Skip to content


       Szűrés lista

A magyar diplomácia újabb sikertörténete

Csodálatos jó hír kaptunk ....

Miközben a polgári kormány a legmagasabb fokozatba kapcsolja az ádáz harcot a gaz táppénzesek ellen, addig a Föld másik felén nagyszerű események történtek.

Nemrég írtunk arról, hogy Semjén min.helyettes úr napokat töltött Paraguayban, az ottani magyarok kettős állampolgárságának ügyében, igaz, Paraguayban nem nagyon vannak magyarok. Mi akkor überpofátlan módon azzal vicceltünk, hogy legközelebb talán a Saint Vincent és a Grenadine-szigeteken kellene szétnézni, mivel volt onnan 1 látogatónk és ki tudja ...

Nos, mindössze 6 szigetnyit tévedtem ...

Május 9-én, hétfőn Kőrösi Csaba ENSZ nagykövet gyümölcsöző tárgyalásokat folytatott Dr. Denzil Douglas-sal, Saint Kitts és Nevis miniszterelnökével.

A sajtó így írt az eseményről:
"Magyarország diplomáciai kapcsolatot létesít a Karib-tengeri szigetállammal, a St. Kitts és Nevis Államszövetséggel. Ezt Kőrösi Csaba, Magyarország ENSZ-nagykövete közölte az ENSZ-szel, miután udvariassági telefonhívást folytatott Denzil Douglassal, az államszövetség miniszterelnökével."

St.Kittsen lehet mást jelent az "udvariassági telefonhívás" (eredeti szövegben courtesy call = In diplomacy, a courtesy call is a formal meeting in which a diplomat or representative of a state pays a visit out of courtesy to a head of state or state office holder), mert a 2 faszi itt áll egymás mellett a fényképen:

Kőrösi a Karibi-térség külügyminisztereinek találkozójára érkezett a szigetre, de ha már ott volt, akkor diplomáciai térén is tevékenykedett: felvesszük egymással a diplomáciai kapcsolatokat és lesz tiszteletbeli konzul a szigeten. YES! Kellett, nagyon kellett ez már!

Emellett Kőrösi azt ecsetelte, hogy Magyarország és St. Kittes milyen területeken tudnak együttműködni: a rák és a cukorbetegségek kutatása, az élelmiszerbiztonság és feldolgozás, és az ezeken a területeken zajló képzések. ("Ambassador Korosi then outlined several areas of which St. Kitts and Nevis and Hungary could pursue cooperation. The areas included proposals for cancer and diabetes research to reduce incidents of occurrence of both of the diseases, food security and processing, as well as training in these areas. (...) Climate Change and Renewable Energy were the other areas discussed, in which both parties agreed to pursue cooperation.")

Sajnos ez az esemény nem fért fel a Külügyminisztérium honlapjára, pedig derék magyar állampolgárokat biztosan érdekelné, hogy állunk most St. Kitts-el?

Haveri ország már?

Épül Karib-tengeri Baráti Országainak Szövetsége?

Esetleg indul valami nagyobb magyar delegáció a diplomáciai kapcsolatok elmélyítésére?

Milyen állatokra lehet vadászni a szigeteken? (Semjén úrnak)



Saint Kitts és Nevis-en amúgy 39 ezren laknak, de ezek szerint elég magas lehet az egy főre eső rák és cukorbetegség-kutatók száma. Gyönyörű Karib-tengeri szigetcsoport, remek választás.

Keleten ott lesz a baráti Tonga, nyugaton meg a meseszép Saint Kitts.

Barátok és szövetségesek mindenhol :-)

(St. Kitts és Nevisről bővebben a Mandineren)

Címkék: politika abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr732897106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siqlum 2011.05.12. 13:07:02

A mandineres cikkbe belecsúszott a lényeg is:

mandiner.hu/cikk/20110510_st_kitts_es_nevis_matol_a_baratunk

"Kőrösi kérte vendéglátóját, támogassa Magyarországot, amikor az megpályázza, hogy 2012-2013-ban az ENSZ Biztonsági Tanácsa egyik nem állandó tagja lehessen."

Rúgjatok meg de egy ENSZ BT tagságot megér a bohóckodás velük. Mellesleg nagy siker lenne a kormánynak, ha egy EP elnökség után sikerülne bejutni.

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 13:07:45

Semjén és külügyér társai Orbán előkostólói, mint a középkorban. Akkor biztosnági szempontokból ugye azért ettek előbb ők az uralkodó ételéből, hogy kiderüljön, van-e méreg az ételben. Most annyi a különbség, hogy jó előre elutazgatnak az előkostólók egzotikus tájakra megbizonyosodni, hogy vajon meg fognak-e felelni a főnökségség és a slepp kifinomult izlésének és igényeinek a helyi körülmények...

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 13:11:18

@Transylvanianmixedgrill: ...most nyáron, amikor jönnek a szabadságolások.

Gonosz Repülőmókus 2011.05.12. 13:12:39

@Transylvanianmixedgrill: Lehet, hogy már azt keresik a fülkeforradalmár efftársak, hogy hová is lehetne menekülni, ha esetleg egy akasztófás/dunábalövöldözős forradalom lenne végül itt Mo-n. Mindentől azért a pretoriánusok, akarom mondani tekikatonák sem védenek meg.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 13:14:36

Ha valakinek van kapcsolata a Külügyminisztériummal, legyen szíves szóljon egy pár jó szót az érdekemben, ugyanis szívesen vennék egy tanácsadói szerződést (legalább 8 számjegyű összeggel), aminek keretében szívesen utánajárok annak, hogy MELY Karibi (vagy egyéb egzotikus térségben elterülő) országgal NEM vettük még fel a diplomáciai kapcsolatot (igény esetén állami költségen előre fel is keresem ezen országokat).

Köszönöm!

Gonosz Repülőmókus 2011.05.12. 13:14:39

"területeken tudnak együttműködni"
A becsületes munkában megfáradt magyar dolgozók tömegeinek tudnának pihenési, üdülési lehetőséget biztosítani.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.05.12. 13:14:57

@siqlum:

Egy nagy diplomácia körút a Karib-tengeri szigeteken, és máris 30-40 szigetállam áll be mögénk :)
Mert ez már csak így meg ...

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 13:20:21

@zero: lehet, hogy a magyar delegáció bőröndjei nem váltás fehérneművel, hanem nokiás-dobozokkal voltak megtöltve, akkor pedig nem esélytelen a dolog :DDD

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.05.12. 13:24:52

Pfffej, mindig ez a rosszindulat. Biztos ez egy TEK elhárító hadművelet része, a 47es villamost akarja egy ellenséges terroristacsoport eltéríteni hogy aztán a debreceni vármegyeháza tanácstermébe vezesse padlógázzal pont ülésnapon és a szálak bizony Saint Kitts és Nevisre vezetnek. Ezért most diplomáciailag becserkészik az érintett államot aztán odautazik egy kisebb kontingens és bagettet harapdálva csírájában fojtják el a bajt. Nemhogy inkább előre megköszönnétek mocskos bolsik, értetek dolgoznak!!!

Llew 2011.05.12. 13:24:52

"St.Kittsen lehet mást jelent az "udvariassági telefonhívás", mert a 2 faszi itt áll egymás mellett a fényképen:"
Lehet , hogy náluk a telefon=teleport

"lesz tiszteletbeli konzul a szigeten. YES! Kellett, nagyon kellett ez már!"
Azért azt nem árt tudni, hogy a tiszteletbeli konzul elvileg azt jelenti, hogy a miénk egy ottani állampolgár, az övék, meg egy hazai jó polgár.

Nekem nincsenek olyan nagy igényeim, mint @Seduxen: kollégának, én simán megelégednék azzal, ha valaki beprotezsálna kertésznek a kinti tiszteletbeli konzulhoz. Ha másként nem megy akkor a sofőri teendőket is ellátom.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 13:26:56

@Llew: "Ha másként nem megy akkor a sofőri teendőket is ellátom." - hja, te esetleg ismered a konzul kedves feleségét? :DDDD mert a sofőr és/vagy kertész "munkaköri kötelessége" az elhanyagolt konzulné "kikormolása" is :DDD

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 13:28:02

@Transylvanianmixedgrill:
Szóval az a kis sziget nem csak földi paradicsom, de adóparadicsom is egyben....

zrobasé 2011.05.12. 13:28:21

aztán túrórudi van-e ezeken a szigeteken ? nincs ? naugye, ez csak egy szar hely a többi közül...
demagógok, irigyek vagytok...ez nekünk jó, érteeeem ?!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 13:30:27

@zrobasé: mint ahogy ez is:

index.hu/belfold/budapest/2011/05/12/orszagzaszlot_allitanak_a_zold_pardon_helyere/

(off, de ha már merünk nagyot álmodni, akkor nem lehetne valamelyik politikusunk - akár több is - méretarányos aranyba öntött szobra?)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.05.12. 13:31:12

Hagyó már megtapasztalta a sittet, gndolom elmondta élményeit pár Fideszesnek, oszt készülnek, amikor lejár a húsz évük hatalmon, legyen hova visszavonulniuk...

CyberPunK 2011.05.12. 13:32:54

"St.Kittsen lehet mást jelent az "udvariassági telefonhívás", mert a 2 faszi itt áll egymás mellett a fényképen:"

Photoshop... :)

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 13:39:39

És ami Paraguayt illeti, nos, talán már érthető, miért kellett személyesen odautaznia Semjén úrnak...

offshoreokosan.blog.hu/2010/11/15/http_www_kulfoldibankszamla_info_bankszamlanyitas_menete_bankszamlanyitas_paraguayban_kulfoldibanksz

2. Ha valaki Guranai-ba (PYG) akarja fektetni a pénzét, akkor szükség lesz egy paraguayi bankszámlára, mert más országbeli bankok nem kínálnak számlavezetést paraguayi pénznemben.

Ezekben az esetekben lehetséges külföldieknek bankszámlát nyitni paraguayi bankban, de semmiképpen sem egyszerű. A Nemzeti Bank régebbi útmutatója megtiltja a számlanyitást olyan személyek számára, akik nem rendelkeznek helyi személyi igazolvánnyal (cedula).

Forrásaink szerint az egyetlen olyan pénzintézet, amely megoldásokat kínál az állami tulajdonú Banco Nacional de Fomento. Ott nem belföldi illetőségű ügyfelek is nyithatnak megtakarítási számlát, amelynek a neve: Caja de Ahorro. A számlanyitáshoz személyesen meg kell jelenni és szükség lesz egy banki ajánlásra, illetve az útlevélre. Nem árt a spanyoltudás, illetve kell egy paraguayi lakcím is. Levelezés útján nem lehet számlát nyitni.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.05.12. 13:42:46

Anno a jó emlékű ePassporte-on keresztül sok magyarnak volt St Kitts & Nevis szigeten bankszámlája, talán ezért gondolták Semjénék, hogy ide mindenképpen el kell látogatni.

Gonosz Repülőmókus 2011.05.12. 13:43:58

@Seduxen: Az előéletedet ismerve, téged valszeg Haitira küldenének. :)

Secnir 2011.05.12. 13:46:59

@Valahol Máshol:
"oszt készülnek, amikor lejár a húsz évük hatalmon, legyen hova visszavonulniuk..."
autocorrect ON
"oszt készülnek, amikor lejár a HÁROM évük hatalmon, legyen hova MENEKÜLNIÜK..."

Llew 2011.05.12. 13:51:02

@Seduxen: nem, nem a felnőtt filmes kertész és sofőr melóra gondoltam, hanem a valód zöldségek és autó vonalra

zrobasé 2011.05.12. 13:51:19

@Seduxen: országzászló...szuper...tuti eszkep erre fele is sétál, és most már nem csak a kivilágitott parlamentben gyönyörködhet, hanem ebben is...eszkep boldogsága minden pénzt megér :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 13:53:17

@Llew: ja, hogy az csak a (felnőtt)filmekben van így? basszameeeeg :)))

@zrobasé: kíváncsi leszek mennyi ideig fog sértetlenül ott állni az országzászló. már persze ha nem rendelnek oda állandóra (természetesen több milliárdért) szuper-tekiket :DDD

Gonosz Repülőmókus 2011.05.12. 13:55:26

@Seduxen: LOL. És nagy tapasztalatokra tehetnél szert különböző szervi betegségek, mint pl. lerúgott vese, botozástól leszakadt lép stb. öngyógyulásával kapcsolatban. Illetve azzal, hogy van-e erre hatása a jegesvizes fürdőnek, illetve a saját széklet elfogyasztásának.

Dendrobatidae 2011.05.12. 13:59:15

Felmérik a terepet, hová lehet majd menekülni, ha forró lesz a talaj. A pénzüket már külföldön tartják, a kölykeiket külföldön iskoláztatják, még pakolniuk sem kell. Minden ott várja őket kint.

zrobasé 2011.05.12. 14:00:30

@Seduxen: hogyhogy mennyi ideig ? ÖRÖKKÉ és még egy kicsit tovább...NER-t mormoló kiflievő puttók vigyázzák majd eme fenkölt szuperlativuszokban se mérhető alkotást...de ugye-ugye a Makovecz tervezi ? A Csányi reklámjai is rajta lesznek ? És a Demján kivitelezi ?

picur3ka 2011.05.12. 14:02:45

Keresik a helyet a kovetkezo husveti taborozashoz.

En a cim alapjan azt hittem, errol lesz szo:

www.origo.hu/itthon/20110511-elfogadhatatlannak-neveztek-az-enszben-a-gyongyospatai-esemenyeket.html

A MN szerint Horvath Aladarnak Ciganyisztan tervei is vannak.

Ezek a szigetek viszont szepek.

Secnir 2011.05.12. 14:03:24

"Emellett Kőrösi azt ecsetelte, hogy Magyarország és St. Kittes milyen területeken tudnak együttműködni: a rák és a cukorbetegségek kutatása, az élelmiszerbiztonság és feldolgozás, és az ezeken a területeken zajló képzések."

tehát.
rákkutatás:
Magyaro.: orvosok, rákkutatók keresik a tüdőrák, gyomorrák stb. megelőzési/gyógyítási módokat.
St. Kitts: búvárok és halászok keresik a rákot, sikerrel, és exportálják is.

cukorbetegség kutatása:
Magyaro.: orvosok, rákkutatók keresik a cukorbetegség stb. megelőzési/gyógyítási módjait.
St. Kitts: cukrnádat termelnek, sikerrel, és exportálják is.

az élelmiszerbiztonság és feldolgozás, (mondjuk ez így hülye megfofalmazás, gratulálok a külügynek)
Magyaro.: élelmiszerbiztonság nincs, de dolgoznak fel.
St. Kitts: van élelmiszerük és van biztonság. ezt fel tudják dolgozni.

ezeken a területeken zajló képzések.
Magyaro.: még nem tudjuk, mert most aprítják fel a felsőképzést, miután a szakképzéseket megszüntették (pl. vízügyi szakiskolákat bezárták)
St. Kitts: van. képzés. Öreg halász oktatja a fiát, öreg nádvágó oktatja az unokáját, öreg offshore lovag ifejön Magyarországról, és oktatja az ifjú lovagokat.

agatsu 2011.05.12. 14:03:53

Gyerekeeek! Nektek nem tanították meg kicsi korotokban, hogy "aki a Kitts-it nem becsüli a nagyot nem érdemli"?

gastro, missing in action 2011.05.12. 14:06:38

lehet van ott valami balneológiai központ, ahova exportálni tudjuk az itthon -eddig feleslegesnek tűnő - végzett bálnakutatóinkat :DD

Óvatosvevő 2011.05.12. 14:07:52

Éljenek a munkásőrök és a párt! Éberség elvtársak!!! Kár, hogy nincs ellenzéki AVH, vagy ez az??? :))) Szánalmas!!!

Alterix 2011.05.12. 14:08:12

@Seduxen: Khhmm...khmm, hol is kezdjem?! Itt a fiúkkal arra gondoltunk, hogy kezdetnek egy 30 milliós szerződéssel indulnánk, először a Karibi térség, aztán Mikronézia, Melanézia, Polinézia, Indiai óceán. Lehetőségeink határtlanok, mint az óceán!
Potom 40%-ot kérünk vissza;)
Kőrösi Csaba elvtárs már nyitott is a Kajmán szigeteken néhány számlát, ha netán mégis vissza kellene adni az MNYP pénzeket. /Valójában ezért utazott a térségbe, mi ott "bankolunk"; de ha már ott volt, diplomatáskodott/
Többet nem árulhatok el.
Kérem keressen meg emailben: matolcsigyuri@freemail.hu,
vagy kolegámat: budaigyuszi@citromail.hu

"Legyen béke, szabadság és egyetértés."

zrobasé 2011.05.12. 14:08:40

@Seduxen: (terveim szerint én már akkor árkon-bokron-lajtán túl leszek, úgyhogy csak te fizeted :D)
naés ? ennyit nem ér meg neked ? azt ne mondd, hogy másra is lehetne költeni ! elmúltnyócév,gyurcsányahibás,aszociktöbbetloptak,kussulszliberálbolsevikmocskoszsidótőzsdecápaszemétoligarcha !

navan 2011.05.12. 14:12:20

udvariassagi telefonhivas = courtesy call (bovebben en.wikipedia.org/wiki/Courtesy_call).
valaki ott nagyon erti a dolgat - angolul is :))))

is 2011.05.12. 14:12:50

az OK, hogy elpoenkodsz ezen adolgon, de az utolso mondatot en nem hagynam le:

"es Mo keri cserebe, hogy szavazzanak ra, amikor 2012-2013-as idoszakra megpalyazza az ENSZ BT nem allando tagsagat."

mert az ENSZben az USAnak es ennek a kis allamnak egyarant egy szavazata van ezugyben. szerintem ez olcsobb szavazatvasarlas, mint pl. az oroszokat lefizetni...

es ezzel a mondattal mintha hirtelen mas megvilagitasba kerulne az egesz ugy. vagy a Vastagbor is feligazsagokbol probal nepszeruseget epiteni?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 14:16:53

@Alterix: Óóóó áldassék minden Gyuri, aki a kormányzatnál dolgozik! Ha eddig bármikor bármi rosszat is mondtam az Önök nagyszerű kormányáról (vagy gondoltam), azt most ünnepélyesen visszavonom!

megyek is megírni azt az e-mailt...

:DDD

hairless chicken 2011.05.12. 14:16:53

egye fene, ha kell, én leszek a kultúrattasé ezen a helyen. nem tűnik különösebben vonzó úticélnak :-)

7esbusz 2011.05.12. 14:18:32

Emlékszik még valaki Torgyán mester utazgatásaira? Chilei cseresznye? Itt legalább fasza a klima egy kis pihengetésre a diplomáciában megfáradt eftársaknak. Ki kell pihenni valahol a kemény ejrópai harcokat....

bubo cupropenis 2011.05.12. 14:19:48

Legközelebb Bangkokba menjen a Semjén úr és a vigalmi negyedet tanulmányozza, építse ott a thai-magyar baráti kapcsolatokat. Vigyen magával pár magyar katolikus papot, azoknak bejönnek a kisfiúk, kislányok. Közpénzből természetesen!
Én meg bevállalok egy diplomáciai világ körüli utat a top 10 egzotikus szigetek mindegyikén. Mindent a hazáért. Egy hónap Bali, egy hónap Bora Bora, Oahu, Seychelles, Maldív, Dominika. Annyira lennék magyar külügyes aktakukac ezeken a helyeken.

Alterix 2011.05.12. 14:22:53

@bubo cupropenis: Miből gondolod, hogy Semjén Úr még nem volt Bangkokban???? :))
Ilyen kéjenc pederaszta fejjel...

vincere 2011.05.12. 14:30:05

tiszteletbeli konzul! Luxemburgban senki és semmi nincs, miközben ez EU egyik központja, és min. 1000 magyar él és dolgozik itt. igaz, nincsenek is olyan szép tengerparjai, mint a St. Kitts és Navis Államszövetségnek

Alterix 2011.05.12. 14:31:13

@is: Az még cikibb, hogy St. Kittsen kell kuncsorognunk egy kibaszott szavazatért, pláne ha nem is jön össze a BT tagság! Olyan lesz ez is mint a foci EB pályázatunk......

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 14:32:17

@Alterix: ennek eldöntéséhez elég lenne megnézni semmilyen úr eü kartotékját: ha szenved valamilyen egzotikus nemi úton terjedő betegségben, akkor már járt Bangkokban (annyi esze szerintem nincs, hogy gumit használjon).

fran7 2011.05.12. 14:37:54

Nem néztem utána, de nem ez a csávó volt, aki a hercegi esküvő után errefelé jött és benézett hozzánk. De lehet tévedek.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.05.12. 14:38:05

@siqlum:

Mivel egyetlen más ország diplomatái sem jártak még arra (és valószínűleg nem is fognak 2012-ig), ezért a siker szinte biztosra vehető: St. Kitts szavazata itt van a zsebünkben.

Ja, hogy velük és Tongával kurva jóba lettünk ugyan, de Európában (és a közvetlen szomszédságunkban) egyre több az ellendrukkerünk, akik megfojtanának egy kanál vízben?

No problem; majd új barátainkra támaszkodva folytatjuk az elképesztően sikeres dipmlomáciai offenzívát.

Secnir 2011.05.12. 14:39:53

@Alterix: @bubo cupropenis:
"Legközelebb Bangkokba menjen a Semjén úr "
"Miből gondolod, hogy Semjén Úr még nem volt Bangkokban?"

nem lőttetek nagyon mellé: www.mkogy.hu/kepviselo/elet/s323.htm
"Az IPU magyar csoportja [...] magyar-thaiföldi baráti tagozatának a tagja."

kewcheg 2011.05.12. 14:40:52

Lehet, hogy paraguayban nem él sok magyar, de a Paraguay-Argentín -Brazil határon található a világ leggyönyörűbb vízesése az Iguazu Falls , szerintem azt ment megnézni tömjén....

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.05.12. 14:42:23

@Seduxen: Tévedsz ellenzéki gyaúr kutya!

A pápa csak tavaly év vége felé nyilatkozta, hogy bizonyos esetekben engedélyezhető az óvszer használata... az előtt hogy merte volna Sermjén Zsolt, a hazai keresztények vezetője használni azt a .... amíg maga a pópa nem adott rá engedélyt?

Itt a pápai kinyilatkozás:
www.origo.hu/nagyvilag/20101121-egyhazi-reformot-indithat-a-papa-ovszerelfogado-nyilatkozata.html

bandika gazdája 2011.05.12. 14:43:05

@fran7: Az a tongai király vót te!!!

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 14:45:08

@bandika gazdája: Nem volt nagy kuszt: mivel már utóbbi időkben megszokhattuk, hogy politikusaink kizárólag nyers anyagi érdekből diplomáciázgatnak egzotikus tájakon, így kiváncsiságból beírtam a gugliba a "paraguay offshore" és a "St. Kitts and Nevis offshore" szavakat. Első helyeken nyomja ki az említett infókat, nagyon keresgélni sem kell. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 14:45:31

@Valahol Máshol: hát akkor nincs más hátra, mint előre: tartok tőle, hogy semmilyen úr bangkoki "barlanglátogatásai" egy kisebb vagyonba fognak kerülni, mire kikezelik azt a fránya kankót :DDDD

komment2010 2011.05.12. 14:45:38

@is: @siqlum: igen érdekes felvetés.... Lehet benne valami, de kérdem én szerintetek erre a frappáns megoldásra más, erre a helyre pályázó ország nem gondol? A plagizálás és ötletelés közben ami szeretett kormányunk csinál lehet ez tényleg egy "eredeti" fideszes brainstorming eredménye??? Oh megannyi megválaszolatlan kérdés....
Ja ez OFF topic de érdekes... Egy ismerős megnézte tegnap a neten, ugyan mi pénzt kap a nyögdijvisszalépés után hisz az elkártyázott és eltőzsdézett pénze után azért mégis csak kap valamit (nem is keveset és azzal a képlettel amit kormányunk és pártunk dobott össze, ide jön egy másik kínos kérdés vajon valóban mennyi lehetett a hozama...??? na mind1) majd nagy örömködve hivja az ügyfélszolgálatot hogy mikor utalnak. Na itt jött a feketeleves és mea culpa ha ez tök egyértelmű volt eddig mindenki másnak csak nekem nem,de a válasz: előbb a teljes nyugdijpénztári összeget az államnak kell elutalni majd valamikor kifizetik azt kb. 2-4 hónap múlva: csak egy kérdésem van: annak az összegnek a kamatával ami neki járna de állam bácsi visszatartja azzal mi lesz??? Hova kerül az és mi lesz vele???
Lehet ennek a pénznek keresik a helyet, bár nagy hülyék ha ezt még dobra is verik....
OFF topc vége.

Alterix 2011.05.12. 14:49:20

@Seduxen: Mondjuk a szifilisz járhat agyburokgyulladással, süketséggel.
/Apropó süketség!!!! Szerinted parlamenti voksolásnál miért kiabálják be hangosan, hogy mit kell nyomni???/
A sok külföldi út inkább a gyógykezelések fedősztorija. Az eü.-i kartonját meg felejtsd el! Állítólag van Grazban egy klinika amit a TEK-esek védenek! Ki tudja, miért?! ;)

bandika gazdája 2011.05.12. 14:51:22

@Seduxen: Azok a kis kék izék mik ottan a parton? OFF sorok? Lehet olyat venni majd a konzulnál? Én vennék egyet! (Tudod, mint telket a holdon.) Még jó lehet a gyereknek valamire.

GGG77 2011.05.12. 14:53:19

"lesz tiszteletbeli konzul a szigeten"

Vajon kit/kiket kell majd megdugnia/leszopnia ezért?

kútásó 2011.05.12. 14:53:56

Ha jol tudom, St. Kitt's a vilag talan legfaszabb helye ha primate-eken akarsz kutatni, ami emberi betegsegek esetn megkereulhetetlen ha el akarsz jutni a klinikai fazisig. Mig europaban v usaban egy vagyon fenntartani egy ilyen labort az allathaz es a mindenfele allatvedelmi szabalyok miatt, ott ugy fogdossak ossze a tulszaporodott majmokat (a farmerek legnagyobb oromere) amelyek gyakorlatilag korlatlan mennyisegben allnak rendelkezesre. Az allatvedok miatt viszont ezt az egeszet meglehetos diszkrecioval kezelik, ugyhogy siman el tudom kepzelni h korosi ezrt ment oda, de a sajtokozlemenybol ez erthetoen kimaradt. Aztan persze az is lehet h csak strandolni ment.

Alterix 2011.05.12. 15:00:32

@GGG77: Szégyeljed el magad! :))
Lesz pályáztatás.
Ki milyen egyetemet végzett, tanult-e külföldön, hány nyelvet beszél. Megvizsgálják ki tud többet a térségről, kinek milyen kapcsolati tőkéje van ott. Leellenőrzik kinek volt már hasonló munkatapasztalata. Erkölcsi bizonyítvány alap.

Aztán aki jobban seggbe rakja Szíjjártót és Szájert, illetve jobban letorkozza Lázárt az már dobhatja is a strandpapucsot a bőröndjébe!!! :)))

GGG77 2011.05.12. 15:02:54

@Seduxen: "annyi esze szerintem nincs, hogy gumit használjon"

Az óvszer bűn, a sátán eszköze, nem tudtad?

Németh András 2011.05.12. 15:06:57

@7esbusz: meglepő, de épp szombaton láttam a gödöllői városi piacon chilei ringlószilvát, szóval a Torgyános út az begyere lett valakinek :)

csoko20 2011.05.12. 15:07:53

@GGG77: A pápa azt mondta, hogy már kóser a dolog.
Miután leesett neki, hogy egyre több pogány szerecsen árasztja el a "keresztény Európát" belátta, hogy jobb ha visszafogják a szaporulatot. Nem hiába az AIDS meg egyéb Afrikát súlytó faszságra hivatkozott.
Allítólag Kinshasa-ban ostya helyett kotont osztanak a niggereknek. /lehet Semjén Zsolt is valami ilyen "humanitárius" szállítmányt vitt a múltkor/

GGG77 2011.05.12. 15:14:15

@Alterix: "Aztán aki jobban seggbe rakja Szíjjártót és Szájert, illetve jobban letorkozza Lázárt az már dobhatja is a strandpapucsot a bőröndjébe!!! :))) "

:D
És ezek után még diplomám is legyen!?? Bazmeg veszek egyet az Ecserin. :)

Alterix 2011.05.12. 15:19:36

@GGG77: A diplomádat Hoffmann Rózsi is elintézi neked, cicafijú:))))

navan 2011.05.12. 15:19:54

Csak hogy megmaradjon az orokkevalosagnak: a "courtesy call" az "formalis udvariassagi latogatast" jelent. Semmi koze semmilyen telefonhivashoz - plane meg "udvariassagi telefonhivashoz".
A szerkesztot csokoltatom.

SPU 2011.05.12. 15:20:19

Már megint egy ostoba cikk/cikkíró.

1) Nyilvánvaló fordítási hiba a háttérben. Valaki angolból telefonbeszélgetésnek fordította a az udvariassági CALL-t, ami ugye nem telefonálás. 2) Ahogy aztán maga a cikkíró is elismeri, nagykövet nem extra utazott erre a kies szigetre, hanem azért, mert ott tartottak vmi konferenciát, amin neki hivatalból ott kellett lennie. Ez nem került plusz pénzbe tehát.. 3) Ha már egy nagykövet valahol ott van, az elemi diplomácia megköveteli, hogy meglátogassa a házigazdát, ha van értelme, ha nincs. 4) Ilyenkor a kölcsönösen udvarias felek x mennyiségű hülyeséget beszélnek és vigyorognak a kamerába, ez szintén kötelező gyakorlat, elkerülhetetlen.

Szóval nem Bukarestben, hanem Vlagyivosztokban; és nem osztogattak, hanem fosztogattak. Különben stimmel.

Kedves vastagbőrű elvtársak! Több figyelmet, gondosabb munkát! (Ilyenért ugyanis nem fizet majd a megrendelő.)

GGG77 2011.05.12. 15:24:50

@Alterix:
Hoffmann Rózsa, igazi MILF. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 15:24:55

@GGG77: akkor én a pokol kénköves lángjai között fogok elégni... sebaj, ott több lesz az ismerős :)))

@Alterix: elnézve ezt a semmilyenzsóótit, szerintem az általad említett tünetek közül az elsőt is produkálja:DDD

@bandika gazdája: Istenem, a magyar proli :))) azok napozóágyak Te! :))))

syklist · http://hanglepel.wordpress.com/ 2011.05.12. 15:31:30

@is:

nekem ez nem teljesen tiszta. A nem állandó tagokat az ENSZ közgyűlése választja ki, ahol minden ENSZ-tag ország szavazata azonos súlyú, tehát felesleges kiemelni, hogy ennek a kis országnak és az USA-nak is egyaránt egy szavazata van ez ügyben. Na és? Másik 190 országról ugyanez elmondható. Ráadásul Mo. (is) kitüntetett szerepben van, ugyanis a nem állandó BT tagok közül az egyiknek muszáj kelet-európai országnak lennie.

Szóval ez nekem nem indok az utazásra, ehelyett lehetne mondjuk sokkal közelebbi országokkal is jó viszonyt ápolni.

De nem is ez a sztori lényege, ez csak egy apróság. Hanem az, hogy megint megpróbálnak valamit elsumákolni azzal, hogy azt állítja, hogy csak telefonhívás zajlott...

mojszipupi 2011.05.12. 15:42:58

Ide menekítik az ellopott pénzt

2011.05.12. 15:43:05

Ugy látom a fiuk már készitik elő a terepet maguknak, ha menni kell. Először nagykövet vagy "kiskövet", akit baj esetén a többi is követ. Lóvé lesz, mert addigra átutalják a lovettát az offshore cégeken keresztül
Még hogy állandó ENSZ tagság. Bakker! Épp most adtak át több mint 100 kérdést, mert "báncsátok a szegény , állandóan dolgozó kisebbséget" , aki megtermeli néktek a GDP-t.
És ezek után állandó tagságról álmodik valaki? Hát ez "nagyonhülye".

GGG77 2011.05.12. 15:44:32

@SPU: "fordítási hiba"

Figyelj, ez Szíjjártó Petitől is ciki volt már, keressetek vmi új dumát.
Bár, ilyen tájban már ne zavard, valszeg épp a szexrandi.hu profilját frissíti (épp C. Ronaldo felsőtestét photoshopolja a feje alá).

GGG77 2011.05.12. 15:46:58

"aki 460 ezer dollárnál többet fektet be ingatlanokba a szigeteken, azt grátisz megdobják egy St. Kitts és Nevis-állampolgársággal."

(forrás:mandiner.blog.hu/2011/05/12/uj_baratunk_st_kitts_es_nevis)

És kiadatás van? Mert, ha nincs, akkor megvan, hogy hová akarnak menekülni, ha itt forró lesz a talaj...

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.05.12. 15:48:13

'98-2002 közötti időszak jut eszembe: milliárdokat utaztak el akkor is (Torgyán meg Dél-Amerika, ha jól emlékszem, meg az ő meggyük... na, akkortól halt ki végleg a magyar mezőgazdaság), most meg mivel kezdték? Azzal, hogy a nagykövetségeket leszázalékolták... hogy aztán még távolabbiakat építsenek fel MAGUKNAK. Maguknak... maguknak, és maguknak - mi közben az ország sorsa le van szarva... (ja, az offshore lovagrend megalapítása sem utolsó lehetőség :)!)
Orvosi konzultáció? kapcsolatépítés... az is csodás, csak azt nem értem, hogy mindeközben miért halálos a magyar ember egészségére a kormánya? - talán, ha a szomszédokhoz járnának tanulni: Ausztriába, netán Szlovéniába? ... az hatékony lenne, mi? - és attól isten ments! - abnormálisok gyülekezete, no!

bandika gazdája 2011.05.12. 15:48:59

@Seduxen: Először én is arra gondoltam, de nem látok ottan napozó személyeket. Éccaka van a képen? Vagy cunami vót? Na jó akkor nem veszek! Úgyis kell a pénz macskakajára.

ob.szerver 2011.05.12. 15:49:05

Majd ha megtudják, a diplomáciai kapcsolatok ürügyén hídfőállást akarunk létesíteni St Kitts-en, hogy hogy területi követeléseinknek fegyveresen szerezzünk érvényt, rájönnek, hogy kígyót melengettek a keblükön. De akkor már késő lesz.

Peetee 2011.05.12. 15:52:03

Gondolom kellett 6fős családi delegáció a nagy együttműmködés létrejöttéhez, és természetesen legalább 17napot kint kellett tölteni a sok elfoglaltság és az aklimatizálódás miatt.

A rohadt férgek b.meg 8évig picsogtak ,hogy ilyen luxus-kiadás meg olyan pénzszórás, aztán most ,hogy 2/3al a kormányon vannak még nagyobb pofátlansággal szórják a közpénzt, és még arra sem képesek b.meg, hogy valami hihető dumát kitaláljanak.
Ezeket lövetném elsőként a Dunába, megérdemlik a hozzáállásuk, a következetlen viselkedésük és a szemtelenségük alapján!!!

Akinek nem inge.... 2011.05.12. 15:55:03

Na,vajon melyik jóhavert fogják odaküldeni többéves gyógyüdülésre munka címszó alatt? rohadjanak meg,erre bezzeg van pénz.

Squid 2011.05.12. 15:55:25

Rehabilitálhatnák Torgyán Doktort aki elévülhetetlen érdemeket szerzett a magyar cseresznye und paprika népszerűsítésében Thaiföldön!!!! Micsoda csapat lenne!

Viktus 2011.05.12. 15:57:33

Jól is elsülhetne ez pl. az SZJA fizetők közt sorsolhatna a NAV jutalomutazásokat "diplomcáiai kiküldetésnek" :D:P

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 15:59:08

@Viktus: nem akarlak elkeseríteni, de arra nagyobb esély mutatkozik, hogy a NAV az adófizetők között inkább vagyonosodási vizsgálatokat fog kisorsolni :DDD

Dracon 2011.05.12. 16:01:20

Nem tudom miért vagytok úgy oda. Én kifejezetten örülök hogy odament. Annak már kevésbé hogy visszajött.

Gyárfás 2011.05.12. 16:12:15

Komolyan mondom hogy az az érzése az embernek, hogy ezt a blogot egy kocsmában hőbörgő alkoholista esztergályosbrigád írja, akik félrészegen értelem nélkül hőzöngenek.

Én a magam részéről utazgattam ilyen konferenciákra , tárgyalásokra, a Karibi szigetekre is, de nem volt az olyan fasza. Nem nyaralás, nem pihenés munka, ráadásul karót nyelve.Ha meg sorozatban jönnek mégszarabb, mert mire kezdenéd megszokni az időzónát/szállodát akármit jön a következő. És tök mind1, hogy Kanadában vagy a Karibi szigeteken vagy ugyanolyan szar, és fárasztó.
Mondjuk látszik , hogy a nektek egy Nyírbátori kiküldetés is eseményszámba menne.
Ismeretek nélkül (ok nélküli) irigységből fikázni igazi proli szokás. Csak gratulálni lehet hozzá.
Főleg, hogy a legeslegelső hozzászóló kb. megmondta a frankót.
Egy ilyen szavazáson bizony jól jön minden szavazat.

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 16:19:05

@Gyárfás: El sem tudom mondani, milyen öröm nekünk, hogy te és a hozzád hasonló kékvérű, pallérozott, jó megjelenésű, nagybetűs URAK képviselnek bennünket, irígy, proli esztergályos nemecsekernőket egy-egy stratégiai jelentőségű nemzetközi jópofizáson a lepukkant Karib szigeteken, ahol még karót is kell nyelnetek, és utazhattok tovább business classon e következő hasonlóan szar országba...

igényes 2011.05.12. 16:26:00

A megoldást azért ide illesztettem!
www.myoffshoreaccounts.com/offshore-banking/st-kitts-nevis-offshore-bank-account/?gclid=CNnVwofP4qgCFVeMzAodDG28EQ

St. Kitts and Nevis Offshore Bank Account
The information below provides details about the St. Kitts and Nevis banking system, and details on opening a St. Kitts and Nevis offshore bank account. You will find details on the laws and regulations that govern the banking system, as well as a list of local and international banks that operate in St. Kitts and Nevis.

csoko20 2011.05.12. 16:28:05

@Seduxen: A Kubatov lista pedig segít eldönteni ki milyen odds-ot kap sorsolás előtt:))
Én visszaküldtem minden sorszámozott nyomtatványt szívecskékkel, koronácskákkal :)))

igényes 2011.05.12. 16:29:36

@Gyárfás: Igen Gyárfás, ilyen helyeken veszítek fela csúszópénzt.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.05.12. 16:30:34

@csoko20: ja, hogy ez a dolog alfája és omegája? akkor - ellentétben a tákolmányos kérdőívvel - ígérem, hogy a következő nemzeti konzultációs cuccot gyöngybetűkkel töltöm ki, és elsőbbségivel küldöm... lófaszt SZEMÉLYESEN viszem vissza! így jó lesz? :DDD

zrobasé 2011.05.12. 16:46:40

@Gyárfás: felvágni, majd sajnáltatni magunkat, végül egy jót prolizni...na ez milyen szokás ?

csoko20 2011.05.12. 16:58:08

@Gyárfás: "Egy ilyen szavazáson bizony jól jön minden szavazat. "

Egy ilyen szavazáson jól jött volna 27 EU tagállam szavazata, jól jött volna ha az arab forradalmakról nem annyit tudunk, hogy előtte 1 héttel Orbán Viktor Mubarakkal fotózkodott, jó lett volna ha leteszünk valamit az asztalra, MNYP-lenyúláson, médiatörvényen, alkotmányosdin kívül.
Most meg kilincselhtünk olyan országokban, amikről még nem is hallhattunk, hátha ránk szavaznak. Csakhogy ezek az országok is valakinek az érdekkörébe tartoznak! Pl.: ha megnyerjük a franciákat, hollandokat az hozhatott volna a térségben még 3-4 szavazatot. A nagykutyákat kell megpuhítani, ha ők ajánlanak az már kicsit nagyobb súllyal esik a latba.

Ebből viszont azt látszik, hogy súlytalanok vagyunk, mehetünk a hátsóudvarukra kuncsorogni....
Szép sor: Tonga, Magyarország, St. Kitts meg faszomtudja mi még.

Olyan lesz ez is mint az EB pályázatunk, csak itt nem Mészöly hanem Szíjjártó fogja a kamerába ordítani:"de hát minket becxsaptak, mert megígérték"!

9mmPara 2011.05.12. 16:58:48

@Transylvanianmixedgrill: tudod, valamelyest igaza van gyárfás kommentársnak. Tényleg nem akkora buli, mint azt először ők elképzelik (=buli, pia,kaja rogyásig közpénzből), érthető, hogy csalódott.

bandika gazdája 2011.05.12. 17:01:46

@Gyárfás: Ó te szegény! Mit meg nem tesztek érettünk! Miben lehetnék a segítségedre?! Cseléded van már? Néha ráérek.

derabitz 2011.05.12. 17:10:46

Saint Lucia-n is él egy magyar és a Piton sör nagyon jó!

moncayo 2011.05.12. 17:16:41

Szerintem titokban segélyt akarunk kérni a kis szeget kormányától. Közeleg az összeomlás, csak mi még nem tudjuk.

makukula 2011.05.12. 17:18:12

A két-három értelmes hozzászólásból kiderül, hogy a poszt egy marhaság.

A diplomáciai kapcsolatok felvétele pedig valóban nem egy történelmi jelentőségű esemény, de mintha nem is próbálták volna annak beállítani. Akkor most mi is pontosan a probléma?

egerészölyv 2011.05.12. 17:35:43

"...pedig derék magyar állampolgárokat biztosan érdekelné, hogy állunk most St. Kitts-el?"

Mi az, posztilóbácsi kéremszépen, a Sándor-palotában tetszett járnia a kedves posztolóbácsinak, hogy összeszedte ezt a súlyos diszgráfijját? Mert a mondat helyesen így fejeződött volna be:

...pedig derék magyar állampolgárokat biztosan érdekelné, hogy állunk most St. Kitts-szel.

Itt még elgondolkodhatunk a "St. Kitsszel" változaton is, biztos lesznek, akik (tévesen) erre esküsznek.

egerészölyv 2011.05.12. 17:38:49

@GGG77: a diplomáciai szakma ,ehem, valóban "kissé" úgyszólván infiltrálódott. Finomabb modorú, gyerekszobában nevelkedett szabólegények és gőzfürdősök válnak konzulokká.

egerészölyv 2011.05.12. 17:40:25

@Transylvanianmixedgrill: "külügyér társai"?! Te nem tudsz valamit, az a benyomásom. Ugyanis külügyér = külügyminiszter.

egerészölyv 2011.05.12. 17:43:07

@Alterix: Valójában az lenne a fair, ha ilyenkor mutatna egy link az elmúlt 21 év vicces diplomáciai kapcsolatfelvételeire. Tudod, pont úgy, mint amikor a szocialisták csinálták ugyanezt. Akkor mindig akadt egy ilyen tudós link. Mint ahogy a visszaéléseik alkalmával is. Így vált a fideszes Várhegyi Attila a legolvasottabb Google-bajnokká.

igényes 2011.05.12. 17:58:31

@makukula: Az a probléma, hogy vannak problémák. Ez a sziget egy igen érdekes csoport kezében van ugyanis.

Diplomáciai kapcsolatai: www.mofa.gov.kn/ct.asp?xItem=1157&ctNode=216&mp=6

trazz 2011.05.12. 18:17:37

St. Kitts (and Nevis) nagyhatalom. Mégpedig offshore nagyhatalom, mint azt már fentebb is jelezte egy tanult kolléga. :)
Éppúgy mint mondjuk a Kajmán szigetek (velük is haladéktalanul szorosabbra kell fűzni a diplomáciai kapcsolatokat). További javasolt fontos célpontok : Grenada, Isle of Man, Trinidad and Tobago. Magyarország nem létezhet tovább anélkül hogy állandó jelleggel megfelelő létszámú diplomáciai küldöttséget ne állomásoztasson ezen országokban.
Ha ezeken a helyeken sikerült kellően erős diplomáciai kapcsolatot kialakítanunk, akkor már csak hónapok kérdése hogy megoldást találjunk a világ összes problémájára, legyen szó energiaválságról, aidsről vagy a folyton bebüdösödő pamutzoknikról. Akár hadat is üzenhetünk kínának, az usanak és oroszországnak, harc nélkül be fognak hódolni. Éljen a Nagy Szabad Magyar Nemzeti Demokratikus Gyarmati Együttműködés!

GGG77 2011.05.12. 18:27:31

@Gyárfás:
Köszönjük, hogy leereszkedtél hozzánk, panelprolikhoz! Most a sajnálat és a megbánás könnyeit hullatom. Így megbántottunk Titeket, drága külügyeseket, akik vért, verítéket nem sajnálva küzdötök a Nemzet és a Haza felemelkedéséért!

Szar emberek között, te lehetsz az egyik legnagyobb kupac.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.05.12. 18:30:22

@Gyárfás:

Nagyon sajnállak téged, szörnyű lehetett ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.05.12. 18:32:31

@makukula:

Nincs probléma, örülünk az új parterünknek :-)
És várjuk ki lesz a konzul. Mert kell oda, látod, sok arra a magyar.

Ianas 2011.05.12. 18:41:53

@is: Legalább összekötik a kellemest a hasznossal.

Klo 2011.05.12. 18:52:27

Most hallottam, hogy a szigeten kiváló módszerrel kezelik a kiválóan képzett orvosok a kirívóan kretén gondolatokkal kormányzó agyalágyult országvezetőket , bármely részén élnek is a Földnek. De telefonon be kell jelenteni előre a jövendő pacienseket. Nem ezért ügyködött vajon Kcs ENSZ -nagykövetünk?

Gyárfás 2011.05.12. 19:07:22

@zero:

te(ti) tényleg azt gondolod hogy egy ilyen munka jutalom?
elképesztő szűklátókörűség.nyilván tapasztalatok hiányában.

Én két évig bírtam és elmentem pont feleannyiért dolgozni mint előtte csak azért hogy legyen már egy kis nyugalom.
Persze tapasztalatok híján a legkönnyebb kritizálni, mert ahhoz elég elképzelni hogy milyen fasza.
Amúgy meg a erre vágysz kell két egyetemi diploma , lehetőleg a második ne itthonról, meg két anyanyelvi szinten beszélt világnyelv.A határok nyitottak Németország szeretettel vár.

Ianas 2011.05.12. 19:09:52

@zero: Exportálhatnánk a köztársasági elnököt.

Buczella Sándor 2011.05.12. 19:31:40

Srácok!
Azért máskor lsz írjátok oda a képhez, hogy ki kicsoda!
Csak azért, hogy egy ENSZ közgyűlésről szóló tudásítást nézve felismerjem a mi emberünket.

Köszi!

bandika gazdája 2011.05.12. 19:56:28

@zero: Nem a magyar sok ott, hanem a magyar folyószámla ha jól gyanítom.

Transylvanianmixedgrill 2011.05.12. 20:02:06

@Gyárfás: A nemzeti hős, aki nem bírta a sok állami utazgatást a business classon, aki nem bírta a sok évnyi diplomáciai jópofizást az elit szállodákban, golfpartikon, nagykövetségi fogadásokon és zsíros tokájú miniszterek társaságában. A hős, aki megszabadult láncaitól és most fele akkora fizért éli a kisemberek életét....és teli torokból prolizza le és sértetten nézi le továbbra is azon adófizető polgártársait, akiknek a pénzén éldegélt pár évig, mint Marci Hevesen.

Mingyá elmorzsolok egy könnycseppet... :((

bandika gazdája 2011.05.12. 20:05:19

@Gyárfás: Ja és ha nyeled a nyársat, vigyázz, hogy a torkodon ne akadjon! Anyósom 4 világnyelven beszélt és tanított (angol, német, francia, olasz). Persze nem ezért imádtam és tiszteltem, hanem azért mert anyám mellett mégegy anyám volt. Szóval a két világnyelved kevés ahhoz, hogy levágódjak a székről az ájult tisztelettől.Nagymamám meg mindig azt mondta: drágám a diplomával sajnos nem osztanak intelligenciát jól jegyezd meg!

Gyárfás 2011.05.12. 20:05:26

@Transylvanianmixedgrill:

én a piaci szférában csináltam ugyanezt. Nem tudom honnan vetted, hogy állami pénzen tettem.
Nyilván neked a kispesti panelban furcsa lehet, hogy vannak más munkák is mint minden reggel hatra elmenni a öntödébe.

Gyárfás 2011.05.12. 20:09:37

@bandika gazdája:

A diplomámat sajnálod, vagy azt, hogy amit ti itt elképzelések alapján fikáztok én átéltem, és vagyok akkora paraszt hogy még nem is tetszett?
Senkit sem proliztam le, csak azokat akik kocsmastílusban rosszindulatú böfögésekkel kritizálnak valamit amit konkrétan nem ismernek,csak elképzelik.

bandika gazdája 2011.05.12. 20:12:27

@Gyárfás: Most utoljára teljesen ingyen adok neked egy jó tanácsot! Vegyél vissza, és akkor nem fog bántani senki! Ha ugyanazt a mondanivalót úgy adod elő, hogy másokat ne sértsél meg, még az is lehet, hogy szeretni és tisztelni fognak. Nyugodalmas jó éjszakát és kellemes "elgondolkodást"! (Ja, és az a faszi ott a kispesti panelben nem biztos, hogy kevesebb nálad! Sőt! Biztos, hogy nem az!)

Gyárfás 2011.05.12. 20:16:28

@bandika gazdája:

Hát ami azt illeti, vagyok olyan szerencsés, hogy nem szorulok a "bölcsességedre ":)
Látom a szövegértés nem az erősséged, szelektíven olvasod azokat a szavakat amik megtetszenek:)) Mint ez a cikk, csak egy mondat maradt le, kb. a lényeg.

Jó éjszakát neked is:)

bandika gazdája 2011.05.12. 20:33:43

@Gyárfás: Nem kell, hogy tetsszen a cikk, nekem sem mindig tetszik. Azért vagyunk itt, hogy vitatkozzunk ha akarunk! A mondanivalód tartalmában akár igazad is lehet, a stílussal van a baj, ezért nem fogadják el! (Meg azért mert 20 vagy 50 év alatt eleget láttak ebben a témában. Pld. Veres hivatalos útjai a barátnőjével, de reggelig sorolhatnám.) Egyébként a te dolgod! Csak akkor ne érezd sértve magad! Na ég áldjon, megyek megiszom a nyuszis kakaót! :-)

lyken 2011.05.12. 22:10:24

Fidesz puhatolódzik, hogy hova lépjenek a főkolomposok, ha eljön 2014?
Mert ugye van pénzért állampolgárság, van adóparadicsom, van adómentesség, van vízum, van jó idő és nincs kiadatás.

lyken 2011.05.12. 22:31:10

@Gyárfás: 1. Bepöccentél, agresszíven reagáltál, magadra rántottad a szopóálarcot.
2. Nem ismerem a látogatás/tárgyalás hátterét, de megy Magyarországon a nagy megszorítósdi, közben meg kormánypárték konzuli pozíciókat hoznak létre sorban, olyan helyeket amiket a többség csak utazási magazinokból ismer.(Párat meg bezártak. Olyanokat amiket nem gondoltunk annyira lényegtelennek mint a pártízezres szigetcskéket.)

Ehhez hozzátenném, hogy a látogatók/olvasók nagy része, nem tud öngondoskodásban gondolkodni és sokszor ok nélkül is kritizál, csak mert. Ezen nem csodálkozom, mert 40 évig három generációba sulykolták, hogy aki kiemelkedik a többi közül, vagy különbözik a többitől azt meg kell vetni és kritizálni kell. Ez a mentalitás a mai magyar lakosságon is tökéletesen megfigyelhető.
Másfelől, ilyenkor rögtön az ugrik be, hogy biztos lóbázta kicsit a lábát. Személyes példámból is erre jutok, mert ha eljutottam konferencián Hawaii-ra és az utam fizetve van, akkor kivettem 2 hét szabadságot utána, még a szigeten(apartman 50-60 usd per nap, utazgatással egyebekkel kijössz 1400-ból). Más kérdés, hogy ezt a versenyszférában ténykedő cégem fizeti és a főnök jóváhagyásával töltöm ott a szabadságot. Viszont ha egy állami cég alkalmazotja tenné ugyanezt, közutálatnak tenné ki magát. Azzal egyetértek, hogy ilyen helyen ugyanolyan konferenciázni mint Kanadában(illetve rosszabb, mert gürcölni egész nap Hawaii-n szarabb, mint mondjuk Marylandben).
Még annyit, hogy a bloghu júzerek ugyan sokszor KKV meg cégellenesek, nem utaznak sokat, könnyen kritizálnak meg másokat, stb, de azért nem mind korlátolt és/vagy proli.

trojka 2011.05.13. 06:48:50

Hozzá kéne már fogni a gyarmatosításhoz...mindegy, hogy hol...

Gyárfás 2011.05.13. 08:38:13

@lyken:

Igazad van, rosszul reagáltam le.
Bepöccentem mert:
tiszteletbeli konzul = ember aki SZÍVESSÉGBŐL konzuli feladatokat lát el. Általában helybéli aki INGYEN segít, ha ne adj isten bajba kerülsz egy olyan helyen ahol nincs konzulátus.

A poszt írójának fogalma sincs mi az a tiszteletbeli konzul. persze fikázni tud. pénzben nincs de ha segítség kell segít. Ez tényleg valami olyan dolog ami rossz.
Egy államnak az az érdeke hogy mindenhol legyen ilyen emberei akik segítenek a polgároknak.

Bepöccentem, mert a poszt írója szándékosan lehagyta a látogatás VALÓDI célját, ellenben kiemelte a protokoll udvariassági szöveget.

Bepöccentem, mert itt egy ENSZ NAGYKÖVETRŐL BESZÉLÜNK könyörgöm egy ENSZ nagykövetnek mi a dolga? de most komolyan. Üljön egy 8. kerületi irodában és levelezzen?
Neki ez a munkája, hogy a fél életét repülőn tölti, és lobbizik. Ez a munka ráadásul ráadásul nagyon messze van attól a tökvakarástól amit elképzelnek egyesek.

A lényeg nem az, hogy egy könyvelő jutalomból kapott egy konferenciát amit a cég fizetett, mert az fasza. Évente 1-2 ilyen kiküldetés változatossá teszi az életet, hanem az , hogy egy ENSZ nagykövetnek ez a munkája, repked és udvariaskodik, ezt nyaralásnak beállítani szűklátókörűség.

"Még annyit, hogy a bloghu júzerek ugyan sokszor KKV meg cégellenesek, nem utaznak sokat, könnyen kritizálnak meg másokat, stb, de azért nem mind korlátolt és/vagy proli."

Én kizárólag azokat minősítettem, akik 0 tudás birtokában hőbörögnek, másokat nem.

lyken 2011.05.13. 10:19:48

@Gyárfás: Őszinte leszek, én sem tudtam, hogy mi az a tiszteletbeli konzul, amíg nem magyaráztad most el. Pedig szeretem magam műveltebbnek gondolni.
Az utazós, enszes résszel teljes mértékben egyetértek, volt alkalmam rövid időre belelátni és rájönni, hogy nem embernek való munka.
Nulla tudás birtokában hőbörgőkre: Ilyenekhez inkább hozzá se szólok. Érveik nincsenek, csak az okosságaikat mantrázzák újra és újra, a végén pedig ha ebből is kifogynak akkor személyeskedésbe próbálják átcsapni a dolgot. Kár belekezdeni. Attól úgysem jobb, ha meg akarod győzni őket, mert a) nem fog menni a legtöbbször, b) neked attól nem lesz jobb vagy rosszabb. Sokkal többet ér egy higgadt hangvételű komment ahol leírod az információtartalmat(mint pl itt, eggyel fentebb azt, hogy ez egy jószolgálati állás). Mindemellett pedig vannak a prolik, akiknek annyira frusztrált az életük, hogy tényleg csak azért járnak netre, hogy anonim hőbörögjenek. Az ő tidzteletükre van ott a kommentek alján a szűrés gomb.

Squid 2011.05.13. 10:24:46

@makukula: "A két-három értelmes hozzászólásból kiderül, hogy a poszt egy marhaság.

A diplomáciai kapcsolatok felvétele pedig valóban nem egy történelmi jelentőségű esemény, de mintha nem is próbálták volna annak beállítani. Akkor most mi is pontosan a probléma? "

Mi a probléma?

Hát lássuk csak....

Így első blikkre kb az hogy mi a büdös halál szaporítószervét keres ott??? Nincs jobb dolga? Tényleg egy 39000 embert számláló helyen kell nekünk kapcsolatot építeni? Mehetne mondjuk Németországba lobbizni a Deutsche Telecomhoz, hogy esetleg hozzák vissza azokat az állásokat amiket elvittek innen a Szlovákokhoz.

Annak lenne értelme, ennek annyi volt hogy az ember odament és eltöltött pár napot a parton és kb 2 órára felvette az öltönyét és jópofizott a helyi (a képen láthatóan nem kicsit összezavarodott) főmuftival.

Az egész kerülhetett kb 5-6 misibe az országnak, amiből a fickó lebarnulásán kívül semmi hasznunk nincs és nem is volt.

Squid 2011.05.13. 10:33:09

@Gyárfás: "én a piaci szférában csináltam ugyanezt. Nem tudom honnan vetted, hogy állami pénzen tettem.
Nyilván neked a kispesti panelban furcsa lehet, hogy vannak más munkák is mint minden reggel hatra elmenni a öntödébe. "

Én is piaci szférában csinálom ugyanezt kb 15 éve de nem jut eszembe, hogy másokat lenézzek amiatt, mert nekem úgy hozta a sors és az igyekezet, hogy ez megadatott. Neked viszont igen és ez finoman szólva nem minősít téged túl fényesen emberileg. Emellett ha esetleg elmagyaráznád nekem, milyen Mo szempontjából kézzel fogható előnnyel jár egy isten háta mögötti szigeten bratyizás azt megköszönném.

Persze felmerül az emberben az, hogy az úr az adófizetők pénzén utazott ki, hogy az itthoni kollégák "pénzügyi optimalizációját" egyengesse.. és ha már ottvan pacsizott a helyi akárkivel és csattintottak pár képet is.

Persze ez akkora pofátlanság lenne amit jóérzésü ember nem csinál, úgyhogy tuti benéztem..

Gyárfás 2011.05.13. 10:47:21

@Squid:

hát igen, ehhez kellene a tapasztalat és a széles(ebb) látókör. Ebben nem bővelkedsz, úgyhogy nem magyarázkodnék.
Olvass tovább valamit csak megértesz.

Squid 2011.05.13. 10:58:37

@Gyárfás: "hát igen, ehhez kellene a tapasztalat és a széles(ebb) látókör. Ebben nem bővelkedsz, úgyhogy nem magyarázkodnék.
Olvass tovább valamit csak megértesz. "

Tudod amikor valaki tárgyilagos kérdésekre, a kérdést feltevő felé személyes inzultusokkal válaszol az olyan nem elegáns. Sőt akár azt is mondhatnám, hogy tárgyalástechnikailag talán a legrosszabb dolog amit tehet, mivel diszkreditálja az illetőt de ezt te is biztosan tudod.

Engem meg lehet győzni arról, hogy ennek a látogatásnak van értelme nem ragaszkodom az álláspontomhoz észérvek ellenében. Kérlek segíts nekem megérteni mi értelme volt a dolognak Mo szempontjából.

Előre is köszi!

Gyárfás 2011.05.13. 11:07:13

@Squid:

Mivel szelektíven olvasol idemásolom neked egy korábbi válaszomat.
Elnézést a többiektől:
Igazad van, rosszul reagáltam le.
Bepöccentem mert:
tiszteletbeli konzul = ember aki SZÍVESSÉGBŐL konzuli feladatokat lát el. Általában helybéli aki INGYEN segít, ha ne adj isten bajba kerülsz egy olyan helyen ahol nincs konzulátus.

A poszt írójának fogalma sincs mi az a tiszteletbeli konzul. persze fikázni tud. pénzben nincs de ha segítség kell segít. Ez tényleg valami olyan dolog ami rossz.
Egy államnak az az érdeke hogy mindenhol legyen ilyen emberei akik segítenek a polgároknak.

Bepöccentem, mert a poszt írója szándékosan lehagyta a látogatás VALÓDI célját, ellenben kiemelte a protokoll udvariassági szöveget.

Bepöccentem, mert itt egy ENSZ NAGYKÖVETRŐL BESZÉLÜNK könyörgöm egy ENSZ nagykövetnek mi a dolga? de most komolyan. Üljön egy 8. kerületi irodában és levelezzen?
Neki ez a munkája, hogy a fél életét repülőn tölti, és lobbizik. Ez a munka ráadásul ráadásul nagyon messze van attól a tökvakarástól amit elképzelnek egyesek.

A lényeg nem az, hogy egy könyvelő jutalomból kapott egy konferenciát amit a cég fizetett, mert az fasza. Évente 1-2 ilyen kiküldetés változatossá teszi az életet, hanem az , hogy egy ENSZ nagykövetnek ez a munkája, repked és udvariaskodik, ezt nyaralásnak beállítani szűklátókörűség.

És akkor én kérdezek?
Szerinted egy ENSZ nagykövetnek milyen munkát kellene végeznie?
Van élet az öntödén túl is.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 11:13:16

szerintem ez nem egy olyan dolog ami vastagbőrös eset. mindennapi, megszokott politikai sakk.
nem olvastam még a kommenteket, ha valaki már jelezte ezeket a dolgokat, akkor bocsi, és szánom-bánom a papagájságot.

nem tudom mennyire vagytok tisztában a tiszteletbeli konzul mibenlétével:hu.wikipedia.org/wiki/Tiszteletbeli_konzul
ez egy ingyenesen végzett voltaképpen minimális jogkörrel (nagyjából mint egy bevándorlási ügyintéző) névleges "pozíció".
azonban ezek a látogatások és "pozíció" szerzések nagyon fontosak.
ezek a baráti látogatások azok melyek által ismertséget (nem feltétlenül közvetlen előnnyel járót, hanem egyáltalán, hogy tudják van olyan, hogy magyarország) lehet szerezni.
elmondom hogyan mennek ezek a látogatások, mi a politikai céljuk.
van egy olyan, hogy ensz. ennek sok kis bizbaz ország a tagja. namost amikor valamelyik az ensz tanácskozásán felvet valamit akkor azt megtárgyalják, megszavazzák.
minden tagállamnak ugyanannyit ér a szavazata.
értelemszerűen egy aprócska hoki kis szigetállamé is. namost, ha ennek a szigetállamnak a képviselője ott a magyarország szóra arra asszociál, hogy valami lóbetegség, akkor szarik rá és a nagy államok vélemény nyilvánításához igazodó szavazatot ad le. ha azonban tudja, hogy mi az a magyarország, esetleg személyes kapcsolat, bárminemű kötődés, barátság van a kettő közt, akkor ha az ő érdekeit nem sérti a magyar felvetés, indítvány, értelemszerűen nagyobb eéllyel szavaz a magyar kérdésre a nekünk jó válasszal.
szóval, elmegy a magyar diplomata a szigetre, ott jópofizik egy kicsit, megemlíti, hogy milyen nagyszerű és előremutató ötletnek tartották a kis szigetecske legutóbbi gondolatát, illetve egy adott témában a hozzáállását és hogy a magyarok ugyanúgy gondolták ezt a dolgot és támogatták azt.
természetesen nem mondják, hogy legközelebb amikor majd a magyarok kérnek, javasolnak valamit akkor legyenek már jók és szavazzanak nekünk jól, csak nyalnak egy kicsit. ebbőkl már a szigetecske diplomatája ért. nagyon ért. (ezenközben vagy még előtte nem hivatalosan a diplomaták stábja akár meg is beszélhette konkrétan, hogy milyen kérdésről lenne szó amiben a támogatás kell és mi az ára, de ennek nyoma sincs, legfeljebb a diplomata tanácsadója odabólint a diplomatának és ennyi, megy az eszmecsere tovább)
természetesen szüksége valami nagy és nemzetközi együttműködés amit javasol hivatalosan a magyar fél, pl az őszibarack bolyhainak jobbra fésülési technikáinak nemzetközi tanulmányozása, amire vagy rábólint a szigetecske diplomatája, hogy igen, ez nagyszerű, bennünket is érdekel régóta és nagyon hasznos lesz együttműködni.
azonban valószínűbb egy olyan, hogy egy a szigetecskén gyengécske terület erősítéséről szeretnének együttműködés szintjén beszélni. (természetesen a barack bolyhok fésülése terén sem fényeskednek, no de ennél nagyobb nemzetközi presztízst adhat az, ha pl a rákkutatás terén is megemlítik az államocskát /részben mert jó támogatási pénz jár vele, részben meg hát azért ez csak egy menő téma mindenhol/) no tehát azt mondja a szigetecske diplomatája, hogy van itten egy nagy tudású orvosunk akit érdekel ez a téma (lehet, hogy nincs, de majd csinálnak) aki mivel magyarország elég erős ezen a téren szívesen együttműködne. saját kutatásai ugyan nincsenek (erre majd lehet zsét kérni a megfelelő helyen, ha megvan az alap rá), viszont a térségben vannak ilyen kutatások (tény, hogy a mélytengeri halakkal végeznek rákkutatásokat) amiknek eredményeit ő összeszedi, kielemzi és szépen az együttműködés jegyében majd elküldi a magyar kutatóknak, és esetleg viszont. Ezzel egy mindkét fél számára hasznos (a mértéket hagyjuk) igazolható együttműködés jött létre amire ha mondjuk az usa megkérdi (nem kérdi), hogy: demostméigen a szavazata miért nem nem(?), tud hivatkozni, hogy bár neki mindegy, hogy igent vagy nemet mond, de hát itt ez a nagyszerű együttműködés ami hírnevet szerzett a szigetecskének tudományos téren, és hát ők hálásak.

szóval így megy ez.
és szerintem olcsóbb és könnyebb tongát, kittset meg bármi apró szart megkörnyékezni szavazatilag, mint akár a románt, akihez nem kellene egy hetet utazni, csak átkiabálni.

persze nem mondom, hogy nem lehet a menekítős konetós dolgoknak alapja, de ennyire ne ugorjunk előre. főleg, mert van kiadatási onnan.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 11:14:13

@Conv: nyah, látom, míg írtam, közben már szóba jöttek a dolgok.

Gyárfás 2011.05.13. 11:24:35

@Conv:

Ezt a kommentet be kellene keretezni annyira tökéletesen írtad le a mechanizmusokat.
Nem is lehet semmit hozzátenni így tökéletes ahogy van.

prendick 2011.05.13. 11:37:46

@Conv: Jé, van itt olyan, aki gondolkodni is tud? Még a végén megzavarja itt a permanens anyázást. Tisztára antiszociális. ;)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.05.13. 11:44:44

@prendick:
pedig amúgy általában nem vagyok ellene a fityisz anyázásának, mert van miért :)

@Gyárfás:
szerintem amúgy tisztában van ezzel a kommentelők jó része, és zero is, csak már annyira tele a hócipője a fityisz hülyeségeivel és sumákságaival mindenkinek, hogy automatikusan egy rossz processz indul be, ha van rá gondolatnyi lehetőség a hír kapcsán, hogy pofátlanság van a háttérben

Gyárfás 2011.05.13. 11:54:27

@Conv:

Nem vitatom, de ez most nagyon mellément.

bandika gazdája 2011.05.13. 11:58:35

@Gyárfás: Na látod, ezt magyaráztam neked tegnap, de látom hiába! Lyken meg Squid ugyanazt magyarázta amit te, de úgy, hogy nem alázott le senkit, így nem ment nekik senki! Nem feltétlenül proli meg kocsmatöltelék valaki azért, mert valamit rosszul tud (ha rosszul tud). Ha normálisan elmagyaráznád amit akarsz, neked lenne könnyebb az életed! Ha nem lenne olyan nagy arcod, néha még az is megfordulna a fejedben, hogy esetleg nem mindig neked van igazad! Ha meg ennyire lenézed az ittlévőket, elmehetsz innen nyugodtan, ez nem kötelező! A stílus maga az ember! További jó napot neked! :) (Ja és ne pőccenjél be, árt az egészségnek! Én ezt Conv.-tól tanultam.)

prendick 2011.05.13. 12:38:05

@Conv: "pedig amúgy általában nem vagyok ellene a fityisz anyázásának, mert van miért :)"
Csak óvatosan, nehogy kiderüljön, hogy véletlenül fityiszes dicsért meg. :)
Szerencsére nem azt volt, tanúsítom.
Azért megette a fene, hogy magyarázkodni kell, ha az ember nem csahol együtt. Pedig tényleg csak akkor érdemes megugatni valamit, ha az tényleg az ami. Árnyékokat felesleges, mindegy kinek az árnyéka.
/De hát én is csak magyarázkodom. :)/

guma 2011.05.13. 13:39:40

@Conv: ha szóba is jöttek, a "szemléltető" összefoglalókban verhetetlen vagy!
(legalább előbújtál! :)
és ezt más is értékeli... D)

@bandika gazdája: szia! :)
(nem mindenkit érdekel a "könnyebb" élet, mert szeret marcangolni, kioktatni mindenkit.)

Gyárfás 2011.05.13. 13:57:38

@bandika gazdája:

Már említettem, hogy az okításba ágyazott bölcseletre szerencsére nem vagyok rászorulva, kár energiát beleraknod.
Lenézés:
Az első hozzászólás kivételével egyöntetű hőbörgés olvasható a kommentek döntő többségében
höö rohadtlopócsalóingyenutazgatóállampénzénnyaralótetvek.
Ez kocsmaszínvonal, nem ad okot türelmes véleménycserére. Senkit sem nézek le még azokat a hőbörgőket sem akik a megfelelő ismeretek hiányát durva köpködéssel kompenzálják,de ettől még kezelhetem őket a helyükön ugye?

Gyárfás 2011.05.13. 13:59:27

Ja igen és ha hőbörgés helyett elindítanátok egy google keresést 1/10 energiával akkor nem kellene hüppögni hogy jajj lenéznek minket, hanem eleve nem beszélnétek ótvar nagy hülyeséget.

Kaliforniai 2011.05.13. 17:27:21

Én azt hiszem hogy Gyárfás úr beszél itt "ótvar nagy hülyeségeket". Valószínüleg a Külügyminisztérium fizetett blogolója.

Érdemes megnézni mely országokkal van a szigeteknek diplomáciai kapcsolata.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_diplomatic_missions_in_Saint_Kitts_and_Nevis

Követsége van 4 országnak !!!... Kuba, Venezuela, Kina diktaturák és Brazil... és 14 másik országgal van kapcsolatuk...

Egyetlen egy sincs Közép-Európából, egyetlen sem a Visegrádi országok közül...

Ez egy diplomáciai missziónak álcázott nyaralás... a magyar ENSZ képviselőt ki kellene rúgni...persze soha nem tudta volna meg a magyar média, ha a St. Kitts nem jelenti...

A Gyárfás az Orbán kormánnyal együtt hülyének nézi az embereket... remélhetőleg nem sokáig..

zrobasé 2011.05.13. 18:15:04

@Gyárfás: "Van élet az öntödén túl is."
juhuhu, de kemény vagy, adod rendesen az ívet, ezaz, toldd csak, ne hagyd magad, jobb, erősebb szebb, okosabb vagy mint az itteni "kispesti panelproli,önötödés,kocsmatöltelék,höbörgök"
jól mondod itt mindenki irigy és szüklátókörű
Sok sikert és erőt eme nemes munkáért : a NER szelleme

Dühöngő bika · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.05.13. 18:39:58

@zrobasé:

hát ebből a cikkből és a kommentek színvonalára azért te sem cáfolsz rá:))))
NER mi? most durván odamondtál:) rámküldted a végső érvet:

FIDESZES
LOL megkoronáztad ezt a témát:))))

Gyárfás 2011.05.14. 16:01:53

@Kaliforniai:

@Kaliforniai:

Durva mi?:) de ha az ENSZ szavazáskor nyom egy gombot azért nem fog rosszul jönni ugye?:)
majd megkoronáztad azzal, hogy a Non-resident embassies lefordítottad diplomáciai kapcsolatnak:))))) b+ elfogyott a csavaroskifli a kisboltban,hogy online hőbörögsz?:)

Majd te is megkoronázod a nettó ökörséget egy kis fideszezéssel:)
ehehe:)

Kartal (rezervált) 2011.05.15. 08:11:27

HÁHÁHÁ
Kíváncsi vagyok EZT hogyan tálalják:

"A vád: szexuális erőszak - őrizetben a világ egyik legbefolyásosabb embere

Őrizetbe vették az amerikai hatóságok Dominique Strauss-Kahnt, a Nemzetközi Valutaalap, az IMF vezérigazgatóját a New Yorki repülőtéren, szexuális erőszak gyanújával. Az őrizetbe vétel tényét a New York-i rendőrség szóvivője is megerősítette."
www.fn.hu/kulfold/20110515/lecsuktak_imf_vezert/

bandika gazdája 2011.05.15. 11:53:00

@Kartal (rezervált): Jaaaj, olyan vagy! Valaki szójjon már neki (nem először fordul elő), hogy a pénzéért kap kurvát erőszak nélkül is! (Ha nincs neki elég, adok kölcsön a nyugdíjamból!)

zrobasé 2011.05.15. 12:25:06

@Dühöngő bika: rádküldtem a végső érvet ? he ? ki szólt hozzád ? naugyehogyugye...de mindegy, magadra vetted, magadra vess :)
köszönöm a megelőlegezett koronázó mivoltomat, de lemondok róla...és megkérnélek, tanits, oktass, vezess, kapcsolj fényt, iszom szavaid, ó mester...

Kennysp2 2011.05.20. 09:04:57

Gyárfásnak van igaza, minek hőbörögtök, ha egyszer ott kellett lenni az ENSZ megbeszélésen, akkor ott kellett... Szerintem ti ezt akarjátok, hogy ne is legyen ENSZ képviseletünk

süti beállítások módosítása