Skip to content


       Szűrés lista

Az ismeretlen eredetű pólók - Kávé helyett 46.

Drazséval nem távozott a pofátlanság a minisztériumból, csak most fideszes a faszi, és Kontrát Károlynak hívják.

A képeket elnézve nem is lehet eldönteni, hogy ezek a képek tegnap készültek, vagy még tavaly. Ugyanazok az arcok, ugyanazok a rendőrök.

Egyes honfitársaink gázálarcban szeretnek a 40 fokban összecsődülni, egyes honfitársaink pedig a szivárványszínű zászló alatt. Szíve-joga mindenkinek, hogy válasszon magának oldalt.

De abban mi a probléma, ha valakin zöld színű póló van? Miért vittek el a rendőrök olyan embereket, akin nem gárdaruha, hanem ilyen póló volt?

Ja, volt olyan naiv valaki, aki azt hitte, hogy a Fidesz tesz valamit ezzel a nyilvánvalóan képtelen "gárdaruha-törvénnyel" kapcsolatban?
Nos, igen, lesz valami: "a közvéleményt irritálja, hogy noha a feloszlatott társadalmi szervezet tevékenységében való részvétel sok helyen a nyilvánosság előtt történik, mégsem kerül sor rövid időn belül a tényállás felderítésére és hatékony szankcionálására."

Így ha megszavazzák, akkor onnantól el is lehet zárni az illetőt ...




Szerencsére ma a parlamentben kiderült!

"13:45 Kontrát Károly a Belügyminisztérium államtitkára kijelenti, tegnap a rendőrség jog szerint járt el. A vegzálásokkal kapcsolatban kijelenti, a zöld Magyar Nemzeti Gárda feliratú pólók, amelyeken a Rákóczi szabadságharc jelmondata szerepel ismeretlen eredetűek, ezért vetették le több gárdistával a rendőrök, ez ügyben a Vám és Pénzügyőrség eljárást indított.
A Jobbik soraiból Kontrát kezdeti szavait derültség fogadja, az egyértelmű képtelenségekre viszont a frakció egy emberként zúgja a Gergényi!, Gergényi! A frakció egységesen feláll, és hátat fordít jelezve, nem hajlandó tovább hallgatni az államtitkár álságos szavait."
 
"Napi abszurd" rovatunk különkiadását olvasták!
Kérjük, ismeretlen eredetű, zöld színű pólóikat ne hordják!
Köszönjük!

ui:
És legyen MAHASZ-matrica is a laptopokon, mert a VPOP ezt is nézi.

Friss:
Megvannak a gyanús pólók! Újra lecsapott a VPOP!

Címkék: fidesz jobbik kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr442131138

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyenes beszéd - kicsit hazudik Kontrát 2010.07.06. 02:38:27

"Magyarországon eddig kizárólag szocialista kormányok időszakában volt látványos neonáci felvonulás - emlékeztetett közleményében Kontrát Károly, az Országgyűlés rendészeti bizottságának fideszes tagja. A Fidesz kormányzása idején egyetlen i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.05. 15:39:26

Forradalom,rendszerváltás,új típusú társadalom..

DArchAngel 2010.07.05. 15:39:31

Jajj, rajtam egy ismeretlen eredetű, dísztelen, BARNA póló van. Hazafelé nagyon lopakodjak, nehogy észrevegyék rajtam a barna esőt?

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.07.05. 15:41:44

kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsavhdolgatvegzi2.jpg

Kicsit Karcos már belinkelte előző poszthoz, tőle lopom, elnézést.

De ez a kép akkoris fenemókás :))))))))))))))))))))))))))

Nopersze csodálkoznak, hogy a rendfenntartóknak semmiféle respektje nincs. Ezek után? Igazoltatásnál majd előveszem a f... mert ellenőrzés van? :))))))))))))))

Operettország!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.05. 15:43:46

@DArchAngel:

Bármi lehet ...

Mióta a VPOP és a DJ-szövetség MAHASZ matricák után kutakodik a VOLT fesztiválon, bármi lehet.

Ez már olyan abszurd, hogy már meg sem írtam ...

index.hu/kultur/zene/fesztival/2010/07/05/dj-razziat_tartottak_a_volton/

Homeoffice 2010.07.05. 15:49:19

LOL
Ezt már tényleg nem hiszem el.....:))))))

dr. Aullah 2010.07.05. 15:51:49

Azért hihetetlen, hogy mindenki látja, hogy ez egy kitalált ok, és mégsem lehet tenni semmit. Faxom a sok köcsög politikusba!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2010.07.05. 15:54:34

Ide is leírom: ebben az országban kurvára ráér minenki...

40 fokban a gárdisták gyülekeznek, meg a buzik, elbaszva a vasárnapjukat.Eegyformán szép társulat mindkettő...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2010.07.05. 15:55:14

terepszínű rövidgatya és zöld, feliratnélküli póló van rajtam ma, de nem félek, mert ide a tanyára nem ér el a sünök keze 8D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.05. 15:55:47

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

ja, én is ezt mondom .. de, a demokrácia (még) ezzel jár... nagy a szabadság ...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 16:06:35

Voltaképpen ezentúl mindenkit előállítanak és a ruháját elkobozzák akinél nincs számla amivel igazolni tudja a ruházata eredetét, vagy ez csak a zöld, Rákóczi szabadságharc jelmondatos pólókra vonatkozik, valami eldugott jogszabály alapján?

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.07.05. 16:11:21

Ezt nem hiszem el bazmeg. Mostantól a kötelező kellékek a nadrágzsebben:

- Egy darab Nemzeti Együttműködés Nyilatkozat, méltó papírfecnin, esetleg pdf formátumban.

-Blokk a viselt ruhákról. Nők esetében feltétlenül legyen a tangáról , mert levetetik!

-Orbán Viktor miniatürizált arcképe, esetleg digitalizált változatban,min. 1024x768 pixeles felbontásban.

-MAHASZ matrica, ha esetleg dúdolni támad kedved, azonnal ragaszd magadra!

Marcellusca 2010.07.05. 16:11:37

"Ugyanazok az arcok, ugyanazok a rendőrök." - Na, bammeg, Zero, most akkor kiket is véd az a rohadt, szemét, ÁVH-s Sündörség???

ember a holdon? 2010.07.05. 16:11:38

pár éve vettem egy pólót a szabadkai piacon.. hazamegyek megnézem, hogy megvan-e még, ha megvan, kidobom. Nehogy ám a vpop jöjjön razziázni.
btw, hogy lehet egy póló ismeretlen eredetű? nem volt a tulajnál blokk? mostantól vigyek magammal minden fecnit cipőről, ruháról?!
isten barma..

arlequin 2010.07.05. 16:13:11

ez teljesen egyértelműen zsidesz-telaviv-párizs-nyúljork-idiotizmus tengely.

méghogy a paranoiásoknak nincs igaza!

hihihi

csak azért nem költök erre semmit, mert le se narnia a ruhásszekrényt.

ember a holdon? 2010.07.05. 16:13:12

ja, és ha ismeretlen eredetű pólóra Orbánvityó képét valamint a nyilatkozatot szitáztatom, akkor az már oké?

Marcellusca 2010.07.05. 16:13:13

@laspalmas:

Én nem, Tankérem, nekem felhőszakadásban (kétszer is egy délután!) volt "szerencsém". :DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 16:14:07

Hamarosan Pintér Sándor minden reggel beolvassa a rádióban és a televízióban a napi dress code-ot.
Aki pedig nem ennek megfelelően öltözködik azt kilövik a tömegből. :)

Véraláfutás2 2010.07.05. 16:18:37

A szín változott, a tartalom nem...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.05. 16:19:54

Nu, gyerekek, erre szokták mondani, hogy piszok erős hétkezdés ...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 16:20:15

@Conv: húúúh bazze, van egy kicsit viharvert NARANCSsárga ingpólóm, tegnap elcsomagoltam a leadásra érett gönceimet, de ezt valamiért nem akartam. De jól tettem :)))

IM-HOOOO-TEEEEEP :)

Homeoffice 2010.07.05. 16:23:21

@Seduxen:

Milyen jól érezheti magát Viktor egy holland meccsen...

arlequin 2010.07.05. 16:24:16

@Seduxen: nekem van kettő (!) 2 db narancssárga pólóm. 2 hete csak váltogatom.

@Conv: igen. engem is egy kicsit zavar, amikor a megengedhető fasiszta jelképekről beszél, mint a narancs, az olajág, és a fasces. pedig lájkolom a szemüvegét. olyan modern, mint az edelényben viselt gumicsizmája az audi A6-osból kilépve.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.05. 16:28:55

@Gunther: Pont eszembe jutott:Ahogy az emeszpé hivatkozott a Ferrarira,mint sikeres piros csapat,majd a vityáék is hivatkoznak a Hollandokra.
Amúgy meg,miért akarja bebizonyítani minden kormány,hogy az előzőnél is tudnak hülyébbek/rosszabbak lenni???

majomkutya 2010.07.05. 16:29:38

Ajaj, turkálós fehér póló van rajtam, most jöttem a fagyizóból, hála Istennek, hogy nem kapcsoltak le a sünök! Sőt olyan rövidgatya van rajtam, amit Angliában vettem, lehet, hogy már az is cinkes?

Rwindx 2010.07.05. 16:31:15

Indexen olvastam én is ezt csempész polós baromságot, elsőre rohadtul szürreális. Ha tényleg ennyi, akkor mondjon le a picsába kontrát.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.07.05. 16:31:24

@ember a holdon?: Ez így jó lesz! :) Már csak a Rollig Stones Emblémája hiányzik valahol Viktor alatt..

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 16:34:00

@ember a holdon?: kezdetnek nem rossz. finomítani persze még lehet a részleteken (pl Viktor feje felett miért nincs glória?), de kiindulási pontnak jó.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.07.05. 16:34:33

Összegezve akkor az ajánlott viselet:

- Póló, ing, pulcsi, lehetőleg narancssárga színben, a zöld és hasonló árnyalatai mindenképp kerülendő és a piros is tiltólistás.
- Egy szelvény MAHASZ-os matrica, a hordozható zenelejátszók birtoklása esetén pedig minden feltöltött zeneszám után egy darab, tehát egy 16 GB-os iPod esetén egy nagyobb kartondoboznyi kellhet.
- Minden viselt ruhadarabról, táskáról vagy egyéb kellékről számla, hisz a tisztázatlan eredetűeket azonnal elkobozzák, valamint az új törvények értelmében már nem pénzbüntetéssel, hanem elzárással büntetik!
- enyhító tételek: a NER birtoklása minimum egy példányban, megfelelő minőségben, amennyiben kívülről fújod, az esetleg negligálhatja az egyik fent említett előírás megsértését; Orbán Viktor arcképe, megfelelő minősgben kinyomtatva, vagy HD minpségben tárolva laptopon, mp4-lejátszón, iPodon, stb. Semjén Zsolt, Kövér, Pintér, vagy bármely más vezető hatalmú személy képének birtoklása bár természetesen kisebb súllyal, de szintén enyhítő körülmény lehet.

Ezt el is küldöm az AVH címére, remélem egy hónap és törvényerőre emelkedik. Elég volt ebből a tetves demokráciából, hát már mindent szabad??????????

ember a holdon? 2010.07.05. 16:35:50

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: @Seduxen:
jó, kicsit siettem vele, de majd javítom a hiányosságokat :-)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.07.05. 16:37:21

@majomkutya: Az angol cucc megengedett, mert ugye ott a KIRÁLY-t tisztelik és megbecsülik, tehát követendő példa! Nagyon helyes, az angol az szabad....

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.07.05. 16:39:03

@Valahol Máshol: Természetesen KIRÁLYNŐ van Angliában, elszólás volt. mea culpa. Mocskos Freud.

Marcellusca 2010.07.05. 16:46:48

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:

És ne felejtsd el otthon, főhelyen berendezni a minioltárt, a Megfelelő Ember fotográfiájával!
Gondoskoggyá rúla, hogy legyen mindég friss virág és égjenek a mécsesek/gyertyák!

Marcellusca 2010.07.05. 16:48:56

@Conv: Ugyehogyugye! Mennyivel jobb vót a Drazsé-korszakban!
Pedig akár Ű is lövethetett vóna!
De, ami késik, nem múlik!
xD

ember a holdon? 2010.07.05. 16:50:41

@Seduxen: glóriával frissítve, kicsit kezdetleges de szerintem megbocsátható..
kepfeltoltes.hu/view/100705/883408zoldpolo_eleje_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: Rolling stones-t nem mertem, az már jogdíjas :-) és nincs artisjus, mahasz vagy bármilyen matricám hozzá. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 16:51:14

@Marcellusca: "hogy legyen mindég friss virág és égjenek a mécsesek/gyertyák! " - te aljas náczi! Te itt a Megfelelő Ember elmúltát kívánod? Vigyázzá, mert az új maszopos törvényjavaslat elfogadása esetén ez ötévkötél lenne!!! :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.05. 16:51:46

@Seduxen:

nekem nincs és nem is lesz, rühellem azt a színt, és nem is áll jól. Különben sem vagyok én kikerics!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 16:51:50

@ember a holdon?: na ez már mindjárt jobb!

IM-HOOO-TEEEEP :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 16:52:32

@laspalmas: "nekem nincs és nem is lesz" - hiszed Te! Majd az AVH, izé, na akarom mondani AH "jobb belátásra bír" téged :)))

Thulsa Doom (törölt) 2010.07.05. 16:54:39

Régi szép idők, mikor még valami Draskovics nevű hülye robbantásokat akart rákenni a gárdistákra...

www.youtube.com/watch?v=a3w0GHAn6zM

De ez az "ismeretlen eredetű póló"... mindent visz!
Komoly emberanyag.

Marcellusca 2010.07.05. 16:55:34

@Seduxen: Héééé!!!
Én nem említettem semmilyen gázkaz.....őőőőő, izé, gázégőt! :DDDD

Marcellusca 2010.07.05. 16:56:42

@ember a holdon?:

IM-HOOO-TEEEP, IM-HOOO-TEEEP, IM-HOOO-TEEEP!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.07.05. 16:57:04

@Marcellusca: "hogy legyen mindég friss virág és égjenek a mécsesek/gyertyák!" - na ezt minek lehet még érteni?

trojka 2010.07.05. 16:57:09

Na, ezek posztomusz Rákoczit is be fogják kaszlizni ...te fötörzs, mit jelent az a "pro patria et libertate"...hulye...az azt jelenti, hogy nyaljatok ki rendörök...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2010.07.05. 16:58:03

@Marcellusca: És ne felejtsd el otthon, főhelyen berendezni a minioltárt, a Megfelelő Ember fotográfiájával!
Gondoskoggyá rúla, hogy legyen mindég friss virág és égjenek a mécsesek/gyertyák!

Látom nem figyelsz. A házkörüli munkát adómentesek, havi ezerforintos regisztrációs díj csak kötelező. Fel lehet venni rá egy embert, sőt váltásra is gondolva mindjárt kettőt. Ergó egymillió új munkahely.

Homeoffice 2010.07.05. 16:58:20

@Marcellusca: @Seduxen:

IM-HOOOOO-TEEEEEEp:)))))))))
Engem kihagytok?:)))))

szmoker (Homo Trollicus) 2010.07.05. 16:58:23

index.hu/belfold/2010/07/05/megutottek_a_meleg_buszkeseg_egyik_resztvevojet/

"Kuszing Gábor, a Patent Jogvédő Egyesület munkatársa szerint "a rendőröknek el kellett volna vinnie az elkövetőket, mert további bűncselekmények elkövetésétől lehetett tartani”."

Szóval 2 rasszistanáczi megütött egy kancsót, és nem vitték el a rendőrök.
Kiváncsi lennék, mi történt valójában.

Meg erre a jogvédőre is.
Filézve :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.05. 16:59:11

@Seduxen:

Á.....:))
Egyébként elég vicces volt, ma beszélgettem egy német házaspárral, akik megkérdezték, hogy most demokrácia van-e Magyarországon. Persze nem Orbán miatt, hanem mert 1989-ben voltak itt utoljára, és azóta nem követték az eseményeket. Sajnos kissé megkopott a nyelvtudásom, a magyar banánköztársaság szót pedig nem értették.

Marcellusca 2010.07.05. 17:05:27

@trojka: MegaLOL, vaze!!!! :DDDDDDDDD

arlequin 2010.07.05. 17:06:11

@laspalmas:
"akik megkérdezték, hogy most demokrácia van-e Magyarországon."

hát csak remélni tudom, hogy NEM.

Marcellusca 2010.07.05. 17:09:44

@laspalmas: Gondokoggyék mán miket beszél, kiskeziccsókolom! :)))
Mostan vót csak ám igazán forradalom, úgyhogy ez nem ugyanaz. :DDDD

Marcellusca 2010.07.05. 17:13:06

@Marcellusca: De meg íjjjjedtél, L'Palmas! :)))
Vagy mán megjelent az AVH???? :DDDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.05. 17:55:01

@zero: Az előző vége is kemény volt.
@laspalmas: Pedig jó az (nem cigány).

karauz 2010.07.05. 18:12:08

Karcsi !

miért kell hülyének lenni ?
nem elég annak kinézni ?

Illúzióromboló kockacukor 2010.07.05. 18:15:08

Szegény vadászok, horgászok.
Baszhatják a zöld nadrág, zöld póló, zöld pulcsi, zöld kalap kombinációt. Sőt, még a gumicsizma is zöld. Majd most mehetnek hupákolni narancssárgában. Bár nem valami tipikus mimikri szín, de ez van.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.05. 18:15:42

@zero: Majd be lesz tiltva a zöld ruha,...aztán a kék..a piros,..a sárga.....

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 18:23:34

@zero:
Ilyesmi egyre többször lesz, hiszen csak így lehet fenntartani a statisztikákban a felderítési mutatókat.
A múlt hónapban volt a warez szerverek lefoglalása, többezer felderített bűncselekménynek számító fogással, a többezer szoftver és film, zene okán.
E hónapban lecsaptak a dj-kre, ismát pár ezer bűncselekmény felderítése történt gyorsan, lefoglalták a pólókat, újabb 1156 felderített bűncselekmény.

Nincs ezen mit meglepődni.
A médiában a hétvégén a balatonból kifogott, két elvágott torkú német túrista valahogy nem szerepel, de az ilyen hatalmas fogások igen, ezek javítják a statisztikát, mutatják milyen hatékony a rendőrség és vadul dolgoznak a közbiztonságon.

Thulsa Doom (törölt) 2010.07.05. 18:29:14

@Conv: Erről hol hallottál? Ez nekem is új!

arlequin 2010.07.05. 18:35:37

@Thulsa Doom: nem új. a minap adták le az egyik 'szélsőjobboldali' portálon...

Mr. Davidson 2010.07.05. 19:20:48

Sic transit gloria mundi

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.07.05. 19:24:05

Alakul az LMP szavazóbázisa..ők is hülyék de egyenlőre legalább ártalmatlan hülyék. Hát ez bazzeg, mint egy telibeszart homokozó.

==T== 2010.07.05. 19:24:53

Engem az érdekel, hogy a fidesz közeli média/sajtó hogy fogja ezt lereagálni.

arlequin 2010.07.05. 19:27:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

LMP?

Leginkább Marokracsiszolt Pancserok

kis szar jogzabálók gyülekezete. egyszerűen szánalmas.

Kartal (rezervált) 2010.07.05. 19:58:49

@Conv: vazze, megelőztél! Most akartam linkelni.

Brudekk 2010.07.05. 20:01:47

legyenek tökösek, és mondják meg, hogy azért igazoltattak, mert betiltott szervezetet élesztgettek újjá egyesek, és ne a pólójuk ismeretlen eredetére hivatkozzanak... ez olyan, mint amikor megakadályozták egy náci propagandafilm vetítését, és azt mondták, azért, mert szerzői jogokat sértettek volna vele... nem mellébeszélni kell, hanem megmondani a tutit.

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2010.07.05. 20:14:59

Thököly kurucai, Esze Tamás talpasai is terroristák voltak, a fennálló hasburg rend és hatalom szerint.

Nem mellesleg Esze Tamás törekedett a NER-re. Ha nem is azzal a 29 ponttal, amit Viktor király fogalmazott meg :-)

Az erőszak erőszakot szül. Aki hatalomban van, hiszi, hatalom a kezében van. Pedig a hatalom a nép kezében van. 4 évente. Közben kezéből kiveszik, a mai törvényes rend szerint. Hogy ez rend? Vagy rendszertelenség? Majd kiderül.

A demokrácia az a polgárság államformája. Monjuk nálunk nincs polgárság, és ami alakulna, azt is pártállástól függetlenül, 5 szabadon választott kormányunk egyöntetűen vérezteti ki. Nem tudom, ennek mi lesz a vége. De szerintem jó nem lesz.

Hová lettek a polgárok? A tulajdonosi, és értelmiségi polgárok?

Hacsak nem "a zemberekké" váltak.

Embörök. Ez így nem lesz jó.

Mert elembertelenedünk.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 20:16:52

@Brudekk:

Nem sértettek vele semmiféle szerzői jogokat mint kiderült... és ezt tudták előre is :)
A film pedig a világ kultúrális örökségének része, ugyanúgy mint a Patyomkin. Rendszeresen filmfesztiválokon vetítik.
Demokráciákban. Nem itt.
Amikor a művészetet és a múltat kezdik cenzúrázni, az bizony már mindennek a vége.
Ahol pedig az emberek ezt csendben tűrik, ott már meg is történt a vég. A következő lépés az lesz, hogy a Mein Kampf-ot, a Tőkét kezdik betiltani, aztán jön Lao Ce amit felvállt A kedves Vezető Viktor nyilatkozatának kötelező ismerete, melyet már bevezetni mutat szarmagyarozó Spiro értettségi tétellé emelése, miközben az iskolákban egy büdös szót nem tanítanak kiemelkedő valódi magyar írókról.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.07.05. 20:21:36

Forradalom mi?

Szerintem meg same shit, from different asshole......

Disznó Úr 2010.07.05. 20:23:27

Kínjukban sokan viccelődnek, meg tudom érteni. Bánatos vagyok. Nem vártam sokat, így a gazdaság rövid-közép távú javulását sem (a hosszú távú pedig már nem érint bruhaha).

Egyet vártam: a bolsevik típusú hatalomgyakorlással való leszámolást, a demokráciaértelmezés rugalmasságának enyhülését (a megszűnését azért nem, ennyire még én sem vagyok naív)

Valóban aljas és pofátlan indoklás. Azt miért nem lehet mondani, hogy : a világ urainak meg kell felelni, ebbe minden párt belefér, kivéve amelyik a leghalványabb módon is megkérdőjelezi az új világrendet (már amennyire ez új).

Természetesen most elhatárolódok magamtól és kifejezem csodálatomat a gyönyörű álom iránt, amely a szemünk láttára válik meseszép valósággá.

Brudekk 2010.07.05. 21:06:53

@Conv: amit írtam annak szempontjából lényegtelen h szerzői jogot sértettek-e... az számít h mellébeszélt a rendőrség, amikor leállították a vetítést...
egyébként én egyetértek azzal, hogy mindenki olyan filmet nézzen amilyet akar, de bizonyos filmeket nem kellene nyilvánosan, mert esetleg visszatetszést kelt egyesekben (pl. náci vagy sztálinista filmek), a demokrácia lényege a személyek lehető legnagyobb, másokat nem sértő/korlátozó szabadsága... ugyanígy hihet bárki bármilyen eszmében, de ahhoz nem kell olyan egyenruhákba bújni, ami esetleg másokban rossz érzést kelt (egyébként nyilvánvalóan a provokáció a lényeg ebben...) csak az várja el, hogy tiszteletben tartsák jogait/véleményét, aki a másét tiszteletben tartja!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 21:14:20

@Brudekk:

Egyetértek, azzal a kiegészítéssel, ha tudom mire gondoltál a nyilvános filmvetítés alatt, tehát tudom mivel kell egyetértenem :)

Arra ami egy moziban megy amire jegyet kell venni?... mert az bizony nem nyilvános vetítés. Arra ami valami zárt helyen történik, mert az sem nyilvános.
Nyilvános filmvetítésnek legfeljebb az autósmozit lehetne nevezni amit azok is látnak, hallanak akik nem mennek be a területre, nem vesznek jegyet, de kihallatszik, távolról is látszik, vagy a nyilvános területeken lévő reklámtáblákon történő vetítést.
Minden más esetben választható, hogy annak tudatában, milyen film megy, megnézem vagy sem.
Ilyen típusú filmeket nem igen szoktak reklámfelületeken vetíteni, és valóban nem is lenne jó, ha vetítenék.
Autósmozi van még?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2010.07.05. 21:34:46

Szánalmas, még a végén előáll ez a Kontrát egy titkos felvétellel, ahol rabszolgasorban tartott cigányokkal varratják egy fülledt, szellőzés nélküli helységben az új gárdamellényt ami narancsszínű láthatósági csíkokkal.

2010.07.05. 21:37:42

/off

baloghartur.blog.hu/2010/07/05/gyilkolni_es_gyilkolni_akarnak_a_parasztok_ujra_ralottek_egy_olaszliszkai_cigany_hazra_a_paraszt_bus

Ha a Gárda olyan baszottul veszélyes, akkor egy ilyen polgárháborúval fenyegetőző rasszista cigány vajon miért nem éri el a demokráciaféltők ingerküszöbét?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 21:47:11

@imperial:
voltaképpen lehet, hogy azért, mert mindenki kiröhögi, senki nem veszi komolyan :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.05. 21:47:35

@imperial: Áááááhh,hagyd! Én már nem is írok semmit oda.Feladtam.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.07.05. 21:51:50

Tetszik, hogy rengeteg magyar ember ("kétharmados többség")(demokratikus kisebbség) azt gondolja, hogy végre-valahára befejeződött az előző rezsim diktatúrája, és kisütött a nap is. Ez így van. A nap valóban kisütött.
Semmi sem változott Magyarországon - mindössze az, hogy az új kormánynak könnyebb dolga van (lesz) egy teljesen újfajta rezsimet, diktatúrát kialakítania, hiszen az alapokat a vörösök már lefektették. Nem akarok nagyotmondó lenni: van még fél-egy évetek, és kibaszott sötétség következik be. Sajnos.

Mert én megmondtam.
agymosott.blog.hu/2010/07/05/letelt_1

==T== 2010.07.05. 21:51:56

@==T==: Na a HírTV-n most beszélnek róla. Szinte úgy érzem, hogy az egy évvel ezelőtti ATV-t nézem...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.05. 21:53:44

@imperial: @Conv: A baromartúrral ki lehet meríteni az eszperente szótárt:elmebeteg,menthetetlen.....

alfa.orionis 2010.07.05. 21:54:06

A Fidesz rá fog faragni ezekre a hülyeségekre.
A 2/3 ugyan szép eredmény, de ebben bőven benne van az a nem kevés szavazó is, aki bőven hezitált a Fidesz és a Jobbik között, illetve azok, akik a Gárdát közel sem találják veszélyesnek, sőt!
Ezeket az embereket baromira fel fogja bőszíteni, ha mindenféle mondvacsinált ürügyet kreálnak a betiltásukra, ellehetlenítésükre.
Nekem ugyan egy zöld pólóm sincs, de ez nem sokáig lesz így!!
A VPOP lépései meg fényesen bizonyítják, hogy az összes ilyen hivatal (apeh- fideszesek ellenőrzése tiszta véletlenül-ismerős??) kézivezérlés alatt van-és ez sokkal veszélyesebb, mint bármilyen "egyenruha-jellegű vagy arra hasonlító(???!!!)" viselet.

Donna (Cara)mba 2010.07.05. 21:57:03

@Marcellusca: Nekem jól áll a mélyzöld szín. Most, nyáron mélyen dekoltáltam hordom. Semmi nincs ráírva, mert a nyakamban lóg egy amulett.

Nem tod, ha továbbra is hordom a pólót, akkor azt reckírozom, hogy a nyakamban amulett helyett kötél fog lógni?

Irtóra aggódok, remélem, megérted. Mert amúgy meg télleg szexis kis póló. De mán azt se tudom, hol vettem, csak az járt ostoba némber agyamba, de jó, hogy megnézik a dekoltázsom...
Most ennek vége? Kötél oszt annyi a dekoltázsnak? :((((

Kartal (rezervált) 2010.07.05. 22:11:20

@Tigeri: háhá! Én már rég, de ettől még felbaszom magam a hülyeségein. Megszondáztam a faszit, és rájöttem, hogy nem hűje ő, csak mocskos rohadt szemét aljas pofátlan - cigány - módon hazudozik a pofánkba. Hanlon borotvája szerint "Sose tulajdonítsd a rosszindulatnak azt, ami butasággal is megmagyarázható.", de ez szerintem messze túl van a butaságon. Ez bizony szándékos, előre kitervelt rosszindulat. (F)Artúr egy provokátor. Csak még nem tudom melyik oldalról ültették a nyakunkba.

@Donna (Cara)mba: Hát csak óvatosan, a Fidesszel nem lehet viccelni.

@Tom Bobb: ezt mondom én is lassan nap mint nap: itt fasizmus épül. Nézd meg ezt: @Conv:

Donna (Cara)mba 2010.07.05. 22:12:46

@Kartal (jogsértő fekete mellényben): Jó, lecserélem narancssárgára, de azt olyan, mintha útkaparónak vagy kukásnak öltöztem volna be:((((((((

Brudekk 2010.07.05. 22:19:12

@Conv: nyilvános vetítés azt jelenti, hogy egy csoport néz egy filmet, tehát nem azt, hogy nyílt téren vetítenek egy filmet (pl. a DVD-k elején a figyelmeztetésben ott van, hogy iskolában, klubokban, szórakozóhelyen nem vetítheted le a szerzői jogok miatt)
teljesen más, ha magadnak nézel egy filmet, mint ha egy csoporttal/tömeggel. nyilván mindkét esetben tudatosan döntesz, hogy mit nézel meg. ami a különbség: ha egyedül/otthon családdal nézel valamit, az magánügy, nem tud róla senki, nem kezded el hirdetni. egy meghirdetett vetítés már nem magánügy. és pl. egy szándékosan érzelemkeltő filmet nem mindegy, hogy valaki egyedül vagy tömeggel néz meg... s persze itt is lehet (és kell is) finomítani: mert ha mondjuk egy osztálynak történelemórán vetítenek le egy náci filmet, és a tanárral elemzik, az is nyilvános vetítés, de mondjuk nem ugyanaz, mint amikor egy csapat bőrfejű egy pincében sörözgetve nézi meg ugyanazt...
nem olyan egyszerű dolog ez... :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.05. 22:49:31

@Brudekk:
Volt egy sejtésem, hogy erre gondolsz, tehát akkor eljutottunk oda, hogy ideológiai alapon kell/lehet tiltani egy-egy film vetítését, vagy pedig homogén, azonos érdeklődési körű felnőtt, szabad akarattal rendelkező emberek együtt nem tekinthetnek meg ideológiai alapon valakik által kiválasztott filmeket :) Majd jön Lendvai néni és bekategorizálja mely filmet lehet homogén ideológiai társasági körben megtekinteni, és melyeket nem? :)

nem, szerintem nincs olyan művészeti alkotás melyet ne lehetne kiállítani, megtekinteni bárki, bármilyen érdeklődési körű ember által.
A reklámozása más tészta. Hatalmas álló fasszal reklámozni egy színielőadást óriásplakátokon, szerintem kevéssé elfogadható, mint mondjuk egy egyenruhás német tiszttel, mely képkocka a filmből származik.

Brudekk 2010.07.05. 23:49:52

@Conv: nem írtam (és nem is gondoltam arra), hogy egy/néhány embernek kéne eldönteni, hogy milyen filmet lehet nyilvánosan vetíteni, milyet nem. éppen azért, mert - ahogyan próbáltam is rámutatni - ez nehéz kérdés, hiszen nyilvános vetítés és nyilvános vetítés sem ugyanaz! no és persze mindenkinek más a véleménye arról, hogy mit kéne nézni és mit nem.
csak azt mondom: van olyan, hogy valaki direkt provokálni/indulatot akar kelteni egy film nyilvános levetítésével, és mindezt ráadásul a demokráciára, szabad vélemény-nyilvánításra hivatkozva teszi - ami számomra nagyon ellenszenves. a demokrácia tűrje el, hogy antidemokratikus nézeteket propagáló filmeket vetítsenek filmklubokban?
nem lehet és nem is kell megmondani, mit gondoljanak, mit nézzenek az emberek. csakhogy ez a demokratikus hozzáállás akkor működik, ha mindenki demokratikusan gondolkodik, és betartja a játékszabályokat...
újra írom: a gondolat minden helyzetben lehet szabad egy demokráciában, de a tett csak akkor, ha másokat nem sért.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.07.05. 23:54:51

na. 94. komment

egyébként, tényleg, ilyen fantasy világok mennek a jobbiknál?
(yoindulatú kérdés)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 00:03:54

@Brudekk:
értem én, hogy mit mondasz, de ki dönti el mi az ami sért másokat, és mi az ami nem kellene, hogy sértsen?
Testi sértés esetében ok a dolog, de mondjuk, ha én felolvasó estet tartok a mein kampfból német nyelven, olyanoknak akiket érdekel és hajlandóak fizetni érte, hogy az én hangomon hallják azt felolvasva, az sért valakit?
Ha mondjuk Alivaje rabbi a metróban hat másik rabbival karácsonykor elkezd táncikálni és rikkantgatni az vajon zavaróbb-e sértőbb-e mint az én zártkörű irodalmi felolvasó estem?

ugye tudod az erkölcsi-etikai választ a két kérdésre, és a rendszer válaszát is?

Öreg borász és a tender 2010.07.06. 00:35:12

@elgondolkodo: Implicit vagy, mint mindig, de ez már rád csontosodott.

2010.07.06. 07:29:16

És az milyen, hogy az NBH-t AVH-nak hívják Alkotmányvédelmi Hatóság. Miért nem Államvédelmi? A nyilatkozatot is egyszerűbb lenne elhelyezni a palettán...

reKorrekt 2010.07.06. 08:20:45

A pólókon nem látszik; a "Cum Deo Pro Patria et Libertate" (Istennel a Hazáért és Szabadságért) volt rájuk írva?

Samott 2010.07.06. 08:38:48

Ez hihetetlen, nem gondoltam volna hogy a szocik pincerruha tiltasat is lehet meg alulmulni. De a jelek szerint sikerult.

WT 2010.07.06. 08:55:12

Továbbá: minden katonát, vadászt, természetvédőt és zöldet is letartóztatni. Mert ezek is zöld pólót hordanak.

Marcellusca 2010.07.06. 09:02:04

@Donna (Cara)mba: Az a kérdés, hogy mit formáz/jelképez az az amulett. :)
Kereszt? Valamiféle csillag? Ne adj' Isten, pogány jelkép? :))))
Misztikus, hatalommal/hatással fekruházott ásvány/kő? :DDDD

Válogassad megfele a kiegészítőket is!!!
A pólók/blúzok színét meg végképp jól gondold meg!
xDxDxD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 09:22:13

@Marcellusca:
Én javaslom a ruházati veszély elkerülésének azon módját, - ha megfelelően esztétikus dekoltázsokról van szó - hogy ne vegyen fel ilyen veszélyes holmikat egyáltalán az illető. Nem megfelelően esztétikus dekoltázsok esetében a csador viselésére biztatnék :)

eszkep 2010.07.06. 09:29:16

Azért remélem ekkora magaslabdát nem dobtak fel a gárdisták, hogy nem voltak a pólok szabad forgalomba helyezve (csak nem Kínából származnak?). Mindenesettre a Hírszerző cikke alapján elég nagy humbuk a VPOP nyilatkozata. A 900 Forintos becsült darabár mókás, ennek töredékéért vámkezelik a pólokat. Olyan meg sehol sincs a Vámkódexben, hogy az utcán levesznek végfelhasználóról egy ruhadarabot, mert nem tudja igazolni az áru származását.
Mondjuk, ha Pintér folytatni akarja ezt az "ízlésterrort", az elég nonszensznek tűnik.

Marcellusca 2010.07.06. 09:35:06

@Conv: Na, mánis kirekesztő lennél?!
Tessen minden nagy dekltázst megnézni! :DDDD

eszkep 2010.07.06. 09:35:11

Egyébként ha a FIDESZ-nek nem tetszik a gárda, nem úgy kell ellene harcolni, hogy betiltjuk az összes ruhadarabot, hanem úgy, hogy erős közbiztonságot teremtünk (a választási ígéretnek megfelelően), és nem lesz "igény" a gárdára.
Perzse akkor is vicces, hogy az állam nem tart igényt önkéntesen segítségére pl. katasztrófa idején, mert őket Magyar Nemeti Gárdának (vagy akárhogy is) hívják. Megjegyzendő, Orbán a parlamenti beszédében mindenkínek (többek között az elítélteknek) köszönetet mondott, aki közreműködött az árvizi védekezésben kivéve a gárdistákat. Pedig a kormányváltás előtt (az ögyvezető kormány ideje allatt) több gárdista volt (önként) a helyszínen, mint katona meg rendőr összesen.

eszkep 2010.07.06. 09:42:56

@zero: Miért? A tegnapi posztok kimondottan bugyuták voltak. Elhiszem nektek, hogy nem szándékosan írtok hülyeséget, de a butaság nagy úr. Meg a csürhe effektus is... (Ez utóbbit nem én találtam ki, létező pszichológiai jelenség.)

z666 2010.07.06. 10:05:23

@Brudekk: Akkor vagy demokrata, ha mindenben egyetértesz a zsidókkal.
Ha nem értesz egyet valamiben, náczifaschiszta vagy. Ennyire egyszerű...

Brudekk 2010.07.06. 10:21:59

@Conv: az én véleményem, hogy egy propaganda-film vetítése vagy egy fasiszta könyv felolvasása nem egy kategóriába tartozik egy vallási szertartással... már csak azért is, mert az utóbbival nem nem akarnak megbántani senkit szándékosan. (megbántani, igen... nem testi sértéssel, hanem személyében - mondjuk úgy, hogy nem ismernek el valakit származása miatt teljes jogú embernek). ha nekem mondjuk nem tetszenének a katolikus körmenetek, mert esztétikátlannak tartanám őket, vagy mert szerintem gátolják a forgalmat, azért nem jutna soha eszembe, hogy be kéne őket tiltani, mert tiszteletben tartom, hogy egyesek vallási életéhez hozzátartozik, illetve tudom, hogy nem akarnak személyemben megbántani vele.
engem pl. személyemben nem sért a gárdaegyenruha, vagy egy Mein Kampf-felolvasás (báár ha jól tudom a Mein Kampf a magyarokról sem éppen kedveskedve ír), de vannak, akiket igen.
és nem valami parlamenti bizottságnak vagy egy bíróságnak kellene dönteni arról, hogy minek a vetítése/felolvasása sérthet egyeseket, hanem maguknak az embereknek kéne végiggondolni: ha én, aki ahhoz eléggé demokratának érzem magam, hogy úgy akarok öltözni, ahogy nekem tetszik, azt akarok nézni/olvasni, ami nekem tetszik, akkor ahhoz vagyok-e elég demokrata, hogy másokat tiszteletben tartsak, és ne az ő identitásukat sértő módon viselkedjek.

Brudekk 2010.07.06. 10:30:41

és még valami: ha valaki sértőnek tartja Alivaje rabbi metróbeli táncikálását, de közben Mein Kampfot olvasgat fel, amivel pedig Alivaje rabbit sérti meg, az ugyanazt csinálja, amit ő maga is elítél... tehát ilyen esetben nincs is joga tiltakozni. ellenben ha engem sért a rabbi tánca, de ennek ellenére nem teszek olyat, ami őt sértené, akkor megvan az erkölcsi alapom, amiről tiltakozhatok a viselkedése ellen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.07.06. 10:35:13

Az itt olvasott kommentek tükrében elképzelhető, hogy a bizonytalanok továbbra is a Fideszre szavaznak az önkormányzati választáson? Biztos, hogy nyerhet Tarlós ilyen Fidesz-taktika mellett? Ilyet én még nem láttam! Orwell és Kaffka írt egy közös könyvet, amit a Fidesz megvalósít.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2010.07.06. 10:40:41

maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Bihari+utca&daddr=M%C3%A1zsa+utca+to:47.481075,19.121876+to:Jegenye+utca&hl=hu&geocode=FcB71AIdytIjAQ%3BFZt_1AIduNcjAQ%3B%3BFSaF1AId-scjAQ&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=2&sz=16&via=1,2&sll=47.480886,19.12724&sspn=0.009629,0.022724&ie=UTF8&t=h&z=16
Na akkor mi is ez?
A.; pont a VPOP
útvonal: "Chinatown" körbejárása.
B.; pont: innen viszik a Józsefvárosi piacra a kínai ruhát, hamis parfümöt stb...

Csak a szomszédba kellene átsétálni srácok... meg a "józsit" hermetikusan lezárni és_ott_razziázni bmeg.
pfejjj, motskoschgetzik... (köp)

dr. Aullah 2010.07.06. 10:44:18

@Brudekk: Ferdítesz, mert nem ugyanaz. Ez oylan mint a dohányzás: Engem zavar a dolog, de ha magában, zártan csinálja, akkor hajrá. De ha olyan helyen, ahol bárki láthatja, ráadásul engedélyt sem kért tőle, hogy csinálhatja e, akkor az zavar.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 10:53:32

@Brudekk:
Nos, a szóban forgó nyilvános helyen tartott vallási szertartás ami karácsonykor örömtánc formájában elkövetődött, Jézus keresztre feszítésének ünnepléseként történik.
Ez szerinted nem sérti a keresztény hitű embereket.
A zártkörű irodalmi felolvasóest viszont bárkit is sért aki nincs ott.

Fura egy madár vagy.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 10:57:01

@Brudekk:
ugye Te is tudod, hogy Te nem demokrata, vagy liberális vagy, hanem részrehajló libbant?
Milyen alapon tudsz egy nyilvános helyen történő dolgot, melyet az is lát aki nem akar, és akit zavar, elkerülni nem tudja, egy zártkörű rendezvénnyel összemosni?

Jurganov 2010.07.06. 11:20:33

@Brudekk: itt azért belefutottál :)
"és nem valami parlamenti bizottságnak vagy egy bíróságnak kellene dönteni arról, hogy minek a vetítése/felolvasása sérthet egyeseket, hanem maguknak az embereknek kéne végiggondolni"-vagyis ha érdekel megnézed, ha nem akkor nem, ám te valami olyasmit írtál, hogy "a demokrácia tűrje el, hogy antidemokratikus nézeteket propagáló filmeket vetítsenek filmklubokban?" vagyis az ember eldöntheti, hogy érdekli-e mondjuk a hollókoszt/kommunista rezsim viselt dolgainak más szemszögből történő megvilágítása, de mégsem? vagyis tiltsa be a rezsim de mégse tiltsa be, hiszem az nem demokratikus? amennyiben demokrácia van akkor majd az emberek eldöntik, amennyiben diktatúra van akkor majd a hatalom eldönti, de a kettő együtt nem megy.
a vallási mókánál ue a helyzet.amennyiben demokrácia van eldönthetem mely vallásban hiszek ( és nem szenvedek hátrányt miatta), amennyiben pedig nem akkor venni kell egy kipa-t :)

szmoker (Homo Trollicus) 2010.07.06. 11:46:39

@Noname Cowboy: zsidó zsidónak nem farkasa, csak a gojnak, vagymi.
Most majd megent lehet mondani, hogy "mi mindent meg akarunk tenni a Zemberekért, de a nemzetközi helyzet nem teszi lehetővé. Idén még rossz lesz, elvtársak, de jövőre már nagyon jó."

Valandil 2010.07.06. 11:47:22

@Donna (Cara)mba: Ha jó a ruha színe, akkor izgatásért fogják magácskát bevinni. És ez tényleg az: még nem is láttam azt a dekoltázst, de már sokat gondolok rá. :D

arlequin 2010.07.06. 11:48:47

@Conv:
épül a fityiszviktatúra.

mintha nem szóltunk volna előre...
ilyenkor kövér könnycsepp gördül nevető ajkaimra.

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 11:54:00

@Marcellusca: Jó, mindig rendes voltál velem, megfogadom a tanácsodat:)
Felveszem az általam ki nem állhatott narancssárga pólót, és leváltom az amulettemet egy szivárványszínűbe játszó csillagra;-DDDDD Az jó szín, minden benne van;-DDDDDDDDDDDDDD

Csak egyet nem tuttttam még eldönteni: hány ága legyen a csillagnak, hogy 5 is legyen, 6 is legyen, de szükség esetén akár 11 -->n-ig is (sohase lehet ugyebár tudni). Mert a színét azt jól kieszeltem: van benne vörös, narancssárga, kék-fehér, zöld - ami csak kell.
Bár, most hogy felsoroltam a színeket, mögen elkezdtem aggódni: fekete az nincs benne, meg talán barna se talán?

A fene egye meg, a végén még kötelet kell hordanom, ha röpke ideig is:(

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 11:55:49

@Valandil: Ejnye, Valandil;-)
Már ennyi örömöm se maradjon? Narancs-csádor tetőtől talpig?:)))))

dr. Aullah 2010.07.06. 12:01:08

@Donna (Cara)mba: Képet kérünk róla, hogy el tudjuk dönteni, hogy veszélyben vagy-e :D

Marcellusca 2010.07.06. 12:02:50

@Donna (Cara)mba: Hehe!
Mit gondolsz, én miért nem írtam, hogy hány ágú legyen a csillag, vagy milyen színű ruhát és kiegészítőt vegyél fel? :)))
Feketét (a melegre való tekintettel) ne vegyél! Az mást jelent. :)
Valami fiatalos (mer', hát, úgyis az vagy), színes, nyári rucit. :DDDDD

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:04:48

@WT: Hordjanak rózsaszín bébi-dollt! (bocs Ufo-Tardai Arc. Plagizállak:(

Hozzá pink zokni, ciklámenbe játszó gumicsizmát vagy eperszínű bakancsot!

De lehet narancssárga baby-doll, hozzá barackrózsaszín alsógatya, amihez kitűnően illik a fáradt rózsaszínű bakancs, lazac-rózsapiros strimflivel:)))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:09:50

@Marcellusca: A narancsszínű csádor mellett döntöttem:)
Kiegészítők kérdése ezzel kipipálva;-D, úgyse látszik semmi ki alóla, csak a szemem. Igaz, az viszont nem narancssárga, még csak nem is éretlen narancssárga:(

A fenébe, pedig én a dögös feketét is kedvelem:) Imádom a fekete harisnyát is!

Na, mindegy, megmaradok a narancsnál:(((

Mégis jobb, mint egy kötél a nyakamba:)

Marcellusca 2010.07.06. 12:17:07

@Donna (Cara)mba: Azé', azt tudnod kell, hogy a jómódú muszlim nők, a csador alatt, igen divatos, menő cuccokat hordanak. :D

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:17:26

@Aullah: Az nem tartozik a te illetékességi körödbe ;-DDDD

Azt rendőr dönti el, a helyszínen:) Az a közeg, tudod (nem, nem az eljáró szerv, az kompromittáló elnevezés tisztességben megőszült rendőreinkre nézve:))))))))))))))))))))))))))))))))
Ahogy a sün sem adekvát és pol korrekt elnevezés:)

Ebbe hadd ne merüljünk el:) Van nekik gumibotjuk, paprikasprayük, mi más kellene egy közegnek?;-DDDDDDDDD Osztódással szaporodnak különben is, nem tudtad? Így garantált a szabvány, megbízható minőség:)))))))))))

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:20:20

@Marcellusca: Nem mondooood??????
Majdnem mesélni akartam egy aranyos sztorit, de mivel a fiam érintett benne, inkább leteszek róla. Hogy az ember miket tud meg kedves, jólnevelt gyermekéről? Még hogy azt tudja, hogy az ágy nem csak alvásra való, nem a gólya hozza a kisbabát, de hogy mi egyebet azonfelül? Húh, na nem, pirulok...

Marcellusca 2010.07.06. 12:23:27

@Aullah: Mármint, konkrétan a dekoltázsról. Is. :DDDD

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:26:11

@Marcellusca: @Valandil: @Aullah: Témát, azaz színt váltunk, mert mingyárost kirepít innen Zero:((((((
Szétoffolunk mindent, és komolytalanok is vagyunk.
Még a Fidesz is megró, hogy élcelődünk a zöld gárdaruhán!:((((

Marcellusca 2010.07.06. 12:29:41

@Donna (Cara)mba: Egy dokumentum filmben volt róla szó.
A zasszonyok csadorban mászkáltak a városban, de otthon - főleg, mikor kimondott csajos bulit tartanak - a legújabb divatnak megfelelő rucikat veszik fel. Azonkívűl rendesen sminkelik is magukat.
Persze, ezeket más nem láthatja, de egymásközt villoghatnak.

A NŐ, mindenhol NŐ. :DDDDDDDDD

Marcellusca 2010.07.06. 12:31:16

@Donna (Cara)mba: Hehe!
Ne jöjjünk zavarba, menjünk az avarba! :DDDDDDDDDDDDD

Brudekk 2010.07.06. 12:37:50

@Conv: nem akartam összemosni semmit (egyébként nem "zártkörű" felolvasóestről volt szó még az előbb), én a különböző cselekedetek mögötti elvről beszéltem. amugy nyilván minden eset egyedi, még két nyilvános esemény közt is van különbség.
nem húzok egyik oldalra sem, mivel ahogy írtam, egyik dolog, egyik felhozott példa sem sért engem személyemben. de el tudom fogadni, hogy másokat igen. mások tiszteletben tartása mindenkinek (ha így neked jobban tetszik:mindkét oldalnak) kötelessége (lenne).

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:44:18

@Marcellusca: Á, a végén szívből nevettem a huncutságokon:)

A FÉRFI az meg minden korban, mindenhol FÉRFI:)

Brudekk 2010.07.06. 12:45:02

@Jurganov: nem tudom,hogy amikor a demokratikus és antidemokratikus nézetekről írtam, azt miért lehetne úgy értelmezni, hogy "kommunista rezsim viselt dolgainak más szemszögből történő megvilágítása"-ra gondoltam... ezt nemtom hogy lehet idekeverni...
demokráciában az ember azt gondol, amit akar,mert szabadságában áll, de tenni nem tehet meg bármit... demokrácia csak demokratákkal működik, akik hisznek a demokráciában,és demokratához méltón viselkednek. ennyi.

dr. Aullah 2010.07.06. 12:45:18

@Marcellusca: Én nem arra gondoltam. :D De te ha igen.... akkor ejnyebejnye :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 12:49:53

@Brudekk:
"... mondjuk, ha én felolvasó estet tartok a mein kampfból német nyelven, olyanoknak akiket érdekel és hajlandóak fizetni érte, hogy az én hangomon hallják azt felolvasva..."

ez semmiképpen nem nyilvános rendezvény, mivel fizetni kell a megjelenésért.

"mások tiszteletben tartása mindenkinek (ha így neked jobban tetszik:mindkét oldalnak) kötelessége (lenne)"
ezzel teljesen egyetértek, de míg a politikai megmondóemberek (főleg a hivatásos rettegő "baloldaliak" és "liberálisok") ezt nem így gondolják, addig azt kell mondjam, bizony itt sem szólás, sem gondolatszabadság nincs. Bármennyire is erőltetik ennek létét a köztudatban elfogadásra. ha pedig a baloldali bérrettegők állami, kormányzati szinten elérik az ilyen pártos véleményszabadság korlátozást , addig azt is kijelenthetjük, hogy bizony szellemi diktatúra van, mely olykor-olykor a valódi diktatúra jegyeit viselő cselekedetekben nyilvánul meg, a szabadság és egyenlőség liberális elvei nevében. Ami nem kicsit fura számomra.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 12:51:32

@arlequin: bolondokra nem hallgatnak :)

Ám látod, a naridroidoknak még most sem látható annak igazsága amit nem hittek el, pedig itt van az orruk előtt.

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 12:53:28

@Aullah: Vigyázzatok, mert a Fidesz leolvassa a gondolatokat és rögzíti egy hatalmas adattárolón:)

A NER-ről egy szó se, inkább huncutságokon jár az eszetek?
Ez most politikai óra, tessék inkább népünk és pártunk szétválaszthatatlan egységéről értekezni:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 12:56:59

@Brudekk:
A demokrácia a többségi akarat diktatúrája voltaképpen, tehát semmiképpen nem nevezhető szabadságnak. Jelen formájában pedig végképp nem. Jelen formájában a 70-es IQ-val rendelkező, életében a gazdaságban semmi hasznot nem hajtó állampolgárnak ugyanolyan szavazati értéke van, mint a 140-es IQ-val komoly termelőerőt képviselő és gazdaságélénkítő tevékenységet végző állampolgárnak.

Ez bizony egy olyan társadalmi berendelkezésben, mely a gazdaságra épül nem logikus, mitöbb, szerencsétlen megoldás.

dr. Aullah 2010.07.06. 13:00:51

@Donna (Cara)mba: Enyémet tuti nem. Úgyan is, amikor jövök kommentelni ide, mindig előtte felveszem a celofán sapimat, ami megvéd :D

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 13:08:03

@Aullah: Hm, jó ötlet. Egy sima bevásárló szatyor nem teszi meg? Mer' akkor én is felhúzok egyet a fejemre:))))))
Nem mindig pol korrektek ugyanis a gondolataim:(((

Kicsit Karcos 2010.07.06. 13:29:20

Ismeretlen eredetű, Árpád-sávosra emlékeztető ruhák, kellemes zene Artisjus-matrica nélkül:

sportgeza.hu/futball/2010/vb/cikkek/larissa_mindenkeppen_levetkozik/?rnd=737

Brudekk 2010.07.06. 13:58:29

@Conv: egyetértek, a többség diktatúrája szerintem sem szabadság - azzal a kiegészítéssel, hogy szerintem a demokráciának nem feltétlen kéne ezt jelenteni, vagyis hogy ez a fajta szavazáson/képviseleten alapuló rendszer nem A Demokrácia, csak egyfajta szerencsétlen kísérlet a demokráciára... szóval ebben tényleg egy véleményen vagyunk :D én nem is azt mondatm, hogy nálunk demokratikusan működnének a dolgok... csak azt, hogy aki magát demokratának vallja (legyen politikus vagy átlagember), és demokratikus jogokat követel, az tartsa be a demokratikus kötelességeket! függetlenül attól, hogy másoktól ezt látja-e...
(és a másik: akkor itt még mindig a "nyilvános" értelmezésében volt a különbség, és a félreértés forása :P a nyilvánosságot én úgy értelmezem, hogy csoport/tömeg előtt zajlik valami, tehát nem úgy, hogy bárki láthatja.)

Prof. Dr. Simon Templar 2010.07.06. 14:00:58

@Illúzióromboló kockacukor: Az EU szabvány szerint vadászaton narancssárgát is lehet viselni. A hajtóknak. Hogy ne lűjék le őket a gonosz, zöld ruhás vadásznáczikok

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 14:19:31

@Brudekk:
A nyilvánosság pedig azt jelenti, hogy bárki láthatja, az is aki nem akarja.
Éppen ezért nem nyilvános esemény pl egy rendezvény, melyre meghívóval, vagy jeggyel lehet bejutni.

Valandil 2010.07.06. 14:21:47

@Donna (Cara)mba: "A NER-ről egy szó se, inkább huncutságokon jár az eszetek?" - A magyarság fogyásának a problémáján dolgozunk itt. A trendet meg kell fordítani! (Egyébként is tudhatná, hogy a férfiban nincs elég vér a megfelelő működéshez: vagy gondolkodik, vagy fajfenntart.)

arlequin 2010.07.06. 14:27:01

@Valandil:

"gondolkodás nincs! enyém lesz a kincs!"

ha nem ismernéd akkor Stanislaw Lem: Kiberiáda c. örökbecsűjéből származik.

Valandil 2010.07.06. 14:39:23

@arlequin: Kérem ne sértegessen! :D (Miazhogy, nagyon is!)

@Donna (Cara)mba: Előzetes normakontroll is létezik ám. Én, mint nem tisztességben megőszült ex-sün szolgálhatok ilyennel a kérdéses dekoltázs vizsgálata után... ;)

loláb 2010.07.06. 15:08:39

Al caponét is adócsaláson buktatták le. Nekem tökmindegy mit találnak ki, de tüntessék el ezeket az idiótákat a közterületről.
Ha "ismeretlen eredetű zöld pólókkal" akkor azzal. A buzik fele ennyire sem irritálnak, mint a gárda, pedig őket sem szertetem.

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 15:26:06

@Valandil: Kedves Valandil!

Írod: "Egyébként is tudhatná, hogy a férfiban nincs elég vér a megfelelő működéshez: vagy gondolkodik, vagy fajfenntart"

Hát ez a mi óriási szerencsénk:) Ezért mikor melyik "működést" tartjuk célszerűnek vagy örömtellibbnek, azt választjuk;-D
Pontosabban ráutaló magatartással azt érjük el:-DDDD

Annál tragikusabbat el sem tudnék nememre nézve képzelni, hogy Te/Önök (de inkább tegezzél) egyidejüleg gondolkodnátok és fajfenntartanátok:(((((

Kiveszne az emberiség...

Jól megtervezte ezt a Bölcs Természet:) Egyszerre csak egyre szabad egy férfinak koncentrálnia;-D
Törődj bele:) Így van ezzel más sorstársad is...

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 15:29:05

@Valandil: Előzetes normakontrollt csak az Alkotmánybíróságtól kérhetek...
Sajnos meg kell kerülnöm felajánlott szakértelmedet (amelyben egy percig se kételkedek).

De a jogállamiság mindenek felett:))))

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 15:32:12

@Valandil: De azért mindenképpen szeretném kifejezni nagyrabecsülésem, mégpedig az alábbi mondatodért:

"Én, mint nem tisztességben megőszült ex-sün ".

Hatalmasat javítottál a népszerűségi skálán nálam;-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 15:34:55

A zöld a béke, a természet és a nyugalom színe. Mellesleg, kiváló álca a nicaraguai dzsungel közepén. A zsaruk, úgy néz ki, nem vizuális típusok.

Képeket akarok!! Addig nem hiszem el, hogy póló miatt vegzálták a népet, míg nem látok egy-két ruházatától frissen megfosztott gárdistát. >)

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 15:47:15

@neccharisnyás útonálló:
Igazad van:)
Fő az átláthatóság, akarom mondani a láthatóság:))))))))
Különben hogyan hinnénk el bemondás alapján? xD

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 15:48:24

@neccharisnyás útonálló:
Igazad van:)
Fő az átláthatóság, akarom mondani a láthatóság:))))))))
Különben hogyan hinnénk el bemondás alapján? xD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 15:50:43

Mi van, ha Hien drágajó szülei gyártatták azokat a pólókat a becsempészett vietnámiakkal???

Ó, jut eszembe, a ruhatáram 85%-a zöld. Meg jórésze másodkézből, angoloktol. No, majd ellenpontozok az egyszem narancsszín pólómmal, meg a rikító neonnarancs körömlakkommal. Azt már úgyis lefideszezték egyszer. De jól megnézheti magát az a vépéópés zsernyák, amelyik vetkőztetni próbál ellenőrzés címén, az hétszentség.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 15:53:34

@Donna (Cara)mba: Régi bölcs mondást idéznék:
"Hiszem, ha látom."

Viszont, ha elég sokáig lesz napirenden a gárdistavetkeztetés, lehet, el fogok kezdeni gondolkodni azon a rendészeti fősulin. :D

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 15:58:49

@neccharisnyás útonálló: Nem rossz ötlet:) Hivatalból "nézegetni" igazi férfiakat;-D
Irigyellek, hogy te még pályaválasztás előtt állsz:(((((

Nekem ez már kimarad az életemből:(

Azért elméleti síkon küzdök az egyenjogúság mellett.-) Ne csak férfi vetkőztessen, motozzon és tapizzon nőt, hogy van-e nála mondjuk vállról indítható rakéta;-DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 16:17:51

@Donna (Cara)mba: Á, francokat. Már útban van a papírom, csak a mai világ olyan, mint egy nyilvános WC: vigyél magaddal annyi papírt, amennyit tudsz, mert a tartóban tutira nem lesz.

Ja, mondtam már, hogy zöld a szemem?

Donna (Cara)mba 2010.07.06. 16:23:35

@neccharisnyás útonálló:
Na most akkor zöld szemmel ... háát nem is tudom....
A zöld póló az nem polkorrekt öltözet, de hogy a zöld szemmel kapcsolatosan van-e valami előírás, azt nem tom...

De a blogozó fiúknak semmi kifogása nem lesz a zöld szemeddel kapcsolatosan, azt tutira garantálom. Férfibolondító szemszínnek tartják...

Ha nekem zöld szemem volna...

Marcellusca 2010.07.06. 16:41:01

@neccharisnyás útonálló:
"Ja, mondtam már, hogy zöld a szemem?" - Akkor Nálad mindig szabad jelzés van? Bármikor átmehetek rajtad? :DDDDDDDDDDDDDDD

Bocsi, magaslabda .... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 16:53:50

@Marcellusca: Hé! Komolyan mondom, ez eddig az egyik legértelmesebb csajozósszöveg, amit eddig hallottam. Az már más kérdés, hogy mennyire hatásos.

Döntöttem. Csütörtökön megyek fel Nagyfaluba. Magamra rángatom a mélyen dekoltált ZÖLD felsőmet, hajamba kötöm a ZÖLD indiai selyemkendőm, amolyan hippisen, kis festékkel 3szorosára nagyítom a szemeimet és nagyokat fogok kacsintgatni a sünfiúkra.

Amúgy se vágom, mi ez a hiszti a színekkel. Ajánlott beszerezni egy szelidített muslicarajt. Igazoltatáskor sünikre ráengedni. Bogarakkal a szemükben azt se vágják majd, hogy ruha van-e rajtad, nem hogy milyen színű!

Marcellusca 2010.07.06. 17:01:23

@neccharisnyás útonálló: Fúúúúú {ábrándos, elrévedő tekintet} ..... :))))))

És, ha ehhez, valami kis malachit vagy jade köves ékszer/bizsu kollekciót is magadra aggatsz, akkor ne csodálkozz, ha feljelentenek/előállítanak izgatásért! :DDDDDDDDDDDDDD

fokabacsi 2010.07.06. 17:01:57

Egyre valószínűbbnek látom, hogy aki politikusnak áll, az agyilag zokni lesz, ahogy a seggét beletette a parlament padsoraiba. A nagyon tisztelt rendőrségünket, pedig a divat korrigálására használják eme elmebeteg politikusok. Hiába, qrva nehéz a diktatúrából demokráciába átlépni. Talán a most tizenéves korosztály, ha nem kretén nevelést kapnak. De ilyen abszurditást, hogy a rendőr vetkőztet , ekkora állatságot elképzelni sem tudtam eddig. "Sok dolgok vannak földön és egen Horatio, mintsem bölcselmetek felfogni képes "

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 17:07:18

@Marcellusca: Van karkötőm, apró kövekből. Meg csilingelő fülbevalóm. Jó lesz? :DDDD

Francnak nem költözöl Írországba, a ződszemű, vörös némberek földjére. XD

Marcellusca 2010.07.06. 17:30:09

@neccharisnyás útonálló: Ja, ja. Nyaklánccal, amulettel vigyázni kell. :)))
Bár, ha megfelelő hosszúságú és a dekoltázsban megfelelő helyet foglal el .... :DDDD

A vörösökért nem nagyon vagyok oda.
Kevés néz ki jól, de amelyik igen, az nagyon. Főleg zöld szemmel. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 17:41:22

@Marcellusca: Bennem túl mélyen gyökerezik a vörösöktől való középkori félelem. Tudniillik, hogy az ördögtől valók. Ha meg még szeplősek is, sikítva menekülök.
Közben meg, oda meg vissza vagyok a szurtos ördögfiakért. Furcsa ez a világ, én mondom.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 17:42:41

@Marcellusca:

Nyakláncból milyet nem szabad?

Pornósnyakláncom nincs.

Marcellusca 2010.07.06. 17:48:30

@neccharisnyás útonálló: Aztat én nem túúúdom. :)
Csak utaltam Donna kommentjére: @Donna (Cara)mba: :DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 18:03:12

@Marcellusca:

Gondolom, azért erősen megnéznének, ha a nepáli szerencseszimbólumot hordanám bőrszíjon a nyakamban. 8)

hoplita 2010.07.06. 18:32:34

@loláb:
Abból a pár kommentedből ítélve, amit eddig olvastam az a meggyőződésem, hogy van valami bibi a nickeddel.
Konkrétan az előtag az okés, mert lónak ló vagy, csak nem láb, hanem fasz.
Ha meg van velük valami bajod, akkor próbáld eltüntetni őket te.
Ismerek néhányat közülük, olyat is, aki anyád hátán fog megbaszni, te majom.
:))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 18:37:08

@Conv:
Neked Fraulein Helga von Hüpschendorf.

:))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 18:37:31

@loláb:
mesélj milyen tettük, cselekedetük az ami ennyire zavar? :)

Marcellusca 2010.07.06. 18:49:17

@neccharisnyás útonálló: Ich küsse seine Hand, Fräulein! :DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 18:56:01

@loláb: Őőőő nem gondoltam, hogy a gárda tehet arról, hogy vannak informatikusok :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 18:57:03

@Marcellusca:

Grützi! :DDD

/figyeljünk azért arra a birtokos névmásra/

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.06. 19:00:44

@neccharisnyás útonálló:

Üüü, mennyi hülyeséget hordok itt össze! Le is lépek gyorsan.

loláb 2010.07.06. 19:03:17

@hoplita:
"Ismerek néhányat közülük..."

Madarat tolláról...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 19:13:13

@loláb:

no, mesélsz végre valamit ami zavar a gárdistásokban?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.07.06. 19:17:36

@Conv: Múltkor még a fekete ruha,most a zöld,aztán majd ha kék lesz a ruhájuk akkor az fogja zavarni.:))
Bazz! Engem maszopos koromban nem zavartak!

loláb 2010.07.06. 19:19:42

@Conv: Nem gondolnám, hogy volna értelme.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.07.06. 19:27:22

@loláb:
Én is erre gondolok, de azért, bár semmi értelme annak amit mondasz, mi meghallgatunk :)

@Tigeri:
Engem még a Tisá BeÁv és a Bármicvó közben sem zavartak :)

fokabacsi 2010.07.06. 20:13:50

Van egy csomó egyenruha fóbiás fszkalap, akiknek mindegy, ha polgárőrt, vagy rendőrt, Gárdást vagy katonai villanyszerelőt (akinek két villám van a hajtókáján) :-))) lát, egyből visítani fog. A cigány a figyelem miatt, mert nem lehet lopni, a zsidó meg a 66 évvel ezelőtti pár éves munka miatt. Ennyi.

ati27 2010.07.07. 11:54:31

@Seduxen:
Milyen glória? Inkább szent korona!

ati27 2010.07.07. 11:58:43

@ember a holdon?:
Rosszul tudod! Elvileg a saját szerzemény (ergo idézet) is jogdijas!! És ez nem vicc!

abandi 2010.07.07. 19:31:01

Ez annyaria durva, hogy már a lexebb kategória!
Megmencsük, meg új alapokra hejjjezzük a nemzeti összefogás izét....
Hogy is van ez héberül?
A kurva anyátokat, strici apátokat finnyúk!!!

fokabacsi 2010.07.07. 20:32:11

@abandi: Ez hűen mutatja a "törvényhozóink" szellemi színvonalát. Mint az általuk meghozott törvények.

trojka 2010.07.08. 07:19:14

Nem tudom, milyen lesz az uj magyar zászlo, mert ugye ebben is van zöld...lehet, hogy kék lesz, dávid csillaggal és "albérlöként" lesz benne egy szekérkerék is...

Brudekk 2010.07.08. 12:15:10

ha néhány hasonlóan tettre kész ember összeállna, munkásőr-ruhát venne, és Vörös Gárdának nevezné magát, az ellen meg gondolom a magyargárdások tiltakoznának leghangosabban :P
már el is képzeltem... a két Gárda tagjai együtt kaszálják a parlagfüvet, együtt töltik a homokzsákokat, aztán jól kitapossák egymás belét xD

RobÚr 2010.07.08. 12:50:55

@zero:
Vicc bazdmeg.
Az ázsia centert mikor nézik meg?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.08. 17:13:58

@Brudekk: Vörös Gárda? Beugrottak Szamuely terrorlegényei.... kezem pedig azonnal keresni kezdte a partvisnyelet, mint lehetséges támadófegyvert.

Magyarországom · http://magyarorszagom.blog.hu/2011/02/15/europa_masolja_az_orban_kormany_politikajat 2010.07.20. 12:57:21

Van egy VI. kerületben bejegyzett cég, amelynek ír tulajdonosa kb. 350 MióFt-ot sikkasztott a vevők befizetett pénzéből. Emellett kb. 400 MióFt adót nem fizetett be.
A VPOP 2 évig nem nyomozott, csak az ügyészség kifejezett utasítására. Azóta is eltelt 1 év.

Érthetetlen miért, de bizonytalan eredetű zöld pólók esetében viszont gyorsan cselekszenek.

Remélem nem az a prioritás, hogy a csalókat futni hagyjuk, a zembereket meg letartóztatjuk.

süti beállítások módosítása