Skip to content


       Szűrés lista

Leszalámizva

Szép munka volt uraim, az Index leszalámizva. Mi lesz a következő?

Szeptember 5-én, 11 év után felmondott a legnagyobb online újság főszerkesztője, az Internetto-alapító Uj Péter. Rövid hírecske, még kevesebb reakció. Pedig ez nagyobb dolog annál, hogy csak így elsikkadjon .
Egy rövid Heti Válasz interjún kívül Uj Péter nem nyilatkozott (még), főleg nem az okokról, mondjuk őt még köti a szerződése.
Pedig UP "távozása" már a sokadik volt a sorban: Szabó Ákos, Vaszily Miklós, Baksa Roland, Barczi Imre, Bodoky Tamás, Tevan Imre, Bede Márton, Kardos Gábor, Tóta W. Árpád és most UP.

Mi folyik az Indexnél?

Nobilis Kristóf 2005-ben vásárolta meg az Index-et, két részletben, 1 milliárd és még 600 millió forintért.
Nobilis a 100 leggazdagabb magyar egyike (az első feléből), cégéhez, a CEMP-hez tartozik  a Portfolio.hu, a Napi Gazdaság, a Bookline.hu, az Infórádió, az Etarget.

Az ügyeket azonban nem Nobilis, hanem Spéder Zoltán irányítja, akinek részesedése van a CEMP-ben. Spéder az OTP alelnöke és vezérigazgató-helyettese volt 2006-ig, szintén a 100 leggazdagabb magyar egyike.               
 
A Nobilis-Spéder féle CEMP az egyik nagy médiabirodalom az országban. A jobboldalon ott figyel még Liszkay Gábor  (Magyar Nemzet, HírTV), Széles Gábor (Magyar Hírlap, Echo TV) és  Nyerges Zsolt (Heti Válasz, Lánchíd Rádió, Class FM) birodalam, na meg a frissen megszerzett napi 300 ezres példányszámú ingyenes Metropol, amit Simicska munkatársa vett meg.

09.12. hétfő     Látogatás       Látogató            PI
Origo.hu       1 468 996 753 759 5 889 395
Index.hu       1 599 116  701 869   9 485 732
Hetiválasz.hu  121 179 94 984 171 476
MNO.hu         83 054 51 180 296 301
Hírtv.hu       62 645 41 617 156 480


Namármost, elméletileg a tulajdonos nem szólhatna bele a szerkesztőség munkájába, ezt a Fidesz bele is írta a médiatörvénybe:


"(1) A tartalomszolgáltató munkavállalója, vagy a tartalomszolgáltatóval munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló személy — a munkajogi jogszabályok keretei között — jogosult a tartalomszolgáltató tulajdonosától, valamint a tartalomszolgáltatót támogató (reklámot közzétevő, szponzoráló stb.) vállalkozástól való szakmai függetlenségre, illetve a médiatartalmak befolyásolására irányuló tulajdonosi vagy támogatói nyomásgyakorlással szembeni védelemre (szerkesztői és újságírói szabadság).

(2) Nem alkalmazható a munkajogi jogszabályokban meghatározott, illetve a megbízási jogviszonyból eredő joghátrány a tartalomszolgáltató munkavállalójával, illetve vele munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló személlyel szemben amiatt, mert megtagadta a szerkesztői és újságírói szabadságát csorbító utasítás végrehajtását." - 2010. évi CIV. törvény a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól.


Az Origo a Magyar (Deutsche) Telekom birtokában van, nem tűnik betámadhatónak, a jobbos híroldalak egy-egy erősebb blog számait hozzák, így mi maradt? Csak az Index.
Viszont az Index nem igazán simult bele a "nagy jobboldali családba", se politikailag, se stílusilag. A jobboldaliknak mindig is balliberálisok voltak, a balliberálisoknak meg minimum gyanúsak, mert tüzeltek balra is.

Kirúgni az egész szerkesztőséget meredek lépés lett volna, még a végén 1 millióan tüntettek volna a sajtószabadság mellett, így egy lassabb megoldást választottak: keresztbe tenni a munkatársaknak. Aztán egyesével elkezdtek felmondani az újságírók. Bodoky "távozása" nem ment simán, most nyáron pedig közel egyszerre mondott fel Tóta W. és UP, Bede Marci meg elment egy évre Dél-Amerikába utazgatni. Már tavaly hallottam olyan "pletykákat", hogy Spéder kerek-perc megmondta, hogy kiknek kell menni a szerkesztőségből, de ezeket akkor UP még sikerrel akadályozta meg.

Józan paraszti ésszel azt gondolhatnánk, hogy egy tulajdonos mit szeretne a médiavállalkozásából kinyerni? Pénzt. Minél több pénzt.
Az Index-nél mi hoz pénzt? A hirdetések.
Hogyan lesz több hirdetési bevétel? Ha nő a látogatószám.
Nőni fog a látogatószám, ha leszalámizzák az Index szerkesztőségét? Nem hinném.

MTI-hírek copy+pastelve és a meleg seggnyalásra van elég oldal a neten, egy kiherélt, kézi vezérléssel irányított Index kevesebb bevételt fog hozni, hiszen csökkenni fog a látogatószám. De mi van, ha a két TOP100 milliárdos tulajdonost ez nem érdekli? Na, bumm, buknak pár milliárdot. Oszt' akkor mi van?

"A párt köreiből rendszeresen hallani olyan véleményeket, hogy az Index a legfontosabb online csatorna, emiatt mindenképpen ellenőrzés alá kell vonni, és ha nem sikerül, akkor „ki kell csinálni”." - Kreatív Online
 
Végre tegnap akadt újságíró, aki nem fosta össze magát a témától, és egy kicsit megkapargatta az Index-es viszonyokat. Szalai Balázs és Csuday Gábor (respect srácok!) a Kreatív Online-nál írtak egy cikket, tele csodálatos sztorikkal, hármat ki is emelnék:

WTF #3
"... tavaly június 4-én, kormányváltás után jelent meg az a cikk, amely a miniszterelnök első brüsszeli útjáról szólt, amikor megpróbált magasabb államháztartási hiányszámot elérni az Európai Bizottságnál, sikertelenül. A pletykák szerint az Orbán pofonért utazott Brüsszelbe című írást Varga Mihály, a miniszterelnökséget vezető államtitkár, korábbi pénzügyminiszter, vadabb pletykák szerint maga Orbán Viktor is szóvá tette Spédernek. Nem elrugaszkodott feltételezés, hogy a cikket jegyző Baksa Roland későbbi távozásához ez is hozzájárulhatott."

WTF #2
"Egy másik fegyelmit az azóta távozott Tevan Imre főszerkesztő-helyettes kapta, teljesen abszurd módon Uj Péter egy tumblres posztjának reblogolásáért, amelyben Csányi Sándor akkor nyilvánosságra került UD Zrt.-s hangfelvételeinek okán emlegette az oligarchákat. A botrány után az Indexről eltűntek az OTP hirdetései."

WTF #1
" ... a tulajdonos (Spéder) az éjszakai ügyeletesnek közvetlenül – főszerkesztőt, ügyeletes szerkesztőt megkerülve – telefonált, hogy cserélje le a címlapképet Schmidt Máriáról, mert előnytelen."

Ez a képcserélgetés valami mánia lehet náluk (forrás):

 Őszintén, én azon csodálkozom, hogy UP idáig kihúzta, olvasva-hallva ezt a sok faszságot amit műveltek az újságírókkal.

Hol van már az Index 2001-es szerkesztőségi minialkotmánya és a tulajdonostól független szerkesztőség eszménye?

Ki lehet úgy is rúgni embereket, hogy minden nap megy a szopatás, majd ezt megelégelve "önként" felmondanak az illetők ...

UP távozásával az Index egy elég rendes gyomrost kapott, és emellett az sem mutat túl jól, hogy a kormányzat és/vagy a tulajdonos beavatkozik a szerkesztőség munkájába. 

Az Emasa készített egy interjút a HVG.hu új főszerkesztőjével, Gavra Gáborral, amiben kiderül, miről csiripelnek a verebek:
"Az iparági pletykák szerint az Index nem túl távoli jövőben várt bedőlését-bedöntését követően a Sanoma, a Ringier és a Magyar Telekom marad versenyben az online tartalompiacon, várhatóan a Hír24-Fn.hu alapjain kialakítandó portállal, a NOL-al, illetve az Origóval."

Érdekes fejlemények várhatóak ...

Címkék: média index

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr173225246

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az index margójára 2011.09.15. 10:42:35

Az elmúlt nyár számomra egyik legnagyobb eseménye az index.hu körüli hercehurca volt. Folyamatosan tűnnek el az újságírók, akiket megszokott és szeretett az ember, jönnek a pletykák, hogy beleszól a politika a címlapba, aztán felmond Tóta W., majd az á...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2011.09.14. 17:59:19

kurucot kell olvasni, meg barikádot :)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.09.14. 18:31:17

@==T==: Csak 46 komment van a Tieddel együtt. Nem akkora kunszt visszaolvasni.
Nyugodtan olvasd vissza amit írtam a dologról.

Enrico72 2011.09.14. 18:33:00

Eddig folyton-folyvást azt lehetett olvasni, hogy a Fidesz az mekkora kommunista párt. Most meg mi van? Piacgazdaság. Miért adták el az indexet ilyen ,,kétes" embereknek a tulajok? Egyébként meg mit csinált a drága MSZP? Ennél sokkal durvábbat! (emlékszünk ugye a pártkeltére, meg Gyurcsány beszéde után az estében valami bólogató János riperter kérdezgetett, pontosabban nem is kérdezett semmi és a többi) Még szerencse, hogy a HírTVt nem tudták bedönteni

Jurganov 2011.09.14. 18:33:00

@Tzimisce: és a 2006-os zavargásokat mégis a fideszhez kötik. de sebaj, lehet jobbikozni-ez is valami

Virág et. 2011.09.14. 18:33:02

Ha UP-ben van hajlandóság a 6 hónap versenytilalmi után grundol egy új oldalt a semmiből, kapásból átmegy hozzá kb mindenki, a teljes régi gárda. Az olvasók meg ugyanúgy velük, ahogy internetto után mentek indexre, pont úgy mennek majd az új helyre is. A név itt nem akkora húzóérték, mint az ember. Ez az internet, ha a coca cola vezérigazgatóját lecserélik nem kezd el senki pepsit inni csak ezért. Ha egy-egy oldal néhány húzóember köré épült fel kezdetektől fogva, akkor ott az értéket az emberek, nem a brandnév képvisel.

A kezdőtőke sem lenne gond, kapásból lesz vagy 6-8 bank amelyik szívesen fizetne mindent, még a bejárónőt is.

picur3ka 2011.09.14. 18:34:57

En csak fogom a fejem. Teljesen ki vagyok keszulve. Uj Peter irasai, szerkesztese nelkul, meglenni nem lehet. Kulonosen az Indexnel.

De en mar az Amerikai Nepszava online kiadasanak szunetelteteserol szolo hiren is kiborultam. Aztan a Hirszerzo meg a HVG ossze kellet koltozzon. Kivagyok. Tota a HVG-nel.

Mire jut a vilag? Meg a piacrol kell megelni ezeknek? Hogy kepzeli ez a sok mocskos szaju fasiszta magyar!

Feleim, teszek fel hideg borogatast.

Fizessetek elo, vereim!

Viktus 2011.09.14. 18:34:59

@Virág et.:

Jah csak ehhez nagyjából tíz évvel ezelőttnek kellene lennie ... de most 2011-ben járunk nem a hazai internet hőskorában, amikor lehetett így kitörni.

Virág et. 2011.09.14. 18:36:59

@Enrico72: Ebben a posztban annyi minden ment mellé, hogy nem is tudom, hogy hol kezdjem.

1. Nem az a baj, hogy kinek adják el a céget, hanem hogy akinek eladják az engedi, hogy a politika befolyásolja. Ha neked ez a piacgazdaság, akkor Észak-Korea a legnagyobb piacgazdaság a világon.

2. A Napkelte a köztévében volt. A köztévét kb mindenki leírta, hogy az aktuális hatalom kiszolgálója. A példád már itt eleve rossz, a hírtv meg teljesen érthetetlen hogy jön ide.

Virág et. 2011.09.14. 18:39:10

@Viktus: Hidd el, mennének. Nem nagy kitörés, mert nincs konkurencia. Ki az ellenfél? Bayer, aki kéthavonta ír fél oldalt az MH-nak? A 12 egytucat akárkik, akiknek a nevét sem jegyzi meg senki?

Ilyen mezőnyben ez a brigád bármikor ki tud törni. Még csak meg sem izzadnak közben.

2011.09.14. 18:45:12

@picur3ka/mesterhazymiklospart: "Meg a piacrol kell megelni ezeknek? Hogy kepzeli ez a sok mocskos szaju fasiszta magyar!"

Tóra W, bedezsidó és a többi aljadék libbant biboldó gondolatban buzgón helyeselnek Rákosi apjuknak. Igaz, a kilencmillió fasisztával már nem a szocializmust, hanem a zsidókat kiszolgáló judeodemokráciát nem tudják zavartalanul építeni.

picur3ka 2011.09.14. 18:57:45

@imperial:

Van-e rajuk vevo, ez a kerdes. Egyebkent, valaki majd finanszirozza oket, mint eddig a kormany. Jo penzert, irni fognak barmit.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.09.14. 19:12:54

Viktorom, Viktorom nem kellett volna figyelni néha történelemórán? Régen bizony volt cenzúra és nem ilyen pinafing nénék hanem kemény katonák vezették és mégis terjedtek a hírek, buktak meg diktátorok és végezték gyújtósnak a kormánylapok. Szétmogyizhatod az index.hu-t, a blog.hu-t, vannak külföldi szerverek, van mobilnet, van pendrive, van nyomtató és van e-mail...

Ironfist 2011.09.14. 19:25:37

@csizsikpizsik:
És a hülye azt hiszi, hogy ezzel el lehet halgattatni. Azt gondolja, ettől majd kevesebb olvasója lesz pl a kurucinfónak?

mruniverzum 2011.09.14. 19:25:51

@csizsikpizsik: ne káromkodj, jóember! kubatov is megmondta, hogy a főnök nem ért a számítástechnikához!

Ezért is próbál az ámítástechnikában jó lenni.

dúlidúliaréten 2011.09.14. 19:31:20

akkor sírnék ha már a blogokat is szopatják. a többi internetes "hírportál" így is, úgy is szar :P
(tv meg nem kell)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2011.09.14. 19:31:43

@Jurganov: Mert igazából a háttérből nem is olyan rejtetten a Fidesz csinálta. Felhasználta a szélsőségesek meg a focihuligánok pusztítási vágyát.

Horizont 2011.09.14. 19:45:03

Milliárdosaink a "helyükön" vannak! ( Hogy tudják, hol a helyük!?)
A kormány a "helyén" van!
Az újságírók nem mindig vannak a "helyükön".
A blogszféra MÉG a "helyén" van!
Az ellenzék nem igazán van a "helyén".
Szóval minden oké, ez Magyarország!
Ma hallottam a közvélemény kutatási eredményt!
A Jobbik MEGELŐZTE az MSZP-t. Jobb lesz ha a Fidesz kicsit izgul ez ügyben, mert ők is beelőzhetők lesznek, hiába gyorsulnak a lejtőn....

xxyyzz 2011.09.14. 19:46:15

"Józan paraszti ésszel azt gondolhatnánk, hogy egy tulajdonos mit szeretne a médiavállalkozásából kinyerni? Pénzt. Minél több pénzt. "

Mielőtt mindenki elalél, hogy mennyi pénzt hoz a zIndex, elmondom, hogy a teljes magyar online marketing piac kisebb, mint az RTLKlub bevétele. :)

És ne csináljatok már úgy, mintha az Index nevű mocsár a kiegyensúlyozottság SI mértékegysége lett volna! A most 40-esek számára kb. ennyi az internet. Egyszerű megszokásból kattintanak oda, meg azért, mert nincsen más, aminek stílusa van. Ganéj stílusa, de legalább van. Ezen nőttek fel, meg a Magyar Narancson. Remélem, a fórumot hamarosan bezárják. Ugye mindenki ismeri az "index fórumos" mémet?
Szakmaiságról még csak annyit, hogy elég megnézni egy indexes videót. Bármelyiket, amit az Index-hippik forgattak. Nézhetetlen, pocsék áru mind. Szakmaiság. Piha!

Viktus 2011.09.14. 19:52:40

@Virág et.:

Pénz kell hozzá ... sok pénz a reklámokra stb. az innováció már édeskevés.

Virág et. 2011.09.14. 20:13:03

@Viktus: Nyilván az is kell. Ezért írtam, hogy lenne arra is jelentkező. Én pl. Raiffeisen, CIB vagy Erste környékén kilincselnék. Első körben. Bár szerintem nagyon kilincselni sem kéne.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2011.09.14. 20:20:28

a wikileaks-et benne orbán "szarjátok le hogy mit mondok a kampányban, úgyis mást csinálok" comming outját - ami után érdekes módon nem romboltak a nemzetei macsakajancsik seggfejek - is csak az origo merte feldolgozni. biztos véletlenül...
de ha okosak az origonal, akkor pártmédiává váló indextől simán átvehetik majd a vezető szerepet. De még ha nem is lesz olyan vegytiszta lakájmédia mint pl a királyi tv, mivel jobberek kezébe kerül, akik nagyjából minden témához inkompetensek, tuti elkúrják, mint mindent, ismét az origonak fog állni a zászló

Viktus 2011.09.14. 20:20:59

@Virág et.:

Azok nem osztogatnak pénzeket ... főleg a raffi brrr

Virág et. 2011.09.14. 20:29:43

@Viktus: Neked meg nekem nem is. De a banki különadó, a rögzített árfolyam és most az előtörlesztés után szerintem nagyon-nagyon sok pénzt hajlandóak egy olyan portálba fektetni, akik nem a pártpropagandát fújják. Ha nem hiszed, nézd csak meg hogy tapsikol Csányi a Fidesz kormányzatnak, mikor az OTP soha nem látott mélységekben van a tőzsdén és a java még csak most következik. A politikai érdek néha felülírja a gazdaságit. Legalábbis ideiglenesen.

Monçada bíboros 2011.09.14. 20:51:02

@xxyyzz: "És ne csináljatok már úgy, mintha az Index nevű mocsár a kiegyensúlyozottság SI mértékegysége lett volna!"

Pedig a többihez képest (MNO, MH, NOL...stb) az index maga volt a megtestesült pártatlanság. (Az Origóról nem tudok nyilatkozni, azt nem szoktam olvasni.) Az sosem volt volt egy BBC, de a többi seggnyalónál - ilyen tekintetben legalábbis - jobb volt.

zsoltix 2011.09.14. 20:56:51

Képzeljétek el, még a címlapos blogokat is narancssárgával fogják kiemelni. Na de ilyet. :)

2011.09.14. 21:08:30

Az Index látogatásának nagyrészét a szakmai oldalak (Totalcar, Velvet, HG) és a blogok adják. Előbbieknél nem nagyon jöhet szóba a politika (vagy épp a Totalcar intelmei alapján indítják el a közbeszerzést, lásdd állami Skoda Superb-k....), addig a blogok felett korlátlan uralmuk van. Most ez így leírva lehet kicsit negatívan hangzik, de nem a Vastagbőr lenne az első blog amely az Index cenzúrája miatt költözik mondjuk másik blogszolgáltatóhoz....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.14. 21:15:28

A 2010-es Media konferencián volt alkalmam találkozni az emlegetett Sanoma, és Ringier fejesekkel. Hát eléggé maffiózóknak tűntek, és mivel nem nagyon konyítanak az onlájnhó, így valszeg szívesen vennék az Index bedőlését.
Hogy emellett még a politika is jól jár? Senki nem gondolta, hogy bármelyik politikus ne csúsztatna a haverjainak, akik elég gazdagok, hogy kicsinálja a neki nem tetsző sajtót. Hogy médiatörvény? A kormányra úgysem vonatkozik.

Amúgy meg az az érdekes inkább, hogy a maszop kormány nem akarta szétszedni az Indexet, pedig azoknak is lett volna okuk rá.

Sunstealer 2011.09.14. 22:31:55

Szóval az index jobbos lett, mert nem okádhat epét Tóta "Nyelvem GyF seggében" Árpád? Na ne... ez azért erős. Aki komolyan azt hiszi, hogy az index pártpropagandát jelentet meg, az nem tud olvasni, vagy nem akar elszakadni a Népsava-akoltól. Minden nap kritizálják a kormányt, egyetlen ostoba "hivatalos" magyarázatot sem vettek át a nyugdíjmentés/emúltnyócév/adósság elleni sarc retorikából.
Őszintén nem tudom mi történt a vastagbőrrel. Évek óta olvaslak, de pár éve (minimum 3 vagy 4) átmentetek vicces, ironizáló blogból, ami néha politikával is foglalkozik, napi rettegőkké. Ha nincs téma, felkaroltok valami huszadrangú marhaságot, és minimum világvégi katasztrófát fújtok belőle.
Ti lettetek a blog.hu szdsz-e.

f.m.j. 2011.09.14. 22:51:59

hát, nem tudom, nekem ez nagyon vegyes...
ahol megjelenhetett egy olyan cikk, aminek az a vége, hogy "valahol felsír egy gyerek"... hát, nem tudom, nem tudom...
biztos kapott megint egyet a "demokrácia", meg a szabad sajtó, és újságíró csapat, de egyrészt nem hiszem, hogy ez demokrácia volt valaha is, és nem hiszek/hittem Uj Péterbe, vagy a Tótagyerekben sem, ill. nekik... erőst meg lehet kérdőjelezni zen urak etikusságát, nem pártszimpátiában, hanem emberségben

f.m.j. 2011.09.14. 23:10:23

a másik: hogyha nem akarom a kormány propaganda ajnározó szarjait olvasni, nézni, hallgatni, átkapcsolhatok az ATV-re, vagy a Klubrádióra (remélem nem veszik el a drágajóbolgárurat, mert lassan 10 éve a legfőbb szórakozásom:)) fú, de jó lesz nekem...

eMM2 2011.09.14. 23:18:49

Igen ennek tényleg elég rossz az optikája A postot nevezhetjük megdöbbentőnek is.De.
Emlékeztek még egy Nyírő András nevezetű elég mexálott és tehetséges emberre?
Na ő volt igazából Internetto alapító és szinte a semmiből teremtette meg a magyar netes újságírást.Ez a 90-es évek vége.Aztán UP megkreálta az Indexet Nyírő meg ment a lapátra,.Internetto maradt de egy Andrassew nevezetú "újságíró" végleg tacscra tette a lapot. Hát ez sem valami szép dolog.Szóval nekem nem vérzik a szívem se UP-ért sem TótaW-ért de még az Indexért sem.Pedig nagyon sokáig törzsvendég voltam a törzsasztalon.Volt egy kis rálátásom hogy mik mentek, aztán egy idő múlva elegem lett.
Szóval én nem morzsolok el könnyet értük.Azt kapták amit megérdemeltek.

Ayuamarca 2011.09.14. 23:38:07

@Horizont: pont azért, mert gyorsulnak a leejtőn...
No, leszedtem a szakállam, így sem tetszek? :DDD

kacsa! 2011.09.15. 00:40:04

Felköltözött a könyvjelzők közé a HVG és az Origo. Evvan...

spájdernecc 2011.09.15. 05:18:34

ti is beálltatok bérrettegőnek?
ezt azért nem vártam
na mindegy
maradok továbbra is csöndes olvasótok

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2011.09.15. 05:41:26

Nem igazán értem mi a probléma:

az idézett 3 esetből is az tűnik ki, hogy a FRÖCSÖGŐS STÍLUS, nem pedig maga a közlés/negatív vélemény volt a probléma

a két dolgot összekeverték az indexesek (kb. azóta, hogy létezik index) és most ti is

Ezt a népet sajnáljam? · http://www.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo 2011.09.15. 05:42:47

@zero:

"most az Index került szopóágra, aztán lassan tényleg fel kell túrni a netet a propaganda mentes hírekért."

ne röhögtess:

mert az index.hu annyira mentes volt propagandától, ugye

Guszti bá 2011.09.15. 06:34:55

Szegények, annyira sajnálom őket...főleg ezt a Tóra wét, vagy kit. Na, majd elsikálok nekik valami szerkesztői állást itt a gyülekezetben, mert igen-igen tehetséges emberek ezek, majdnem mint a Kertész fiúk. Már csak genetikailag is.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2011.09.15. 07:40:35

@Ezt a népet sajnáljam?:

"az idézett 3 esetből is az tűnik ki, hogy a FRÖCSÖGŐS STÍLUS, nem pedig maga a közlés/negatív vélemény volt a probléma"

Hát ja a mértéktartó polgári konzervatív sajtó meg mentes minden ilyentől ugye?

hvg.hu/itthon/20100802_berfergek_magyar_hirlap_index

"Bérférgeknek titulálta a Magyar Hírlap az indexeseket
Úgy tűnik, megbocsáthatatlan bűnt követett el az Index, amikor múlt pénteken arról közölt cikket, hogy egyes üzleti körök szívesen megvennék Széles Gábor médiaérdekeltségeit, köztük a „nem túl olvasott” Magyar Hírlapot. A hírlap hétfőn „Index-bérférgek akciója” címmel hozta le válaszcikkét, melyben a „liberális, kommunistabérenc sajtó sajátos mozgásmódját elemezte”.
"

nu pagagyí 2011.09.15. 08:09:49

József Attilát sem azért szeretjük, mert belesímult kora nagy nemzeti egyetértésébe és véleményét a tetszési indexek alapján váltogatta volna. A blog.hu erőssége a sok autonóm szerző, akikkel nem biztos hogy mindenben egyetértek, de látom hogy hűségesek saját elveikhez. Ha az Index.hu nem ad terepet ilyen szerzőknek, valahogy gründolni kell egy másik portált, ezt meg itthagyni a jobboldali pénzember játékszerének és az emberarcú diktatúrát népszerűsítő gerinctelen megélhetési tartalomelőállítóknak.
Persze nehéz lesz egy új portált indítani. Nagyon fogyóban vannak a szabadság terei. Az új fülkeforradalmi rendszer a pénz és hatalom totális, hézagmentes összefonódása.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2011.09.15. 08:47:31

@Ezt a népet sajnáljam?:
Ezaz barátom daráljunk le mindenkit akinek nem tetszik a véleménye, nehogymár ilyen indexfélék belefingjanak a nagy NER -be.

Csak azt nem értem miért csípi megint Kádár János munkás cigarettájának füstje a szemem.

Whistler anyja 2011.09.15. 09:24:24

Nem értem, miért lenne az Index leszalámizva.

Harcoltak a komcsik ellen,
index.hu/velemeny/2010/04/07/nincs_kire_szavazni/

győztek az antikomcsik
/ fidesz jó , fidesz finom, fidesz tökéletes /

Úgyhogy csata után szélnek eresztik a harcos szerkesztőséget.
Most más tipusú emberekre van igény.
Most Ujék új kihívásokat keresnek.

Talán a parlagfű ellen...

Apafarkas 2011.09.15. 09:29:23

@Sunstealer: Tök ari, amikor egy blogot egyszer kommunistáznak, aztán nácizna, majd liberálbolsevikoznak... csak mert éppen a kommentelő által nyalt segget rugdossák.

Vidéki 2011.09.15. 09:29:48

Ellentmondásokat látok a cikkben:

„Nem alkalmazható a munkajogi jogszabályokban meghatározott, illetve a megbízási jogviszonyból eredő joghátrány a tartalomszolgáltató munkavállalójával, illetve vele munkavégzésre irányuló jogviszonyban álló személlyel szemben amiatt, mert megtagadta a szerkesztői és újságírói szabadságát csorbító utasítás végrehajtását."

Ebből szigorúan véve az következne, hogy a tulajdonosnak semmi szerepe nem lehetne abban, hogy tulajdona miként működik. Akármire rá lehetne fogni, hogy a tulajdonosi utasítás „szerkesztői és újságírói szabadságát csorbító utasítás”.

Vastagbőr a tulajdonosi zsarnokságot tünteti fel a távozás okaként ezekben az esetekben: „UP "távozása" már a sokadik volt a sorban: Szabó Ákos, Vaszily Miklós, Baksa Roland, Barczi Imre, Bodoky Tamás, Tevan Imre, Bede Márton, Kardos Gábor, Tóta W. Árpád és most UP.”

Ha ekkora lenne az Indexnél a tulajdonosi zsarnokság, miként lehetséges, hogy Vastagbőr mégis közzé tehetett Spéder laptulajdonos lapjában egy ilyen Spéder laptulajdonost ócsárló cikket ?

Mi lehet erre a racionális magyarázat?

nu pagagyí 2011.09.15. 10:08:42

@Vidéki: Vastagbőr sem húzza sokáig. A tulaj, ha jól értem, az Index "alkotmányát" nem tartja tiszteletben, pedig azzal együtt vette meg, nem éri be a tuti pofittal.
Lehet, hogy naív vagyok, de Demjánt kéne megkörnyékezni. Nem hiszem, hogy neki tetszik ez a kindertojásból kibújt ocsmány pondró, aminek születéséhez sajnos ő is asszisztált. Külföldi érdekeltségei miatt nem szorul rá feltétlenül a fülkeforradalmi segítségre, és talán nem is tudnak neki ártani.

Ayuamarca 2011.09.15. 10:11:06

Ezzel kapcsolatban elég ambivalens érzéseim vannak.
1. Az Indexet utálom. Rühellem, mint a rühös kutyát. Gyűlölöm az agymosó mocskos hazugságaikat, a csúsztatásokból, féligazságokból szőtt hangulatkeltéseiket, az állandó (bér)rettegésüket.
2. De ahogy egy Kuruc.info-nak van létjogosultsága egy demokráciában - lehet anyázni, de szerintem igenis van -, úgy egy Indexnek is lennie KELL létjogosultságnak. Azért, mert mást ír, mint ami a kormánynak és személyesen orbáncnak tetszene, nem indok arra, hogy durva politikai beavatkozásokkal le is rombolják.

Mondom, egy demokráciában. De itt nincs ilyen, nem volt, és nem is lesz.

Plusz bassza a hiúságom, hogy amikor a komcsik féltették a demokráciát orbánc bandájától, elküldtem őket a 'csába a hülyeségükkel együtt. És rohadjanak meg, nekik lett igazuk.

Ayuamarca 2011.09.15. 10:12:50

@Vidéki: egyszerű a magyarázat: fenn kell tartani a szólásszabadság látszatát. Te meg szűrve vagy mostantól.

jozicsenko 2011.09.15. 10:16:11

az index függetlenként próbálta eladni magát - néha oda-oda csípve a kormánynak, de annyira benne voltak gyurcsány seggében, hogy azt nehéz leírni

munkverát, miklósigábort adtak nekünk - tudjátok, ahol felsír egy gyerek a távolban...

miközben ferkóék a jobbiknak odalökték borsodot, a cigányok mindent kifosztottak, nu közben az index "alkotótábort" szervezett a hétesen...

kösz, de a belem fordult ki tőlük

hogy megszűnnek létezni? egy másodpercig nem érdekel, a ballib oldal megérdemli magát

ha (ismétlem: HA) újpéter olyan okos, csinál egy saját, "független" oldalt és a 2018as választásokra felhozza az lmp-t, mint az mszp váltópártját...
(jelzem, a hirtv/heti válasz pont ezt tette 2002ben...)

Whistler anyja 2011.09.15. 10:26:57

@Vidéki:
Hát, ha lecserélik a piacvezető csapatot, akkor az a tulajdonos piaci érdekeivel nem magyarázható, ugye.

A zsarnokságukról írókat meg nagyon szeretik - imádnak félelmetes zsarnok képében tetszelegni.
A fidesznyikek már csak ilyenek.
Ezért lehet ilyet írni.
Sőt, talán még fizetnek is érte.

2011.09.15. 10:29:19

zero, ti is sorra kerültök. Nemsokára feljelent titeket egy fidesznyik, milliókra beperelnek, letiltanak titeket.

Squid 2011.09.15. 10:35:20

Akkor amikor egy kormány totális médiakontrollra törekszik, és elhallgattat mindenféle neki nem kedves hangot és kritikát, megágyaz a saját bukásának. Ezt a történelem számtalanszor bebizonyította, de mindig újra és újra akad valaki aki úgy gondolja, hogy ez nála mejd másképp lesz. Mikor a regnáló hatalom, retteg a kritikáktól és egy internetes portál képkiválasztása is problémává és korrigálandó feladattá válik akkor lehet tudni, hogy ez a hatalom retteg és paranoid, általában okkal...

Na ezek a "valakik" bukják a legnagyobbat mindig és a zuhanás és a flaszteron szétkenődés közben ott van a csodálkozás az arcukon "ez velem is megtörténhet?". ----PLACSS----

A történelem ismétli magát, ez alól a Fülkeforradalom lyukaskerekű úthengere sem kivétel.

Squid 2011.09.15. 10:40:28

@Ayuamarca: "Plusz bassza a hiúságom, hogy amikor a komcsik féltették a demokráciát orbánc bandájától, elküldtem őket a 'csába a hülyeségükkel együtt. És rohadjanak meg, nekik lett igazuk."

Tudod, bár nem értek egyet a gondolataiddal ez a mondat azért ott van!! Nekem nagyon érdekes azt látni, hogy rengeteg ember rengeteg témában mondta azt amit te most itt a demokráciával kapcsolatban mondtál.

Eleinte minden reakció komcsizás, libsizés volt vég és gát nélkül a kormányt ért kritikákra, most némi idő elteltével számtalanszor olvastam/láttam/hallottam, hogy "rohadjanak meg, nekik lett igazuk."...

Egyszer majd talán Te is és a többiek is rájönnek, hogy ez nem komcsi vagy libsi propaganda volt, ez szimplán a józan paraszti és és jóérzés volt csodavárás nélkül!!

ftk 2011.09.15. 10:51:39

Van egy tanulságos sztorim kicsiben (elég friss is). A Velvet része volt annak idején a Poronty. Elég tűrhető látogatottsággal és kommentbázissal (néhol majdnem olyan sok kommenttel per poszt, mint Töröknél ma - csak éppen ott napi két poszt jött ki). Egyszercsak (én olvasóként nem tudom, mi volt a háttérben) fogták, és átpakolták a Díványra. Talán azért, hogy azzal a Díványnak nőjön a látogatottsága, meg mondjuk tartalmilag inkább oda is illett volna valóban, ez igaz. Na de minden előjel nélkül, az egyszeri kommentelő a délelőtt közepén arra ébredt, hogy egészen máshol van, mint két órával ezelőtt. És arra, hogy már más a szerkesztő. Hogy más a háttér, a hangvétel, a témák, hogy senki nem tudja, mi van a futó sorozatokkal, az olvasók által beküldött cikkekkel, stb. Hogy ha véletlenül eltéveszted a jelszavadat, akkor a "rossz kislány! rossz, rossz, rossz!" hibaüzenetet kapod. Hogy a kommentekre senki nem válaszol a szerkesztőség részéről napokig. Majd hogy törlik őket.
Na most a porontyozók nem belenyugvós fajta népek voltak. Fogták magukat, és testületileg otthagyták a francba a Díványt. Nyitottak egy saját blogot (ingyenes blogszolgáltatónál), ami az első naptól kiemelkedően jó látogatottságnak örvendett, noha világos volt, hogy a helyzet csak átmeneti. Közben a Díványtól kirakták a Poronty volt szerkesztőjét. A kommentelők hívták magukkal. Aztán az induló postr adott nekik helyet, más néven indult újra, saját külsővel, az ex-szerkesztővel, most már szépen működik, bár még mindig önkéntes munkában, ha jól tudom, de megy rendesen. Az átmeneti hely is megmaradt, saját tematikával és önkéntes szerző-szerkesztő-gárdával, a saját területén nagyon színvonalas írásokkal és diskurzusokkal. Sokan (én is) mind a kettőt olvassák. Nemsokára az is önálló felületet kap, mert van rá igény. A Dívány-Poronty meg... hát azt ezek után meg lehet nézni.
...és ezek csak kismamák :) Mire lehetnek képesek akkor UP-ék?

Nurrddin 2011.09.15. 10:52:57

Most szakadjon meg a szívem az indexért? Aki félti a függetlenségét, az feltételezem, hogy eddig függetlennek gondolta... Mármint mitől volt független? A tényektől rendszerint igen...
A fősodratú médiában nem létezik függetlenség, tárgyilagosság ezt tanuljátok már meg! Mivel a szocik mögötti tőke eltűnt, vagyis inkább átállt (világosan látja hogy értelmetlen őket tovább pénzelni, míg a narancsfiúkból kinéz még pár évet...) így átcsúszik a kezükből a narancsholdudvarra az eddigi madaras szegfűs "független" média...
Most arra lennék kíváncsi, hogy akik a médiaegyensúly miatt kapnak naponta agyvérzést-infarktust, azok pár éve is kaptak, mikor reggel napkeltével indult az m1 este meg friderikusszal zárta a közéleti műsorait?
Ja vagy az megfelelt úgy....
Mielőtt narancsködös droidnak néztek, leszögezem, a számomra egy akasztani való fajta mindkettő...

De most megmutathatják ezen fent felsorolt újságírói géniuszok , hogy milyen is az, amikor a nulláról, kitömött zsebek (bannerek) nélkül tető alá hoznak egy pár száz ezres látogatottságú oldalt...
Mert a géniuszoknak ezt simán, csuklóból kell csinálni
Lehet példát venni a kurucról, barikádról és ott nem is géniuszok vannak, csak sima mezei bugris náczik... (jut szembe; a látogatottsági táblázatból mintha kimaradt volna a kuruc, pedig tudomásom szerint simán dobogós)
Aztán meg remélem, hogy egyszer a Bayer, Belénessy és társai is megmutathatják nulláról indítva a szembe széllel pisálást.

kyncza 2011.09.15. 11:07:36

Elment a büdös bede? Hála Istennek! Hát ahogy kinézett, meg ahogy zsigerből gyűlölte a magyarokat, sztem simán izraelben van és felcsapott mózesnek!

Vidéki 2011.09.15. 11:13:01

@Whistler anyja:

Írja: "A fidesznyikek már csak ilyenek."

Vegye le a szemellenzőt, kapcsolja be a "széles látószöget".

Nézzen körül "szuper demokrata", az abszolut jogállamiság talaján álló" ATV-nél. Annak is van tulajdonosa.

Ott az újságírók tevékenysége hogyan viszonyul a tulajdonos mentalitásához?

delano 2011.09.15. 11:32:00

@kyncza: Bede gyűlölte a magyarokat? Mi ez a hülyeség? kiről beszélsz?

Bede Izraelben? Olvastad az Izrael nem menő című cikkét?

Elgurult a gyógyszer?

delano 2011.09.15. 11:37:58

@Diocles: "TWA (aki az utolsó utáni percig kitartott Gyurcsány mellett)"

én olvastam Tóta W összes cikkét, de egyre sem emlékszem, ahol Gyurcsányt pártolta volna. Linket légyszi

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.09.15. 11:44:41

Ahhoz képest, hogy jobboldali tulajdonosa van az Indexnek, azért továbbra is elég rendesen "ekézik" Orbánékat - nagyon helyesen! Én nem várok akkora nagy változást, újságírók jönnek-mennek, nincs ez máshogy máshol sem.

A WTF 2-höz (Csányis cikk kapcsán eltűntek az OTP-s hirdetések): na, egy ilyen személyesen velem is megesett nagyon régen, még a nyomtatott sajtó korában. Egyetemista koromban egész jó helyezést értem el egy diákújságíró versenyen, és írásomat közölte az egyik szaklap is. Nos, abban az egyik nagy multira volt pár nem éppen hízelgő, de valós számadat. Hatalmas balhét csapott multi, és azzal fenyegetőztek, hogy nem hirdetnek többet abban a lapban;, legyen elég annyi, hogy pár hét múlva már más főszerkesztője volt a lapnak.

El tudom képzelni, hogyan működhet ez az online médiában...

nu pagagyí 2011.09.15. 12:02:49

A szoclib érában nem kellett hitvallani. Nem csináltak sajátbejáratú, pártközpontokból irányított egyenmédiát és ez így volt jó. Jellemzően egymással sem értettek egyet, több tere volt a minőségnek, nem nyomták el az egyedi hangot. Akkor még normális ország voltunk. A helyi kiskirályok persze rendszerfüggetlenek, de ha valakit kirúgtak vagy lelkiismeretével nem fért össze valami, volt hova mennie, nem nyúltak utána intézményesen. Amúgy üdvözlöm a kuruc "liberális" olvasóit, akik biztosan sajnálnák, ha elveszne egy tér ocsmány beszólásaiknak.

strappa 2011.09.15. 12:06:18

A lecserélt Orbán képhez: szvsz simán lehet hogy eredetileg jött a hír "betűben", amihez hozzácsaptak egy konzervképet az archívumból, majd idővel jött a helyszínen készült kép, ami aktuálisabb volt és lecserélték arra.

Ayuamarca 2011.09.15. 12:17:16

@Squid: belátom én ha tévedek. Mindamellett nem vagyok fidesznyik, soha nem szavaztam rájuk, de ezzel együtt sem tételeztem volna fel róluk ilyen szintű inkompetenciát. Ami meg az mszmp utódpártok jóslatait illeti, annyit hazudtak, hogy alapból nem hittem el nekik semmit. Ezt sem.

kyncza 2011.09.15. 12:24:56

@delano: nincs kedvem visszakeresni a cikkeit, ha érdekel, nézd meg te! Mivel Jobbik fikázó és cigányszerető/mosdató, sőt talán egy holokamus cikke is volt, ezért nem gondolnám, h akkora hülyeséget írtam, ami persze csak túlzás volt. Nem olvastam azt a cikkét egyébként.

Kopasz4x4 2011.09.15. 12:27:58

Basszus, mennyi liberális kis boozi gyűlt már össze itt is ,hogy még több helyen tudják a szart kenegetni , ahelyett hogy megennék azt amit főztek és húznának el inkább valami ótestamentumi vidékre.

kamasuka 2011.09.15. 12:30:17

Azért van abban valami megmosolyogtató, amikor a Vastagbőr az indexért ejt könnyeket. :)

user792 2011.09.15. 13:45:55

@kamasuka: Jóhogy. Elvégre kenyéradók lennének ők itt vagy miafene.

Há' ki fogja ezután a címoldalára kitenni a sok teleszájjal hőbörgős "remekművet"?
Az Origo nem, az biztos. :(((

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.09.15. 13:49:44

@Whistler anyja: Az utolsó mondatodon párszor már elgondolkodtam én is, de elhessegettem, mint összésküvés elméletet. Szerintem a három "T" közül ők a középső. Kádárnak bevált...

Squid 2011.09.15. 13:58:17

@user792: "Há' ki fogja ezután a címoldalára kitenni a sok teleszájjal hőbörgős "remekművet"?
Az Origo nem, az biztos. :((( "

Valóban?

Érdekes! Szerintem simán kitennék tekintve, hogy az Origo a T-Csoport kezében van amit a Fidesz a vérbe szopat a Telekomadóval. Gondolhatod mennyire boldogok amikor a tizensokéves befektetéseik, infrastruktúrális fejlesztéseik, adójuk stb sbt köszöneteképp a nyakukba basztak extraadót az "extraprofitjukra" amikor a telco szektor 5 éve lefelé halad amit a mobil nyereségből keresztfinanszíroznak.

Szerinted véletlen, hogy egy szektoradóval sújtott tulaj kezében lévő portál teregeti ki épp a Wikilekas ügyeket, pont azután, hogy a magyar ügyvezetőt lecserélik egy külföldire? Ez payback és politikai szerepvállalás a kormány ellenében..

strappa 2011.09.15. 14:36:26

Az origo már a kormányváltás előtt se volt fideszközelinek nevezhető, nem kellett nekik ehhez telekomadó.

Squid 2011.09.15. 15:06:49

@Ásó[Mosó]maci: "OFF

Voltmár? index.hu/belfold/2011/09/15/nem_tuntethetnek_a_szakszervezetek/

ON "

Az indoklás a legjobb! Gondolom amikor lezárják az egész környéket Aug 20-ra vagy a hídon lévő kirakodóvásárra, esetleg futóversenyre az nempara!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.15. 15:11:23

@user792: Hát volt időszak, amikor nem volt 'bőr az Index címlapon, valami kis afférból kifolyólag, ha jól emléxem.

Horizont 2011.09.15. 15:19:11

@user792: "Elvégre kenyéradók lennének ők itt vagy miafene."
Miről is beszélsz te? Már többször megírták a VB " tulajok ", hogy munka mellett hobbiból írják a Vastagbőrt. Ha nem tudsz valamit ne ítélkezz már előre, járj utána:((

2011.09.15. 17:14:09

Azért visszaemlékszem, hogy mennyi jó(!!!) írást közöltetek 2010 májusa előtt. Ha mondhatom, a ti tevékenységeteknek is köszönhető a 2/3. Talán a ti népszerűségetek hozta azt a kis +t, amivel meglett az OTP-nek(Orbán talpnyalók pártja). Most pedig mosolygok, ahogy lekomcsiznak, "gyurcsánybérenceznek" titeket. Ahogy azon örömködnek a fidesznyikek, hogy háhá, mostantól nem kerültök index címlapra, végre jön az index kánaán, végre lehet olvasni a dicsérő cikkeket a fantasztikus orbánról. (Hogy miért élvezi valaki, hogy nap mint nap kormánypropagandát olvas az újságban, fel nem foghatom). az mszp tele volt brigantival, nem vitás, de jó lett volna, ha orbán nem kapott volna 2/3-ot. most már annyi, lehet rágyújtani

user792 2011.09.15. 17:31:58

@Horizont: Drága nagyonokos barátom! :) Mielőtt elpityeredél az "ítélkezésem" miatt, elárulom, hogy tisztában vagyok vele, hogy egy fillért sem kapnak a blog szerzői. Azt gondoltam tök nyilvánvaló lesz, hogy a kenyéradás a látogatottság szempontjából értendő.
Nem egy blog mondta már be az unalmast/zsugorodott össze/szűnt meg csak azért mert hosszú időre lekerült az Index Top-ról. A vastagbőrrel ez ugyan miért ne történhetne meg...

@kamasuka: felvetésére tehát mégegyszer válaszolva: ezért kell az Indexet bevédeni és emögött is csúnya, gonosz kormányzati összeesküvést meg leépítést látni. Mert az Index átalakítása akár a vbőr "életébe" is kerülhet.

Sarkalatos hozzászóló 2011.09.15. 17:42:27

@Belpo: abból, hogy a Becsületes Emberek Értékalapú Közösségének gazemberkedéseire fény derült, még nem következik, hogy riválisuknak kétharmadot kell kapniuk. Ahhoz valamit tennie is kellett volna a Fidesz-Lungo Dromnak normalerweise, és ehhez a Vastagbőrnek nem volt sok köze, ők csak az BEÉK szavazatainak a lefaragásához járultak hozzá írásaikkal. Amúgy a kétharmad csak a hab a tortán, Gubcsi vagy az álamfő kinevezéséhez a feles (néhány feles) is elég lett volna, az adótörvényekhez is, a lézershowhoz is, meg úgy nagyjából mindenhez, amit utálnak a zemberek a Fideszben, csak az önkormányzati választási törvényekhez nem, de azoknak az eredménye sem lényegült át az új szabályoktól. Ők mutatták fel a legnagyobb erőt, ennyi. Az 5%-os választási küszöb kódolta bele a rendszerbe az ilyen pártokat 20 évre előre.

Horizont 2011.09.15. 17:59:51

@user792: :DDDD Legfeljebb a barátnéd lehetnék, de nem vágyom rá...:) Szerintem te se, ha tudnád a koromat:DDDD Ja és nem pityeredtem el, nem volt akkora horderejű a kommented.)
Végigkísértem a VB-t az első percétől kezdve (nem ma kezdte). A VB-t nagyon sokáig büntették és nem rakták ki az Indexre. Azért maradt a látogatottság hidd el. Mivel anyagilag nem függnek a látogatói létszámtól, nem is kell eladni a lelküket cserébe!!! A VB maradt az aki volt. Vastagbőrös posztok íródnak pártállástól függetlenül! Nem minden alkalommal volt előny a címlap, mert akkor jöttek mindenféle zombik, mint a cunami és maguk alá temettek minket szolidabb kommentelőket:)
Nem kell félteni a VB-t hidd el....Téma bőven akad - sajnos. És innen tájékozódó emberek is akadnak címlap nélkül is:)

Spiritmonger 2011.09.15. 20:21:14

@Viktus: munkverát sunáznám, korpába is...érte tényleg kár lenne, helyre kis zsidólány, gondolom, elég tüzes is lehet...

Kétrét 2011.09.15. 20:46:20

Pl. a Vastagbőrt komolyabbnak és emberibbnek tartom, mint a fent nevezett netes újságírók többségét.
Ezek az (-ex) Indexesek talán fordítva gondolják - valahogy úgy, hogy ők az igazi újságírók, mert lám, pénzt is kapnak érte, és többen olvassák őket, közben lapos és súlytalan, amit tesznek - én akkor is ezt tartom igazibbnak, még ha nem is értek vele egyet - mint most sem.

turcsány karcsi elvtárs 2011.09.15. 22:50:59

szvsz a bedéért és tótáért abszolút nem kár. uj pétert meg nem kell félteni, legrosszabb esetben elmegy egy rockmagazinba megmondóemberkedni.

a világ dolgai ismétlődnek, csak a nevek változnak

Nemzeti nagy nulla 2011.09.16. 06:28:26

Végső törlesztésnek hívják a megint a gazdagoknak és képviselőknek kitalált Banki egyszeri törlesztést
a VÉGSŐKET RÚGJA a Nép többségébe( belénk)
ez a ROHADÉK NEMZETI SZAR KORMÁNY.
de A "VÉGSŐ TÖRLESZTÉST"--A NÉP fogja törleszteni ezen a Fidesz Bandán!

Nemzeti nagy nulla 2011.09.16. 07:32:03

Kedves Rendőr- és Fegyveres Őr sorstársaink!

NE HAJTSÁTOK VÉGRE FŐNÖKEITEK PARANCSÁT!
Polgári engedetlenséget fogunk végrehajtani.
NE ÁLLÍTSATOK MEG SENKIT!

Nem lehet célunk a fegyveres konfliktusig való elfajulása a történteknek, de igen is célunk a diktátor elzavarása!
Ez a TI ÉRDEKEITEK IS!

Ne védjétek azt, aki nyomorba akarja dönteni az Országot.
Ezt minden demokratikus embernek MEG KELL ÉRTENIE!

reKorrekt 2011.09.16. 08:13:13

Az ügyészség is vizsgálja a Négy Mancsot
Az elszámoltatási kormánybiztos kezdeményezte nemrég az alapítvány átvilágítását.

Szép napra ébredtünk.

lyken 2011.09.16. 09:48:22

@user792: "Nem egy blog mondta már be az unalmast/zsugorodott össze/szűnt meg csak azért mert hosszú időre lekerült az Index Top-ról. A vastagbőrrel ez ugyan miért ne történhetne meg... "

WTF? LOL?
Az Index blogketrec nélküli időkben is vígan elvolt a blog. Remélem a srácok backupolnak rendszeresen valahogy. Merthogy előbb-utóbb bekövetkezik az, hogy külföldi szerverre, saját domain alá kell menni. (Ma ez elképzelhetetlen, de régen a visszamenőleges jogalkotás meg ítélkezés is az volt. A mindennapi hírekből meg látszik, hogy egyre durvulnak a dolgok és ahogy Viktor egyre bizonytalanabb önmagában, úgy csinál egyre durvább dolgokat.) Sajnos valószínűleg be lesz döntve az Index és a tulaj kompenzálva lesz más módokon, valószínűleg adófizetői pénzekből. Lásd Viktor nyilatkozatát, hogy bankok mögött ki az aki jótáll.
OV-nak meg szóljon valaki, hogy az állam mögött az adófizetők állnak jót.
Lényeg a lényeg: a vastagbőr simán megélne saját domain alatt is. A pártfüggetlen postok azok amik garantálják az ehhez szükséges láogatói hűséget.

2011.09.16. 10:15:25

@reKorrekt: Tényleg szép nap ez a mai. Sorban állnak a kisnyugdijasok a "Kukori" bolt előtt és várják, hogy jut-e nekik csikafarhát vagy csirkeszárny, netán csirkeláb.
Akinek jut annak "szép" lesz a napja. Akinek nem, az reménykedik. Vagy abban hogy holnap talán jut neki is, vagy abban hogy ezt a baromarcú, idióta megélhetési politikai elitet talán elzavarják előbb-utóbb. Talán akkor lesz igazán "szép nap" számukra.

reKorrekt 2011.09.16. 13:28:02

@Horizont: Basszus. Első kommentem ide 2008.06.18. Én voltam a 4. :)

Horizont 2011.09.16. 16:38:19

@reKorrekt:
Képzeld akik egyszerre születtek a Vastagbőrrel most mennek az óvodába....:DDDDDDDDDD
Megy az idő......

Horizont 2011.09.16. 16:40:29

@Nemzeti nagy nulla:
Ember gondolkozz már mielőtt ilyen baromságokat leírsz!!!

lyken 2011.09.17. 09:03:57

@szorokin: Bocs, de szerintem nem túl piacképes ötlet Magyarországon 32.000,75.000 vagy 175.000 ft-ot kifizetni egy évben hírek olvasásáért.

lyken 2011.09.17. 16:25:32

@szorokin: Első cikk: "Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online internet-oldalnak, illetve még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.
Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti."
A linje ide mutat: www.kreativ.hu/elofizetes.php

Viszont ahogy látom elnéztem, mert egy nemdiák átlag embernek nem is 32.000, hanem 39.000 ft-tól indul az élet a Kreatív Online csomag keretében.

elektromotor 2011.09.17. 16:33:49

@lyken: "Ön még nem előfizetője a Kreatív Online internet-oldalnak".?!?
Ennyiért?! Nem is leszek! Ez több mint havi háromezer!!
Egy havi segííjjke összege !
Hol élnek ezek?!

lyken 2011.09.17. 21:36:38

@elektromotor: Akár ésszerű is lehet, ha szinvonalas, tartalmas. Viszont nem tartom valószínűnek, hogy Magyarországon ez piacképes.

Spiritmonger 2011.09.17. 22:27:57

alapvetően nagy baj van a fejekben.

axiómaként ki kellene indulni abból, hogy
1, a magántulajdon szent és sérthetetlen, tehát, ami az én tulajdonom, abban a kócerájban én mondom meg, mi a stájsz.
2, ahol eszünk, oda nem szarunk

az indexről szólva, ha xy újságíró(k)nak nem tetszik, hogy a tulajdonos milyen jellegű médiumot akar látni index.hu néven, vagy a tulajdonosnak nem tetszin xy és társainak munkássága, és ezért elküldi őket, akkor xy két dolgot tehet:

1, kivásárolja a tulajdonost, és onnantól fogva ő fingja a passzátszelet
2, más munkahelyet keres, akár, mint újságíró, akár mint balett-táncos, akár mint segédrakodó

a 2. pont változataként azt is megteheti, hogy új médiumot alapít hasonlóan gondolkodó, hasonló világnézetű társaival, ehhez támogatót, szponzort szerez, és folytatja munkásságát tovább, aztán, mint az ahogy eddig az index holdudvarában gyakran elhangzott, a piac beárazza a teljesítményét, és mindenki írogatja tovább az agymenéseit.

amúgy mi a probléma azzal, hogy a tulajdonosi kör döntésével elégedetlen dolgozók elmennek az indextől?
a gazdi, amikor a kutyát tanítja ülni, feküdni, nem a bolháktól kér engedélyt rá...

elektromotor 2011.09.18. 08:36:23

@lyken: Így van! Nagyon kevés embernek van ennyi pénze, hogy kifizesse! Pedig amúgy lehet megérné!

lyken 2011.09.18. 09:06:15

@elektromotor: Persze, csak nem mindegy, hogy egy éves előfizetés díjáért 5 órát dolgozol, vagy egy fél hónapot. Mindemellett mikor a főoldalon egy cikkre klikkeltem, ugyanúgy jöttek a cikk előtti reklámok mint az indexen.

elektromotor 2011.09.18. 10:42:59

@lyken: Így igaz ! Qrva sokat dolgozunk qrva kevés pénzért! És ezért nagyon meg kell nézni mire futja!

süti beállítások módosítása