Skip to content


       Szűrés lista

219 cég és magánszemély 95 milliárddal tartozik az APEH-nak

Az állami adóhatóság - a negyedévet követő 30 napon belül - közzéteszi azoknak az adózóknak a nevét, lakóhelyét/székhelyét, telephelyét, a megállapított adóhiány és jogkövetkezmény összegét, akiknek (amelyeknek) a terhére az előző negyedév során jogerőre emelkedett határozatban magánszemélyek esetében 10 millió, más adózók esetében 100 millió forintot meghaladó összegű adóhiányt állapított meg. Feltéve, hogy az erről szóló határozatban előírt fizetési kötelezettségüknek a határozatban megállapított határidőben nem tettek eleget.

A listán összesen 219 vállalkozás illetve magánszemély neve szerepel. A legnagyobb mértékű jogerőre emelkedett adóhiánya a People Rent Magyarország Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Kft-nek volt az előző negyedévben. A cég időközben felszámolás alá is került maga mögött hagyva mintegy 2,1 milliárd forint adóhiányt és további 1,9 milliárd forint jogkövetkezményt.

Egymilliárdot meghaladó adóhiánnyal a lista első 8 helyezettje érintett. Jogkövetkezményekkel együtt számolt milliárd feletti tartozást pedig 19 cég halmozott fel. A felsorolás összesen 49,72 milliárd forint adóhiányt és 44,85 milliárd forint megállapított jogkövetkezményt tartalmaz. A listán szereplő cégek és magánszemélyek átlagos tartozása pedig meghaladja a 225 millió forintot. A legnagyobb összegű adóhiánnyal rendelkező magánszemély Vlaszák György orgoványi lakos, aki jogkövetkezményekkel együtt több mint 220 millió forintos tartozást halmozott fel.

Lista pdf-ben.




Én ezt nem értem ...

Ez a fél bankadó, bassza meg ...

Hogy lehet magánszemélyként 220 millió forint adótartozást összeszedni? Nem azért van az APEH, hogy ez ilyeneket már csírájában elkapja?

És most ilyenkor mi történik? Levelezgetnek a cégekkel meg a magánszemélyekkel, aztán ennyi?

Tényleg nem értem ... ez a pénz valahol megvan, hiszen nem fizette be az adót, kvázi ellopta. Kimegyünk, letartóztatjuk, a pénzt, vagyont felhajtjuk, lefoglaljuk, az illetőt meg bekúrjuk a börtönbe.

Az esti Híradóban meg minden ilyen esetről beszámolunk, hogy a többi adócsalónak eszébe se jusson megpróbálni ...

Címkék: apeh

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr442171220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Algopirin 2010.07.23. 21:07:31

@The Glow: Relatív. Tényleg kapjanak soxor ennyit. De egyszer látnék vagyonvizsgálatot pl azoknál az embereknél akik segélyezettek, sosem dolgoztak és mégis 3-500 nm-en tengetik életüket. Foglalják le, szántsák be sóval, nemérdekel. Ehhez persze jogi háttér is kell. De tényleg az van, hogy konkrétan baszogatni csak azt tudják, aki jövőre is ugyanazzal a vállalkozással szeretne működni. Meg 20 év múlva is ugyanazon a -bejáratott- néven akar élni. Szar a rendszer az a baj. Remélem a vpop-s összeolvadással lesz pár hatékony, látványos akció is. Csak úgy lazán elrettentő célzattal.

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2010.07.23. 21:09:52

@fedélzeti kompót:
szerintem azt ,hogy valaki nem fizeti a megrendelt és elvégzett szolgáltatást, /terméket, nem lehet elkerülni. Adott esetben nem is lelépésről van szó. Egyszerűen tönkre is mehet a megrendelő.

Ez az üzletben jelen lévő kockázat - persze a törvény védheti jobban a szerződést tisztességgel teljesítő felet, de a kockázat attól még mindig meglesz.

Ami a magyar szabályozásban durva, hogy az adózási kötelezettséget nem a megkapott pénz beérkezésétől, hanem a követelés kiállításától keltezteti. Magyarul olyan pénzek után kell adóznod, ami nincs nálad, és nem is biztos, hogy valaha nálad lesz. De, ha a soha meg nem kapott pénzből nem fizeted meg az adót, akkor te vagy az adócsaló.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 21:12:44

@ute444: "A feljelentés persze mehet a rendőrségre, aztán ki tudja lesz-e valami belőle..."
Hát igen, hős rendőrségünk is milyen jól működik...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.23. 21:13:44

@ikaljan: ". Magyarul olyan pénzek után kell adóznod, ami nincs nálad, és nem is biztos, hogy valaha nálad lesz. De, ha a soha meg nem kapott pénzből nem fizeted meg az adót, akkor te vagy az adócsaló. "
Ez igaz, ezen sem ártana változtatni.
Főleg miután az állami beruházásoknál is divat nem fizetni...

Semmi sem fekete vagy fehér. Mindenki sáros kicsit.

2010.07.23. 21:17:20

@fedélzeti kompót: Persze, hogy ki lehetne kerülni egy ügyvédi letéttel. De ha már n+1-szer dolgozott az adott fővállalkozónak kisebb munkákat, és minden rendben ment, netán még kicsit hízeleg is neki az illető, hogy "a korábbi jól végzett munkák után már látom, hogy rád bízhatom ezt a milliárdos projectet is" akkor bedől, mint a csiga a kanyarban - és utána ott áll kiköltekezve, és mehet panaszra a sóhivatalba, mire a polgári per lemenne, már rég kicsinálta az apeh meg a hitelezők.

qwert77 2010.07.23. 21:19:36

"(3) Az adóhatóság - a negyedévet követő 30 napon belül - közzéteszi azoknak az adózóknak a nevét (elnevezését), lakóhelyét, székhelyét, telephelyét, adószámát, a megállapított adóhiány és jogkövetkezmény összegét, akiknek (amelyeknek) a terhére az előző negyedév során jogerőre emelkedett határozatban magánszemélyek esetében 10 millió, más adózók esetében 100 millió forintot meghaladó összegű adóhiányt állapított meg, feltéve, hogy az erről szóló határozatban előírt fizetési kötelezettségüknek a határozatban megállapított határidőben nem tettek eleget."

Szerintetek ez azokra a cégekre vonatkozik, akik bevallják az adójukat majd elfelejtik befizetni??
Hát nem.
Sajnos a legtöbb hozzászólónak fogalma sincs, hogy ez mit jelent. Persze, lehet fikázni, meg más emberek, elvileg honfitársaid munkáját semmibe venni..Ez inkább elgondolkoztató, mint 95 milliárd jogszerűen megállapított, de behajthatatlan adóhiány...
Azt meg, hogy a fenitek mit jelentenek mindenki nézze meg maga, vagy kérdezze meg valakitől, aki ért is hozzá.

Homeoffice 2010.07.23. 21:34:00

Azért közröhej, hogy az állami szektor gyalogságát szidjátok mint a veszett.
Mi a faszomat tehet egy tűzoltó, egy rendőr-zászlós, egy apehos közrendű, hogy nem tudnak mit csinálni a nyakunkon élő tolvajbandával? A jog nem őket meg nem minket véd.
Itt veszekedtek, hogy kinek mekkora a fizuja.. (közben csenden megjegyzem, hogy hallottam olyan informatikusról aki 5 kiló alatt meg sem mozdult 8persze nem legálisan:)))
Jobb lenne, ha nem egymást tépnénk szét, hanem végre kipucolnánk ezt a szennyet itt a Kárpát-medencéből...

Algopirin 2010.07.23. 21:35:35

@Gunther: fegyverre. a dunába minddel. csak ez hozhat látványos és eredményes változást. Szerintem.

Homeoffice 2010.07.23. 21:36:53

@Algopirin:

Egyetértek. Bazzeg azért az szégyen hogy egy tanár hatod-heted annyit keres, mint egy seggvakaró informatikus....

Homeoffice 2010.07.23. 21:39:06

@Tigeri:

Nah most éppen mi bajod van a kommentemmel?:)

Algopirin 2010.07.23. 21:40:54

@Gunther: azzal nincs semmi baj. a baj a magyar infós, tanár és pl egy osztrák vagy amcsi infós, tanár fizuja közti fizetéskülönbségnél van. nem akarok csak egyszerű segés lenni. van ahol abból is vidáman meg lehet élni. hogy miért nem vagyok ott? nemtudom, mert hülye vagyok.

ute444 2010.07.23. 21:43:28

qwert77: igen, én is ezt próbáltam leírni, sokan nem ehhez a témához szólnak hozzá...

arlequin 2010.07.23. 21:43:48

@HollyFuck:

képtelen vagyok nem észrevenni, hogy nem válaszoltál. ez kezd egész súlyos kategória lenni.

ha pedig te jogászként dolgozol ott, havi száztizenvalahányért, akkor ezt a szép mesét vagy most hagyd abba, vagy erősen készülj fel a kirúgásra.

sok szép pillanatot.

Homeoffice 2010.07.23. 21:45:35

@Algopirin:

Figy, nem az infósoktól sajnálom a lóvét.

Algopirin 2010.07.23. 21:49:54

@Gunther: nyilván. tőlük sem. a tanaraktól sem. az infósoktól sem. én még sztojkáéktól sem. a maguk módján még "azok" is meg"dolgoztak" érte. van az a hülye olló, amit a közgazdászok emlegetnek. na az szerintem már nem olló csak két fél olló az univerzum kész szélén. az a baj. simor is kapjon 8 millát. akár többet is. de járjon elöl offsór nélküli jópéldával. és az a kurva rendőr se menjen a buszsávban. a boltos meg mosolyogjon. ilyesmi.....

Algopirin 2010.07.23. 21:50:31

@Algopirin: kész szélén=két szélén

arlequin 2010.07.23. 21:54:40

@Algopirin:

"a boltos meg mosolyogjon. ilyesmi..... "

nálunk mosolyog. mondjuk én is ;-D

egyébként teljesen egyetértek a hsz-el.

Algopirin 2010.07.23. 21:58:24

@arlequin: "egyébként teljesen egyetértek a hsz-el. " a nap fénypontja, köszi. :)

arlequin 2010.07.23. 22:12:16

@Algopirin:

nincs mit. ami igaz, a zigaz. oszt kész.

engem erre tanítottak. lehet programhibás vagyok, de megjegyeztem.
szép estét, s minden pillanatban 'fénypontot'!

oTTo$$ 2010.07.23. 22:15:14

ha az apehnal vagy semmivel sem vagy jobb mint barmlyik bunozo...
nem is ertem hogy jon valaki ahoz hogy egy ilyen szar rendszerben "dolgozzom"

oTTo$$ 2010.07.23. 22:25:53

figyi zero ezekenk a penzeknekj a nagy resze virtualis
nezzuk az elso heylezettek a Pepole renttet. eleve azzala a cellel jott letre hogy adot csaljon.
a cegeknek igy AFAS szamlara kell fizetniuk a munkabert. ( persze nem annyit hoyg abbol ki leheten fizetni a jarulekokat ) a people rent kifizeti ebbol az alkamazottat azt baszik befizetni a jarulekot. midenki orul. mi kovetkezik ebbol?
vagy befizetio a PR a jerulekokat --> drasztikusan csokkenek a berek
vagy az lesz ami most van. tidomasul kene venni hjogy enniy adot ma nem lehet kitermelni meg akkor sewe ha jol megy a ceg. vagy lehete de akkor nem keers senki tobbet 50ezernel.
ugyhogy elmehettek a picsaab a 110 nettoval az qrva sok!

aszekelyek 2010.07.23. 22:26:47

@volánrulz: beszedte. A diákhitelesektől az 5 ezer forintokat. Meg ha valaki csúszott pár hónapot, akkor az egészet egyösszegben követelte. Mer a vereselftársnak ez volt az elvárása, . No ebben kőkemények voltak. elmondanám, hogy a jelek szerint ez jelenti a gyurcsány és bajnai kormányoknak a jól végzett munkát. ISmerve a viszonyokat ezeknél az uraknál , még csodálkozni sem kell. ZAlatnait meg lesittelték. Meg sok mást is. Sokkal kevesebbért. Vélhetően ezek az illetők tudják a módját, hogy lehet megúszni és hagyják is nekik. Ez szerintem a morális deficit a kormányzásban és a z államigazgatásban. Nincs törvény előtti egyenlőség. HA lenne, jogállam lennénk, ez ilyen mértékben nem történhetne meg. Az a joó nevű kitanította még hagyóékat is. A sok adózó meg majd tartsa el az országot. JA és hoztak törvényt, szocik kisebbségben, hogy a cégtulajokat nem lehet ám lenyomozni, csak úgy....

KCB 2010.07.23. 22:31:28

"Az nem jutalom, ha nem a bér része....más részt meg, az apeh nem csak behajtokbol áll, vannak ott bevallás feldolgozok, folyoszámla kezelek, és a fizetés könnyitést adók, akik képzeld el...valami jot tesznek a cégekkel és emberekkel....és NEM BEHAJTANAK!!!!! "

Érdekes, a jutalmakat azzal szokták indokolni hogy a várton felül szedtek be pénzt.

aszekelyek 2010.07.23. 22:34:57

@oTTo$$: NEm lehet kitermelni. Akkor ezt a céget azért kellett volna azonnal bezárnia az APEh-nak. Tudod, ha nem életszerű egy adásvétel
,
simán lesittelnek embereket. A nyilvánvaló szándék miatt. Szóval azt meséld el, mennyi esett le a cégnek és kit fizetett le.Rudod valahol van az a hiányzó 25% áfás számláról.
Zsebben. CSak nem gondolod, hogy azt nem kéne kasszírozni, amikor a vakoktól a fehér botot is elvették már? A jó erkölcbe is ütköznek. Meg az adózás rendjébe is.

KCB 2010.07.23. 22:37:16

"Az nem jutalom, ha nem a bér része...."

Akkor hívják bérnek és kapják havonta.

Én amikor megkaptam a csekket a lakás illetékről, beadtam a kérvényt hogy ne kelljen már kicsengetni 700ezer forintot azonnal, mivel az önerőt is anyáméktól kaptam. Nem kaptam meg hanem helyette jövedelem vizsgálatot akartak. (sosem hittéák volna el hogy az önrészt is anyáméktól van) Cserébe felszámolták a jegybanki alap kamat dupláját amíg a kérvényemet bírálták, 2 hónap alatt 20ezer forintot! Felvettem személyi hitelt, hogy kifizessem.
Rohadjanak meg ott ahol vannak.

jpmjpm 2010.07.23. 22:38:46

"Ez a fél bankadó, bassza meg ..."

Nem tudom felvetették-e már előttem, de szerintem ez nem a tavalyi év termése, hanem úgy összesen az elmúlt 5-10-x év termése. Szóval nem lehet összevetni egy évnyi bankadó összegével.

Kicsit Karcos 2010.07.23. 22:40:50

Átolvastam a kommenteket, néhány kérdés (részben mások is feltették már):

- van-e arra valami csatorna, ahol az állami intézmények törvénymódosítást javasolhatnak? Én kötelezően tárgyaltatnám az ilyeneket az országgyűléssel.

- áfát mi a bánatos kankóért kell előre megfizetni? Cigánykodás ^ 3

- hogy lehet kft-je egy csövesnek? Miért nem kell valamiféle előéletet igazolni, mielőtt valaki korlátolt felelősségű társaságot alapít?

- tartozással terhelt céget milyen logika szerint jó, ha el lehet adni a hitelezők előzetes írásbeli, hatóságnak is megküldött hozzájárulása nélkül?

trojka 2010.07.23. 22:44:10

Igen. Es most ezek a "kis okosok" azt hiszik, hogy majd az APEH-hez hozzácsapott pénzugyörök meg fognak oldani minden problémát. Csakhogy, ugyanugy nem lesz továbbra sem semmiféle joguk, mint a rendörségnek. Legfeljebb, több lesz a "hösi halott" és az árva csalad...mindent a közért, semmit az egyenert...hol is hallottuk...

Száraz Monszun 2010.07.23. 23:03:58

Nagyon sok itt a tévedés és az indulat gerjesztette populáris megjegyzés a hozzászólásokban. Amit részben nem is csodálok, hiszen az APEH munkájába nagyon nehéz objektíven belelátni, hiszen az adótitok miatt az egyes ügyek szintjén nem lehet kommunikálni.

Én mint APEH-os hadd fűzzek hozzá néhány dolgot, aki nemcsak lámpavasazni akar, annak ajánlom olvassa végig, bár nem lesz rövid.

Többen nagyon helyesen már világosság tették, hogy ez a lista pontosan arról szól, hogy a hivatal folyamatosan tisztítja az adózói állományt, és nagyon nagy összegű megállapításokat is tesz. Aki még nem foglalkozott ilyennel, az előtt nyilván nem világos, hogy a magyar adórendszer sajátossága, hogy az adócsalók mindig is lépéselőnyben vannak. Mivel a rendszerünk önbevalláson alapul, az adófizetés elmulasztását csakis un "bevallások utólagos ellenőrzése" keretében lehet megállapítani. Ez amint a neve is mutatja, a bevallás benyútjását követően lehetséges jogilag, emiatt a hivatalnak nincs módja hogy bárki számára megelőlegezzen az adócsalás szándéka miatt bármiféle szankciót (nem is lenne helyes). Így tehát az ilyen milliárdos listák pont azt mutatják, hogy felkutatják és kizárják a rendszerből a csalókat a revizorok.

Természetesen mi a rendelkezésre álló eszközökkel igyekszünk meg is előzni az adócsalókat. Így van un "preventív ellenőrzés", melynek során az újonnan alakuló cégeket először a hivatal adatbázisai alapján kockázatelemzésnek vetik alá, majd a gyanús állományt ellenőrzés alá vonják 90 napon belül. Amennyiben a cég fiktív, vagy székhelyén nem található azonnal felfüggesztik az adószámát és kezdeményezik a törlését a cégbíróságnál. A törvény szerint az alakuló cégek legalább 20%-át kell évente igy átvilágítani, de minden évben ennél magasabb arányt teljesítenek a revizorok.

A végrehajtás vonatkozásában. Az APEH végrehajtási rendszere a leghatékonyabb és legolcsóbb végrehajtó szervezet az országban. (tessék kipróbálni, mibe kerül bármely adósnak egymillió forintos adótartozás beszedését elszenvedni, vagy egymilliós banki hitel bírósági végrehajtását elszenvendni - az adótartozás behajtása miatt kb 500,000,-Ft-al fog kevesebb végrehajtási költséget fizetni) Ugyanakkor emiatt jelentősen túl is terhelt. Kevesen tudják, hogy az adóhivatal nem csak adókat és járulékokat szed be, hanem mintegy 100 különböző jogcímen külső megkeresésekre is kénytelen eljárni ( néhány példa: parlagfű miatt kiszabott bírság, építési bírság, magánnyugdíj-tartozások, vissza nem fizetett diákhitel, szabálytalanul felhasznált lakáskassza, járványügyi bírság, munkaügyi bírság, visszatérítendő EU-s vagy állami támogatás, stb). Ha egy törvényben a költségvetés részére követelést fogalmaznak meg, automatikusan vágják mellé, hogy a beszedés az APEH dolga.

Emiatt a végrehajtók emberfeletti módon túl vannak terhelve, és ráadásul a jogszabályi környezet is teljesen a csalásra hajlamosaknak kedvez. Töméntelen céget lehet csődbe vinni és a cégbíróság az összeférhetetlenségi szabályok komoly kontrollja nélkül jegyzi be sorba az újakat. Mire a végrehajtó megkapja az ügyet, addigra a cég eladva külföldieknek, könyvelés sehol, vagyon átpakolva az új cégbe, vagy eladva, kp lenyúlva. (JA ÉS A VÉGREHAJTÁSI CSELEKMÉNY AZ ELÉVÜLÉST NEM SZAKÍTJA MEG, EZ NEM BÜNTETŐELJÁRÁS!!!!) Ugyanakkor az eljárások úgy vannak felépítve, hogy a nagy össszegű tartozásokat mindenhol soron kívül kezelik és teljes kontroll zajlik. Minden adósnál bankszámlák inkasszálva, gépjármű, ingatlan nyilvántartás lekérdezve, székhelyén, lakóhelyén helyszíni bejárás az ingóságok lefoglalása végett.
Szóval szó sincs laza baráti levelezgetésről, mint sokan gondolják.

Én sokat nem akarok arról szónokolni, hogy a magyar adóhivatal milyen színvonalon dolgozik. De pár éve amikor bevezetésre került az elektronikus bevallás rendszere, az azt megtekintő IMF küldöttség elképedésének adott hangot. Az itt kifejlesztett és bevezetett rendszert például a franciáknál csekély egy évtizedes munka után sikerült bevezetni, amire nálunk két év állt rendelkezésre. Ehhez rengeteget kellett dolgozni és komoly szakmai munka állt mögötte.

A fizetésekről. Sok, vagy kevés embere válogatja. Mindenki a saját jövedelméhez méri, érthető. Egy viszont tény. A válság beindulása előtt a fővárosban a nálunk adható bér mellett nem voltak képesek feltölteni a hiányzó helyeket. A több éves tapasztalattal rendelkező adószakembereket pillanatok alatt felszívta a magánszféra, és kénytelenek voltak kezdőkkel feltölteni az állományt. De ők sem maradtak sokáig, 3-5 év után nagyon sokan pattantak meg. Nos ilyen állománnyal kell felvenni a kesztyűt a másik oldalon dolgozó, sok esetben nagyon jól megfizetett adótanácsadókkal, könyvelőkkel, jogászokkal. Tudomásul kell venni az adóhivatal az állam és a gazdaság mezsgyéjén működik, a humánpolitika tekintetében a magánszférával kell versenyeznie. Lehet minimálbéren segédmunkásokat is oda venni, akkor nagyon olcsó lesz a működtetés a bérköltségek tekintetében, de akkor ne tessék csodálkozni azon, ha üres lesz a kassza. Ez van, még ha nem is esik jól hallani....

HollyFuck 2010.07.23. 23:04:26

@arlequin: A fizetésem törvény szabályozza. Te is megkeresheted a bértáblát a neten, vagy az APEH honlapján az álláshirdetéseknél.
Megjegyzem, vannak nyitott pozíciók, aki le akar számolni a milliárdos adócsalókkal, jöjjön bátran ide dolgozni!

ute444 2010.07.23. 23:04:30

@Kicsit Karcos:

igen-igen, a Cégbíróság és a Gt.(gazdasági társaságokról szóló törvény), ezekkel kellene kezdeni a reformokat!

Száraz Monszun 2010.07.23. 23:13:35

@Kicsit Karcos:

Engedd meg, hogy a kérdéseidre válaszoljak:

van-e arra valami csatorna, ahol az állami intézmények törvénymódosítást javasolhatnak? Én kötelezően tárgyaltatnám az ilyeneket az országgyűléssel.

Természetesen van, az APEH rengeteg törvényjavaslatot, módosító javaslatot dolgoz ki. Ezek a parlamentből viszont (képviselői módosító indítványok hatására) sokszor úgy jönnek ki, hogy rá sem ismerünk.

- áfát mi a bánatos kankóért kell előre megfizetni? Cigánykodás ^ 3

Egyszerűsítve. Azért, mert ahhoz hogy fizessenek valakinek, először számlát kell kiállítani, azt a megrendelőnek befogadnia. Nos ha a fizetési határidő hosszú (nem ritka a 90-120) nap, amit még ráadásul kitolnak minőségi kifogásokkal, kamu vitákkal, jó esélyed van rá, hogy eljön egy ÁFA fizetési határidő. És mivel a kiállított számlát le kell könyvelned, ezért annak ÁFA tartalmát be kell vallanod, és be is fizetned a bevallással együtt. Persze közben neked meg nem fizették ki a tartalmát.

- hogy lehet kft-je egy csövesnek? Miért nem kell valamiféle előéletet igazolni, mielőtt valaki korlátolt felelősségű társaságot alapít?

Vannak összeférhetetlenségi szabályok, (akinek a cégét felszámolták nem alapíthat újat meghatározott ideig) de ezek könnyen kijátszhatók (csinálsz céget az anyósnak), ráadásul a cégbíróságokon nem is ellenőrzik komolyan.

- tartozással terhelt céget milyen logika szerint jó, ha el lehet adni a hitelezők előzetes írásbeli, hatóságnak is megküldött hozzájárulása nélkül?

Az adós logikája szerint tökéletes, mindenki másnak szívás. Legfőképp az APEH-nak, mert mindenki adóval ragad be, a szállítókat ugyanis jó mindet kifizetni, különben nem állnak szóba az új cégeddel, amivel viszed tovább a boltot.....

HollyFuck 2010.07.23. 23:16:43

@arlequin: Pedig így van. De az én fizetésem nem tartozik szorosan a témához, nem offolom tovább ezzel a topikot, ha nem hiszel nekem, vedd a fáradtságot és nézz utána.

Száraz Monszun 2010.07.23. 23:17:06

@arlequin: Ez alatt azt érted, hogy "őrült beszéd-őrült beszéd, de van benne rendszer"......:)

Kicsit Karcos 2010.07.23. 23:21:59

@Száraz Monszun: köszönöm a válaszokat,

akkor ha jól értem,

- az 1. kérdésem után tett javaslatom megoldaná a problémát, ti. hogy rá sem lehet ismerni az általatok javasolt jogszabályokra, továbbá egyértelmű igen / nem döntést várna el az országgyűléstől, vagyis a felelősség és az átláthatóság kérdése is a helyére kerülne

- a 2. kérdésemre adott válaszodban az indoklás kicsit bürokratikus indoknak hangzik, Te hogy oldanád fel ezt a helyzetet?

- a 3. kérdésre adott válaszod azt feszegeti, hogy a cégbíróság lényegében asszisztál egyes cégek eljosziptotolásához, ami nyilvánvalóan tűrhetetlen

- a 4. válaszodban "az adós logikája szerint tökéletes, mindenki másnak szívás" kitétel önmagáért beszél, sürgős változtatásért kiált.

Száraz Monszun 2010.07.23. 23:35:35

@Kicsit Karcos:
1. kérdés: Ha nem lesznek lobbik tökéletes lesz....:)
2. kérdés: Nagyon kényes. Én a jelenlegi rendszer pártolója vagyok, mert ha pénzügyileg nem rendezett számlák ÁFA-ját levonásba lehet helyezni, az viszont a "számlagyárak" nagyüzemét hozza magával (ha érted mire gondolok)....
3. kérdés: Tűrhetetlen, de a jelenlegi adómértékekbe ez is be van kalkulálva. Így viszont mások fizetnek helyettük....
4. kérdés: Kiabál, az biztos, de nem nagyon hallja meg senki akinek kéne...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.07.23. 23:47:27

@zero: igen, sikertelen behajtás esetén (nincs pénz a számlán) ez történik.

Mondok egy példát: A cég kiszámláz B cégnek 1Mrd forintot. Az ÁFA 250Mio.

A cégnek hó végén kötelező befizetni ezt a 250 millát.

B nem fizet A-nak egy büdös vasat se.

De ettől A még tartozik 250 millával. Felkerül erre a listára, cikk lesz belőle a Vastagbőrre, összes ismerőse csaló gecinek tartja.... vicces? Nem, b+, életszagú.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.23. 23:52:04

@RAMBO:

de vajon a listan levo cegek is így jartak? nem hinnem ...de azert ez amit írtal valoban szopas ...

Száraz Monszun 2010.07.23. 23:52:30

@RAMBO: Tévedsz.
Erre a listára nem kerül rá.

Ide csak azok kerülnek, akik valótlan, a tényleges adófizetési kötelezettségtől eltérő bevallást tesznek, (hogy szándékosan, vagy tájékozatlanságból az már kérdés), és ezt a hivatal náluk feltárja.

Aki rendesen bevall mindent csak nem tudja (akarja) befizetni, erre a listára nem kerül fel.
Szóval senki sem fogja az ilyet csalónak tartani. Sőt, ha valós a bevallás, de nem fizettél és nem is sikerült behajtani, erre a listára még akkor sem kerülsz fel.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.07.23. 23:57:56

@Száraz Monszun:

koszi....talan az APEH is elmondhatna ugyanezt hivatalbol .... látható hogy sokan nem ertik ezt, ahogy en sem ...

Száraz Monszun 2010.07.23. 23:59:45

@zero: Benne van a cikkedben:

"akiknek (amelyeknek) a terhére az előző negyedév során jogerőre emelkedett határozatban magánszemélyek esetében 10 millió, más adózók esetében 100 millió forintot meghaladó összegű adóhiányt állapított meg".

Lefordítom: bevallás be - kiválasztják, mert gyanús (profi számítógépes rendszerekkel) - revizor ki, vizsgálódik - megállapítja a bevallás rossz, több adót kell fizetni, mint amit adózó bevallott (ez az adóhiány) - határozat, kötelezik fizesse be, egy megadott határidőre, esetleg feljelentés a VPOP-nak - adózó nem fizet, listára fel, végrehajtók uccu kifelé....

Na így már érthető??????

Beren 2010.07.24. 00:08:37

Fel nem tudom fogni, hogy tud egy cég 2 md-al tartozni az APEH-nek. Akár hol dolgoztam eddig, ha véletlen el lett felejtve egy 10-30 ezres tétel, rögtön elkezdték verni a tamtamot, jöttek a letiltó, meg fenyegető levelek, meg feltolták a cégeket mindenféle nemfizető listákra. Az ügyvezetők meg verejtékezve rohantak be a könyvelőkkel karöltve, aztán meg átkozódva jöttek vissza, hogy azért ez nem ért meg ennyi energiát, ötös perc alatt rendezték, elég lett volna, ha az ügyfélkapun láccana az a nyomorult tartozás, nem kéne félnapokat rohangálni.
Lehet, hogy én dolgoztam balek helyeken?

Száraz Monszun 2010.07.24. 00:12:37

@Beren: Nem, nagyon jó helyeken dolgoztál.
Ne akarjál ott dolgozni, ahol 2Mrd az adótartozás, mert esetleg aláírsz (aláíratnak veled) valamit amit nem kéne oszt jó napot mehetsz a sittre!!!

The Glow 2010.07.24. 00:13:04

Be nem folyt bevételek utáni áfa:
kényes ügy. Az EU-s (nem csak a magyar) áfarendszer nem véletlenül írja elő főszabályként, hogy a termék értékesítése, szolgáltatás teljesítése jár áfafizetési kötelezettséggel. Ha csak az ellenérték befolyása keletkeztetne áfakötelezettséget, nagyon könnyű lenne visszaélni vele: a vevővel aláíratok egy papírt, hogy ő mondjuk 6 hónappal ezután fizet"ett" csak nekem, és máris fél évig nem kell áfát fizetnem. A teljesítés tényét általában nehezebb eltitkolni, mint a készpénz befolyását.
Ettől függetlenül nem életképtelen olyan ÓVATOS megoldások bevezetése, ami adott körben ez alól kivételt enged. De csak nagyon vigyázva.

libertarian 2010.07.24. 00:19:52

@Jobbágy: olyan sotet vagy, h kiszurtelek.

negy ev mulva majd fideszeseket akarsz verni, aztan 8 ev mulva majd jobbikos egyenruhaban egeted a ciganyokat... aztan a halalos agyadon majd rajossz, h hulye voltal... talan.

ehelyett persze olvasgathatnal is. pl (akar tobbszazeves!) cikkeket arrol, h hogyan mukodik a penz es mi a szerepe a tarsadalomban. es, h miert nem mukodik a nagy aranyu allami ujraelosztas, azaz a nagy allam, nagy adokkal. meg arrol, h a mostani valsag es a politikusok korruptsaga rendszerszintu torvenyszeruseg es csak akkor nem vezet a rabszolgasag valamilyen formajaba, ha az emberek nagy resze erti hogyan probaljak oket rabszolgasagba taszitani es kihasznalni.

enyelyett persze nezheted a tv-t es mehetsz verekedni... ez pontosan annyi, amennyit elvarnak toled. ja, meg persze azt, h jelenj meg a gyarban reggel 7-kor a muszakodra...

de ha esetleg a B tervet valasztanad, akkor google pl: "Online Library of Liberty"

kicsiatus 2010.07.24. 00:26:05

@veny: Mi az,hogy nincs miből?Az a csaló görény nem Trabanttal jár,nem a megállóban lakik!Talán ha előre meg hátra két rokonsági fokot vizsgálnának,mint egyes helyeken,és ami van,mindent elkoboznának,jobban meggondolná az a rokon is,hogy adja-e a nevét ezekhez!

turcsány karcsi elvtárs 2010.07.24. 00:32:39

@kicsiatus: LOL a neved kicsi altus-nak olvastam

kár szépíteni az egészet, fejétől bűzlik a hal

libertarian 2010.07.24. 01:05:21

@zero: azert nem erti a legtobb ember, h pontosan mi is ez a lista, mert buroktaricum hungaricum nyelven van megfogalmazva.

mernokkent mindig is ruhelltem a jogaszok altal hasznalt nyelvet. csak azert alakitottak ki, h kizarjak azokat, akik nem tartoznak kozejuk, azaz fenntartsak az elit poziciojukat es ezaltal a jovedelmuket.

nekem a diplomammal, es a szakmambol adod majd' 30 evnyi tanulassal a hatam mogott ketszer kellett elolvasnom, h megertsem.

mellesleg egy ilyen bekezdesert egy irodalom dolgozat harmasrol indul, a masodik ilyennel meg mar azon gondolkodik a tanar, h tovabb olvassa-e, vagy peldat statualjon...

emlekeztetoul, ez a testes bekezdes EGY KIBASZOTT MONDAT (vajon miert jut eszembe errol Orwell 1984-e?):

"(3) Az adóhatóság - a negyedévet követő 30 napon belül - közzéteszi azoknak az adózóknak a nevét (elnevezését), lakóhelyét, székhelyét, telephelyét, adószámát, a megállapított adóhiány és jogkövetkezmény összegét, akiknek (amelyeknek) a terhére az előző negyedév során jogerőre emelkedett határozatban magánszemélyek esetében 10 millió, más adózók esetében 100 millió forintot meghaladó összegű adóhiányt állapított meg, feltéve, hogy az erről szóló határozatban előírt fizetési kötelezettségüknek a határozatban megállapított határidőben nem tettek eleget."

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2010.07.24. 04:06:04

@The Glow:
"Ha csak az ellenérték befolyása keletkeztetne áfakötelezettséget, nagyon könnyű lenne visszaélni vele: a vevővel aláíratok egy papírt, hogy ő mondjuk 6 hónappal ezután fizet"ett" csak nekem, és máris fél évig nem kell áfát fizetnem. A teljesítés tényét általában nehezebb eltitkolni, mint a készpénz befolyását. "

Ha jól értem, az a kiindulási alap, hogy a vállalkozó úgyis adót csalna, ezért inkább előre fejjük le minél nagyobb összeggel.
Egy percig nem kétlem, hogy az adóhatóság dolga könnyebb, és az állambácsi is korábban jut pénzhez. Lehetne persze géppisztolyt is tartani a vállalkozó fejéhez, akkor még könnyebb lenne annyi adót behajtani, amennyit szeretnénk.

Viszont az, hogy meg nem kapott bevétel után kell adózni nonszensz, vállalkozásellenes, és nem kis mértékben katalizátora a jelenlegi öngerjesztő körbetartozási folyamatnak.

escéhá 2010.07.24. 05:49:37

"SOKASARA SÁRKÁNY Válságban lévő Kft."

Ilyen névvel hogy ment át az előszűrésen?

The Glow 2010.07.24. 06:38:19

@ikaljan: Igen, ezt a "miért tételezzük fel, hogy az emberek csalnának" érvet mrá sokszor hallottam, de nem tudom elfogadni. Miről beszélünk? Éppen ez a poszt szól arról, hogy az APEH elkapott 219 olyan vállalkozást és magánszemélyt, akik "csaltak", nem kis összeggel, és utólag se voltak hajlandók megfizetni az adót (vagy legalábbis saját javukra komoly összegben tévedtek). Persze, hogy vannak csalók. Lehet azt mondani, hogy az APEH dolga, hogy megkeresse őket - csak az a baj, hogy az kutya nehéz feladat, a sokszázezer működő, és még több alvó vállalkozás közül kiszúrni, kik csalhatnak. Utólag. És ha meg is találják őket, akkor is baromi nehéz az igazi csalóktól beszedni a pénzt, mert azt addigra már nyomtalanul, szatyrokban, bahamai offshore cégekben, elvitték. Nincs mit beszedni.
Ez nem megoldás, ez csak örök birkózás egy kezelhetetlen problémával.

A csalók ellen nem így kell küzdeni. Hanem úgy, hogy eleve olyan szabályokat hozunk, hogy a csalóknak ne legyen lehetősége csalni, vagy legalábbis minél kevesebb esélye legyen erre. Ennyi erővel minek szerelünk zárakat az ajtóra - miért feltételezi mindneki, hogy az emberek tolvasjok? Miért kötjük engedélyhez a lőfegyverek vásárlását - miért feltételezzük, hogy az emberek rablók és gyilkosok? Miért kell a bankhitelhez jelzálogot fevenni - miért feltételezik a bankok, hogy az emberek csalók és nem fizetik vissza a hitelt?

Amúgy meg, vannak pénzforgalmi szemléletű adók. De a legtöbb, vállalkozásokra vonatkozó adórendszer nem az. Hanem a gazdasági teljesítményt, a megszolgált bevételeket adóztatja. Ezt lehet nonszensznek nevezni - valójában inkább óvatos.
De, ahogy fentebb írtam - igenis van helye, óvatosan, vigyázva olyan szabályok bevezetésének, ami szigorú keretek között lehetőséget adna az áfafizetés halasztására, ha nem jutok pénzhez. Csak hogy kreatívak legyünk, én hogyan oldanám meg:
1. aki halasztott áfafizetést akar, jelentkezzen be az APEHnél. Így nagyobb az esély, hogy a csalárd célú felhasználók lelépnek az APEH elől. Sőt, szerintem az áfabevallásban külön soron jelenteni kellene, mekkora adófizetési kötelezettséget "halaszt", tol maga előtt a vállalkozó.
2. Ugyanígy az átláthatóság kedvéért a halasztás feltétele lenne, hogy azt a számlán jelezzék.
3. Valószínűleg nem adnám meg a lehetőséget korlátlan méretű cégeknek - az igazi nagyok igenis teremtsék meg a finanszírozási hátterét a tevékenységüknek. Inkább csak kis - közepes méretű vállalkozásoknál engedném.
4. A fizetési halasztással egyidejűleg a levonási jog is halasztódna: a nem fizető megrendelő cég ne számolhassa el a levonható adót az APEHhal szemben. (Ma is van korlátozás, de csak arra, aki visszaigénylő pozícióba kerül - azt nem tiltja semmi, hogy aki egyébként értékesítései miatt fizetendő pozícióban van, a levonási jogát érvényesítse, és annyival kevesebb adót fizessen be).
5. Nem engedném nem-adóalany magánszemély vevőkkel szembeni számlákra a halasztást. A körbetartozások nem ebben a körben a legjellemzőbbek, ráadásul az ilyen vevői kör esetén a 4. pont szeirnti korlátozás amúgy se nagyon működne.
6. Megadott ideig engedném maximum a halasztást - mondjuk talán 3 vagy 6 hónapig. Ezzel párhuzamosan viszont a valóban behajthatatlannak bizonyult követelések után engedném, hogy végleg megszűnjön az áfakötelezettség. Így a vállalkozásnak lenne 6 hónapja, hogy elérje, kifizessék, vagy megpróbálja kikövetelni a neki járó pénzt.
7. Azokban az esetekben, amikor a számla kifizetése készpénzzel történik (vagyis nem lekövethető utólag, szemben mondjuk a banki utalással), szigorúbb bizonylatolást követelnék meg. Eladó, vevő írjon alá egy készpénzt átadás-átvételről szóló, szigorú számadás alá vont bizonylatot.

Ugyandehogy (törölt) 2010.07.24. 06:57:46

1 Cégjegyzékszám
01 09 723776 (Hatályos)
Alakulás dátuma: 2003.12.22.
Bejegyzés dátuma: 2004.02.19.
2 A cég elnevezése
2/1 HUMÁN RENT KONTROLL Gazdálkodás-vizsgáló, Elemző és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.12.06.
2/2 HUMAN RENT INVEST Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Hatályos: 2004.12.06. - 2005.01.13.
2/3 HUMAN RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Törlés kelte: 2007.08.27.
Hatályos: 2005.01.13. - 2007.07.01.
2/4 PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Változás időpontja (törlés): 2009.01.07.
Törlés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2007.07.01. - 2009.01.07.
2/5 PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság "felszámolás alatt"
Változás időpontja: 2009.01.07.
Bejegyzés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2009.01.07. - ...
3 A cég rövidített elnevezése
3/1 HUMÁN RENT KONTROLL Kft.
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.12.06.
3/2 HUMAN RENT INVEST Kft.
Hatályos: 2004.12.06. - 2005.01.13.
3/3 HUMÁN RENT MAGYARORSZÁG Kft.
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Hatályos: 2005.01.13. - 2007.08.27.
3/4 PEOPLE RENT Kft.
Változás időpontja: 2007.07.01.
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Hatályos: 2007.08.27. - 2007.10.09.
3/6 PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft. "f.a."
Változás időpontja: 2009.01.07.
Bejegyzés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2009.01.07. - ...
3/5 PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft.
Változás időpontja (törlés): 2009.01.07.
Törlés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2007.10.09. - 2009.01.07.
5 A cég székhelye
5/1 1138 Budapest, Váci út 169.
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.07.01.
5/2 1139 Budapest, Váci út 99.
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Törlés kelte: 2007.08.27.
Hatályos: 2004.07.01. - 2007.07.01.
5/3 1089 Budapest, Orczy út 32.
Változás időpontja: 2007.07.01.
Bejegyzés kelte: 2007.08.27.
Hatályos: 2007.07.01. - ...
7 A cég fióktelepe(i)
7/1 HU 5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/2 HU 4024 Debrecen, Liszt F u 6. f. em. 2.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/3 HU 9022 Győr, Vörösmarty út 7-11.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/4 HU 6000 Kecskemét, Hoffmann J út 3.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/5 HU 7621 Pécs, Perczel Miklós út 18/1.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/6 HU 6722 Szeged, Londoni krt 22. B. ép.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/7 HU 8000 Székesfehérvár, Petőfi S út 3.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
7/8 HU 8900 Zalaegerszeg, Kossuth L út 63. fszt. 3.
Hatályos: 2005.09.23. - ...
8 A létesítő okirat, a társasági szerződés, az alapító okirat, az alapszabály kelte
8/1 2003.12.22.
8/2 2004.07.01.
8/3 2004.11.17.
8/4 2004.12.31.
8/5 2005.05.20.
8/6 2005.09.23.
8/7 2006.02.16.
8/8 2006.03.29.
8/9 2007.07.01.
8/10 2007.09.08.
9 A cég tevékenységi köre(i)
9/1 7414'03 Üzletviteli tanácsadás (Főtevékenység)
Hatályos: 2004.02.19. - 2005.01.13.
9/2 6920'08 Számviteli, könyvvizsgálói, adószakértői tevékenység
Hatályos: 2004.02.19. - ...
9/3 7320'08 Piac-, közvélemény-kutatás
Hatályos: 2004.02.19. - ...
9/4 7487'03 Máshova nem sorolt, egyéb gazdasági szolgáltatás
Hatályos: 2004.02.19. - ...
9/5 6820'08 Saját tulajdonú, bérelt ingatlan bérbeadása, üzemeltetése
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/6 6831'08 Ingatlanügynöki tevékenység
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/7 7032'03 Ingatlankezelés
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/8 7733'08 Irodagép kölcsönzése (beleértve: számítógép)
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/9 6202'08 Információ-technológiai szaktanácsadás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/10 7221'03 Szoftver-kiadás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/11 7222'03 Egyéb szoftver-szaktanácsadás, -ellátás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/12 7230'03 Adatfeldolgozás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/13 7240'03 Adatbázis-tevékenység, on-line kiadás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/14 7250'03 Iroda-, számítógép-javítás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/15 6209'08 Egyéb információ-technológiai szolgáltatás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/16 7440'03 Hirdetés
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/17 7450'03 Munkaerő-közvetítés
Hatályos: 2004.12.06. - 2005.01.13.
9/18 7470'03 Takarítás, tisztítás
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/19 7485'03 Titkári, fordítói tevékenység
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/20 8220'08 Telefoninformáció
Hatályos: 2004.12.06. - ...
9/21 7450'03 Munkaerő-közvetítés (Főtevékenység)
Hatályos: 2005.01.13. - ...
9/22 7414'03 Üzletviteli tanácsadás
Hatályos: 2005.01.13. - ...
9/23 8042'03 Máshova nem sorolt felnőtt- és egyéb oktatás
Hatályos: 2005.01.13. - ...
9/24 0141'03 Növénytermelési szolgáltatás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/25 2030'03 Épületasztalos-ipari termék gyártása
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/26 3430'03 Közúti gépjármű, gépjárműmotor alkatrészeinek gyártása
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/27 3611'03 Ülőbútor gyártása
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/28 3612'03 Irodabútor gyártása
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/29 3102'08 Konyhabútorgyártás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/30 3614'03 Egyéb bútor gyártása
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/31 3710'03 Fém visszanyerése hulladékból
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/32 3832'08 Hulladék újrahasznosítása
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/33 4332'08 Épületasztalos-szerkezet szerelése
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/34 4545'03 Egyéb befejező építés
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/35 5020'03 Gépjárműjavítás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/36 5131'03 Zöldség-, gyümölcs-nagykereskedelem
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/37 4677'08 Hulladék-nagykereskedelem
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/38 4721'08 Zöldség, gyümölcs kiskereskedelme
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/39 5263'03 Egyéb nem bolti kiskereskedelem
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/40 5610'08 Éttermi, mozgó vendéglátás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/41 5630'08 Italszolgáltatás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/42 5629'08 Egyéb vendéglátás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/43 6340'03 Szállítmányozás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
9/44 8292'08 Csomagolás
Hatályos: 2006.05.23. - ...
11 A cég jegyzett tőkéje és ezen belül a pénzbeli és nem pénzbeli hozzájárulás mértéke
11/1
Pénzbeli hozzájárulás: 3 000 000 Ft
Nem pénzbeli hozzájárulás: 0 Ft
Összesen: 3 000 000 Ft
Hatályos: 2004.02.19. - 2005.01.13.
11/2
Pénzbeli hozzájárulás: 10 000 000 Ft
Nem pénzbeli hozzájárulás: 0 Ft
Összesen: 10 000 000 Ft
Hatályos: 2005.01.13. - 2005.06.10.
11/3
Pénzbeli hozzájárulás: 28 000 000 Ft
Nem pénzbeli hozzájárulás: 0 Ft
Összesen: 28 000 000 Ft
Hatályos: 2005.06.10. - ...
12 A cégjegyzés módja
12/1 Ügyvezető önállóan ír alá.
Hatályos: 2004.02.19. - ...
13 A cégjegyzésre jogosult(ak) neve (cége) és lakóhelye (székhelye), valamint tisztsége
13/1 Suri Ferenc (an: Osvald Margit) ügyvezető 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 49-51.
A jogviszony kezdete: 2003.12.22.
A jogviszony vége: 2008.12.22.
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.11.17.
13/2 Hídvégi Attila (an: Csanádi Mária Margit) 1041 Budapest, Illek Vince u. 4. A. lph. f. 1.
A képviselet módja: önálló.
Tisztsége: vezető tisztségviselő (tisztségviselő).
A jogviszony kezdete: 2004.11.17.
A jogviszony vége: 2009.11.17.
Hatályos: 2004.11.17. - 2004.12.31.
13/3 Lázár Katalin (an: Vilmányi Katalin) 2030 Érd, Moha u. 4.
A képviselet módja: önálló.
Tisztsége: vezető tisztségviselő (tisztségviselő).
A jogviszony kezdete: 2004.12.31.
A jogviszony vége: 2009.12.31.
Hatályos: 2004.12.31. - 2005.12.09.
13/4 Maróti Ákos Krisztián (an: Drexler Ilona) vezető tisztségviselő tisztségviselő 2233 Ecser tölgyfa u 26.
A képviselet módja: önálló.
A jogviszony kezdete: 2005.12.09.
A jogviszony vége: 2010.12.09.
Változás időpontja (törlés): 2009.01.07.
Törlés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2005.12.09. - 2009.01.07.
13/5 Hidvégi Attila (an: Csanádi Mária Margit) 1047 Budapest, Illek Vince u. 4/ A . fszt. 1.
A képviselet módja: önálló.
Tisztsége: cégvezető.
A jogviszony kezdete: 2006.02.16.
A jogviszony vége: 2010.12.09.
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Hatályos: 2006.02.16. - 2007.08.27.
13/6 [01 09 068182 ] CONCUR Befektetési Kft. Dr. Kárpáti Péter felszámoló HU 1066 Budapest, Teréz krt 6.
A képviselet módja: önálló.
A jogviszony kezdete: 2009.01.07.
Változás időpontja: 2009.01.07.
Bejegyzés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2009.01.07. - ...
14 A könyvvizsgáló(k) adatai
14/1 [01 09 071057 ] Deloitte Könyvvizsgáló és Tanácsadó Kft. HU 1068 Budapest, Dózsa György út 84/C.
Nagy Zoltán (an: Szilágyi Erzsébet) 3000 Hatvan, Görgey u. 32.
A jogviszony kezdete: 2005.12.30.
A jogviszony vége: 2006.05.31.
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Hatályos: 2006.03.29. - 2007.08.27.
14/2 [13 09 094656 ] REÁLTAX Gazdasági Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság HU 2045 Törökbálint, Ady Endre út 5.
Hámori Kornélia (an: Kozák Kornélia) 2045 Törökbálint, Ady Endre u. 3.
A jogviszony kezdete: 2007.07.01.
A jogviszony vége: 2008.07.01.
Hatályos: 2007.08.27. - ...
17 A magyar, illetve külföldi részvétellel működő cég esetében az érintett állam(ok) betűjele; külföldi vállalkozás magyarországi fióktelepe, illetve közvetlen kereskedelmi képviselete esetében a külföldi vállalkozás székhelye szerinti állam betűjele
17/1 HU - Magyar Köztársaság
NZ - Új-Zéland
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.12.31.
17/2 HU - Magyar Köztársaság
Hatályos: 2004.12.31. - ...
20 Statisztikai számjel
20/1 13210120-7414-113-01.
Hatályos: 2004.02.19. - 2005.01.14.
20/2 13210120-7450-113-01.
Hatályos: 2005.01.14. - ...
21 Adószám
21/1 13210120-2-41.
Hatályos: 2004.02.19. - 2005.02.21.
21/2 13210120-2-41.
HU13210120.
Közösségi adószám érvényesség kezdete: 2005.02.21.
Törlés kelte: 2007.08.27.
Hatályos: 2005.02.21. - 2007.08.27.
21/3 13210120-2-42.
HU13210120.
Közösségi adószám érvényesség kezdete: 2005.02.21.
Bejegyzés kelte: 2007.08.27.
Hatályos: 2007.08.27. - ...
28 Felszámolás
28/1 Felszámolás kezdete: 2009.01.07.
Változás időpontja: 2009.01.07.
Bejegyzés kelte: 2009.01.13.
Hatályos: 2009.01.07. - ...
32 A cég pénzforgalmi jelzőszáma
32/1 10700079-24222400-51100005
CIB Bank Zrt. Andrássy úti Fiók (1062 Budapest Andrássy út 70.; 01 10 041004)
A számla nyitási dátuma: 2003.12.30.
A számla zárási dátuma: 2009.06.26.
Bejegyzés kelte: 2004.02.19.
Törlés kelte: 2009.06.29.
Hatályos: 2004.02.19. - 2009.06.29.
32/2 11703006-20428972-00000000
OTP Kerületi fiók, III. ker Flórián 4-5. (1033 Budapest, Flórián tér 4-5.; 01 10 041585)
A számla nyitási dátuma: 2004.02.18.
Hatályos: 2004.02.23. - ...
32/3 16200106-60462457-00000000
Központi fiók (1062 Budapest, Andrássy út 98.; 01 10 046111)
A számla nyitási dátuma: 2004.12.28.
Hatályos: 2005.01.05. - ...
32/4 16200106-63462456-00000000
Központi fiók (1062 Budapest, Andrássy út 98.; 01 10 046111)
A számla nyitási dátuma: 2005.03.07.
A számla zárási dátuma: 2005.03.09.
Hatályos: 2005.03.25. - 2005.03.25.
32/5 16200106-63462456-00000000
Központi fiók (1062 Budapest, Andrássy út 98.; 01 10 046111)
A számla nyitási dátuma: 2005.03.07.
A számla zárási dátuma: 2005.03.09.
Hatályos: 2005.03.25. - 2006.07.10.
32/6 11763031-15771047-00000000
OTP III. ker. Belföldiek Devizái (1033 Budapest, Flórián tér 15.; 01 10 041585)
A számla nyitási dátuma: 2005.04.06.
A számla zárási dátuma: 2009.02.06.
Bejegyzés kelte: 2005.04.11.
Törlés kelte: 2009.02.10.
Hatályos: 2005.04.11. - 2009.02.10.
32/7 11763031-15771889-00000000
OTP III. ker. Belföldiek Devizái (1033 Budapest, Flórián tér 15.; 01 10 041585)
A számla nyitási dátuma: 2005.04.06.
A számla zárási dátuma: 2009.01.19.
Bejegyzés kelte: 2005.04.11.
Törlés kelte: 2009.01.27.
Hatályos: 2005.04.11. - 2009.01.27.
32/8 10300002-20245564-00003285
MKB BANK ZRT (1051 BUDAPEST, VÁCI utca 38; 01 10 040952)
A számla nyitási dátuma: 2005.10.11.
A számla zárási dátuma: 2007.07.13.
Hatályos: 2005.10.19. - 2007.07.18.
32/9 10300002-20245564-70073285
MKB BANK ZRT (1051 BUDAPEST, VÁCI utca 38; 01 10 040952)
A számla nyitási dátuma: 2006.02.24.
A számla zárási dátuma: 2007.07.13.
Hatályos: 2006.05.12. - 2007.07.18.
32/10 16200106-63462456-00000000
Központi fiók (1062 Budapest, Andrássy út 98.; 01 10 046111)
A számla nyitási dátuma: 2005.03.07.
A számla zárási dátuma: 2009.07.02.
Bejegyzés kelte: 2007.06.07.
Törlés kelte: 2009.07.10.
Hatályos: 2007.06.07. - 2009.07.10.
32/11 12011351-00152660-00100001
Raiffeisen Bank Rt. (1139 Budapest Váci út 81.; 01 10 041042)
A számla nyitási dátuma: 2007.06.04.
A számla zárási dátuma: 2007.11.12.
Törlés kelte: 2008.01.21.
Hatályos: 2007.06.14. - 2008.01.21.
32/12 16200106-64462459-00000000
Központi fiók (1062 Budapest, Andrássy út 98.; 01 10 046111)
A számla nyitási dátuma: 2007.08.07.
Hatályos: 2007.08.09. - ...
33 A bírósági végrehajtás adatai
33/1 A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2007.09.10.
A végrehajtás ügyszáma: 8219431574
A végrehajtást elrendelő megnevezése: APEH Kelet-budapesti Végrehajtási Osztály 6.
A végrehajtás megkezdéséről szóló értesítés kiállításának időpontja: 2007.09.10.
A végrehajtás megszűnésének időpontja: 2009.01.15.
A végrehajtás megszüntetéséről szóló értesítés kiállításának időpontja: 2009.01.15.
Bejegyzés kelte: 2007.09.10.
Törlés kelte: 2009.01.15.
Hatályos: 2007.09.10. - 2009.01.15.
Cégformától függő adatok
1(09) A tag(ok) adatai; egyszemélyes korlátolt felelősségű társaság esetében az a tény, hogy a tag a társaság tartozásaiért korlátlan felelősséget vállal; jelentős, többségi, illetve közvetlen irányítás alá kerülés esetében pedig a jelentős részesedést
1(09)/1 [01 09 720199 ] HUMÁN RENT HOLDING Kft HU 1138 Budapest, Váci út 169
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.12.31.
1(09)/2 DEVON ENTERPRISES Ltd IBC No . 008396 NZ Maluaga, Niue , Alofi , Suites 21/22
Kézbesítési megbízott: Bíró István(an: Somogyi Erzsébet) 4767 Szamosangyalos, Rákóczi utca 75.
Hatályos: 2004.02.19. - 2004.12.31.
1(09)/3 [01 09 723778 ] HUMÁN RENT AUDIT Számviteli Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság HU 1139 Budapest, Váci út 99.
A társaság irányítását biztosító befolyásolás fajtája: többségi irányítást biztosító befolyás.
Hatályos: 2004.12.31. - 2005.12.08.
1(09)/4 [01 09 674849 ] " Goldex-Security " Vagyonvédelmi Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság HU 1089 Budapest, Orczy út 32.
Változás időpontja (törlés): 2007.09.08.
Törlés kelte: 2007.11.08.
Hatályos: 2004.12.31. - 2007.09.08.
1(09)/5 Berki János József (an: Mezei Mária) 6729 Szeged, Titeli u. 6/ A .
Hatályos: 2004.12.31. - 2005.12.08.
1(09)/6 Juhász Attila (an: Orlovits Anna) 2821 Gyermely, Virág u. 2/B.
Hatályos: 2004.12.31. - 2005.12.08.
1(09)/7 [01 09 864184 ] V. & A . INVEST Befektetési és Projektfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság HU 1082 Budapest, Orczy út 32.
A társaság irányítását biztosító befolyásolás fajtája: közvetlen irányítást biztosító befolyás.
Változás időpontja (törlés): 2007.07.01.
Hatályos: 2005.12.08. - 2007.08.27.
1(09)/8 [01 09 864184 ] V. & A . INVEST Befektetési és Projektfejlesztési Korlátolt Felelősségű Társaság HU 1082 Budapest, Orczy út 32.
A tagsági jogviszony kezdete: 2007.07.01.
Változás időpontja (törlés): 2007.09.08.
Törlés kelte: 2007.11.08.
Hatályos: 2007.08.27. - 2007.09.08.
1(09)/9 [06 07 029435 ] Gold Rent Asset Management LLC. US 19808 Wilmington, Centervill Road 2711 Suite 400.
Kézbesítési megbízott: Dr. Pákay András(an: Szilvássy Edit) 1052 Budapest Váci u 12.
A tagsági jogviszony kezdete: 2007.09.08.
Változás időpontja (törlés): 2009.01.05.
Törlés kelte: 2009.01.05.
Hatályos: 2007.09.08. - 2009.01.05.
1(09)/10 [06 07 029435 ] Gold Rent Asset Management LLC. US 19808 Wilmington, Centervill Road 2711 Suite 400.
A tagsági jogviszony kezdete: 2007.09.08.
Változás időpontja: 2007.09.08.
Bejegyzés kelte: 2009.01.05.
Hatályos: 2007.09.08. - ...
97 Pénzügyi modul
Létszám: 2 fő
122 Tartozás az adóhatóság felé
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2007.07.30
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2007.10.31
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2008.04.30
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2008.07.31
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2008.10.30
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2008.12.31
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2009.03.31
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2009.06.30
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2009.09.30
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2009.12.31
A lekérdezett cég szerepel(t) Az állami adóhatóságnál nyilvántartott, 180 napon túli, 100 millió forintot meghaladó adótartozással rendelkező - nem magánszemély - adózók listáján.
2010.03.31
A lekérdezett cég szerepel(t) a Jelentős összegű adóhiánnyal érintett adózók listáján.
Megállapított adóhiány: 2031113-000 Ft
2009.03.31
A lekérdezett cég szerepel(t) a Jelentős összegű adóhiánnyal érintett adózók listáján.
Megállapított adóhiány: 662300000 Ft
2009.09.30
126 Eljárás adatok
Cégnév: PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejl. Kft.
Cím: 1089 Budapest, Orczy út 32.
Eljárás: Felszámolás
Közlöny száma: CK 2009/2 Közlöny dátuma: 2009-01-07
Igénybenyújtási határidő dátuma: 2009-02-16
Végzés: Fővárosi Bíróság 14.Fpk.01-07-003544/20.sz.végzése
Csődtörvény jele: 3
Eljárás indulás dátuma: 2009-01-07
Felszámoló adatai: CONCUR Kft., 1066 Budapest, Teréz krt. 6.
127 Hirdetmények

Elutasító és kijavító végzések
Cégközlöny
Év : 2005. Kötet: 17. Oldal: 35770.

Ez a közlemény a 2005/17 közlönyben, 035770. oldalon jelent meg.

Fővárosi Bíróság 01 09 723776

HUMAN RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési
és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság (1139 Budapest,
Váci út 99.; [13210120-2-41])

A bíróság a(z) 2005. 01. 13-án hozott végzését az alábbiak szerint
javítja (egészíti) ki:

1(09). Berki János József (an: Mezei Mária) 6729 Szeged, Titeli u. 6/A.
Juhász Attila (an: Orlovits Anna) 2821 Gyermely, Virág u. 2/B.
Hatályos: 2004. 12. 31-től.
Bejegyezve: 2005. 02. 07.

Cégek közvetlen közleményei
Cégközlöny
Év : 2006. Kötet: 01. Oldal: 00189.

A V.&A. INVEST Befektetési és Projektfejlesztési Kft. (Cg.: [01 09 864184]; székhelye: 1082 Budapest, Orczy út 32.; képv.:
Hidvégi Attila) a HUMÁN RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű
Társaságban (Cg.: [01 09 723776]; székhelye: 1139 Budapest, Váci út 99.) - az 1997. évi CXLIV. törvény 291. § alapján - 2005.
december 8-án üzletrész-átruházás útján, 95%-os - közvetlen irányítást biztosító befolyást (részesedést) szerzett. Ennek megfelelően
a taggyűlésen leadható 2800 szavazat közül 2660 szavazat illeti a V.&A. INVEST Kft. tagot.
A társaság felhívja a társaság hitelezőit, hogy a közzétételtől számított 90 napon belül esetleges igényeiket jelentsék be.

Elutasító és kijavító végzések
Cégközlöny
Év : 2007. Kötet: 45. Oldal: 119648.

Ez a közlemény a 2007/45 közlönyben, 119648. oldalon jelent meg.

Fővárosi Bíróság 01 09 723776

PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás
Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság (1089
Budapest, Orczy út 32.; [13210120-2-42])

A bíróság a(z) 2007. 08. 27-én hozott végzését az alábbiak szerint
javítja (egészíti) ki:

3. PEOPLE RENT Kft.
A változás időpontja: 2007. 07. 01.
A változás időpontja (törlés): 2007. 07. 01.
Törölve: 2007. 10. 09.
PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft.
A változás időpontja: 2007. 07. 01.
Bejegyezve: 2007. 10. 09.
2007. 10. 09.

Cégek közvetlen közleményei
Cégközlöny
Év : 2008. Kötet: 06. Oldal: 014262.

A PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
(Cg.: [01 09 723776]; székhelye: 1089 Budapest, Orczy út 32.), illetve a HUMÁN CONSULT Személyzeti Tanácsadó
és Projektfejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság (Cg.: [01 09 727994]; székhelye: 1139 Budapest, Váci út 99.)
elhatározta egyesülés útján történő átalakulását.
Az egyesülés módja: beolvadás.
Az átvevő gazdasági társaság adatai:
Elnevezése: PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság.
Rövidített elnevezése: PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft.
Formája: korlátolt felelősségű társaság.
Székhelye: 1089 Budapest, Orczy út 32.
Fő tevékenysége (TEÁOR '03): 7450 Munkaerő-közvetítés.
Ügyvezetője: Maróti Ákos Krisztián (2233 Ecser, Tölgyfa u. 26.).

A HUMÁN CONSULT beolvadó társaság (záró) vagyonmérleg-tervezetének főbb adatai:

ESZKÖZÖK (aktívák) (E Ft) FORRÁSOK (passzívák) (E Ft)
Befektetett eszközök 421 Saját tőke -10 393
Forgóeszközök 6898 Céltartalékok
Aktív időbeli elhatárolások Kötelezettségek 17 205
- Passzív időbeli elhatárolások 507
ÖSSZESEN: 7319 ÖSSZESEN: 7 319

Törzstőkéje: 10 000 000 Ft (tízmillió forint).

A PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft. (átvevő) társaság, egyesülést megelőző állapotnak megfelelő átalakulási (záró)
vagyonmérleg-tervezetének főbb adatai:

ESZKÖZÖK (aktívák) (E Ft) FORRÁSOK (passzívák) (E Ft)
Befektetett eszközök 34 805 Saját tőke 353 548
Forgóeszközök 2 216 242 Céltartalékok
Aktív időbeli elhatárolások 11 Kötelezettségek 1 897 510
- Passzív időbeli elhatárolások
ÖSSZESEN: 2 251 058 ÖSSZESEN: 2 251 058

Törzstőkéje: 28 000 000 Ft (huszonnyolcmillió forint).

A PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft. átvevő gazdasági társaság beolvadás utáni állapot szerinti (nyitó)
vagyonmérleg-tervezetének főbb adatai:

ESZKÖZÖK (aktívák) (E Ft) FORRÁSOK (passzívák) (E Ft)
Befektetett eszközök 35 226 Saját tőke 343 155
Forgóeszközök 223 140 Céltartalékok
Aktív időbeli elhatárolások 11 Kötelezettségek 1 914 715
- Passzív időbeli elhatárolások 507
ÖSSZESEN: 2 258 377 ÖSSZESEN: 2 258 377

Törzstőkéje: 38 000 000 Ft (harmincnyolcmillió forint).
A társaság eleget téve a 2007. évi törvény 76. § (2) bekezdésében foglaltaknak, felhívja esetleges hitelezőit,
hogy a hivatkozott jogszabályhely rendelkezései szerint igénybejelentésüket tegyék meg a társaság felé.
(Első közzététel.

Cégek közvetlen közleményei
Cégközlöny
Év : 2008. Kötet: 07. Oldal: 018091.

A PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
(Cg.: [01 09 723776]; székhelye: 1089 Budapest, Orczy út 32.), illetve a HUMÁN CONSULT Személyzeti Tanácsadó
és Projektfejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság (Cg.: [01 09 727994]; székhelye: 1139 Budapest, Váci út 99.)
elhatározta egyesülés útján történő átalakulását.
Az egyesülés módja: beolvadás.
Az átvevő gazdasági társaság adatai:
Elnevezése: PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Befektetési Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság.
Rövidített elnevezése: PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft.
Formája: korlátolt felelősségű társaság.
Székhelye: 1089 Budapest, Orczy út 32.
Fő tevékenysége (TEÁOR '03): 7450 Munkaerő-közvetítés.
Ügyvezetője: Maróti Ákos Krisztián (2233 Ecser, Tölgyfa u. 26.).

A HUMÁN CONSULT beolvadó társaság (záró) vagyonmérleg-tervezetének főbb adatai:

ESZKÖZÖK (aktívák) (E Ft) FORRÁSOK (passzívák) (E Ft)
Befektetett eszközök 421 Saját tőke -10 393
Forgóeszközök 6898 Céltartalékok
Aktív időbeli elhatárolások Kötelezettségek 17 205
- Passzív időbeli elhatárolások 507
ÖSSZESEN: 7319 ÖSSZESEN: 7 319

Törzstőkéje: 10 000 000 Ft (tízmillió forint).

A PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft. (átvevő) társaság, egyesülést megelőző állapotnak megfelelő átalakulási (záró)
vagyonmérleg-tervezetének főbb adatai:

ESZKÖZÖK (aktívák) (E Ft) FORRÁSOK (passzívák) (E Ft)
Befektetett eszközök 34 805 Saját tőke 353 548
Forgóeszközök 2 216 242 Céltartalékok
Aktív időbeli elhatárolások 11 Kötelezettségek 1 897 510
- Passzív időbeli elhatárolások
ÖSSZESEN: 2 251 058 ÖSSZESEN: 2 251 058

Törzstőkéje: 28 000 000 Ft (huszonnyolcmillió forint).

A PEOPLE RENT MAGYARORSZÁG Kft. átvevő gazdasági társaság beolvadás utáni állapot szerinti (nyitó)
vagyonmérleg-tervezetének főbb adatai:

ESZKÖZÖK (aktívák) (E Ft) FORRÁSOK (passzívák) (E Ft)
Befektetett eszközök 35 226 Saját tőke 343 155
Forgóeszközök 223 140 Céltartalékok
Aktív időbeli elhatárolások 11 Kötelezettségek 1 914 715
- Passzív időbeli elhatárolások 507
ÖSSZESEN: 2 258 377 ÖSSZESEN: 2 258 377

Törzstőkéje: 38 000 000 Ft (harmincnyolcmillió forint).
A társaság eleget téve a 2007. évi törvény 76. § (2) bekezdésében foglaltaknak, felhívja esetleges hitelezőit,
hogy a hivatkozott jogszabályhely rendelkezései szerint igénybejelentésüket tegyék meg a társaság felé.
(Második közzététel.

eAkta: Felszámolási eljárások

Ez a közlemény a "Gazdasági ügyszak hirdetményei" között jelent meg. Megjelenés dátuma: 2009. 01. 07.
A Fővárosi Bíróság
14.Fpk.01-07-003544/20. sz. végzése
felszámolás megindításának közzétételéről

A bíróság elrendeli annak a Cégközlönyben való közzétételét, hogy a(z)
2008. december 4. napján jogerőre emelkedett végzésével a(z) PEOPLE RENT
MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt
Felelősségű Társaság (1089 Budapest, Orczy út 32. rövidített neve: PEOPLE
RENT MAGYARORSZÁG Kft.; cégjegyzékszáma: 01 09 723776; adószáma:
13210120-2-42) adós felszámolását főeljárásként elrendelte.

Előző elnevezése(i):
HUMÁN RENT KONTROLL Gazdálkodás-vizsgáló, Elemző és Tanácsadó Korlátolt
Felelősségű Társaság
HUMAN RENT INVEST Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó
Korlátolt Felelősségű Társaság
HUMAN RENT MAGYARORSZÁG Befektetési, Humánerőforrás Fejlesztési és Tanácsadó
Korlátolt Felelősségű Társaság

Előző székhelyei(i):
1138 Budapest, Váci út 169.
1139 Budapest, Váci út 99.

Fióktelepe(i):
5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.
4024 Debrecen, Liszt F. u 6. f 2.
9022 Győr, Vörösmarty út 7-11.
6000 Kecskemét, Hoffmann J. út 3.
7621 Pécs, Perczel Miklós út 18/1.
6722 Szeged, Londoni krt 22. B. ép.
8000 Székesfehérvár, Petőfi S. út 3.
8900 Zalaegerszeg, Kossuth L. út 63. fszt 3.

A bíróság által kijelölt felszámoló:
CONCUR Befektetési Kft., 1066 Budapest, Teréz krt. 6.

A felszámolóbiztos(ok):
Dr. Kárpáti Péter 1066 Budapest, Teréz krt. 6. I. em. 1/b.

A felszámolási eljárás megindítására irányuló kérelem benyújtásának
időpontja: 2007. július 4.

A felszámolás kezdő időpontja e végzés Cégközlönyben való közzétételének
napja.

Korábbi rövidített elnevezése(i): HUMÁN RENT KONTROLL Kft. HUMAN RENT INVEST
Kft. HUMÁN RENT MAGYARORSZÁG Kft. PEOPLE RENT Kft.

A Fővárosi Bíróság Gazdasági Hivatalánál kezelt elkülönített számla száma:
10032000-01483013-24000004.

Mindazok, akik az adóssal szemben fennálló követeléseiket a felszámolás
során hitelezőként érvényesíteni kívánják, ismert követeléseiket e végzés
közzétételétől számított 40 napon belül jelentsék be a felszámolónak.

A felszámoló - a módosított 1991. évi XLIX. tv. 57. § (1) bekezdés a) és c)
pontjában meghatározott követelések kivételével - csak azt a bejelentést
veszi nyilvántartásba, amely után az igénybejelentő a követelés 1 -át, de
legalább 1.000 Ft-ot, legfeljebb 100.000 Ft-ot az e végzésben megjelölt
számlára - a bírósági ügyszámra (végzés számra) hivatkozással - 40
napon belül befizetett és ezt a felszámoló részére igazolta.

Budapest, 2009. január 6.

A közzététel időpontja: 2009. január 7

evacat 2010.07.24. 07:03:21

Nem értem, hogyan halmozóhat fel az összeg ekkorára, akkor ha a vállalkozásokat egyformán kezelik.
A mi cégünknek sosem volt egy fillér tartozása, de még késedelme sem. Sőt felhalmozódott az egyik adónemen többlet. Nosza, vezettessük át. MEgtettük, de ez a hivatal berkeiben csak egy hónappal a kérésünk után történt meg. Viszont a 21. napon megkaptuk a figyelmeztetést, hogy
folyószámlánk tartozást mutat, úgy kb 80 ezer forintot, és azonnal fizessük be, mert irgum-burgum lesz.

akkor ezt most hogy? hogy jöhet össze a milliárd?

The Glow 2010.07.24. 07:23:31

@szévike: Ahogyan többen megjegyezték fentebb: ez utólagos ellenőrzések során megállapított adóhiány. Vagyis nem folyamatosan felhalmozódott, hanem egy APEH revízió megállapította, hogy ennyivel többett kellett volna fizetnie (+bírság).

jet set 2010.07.24. 08:26:30

És ez a 95 milliárd csak a jéghegy csúcsa. Ami kibukott. Sok csalás ki sem derül. A sok minimálbéres vállalkozó papíron rendesen adózik.

metakazamata 2010.07.24. 08:35:04

Remélem a Nemzeti Primitivizmus jegyében hamarosan lesz egy post arról is, hogy mit csinál 45000 rendőr, ha évente 90000 bűncselekményt követnek el.

teisfiambluetooth 2010.07.24. 09:10:21

"ez a pénz valahol megvan, hiszen nem fizette be az adót, kvázi ellopta. Kimegyünk, letartóztatjuk, a pénzt, vagyont felhajtjuk, lefoglaljuk, az illetőt meg bekúrjuk a börtönbe. "

Valós történet:

Vállalkozás tartozott az önkormányzatnak több havi(?) bérleti díjjal, nem fizette az áramot (kb 700E Ft tartozás?). Egyszer csak eltűntek, kiürítették a boltot. Önkormányzat kijött, kérdezgetett, körülnézett, hümmögött. Az ügyintéző elmondta, hogy az önkormányzat már régóta keresi a céget(?), de nem találta.
A bolt üresen állt kb 2 hónapig, több vállalkozás szerette volna kivenni, de valamiért nem adták ki... 2 hónap múlva újra benépesült a kis üzlet, ugyanazzal a tevékenységi körrel, ugyanaz a vállalkozó, csak a vállalkozás neve változott.

1) Hogy lehet több százezer Ft villanyszámlát felhalmozni? Feladtam egy csekket az utolsó napon, másnap kaptam levelet, miszerint késésben vagyok a számlával és ha 8 napon belül, akkor és kikapcsolják és stb.
2) Hogy lehet egy önkormányzatnak hónapokig tartozni?
3) Hogy lehet, hogy az önkormányzat nem találja a vállalkozást? Ott van bazdmeg, ott ül a boltban, abban a boltban amit tőletek bérel! Mit nem találnak?
4) Hogy lehet, hogy senkinek sem adják ki a helyiséget, majd ugyanannak az embernek, más néven kiadják. Kíváncsi leszek ez az "új" ember fog -e fizetni és ha nem őt megtalálják -e. Gyanítom nem.

Na valahogy így jönnek össze a milliárdos adóhátralékok. :(

2010.07.24. 09:18:55

@Shotogirl: ez szerintem városi legenda, ugyanis a levelet többszöri eredménytelen kézbesítés után kézbesítettnek kell tekinteni.
Ha adó tartozásom van a hivtal akkor inkasszál, ha az erről szóló értesítést nem vettem át, ha visszatérítés van, akkor is ugyan így kell, vagy kellene eljárnia, tehát mivel a vállakozásnak kötelező a számla vezetés, és ez a számla az APEH előtt is imert, akkor mi akadályozta volna meg a hivatalt, hogy a túlfizetést visszautalja, ahogyan ezt az SZJA-nál meg is teszi?

MyOpinion 2010.07.24. 10:23:32

Na, nagyjából végigolvastam a kommenteket.

1. ökörség a kommentekből
"Felvett egy munkára 50 milla hitelt, számlátáját 400+Áfáról nem fizették ki, inkaszzó stb."

A sztori korrekt, így tud keletkezni adóhiány. Továbbmegyek azonban: a vállalkozó saját baromságáról van szó. Először is feltette mindenét egyetlen munkára. (Kockázatkezelés zéró). Menj be Te is a kaszinóba és tedd fel a család pénzét pirosra. Aztán nehogy fekete jöjjön.
Kellett volna kérnie: bankgaranciát, kezest. Nem kellett volna erőn felüli munkát vállalni a nagy lé hirtelen reményében. Soha, de soha nem teheted meg, hogy a céged egyetlen nemfizetőtől tönkremegy. Ő f@szsága, bocs.

2) Hűtlenül kezel 95 milliárdot az APEH
Mivelhogy? Megállapítja az adóhiányt. Megpróbálja behajtani törvényes keretek között a pénzt, professzionális bűnözőktől. Jogállam van, nemcsak elveszi és kész. Ráadásul lehet, hogy nélküle 500 milliárd lenne.

3) Magánszemély, 1-2 éves cég milliárdot hogyan halmozhat fel?
Simán. A dolog akkor bukik ki, ha kap egy átfogó ellenőrzést. Akkor történik a megállapítás az adóhiányról. Évekig tudnak ezek működni.

4) Volt előző tulaj a hajéktalan előtt, azt csukják le
Mi alapján? Hogy eladta a céget? Nincs egyetlen bizonylat, papír, ami alapján ellenőrizni lehet, hogy mennyi az elsumákolt zseton. Készpénz mozgott, sakk-matt.

kvadrillio 2010.07.24. 10:31:43

Mennyi ???????!95 milliárd ???!!

hát hajtsa be !!!!!!!

Ne hagyja, hogy évekig tartozzanak, amíg elévül !!!!!

Sokan vannak ilyenek !!!!!

Nem a csórókat kell basztatni, hogy befizette-e az eü. járulékot !!!!!!!

Hanem ezeket a szándékosan-furmányosan adót csalókat kéne basztatni !
APEH pajtás !!!!!

Sátán meg a Jocó 2010.07.24. 10:44:24

Az hogy van, hogy ha lógok az APEH-nek áfá-val, mondjuk 100k értékben, akkor egy hét múlva már inkasszóz, azaz, hogy a jóóóóóóóóó édes életbe tudják ezek megcsinálni, hogy négy nagyságrenddel többel tudnak tartozni?

Vagy én vagyok a fasz, mert keveset fizetek az ellenőröknek?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.07.24. 11:01:05

Nem tudom, észrevette-e már valaki, hogy ez megint egy rasszista cikk....

"ROMÁKÉRT-EURÓPA 2004. Felzárkoztatási Kht. „f.a.”
Asz:21927931-2-41
1048 Budapest, Dunakeszi u. 1. fszt. 2. 136.128.000,- / 128.738.000,-"

barikad.hu/node/28775

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.07.24. 11:32:52

Osztom a cikkíró véleményét: szégyenfalra az ilyenekkel!
Mert ha elkobozni jogilag nem is lehet (mert bevédte magát azzal, hogy papíron semmit sem birtokol), még mindig dutyiba lehet zárni és közmunkára kényszeríteni.

És ezek csak még a jelentős tartozások, a határszám alattiakból szerintem legalább még egyszer ennyi összejönne! (A hangsúly a legalábbon volt.)

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.07.24. 11:39:25

@laspalmas: Érdekes volt keverni a két sztori, aminek a célja a szervezet további lejáratása volt.

A roma szervezeteket valahol meg megértem, ha tiltakoznak az ilyenek ellen, mert SZERINTÜK ezzel csak tovább növelik a társadalmi szakadékot. Nekem mint ellentétes oldalon állónak (gy.k. magyar) más a véleményem: ezzel pont hogy csillapítják a feszültséget, mert nem mondhatja többé senki se, hogy "csak otthon ülnek, vakarják a seggüket és várják a segélyt". Illetve lehet csinálni az első kettőt továbbra is, csak akkor nincs segély.
+1 dolog: a rendelet nem csak a romákat érinti, én sok magyar közmunkást is láttam már;

Kartal (rezervált) 2010.07.24. 13:45:31

@a4z: Na most kapsz: E G Y E T É R T E K .
Ezért koptam ki innen is a kommenteket illetően. Ami a többit illeti: tévém sose volt, telefonom három éves, és nem is tervezem kidobni (amíg működik, miért tenném?), most már nem - na jó, alig - kommentelek...
Csak nem Te írtad a Harcosok klubját? :)))))

Horizont 2010.07.24. 13:47:08

@a4z: Na akkor az egyik birka válaszol neked. Nem ütlek, dehogyis isten ments. Minden nagyon szép, minden nagyon jó amit leírtál, a "nagykönyvben" se lehetne jobban megírni. Vitatkozni sem tudok egyetlen szavaddal sem, mert minden igaz. Igen!! Így kellene. De kedves a4z az élet nem ilyen egyszerű, nem fekete és fehér. Te a modern mai ember prototipusa vagy, nekem kicsit lélek nélkülinek tűnsz, érzelemmentesnek, anyagiasnak. És kicsit (nagyon) lenézően, kioktatóan írsz embertársaidról,-nak. Minden ember máshogy kovácsa életének. Minden embernek más a fontos. Nincs két egyforma ember. Lehet, hogy sikeres lettél, de sokat kéne még tanulnod magáról a nagybetűs életről az emberi oldaláról! Beleérző képességet például. Nem csak ítélkezni kell tudni....És általánosítani!

guma 2010.07.24. 14:43:53

@a4z:

A véleményem foglaltad össze. Köszönöm. Hasonlót terjesztek és terjesztettem.

Valószínű sokkal fiatalabb vagy mint én.

Mert a nyelvtanulásba a bicskám beletörött (gyerekeim röhögnek kiejtési próbálkozásaimon mert egyszerűn hülyeség jön ki a számon). Ezt nagyon irigylem a mai világban, a fiatalok akik ki mozdulnak hihetetlen jó irányba változnak ( jó párral találkoztam és beszéltem).
Nem süppednek ebbe a szellemi, anyagi nyomorba és mind okosan akar változtatni.

Mivel a nettet most tanulom (eddig csak kapcsolattartó levelezésre használtam), időt szakítok a kommentelésre...

guma 2010.07.24. 14:56:09

@Horizont:

Észrevételeddel egyet értek. De azt hiszem a stílus, most célt szolgált : tömörségre törekedet.

És a téma kívánta meg (szerintem) az érzelemmentességet.
Ha beszélgetsz hasonló elvet való emberrel (azt hiszem ilyen vagyok) akkor a fehér-fekete világ színes lesz - mert ezek csak elvek, szempontok elindulni, változtatni...

Nincs két egyforma ember, de a leszűkült, oxigén mentes légkörben már kovács mesterséget sem lehet folytatni, mert a parázs is kihűl.
Én azt hiszem, felakart rázni minket és nem megszólni, kioktatni.

SzaGyu 2010.07.24. 16:57:49

Ezek a cégek azok pl. PEOPLE RENT Magyarország Kft akik évek óta tartoznak és áálandóan vizsgálják őket és sohasem büntetik meg és az adótartozás is mindig "leíródik". Ez a CÉG már osztódott annyifelé, hogy ha baktérium lenne, már felfalta volna az országot.
Dolgoztam olyan emberekkel aki ettől a "CÉG"-től voltak "kölcsönözve" Őket is lépten-nyomon átvágják, de csend van mert senki nem vizsgálja ki a problémákat. Talán mélyebbre kellene nézni és "belekukkantani" azokba a vizsgálódó szervekbe mert valamiféle összeesküvés van.
Ha egy magánembernek APEH tartozása van, akkor tuti, hogy behajtják rajta. Ezeken az ÖNMAGUKNAK ÜDÜLÉSI CSEKKET ADÓ Kft, vállalatok miért nem fizetnek? Mert tudják, senki nem hajtja be rajtuk. Aztán ha nem lesz más megoldás, akkor átalakulnak, vagy eltűnnek mint Petőfi a ködbe de addig is élik életüket.

Az adótartozással eltűnt cégek és a be nem szedett, de felhalmozott adó miatt, az APEH ellen kellene feljelentést tenni az ügyészségen.

Horizont 2010.07.24. 18:36:28

@a4z: Gondolhatod mennyire igazat adok neked ha elárulom, hogy 55 múltam, és az amit ma látok magam körül, hogy nincs rend az emberekben és a környezetünkben sem, mennyire bánt. De én a koromnál fogva is talán, árnyaltabban nézem. Pl. nem kell kidobni a tévémet azért, mert sok agyhalott a Mónika sót imádja, van egy távirányító, és a tévében vannak természetfilm, ismeretterjesztő, kulturális, utazási, sport csatornák, és ha normálisan "használom" miért ne lehetne tévém?
Vagy aki szereti a blogolvasást és szeret kommentelni az nem biztos , hogy birka és nem biztos, hogy felesleges időtöltés. Ha valaki panaszkodik az nem biztos, hogy azért teszi, mert azt várja, hogy áttalicskázzák egy jobb országba. Ha valaki otthon marad és úgymond kevés pénzért dolgozik az nem biztos, hogy egy béna, tehetetlen csődtömeg, aki nem meri vállára venni a világot. A körülményei mindenkit behatárolnak egy bizonyos szintig. Mindenki nem kelhet útra. Van akinek beteg szülei vannak, vagy párja van aki nem tud vele menni meg ezer más ok is lehet. Siránkozás? Jó magyar szokás. Ha én jól el is vagyok, elégedetlenségre bőven van okom ha körülnézek és ha ránézek a 3 felnőtt gyerekem (és az összes fiatal) életének a lehetőségeire. A világ nem jó irányba megy, ezt látjuk, tapasztaljuk, ítélkezni az emberekről csak óvatosan. És lebirkázni se helyes dolog.
Van akinek ez rosszul esik:))

@gtigram:
Társulok Donnához, és én is örülök, hogy nő vagy:))Kevesen vagyunk:) Üdv itt.
Nem lehet semmiben általánosítani,és egy kalap alá venni mindenkit, ez szokott nagyon bántani.

guma 2010.07.24. 19:20:23

@Horizont:

Köszönöm!!!

Jól esik a fogadtatás (a fiúktól is).

Pár évvel lehagylak, és vidéki műszaki foglalkozásom volt. Más közeg, ingerszegény környezet és lehetőségről ne is beszéljünk.

Bőrömön érzem a4z igazságát. És bizony a nett, a könyv, stb ma is elérhető, de nézz körbe korosztályunk zöme, hol és mennyire hasznosítja (vagy néz utána bárminek!).

Még egyszer köszönet, kedves fogadtatásodért!

Horizont 2010.07.24. 19:54:25

@gtigram: örülök, hogy örülsz:) a4z-nek tök igaza van, mint mondtam is. De ne érzed a bőrödön az igazságát:) Ha úgy érzem, hogy mindent megtettem és van mire büszke lennem, az elvárásaim és igényeim a körülményeimhez szabtam akkor a saját életemben lehetek boldog és elégedett is. Vidéken. Semmi nem tökéletes persze. Azért az internetező fiatalok (akik itt nyavalyognak:D) csak kis szeletkéje a mai nemzedéknek. Az is kis szeletkéje csak, aki egy könyvet soha nem olvasott, de tudja a műkörmös mikor van műszakba, és a telcsije van és üccsit iszik és a dizsibe megdugják minden hétvégén:(( Minden egyes fiatalemberért kár, de én naivan optimista vagyok és tudom, hogy a többség rendes és normális, szülőszerető és tisztelő, szerelmet kereső és megtaláló, tájékozott és jól dolgozó sok sok emberi hibával együtt is. Sajnos, hogy a kor amiben élünk nem kedvez a rendes embereknek!!! Én megtettem idáig mindent, 55 éve élek rendesen, becsületesen, felneveltem a 3 gyerekem akikre büszke lehetek. Már csak egy (vagy több) ici-pici unoka kéne:DDDDD
Ha mindenki a maga életében "rendben" élne csak összeállna egy nagy jó is, és megfordíthatnánk a folyamatokat ami rossz irányba visz :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.24. 20:42:57

@a4z: Az a baj, hogy ezeket egyénenként vagy meg tudja valaki tenni, vagy nem.
Ha akarja is, elég sok akadly felmerül.
Mindenesetre nagyrészt igazad van egyén szintjén.
Én is hasonlót szoktam mondani, amikor valaki mástól várja a segítséget, "szeretnek" is érte olyankor :D
De ez egy bizonyos méretig igaz csak.

D eettől még nem tettünk semmit az általánosságokban.
Van egy elég széles néptömeg, amit nem lehet már nevelni, csak idomítani.
Na persze ez megint csak jó valakiknek. Akik kihasznlják az oktatás, stb. válságát, gyengeségét, meg a médiát.

Szóval a méretek amiről beszéltem, pl. nem költözhet mindenki Budapestre. Vagy külföldre. Muszáj elmenni dolgozni, még akkor is, ha a bányába...

Szóval lehet és érdemes arra törekedni, amit te írsz, és szép is, de nem sikerülhet mindenkinek :(

@Horizont: Múltkor volt egy Index cikk arról, hogy hülyébbek-e az érettségizők, mint a korábbiak.
Szerintem annyival hülyébbek, amennyivel hülyébben oktatják őket. Meg amennyire motiváltak.
Ez nem az ő hibájuk, hanem a társadalomé, amiben élnek.
És a társadalmat sok minden befolyásolja... :(

Jobbágy 2010.07.24. 21:14:06

@libertarian: félre értettél, de azért ne találkozzunk az utcán, az elévülés abszurdságát akartam kifigurázni, de számodra az irónia nem jelent semmit libsikém, értem én a szocialista-materista diszkurdust, csak leszarom, mert egy hazugságra, azaz félremagyarázásra épül!

Jobbágy 2010.07.24. 21:21:35

Mell:)esleg, csak a hölgyeknek:) sikrült a tegnapi bebaszás, a summája: basszál meg a komcsik-libsik :)

Horizont 2010.07.24. 22:18:00

@ColT:
A társadalom hibája a kisebb hiba, a nagyobb a családban leledzik!
Ott dől el minden, hogy mit hozunk otthonról.

@Jobbágy: A tegnapi "bebaszás" óta úgy látom nem igazán sikerült magadhoz térned :))))

lomposfarkas 2010.07.25. 00:03:16

Példabeszéd a törvényről. Az utolsó Olsen-banda filmben az öreg detektív magyaráz a fiatal tisztviselőnek:

- Egon Olsen, igen.. az Olsen-banda, a régi szép idők. Ő még úriember volt.
- Én úgy tudom, megrögzött bűnöző.
- És úriember. Tudja miért? Mert Olsen kizárólag törvénytelen bűnöket követett el. Ezért, igen, ő ilyen volt, egyenes. Tudja mik ezek? (aktákra mutat)
- Így ránézésre akták.
- Úgy van. Biztosítási csalások, hamis csődök, megvesztegetés, áfa-csalás, túlszámlázás, és a többi! Van itt minden! Itt porosodnak nálam. És tudja, miért kerül minden akta ebbe a süllyesztőbe?
- Nem.
- Nem, persze, hogy nem. Megmondom magának. Mert ezek mind törvényesek!

guma 2010.07.25. 07:13:53

@ColT:
Ilyen cikk már 50 éve is volt! (Azóta meg 2-3 évente)
@Horizont:
Szerintem nagyban "terel" a társadalom, akármit hozol otthonról. Aztán már "erő" kérdése mennyire és mivel szennyeződsz be útközben...
@Jobbágy:
Kis józanságot, mert szép új világ jön a mai jobbágyokra...

Vidéki 2010.07.25. 10:03:30

"Tényleg nem értem ... ez a pénz valahol megvan, hiszen nem fizette be az adót, kvázi ellopta. Kimegyünk, letartóztatjuk, a pénzt, vagyont felhajtjuk, lefoglaljuk, az illetőt meg bekúrjuk a börtönbe.

Az esti Híradóban meg minden ilyen esetről beszámolunk, hogy a többi adócsalónak eszébe se jusson megpróbálni ...". Javasolja a szerző.

Valahogyan így kellene cselekedni azoknak, akiknek ez a feladata és ezért kapják a pénzt.

Lehet, hogy azért nem teszik, mert félnek az "emberjogászoktól", akik bebizonyítanák, hogy itten akkor a demokrácia és az emberi jogok legdurvább sárba tiprása valósul meg.

Az "emberjogászok" sokan vannak és nagyokat tudnak harapni.

Donna (Cara)mba 2010.07.25. 10:03:30

@lomposfarkas: Ezt kőbe vérném:) Hiszen ez itt, Magyarországon maga a TÖRVÉNY!
Óriási, amit leírtál!
Tőlem a max. 10 pont a kommentért!.)

Donna (Cara)mba 2010.07.25. 10:05:33

Javítás: kőbe vésném

guma 2010.07.25. 10:17:11

@Donna (Cara)mba:

Ez kőbe van vésve, azért tartunk itt. (Küldjek egy kis tenger hullámot előzetesnek?)

2010.07.25. 13:44:42

@Vidéki: Al Caponet is "csak" adó csalásért tudták lecsukni, de lecsukták, igaz akkor kapott 12 évet.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.07.25. 16:59:52

Mikor Szolón megírta törvényeit, állítólag egy barátja a következőket mondta neki:
- Szolón! A törvényeid olyanok, mint a pókháló! A kis bogarak fennakadnak rajta, de a nagyok átszakítják!
Hát, eltelt azóta jónéhány évszázad, és nem változott semmi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.25. 18:32:38

@Horizont: A családot nagyban alakíta a társadalom.
Ráadásul a magyar társdalom a rendszerváltáskor egy adagban kapta azt, amit a nyugatiak fokozatosan.

Horizont 2010.07.25. 20:04:53

@ColT: Ez igaz, mármint a társadalom alakítgatja a családot. De én az alapokra gondoltam, hogy azért azt nem, vagy nem kéne befolyásolni. Az alapelvekre gondolok. Hiába ölel körül ez a sok szar és nyomul, mint a Golf áramlat, az otthonról kapott muníciómmal sikerül elválasztanom a jót a rossztól és sikerül a hatása alól kikerülnöm és a gyerekeimnek is ezt igyekeztem átadni. Marad a dühöngés a társadalom mocska miatt, és a düh, mert folyamatosan azt érzem az utóbbi években, hogy "nem éri meg" rendes embernek maradni:(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.25. 20:07:43

@Horizont: Igen mert otthonról te még jót kaptál.
Más már nem annyira.
Vagy nincs akkora akaratereje, hogy betartsa amit otthonról kapott.

Amúgy azt én is érzem hogy nem éri meg.
De még elvagyok...

Horizont 2010.07.25. 21:03:35

@ColT: Na igen azok az idők, nem semmi volt, mondjuk '54- 73-ig :DDD
Lehet legyinteni, hogy ah a szocializmus ugyan már.
Jó aztán megtudtuk mi volt hazugság, mi volt amiről nem tudtunk. De a családokban rend volt és fegyelem és szigorúság, és mégis szeretet és tisztelet . És időben adott (ritka) pofonok. Én is kaptam pedig állítólag jó kislány voltam:)
Na abban igazad van, hogy a társadalom hatása akkor ott érvényesült. Hát igen olyan értelemben, hogy az én kis világomban mindenki egyformán szegény volt és fokozatosan lett jobb, mindenkinek egyszerre és nem volt irigység, és mindennek mennyire örültünk, és hálásak voltunk. Ma már hihetetlen, de 1969-ben 8. osztályban a 38 főből egy családnak volt autója az is egy Moszkvics volt.
Most lehet hülye öreglánynak tartani de ahogy telnek múlnak az évek egyre jobban azt érzem, (hogyha kiveszem a szocializmust) mégis örülök, hogy abban a korban éltem. Most kizárólag az emberi (nem a politikai) oldalára gondolok!!! Nem a nosztalgia beszél belőlem. Azon is mosolygok, hogy amit a Jobbik most akar az hasonlít legjobban arra ami volt akkor. Rend és fegyelem....
"Amúgy azt én is érzem hogy nem éri meg.
De még elvagyok... "
Hidd el nagyon sokan vagyunk még így, csak fogyóban, mert sokan kitartanak, de nagyon sokan lemorzsolódnak:(

Megszivtam 2010.07.25. 23:07:08

Nahát nahát milyen érdekes egy lista ........

Ezen a listán számítástechnikai cégek mindig előkelő helyen vannak.
Csak ebben a szakmában nem egy fél, hanem egy-két bankadót össze lehetne szedni, ha egy kicsit is akarnák.

Tavaly például egyszerre szerepelt az Aqua Computer milliárdos tartozással ezen a listán és ugyanabban a hónapban kapta meg a Superbrand minősítést is, hát nem aranyos ? Ilyen csak Abszurdisztánban történhet meg. A cég idén már más adószámmal és nagyon kicsit más névvel található ugyanazon a honlapon és üzlet helyiségben ugyanazzal a logóval.

De térjünk vissza az idei friss listára. Rögtön a negyedik helyen található az M2 Data nevü cég.
Ez a név valószínüleg senkinek sem mond semmit, de szívesen mesélek egy mesét :

Egyszer volt, hol nem volt, egy cég aki a fő beszállítója volt egy eksztreém diggittállis (nem jut eszembe a cég neve pontosan) nevü cégnek, akkor talán könnyebben meg lehet érteni, hogy lehetnek évek óta különlegesen olcsó árai, annak ellenére, hogy háromszor többet költ reklámra, mint egy multi. Az M2 Data cég rajtaütéséről és a letartóztatásokról csak egy rövid híradás volt annak idején Kék Fényben. Az akcióban csak készpénzben több mint százmilliót foglaltak le, az áruk értékéről ne is beszéljünk.

De hát aki még nem tudná hogy Abszurdisztánban vagyunk annak elmondom a mese folytatását :

Na vajon mi történik egy ilyen vállalkozóval ?
Lecsukják ? Ááááá dehogy kitüntetik !
Megkapja az év vállalkozója díjat a merész újító kategóriában!

Ezzel még nincs a történetnek vége. Ha valaki veszi a fáradtságot és kikeresi a két (akkori) tulajdonos nevét (D.Z. és M.ZS) akkor a második név újabb meglepetést fog okozni, mert képbe kerül egy másik igencsak ismert számítástechnikai cég. De ez már egy következő mese...

Kedves Gyerekek ! A mesének vége, aludjatok jól, álmodjatok gépeket.

eszkep 2010.07.26. 08:54:41

"Hogy lehet magánszemélyként 220 millió forint adótartozást összeszedni? Nem azért van az APEH, hogy ez ilyeneket már csírájában elkapja?"

Klasszikus eset:
- Egy hajléktalan nevére (adnak neki pár ezer forintot) megalapítanak egy KFT-t.
- A (fiktív) KFT bérel egy irodát, amiben van egy 1b asztal, 1 db szék, 1 db FAX (jobb esetben)
- Szarrá lopják magukat a hatályos magyar jogszabájyok messzemenő figyelmenKÍVÜL hagyásával.
- Max. egy év után a cég jogutód nélkül megszűnik. A hajléktalan még jól is jár, ha pár évre leültetik (már ha egyáltalán leültetik). Kaja van, fűtenek, az emeleten konditerem, számítógépszoba, a stb...

eszkep 2010.07.26. 08:59:50

TIPP:
Bár nem a megszokott téma itt a Vastagbőrön, de ez a "megmagyarázom a megmagyarázhatatlan" szöveg a legrosszabb MSZP-s nyilatkozatokon is túltesz.

index.hu/bulvar/2010/07/25/nem_is_latta_hogy_halalra_gazolta_a_rendort/

ember a holdon? 2010.07.26. 09:23:30

no, ez az első 219... és mi a helyzet a további mondjuk 1000-el? szerintem összességében mégegyszer ennyi abból is kijönne..

süti beállítások módosítása