Skip to content


       Szűrés lista

Gratuláljunk az újabb autós világrekordhoz?

Száraz, rövid MTI-hír:

"Tizenkét sérültje van annak a délutáni balesetnek, amely során oszlopnak ütközött egy személygépkocsi Inárcs és Kakucs között - erősítette meg az MTI értesülését Németh Cecília, az Országos Mentőszolgálat sajtóügyeletese. Az MTI helyszínről származó információi szerint az Inárcs felől Kakucs felé tartó Trabant kombiban utazott valamennyi sérült: négy felnőtt és nyolc gyerek. Az autó utasai közül négyen súlyosan megsérültek, a sofőrt pedig - mivel feltehetően ittas volt - vérvételre előállították."

Fel is merül bennem rögtön a kérdés: hogy lehet valaki ekkora kapitális barom?!

8 gyerekkel (hány ült vajon a csomagtérben, és egyáltalán hány évesek lehetnek??), részegen autókázni óriási istenkísértés. Persze világrekordgyanús a 7 dámszarvas 1 Ladában, de alighanem ez is egy hungarikum és abszolút egyedülálló teljesítmény!

A képeket megnézve csoda, hogy egyáltalán mindenki életben maradt.

© MTI Fotó: Lakatos Péter

fotó: MTI-Lakatos Péter

Címkék: abszurd megyei hír

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr332128510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Disznó Úr 2010.07.04. 12:43:29

@Noda10: Pontosan ezt szerettem volna mondani. Továbbá nem hungarikum a szarvas + piros zsiguli párosítás, a falopás sem.

Úgy lehet valaki ilyen kapitális barom, hogy iskolázatlanul, törzsi "törvények" szerint él. A gyereknek nincs értéke (a családi pótlékon kívül), így nem szempont az egészsége, taníttatása.
A dögkútból készített ételt is ő eszi először, nehogy a papa legyen rosszul. Így lesz belőle a társadalom szeme fénye.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.07.04. 12:46:19

Dzsaltak lopni, de nem adta ki.
Vagy tévedek?

mirrmur 2010.07.04. 13:00:46

eszem, f**om megáll. Simán az összes felnőttet aki abban az autóban utazott maximális börtön és pénzbüntetésre. Idióták.

jpmjpm 2010.07.04. 13:04:32

Hát, ha ezt mindenki megúszta, akkor ez NCAP5*-os törésteszt volt. :)

csorsza 2010.07.04. 13:04:41

legalább a sofőrcigány megdögölhetett volna...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.04. 13:06:03

Be sem fér ennyi ember egy trabantba ...még négy felnőtt sem ...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.04. 13:09:45

@zero:

Most elbújik a náci vérem: hol olvastad Te a cikkben, hogy emberek voltak? :)
Sérültekről van szó :)

whiterose 2010.07.04. 13:11:37

ezek egyáltalán emberek voltak? Már bocsánat.

gpetersz 2010.07.04. 13:13:46

Mindenki rátapintott a lényegre.

Zigi 2010.07.04. 13:15:42

Bezzeg ezek közül az értékes elemek közül egy se maradt a helyszínen. El van veszve ez az ország ha még a Jóisten is ezeket óvja. Természetesen elhatárolódom magamtól.

vitaygeorgina 2010.07.04. 13:19:06

Azon gondolkozom, hogy vajon 100%-e azoknak az aránya, akik a cikket olvasva először arra gondoltak: "ezek tuti norvégok voltak."

megmondtam?megmondtam 2010.07.04. 13:24:43

hungarikum? hogy hagyták a cigánykurvaanyádat elleni, na az a hungarikum....

hipokrita 2010.07.04. 13:26:25

@vitaygeorgina: én pont erre gondoltam! Vagy esetleg svédek.

hipokrita 2010.07.04. 13:27:44

@vitaygeorgina: én pont erre gondoltam! Vagy talán svédek.

hipokrita 2010.07.04. 13:28:27

A fene vigye már el azt, aki így megírta ezt a szoftvert.... vagy aki a szerveren spórolt... na!

Horizont 2010.07.04. 13:29:49

Már az is borzasztó, hogy olyan hírekre, hogy két család összeverekedett, vagy 15 ember összeverekedett, vagy 7 dámszarvas egy Ladában, vagy egy Trabantban 4 felnőtt és 8 gyerek csak úgy asszociálhatunk, na ezek cigányok voltak! Ez a mi hibánk lenne??
Én az ilyen barmokkal akik beraknak 8 gyereket és még részegen is vezetett azt csinálnám amit Hofi mondott: a rendőr egyet beléje, egyet a levegőbe, döntsék el melyik volt előbb!
El akart menekülni....Kész.
Mit lehet ilyenekkel kezdeni? Észak- Koreai átnevelőtábor még szóba jöhetne.
Ja és nem határolódom el magamtól:))

igazságos 2010.07.04. 13:30:02

Nincs igazság, hogy egy ilyen balesetet megússzon a részeg sofőr. Ha cigány, ha nem.

Valahogy nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen Trabantba beleüljenek 12!en. Egymás ölében ültek, vagy mi? Egy felnőtt ölében két gyerek? Meg, ha látták, hogy erősen piált a sofőr, miért nem vezetett más? Vagy senkinek nem volt jogsija, csak neki.
Tényleg kár, hogy ilyen olcsón megúszták, de főleg a sofőr otthagyhatta volna a fogát.

2010.07.04. 13:30:16

Egyetértek, annyira nem kellene lemenni píszíbe, hogy a dzsipsziket hungarikumnak nevezzük.

igazságos 2010.07.04. 13:33:13

@Horizont: Ez csak azért van így, mert rájuk jellemző ez a viselkedés, nekik van ennyi gyerekük, plusz már nem tudnak mit kezdeni magukkal a családi pótlék hónap eleji elköltése, és a családi pótlék következő megérkezése közötti időben, mikor nincs pénz. Meg ha csúnyán nézel akár egyre is, neked véged.

megmondtam?megmondtam 2010.07.04. 13:33:31

@imperial:
hivatalos zsidó propaganda.

így lett pl abból a viccből, hogy a cigány azt kívánja, hogy "dögöljön meg a szomszéd tehene is" a magyarokkal azonosított filozófia...

pedig egy lófaszt: ezt cigány filozófia, nem magyar.

The_Genius 2010.07.04. 13:40:21

nem hungarikum
etnikum

Nagyzee 2010.07.04. 13:41:09

@zero: Akkor egy coming out. Kissrác koromban unokatesómékkal és egy felnőtt rokonnal mi is ültünk tizenegyen (ha jól emlékszem) egy Trabantban. Ebből 2-3 gyerek a csomagtartóban.:D

Persze csak buliból, nulla forgalmú helyen, és a felnőtt rokon sem volt részeg. Talán egy közelben (pár km max.) lévő kis tóhoz gurultunk le egy jobb minűségű földúton, de ebben már nem vagyok biztos.

Húsleves 2010.07.04. 13:41:20

Senkit sem érdekelne, hogy cigányok-e vagy sem, ha a törvény előtt egyenlőek lennének velünk. De nem így lesz, mert a törvény előtt szegény, meghurcolt cigányok lesznek, akik a nyomor és az előítéletesség áldozatai.

Bejja1 2010.07.04. 13:42:18

@igazságos:
De édes vagy ezzel a jogsival :))))

mediocris 2010.07.04. 13:43:22

@zero:

Sok jó ember kis helyen is elfér ;).

hunsly 2010.07.04. 13:43:36

@Horizont: Áááá ide civilizációs átnevelő tábor kellene. Sajnos IQ szinten viszont nem igazán lehet növelni. :S

Húsleves 2010.07.04. 13:44:46

@hunsly: nincs baj a születéskori IQ-jukkal. Ebben nőnek fel.

baba jaga 2010.07.04. 13:47:19

de hová tűnt stohl buci!!!????

Horizont 2010.07.04. 13:48:01

@Nagyzee: "tóhoz gurultunk le" Képzeld mennyire más lett volna ha : egy tóBA gurultunk BE :DDDDD

zsoltix 2010.07.04. 13:53:05

Annak idejen Rozsa Gyuri musoraban tobben fertek egy Trabantba, ugyhogy meg gyakorolhatnak a rekord megdontesehez:) Talalos kerdes: kuruc.info/r/22/62260/

sutyi007 2010.07.04. 13:53:53

milyen autóban nem láttál még kisebbséget???
???
tanulóautóban ...

2010.07.04. 13:54:18

@Húsleves: ja, beteg volt a 8 gyerek, mert a fekete terepjárós náczik megmérgezték őket. és siettek velük a kórházba. Végén még a szemét rasszista rendőrt rúgják ki, amiért ok nélkül megállította ezeket a derék "hungarikumokat".

Húsleves 2010.07.04. 13:56:49

@imperial: az a baj, hogy amit mondasz, nem vicc. Múltkor pont egy ilyen riport volt a TV2-n. Fel sem merült, hogy a rendőr valóban rendet akar, csak az, hogy "bántja" a cigányokat.

Muity Mijo · http://sos-bunyevacok-bunjevci.blog.hu/ 2010.07.04. 13:59:07

Ki lesz ez a masszív kis gép még pofozva, borítékolom ... :)

fülzsír 2010.07.04. 14:00:23

a cigányok többsége jogsi nélkül vezet. Ha neked mennek, még össze is vernek, mert nem fogják fel ki a hibás. (egy hete erről volt egy poszt volt az "autózz" blogon. A rendőr előtt verték pofán a magyar srácot és a rendőr beszélte le a feljelentésről (!) -ez az új rend kormánya? Az ilyen rendőrt kibasznám körzeti megbízottnak a putrisorra!)
A műszaki vagy a kötelező biztosítás is vagy van, vagy nincs. Aztán pereld el a házát (putrit) ha esetleg meg szeretnéd téríteni a károd.

A cigányságot abszolút nem lehet fegyelmezni. A hatásos módszerek sajnos be vannak tiltva... Bár ahogy az EU-ban áll a szénájuk, pár évtized és visszatér a régi rend. Az olaszoknál most még csak láger-szerű táborok vannak. De lesz igény vágóhidakra is.

Miközben az idióta EU-s felmérésekben azon sajnálkoznak, hogy 2009-ben elképesztő méretet öltött az EU-ban a cigányellenesség, és hogy Magyarországon már romákat ölnek, aközben azzal foglalkozik valaki, hogy tízezrek menekülnek más iskolába, más faluba? Hogy vannak utcák ahová tisztességes ember nem teheti be a lábát? Hogy már az utolsó magyart is sikerült megölni a Miskolc melletti Hétes telepen?:
Majd akkor lesz egál ez a meccs, ha hasonlókat hallunk az utolsó cigányról.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.07.04. 14:01:08

@igazságos: "Nincs igazság, hogy egy ilyen balesetet megússzon a részeg sofőr. Ha cigány, ha nem."
Asszem amikor lejárt forgalmival, jogositvány nélkül belerongyolt a faszi 120-al a buszmegállóba a BMW-vel tán' Érden, valami olyan is felmerült védekezésképp, hogy hát neki nincs jogsija, nem tudhatta.

vomit 2010.07.04. 14:02:54

a kornyeken lakik az ismerosom, akihez az elmult evekben 137-szer (szazharminchetszer) tortek be az uldozottek

sárgarigó 2010.07.04. 14:03:22

Elolvastam a hozzászólásaitokat.
Most megyek hányni.

esef 2010.07.04. 14:03:23

Szerintem tutira nem cigányok voltak. Azok piros, esetleg zöld Zsigával és annak különféle változataival járnak...

Munkáslevelező 2010.07.04. 14:04:30

Engedjék meg, hogy hozzá szóljak.
A négy felnőttn dolgozni igyekezett, ilyenkor nincs iskola és óvoda ezért vitték a gyerekeket is.
A kirekesztő viccelődők magukat minösítik.

Peti80 2010.07.04. 14:04:36

Szerintem svájci egyetemi professzorok egy csoportja tartott egy konferenciára.

esef 2010.07.04. 14:06:15

@vomit:
Az ilyen ismerősnek kellene egy kuvasz (esetleg kaukázusi juhász), harapós kutya tábla, aztán a cigányok elgondolkodnának hogy menjenek-e betörni.

egyszerhopp 2010.07.04. 14:06:51

móst írtesűtem á sárgáriggótúl, hógy á nórvíg sájtóáttásé és á nípes csáládjá vót áz !

2010.07.04. 14:07:06

@vomit: figyeld meg, ha már nem lesz mit ellopni, akkor a ballib "értelmiség" őket is kisegíti külföldre, mint a zámolyi gyilkoscigányokat.

esef 2010.07.04. 14:08:08

@Munkáslevelező:
A Trabant négyszemélyes. Hivatalosan, illetve a forgalmi szerint is. Arról nem mi tehetünk, hogy a cigány nem tanult meg olvasni...A mi adónkból lapátoltak beléjük milliárdokat, aztán mire is jutottak vele...

fülzsír 2010.07.04. 14:09:54

@Munkáslevelező: na de ezek "siettek". És ittasak voltak. Márpedig cigány nem dolgozott még részegen! :-)
És az érdi lövöldözés óta tudjuk, hogy cigányék "az orvoshoz" szoktak sietni. Inni meg azért kell, hogy erőt merítsenek az orvos felpofozásához, ha esetleg nem venné elég komolyan a sürgős esetet. De azzal egyetértek, hogy a kirekesztést valóban nem szabad elviccelni! :-)

zsoltix 2010.07.04. 14:10:33

Tenyleg, nem emlekszik ra valaki, hanyan voltak? Nekem 16 remlik. Meg a 80-as evekben volt a Leg...Leg...Leg... c. musor, abban volt ez a trabantos rekord, hogy hanyan fernek be ugy, hogy az ajtok csukva vannak, es el is tudnak indulni.

Húsleves 2010.07.04. 14:10:49

@fülzsír: "aközben azzal foglalkozik valaki, hogy tízezrek menekülnek más iskolába, más faluba?"
Igen, foglalkoznak, és most is foglalkoznának, ha még ők lennének kormányon. El is követtek mindent, hogy megakadályozzák hogy a magyarok elmenekülhessenek, mert ezt "szegregációnak", kiközösítésnek állítják be. Az elmaradott sorban élő cigány közösségeket betelepítik községekbe, azon a címen, hogy a "közösség húzóereje" majd felemeli őket.
Mielőtt bárki félreértené, én nem gondolom hogy ne kellene tenni a cigányokért valamit, de nem így.

ezanevemeskesz (törölt) 2010.07.04. 14:18:17

ebből még hajtogathatnak egy szuzukit.

jágör68 2010.07.04. 14:18:26

Egyre több az ilyen és ehhez hasonló baleset: nincsenek bekötve, 86 éves nagyfater vezet, 6- an ülnek egy rönó klió méretű guruló mikrosütőben, stb..
Nagyon- nagyon- nagyon OFF:
Hogy fér el 100 cigány egy zsiguliban?
h- tálban

Munkáslevelező 2010.07.04. 14:18:40

@fülzsír: Le nézte a szocialista vívmányokat a Nyugat. Egy mai Ford az 5 személyes, egy NDK Trabant meg egy tucat személyt visz a munkahelyre, ha nem éri baleset.

Dr_utcai_arcos 2010.07.04. 14:18:54

@sárgarigó: nem furcsa hogy 44-ből egyedül te érzed hogy védeni kellene őket?ja,minden hülye rossz oldalon közlekedik, csak te vagy a jón.
egyébként a képekhez:az mindig szörnyebb képet mutat,mert azt a kocsit már felturbózzák kicsit a tűzoltók.más baleseteknél se száll 3-4 darabba a kocsi, azt már a mentésnél vágják szét. csak azért tűnik úgy minden helyszín,mintha 1 csillióval történt volna a karambol.

esef 2010.07.04. 14:18:54

@Húsleves:
Az integrálás valóban hasznos lehet bizonyos esetekben. Pl. gyerekeknél a hiperaktívakat be szokták tenni "normális fejlődésű" közösségbe. De a putriséknál, akik a gyerekcsináláson, kocsmázáson, verekedésen, bűnözésen és folyamatos "rászistá" kiabáláson kívül semmihez nem értenek, esélytelen...

Dr_utcai_arcos 2010.07.04. 14:19:50

@esef: felejtős,sajnos már nem működik,megmérgezik a kutyákat :(.

dr. Aullah 2010.07.04. 14:21:54

Akik ilyen hülyék, azok megérdemelték volna, hogy meghaljanak ott. Legalább nőne kicsit a földön élők átlagIQja.

jozicsenko 2010.07.04. 14:22:07

www.youtube.com/watch?v=9uU8DbbBNGg

egy hete nyilatkozott a borsodi vajda, Orbánék elött - csak a hirtv volt ott?

furcsa...

ahogy azt is elismeri: nem a tanár a rasszista egy egyesért, nem az orvos a rasszista, mert rákos lett, nem a rendőr a rasszista, mert a kötelező biztosítás nincs befizetve

és a lényeg: a pénz útján lehet őket megfogni: nincs segély

és a legszebb: ha tőle lopnának, menne ő is gárdistának :-)

ééés, igen, a témához: a borsodi, hevesi, nógrádi falvak tele vannak olyan autókkal, hogy ránézni életveszély: levágott fedelű ladával mentek lopni (hogy csuklott, jajjjj...)
s ez nem csak a csórókra igaz, sajnos:
www.nol.hu/archivum/archiv-377404
a lényeg: forgalomból kivont autóval ölt egy jogsi nélküli srác

vagyis volt itt korábban bőven ilyen, de senki nem mert fellépni ellenük

ugyanis a dolgokról csak a körzeti meghízottak tudnak, nekik meg családjuk van...

Dr_utcai_arcos 2010.07.04. 14:22:13

@zsoltix: 19-t találtam a google-lal :D.

Húsleves 2010.07.04. 14:23:30

@esef: teljesen egyetértek. Nem maga az integráció a rossz, hanem az, hogy a liberálisok annak álcázzák a szarkavarást.

Bambano 2010.07.04. 14:23:55

/set mode morbid
párját ritkítóan hülye... :)

jozicsenko 2010.07.04. 14:24:34

@sárgarigó: menjél öcsém, de elöbb nézz be borsodba, mert a rózsadombon nem látsz valódi embert...

vitaygeorgina 2010.07.04. 14:29:57

@sárgarigó: remélhetőleg az ebéden kívül a túlzott polkorrektség és álszentség is távozik belőled.

Horizont 2010.07.04. 14:34:50

@sárgarigó: Remélem azért lett hányingered, mert egy barom állat részegen ült a volán mögé, és a maga mellé ültetett 3 felnőttel és 8 (!!!!) gyerekkel együtt feltekeredett egy oszlopra. És attól is felfordul a gyomrod remélem ha arra gondolsz, hogy holnap jön egy részeg állat autós és kilapít téged a zebrán ahol szabályosan haladsz át. Szóval nagyon sok minden miatt mehetsz hányni!! Túl vagy már rajta?:(

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.07.04. 14:37:49

@zero: Ember nem, de norvég (vagy eszkimó) bármennyi.

Myacis 2010.07.04. 14:38:57

Anno a fősulin még 80-as évek végén 7-en fértünk be a csoporttárs trabijába, a két tanszéki épület közötti útra...így számomra hihető a 4+8 norvég turistautas verzió.
Ja, mi olyankor még nem voltunk részegek, csak délutántól :))
Ismerve a magyar bűnüldözés hatékonyságát, a sofőr Úr jövő héttől újra vezet, csak előtte lopniuk kell egy új autót...

gramercy 2010.07.04. 14:41:39

@Húsleves: "nincs baj a születéskori IQ-jukkal. Ebben nőnek fel."

nono,elkurvu..,piszilsz

Nem vagyok fideszes 2010.07.04. 14:41:58

Hungaricum ám a fenét, a www.englishrussia.com -on cifrábbakat is láthat az ember.

Egyébként meg messze nem tartozom azoknak a táborába, akik előszeretettel cigányoznak folyamatosan és minden kapcsán, de valahogy bennem is az merült fel a hírt olvasva, hogy erősen sanszosan roma polgártársink ülhettek abban a Trabiban, pedig nem a kuruttyinfó a kezdőlapom, de marhára nem.

átlátó 2010.07.04. 14:53:01

Én mivel értem a "hungaricum" szóban elrejtett iróniát, arra gondolok, hogy menniyre germanicum az, amikor a Kolompár Hochsteigerre németesít.

zahor103 2010.07.04. 14:57:43

ami nagyon szomorú: a cigányok többsége csak ilyen híreket tud produkálni, a társadalmi és a gazdasági fejlődés fékjei.

ami ennél is szomorúbb: az itt hozzászólók, akik emberhez nem méltó módon fejezik ki véleményüket, meg akkor is, ha ebben-abban igazuk van. Rossz volt olvasni a fenti hozzászólások többségét. Főképp azért, mert ez ékes bizonyítéka, hogy a magyar társadalom nem cigány többsége sincsen túlságosan felette a fémtolvajok, iskolakerülők és falvakat megfélemlítők szintjének.

:(

Van mit fejlődnöd, magyar társadalom.

sárgarigó 2010.07.04. 14:58:29

@Horizont: azt gondoltam, ez mindenkinek evidens, de neked leírom:
egy percig nem kérdéses, hogy a baleset okozók kapitális barmok és büntetést érdemelnek.
Vágóhíd, megdöglés, táborok, még egy kis zsidózás is sikeredett... úgy látom, itt mindenki hivatásos, sokat látott szociálpszichológus, etnográfus, mentalista és lepkevadász.

Horizont 2010.07.04. 15:01:14

@zahor103: Van mit fejlődni ez tény! De azért megkérnélek másolj már be ide olyan híreket a közeli vagy távoli múltból amiben a cigányok jó hírt közvetítettek magukról. Várom.....

Nem vagyok fideszes 2010.07.04. 15:04:12

@Horizont:

Nem is kell messzire menned. Itt, a commentek között rögtön találsz utalást a borsodi vajdára, aki meglepően korrektül fogalmaz és a szavaiból az derül ki, hogy valóban változtatni akar az áldatlan állapotokon.

Horizont 2010.07.04. 15:04:35

@sárgarigó: A lepkevadász az jó :))) Nincs két egyforma ember nincs két egy forma reagálás sem. Ki így ki úgy. Te tudod, amúgy hogyan viselkednek a cigányok úgymond a "magyarokkal"??? Nem is írok többet......

Myacis 2010.07.04. 15:05:06

@zahor103: Te nem vagy teljesen normális, ugye tudod? Nézz körül, és lásd, mire ment a fene nagy píszískedéssel a magyar társadalom az elmúlt 10 évben. Lehessen már a pirosra azt mondani, hogy piros, a zöldre, meg hogy zöld...

átlátó 2010.07.04. 15:05:50

@zahor103: Én nem érzem magam felelősnek a cigányok kulturális gyökereiben rejlő unicomok meglétéért és főleg azért nem, mert nem is akarnak ezen unicumok megváltoztatásáért tenni semmit. Ez egy kissé bővített mondat volt polgártársam, de tanult "enetellektüelnek" látszol, majdcsak megbírkozol ezzel. Emelett szarok arra, hogy te ettől vagy szomorú, mert nekem nem vígasz az, hogy a cigányok olyanok, amilyenek. Fejlődjenek a cigányok a magyar társadalomhoz és nem mi fogunk az ő szintjükre visszafejlődni,- ha nagy hibát nem vétek. Az azért víasztaljon a nagy szomorúságodban és legyen minta neked az, hogy a cigányok milyen kitartóan ragaszkodnak a kulturális gyökereiken alapuló unicumjaikhoz.

átlátó 2010.07.04. 15:07:50

Ja... előző véleményem kialakulásához az is hozzájűárult, hogy az anyámhoz az elmúlt időszakban 6 (azaz hat) alkalommal törtek be. A cigányok.

Horizont 2010.07.04. 15:12:57

@Lófasz Hadnagy: A borsodi vajda RÉGÓTA ilyen hatásosan beszél. Tettek? Emlékszem többek között itt is a Vastagbőrön mennyire oda- vissza voltunk a vajdától (remélem egyről beszélünk) és vártuk, hogy aztán majd most ő aztán gatyába rázza az övéit, és csalódás lett. Choli bácsi is egy pozitív történet, ő meg bevallotta, hogyan dorbézol mint cigány értelmiségi és ettől mindjárt pozitív példaképp lett:((( Sajnos nem sok a jó példa, ha akad is olyan az nem arra fordítja hogy segítsen az övéiken.
A többség meg ? Na az siralmas.....vagyis tragédia önmaguk számára és számunkra is.

sárgarigó 2010.07.04. 15:13:01

@Horizont: Tanítottam cigányokat általánostól egészen főiskoláig.
Nem fogok senkivel ehelyt vitatkozni, a nagy többség reménytelen eset: csak egyesekben és nullákban tud gondolkozni. Főleg nullákban.

Nem vagyok fideszes 2010.07.04. 15:14:07

@Horizont:

Na igen, egyelőre sok hatást nem látunk. De a lepényhal meg utoljára!

Pörölyfej 2010.07.04. 15:17:55

@zahor103: mért is ne lennénk felette?

lopásnak sem minősíthető színesfém károkozóink, akik 30-40 ezerért milliós dolgokat tesznek tönkre még tisztában sincsenek az okozott kár mértékével, pl liftalkatrészek, trafók, vasúti berendezések és mi nem vagyunk ezeknek felette?

Horizont 2010.07.04. 15:21:10

@sárgarigó: Tanítottál cigányokat általánostól a főiskoláig? Akkor te aztán igazán tudhatnád, mert volt rálátásod a cigányokra. Nem helyeslem a durvaságot én sem, de azon el kéne gondolkoznod miért is jutottak idáig el az emberek, hogyha szóba kerül a cigányság ezeket a véleményeket váltsa ki náluk? A cigányok csak fele részben tehetnek róla a másik felét szépen hozzátette a mindenkori kormány az elmúlt 20 évben, bár a liberalisták ezt is csúcsra járatták!

Pörölyfej 2010.07.04. 15:21:22

@Pörölyfej: szépen magyarosan ahogy illik, mentség nincs

kuki123 2010.07.04. 15:21:39

Istenem az a szegény Trabant , hát ezt érdemelte ez?
ezt? hogy 12 tetves cigány szétbassza?
üdvözletem a Trabant klubból
www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=news

@jpmjpm: a trabant mindig is jó volt a törésteszten 50-60-ig...csak felette van probléma :/

sárgarigó 2010.07.04. 15:23:54

Félreérthető voltam:
„Tanítottam cigányokat általánostól egészen főiskoláig.
Nem fogok senkivel ehelyt vitatkozni, a nagy többség reménytelen eset: csak egyesekben és nullákban tud gondolkozni. Főleg nullákban.”

Nagy többség = a hozzászólók nagy többsége

Kartal (rezervált) 2010.07.04. 15:25:28

@igazságos: pont ma olvastam a haon.hu-n, hogy tömegverekedés volt Sápon. Semmi etnikai utalás, de azért a legalsó sorba odacsempészte az újságíró, hogy információi szerint pénteken volt segélyosztás a faluban... XD

Amikor olvastam a hírt, én is vakartam a fejem, hogy ezek most pirézek vagy sem? Mert meg kell mondanom, megboldogult ifjúkoromban mi is ültünk egy szakadt Golfban vagy nyolcan. Igaz, gyerekek nem voltak velünk, és senki nem volt részeg... De nem zárom ki a lehetőségét, hogy a trabantosok nem cigányok voltak. Van annyi hülye a fehérek között is, hogy már óvatos vagyok az ilyennel.

dr. Aullah 2010.07.04. 15:25:35

@volánrulz: Miért, tud gyorsabban is menni?

sabana 2010.07.04. 15:28:26

sztem a sofor vezesse az Xfaktort...

Kartal (rezervált) 2010.07.04. 15:28:42

@sárgarigó: és magad hová sorolod, sárgarigó? Ahelyett, hogy leszólsz mindenkit ismeretlenül, esetleg oszd meg velünk élményeid, fejtsd ki a véleményed kicsit. Lehet itt vitázni normális hangnemben is.

kuki123 2010.07.04. 15:29:10

@Aullah:
igen a 2 ütemű úgy 100-110-et
a 4 ütemű 130-140-at is( ha valaki berakja az 5.sebességű váltót) 160 :)
de én nem szoktam 80-90-nél többet menni semmi értelme...ez így feelinges :)

popocatepetl 2010.07.04. 15:33:06

@mirrmur: Miért? Mert tömegszerencsét okoztak?

Horizont 2010.07.04. 15:33:13

@sárgarigó: én nem értettem félre tudtam hogy nem a cigányokról írtad, hogy a nagy többség reménytelen! Pedig írhattad volna....

jozicsenko 2010.07.04. 15:36:03

@sárgarigó: jaja, csak elfelejted, hogy nem az áldozat a bűnös, ha van pénze/tyúkja: a tulajdon birtoklása csak nagyon bigott kommunistáknál bűn...

és borsodban, ahol azonnal kifosztanak, amint tudnak. Szerinted az szdsz hogy küzdötte le magát a bányászbéka segge alá? a pol. korrektség nevű átokkal: a zöld zöld, nem lesz kék...

sárgarigó 2010.07.04. 15:39:50

@Horizont: ez már nem durvaság, hanem zsigeri gyűlölet.
Én is látom a cigányok által elkövetett bűncselekményeket. Meg a svábokét. A magyarokét. A görögökét. A bunyevácokét...
Tudom, mások az arányok, de a többség bűneiért senkinek nincs joga ítélkezni a többiek felett.
Azt is tudom, kevesebb gondolkodással könnyebb az élet. Ezért választották ezt az utat sokan az itt lévők közül.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.04. 15:48:04

Most már valaki elárulhatná mi ez a verseny? Mit lehet nyerni, ha az elképzelhetetlenségig dugig tömöd a járgányod? Mert ha megéri, én is beszállnék.

2010.07.04. 15:48:24

Amíg ezek a hülye réti négerek törik össze magukat, nem sajnálom őket, mert aki van olyan vadbarom, hogy ilyet csinál, az megérdemli. Azzal van gond, hogy másokat is veszélyeztetnek ezzel. És rossz belegondolni hogy milyen balesetet okozhatnak, és nem biztos hogy a vétkes sérül meg. Az ilyen jellegű bűncselekményeket nagyon súlyosan kellene büntetni.

Horizont 2010.07.04. 15:51:29

@sárgarigó: Nem nem nagyon rosszul látod. Ha tanítottál is akkor többet várnék tőled. Jártál már roma telepen? Láttad a filmet a néniről akit a hetesi telepen agyonvertek? Láttad azt a filmet ami bemutatta hogyan élnek a kisöregek a miskolci lakótelepi lakásukban miután beköltöztették a cigányokat oda? Megkönnyeztem! Sorolhatnám de nem akarom ismételni. Igen van zsigeri gyűlölet nem tagadom. De azon elgondolkoztál már, hogy az ilyen gondolkozással és védéssel te is hozzáteszel ehhez? Ne gyere a bunyevácokkal, görögökkel még a magyarokkal se. És azzal se, hogy kevesebb gondolkozással kinek lesz könnyű az élete. Ezt ugye magadra is értetted??

Ralesk 2010.07.04. 15:54:32

@jozicsenko: Lakatos Attila kurva nagy arc :) Gyurcsány alatt is nyilatkozott párat, nagyon üt :) Jókat mond, értelmes ember, tudja melyik fülénél kell megcibálni a cigányságot... és szerintem a „ballib értelmiség” csak azért nem tudja őt lerasszistázni, mert cigány :) Ilyeneket mondana egy átlagos fehér ember, a „liberálisok” ízekre szednék. (na jó, már ha még volna SZDSZ persze...)

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.07.04. 16:00:43

@sárgarigó: Szóljál anyádnak is! Hányjatok együtt!

(az örökbecsű filmvígjáték nyomán)

Egyébként ez egyáltalán nem kivétel. Ez az átlag. Tegnap Pestszentimrén egy ótvar szarrározsdált huszonéves fordban láttam nyolc cigót. Persze lehet hogy a finn nagykövetség alkalmazottai voltak csak furcsa szögben esett rájuk a fény és ezért barnultak be optikailag...
Elöl agyig betolt napszemcsivel két drágalátos gangsztacigó, (fejenként egy 7.62)
Hátul három cigóluvnya, ugyanannyi purdéval.
Természetesen minden megfelelt a kresz előírásainak. Aki mást állít az "rásszistá", és jelentkezzen mohácsi vikinél egy nagypofonra.

A Garabonciás 2010.07.04. 16:01:17

1991-ben az iskolai tábor kirándulásán a fáradt gyerekeket vitte a tanárnő pasija a a wartburgjával vissza a táborba közúton kb. 20 km-t. Akkor 23 kisebb gyerek volt a kocsiban... Mikor nagyobbakat is vitt, tehát minket egy falunyi távolságra csak 14-en voltunk, mi nagyobbak bent figyeltünk a nyitott csomagtartóban. Volt ahol kb. 110-el ment... Persze mi baromira élveztük, de nyilván f*ságot csinált. Más világ volt akkoriban, ha egy ilyet manapság megtudna az rtlklub, vagy a blikk...

cso zsi 2010.07.04. 16:02:06

Előítéletesek vagytok. Akikre ti gondoltok, azok Béjemvével dzsalnak. Vagy találtak egy Trabit séta közben?

sárgarigó 2010.07.04. 16:12:36

@A Garabonciás: Ezek szerint ti mind cigányok vagytok. Vagy voltatok... most belezavarodtam...

Horizont 2010.07.04. 16:13:13

@A Garabonciás: A tanárnőd pasija nem volt cigány de jó nagy barom és felelőtlen az biztos. 110-el? Normális-e? És ha valami baj lett volna és meghal mondjuk 5 kisgyerek akkor mi lett volna? És a szüleitek rábízta a gyerekeket.A tanárnőre. Megáll az ember esze! Vissza is vonom, nem csak a cigány lehet barom.....

Horizont 2010.07.04. 16:14:27

@sárgarigó: na most nehogy azt hidd már, hogy igazad van a cigánysággal és a kommentelőkkel kapcsolatban!

ketroot 2010.07.04. 16:19:06

@sárgarigó:

Azután pedig nézz tükörbe és köpj egyet, jó?

esef 2010.07.04. 16:21:01

Mi a főiskola alatt vettük a bátorságot egy Kispolszki megtöltésére. Négyen fértünk el benne. Mit ne mondjak, rohadt kényelmetlen volt úgy, hogy hátul ültem, mellettem egy hozzám hasonlóan két méteres ember.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.07.04. 16:27:05

A legtöbb szegényebb ázsiai országban teljesen megszokott, hogy egy kismotoron akár öten is utaznak, apa, anya meg három gyerek, sisak nélkül.
És nem azért, mert ők szeretik veszélyeztetni a családjukat vagy mert cigányok és ez mindent rosszat megmagyaráz....

sárgarigó 2010.07.04. 16:29:03

@Horizont: a megalapozott, pragmatikus, meggyőzően felépített érvrendszerrel alátámasztott válaszod ráébresztett: te csaj vagy.
Ennek örülök.

balu_a_medve 2010.07.04. 16:29:53

Úgy látom, csak sárgarigónak van itt esze (tisztelet a ritka kivételnek). Gyerek- és fiatalkoromból és is több olyan útra emlékszem, amikor 10-en 12-en mentünk egy trabanttal-varbival, és még cigány sem vagyok. Vidéken mentünk, rövid útakra, mint ahogy ezek az emberek, akik - nota bene - még csak nem is biztosan cigányok. Szóval gratulálok a sok seggfejnek itt.

EG0 2010.07.04. 16:37:31

Érdekes kísérlet: szóval a cikkből nem derül ki, hogy milyen etnikumú, vagy akár nemzetiségű a vezető és feltehetőleg az utasok is. Viszont mindenkinek volt egy első benyomása, indítsunk tehát szavazást, ismétlem, nem tényeken, hanem első gondolaton alapulva:
A bent ülök szerintetek:
Cigányok / Magyarok / Külföldiek

A saját szavazatommal együtt idáig 1 / 0 / 0

Fell Bandi 2010.07.04. 16:43:09

@igazságos: neki sem volt jogsija. miből gondolod, hogy neki volt?

belzebubó 2010.07.04. 16:45:02

@Daily Shark: Ha annyi milliárdot költenének rájuk mint amennyit a mo-i romákra akkor más lenne azért ott is a megszokott, ezen kivül nem működnek a nagy elosztórendszerek sem, azaz nincs segilyke hanem meg kell érte dolgozniuk. Ahol működnek elosztórendszerek és van iskola ahová járhatnak, ott sem mennek 5-en kismotoron (Korea, Szingapúr, Japán, Malájzia). És valóban nem azért mert szeretik veszélyeztetni, hanem az a harmadik világ, ne legyen már a cél. De ha hozzájuk hasonlitod a cigó mentalitást, akkor nem jársz rossz úton.
És hány USA államban motorozhatsz sisak nélkül de 12-en nem ülhetsz egy 5 személyes autóba, aki hülye az loccsantsa csak szét a fejét ennek ellenére sokan hordanak bukót.
Thaiföldön az a KRESZ, hogy a motoron ülőnek kell bukó de a mögötte ülőnek nem, ne kérdezd miért van ez, ezért harmadik világ.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.07.04. 16:45:05

@sárgarigó:

Professzorkám,

elég lett volna elolvasni a profilját is.

:)

sárgarigó 2010.07.04. 16:52:59

@EG0: Ha biztos vagyok abban, hogy trabantfetisiszta, meleg, albinó, pajeszos külföldi törpecigányok voltak, akkor melyiket jelöljem be?

Horizont 2010.07.04. 16:54:25

@sárgarigó: csak szeretnék csaj lenni! :DDD Már nekem nem azt mondják!Sajnos:)
Na a lényeg: a kommenteket elolvasva a következőre jutottam! Igaz nem tudjuk cigányok voltak -e a Trabantban! (lehet, hogy panelprolik) Nem véletlen, hogy az ilyen esetekre a cigányozás ugrik be mindenkinek. És ennek kapcsán kibukik mindenkiből a véleménye (vagy zsigeri gyűlölete) amit valljunk be nem minden alap nélküli. De miután kiderült mennyien utaztak 10-20 vagy többen is egy autóban ezért erre az esetre azt kell mondjam faji hovatartozás nélkül él köztünk egy csomó felelőtlen barom ember! Mivel én a 3 gyerekemmel és más gyerekeivel soha nem csináltam volna ilyet azt hittem más se! Tévedtem.
sárgarigó!!!!! az összes többi cigánykérdés helytálló ha helyesled ha nem. Nem tartom magam hibásnak, mert így működik az asszociációm (hű de ronda szó). Ezért sokat "tettek" a cigányok......

majomkutya 2010.07.04. 17:01:26

EZ NEM HUNGARIKUM, HANEM CIGÁNYIKUM!

belzebubó 2010.07.04. 17:11:01

@sárgarigó: Nem vagy egy kicsit előitéletes a nőkkel szemben??? :))) Érzek egy kis maliciát a szavaidban. Gondolom empirikus úton alakitottad ki ezt a megygőződésedet a nőkről (miszerint: nem pragmatikus, nem megalapozott, nem meggyőző érvrendszerrel adnak választ) úgy ahogyan Horizont is tapasztalatai alapján alakitotta ki a cigányokról a képét.
Úgye itt azért érzed a logikát.

Te: Nem pragmatikus válasz=nő
Kommentelők: 12- en Trabantban,részegen kölkökkel=dzsipszi

Horizont 2010.07.04. 17:11:33

@sárgarigó: Körbenéztem a net világában:) Egy tucat oldalt megnéztem és mindenhol mindenki úgy reagált, hogy cigányok voltak. Na lehet, hogy nem, de gondolkozz már el ez véletlen lehet??? Mindenki hibás ebben? Csak a cigányok nem? Na ne....

Horizont 2010.07.04. 17:16:08

@belzebubó: Hehehehe!
Na lám milyen lökött vagyok és hiszékeny, azt hittem tényleg örül, hogy csaj vagyok :DDDDDDDD

belzebubó 2010.07.04. 17:17:43

@Horizont: Biztosan nem véletlen, ahogyan az sem, hogy rá lehet jönni pár hsz. után arra, ha valaki nő. Rá lehet jönni az esetre jellemző jegyekből, hogy az elkövető cigány.
@belzebubó: Ú-U

sárgarigó 2010.07.04. 17:19:36

@belzebubó: „Horizont 2010.07.04. 16:14:27
@sárgarigó: na most nehogy azt hidd már, hogy igazad van a cigánysággal és a kommentelőkkel kapcsolatban!”

Erre válaszoltam.
Nem azért nincs humorérzéked, mert nő vagy.

Nzoltan 2010.07.04. 17:25:53

@Horizont: Mert az összes magyar köcsög! Azé!

Ja meg rasszista!
:-)

sárgarigó 2010.07.04. 17:26:48

@Horizont: „A szar finom. Tizennyolcmilliárd légy nem tévedhet.”

Nzoltan 2010.07.04. 17:27:20

Ennyi cigányt szegregálni egy trabiba! Eszem-faszom megáll!!!

Szegregációs trabant! :-DDDD

baba jaga 2010.07.04. 17:31:58

@sárgarigó:

remélem nem arra tanítottad őket,hogy így közlekedjenek.
esetleg betörni járjanak,raboljanak...

belekotty 2010.07.04. 17:33:18

Bocs, de én még cigányt Trabantban nem láttam. Nem az a kocsitipus amit ők tartanak.

szmoker (Homo Trollicus) 2010.07.04. 17:36:12

@sárgarigó: az alábbi blogokon sikeresebb leszel a megmagyarázásoddal:

sárdobáló
kósersrác
fedor

Sajna itt a Vbőrön szinte csak kirekesztők, náczik, gárdistások, mélymagyarok meg hőbörgők vannak, akiknek pont az általad képviselt liberális bibsi kettősmércével van tele a fasza.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.07.04. 17:44:29

@sárgarigó: Így van. Mint ahogy az is igaz hogy páviánokat hiába akarsz óhellén etikára tanítani. És itt NEM a Papio Anubis példányaira gondolok, hanem a zsiliptolvajokra, hordában lincselőkre, segélyért kefélőkre, gyűjtőszóval: élősködő patkányokra. Vagy páviánokra. Ahogy tetszik.

Jim Tonic 2010.07.04. 17:50:06

Oh, my god. Hogyan élték túl?

aljas_kuszobab 2010.07.04. 17:58:47

az a baj hogy a papírjaguár nem gyulladt ki mikor a faszi a pia után rágyújtott egy cigire mint stólbuci

dtk74 2010.07.04. 18:04:53

Nem szeretnék nem rasszistának tüűnni, de honnan tudjuk, hogy cigányok voltak? Ismerek én magyart bőven aki simán megjátsza ezt a dolgot, mert ő sérthetetlen, és csak meg nem értett zseni, aki tudja mit bír a Trabi, és mennyi ital árt meg neki. Az egyik barom a lengéscsillapítatlan 25 év körüli Golffal hordozta a kölykeit, és amikor megkérdeztem, hogy amikor 100 fölött tolja falun belül, driftelve vett kanyarokkal, hátul a bekötetlen gyerekekkel, nem fél hogy baj lesz? Azt mondta büszkén, hogy neki ez a sorsa, tudja jól kocsiban fog meghalni. A kérdés azon részét nem fogta fel, hogy a gyerekeire nem gondol-e közben? Ő echte fehér magyar srác, közel a harminchoz.

belzebubó 2010.07.04. 18:04:54

„Egyelőre vizsgáljuk, hogy ki vezette a gépjárművet, két férfi jöhet számításba, de ezt mindketten tagadják. Mindkettejüket megszondáztatták, vérvizsgálatot is végeztek, és kiderült, hogy ittasak voltak” – mondta Belicza Andrea, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője."
Nem jellemző, hogy nem vállalják a felelősséget és másra kenik, ezek tuti nem cigók :D:D:D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.04. 18:09:05

sárgarigó,

Ha az ország lakosságának felfelé kerekítve 10%-a cigány, a bűnözőknek felfelé kerekítve 10%-a nem cigány, az erőszakos bűnelkövetőknek pedig felfelé kerekítve 1%-a nem cigány az ország egyes területein, tehát megállapítható, hogy 9 magyar emberre emberre jut 1 cigány ember az országban, viszont 10 bűncselekményre jut 9 cigány elkövető, akkor matematikailag és logikailag igazold a kijelentésed, miszerint nem jól látják az emberek a cigányok viszonyát a bűnözéshez.

Értem én, hogy Te arra gondolsz, de, hát nem mindegyik cigány bűnöző, tehát nem igaz az általánosítás, és különben is erkölcsileg, etikailag kifogásolható, hogy megítéljünk ismeretlen embereket azok tetteinek, gondolatainak ismerete nélkül.

Az élet azonban nem így működik, hanem úgy, hogy az ember azért tudott életben maradni, mert az életösztöne és a tapasztalati ítéletei alapján tudja mihez hogyan viszonyuljon, emiatt szaladt el a barlangi medve elől, padig őt még nem bántotta, sőt senkit a törzsből pont az a medve, emiatt nem nyúlkál a tűzbe, pedig az a tűz most gyulladt, még nem égetett meg senkit, emiatt tudja, hogy ha nem tud úszni nem szabad a folyóba mennie, pedig nem látott még abban a folyóban senkit megfulladni.

Az a nyomorúságosan álszent és idióta liberális viselkedés és gondolkodás amit előadsz, az nem az élet valóságát, nem a túlélést segíti, hanem pontosan ellenkezőleg, romba döntzi, miként ez látható az szdsz-mszp eddigi pc politikájának köszönhető viselkedésből.

Nem tudom, hogy csak beszoptad a szellemi felsőbbrendűség és erkölcsi piedesztálra emelkedés látszólagosságát nyújtó életellenes libbant filozófia mantráit, vagy pedig a szándékosan nemzet és összetartás romboló gecik közé tartozol, abban azonban biztos vagyok, hogy az élet valóságához semmi, de semmi közöd.

Mesélj nekem, hol tanítottál Te cigányokat általánostól főiskoláig? Melyik borsodi, szabolcsi, békési faluban, kisvárosban, az ország mely területén, amely tömve van cigányokkal?
Ugye az ország valamely olyan részén ahol a cigányok 90%-a él, nem pedig valami már kényszer-szocializálódott, nagyvárosi közegben élő cigányokat tanítottál?

belzebubó 2010.07.04. 18:10:26

@sárgarigó: Tudom én Horizont melyik válaszára irtad a gúnyos megjegyzésed.
A malicia nem tudod mit jelent igaz-e?

Húsleves 2010.07.04. 18:10:52

@sárgarigó: elgondolkoztató az olyan "pedagógus", aki a cigányokat megérti, és azt mondja, hogy "nem kell mindenkire általánosítani", de azokat, akik általánosítanak, nem érti meg. Mert ugye a ti értékrendetek szerint a "megélhetési bűnözés" bocsánatos bűn, de az, ha valakinek nem tetszik hogy ő a károsult, az égbekiáltó bűn. Lehet hogy a végzettséged pedagógus, de annyi közöd van neked a pedagógiához, mint tyúknak az ABC-hez. Kevesen gondolják, hogy a cigányok eleve született rosszak, és nem azért, mert azt a mintát követik, amiben felnőttek. Azt is kevesen gondolják, hogy kivétel nélkül minden cigányra igaz az általánosítás. De attól, hogy ezt tudjuk, még tény marad, hogy az, amit a cigányok (nem mind, csak nagyon sok) csinálnak, az tipizálható. Az általánosítás az emberi gondolkodás alaptulajdonsága, pszichológiakönyvekben is benne van. Az a baj, hogy ha olyan gondolkozású jaj de jóérzésű emberek jutnak hatalomra mint te, akkor már nem az lesz a műsor, hogy a többségből nem kell minden egyes cigányemberre vonatkoztatni, hanem az, hogy minden ember a-priori jó, a leszakadt cigányokat pedig egyszerűen be kell telepíteni a magyarok közé, és máris megoldódott a cigánykérdés. Az nem fog zavarni benneteket, hogy ezerszer bebizonyosodott már, hogy ez nem így van, csak kiszolgáltatjátok a magyarokat a rosszul szocializálódott emberek bűnözésnek. Ennek természetes következménye lesz az, hogy a magyaroknak ez nem fog tetszeni, és - akkor jön el a ti időtök! El lehet készíteni egy riportfilmet "irígység vagy előítélet" címmel és bemutatni a médiáitokban. Ez az valójában, ami nem tetszik az embereknek.

Húsleves 2010.07.04. 18:15:17

@dtk74: nem tudjuk, hogy cigányok voltak, de az ilyen blogok pont azért vannak, hogy meg lehessen mutatni, hogy az emberek rögtön cigányokra gondolnak. Természetesen teljesen alaptalanul, hiszen láttál te már magyar embertől is szabálytalanságot.

sárgarigó 2010.07.04. 18:19:04

@belzebubó: dehogynem, már ettem is olyat.

indapass90210 2010.07.04. 18:34:05

Megesküszöm bármelyik cigány anyjának az életére, hogy neménvótam!

tkgabor 2010.07.04. 18:35:01

Ismételtem mondom: az evolúció még mindig működik. Nem annyira hatékony, nem annyira gyors, de a nagyon barmokat csak kiszelektálja.

tudi 2010.07.04. 19:04:49

Azt a mindenit ez így durva volt így 7 óra tájékán. Nagy az isten állatkertje, Lehet ezek nemzetiségiek voltak, azokra is jellemző ez, bár azok nem igazán a trabantot szeretik, zsiga, vagy ha kicsit módosabb merci náluk a befutó.

Lone Wolf 2010.07.04. 19:15:20

@laspalmas
"Fel is merül bennem rögtön a kérdés: hogy lehet valaki ekkora kapitális barom?!"
Gyaníthatóan nem járta ki a 8 elemit...

Taurusz 2010.07.04. 19:37:59

@Lone Wolf: De, biztos, hogy kijárta. Az elsőt kétszer, a másodikat hatszor.

mokas_gizi 2010.07.04. 19:39:03

"de alighanem ez is egy hungarikum és abszolút egyedülálló teljesítmény!"

Én azért ezt én kikérném magamnak...!!!
Én is olvastam ezt a hírt és jobban utána is fogok nézni, de az elkövető szerintem 99%, hogy roma származású...!!!
Volt jogosítványa az elővetőnek vagy szokás szerint nem volt neki...

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2010.07.04. 19:39:34

Hát nagy az isten állatkertje. Azt hiszem ez a trabi az euroncap törésteszten megérdemli az 5 pontot :)

Aradebil 2010.07.04. 19:46:28

OFF

Kiss hugyos Ernőt több forrás szerint is Pintér főtanácsadójának nevezte ki,utána kéne nézni,gugli nekem nem segített:(

OFF

Fapuma (törölt) 2010.07.04. 20:00:24

bárcsak mind benne ült volna...

vasgyuszi 2010.07.04. 20:42:06

@sárgarigó: hányhatsz is a sok kibaszott cigánytól...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.04. 21:00:33

@Horizont: en mnelleted allok es ertelek
de azert ne kajalj be mindent
22 gyerek nem fer be egy wartburgba
meg talan csecsemo sem
de jo duma

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.04. 21:01:36

@belzebubó:
sok helyen nem kotelezo a buko, de akkor nem fizet a biztosito ha valami tortenik

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.04. 21:05:46

hat olyan tanarral sem talalkoztam, aki tanitott altalanosban
gimnaziumban
es foiskolan
utobbi kettoben kulonosen erdekes meg a romak resztvetele
nem gyakori
mint ahogy az ilyen tanar sem aki mindenhol tanit
amugy en sem tudom ciganyok voltak-e, de hogy barmok az tuti

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.04. 21:09:56

ja
dolgozni mentek 8 gyerekkel reszegen szombaton:)
ez jo

lathatoan combi ha nem tul nagyok a gyerekek 4 felnott es 8 gyerek befer valahogy
22 semikeppen
mondjuk normalis ember, megha reszeg ,is fordul kettot

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.07.04. 21:12:05

Pintér végre aktiválhatná magát. A teljes rendőrségi vezérkar leváltásán kívül csinált már valami hasznosat is?

kacsa. 2010.07.04. 21:14:05

Én is utaztam már sokadmagammal (max. 12-en) 5 személyes autóban (általában rövid távon), de a sofőr egyszer sem volt ittas, nemhogy olyan részeg, hogy nekimegy a fának! Nem tudom felfogni, hogy hogy lehet valaki olyan felelőtlen, hogy részegen vezet + rajta kívül még 11-en ülnek az autóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.04. 21:14:31

@dark future:

Hogyne.
Te nem tudsz róla, hogy eljött a közbiztonság?
Hiszen bejelentette, hogy megvalósította ígéretét, két hét alatt megteremtette a közbiztonságot!

Te nem hiszel a fityisz kormánynak? Azt mondod a miniszterei hazudnak?

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.04. 21:27:23

Eszméletlen, hogy élve szálltak ki belőle!

átlátó 2010.07.04. 21:30:49

Na de a kurva isten ne basszameg asszony he! Sieg heil, mert csak megy a pofázás oszt rend meg nincs! Minden tizedik lépjen ki!

Viviparus 2010.07.04. 21:35:04

Márpedig cigányok voltak, tatárszentgyörgyiek mentek Inárcsra ha jól tudom.
A többség, aki látta hogy hányan másznak elő 10-nél feladta a számolást.
Voltak közülük akik le akartak lépni, az egyik cigányasszony véres karral - karján gyerek szintén véres...úgy fogdosták őket össze a mentősök. Hja, a híres cigány gyermekszeretet.

Prt 2010.07.04. 21:43:55

Stohl sem Norvég.......

Rwindx 2010.07.04. 22:00:43

@Conv:
Én ezért szoktam röhögni ezeken, mert többnyire tagadják a kreacionizmust és az evolúcióra esküsznek (ahogy én is), de arról már fogalmuk sincs mit is jelent valójában az evolúció, és ez hogyan kapcsolódik a fajok/populációk túléléséhez. Ennek eredményeképpen levonható hogy általában nem tudnak semmit, csak beszélnek, ami éppen eszükbe jut, s közben rettentő okosnak gondolják magukat. Ja és persze hánynak. Pedig alapvetően ők azok akik életképtelenek, a jelenlegi társadalmi rendszer nélkül egyszerűen elpusztulnának. Vagy leölné őket egy másik populáció (akiket általában istenítenek), vagy egyszerűen éhenhalnának.

Magyarvagyok_Nemturista 2010.07.04. 22:21:41

Itt igazán csak pár ember érti, hogy mekkora ez a sztori!

Én úgy gondoltam, hogy a Trabantban való utazás nem túl egészséges dolog. A falak papírból vannak! ABS, BBS, és egyéb hárombetűs kütyüknek se híre se hamva, légzsák csak akkor ha valamelyik gyerek lufifújással tengeti idejét a hátsó padon. Még övfeszítő sincsen az állíthatatlan, de legalább hárompontos biztonsági övön. Amúgy övből maximum csak kettő van, a mögé tíz gyereket csak nagy üggyel bajjal lehet "beszuszakolni". Szóval ez amolyan "ha beleülsz csávó vagy" autó, és tessék!!!

A tények megcáfolnak minket uraim!!! Holnap veszek egy trabit, és vígan pöfögök majd a városban tudva, hogy nagy baj nem érhet, és kiröhögöm az összes "nagygazdagot", akik súlyos milliókat fizetnek a biztonságért! :D

Go Trabi!!!

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.04. 23:36:17

Az sem rossz amikor a 15 millás autóban menet közben a hátső ülésen táncol egy 4 éves gyerek... Hetente látok ilyeneket:(

2010.07.04. 23:36:37

Mondjuk nem értem miből szopta ki itt pár ember azt hogy ezek dzsippók lettek volna, igaz 80%-ban én is rájuk tippelnék, de azért mégsem mondom hogy azok lettek volna. A hír eggyetlen igazán meghökkentő pontja az kéne hogy legyen hogy piás volt a sofőr (hiszen sem egy gyerekekkel teli csomagtartó sem egy Trabant nem balesetveszélyes, annak ellenére hogy egyiket törvény tiltja, másik pedig műanyagvól van), de ezen szerintem sajnos senki nem lepődik meg, a részeg sofőr kishazánk útjain egyáltalán nem ritkaság, sőt mitöbb, mindennapos látvány. A sok kisgyerekre a csomitartóban azt mondom hogy rövid távú transzportra oké, de több kilométerre bevállalni nem az. Na és hogy Trabant, miért, mi van abban hogy le kéne nézni? A magyartanáromnak akinek fogorvos a férje is Trabantja van, és nem hobbiból tartja, na bumm. Szóval aki szerint az ittas sofőrök a magyar utakon akik Trabant Kombi típusú személygépkocsijukkal akár több mint tíz személyt is szállítanak ritkaság számba mennek nagyot tévednek, szerintem ez a brigád sem először csinálta. Hogy most az a nagyobb baj hogy az ilyen dolgok eddig senkinek nem tűntek fel vagy hogy vaószínűleg ez után sem fognak döntse el mindenki magának, addig is közlekedhet mindenki félelemben hogy kit talál meg előbb oldalból egy dizsiből hazafelé tartó tini vagy a szokás szerint pálinkás üveggel vezető Pista bácsi. Addig is amíg az emberek hülyék a közlekedéshez a keresztek az út szélén szépen szaporodnak, de ha nekünk tényleg ez kell....

Advanced Flight 2010.07.05. 00:17:37

@sárgarigó:
Nem, nem! Az volt az igazság, amit Freud bácsi szelleme elsőre leíratott veled! :-)

lifelike 2010.07.05. 02:56:15

na de érted
ezek ÉLVE szállnak ki egy trabantból
egy fehér meg a volvo-ban is megdöglik ha eltrafál egy jelzőtáblát
lol

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.07.05. 03:37:43

volt ilyen műsorszám rózsa gyugyi leg...leg...leg-jében, hányan férnek be egy trabiba. ott asszem 14 volt a csúcs. persze vezetni nem kellett :o))

belzebubó 2010.07.05. 05:44:42

„Egyelőre vizsgáljuk, hogy ki vezette a gépjárművet, két férfi jöhet számításba, de ezt mindketten tagadják. Mindkettejüket megszondáztatták, vérvizsgálatot is végeztek, és kiderült, hogy ittasak voltak” – mondta Belicza Andrea, a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője."
Nem jellemző rájuk, hogy nem vállalják a felelősséget.

"A Trabant utasai információink szerint a balesetet megelőzően egy családi rendezvényen voltak Inárcson és éppen onnan indultak hazafelé Kakucsra"
Nem jellemző rájuk, hogy családi összejöveteleken ünnepelnek a hónap eleji segélyosztáskor. Valaki mint jólértesült itt azt hazudta dolgozni mentek...

..." mert egy családdal történt a baleset"
Nem jellemző, hogy tucatnyian vannak egy családban.

"A Trabantban négy felnőtt utazott, azt néztük a szomszédokkal, hogy a baleset után azonnal kipattantak az autóból hárman és megpróbáltak elmenekülni. Nem sikerült nekik, a rendőrök elfogták őket. "
Ez sem jellemző rájuk, itt mindenki előitéletes.

mingyá beszólok! 2010.07.05. 05:49:30

Ha szökni próbáltak, lehet hogy már a Trabi is "kölcsönbe vót"...

Amúgy Stohl Buci szindrómát vélek felfedezni, remélem a média lesz annyira gerinces, és lehozza majd az ítéleteket is. Merthogy ezért már járna valami. Ittas vezetés, kiskorú veszélyeztetése, gépjármű lopás (?), közúti veszélyeztetés, sorolhatnám...

Vengerisztán...

trojka 2010.07.05. 05:53:44

Emberek, ez nem csoda, hogy életben maradtak, hanem tragédia...

csendesbob 2010.07.05. 06:29:17

Egy volvoban min. a fele meghalt volna... :)

Fehérszakál 2010.07.05. 07:17:04

Hány sérültje volt a balesetnek? Tizenkettő? akkor tizenkettő év letöltendő szabadságvesztést és a jogosítvány örökre bevonására itélem a tuskó sofört.

Kurt S. Earp 2010.07.05. 07:19:09

@fülzsír: Olvastam annak idején azt a posztot az Autózz-on, kommentekkel együtt mert anélkül nem lett volna kerek és teljes.
Megrendítő volt.
Valójában méltó helye lenne itt, a Vastagbőr legkeményebb posztjai között. Kötelezővé tenném az elolvasását mert pontos látleletet ad erről a minden illesztésénél szétszakadó, recsegő-ropogó tákolmányról amit ma Magyarországnak hívnak.
Csak egy őszinte, baráti jó tanács azoknak akik odakattintanak és érzékenyebb lelkületűnek számítanak: Frigyesmester hozzászólásait NE olvassák el. Azoknak viszont akik nem félnek szembenézni a valósággal: kötelező. Tudni kell, ki az ellenség. Ő az a bizonyos egy csepp ciánkáli a hordónyi ivóvízben. Ez az úr, aki itt a nicknevével gyönyörű, élettteli, vidám sárgarigókat gyalázza pusztán egy szerényebb képességű versenyző ahhoz a HJS, Humanoid Jellegű Sejtszerveződéshez képest.

mehemed 2010.07.05. 07:59:43

@Horizont: hogyan jutottak idáig? szelekció. vándor cigány ha ellopja tyúkot, aztán a karaván továbbáll semmi se történik. a parasztnak meg levágták volna a kezét. Félkezű paraszt pedig nem él meg nem szaporodik, a tolvaj cigány meg igen, mert tudja etetni a purgyékat. igy megerősődnek a génjeikben a bűnözésre való hajlam.

Ne gyere a hülye leberális dumával pl minden ember egyforma stb. példa a puli, cooli tud terelni magától, a vizsla állja a vadat magától, a pitbul gyilkol magától.

ennyi. felzárkozni nem fognak soha mert képtelenek az alacosny szellemi képességeik és a rossz öröklött viselkedésmintáik miatt.

2010.07.05. 08:11:18

Azt gondoltam, hogy az 1 trabant+4 felnőtt+3 gyerekkel szép teljesítményt értem el, de ezek itt leiskoláztak.
Igaz az én esetem az NDK-ban történ, és arra a kérdésemre, hogy mégis hány fő az engedélyezett, német barátaim azt felelték, hogy náluk ez nincs szabályozva: ahányan beleférünk.

dekás dezső 2010.07.05. 08:32:10

ez nem magyar sajátosság, tessék elmerészkedni picit keletebbre, és lehet sasolgatni...
hóttpicsarészegen a kirohadt padlólemezes Ladával/Daciával/akármilyen rommal kilótízzel szembeelőzi a kamiont 50 méteren belül. lakott területen alap a száz, szürkületben lámpa nélkül, akkora gyerek vezeti a verdát, hogy nem lát ki a szélvédőn, de a cigi a pofájában, mellette/mögötte 4-5 teljesen totálkáros adja alá a lovat
ahh, félelmetes az emberi hülyeség

garai 2010.07.05. 08:43:07

Kicsit hosszu de éremes elolvasni
Forrás: www.fusz.hu/index.php?op=full/7325

Egy tanár levele
2009-03-04 »
Ez most rasszizmus..?????

Egy magyarországi általános iskolában tanítok középkorú tapasztalt kollektívában. Településünk nem Borsodban található, még csak nem is a közelében. Tágabb környezetünkben alig jelent problémát a cigánykérdés egyelőre. Bár egyik alsós gyerekünk a tanító nénijének már beszólt a minap, hogy "hiába dumál, mer mán úgyis mink vagyunk többségben!"

Iskolánkban félévzáró értekezletet tartottunk, melyen a szokásoknak megfelelően értékeltük az osztályok teljesítményét elsőtől nyolcadikig. Az alábbi értékelés az elsősök osztályfőnökétől és napközis nevelőitől származik, akiknek a nevét (mint ahogy iskolánk, településünk, megyénk és jómagam nevét sem) nem teszem közzé, okulva egyebek mellett a tanárverésekből és a miskolci rendőrkapitány esetéből, aki bátorkodott szakmai kérdésekben tényeket közzétenni a cigánybűnözésről - szóval, mert félünk. A pedagógus kollégák szavait, mondatait szó szerint közlöm. Nem rendszereztem tematikailag a mondatokat, úgy írtam le, ahogy azok elhangoztak.

1. osztály félévi értékelése (2008/09):

Az osztályomba járó gyerekek túlnyomó többsége kritikán aluli képességekkel és szülői háttérrel rendelkezik. Mindössze négyen vannak, akik megfelelő családi háttérrel rendelkeznek. Szaguk alapján - nem félek kimondani - magamban büdösekre és illatosokra osztom az osztályt. Ha szóvá teszem a szülőknek, hogy a gyerekük mosdatlanul jön iskolába, ordibálnak, fenyegetőznek. Mi köze hozzája, magának az a dolga, hogy megtaniccsa! Vannak, akiknek a kezén hétfőn még ott van a pénteki vízfesték nyoma. Volt, akinek a ruháján és a hajában hetekig ott volt az ételmaradék. Már pedig nem fogom hagyni, hogy büdösen, koszosan járjanak az osztályomba! (Megjegyzés: Van, akinek retkes a bőre, és gyakori a tetvesedés az iskolában.) A gyerekek követelőzők, akaratosak, hangosak, türelmetlenek, irigyek, koszosak, mosdatlanok. Vannak közöttük, akik éheznek, és ez számukra fizikai fájdalmat okoz.

Az az igazság, hogy többek szüleit kiskorúak veszélyeztetése miatt fel kellene jelentenünk. Egyelőre nem tettük, mert bizonyítani is kellene, és ki tudja, mi lenne a következménye. A minap este felhívott otthon mobilion az egyik gyerek családja és megfenyegetett. Senkinek nem adtam meg a mobil számomat. A Családsegítő Szolgálatnak szóltunk már, de a szolgálat munkatársainak segítségét is durván visszautasítják. Az osztályban többeknek nincs téli ruházata, a legnagyobb fagyban is vászoncipőben járnak, de kólára, chipsre és ékszerekre valahonnan futja.

A képességeikről szólva: A szóbeli kérdéseket nem értik, nem fogják fel. A betűk hangjait nem hallják meg, nem tudják értelmezni. Nem tudnak egymással játszani, csak veszekedni, és egyfolytában ordítoznak. Némi javulás, hogy az osztály legdurvább gyereke már nem verekszi végig az egész napot.

Négy gyerek kivételével nem tudnak semmit, nem ismerik a betűket, a számokat. Hazudnak és lopnak, pedig csak 6 évesek. Nem úgy lopnak, hogy elcsenik az asztalról a radírt vagy a ceruzát, hanem előre megfontoltan, kitervelten. A lányok erőszakoskodnak a fiúkkal. Rájuk másznak, tapizzák, csókolgatják őket, a fiúk igyekeznek menekülni. Az iskolai élet egy végeláthatatlan küzdelem az osztályban.

Semmit sem érnek a tanult és a korábbi osztályaimban sikerrel alkalmazott pedagógiai módszerek, pedig azokban az osztályokban is volt gondom bőven. Amíg egy szót leírnak, kétszer-háromszor beesnek a pad alá, mert nem tudnak egy helyben ülni. Tudják viszont betéve a Tv-sorozatok tartalmát. Éjszaka is a Tv előtt ülnek, mert elmondják, hogy mi volt az esti horror és pornó filmekben. Óriási bajok, súlyos bajok vannak! A minap egyikük lepisilte a másik táskáját és tetves ribancnak nevezték egymást. A könyvet legtöbbször félre kell tetetnünk velük órán, mert remény sincs arra, hogy haladjunk az anyaggal, inkább megpróbálunk a tanítás helyett nevelni, amennyire lehet. Legtöbbnek nincs felszerelése, tolltartója, tornacucca, és mellette játsszák az agyukat.

Ha a gyerek semmit sem tanul az iskolában, akkor is jobb helyen van itt, mint otthon. Egyiküknek év eleje óta egy aláírás sincs az ellenőrzőjében, félévkor a szülő mégis rám rontott, reklamált a gyerek értékelése miatt. Folyamatosan hadakozunk a szülőkkel. Nem tudnak egy helyben ülni, egyáltalán a széket használni, nem tudnak orrot fújni, ceruzát használni. Egyik kezemmel a ceruzás kezét fogom, másikkal mutatom, hogy hova nézzen. Nem figyel fel a saját nevére! A lapot középen kezdi el nézegetni és nem a bal felső saroknál. Mint egy majom, úgy mutogatom neki ugyanazt az ábrát egyszerre a táblán, és a könyvben is, nem tudja, hogy mit kell néznie. Nem tudja, melyik a jobb és a bal keze. Nem ismerik az alatta, fölötte, mellette fogalmakat.

A menzán nem tudja a kanalat használni. A száját teszi bele a rizsbe, úgy lapátolja be az ételt, gyorsan, mohón, mint a kutyák. Nem tudják használni a WC-t. Már az oviba sem jártak rendesen. Ha a kötelező nagycsoportba be is volt íratva a gyerek, egy napot járt, két hétig hiányozott, így ment egész évben. A leggyakrabban használt szavuk az, hogy Akarom, Akarom, Akarom!!

Eddig az idézet. Néhány egészen elképesztő történetet kihagytam, mert beazonosíthatóvá tenne minket. Iskolánkban még valamivel kevesebb a cigány, mint a magyar gyerek. Ismerve az elsősök és az óvodás gyerekek összetételét, egy, legfeljebb két éven belül megfordul az arány. (Megjegyzem: tantestületünk nem jogosult a problémás gyerekeket tanító pedagógusoknak járó illetményre nem mintha ez megoldást jelentene, legfeljebb a fizetésünk haladná meg a százezer forintot.)

A kollektíva amúgy kiváló, mondhatnám, hogy rutinos, harcedzett. Jól tudjuk, hogy kis újjal sem nyúlhatunk hozzá a cigánygyerekhez, amikor órán lehülyéz, tudjuk, hogy nem érdemes még csak kiabálnunk sem a kezelhetetlen tanítvánnyal, mert bejön az öntudatos cigánycsalád, ordibál, fenyegetőzik, netán kiveszi a gyereket az iskolából, mi meg bezárhatunk, mert a kritikus alá csökken a létszám. Sajnos igaza van a borsodi cigányvajdának, aki így fogalmazott a minap: egy cigánygyereknek több joga van, mint a tanárnak!

Egy ideje észrevettük, hogy nem egyenlő mércével mérjük a magyar és cigánygyerekeket. Hátrányos megkülönböztetésben részesítjük a normális családi helyzetben lévő tanítványainkat azáltal, hogy a neveletlen és gyakran buta gyerekekkel kénytelenek vagyunk elnézőbbek lenni, mert számolnunk kell a kellemetlen következményekkel. Az integrált oktatás következtében szinte minden osztályban hátrányt szenvednek a magyar gyerekek, mert az állandó fegyelmezési kényszer tőlük veszi el az időt. Mivel a 70-es IQ fölötti gyerekeket már integráltan kell tanítanunk, alig van lehetőségünk a tehetséggondozásra. (Megjegyzem. amikor integrált oktatásról beszélünk, akkor ez iskolánkban ettől a tanévtől már a kisebbségben lévő magyar gyerekek cigány osztályokban való tanítását jelenti.)

A cigányok parasztgyereknek nevezik a magyar gyerekeket, mégsem megy senki az ombudsmanhoz, de kikérik maguknak, ha a tanár vagy a tankönyv a cigány szót használja rájuk.

Egyik kolléga sem cigánygyűlölő. Mi több, mi köszönünk előre az utcán a cigány tanítványaink szüleinek, igyekszünk alkalmazkodni a kihívásokhoz. Cigány tanítványaink közül van több jó képességű, tehetséges és jó modorú gyerek is, akinek az oktatására kiemelt figyelmet szentelünk, talán azért is, hogy bizonyítsuk: nem a származás alapján tanítunk és nevelünk. És ez valóban így is van. És bármennyi gond is van velük, sajnáljuk azokat a cigánygyerekeket, akik minősíthetetlen családi környezetből, koszos putrikból, netán éhezve jönnek iskolába.

Számunkra ugyanakkor nem kérdés, hogy létezik-e Magyarországon cigánykérdés, mert mi tudjuk, a saját bőrünkön tapasztaljuk, hogy létezik, bármit mondjanak is a politikusok. Aki ezt tagadja és nem tesz ellene semmit, az felelőtlen és bűnös politikát folytat. Nehéz megmondani, hogy mi lenne a megoldás, és nem is a mi dolgunk, mi csak normális körülmények között szeretnénk tanítani, mert ez a szakmánk, ez a hivatásunk. De tisztán látjuk, kiket adunk tovább a szakmunkásképzőkbe, és tudjuk, hogy ha így folytatódik, 10-20 év múlva már nem lesz ebben az országban elég képzett dolgos kéz, és nem lesz, aki megtermelje a nyugdíjunkat. És azt is látjuk - a KSH népességi adatai is előrejelzik - hogy rövidesen kisebbségbe kerül a magyarság saját hazájában. S ha a többség olyan lesz, mint a mostani alsósaink - márpedig csodát a legnagyobb erőfeszítések árán sem tudunk tenni velük.

Isten óvja hazánkat, gyermekeinket és unokáinkat!

Valandil 2010.07.05. 08:45:48

@sárgarigó: Pontosan: mások az arányok. Sőt: az abszolút mennyiségek sem egyeznek.
Több embernek ártanak a cigányok, mint a többi hazai etnikum összesen. -> Több embernek van negatív tapasztalata velük.
Ez nem előítélet, nem. Ez tapasztalat.

Disznó Úr 2010.07.05. 08:47:55

Látom, hogy valakit mélyen lesújtott az az egyöntetű álláspont, amely szerint a konkrét esetben cigányok voltak az elkövetők. Ezt a sematikus gondolkodás - avagy a gondolat nélküliség eredményének tudja be.

Mókás módon a dolog éppen fordítva van. Azzal, hogy egy tanítóképző főiskolai (vagy akármilyen) diplomával megvásároltuk magunknak az értelmiséghez tartozás kéjes érzését, azonban érdeklődésünk, életvitelünk ezt nem tükrözi, úgy szükségünk van egy, az "értelmiség"-re jellemző nézetrendszer bemagolására. Ezt a világnézetet az SZDSZ nyújtotta nekünk, hiszen az az értelmiség pártja, ha értelmiségi vagyok, rájuk szavazok, sőt azzal bizonyítom (magamnak is) hogy értelmiségi vagyok.

Ez az álértelmiségi kánon minden helyzetre megfelelő muníciót nyújt, csak be kell helyettesíteni a szereplőket a tolerancia-rasszizmus-nyílt társadalom hamis és éppen a hangoztatói által megcsúfolt viszonyrendszerébe.

Ezek után már csak az a dolgunk, hogy mindenkit megvádoljunk, aki a sémán túl a dolgok mélyére kíván nézni, vagyis gondolkodni akar. Mivel vádoljuk meg? Azzal, hogy nem gondolkodik. Így lesz teljes ez a kisebbségi érzésből és lustaságból felépített rendszer.

garai 2010.07.05. 08:48:56

Keserű igazság

Forrás : egy körlevél

A cigányok a gyerekek után járó pénzből és segélyekből tartják fent
magukat. Olyan szinten, amit egy magyar nem vállal fel. Meg is van ennek
az eredménye:

222 országból a 202.-ek vagyunk születések számát tekintve 1,3
gyerek/család, ami azt jelenti: 3 egygyerekes családra 1 kétgyerekes
család jut.

Ahhoz, hogy a népesség ne fogyjon 2,3 gyerek/család kell ! A
fenti példa alapján ezt már le sem írom, mit jelent.

A születésen belül is érdekes a statisztika:
Ma már ott tartunk, hogy a nyolc év alatti gyerekek fele cigány.
A fentiek alapján 2030-ra jutunk el oda, hogy a 8 millióra
fogyatkozott összlétszám FELE már cigány nemzetiségű lesz.
És 2100-ban megszületik az utolsó magyar !

Egy báró intette egykoron a nemeseket, mikor betelepítették (olcsó
munkaerőként) a Mezőségbe a cigányokat : "Vigyázzatok, mert az ország azé, aki teleszüli !"

Azóta sem vigyázunk ! A politika segélyekkel fenntartja, "fejleszti" ezt a
szavazóbázist, melyet alkalmanként egy tál lencséért fel is használ !

Három nemzedék nőtt fel a cigányság körében, akik rá sem szoktak a munkára !!!

Hogyan adnak majd munkát a kisebbségbe szorult magyaroknak?

A jövő NEM évtizedek múlva mutatja meg magát!

ITT VAN : a borsodi aprófalvas településeken, Meszes, Rakaca, ....
Itt már valóban kisebbségben élnek a magyarok !

Esténként bezárkóznak, és azt remélik, hogy marad valami a portán !

Ha nem marad : örülnek, hogy az életüket meghagyták !!!

Ki a rasszista ?

"Hogy is van ez, romák?" című topicban (Origo) van (állítólag) egy cigány
honlapból idézett 'szösszenet', amit egy diplomás roma írt :

"Én roma vagyok. Főiskolára járok. Következő a véleményem:

Hiába lázadnak egyesek a cigányokkal kapcsolatban. Már késő !
Hosszú évtizedek alatt kiközösítettek bennünket ebben az országban.
Ma már nem akarunk magyarok lenni ! Volt idő, amikor még azzá szerettünk
volna lenni. Ma már romák akarunk lenni, a saját hazánkban, itt !

Mint látható mi sokkal gyorsabban fejlődünk, mint a magyarok. Lassan
megteremtjük a magunk értelmiségét és a magunk nyelvét beszéljük.
Ebben az országban. Egyre többen vagyunk és egyre többen leszünk.
Hosszú távon mi nyerjük meg a versenyt. Néhány évtized és mi leszünk
a többség. Nem fenyegetőzni akarok ezzel, csak megállapítom, mint tényt.
Eleinte még egymás mellett fogunk élni, mi cigányok és magyarok.
Lassan érvényt fogunk szerezni annak, hogy a cigány nyelvet is
elfogadják hivatalos nyelvnek ! (!)

Mi nagy család vagyunk és nagyon nagy a közösségi szellem, az együvétartozás érzése. Nagy a gyermekáldás. A magyarokról ez nem mondható el. Világos, hogy mi fog történni. Lassan és biztosan mindinkább a miénk, romáké lesz ez az ország. Mi vigyázunk majd a magyar kisebbségre. Adunk nekik munkát az országunkban.

Európa és a világ olyan követelményeket támaszt ahhoz, hogy Magyarország bekerülhessen Európába, amelyek megteremtik a feltételeket hozzá, hogy mindez így legyen. Annyi nép eltűnt már a történelem során amikor az adott kor domináns hatalmai ebben érdekeltek voltak. A magyarokat sem fogja megsiratni senki.
Miképpen a magyarok sem siratták meg a besenyőket annak idején. Ez a vita ezen a topicon ebben az értelemben tehát már értelmetlen. Nem csak a jelen, de már jövő is determinált ebben az irányban. Béke
veletek !"

Egy magyar véleménye:

És még azt mondják, hogy a MAGYAROK a RASSZISTÁK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én meg azt üzenném ennek a diplomás romának (ha egyáltalán ő írta,
mert elég kevesen vannak ám), hogy eljön még az az idő, mikor a
romák és a magyarok egymást gyilkolják ! Hála neki, a kedves levélírónak!
EZT AKAROD? Ha ez a levél körbejárja az országot, nem tudom, mi lesz itt.
Ha mindenki úgy reagál rá, mint én. Ugyanis hihetetlenül felháborított.
Rengeteg támogatást kaptok, DE MINEK? Szülitek a rengeteg gyereket
rakásra, aztán magukra hagyjátok, bűnözők lesznek, és műveletlenek !
EZ A NAGY CSALÁDSZERETET???? Szerencsétlen magyar meg nem mer két gyereknél
többet vállalni, mert nem bír többet TISZTESSÉGESEN FELNEVELNI !

És ők lesznek a jövő nemzedéke. Kérdem én, ha nem marad az országban dolgozó
magyar ember, ki fog titeket eltartani, cigányok???
Ki osztja majd a segélyt, ha nem lesz miből, mert nem lesz ember, aki
dolgozzon?
De hát majd kitalálnak valami okosat a diplomás cigányok. Majd segít
az UNIÓ... És még valami: Igen, tűnnek el népek. Ez mindig így volt és
így is lesz.
De mi már több mint 1000 éve létezünk, Isten segítségével. A magyar
nép nem fog eltűnni. Túléltük a besenyőket. Túléltük a tatárokat.
Túléltük a törököket. Túléltük a Habsburgokat. Túléltünk két
világháborút, Trianont, a szocializmust. A cigányokat is TÚL FOGJUK
ÉLNI !

Honnan tudom ezt ilyen biztosan? Tudom.
MERT ISTEN VELÜNK VAN!

NEM hagyott el minket, bár sokan ezt mondják !
Hamarosan történni fog valami, ami megváltoztatja a kedves diplomás
roma által felvázolt jövőt. Nem háborúra gondolok.
Dehogy. Egyszerűen csak Isten megsegít valahogy. Mint mindig, a
történelem során. A diplomás romának sok sikert kívánok a
tanulmányaihoz, amit a magyarok fizetnek nekik ! És kérem, hogy
gondolkozzon el magán, amíg nem késő.
Senkinek nem lenne jó, ha háború lenne !

Az intelligens emberek nem népirtással oldják meg a gondokat. Hanem ?
...

Dr.Traktor 2010.07.05. 09:07:18

látot már valaha valaki romát tanulóautóban?

nem vicc, gondoljatok vissza. én még soha. egyetlen egyszer sem.
autót még is vezet mind.. hmm. érdekes.

labi 2010.07.05. 09:22:35

@sárgarigó: "a megalapozott, pragmatikus, meggyőzően felépített érvrendszerrel alátámasztott válaszod ráébresztett: te csaj vagy. "

Upsz, azért csak kibújt valami az ultraliberális máz alól. :)
Csak nem egy előitélethez van szerencsénk? :)

reKorrekt 2010.07.05. 09:35:04

@dtk74: "Nem szeretnék nem rasszistának tűnni" - Na, ezt se láttam még így leírva sehol :D

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2010.07.05. 09:54:51

Jellemzo, hogy az esti porno utan ismet ratenyereltek a videkiek az internetre. A videkiekrol tobbet itt olvashattok: bolcslazado.blog.hu/2010/06/16/engedelykoteles_internet_a_videki_magyaroknak

A sok kisfasiszta, ciganyozo paraszt, akit behulyitett a jobbik, itt eli ki a frusztracioit. Ahelyett, hogy elkoltozne valami jol vedett komfortos lakoparkba a tanyarol. Aki 500 evvel ezelotti viszonyok kozott akar elni koromszakadtaig, arra 500 evvel ezelotti sors fog varni. A modern biztonsagos elethez eloszor modernul kene gondolkodni, nem kidagadt nyaki utoerekkel szebbjovozni - nem csak pornot letolteni, hanem tanulni, parasztok, es nem pedig szaros
Gumicsizmaval beulni a nappaloba az internet ele ciganyozni, mert ez mar tenyleg senkit nem erdekel. A jobbikban sem. Bejuttataltatok oket, felnyaljak a nagy penzt, es kirohognek titeket. Esetleg egy kis tet nelkuli beszologatasra futja. Pudlicsare parasztok, ezt erdemlitek.

tRebroN 2010.07.05. 10:00:09

@labi: Egy balfaszhoz van szerencsénk az az igazság:D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 10:00:33

'napot!

tudom, hogy off, de hihetetlen:

index.hu/kultur/zene/fesztival/2010/07/05/dj-razziat_tartottak_a_volton/

fasza kis országimázs. elképzeltem, hogy egy metálfesztre belibeg az artistadzsúzos mandró, hogy "Bocsánat, de van matrica a basszusgitá..." - és idáig jutna a mondatban, mielőtt tarkónbasznák.

Én eddig - naivan - azt hittem, hogy a bkv-ellenőri munka a legalantasabb, de megkövetem a bkv-ellenőröket...

esef 2010.07.05. 10:38:06

@Magyarvagyok_Nemturista:
Tudsz mutatni olyan Trabantot (P50, P70, 500, 600, 601, 1.1) aminek papírból van a fala? Kíváncsi vagyok rá, megnézném!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 10:48:34

@Bölcs Lázadó:
még szerencse, hogy nem vagy termékenyebb blogger, mert ebből a fajta sületlen ostobaságból ennyi bőven elég :)

z666 2010.07.05. 10:57:53

@sárgarigó: "Tudom, mások az arányok, de a többség bűneiért senkinek nincs joga ítélkezni a többiek felett."

Az arányoknak azért van szerepe:
Azért, mert 100-ból 1-2 ember túléli azt, ha kiugrik a sokadik emeletről, én maradok a liftnél vagy lépcsőháznál. Pedig gyorsabban leérnék az ablakon át...

Az értelmes ember a (saját vagy embertársai) tapasztalataiból tanul. A meggyőződéses liberálisok nem értelmesek... (Az értelmes liberálisok meg gazemerek.)

halaszlo 2010.07.05. 11:58:47

Ingyen turbóveltöltéses papírtrabantot a romáknak, nyolcszemélyes csomagtartóval, ajándék betonfallal!!!

2010.07.05. 12:35:51

@Bölcs Lázadó: Ejjha, úgy látom a SZADESZ központban sok a szabadidőtök mióta nincs más dolgotok, de lehet téged csak az zavar hogy más, egészséges gondolkodású embereknek van egyéb céljuk azon kívűl hogy a buziparádén mutogassák magukat és az év többi 364 napján mocskolódjanak. Sok szeretettel küldöm néked a Burzsoá Nyugdíjasok Bunkó Pestiek c. számát: www.youtube.com/watch?v=cktx5NnBVwU

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.07.05. 12:58:57

Lehet, hogy voltmár, de ez nem tört ám ennyire össze, ezt bizony a tűzoltók vágták szét, hogy ki lehessen lapátolni az élőerőt.

Rwindx 2010.07.05. 13:04:57

@Bölcs Lázadó:
Ritkán találkozni ilyen sötét, tudatlan tapló marhával mint te.

Ezt üzenem egy zuglói lakóparkból.

hadikkvondetod 2010.07.05. 13:40:37

index.hu/bulvar/2010/07/05/ralottek_egy_olaszliszkai_roma_csalad_hazara/
Hirtelen hogy megváltozott munk veronika cikkének címe. ez nemrég még az volt hogy rálőttek a romák házára.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.05. 14:34:28

@Seduxen: Na ezért jár az ember metalfestre. Azt kicsit nehezebb félbeszakítani.
Mellesleg, valaki szerezhetne már Jeszenszky-nek egy nőt, hogy a frusztráltságát ne a munkájában élje ki.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.07.05. 15:43:45

@hadikkvondetod: Aki az olaszliszkai cigókat egy szóval is mentegeti, az egyetért a gyilkossággal és ugyanúgy belerúg a földön fekvő Szögi Lajos holttestébe, mint a gyilkosok.
Egyetlen megoldás létezik: a Miskolc és Szerencs közötti vasútvonalra kell fektetni minden olaszliszkai lincselő páviánt, munk verocskával egyetemben, majd egy szép hosszú tehevonattal végigmenni a szartömegen.

Másból nem tanulnak. Szép szóból nem értenek. Istent nem ismernek. Pusztuljanak.

**********

Vigyázat! kommentjével együtt IP-címe is rögzítésre kerül!

Prof. Dr. Simon Templar 2010.07.05. 18:41:47

Sztori. Kunmadarason kb. 2 hónapja történt az eset. Mikor a derék kun gazdához kb. ötödször nyargaltak be az orkok ellopni a termést, gazdánk, mivel jó nagy tyúkóla és ugyancsak jó nagy kutyaháza volt, úgy döntött, helycserés támadást hajt végre. A kuvaszmamát a kölykeivel betette a tyúkólba, a tyúkokat meg a kutyaólba. Este a cigány meg ment lopni...

A hab a tortán a mentőhelikopter volt hajnali 3-kor, ugyanis a derék kuvaszmama kölykeit védendő kitépte a cigány jobb karjából az izmot (gondolom azzal próbált tojást lopni a féreg), de esélyes volt az elkaparásra is, mivel valószínűleg hepciáskodott a kuvasszal, így az letépte a fél arcát is a köcsögnek.

Prof. Dr. Simon Templar 2010.07.05. 18:42:45

Ja, és hatalmas tábla a kerítésen: Vigyázz! A kutya harap! A rendőrök nem is nagyon foglalkoztak a dologgal.

belzebubó 2010.07.06. 11:19:20

Fejlemények: "A Trabin nem volt műszaki,"
www.borsonline.hu/news.php?op&hid=31454
Igen, a nagypapa igy első ránézésre valóban liechtensteini képzőművésznek tűnik.

Kurt S. Earp 2010.07.06. 12:07:26

@belzebubó: "A Trabin nem volt műszaki,"
"Én éppen a kocsmában voltam"
"A sofőr ittas volt."
"Feltehetően Gábor vejem vagy Zoltán fiam vezethette a Trabantot, de az igazat nekem sem mondták meg "

Kizárt dolognak tartom, hogy bármelyikük liechtensteini képzőművész legyen.
Szerintem ezek cigányok.

trojka 2010.07.06. 14:03:51

Jobb lesz, ha nem szidjátok a "tiszta faju árjákat", mert ha nem tudnátok, Orsos Viktor maj ad a pofátokra.

Fapuma (törölt) 2010.07.06. 14:17:30

@trojka: MUHAHAHA, mekkora vicc volt mar, sokat gondolkodtal rajta, te debil?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 14:55:03

@Zöld Ember (aka Quain): Az nem kuvasz volt, hanem meszesvödörbe pottyant medve.

belzebubó 2010.07.06. 15:48:46

@Kurt S. Earp: A liechtensteini képzőművész viszont vicc volt.

derelyegrádi szellem 2010.07.06. 16:12:39

@Kurt S. Earp:

Ne bassz! Én azt hittem tényleg liechtensteini képzőművészek voltak. Meg két norvég-dán-izlandi hármasállampolgár hagyományörző bálnavadász....

Ezt el sem hiszem bazmeg......

Kurt S. Earp 2010.07.06. 17:00:52

@belzebubó: @derelyegrádi szellem: DDDDDD....No, de uraim, ne tegyék már ezt velem....DDD...most tényleg nem lehetett felfedezni az iróniát abban amit írtam??! DDDD....hát má' mindenhová szmájlit kell rakni? Éppen azt szántam viccnek, a szmájli elbaszta volna DDDD....Belzebubó ésDerelyegrádi urak kérem, én vagyok az aki itt hitetlenkedik...

vagy pedig ezt most én értem félre és Önök se komolyan csesztek le engem:-)

fokabacsi 2010.07.06. 17:13:22

Tavez bakhtaló! Dikk More !! Necigányozzatok ! Be vagytok teljesen Nátzulva !:-))) Azért mert a brazil gépsor száguldozott egyet, még nem kell rosszmájú megjegyzéseket tenni. :-)))
Csak azt nem értem mi a pacifütyiért nem lehet kiírni , (pedig mindenki tudja) hogy a cigányok autóztak ! Amúgy cigányútra szaladva ! Cigány mentalitással.

derelyegrádi szellem 2010.07.06. 17:18:52

@fokabacsi:

"Tavez bakhtaló!"

Há akkó' tavez vitu haj traivasz szandoz szasztyipe tezsókám. :-)

derelyegrádi szellem 2010.07.06. 17:20:45

@Kurt S. Earp:

újra elolvastam. Tényleg nem. Még így utólag se. De lehet, az én vevőkészülékemmel van a gond.

Kurt S. Earp 2010.07.06. 17:21:08

@fokabacsi: Egy másodpercig se volt kérdéses, hogy kik voltak Fokabacsi úr kérem, de azt hiszem egy kicsit fölélőttem az igényszintet Belzebubó és az Ügyvéd uraknál...:-) erre majd legközelebb vigyázok DDD

Kurt S. Earp 2010.07.06. 17:30:28

@derelyegrádi szellem: ÜGYVÉD ÚR ne Basszon már ki velem...DDDDD ez nem vicc, a könnyem ömlik a röhögéstől, hát ki a FASZOM hinné, hogy

liechtensteini képzőművészek(!)

voltak??DDDD az Önök reakciója erre jobb volt mint Belzebubó úr poénja DDDDDD

Ez csodás volt, jobban megnevettetett mint az" Én akkor se tegeződnék Hajdu Péterrel ha a testvérem lenne" meg "Réz András 200 Ft-ért lekisérné a csigát kecskemétre" beköpése, komolyan nem ismerek magára..Ügyvéd úr, Rossz napja van, vagy mi a pöcsöm?:-):-)

derelyegrádi szellem 2010.07.06. 17:44:39

@Kurt S. Earp:

Ja, lehet velem ma valami. Ingerlékeny vagyok. Egy bírót is elküldtem ma melegebb éghajlatokra, pedig még helyt is adott a keresetemnek, és megnyertem a pert.

Na mindegy: szerintem Sebastian Loebék voltak. :-))

Kurt S. Earp 2010.07.06. 17:53:36

@derelyegrádi szellem: gratulálok a perhez, remélem nem valami pedofil gyerekgyilkost sikerült felmentetni...

Asszonyt megcsókolni, gyerekekkel játszani, politikára szarni, Taklert felbontani: ingerlékenység elmúlni

"szerintem Sebastian Loebék voltak."
Há' má', hogy lehettek volna Sebastian Loebék?
Szerintem cigányok voltak.

Valaki esetleg a virtuális térből szeretne lecseszni?DDDDDDD

derelyegrádi szellem 2010.07.06. 19:33:26

@Kurt S. Earp:

"gratulálok a perhez, remélem nem valami pedofil gyerekgyilkost sikerült felmentetni..."

1.Nem, polgári ügyszakban volt.
2. Olyanokat nem is vállalok, mert undorodom tőlük.

"Asszonyt megcsókolni, gyerekekkel játszani, politikára szarni, Taklert felbontani: ingerlékenység elmúlni"

Az asszony és a gyerekek nincsenek otthon, de takler van. Kinyitom.

Többi:

XD.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.06. 19:45:21

@derelyegrádi szellem: @Kurt S. Earp: Polkorrekt:A társadalom egy indiai származású hiperpigmentált,eltérő kultúrájú és neveltetésű tagjai voltak.
Nem polkorrekt:Utolsó, rohadt, tetves, degenerált, primitív....ok voltak

derelyegrádi szellem 2010.07.06. 20:08:04

@Tigeri:

Nem! A polkorrekt: A társadalom legszegényebb, legkiszolgáltatottabb, legvédtelenebb rétege, akik felépítették ezt az országot két kezük munkájával. Vezetőjük ellen pedig annak érdekében, hogy a rasszizmus elleni igazságos harcában megakadályozzák, holmi sikkasztásokra hivatkozva koncípiált eljárásokat indított a rasszista ügyészség. :-)

Neked szeritnem kinéz egy komoly tolerancia tanfolyam. Ha ajálhatom a MEASZ erre szakosodott gittegyletét...

derelyegrádi szellem 2010.07.07. 11:20:10

@Kurt S. Earp:

"Fényes nappal rabolt ki egy tizenéves lányt három másik, hasonló korú lány Karcag egyik forgalmas utcáján. A támadók közül ketten még csak gyermekkorúak, így nem büntethetők."

Te úgy tűnik ezek a lichtensteini képzőművészek hozták a kamaszgyereiket is magukkal, mert ezek meg csakis ők lehettek..

Kurt S. Earp 2010.07.07. 12:07:03

@derelyegrádi szellem: 1974. Székesfehérvár. Lakótelep. Az udvaron játszottam a barátaimmal amikor odalépett hozzánk két, nálunk valamivel idősebb és nagyobb fiúgyerek. Megfenyegettek, megpofoztak. A barátaim szintén kaptak néhány fülest, volt aki elsírta magát. A játékainkat elvették tőlünk aztán elfutottak. Hazamentem, elmondtam a szüleimnek mi történt, kérdezték, hogy néztek a tolvajok, elmondtam, hogy " Ilyen furán beszélő, lebarnult gyerekek voltak, fekete hajjal, koszos kézzel. És nagyon piszkos volt a körmük." Apám odafordult anyámhoz és mondott valamit halkan amit nem értettem. Ez volt az első alkalom életemben, hogy hallottam azt a szót: "cigány".
Soha nem fogom elfelejteni azt a napot. Mert lehet, hogy nem értettem mit jelent de a gyerekösztönnél semmi sem kifinomultabb és azonnal elraktároztam magamban: cigány = veszélyes.
Nyolc éves voltam.
36 év alatt nem változott semmi.

És, hogy mi ebben a történetben az abszolút poén? A lakótelepen három család is volt akiknek a gyerekeivel együtt nőttem fel, együtt játszottunk mindig. Ilyen furán beszélő, lebarnult gyerekek voltak, fekete hajjal, koszos kézzel. És nagyon piszkos volt a körmük. De apám soha nem mondta rájuk, hogy cigány. A szüleik mind dolgoztak, ők is köszöntek mindenkinek és nekik is köszönt mindenki.

KIcsit viccesebb választ akartam írni de még kora reggel elolvastam egy blogot "On The Spot" vagy mi, két leselejtezett kretén megvilágítja a rasszizmus lényegét Dél-Afrikában és úgy felbasztam rajta az agyamat, hogy mostanáig kitart. Nekem kéne innom egy Taklert de nincs itthon, marad a Vodka, azt hiszem.

derelyegrádi szellem 2010.07.07. 12:34:07

@Kurt S. Earp:

Tudod és mindegyik ilyen ilbbancs "jogvédőnek" (ezek egyébként se nem liberálisok, se nem jogvédők, egyszerűen ebből élnek) azt tanácsolom, hogy költözzön mondjuk Gadnára, például a megerőszakolt, kirabolt, megvakított, megcsonkított és meggyilkolt öreg néni házába. A lakbért én állom. De elterjesztem a faluban, hogy komoly értékek vannak náluk.

És utána dumálunk a "félelem", a "rettegés", az "előítélet" és a "rasszizmus" szavak helyes használatáról, valós jelentéséről. Ha még lesz egyáltalán kikkel.

Még egyik se mondta, hogy jó, csináljuk.

Kurt S. Earp 2010.07.07. 12:41:19

@derelyegrádi szellem: "Még egyik se mondta, hogy jó, csináljuk."
Még egyik se? Pedig azt hittem TUDJUK, MERJÜK, TESSZÜK!
Nahát.
Meglepő.
Pedig szerintem ez az Ön részéről egy igen korrekt ajánlat.
Valamiért azonban az az érzésem, hogy ezt még "Réz 200 FT András" sem vállalná be.
Olyan fura az élet.
:-)

derelyegrádi szellem 2010.07.07. 13:18:42

@Kurt S. Earp:

van egy másik standard ajánlatom is azoknak akik a gárgától "rettegnek", és szerintük félelmet kelt.

Kiteszem egy gárdarendezvényen őket, meg Tiszadob esetleg Taktaszada főutcáján sötétedés után úgy, hogy azon végig kell mennie egyedül. Aztán megkérdezem tőlük, melyik volt félemetesebb. Hogy ne hazdudhasson, a szerinte kevésbé félelmeteset kell megismételnie.

Erre sem jelenkezett még senki, akár hiszed, akár nem.

fokabacsi 2010.07.07. 14:42:54

@Bölcs Lázadó: Te ,lesüt rólad a cigány mivoltod a határtalan butaságoddal ! Okosodj, tanulj még, mert kilóg a hátadból a vándorbatyu.

trojka 2010.07.07. 19:15:29

@Kurt S. Earp:
Öreg. Olvass el néhány Wilbur Smith könyvet, érdekes dolgokat ir Dél-Afrikárol. Lehet, hogy megváltozik a véleményet és nem dölsz be mindenféle "fajvedö" dumának. Egyebkent, gratulálok. Gondolom, neked is ugyanojan koszos volt a körmod, a ruhád, az arcod és a lelked, mint a kis "barna" haverjaidnak. Dicsekvésed visszataszito. Udvözöl egy "fekete szemu", azota felnött haverjaid által megeröszakolt magyar lány bátyja.

Kurt S. Earp 2010.07.07. 21:25:53

@trojka: Egyetlen szót sem értek abból amit írt.
Miről változik meg a véleményem?
Milyen fajvédő dumának dőltem én be?
Milyen barna haverjaim?
Mivel dicsekszem én?

Uram, Önnek teljesen elment az esze. Itt valamit kurvára benézett.
Javaslom, hogy újra olvassa el a teljes fenti párbeszédet, @belzebubó 11.19-es írásától kezdve.
Őszintén sajnálom a hugát, le sem írom mit tennék az elkövetőkkel.
Sajnos ettől még@Fapuma megállapítása Önre mélyen igaz.

Van valami Mátrix élményem. Itt a szövegértelmezéssel az utóbbi időben mindenkinek valami gondja van. :-)

trojka 2010.07.08. 21:01:09

@Kurt S. Earp:
Bocs, haver. Tényleg igazad van, mellé nyultam. Egy oldalon állunk.
Adjon az Isten...

trojka 2010.07.09. 07:47:33

@Fapuma:
Azt sem tudod, mit jelent ez a szo...ne durvulj...nem mindenki a Te világodbol jött ide.

Kurt S. Earp 2010.07.09. 08:31:46

@trojka: ...Szebb Jövőt.[hosszan, lemondóan sóhajt]

u. i.:Ezt a posztot már úgysem olvassa senki, ezért egy apró OFF.
De talán nem is olyan nagyon az.
Egy oldalon állunk, igaz. De a világnak nem ugyanazt a szeletét látjuk.
Nem leszünk haverok.
Nem leszünk barátok.
Eddig is megvoltunk egymás nélkül, ezután is megleszünk.
De elolvastam még tegnap este a beérkezett hozzászólásokat és láttam a fiatalkorúak elzárásáról szóló posztban, hogy tájházat vezet és az a hozzászólás kifejezetten értelmesnek is tűnt ezért most megpróbálkoznék valamit megvilágítani az Ön számára.

Látom előszeretettel írja be mindenhová, a poszt témájától függetlenül, hogy
Orbán Orsós Cigány Viktor Orsós Viktor Cigány Viktor Orsós.
Lehet, hogy ez egy jó poén a Gárdában, röhögve-sörözve egy pultnál, bajtársi-baráti társaságban és a mögötte munkáló érzelmi attitűdöt is tökéletesen megértem. De tudnia kell valamit.
Az elmúlt nyolc évben ez a poén a magukat oly szeretettel liberálisnak valló és a mélyszegénységben élő emberek önzetlen gyámolítóiként tetszelgő, hazug, bolsevik csürhe kedvenc poénja és szabadalma volt. Lehozták a kedvenc "vicclapjuk" borítóján és annak belső oldalain Orbán-Orsós fiatalkori képeit, tréfákat gyártottak, röfögve veregették egymás vállát e kitűnő marketing ötleten felbuzdulva, SMS-ben elküldték, e-mailban terjesztették és mindenkire kacsintva jelezték: vigyázz, nézd meg, hiszen ez csak egy ócska cigány. Aztán másnap könnyes szemmel riogattak a fasiszta-náci-Orbán veszéllyel és biztosítottak szegény roma polgártársainkat, hogy amíg ők itt vannak nem érhet senkit bántódás a bőrszíne miatt.
Lehet Orbán Viktort utálni. Ez egy szabad ország.
De egy platformra kerülni azokkal, akikről egyébként máshol az ember a legnagyobb megvetéssel beszél, az nem hiba, hanem ostobaság, lealacsonyító és szégyenteljes bűn.
Ez a kitűnően prezentált vicc @Fapuma: úrtól, nem durvulás, mint Ön azt állítja, hanem pellengér.
És Ön áll rajta. Együtt, sok kicsi, raccsoló-selypítő-túlmozgásos sarló-kalapácsos emberrel.
Gondolkodjon el ezen.
Vagy ne tegye.
Úgy is jó.

blur7 2010.07.09. 09:42:35

@Kurt S. Earp: De olvassa. és igazad van, ne a miniszterelnök - vélt, vagy valós - származása legyen a döntő a megítélésében, hanem amit tesz.

trojka 2010.07.09. 14:44:37

@Kurt S. Earp:
Kösz a választ. El kell mondanom, hogy nem vagyok sem Jobbikos, sem Magyar Gárdista. Egy ember vagyok a sok magyar közul, aki szeretne végre egy szebb, élhetöbb (mindenki számára) Hazát tudni magaménak. az hogy Tájház vezetö vagyok és van véleményem, talán nem bun. (Lehet, hogy ennek kövezkeztében tobbet tudok egyes dolgokrol., azok összefuggésérol, mint Ön, mivel ahhoz, hogy valaki kiálljon az érdeklödök elé, kemény tanulásra van szukség) ). Azért, hadd mondjam el, hogy e hét hétföjétöl egy kézmuves tábor mukodik a Tájházban. Ezen a tevékenységen 20 gyermek veszr észt, általános iskolásokbol verbuválodva, de nem cak helyben iskolába járo, hanem a közeli város tanitézményeit látogato, a telepulésen lako gyerekek közul is. Célunk az, (mivel helyben már csak cigány gyerekek járnak), hogy ismerjék meg egymást, tudjanak egyutt alkotni, játszani; roma-magyar barátságban. Itt senkinek, soha nem jut eszébe, hogy ki milyen réteghez, fajhoz tartozik. A gyerekek kedvesek, kreativak, éhesek a tudásra, ami t igyekszunk beléjuk csepegtetni ez alatt a rövid egy hét alatt. (Csuhéfonás, fazekasság, gyöngyfuzés, népi gyermekjátákok, roma-magyar, néptánc, és még hadd ne soroljam) A baj nem itt, nem ezzel van. Azzal, ha ez a fiatal roma gyerek nagyobb lesz, megtanitják gyulolni a tanitoját, a volt magyar osztálytársát, azokat is, aik igyekeztek elösegiteni a felemelkedését. Az pedig, hogy Orbán Viktorrol mit irok-tessék jobban tájékozodni, esetleg a "kedvenc" családfakutatásához hozzáfogni. En már megtettem. De nem is lenne ezzel baj, ha valoban a Magyar Nemzet felemelkedésén munkálkodna (fajra valo tekintet nelkul), és nem a bosszu és visszavágás édes gyumolcsét élvezné ki, falatonként...mert tiéd az ország, tiéd a hatalom...

trojka 2010.07.09. 15:04:16

@Kurt S. Earp:
Bocs, de valamit kihagytam. A résztvevök háromnegyede cigány gyerek...a tábor ingyenes, tizorai, ebéd, uzsonna szintén ingyen...az, hogy én ott vagyok ezen a héten egész nap, (9.00-16.00-ig) ...szintén ingyen...a budös életben sem voltam sem MSZMP-s, sem MSZP-s, nem is leszek...nos, lehet tovább mocskolodni... ja, még annyit: én otthon ebédelek...
Igenis, "szebb jövöt" -Herr Kurt . S. Earp

trojka 2010.07.10. 16:38:19

@Fapuma:
Debill a az a... de én nem kivánok ilyen hangnemben beszélgetni... képzerlfd el, teljesen magamtol találtam ki, na persze, kellett hozzá egy kis utánanézés is... de véded, talán rokonod...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.11. 22:49:16

@derelyegrádi szellem:

Jé......te vagy az első cigány, akit írni látok.

Kartal (rezervált) 2010.07.12. 09:35:47

@laspalmas: én már láttam írni cigányt. Többet is. Az egyik épp a munkaszerződését igyekezett alákaparni - nem nagyon ment szegénynek -, amikor nekem épp azt mondták, hogy nincs felvétel. Pedig nagyon kellett volna a munkahely. Méghogy diszkrimináció, mi?
A másik is a szerződését írta alá felvételkor, és meg is jegyezte közben, hogy "bászki, ennyit utójárra a tárgyaláson írtam". Később megtudtuk, hogy a nevelőtisztje szerezte neki az állást.

Kurt S. Earp 2010.07.12. 10:24:26

@laspalmas: Hölgyem, én azt hiszem, hogy ezzel Önnek befellegzett. Az Ügyvéd úrral mostanában vigyázni kell mert előfordult már, hogy lemerült az iróniamétere. DDD

süti beállítások módosítása