Skip to content


       Szűrés lista

Románia a Nemzeti Színházban ünnepel

Tisztelt Külügyminisztérium, Tisztelt Martonyi János!

Kérem tisztelettel, haladéktalanul kezdje meg a 2011. március 15-i nemzeti ünnepünk megünneplésének megszervezését a bukaresti állami Nemzeti Színházban! A megszervezésben szívesen segít országunk volt utazó nagykövete, Medgyessy Péter, kinek nagy tapasztalata van e téren. A meghívókat okosan és ügyesen minden román politikusnak legyen szíves eljuttatni.

Nagyon örülök, hogy már olyan szintre jutott a kapcsolatunk a szomszédos Romániával, hogy egymás nagy nemzeti ünnepeit a másik ország Nemzeti Színházában ünnepeljük, még ha ez az ünnep oly' fájdalmas is másik fél számára. Kicsit sajnálom, hogy nem mi kezdtük meg eme csodálatos sorozatot, de be kell látnom, december 1. előbb van, mint március 15.-e.


A Román Nagykövetség szavai adjanak iránymutatást Önöknek, hogyan is kell ezt mesterien kommunikálni: "Románia budapesti nagykövetsége eddig minden évben gondosan kiválasztott, előkelő és rangos helyszíneken szervezte meg a nemzeti ünnepei alkalmából tartott fogadásokat. Idén tekintettel voltunk a két ország jó viszonyára is, valamint arra, hogy szomszédos államokról van szó. Azért is döntöttünk a Nemzeti Színház mellett, hogy ezzel az államközi viszonyokat helyezzük előtérbe."
 



 

Címkék: pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr552454309

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alföldinek mennie kell 2010.11.18. 08:37:33

Hogy ő egy komoly sművész, zseni, vagy egy túlértékelt ripacs – majd az idő eldönti. Egy kiemelten fontos közintézmény vezetőjének azonban alkalmatlan. Felháborodást váltott ki, hogy Alföldi Róbert hozzájárult ahhoz, hogy a budapesti Nemzeti...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angupapa 2010.11.17. 10:24:46

Jómagam igazából már csak arra várok, mikor tartunk szlovák nemzeti ünnepséget a parlamentben. A korona mellett. Mondjuk.

tkgabor 2010.11.17. 10:28:37

hát a jó büdös kurva életbe, azért minennek van határa!

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2010.11.17. 10:32:03

Ezek után csodálkozik Alföldi Roberta,ha valaki elküldi az annya picsájába....

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.11.17. 10:34:37

Ezért kit fognak lehazaárulózni?

kovacskoko 2010.11.17. 10:35:52

Martonyi! Ti hívjátok magatokat nemzetinek, meg jobboldalinak?
Úgy látszik ezt a narancsszínt vörösből és sárgából keverik... :(

Sátán meg a Jocó 2010.11.17. 10:39:50

amit kommentelnék, valszeg nem csak a modelvekbe, de a BTK-ba is ütközne, így inkább kussolok.

majomkutya 2010.11.17. 10:40:59

Vagy inkább a második bécsi döntés évfordulóját kellene a román nemzeti színházban ünnepelni...

Kicsit Karcos 2010.11.17. 10:52:14

Alföldi Jozefina ezzel kiiratkozott nemcsak a normális emberek közül, hanem a magyar társadalomból is.

1. Azonnal fel kell túrni a színház bejáratai előtt az utat valamilyen mondvacsinált ürüggyel, és erre hivatkozva le kell zárni az egészet december 1-én.

2. Még ma küldjön egy levelet a "kivitelező" vezetője Jozefinának, amiben örömmel közli a munkálatok gyors elkezdését és befejezését. Írja bele azt is hogy reméli, hogy a szerdai napra időzített útjavítás a lehető legkevesebb előadás lefújását teszi szükségessé, de a közérdek mindennél előbbre való, és persze a javítás a színház érdeke is.

3. Reklamáció nyilván nincs, ki látott már olyat, hogy egy útjavítás miatt kártérítést kapjon bárki is, és ez így jó.

4. Az oláhoknak meg egy nagy szőrös lófasz a seggébe.

5. Jozefina, takarodj!

Kicsit Karcos 2010.11.17. 10:59:30

Ja, hogy már november 30-án megejtik az egészet. Hát akkor akkor javítsák meg az utat. Nekem mindegy, de ilyen rendezvény nekem ne legyen. Engem aztán nem zavar, ha a nagykövetségen vagy egyéb magyarországi román szervezet székházában, zárt körben, nyilvánosan nem meghirdetve ilyet szerveznek, de ez így ebben a formában több a soknál, és egészen elképesztő, hogy egy ilyen kis mocskos zsidó buzi magyarállampolgár segédkezet nyújt ebben.

Kartal (rezervált) 2010.11.17. 10:59:59

„Sajnos a vezérigazgató úr nem tud a rendelkezésére állni, mert próbál. Főpróbahete van, pénteken mutatjuk be Závada Pál Magyar ünnep című darabját a Művészetek Palotájával együttműködésben” - EZ NEM MAGYAR ÜNNEP. EZ MAGYAR ÁTOK!

eszkep 2010.11.17. 11:15:32

Ezt az Alföldi Róbertet sosem tartottam normálisnak, de most nagyon elgurult a gyógyszere.

eszkep 2010.11.17. 11:16:31

@kovacskoko: Egyébként olvasni tudsz? Vagy egyáltalán elolvastad a cikket?

eszkep 2010.11.17. 11:17:34

Ezt az Alföldit, miért nem rúgták ki???
Pont a legnagyobb köcsögöt... A szó szinte valamennyi értelmében... :-)

Nzoltan 2010.11.17. 11:18:46

Hát a pofám leszakad. De most komolyan. Ez miért jó nekünk?

molaris 2010.11.17. 11:19:02

Alföldi tudta, hogy ezért análisan inzultálni fogják, és ezt nem hagyhatta ki.
Gondolom, egy kis örömre vágyik.XD

Senkifia 2010.11.17. 11:22:30

ezt a suttyó gennyes liberális szutykot... az ember esze megáll.... határon átívelő barátkozós politika,my ass... ez a magyarság megcsúfolása, nemzetiszínházi színekben... Ezt az embert miért nem rúgja ki valaki? még hogy nagy művész. istenverése.
Ha a románoknál próbálkozna egy ilyen "nemzettárs",mint amilyen nekünk ez a roberta, hát nagyonagyon rövid lenne a pályafutása, az hétszentség.Legyen bármekkora művész. És erre a nemzetiszínházas nagyromániaünneplésre a román "barátaink" kb azt fogják reagálni,maguk között,hogy "Bai, ungurii astia is idioti, da tare de tot"... Szabad fordításban: Te, ezek a magyarok nagyon idióták, vazze... Mert a románok ismerik a nemzet és a nemzeti érdek fogalmát,illetve mindent,ami ehhez kapcsolódik. Nálunk meg nagyromániát ünnepeltet egy hülye senkiházi **** (csillagok tetszés szerint behelyetesíthetőek) a NEMZETIBE(!!!???).
Könyörgöm, rúgja már ki az illetékes. Felőlem búcsúajándékként kaphat egy tortát, rajta egy olyan marcipán hímtaggal,, amilyennel plakátolta az előadásait külföldi fesztiválon(amit ott, normális emberek lévén, betiltottak.Plakátot is, előadást is...), aztán kalap,kabát,menjen a román nemzetibe rendezni meg igazgatni. Hogy az apja törölte volna zsebkendőbe az ilyet.

ucsacsu 2010.11.17. 11:28:40

Ne legyen kétségetek martinyi ott fog vigyorogni.

eszkep 2010.11.17. 11:31:23

@ucsacsu: Hát, ez ellen még fogadni is mernék veled.

Kicsit Karcos 2010.11.17. 11:32:56

"Lefordítom magyarra a jelzőket: a hoppon maradt igazgatójelölt szerint Alföldi Róbert zsidó, ráadásul homoszexuális. Az egyiket tudtam, ő maga beszélt arról a Heti hetes régebbi adásában, hogy az apját eredetileg Ausländernek hívták. "

www.klubhalo.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=5225
A KLUBHÁLÓ EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNERE A TÁNCSICS MIHÁLY ALAPÍTVÁNY

Hideg fej OFF

Kezd nagyon felmenni bennem a pumpa a biboldó pofátlanság újabb és újabb megnyilvánulásai láttán. Értem én azt, hogy másik nemzet, nincs ezzel semmi gond. Azzal sincs, hogy más a vallásuk. De hogy az elvileg közös hazánknak a megcsonkítását ünneplő románoknak a Nemzeti(!) Színházban is helyet biztosítanak (már nem azért, de eleve mifaszt keresnek ott is?), arra nem találok szavakat, mint ahogy arra sem, hogy ezeket a máskor annyira hájpolt tehetségtelen entartete künstlereket ilyenkor nem bélyegzik meg az ún. jó zsidók, beleértve a '48-as szabadságharcos zsidó szervezeteket (vicc). A Kartal posztjában említett koncertbetiltás is több a soknál. Takarodjanak Izraelbe, bomlasszanak ott, ha ott egyáltalán megengedik nekik, mi a faszt képzelnek magukról?

Hideg fej ON

Nzoltan 2010.11.17. 11:33:37

Én azt nenm értem, ez mire jó? A kisebbség politikánk teljesen csőd, mert már magyarnak lenni is ciki lesz kishazánkban, erre szemenköpjük a határon túli testvéreinket is.
Erről az egészről nekem a december ötödike jut az eszembe. csak más a hunyó.

Nzoltan 2010.11.17. 11:35:23

Ez mindenki t felháborít, akinek a felmenői magyarországra menekültek az elcsatolt részekről. Többek közt engem is.

julius666x 2010.11.17. 11:37:19

Hát LOL.
Engem egyáltalán nem zavarna, ha Románia másik ünnepét ünnepelné a Nemzetiben, de pont ezt POFÁTLANSÁG. És nem is értem keleti kecskepásztor testvéreinknek hogyan juthatott ez eszébe, újabban tök jóban voltunk velük. Gratulálunk roberta, végre van egy szomszéd ahol nem kilóra verik a magyarokat, azt erre neked ezt a kapcsolatot is szét kell basznod. Mert hogy lesz balhé a nemzetinél december 1.-jén, az szinte biztos.
Kurva anyját az ilyennek.

kuckucmadar 2010.11.17. 11:39:15

Megáll az eszem..Se leköpni, se lesz@rni nem tudom Alföldit, mert vszínleg élvezné...Egyébként Zéro! Kifelejtetted értesíteni a bukarestieket a jún, 4-ei rendezvényről (esetleg Pozsonyt is)!

z666 2010.11.17. 11:42:30

@molaris: "Alföldi tudta, hogy ezért análisan inzultálni fogják, és ezt nem hagyhatta ki.
Gondolom, egy kis örömre vágyik.XD "
De nem mindegy az eszköz, én egy kihegyezett lámpavasra szavazok. Bár az túl szép halál lenne neki...

arlequin 2010.11.17. 11:50:08

@Sátán meg a Jocó: egyetértés!

ON
egyébként én ezeknek a finom uraknak/úrhölgyeknek és illusztris rendezvényeiknek mindig örülök, mert kibukkan a pata a fidesz narancsszoknyája alól.
OFF

Max. 2010.11.17. 11:54:22

"tekintettel voltunk a két ország jó viszonyára is"

A... a micsodára? Ja, hogy az országoknak jó a viszonyuk, az igaz, csak a két nemzet gázosítaná el szívesen egymást. Illetve a magyar rész még ezt sem, mert ahhoz túl balek.

reKorrekt 2010.11.17. 11:55:17

A posztból kimaradt mit is ünnepelnek konkrétan a románok e napon a Nemzeti Színházunkban:
"1918. december 1-jén tartották Gyulafehérváron a románok nagygyűlését, amelyen elfogadták a már megszállt Erdély egyesülését a Román Királysággal, megalakítva a Román Nemzeti Tanácsot."

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2010.11.17. 11:57:58

@z666: Lol! Kihegyezett lámpavas! Hiába fejlődik a tudomány! XD

@julius666x: A tótok a kecskepásztorok, a vlahok birkapásztorok. :o)

Kicsit Karcos 2010.11.17. 12:03:38

@Max.: nem a románokkal van a gond, ők persze, hogy ünnepelnek, mi is ezt tennénk a helyükben. A román nagykövetséggel és Alföldi Jozefinával van a gond, meg azzal, hogy akik ezt a gyökeret futtatják, és szintén honfitársaink, azoknak egy szavuk nincs ez ellen (jó, várjunk még pár napot... ha bármelyik heti heteses, mazsihiszes vagy buziszervezetes elítéli, akkor megkövetem őket, hogy tétje is legyen).

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.17. 12:04:23

@reKorrekt:

szerintem ezt mindenki tudja :) vagy nem?

cotti 2010.11.17. 12:04:50

...annak a senkiházinak (károlyi mihály) pedig szobra van a Parlament mellett, aki a románok rendelkezésére bocsájtotta ingyen és bérmentve a magyar vasúti flottát, hogy megkönnyítse a Gyulafehérvárra való utazásukat. Persze nem ez volt a legnagyobb bűne, de ez kitűnően szimbolizálja, hogy milyen szerepet is játszott.

Max. 2010.11.17. 12:12:16

@Kicsit Karcos: Azért az így nem jelenteném ki, hogy a románokkal nincs gond, ugyanezt az ünnepet pl. váradon (legalábbis amikor ott jártam, de ahogy hallom, mindig) a Szent László Téren tartják, ellenben a bukaresti kollégám bevallása szerint feléjük ezen ünnepet le se sz*rják. Ebből nekem az a nonpolkorrekt következtetés jön le, hogy valójában nem is a területfoglalást ünneplik, hanem egyszerűen csak egybegyűlnek, hogy jól pofánköpjék a magyarokat jól.

julius666x 2010.11.17. 12:16:22

@zero: Én pl. nem tudtam, de gugli segít.

Amúgy jobban belegondolva alföldi egy igazi, real-life TROLL. Több tízezren felbasszák magukat a hír hallatán, Orbánék izzadnak mint az állat hogy hogyan kezeljék le a helyzetet, ő meg otthon jókat röhög a fotelből egy sör meg egy bödön vazelin mellett. Well played sir, well played!

DArchAngel 2010.11.17. 12:19:18

Régen volt már Trianon és többi szemétség, amit ellenünk elkövettek. Nem kellene nagyon rühellenünk a románokat, de ez kurva szar ötlet. Miért a MAGYAR Nemzeti Színházban? Nem értem... Illetve értem, de sajnos annak a lehetőségnek nagyon provokáció szaga van.
Mi, magyarok - illetve egy részünk - valahogy perverz örömet lel abban, hogyha görnyedt, behódoló tartásban tartja a gerincét, vagy nincs is olyan neki...

jozicsenko 2010.11.17. 12:50:21

vajon hány bombariadót kap majd nov 30án a rendőrség? (a blogot olvasó nbh-sokat innen is csókoltatom, vajon egy ilyen "vicc" után hogy néznek tükörbe?)

rendőröknek, nbh-soknak, moszatosoknak és a ballib hülyéknek: nem, nem fogok bombariadót bejelenteni, de nem lennék meglepve, ha a magyarok nyulai megkeresnék bp utolsó nyilvános telefonfülkéjét...

dr.justice 2010.11.17. 12:56:07

Szerintem ott ünnepelnek, ahol akarnak, illetve ahol lehetőségük van rá, ezzel nincs gond. Viszont a két ország jó viszonyát jellemzi pl. ez a mai hírecske is.

"Ismét törvénytelennek ítélte a Kolozs megyei törvényszék az aranyosgyéresi (Campia Turzii) önkormányzat azon határozatát, amelynek értelmében a helységnévtáblán a város nevét a román nyelv mellett magyarul is kiírták - írta szerdai számában a romániai magyar sajtó. A bíróság többek között azzal indokolta döntését, hogy a helységnévtábla felszerelésekor nem rendelkeztek a rendőrség engedélyével."

Énbagoly 2010.11.17. 12:58:13

Na, kíváncsi leszek, hogy ennél a posztnál mekkora felzúdulás van, lesz.
Én csak egyvalamiben vagyok biztos, hogy Alföldit már eddig is le akarták váltani, és most le is fogják majd gyorsan. Indokot kaptak hozzá.

Persze finoman szólva sem szerencsés, hogy itt akarnak ünnepelni a románok. De még azt is el tudom képzelni, hogy addig valami miatt meghiúsul az egész.

jozicsenko 2010.11.17. 12:58:16

@Kicsit Karcos: vajon szabad palesztinát ünnepelhetjük majd a dohány utcában?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.11.17. 13:05:27

Szerintem a ez a robi gyerek egyszerűen csak sík hülye a történelemhez. Érthető lenne, ha ezen gesztus után a románok komolyan vennék Erdély autonómia törekvéseit, de gondolom erről szó sem lesz.
Robika egyszerűen csak TAHÓ ! Ehhez nincs köze, hogy zsidó és buzi is. Ő csak egy érzéketlen őstahó.
De amíg az ilyen embereket nem úsztatják le a Dunán a minimum a Vaskapu erőműig, addig felőlem a románok akár még a parlamentet is elfoglalhatják 3 napra. (Valakinek anyagilag biztosan az is nagyon megérné.)

Max. 2010.11.17. 13:08:30

"Nem kellene nagyon rühellenünk a románokat"

Beszélgettél már olyan emberrel, akinek testközelből vannak élményei a románokkal kapcsolatban, vagy ez a vélemény úgy amblock a budapesti ismeretek alapján született? Azt én értem, hogy divatos manapság a "ami nem az én utcámban, az nincs is" illetve "ami nem ma történt, az nem történt" mentalitás, de egy kicsit nyitottabb szemekkel-fülekkel, nah...

z666 2010.11.17. 13:22:13

@Kicsit Karcos: "...és szintén honfitársaink, azoknak egy szavuk nincs ez ellen ..."

Alföldi roberta és (m. zs.) barátai nekem nem honfitársaim! A szóban is benne van, hogy ennek semmi köze ahhoz, hogy milyen ország állampolgárai vagyunk. Én sz*rok az állampolgárságomra, a Magyar Köztársaságra, és annak összes törvényére!
A magyar nemzethez való tartozás nem jogi kategória...

DArchAngel 2010.11.17. 13:23:26

@Max.: Beszéltem. Jó pár emberrel. Székelyekkel, romániai magyarokkal, románokkal. Nem szokásom az alapján beskatujázni egy embert, hogy hova pottyantotta ki az anyja.

Max. 2010.11.17. 13:49:06

@DArchAngel: Jó, hát akkor... nem kell utálni a románokat, elfogadom. Nem adtak rá semmi okot, minden a legnagyobb rendben van.

DArchAngel 2010.11.17. 13:57:58

@Max.: Akkor utáljon minket is a keresztény Nyugat-Európa, mert felégettük a kolostoraikat. Mi pedig véletlenül se felejtsük el továbbra is izzón gyűlölni az oszmán-muszlim hordákat a 150 éves megszállásért. Hasonlón indokból még a németeket is, ha már itt tartunk...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.11.17. 13:58:35

Hát bazmeg. Koccintás lesz-e? Mégha valami öngúnyos poén lenne, de ez inkább valami elbaszott machivellista gesztus lesz, seggnyaló protokolldroid program, hátha attól majd nagyobb haverok leszünk. Nem hinném.

Max. 2010.11.17. 14:02:29

@DArchAngel: Tudod a "régen volt", mint érv, amit te magad is használtál, akkor állja meg a helyét, ha nincs hatással a jelenre. Márpedig a helyzet semmit nem változott kilencven év alatt. Semmit. Most is pont ugyanaz van.

@derelye vágó: á dehogy. Csupa jószívű ember. Soha nem ártanának a légynek sem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.17. 14:08:21

Már megint Bp.-n lófrálnak ezek az istenadták???
Remélem Nemzeti Múzeumot és társait jól lelakatoltátok. Bandholtz tábornok csak egy volt.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.17. 14:09:40

@DArchAngel: "beskatujázni"

Te, én nem vagyok különösebben grammarnáci, de ezt kibebaszott gyorsan javítsd ki, vagy nem tudom mit csinálok veled :))))

kovacskoko 2010.11.17. 14:12:57

@eszkep: Tudok! Matolcsy az elsők között kap ilyenkor meghívót. Alföldi már ánuszrepedéssel kukorékolna egy zászlórúdon, ha nemzeti érzelmű lenne a külügyminiszter.

DArchAngel 2010.11.17. 14:14:38

@Max.: Szar emberek régen is voltak, és ma is vannak, ez tényleg nem változott. Ha akarod, szinte bármiről levezetheted, hogy hatással van a jelenre. Főleg, ha olyan fájó, mint az ország felosztása.
A románok persze simán örülnek ennek, nekünk meg szar. Ha most visszakapnánk mindent, akkor ez fordítva volna. Felesleges ezen vitatkozni, mivel reális eshetőség nincs a helyzet megváltoztatására.
Annyi eszük lehetne, hogy ne basszák fel a magyarok agyát ilyen ötletekkel, mint ez az "ünnepség". Mert ez az én békés lelkemet is felkúrta. Ünnepeljék gyönyörű országukat Bukarestben vagy Vlad Tepes kastélyában. Miért itt?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.17. 14:14:42

@dr.justice:

Gyönyörű találat, mellétenném még a román nagykövetség honlapját, amiből szintén süt, mennyire nagyra tartják a magyarokat:
www.budapest.mae.ro/index.php?lang=en&id=8142

DArchAngel 2010.11.17. 14:16:25

@Seduxen: tényleg: beskatulyázni. Bocs, a magyar helyesírást nem vitte túlzásba a tanárunk.

Max. 2010.11.17. 14:21:41

@DArchAngel: fordítva eleve nem lehetne, mert ugyanezt csak a saját földjükön lehetne eljátszani velük, Erdélyben nem. Simán örülnek neki. Ha lenne bennük szemernyi tisztesség, akkor szépen, csendben örülnének a lopott holminak, nem pöffeszkednének rajta. Most mindjárt megkapom valakitől úgyis, hogy náczikok vagyok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.17. 14:26:40

@Max.: Nyugi, itt a társaság nagy részének már ott lapul a zsebében a náczikok igazolvány.

Pappistuta 2010.11.17. 14:31:33

Eszem megáll...
Ezek mit akarnak, de komolyan?
Valami nagyobb balhét?
Mert a radikálisok ezt nem fogják szó nélkül hagyni, abban biztos vagyok, de még a mérsékeltebb emberek zsebében is kinyílik a bicska ilyen híreket olvasva...

Rwindx 2010.11.17. 14:31:57

Nem szeretném leírni szószerint amire gondoltam és gondolok az indexes cikk óta, de ez egy nagyon durva pofánköpés volt. Remélem fájdalmas kínok közt megdöglik igen rövid időn belül az aki ezt kitalálta és megszervezte.

szkeptikus vagyok 2010.11.17. 14:34:30

Én csak azt nem értem, hogy a zsideszből senkinek sem hiányzik a Nemzeti igazgatói posztjáért járó fizetés? Nem hiszem, hogy a Fidesz összes buzi és/vagy zsidó szekértolója közt ne lenne olyan, akinek alacsonyabb a fizetése, mint ennek a rongy "embernek"? Vagy most "dafke" Robertát sztárolják, mert a Jobbik kb. a választás utáni első napon le akarta váltatni? Rövidlátó, besz@ri banda, meg is érdemlik , hogy ez a tetű hülyét csináljon belőlük.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.11.17. 14:36:51

@laspalmas:

Ugyanmár, tiszteletből nem cizellálták túl :D De mortuis nil nisi bonum.

Max. 2010.11.17. 14:45:06

@neccharisnyás útonálló: Huh, megnyugodtam. Inkább kiváltom én is, nehogy szocinak nézzenek, vagy valami. Az megalázó lenne.

DArchAngel 2010.11.17. 14:53:46

@neccharisnyás útonálló: bizonyos szempontok és emberek szerint a magyarok 80%-ának :)
@Max.: Ami igaz, az igaz. A visszafogottság és a kulturált viselkedés nem jellemző rájuk nagy átlagban.

NewWay 2010.11.17. 14:54:15

@Kicsit Karcos:
"nem a románokkal van a gond, ők persze, hogy ünnepelnek, mi is ezt tennénk a helyükben."

Egyetértek. Felőlem ünnepeljenek, ha már sajnos van mit. Ezt nem lehet és nem is kell megtiltani.

De az, hogy a Nemzeti Színházban, ez provokáció! Mint amikor Medgyessy koccintott jópár éve december 1-én.

Ne koccintson! Ünnepeljenek, de mi ne legyünk olyan hülyék, hogy velük ünnepeljük, hogy elvesztettünk több millió magyart és színmagyar területeket (!!)

HúszTíz 2010.11.17. 15:05:56

Szerintem is úgy lenne az igazi, ha előtte a román méltóságok megkoszorúznák Károlyi szobrát hálájuk jeléül, együtt a magyar közjogi méltóságokkal - csak hogy teljes legyen a kör.

Amúgy meg ja; oké, ünnepeljék a románok nemzeti ünnepüket a Nemzeti Színházban, de következő alkalommal cserébe mi ünnepeljük Észak-Erdély visszatérését mondjuk a román Nemzetiben, vagy esetleg abban a csúnya parlamentjükben.

Undorító, hogy erre egyáltalán sor kerülhet, főleg most, hogy "nemzeti" kormánya van az országnak. Gondolom le sem szarják. Azért valaki interpellálhatná valamelyik narancsos fejest a parlamentben, hogy mégis erről mi a véleménye a "forradalmi, nemzeti" kormánynak. Az b...na be, ha Orbán elmenne, mint díszvendég.

wolframkarbid 2010.11.17. 15:12:14

Aki ezt lehetővé tette, ne csodálkozzon majd hogy le hazaárulózzák, ami ezután az eset után egyáltalán nem lesz túlzó kijelentés a "tettesek" jellemzésére.

majomkutya 2010.11.17. 15:53:25

@julius666x: Ehhez annyit hozzátennék, hogy szerintem nem teljesen helytálló, hogy a románokkal az utóbbi időben jóban vagyunk.
Velük egyszerűen nem lehet jóban lenni. A szőröstalpúnak azt sem szabad elhinni, amit kérdez.

majomkutya 2010.11.17. 15:54:42

Mondjuk ezután különös megvilágításba helyeződik az amit Novák Előd mondott a kult. bizottságban, hogy nem Roberta a legmegfelelőbb ember a Nemzeti élére.

fokabacsi 2010.11.17. 15:55:10

Ezek a "Nemzeti Színház "-ból "Kék Osztriga " bárt csináltak !
NOOOORRMÁÁÁLIS???

bulvármédiás => · http://kepviselo.blog.hu 2010.11.17. 16:12:06

A közeledési procedúra dicséretes, de a kezdeményezéssel kihívják a magyar közvélemény nemzettudatibb ágának ellenszenvét is.
Amúgy nem ez a nemzeti ünnepük FŐ helyszíne, pusztán Magyarországon itt ünnepelnek. Így még lehet valami a bukaresti ünneplésből is.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.11.17. 16:22:47

Kurva nagyOFF:
Tüttő Kata termőföldben utazik

Az MSZP-s frakcióvezető-helyettes, Tüttő Kata vagyoni viszonyai rendeződtek át leglátványosabban idén. Két meglévő budapesti ingatlana mellé 2010-ben alaposan bevásárolt termőföldekből: Gyékényesen, Zákányon, Surdon, Somogybükkösdön, Porrogszentpálon, Nagykanizsán, Liszón és Hosszúvölgyben is vett földet. Feltehetőleg ezzel halmozta fel körülbelül 157 millió forintos banki tartozását, amelynek előző vagyonnyilatkozatában még nyoma sem volt.

Na ezt magyarázza meg valaki? Vagyonosodási vizsálat-e volt-e???

kovacskoko 2010.11.17. 16:33:35

@Noname Cowboy: Kösd össze a településeket. Meglásd, itt egyszer még autópálya lesz!

tééényleg? 2010.11.17. 16:43:55

Én azt nem értem, hogy hogy lehet ennyire érzéketlen egy diplomáciai szolgálat. Mindenkinek vannak nemzeti ünnepei, amiket persze mindenki otthon ünnepeljen is meg. Megjegyzem annak idején a fegyveres erők napja szept. 29. volt amit MI a horvátokkal való jószomszédi viszony ápolása érdekében áttettünk valami egészen más időpontra. Itt persze nem lehet áttenni az időpontot, de azért lehetne ezt csendben is megünnepelni. Otthon. Csendben. Bezárkózva. Semmiképpen sem a másik orra alá dörgölve. A T. Igazgató úr pedig csak simán gondolkozzon el azon, hogy mi az amit illik támogatni és mi az amit nem. Ezt például NEM.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 17:07:34

Üdvözlök mindenkit.
Annak ellenére hogy alföldiről a véleményem a negatív tartományba sem fér már bele., (lefelé) ezt nem csak ő csinálja. Nyilván tud róla mindenki, hisz a titkosszolgálatok az ilyesmit figyelemmel kell hogy kísérjék. Tehát ez csak felsőbb rábólintással mehet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.17. 17:08:53

Lehet, ez Alföldi bosszúja a Robertázásért...?

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.17. 17:11:22

szegény zsidókat minden ok nélkül utálják :(
vagy mégsem?

Kicsit Karcos 2010.11.17. 17:29:26

@neccharisnyás útonálló: rám nem haragudhat, én Jozefinának hívom őt (is).

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.17. 17:29:29

@Jégvihar(aha csak ez van):

Nem is gondoltuk, hogy ez Alföldi magánakciója lenne ....
ilyen esetben a nagykövetségnek egyeztetni kell a Külügyminisztériummal...onnan megkapták a zöld jelzést.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 17:43:10

@zero: Viszont akkor nem értem a dolgot. Abban az esetben ha egyértelmű hogy a felső vezetéssel karöltve köpik le a Magyart, miért nem követeli a fél ország mostanra néhány bólogató fejét? Fekete humor volt. Sajna tudom miért nem. :(

bboti86 2010.11.17. 17:43:27

Én Erdélyiként pontosan nem vágom, hogy mi ezzel a gond, egy 10/100/1000 évvel ezelőtti dolgon szomorkodás miatt szerintem örüljünk, hogy úgy vagyunk, ahogy vagyunk.

B

frontop 2010.11.17. 18:17:12

@bboti86: Erdélyiként azt mondom,hogy sajnállak.De a nickedből ítélve-86-,csakis "decret" gyerek lehetsz,abból is a hajnalban fogant (fele geci,fele hugy)

janc72123as 2010.11.17. 18:18:08

@bboti86:
azert nem erted, mert a nickedbol kovetkeztetve 86-ban szulettel, es mar szetmostak az agyad baszod v nemis tanitottak. na de akko, szted miafasze van annyi 1dec1918 utca romaniaban (minden varosban kotelezo) ugy unnepelik a romanik a dec1-et mint semmi mast a vilagon !!??
ha mar erdelyi vagy - ugy mint en - es te semmisnek tekinted ezt akonyvekbenem illo cselekedetet,mivel ugy-e nem erint - akko kerdezd mar meg a nagyszuleidet h Ok mit szolnak hozza. sztem tuti elkuldenek a rak faszara, h milyen tudatlan vagy.

bocsi a stilusert, de kikivankozott

janc72123as 2010.11.17. 18:19:48

@frontop:
latom nem csak az en pirulam gurult el honfitarsunkra :)

frontop 2010.11.17. 18:25:38

@matyi7700: az ilyen honfitársa a fasznak és Ludas Matyinak,de nem nekem-gondolom Te is így érzed

arlequin 2010.11.17. 18:27:45

@frontop:
békesség 'stentől!
ludas matyit mé' köll bántani? he?

janc72123as 2010.11.17. 18:30:48

@frontop:
aze honfitarsunk nah, csak epp nem tanitottak meg kesztyube dudalni :)

frontop 2010.11.17. 18:30:48

@arlequin: mert így van a mondás :-)

frontop 2010.11.17. 18:38:04

@matyi7700: nem kesztyübe dudálni kell tudjon,van sok minden az ég alatt amit illene tudnia.Gondolom egyike azoknak ,sajnos,akik sírnak mindenhol,hogy Erdélyből jöttként milyen nehéz sora van,de csak szégyent hoz mindenkire,úgy az ottmaradtakra mint ránk is elszármazottakra

arlequin 2010.11.17. 18:38:43

@frontop: nem ösmertem.
na megyek fát vágni. szép estét.

janc72123as 2010.11.17. 18:47:28

@frontop:
jaja :) na mentem en is fat vagni meg kutyat futtatni a ligetbe :)

dalos 2010.11.17. 18:47:47

Én a jelenlegi Magyarországon születtem, soha románnal bajom nem volt személyesen! Természetesen a történelmi háttérrel tisztába vagyok!
De magyar emberként rendkívüli módon felháborít, hogy az ország jelentős (több mint 100000 km2) részének elcsatolását Magyarországon a Magyar Nemzeti Múzeumban kívánják megünnepelni és ehhez a helyi vezetőség még partner is! Ez VÉRLÁZÍTÓ!!! Legközelebb majd Belgrádban fogják ünnepelni Koszovó függetlenségét??? Ennek a cserépedény alföldinek meg javaslom, hogy kezdjen el csomagolni magától, mert, ha így folytatja lehet, hogy segíteni is fognak neki!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.17. 18:53:46

Pont most volt szó a dologról a Tényekben. Alföldi nyilatkozta, hogy "sajnálja, nem akart megbántani senkit."
Mondom én. Lejáratták a nevét a médiában, hát így áll bosszút. Ennyire ostoba és tudatlan senki nem lehet.

zsoltix 2010.11.17. 19:31:29

Csillivilli unnepseget akarnak? Ugorjanak at Bucureşti-be, bulizzanak, valahogy majdcsak megleszunk addig nelkuluk.

Dzsentrisvihák 2010.11.17. 19:35:20

Nomost, aki aki a Fideszre húzta az x-et, annak egy rossz szava se legyen, tessék hatvannégy fogas vigyorral tapsikolni és örülni.
Aki pedig azt hiszi, hogy ez valami szerencsétlen félreértés, vagy szimpla hülyeség eredménye, az menthetetlenül naiv...

bboti86 2010.11.17. 19:40:20

@frontop: @matyi7700:
Hello,

szerintem az is számít, hogy Románián belül hol nőttél fel, nálunk a román polgármester és a magyar alpolgármester együtt mondtak beszédet Március 15.én a magyar zászló alatt a református templomban. A pasi nem tud magyarul, de köszöntötte a magyarokat a nemzeti ünnepükön.

Inkább nem válaszolnék a koromat és a fogantatásomat részletező mondatokra.

B

julius666x 2010.11.17. 19:51:50

@majomkutya: szerintem te ne tegyél hozzá az én mondandómhoz, mert te egy soviniszta majom vagy, én meg nem (a neved eléggé beszédes ilyen szempontból).
A románok között pont úgy van értelmes ember mint a magyarok vagy bármelyik másik nemzet állampolgárai között, és pont ugyanúgy vannak bunkó gecik is.
Nem kell őket szeretni miután ők sem csipáznak minket, de az ilyesmivel magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt.

Max. 2010.11.17. 20:00:42

@julius666x: igen, és a cigányok között is van szorgalmasan dolgozó, törvényt soha nem sértő egyén is, tudjuk. A szlovákok között is vannak csupajófej emberek. A szerbek között is. Értettük. FELFOGTUK. Lépj tovább a lényeg felé. Nincs itt semmiféle szegénységi bizonyítvány.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 20:42:36

@ColT: Ügyesen okosan el lett víve a mantra irányába. (Rasszizmus Rasszizmus Rasszizmus)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.17. 21:10:15

@Jégvihar(aha csak ez van): Nemtom, nekem ez nem esett le.
A nagykövetség kibérelte a Nemzetit.
És?
Remélem jól lehúzták őket.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 21:20:24

@ColT: Igen ez is egyfajta nézet. Azért megjegyezném ez ügyben hogy az a nép mely nem ismeri a saját történelmét,(hőseit)... az nem érdemes a túlélésre. Viszont én ma nagyon kevés igazán nemzeti érzelmű és beállítottságú népet ismerek, de meglepő módon ők a sikeresek.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 21:26:27

@johnny77: Megpróbálták ez még túl sok. Majd 3 év múlva ujjra. A rendszer így működik.

Kicsit Karcos 2010.11.17. 21:38:15

@johnny77:

Helyes, Jozefina első jó döntése, alakul ez.

Mellesleg nem tudom nem észrevenni, hogy a KDNP mennyire igyekszik önállósodni. A választások előtt úgy tűnt, véletlenszám-generátorral döntik el, ki a fideszes, és ki a kádéenpés, most meg egyre több ügyben külön jelenik meg a két álláspont, akkor is, ha egyetértenek a két kormánypárt, és akkor is, ha nem.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 22:01:31

@Kicsit Karcos: Azért ez a tejföltartó agyagedény nem annyira hülye hogy ne jött volna rá, simán beáldozzák az antiszemitizmus látszatának fenntartásáért. Mondjuk kutyasétáltatás közben garázdák találkoznak vele. Az nem lep meg hogy ebből nem kért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.17. 22:03:49

@Jégvihar(aha csak ez van): Nemtom, hogy jön egy román nemzeti ünnep a magyar hősökhöz. Mit ünnepelnek amúgy akkor a románok? Mert lehet, hogy ezt kéne tudnom.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 22:10:29

@ColT: 1918 december. 1 Erdély, Románia része lett:(

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.17. 22:22:39

@ColT: Egy moddatban: Erdely elrablasat.

Ok ugyan szeretik roppant cinikusan "ujraegyesitesnek" hivni, mintha valaha is kozuk lett volna hozza. Ha elolvasgatod a rac, a tot, az olah es a vlah "tortenelmet", mar ahogy maguknak szeretik meselni, kiderul am, hogy mindannyian gigantikus birodalmakat igazgattak (egyszerre!, ugyanott!, kulon-kulon!), mielott a gaz barbar magyarok betortek volna a Karpat-medencebe, hogy elraboljak az o szent foldjeiket. Mi ugyan rohogunk ezeken az ordenare baromsagokon, amiket kiscsoportos ertelmi szint folott nem lehet komolyan venni, azonban ok melyebben hisznek bennuk, mint Danniken az ufo oseiben. Az olyan aprosagok, hogy sem nyelvuk, sem nemzetuk, sem torzsi hovatartozasuk nem volt, cseppet sem zavarjak oket. A regeszeti leletek totali hianyan sem akadnak fenn. Hivatkoznak arra, hogy a tortenelmi forrasok szerint a lakossag csaknem fele szlav volt. Csakugyan igy volt: slavus = szolga. De milyen meglepo is ez? Na ez az o igazi multjuk. Papiron csinaltak magukbol osi nepet, es ezen az alapon raboltak maguknak orszagot. Na EZT unneplik olyan boszen. S hogy ez a mostani akcio mi volt? Kostolgatas, mi mas. Meddig lehet elmenni. Naivak vagytok, ha azt hiszitek, hogy nem akarnak Magyarorszagbol meg tobbet. A tolvaj, ha buntetlen, mindig verszemet kap.

Max. 2010.11.17. 22:27:16

Mi az, hogy nincsenek régészeti leleteik? Alig pár éve ástak ki egy halom román ókori érmét Mátyás Király szobra alól Kolozsvárott. Aztán teljesen véletlenül ráakadtak egy egész várra is alatta, aminek a falai kiásva magasabbak voltak, mint addig fölötte az aszfalt szintje.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.17. 22:31:41

@Max.: Igaz... a technika rohamosan fejlodik. Hamarosan ott is dogivel lesznek leletek, ahol korabban egy csontszilank sem volt. Lesz roman nepmuveszti hagyatek is, csak meg nem talaltak ki, mikent lehet "hitelesen" restauralni a disztargyaknak azt az oldalat, ahonnan levakartak a rovas feliratokat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.17. 22:35:23

@Meleardil Eressea Iluvadan: @Jégvihar(aha csak ez van): Ja így már érthető. Azt hittem, valami mittoménkijük születését, vagy akármi.
Így már pofátlanság, csak jó lett volna leírni a cikkben, hogy a hozzám hasonlóan nem turbómagyarok is megértsék.

Jégvihar(aha csak ez van) 2010.11.17. 22:38:24

@Meleardil Eressea Iluvadan: Most miért? :) Más bandának az ország északi részén lehet pár hónapig királya, azután (na jó ez nem jött be) ?

julius666x 2010.11.18. 00:30:45

@Max.: Milyen lényeg? Olvastad egyáltalán mire reagáltam?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 00:40:30

@ColT:

hát baszod, ehhez nem kell turbómagyarnak lenned, hogy a magyar történelmet ismerd, tudd, hogy mikor ki uralkodott, mikor vesztettünk, nyertünk háborút, az ország mekkora volt és meddig, ehhez elég az általános iskola is.

Figyusz, 1920. június 4. mond valamit?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 00:44:26

Azért őrület, hogy valaki az általános iskolai tananyag ismerete miatt turbómagyarozza a népet :)

néha úgy gondolom, nagyon időszerű lenne az internethasználatot is a szavazati joggal együtt egy általános műveltségi teszthez kötni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 00:58:42

@Conv: Bocs, nekem ez nem maradt meg. Valószínű én is emlékszem olyan dolgokra általános iskolából, amikre más nem. Amúgy meg rohadt régen tanultam utoljára törit.

"néha úgy gondolom, nagyon időszerű lenne az internethasználatot is a szavazati joggal együtt egy általános műveltségi teszthez kötni."
bolcslazado.blog.hu :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 01:00:04

@Conv: Ja tényleg. Az itt hozzászólók közül enélkül a post nélkül hánynak jutott volna eszébe, hogy minek az évfordulója van aznap?

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.18. 01:02:26

@Conv: Az ide vago szot a szotarban az "I" betunel leled: ironia. :P
Nem eppen osi magyar szo, a kockafeju romaiaktol kolcsonoztuk, de Atilla tan megbocsajtja, mivel o sem rombolta porig a puccos fovarosukat, pusztan mert az ajtatosok szepen kertek. Nekem nem serto a turbomagyar. Szerintem Coit sem annak szanta. Aki azzal probal megserteni, hogy magyarnak nevez, annak a csipogasat amugysem szokasom meghallani.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.18. 01:11:58

@Meleardil Eressea Iluvadan: A romaiak meg a gorogoktol vettek...tobbek kozott. Ezt csupan azert siettem megjegyezni, mielott valaki hirtelen felindulasbol idemasolja nekem a fel wikipediat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 02:43:14

@Meleardil Eressea Iluvadan:

szerintem túl van az irónián a dolog.

engem sem sért a turbómagyar, megmosolygom. főként ilyen esetekben :)

@ColT:
Nem sokaknak.

Ha csak úgy egy dátumot mondanak: dec 1, erről nekem sem jutott volna eszembe, de mivel elég konkrét utalás van a dec 1 mihez kötésére a postban, - plusz egészen pontosan erre mutató link is : "Nem tréfa: hazánk megcsonkítását ünneplik majd a Nemzeti Színházban" - így szerintem a legminimálisabb agytevékenységre képes ember fel tudja dolgozni az infókat, és tudja miről van szó.

már, ha elolvassa a postot, amivel kapcsolatban hozzászól.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 04:36:14

@Conv: Nemtom, így a harmadk 12 órás éjjeles műszak közben már nem nagyon jön le, hogy utalás. ""Nem tréfa: hazánk megcsonkítását ünneplik majd a Nemzeti Színházban""
lyen nincs a postban leírva, a linkelt cikket meg nem olvastam el, annyira azért nem érek rá.

Évfordulókból, dátumokból, stb. meg nem jó a memóriám, de szerintem utoljára ezt a dec. 1.-et 15 éve hallhattam (középislkolában), mert annyira nem szokta senki emlegetni.
Ettől mondjuk, hogy nem emlékszem egy csomó dátumra, évszámra, amit valamikor, valahol tanultam, még nem kell műveletlenezni sem. Sajnos azt a tudást, amit nem használok, hamar elfelejtem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 04:45:55

@Conv: Másik. Azt nem mondtam, hogy nem tartom pofátlanságnak, miután megtudtam, mt s akarnak ünnepelni.

2010.11.18. 06:08:23

@Noname Cowboy:
"A tanú(Tüttő Kata)a személyes bankszámlája, valamint a Krausz Csaba ötödrendű vádlott és a Zuschlag János elsőrendű vádlott bankszámlái közötti pénzmozgásról elmondta: "Krausz Csabával és Zuschlag Jánossal baráti viszonyban vagyok, biztosan előfordult, hogy egymást anyagilag kisegítettük, és ezt a pénzmozgást mutatják az adatok"
hvg.hu/itthon/20090629_zuschlag_per_tutto_kata_fibisz

2010.11.18. 06:19:39

@Noname Cowboy:
"Fillérekért kótya-vetyélik az Elmű zrt.-t, miközben MSZP-s díványokon kötettnek a legnagyobb üzletek. Tüttő Kata a részvények árából 7 ezer forintot lealkudott, és az élettársa nem más, mint az elhíresült Lesztinger Tamás."
A Magyar Narancs készített interjút Tüttő Katával, ahol a hölgy nem értette miért fontos az, hogy ő Lesztinger Tamás nagyvállalkozó, nevezzük inkább privatizálási cápának, élettársa"
szentkoronaradio.com/node/12768

eszkep 2010.11.18. 07:52:59

@kovacskoko: Mielőtt még nagyobb hülyét csinálnál magadból beteges képzelgéseiddel:
www.magyarhirlap.hu/belfold/elmarad_a_roman_unnep_a_nemzetiben.html

f.m.j. 2010.11.18. 07:53:10

@arlequin:

én is hallottam a Klubrégyóban :)

szerintem simán csak nem tudta mi ez az egész, és mit jelent... (most a legnagyobb jóindulattal viseltetek egy olyan ember iránt, akit megvetek :)) nem akart ő semmi rosszat...
mondjuk az, hogy visszalépett fölfogható annak is, hogy félti az igazgatói székét, mégiscsak áljobboldali kormány van, akik a látszatra azért adnak (sajnos csak arra), mert belátó jóérzést nem feltételezek egy ilyenről, akinek ez (román nemzeti ünnep egy magyar nemzeti színházban... ejj, vajon a románok engednének-e ilyet?) egyáltalán megfordult a fejében...

ez már tényleg maradék méltóságunk trágyába való fürdője lett volna, ráadásul úgy, hogy minket meg se kérdeznek erről, hogy jó-e ez így nekünk, akarjuk-e...

ucsacsu 2010.11.18. 07:59:58

@bboti86:
Te nem vagy erdélyi.Csak egy nagy fasz.

arlequin 2010.11.18. 08:03:36

@f.m.j.: robi egyébként az ország egyik legtehetségesebb színésze. ez tény. és nyugodtan lehet belátó jóérzést feltételezni róla. emberből van.

kovacskoko 2010.11.18. 08:11:30

@eszkep: vedd már le a narancsszínű szemüveget! Hol volt ez a döntés a poszt írásakor? Miért kellett megvárni amíg balhé lesz belőle és általános felháborodás?

f.m.j. 2010.11.18. 08:14:34

@arlequin:

a tehetség, és az emberség nem feltétlenül kiegészítői egymásnak... sőt

a színészi tehetsége vitán felül áll, a rendezői oldaláról nem vagyok biztos... sőt

nem bánta meg, nem is értette, hogy mi az ok a felháborodásra (bizonyíték a valaki által korábban belinkelt Magyar Hírlapos cikk)

mindenki emberből van, nem mentség, sőt .... :)

fokabacsi 2010.11.18. 08:15:18

@arlequin: Attól hogy te annak tartod még nem lesz "tehetséges" ! Egy Nemzeti Színház a nemzet szent helye , a Magyar színjátszás temploma. Ebből buzitanyát, pornószínházat csinálni nem éppen elegáns. Finoman szólva.
Normális ember nem tesz ilyet.

f.m.j. 2010.11.18. 08:17:48

@arlequin: -válasz2-
nem lehet egyszerre valaki "lator" és Jézus... (arra gondolok, hogy az egyik kommentedben latornak nevezed-ezek szerint nem komolyan, a másikban ezerrel véded, megértem, ez a kettősség bennem is megvan, de itt és most nem helyes... nekem)

Baldrick68 2010.11.18. 08:19:35

Jópofa ez a hír, de nem kéne kicsit komolyabb témákkal IS foglalkozni?

Fegyvereseké lesz a magánpénztári pénz
index.hu/gazdasag/magyar/2010/11/18/fegyvereseke_lesz_a_magankasszak_vagyona/

f.m.j. 2010.11.18. 08:22:16

ja, vagy az is lehet, hogy megint tesztelnek minket, hogy meddig mehetnek el....

arlequin 2010.11.18. 08:25:32

@f.m.j.: kérem én bolond vagyok.

Kurt S. Earp 2010.11.18. 08:28:35

@Jégvihar(aha csak ez van): "...Mondjuk kutyasétáltatás közben garázdák találkoznak vele. Az nem lep meg hogy ebből nem kért."
Azokat a garázdákat, akik rátámadnak a Lóbelt gyerekre kutyasétáltatás közben, nyakig beásom a földbe és átmegyek a fejükön egy úthengerrel. Nem ijesztünk meg védtelen állatokat. Aki látott már szűkölő, riadt tekintetű, remegő kutyákat az érti ezt, a többi meg génhulladék.

@arlequin: "robi egyébként az ország egyik legtehetségesebb színésze. ez tény."
Egyetértek. Ettől még lehetne agya. És ezzel nagylelkűen feltételezem róla, hogy nem egy szimpla kis nemzetgyalázó tetű, hanem egy butus csacsi, a kisz drágaszágom.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2010.11.18. 08:41:37

Azért annyi esze mégis van ennek a róbert gyereknek, hogy visszamondta. Ahogy a nyilatkozatából kivettem, szerencsétlen tényleg buta mint a tök. Én megértem, azt, hogy trianon és Erdély elvesztése már a keserű múlt és még én is támogatom, hogy a jövőben a szomszédos népekkel legyünk jóban. DE...
De robi csak azt nem veszi észre, hogy ha valaki kigombolt sliccel közelít felé és fejét finoman lefelé nyomja, akkor az a valaki nem barátkozni, hanem szopatni akart és a szopás után nem barátként tekint rá, hanem k**vaként.
Sajnos ezt rengeteg politikus és közéleti személy nem képes belátni... sőt talán még élvezik is ha szophatnak. (Nem hiába az ország manapság a pornósztárokról híres).

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 08:52:27

@Baldrick68:

egy tegnapi poston kéred számon a mai hírt? :)

Max. 2010.11.18. 08:52:54

@julius666x: Olvastam mire reagáltál, meg azt is, amit előtte írtál. A "végre egy ország ahol nem verik halomra a magyarokat" dologra meg egy tegnapi eseménnyel reagálnék: www.erdon.ro/hirek/im:erdon:sport/cikk/a-fiatal-sportolok-mindenkit-utottek/cn/news-20101115-02450208 és nem, ez nem az "ilyen is van" szituáció, ez mindennapos.

törökszultán 2010.11.18. 08:57:56

Ami Alföldit illeti, hát itt az idő és az alkalom.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.11.18. 09:08:02

@éberség elvtársak: Mégmielőtt hükyének látszanák tudom, hogy Tüttő Kata kicsoda. Csak az ilyeneket miért nem ellenőrizgeti az APEH meg a Budai Gyula??? :D

LiberGon 2010.11.18. 09:27:30

Javaslom a Havasalföldi Róbert név használatát! :)

eszkep 2010.11.18. 09:31:54

OFF
Bulvár rovat már rég volt, de ennek a két kiégett "médiagecinek" a szájkaratéja már-már humoros.
www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/havas-remelem-vagot-meguti-a-guta-2034477/

eszkep 2010.11.18. 09:33:10

@kovacskoko: Poszt sehol, de teljesen egyértelmű volt, hogy amiről te "mesélsz" az nélkülöz minden realitásérzéket részedről.

LiberGon 2010.11.18. 09:50:58

@eszkep: Tudom. :) Kávézás közben jutott eszembe.

kovacskoko 2010.11.18. 09:55:58

@eszkep: Szerinted egy külföldi diplomáciai képviselet nem hívja meg a külügy vezéreit egy ilyen rendezvényre? Neked fizetnek azért, hogy hülye legyél, vagy önkéntes vagy?

Marcellusca 2010.11.18. 10:32:21

@Conv: Fúúúú, belementek a nagy, magyar történelem oktatásba. Muhaha!
Én sem tudtam, hogy mit ünnepelnek dec. 1-jén.
Mert oly' korban tanultam még történelmet, amikor nem említették "baráti" országok gaz tetteit.
Köztük ezt sem.
Meg a Trianoni szerződést is másként magyarázták. :(

Mert mindig a győztesek írják a történelmet.
És akkor mások voltak a nyerők.

És annyira nem érdekel a történelem - még a magyar sem - ,hogy emiatt napokat töltsek el a Szabó Ervin Könyvtárban. (Télleg, még úgy híjják? :D)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 10:52:50

@Marcellusca:

bazz én egy korosztállyal idősebb vagyok nálad, de még én is tanultam, hogy mikor csatolták el magyarország területétől erdélyt :) ez nem politikafüggő anyag bazze :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 10:54:03

@Marcellusca: de gondolom, a trianoni szerződés dátumát nem magyarázták másként :)

majomkutya 2010.11.18. 12:44:24

@julius666x: Köszönöm hogy sovén majomnak neveztél. Mondandómat viszont sajnos féreértetted. Nem mondtam egy szóval sem hogy a román emberek között ne lenne értelmes és normális ember. Viszont a román politika alapból sovén és magyarellenes. Mindig is az volt és sajnos mindig is az lesz. Jelenleg katonai támaszpontok létesítése zajlik székelyföldön azzal a céllal, hogy ezrével telepítsék ott le a román anyanyelvű katonákat és tiszteket. Az egyik román elnökjelölt (korábbi élsportoló) pedig azzal kampányol, hogy úgy lehet két legyet ütni egy csapásra, ha a románia területén élő cigányokat székelyföldre költöztetik, így a románoktól elszeparálják a cigányokat és megoldják azt a problémát, hogy a román állam közepén egy kb. 1 milliós tömbmagyarság él. Ehhez nincs mit hozzátenni.Ha egy elnökaspiráns szerint ez az ország két legkomolyabb problémája, akkor elég nagy baj van.
Továbbá mennyire lehet megbízni (vagy csak bízni abban, hogy egyszer valóban jó, mindkét félnek előnyös kapcsolatot lehet kialakítani) egy olyan államban, amely szomszédját a nemzeti színházában készül arcon köpni és megalázni?

abandi 2010.11.18. 14:05:36

Ez a tudjukmifajta buzogány csak azt adta, ami a lényegük a tudjukkiknek....
Elérkzrttnek látta az időt, hogy -miután izrájélt pÁrtnerlistára vették- ismét belénkrúgjon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.18. 14:27:13

@fokabacsi: Viszont begyöpösödött posványt sem kell belőée csinálni. Hol legyenek az újítások, ha nem ott, haol a legtöbben látják?

@Noname Cowboy: Hát, ők egyenlőbbek. Meg biztos le van ez zsírozva.

abandi 2010.11.18. 15:02:33

@ColT:
"Viszont begyöpösödött posványt sem kell belőée csinálni. Hol legyenek az újítások, ha nem ott, haol a legtöbben látják?"
Az új repertoár premierje legyen mondjuk:
Címe: A kis buzi kiűzrtése a Paradicsomból. Nyílt színen történő anális vegzálása Lobikának, egy rozsdás belezőkarmolóval...

Romani*ite*domum! (törölt) 2010.11.18. 15:42:46

Az én őseim több, mint 400 éve eljöttek Erdélyből, de mélységesen felhábórít ez a magyarnak álcázott zsidó disznó ezt megpróbálhatta. Hulljon a férgese!!!

abandi 2010.11.18. 15:54:58

@Romani*ite*domum!:
Ahogy mondod, sőt:
Ahogy Zero felvetette:
Mi is van a Magyar Külüggyel ilyenkor?!

arlequin 2010.11.18. 16:05:05

@abandi:
"Az eltérő francia álláspont ellenére Magyarország továbbra is határozottan javasolja Románia és Bulgária csatlakozását a schengeni övezethez – mondta csütörtökön Párizsban Martonyi János külügyminiszter francia kollégájával folytatott megbeszélése után. A magyar diplomácia vezetője Orbán Viktor miniszterelnök kíséretében tartózkodik a francia fővárosban."
MTI

abandi 2010.11.18. 16:10:03

@arlequin:
A martonyi nem említette izrajél elsőbbségét????
Hát mi a fasz folyik itt...azaz ott?!

arlequin 2010.11.18. 16:12:42

@abandi: nemtom. pedig megírtam neki is előre a beszédet izrael 2012-es csatlakozási ünnepségére. jó pénz volt.

abandi 2010.11.18. 16:22:25

@arlequin:
Mert (b)irodalmi héberül írtad és úgy a 2012-őt 2102-nek ovasta és nem értette...

arlequin 2010.11.18. 16:36:06

@abandi: tényleg basszus...
de ez még hagyján.
valahol elhagytam az armageddon forgatókönyvét s valamelyik szerencsétlen kiadta 'jelenések könyve' címén. s szerinted kapok érte jogdíjat?!
ahhh. mindegy.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.18. 16:57:14

az a baj, hogy a mélymagyarok ilyenkor mindig túlugatnak mindekit és nem lehet normálisan beszélni x és y dologról... bár ezt már megszokhatta ez az ország

Horizont 2010.11.18. 17:42:01

@.Pierre Bezuhov.: Akkor te meg "magasmagyar" vagy?????

Horizont 2010.11.18. 18:15:36

@Conv: Hahahaha ez jó! Megnevettettél:) Itt gondolkoztam, hogy vajon Bezu milyen magyar lehet, és ez nekem nem jutott eszembe:)))

arlequin 2010.11.18. 18:23:59

@Horizont: @Conv: azért a konkáv/konvex, vagy a halmazmagyar se lenne sámli. mester! hihetetlen lehetőségre tártad elmém szivárványkapuját. hálám örökké üldözni fog, s jaj neked, ha eltalál 2 liter jóféle gyümölcspárlat formájában.

guma 2010.11.18. 18:50:50

@Horizont:@arlequin: @Conv: Kedvesei!
Mindenhol, mindenkit kioktatni, nem szép.

Barátnőm fia kicsinek nagy szövegláda volt, minden észre vett, amit nem kell. Mari megértette vele, hogy ne a helyszínen, hanem majd otthon megbeszélik a látottakat. Villamoson felszáll egy idős hölgy irgalmatlanul kifestve, hihetetlen nagy orral. A gyerek nézi majd jó hangosan szemét a nőről le nem véve azt mondja : anyu a néni mázát és orrát otthon megbeszéljük úgye????????

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.18. 19:23:11

@Horizont: jah, mondhassssuk. mindesetre elég távol állok a mélynövésűtől, így nem kell kompenzálnom hatalommániával és zsámollyal a 2 milliós tömeg előtt :) vagy egy autóra ragasztható matricával, ami sokkal nagyobbnak tüntet fel valamit ami a valóságban nem is akkora :)

arlequin 2010.11.18. 19:47:34

@.Pierre Bezuhov.: neked vannak ilyen, hogyismondjam, műpéniszes-matricás haverjaid? pfűűű. az tényleg kemény, főleg, ha nem is akkora. gondolom tv-t se nézel, ott sincs semmi ami 'akkora' a valóságban. újságokról, honlapokról nem is beszélve...

Horizont 2010.11.18. 20:02:09

@.Pierre Bezuhov.:
Tudod csak a férfiak szeretik hangoztatni és el is hinni, hogy nem a méret számít:)))
Tudod volt nekünk hórihorgasunk, aztán most van kicsinykénk. Jobbnál jobb:)
Lehet, hogy mégsem mindenben a méret számít?:)

guma 2010.11.18. 20:06:22

@Horizont: Már megint az a méret :))) DDDD Megyek aludni mert ebből baj lesz ... D

Horizont 2010.11.18. 20:27:21

@guma: Tudod ha egyszer beindul a szekér:DDDDD

arlequin 2010.11.18. 20:27:22

BRÉKING NYÚZ!
Menesztették alföldi homoróbot!

kuruc.info/r/6/69678/

p.s.: szokásos kuruc-vicc csak...

ON

Horizont 2010.11.18. 20:32:39

@arlequin:
Látod ezért utálom a Kurucot. Odaírja, hogy "buzeráns zsidó" . Lehet, hogy az, de muszáj ezt így? Kritikán aluli. Ezáltal számomra a kritikája hiteltelen.De ha normálisan írna esetleg. Persze akkor nem a Kuruc lenne.Kör bezárult.

guma 2010.11.18. 20:33:28

@Horizont: vigyázz mert messze tud ám vinni ( hátha még 4 ökrös is esetleg :))) DDD)

guma 2010.11.18. 20:35:53

@Horizont: Kinevethetsz, de ezért nem járok egy ideje oda!
@arlequin: És ez viccnek is rossz megfogalmazás.

Horizont 2010.11.18. 20:39:40

@guma: én egyáltalán nem járok oda, csak ha valaki belinkeli meglátogatom őket, de leszívják a pozitív energiáimat. Így sincs sok:)
off. Most olvasom, hogy ellopták Brad Pitt fényképezőgépét a József Attila lakótelepen. Piff neki, Magyarország én így szeretlek:(

arlequin 2010.11.18. 20:45:31

@Horizont: 1. axióma: kuruc=kuruc.
@guma: 2. axióma: a rossz vicc is vicc.
@arlequin: 3. axióma: szép estét!

guma 2010.11.18. 20:48:36

@arlequin: Viszont! És igazad van, na! D
De akkor is ...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 21:03:51

@Horizont: hiteltelen a kritika, mert az általad is elismert valóságot írja pc nélkül? :)

guma 2010.11.18. 21:14:57

@Conv: Már mondtam, hogy ha nem lennél (és @arlequin: ) akkor benneteket ki kellene találni!

Valahogy a nem jót is megfordítjátok :))))))))))))))))))))))))))

arlequin 2010.11.18. 21:31:35

@guma: imádom a női 'nem'-et ;-)
@Conv: miket beszélsz már? ezek szélsőségesen radikális elemek. hazudnak. és persze náczikok.

arlequin 2010.11.18. 21:42:30

@Conv: mekkora?
ez az igazi méreg...

Horizont 2010.11.18. 21:47:56

@Conv: Ide PC oda PC most komolyan ne okozz már csalódást nekem. Honnan tudnám, hogy Alföldi zsidó-e? Azt is csak a bulvárhírekből olvastam, hogy homoszexuális . De tegyük fel zsidó is meg homoszexuális is. És akkor azt kell leírnia egy honlapnak vagy bárkinek, bárminek, hogy zsidó buzeráns?A Nemzeti Színház igazgatója mellesleg. Most tényleg úgy gondolod ez így helyes? Ha igen akkor bennem van a hiba.

arlequin 2010.11.18. 21:50:32

@Horizont: miért kérdezel ilyeneket? amikor a 'bal'-nak a legnagyobb gondja az, hogy antiszemita és homofób, akkor nem csoda, hogy a kuruc buzi zsidóról beszél. ily egyszerű. direkt, tudatos injekciózás. szerintem. persze lehet, hogy tévedek.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.11.18. 22:07:15

@arlequin: hát ez így ánblok így ritka nagy faszság =)
kivéve ha nálad az okozatból következik az ok

@Horizont: rossz hírem van. ha nincs érzéked a gyűlölködéshez, akkor egy idő után kinéznek maguk közül a kurucok / jobbberek
:)

Horizont 2010.11.18. 22:07:41

@arlequin:
Na de én azokat is elítélem. Utálom ezt a rohadt kifordult világot. Minden oldalon. Felmenti az egyiket a másik baromsága? Nem. Én szeretném ha valami emberi méltóság megmaradna. Tudom hülye vagyok ne is véleményezz:)

Horizont 2010.11.18. 22:12:03

@.Pierre Bezuhov.: Ajánlanék neked egy Klubrádiós Bolgár György "Beszéljük meg" műsort. Azt a gyűlölködést ami ott folyik, szuggerálják a rettegést. Pedig az baloldali rádió és műsor. Akkor hogy is van ez? Aki nem gyűlölködik nem fér be sehová? Ne légy elfogult nem áll jól!!!!!!Nézz már körül a jó istenke áldjon már meg! Léket kapott az a baloldali + liberális hajó ébresztő!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 22:34:43

@Horizont:

"Honnan tudnám, hogy Alföldi zsidó-e? Azt is csak a bulvárhírekből olvastam, hogy homoszexuális"

Mindkettőt ő maga nyilatkozta.

Értem én mi a bajod, mi nem tetszik, de akkor tessék azt mondani, a stílusuk, a modoruk nem tetszik, ne azt, hogy hiteltelen amit olvasol :)

Horizont 2010.11.18. 22:48:09

@Conv:
Félreértettél. Tehát: ha ilyen körítéssel olvasom amit ír (bárki) akkor hiteltelenné válik az aki írja és amit ír is. Nekem!Pedig nagyon edzésbe vagyok itt meg mindenhol, de van ami már nem változik bennem mégse. A Kuruc úgy ír, hogy rögtön "bezárulok" és elolvasom, de nem fogadom be!Néha Népszavát is olvasok, na velük is így vagyok. Lapozok. Leteszem. (nem én veszem:D)
Alföldi azt mondta magáról, hogy igen kérem én egy buzeráns zsidó vagyok?:)))

avus · http://avus.blog.hu 2010.11.18. 22:53:23

Jajj, végre lehet egy jót buzizni. Az már külön öröm, hogy mellé még zsidózni is. Pár törzstagnak biztos elvonási tünetei voltak már :).

arlequin 2010.11.18. 23:05:51

@.Pierre Bezuhov.: ezzel az új ávátárral kapcsotasan. melyik vagy te? a szélső? a nő, vagy a hapsi? a hetero vagy a buzi? a zsidó vagy a goj?

na látod. kb. ennyi értelme van okot és okozatot bután felcserélni. de ami okozat, az maholnap ok. szóval nem lennék ekkora szájjal bezukám. szép estét.

mindenkinek.

arlequin 2010.11.18. 23:12:17

@avus: aha. majd ha egy rózsaszín félmillás bringával lesz időm túrázni, nos, akkor majd beszélgethetünk ilyen témákról. ezek az emberek itt csak proletárok, tudod? se idejük, se pénzük ilyenekre. kedvük az lenne.
robika pedig az, ami. téged ez bánt? antiszemita, esetleg homofób vagy? ne aggódj, elmúlik. bár egy ilyen rózsaszín bringa akár el is gondolkoztathatna ezeken...
a bicaj egyébként fasza. az én specialized-omat rútul ellopták. azúr-gyöngyházkék váz stb. trekking. volt. szerettem. nagyon.

és egy kis segítség:
"nagykovácsi-i"
nos ilyen nem létezik. magyarban. jóccakát.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 23:14:44

@Horizont:

hát voltaképpen nem ezzel a szóhasználattal nyilatkozta :)

szóval, ha azt mondom, e=mszercanégyzeten a mondanivalóm lényege, akkor az attól, ha úgy közlöm, hogy: minden nyomorult kis buzi zsidónak tudnia kell, hogy e=mszercanégyzeten, akkor már nem is lesz hiteles, tehát el kell zárkózni tőle?
Ha viszont azt mondom, hogy társadalmunk mélyen tisztelt és nagybecsű másként gondolkodó és alternatív nemiségű vallási kisebbségéhez tartozó állampolgárainak fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy e=pínégyzetszert akkor az korrekt és befogadható információ ami hiteles a közlés módjától.

Nem lehet, hogy hiba, ha az érzelmi töltés miatt elutasítod a tényszerű igazságot?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 23:16:29

@avus: viszont legalább nem kell gondolkodni. látom ez téged is idevonzott :)

arlequin 2010.11.18. 23:20:00

@Conv: lö pá' koma.
üdv a tsaládnak meg a tsatolt részeknek.
szunnya jön.
hohó, már itt is van!:
- ne, ne!
- de, de!

Horizont 2010.11.18. 23:22:15

@Conv: Persze hiba!Így védekezek!! De vágynék a szépre, jóra :)))) Ez ma már baj.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.11.18. 23:24:14

@Horizont: amíg tudatos, addig nem.
de ha már ösztönből nem vizsgálod a tartalmat, csak elutasítod a hangzás miatt, az már baj.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.18. 23:55:20

@Horizont:
Értem mit mondasz, és teljesen így vagyok vele én is. Annyi különbséggel, hogy az első ilyen "stilisztikai elemnél" már vált az agyam, és csak nagy vonalakban futom át, hogy kb. tudjam, miről szól.

avus · http://avus.blog.hu 2010.11.19. 01:17:19

@arlequin: Ez jó. Ha idejövök, félmillás-bringás (amúgy több) időmilliomos vagyok, ha átmegyek az autózzblogra, akkor meg csóró bringás. Tisztára összezavartok :). A nyelvtani korrekcióért kösz, ebben sosem voltam biztos. A bringa színén meg ne akadj ki, a sportágban ez kultikus szín. Például a Giro éllovasának mezszíne is.

arlequin 2010.11.19. 07:47:13

@avus: sejtettem, hogy több, de nem akartam csillagokba szállni... én még náladnál is csóróbb bringás vagyok. ;-p

f.m.j. 2010.11.19. 08:15:41

Jó reggelt!

Csak nem nyugszik az Igazgató Úr... (így elég pc, és tisztelettudó? :))

index.hu/kultur/pol/2010/11/18/megsem_a_mupaban_mutatjak_be_alfoldi_magyar_unnepet/?rnd=650

Nem kétséges, hogy milyennek állítják be majd a magyarokat, bár a cikk azt írja, hogy "sváb, zsidó, és félzsidó magyarok"- ból álló csoport életét mutatja be 1940-47. között... már simán csak magyarok sincsenek...

fokabacsi 2010.11.19. 17:02:27

@ColT: Nem a begyöpösödésről van szó ! Gondolom nem örülnél neki , ha pl: kézkrém helyett "újításképpen" szar lenne a tubusban? Vagy ha igen szólj és küldök neked egy vödörrel .

maxwell murder 2010.11.19. 18:02:17

Bede Márton "remek" kis cikket írt az Indexen! K.A.!!!

arlequin 2010.11.19. 18:04:36

@maxwell murder:
"K.A."?
ez mi?
kedves-aranyos?

arlequin 2010.11.19. 18:14:18

@maxwell murder: rögtön gondoltam. ez a marci gyerek hasonlít a robira... ;-)

abandi 2010.11.19. 18:53:02

Análamál ravaszul -a magukfajta módján- azért felhívta a jobbérzésű állampolgárok figyelmét, hogy a szőröstappancsúak minden évben a budapesti éjszakában randalíoznak, hol itt, holott...

fokabacsi 2010.11.19. 20:55:54

""Egy kis adalék a másik gyűlölködőről :Lendvai Pál a szombathelyi ÁVH Belső Karhatalom agitációs és propaganda főnöke volt. Aczél Györgyöt az osztrák sajtó részéről mindig csak ő, Paul Lendvai interjúvolta meg. /ir. Méreg c. újság 1995. 1. sz./

Lendvai Pál ÁVH-s őrnagy 1952-ben kihallgatta Pógyor Istvánt (Sárosoroszi, Bereg vm, 1902. jan.26 + Gyűjtőfogház börtönében Bp. 1953.11.07-én) a református ifjúság egyik vezetőjét. Pógyor István sokgyermekes szegény családból származott. A Keresztény Ifjúsági Egyesület (KIE) munkatársa. A
II. világháború alatt szervezte a menekültügyi és mentősegélyszolgálatot. 1951-ben letartóztatták. Egyik kihallgatója Lendvai Pál őrnagy volt. Elektrosokkal fenyegette meg Pógyort, ha nem írná alá azokat a
jegyzőkönyveket, amelyek szerint a régi Protestáns Ifjúsági Egyesületeket a föld alatt tovább vezette és a rendszer ellen tevékenykedett. Pógyort 12 évre ítélték. Ismeretlen körülmények között halt meg a börtönben. Sírja a 301-es parcellában van. /ir. Ispánki Béla: Az évszázad pere. Lámpás Kiadó 1995. 307, 308 old./

Lendvai Pál a Szabad Nép egykori újságírója, szerkesztője, a Rákosi-korszak hírhedt alakja, az ÁVOKÉPZŐ egykori tanára - 1956 után fogta magát, kiment Bécsbe, és ott folytatta újságírói pályáját. Kádár János legkedvesebb nyugati újságírója volt, ami valószínűsíti, hogy 1956 után is a komcsiknak dolgozott, mint kém.

Most pedig az ellen-Világszövetség vezetőségének egyik fő jelöltje, az MSZP és a Fidesz tárgyalópartnere.""
Madarat tolláról....

süti beállítások módosítása