Skip to content


       Szűrés lista

Kolompár 76 oldalas programmal jelentkezett - Kávé helyett 43.

Az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) minden segítséget megad az új kormánynak, és egy 76 oldalas szakmai programjavaslatot készítettek.

(Persze a legnagyobb segítség az lenne, ha Kolompár végre lemondana vagy lemondatnák, roppant hiteles két büntetőtárgyalás között programjavaslatokról beszélni.)

Néhány részlet eme mestermunkából:

"Az összefogás, a közös gondolkodás, a társadalmi béke megszilárdítása, a szélsőségek visszaszorítása lesz a következő évek legfontosabb feladata, és az OCÖ, mint a kormány első számú, legitim tárgyalópartnere erre készen áll."

"Kétharmados többséggel kormányzó erőtől a választójogi törvény módosításával a kedvezményes mandátum visszaállítását, a kisebbségek parlamenti képviseletének sürgős megoldását kérik, mert a radikális erők főleg vidéken erősek, ahol nincs helyi képviseletük a települési önkormányzatokban a cigányoknak."

És vajon miért nincs? Nincs elég roma szavazó, hogy beszavazzanak egy roma önkormányzati képviselőt az önkormányzatban?

"Radikális átszervezésre van szükség a közmunkák területén; elképzeléseik szerint a fiatalokat 24-25 éves korukig tartanák bent az oktatási rendszerben, majd a 25-50 év közöttiek piacképes szakképzésekben, foglalkoztatásban vennének részt, míg közmunkát csak az 50-60 év közöttiek végeznének."

És hogy tartanád bent az oktatási rendszerben a a fiatalokat 25 éves korukig? Mikor a lányok már 14 évesen elmennek szülni, és az általános iskolát sem fejezik be?


"A nyugdíj előtt állók a környezetvédelemben, a telepszerű lakókörnyezetek egészségügyi és higiéniás ellátásban is segítséget nyújthatnának."

Vagyis az 50-60 év közötti közmunkások az állam pénzén a saját telepüket takarítanák, meg tartanák rendben?

"Az oktatásról, mint az ország és a cigányság hosszú távú befektetéséről szólva azt mondta, kvótarendszer bevezetését tartják szükségesnek a felsőoktatásban. Szerinte az oktatási szegregációt csak akkor lehet felszámolni, ha az iskolák infrastrukturális fejlesztése, a tanárok képzése megtörtént, és lesz pénzük a szülőknek iskolába járatniuk gyermekeiket."

Nem kapnak a szülők pénzt, hogy iskolába tudják járatni a gyereküket? A családi pótlék az vajon mi? Amúgy meg mennyi és milyen pénz kellene? Mert a gyerekek MINDENT megkapnak az iskolában, könyvek, füzetek, napi 3x étkezés ... mi kellene még?

"A szociális ellátórendszerrel kapcsolatban Kolompár Orbán igazságos szociális háló kiépítése mellett érvelt. Úgy véli, a Fidesz-kormány tervei szerinti családi adózás a munkanélküli romák és nem romák szemszögéből "katasztrófát jelent". Az OCÖ úgy véli, meg kell szüntetni az alanyi jogon járó családi pótlékot, és ha egy család egy főre eső jövedelme meghaladja a mindenkori öregségi nyugdíj háromszorosát, már nem járna ez a támogatás."

Már próbálkoztak azzal, hogy aki nem szorul rá, az ne kapjon családi pótlékot, de ennek megállapítása, elbírálása nagy bürokráciával és költségekkel járna ... Amúgy ha valaki munkanélküli, akkor teljesen mindegy, hogy milyen adózás van, hiszen egy munkanélküli nem adózik. Idióta. Családi adózás pedig úgy néz ki, hogy lesz, mégpedig 2010-től, ahogy erről ma reggel Soltész Miklós nyilatkozott.

"A telepfelszámolást egy hosszabb távú programban képzelik el, amely során felkészítenék a nem roma lakosságot is a kölcsönös elfogadásra, ezzel erősítve a társadalmi békét. Meggyőződése, ha az embereknek van munkája, a házak és utcák "nem putrisodnak el", gyermekeket nem veszik állami gondozásba, nem kapcsolják ki a közműveket."

Jó lenne már ha megértenék, a putrisodás NEM annak függvénye, hogy van-e munka vagy nincs! Rengeteg munkanélküli vagy mélyszegénységben élő ember van, aki tisztán tartja a házát és környezetét, legyen az magyar vagy nem magyar! A putrisodás az emberi igénytelenség és a belső tulajdonságok mércéje. Nekik így jó, nem zavarja őket a mocsok. Mi köze ehhez az államnak? Aki szeret mocsokban élni, állampolgári joga van ehhez. Ez egy igen szabad ország... Más kérdés, hogy gyereket a mocsokba ne szüljön, mert az államnak meg kell védeni a gyerekeket, akár a szülők ellenében is!

"Folytattatnák a romák körében, a cigánytelepeken és az iskolákban a rákszűrést, és azt akarják elérni, hogy minden ember egyforma, minőségi ellátást kapjon, amely nem az emberek anyagi helyzetétől függ. Az OCÖ azt kéri a következő kabinettől, hogy a Hit gyülekezetét is támogassa az állam, ahová már egyre nagyobb számban tartoznak a romák."

Rákszűrés, tényleg ez a legfontosabb. Talán kezdjük a wc-használat és az alapvető higiéniás dolgok megtanításával. Senki sem kap egyenlő, minőségi ellátást Magyarországon, és soha nem is fog. Lesznek jobb és rosszabb kórházak. A Hit gyülis rész meg lol ...

"Arra kérik az új kormányt, hogy a gyülekezési törvény és a gyűlöletbeszéd módosításával még határozottabban lépjen fel a kirekesztő megnyilvánulásokkal szemben, mert, mint Kolompár Orbán mondta, "amíg masírozás és félelem van, nem lesz társadalmi béke".

Úgy kell Kolompáréknak a masírozás, mint egy falat kenyér. Ha nincs masírozás, akkor vajon miről tudnak siránkozni?

Kérdések:
Magyar Nemzet: - Mit szól Orbán Viktor Fidesz-elnök közbiztonsági terveihez, beleértve a kisebb bűncselekmények ügyének áttételét a jegyző hatásköréből a rendőrséghez?
Kolompár: - Nem lehet Magyarországból rendőrállamot csinálni. Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját.

Magyar Nemzet: - Komolyan vehető-e az együttműködési felajánlkozás az OCÖ részéről, ha elnökének június közepén ismét a kecskeméti bíróság elé kell állnia?
Kolompár: - Nem az a fontos, hogy mi lesz Kolompár Orbánnal, hanem hogy mi lesz a gyermekeinkkel, unokáinkkal; programunk nem Kolompárfüggő.

Címkék: kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr521963805

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megszégyenítve 2010.04.30. 15:24:11

A történet egy kis vidéki városban játszódik, délelőtt, a takarékszövetkezetben. Áll a sor a pénztár előtt; elöl egy idős bácsika, utána egy nagydarab középkorú asszonyság, és így tovább... A két elöl álló, mintha egymás ellentéte lenne: az öreg ácskén...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2010.04.30. 13:08:43

Ez még mindig szabadlábon/életben van?

arlequin 2010.04.30. 13:09:49

először őt kellene bevágni, de izibe. most nem tudott felhúzni.

dr. Aullah 2010.04.30. 13:16:13

Neki ugye nincs semmi mentelmi joga nem? Akkor miért nem csukták még le?
Amúgy végre egy jó c.-ozós poszt.

fuggovagyok 2010.04.30. 13:22:08

OFF
facebook lájkolós gombot nem raktok ki? köszi
OFF
Kolor nem tudom még miért van a színen... de jólesett, használt kávé helyett a poszt.

stulquec 2010.04.30. 13:24:04

A Hitgyüli tényleg egy filoszemita-cigány egyház. Szerintem alkotmánymódosítással be lehetne őket tiltani. Sok kárt okoztak már az államnak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.30. 13:25:05

@fuggovagyok:

Jó lenne, de még nézem hogy milyen kódot hova kell betenni :)

fogash 2010.04.30. 13:29:17

az a baj, hogy már fel se idegesít... :(

Jim Raynor 2010.04.30. 13:29:45

"amely során felkészítenék a nem roma lakosságot is a kölcsönös elfogadásra, ezzel erősítve a társadalmi békét"

az eszem áll meg. nem inkább a roma lakosságot kellene felkészíteni a kulturált viselkedésre, az emberi együttélés normáira, meg ilyenekre? kölcsönös elfogadás, meg a jó kurva nénikéd, az.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.30. 13:31:24

A post címéből először azt hittem, hogy Kolor vallomásáról lesz szó...

dr. Aullah 2010.04.30. 13:34:40

"...mert a radikális erők főleg vidéken erősek..." mert...
A. Sok ott a rendes cigány, viszont nagyon sok náci is ott él.
B. Sok cigány él ott és tartja félelemben a szomszédokat/környéket.
C. Nincs helyi képviseletük a települési önkormányzatokban a cigányoknak.

Egy narancsos bögrét kap, aki először jól válaszol.

hv 2010.04.30. 13:35:40

OFF
@arlequin: Hát ha ez nem húzott fel, akkor majd a milliárdos Demján legújabb ötlete a 6-7 napos munkahétről majd fog :)
www.youtube.com/watch?v=cByoMuaSJVw
Ez a majom is megérne egy postot...
OFF

Jobbágy 2010.04.30. 13:36:54

Wow! Próbáltam kimentegetni részeket amikhez hozzá akartam szólni, de annyi lett, hogy teljesen beleszédültem...ez egy kincsesbánya, remélem a börtönből is fog kiadni ilyen kommünikéket

Seduxen (már NEM dr.) 2010.04.30. 13:37:53

"elképzeléseik szerint a fiatalokat 24-25 éves korukig tartanák bent az oktatási rendszerben" - ez szerintem jó gondolat. Reális az esélye, hogy 24-25 éves korára elvégzi a 8 általánost...

"és lesz pénzük a szülőknek iskolába járatniuk gyermekeiket" - ahol kb MINDENT ingyen kapnak. abszolút jogos igény Kolor, csak így tovább...

"A szociális ellátórendszerrel kapcsolatban Kolompár Orbán igazságos szociális háló kiépítése mellett érvelt" - ha tényleg igazságos lenne (szerintem ezt a szót Kolor nem ismeri...), akkor éhendöglenétek

"Az OCÖ úgy véli, meg kell szüntetni az alanyi jogon járó családi pótlékot, és ha egy család egy főre eső jövedelme meghaladja a mindenkori öregségi nyugdíj háromszorosát, már nem járna ez a támogatás." - anyádat baszdmeg! Az egy kétkeresős családban nettó 170.000.-Ft. Még egyszer a jó kurva anyádat kolor azt...

"minden ember egyforma, minőségi ellátást kapjon, amely nem az emberek anyagi helyzetétől függ" - ne is attól függjön baszódj meg, hanem egészségügyi hozzájárulás (munkáltató és dolgozó általi) befizetéséből.

na jó tovább nem olvasom...

Kolor, te félanalfabéta szardarab, én ezt 1 mondatban megírtam volna neked: "Agggyatok mééég több píííízt parasztok!"

Jobbágy 2010.04.30. 13:40:12

@Aullah: Egyértelmű "C", há látod, hogy a kolor sem bűnözik

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.04.30. 13:42:48

OFF
Egy kis felhomályosítást kérnék: a Fidesz családi adózása azt jelenti, hogy az adókulcsot a sum(jövedelem) / családtagok száma alapján állapítanák meg?

ON
Ez miért nem rohad még a sitten?

AntiChrist™ 2010.04.30. 13:51:13

Kolompár Orbán for prezident!!
Ez az idézetgyűjtemény tényleg kincsesbánya...

@hv:
OFF
Ezt nem is láttam (hallottam).
6-7 napos munkahét?
Demján úr! Ne szarozzunk! Legyen 7 napos munkahét. Mondjuk honlaptól. Ugye május elseje.
Javaslom továbbá, hogy töröljük el a szabadságot és a táppénzt. A napi munkaidő (ugyebár heti 7 nap, egy normál évben 365 napon át) pedig 06:00-tól 18:00-ig tartson. Minimum, természetesen...
Hogy az a jó, mocskos...
ON

molaris 2010.04.30. 13:52:41

Én egy könyvet várok:
A politika utáni élet
(börtönnapló)
Írta: Kolompár Orbán

Elmennék a bemutatóra!!!!

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.30. 13:54:48

"Az OCÖ úgy véli, meg kell szüntetni az alanyi jogon járó családi pótlékot, és ha egy család egy főre eső jövedelme meghaladja a mindenkori öregségi nyugdíj háromszorosát, már nem járna ez a támogatás."

Egyúttal a családi pótlékot kereszteljék is át cigányszaporítási segélyre.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.30. 13:57:29

@Gerusz:

2 gyerek után már jelentős adókedvezmény, 3 gyereknél meg nem is kellene adót fizetni ...

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2010.04.30. 13:58:06

A masírozással én sem értek egyet. Például az enyingi cigánymaffia ne masírozgasson a Balaton partján!

Az OCŐ 60 kiló kolompáréját még nem vitte el valaki? Pl. a rendőrség? Pedig már időszerű lenne meglátogatnia a bennlévő testvéreit is.

molaris 2010.04.30. 13:58:20

@Aullah:
Azért lássuk be, hogy ez a képviselőség nagy kihívás eme népcsoport tagjainak. Ilyen helyeken pl. illik tudni írni- olvasni. Sajnos ezen a téren a többség erős kihívásokkal küzd.
Aztán vannak bizonyos társadalmi elvárások, amik nem illenek bele az etnikum szokásjogába.

Szóval, nehéz dolog ez. Majd 100 év múlva- talán.XDXD

minimalista 2010.04.30. 14:02:59

@zero:
És akkor tíz éven belül ki adózna ebben az országban, a szerencsétlen meddő házaspárok?

2010.04.30. 14:04:25

Biztosan nagyon le vagyok harcolva mostanra, de pontosan mi is a problémája Kolompár Orbánnak és a cigányságnak a családi adózással? Valaki homályosítson már fel!

f.m.j. 2010.04.30. 14:06:14

@zero: megint túloznak a srácok :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.30. 14:11:27

"A telepfelszámolást egy hosszabb távú programban képzelik el, amely során felkészítenék a nem roma lakosságot is a kölcsönös elfogadásra, ezzel erősítve a társadalmi békét."

Kávé helyett. :-)
Mert ugye annyira tipikus, hogy a magyarok hordákban közlekednek kötekedve, hogy úgy hallgatják a tuc-tucot, hogy 3 utcával arrébb is megsüketül tőle az ember, hogy a kis utcákban is 80al hajt, mert a raj, hogy az családi ügyeket az utcán intézik el berúgva, üvöltözve, továbbá hogy néha beugranak a szomszédhoz, ezért-azért...

mahathmagandhi 2010.04.30. 14:12:26

a hitgyulis es a mari nenis sorok miatt mar nem kell a kv

1kutya 2010.04.30. 14:18:23

na ezért a kolompárért érdemes lenne újranyitni recsket...

Kamee 2010.04.30. 14:28:51

Jajjmár, az egyik kérdésre a válasz már régen folyamatban van:)

"És hogy tartanád bent az oktatási rendszerben a a fiatalokat 25 éves korukig? Mikor a lányok már 14 évesen elmennek szülni, és az általános iskolát sem fejezik be?"

Így is vannak már olyanok, akik annyira szeretnek iskolába járni, hogy 17-18 évesen nyolcadikba járnak:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.30. 14:29:38

@zsindexfan: Na ja.. Ilyenkor az ember azért elgondolkozik azon a nagyon rasszista, nagyon antiszemita kijelentésen, hogy a "cigánybűnözés biológiai fegyver a cionizmus kezében"...

Jobbágy 2010.04.30. 14:30:12

@Kamee: Ha eljutnak a nyolcadikig a drágáim, mert ugyi áltisi felsőbe már lehet buktatni

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.30. 14:30:44

@fogash:

Engem igen.

"Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját."

Menjen Kolor a francba, hogy mer fenyegetőzni?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.30. 14:34:10

@Seduxen:

Tulajdonképpen meglepődtem volna, hogyha nem még több pénzt kér szokás szerint.....

2010.04.30. 14:37:33

@Kamee: Ja, ez kitoljuk 25 évig, következik a szakképzés 50 éves korig, aztán majd közmunkásként fog sepregetni 60 éves koráig. Természetesen a családi pótlék csak 50 éves korig járna, telne rá, ha a tehetősebb magyaroktól elvennék. 60 éves korban pedig jöhet a jól megérdemelt nyugdíj. Nagggyon szép jövőkép.

reKorrekt 2010.04.30. 14:37:39

Rák egye ki a szívét!

ketroot 2010.04.30. 14:37:44

@denever:

A linkelt cikkben lévő 4-5. képen, bal oldalt lévő szöszit azért lehetne foltozgatni:D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.04.30. 14:38:09

@laspalmas: Vissza kell dobni a labdát: ha elkezdenek a cigányok dolgozni, nem lesznek pogromok.
Azért az egy röhej, hogy a magyar munkát KERES, a cigány meg követeli, hogy neki adjanak munkát(, persze olyat, ami nem "megalázó").

ketroot 2010.04.30. 14:39:07

@reKorrekt:

Nőjön gitár a hasába és a rák pengesse meg!:D

S.O.A. 2010.04.30. 14:43:38

@TaTa86.: "Azért az egy röhej, hogy a magyar munkát KERES, a cigány meg követeli, hogy neki adjanak munkát(, persze olyat, ami nem "megalázó"). "

Ennyi. Akartam volna még hozzászólni, de ebben a mondatodban minden benne van.

Jim Raynor 2010.04.30. 14:55:00

@ketroot:

A rák cimbalmozzon a belein! :D

arlequin 2010.04.30. 14:59:07

@stulquec: fegyház kell ezeknek nem egyház.

@minimalista: hű, ez kemény távlat.

úgy allgemeine, ide kb nevelőtáborok kellenének ahogyan állunk tezsvírek. ezt 'demokratikus eszközökkel' lehetetlen megoldani. legfeljebb olyan amcsi-demokráciával...

reKorrekt 2010.04.30. 15:07:23

@ketroot: Kánya mondja szemének csecsebogyó!

fokabacsi 2010.04.30. 15:34:41

@hv: Vénségére ez is megbolondult! Miért kellene hétnapos munkahét? Mennyivel fizetnének többet? Miért nem vesz fel több embert aki többet fog dolgozni? Kominista szombatot, meg vasárnapot nem akar bevezetni ? Elment az esze ennek?

fokabacsi 2010.04.30. 15:36:36

Kolompár! Hájjál meg és legyen más bajod is!!!

AntiChrist™ 2010.04.30. 15:38:32

@TaTa86.: "Azért az egy röhej, hogy a magyar munkát KERES, a cigány meg követeli, hogy neki adjanak munkát(, persze olyat, ami nem "megalázó")."
Ezt tényleg jól összefoglaltad. Ennyi.
Jár a piros pont.

sz4sz4 2010.04.30. 15:39:02

Hűűűűű, kolorbán még mindig szabadlábon!

"Arra kérik az új kormányt, hogy a gyülekezési törvény és a gyűlöletbeszéd módosításával még határozottabban lépjen fel a kirekesztő megnyilvánulásokkal szemben, mert, mint Kolompár Orbán mondta, "amíg masírozás és félelem van, nem lesz társadalmi béke".

Ez így van, pont tegnap jutott ez eszembe, mikor az egyik frissen felújított (EKF projekt) pécsi köztéren egy 6 tagú cigánycsalád "masírozott" és a családfő hangosan veszekedett a (talán) feleségével. A sétálgató kisgyerekes szülők pedig félve nézték őket...

Jó a poszt zero!

miről van itt nagybasz0 2010.04.30. 15:43:01

Kolorbán már leérettségizett? Naa neemán, így negyven éves kora körül?
Azért én összeköltöztetném DemjánnAL, valami kis bigbráneres putrishow-ba!

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.04.30. 15:47:09

Még elaggott könyvviteli ismereteimből rémlik, hogy a számláknak két oldala van (lsd. "akasztófa"), a tartozik és a követel. Az egyik oldalon a bevételeket szokás felsorolni a másik oldalon a kiadásokat. A kolorbán féle cigányság egyenlegében én valahogy csak a kiadásokat látom.. de lehet, hogy valamit elnéztem..

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2010.04.30. 15:50:00

..és ha már összejön nekik a hat általános (3* az első és 3* a második), már jó eredmény. Erre minek még plusz pár év?

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.04.30. 15:58:01

Ezt a kibaszott országot, hogy mindig fordítva kell felülni arra a kibaszott lóra. Hogy mindig a kisebbség igényeihez igazodjon a többség. Kedves kolompár úr, a kurva anyád, azt a tevepatásat! És még van pofája ilyet mondani, hogy majd ha lesz munka, akkor majd nem lesz csirkelopás. Nyilván akitől ellopták, annak sincs munkája. DE VAN, mert keresett magának. Kedves cigányok, vegyetek példát azokról, akiktől loptok, és becsüljétek meg őket, ha miattatok felhagynának a munkájukkal, ti is éhen döglenétek.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.30. 16:20:39

@TaTa86.: "Vissza kell dobni a labdát: ha elkezdenek a cigányok dolgozni, nem lesznek pogromok."

Na, ezen hangosan felröhögtem! XDDD

Nagyon remélem, hogy a következő 4-8 évben lenyugtatják és bekussoltatják kedves familiárisan hiperpigmentált honfitársaimnak munka- és civilizáció-allergiás tagjait.

zsoltix 2010.04.30. 16:25:31

Javasoljuk Kolorban urnak, hogy fogja a 76 oldalnyi javaslatat, es letesitsen veluk analis kapcsolatot.

eszkep 2010.04.30. 16:43:16

Kész, eddig bírtam egy szuszra olvasni...

"Úgy véli, a Fidesz-kormány tervei szerinti családi adózás a munkanélküli romák és nem romák szemszögéből "katasztrófát jelent"

Most mi lesz???? Csak nem dolgozni kellene???? Hát ez tényleg "katasztrófa"...

eszkep 2010.04.30. 16:46:53

"Már próbálkoztak azzal, hogy aki nem szorul rá, az ne kapjon családi pótlékot, de ennek megállapítása, elbírálása nagy bürokráciával és költségekkel járna "

Zero, úgy egy éve a MÁV átalakításának kérdése kapcsán írt posztban meg megállapítottuk, hogy te szarsz magasról az Alkotmányra, de azért azt se felejtsük el, hogy ez az ötlet nem is állta ki az Alkotmányosság próbáját, ugyanis a családé pótlékot a GYEREK KAPJA és nem a szülő!

Kartal (rezervált) 2010.04.30. 16:54:30

@Aullah: íme bizonyítéka annak, hogy nálunk sem fasizmus, sem nácizmus nincs. Ha lenne, ezt a faszit már elkaparták volna egy hátsóudvaron vagy erdőszélen, és a kutya sem sírna utána.

Egyébként áldom az eget, hogy a maszop-szdsz - nyugodjék békében - nem vezette be a gerinc-adót. Mármint hogy az fizessen, akinek van ilyenje. A cigányság 90% fölött, a politikusok 100%-ban mentesültek volna a befizetés alól, ahol meg a két halmaz metszi egymást... hát igen, ott talán még ők kaptak volna adó visszatérítést.

@pszicho pete: Ami meg a cigányok munkáját illeti: tavasszal minden nap láttam a közmunkára beosztott cigókat az árokparton üdegélni... ja nem is, egyszer az egyik állt, valami szerszám volt a kezében, és bagózott. Kb. ennyi haszna volt a munkájuknak is.

tudi 2010.04.30. 16:56:02

Kolor te még szabadlábon vagy? Remélem már nemsokáig.

egymilliomod · http://gyermekvedo.blog.hu 2010.04.30. 16:56:32

Én az oktatáshoz szólnék hozzá. Asszem a blogomban és talán itt is írtam, hogy vannak bizonyos helyzetek, amikor az oktatással kapcsolatban lehet egy rétegtől jogokat/lehetőségeket kell megvonni, hogy azt visszajuttatva az arra rászoruló előnyben részesüljön. Így az esélyek kiegyenlítődnek. Ezt elneveztem a redisztribúciós beiskolázási esélykiegyenlítésnek. De ehhez együttműködés kell, és mindenki részéről. Ám az nem járja, hogy a tradíciók, a szokások nem engedik meg, hogy a lány képzettebb legyen a fiúnál, így nem végezhet el akár még egy szakmunkás képzőt sem... És folytathatnánk.

24-25 évig benntartani az oktatásban valakit is? Minek? A jogszabályok szerint most is mindenki 18 éves koráig tanköteles. És mit értünk el vele? 16 éves általános iskolások, ezermillió magántanulót, és csomó gyermekkorban szülő leányzót.

A pénzek nyújtását és a lehetőségeket célzottan és hatásosan kell csinálni.

zsoltix 2010.04.30. 17:09:31

@eszkep: Nekem ez a 'nem roma' megnevezes is az agyamra megy. Ketfele ember van a vilagon, roma es nem roma? De en a nemromasagom mellett nembusman, nemjapan, nemindonez, es nemkinai vagyok, sot, nemausztral, nemindiai is. Nemkaukazusi, nemeszkimo, nemindian, nembrazil, nemneger mivoltomrol mar nem is beszelve.

lcutti 2010.04.30. 17:24:04

@zsoltix: Na most akkor gój e vagy, vagy nemgój? :)

Roxvox 2010.04.30. 17:24:36

Igazságos szociális háló = 100m magas drótkerítés.

dr. Aullah 2010.04.30. 17:29:23

Az nem jó, azt elviszik, és eladják! :D

hivatásos naplopó 2010.04.30. 17:35:31

off:

ha már szociális kérdésekről van szó:

index.hu/belfold/2010/valasztas/szocialis_erzek_nelkul_rugdossa_ki_embereit_az_mszp/

a kedvencem az egészben ez:

"Sokan azt kifogásolják, hogy az eljárásban nem vették figyelembe az alkalmazottak szociális helyzetét, a méltányosság helyett az esetek többségében az döntött, hogy korábban ki kinek dolgozott. "

hiába no, nem tudják levetkőzni a beidegzóődésket...

zsoltix 2010.04.30. 17:41:17

@lcutti: Nem tudom, hallottal e mar a leghiresebb gojrol: Goj, a GOJ, a Gilice. En Gilice mester tanitasait kovetem:D

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.04.30. 17:42:19

"Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját."

hát én ismerek emberket akik el sem bírják képzelni hogy dolgozniuk kellene. Minek amikor lophatnak is?

De ez biztos csak azért van mert kirekesztő náci vagyok. :)

vagyok59 2010.04.30. 17:46:21

"amely során felkészítenék a nem roma lakosságot is a kölcsönös elfogadásra"

:))))

Kicsit Karcos 2010.04.30. 17:55:40

""Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját.""

Talán a rablás, a lopás és a követelőzés helyett meg kellene tanulni kérni. Először munkát, vagy ha annak nincs eredménye, akkor segítséget a munkakeresésben. Mellesleg szerintem nincs az az önkormányzat, ahol kidobnák azt az ott élő személyt, aki tisztelettel kér a falu szélén ingyenbérletre egy kis darabka földet némi vetőmaggal, hogy meg tudja azt művelni. Nem az a legnagyobb baj, hogy előemberi szinten él emberek tömege Magyarországon, pedig az sem kis baj így a 3. évezredben. Az az igazi baj, hogy még annak a szintnek az elérése is nehézséget okoz sokaknak.

zsoltix 2010.04.30. 17:57:08

@Prof. William: Errol van szo. Eddig mijuk nem volt meg, hogy pl. krumplit termesszenek a kertben? Idejuk van. Szerszamuk is, de azokat meg harci fegyvernek nezik, csak akkor kerulnek elo, ha verekedni kell. Egyszeruen lustak. Egyszerubb ellopni mastol, mint veszodni nevelesevel/termesztesevel. Az osszes ilyen program kudarcba fulladt, ahol ingyen foldet es vetomagot is kaptak, ott sem lett belole semmi. Tojnak ra.

Roxvox 2010.04.30. 18:02:48

"amely során felkészítenék a nem roma lakosságot is a kölcsönös elfogadásra"

Csak nem a kamatospííízrűű beszél ez a drága ember? :)))

Kicsit Karcos 2010.04.30. 18:04:06

Cigány rabszolgatartókat fogtak el Kaposváron

(HírTV)
kuruc.info/r/35/58917/

Sajnos még nem olvastam végig a Kolompár-programot, mit ír a rabszolgatartásról?

Max. 2010.04.30. 18:06:03

"Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját."

Akkor ezt most vessük össze azzal, hogy a raktárba többet cigányt nem vesznek fel, mert éjjel mindent visznek, ami mozdítható. Munka is van, lopás is van.

"kölcsönös elfogadás"

Mi már elfogadtuk, hogy a cigányok ilyenek. Hol a probléma?

Roxvox 2010.04.30. 18:06:46

A bodza csak úgy terem X5-öst, ha rabszolgák művelik.

GatyaPityu 2010.04.30. 18:07:04

Egy mondatban összefoglalva az egészet annyit mondott, hogy még sokkal-sokkal több pénzt kell adni a cigányságnak!
Ez az ember önmaga paródiája. Szerintem ezeket a gondolatokat ő sem gondolta komolyan. Vagy ha igen, akkor sürgősen menjen orvoshoz. Vagy majd a rabkórházban úgyis kikezelik. :-)

dr. Aullah 2010.04.30. 18:07:38

@Kicsit Karcos: "amely során felkészítenék a nem roma lakosságot is a kölcsönös elfogadásra"

Azt mondja készüljünk fel :D

Marcellusca 2010.04.30. 18:10:52

Első (félig) olvasatra iszonyat fel ment a pumpa.
Tényleg nem kellett a kávé.
Most befejeztem a poszt olvasását.
Kicsit higgadtabb vagyok.

Elmegy a jó, büdös ..................... ez a szemét, bűnöző Kolompár!
Mi a búbánatról beszél?
A cigányok egész életükben a nyakunkon lógjanak?
Oktatásnak, közmunkának, meg higiéniás (muhahaha!) munkának nevezett valamikkel akar operálni?
Az megint nem fordult meg a fejében, hogy alapvetően a népével van a legnagyobb baj.
De, majd járhatok tanfolyamra, hogy tudjam kezelni a szomszédságba költöztetett cigányok lopásait, randalírozásait, daj-dajozásait és igénytelenségét.

Azt, bazzzeg!!!!

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.04.30. 18:16:56

jól van, az unalomig ismert előítélet- és közhelygyűjtemény ma is megvolt a dőlt betűs részekben.

Marcellusca 2010.04.30. 18:17:46

@hv: Elmegy az is a jó ku.... !
Ők szabták meg Viktorkáéknak, hogy előbb az ő terheiket, majd csak aztán a dolgozók terheit csökkentsék.
Az, baszdmeg.
Anyád sem akar minden nap dolgozni!
Te dolgozhatsz, mert már annyit harácsoltál, hogy azt sem tudod, hogy hol a lóvéd és ezt felügyelni kell.
A melósok többsége normális megélhetést akar, nem meggazdagodni.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.04.30. 18:19:13

"Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját."

Pedig nem ám valami nagy munka eldugdosni pár kiló krumplit ha máshova nem hát kert földjébe. Aztán ha valaki nagyon lusta rá se kell néznie a betakarításig. De hát olyan nehéz az az vetés. Tyúkot se olyan veszett nehéz tartani valahogy mégis inkább lopásában jeleskednek sokan.

Marcellusca 2010.04.30. 18:22:37

@reKorrekt:
@ketroot:
@Jim Raynor:
A kánya mondja a szemére: csecse bogyó! :D

Hogy a rendőr rajzolja körbe az aszfalton! :D

==T== 2010.04.30. 18:25:03

Kolorbi szépen el tudná költeni a fehérek pénzét a cigókra...

Marcellusca 2010.04.30. 18:28:01

@zsoltix:
"Ketfele ember van a vilagon, roma es nem roma?" - Nem, nem.
Vannak még náczikok meg fasiszták meg antiszemiták. :)

Marcellusca 2010.04.30. 18:38:19

@Prof. William: Az, bassza meg, még fenyeget is.

Egy sztori, családunkról:
Szomszédságunkban lakott több roma család. Ezekből egy volt igazán zűrös.
Jött a szomszédasszony, hogy Anyám adjon el neki csirkét/tyúkot. Megtette.
Később jött, hogy kellene tyúk, mert jön haza a gyerek a sittről, de később tud fizetni. Kapott.
Egy idő után már nem is kértek.
"Elvették."
És már nem is fizettek.

Szóval, tégy velük jót, vedd őket emberszámba! Meglesz a következménye.
Minden jó elnyeri méltó büntetését!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.30. 18:47:43

-Kolompár,hívhatlak bogárkámnak?
-Nem!
-Te tetű!
Hogy az a jó édes ......., ............ te féreg ..........., ............. .................!
Ez volt a rövid véleményem.

Bicskas 2010.04.30. 19:18:53

elképzeléseik szerint a fiatalokat 24-25 éves korukig tartanák bent az oktatási rendszerben
erre találták ki a BSC-t nem?

Globus-kozervatív 2010.04.30. 19:21:13

A családi adózásnak a franciáknál ( ők találták ki ) az az egyik lényege, hogy az állam nem gyermeknevelési támogatást, családi pótlékot, miegyebet "ad" ( adni a Kegyúr szokott, egy demokrácia alapvetően másként működik ), hanem elismerve a plussz terheket, a dolgozó-adózó (!) polgároknak gyermekenként növekvő mértékben csökkenti a polgárok befizetendő adóját. Három fölött már nem, hogy nem kell adót fizetni, hanem egy bonyolult számítási képlet alapján - a jövedelem arányában - még csökkent is, de a potyautasokat kizárja. ( Kolompárnak ezért nincsen ez ínyére!)
Kormányoktól függetlenül a rendszer húsz éve működik. A gyümölcse mára beérett : a fejlett országok közül csak Franciaországban és Norvégiában növekszik a benszülöttek lélekszáma !

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.04.30. 19:27:56

Ha lesz munka nem lopják el Mari néni tyúkját.
Ha Jaózsi meg Gazsi "balesetet szenved" tyúklopás közben,(pl.megrázzák az áramot,elesnek beverik a fejüket) akkor sem.

atila68 (törölt) 2010.04.30. 19:28:18

...és majd a börtönben megírja az "én harcom" című művét.

Globus-konzervatív 2010.04.30. 19:33:33

@Globus-kozervatív: Elírtam. Természetesen úgy helyes, hogy három fölött az egyébként befizetendő adója arányában nem, hogy már adót sem fizet, hanem támogatást kap az államtól.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.30. 19:34:48

@calam:

amik teljesen légből kapott dolgok, a tudományos-fantasztikum világából, ugye?

Jobbágy 2010.04.30. 19:39:40

@zero: Pfej, rászísta, dolkos renszerető níp a roma, ha nem látod be, akkor meg mégy a felkíszítű táborba!

regression 2010.04.30. 19:41:21

@calam: jól van, az unalomig ismert előítélet- és közhelygyűjtemény ma is megvolt a VÁLASZODBAN.

Még jó, hogy van szűrés funkció.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.04.30. 19:50:03

Mostantól lehet "lájkolni" a Vbőrős posztokat, ami megjelenik a Facbookos profilod hírfolyamában :-)

Globus-konzervatív 2010.04.30. 19:50:38

" Meggyőződése, ha az embereknek van munkája, a házak és utcák "nem putrisodnak el", gyermekeket nem veszik állami gondozásba..."
Nem árt felidézni:
Az Országos Cigány Önkormányzat sajtótájékoztatóján az Info Rádió riportere kérdezi Kolompár Orbánt, az OCÖ elnökét, 2009. február 12-én.
Idézet a riportból:

Riporter: - Én beszéltem néhány héttel ezelőtt a borsod megyei cigány vajdával, és ő azt a problémát mondta nekem, hogy hiába a munka, hiába a lehetőségek, vannak olyan tagjai a kissebségnek, akik egyszerűen nem hajlandóak dolgozni. Milyen tapasztalatai vannak?

Kolompár Orbán: - Én úgy gondolom, ha valaki azt mondja magáról, hogy szeret dolgozni, az hazudik. Senki nem szeret dolgozni, csak valaki úgy gondolja, hogy muszáj, és lehetőséget kap [...] "
Idézet vége.

ketroot 2010.04.30. 19:53:56

Egyszerűen nem tudtam lefordítani az "Én harcom" kifejezést a szótárral...:( "kuribnaszkero"

Amúgy nem is tudtam, hogy a "pelo" jelentése here magyarul:D Jó pap holtig tanul...

kolompar.sara · http://ferfibunozes.blog.hu 2010.04.30. 20:08:41

nana. Orbán bácsikám is férfi! mindenik! ezert tok mindegy micsinalnak www.ferfibunozes.blog.hu
Nezzetek az erdot, ne a fat, skacok!!!
:-)

wlakos 2010.04.30. 20:33:18

Munkát akarnak? Remélem a tent city-ben megkapják, onnan elég nehéz lesz el lopdosni Mari néni tyúkocskáját.
Valahol olvastam, hogy a felzárkóztatásra szánt pénz kilenc tizedét el lopták! és még több kellene nekik, hát lófaszt!

Vidéki 2010.04.30. 22:09:52

A hosszú lére eresztett programban egy szó sem esik arról, miket kellene megtenni a cigányságnak a felzárkózás érdekében, pedig már Bajnai is kijelentette az MSZP kongresszusán, hogy a cigányság felzárkóztatásához nélkülözhetetlenek a cigányság erőfeszítései.

„Nincs királyi út a tudáshoz” a régi közmondás szerint. Azaz: még egy király sem takaríthatja meg a tudás megszerzésével járó munkát és fáradságot. A cigányság számára sincs királyi út.

A problémával hivatásszerűen foglalkozó szociológusoknak és cigány önkormányzati vezetőknek feladata lenne részleteiben kidolgozni ezeket a teendőket és helyszíni mindennapos tevékenységükkel kitartóan megismertetni és elfogadtatni a cigány lakossággal.

Ehelyett a kisebb ellenállás irányában haladva leragadnak a semmittevésnél, a többségi társadalom ostorozásánál és minél több pénz követelésénél.

törökszultán 2010.04.30. 22:10:52

@Marcellusca: Hát járjon ez úgy, mint a petrólejum lámpa! Akasszák fel és égjen ki a bele!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.04.30. 23:07:15

Kolor elmondhatta volna, hogy mit rakna a Harlem-Borsod meccsre, mert ott kimondottan az oktatás van célkeresztben.

Egyébként meg iratkozzon be mindenki a Tolerancia Akadémiára :)

órarugógerincű felpattanó 2010.05.01. 00:22:49

@Marcellusca: Pedig úgy van értelme. Először a vállalkozások terheit csökkenteni (erős beszedés mellett) és reménykedni, hogy nem száll el a hiány, és utána a bővülő (remélhetőleg) foglalkozás mellett lehet csökkenteni a munkavállalók terheit, mivel akkor már több helyről jön a lóvé.

pimpalini 2010.05.01. 01:30:32

@órarugógerincű felpattanó:

Ki? Lincselés?

Élmény olvasni ezt a korszakalkotó programot. Nem is értem eddig miért nem jöttek elő vele.

pimpalini 2010.05.01. 01:33:11

Nincs meg valakinek a Hóman-Szekfű-féle Magyarország története sorozat első kiadása?

2010.05.01. 07:50:23

Nekem is van javaslatom, Colornak. A fiatalokat 60 éves korukig tartsák bent az isklolákban.Kapjanak ingyen ebédet, vacsorát és hogy ne fáradjanak el, --mert ugy fáradtan nehezebb lopni, gyereket csinálni,-- busz hordja -vigye öket az iskoláig és vissza.

Kolompár! Hány nyugdij elött álló van, akinek munkaviszony alapján jár a nyugdij? Tiz, száz esetleg ötezer, netán huszezer? Mert a többinek csak a segilyke jár és a különbözö -alanyi jogon járó támogatás.( lakhatási, gyerekvédelmi, energia, szociális, stb, stb.)

Oktatási szegregáció ellen a magyarok háborodhatnának fel, hiszen aki tanulni akar , vagy szeretné a gyerekét tovább tanittatni, az a lakóhelye helyett más faluba, városba hordja, iratja be gyerekét, mert nem egy iskolában nem lehet tanitani! Vajon kik miatt? A tulkoros, tanulni nem akaró, beilleszkedni nem tudó cigány gyerekek miatt!

Amellett az is katasztrófa, hogy a magyarok, a magas adóikból nem a szüleiket támogatják, gyerekeiknek sporolnak, nem megtakaritanak, hanem a dolgozni, beilleszkedni nem akaró, az önmagára semmit nem adó cigányok százezreit tartják el.. Igaz, vannak kivételek, de kevesen.

Hát igen. Könnyebb a kocsmába járni, gépezni, lopni menni és szidni a " szemét magyarokat", akik nem dolgoznak többet, nem fizetnek magasabb adót, nem adnak ingyen semmit szegény cigányoknak .Pedig ök megérdemelnék, mert nekik nem jut és nincs.És társadalmi munkában kitakarithatnák a szegény , semmittevésben, a kocsmában elfáradt cigányok udvarát, házait, és kertjeit. Ez járna nekik.
Ez amit leirtam, legalább akkora baromság, mint Kolompár Orbán irathalmaza. Ugy szar, ahogy van. De mikor akarják már ezt a csórelóst lesittelni? Rohadjon rá a müanyaglakat!
Ám remélem, a fidesz rendbe rakja a kissé elszaladt, követelözö kisebbséget.Ha nem, akkor hamarosan olyanná válik, mint a most elküldött, orditozó szocik. Hiteltelenné.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.05.01. 07:54:54

"Kolompár: - Nem lehet Magyarországból rendőrállamot csinálni. Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját."

1. 2006-tól rendőrállam volt...
2. Azt nem képes felfogni azzal a suta cigány fejével, hogy a magyarok közül is rengetegen küszködnek a munkanélküliséggel.
3. Nem csak elveszik a tyúkját és krumpliját, hanem még agyon is verik Mari nénit.
4. A kevéske nyugdíját is elveszik (amiért megdolgozott), amit másnap a kocsmában dorbézolnak el.
5. Gratulálok kolompár! Ezzel elismerted, hogy ha nem ocö elnök lennél, akkor te is egy ilyen pitiáner putris cigány volnál.

Kartal (rezervált) 2010.05.01. 08:42:34

@Aullah: megtörtént. Bár a kerítés még nincs áram alatt, minden más védelmi eszköz rendben, úgyhogy most szólok: ha egy cigány bejön az engedélyem nélkül, az megdöglik.

@csabapayne: "pitiáner putris cigány volnál." - így is az, csak öltönyt adtak rá a mazsihisznál.

Érdemben nem is szólnék hozzá a poszthoz, mert vulgáris szavakon kívül semmi nem jut eszembe ennek kapcsán.
Csak egy kis adalék: ciganybunozes.blog.hu/tags/kolomp%C3%A1r_orb%C3%A1n

Kartal (rezervált) 2010.05.01. 08:45:04

@laspalmas: onnan jövök, de ott senki nem toleráns a dolgozó, bérből élő, hagyományos családot (apa, anya, gyerekek) alapító magyarokkal szemben...

Kartal (rezervált) 2010.05.01. 08:51:50

@Marcellusca: millen tanfolyam az? Mert ha tanítanak fegyverismeretet, célba lövést, kézigránát dobást, molotov és robbanóanyag készítést, akkor megyek.... xDDD

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.05.01. 09:16:01

@zsoltix: 2 - icutti: "Nem tudom, hallottal e mar a leghiresebb gojrol: Goj, a GOJ, a Gilice. En Gilice mester tanitasait kovetem:D"

:-D

viszont sürgősen kérd vissza a mestertől az iskolapénzt.. ugyanis Goj a Goj a Gilice csak a magyarosított neve.. eredetileg Goj a Goj a Galicie volt.. a cső orráról azért még mindig felismerni, és azonátlátszó igyekezetéről is, hogy a békalenyeléssel gondjai vannak; ezért mások torkán akarja állandóan leerőszakolni.. (hogy azt ne is említsem, hogy más kéményére építi a fészkét, hosszas eltáv után hogyhogynem visszatérve, aztán meg csodálkozik ha begyújtanak alá és ki akarják füstölni - azaz dehogy akarják, csak a kéményhez tartozó helységbe akarnának befűteni az igazi tulajdonosok..) ;-)

posztbéli emberalatti lény meg tipikus NÉRoma (talán egy kis Caligula lova is van benne - ha mégsem; akkor egy része lehetne.. vagy a szép "roma hagyomány" szerint bevarrhatnák mondjuk abba a lóba, amit a románok az első éjszaka nem loptak el, mert ugye itt sem voltak..)

irónia on: manapság már bárki nyilatkozhat?

Kartal (rezervált) 2010.05.01. 09:47:10

@Bicskas: jááj, há' neém értitek? Áz oktátási intémíny álátt á Csillágot értik Szegeden! Áz á romaegyetem!

Kartal (rezervált) 2010.05.01. 09:50:42

@Globus-konzervatív: köszi az idézetet!
@zero: betennéd a cikkbe Globus-konzervatív által bemásolt idézetet? Csak hogy kerek legyen a világ...

sixsixsix 2010.05.01. 09:57:41

"Ha lesz tartós munka, akkor majd nem viszik el Mari néni tyúkját, két kiló krumpliját."

Mert munkanélküliként tényleg nincs is ideje az embernek kimenni a kertbe és magának megtermeszteni... De a lopás, na az megoldás! Anyád!

És az is hol logikus, hogy a nyíltan közösségellenes személyeket kirekeszteni csúnyagonoszrossznáci dolog?
Tényleg azokkal az emberekkel van a gond, akik rávilágítanak egy problémára és megoldást kínálnak rá, nem pedig magával a problémával?
Eszement világban élünk...

PublicEnemy 2010.05.01. 10:05:32

Én csak annyit válaszoltam volna a fidesz helyében,hogy: "Tisztelt(lol) Kolompár Úr!Amíg nem tisztázza magát az igazságszolgáltatás előtt,addig önnek nem áll jogában javaslatokat tenni a leendő kormány számára,mert ebben a formában az ocö nemhogy legitim,de sértő minden magyar állampolgárra nézve!Kezit csókolom!"
El sem olvastam volna...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.01. 11:09:16

@Tigeri: Ezkét ugyanolyan lett.:))Elég csak belenézni az egyikbe.:))

dr. Aullah 2010.05.01. 11:19:29

@Tigeri: Akkor még sem én klikkeltem kétszer óda.

Ha már lehet lájkolni, akkor kéne editelni is :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.05.01. 11:22:53

@Aullah: A másik az lett volna,ahogy felállnak a robotok és ez a Mifune vagy ki elmondja a "nagybeszédet".Szóval arra akartam utalni,hogy kell várni a cigókat.:))

dr. Aullah 2010.05.01. 11:38:17

Lesz még valami poszt, vagy ez már a hétvégi? :)

picur3ka 2010.05.01. 13:13:48

@AntiChrist™:

Ekkora hulyeseget hogy mondhat egy vallalkozo? Igy is nagy a munkanelkuliseg. 7 napos munkahet = meg tovabbi elbocsajtasok. Hat nem?

picur3ka 2010.05.01. 13:34:50

@Globus-kozervatív:

Igy van bizony, Franciao-ban a legmagasabb a gyerekszam.

Kartal (rezervált) 2010.05.01. 14:14:21

@picur3ka/beleallos kampany: komolyan, ez egy barom. A foglalkoztatottak SZÁMÁT kellene növelni, nem? Hogy legyen fizetőképes kereslet, ezáltal a termelés élénküljön kicsit. Ehelyett rabszolgát csinálna a magyar adófizető állampolgárokból... nem mintha nem lennénk már most is azok, de ennyire azért MÉG nem. De nem baj, majd a Zorbán megmutassa merre a hány méter.

dr. Aullah 2010.05.01. 14:17:53

Nagyon OFF:

index.hu/belfold/2010/05/01/dijmentesse_teszik_a_szocialistak_a_dijmentes_kozlekedest/

"Ismertette a jó hírt a budapestiekkel a szocialisták főpolgármester-jelöltje: ingyenes BKV, parkok, lakóparkok és dugódíj."

Ez volt a jó hír amit reklámoztak... agyam eldobom... márcsak az ingyen sör, örök élet és a thai ikrek mindenkinek tudná überelni.

ON:

kuki123 2010.05.01. 14:19:01

index.hu/belfold/2010/05/01/dijmentesse_teszik_a_szocialistak_a_dijmentes_kozlekedest/

"Mivel azonban a budapestiek termelik meg az adóbevételek 40 százalékát, ezért bevezetné a Budapest polgára kártyát, amit minden Budapesten tanuló, illetve minden, legalább négy éve bejelentett állandó lakcímmel rendelkező kapna. Ez jogosítana fel az ingyenes közlekedésre."

azé a 2013 se semmi XD

DE KAPÁSBÓL FELJELENTENÉM MEGKÜLÖNBÖZTETÉSSEL

A díjmentes közlekedés másik egyik a dugódíj lenne, amit ő környezetvédelmi behajtási díjnak nevezetett. Ebből évi 50 milliárdos bevételre számítanak a szocialisták. Ez számításiak szerint önmagában is fedezné a kiadásokat."

kontra

A BKV fejlesztésére fordítaná a parkolási bevételek egy részét is, illetve „több tízezer P+R” ígért a város szélére. A belvárosba pedig mélygarázsokat és parkolóházakat építenének.

Na tahát lesz pr pingyenes parkoló ahová lelehet rakni a kocsit VS fizetős behajtás...ennyi hülye még ebben az országban sincs hogy bemennyen a városba ergó nem fizet senki

MSZP GONDOLKODÁS FUCK YEAH

EKKORA SZARRÁGÓT A KURVA ÉLET NEM LÁTOTT

dr. Aullah 2010.05.01. 14:22:33

@volánrulz: Ez most nagyon felzaklatott engem :D

Egyrészt kirekesztés.
Másrészt 8 év alatt meg lehetett volna csinálni.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.05.01. 14:44:21

Horváth Csaba (is) bebizonyította, hogy az agyhalál után is van élet.

smps 2010.05.01. 15:52:28

"cigánybűnözés biológiai fegyver a cionizmus kezében"
Végül is van összefüggés: A cigánytenyésztés adófizetői pénzen történik, semmibe nem fáj nekik az egész. Ahol növekszik alulszocializált réteg létszáma, ott elértéktelenednek az ingatlanok, és akik tehetik eladják bagóért, aztán költöznek. Viszont az új ingatlanok értéke nem csökken, hanem inkább növekszik annak ellenére, hogy az ár/érték arányuk kiemelkedően magas. Ha lenne normális közlekedés, közbiztonság és munkalehetőség vidéken, akkor nem lenne ennyire alacsony a vidéki ingatlanok értéke és többen választanának ilyeneket, mint lakóparkszerű izéket.
És azt is tudják az informáltabbak, hogy milyen tőkehátterű cégek vannak az ingatlanbefektetések mögött.

Jurganov 2010.05.01. 17:39:52

és persze ne felejtsük el, hogy a cigányok egy végső érv a hatalom kezében. arra is jó, hogy megosszák a társadalmat és persze ha nagy a gond akkor megvonják a segélyt és akkor elszabadul a pokol. bár az is igaz, hogy a cigányok is dolgoznának ha lenne hol és miért.

picur3ka 2010.05.01. 18:13:42

Ja, szerintem az uj Fityisz torveny - bar meg nem lattam - lofasz gyengenek hangzik. Komolyabb buntetes a tanarveresert cimure gondolok. Hat, ugyi, 3-5-8-10 ev felfuggesztett kozt mi is a gyakorlati kulonbseg ezen honpolgaroknak?

picur3ka 2010.05.01. 18:15:29

@Kartal (beleszól):

Igy van. Azert remelhetoleg, nagy esellyel, nem o mondja meg a tutit.

kispista 2010.05.01. 19:39:38

Kvátarendszer? Numerus Clausus?

picur3ka 2010.05.01. 20:41:44

@kispista:

Jaja, en is igy gondoltam. De az urge hulye, azt neflejtsuk el.

Lee Fo Sho 2010.05.01. 20:47:00

Ez a kártékony patkány mindenkinél többet ártott a romáknak: Farkas Flóri pedig hozzá képest mirtuszkoszorús kóristalány!

ArkAngyal 2010.05.02. 12:35:40

1. egyenlő esélyek az oktatásban, egyenlő hozzájutás a javakhoz, egyenlő minden, kivéve egyet. a közös terhekhez való hozzájárulás. érdekesen képzelik el a cigányok az egyenlőséget, adjon be a közösbe 1,5millió ember, aztán, amikor el kell osztani, akkor ők is kapjanak belőle...
2. mi ez a megközelítés, hogy cigány és nem cigány? egyelőre magyarországon vagyunk, itt legfeljebb magyar és nem magyar van
3. felszámolni a putrikat? minek? hogy a belvárosból is putrit csináljanak a cigányok? nagyon jó az, ahol most élnek, amíg nincs igényük másra.
4. vajon tiszabőn az ember módjára élő/élni akaró cigányok miért szavaztak a jobbikra?
5. miért is kell felszámolni az oktatás (vagy bármi más) szegregációját? miért kényszerítik az én gyerekemet agresszív idióták közé? én ezt nem akarom. a szegregáció egy természetes folyamat, a deviancia megszüntetésére irányul. nem csak az embereknél, hanem minden élőlénynél. van egy norma, amit ha egy egyed nem hajlandó elfogadni, akkor a társadalom kiveti. mellesleg a cigányok már megszokhatták ezt, mert több ezer éve vetik ki őket mindenhonnan, mert senkihez és semmihez nem képesek/hajlandóak alkalmazkodni, semmilyen normát nem hajlandóak elfogadni. vajon ez véletlen? és ne mondja senki, hogy a társadalmi el nem fogadás miatt van ez, az én fajtámat miért fogadják el? miért nem fintorog senki, ha rám néz? vagy akármelyik másik népet, aki itt él magyarországon, vagy bármelyik országban, miért csak 2 nép van az egész világon, akiket több ezer éve utál a többi nép? ja, és cigányok, még az olaszok is, akikkel oly előszeretettel azonosítjátok magatokat, is utálnak benneteket, az sem izgatja őket, ha megdöglötök...

derelyegrádi szellem 2010.05.03. 10:15:28

"És hogy tartanád bent az oktatási rendszerben a a fiatalokat 25 éves korukig?"

Ez könnyű. Egyszerűen kötelezővé teszik a 8 általános elvégzését, és már kész is. :-)

Lone Wolf 2010.05.03. 10:16:36

@zero: "Kolompár 76 oldalas programmal jelentkezett - Kávé helyett"

Kolompárnak még ennél is hosszabb a vádirata... (Nyugtató helyett. ;-) )

derelyegrádi szellem 2010.05.03. 10:18:03

@Lee Fo Sho:

Ez valószínűleg így van. De vizuális típusú emberként némi nehézséget jelent Farkas Flórit minrtuszkoszorús kóristalányként elképzelni...:-)

derelyegrádi szellem 2010.05.03. 10:22:05

@picur3ka/beleallos kampany:

semmi, de sem a 3, sem az 5, de 8 és 10 éves büntetést sem lehet végrehajtásában felfüggeszteni. Csak az 1 évig, különös méltánylást érdemlő esetekben a 2 évig terjedőt (itt a kiszabott büntetés az irányadó).

derelyegrádi szellem 2010.05.03. 10:24:06

A kolompár 76 oldalas programjára rátérve, én úgy tudom a Kecskeméti Városi Bíróság is e körülli oldalszámú "programmal" készül, csak azt ők ítéletindoklásnak hívják. :-)

Kicsit Karcos 2010.05.03. 10:37:42

@Lee Fo Sho:

"Farkas Flóri pedig hozzá képest mirtuszkoszorús kóristalány! "

Azért ne csináljunk Farkasból szentet csak azért, mert Göncz Árpád kegyelemben részesítette. Attól nem lett tisztességesebb Kolompárnál, hogy K. Orbánnak talán még Sólyom sem fog kegyelmet adni.

picur3ka 2010.05.03. 10:43:20

@Lone Wolf:

Ez tenyleg megnyugtato. Koszi.

derelyegrádi szellem 2010.05.03. 10:44:28

És részleteiben.

"Úgy véli, a Fidesz-kormány tervei szerinti családi adózás a munkanélküli romák és nem romák szemszögéből "katasztrófát jelent".

Az lehet bazmeg. Egyébként ennél szebb beismerését nem láttam még annak, hogy ti egyáltalán nem dolgoztok, és adót sem fizettek. Hanem mi tartunk el benneteket, mert ti sem tanulni, és utána dolgozni sem vagytok hajlandók, hisz az adókedvezményt ezért nem tudjátok igénybe venni. De lenne egy kérdésem: Te kolompár, szerinted úgy nagyjából meddig kell még nekünk eltartani a "népedet" amíg végre, ha nem is mind, de jelenetős része (min: 60-70 %-a) felzárkózik? Ezt mégis te úgy mikorra teszed?

"Az OCÖ úgy véli, meg kell szüntetni az alanyi jogon járó családi pótlékot, és ha egy család egy főre eső jövedelme meghaladja a mindenkori öregségi nyugdíj háromszorosát, már nem járna ez a támogatás."

Verizió 1: Igazad van, de akkor mindenkiét kivétel nélkül, a "rászorulóét" is. Nincs ilyen és kész. Mert az nem megy bazmeg, hogy én eltartom a saját gyerekeimet, meg a tieteket is, és ezért nem kapok legalább valami jelképes összeget se. Akkor senki ne kapjon semmit, mindenki boldoguljon maga. Én benne vagyok.

Verzió 2: Mindenki kapjon aki gyereket nevel, hisz a gyereknevelést a "gazdagabb" családoknál is el kell legalább ezzel az összeggel ismerni. De attól, aki család pótlékot kap, és gyereke éhezik, fázik mert nem vesz neki élelmet és ruhát attól viszont azonnal meg kell vonni, a szülők pedig börtönbe (kiskorú veszélyeztetése miatt), mert én arra adom azt nekted bazmeg, hogy a gyereketek ne éhezzen, nem pedig azért, hogy a helyi uzsorás, meg játékgépes merdzsóval járjon.

+1 Meg ha jövedelemhez kötjük, akkor nem csak ahhoz, hanem ikább a valós vagyoni helyzethez, vastag aranylánc, verda, gipszoroszlán, szamurájkard gyűjtemény kis faálványon, ÖCO elnökség kizáró körülmény, ha érted mire gondolok...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.03. 11:30:47

@derelyegrádi szellem: "ÖCO elnökség kizáró körülmény, ha érted mire gondolok... " - muhahahaha, ez Kolor esetében hamarosan nem lesz kizáró ok :))) max annyi "megkötés" lesz, hogy nem juthat hozzá a CSP-hez, hanem az egy számlán fog gyűlni, egészen Kolor szabadulásáig :))))

lehr 2010.08.31. 17:49:09

@Prof. William:@sixsixsix: Csak hogy ezt is megértük: Ha adtok elég pénzt, mi nem fogunk bűnözni.De adjatok munkát is.Amit jól meg kell fizetnetek , mert csak úgy ér valamit.Az iskola a miénk,okés?Addig járunk oda ameddig úri kedvünk tartja.Meg külömben is ,aki pofázik az büdös náci,hozzatok törvényt ellene.Ja ,a Mari néni nyavalyás tyúkja a tiétek maradhat.Csácsumi.
Na emberek ,ez nem rossz.

trojka 2010.08.31. 18:25:18

Igy van. Nem kell rendörállamot csinálni. Mit fog Kolompér szolni, ha egyszer csak ha Mari néni tyukját el akarják vinni, olyant kapnak a pofájukra, hogy életukben nem felejtik el. Aztán szaladgálhatnak, mint a mérgezett egerek. ezt a seggdugasz, bunözö majmot mikor vonják már ki a forgalombol. Nem csak Mari néni tyukjárol van itt szo: nálunk, egy nyugdijas tanito néni melletti telken a szemben levö "inségesek" - betelepitett börtöntöltelekek - kivágták az összes gyumolcsfát. A tanito néni - naiv becsuletes állampolgár - bejelentette a polgár jenö hivatalban. Na, inkább ne tette volna. ezek a mocskok megtudták, ki volt a feljelentö, megmérgezték a kutyáit, majd bementek hozzá és közölték vele, hogy ezt mégegyszer meg ne merje tenni, mert elvágják a torkát. válasz a hatoság részéröl: ugye, tudjátok kedves honfitársaim. Pedig, lenne néhány feljelentési indok: 1. állatkinzás, 2. magánlaksértés, 3. életveszélyes fenyegetés. Ja, hogy en ne akarjak okos lenni...a harmadik faluban élö KMBS-nek is ezt mondták, mikor ide kerult, nem is igen látjuk...Én ennek a tanito néninek, aki engem 1-2. osztályban tanitott, kezet csokolok, amikor találákozunk. szeretném megkerdezni, hogy politikusaink megteszik- e ugyanezt volt tanitoikkal...vagy a cél érdekében jobb a cigány s...et csokolni...

fokabacsi 2010.08.31. 20:43:44

@trojka: Csodálkoznak, ha a cseh embernél elszakadt a cérna ?? Tényleg : mi lenne, ha ahhoz a tanító nénihez rejtve bemennénk vagy négyen, és várnánk a cigányokat? Egy kis klopfolásra ? mozgásképtelenné tenni őket?
Én benne vagyok.

fokabacsi 2010.08.31. 20:45:52

@derelyegrádi szellem: És a cigány gyerek aki az iskolatársát agyon ütötte? Az hogy kapott felfüggesztettet??

süti beállítások módosítása