Skip to content


       Szűrés lista

Ünnepi stream

Ünnepi stream.

MSZP:


Fidesz:

 

 

Jobbik:

Percről-percre origo.
Percről-percre
index.

Címkék: választás stream

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr431841055

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszfigyelő - 12 ügy, amivel a Fidesz darálja a Jobbikot 2010.03.16. 05:48:00

Többször írtunk arról, hogy a Fidesznek mekkora felelőssége volt a Jobbik kialakulásában az évekig nyomott radikális szövegekkel, a többéves de facto együttműködéssel és a polgári körökkel. Azonban csak most látszik igazán mennyivel keményebben lép...

Trackback: Ünnep radikális szemmel 2010.03.16. 01:46:08

Tegnap, 2010 március 15-én, volt egyik legnagyobb forradalmunk 162. évfordulója. 162 év. Hosszú idő, több emberöltő, de történelmileg röpke időszak. Bizony röpke, nem is változott sokat a világ azóta. Sőt! Bátran kijelenthetjük, hogy rosszabb körü...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 13:03:57

3. percben már koronaúsztatás ... Mesterházy nyomja ezerrel

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.03.15. 13:07:21

Mi van? Ti sosem pihentek?Ünnepi hajtás?Van téma rendesen.

Ixos 2010.03.15. 13:12:10

szánalmas....remélem az mszp teljesen megsemmisül...ideje lenne már

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.15. 13:15:23

Szarházy a nyuggerek gyűrűjében! Szánalmas

arlequin 2010.03.15. 13:15:44

zero, te egyszerűen aljas vagy. ;-)))
ez a szerencsétlen senkiházi
"magyar siker" "magyar jövő"
beszarok.
"de a fejlődés ott van"
"javítottuk az emberek komfortérzetét"
beszarás. fideszezik. mondjuk tapsot azt nem kap.
"történelmi pillanatokat élnünk"
ez mekkora állat! minden pillanat történelmi...

kedves barátaim!
vízválasztó, ne legyenek, jobboldal, illúzió, gátlástalan, középosztály, alamizsna, magyarország,
magyar demokraták, nem hátrálunk

arrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhh

zéróóóóóóóóóó. nem engedhetek a 48-ból. ez agylövés. megyek fölakasztom a kolbászt a rúdra... igen, eszek disznót. ezt a mesterházit is csupaszpofájúra pörkölték... ;-))

dr. Aullah 2010.03.15. 13:16:00

"Ön szerint történelmi pillanatokat élünk?" Ennek így semmi értelme, most mire gondol? Esetleg arra, hogy a magyarok történelmében ennyire mélyponton még nem volt az ország? Vagy mi a tökömre gondol?

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2010.03.15. 13:20:47

Figyeltétek? Volt egy igaz mondata. Aszongya, hogy: " Hiánycikk volt az egyenesbeszéd..."
Félrebeszél ez?

dr. Aullah 2010.03.15. 13:26:53

A másik, meg ami már régóta bennem van. Mi a faxért kell egy nemzeti ünnep napon ennyi külön ünnepet tartani? Hát nem arról szól a nap, hogy milyen jó a magyar népnek... meg összetartózás? Erre meg széthúzzák az embereket egymástól. Ráadásul van egy hivatalos ünnep... minek ennyi szart tartani?

Ráadásul lezárják az egész várost. Mondjuk én nem vagyok fővárosi, nem is tudom elképzelni. Már hétköznap sem lehet könnyű ott, ha le van zárva a város akkor pláne nem.

MIÉRT KELL ENNYI HELYEN MEGTARTANI EZT A SOK SZAR PÁRTRENDEZVÉNYT? MI AZ HOGY KAMPÁNYNYITÓ BESZÉD? MÁR HÓNAPOK ÓRA INTENZÍVEN MEGY A KAMPÁNY!!!

Hányni fogok, még jó hogy nálam van a kék vödröm.

(Bocsi, de elgurult a gyógyszerem, mindjárt beveszek egy másikat.)

Horizont 2010.03.15. 13:35:57

@Aullah: Az összefogás drága hiánycikk. Az ünnepeket mindig mindegyik magának akarta kisajátítani.Az ország ünnepét pártpolitikai célokra mindig mindegyik szerette felhasználni. És így a népnek pont az veszik el ami a legeslegjobban hiányzik. A büszke ÜNNEPEINK MEGÜNNEPLÉSE ami szólhatna a hazaszeretet magasztos érzéséről is!

modellmaker 2010.03.15. 13:42:19

@Horizont: Amikor a ZMNE-n Vadai (honvédelmi államtitkár, de itt a vastagbőrön valahogy nem e miatt szerepel) beszél a hazaszeretetről? Egy olyan erős patásördögös nyilatkozat után azért ilyenkor bennem van némi kétség.

dr. Aullah 2010.03.15. 13:48:14

@Horizont: Ezt mind értem és látom. DE MIÉRT SZABAD?

Horizont 2010.03.15. 13:54:01

@Aullah:
Miért, miért? Mert ők így akarják és megengedik maguknak. Politikusok, nem emberek:)
És persze MI is megengedjük, vagy legalábbis nem teszünk ellene sokat. Ha tesznek (lásd: Demszky Petőfi szobornál, majd kihozzák, hogy a szélsőségesek,meg felháborító, szégyen és ennyi)
Látom nagyon fiatal vagy:DDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.15. 13:54:45

Bocsánat Zero, de én nem merek rákattintani a videóra. Félek. Nem kicsit, nagyon. Attól, hogy elromlik a napom:-)
Miért nem rendeztek nyilvános akasztást? Vagy nyilvános öngyit;-DDDDDD Az gusztusosabb lenne...

Horizont 2010.03.15. 14:05:14

Azért ilyen mondatokat! Már kifogy az ember a jelzőkből is.
"Mesterházy szerint csak az MSZP képes arra, hogy a szerinte fenyegető jobboldali kormányzással szemben a demokratikus értékrendet képviselje. Azt mondta, hogy bocsánatkérést vár Orbán Viktortól és elismerte, hogy nem működött az MSZP immunrendszere az elmúlt 8 évben."

Tegnap meg azt hallottam a rádióban, hogy a Fidesz azért fél a Jobbiktól, mert olyan ellenzéke lesz a parlamentben amilyen ő sohasem volt.
Jönnek-mennek a mondatok! Jöjjön már az a választás és jöjjön a nyugalom (én hülye, mikre nem vágyom)!

Pistu 2010.03.15. 14:06:04

"Különböző források szerint mintegy 600-1000 ember gyűlt össze az MSZP hívó szavára a Kammermayer Károly téren."

barikad.hu/node/49050

Az egész akkor lenne viccesebb ha valaki venné magának a fáradságot és összeszámlálná, hogy ezek közül az emberek közül hányan voltak azok, akiket nem buszoztattak oda, illetve hány adófizető honfitársunk járt ott. :)

modellmaker 2010.03.15. 14:07:13

@Horizont: '98-2002 között is mindenhonnan az szólt, hogy a Fidesz mennyire szar, miket kúrt el, stb. Nem hiszem, hogy olyan nagy nyugalom köszönt majd be...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 14:07:40

hörr-hörr-hörr, hörr-hörr-hörr, hörr-hörr-hörr
hörr-hörr-hörr, hörr-hörr-hörr, hörr-hörr-hörr...

Taktikai Atompingvin 2010.03.15. 14:09:44

@.Pierre Bezuhov.: Magam sem fejezhettem volna ki az érzést szebben :-)

kill004 2010.03.15. 14:14:05

OFF

Egy komment a mandinerről:

"gloire · alkaloida.blogspot.com/ 2010.03.15. 13:10:48
"A Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztjét kapta: ...Makány Márta divattervező..."

"A silány minőség miatt a nyári formanadrágok kiosztásának azonnali leállítását követeli a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége. A BKV Fürst Közlekedési Szakszervezet szerint pedig az új pulóver bő ujja beakad az irányváltóba, a világos, bugyikék kabátok pedig olyan bénák, hogy nem is hordja őket szinte senki."

velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2009/05/15/reklamalnak_a_bkv_dolgozok_az_uj_formaruhak_miatt/

index.hu/belfold/budapest/2009/05/12/lazadnak_a_bkv-sok_az_uj_formaruha_ellen/

Gratulálok! "

ON

Mourinho már nem a király 2010.03.15. 14:23:35

Sky beszédét nem igazán értékelte a tömeg a hírek szerint. Vajon miért is? :D

picur3ka 2010.03.15. 14:27:58

Feladtam, mielott hanyok. Koszi Zero, inkabb majd a nyuggerbunyot megneznem.

Kartal (rezervált) 2010.03.15. 14:32:17

@Doña ¡Cara(mba)!: egy jó kis harakiri lendvaitól vagy gyurcsánytól csinálna nézettséget, az biztos is xDDD

@.Pierre Bezuhov.: vedd elő a sprét, nehogy megfulladj itt nekem... minek olvas ilyet aki asztmás?

@Horizont: én vagyok hüjje, vagy aki mondja? Ezeknek semmi sem drága.

belzebubó 2010.03.15. 14:32:27

"Az MSZP-szimpatizánsok különbusszal érkezhettek vidékről, ugyanis az MNO tudósítója a 105-ös busz Deák téri megállójában látta, hogy megérkezett öt különbusz, és a zömében nyugdíjasokból álló, egy részük Mesterházy feliratú táblát szorongató szocialista szimpatizánsok ezekre szálltak fel."

Máshol is válogatott, meghivóval rendelkező exmunkásőr özvegyek lesznek,vagy csak Attisnak jár ez,jobb hiján?

Kartal (rezervált) 2010.03.15. 14:32:56

@Anthony (kick-ass): A tüntetők a kordonon egy kendőt hagytak, amelyre az van írva, "Demszky szokd a rácsokat".
:-DDDDDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.15. 14:32:59

Kinézek a térre, vajon itt mi van :)

Amúgy ezt inkább nem próbálom meg nézni a kommentek alapján...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 14:33:35

15 órától jön a Fidesz és a Jobbik stream is ...

derelyegrádi szellem 2010.03.15. 14:35:53

@.Pierre Bezuhov.:

Nagyon jól foglaltad össze a szoci politikusok ünnepi beszédeinek mondanivalóját. Gratulálok, és sem tudtam volna jobban...

arlequin 2010.03.15. 14:41:59

@derelyegrádi szellem: tehetséges ember ez a bezu, mitagadás. sőt, szinte akusztikussnak mondhatnám őkelmét, hacsak nem a gégemetszés fáradalmait teszi közzé.
szép az élet, süt a nap,
csak az eszik, aki kap!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.15. 14:43:34

szegény sky. kimondhatatlanul sajnálom, egy ilyen nagyformátumú hazaffy, mint ő... ilyen méltatlan véget... gábor! egy igazi államférfi ilyenkor tudná mi a teendő, és egészen egyszerűen fejbelőné magát.

ja, elfelejtettem: ehhez gerinc is kellene. tudod ez az a rész, ami a te hátadból hiányzik.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 14:44:06

@zero:
a zorbán uncsi, a másik klasszisokkal nagyobb kabaré lesz

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.15. 14:44:10

Jancsó Miki bácsi miért nem lájv adta ezt elő?

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.15. 14:45:05

@.Pierre Bezuhov.: Nem uncsi neked orbán hanem az egyetlen alternatíva,hogy megőrizd a munkahelyed ugye?:-)

derelyegrádi szellem 2010.03.15. 14:45:48

ez a jó mesterházy a harmadik mondatnál már orbánozott....

Ezt a csávót jó lenne ha megvizsgálná már egy orvos. Persze egy csakis egy baloldali orvos, nehogy ....

Alkotmány kontra Szent Korona tan, mint választás tárgya. Ez idióta.....
Te Attlia, egy jobb képességű általános iskolás tudna neked segíteni töriből....

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.15. 14:46:34

@belzebubó: kis ország, kis pénz, kis szurkolótábor. A vonalasabbja akár ingyen is vállalja, Ártunk és Ormányunk érdekében. Bármit, a nácziakok ellen, elvtársak és elvtársnők!
Ingyen ebéd is lesz, nem várhatjuk el szegény nyugdíjasoktól hogy egész nap étlen-szomjan szenvedjenek. Meg tombola, meg kis szerencsével Internacionálé. Esetleg Kádár elvtárs hangját is lejátsszák a magnón :)

arlequin 2010.03.15. 14:47:22

@.Pierre Bezuhov.: én is tűkön ülök, várom a vona-last. ("hogyha elindul a vona, a szívem majdnem megszakad", esetleg "last vona to san fransisco"; szóval sok jóslat van felőle ;-))) remélem együtt rettegsz velünk!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 14:48:34

@arlequin: ma már a harmadik dicséret kapom a VB-n.
úgy tűnik, ma valamit nem csinálok jól ...

derelyegrádi szellem 2010.03.15. 14:49:20

@.Pierre Bezuhov.:

ezzel a kezelőorvosod vigasztalt? :-)

Biztos egy jobboldali orvos volt....

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.15. 14:51:13

/off
Bezu, nem baszogatni akarlak, de komolyan ennyire szétesett a libera oldal, hogy egy náczi blogon kell kiírni magadból a bánatod? Hát nincs egyetlen coclib blog sem, ahol békében és egyetértésben retteghetnél a magadfajtákkal? :)

písz
/on

szmoker (Homo Trollicus) 2010.03.15. 14:52:37

@.Pierre Bezuhov.: "ma már a harmadik dicséret kapom a VB-n."

Kérsz egy lebaszást? :)

Amúgy ha "három lebaszás az már egy dícséret", akkor lehet hogy három dícséret már egy lebaszás?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 14:54:10

@arlequin:
simá!! már is reszketek mint a nyárfalevél... meg borzongok, borozgatok :)

Roxvox 2010.03.15. 15:03:03

Nincs ebben semmi különös, csak összegyűltek a (népi) demokraták.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:08:24

i-honlapkeszites.hu/?jobbikstream.html

a Jobbik streamjét is betehetitek, ha gondoljátok, itt a beillesztéshez a szükséges kód.

arlequin 2010.03.15. 15:08:51

@.Pierre Bezuhov.: én is borozgatok. simándy! mármint a józsef, aki a petúr-féle bordalt énekelte a bánk bánban: "gondold, meg és igyál!"
ez látod nem jobboldali szöveg, ez királypárti kérem...
és csak a következő pohárig reszkess, mert ha azt megiszod, akkó' e'múlikk. hidd el, ez kérem tapasztalat.

arlequin 2010.03.15. 15:09:57

@Conv: nem jön be a lap, pedig nézném a jobbikos közvetítést. SOS, sós a palacsinta! kérem segítsenek!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:15:51

azt hiszem nem vagy vele egyedül, nem bírta a szerver szerintem az egyidejű rengeteg csatlakozást.

mondjuk számítani lehetett rá, azért mégsem egy mediastream server van alatta.
majd csak lesz valami, csak helyrerázzák a végére, vagy késleltetve megnézzük.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 15:19:59

ne látom élőben :'(
már megint a kirekesztés (vagy Telaviv) : /

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:22:41

kuruc.info/r/52/56700/ milyen korrekt a fidesz :) igazi demokrata polgári párt :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.15. 15:24:49

@Conv: Vajon ezt milyen haver cége szállította :)

belzebubó 2010.03.15. 15:25:19

Vona beszédét csak neten, felvételről lehet majd megnézni.
Mert nyilván senki sem közvetíti. A szerverük meg szarrá van terhelve.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:29:50

@ColT:

Amennyire én tudom olyan, aki hajlandó volt elvállalni, még akkor is ha nem kap érte pénzt :) szóval valódi haveri :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 15:30:29

@.Pierre Bezuhov.:

16:00-tól lesz origos stream az működni fog

arlequin 2010.03.15. 15:30:35

@Conv: igen. az. csakhogy se nem vagyok demokrata, se nem vagyok polgár, pártoskodni pedig pláne nem fogok...

arlequin 2010.03.15. 15:31:52

na kíváncsi fagyok, hogy jobbik-indexbeszámoló lesz-e?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 15:32:05

@Conv: báncsák a sok derék ember pártyát! idézek a derék emberektől a jutúbról:

"tetves faszopó zsidesz

zsidesz

gratulálok, ez a fidesz, kibújt a szög a zsákból.

rohadék fidesz szopni fogtok áprilistól !!!!!!

Rohadt, buzeráns, zsideszes köcsög!

Íme a demokrácia fekete öves védelmezői. Gratulálok, szánadék banda...

ez a narancsseggű birka fent van iwiwen

jól áll nekik a kukás mellény:) szar narancsseggűek

faszopó fityesz! Ezt várhatjuk tőlük!

Győzzön a Jobbik!

de ki a faszom ez a narancsos jaffás pénisznyalogató?

Mocskos patkányok

Ha ott lettem volna valószínűleg eltöröm az álkapcsát ennek a narancsseggű gyereknek! Mocskos magyarellenes ZSIDESZ a kurva anyátokat! Ez a ti nagy kibaszott demokráciátok! Rohadt zsidó bérencek vagytok egytől egyig! ORBÁN MEg FOGSZ BUKNI TE ROHADT CIGÁNY!!!!

Azt a pofátlan zsideszes kurva anyátokat. Hihetetlen !"

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:37:21

@.Pierre Bezuhov.:

pedig erre a helyes válasz az lett volna, hogy:

Egyem szívét drága szervezőnéni, kinyalhatom én is a seggét a Viktornak? :)

szerinted hogyan reagáljon az ember, ha a pofájába mondja az aki a demokráciáról papol, hogy : tudom törvényt szegtem, de nem érdekel, úgysem tudsz mit csinálni? :)

persze lehet bezuként is élni gerinc és jellem nélkül, csak nem emberként :)

rkrisz 2010.03.15. 15:37:49

Nekem bejött a jobbik tv, de ilyen Chip'nDale-s hangon beszél Morvai. :)
Halálra röhögöm magam! :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:39:17

@rkrisz:

hát ez nem a leg sikeresebb műsoruk most az biztos :)))))))))

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 15:42:39

@Conv: jaj cuncimókus, annyira aranyosak vagytok :DD
ha más plakátját kell letépkedni, leötnei az frankó meg hazafias. ellenben ha a tieteket, akkor az a demokráci sárba tiprása...

most mondjam vagy mutassam!!?? ;))))

rkrisz 2010.03.15. 15:42:50

@Conv:
Akkor nálad is? :) Már kezdtem megijedni, hogy vmi baj van a hangfallal! :P

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:47:02

i-honlapkeszites.hu/?jobbikstream.html

hát nem tudok többet kihozni belőle én sem, de a jobbiktv.hu teljesen meghalt ahogy nézem, nálam is mikiegér a hang :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:48:02

@.Pierre Bezuhov.:

mutasd, bezu :) mutass egy videót ahol a jobbikosok letépnek, leszednek egy plakátot :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 15:50:49

@Conv: na látod, ilyen kijelentéshez kell gerinctelennek lenni.
a turbó-jobbikos javarészt pedig eleegt is tesznek ennek a kritériumnak :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 15:53:06

Fidesz és a Jobbik stream is nézhető.

kamasuka 2010.03.15. 15:54:20

@Conv:
Azt mondták 18 órára visszakerül.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 15:55:13

@.Pierre Bezuhov.:

nos akkor nem mutatsz? :) légy gerinces, ha mondasz valamit vállald a betartását is :)

bezu, az a baj veled meg a hasonszőrű sülthülyékkel, hogy sem hitele, sem tehetsége nincs, viszont a neten keresztül tudja osztani az észt a konfrontálódás lehetősége nélkül.
Nálad még a fityiszes asszonyság is egyenesebb és gerincesebb... mondjuk a csiga is, de nem akarom a csigákat megsérteni a veled való hasonlítgatással :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:00:20

@Conv: nézd, a hozzád hasonló retardált jobbikosok simán letagdják a tényeket, ennek függvényében nem is szoktam komolyan venni őket.

egyébként meg a pont haverjaid tették ki a bizonyítékokat: kuruc.info/r/52/54498/ azzal dicsekednek, ha meg nekik szögezik a tetteiket, tagdnak ezerrel.
ráadásul ezt akkor csinálják, mikor senki sem látja őket. sötétben bújnak elő a férgek, arctalanul, gyáván :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.15. 16:03:32

@Conv: Ez most pont ide volt való, pláne, hogy 18-ra visszateszik a plakátokat. :o)

Annyira gáz, hogy ilyenkor megy az antidemokratázás, de a molotovos emberkéik persze hazafiak, ennyit a jobbikról, mint demokratikus pártról.

Szeretem a kampányidőszakot :o)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:03:48

amúgy ki ez a mélynövésű jobbikos, aki éppen rikácsolva fenyget?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 16:04:09

Ünnep van, elég az egymás baszogatásából.
Élvezzétek a műsort!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.15. 16:05:21

Miééééért kell a normálisnak tűnő pártoknak is pillanatok alatt lejáratni magukat?

System failure. :) 2010.03.15. 16:06:38

orbánnak nagy arca van SZÓ SZERINT. :)
Nyomathatja fullhd-ba is a hülyeségeit, szavalhatja a NAGY SZAVAKAT, akkor is elmehet a búsba.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 16:09:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

én is szeretem, lehet minden oldalon jókat röhögni :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:10:17

@zero: bakker, tényleg!! akkor magához képest szinte alig zsidózott :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 16:13:15

Oszt' csókolom:

barikad.hu/node/49048

A választási jogszabályok betartásának látszatára sem ügyeltek a Fidesz március 15-i rendezvényének rendezői, akik a Dózsa György tér környékén eltávolították az összes jobbikos plakátot.

Varga Szilvia, a Fidesz főszervezője elismerte a helyszínen, hogy mind ez teljesen törvényellenes és jogtalan. Amikor a Jobbik helyi választóbizottsági delegáltja felhívta a figyelmét, hogy panaszt nyújt be az Országos Választási Bizottságnál, pusztán annyit reagált, hogy nyugodtan tegyük meg, úgysem fog történni semmi.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.15. 16:14:40

@zero: bazz, a ti munkátokat is nekem kell elvégeznem? és a szadesz gyűlésről miért nincs élőkép? szerencsére találtam linket:

www.youtube.com/watch?v=Uuu6rmlokbA

Kartal (rezervált) 2010.03.15. 16:20:21

@zero: erről van itt szó. Úgysem történik semmi, bármit meg lehet tenni. Azért van Gárda, azért van Jobbik, mert sokaknak elegük van ebből a tehetetlenségből, következménynélküliségből.
Köszönjük Fidesz!

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:20:48

basszus, egyre jobb biznisz a zegyetemről rögtön politikusnak menni... ennek a töltöttkáposztának is bejött, pedig csak egy átlagos bunkó

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.15. 16:24:42

@.Pierre Bezuhov.:

Jaja ...
Az ELTE HÖK-ből csak az nem lett jobbikos politikus akik tökkelütött volt vagy buzi ...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:24:45

50 ezer !?

szomorú, hogy mára ennyi hajléktalan van Pesten :(

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.15. 16:26:31

@.Pierre Bezuhov.: Igen változnak az idők ,most politikusnak mennek a zegyetemről ,eddig meg különféle állami pénzekből fenntartott lakájmédiumokba....MTI,Népszab,stb. a sok kis tehetséges ballib palánta...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 16:29:41

@.Pierre Bezuhov.:

valóban szomorú, hogy egyetemi végzettséggel lesz valaki politikus, sokkal jobb volt amikor még a párttagság elég volt a nyolc osztállyal az ország vezetéséhez :)

drkovax 2010.03.15. 16:30:39

@Conv: De ugye a haveri cég nem számolja el a cég költségei között, mert az adócsalás, meg ugye a Jobbik elszámolásában is megjelenik a támogatás összege (mert ha nem, az meg tiltott pártfinanszírozás) ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.15. 16:32:44

@Conv: Nem a végzettség itt a baj, hanem a szándék.
Minél följebb rossz, annál nagyobb baj.

jucus88 2010.03.15. 16:33:31

@Conv:
Istenem:) Az ELTE-n a HÖK szóról hidd el nem az jut az eszünkbe, hogy rájuk bíznánk az ország irányítását...

Shaddam 2010.03.15. 16:34:40

A stream alatti kérdésekből szokott lenni valahol összefoglalás?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 16:35:05

@drkovax:

nem tudodom, de nem is értek hopzzá, miként lehet elszámolni valamit támogatási összegként, aminek nincs összege :)

Az origo szerinted kért pénzt a közvetítésért, vagy ez megjelenik a jobbik támogatási összegei közt? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 16:36:35

@jucus88:

Istenem, hát az ELTE-n végzettek közül igazából senkiről nem ez jut egyből az ember eszébe :)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:40:31

salamon...
gárdista nyelvvizsgabiztosok ...
morvai pecsétjei...

áh. megszakadok a röhögéstől . KURVA JÓ :DDDDDdd

xD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 16:44:18

@.Pierre Bezuhov.:

Én amikor először hallottam tán a barikádon valami vidéki gyűlésen készült felvételen, háromszor visszatekertem :)

abban valahogy úgy volt, hogy jön a tőkeerős nyugati, pl. német befektető (nevezzük röviden Salamonnak) ... :)

jucus88 2010.03.15. 16:44:37

@.Pierre Bezuhov.: Mesterházy után egy újabb stand-up comedy :D Én meg azt hittem, hogy unalmasak lesznek a rendezvények :D:D

Shaddam 2010.03.15. 16:46:39

Remélem a Parlamentben is így fog beszélni.A végén még a legnézettebb műsor a közvetítés lesz.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:49:27

alig van/volt czigányozás. pedig szerencsétlen vidékiek szavazatát - ami a legfőbb erőt adja nekik - ezzel gyűjtötték be reakciós barátaink.
"érdekes"

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 16:54:16

@jucus88: áh, Atis töketlen, pártja meg a pojácaság szinonímája...
itt a jobbikos Móricka volt a fénypont- azért nem mindennap fenyegetnek szefárdok magyarokat a "magyar nép nevében" :)

reKorrekt 2010.03.15. 16:54:34

Épp jön a székelyudvarhelyi együttes, elindul az "Isten hozott" skandálás erre vége a közvetítésnek b+

feriboy 2010.03.15. 16:54:37

@.Pierre Bezuhov.: én is erre lettem figyelmes, kár érte

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.15. 16:56:06

@Horizont:

Igen, milyen szép lenne egyszer egy olyan ünnepet tartani, közvetítést látni, ahol mindenki, pártállástól/szimpátiától/életkortól függetlenül, nagy tömegben, felkokárdázva emlékezne. Mert a nemzeti ünnepek erről szólnak, nem az aktuálpolitikáról.
Legalábbis így kéne, hogy legyen, csak minden jelenlegi majom szeretne a régi nagyok nyomdokába lépni, így aztán rátelepszenek az ő dicsőségükre. Fujj.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.15. 17:04:26

"Demszky ekkor olyat mondott, amivel óriási sikert aratott az ellene tüntetők körében. "E mostani a huszadik, és ebben a minőségemben az utolsó március 15-ei beszédem. Most lehet tapsolni, ordibáló barátaim!" Az ováció a tetőfokára hágott."

Kapott nokiásdobozt?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 17:04:37

@reKorrekt:
nálam még megy a közvetítés mikiegér hangon.

reKorrekt 2010.03.15. 17:06:26

@Conv: Az ismétlést is megnéztem, annak is ott van vége (origo).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 17:07:41

@reKorrekt:

igen, mert annyit vettek fel de az én oldalamon ami linket fentebb adtam, még mindig megy a közvetítés

drkovax 2010.03.15. 17:19:41

@Conv: Az origo egy hírportál. A Jobbikos haver cége, aki szolgáltat a Jobbiknak, meg nem az. A jobbiktv.hu gondolom a Jobbik domainje, az övé a költség, amit ki kell fizessen az ebben közreműködő szolgáltatónak, vagy el kell számolnia a szolgáltatónak mint adományt (ebben az esetben nála ez adóalap, a Jobbiknak mindkét esetben a nyilvántartásaiban szerepeltetnie kell a megfelelő helyen). A szolgáltatásnak is van értéke (amit "független felek közti ügyletnél fizetni kellene"). Nyilván a szolgáltatónak más ügyfele is van (abból megállapítható az adomány nagysága - összehasonlító árak módszere).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 17:21:45

@drkovax:

gondolom akkor nyilvántartják ezt, majd két év múlva kiderül amikor public lesz a dolog.

kuki123 2010.03.15. 17:34:07

@laspalmas: egy rácsos dobozt fog kapni :)

kuki123 2010.03.15. 17:44:35

@zero: no mi történ hogy már barikádot olvasol XD

egyébként remélem jól megütik a fideszesek a bokájukat :D

fogadjunk nem lesz visszarakva 18:00-kor

ezesetben lopás gyanúja is felmerül

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 17:45:04

@laspalmas: király!! :)
rögtön ki is szurtam a lényget, egy cuki csajt a kamrával szemben :)

drkovax 2010.03.15. 17:46:31

@Conv: Ennek még az idén publikusnak kell lenni (választási költségekkel elszámolás) vagy esetleg jövő év elején (a párt általános költségeinek/bevételeinek elszámolása), míg a cég esetében a társasági adóbevallás és mérleg (jövő május).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 17:54:36

gondolom időben le fogják adni, és ha nem ok a dolog, majd szólj, jól megköpködjük őket is, mint a többit :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 17:56:00

gondolom le is fogják adni.
majd figyeld, ha nem ok valami szólj és jól megköpködjük őket is :)

fell bandi 2010.03.15. 18:27:08

@zero: lehet, hogy párat leszedtek, sőt biztos, ha egyszer itt a nyilatkozat. de a Krisztina krt. tele van most is Pörzse képeivel, az is tény.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.15. 18:28:31

sarházy: a fidesz hatalomrakerülése nagyobb tragédia lenne, mint trianon"

*

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.15. 18:32:54

nemrég esett le a mester kampányvideójában

fojunk össze és teremtsük biztonságOSABB orszáhgot

biztonságosabb! de minél? a mostaninál? eddig mit tettek?! a szavazóik tényleg ennyire analfabéták?

jozef - Hiteles Mozgalom 2010.03.15. 18:33:03

A hegyoldalban találtam ezt a papírlapot, valószínűleg elfújta a mai, viharos, hideg tavaszi szél.
Kedves Barátaim!

Egyértelműen megállapíthatjuk, hogy jelentős áprilisi siker küszöbén állunk, mely után hatalmas, embert próbáló feladat hárul ránk. Ez hosszú időre leköti majd összes energiánkat.
Ezért, engedjétek meg, hogy már most mondjak köszönetet mindazoknak, akik az elmúlt 8 sanyargató év alatt kitartottak mellettünk és szívükön viselték sokat szenvedett nemzetünk sorsát.
Köszönjük az egészségügyben dolgozóknak az áldozatos munkájukat és azt, hogy kiálltak nemzetmentő törekvéseink mellet, sikerült a gátlástalan rablóhordától megmenteni a nemzet egészségének ügyét. Ezért kérjük a tisztelt orvosokat és professzorokat, hogy a magánrendelőjükbe ideiglenesen, tárolásra elszállított állami műszereket és eszközöket vigyék vissza a közkórházakba, a hálapénz után pedig ezentúl és visszamenőleg fizessék be az adókat, járulékokat.
Köszönet illeti azon vállalkozókat is, akik hazafias érzülettől hevülve, az idegenszívűek által felügyelt adóhatóságnak nem vallották be vállalati nyereségüket és megakadályozták így, hogy a magyar nép pénze illetéktelen, tolvaj kezekbe kerüljön. Kedves honfitársaim, a veszély elmúlt, az adóhátralékot és a külföldre kimentett vagyont már elkezdhetitek átutalni az immár nemzeti adó hivatalunknak. Ígérem, hogy ez a hatalmas vagyon jó kezekbe fog kerülni.
Köszönöm annak a sok-sok önzetlen vállalkozóknak is azt a jelentős, éveken át tartó anyagi és pénzügyi támogatást, mely lehetővé tette számunkra, hogy ezt a kimagasló, világra szóló sikert elérjük. Mint tudjátok és nem hazudhatok, ezért nem titkolhatom előttetek, hogy a beígért állami megbízásokat és a vezetői posztokat nem áll módomban immár teljesíteni. Töltsön el benneteket az a boldog tudat, hogy a nemzet érdekében helyesen cselekedtetek.
Végül, de nem utolsó sorban köszönet illeti mindazon személyeket, akik éveken keresztül megtisztelték jelenlétükkel polgári gyűléseinket, a szocialista és liberális rendezvényeket és a kormány által szervezett állami ünnepi gyűléseket. Örömmel közölhetem veletek is, hogy közös ügyünk sikerrel járt, áldozatvállalásuk nem volt hiábavaló, életünk érzéketlen megnyomorítói végre eltakarodnak. Azonban rátok ezen túl is számítunk. Ismét felelősségteljes, éveken át tartó feladatot szánunk nektek. A hamarosan létrehozandó egy millió munkahely betöltésében elsősorban és legelőszőr rátok számítunk. A jövőben is mutassatok példát a magyar nemzet oly sokat szenvedett tagjainak. Biztosítom hozzá, ahogy ígértem, az értelmes, értéket teremtő munkát az ország elmaradott térségeiben.
Ezen felemelő ünnepi gyűlés nem teszi lehetővé, hogy minden igaz, minket segítő magyarnak most köszönetet mondjak. Higgyétek el nekem, hogy rólatok sem fogok, igazságos miniszterelnökként megfeledkezni. Senkit nem felejtek el.
Köszönet még egyszer, üdvözöl titeket, aki mindentől O.V.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2010.03.15. 18:39:37

hehe, retekklub hirado, mszp gyules:

"teljesen betoltotte a tomeg a belvarosi SZUK UTCAT. Kozel EZER ember jott el"

lolka... :)))

Marcellusca 2010.03.15. 18:46:22

Most néztem a retekklubos híradót. Háááááát, a jó qrva ...........!
Nesze neked kiegyensúlyozott híradás!
Minden nagygyűlésről (még az LMP.jéről is) tudósítottak.
Kivéve a ....
Igen! Kivéve a Jobbikéról.
A Jobbikot/jobbikosokat csak, mint "provokátorokat" említették meg.

Fel is forrt az agyvizem!

InTheGajd 2010.03.15. 18:50:33

Na most volt vege a _fuggetlen_ rtl klub beszamoloja a partok rendezvenyeirol. Termeszetesen a fidesz, mszp es szdsz-rol beszamolt reszteltesen, a Jobbikot meg 2 mondatban letudta, persze ebbe benne volt egy kis terroristak tamogatasa, Budahazizas, szelsosegesezes stb. stb. Kar, hogy nem mutatta, hogy majdnem annyian voltak a Jobbik rendezvenyen mint a fideszen. Persze, az mspz es szdszrol kozoltek par elonyos felvetelt, es azt a 20-30 lezengo embert tobb szaz fokent probaltak beallitani.

Amugy, hogy hogy par nap utan, mintha felbe vagtak volna a Benko ugyet? Azota egy mondatot sem emlitenek errol, leglabbis a retek klub hiradoja... De furcsa.

picur3ka 2010.03.15. 18:51:10

@.Pierre Bezuhov.:
báncsák a sok derék ember pártyát! idézek a derék emberektől a jutúbról:
"tetves faszopó zsidesz zsidesz
gratulálok, ez a fidesz, kibújt a szög a zsákból.
rohadék fidesz szopni fogtok áprilistól !!!!!!
Rohadt, buzeráns, zsideszes köcsög!
Íme a demokrácia fekete öves védelmezői. Gratulálok, szánadék banda...
ez a narancsseggű birka fent van iwiwen
jól áll nekik a kukás mellény:) szar narancsseggűek
faszopó fityesz! Ezt várhatjuk tőlük!
Győzzön a Jobbik!
de ki a faszom ez a narancsos jaffás pénisznyalogató?
Mocskos patkányok
Ha ott lettem volna valószínűleg eltöröm az álkapcsát ennek a narancsseggű gyereknek! Mocskos magyarellenes ZSIDESZ a kurva anyátokat! Ez a ti nagy kibaszott demokráciátok! Rohadt zsidó bérencek vagytok egytől egyig! ORBÁN MEg FOGSZ BUKNI TE ROHADT CIGÁNY!!!!
Azt a pofátlan zsideszes kurva anyátokat. Hihetetlen !"

Hat azert erdemes azt is felidezni, hogy eveken at ki dolgozott igen kemenyen az Orban es FIDESZ gyulolet gerjesztesen. Nem igazan ezek a taho pajtasok a hibasak am.

Marcellusca 2010.03.15. 18:51:41

@kezdet-2010: LOL!
Ez nemsemmi! :)
Ja, és most nem azt kérte, hogy mindenki vigyen magával mégegy embert, hanem, hogy mindkét listán a megfelelő helyre tegyék azt az ikszet.

Daihelyon 2010.03.15. 18:58:52

@Marcellusca - nem kell Cavinton!:

Én meg azon röhögtem, hogy vajon mennyit küzdhetett az operatőr az MSZP gyűlésen, hogy olyan felvételt mutasson a "tömegről", amin legalább egy fiatal (35 alatti korosztály képviselője) van. Egyszer sikerült majdnem, igaz annak a bőre is kicsit barnább volt így télen.

kapdbeabalbokám 2010.03.15. 19:08:17

@arlequin: Ja az Petur volt:
"Bor dalt ,Petur, bor dalt!
Bor dalt, de keserű lesz!"

kuki123 2010.03.15. 19:13:50

most volt a hírtv-n a zászlófelvonásos részben (még a demszky beszéd előtt)valaki beszólt

hol vagy talicsakatologató hagyó

kurva nagy :D

kapdbeabalbokám 2010.03.15. 19:17:08

@.Pierre Bezuhov.: hú
Te biztos egy 40 kilós, nőt még közelről nem
látott pattanásos csökkent agyú vagy.
Szerinted, ha kiírtanák a neked nem tetsző egyéneket ki a fasz maradna, hogy a szád széléről a nyálat letörölje miután kihörögted magadat a rácsos ágyban?

kapdbeabalbokám 2010.03.15. 19:19:26

@laspalmas: Ezekért a percekért érdemes élni!

kuki123 2010.03.15. 19:20:30

@Tickitucku: az mszp-nél szerintem voltak 200-an...de állítólag őket is busszal hozták az ország minden részéből...

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.15. 19:28:14

@Seduxen: Á, ha már ilyen arisztokratikus csengésű neve van a mi Demszkynknek, akkor inkább a kardba dőlést javasolnám. Az stílusosabb:))))))

kapdbeabalbokám 2010.03.15. 19:28:49

@.Pierre Bezuhov.: hú
Tévedtem?
Az mind idézet volt?
Mégegyszer hú!
Ha valakit meg kívántam bántani, az az eredeti gondolt gazdája!
Jó éjt, elnézést attól akit esetleg megbántottam.

Lone Wolf 2010.03.15. 19:43:45

@picur3ka/beleallos kampany:

"tetves faszopó zsidesz zsidesz"....

stb...

És akkor a jobbikosok nem értik, hogy mi a baja, az emberek egy részének a pártjukkal. Hát ez! És magyarázhatod nekik naphosszat, akkor sem fog nekik leesni. Hiába na! Egy primitív embernek nem magyarázhatod el hogy primitív, mert túl primitív ahhoz hogy fölfogja primitív.

Viszont, ami jár, az jár. A plakátok eltávolítása mocsok egy húzás volt! Valószínüleg nem is fogok rájuk szavazni.De ez már rég eldőlt. még úgy 2006-ban a vekkerórás akciónál gondolkoztam meg néztem egy nagyot, és azóta is belevertek a koporsójukba pár méretes szöget.

Ennek ellenére azt kell mondjam, hogy jelenleg ők az egyetlen kormányképes erő, akikre rá lehet bízni az országot.

filozofiai blokk /BEGIN/
Plakátügyre visszatérve ; Szemét húzás, de túl az összes jogosfelháborodáson,erkölcsi mázon, meg egyéb közhelyeken, egy háborúban mindent lehet, amit az ellenfél nem tud megakadályozni. Márpedig ez háború! Igaz hogy csak szavakkal vívják, de itt és most a mai politikai állapotok mellett, nem kevésbé véres azoknál amit fegyverrel vívnak, és bizony, a tétje sem kisebb. Ez most nem egyszerűen egy szavazás, ahol az dől el hogy melyik segg fogja a miniszterelnöki széket telefingani, hanem bizony, az ország jövője, és a társadalmi berendezkedése a tét. És bizony, gyerekek, megint csak azt tudom mondani, hogy ez(is) a politika. Nem csak nálunk. Nehogy azt higgyétek! Mindig is részét képezik az erkölcsileg megkérdőjelezhető döntések, és tettek. A kérdés, az csak a cél, és az odavezető út milyensége, hogy elsősorban milyen módszereket alkalmaznak menet közben. Egyedül ez dönt, egy politikus, egy párt, valódi természetéről.

Lehet rám fújni, de valahogy jobban szimpatizálok, a fidesz megfontolt metodikájával, mit a másik kettő párt módszereivel. Még akkor is, ha bizony csinál néha megkérdőjelezhető dolgokat. Na de, hol vannak ezek, ahhoz képest, amit az MSZ(M)P megjátszott az elmúlt 8 (65) évben. És hol van ez a másik kihívó ökölagyú, zsigeri ösztönökre építő stílusához képest?
Mellesleg, éppen ezért nem lesz a JOBBIK soha kormánypárt. Erre a stílusra nem vevő a társadalom kellően nagy hányada.

Filozófiai blook /OVER/

És áttérve a beszédekre. Egyedül seggfejházyéhoz volt (bal)szerencsém. Az is csak azért mert a nagy lakásfestegetés és rendezés közben megéhezve, lementem nagyszüleimhez a földszintre enni. Ők meg pont az ATV-n nézték a "szónoklatot." pusztán csak azért, hogy ezt is hallják. Ők is ősjobboldaliak, mint mindenki a famíliában. Hát... Minden elismerésem az idegrendszerüknek. én kb 4 percig bírtam nagyanyám addigra jutott ötig, az orbánozás számolásában. amikor leértem, még egynél járt. Mire megmelegedett a gulyásleves, meg leszeltem a kenyeret, már a tizedik káromkodásnál, meg keresetlen kommentelésnél tartottam, amitől nagyszüleim gurultak a röhögéstől. Utána, meg inkább kimenekültem az udvarra, a fapadra megenni a gulyást. Mert azt a tenger sok baromságot nem az én idegeimnek találták ki. Szinte, SZINTE??? Egy fenés szinte! Fizikai fájdalmat okozott!

A többi beszédet meg majd holnap megtekintem.

arlequin 2010.03.15. 19:45:05

@.Pierre Bezuhov.:
"azért nem mindennap fenyegetnek szefárdok magyarokat a "magyar nép nevében" :) "

na hol vannak itt szefárdok? egyáltalán tudod te hogy az mit jelent? vagy csak szimplán - mint egy jó agyliberáliscucilista - zsidózol?

arlequin 2010.03.15. 19:51:38

@kapdbeabalbokám:
"ha férfilelkedet egy nőre föltevéd..."

reKorrekt 2010.03.15. 19:55:21

@Lone Wolf: Mondjuk az is benne van hogy ez a "fasszopó fidesz"-ezés fidesz/mszp provokátorok műve. Én inkább előbbire gondolok.

Daihelyon 2010.03.15. 20:06:01

@Lone Wolf:
"És akkor a jobbikosok nem értik, hogy mi a baja, az emberek egy részének a pártjukkal. Hát ez! És magyarázhatod nekik naphosszat, akkor sem fog nekik leesni. Hiába na! Egy primitív embernek nem magyarázhatod el hogy primitív, mert túl primitív ahhoz hogy fölfogja primitív."

Ja, mert a Fidesz és MSZP rajongó tábora szép, finom (mondhatni cizzelált, vagy mi a szösz), összetett mondatokban fogalmaz, ugye? Mondhatni az ő stílusuk olyan, hogy tőlük az ember szívesen veszi ha elküldik a fenébe, ugye?

Milyen érdekes, hogy itt is vannak Jobbikos szavazók és tudnak szép mondatokban beszélni és érvelni. Meglepő, ugye?

Komolyan, ilyennel miért kell egymást fárasztani?

picur3ka 2010.03.15. 20:07:00

@kezdet-2010:

Az a baj ezzel a gyatra stilisztikai gyakorlattal, hogy a FIDESZ nem fogalmaz igy.

reKorrekt 2010.03.15. 20:08:49

@Daihelyon: Egy pártot egy szimpatizánsáról megítélni kb. olyan mintha a vastagbőrt egy bezuhov alapján kategorizálnánk. Ebben az esetben én sem jönnék ide többet.

reKorrekt 2010.03.15. 20:11:38

@picur3ka/beleallos kampany: A fidesz inkább úgy fogalmaz hoyg:
- megszavazza a titkosítások szigorítását
- megszavazza a románok csatlakozását az eu-hoz
- megszavazza a lisszaboni szerződést
Vedd már le a narancs napellenződ vagy ha nem megy akkor legalább ne légy ilyen szorgalmas.

reKorrekt 2010.03.15. 20:13:11

@reKorrekt: Ja, és ne gyere azzal hogy ezek "feles" törvények voltak, mert ez még inkább súlyosbítja a hozzánemértést/nemakarást/mérlegelnitudást.

kuki123 2010.03.15. 20:25:10

@Lone Wolf: csak a dühh beszél belőlük semmi több
elpattant a húr mert már annyiszor csordult túl a a bizonyos pohár...és elfogyott a tűrőképesség és a legkisebb dologra is ugranak...

kamasuka 2010.03.15. 20:28:52

@Conv:
Ez valami mánia nálad?

arlequin 2010.03.15. 20:31:02

@reKorrekt: ja. ja. sajnos, de ja. 'feles törvényt' hazud kövér. elmegy oda ahova való. ilyenkor mindig nagyon-nagyon felhúzom magam. szerintem ha találkozom vele, akkor először lekötözöm és kopaszra borotválom az egész fejét... majd bilincset fonok a hajából és azzal kapcsolom össze száját és bokáját...

Humgor 2010.03.15. 20:33:29

Sziasztok!

8 év alatt a MSZP_SZDSZ szétlopta az országot. és letarolta

Itt pedig egy rakat komment, arról szól, hogy Orbán kapja be...., meg hogy zsidó, meg hogy inkább zsidó-cigány, stb, meg hogy zsidesz

Kedves Jobbik kiküldöttek!

Ennyi eszetek van (azaz nincs)????

Küldte már az MSZP a legújabb Nokiás doboz ellátmányt, hogy nyomjátok a dumát a Fidesz ellen??

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.03.15. 20:40:58

Fájdalmasan a plebs kemény magjának szólt az összes,a Viktoré csak azért nem mert szélesebb a tábora.

picur3ka 2010.03.15. 20:56:08

@reKorrekt:

'A fidesz inkább úgy fogalmaz hoyg:
- megszavazza a titkosítások szigorítását
- megszavazza a románok csatlakozását az eu-hoz
- megszavazza a lisszaboni szerződést
Vedd már le a narancs napellenződ vagy ha nem megy akkor legalább ne légy ilyen szorgalmas. '

A titkositasos torvenyt nem olvastam, tehat nem vitatkoznek rola. A roman csatlakozas feles torveny. A libanoni politikai alku targya volt, ez volt az ara a nepszavazasnak.
Es ha leveszed az ellenzodet, akkor azt fogod latni, hogy minden EU-s orszag megszavazta vegul, akar mennyit is vitatkoztak.

Mindennek azonban semmi koze ahhoz, hogy valaki a FIDESZ neveben terjeszt baromsagokat.

Karlitosz 2010.03.15. 21:01:13

miért szavazta meg a fidesz a titkosítást? ez mindent elárul róluk.

Daihelyon 2010.03.15. 21:10:07

@picur3ka/beleallos kampany:
"Es ha leveszed az ellenzodet, akkor azt fogod latni, hogy minden EU-s orszag megszavazta vegul, akar mennyit is vitatkoztak."

És ha a szomszéd kútba ugrik, akkor nekünk is bele kell ugrani?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 21:10:09

@kapdbeabalbokám:
én is majdnem benéztem és már készültem a visszavágásra xD
jobb később, mint soha :)

amúgy az előzmény megállapítása csak részben igaz...

reKorrekt 2010.03.15. 21:16:15

@Karlitosz: Illetve reményeik szerint semmit.

@picur3ka/beleallos kampany:
- nincs válasz
- "feles törvény". Nem tudom mi lehetett olyan fontos hogy leszarjuk pl. Székelyföldet. Az utolsó esélyünk volt kiharcoljunk nekik valamit. Ezek után látni hogy itt parádéznak és a határon túliakról áradoznak, egyszerűen undorító.
- "alku tárgya... minden EU-s orszag megszavazta vegul, akar mennyit is vitatkoztak". Bizonyos feltételekkel. Nem ugyanaz.

Zigi 2010.03.15. 21:22:38

Kivégeztek egy családot Tényőn!

www.index.hu

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 21:27:49

beugratós kérdés jön:

utcán belekötnek egy békés járókelőbe
mandiner.blog.hu/2010/03/15/komcsit_fogtunk_avagy_zsido_gyere_at_a_zebran
cigányterror-e volt e cigóbűnözőkkel vagy sem?

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.15. 21:41:48

Ma úgy döntöttem, kicsit másképp ünnepelek, mint korábbi években szoktam. Valami enyhe kis szorítás a gyomrom tájékán jelezte: valami nekem nincs rendben ezekkel a megemlékezésekkel.
Talán bennem van a hiba.
Nem akartam senki hangját hallani, senki politikusét. Nem is hallgattam ma semmi ünnepi beszédet.
Valami tisztátalan dolog történik velünk. Én csak így tudtam tiltakozni. Nem érdekelt mit ígérnek, miképp magyarázzák a mi szent ünnepünket, a negyvennyolcat.
Ma megmaradtam tudatlannak.
Ha mégis tudok valamit, azt valahogy így mondanám el:
Vigyázzunk, az ellenséget nem győztük le és nagyon elszántnak és bátornak kell lennünk, hogy elszámoltassuk a sajtót saját kedvük szerint újból cenzúrázókat! Nagyon kell vigyáznunk arra, ne vándoroljanak ki gyermekeink, ne vándoroljon ki a jövő hazánkból. Nem lesz ki megfogja kezünk az utolsó óránkon! Nagyon kell vigyáznunk, hogy holmi itt-ott, amott alapított cégek nem fizetnek adót, elcsalnak áfát, a törvény nekik nem jelent semmit, ismeretlen fogalom, ők azok akik ha kell, csődbe viszik a virágzó céget és elhúznak innen, munka nélkül hagyva bennünket, lúzereket - mert csak így neveznek bennünket, hogy lúzerek, esetleg parasztok - szinte ingyen vásárolnak bármit, ami megtetszik nekik - milliárdos vagyonokat szereznek hazámban néhány óra leforgása alatt és még azt is meg akarják mondani nekünk, nyomorult bennszülötteknek, hogy kire szavazhatunk, na meg hogy nekünk coki a cseppnyi kis polgári létből is, gyerekeink pedig ne tanuljanak, öregjeink haljjanak meg akkor is, ha még élhetnének, mert ők a disznófejű nagyurak, ők ülnek a a mi pénzünkből degeszre tömött pénzeszsákon, a befizetett adónkból (amelynek mérték páratlan Európában!!!! - ez már hadisarc, nem is adó - ) nem marad nekünk kórházakra, mentőkre, saját iskoláinkra, hanem kiviszik, vagy itt helyben Csák Máté nagyságú országrészeket vásárolnak maguknak, ahol a mi gerekeitnk legfeljebb kapálni fognak bérért, az általuk megszabott munkarend és munkaidő szerint. Nekünk nem jár öntudat se, ami pedig ingyen van. És elmondják az általunk fenntartott rádiókban, tévéinkben, újságjainkban hogy mi senkik vagyunk, identitásunk szégyen vagy nevetség, vallásunk szintén szégyen.
No, erre csak csendben mondtam rá magamban: nekem ebből biztosan elég volt. Amit tenni tudok, megteszem. A többiek, a velem azonosak, a fájdalmaimat ki nem csúfolók, ők az enyéim - legyenek azok akár szűkebb közösségi, családi hagyományaik szerint nem vér szerinti magyarok, ez nem fontos - ők, velem együtt, vállalni fogják a közös nemzeti sorsot. Ez nem jelent passzivitást, hanem ha szükséges, higgadtan, ha meg szenvedéllyel kell, akkor szenvedéllyel megcselekedjük a magunkét, rendet teszünk a saját portánkon, mert ez a nagytakarítás ránk vár, senki más nem végzi el helyettünk. A cseh elvégzi a saját udvarán, a litván a magáén, mi pedig a sajátunkon. És vállaljuk a legeslegfontosabbat: a hazát, nem tűrjük a gúnyolódást, a szón való fanyalgást, vállaljuk Magyarországot! Amely nem kupecek kezére való. Amelynek közösen felhalmozott vagyonát nem egyes új, mohó oligarchák élik fel és adják át privátilag saját lemenőiknek. Mert szerintük nekik ez jár.
Szerintem meg nem.
Békességet és szebb jövőt, mint azt az elmúlt 20 évet, amit eddig megéltünk!

Hundoc 2010.03.15. 21:45:36

@.Pierre Bezuhov.:
Uhh!
Ugat a járókelőknek mert azok nem állnak vigyázzba. De akkor ő miért nem fogja be a száját? Aztán persze csodálkozik ha szájbaverik. És hirtelen meg is bízik az ő általa megvetett kormány igazságszolgáltatásában. Hisz feljelentést akar tenni. Akkor itt most jogállam van vagy mégsem?

picur3ka 2010.03.15. 21:48:40

@Daihelyon:

Nem, dehogy. Persze, jobb lenne nem osszekeverni az EU-s helyzetet azzal, amit a kormany hazudgalt rola. Mert oly nagyon szerettek mindig az EU-val meg IMF-el takarozni, az nem jelenti azt, hogy minden bajunk az EU-tol valo, sot. Ahol mukodo kormany van, nagyon jol megvannak, Szlovenia, Szlovakia, Csehek, Lengyelek.

picur3ka 2010.03.15. 21:53:50

@reKorrekt:

- Szoval, te olvastad a torvenyt, betudnad idezni esetleg?
- megint masrol beszelsz
- tudomasom szerint egyik orszag sem kapott semmifele irasos garanciat
Kulonben: Csehek azzal kezdtek, hogy olyan kkezd lenni, mint a masik unio volt, a lengyelek azt a kemeny feltetelt allitottak, hogyha a cshek alairjak, az Irek meg az abortusz torvenyukkel egeszen nevetsegesek, hiszen masnak is van olyan.

arlequin 2010.03.15. 21:56:52

@picur3ka/beleallos kampany:
jajj, de te mennyire hüje vagy. álljál bele a kampányolásba. ez megy neked. más sem.
a kicsi fidesz takarózik az eu-val, imf-el.
egyszerűen hazudnak. ha ezt te nem tudod felfogni, akkor szerintem nem csak én sajnálom, hanem a majdani gyerekeid is. mert még nincsenek, ez eddig kiderült... mert azé az ország aki teleszüli...
menjél kicsi fideszimádó, nyald a sós partokat, s majd lesz keserű kijózanódásod.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 22:04:54

@kamasuka:

igen, én számolom amit gyűjtötök :)

arlequin 2010.03.15. 22:06:38

@.Pierre Bezuhov.: tehát merre vannak azok a szefárdok fiatalember?
tehát?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 22:07:10

@Humgor:

és ehhez 8 évig asszisztált a fidesz.

picur3ka 2010.03.15. 22:07:17

@arlequin:

Ne haragudj, a hulyezes meg az ilyesmi jol megy.

Nem a FIDESZ volt kormanyon, ezt jobbikosok nem tudjak fogni, ugy latom. Termeszetesen a maszop hazudgalt mindenfelet a felteteleikrol. Ha ez nehez, nem tudom jobban korulirni.

Es gyermekseggel is meg vagyok aldva halistennek. Tengerunk pedig nincsen. Amugy jol nyomod.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 22:12:30

@picur3ka/beleallos kampany:

titkosítási. szóval nem olvastad, nem vitatkoznál róla.
így tett a fidesz is a liszabonival, amit NEM! fogadott el minden ország, csak feltételekkel.
sajnos viktorék egy büdös szót nem ismertek a tartalmából, mielőtt megszavazták. mindezt saját bevallásuk szerint.

pont olyan barázdált az agyad mint egy fityisznarancsé. ez nem baj. a baj az, hogy zárva az opni.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 22:14:06

@.Pierre Bezuhov.:
találóskérdés: ez a gyakoribb, vagy az hogy cigányok kirabolnak embereket?

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.15. 22:14:27

Nyugodalmas jóéjt mindőtöknek!

arlequin 2010.03.15. 22:16:15

@picur3ka/beleallos kampany: nekem jól megy hüjézés, mert magam is kellőképpen hüje vagyok. ez tény. nem kérdés.

a fidesz 2006 októberében visszadhatta volna a mandátumát. a jelen hatályos törvények szerint. fel kellett volna oszlatni az országgyűlést. (most hagy ne röhögjek a 72 órás ultimátumon, jó? ;-))) bármikor megtehették volna (2002-2010...), ki kellett volna írni az új választást. és a legkevésbbé sem érdekel az, hogy te erről nem tudtál, vagy valamiféle politikai taktikáról beszélsz...

na ezért 'nyomom jól'. mellesleg hüje vagy ;-))) de én is. sokkalta jobban, úgyhogy ne törleszkedj kérlek.

viktorunk jól beszél, de rosszul cselekszik, majd ő elszámol az égnek. nem lennék a helyében.

arlequin 2010.03.15. 22:16:58

@Doña ¡Cara(mba)!: csókoltatom hölgyem! szép estét!

picur3ka 2010.03.15. 22:22:31

@Conv:

Ugy latom te sem olvastad akkor.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 22:24:23

@picur3ka/beleallos kampany:

Jó érv, bár állj arrébb, mert onnan nem jól látsz úgy tűnik.

picur3ka 2010.03.15. 22:27:37

@arlequin:

Jo, hogy te legalabb okos vagy. Milyen kurva jo lett volna, ha a FIDESZ visszaadja a mandatumat. Mar meg is szabadultunk volna az artalmas ellenzektol, aki minden jonak elrontoja volt.

Rohoghetsz nyugodtan, de attol meg jeles alkotmanyunk szerint a magyar orszaggyulesnek meg senkinek nincs a kormany visszahivasara jogositvanya.

ati27 2010.03.15. 22:32:44

@arlequin:
Ezek szerint a jobbik is visszaadja mandátumait, ha esetleg netalántán nem nyeri meg a választást? Jól értem? :)

arlequin 2010.03.15. 22:33:30

@picur3ka/beleallos kampany: ha ennyire nem ismered a fennálló 'törvényes rendet', akkor nincs miről beszélnünk. jóccakát.

kuki123 2010.03.15. 22:38:29

azta kurva most fostam be:

www.youtube.com/watch?v=9rERCSV7gNc&feature=player_embedded

O_o

hortysta kádárista...

mondja ezt Demszky
az a DEmszky aki:
"1972-ben egy maoista tüntetésen való részvételéért egy évre kizárták az egyetemről és a KISZ-ből."

gyengébbek kedvéért a maoista tüntetés:
"Sztálin halála után a kommunista rendszer enyhült a Szovjetunióban és a szovjet érdekövezet államaiban. Mao Ce-tung elítélte ezt az enyhülési folyamot,"
ugye tetszik érteni..ki ez a SZABAD DEMOKRATA.....LOL

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.03.15. 22:38:59

@arlequin: csurka pityu mondotta

@ati27: akkor én is jól hallotam a beszédben? ha nem nyernek politikai szuicidbe fordulnak?
de sajnálnám...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 22:46:33

@.Pierre Bezuhov.: nem, nem jól értettétek, de ugye ezen nincs mit csodálkozni :)

a fityisznek ezzel a húzással lett volna lehetősége, hogy kikényszerítse az új választásokat, azaz levááltsa a mszp szdsz kormányt. Valamiért nem akarták. Miként ugye viktorka azt mondta nem is akartak nyerni 2006-ban sem.
ennyire éhezik a változást viktorkáék.

ati27 2010.03.15. 22:57:03

@Conv:
oszt mivel kányszeritik ki? He? A többség megvolt. Tehát kormányozhattak volna a szocik+ az szdsz.
Kicsit furcsa a logikád.. :)

ati27 2010.03.15. 23:01:58

Folytatnám, amint látom a logika szerint a mindenkori ellenzék "aszisztál" a kormányon lévőkkel...@Conv: Ugye akkor a Jobbik fog aszisztálni a leendő Fidesz kormányhoz? Ha úgy alakul? 4 év múlva esetleg leírhatom én is ugyanezt mint te? :)

ati27 2010.03.15. 23:04:05

Pl megalapitom a "Sokkal Jobbik" pártot? És akkor majd elmondhatom, hogy mi tiszták vagyunk, nem voltunk a parlamentben.. Bezzeg a Jobbik aszisztált a fidesz kormányhoz! :)

Humgor 2010.03.15. 23:05:41

@Conv: ahha, úgy hogy 8 évig ő volt az ellenzék? úgy, hogy ebben a Kádár.hu országban nem volt elég jobboldali?

Azért mert Te sem szavaztál 2006-ban amikor kelett...most meg Ti vagytok a nagy szittya Turul Munkásőr Ősmagyarok?

Humgor 2010.03.15. 23:16:51

Egyszerűen gáz ez az egész Jobbik.

Zorbán meg zsidesz......röhejes

Rengeteg ember aki most a Jobbikra szavaz, előtte az MSZP-re szavazott 4 éve!!!!!!

Röhej, csak nehogy a ZORBÁN.....

Röhejes, a nagy szittya turulfiókák meg a megtért exszoci takarítónők és bizonségi őrök, meg a sötétben plakátot szaggattó ex Hök-ök.....

Komolytalan!!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 23:18:53

@Humgor:

azért mert, ha jobban megnézed a 8 év alatt végig a nagyvárosok, települések többségében fideszes önkormányzatok működtek és működnek. bizony lett volna lehetőségük nem asszisztálni a dologhoz.

Bizony, én nem szavaztam sem 2006-ban, sem előtte egyikre sem, mert nem volt kire.

Én azt hiszem jobban tudok röhögni a szittya Turul ősmagyarokon mint Te bármikor a legjobb poénon.
A munkásőr dolgot ugyan nem értem hogyan került ide, de majd elmagyarázod.
(Én még voltam bezárva és megverve munkásőr laktanyában, mert nem azt gondoltam amit szerettek volna, és voltam pmb-s akinek hetente kellett jelentkezni a felügyelőtisztjénél)
Addig is maradok üdvözlettel a számodra idegen faj, a Gondolkodó Ember.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 23:19:35

@Humgor:

Nos igen, most jött el a hangos röhögés ideje :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 23:20:28

@ati27:

esetleg, ha asszisztál, leírhatod. ha viszont nem, akkor kár lenne.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 23:22:04

@ati27:

jaj koma, te tényleg nem ismered sem az alkotmányt, sem az államigazgatási jogrendet.
sebaj. fideszesnek megfelelsz.

Humgor 2010.03.15. 23:27:12

@Conv: ja látom nagyon sokat értesz az államigazgatáshoz

DE akkor mondok példát: az állam kirendeli a feladatot a helyhatóságnak, de nem ad hozzá pénzt. Ennyi. Szisztematikusan.

És tudod mi a legszomorúbb. Ugyan olyan vagy mint az MSZP. ŐK is ezzel a hülyeséggel jöttek, hogy az államadósság a Fidesz-es önkormányzatok miatt van.

Ugyanzat szajkozzátok mint a komcsik, ugyanazt. Elvégre ők pénzelnek benneteket.

És Te vagy a gondolkodó ember?? Meg a kurvaszerény is.....

Ugyan azok vagytok, mint a szocik és végigolvasva a kommenteket ugyanazt nyomjátok. És hogy jön ide a munkásőrruha?
Úgy hogy a fél jobbik tele van exszocikkal, akik 4 meg 8 éve odaszavaztak, de most ez van, csak nehogy a Zorbánra szavazzunk.......

Te tényleg egy idegen faj vagy,....ahogy írtad. Állatkertbe is Veled, mert mutogatni kéne

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.03.15. 23:33:21

@Humgor:
:)
isten bizony jobb vagy mint az arany laci, meg a molnár f árpád együtt :)

kamasuka 2010.03.15. 23:35:01

@arlequin:
"a fidesz 2006 októberében visszadhatta volna a mandátumát. a jelen hatályos törvények szerint. fel kellett volna oszlatni az országgyűlést"
Igen, de akkor ugyanezt a szocik/libsik is megcsinálták volna, majd a Fideszre mutogattak volna, hogy: Ő kezdte!
Na ezért nem működött volna a dolog hosszútávon. Rögöhni fogsz, de az MSZP még melépheti, van akkora "demokrata". :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.16. 05:12:15

Már csak azt nem értem, miért kell március 15.-ét kampányrendezvénnyé változtatni?
Ez nem erről kéne, hogy szóljon.

Tegnap ezt elfelejtettem leírni.

Lone Wolf 2010.03.16. 06:01:09

@reKorrekt:

"Mondjuk az is benne van hogy ez a "fasszopó fidesz"-ezés fidesz/mszp provokátorok műve. Én inkább előbbire gondolok."

Hát persze! Tele van az ország fideszes, és MSZP-s provokátorokkal. MInden bokorban ott vannak! Val, színüleg most is ott les egy, szeínyártatlan romákra, csak arra várva, hogy jól megverje!

Ugyan már kérlek! Jó, ilyen is van, na de az összes??? Az eszedbe sem jut, hogy a hiba esetleg a ti készüléketekben(is) van?

ati27 2010.03.16. 08:11:16

@Conv:
Lásd kivel van dolgod.. Kérek linket, hogy mire alapozoda véleményed.. El fogom olvasni.. Így oké?

arlequin 2010.03.16. 09:18:44

@negymadar:
kimaradt a 13. és a 14. pont: "szavazz négymadárra!" és "ne szavazz négymadárra"
egyébként tetszik. jól mutatja a demokrácia lényegét. nevezetesen azt, hogy: szar ;-)))

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 10:31:51

@Conv:

Én ismerem az Alkotmányt, az "államigazgatási jogrendet" (Ket) is, meg még egy jó pár jogszabályt, aztán itt fideszesnek is szoktak itt páran titulálni, így nekem nyomhatod ezirányú okosságaidat, szívesen elolvasom.

Várom. :-)

derelyegrádi szellem 2010.03.16. 10:37:02

@volánrulz:

Ráadásul az a vörös zászós tüntetés a Tanácsköztársaság (patkányforradalom) napján, a március 15.-ie diákmegmozdulásra volt válasz, annak nacionalis, magyarkodó jellege ellen. Ezt maga Demszky mondta.

Hát igen.....

picur3ka 2010.03.16. 17:15:47

@arlequin:

Szivesen tanulok azert.
'És végül: Magyarország
Mint a többi állam alkotmányos berendezkedésével történő összevetésből is kiviláglik, a magyar hatalomgyakorlás egészét tekintve a rendszert erősítő tényezők túlnyomósága állapítható meg.[7] A választási modell ugyan vegyes, de a kis magnitúdójú körzetekből, az elosztás módjából, a küszöbből már következik a viszonylag erős rendszer, amit a mért eredmények meg is erősítenek. Ha emellé állítva szemléljük a kormányzati rendszer, meglehetősen erős modellre mutathatunk rá. A konstruktív bizalmatlansággal védett kormány, az egyéni miniszteri felelősség hiánya ugyan dicsérendő elemek, de éppen ezek miatt bőven „elférnének” még a túlhatalom elleni biztosítékok, amelyek nem diszfunkcionálisak, hisz a mindenkori kormányzat szinte bebetonozódik négy évre. Egy kontrolláló szerepét (mind de iure mind de facto) határozottan betöltő államfő, egy második kamara, illetőleg egy megkötött feltételekkel (nem csupán önmaga által) feloszlatható országgyűlés létre hívása szerencsés volna.

Az Alkotmánybíróság nagyszerűen tölti be „fék és egyensúly” szerepét, de – épp a második kamara hiánya okából – túlterhelt, és mintegy akarata ellenére sodródik a politikai arénába.

A népszavazás intézménye ugyan viszonylag széles, de a joggyakorlatban ez kevéssé él; célszerű volna az ezirányú szabályok egyértelműsítése. És lehetőséget kellene biztosítani a népnek – akár szigorúbb feltételekkel – az alkotmánymódosító referendum kezdeményezésére.'

Mi nem igaz ebbol?
Be van tiltva a csonka parlament? Ha valaki elveszti a mandatumat, idokozi valasztast tartanak abban a korzetben, ha jol tudom, hogyan hatja ez meg a tobbsegi kormanyt?

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.16. 19:34:56

@arlequin:

Ne viccelj már :o(

Akkor jött volna az időközi választás, viszont addig a legkedvencebb szocijaink, Fletóval, Gordonnal, Zusival, Veressel, Drazséval, Lendvaival stb. stb. rendelkeztek volna az országgyűlés 6/7-ével... és a 2/3-ad ehhez képest egy ellenzéki szerep, de mivel az mszp a demokrácia őre és a magyar nemzet védelmezője, így még véletlenül sem nyúltak volna az alkotmányhoz... de most tényleg, ne már.

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.16. 19:40:21

@Conv: Amúgy az is jellemző, hogy a Vona Gabi ezekben az időkben kemény polgári körös volt, akkoriban valahogy ezek a dolgok nem okoztak ilyen mértékű problémákat xD

Kicsit uncsibb lesz az élet 25.-e után

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.16. 19:54:26

@Conv: Wazzeg, már :o)

Persze, a jobbikos fő kampánytéma, a földvásárlási moratórium feloldása is csak azért lett a csatlakozás utáni 7. évre engedélyezve, mert személyesen Vona Gábor és Morvai Krisztina, Baló és Szegedi Csanád kezét fogva kikényszerítették a Vityától... és csak azért kiabálja a fidesz évek óta, hogy még ezt is muszáj meghosszabbítani legalább 5 évvel, mert a jobbik azt mondja...

ez lassan már egy kampányhoz is méltatlan, persze vicces, de ettől még nem feltétlenül szórakoztató, pedig eddig főleg ez volt a jellemző :o)

ati27 2010.03.16. 19:54:30

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Ha jól hallotam Vona egypártrendszerben gondolkodik.. És minden eddigi parlamenti képviselőt börtönbe záratna azon egyszerű indokból:mert képviselő volt az elmult 20 évben.. Hogy is mondják? Szebb jövőt! Elképzeltem: Nem szép, hanem "csodálatos".. Szegényt majdnem megsajnáltam, mikor panaszkodott, hogy nem kerül be a médiába. Főleg abba a médiába, amit 1-2 hónapja be akar(t) tiltani.. Pedig pénzük is van rá.. Hogyisvan ez? Odaszarunk az asztalra, majd másnap megyünk szivességet kérni? Ha egy ilyen "egyszerű" ügyet nem tud megoldani, akkor hogyan kormányoznának?

arlequin 2010.03.16. 20:05:59

@Félkupica_Fehér_Főnök: mennyire igazad van. elnézést. mea curpa!

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.16. 20:48:10

@ati27: Szerintem, ahogy láthattad a fentiekben nem vagyok túlzottan elfogult Vonával és a jobbikkal kapcsolatban, de ez az egypártrendszeres szöveg is gáz. A realitásaik szerint semmi esélyük egypártrendszerre, erre amúgy senkinek nincs realitása addig, amíg a társadalom egy nagy részét ki nem irtják... erre nyilván sosem fog sor kerülni, így az egypárti parlamentet inkább meghagynám lendvainak, dávid ibinek és a fletó- mesterházy párosnak.

Én, személy szerint pont az általad felsoroltak miatt szeretem a választási kampányokat, ezeken mindig lehet röhögni (az szdsz-es szabad magyaros volt a "nonplusultra", de az mszp és a fidesz is sokszor odabasz).

A 'vbőrön is csak azért konfrontálódok, mert emlékszem arra, hogy korrekt(or), de emlékeim szerint arlequin is mértéktartó, normális, visszafogott, tiszta és logikus gondolkodású emberek.

És nem, nem a fidesz vs. jobbikról beszélek, én jelenleg krvára szégyellem magam, mert a hétvégén képes voltam egy hozzám közel álló emberrel magas hangon vitatkozni politikai nézeteink miatt, és ez kurva szar dolog. A jobbiknak is nyilván van létjogosultsága, engem csak az egyoldalú kinyilatkoztatások zavarnak, főleg itt, ezen a blogon, amit azért szerettem meg anno, mert mindent meg lehetett beszélni a többiekkel - és nem csak én- de mindenki képes volt finomítani a véleményén. Azt remélem, hogy ezt a kampány alatt is fent lehet tartani...

pl. picur3ka -val folytatott vita nálam elkezdte kicsapni a biztosítékot, személyeskedés személyeskedés hátán... lerohanás helyett érveléssel többet lehet hozni bármelyik oldalnak :o(

ati27 2010.03.16. 21:04:55

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Értelek.. :) Jójeza választás.. Kicsit izgalmas.. :)

arlequin 2010.03.16. 21:34:21

@Félkupica_Fehér_Főnök: "de emlékeim szerint arlequin is mértéktartó, normális, visszafogott, tiszta és logikus gondolkodású emberek."
ezt kikérem magamnak. viszont.
tegnap, ünnepen beszélgettem 1-2-3 ismerőssel, rendes, tisztes, adófizető magyar emberrel. nem fidesz-hívők, csak nem tájékozódnak. persze a jobbik az "hűhamilyenszélsőséges". nagyon érdekes volt. úgy kellett az ünnepi műsorra felhívni a figyelmüket, annyira belemelegedtek. mert 3-juk közül egy már 'túl van' a fideszen, a másik kettőnek pedig se ideje, se indíttatása nincs a körbenézésre. és elkezdtek vitatkozni. ráadásul mind tiszteli-becsüli egymást. fú de szarul éreztem magam. vihar a szarosbiliben. órányi beszélgetés, indoklás, tényközlés kellett volna bármihez. mondtam, hogy most az a lényeg: mennyire szép, magyar zenét játszanak élőben, nevessenek a gyermekeiken, és szeressék az asszonyt. majd elhúztam a csíkot gyorsan...

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.16. 21:49:19

@arlequin:
Csak remélni tudom, hogy ebben a hozzászólásban nem volt semmi cinikus felhang :o)

2008-ban még olyan véleményeket is hallottam, hogy Orbánnak anno (2006-ban) az utcai felvonulások élére kellett volna állnia, maga mögé gyűjtve 1,5-2 millió embert és elkergetni a mostani hatalmat... de, amikor -szintén- 2006-ben Feltó haverunk nemzetközi megállapodást írt alá a szlovákokkal és az osztrákokkal, hogy kérésre "rendfenntartói segítséget" nyújtanak egymásnak szükség esetén, akkor ez is veszett fejsze nyele volt... arról nem beszélve, hogy a "demokratikusan" megválasztott Ferinknek csak egy szavába került volna behívni a 'kéksapkásokat' a "fidesz vezette katonai jurta" szervezte puccskísérlet elleni fellépésre... ez esetben szükségállapot bevezetése, a helyzet racionalizálása -és tíz év múlva -jó esetben- új választások kiírása, ebből szerintem senki nem kért volna.

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.16. 22:07:34

@arlequin: Ha ez esik jól, akkor kikérheted magadnak, de az emlékeimet azért csak én vagyok jogosult felülírni... (-rw-r--r--) xD

A többihez viszont nem tudok hozzászólni.

arlequin 2010.03.16. 22:54:07

@Félkupica_Fehér_Főnök: bizony a politika nem nekünk való. se nem vagyunk urak, se nem vagyunk papok kit büntetlenül pofázhatnak össze-vissza...
amit most leírok, azt megkönnyezem: vér nélkül nem lesz változás. ez lehet borzalmas, de az új nemzedékben (aki se nem fideszes, se nem jobbikos, hanem 1xűen élni akar) ez megvan. nincs hová menjenek, nincs mit veszítsenek. remélem félnek a gecik odafent. elnézést hogy ily őszinte voltam.

süti beállítások módosítása