Skip to content


       Szűrés lista

Leszámolt a reakciós sasfészekkel a kormány

A földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter mellett dolgozik a Földrajzinév-bizottság, immár 1989 óta. Feladata, hogy szakmai véleményt adjon a földrajzi neveket érintő döntés előtt.
21 tagját a különböző minisztériumok delegálják, valamint a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala, a KSH, a Magyar Tudományos Akadémia, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszéke, az MTI és a Magyar Földmérési, Térképészeti és Távérzékelési Társaság.

A Bizottság a beterjesztett neveket ez alapján vizsgálja meg:


"A hivatalos földrajzi nevek megállapításakor figyelemmel kell lenni a helyi lakosság élő névhasználatára, a települési és a helyi kisebbségi önkormányzat, az egyéb szervezetek véleményére, továbbá a természet- és társadalomtudományok eredményeire, a történelmi hagyományokra, különösen a helytörténeti kutatásokra, az elpusztult települések nevére, ezen kívül a földrajzi környezetre, a mező- és erdőgazdasági művelési szerkezetre, a nemzetiségi viszonyokra, a nyelvi és nyelvhelyességi követelményekre. A nyelvhelyességi követelmények magukba foglalják a mindenkori akadémiai helyesírás követését és az arra épülő szabályok betartását."

 
Az elmúlt 21 évben elég unalmasan teltek a bizottsági ülés, a legutolsó internetre feltett jegyzőkönyv szerint például olyan ügyekben szavaztak, hogy a "magyar térképészeti kiadványokban az eddig kizárólagosan használt Japán-tenger megnevezés mellett zárójelben, névváltozatként a Keleti-tenger nevet is feltüntessék a következő alakban: Japán (Keleti)-tenger" vagy hogy egy új szegedi lakóparknak mi legyen a neve, Új-Béketelep vagy Öthalom lakópark? Végül "a Bizottság azt javasolta, hogy a lakópark elnevezése az utótag nélküli, történelmi eredetű Öthalom legyen".

 


A minisztérium a szokásos eljárást betartva a Ferihegyi reptér új nevét ("Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér") beterjesztették a bizottság elé, aki mi mást csinálhattak volna, mint elvégezték a munkájukat, vagyis megvizsgálták és véleményezték a nevet, majd javaslatot tettek.
A Bizottság 20:1 arányban NEM támogatta ezt a nevet, hanem helyette a "Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, Budapest–Ferihegy" nevet JAVASOLTA.

A SZAKMAI véleményük szerint ugyanis a "Ferihegy védendő földrajzi név,  aminek az elhagyása nem lenne szerencsés",  és a kormány által beterjesztett név "első három szava tulajdonnév-torlódás, így nem hangzik jól, kicsi az esélye, hogy ebben a formában elterjedjen."

Az egész huzavona a név körül azért is vicces, ugyanis a repülőtér a német Hochtief AirPort GmbH tulajdonában van. (Cities blog megnézte Európa 100 legforgalmasabb repülőterének a neveit, érdekes ...)
 
A szavazás eredmény azonban nem várt következményekkel járt. Az egyetlen ellenszavazó amúgy Marasztó Zoltán volt, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedési infrastruktúra főosztály volt, ő azt az utasítást kapta, hogy támogassa a kormány javaslatát.

A Bizottság elnöke, Dutkó András elmondta, hogy a 03.07-i szavazás másnapján telefonon felhívták, hogy felmentik a bizottság elnöki posztjáról, 03.09-én pedig meg is érkezett a hivatalos levél Fazekas Sándor vidékfejlesztési minisztertől. Dutkó 2001 óta volt tagja a Bizottságnak, melynek 2004-től volt az elnöke.

Duttkó Andrásnál rosszabbul járt a Bizottság két másik tagja, Pokoly Béla (Vidékfejlesztési Minisztérium) és a Mikesy Gábor (Földmérési és Távérzékelési Intézet), mivel a köztisztviselői jogviszonyukat megszüntették
, vagyis nem csak a bizottságból rúgták ki őket, hanem az állásukból is. A tavaly módosított törvény alapján ugyanis már indoklás nélkül lehet kirúgni a köztisztviselőket.
 
Értesülések szerint amúgy a Bizottság mind a 20 tagjának megszűnt a megbízatása.

Ez annyira pitiáner geciség, hogy tényleg szavakat sem lehet találni. Biztos vagyok benne, hogy már dolgoznak a hivatalos sajtóközleményen, melyben megmagyarázzák, hogy a Bizottság nem tette magává a Zemberek tavalyi döntését az alkotmányos forradalomról,
vagy csak szimplán reakciós ellenállók voltak ... akik ráadásul nem is tehetnek semmiről, hiszen nem mondták meg nekik fentről, hogy kell szavazni, csak egy ember kapta meg az ukázt, ő be is tartotta.

Nem lennék most a Magyar Repüléstörténeti Társaság tagja, akik arra kérték a minisztériumot, hogy "vegye figyelembe, hogy Liszt Ferencről zeneakadémiát és teret is neveztek már el Budapesten, valamint, hogy a zeneszerző munkássága és életútja nem kapcsolódik a repüléshez." Velük mit csinálnak? Apeh-ellenőrzés? Razzia és testüregi motozás?

Friss:
A parlamentben is téma volt.
"Ángyán József államtitkár szerint a 25 fős bizottság többségét minisztériumok delegálják, és azt a hibát követték el, hogy nem kérték ki a szervezetek véleményét a kérdésről. Egy kormánytisztviselőnek a bizottságban legalább egyeztetnie kell a véleményét az őt delegálóval - mondta. Indoklás nélkül is fel lehet menteni a kormánytisztviselőket, így jogilag a történtek nem kifogásolhatóak."

Nem kifogásolható. Na, ennyi ...

Friss:
Valóban felloszlatták a bizottságot.

Címkék: politika fidesz abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr792758108

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A demokrácia diadala 2011.03.22. 09:33:08

  Mert mi másnak nevezhetnénk azt, hogy a Földrajzinév-bizottság nem a kormány által javasolt „Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér” elnevezést javasolta a repülőtér nevének, hanem a "Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, ...

Trackback: Előre a Lázári úton! 2011.03.21. 17:57:51

  Ma kissé félve ültem le a gép mögé, mert honnan venném én a nagy senki azt a bátorságot, hogy bármit is írjak a nagy Lázár Kaparjkurta Jánosról és hasonszőrű társairól. Mert én egy senki vagyok, nincs mire büszkének lennem. Nincs legalább 1...

Trackback: Jaj, azok a szép ötvenes évek 2011.03.21. 12:43:49

Bejelzett a félelemindex, olvasom gyakran az index laptársán a portfolio.hu-n. Hát, most nálam is, csak nem a tőzsdei. Vasárnap este olvasom: a kormány megtorolta, hogy leszavazták Ferihegy új nevét. Már a címet olvasva is megborzongtam. Gondoltam, l...

Trackback: Fidesz arrogancia 2011.03.21. 12:04:36

Bevallom, nem értem néhány jobboldali politikus és közszereplő arroganciáját: legutóbb például Mészáros Antóniát, az Este keményen kérdező riporterét száműzte Élő Gábor, a tévé hírigazgatója, egy Orbán interjú után. Erre mi szükség volt? És miből ered ...

Trackback: Az ávós vajda Ausztráliában 2011.03.21. 11:14:35

az ausztrálok előbb állítják bíróság elé Vajdát, mint a kommunistabarát magyar politikai elit. az ausztrál riporterek keményebbek a gyilkosokkal, mint az itthoniak! látszik nagyon, hogy a fidesz teli van kommunistákkal és ők irányítanak. Zétényi-Takác...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.03.21. 11:15:00

Számomra ez az igazi ok, amiért nagy hiba volt a Fideszre szavazni a sok okostojásnak. Mert ha ilyet meg mernek tenni, akkor mindent meg mernek tenni.

Algopirin 2011.03.21. 11:21:22

deháthiszen erre kaptak felhatalmazást

gecibanda pfejjjjjjjjjjj

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.03.21. 11:22:19

Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, Budapest–Ferihegy

végigolvastam, meggondoltam, ez tényleg jobb név, igaza van a bizottságnak

a fidesz bolsevista módon kormányoz

zero, te meg szedd össze magad és ne káromkodj proli módon (milyen kedves vagyok), visszataszító, barbár

1116001 2011.03.21. 11:24:59

ÉN a Hochtief körüli kérdést is boncolgatnám. Mit kaptak, hogy belementek az átnevezésbe.
Vagyis mit nem kaptak a nyakukra:)

1116001 2011.03.21. 11:28:33

@zero: Mondjuk egy Budai-t:))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.03.21. 11:31:04

Főleg úgy elnevezni valakiről a repteret, hogy a mai napig vita tárgya a homályos magyarsága.
A kirúgás meg szimpla geciség.

belzebubó 2011.03.21. 11:31:58

Ha jól értem a bizottság csak javaslatot tehetett. Attól még, hogy nem fogadják el, lehet "Ferihegy" tulajdonnév nélküli a repülőtér hivatalos neve.
Akkor mire ez az agresszió? Nem akadályoztak meg semmit, csak elmondták a véleményüket amitől gyakorlatilag semmi nem függ.

fokabacsi 2011.03.21. 11:34:32

Vajon ennek a 20 tagú "bizottság"-nak a megléte mennyi pénzbe kerül nekünk? Kell - e egyáltalán ilyen? Valaki tudna erre válaszolni? Hány ilyen gittegylet lehet még állami pénzen? Csoda , hogy az Isten adója sem elég nekik ?

koho 2011.03.21. 11:34:40

Hát ezek kiírták magukat a NER-ből :)
Nincs javaslat, nincs ellenvélemény, csak az van, amit a párt akar.
hmm ismerős

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 11:34:40

@belzebubó: nem érted: (ellen)VÉLEMÉNYÜK se legyen! Remélem a többi ilyen "gittegylet" tanult ebből a történetből! Erre kaptak felhatalmazást! (lassabban má' Péter baszdmeg, nem tudok ilyen gyorsan írni...)

freemind93 2011.03.21. 11:37:34

@Noname Cowboy: pont egy ilyen hir alatt emlited meg Liszt magyarsaganak vitatott mivoltat?

szerintem a kerdesben forradalmi ketharmados egyetertes van.

fokabacsi 2011.03.21. 11:39:59

Vörösmarty Mihály : Liszt Ferenchez

Hírhedett zenésze a világnak,
Bárhová juss, mindig hű rokon!
Van-e hangod a beteg hazának
A velőket rázó húrokon?

freemind93 2011.03.21. 11:41:01

@fokabacsi: megmondom mennyibe kerul: evi par 10 millioba. de igazad van, arra ne koltson egy allam, hogy kontrolalja foldrajzi neveit.

sz4sz4 2011.03.21. 11:41:08

@Seduxen: "(lassabban má' Péter baszdmeg, nem tudok ilyen gyorsan írni...)"

:))))))

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.21. 11:45:14

És biztos, hogy megmagyarázzák bazmeg!
Egyszerűen kifordul a gyomrom, amikor belevigyorognak a képembe, lehugyoznak és azt mondják csak az eső esik.

Marcellusca 2011.03.21. 11:46:27

Tiszta '50-es évek.
Aki Párunk és Népünk, jelenleg a NER és a NENYI szellemisége ellen van, annak "lapát" és ellehetetlenítés.

Pont emiatt pofáztam, hogy nagggyon nem kell nekik a 2/3!!!

Marasztó Zoltánnak meg csak annyit: Előre a lenini (seggnyaló) úton!

belzebubó 2011.03.21. 11:46:54

@fokabacsi: Az a baj, hogy a munkahelyükről is kirúgták őket. Az elfogadható lenne még valamennyire, hogy most került képbe ez a gittegylet és ezért most szüntetik meg, mert sokba kerül, stb.
De az megmagyarázhatatlan, hogy nem csak a bizottságból távolitották el őket, hanem a munkahelyüket is elvesztették.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.21. 11:47:01

ez a legpitiánerebb, legmocskosabb, legsunyibb bolsevik attitűd

hihetetlen

hihetetlen

CyberPunK 2011.03.21. 11:48:42

Korrekt, ha ezek az Emberek pénzén élősködő g*cik így bojkottálják az Emberek véleményét a reptér új nevéről, akkor biztos abba is belekötnének, hogy az Emberek azt szeretnék, ha a Kossuth tér új neve "Eddig Kossuth tér volt, de mivel faszább gyerek vagyok, ezért Orbán Viktor tér a neve" legyen. :)

Marcellusca 2011.03.21. 11:49:13

@belzebubó: Vélemény: rossz! Főleg, ha az nem egyezik a Nagyvezírével!
Úgyhogy KUSS!!!
xD

belzebubó 2011.03.21. 11:49:35

@Seduxen: :D:D:D
Kiváncsi vagyok, hogyan magyarázzák meg.

fokabacsi 2011.03.21. 11:51:40

@belzebubó: Mondjuk ezt nem tudtam . Munkahelyük is állami volt? Munkaügyi bíróságra remélem mennek.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 11:53:16

@Marcellusca (I'm happy): ahogy a mondás is tartja:

Régen a jelkép sarló és kalapács volt. Most a fagyi, és a galamb: aki nem nyal, az repül...

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.03.21. 11:54:27

@belzebubó: nyugi, lesz hozzá elég vastag bőr a képükön...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.03.21. 11:57:00

@belzebubó:

erődemonstráció, példastatuálás, azénfarkamakkorisnagyobb

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 11:57:13

@belzebubó: ugyan, ne legyenek kétségeid. ahogy rinocérosz vastagságú arcbőrrel a pofájukon megmagyaráztak eddig is mindent, ez is menni fog. Bízzál nyugodtan sííjájtóóópéteeej-nagyanna duóban.

fokabacsi 2011.03.21. 12:00:12

Egyébként próbálnám én a munkahelyemen a főnököm utasításait nem végrehajtani pontosan!? Másnap már nem is kellene menni dolgozni.
De szerintem is a második elnevezés a jobb!
A zenészt sem hívták " Budapest Liszt Ferenc"-nek .

Marcellusca 2011.03.21. 12:00:50

Pikantériája a dolognak, hogy úgy és azért rúghatták ki őket a munkahelyükről, mert az AB "csodálatos" döntésének köszönhetően május végéig indoklás nélkül bármelyik közszolga kirúgható. :(((
Annak ellenére, hogy alkotmányellenes.

Marcellusca 2011.03.21. 12:02:49

@Seduxen: Húúúú, bazzeg, akkor már rég Föld-körüli pályán kéne lennem. :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.03.21. 12:03:30

Ostobák.
Ez egy pitiáner lejárató kampány ami mögött a szocialisták állnak, Kósa már készül isnyilatkozni az ügyben hogy megteszik a kellő jogi lépéseket. Az illetők felmondtak, sőt, visszaadták járandóságaikat, illetve befizették a kasszába az íróasztal/padló/nyomtató/asztali gép/stb. rájuk eső amortizációját, plusz kérvényezték hogy a nyugdíjszámításnál az ott töltött idejüket ne vegyék figyelembe mint szolgálati időt mert megvilágosodtak a Nenyi által miközben egy Liszt művet hallgattak.
Aki mást mond mocskos komcsi, olyan "megtartom-magamnak-a-mnypt-pénzemet" idegenszívű hazaáruló söpredék.

freemind93 2011.03.21. 12:04:39

@fokabacsi: mehetnek, de a NER ota indoklas nelkul is ki lehet oket rugni. torvenyesen.

Marcellusca 2011.03.21. 12:06:05

@laspalmas: Hehe!
Csajok, Ti, ezt nem érthetitek. :DDDD

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.03.21. 12:07:18

Kicsinyes, ostoba, végtelenül rövidlátó és arrogáns megoldás ez.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.21. 12:22:47

Tisztelt fülkeforradalmárok!

Javasolnám repterünk új nevének az: Orbán Viktor Forradalmi Légikikötő nevet. Egyszerű, mindenki számára érthető ez a név, talán több indokot nem is kell hozzáfűzzek.

Javaslom továbbá a repterünkön megforduló különböző repülőgéptípusok (Boeing, Airbus, Fokker, stb.) neveinek AUDI-ra változtatását. Ennek egyszerű, és praktikus oka van. Ha az önök képviselőit ezzel a kínos kérdéssel bombáznák, hogy:

"-Te jani figyejé' má' oszt' miJen' gépszörnnyel jötté' haza?"

Akkor a képviselő úr egyszerűen tud majd válaszolni, és a nevét sem kell letagadnia:

"-Há' ő audiva, há' mimássa."

Ezenkívül szeretném javasolni a kapacitás bővítését, egy vadonatúj terminál felállításával, aminek a neve legyen:

Orbán Viktor Forradalmi Légikikötő 2/3 A

Bízom benne, hogy racionális döntést fognak hozni repterünkkel kapcsolatban, és a NER+ NYENYI szellemében járnak majd el. Imádkozom is érte.

Sok puszika:

Bohóc János

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 12:25:35

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: félve jegyzem meg (illetve csak bátorkodok megkérdezni) feltéve, hogy ez a tény önmagában nem sértő a NER-t, illetve közvetve a SZALEFORELÉNER-t, hogyasszondja:

Nem csak holtakról lehet elnevezni közterületet, illetve ilyen műintézményeket?

kej 2011.03.21. 12:27:41

@Noname Cowboy: nem geciség. szimplán rákosista tempó. miután a filozófusokat már betámadták, komolyan várom az orvos-, mérnök-, tanárpereket:((( ráadásul mindezt úgy, hogy a homályos múltú elszámolási kormánybiztos nekiment az úszóknak, ha hinni lehet a híreknek mintegy 20 millió forintért, amit ráadásul vissza is utalt a músz a kincstárnak. na ja, gyárfás=komcsi, ráadásul schmitt "megvédem a magyar nyelvet" pálnak is nekiment. nagyon szomorú vagyok

CyberPunK 2011.03.21. 12:28:22

@Seduxen: Khm, mi is mondja ki ezt? 2/3 nem oldja ezt meg?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2011.03.21. 12:30:35

@Seduxen: én úgy tudom, hogy a narancsvidékről származó egyénekre EZ a kitétel nem vonatkozik.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 12:31:25

@CyberPunK: ez is igaz. sőt, ha visszamenőleges hatállyal történik (mint az megszokott), lehet, hogy még fel is tudnak támasztani jó pár arra érdemes magyar történelmi személyt? :))))

Marcellusca 2011.03.21. 12:37:21

@Seduxen: És ez porbléma? :)))

Természetesen elhatárolódom minden drasztikus megoldást feltételező/ajánló komment-társtól! :D

Lásd: @CyberPunK: :DDDD

minimalista 2011.03.21. 12:44:36

"Budapest Liszt Ferenc..."
Atyaég, ezek mekkora barmok! Teljesen magyartalan és idomtalan a kormány által javasolt név, biztos vagyok benne, hogy egy 1000 fős merítésből minimum az emberek 2/3-a a bizottság által javasolt nevet tartaná szimpatikusnak!
Ekkora gerinctelen sunyiságot nagyon rég nem tapasztaltam, az üzenete pedig egyértelmű és visszavonhatatlan ultimátum a józan ész és alternatív gondolatok ellen: csak egy az igazság, a vezér igazsága!
Megérkeztünk újra, ez itt kérem a megvalósult bolsevizmus!
Megjegyzem szar íze van...

charlie 2011.03.21. 12:46:08

@Noname Cowboy: Az a baj, hogy csak most vitáznak, holott a Liszt Ferenc egyértelműen kijelentette: „Mivel az én gyermekeim apjuk állampolgárságát … követik, tehát akár akarják, akár nem, magyarok.”

Valamint mindig is csak magyar állampolgársága volt, és cselekedeteivel is kifejezte ezt. Nem tudom mit kell ezen vitatni, főleg olyat találnak ki a szlovákok, hogy szlovák volt, lol.

minimalista 2011.03.21. 12:49:49

@Marcellusca (I'm happy):
"Pikantériája a dolognak, hogy úgy és azért rúghatták ki őket a munkahelyükről, mert az AB "csodálatos" döntésének köszönhetően május végéig indoklás nélkül bármelyik közszolga kirúgható. :(((
Annak ellenére, hogy alkotmányellenes. "

Egészen abszurd, a jog logikájának tökéletes megsemmisítése.
Ugyan ilyen még az a lépés, hogy a médiahatóság az EU elnökség ideje alatt nem bírságolhat: rendeleti felhatalmazás a törvényszegésre!
csuuudddáááálllatosss!!! :)

szmoker (Homo Trollicus) 2011.03.21. 12:50:49

@Marcellusca (I'm happy): majd írnak új alkotmányt maguknak.
Amúgy meg ha már összehozták ezt az indoklás nélküli kirúgás lehetőséget, akkor ki is kell használni, nem-e?

Arra azért kíváncsi vagyok, mi lesz a gittegylettel.
Fel-e töltik káderekkel? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 12:54:21

@szmoker /segílyes/: ha esetleg jelenlegi álamfőnk valamikor munkanélkülivé vállna, akkor itt egy remek álás neki:

www.nytud.hu/

fogash 2011.03.21. 13:04:44

hát ez remek... :-/

Amúgy halkan megjegyezném, hogy a világ több repterén is megfordultam, és azt tapasztaltam, hogy KÜLFÖLDIKÉNT leszarod a reptér nevét, ha a városban az az EGY nemzetközi reptér van. Így Budapest repterét egy külföldi "Budapest Airport"-nak híjja, a bécsit "Vienna Airport"-nak, és így tovább.

A helyi lakosok persze a megszokott néven emlegetik ezeket Ferihegynek, Schwechatnak, vagy egyszerűen csak A Reptérnek szólítva azt.

Izgalmassá ott válik az ügy, ha egy nagyvárosnak TÖBB nemzetközi reptere is van: London Airport ugye nincs, de van Heathrow, Gatwick, Stanstead, sőt van a London City Airport is, bár asszem az nem nemzetközi. Vagy vegyük Párizst, ahol van a Charles deGaulle és az Orly, itt megint nem egyértelmű, melyik párizsi reptérre is vezet az utunk.

Frankfurt hiába Európa (egyik) legnagyobb reptere, tudja valaki a nevét? A tököm se tudja, mert Frankfurt az Frankfurt. Amszterdamot is csak véletlenül tudom, hogy Schiphol-nak ("szkiphol" és nem "sípol"!) híjják.

Szóval ez az egész paláver a "Méltóságos Nagykegyelmű Felcsúti Orbán Viktor Kedvence Az Ausztriában Élt És Magyarul Sosem Beszélt Liszt Ferenc Komponista És Nemzetközi Reptér Budapest-Ferihegy Alsó és Felső" név körül megint csak egy homokozói pisilőverseny színvonalát hozza, ami a Lajtától 5 méterre már a lótéri döglött kutyát se érdekli... :(

kej 2011.03.21. 13:08:03

@minimalista: ó, nehogy azt hidd. sok-sok évvel ezelőtt írtam egy riportsorozatot az orvosi hálapénzről. akkor botlottam bele egy jogtudós tanulmányába, ami arról szólt, hogy az elmúlt 20 évben a törvénykezésnek mindig volt egy szürke zónája, gyakorlatilag kiskapuja, ami úgy volt értelmezhető, ahogy a hatalomnak érdekében állt. klasszikusan ez azért merült fel, mert akkoriban hoztak egy (szintén betarthatatlan) törvényt arról, hogy az orvosok a hálapénzt vallják be. szépen beleilleszkedett a kocsiban nem telefonálunk jogszabályba, valamint a többi végrehajthatatlan törvénybe:(((

minimalista 2011.03.21. 13:21:27

@kej:
A jog sajnos így működik, mióta bő száz éve bizonyos bölcsek megírták, hogy így kell működnie a hatalom megszerzése és mindenkivel szemben való megtartásának érdekében...

Dendrobatidae 2011.03.21. 13:23:24

Micsoda ordenáré pitiánerség! Nemzeti Együttműködés Rendszere....hogy basszák teherbe az anyjukat. Mint a legsötétebb kádárrendszer tahó, bosszúálló párttitkárai. Undorító csürhe.

fokabacsi 2011.03.21. 13:31:42

@Seduxen: "Nem csak holtakról lehet elnevezni közterületet, illetve ilyen műintézményeket? "
Mér ? Osztán azon nem lehet segíteni extra gyorsan?
:-)))) Hogy Neked milyen hátsó gondolataid vannak?! :-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 13:34:57

@fokabacsi: elhatárolódok! tőled is! meg a gondolataimtól is (bármit is jelentsen ez), különben sem én írtam, visszaéltek a felhasználói nevemmel, és jelszavammal, feltételezésem szerint vagy az a Marcellusca, vagy a Bohóc János nevű antiNERista ügynök volt. Csak így történhetett Tisztelt Bíróság!

Corry 2011.03.21. 13:36:38

Ez a Bizottság annak idején közös kedvencünk Kóka Jani nagy ötletét is megtorpedózta, emlékeztek, amikor a Chuck Norrisról, avagy a Stephen Colbertről kellett volna a szavazás szerint elnevezni a hidat. Értem én, hogy a két uriemberről nem lehetett, mert ámeriakiak és élnek még, de a befutó bevek között volt vállalható is, miért nem azok közül választottak hídnevet.

index.hu/gazdasag/magyar/hid060927/

Én azért annyira nem sajnálom ezt a bizottságot, olyan nagyon nem fog hiányozni nekem.

Transylvanianmixedgrill 2011.03.21. 13:52:00

Bizonyosan meg fogják magyarázni, hogy ez már megint az mszps aknamunka, szó sincs kirúgásokról, de ha van is, akkor nem ezért, más miatt, nyugdíjba mennek és a többi. Mint Lézer Janinál, csak pepitában.

Darkwill · http://vilagokarca.blog.hu 2011.03.21. 14:13:45

Szerintem sehogy sem fogják megmagyarázni.
Emlékeim szerint a 6%-os sunyi áramáremelést sem magyarázták azóta sem.
Baromira magasról sz@rnak ők arra h ki mit gondol. Volt már Nemzeti Konzultáció, véleménykérés az alkotmányról, meg nyílt szavazás h hol legyen az Elvis tér... -.-
Felháborító és gyomorforgató ami itt megy és így vagy úgy, de rossz vége lesz.

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2011.03.21. 14:13:58

@Corry: ez mind rendben van. De szövegértésre még gyúrjál rá kicsit, ugyanis nem csak a bizottságból rúgták ki őket, hanem az ettől független munkahelyükről. Vagy nem kér értük ezek után, megérdemelték? De akkor miért nem lőtték mindjárt főbe őket?

fonok1 2011.03.21. 14:15:50

1-el kevesebb gitt-egylet. Még örülök is neki.

Virág et. 2011.03.21. 14:28:11

@fonok1: Csak eggyel feljebb kellett volna olvasni, hogy kiderüljön, hogy a bizottság tagjait a hétköznapi állásaikból rúgták ki és nem csak a bizottságból.

Egyébként az sehonnan nem derül ki, hogy magát a bizottságot (gittegylet, ahogy te írtad) is megszüntették volna és nem csak a tagjait cserélték le.
Akik ugye mind komcsik, ezért is lett pl a most leváltott elnök 2001-ben delegálva a bizottságba, az elnöki megbízatása pedig alig néhány hónapja meghosszabbítva.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 14:33:35

@Virág et.: erről egy filmes idézet jutott eszembe:

"1942-ben ismertem meg Dániel Zoltánt, egy autógyári munkás, név szerint Galván Tivadar mutatta be nekem. Akkor még nem sejtettem...akkor még nem sejtettem, hogy a Horthy-rendőrség beépített embere és az imperialisták aljas ügynöke."

... ez lehetett itt is a helyzet :))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.03.21. 14:36:34

Vajon ki lesz a következő?Vagy ne akarjam tudni?

Viktus 2011.03.21. 14:50:12

Komoly párt ez az LMP is ...

Jávor új korszakot lát az atomenergiában
márc. 21. 13:25 Király András
Az elempés Jávor Benedek ugyan az atomenergia új korszakáról kívánt szólni, elsőként ő is lázárjánosozott, szerinte a frakcióvezető csak kimondta, amiről a Fidesz programja szól. Ezután rátért témájára. Szerinte a fukusimai atomerőműben történtekkel új korszak kezdődött. Szerinte ami történt, megcáfolta, hogy az atomerőművek megfelelően vannak tervezve - az atomerőmű kibírt egy 9-es erősségű földrengést, de a tízméteres cunami elsodorta tartalékgenerátorait. Mind a földrengés, mind a cunami a legnagyobb volt Japán jegyzett történelmében. Jávor mindenesetre arra a következtetésre jutott, hogy a Fukusimában történtek után el kell gondolkozni a paksi atomerőmű jövőjéről, illetve egy Paks nélküli Magyarországról. Kérte, hogy tárgyalják újra a paksi erőmű bővítéséről már elfogadott országgyűlési határozatot. Joggal vetette fel ugyanakkor, hogy a 2003-as paksi üzemzavarról szóló beszámolókat csakis bírósági határozatra, és akkor is csak részben hozták nyilvánosságra. Átláthatóságot követelt ez ügyben.

:D:D:D:D:D:D

ezek az elmeháborodottak gyorsban kiesnek a következő választásokon ...

Nem reális követelés Paks lekapcsolása
márc. 21. 13:30 Király András
A kormány nevében Fónagy János államtitkár válaszolt. Mint mondta, a magyar hatóságok figyelemmel kísérik a Fukusimában történteket, és Magyarországot semmilyen veszély nem fenyegeti, de minden indokolt intézkedést megtesznek a lakosság védelmében. Az energiaellátás pedig a nemzeti függetlenség része. Az atomerőműveken pedig stressztesztet végeznek, Magyarország önkéntesen vesz részt ezekben. Felhívta Jávor figyelmét arra, hogy a fukusimai erőmű kiesése és a német erőművek lekapcsolása áremelkedést hozhat a hagyományos energiahordozók piacán. Paks szerinte biztonságos, 6,5-es földrengésnek is ellenállna, amekkora még sose volt Magyarországon. Az erőmű két méterrel az árvízvédelmi töltés szintje felett van, így az árvíz se fenyegeti. Paks 40 százalékát adja az ország energiaellátásának, ezért nincs realitása a lekapcsolásának, mondta.

dr. Aullah 2011.03.21. 14:50:12

Te jó ég. Mennyi buta fideszdroid van itt, aki szerint EZ JÓ DOLOG! Eszem megáll. Ekkora balfaszakot.

Apafarkas 2011.03.21. 15:36:58

@belzebubó: A jól láttam, magát a gittegyletet nem szüntetik meg, csak a tagjait rúgják ki. Valszeg hamarosan fel is lesz újra duzzasztva, ezúttal hűséges emberekkel.

Apafarkas 2011.03.21. 15:46:58

@Aullah: Egyet kell értsek veled. Az, aki az efféle húzásoknak örül, tipikusan az a természet, aki akkor sem látja a fától az erdőt, ha már kurvára ég körülötte.
Nem a bizottság a lényeg. A tempó, a módszer, a hozzáállás és az attitűd az, ami siralmas.

DArchAngel 2011.03.21. 15:48:42

Mint a hülye gyerek az óvodában: azért is megmondom az óvó néniknek.
Megtorlom, ha a fene fenét eszik is. Elég súlyos komplexusa van annak az embernek aki így intézi az ügyeit...

Molenaaar 2011.03.21. 16:04:21

Ahelyett, hogy KÁRMÁN TÓDOR-ról nevezték volna el.. végül is csak a szuperszonikus légi közlekedés (jet korszak-napjaink repülése) atyja...

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1rm%C3%A1n_T%C3%B3dor

Horizont 2011.03.21. 16:04:39

Kiderült egyáltalán, hogy mi lett a bajuk a Ferihegy névvel? Ez a név egybeforrt a budapesti repülőtérrel, nem is értem minek kell ezen változtatni? Ennél nagyobb probléma nincs ebben az országban?Arra tippelek, hogy Orbánnak azért nem tetszik a "Ferihegy", mert az általa annyira utált Gyurcsány neve szerepel benne!?:)))
Milyen magyarázatot adnak erre? Eddig még csak úgy ahogy makogtak valamit, de gyors sebességgel eljön az az idő a kormány életében amikor NEM fog magyarázatot adni semmire. Ez van és kuss mindenkinek. Álmomban nem gondoltam arra, hogy ilyen mélységekben el mernek menni!Azt hittem tanulnak az MSZP, SZDSZ-ből. Tévedtem.
A népszerűségük meg nem csökken!?! Érthetetlen....

Molenaaar 2011.03.21. 16:09:25

Csupán az a "csekélység" kötődik a nevéhez, hogy kiszámolta, hol a légtér és a világűr határa. Ismereteim alapján ő az a magyar aki, legtöbbet tett a repülésért. Nemzetközi hírű, a neve ugyanúgy kimondható a külföldieknek. Itthon meg legalább a szélesebb közönség is megismerhette volna...

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%A1rm%C3%A1n-vonal

Jurganov 2011.03.21. 16:09:26

@Horizont: neked is feltenném a kérdést: mi van akkor ha csökken? majd szavazol, meg ilyesmi? ugyan már :) semmi nem van/lesz. amíg nem lesz lázadás v ilyesmi itt nem változik semmi.és mivel a párt egész jól manipulál, sosem lesz lázadás.

loop80 2011.03.21. 16:19:07

OFF

Szerettem volna böngészni az imént, a Véleményvezéren. Beütöttem a címet, erre valami tök más oldal (BuzzMirror) ugrott fel. Ááá, gondoltam, elütöttem. Nézem az oldal tetején: velemenyvezer.hu/fooldal - akkor ezmegmiez???

Nézzük: "BuzzMirror, a médiafigyelés új dimenziója" - upsz...

Az oldal alján pedig: "BuzzMirror is a service of ReVISION" - NE MÁR... :))))

(Soha többé nem internetezem, most annyira megijedtem...)

ON

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.21. 16:23:29

@loop80: ha a velemenyvezer.BLOG.hu-t gépeled be, minnyá jobb lesz :)))))

2011.03.21. 16:25:42

Asszem megyek lakni Észak-Koreába. Pá!

loop80 2011.03.21. 16:30:12

@Seduxen:

Közben én is rájöttem, hogy a "blog" kimaradt. :)

De nem is ez volt a sztori lényege, hanem az, amiket idéztem. ;)

loop80 2011.03.21. 16:33:08

@Seduxen:

Így még mindig nem az igazi... Ki kellene tüntetni. ;)

kormányzó 2011.03.21. 16:33:26

Nagyon hejes! Isten Velünk/mi megyünk/!Isten velünk,ki ellenünk?Aki nincs velünk az nincs! Éljen a Párt! Éljen a Kormány! Éljen Orbán "Nemzetireptér" Viktor a Cár! A FIMSZMP nyárspolgári tagozata nevében,a Budai se vár-jon,húzzon a faszba!
á

Horizont 2011.03.21. 16:33:41

@Jurganov:
Milyen lázadásról beszélsz? Itt még nagyobb arculcsapásért se történik semmi, ez meg csak egy névváltoztatás. Az összefogás szó nem létezik kis hazánkban. És addig amíg a többség szintén pont olyan szar emberi tulajdonságokkal rendelkezik mint a politikusok nem is lesz itt semmi. A rendes normális gondolkozású ember kihalófélben van itt nálunk. Akik megmaradtak annak, azok meg belefásultak az újabb elvesztegetett négy évekbe....

ketroot 2011.03.21. 16:36:38

@Seduxen:

A NOL-on lévő kommentekre kíváncsi vagyok, lassan készítem be a sört meg a chipset..:D

nol.hu/belfold/megrovas_a_kesznyeteni_aramos__gyilkosnak_

zigzeg 2011.03.21. 16:37:31

Ez egy teljesen szándékos akció szerintem a Fityisz részéről. Meg akarják mutatni mindenkinek a közszférában, hogy mindenben engedelmesnek kell lenni. Az ügy nyilvánossága még jól is jön. Gondolom, ha magától nem kerül be a hírekbe, behekkelik ők, hogy az országos felhördülés közepette azért a legutolsó közszolga agyába is bevésődjön: ha odafenn kigombolják a sliccet, akkor térdre, és bőnyállal...

kormányzó 2011.03.21. 16:37:58

@Molenaaar: Böngészem a LISTÁT,Kármán Tóóóóódoooor,nem nem szerepel Kibaszov listáján,tehát nincs!

Horizont 2011.03.21. 16:39:25

@Seduxen:
Végre egy jó hír! Csak az a baj, hogy szegény ember 70 éves, és ha nem is kerül börtönbe akkor is jól elbaszták az életét.

Prof. Dr. Simon Templar 2011.03.21. 16:43:42

Azt hiszem ez ide illik:
"Hol is vagyok? Egy szalmaszál nagyon
helyezkedik a csontozott uton;
kis, száraz nemzet; izgágán szuszog,
zuzódik, zizzen, izzad és buzog." (József Attila: Óh, sziv nyugodj)
www.youtube.com/watch?v=33SE_AWZjM0

Prof. Dr. Simon Templar 2011.03.21. 16:45:42

Tudom, ezzel kiirtam magam a NER-ből...rosszabb, mint a halál:)))

Ironfist 2011.03.21. 16:50:45

@Seduxen:
De, csak halottakról lehet. Úgyhogy gyorsan nevezzünk el a fideszről, és vezéreiről valamit, míg meg nem változtatják a dolgot.

Javasolnám mondjuk az Orbán Viktor Trágyadomb, vagy a Lázár János Hamvai elnevezéseket.

kormányzó 2011.03.21. 16:52:16

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Az Ön összehasonlítása, mélyen sértő minden meggyőzödéses bolsevik számára! Ennyire geci,legfeljebb Sztalin volt,de tartok tőle az Ön pártelnöke, megalázóan lekörözi a mi versenyzőnket. Elvtelen társi üdvözlettel: V:.I. Lenin. Moszkva mauzóleum bejárattól balra. /a cipőket kérjük letörölni!/

Marcellusca 2011.03.21. 16:52:51

@ketroot: Teatyaúristen! Kikokákok lehetnek ezek a "libertyMUC"-félék?

/Ne válaszolj! Csak költői volt a kérdés. :D/

2011.03.21. 16:56:20

Ha már itt tartanak akkor legalább az Ferihegyi utat elnevezhetnék másnak, hogy ne keverje össze az ember gyorsforgalmi úttal, amit szintén Ferihegyinek szokás nevezni.

A reptér meg legyen ezentól Liszt Feri.

- Milyen Feri? ..... hagy ne folytassam.

Ironfist 2011.03.21. 17:03:24

@Viktus:

Ennyi, végképp elvesztettem minden zöldbe vetett bizalmamat. Hogy lehet valaki annyira retardált, hogy azt hiszi, az atomerőmű szennyező? Akkor mégis mi a jó anyját kéne ennek az LMP-s nemtomminek a véleménye szerint építeni? Szénerőművet? Az nem szennyez, igaz? Vagy szélerőmű? Végülis csak az egész Alföldet kéne turbinákkal telepakolni kábé, hogy kicsit is pótolhassák a tökéletesen tiszta energiájú atomerőművet...
És én balek, pont a napokban gondolkoztam azon, hogy kire szavazzak legközelebb, és gondoltam is: a környezetvédelem fontos, akkor mi lenne, ha rájuk? De annak, aki ellenez egy atomerőművet, nem adom a voksomat.

kvadrillio 2011.03.21. 17:12:36

Nevezzük át a Parlamentet, legyen a neve: KACSAÚSZTATÓ ! :)

Secnir 2011.03.21. 17:23:50

ööö...
...most hallom, a köztisztviselőket ki lehet baxni szó nélkül?
jajdejó.
a képemet viselőket is? mer' akkor küldök levelet, hogy ki vannak rúgva. Elvileg az is tisztet visel...

Ironfist 2011.03.21. 17:32:50

@Secnir:
Ki, előző május óta. Igaz, alkotmányellenes, de egyrészt az alkotmány ugye most fog változni, másrészt az alkotmánybíróságnak már nem sok joga van.

És jó lenne, ha mi tudnánk kirúgni a képviselőket, de sajnos ez nem így megy.

-er- 2011.03.21. 17:35:10

mit izéltek mán, ez egy újabb lépés a zegymillió új munkahely megteremtetése érdekében...

Prof. Dr. Simon Templar 2011.03.21. 17:40:09

Talán ez még jobban illik az esethez:
"Oly korban éltem én e földön,
mikor besúgni érdem volt s a gyilkos,
az áruló, a rabló volt a hős, -
s ki néma volt netán s csak lelkesedni rest,
már azt is gyűlölték, akár a pestisest.

Oly korban éltem én e földön,
mikor ki szót emelt, az bujhatott,
s rághatta szégyenében ökleit, -
az ország megvadult s egy rémes végzeten
vigyorgott vértől és mocsoktól részegen." (Radnóti: Töredék)

Nagyon ezt érzem...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.03.21. 17:41:10

A parlamentben is téma volt.

"Ángyán József államtitkár szerint a 25 fős bizottság többségét minisztériumok delegálják, és azt a hibát követték el, hogy nem kérték ki a szervezetek véleményét a kérdésről. Egy kormánytisztviselőnek a bizottságban legalább egyeztetnie kell a véleményét az őt delegálóval - mondta. Indoklás nélkül is fel lehet menteni a kormánytisztviselőket, így jogilag a történtek nem kifogásolhatóak."

dr. Aullah 2011.03.21. 17:57:26

@zero: De ez akkora hazugság. Hülyeség.Logikátlan.
Már miért kéne kikérni a SZAKMAI bizottságnak olyanok véleményét, akik nem értenek az adott szakmához (meg semmi máshoz sem).

dr. Aullah 2011.03.21. 17:59:13

@zero: De legalább nyíltan kimondták, hogy a droidok, pártkatonál csak azt csinálhatják amit ők mondanak? Gondolkodni... saját véleményt alkotni... TILOS!

visonka (6th ham) 2011.03.21. 18:00:35

@belzebubó: az lesz csak szép igazán, amikor már meg se próbálják...

Secnir 2011.03.21. 18:12:20

@Ironfist:
tényleg, ha mondjuk 50000 ember odamegy a 'kétmilliós' térre, és furkósbotokkal elkergeti a picsába a háromszázakárhány embert, az lehet alkotmányos, ha nyolc napon belül gyógyul?
ha nem alkotmányos, de az a tény, hogy elverem őket, jólesik, az belefér abba, amit egy közszereplőnek tűrnie kell bírálat címén?
merha' igen, akkor előveszem az erre a célra rendszeresített félcolos vízcsövemet (végén egy KB-s könyökkel), és megyek...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.03.21. 18:14:10

@Seduxen: Megrovás? Remek!

Éjszakánként világítani fognak a cigányok :)))))

Kartal (rezervált) 2011.03.21. 18:18:59

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.: hahh! És szerinted mi történik, amikor barna esőről pofáznak???

@James Onedin (aka Zöld Ember): ezt a rémes végzetet hívják úgy, hogy 2/3.

@-er-: húszat már teremtettek. Igaz, lett 20 munkanélküli is...

@Ironfist: teljesen egyetértek. Bár ami a szélerőművet illeti:
www.fmh.hu/cimlapon/20110318_zold_szeleromu

Furamadár 2011.03.21. 18:20:00

Ángyán Jóska, a SZAKKÖR kiskirálya... Ugye értitek, KTI fanok? :P

Secnir 2011.03.21. 18:33:11

@Kartal (rezervált):
öööö...
...néhány dolog ragadta meg a figyelmemet:
" felcsúti otthonában [...] egy 5 méter magas szerkezetet mutatott büszkén [...] A tervek szerint az üzlettárs - akinek nevét titokban tartja - a kutatás és a fejlesztés egészét finanszírozza"

hm.
vagyis khm.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2011.03.21. 18:35:57

Skandallum!

A vonatállomásokon még nemhogy nincs kint új tábla, de a régi az fent van mindenhol!!
Azonnal kirúgni mindenkit, akinek ehhez köze van!!! Igazgatót, mozdonyvezetőket, kalauzokat!

Kedves fityisz! Ha meglátom az új táblátokat BÁRHOL - azonnal teli szájjal körberöhögöm az egész bandátokat. Nagy a jólét, mi hogy ilyesmivel foglalkoztok? Szarháziak!

Corry 2011.03.21. 19:51:27

@xcrow:
Nálad is gondok vannak a szövegértéssel, olvasd el légyszi még egyszer a hozzászólásomat.
A bizottság tevékenysége egyszer került a reflektorfénybe, kizárólag erről alkottam véleményt, arról egy szót nem írtam, amit Te még hozzáképzeltél.

Kartal (rezervált) 2011.03.21. 20:02:50

@Secnir: engem nagyon nem érdekel ki finanszírozza. Három dolog érdekel: 1. működjön 2. vegye az egész világ 3. mi gyártsuk! :)))

aritus 2011.03.21. 21:24:50

hu.wikipedia.org/wiki/Mayerffy_Ferenc
Róla ven elnevezve Ferihegy. Hogy ez mér nem jó a fidesznek?! Ki érti ezt. A témához: ezen már sajnos röhögni sem lehet, pitiáner, szánalmas, verfagyasztó és vérforraló.

Dendrobatidae 2011.03.21. 21:46:29

@aritus: Mayerffy Ferenc titokban sztálinista volt, az anyjának nővére pedig egy malomtulajdonos bolsevik szeretője... Aki nem hiszi az ki van rúgva! Egyéb kérdés?

Bee-zony 2011.03.21. 22:06:45

„A parlament múlt szerdai ülésén - energetikai tárgyú törvények módosításával - döntött arról, hogy »Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér« lesz a Ferihegyi Repülőtér új neve.
Mint arról beszámoltunk, kirúgták szakembereket a munkahelyükről, mert a bizottságban más volt a véleményük Ferihegy nevéről, mint a kormánynak.”

Újabb jelentős lépés történt a Viktatúrában Kadhafi szintje felé. Erre volt energiájuk; a valóban fontos kérdések pedig maradnak megoldatlanul. Népesedéspolitika, normális oktatás, adóssághalmaz, a gazdaság felpörgetése, munkahelyek teremtése (nem rotációs alapon), cigánykérdés, bűnözés... Van ám fontossági sorrend náluk; igen fontos látszatcselekvésekkel folyatják el az időt.
A legnagyobb csapda a széleskörű alacsony erkölcsi és szellemi színvonal, és hogy nincs Magyarországon valóban jó politikai elit. Akkor viszont nesze, ez van.
A Fidesz új címere, balról csokifagyi, jobbról törpepapagáj.
Jelmondat, felső sor: Az élet egy nagy fagyi, csak tudni kell nyalni!
Alsó sor: Aki nem nyal, az repül!
Lehet összekészíteni a cuccokat a bőröndbe, és repülni Ferihegyről.
Ui.:
Feketefejű törpepapagáj (agapornis personata)
papagajgondozo.gportal.hu/gindex.php?pg=13676660

aritus 2011.03.21. 22:08:13

@Dendrobatidae: hacsak így nem:)). Van kérdés kispajtások? Nincs? Jól van kispajtások, az üttörőcsapatgyűlésnek vége, hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

pecs2010 2011.03.21. 22:46:29

Sziasztok, ajánlom a facebook-os tiltakozó oldalt az átnevezéses szörnyűség ellen:

www.facebook.com/EzFerihegyNemLisztFerihegy

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.03.21. 22:47:15

Ez az Viktor! Ne már, hogy a sok mocskos komcsi elbújhasson itt a forradalmi kormány védőszárnya alatt! Igen is, Rákosi apátok mintájára készülhetnek az internáló táborok, kezdődhet a "régi rendszer" embereinek az üldözése. Viszont ajánlanám, hogy akkor már nézz körül a környezetedben is - szerintem ott is bujkál pár - vágd ki a p.csába a volt a KISZ titkárokat, maszop felső elvtárs tisztviselőket és munkásőr elvtársakat, volt spicliket és coci titkos ügynököket!
Hoppá... bocsi, hisz akkor ki is maradna ott? Ja, hogy te sem... Wazze, ezek a rohadék komcsik mi, meg a sok eszetlen narancskomcsi talpnyaló, akik észre sem veszik, hogy a szájukba szartok! De tudod mit, hajrá! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán! Éljen Orbán!
Ezt akartátok hallani, kis narancskomcsik? Nyasgem... a törpével együtt!

2011.03.21. 22:55:17

Hallgass a szívedre, szavazz a fideszre! Különben megjárod!

Viktus 2011.03.21. 23:17:12

Földrajzi nevek: ezentúl a kormány dönt
A Ferihegy új nevét megvétózó Földrajzinév-bizottság feloszlik, mert "felduzzasztott létszámú".

Bee-zony 2011.03.22. 00:50:54

Dúl a biznisz, domainnevek eladók.
Nehogy már ne keressenek valakik a névcserén egy rakás pénzt.
franzlisztairport(.ho) (.eu)
lisztairport(.hu) (.eu) (.com)
lisztferencrepuloter(.hu)
lisztfranzairport(.hu) (.eu) (.com)
lisztrepuloter(.hu)
www.domainnevkereskedes.hu

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.22. 01:28:13

HAJNALBAN ÜVÖLTÖZÖK A SZOBÁMBAN!! ELEGEM VAN BAZZMEG!!

"A Földrajzinév-bizottság helyett ezentúl a kormány dönt a hivatalos földrajzi nevekről, ha ehhez kiemelt közérdek fűződik, .."

"A kormány módosította a 2007-es, a magyarországi hivatalos földrajzi nevek megállapításáról és nyilvántartásáról szóló rendeletet."

Az anyátokat ti rohadtarrogánsnagyképű....
Feladtam. Beletörődök.
index.hu/belfold/2011/03/21/foldrajzi_nevek_ezentul_a_kormany_dont/

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.03.22. 01:31:01

Áhh... Most olvastam vissza a kommentekben. Látom többen előbb hazaértek mint én.
Megmagyarázták.

Virág et. 2011.03.22. 07:19:07

Az az indok tehát, hogy "nem egyeztettek a tárcájukkal"? Mit kellett volna "egyeztetnie" egy szakmai tanácsadó testületnek? Azt, hogy joga van elfogadni a kormány javaslatát és joga van neki örülni meg szélesen mosolyogni? Mert máshoz nincs joga, ugyanis akkor kirúgják őket nemcsak a bizottságból, hanem konkrétan az állásukból. Az eddigi évtizedes szakmai munkája alatt a bizottság minden név tekintetében egyeztetett a tárcával? Vagy ezt a - felmondási okként értelmezett - kötelezettséget csak most találták ki? Ez költői kérdés volt.

Számomra ez a mélypont. Ha lesz is egyszer kormányváltás ez a brigád eljátszotta az erkölcsi alapot bármilyen kritikára, bárkivel szemben. Mintha Debreczeni vagy TGM írná a kormánystratégiát, ezek konkrétan megvalósítják a 2002-es és 2006-os kampány Népszavás cikkeinek lázálmait.

Virág et. 2011.03.22. 07:57:14

Az AB-hoz. Az AB a hatályos Alkotmány alapján dönt, amelyet a Fidesz a 2/3-ával napi rendszerességgel módosítgat.
Az ilyen döntésekért nem az AB-t, hanem a 2/3-os legitimációt adó választópolgárt kell felelőssé tenni. Az AB az Alkotmányt értelmezi, semmi több.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.22. 08:47:48

@ketroot: tyűű bazze, ez a szabadságmucika ott a nol-on valami nagyon durva tudatmódosító szerekkel élhet :)))) oltják azért rendesen, ahogy azt kell.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.22. 09:13:04

"Európa számára morális kérdés, hogy nem nézheti tétlenül Kadhafi őrjöngését."
...és Európa meddig nézi az Orbán és kormánya örjöngését?...Addíg amig Magyarország nem találja magát a Dzsentri Magyarországon, Diktatúrával fűszerezve, Fidesz Alkotmánnyal és Fidesz Választó joggal????????
Hűbéresekkel, Földesurakkal, Ispánokkal?..határon túli hálás nyaló szavazókkal????

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.22. 09:13:54

Grétczy Zsolt szerint: " Attól tartok, előállhat az a helyzet, hogy ez simán, demokratikus úton nem biztos, hogy menni fog ennek a Kormánynak a leváltása!!!!!

Ezt én már 4 hónapja mondogatom, senki nem merte kimondani nyilvánosan , csak Zsolt,..Úgy látszik sokan látják már a Nem fülkés Forradalmat .és lőporfüstöt.......... ( én igen), Ezt a Fidesz kormányt csak megdönteni lehet, mert a Diktatúrát megdönteni szokták !!!!!!!!!!!!!

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.22. 09:20:01

Nagy pofont kapott Washingtonból Orbán Ha nem is lesz keleti partnerségi csúcs Budapesten, illetve Gödöllőn, de valami nagyon hasonlóra azért sor kerülhet az eredeti időpontban. Varsóban.nol.hu/kulfold/a_magyar_unios_elnokseg_soro zatos_csapasai

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.03.22. 10:03:55

Szerényen mondom: pária lett Orbán
Gyurcsány Ferenc, 2011. március 21., 23:21

Egyik tegnapi bejegyzésemben (Ez nem megy Viktor) azt találtam írni, hogy Orbán Viktor csak bolyong a külpolitikai erdejében. A Fidesz sajtóosztálya (vagy valami hasonló nevű egysége Orbán pártjának) közleményben reagált postomra és szerénységre intett.

Megfogadom tanácsukat.

Szerényen megjegyzem, hogy lassan éghet a képünk azért, ami velünk történik. Friss hír, hogy miután hozzánk nem tudnak eljönni az EU és a Keleti Partnerség országainak vezetői májusban, megteszik ugyanezt, ugyanakkor, de nem Gödöllőn hanem Varsóban, mi több, Obama elnök részvételével. Bizonyos körökben azt mondanák, hogy ez azért überciki.

Szerényen emlékeztetem a miniszterelnök famulusait, hogy 2002 és 2008 között Medgyessy Pétert és engem is fogadtak Washingtonban, sőt Bush elnök 2006-ban Budapestre látogatott. Orbánnak esélye sincs, hogy fogadja az amerikai elnök.

Szerényen hozzáteszem, hogy ugyanebben az időszakban rendszeresek voltak a legmagasabb szintű orosz-amerikai találkozók, Putyin elnök Budapestre látogatott és visszahozta a sárospataki könyveket. Orbán kormánya moszkvai szereplése igazi vesszőfutás, helyenként a megaláztatás története, mindez fikarsznyi eredmény nélkül.

Szerényen rögzítem, hogy Budapestre látogatott Schröder majd Merkel német kancellár, Sarközy francia elnök, Blair angol miniszterelnök. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy Európa legbefolyásosabb országainak vezetői nem akarnak mostanában hozzánk jönni, és nem hívják meg a mi miniszterelnökünket a saját hazájukban tartott jelentős megbeszélésekre. Pária lett Orbán.

A magyar jobboldal Orbánnal az élen kiír bennünket a világból. Primitív és erőszakos szittyamagyarkodásuk magányossá tesz bennünket. Hozzáteszem: a fentieket kifejezett szerénységgel kívántam a nagyérdeművel megosztani.

prendick 2011.03.22. 10:41:36

Ahogy Hofi mondta 98-ban: "Orbán jött, menedzs ment"
Nem változtak ezek semmit.
Nem változott itt semmi.
Ez van itt már majd tíz éve. Orbángyurcsány bugriskormány.

ketroot 2011.03.22. 11:12:50

@Seduxen:

Na igen. Ha nem lenne, ki kellene találni. Nagy liberális, aki külföldről osztja az észt...

ketroot 2011.03.22. 11:17:38

@Seduxen:

"Maci Laci | 2011. március 22. | 11:08:36

Szégyen és gyalázat! Legközelebb egy tűzoltót vagy egy mentőt csap agyon az áram!"

Erre se nagyon tudok már mit mondani, biztos a rendvédelmi szervek is majd mennek uborkát lopni....???

Seduxen (már NEM dr.) 2011.03.22. 11:35:29

@ketroot: LOL. Igen, bevett gyakorlat a mentőknél/tűzoltóknál, hogy

1: a veteményes felől mennek menteni
2: 3 szomszéddal arrébb állnak meg, és a kerítéseken átmászva közelítik meg a helyszínt, mert úgy bonyolultabb :))))

eszemfaszommegáll

fokabacsi 2011.03.22. 14:05:16

@Aullah: Mennyi buta vörös (vagy veres?) bolsevista van itt ! Plenáris ülés van a parlamentben?
Mit szólsz Tibi?

Emiksz 2011.03.22. 14:43:26

Sok munka vár még, tele a főváros megváltoztatandókkal:

emiksz.blog.hu/2011/03/22/feri_tales

"- A lelkes turista elindul a belvárosból a reptérre, mivel indul? Metróval. A Ferenc körút állomáson át. Hát ennek vége, Gizike. Nem elég, hogy Feri, de még körút is. Visszatérés Ferihez! Hát még mit nem! Keresünk valami jobb nevet. "

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.03.22. 17:09:39

@James Onedin (aka Zöld Ember):

"Én nem félek senkitől
csak attól akiben a tudatlanság
hatalommal párosul

Te sem félsz senkitől
csak attól akiben az ostobaság
szorgalommal párosul

Ő sem fél senkitől
csak attól akiben a gazdagodás
harácsolássá elfajult

Mi sem félünk senkitől
csak attól akinek a történelem
adathalmaz semmi más

Ti sem féltek senkitől
csak attól akinek a védekezés
több már mint a támadás

Ők sem félnek senkitől
csak attól akinek az öntudata
jogot sért és eltipor

Én nem félek senkitől
csak attól akiben a közvetlenség
pimaszsággal párosul

Te sem félsz senkitől
csak attól akinek a távolság
az orra hegyén véget ér

Ő sem fél senkitől
csak attól akinek a szíve bizony
a nadrágjában dörömböl

Mi sem félünk senkitől
csak attól akinek a szerelem
csak tükröt tartó varázslat

Ti sem féltek senkitől
csak attól akinek a szava mögött
más értelmet találok

Ők sem félnek senkitől
csak attól akinek a dalaimmal
hiába is beszélek"
(Dinnyés József)

gramercy 2011.03.22. 17:23:52

A kormány elvárta, hogy a kedve szerint szavazzanak
index.hu/belfold/2011/03/22/a_kormany_elvarja_hogy_a_szakemberek_a_kedve_szerint_szavazzanak/

„A Magyar Köztársaság Kormánya [...] arra kérte a bizottságot, hogy 2011-től a ferihegyi repülőtér a világhírű magyar zeneszerző és zongoraművész nevét vegye fel. Mivel a 25 fős Földrajzinév-bizottság 17 tagját minisztériumok delegálják, elvárható lett volna, hogy a jelen lévő kormánytisztviselők támogassák a kormány kinyilvánított és egyértelmű kérését” – írta a minisztérium.

is 2011.03.22. 19:11:45

@charlie: igen, mindig is magyarnak is vallotta magat. csak eppen nem beszelt magyarul egy arva kukkot sem.

lyken 2011.03.22. 19:17:15

Azt a büdöskurvannyát... Mint a legsötétebb rákosi korszakban.
Viktor rohadt büszke lehet.
Feri alatt nagyon nyomta a dumát, hogy ha a nép tömegesen újraválasztásokat akar akkor hallgatni kell rá. Remélem, amikor jövőre összeáll pármillió ember majd leadja a híradó a szavait ismét...

becike4 2011.03.22. 19:25:20

Hiába erőlködik az összes Fidesz potentát,és perc emberke,akkor sem iszok gyufát,mert rájuk szavaztam.De rettenetesen szégyenlem magam.

Donna (Cara)mba 2011.03.22. 19:33:26

@becike4: Nincs miért szégyenkezned! Én most ugyan nem rájuk szavaztam és még egy éve erősen nyomtam is itt a szöveget, hogy ne legyenek 2/3-osok, de attól még nem lettem zseni;))), de még egy ciklussal korábban én is rájuk szavaztam (igaz, akkoriban nem indult választókörzetemben az a már működő párt, akire voksoltam volna).
Meg még azelőtt egy ciklussal korábban is rájuk szavaztam:((
Meg még azelőtt is:(((

Sajnos az embernek tapasztalnia, figyelnie kell, kiásnia szó szerint a lényeges infókat a sok odalökött ígéret mögül: talán öregebb vagyok nálad.

Szal azért TE: fel a fejjel! Okulunk, tanulunk;)

Gratula, hogy képes vagy beismerni azt, amit tévedésnek találsz, és szembe nézni magaddal!

Tudod MILYEN KEVESEN képesek erre?

Sazl én csak dicsérni tudlak, hogy figyelsz, gondolkozol, és ha kell, korrigálsz majd, amikor annak eljő az ideje:)

lyken 2011.03.22. 19:38:03

Légy nyugodt, nem csak te. Sokan hittek bennük.

Bee-zony 2011.03.22. 19:41:19

@zero: A kormány elvárta, hogy a kedve szerint szavazzanak
„A kormány a névjavaslat leszavazása után feloszlatta ezt a bizottságot, és módosította a földrajzi nevek megállapításáról és nyilvántartásáról szóló kormányrendelet. Március 22-től egy új összetételű földrajzinév-bizottság dönt a földrajzi nevekről, de ezeket kiemelt közérdek esetén a kormány állapíthatja meg.”

Kiemelt közérdek... Überelik XIV. Lajost - Viktátor és bandája már nem csak az állam, hanem a nép is.
Akkor hány milliós szabadcsapat van államon és népen kívül a Kárpát-medencében?

Szerintem nem (kiemelt) közérdek, hogy a ferihegyi repülőteret átnevezzék. Ha nem nevezik át, akkor nem tudnak leszállni a repülőgépek? Kiöntenek a folyók, aszály pusztítja el a termést, csökken a GDP, nem tudnak írni-olvasni megtanulni a gyerekek, áramszünet lesz, leáll a közlekedés? Egyáltalán, mitől lenne bármilyen földrajzinév-átnevezés közérdek? Vagy Hegyeshalmot Shalomra, Magyarországot Cigizraelre? Micsoda perspektíva...
Én viszont egy nagy fogalmi és logikai ellentmondást látok itt.
Akkor lássuk a közérdek fogalmának meghatározását:
Közérdek
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6z%C3%A9rdek
„A mindennapi szóhasználatban általában, mint közhasznú-, közcélú-, közérdekű tevékenység szerepel.
A közérdek a társadalom egészének a közös érdeke, mely optimális esetben az egyének vagy a csoportok együttérzésen és esélyegyenlőségen alapuló önkéntes megegyezése a társadalom működési szabályairól, valamit az életfeltételek fenntartásával felmerülő gondok megoldásáról.”
„A társadalom által hangoztatott közérdek eleve magánérdekképzetek összegeződéseiből születik meg. A hatalom szájában pedig mindig önkényes célkitűzést jelent, mely magában egyaránt lehet áldás, ötlet, erőszak vagy átok. A hatalom által képviselt közérdek úgyszólván szükségszerűen harcba kerül magánérdekekkel, a hivatal által képviselt közérdek rendszerint egyeztető részletmunkával jut kiegyenlítődésre a magánérdek különböző megjelenéseivel. Mivel a közérdekű tevékenységek támogatása elismerten állami vagy nemzetközi feladat, ezért gyakran megfigyelhető olyan törekvés, hogy eredetileg nem közérdekűnek tartott tevékenységet közérdekűnek ismertessenek el.”

Én csak arra látok itt egy példát hogy „megfigyelhető olyan törekvés, hogy eredetileg nem közérdekűnek tartott tevékenységet közérdekűnek ismertessenek el”.
A közérdek új definiciója: közérdek az, amit Viktátorék akarnak.
Kezdődhet az újbeszél, és az értelmező szótárak, lexikonok átírása; de hogyan fogják átírni az összes idegen nyelvű megfogalmazást a közérdekről? Tudom már, tiltott könyvek beszolgáltatása halálbüntetés terhe mellett, az internet országos intranetté alakítása, és testvérországunk Észak-Korea.

Zero, nem akarsz feltenni egy szavazást?
Kiemelten közérdekű-e a ferihegyi repülőtér átnevezése?
Nem
Nem tudom
Igen
Leszarom

becike4 2011.03.23. 06:38:45

@Donna (Cara)mba: Az a baj,hogy már egyszer benéztem a fiúkat,de azt hittem tanultak 2002-ből,és kevésbé lesznek nagyképűek,gátlástalanok,cinikusak,és hazugok.De nem.Elvittek a balliberális oldal mocsadék ügyei által keltett indulatok abba az irányba,hogy inkább bárki,még a Fidesz is jobb lesz,mint az a mocsadék garnitúra,de sokad magammal együtt súlyosan csalatkoztam.Ez volt az utolsó választás amin részt vettem,soha többet nem fognak megvezetni magukat politikusnak nevező bélférgek.Hatvan évesen már nehezen viseli az ember,hogy folyamatosan az arcára szarnak és időnként még strand papuccsal szét is csapkodják.

Rorgosh 2011.03.23. 08:03:55

Üdvözlök mindenkit a kommunista diktatúra első évében.... (Csak tudnám, hogy lehettünk ilyen balekok, hogy rájuk szavaztunk...)

Melchi Zadok 2011.03.23. 21:03:22

@Rorgosh: erre csak a korod lehet a mentség. fogadjunk, hogy 1998-2002 között inkább csajoztál, buliztál és közben nagy ívben szartál a politikára?

ha nem, akkor egyszerűen nem értelek...

R2 D2 2011.03.23. 23:04:53

@becike4:
Már bocsánat, hogy viccel ütöm el a dolgot, de.
Hülye kiscsávó, vasárnap délután magához tér az ágyában, emlékszik, tegnap nagyon szétcsapta magát a dizsiben.
Óvatossan lesettenkedik a konyhába, a szülei a konyhaasztalnál sirdogálnak. Megkérdi,
-Apa ,Annya csak nem én tettem valamit tegnap éjszaka? Apja-
- Ugyan fiam, mikor megjöttél berugtad az ajtót, anyádat lekurváztad, engem le ,hülye vén fasz-oztál. Az még semmi.
Aztán a konyha kózepén letoltad a gatyád, és a terem közepéra szartál. Az még semmi.
De utánna a kupacot teletüzdelted fogpiszkálókkal és kijelentetted.
-KUSS, SÜNI MÁTÓL NÁLUNK LAKIK. Na akkor kiakadtam.
Kormánypártunk le-hülyézi a választóit, odaszarik az ország közepére, majd megmondja, hogy KUSS MINDENKINEK.

Mr. Acid 2011.04.14. 00:17:16

Tisztelt Fidesz: murva anyád!

lüke 2012.02.09. 13:36:06

én máe réges rég javasoltam
Gyurcsány Feri- hegy
Orbán Viktor Station a Keleti pu-ra
de szar lesz haza érkezni!

süti beállítások módosítása