártunk arra, a zabszem a seggemben volt :D
a házakon nincs nyílászáró, hanem ( gondolom, valahonnan szakszerűen és szabályszerűen eltávolított ajtók, ablakok ) a házak oldalának támasztva, az útról látni lehetett, hogy a falak bent feketék, gondolom a füsttől, az emberek kint bagóztak a házak előtt és nézték az autókat, a purdék meg ott szaladgáltak az út szélén.
és mindez a Kis-Balaton tőszomszédságában.
sógorom gyakran jár arra, mindig izgul, nehogy egy gyerek kiszaladjon elé, ne adj isten elromoljon az autója :)
és egy rendőrautót kíséretnek, bravó :S

f.m.j. 2010.01.06. 14:11:54

@maxwell murder: jó. És ki verje el őket? Azokat aztán két pofonért 2 év letöltendőt kapnak? Hamar fogynánk :)

nyeglefasz 2010.01.06. 14:38:57

@mókusfüles bukósisak:

stikába csináld, te széplélek. berajoltok öten magyarok, körbeveszitek, oszt könyékkel párszor az orrára.

megnyugszik, ne félj.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 14:46:44

@nyeglefasz:

Igazán sajnálom, még most is mardos a bűntudat.

maxwell murder 2010.01.06. 14:49:56

@mókusfüles bukósisak: hát igen sajnos ez van. vmi fasza kis különítményt kéne felállítani az ilyen célokra;)

Irish Whiskey 2010.01.06. 15:33:03

@laspalmas: Pain2 vagyok, csak csináltam ilyen Indanetes biszbaszt aztán gondoltam az Ír Viszki kevésbé szar név mint a fájdalom ezért átírtam...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.06. 15:37:13

@Irish Whiskey:

Ebben az esetben elnézésedet kérem. Csak annyi itt a kretén mostanában :(

maxwell murder 2010.01.06. 15:43:47

vastagbőr szerkesztők! mé nem vagytok faszbúkon?

Horizont 2010.01.06. 15:45:57

@laspalmas: Na csak visszajött ez a nyeglefasz egy ilyen éjszaka után:((((

MŐ Jolán 2010.01.06. 16:09:46

@Horizont:

vissza bizony! unalmas kispolgárok vagytok, sok félelemmel, viszont itt turiztam a dugnám blogot, amely kárpótol.

te bloggazda, ne titsá mán ki, megyek magamtól is egy hétre, eszem azt az érzékeny kis entellektüell zuzádat.

Irish Whiskey 2010.01.06. 16:19:33

@MŐ Jolán: Téged fizetnek ezért, hogy itt jártatod a pofád ? Ha nem értesz egyet itt néhány emberrel oké, de ne bomlassz mert nyakon leszel baszva.

"unalmas kispolgárok vagytok" - miért te mi vagy ? Rózsadombi metélt farkú ?

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 16:48:53

OFF

Nimmáne:

"Csütörtökön dönt a Budai Központi Kerületi Bíróság arról, hogy a két gyanúsított esetében meghosszabbítsák-e az előzetes letartóztatást. A HavariaPress hírügynökség értesülései szerint a két jogi igazgató egyike az érintetteknek - hisztérikus kirohanás közepette - megüzente, hogy - amennyiben csütörtökön nem helyezik szabadlábra - mindenre kiterjedő, részletes vallomásban feltárja a korrupciós pénzek útját."

Ne erre kíváncsi leszek. :-)

A jogi igazgató meg nagy hülye bármelyik is az. Ezek után tuti nem engedik szabadon, mert az egyenlő lenne egy nagy beismeréssel felfelé, meg hát a bíróság függetlensége (vagy legalábbis a látszata)...

Teendő: nem elengedni, szorgalmasan jegyzetelni

ON

picur3ka 2010.01.06. 17:02:53

@Irish Whiskey:

Az ir tempo, mondana egy itteni kedves baratom. Ignoraljuk ezeket...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2010.01.06. 17:05:46

Látom ma is rászabadult pár bérhülye a blogra. Mikről maradok le :'(

derelyegrádi szellem 2010.01.06. 17:22:17

@picur3ka/beleallos kampany:

A repülőtér, meg a Bkv előzetes letartóztatásban lévő jogi igazgatójáról.

maxwell murder 2010.01.06. 21:14:44

@zero: van klub is, mer én nem láttam:) ha nincs, akkor csináljatok, mer én nemtudom, hogy kell és nem is az én hatásköröm;)

Egyéves Önkéntes 2010.01.07. 09:17:20

@ColT: ha rendőr utazna velük a buszon, akkor egyrészt megszűnnének az atrocitások, másrészt nem fogyna annyi benzin. lásd be, hogy hülyeséget beszélsz :DD

Sííva 2010.01.07. 11:50:59

@Lecso (F*ck the Shit): Segíthetek? Még megvan az apukám szívlapátja, ha esetleg csak az hiányzik!

Sííva 2010.01.07. 12:03:18

@Pain2: Ha ezzel a programmal indulsz a választásokon, megigérem, hogy az összes családtagom, rokonom, ismerősöm, munkatársam rád fog szavazni!!!
Garantálom! Elég volt, hogy azért dolgozzak, hogy a paraziták miatt a keresetem lefölözzék, és még nyugdíjat sem kapjak majd annó! Ha egyáltalán megérem!

Sííva 2010.01.07. 12:15:43

@Seduxen: Tényleg? De jól tették! Egyszerüen szét tudnám verni a fejét aki egyáltalán be engedte a TV-be ezt a műsort! Idióta!!!!!

reKorrekt 2010.01.07. 12:27:51

@Seduxen: "kíváncsi lennék @Pain2: által vizionált országunk államformájára :)))"
Kínai Népköztársaság :D

Sííva 2010.01.07. 12:32:53

@Seduxen: Nem érdekelné sok embert az államforma! A jogvédők és egyéb messzíről szimpatizálókat pedig szerintem közel költöztetnék az általuk védettekhez! Jó közel!!!!!!!!!

maxwell murder 2010.01.07. 15:48:17

@laspalmas: rák egye ki a májadat, hát azt hittem íkezettel van e! nah így már megtaláltam, köszönöm szépen dezsvírem! csókolom a kezed!

süti beállítások módosítása