Skip to content


       Szűrés lista

Állítsuk meg együtt az MDF légkalapácsait!

Az MDF budapesti vezetője (Lévai Zoltán) azt írta, hogy el kellene bontani azoknak a paneleknek a tetejét, amik a szélcsatornák útjában állnak, így javítva Budapest levegőjét.

Ajajajj ... kik a panellakók legjobb barátaik? Kik védik meg őket, kerül amibe kerül? A mázlista nyugdíjas panellakókat duplán is megvédik!

Hát persze hogy Fidesz és az MSZP!

Kit érdekel, hogy senki sem fog semmit lebontani, de azért nézzük, milyen szépen és kulturáltan reagáltak az MDF-es 'felvetésre':

Fidesz:
"az MDF eddigi egyetlen konkrét programpontja a budapesti panellakások lebontása és az ott élők kilakoltatása. Ez egy támadás a panelben élők tízezrei ellen, ezt a Fidesz, az emberekkel együtt, vissza fogja verni."

Keverjük bele Bokrost is, ha lúd, legyen kövér:
"
Pártja szerint Bokros Lajos a „gyurcsányi megszorítások embere”, ugyanazt folytatja, mint a volt miniszterelnök. Feltette a kérdést: hogyan volt képes a panellakások lebontásának programját felvállalni az SZDSZ, de az MDF is?"

Végül egy szép, emlékezetes mondat:
"A Fidesz következetesen a lakótelepeken élők érdekeit képviselte. Az MSZP ezt nem tette meg, az MDF és az SZDSZ pedig a kampányban a panellakások lebontásáról vizionál."

Nem zavartatta magát, mikor szóltak, hogy Bokros elutasította Lévai felvetését:
"Elkésettnek tartom a miniszterelnök-jelölt válaszát. Lévai Zoltán ötletére még aznap kellett volna reagálnia."

Az MSZP jelenleg nyugdíjasokat védi gőzerővel, így a segédcsapatot, a Societast vetették be a gaz MDF ellen. Az ifjak most bebizonyíthatták, hogy nem csak az interneten tudnak vitézkedni!
 
Figyeljük, milyen erősen indítanak, egyből belekeverik a Fideszt:
"A panel lakások valamiért a magyar jobboldal célkeresztjébe kerültek. Amíg a Fidesz lesajnálja a lakóikat és le "panelprolizza" őket, addig az MDF lerombolná több ezer család lakását."

Majd a a közös MDF-SZDSZ lista is megkapja a magáét:
"A formálódó MDF-SZDSZ együttműködés gyenge ideológiai alapokon fog állni. A politikai skizofrénia első jelei pedig már látszanak: Lévai Zoltán, az MDF budapesti elnöke összegyúrt egy klasszikus SZDSZ-es környezetbarát, zöld gondolatot - "jobb levegőt a fővárosiaknak" - egy klasszikus, rózsadombi panel ellenes MDF-es attitűddel. Az eredmény magáért beszél: az MDF-SZDSZ-es képviselő légkalapáccsal menne neki mások jogos tulajdonának, egyetlen értékének, a panellakásának."

Kitelepítés, légkalapács, világvége:
"Bár a technikai megoldásokról most még nem tudunk semmi pontosat - ezen nyilván még dolgozik az MDF-s agytröszt: robbantással? légkalapáccsal? romboló golyóval? - a javaslat lényegéről és filozófiájáról azonban már annál többet tudunk: az MDF ki akarja sajátítani a fővárosi panelekben élők lakásait, ki akarja őket telepíteni, le akarják zárni a házakat és le akarják rombolni a felső emeleteket."

A sajtótájékoztatón az alábbi remek előadással szemléltette az ördögi MDF légkalapcsos ötletét:



Igen, a Societas-os képviselő-jelölt távirányítós markolóval ledönt egy kifestett kartondobozt.

És ..... ennyi!

A vízgereblyézés a múlté, itt az új bajnok!

Jegyezzük meg ezt a nevet:
Oroszvári Péter, a Societas-Új Mozgalom elnökhelyettese, Vas megye 5-ös számú választókerületének országgyűlési képviselőjelöltje.

A távirányítós srác. A Parlamentbe vele!

És miről nem esett egy szó sem? Budapest légszennyezettségéről.

Címkék: politika választás mszp fidesz abszurd performansz societas

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr301700278

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ...kedvenc politikusom Oroszvári Péter, és már február közepe van!!! 2010.02.10. 14:13:31

Az ízléstelen bunkóság pártfüggetlen. Más halálával viccelődni számomra akkor is aljas dolog, ha egyébként a vicc alanya nem tartozik a kedvenceim közé. Választásra készülő politikustól meg azért különösen súlyos hiba, mert az ilyesmi nagyon jó fegyver...

Trackback: Dolgok, amiket illik utálni II. : Bonsai olajfa 2010.01.26. 14:00:44

Előzmény: Dolgok, amiket illik utálni I. : Hajítófa A másik dolog, mint ahogy előrejeleztem, tömény politika. Az MDF-SZDSZ kapcsolatról volna szó. Ez az a téma, amiről szinte kivétel nélkül mindenkinek rossz véleménye van mostanában, majdhogynem azt mo...

Trackback: Dolgok, amiket illik utálni II. : Bonsai olajfa 2010.01.26. 14:00:44

Előzmény: Dolgok, amiket illik utálni I. : Hajítófa A másik dolog, mint ahogy előrejeleztem, tömény politika. Az MDF-SZDSZ kapcsolatról volna szó. Ez az a téma, amiről szinte kivétel nélkül mindenkinek rossz véleménye van mostanában, majdhogynem azt mo...

Trackback: A Fidesznek kellenek a panelprolik is 2010.01.26. 10:24:12

Az MDF előállt egy Zöld Budapest tervvel, ami a város levegőjét és az ott élő, dolgozó emberek életminőségét javítaná. Ebben elhangzik egy mondat, amire a Fidesz egyből reagált is. Sajnos nem szakmai, hanem igazi választási demagóg reakció érkezett. Ez...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2010.01.26. 09:13:46

én azt hittem, hogy Lévai Zoltán valami allegóriát használt...

egyik idiótább a másiknál, komolyan, na megyek, olvasom tovább :)

r.yeti 2010.01.26. 09:17:54

Ez ám a kampány: egy mszp-s hülyegyerek távirányítós markolóval és egy összefirkált kartondobozzal játszik a lakótelep parkolójában! Ezek ezt komolyan gondolták? Csodálkozik ezek után még valaki, hogy itt tartunk?

nemuccaszoc 2010.01.26. 09:18:34

Nem kell csodálkozni, hogy csak egy helyben toporgunk. De számomra a nap vicce, hogy Dzsudzsák a Fidesz kampányarca lett :D

f.m.j. 2010.01.26. 09:20:30

még valami: komolyan várom, hogy minél bonyolultabb, és undorítóbb képzavarokkal telitűzdelt kampánybeszédeket fogalmazzanak a pártok, amit az ellenség (by Lendvai komcsi agitátornő) megvalósít, előad
barmok, egytől-egyig, nincs egy sem, aki normális, a bentlévők közül.
Javaslom, ne juttassunk bentlévő pártot a Parlamentbe, annak az épületnek is szüksége van egy kis szellőzésre...

kuki123 2010.01.26. 09:24:38

az mdf átalakul szdsz csöndben de a szavazók még azt hiszik hogy ez mdf rászavaznak bejutnak
oszt jeee uja bejutott az szdsz.....remélem észbekapnak az mdf szavazók
tényleg tudathasadásos a párt...bár mit várunk egy szélkakas módjára forgolódó párttól

kár hogy Antall Jóska már kinyuvadt egyébként felelősségre lenne vonva a tetteiért
van itt valami urbán.blog ott már kifejtettem az álláspontomat a panelrombolósdi ügyében.
Ahol a zöldterület nemhogy nőne, hanem csökken-és a külvárosok kitelepített emberek minden nap bepöfögnek a kocsijukkal 2x20 km-rt naponta és hogy értelmesebb országokban egyre magasabb épületeket építenek, mert az kevesebb zöldterületet vesz el ergó ami nincs beépítve az zöld marad

szóval jó kis szakért KONTÁR SENKIK lehetnek a stábjukban
épeszű ember egyik parlamenti pártra sem szavaz

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.26. 09:26:11

Basszák meg. Még szinte el sem kezdődött a kampány. De már az összes faszom tele van vele!

f.m.j. 2010.01.26. 09:29:02

gportal.hu/portal/dzsudzsakbalazs/image/news/PICT0187_dzs_hod.jpg

könyörgöm, de miért???????

mostmár tuti, hogy kiesett a Fidesz a női szavazók köréből :D:D:D

órarugógerincű felpattanó 2010.01.26. 09:30:17

@zero: Ha a focista a kormányzati teljesítményt kell, hogy megjelenítse, akkor az mszp-nek meg kell keresnie azt, amelyik a legtöbb öngólt, és eladott (privatizált) labdát jegyzi :D

f.m.j. 2010.01.26. 09:33:13

@órarugógerincű felpattanó:

vagy azt, hogy ennyire sikeres lesz az eljövendő szép új világ (a múltad nem érdekes, jövőd már nincsen?)

Homeoffice 2010.01.26. 09:36:35

Nem a panellakásokat kéne elsöpörni, hanem mondjuka 8kert letarolni és helyére parkot létesíteni.
valamint a mélyen tisztelt budai kerületeket megkérdezni, hogy ugyan hová tünnek el szép lassan a védett erdők.
Újpest dettó (Káposztásmegyer a szép példa erre)

arlequin 2010.01.26. 09:38:50

"Egy érzésnyi hely sincsen szabadon
Huszadik századi jegyek az agyakon
A fiúk, s lányok ismét összejöttek
Gőgösek és jólöltözöttek

Hát induljon a kampány
Essen szét a ház
Legyen úrrá rajtunk az aktuális láz

Induljon a kampány
Essen szét a ház
legyen úrrá rajtunk az aktuális láz

Nyugati a zene, de keletre tart
És nem állja útját se tenger, se part
Persze nem biztos, hogy jót tesz neked,
Ha kiszolgálják az izlésedet..."

/szabadon átköltve/

DopeBob 2010.01.26. 09:39:34

@uccaszoc: Neki könnyű, Ő már nem itt él!

Krikri 2010.01.26. 09:40:35

és lesz még ennél lejjebb is... már kezdem kíváncsian várni a holnapi pártnewsokat.......

Homeoffice 2010.01.26. 09:41:43

@arlequin:

Jó reggelt:) Látom ma ismét kreatív vagy:)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 09:43:10

@zero: nocsak új szerző van? :))

Kora? Neme? ("Megfelelő" válasz esetén: mellbősége? )

Javasolnék egy viszonylag eccerű megoldást madeszes "barátainknak". Minden "panelproli" hazamegy, és kinyitja a gázcsapot. Majd rágyújt... Kábumm...

Az anyátok kénköves szottyadt picsáját basszátok telibe szögesdróttal bevont, chilis üvegszilánkba forgatott baseball-ütővel azt...

eszkep 2010.01.26. 09:44:28

Remélem elhiszitek, hogy nem akarom védeni a tetves szocikat, de hát egy ekkora magaslabdát nem leütni... Jó, a Societas erősen túlspirázta a dolgokat, ez már szánalmas, de hát szánaémas párt, szánalmas szervezetek...
A FIDESZ-es sirámok meg "szép egészséges kampánymondatok"... Ez van, nehogy azt higyjétek, hogy egy amerikai elnökválasztás kevésbé "mókás"!

f.m.j. 2010.01.26. 09:45:44

@arlequin: milyen érdekes, hogy neked is ez jutott eszedbe, ez a dal, és nem biztos, hogy amikor ez íródott volt ilyen mögöttes mögé gondolva, de sosem hittem volna, hogy ennek a súlytalan nótának van mégis olyanja (amit én írtam a múltról, és a jövőről, az is benne van, nem szószerint)
www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/308/bonanza-banzai/induljon-a-banzaj-zeneszoveg.html
nem is rossz

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.01.26. 09:46:29

@Seduxen: de akkor legalább elvisz magával még legalább 4-et :)

Hetfield 2010.01.26. 09:47:55

Jajj de bírtam volna, ha odamegy egy riporter és elrúgja a f*szba (már elnézést) a hülyegyerek játékát :))

f.m.j. 2010.01.26. 09:52:35

@Hetfield:

vagy megkérdezi, hogy honnan van ez a menő kis modell, és ha drága volt, akkor nem kellett volna-e lélegeztető gépre költeni inkább

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.01.26. 09:55:53

@eszkep: Gondolom összejátszanak.
Az MDF felüt valami panelproli ellenes magaslabdát, és besöpri a "intellektüel" szavazatokat, a szoci meg teljes erőből leüti, és begyűjti a panelproli szavazatokat.
Miközben a pártsajtó mindként pártot ugyanúgy nyomja...

Ügyes, ügyes...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 09:56:18

@Noname Cowboy: ja, persze, így gondoltam. Kőőőcséghatékonyság is van a világon nem? Így egy "füst alatt" (ehhhh, micsoda náczi hasonlat) le lehet rendezni egy egész tömböt.

Sőt! Ha a földszinti, első emeleti lakásokat kábummmoljuk, akkor a felsőket nem is kell, ősszedől a ház magától...

r.yeti 2010.01.26. 09:59:59

@Hetfield: Most komolyan: egy politikusnak komoly embernek kellene lennie. Itt pedig mit lát a szavazó: egy kis senkiházi pöcs a parkolóban játszik egy markolóval és egy papírdobozzal! Ezek után komolyan ilyenekre kellene szavaznom és rájuk bízni az ország irányítását! RÖHEJ!!!

arlequin 2010.01.26. 10:00:14

@f.m.j.: már buzgón költöttem át mikor te beírtad... ;-) jó humora van az öregnek.

arlequin 2010.01.26. 10:02:01

@TaTa86.: hehe. hmeglátjuk.
hmostanában mhinden hmh-betűmhhöz hozzátesz egy h-át a billentyűzet. fura.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 10:08:56

A kis kancsónak én is szívesen csinálnék egy ilyen markolós performance-t. Ott egy játék Tomahawk cirkálórakéta csapódna bele a karton-parlamentbe...

ErEr 2010.01.26. 10:09:04

az a baj hogy az ilyen kamu hirekkel foglalkozik mindenki, meg Ti is. Az ilyen szar arra sem lenne melto hogy blogposztot kapjon barhol. Igy barmilyen egetrengeto hulyeseget kitalalhatnak es maris ott a publicitas, foleg minel nagyobb az a hulyeseg. Ha nem reagalna le mindenki es minden media ezt a nyilvanvalo szart, akkor kenytelenek lennenek komolyabb temakat is elovenni...

z666 2010.01.26. 10:17:23

@órarugógerincű felpattanó:
Vagy inkább a bundabotrány főszereplőit kellene megtenni kampányarcnak... :)

jpmjpm 2010.01.26. 10:17:50

Egyáltalán felkapja még a fejét bárki is (a többi párton kívül) arra amit az SZDSZ-MDF mond?

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 10:18:05

@z666: az nem jó ötlet. tudod Te mennyibe kerülne egy akkora plakát, amire az egész Steven Cashteleki-klán felférne!?!? :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 10:20:49

Héé!!! Mostankéremalássan mi van itt? KBM vs. Banán? :)))

Marcellusca 2010.01.26. 10:26:52

@Seduxen: Mi van, még mindig a hétvége hatása alatt vagy? :)

Az új blogger állítólag férfi, úgyhogy más méretére lehetsz kíváncsi. :D

Egyébként egyetértek.
Mikor először hallottam, azt hittem, hogy rosszul hallok. De nem. Ezek télleg ilyen agyament "ötlettel" álltak elő.
A nagypártokat sem kell különösebben félteni! A reakciók se semmik.
A panelprolizóknak nagyon fontosak lettek a lakótelepiek, és a maszoposok is oda tették magukat.

De a lényegről egyik sem beszél. Mi a megoldás, hogy Butapest levegője ne legyen ilyen szennyezett.

arlequin 2010.01.26. 10:30:45

@Marcellusca: ez a panelproli-nyugger vonal sem egészen így van...

Lake 2010.01.26. 10:34:15

elterelném a figyelmet egy pillra...de ez magas labda...nagyoon magaaassss :D
www.civishir.hu/hotel_obester_megnyitoja
ilyen nics...és mégis van...

Vidéki 2010.01.26. 10:39:53

Szerintem ezek a mondatok jól jellemzik a helyzetet:

1.„A formálódó MDF-SZDSZ együttműködés gyenge ideológiai alapokon fog állni. A politikai skizofrénia első jelei pedig már látszanak: Lévai Zoltán, az MDF budapesti elnöke összegyúrt egy klasszikus SZDSZ-es környezetbarát, zöld gondolatot - "jobb levegőt a fővárosiaknak" - egy klasszikus, rózsadombi panel ellenes MDF-es attitűddel.”

2.„Az MDF budapesti vezetője (Lévai Zoltán) azt írta, hogy el kellene bontani azoknak a paneleknek a tetejét, amik a szélcsatornák útjában állnak, így javítva Budapest levegőjét.”

Az MDF budapesti vezetője (Lévai Zoltán) magáévá tesz egy ilyen eszement ötletet, csak azért, hogy a választási harcban a levegő mukacsoport és a hozzájuk hasonló mozgalmárok támogatását is elnyerhesse.

Az MDF az utóbbi időben már sok zöldséggel előállt.

Most „előállt egy Zöld Budapest tervvel, ami a város levegőjét és az ott élő, dolgozó emberek életminőségét javítaná.”

Az MDF már jó 20 éve szerepel a közéletben, miért éppen csak most jutott, eszébe a Zöld Budapest terv, ha ez valóban ennyire meghatározza „az ott élő, dolgozó emberek életminőségét”?

f.m.j. 2010.01.26. 10:41:12

@Lake:
miért, kik ezek? szemét jobbikosok, akiknek hoteljük van, és megnyitót rendeznek, vagy maga egy politikusuk vetemedett ilyenre?
mindegy kik, vesszenek :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 10:47:48

@Marcellusca: ezt meghagyom neked (mindegy: lyuk, lyuk, csak egér ne legyen - jeligére), kis liberális barátom :)))))

Lake 2010.01.26. 10:49:49

Barátom, f.m.j., tekintsd meg közelebbről a festményt:
kepviselofunky.blog.hu/2010/01/25/kosa

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.01.26. 10:50:08

Mellesleg alkotott ma reggel az MDF. Herényi az MTV-ben mondta a következőket:
"Annak kapcsán, hogy a Ferencvárosban leadott ajánlószelvények 73 százaléka hamis volt, egyértelművé tette: nem kér bocsánatot az MDF. Szerinte a választók felé ezt annak kell megtennie, aki a lehetetlen rendszer fenntartásában érdekelt, mint például a Fidesz."

www.hirado.hu/Hirek/2010/01/26/07/Herenyi_az_SZDSZ_miatt_tavozhatott_Boross.aspx

Ezt a gondolkodást felhasználva ha a rendőr elkap lakott területen, mert 160-nal hajtok, majd mondom neki, hogy a kocsi tervezőjét büntesse meg, mert ennyi pacit pakolt a gépbe.
Ez az igazi vastagbőr!

Bocsi az OFF-ért, de témába vágott

z666 2010.01.26. 10:51:26

Az igazi környezetvédelem (a természeti környezet megmentése, és élhető jövő megteremtése) leges-legelső lépésének az ilyen Bokros-félék kiírtása kell, hogy legyen (úgy is mondhatnám, hogy egy igazi holokauszt). Anélkül vízgereblyézés az egész...

Marcellusca 2010.01.26. 10:54:08

@Seduxen: Héééé!
Ne keverj össze Hülyegyerek barátunkkal! Ő a "liberális". :DDDD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.26. 10:56:25

o jaj, és még csak január 26. van. Szeretném ha egyszer kiállna egy politikus és kijelentené hogy mostantól csak érdemi dolgokról hajlandó vitázni. (kissé utópia szagú:)) de nem bazzeg, meg kell védeni a nyugdíjasokat, a panellakókat, a cigányokat, a zsidókat, a tarajos gőtéket és engedjék szabadon willyt.

m.logic 2010.01.26. 10:58:30

Ezeket honnan szeditek? Hozzám nem jutott el semmi, úgy vélem máshoz sem nagyon... Az döbbenet, hogy ez a sok hülye hadakozik és azt hiszik, mi emberek ezzel foglalkozunk. Senkit nem érdekel a kampány, mindenkinek kialakult véleménye kell hogy legyen már... A panelosokhoz tuti, hogy semmi nem jut el ebből a hülyülésből. Ugyanez a helyzet a nyugdíjasokkal is... No meg, hogy megy ez? Reggeltől estig ül egy csávó minden párttól egy szobában 2-3-4 sajtóssal, és ha van valami, akkor rögtönzött sajtótájékoztatót tartanak és naponta 3-szor üzennek így egymásnak?

arlequin 2010.01.26. 11:14:38

@Marcellusca: nem csak prolik és nyuggerek laknak ám panelban...

Marcellusca 2010.01.26. 11:16:54

Ja!
Reggeli Híradóban hallottam (hamár MDF-SZDSZ), hogy Boross Péter most már a pártot is otthagyja, nem csak a frakciót.

arlequin 2010.01.26. 11:17:16

@m.logic: te vagy nem ismered a nyáj természetét, vagy hazudsz. fél nap sem kell ahhoz, hogy ki-befordítsák a gondolkozni képteleneket.

arlequin 2010.01.26. 11:18:04

@anal_intruder: elvesztette a tisztikalapját. ezért sokat fog kapni...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 11:18:35

@arlequin: de ez a kialakult kép. mi is azért költöztünk csak panelbe, mert szeretünk proliként egy 250 lakásos társasházban élni, és még a szomszéd fingását is hallgatni a lakásban...

Ja nem, mégsem. Csak erre futotta... Ekszkjúzmi :))

Marcellusca 2010.01.26. 11:19:09

@arlequin: Dehonnem! :D
Legalábbis a Fityisz szerint. Mer' ők panelproliztak.
Asztánmeg jól megvilágosodtak és a következő kampányban már védték a szegény panellakókat.

folyamatábra 2010.01.26. 11:25:55

Arra volnék kíváncsi, vajon a távirányítós bulldózert áfás számlával a kampányköltségvetés egymilliójának terhére vásárolta az ifjú politikus, vagy minden nap ezzel játszik otthon, és úgyis kéznél volt?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 11:27:00

1.
Én nem tudom eldönteni, sírjak, nevessek, vagy hányjak ezektől. És a szél hova fújja a szmogot a városból ? Csak nem a peremkerültekekbe ?!
Ez most helyből ilyen hülye vagy nekifutásból? Én egyre inkább abban hiszek, hogy az országot nem tudatosan teszik tönkre. Hanem ez a sok zsírtuskótól amortizálódik. Ha tudatosan akarták volna tönkretenni azt már rég elrontották volna. Ezek és a tudatosság olyan távol vannak egymástól, mint Máv gyorsvonat a sebességtől.

2.
A fidesz válaszreakciója is annyira ostoba volt, hogy a helyükben én már önként másztam volna a lmpvs-ra. Az mdf-szdsz a "panelházak godzillái" :D:D:D A bokros elutasította ezt a képtelenséget,de nem azonnal, ezért ő is egyetért a lévai baromságával ??? Most komolyan ezt a gondolatmenetet lovagolják meg?
bokros lajcsinak fognia kell a kis kezét a lévai zolika beszédje közben, hogy bődületes baromságot mond akkor tarkón legyintse?

3.
Ennek örömére egy ifjú szocialista (remélhetőleg nem a jövő politikusa), bulldózereset játszik a lakótelepen.
Lassan már csak röhögni járok a Vastagbőrre, de nem akarom, hogy egyszer a mosoly az arcomra fagyjon ezért...
Valaki nyugtasson meg,hogy ezek már tényleg egy letűnőben lévő korszak utolsó vergődései!!!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 11:29:03

@folyamatábra:
A nethuszárkodós játékban nyerte 80 pontért. Ez a kép legalább 60 pontot hozott neki... meglátjátok, fog ő majd csápolni a Kordagyuri koncerten a szigeten.

Hetfield 2010.01.26. 11:33:51

Én már csak arra vagyok kíváncsi, hogy brümmögött is közben?

f.m.j. 2010.01.26. 11:40:43

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

www.magyarhirlap.hu/velemeny/az_ember_aki_korenk_epult.html

kis kieg. a Zsóttitól (ahogy mások hívják, szerintem is fzra szerzet, nem lehet hova tenni, de nekem tud írni:))

patetikus, de jó :)

arlequin 2010.01.26. 11:42:00

@Marcellusca:
ja! a patás mondta? akkor az bezonyosan úgy vagyon.

költözök is vissza a havannára rögvest. esetleg az avasra...

arlequin 2010.01.26. 11:44:59

@csabapayne:
"Valaki nyugtasson meg,hogy ezek már tényleg egy letűnőben lévő korszak utolsó vergődései!!! "

na még mit nem! ez az utolsó korszak vergődő letűnése, de még lesz alább is...

Johnny336 2010.01.26. 11:47:15

Jéé, a kép nálunk készült. Ha pont a srác háta mögül fotóztak volna, akkor látható lenne a most befejezett Faluház, amit 1 Mrd Ft-ból újítottak fel, így Magyarországon a legkorszerűbb paneltömböt sikerült kialakítani. Egy több, mint 40 éves házból...

Érdekes módon a kerületi polgármester, na milyen pártállású? Fideszes. A pusztító rohadékok, mi?!

eszkep 2010.01.26. 12:04:02

@Marcellusca: "Legalábbis a Fityisz szerint. Mer' ők panelproliztak."
Ez szimplán hazugság, kicsit le vagy maradva az eseményektől...
A panelproli szóösszetételt egy Népszabadságos publicista találta ki (később elismerte), később adták Orbán szájába, amit valószínűleg sohasem mondott valójában!

Aradebil 2010.01.26. 12:05:39

off de mdf: facebookon eddig kb 6 féle mdf reklámot kellett kinyomnom,legalább reportoltam őket h félrevezetőek :D
volt itt lav mdf,mdf rajongói oldal,bokros fan klub,mdf budapest....

Marcellusca 2010.01.26. 12:09:13

Csak újra be kell pötyögnöm.

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Majd, ha lesz egy kis időm megsajnálom.

A teljes magyar építőipar ebben a cipőben jár.
Miért kivételeznének vele? Mert ő a Makovecz?
Be kellett volna spájzolnia a sok állami megrendelésből.

mocc 2010.01.26. 12:12:45

Bazzeg! Markolóval kurvára nem dönthetsz le épületet, ahhoz más típusú célszerszám kell, te idióta fütyi! Má' megin jól felbasztam magam ezeken a mocskokon! Sebaj, hazamegyek, azt levezetésképpen játszok egy parti Korruptivity-t a zurammal. Ott majd megmutatom ezeknek a semmiheznemértő, felkapaszkodottgerinctelensenkiháziaknak, hogy panelt nem markolóval dózerolunk!

fds7543 · http://duplaklikk.blog.hu 2010.01.26. 12:14:35

lehett volna tankot ráfotosoppozott MDF logóval, előtte panelrengeteg, olyan második világháborús hangulatú plakáton

Marcellusca 2010.01.26. 12:16:19

@eszkep: "amit valószínűleg sohasem mondott valójában" - ennyi.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.01.26. 12:18:05

-Apuuu.Hova viszed a markolómat?
-Csend legyen fiam!Majd este visszahozom.

Marcellusca 2010.01.26. 12:37:18

@Seduxen: El is olvastad, vazze? :D

Aradebil 2010.01.26. 12:49:15

off: Dzsudzsák a fityesz reklámarca lett..

z666 2010.01.26. 12:57:29

@Seduxen: az ilyen Vásárhelyi Mária-féle hazaáruló féreg "szakértőket" kell legelőször lámpavasra húzni!

A tipikus undorító, ostoba zsidó propaganda: van kétféle állam-berendezkedés, kommunizmus és vadkapitalizmus, és semmi más, punktum. Aki utálja az egyiket, arra egyből azt mondják, hogy a másikat akarja.
Pedig mindkettőnek közös a gyökere, és ugyanaza célja: a zsidók uralma. Nem véletlen, hogy a legnagyobb kapitalisták pénzelték a kommunista mozgalmakat, és a világon mindenhol zsidók vezették a kommunista pártokat.
A 20.század első felében a kommunizmus tűnt a nyerő stratégiának, de a század vége felé kiderült, hogy a cionizmus hatékonyabb...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:01:11

@Marcellusca: miért kérdezed?

@z666: tudtam én, hogy "tetszeni" fog :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:08:36

@Marcellusca:

"A fiatalok véleményét nagyban befolyásolja a szüleik elégedetlensége, akik közül sokan a rendszerváltás vesztesének érzik magukat. " Talán mert TÉNYLEG azok?

"Ma is nagyon erős a társadalomban a Kádár-rendszer, és az általa nyújtott biztonság utáni nosztalgia." Ezt melyik üveggömbből olvasta ki?

"Másrészt a propaganda is egyfolytában azt sujkolja, hogy itt minden rossz, ez az ország romokban hever. " Ezt nem kell sujkolni, elég néha olvasni...

"A kutatásunk azt mutatta, hogy a fiatalok 47 százalékára nagyon erős antikommunista attitűd a jellemző" Stimmt!

"E mellett ugyanezek a fiatalok erősen piac- és versenyellenesek" Üveggömb 2.0???

"És rendkívül erősen hat rájuk a rendszerváltás-ellenes retorika" Hm, lehet, hogy az azóta eltelt 20 év is szerepet játszik ebben?

"Komolyan elhiszik, hogy vissza lehet forgatni a történelem kerekét, igazságot lehet tenni visszamenőleg" Bullshit-generátor különdíj

"Úgy vélik, eljött az ideje, hogy igazságot szolgáltassanak az elmúlt húsz év veszteseinek, mindent újra kell kezdeni, akik eddig fent voltak, azok kerüljenek le, és akik igazságtalanságokat szenvedtek, kapjanak jóvátételt." Óóópardon, ez micsoda utópia, "igazságtalanságokat szenvedtek, kapjanak jóvátételt" ezt még egyszer kiemelném...

folytassam? ugye nem kell...

hoplita 2010.01.26. 13:12:51

@Seduxen:
"....A kutatásunk azt mutatta, hogy a fiatalok 47 százalékára nagyon erős antikommunista attitűd a jellemző" Stimmt! ...."

Ja...ők az AK-47-esek...:))

kuki123 2010.01.26. 13:13:36

@Seduxen: "Az derült ki, hogy körükben jóval nagyobb az új megoldásokat kereső LMP és a Jobbik támogatottsága. És az is kiderült, hogy ezeknek a fiataloknak már nem Orbán Viktor a megoldás. Arra a kérdésre, hogy a mai politikai életben ki a számukra a legellenszenvesebb szereplő, a legtöbben Orbánt említették."

szebben le sem írhatták volna :)

HAJRÁ JOBBIK GYŐZNÜNK KELL

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:14:42

@Tigeri: posthumus, ha kérhetem...

@hoplita: most komolyan: én "olvasom félre" ezt a "remek cikket", vagy ez megint az, hogy a paradicsomleves betűtésztáit kikúrta az asztalra, és ez lett belőle?

eszkep 2010.01.26. 13:14:46

@Seduxen: Szerintem ez a kurva utoljára a Kádár-rendszerben olvasott történelmet...
Bár a Horthy-rendszerről alkotott véleményét nem ismerjük meg részletesebben, azért az látszik, hogy valami fél-fasiszta rendszert képzel el róla, meg a "fehérteror" bűvöletében él a mai napig.
A dolog apropója, hogy a Magyarország Története c. könyvsorozat Horthy-rendszerrel foglalkozó kötete még talán kapható.

eszkep 2010.01.26. 13:17:27

@Seduxen: szerintem a betűtésztás verzió a valószíinűbb... Egyetlen kritériuma az volt, hogy az "Orbán" "betűsorozat" szerepeljen benne...

arlequin 2010.01.26. 13:17:36

@hoplita:
pfuj de ízléstelen vagy.
én se közteret, se magánházat nem mocskolnék be egy ilyen náci művészeti 'alkotmánnyal'.

ráadásul még világítson is nekem?! grrr...

arlequin 2010.01.26. 13:19:28

@Seduxen: posthumus... ;-)
"lássátok feleim szümtükkel kik vogymuk, izzadtság, vastagbőr es homousz vogymuk..."

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:19:47

@hoplita: @eszkep: @volánrulz: húhhh, látom eme remekmű linkelésével egy kisebb ország éves kávéfogyasztását spóroltam meg :)))

hoplita 2010.01.26. 13:21:31

@Seduxen:
Én abban nem kételkedem, hogy csinált ő valamilyen felmérést, csak aztán nem volt megelégedve az eredménnyel és beledúrt könyékig.......az eredmény meg valóban a majom-effektus és a betűtészta kombinációja lett.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.01.26. 13:24:44

Hát a rendszerváltás 20 éve nem volt egy fáklyás menet az tény, de nem gondolom, hogy a Jobbik 19.századi módszerei jelentenék a kiutat.

arlequin 2010.01.26. 13:28:06

@latte: az internetes kampányra gondolsz? cöcö...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:28:37

@hoplita: "Én abban nem kételkedem, hogy csinált ő valamilyen felmérést"

Ja, abban én sem... Gondolom igencsak "reprezentatív" felmérés volt az...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:30:29

@latte: "Jobbik 19.századi módszerei". Nem inkább XX. századi?

Vagy a feketében félelemkeltően masírozó félkatonai náczifaschisztarasszista alakulatok, azok nem a XX. század '30-as, '40-es éveire voltak jellemzőek?

- irónia OFF -

eszkep 2010.01.26. 13:40:49

OFF:
Erről érdemes lenne egy posztot összehozni (úgyis már rég volt terítéken):
www.origo.hu/itthon/20100122-iskolai-szalagavatok-artisjus-jogdijat-kell-fizetni-az-iskolai-rendezvenyen-is.html

Egy kérdés: ha én megalakítom a Vegetáriánusok Jogvédő Irodáját, és besétálok az illetékes minisztériumba, azzal, hogy vessünk ki díjat minden húskészítményre, én is meg fogom kapni ezt a pénzt???????????

jozicsenko 2010.01.26. 13:44:56

lehet én vagyok a hülye, de a kép alapján az mszp-s hülyegyerekek dózerrel bontják el a lakóparkokat...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 13:46:25

@eszkep: "azzal, hogy vessünk ki díjat minden húskészítményre"

különös tekintettel a disznóhúsra (arra 2X szorzót javasolnék), ez esetben nyert ügyed lesz :))))

arlequin 2010.01.26. 13:46:58

@Seduxen: szerintem a nepáli gurkákra gondolt, akik a magar törzsből származnak és kopjafásan temetkeznek... emlékezetesek a XX. sz-ban is, pl. a Monte Cassino-i ütközet nyomán...

arlequin 2010.01.26. 13:48:06

@Seduxen: de te felvizeznéd az állományt Vásárhelyivel mi? kis aljas... szégyent hozol a disznókra!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 13:49:04

@Marcellusca:
Látszik ezen a Vásárhelyi Márián, hogy felülről karcolgatja a témát, de sok esetben annyira fogalmatlan. Vajon a fiatalok nagy része miért akar a felsőoktatásban részt venni?!
Mert egy középfokú végzettséggel is kb.: a minimálbér közelében kezdheti a karrierjét, ha nincs baromi nagy szerencséje, vagy jó helyen lévő ismerőse. Így önállóan megélni nem lehet, gyereket vállalni felelőtlenség.
+ Minden valamire való álláshoz min. szakirányú felsőfokú végzettség kell. Igen baz'meg szégyelje el magát az a mai fiatal, aki szeretné vinni valamire az életben!!! (Nagyon dühítő hozzáállás.)
Nincs elég munka? Miért is nincs?
Talán mert az állam míg a multikat pénzeli orrba szájba, akik az egyszerű dolgozóikat éhbérért gürcöltetik. Míg a hazai vállalkozásokat megfojtja az adóterheivel.
Szóval vagy munka a teszkóban, mekdonálcban minimálbérért, vagy talán akad valami jobb is, de csak min. diplomával. Ja, bocs... szégyelje magát az a fiatal, aki kreatívabb munkát szeretne ennél.
Túl sokat várunk? Sasoljunk már nyugatabbra... Kelet Németország, Szlovénia, lassan már Horvátország, Szlovákia, Lengyelország, Csehország is előttünk jár sok tekintetben, pedig egy szintről (sőt mi előnyből is) indultunk.

És közben az egyik pártnak a lakótelepek teteje a legnagyobb problémája, a másiknak az, hogy mennyire cifrán ugassa le őket. Egy harmadik párt infantilis képviselője pedig csak bulddózerest játszik egy lakótelepi homokozóban. DE MI, FIATALOK NE ELÉGEDETLENKEDJÜNK ANNYIT UGYE?!

Marcellusca 2010.01.26. 13:53:01

@Seduxen:
"Ma is nagyon erős a társadalomban a Kádár-rendszer, és az általa nyújtott biztonság utáni nosztalgia." Ezt melyik üveggömbből olvasta ki? - Nem, nem üveggömb. Nézz szét! Sokan sírják vissza a Kádár-rendszert. És itt a BIZTONSÁGon van a hangsúly. Mert ott volt kiszámítható jövő. Most meg az a biztos, hogy semmi sem biztos.

"Másrészt a propaganda is egyfolytában azt sujkolja, hogy itt minden rossz, ez az ország romokban hever. " Ezt nem kell sujkolni, elég néha olvasni... - Azért a propaganda keze is benne van jócskán. ("Rosszabbul élünk, mint 4 éve!") Tudom, tudom, engem sem vígasztal, hogy Szomáliában rosszabb a helyzet, de azért nem is annyira rossz, mint amennyire időnként, egyesek lefestik.

"E mellett ugyanezek a fiatalok erősen piac- és versenyellenesek" Üveggömb 2.0??? - Jobbik - multiellenesség.
Viszont ezt is írta: "A populista megnyilatkozások hitetik el velük mindezt. Rendkívül erősen ellenzik a magántulajdont, a multikat, a privatizációt. Nyilván soha nem gondoltak bele, hogy milyen az, amikor nincs verseny, nincs piac, nincs választék."

Megint bebizonyosodott, hogy csak egy-egy mondat kiragadása más fényben tünteti fel a mondanivalót.

@volánrulz:
Már kezdtem azt hinni, hogy ezt senki nem fedezi fel. :)

Marcellusca 2010.01.26. 13:58:47

@eszkep: Még nem olvastam, csak a hírekben hallottam, de már attól úgy jártam, mint mikor mellé ültem a WC-nek.
Felment bennem a pumpa. :)

@Seduxen: LOL, Te szemétnáczifaszista! :D

Johnny336 2010.01.26. 14:01:01

@Marcellusca: "akik eddig fent voltak, azok kerüljenek le, és akik igazságtalanságokat szenvedtek, kapjanak jóvátételt. Mint a népmesében." Erről egy népcsoport jut eszembe...

Hematoma 2010.01.26. 14:01:14

Azon csodálkozom, hogy mindenki a politikai hátterét nézi ennek a marhaságnak. Még sehol nem olvastam olyat, hogy gyakorlatilag semmi értelme az ötletnek. Attól, hogy pár panel alacsonyabb lesz 5 méterrel nem lesz tisztább a levegő. Miért lenne? Azt mondja már meg valaki!
Szerintem inkább szereljünk rohattnagy ventilátorokat (D=90 méter) a házak tetejére és az majd fúj jó nagy szelet. Vagy fejlesszünk szélcsatornában áramvonalas üvegszálas burkolatot az épöletek köré. Vagy közmunka programban lehetne alkalmazni embereket aki legyezővel hajtják a szmogot. Vagy szóljunk az Űrgólyhóknak hogy porszívózzák ki a levegőt az űrhajójukkal.
Vagy?

sorokinV 2010.01.26. 14:01:27

@csabapayne:

Vásárhelyi már néhányszor lebukott - adathamisítással is - többek között, szal' túl sok szót nem érdemes pazarolni rá!

Marcellusca 2010.01.26. 14:05:55

@Johnny336: Dógoznak is rajta rendesen. :)
Csak akik fent vannak nem kerülnek a porba. Még a fejük sem!

@eszkep: Ja, még ehhez @Marcellusca: annyit, hogy nyalatkozott valami Artistatökömtuggyaki, hogy mé' ne köllene fizetni, mikor minden szolgáltatásért (terem, étel, díszítés, felszolgálás) fizetni köll, akor mé' pont a zenéért ne kelljen?
Aszittem szétb@szom a tévét.

KÉMÉNYADÓt akarok! De izibe'!

Vidéki 2010.01.26. 14:08:02

@csabapayne:

Nagyon jól megfogalmaztad:
"Nincs elég munka? Miért is nincs?

Talán mert az állam míg a multikat pénzeli orrba szájba, akik az egyszerű dolgozóikat éhbérért gürcöltetik. Míg a hazai vállalkozásokat megfojtja az adóterheivel."

Marcellusca 2010.01.26. 14:11:36

@hivatásos naplopó: Nem is tudtam végigolvasni. Áááááááááááááááááááááá!

Csak úgy halkan, félve kérdezem: Általában a buli részére egy dídzsét szoktak hívni. Nem-e lehet-e, hogy ő már - hivatalból - leperkálta-e-é azt a lóvét?

isti77 2010.01.26. 14:13:56

És a lakókat kiköltöztetik előtte, vagy velük együtt robolják le? Vagy a részletekbe ennyire ne menjünk bele, az a lényeg, hogy megint nagyot mondott a két százalékos párt?

OFF: a kép bal oldalán a fehér Zsigulátor mennyivel szebb, mint a mellette lévő három műanyag fostalicska.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 14:16:22

@Marcellusca:
Viszont ezt is írta: "A populista megnyilatkozások hitetik el velük mindezt. Rendkívül erősen ellenzik a magántulajdont, a multikat, a privatizációt. Nyilván soha nem gondoltak bele, hogy milyen az, amikor nincs verseny, nincs piac, nincs választék."

Ez is egy nagy hülyeség a részéről. Mert tudjuk jól milyen ha nincs verseny, piac, választék: pl.: máv, bkv, vagy egyes energia és távhőszolgáltatók. és jól tudjuk hogy pazarolják ezek mellett a pénzt.
De a másik véglet pedig azok a multicégek, akik elnyomják a hazait, közben az általunk megtermelt profitot viszik kifelé az országból saját maguknak.

Könnyű ráfogni az ilyen egyszerűen kimondott, fájdalmas tényekre, hogy demagóg populizmus.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 14:17:34

@sorokinV:
Nem ismertem a sötét előéletét csak ebből az egy agymenéséből láttam, hogy annyi esze van, mint egy lejárt kefírnek.

sorokinV 2010.01.26. 14:19:51

@csabapayne:

"Lejárt kefír"
Még sokat is gondolsz róla :D

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 14:27:18

@Marcellusca:
És csoda, hogy itt tart az ország. Artiszjusz razziát minden házibuliba!!!

Marcellusca 2010.01.26. 14:28:40

@csabapayne:
Ne aggyá ötleteket, vazze! :)
Még a végén "kitalálják". :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 14:34:23

@Marcellusca: "Nézz szét! Sokan sírják vissza a Kádár-rendszert. És itt a BIZTONSÁGon van a hangsúly. "

Eegen, de a magam részéről nem is elsősorban a létbiztonságra gondolnék, sokkal inkább a személy-, és vagyonbiztonságra...

"Másrészt a propaganda is egyfolytában azt sujkolja, hogy itt minden rossz, ez az ország romokban hever. " Ezt nem kell sujkolni, elég néha olvasni... - Azért a propaganda keze is benne van jócskán. ("Rosszabbul élünk, mint 4 éve!")" Remélem tudod, hogy kurvára nem erre gondoltam. Az a kampány szerintem egy kalap fos volt, kezeljük a helyén...

"E mellett ugyanezek a fiatalok erősen piac- és versenyellenesek" Üveggömb 2.0??? - Jobbik - multiellenesség."

Bocs, de a verseny- és piacellenesség (ha egyáltalán úgy is lenne), hogyan függene össze KIZÁRÓLAG a multiellenességgel? Vagy a verseny- és a piac az teljes egészében a "multi"? Ha igen, akkor tényleg baj van...

"Megint bebizonyosodott, hogy csak egy-egy mondat kiragadása más fényben tünteti fel a mondanivalót." Mi is volt ezzel a mondanivalója? Azt hiszem ezt mindketten tudjuk... (Számomra kurva unalmas már...)

tkgabor 2010.01.26. 14:52:37

LOL!
Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki!

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 15:13:08

@Seduxen:
Szerintem több minden miatt sírják vissza azt az időszakot.
1. A közbiztonság tényleg sokkal jobb volt. Pl.: A cigánybűnözőt zokszó nélkül agyonverhette a rendőr. A durvább gyilkosságokért még halálbüntetés is járt.
2. A létbiztonság: Egy középiskolás fiatalnak volt jövőképe, sok középsuli le volt szerződve különféle vállalatokkal, ami ma már nagyon ritka. Ma a középiskolák érettségi utáni szakképzései sokszor csak az utcára termelik a fiatalokat. (Persze van szerencsére jó pár kivétel is.) De anno már az iskola után biztos állása volt annak a fiatalnak.
3. Az egyszerű munkás is megbecsülve érezte magát. Igaz, hogy egy hazug közeg volt, de a munkának mégis több becsülete volt. Ma meg ha nem vagy "supervisor manager", csak egy pénztáros, vagy futószalag menti munkás, akkor a társadalom lenéz, hogy "csicska munkát végzel".
És am a rendszerváltás veszteseit illeti.
4. A rendszerváltáskor szabad piacot akartak a rendszerváltás vesztesei, nem szabad rablást!
5. Többpártrendszert akartunk, hogy többféle megoldást kínáljon többféle párt a MI (magyar adófizetők, állampolgárok) problémáira. És nem a multik, külföldi cégek és bankok problémáira. Mifelénk ne az a műsor menjen, hogy ki hazudik hangosabban. Ki dobálja szorgalmasabban a szart.

z666 2010.01.26. 15:15:02

@Hematoma: Vagy a 4-es metró alagútját használjuk arra, hogy beszívja a jó kelenföldi levegőt, majd kifújja a belváros szennyezett területein... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 15:20:53

@csabapayne: mind az 5 pontoddal maximálisan egyetértek, DE!

... sokan nem visszasírjuk, hanem egy olyan országban szeretnénk élni, ahol az általad felvázolt problémák NINCSENEK, vagy kevésbé vannak, mint most.

Marcellusca 2010.01.26. 15:47:29

@Seduxen: Igazad van.

De élnek még itt (nem is kevesen), akik arra még emlékeznek.
Sajnos másban nem tudnak gondolkodni, mert az már egyszer "bevált".

Homeoffice 2010.01.26. 15:53:06

@csabapayne:

Nem hiszem hogy egy olyan világban szeretnél élni, ahol (ha valkinek nemtetszik a pofád vagy rosszul szólsz valahol) egyszer csak egy rendőrségi kocsiban csücsülsz és mész egy kis beszélgetésre.
egy olyan beszélgetésre ahol magasról szarnánaka jogaidra.... jah és még valamit, ahol ha elmész tüntetni lés eldurvula helyzet, akkor teketóriázás nélkül sortűz....

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 16:05:16

@Gunther: bocs, de ilyet hol olvastál az ominózus kommentben? :))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.01.26. 16:08:08

@Marcellusca: erős "költői" túlzás lesz, de bizonyos szempontból talán korrektebb is volt a dolog, ott legalább - általában - tudtad, hogy ki az "ellenség", és kitől kell tartanod. Mint ahogy a "végeredmény" is könnyen kikövetkeztethető volt. Amolyan "Ha kussol, nem lesz olyan rossz".

Most meg... Azt se tudod ki szúr hátba, meg ki köp szemközt. Ha meg nem kussol, akkor - talán - nem jön érted a fekete csajka, de "egy macskát sokféleképpen meg lehet nyúzni"...

remélem kb érthető, hogy mit akartam ezzel mondani...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 16:09:43

@Gunther:
És ezek miatt volt szar a Kádár-rendszer.

"jah és még valamit, ahol ha elmész tüntetni lés eldurvula helyzet, akkor teketóriázás nélkül sortűz.... "
Mintha 2006-ban lett volna rá példa.
Amit nagyjából vázoltam, az az, hogy milyen dolgokat sírnak vissza most is az "átkosból".

Homeoffice 2010.01.26. 16:13:18

@csabapayne:

Nem akarom védeni a rendőrséget, de 2006ban hol volt éles sortűz? ÉLES Lőszerrel..
Igen ezeket visszasírják.. a 3,60as kenyeret elfelejtetted:)

Homeoffice 2010.01.26. 16:15:13

@Seduxen:

Tudod az éremnek van másik oldala is :)

Tündér_Lala 2010.01.26. 16:24:36

A ballib iszonyatosan csodálkozik az emberek állásfoglalásán és a közhangulaton.
Minden rendszernek vannak előnyi és hátrányi. Vezetőink azonban zseniálisan ötvözték a szocializmus és a kapitalizmus hátrányait, miközben sokan remélték , hogy az előnyeit lehet egyesíteni (szociális piacgazdaság).
Ha lesulytó véleménydnek komolyan hangot adsz, pofán vernek.
Nemzeti identitásodban, értékrendedben naponta megaláznak.
A veztető réteg két kézzel nyulja a közvagyont és semmit nem tehetsz ellene, közben pedig neked megmagyarázzák, hogy nincsen ingyen ebéd.
Életed és vagyonod nincs biztonságban és nem is védheted meg mert az önbíráskodás.
Egyszerű emberként akárhogyan hajtasz nem jutsz ötről hatra, de emellett még ki is rúghatnak.
Hatalmas rétegeket juttattak koldusbotra és ettől rettegve az emberek teljesen kiszolgáltatottak lettek.
Stb, stb....

A társadalomban is van hatás-visszahatás elve. Akik ezt tették az ország népével ne csodálkozzanak, hogy az emberek radikalizálódnak. Ez a következménye annak, hogy tönkretették az országot és ennek nyomán a jövő sem kecsegtet túl sok jóval.
Változtatni kell (no nem "reformokkal") csak a kívánatos út körül van vita. Csak csodálkozzatok és rettegjetek.

tudi 2010.01.26. 16:56:59

Szánalmas vazze, a panellakók számítanak, a vidékiek nem? A távhő áfája csökken, a fa áfája mikor fog, mert itt lassan nem lehet fához jutni(venni lehet, de a szedni azt nem), az erdész nyárra tudott nekünk valami fát ígérni, de arra is csak talán ágfát. Ez az egész játékmarkolós dolog pedig szánalmas.
@Seduxen: Kösz ezzel a cikkel sikerül kicsit feljebb tornásznod a vérnyomásomat, elkéne azon is gondolkodni, hogy miért érzik ezt a fiatalok, talán nem lehet némi igazuk benne.
@hivatásos naplopó: Kösz ez méginkább a magasba emelte a vérnyomásom, rohadjon meg az összes, már várom, hogy hozzám mikor kopogtatnak be, hogy eredeti e az összes szám ,a gépemen, vagy mikor törik rá az ajtót a békés házibulizókra, hogy fizessék be a jogdíjat.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.01.26. 17:08:07

@Gunther:
Kissé cinikusan megközelítve: csak azért nem volt 2006-ban éles lőszer, mert ugye mégis csak az EU-ban vagyunk. Volt aki említette, hogy igazából nem is a rendszert, hanem a fiatalságukat sírják vissza.

kacsa! 2010.01.26. 19:09:38

Kommenteket most nem tudok olvasni, de ez nagy LOLLER. Cirkusz.

Kartal (rezervált) 2010.01.26. 20:10:50

@Gunther: hát igen, ma már nem kapsz 360-ért kenyeret... vagy nem ezt mondtad? :D

arlequin 2010.01.26. 20:25:35

@Kartal (aki beleszól):

hátrább az agyarakkal éjszakai árny!
pártunk és kormányunk senkinek se árt!
csak jól nyisd ki a szemed, amerre mész!
jönnek a jobbiknácik, meg a fidesz-vész!

<prnt scrn>

elfelejtette 2010.01.26. 20:31:50

Errol a szocietasos akciorol nincs valahol video? Eleg abszurd.

Roxvox 2010.01.26. 20:48:29

Nyugdíjas szavazó: Olyan aranyos az a fiú, ahogy ott játszik, az unokámra emlékeztet.

Roxvox 2010.01.26. 20:58:00

Szerződést kötöttek Kovács Pistikével, aki x milláért megalkotta azt a dobozt és még bónuszként a markolóját is kölcsönadta.

Roxvox 2010.01.26. 21:15:24

Ha az Mszp is eltünne a sűlyesztőben mi lenne a szavazóbázisukkal, meg lennének fosztva a szavazatijoguktól, ilyet egy "demokráciában" mégse lehet, úgyhogy dolgozzanak csak tovább.:))))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.26. 22:11:04

gen, a Societas-os képviselő-jelölt távirányítós markolóval ledönt egy kifestett kartondobozt.

És ..... ennyi!

de nagyot röhögtem

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.26. 22:23:39

A távirányítós srác. A Parlamentbe vele!

:D

lopna csalna míg elhízna a feje és elköltené rc játékokra a nép pénzét

elfelejtette 2010.01.26. 22:40:03

Ez az egesz elkepesztoen abszurd, semmirol sem szolo bulvarszemet, kezdve az otletfelvetessel. Az MDF nyilvan a zoldeknek akart valamit villantani, de eleg szerencsetlen modon. Ne is kalkulaljuk ki, mennyibe kerulne a kompenzacioja annak, ha nehany ilyen hazat lerombolnanak, meddig huzodna a kisajatitasi procedura, es egyaltalan mennyi haszna volna, ebben a formaban hulyeseg az egesz.

A Fidesz idiota reakcioja: Bokros lerombolna a lakotelepeket, az emberek hajlektalanokka valnanak. Ezen se gondolkodtak tul sokaig az teny.

De ez a Societas akcio tenyleg felrakja a koronat az egeszre. Ennek semmi ertelme. MSZP kiad egy kozlemenyt, hogy ok nem hagyjak a gaz Bokrost, hogy szetkurja ezeket a remek epitmenyeket, majd egy jatekmarkolos performansszal sajat magukat teszik nevetsegesse.

Rikki Harcos 2010.01.27. 00:00:36

meg is csinálnák, amennyire hülyék

Hannibal22 2010.01.27. 02:08:39

Nem tartozik ide,de egy remek kis interjú Heller Ágnessel!
"Az utcán száguldó autóból ordítják: „büdös zsidók", az ortodoxnak egy szkinhed azt mondja: „téged nem verünk meg, mert legalább vállalod", jobboldali zenekarok arról énekelnek, milyen lesz, „mikor eltűnik a Dob utca", egy graffiti a falon a Dávid csillag és a horogkereszt között azonosságot hirdet. Baj van?

Heller_Agnes- Hozzátennék ehhez valamit a saját történetemből. Megyek a 6-os villamoson, előttem egy ember, ingjén felirat: „Ellenségeim a zsidók." Gondolom magamban, nekem most meg kellene mondani a véleményem. Körülnézek, mellettem két lány ül, akiknek a mellén ott domborodik: „Magyar vagyok, nem turista." Elmesélem ezt Amerikában, megkérdezik, hogy a pacákot kidobták-e a villamosról. Mondom, ne haragudjatok, de nem ismeritek az országomat. Ha én szóvá teszem, engem dobnak ki, nem őt. És ez sajnos így van."
www.hetek.hu/fokusz/201001/interju_heller_agnes_filozofussal Vicces:)

fokabacsi 2010.01.27. 07:35:07

@hannibal22-73: Nem értem !Miért baj, ha
-Magyarország a magyaroké- feliratok vannak láthatók Magyarországon? Hallatlan . Én már az USA-ban is láttam(fotón) -Amerika az Amerikaiaké - feliratot. Itt mégsem írhatjuk azt: Magyarország Izraelé!!!!?? Még akkor sem ha ezt sokan szeretnék.

arlequin 2010.01.27. 09:01:37

@tesz-vesz:
a proletár munkát végez és nem kérdez
hanem dolgozik, rajta tiszta a mez
kezét kesztyű fedi, lábát munkavédelmi
szolgálatát ha kell felveszi, majd leteszi
billentyűzetparancs rejtezik a mélyén
kiderül ám minden, persze csak a végén
hogy melyik kézzel törlöd odakint a vécén

-alásszolgája-

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.27. 09:11:59

@csabapayne:
Erről beszélgettünk egy idősebb kollégával, vagy valami hasonlóról. Régen a kádrárezsimben működtették állami irányítás alatt a mezőgazdaságot és az ipart. Mindenki szarul keresett (most mondjuk osztrák vagy német béreket nézek) de mivel az összes iparcikk, élvezeti cikk,élelmiszer ára mesterségesen alacsonyan volt tartva, mindenki meg tudta fizetni valamilyen szinten. Ez az embereknek anyagi biztonság érzetét adta, miközben az egész folyamat ráfizetéses volt (x forintba került előállítani és x-y forintért került bele a fogyasztói körbe). Rendszerváltás utáni 20 évben mi történt, az árak már nyugati színvonalúak, a bérek vásárló értéke meg a béka segge alatt. Kurvára elegem van abból amikor meg akarják magyarázni hogy a magyar átlag fiatal keveset dolgozik azt is szarul, és túl sokat akar az élettől. Menjen ki külföldre és nézze meg hogy milyen szinten végzik a dolgukat máshol.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.01.27. 09:14:11

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Ja az egészből azt akartam kihozni, hogy mondjuk egy német segédmunkás (mondjuk aki hegesztési varratokat tisztogat, nem hegesztő) nehogy már magasabb szinten több értéket állítson elő mint mondjuk egy magyar mérnök.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.27. 16:45:00

@hannibal22-73: "New Yorkban az ilyen embereket kidobják a villamosról"
kontra drábik idézete

"mert a zsidók létezése az egyetlen bizonyítéka annak, hogy Krisztus élt. Tehát ha a zsidókat kiirtják, ezzel együtt a kereszténységet is kiirtják."

fokabacsi 2010.01.27. 21:29:20

Nem tudom van-e értelme a szájtépésnek. Van-e olyan, aki egyetlen , nem agyatlan ötletet megvalósít ??

Cutbertus 2010.01.28. 06:27:35

"mert a zsidók létezése az egyetlen bizonyítéka annak, hogy Krisztus élt. Tehát ha a zsidókat kiirtják, ezzel együtt a kereszténységet is kiirtják."

őszintén szólva lesz@rom Krisztus létezésének a bizonyítottságát.
ha csak ezen múlik akkor, nyugodtan kiirthatják az összes zsidaját.. legalább megszűnik már ez a hollókosztozás is végre és nem irritálnak vele a jövőben többé.
ez a sirám érdektelen, unalmas és dühítő is már.
bármit olvasok, hallgatok csak a hollók gyünnnek elő mindenhonnan (bizonyos vagyok benne, hogy akik tették azok is kihaltak már szinte mind) akik most élnek azok viszont nem felelősek érte, hogy páran beledöglöttek abba a fizikai munkától irtózó faragottpöcsűek közül!

pusztulj zsidó, a világ jobb lesz nélküled! és viheted az elszármazott cigány törzsedet is magaddal a sírba.

fokabacsi 2010.01.28. 08:38:38

@Cutbertus: Én szintén ide értem. Valamikor sajnáltam őket.Aztán rájöttem a logikai bukfencekre, az állandó "hollókosztozás" miatt már ott tartok, hogy nem hiszem, hogy akár a 10%-a meghalt azoknak akik ott voltak a munkatáborokban. Felesleges hazudozniuk. A hazug embert előbb utolérik mint a sánta kutyát.

süti beállítások módosítása