Skip to content


       Szűrés lista

Orbán válaszolt Barrosonak

Barroso levele Orbán Viktornak valahogy Napi Fix-nél landolt, aki kitette a levél teljes tartalmát: 1. rész, 2. rész, 3. rész. A friss hírek szerint már interpelláció is készül Pintér Sándorhoz a "szivárgás" miatt (vizsgálóbizottság felállítását javasoljuk!!). Megjegyezem, Mong jól tette, hogy nyilvánosságra hozta a levelet, még ha Lázár János fel is van háborodva, mivel a levél nem tartalmaz államtitkot, viszont erősen közérdek a tartalma. Nem is csodálom, hogy Giró-Szász belehajolt a pofonba, amikor össze-vissza hazudozott róla.

Orbán Viktor végül is összekapta magát, és válaszolt a levélre, melyet egy órán keresztül magyarázott a HírTv-ben exclusive. Csak ha nagy a baj, akkor szoktak alibi-interjút kérni valamelyik baráti tévétől, így ha azt is mondta, hogy nincs baj, pontosan tudjuk, hogy kurva nagy gáz van.

Röpke 1 percben össze tudom foglalni, hogy mit üzent Orbán Viktor Barroso elnök úrnak:



Bővebben itt egy összefoglaló, és Török Gábornak máris van egy remek összeesküvés-elmélete.

Remélem mindenki tartós élelmiszert kért karácsonyra, nagyon úgy néz ki, hogy szükség lesz rá.

Címkék: orbán eu imf barroso

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr843489692

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Profi túlélőcsomag 2011.12.23. 18:09:04

   Kiszámíthatatlanság ellen Kalmopyrin helyett, Rambó-kés túlélő megoldások az üzletben.

Trackback: Keretes idézetgyűjtemény 2011.12.23. 10:19:00

Bevezetés 2002: Bár az ország keményen megdolgozott azért, hogy csatlakozhasson az Európai Unióhoz, a magyarok el vannak szánva arra, hogy megőrizzék "nemzeti büszkeségüket", és (tovább) bővítsék gazdaságukat, amely az egyik legerősebb a posz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enrico72 2011.12.23. 08:14:08

Ha válaszol az a baj, ha nem, akkor az. Tudom, hogy sokak már megszokták a sok hajlongást meg a talpnyalást, de ennek már vége. A hiteleket folyamatosan törlesztjük, a többihez meg nem sok köze van. Majd ha nem fizetünk, akkor írjon.

Dan_W_Smith (törölt) 2011.12.23. 08:22:16

@Enrico72: Most már biztos vagyok benne, hogy ezt tanítják. Ennyire hülyének születni nem lehet. A Barroso levélnek ugyanis semmi köze nem volt a hitelekhez. Azt írta, hogy a törvénytervezetek szembe mennek az EU-s normákkal és elvárásokkal. Mivel EU tagok vagyunk, a Bizottságnak köze van az ilyen dolgokhoz - sőt továbbmegyek: kutya kötelessége beleugatni, ha valami ilyen történik bármelyik tagországban. Az, hogy 0. Viktor elhajtotta őt a redvás anyukájába az egy elég vaskos szopóálarc felcsatolásával egyenértékű...

Viktus 2011.12.23. 08:27:17

@Enrico72:

A hiteleket folyamatosan törlesztjük szintén hitelből lásd. államkötvény kibocsátások :P nem veszi meg senki cseszheted elvtárs.
Nem a mandin kellene akciózni a netkommandónak? a fidesz bástya bukóban.
mandiner.hu/cikk/20111222_matolcsy_gyorgy_karacsonyi_ajandek
mandiner.hu/cikk/20111223_torok_gabor_mit_irt_ala_orban_viktor

Enrico72 2011.12.23. 08:28:15

Talán hitelesebb lenne, ha északi szomszédainkra rápillantanának a kisebbség törvényeik miatt. Ott minden rendben van ezek szerint.

bundi124 2011.12.23. 08:29:33

@Enrico72: Ha EU-s eljárás indul a törvények miatt és bírság az eredménye a törvények miatt az megnehezíti a hitelek törlesztését. Bár ilyen nem fordult még elő az EU történetében, hogy valamelyik ország a marasztaló ítéletet ne tartsa be, lehet hogy mi leszünk az elsők.

bundi124 2011.12.23. 08:30:58

@Enrico72: Nincs rendben, és ebben nagyban benne van a külügy felelőssége. Eddig csak Jobbikos eu-s képviselő szólalt fel az ügyben.

zrobasé 2011.12.23. 08:31:16

@Enrico72: igy is van ! ez a kis mitugrász BALroso ne ugráljon ! há ki ő ? kapott 2/3-dos felhatalmazást ? Örüljön, hogy a ugyanabban a pártszövetségben van az euban, mint Orbán Viktor Miniszterelnök Úr ! Úgyhogy kusshadás, kis portugál ! az eu is bekaphassa ! há' mit akarnak ? fogják be a pofájukat, mi pénzt akarunk nem tanácsot ! meg lehet nézni, Németországban is minden épitkezésen ott virit, hogy Támogatta : Magyarország !!! Majd ha nálunk is ott virit minden épitkezésen, hogy Támogatta: EU, na akkor pislogjon idefele ! Meg szerintem zsidó is ! Tuti ! Ha meg, akkor biztos a felesége ! vagy a gyereke !Legyen már ennek vége ! Soha többet nem nyalunk Brüsszeli valagat...akkor inkább pekingi valag legyen, vagy arab !!!

Enrico72 2011.12.23. 08:31:30

@Viktus: Igen, mindjárt bukik a kormány. Hol vannak az ellenzék hívei? Nem látom a hatalmas tüntetéseket. Ki lesz a váltópárt?
Bankadóból is milyen hiszti volt és lám, már másolnak minket

Énbagoly 2011.12.23. 08:32:02

Szerintem mindenki élvezze ki ezt a karácsonyt, mert ami jövőre jön, abban nem sok örömünk lesz.
És bár nehéz, de szarjuk le, csak pár napig azt a sok szarkupacot, amit nálunk politikusoknak hívnak.

Virág et. 2011.12.23. 08:38:12

@Enrico72: Ez valami vicc? Előszilveszteri tréfa? Szerinted az EU csak abból áll, hogy lapátolják nekünk a pénz, amúgy kuss legyen? Nézegettél te csatlakozási szerződést? Szerinted mit VÁLLALTUNK abban. Érted, a SZAVUNKAT ADTUK. Ha ez jobboldalon szart sem ér, abból talán nem kéne nemzeti virtust csinálni, nem gondolod? Hogy szar alakok vagyunk. Te meg ezeknek tapsikolsz.

A többi eljárás csak hab a tortán. Tudom, hogy van az a mítosz széljobbon a síkhülye jobbik és társainál, hogy mi ugye eltartjuk az EU-t, nem pénzt kapunk. Ezt még a Vezér is nettó baromságnak nevezte Vonának válaszolva cirka 2 hete a parlamentben. De ahogy haladunk, nemsokára kiderül majd, hogy mire megyünk EU-s pénzek nélkül. Elmondom mire: már nem is Görögország, hanem Argentína lesz itt, arra.

Az "északi szomszédunk" meg befektetésre ajánlott, stabil besorolással. Ott lehet, hogy soviniszták és kisebbségellenesek, de nem Matolcsy kaliberű zseni vezeti a gazdaságot.

Secnir 2011.12.23. 08:39:16

@Enrico72:
"A hiteleket folyamatosan törlesztjük"

halló! mi közöm neked a te törlesztőidhez?

Inkább ezt magyarázd meg, OV interjúból:

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium vezetőjének jelölt Németh Lászlónéról azt mondta, [...] "Mostantól ez a női minisztériumunk" - mondta Orbán. "A családi vagyont kezelő minisztérium most hölgyek kezében van" - tette hozzá.

WTF? Családi vagyon? Iránban lakunk vagy Azerbajdzsánban? kommentáld már légyszíves...

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2011.12.23. 08:39:28

@Enrico72: Te anyabaszö rühes orbáncsika! Tényleg meg akarjátok várni amíg egymás belére lesztek felakasztva????

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2011.12.23. 08:41:45

@Secnir: Abba már belegondoltál hogy mi van akkor ha lászlóné a felcsúti patkány szeretője ? :D :D

Viktus 2011.12.23. 08:48:52

@Enrico72:

Hol? a bankok sápolása amit szintén mi pógárok fizetünk meg sehol nincs így. A másolás duma is bukott a svédek kezdték öcsipók.

Horizont 2011.12.23. 08:58:06

Akkora nagyüzem van itt kérem. Minden napra akad egy csokornyi idegbaj. Ki kell ereszteni a gőzt:) Könyörgöm ne reagáljatok ennek a gyökér @Enrico72: -nak. Ha provokátor azért, ha meg simán hülye fidesz őrült akkor úgy is menthetetlen.
Török Gábor verziója teljesen logikus. Azért is, mert azt nem hiszem el, hogy ne lenne szükségünk a pénzre. Orbánt ismerve 21 éve és az elmúlt kormányzása idején is , be kell valljam még így is hatalmas csalódás nekem. Ettől azért többet vártam tőle. Maga körül úgy épített ki mindent (lásd: Lászlóné is), hogy senkinek sincs esélye se, hogy figyelmeztesse, Viktor 220-al rohansz a betonfalnak. Ha csak ő előtte lenne a betonfal leszarnám.......

umad? 2011.12.23. 09:18:31

@Horizont: Mi olyan gáz abban amit enrico mondott? Alapvetően lehet neki ez a véleménye nem? Azért én valószínűnek tartom, hogy nem kap pénzt a Patástól, hogy ide írjon.

Enrico72 2011.12.23. 09:20:33

@Secnir: Átvitt értelemben kell érteni. A mi vagyonunk (tied, enyém stb). Nemzeti vagyon, kb nemzet = család. Nem kell mindenhol réneket látni.

Enrico72 2011.12.23. 09:22:19

@Viktus: Pláne. Akkor itt megkülönböztetés van? Svéd polgár jó polgár, magyar pedig rossz.

Viktus 2011.12.23. 09:22:39

@umad?:

Még naiv lélek vagy ... még ...

Viktus 2011.12.23. 09:23:28

@Enrico72:

Másfele annyit szedtek ami nem szüntette be lényegében az ottani hitelezést :P

Enrico72 2011.12.23. 09:26:03

@orbánmentesítő: Én senkit nem fenyegettem, de itt rendszeresen kapok ilyen kultúrált reagokat, miközben folyamatosan megy a rettegés nálatok, hogy jajafideszdiktatúra

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.12.23. 09:26:16

Zseniális, tényleg nem én vagyok Enrico72 :-)))

umad? 2011.12.23. 09:30:19

@Viktus: Már ne is haragudj de az ad hominem nem menő. Soha nem is volt az. Ha valaki állít valamit akkor azt érvekkel kell megcáfolni, különben az egész lesüllyed a kocsmai anyázás szintjére. Mondjuk a vastagbőrön ez elég gyakran megtörténik. No offense.

Viktus 2011.12.23. 09:39:08

@umad?:

Nézd az aki ebben az országban nem v.mi csókos helyen van annak bizony keményen cumi ami itt folyik az utóbbi években.

Horizont 2011.12.23. 09:44:45

@umad?:
"Mi olyan gáz abban amit enrico mondott?"
Nagyon nagy gáz! Ha nem látod akkor hiába is akarnám megmagyarázni neked.
Csak annyit írnék neked (és bocs, hogy magamat hozom ide példának, de az ember azzal dicsekedjen amije van:DDD) , hogy nem vagyok politológus, sem közgazdász ,nincs diplomám csak technikusi végzettségem, az is vegyipari(:D), nem tudok nyelveket (oroszt se már:D) de még csak fiatalember sem vagyok már, de egy két lábbal a földön álló 57 éves nő aki 38 éve dolgozik, szült és felnevelt 3 gyereket........tehát még én a magam egyszerű valójában is látom, hogy milyen brutális útra tévedt a hatalom (az előzőek se voltak kutyák ez is tény) és milyen könnyedén viszi Orbán az országot a szakadék széléhez, maga mögött vagy 9,5 millió emberrel.És ezen igen is fel vagyok háborodva, magamért, családomért, a rendes dolgos emberekért. Elvették a jövőbe vetett hitünket és még hülyének is vagyunk nézve. És aki egyetlen egy védő mondatot tud értük szólni, na az ugyanolyan HAZAÁRULÓ mint az összes, érted az ÖSSZES politikus!!

umad? 2011.12.23. 09:44:45

@Viktus: Ez nem igazán megalapozott ugyanis ha így lenne mivel magyarázod, hogy a Fidesz viszonylag népszerű maradt a felmérések szerint*?

(*Már amennyire lehet hinni a k.vélemény kutatásoknak, de jobb támpontunk nincs).

berg182 2011.12.23. 09:52:48

@Enrico72: Te nyomorék ne hasonlítsd a SVÉD államot a magyarhoz, ég és föld a kettő!!!

umad? 2011.12.23. 09:52:58

@Horizont: Elfogadom a véleményed a hazaárulós részt leszámítva (ezzel nem lehet ilyen könnyen dobálózni szerintem).

"...milyen brutális útra tévedt a hatalom (az előzőek se voltak kutyák ez is tény) és milyen könnyedén viszi Orbán az országot a szakadék széléhez."

Kifejtenéd ezt bővebben? Hogy látod ezt a helyzetet és milyen következtetések alapján fogalmaztad ezt meg?

Viktus 2011.12.23. 09:53:55

@umad?:

Van még pár naiv nyugdíjas akiket megvettek meg van a háttérország ... ez még pillanatnyilag elég. A 40%-os szavazási hajlandóság mellett ... na meg egy jó kis elemzés:

"Az elmúlt másfél év rapid törvénykezése nem szólt másról, mint arról, hogy a kétharmados többség gazdasági hátországát hogyan lehet megsokszorozni, hogyan lehet a „nemzeti burzsoáziát” hatékonyan kiépíteni. Ennek a hátországnak természetesen nem érdeke az, hogy az ország pénzügyeibe beleszóljanak: az állam gazdasági tevékenységét finanszírozó (a gazdasági hátországot hizlaló) re-disztribúcióból tappodtat sem engednek. Magyarország még most is az élbolyban van a tagországok között a közbeszerzések és a vissza nem térítendő támogatások GDP-hez viszonyított arányát illetően.
...
Az állami emlőkön, hatalmi befolyással felhízlalt, illetve megszerzett vállalatokat működtető „nemzeti burzsoázia” a magyar gazdaság legnagyobb tehertétele. Mivel nem a piaci versenyben választódnak ki, nem lesznek versenyképesek még magyar viszonylatban sem, nemhogy nemzetközi szinten, további állami gondnokságra szorulnak, felemésztve ezzel azokat a forrásokat, amelyeknek a hazai kkv-szektor fejlődését kellene szolgálnia.
...
Emiatt a GDP másik felét produkáló hazai kkv-szektort a termelékenységéhez képest túlságosan magas adókkal kell megterhelni. A magyar GDP adótartalma negyven százalék. Ez azonban a nemzetközi vállalatok alacsony és a hazai kkv-szektor magas értékeinek az átlaga.

Ha az állam elvonja a kkv-szektorban megtermelt GDP nagyobbik részét, akkor nem marad forrás a növekedésre, rákényszerítve ezzel a szektor vállalatainak igen jelentős részét az adócsalásra. Ez az adósságspirál elsődleges oka. A megoldás éppen az lenne, ha elzárnánk a hátországot hizlaló csapokat, és nem kellene beszedni ilyen költekezést finanszírozó adórészeket. A kormánypártok kohéziója azonban éppen ezeknek a szivattyúknak a működtetésén alapul.

Az Orbán-kormány nemhogy megszüntetné, hanem éppen konzerválja az eladósodást okozó struktúrákat, ezért a deficitcélt csak újabb és újabb források bevonásával lehet tartani. Újabb források azonban egyre kevésbé állnak rendelkezésre, ezért az unió válságával, és várható recessziójával megnő az esélye annak, hogy az ország mély depresszióba süllyedjen.
---
Az újabb és újabb megszorításokat megelégeli az elszegényedés rémével szembetalálkozó lakosság és gyorsan terjedni fog az Esztergom-szindróma, elkeseredett, lincselni kész tömegek követelik majd a felelősök megbüntetését. A magán-nyugdíjpénztári vagyon elherdálása, valamint a szabadságharc követelte egyéb felesleges véráldozatok elég okot szolgáltatnak erre."
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2011/12/22/az_imf-megallapodas_igazi_tetje/

Manatwork (törölt) 2011.12.23. 09:59:19

@Enrico72: " A hiteleket folyamatosan törlesztjük, a többihez meg nem sok köze van. Majd ha nem fizetünk, akkor írjon."
A képlet rettentően egyszerű - talán még te is megérted:
0% gazdasági növekedés
3% tervezett hiány
7-8% kamat az államkötvényekre
Összegezve: gyakorlatilag kitermelhetetlen már csak a hitelek kamata is, azaz legjobb esetben is nagyon emelkedni fog az államadósság. És ez nem az elmúltnyolcév és gyurcsány bűne!
Ha az Unió az alapszabályok megsértése miatt CSAK ANNYI szankciót hoz, hogy nem folyósítja a 2012-es uniós támogatásokat akkor, ha nincs IMF megállapodás, akkor az államkötvnyek kamata minimum 2 számjegyű lesz. Azt meg minden épeszű befektető tudja jól, hogy az irreálisan magas = visszafizethetetlen. Ezért jó eséllyel nem is fognak venni.
A végeredmény: nagyon durva államcsőd!!!
Persze az MNB devizatartalékra lehet spekulálni, de azzal 1: kiírjuk magunkat a civilizált vlágból, 2: max 2-3 hónappal húzódik el az államcsőd!
Most őszintén: ennyire hülyék ülnek a pártközpontban?????

Horizont 2011.12.23. 10:04:03

@umad?:
Nem futamodok meg a válaszadás elől, de most a buszom után kell futnom:))
De visszatérek és elmondom!!:)

umad? 2011.12.23. 10:04:50

@Viktus: Jó cikk. Családi érintettségem folytán sajnos tudom, hogy a kkv-ket (is) általában mindenki leszarja.

Manatwork (törölt) 2011.12.23. 10:08:57

Kezdődik a végjáték?
"Akad olyan határközeli bank Ausztriában, ahol a két ünnep között már minden időpont betelt, annyi magyar jelentkezett be számlanyitásra – tudta meg az azenpenzem.hu. Ráadásul az utóbbi napokban szaporodott meg jelentősen azok száma, akik pénzüket már csak a határon túl érzik biztonságban.......
Az Ausztriában számlát nyitók közt akadnak pénzintézeti közép-, sőt vidéki felsőbb vezetők is."
hvg.hu/gazdasag/20111223_Ausztria_bank_bizalom

öregember a kocsmából 2011.12.23. 10:11:57

Tudjátok mért hiteltelen az EU?. Mert mikor a magánpénztári nyugdíjakat államosították akkor kuss volt,amikor az új médiatörvényt bevezették akkor volt valami kis nyivákolás de aztán semmi se történt.Amikor azt látták hogy szinte minden féket eltávolítanak akkor néha rinyáltak de amúgy minden úgy maradt ahogy ezek eltervezték.Most megint megy a rinya de aztán semmi se fog történni azonkívül hogy nekiütközünk a falnak ha már enyit van emlegetve.Ez még mindig jobb mint az ami most megy.

Szerintem valami ilyen lehetett a nagy forradalom utáni négyszemközti Barroso Orbán beszéd
Orbán:Győztünk haver győztünk.
Barroso:Nagyon örülök neki de ne feled mért kerültél oda.
O:Nem felejtem de ugye ki építhettem a magam kis birodalmát.
B:Hát persze,de azért úgy tedd hogy azt is megtedd amit mi illetve a haverok kérünk.
O:Hát persze hogy úgy lesz és te is tudod hogy én a szavam mindig megtartom.És most pacsit bele.

Észre kéne venni hogy az EU nem az embereket félti akikből egy ország áll hanem a jelenlegi globális rendszert amiről nem is rég derült ki hogy egyszerűen fenntarthatatlan.Erre mivel jönnek,hogy igaz hogy rossz de akkor se szabad letérni róla hanem át kell alakítani.Ja hogy ez miatt még több embernek lesz szar,hát az magasról le van szarva nekünk legyen jó és kész.

Zero:
Te meg vegyél csak tartós élelmiszert vagy kérj azt karácsonyra,én inkább puskát kérek amivel elvezem a tartós élelmiszert.

umad? 2011.12.23. 10:20:58

@öregember a kocsmából: Szerintem elég egyértelmű, hogy az EU-t nem az emberek érdeklik hanem a pénze és ebben nem is látok kivetnivalót. Számomra az nagyon visszataszító mikor egyesek az EU-t afféle messiásként látják és akarják láttatni.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.12.23. 10:31:28

Eddig elolvastam a posztot, meg az első 20-30 kommentet, még néha reagáltam is rá.
De most enrico szétkommentelte az egészet a droid-szövegeivel, inkább nem is irok semmit.

Zéró, talán nyitni kellene vidékinek meg enriconak egy "Vékonybőr"-blogot, és innen meg kitiltani a picsába őket. Egy darabig viccesek, meg ugyebár az ellenvéleményt is meg kell hallgatni (elvégre mi nem Fidesz vagyunk), de ez az elvakult baromság már nagyon gáz...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.12.23. 10:37:04

@öregember a kocsmából: Tudjátok mért hiteltelen az EU?. Mert mikor a magánpénztári nyugdíjakat államosították akkor kuss volt,amikor az új médiatörvényt bevezették akkor volt valami kis nyivákolás de aztán semmi se történt

Én most azért jól kiröhöglek. Most is azt várja a magyar, hogy majd az imf meg az eu megregulázza Viktorkát? Ööööö ilyenkor mivan a naaaagy turbómagyar nemzeti szuverenitással? 2006-ban egy hazugságbeismerés miatt repkedtek a térkövet, most pedig?
Eléggé disszonáns az unióra mutogatni miközben mi magunk nagy szemekkel végignézzük ahogy hazudozik, államosít, lop. Ki se állunk magunkért, ez a nép leszerepelt az elmúlt másfél évben sajnos. Nem csoda, hogy pénzt, vállalkozást, családot aki tudja visz innen. Szar érzés leírni de minek kertelni tovább. Másfél év alatt megmutatta a magyar nép, hogy a szolgaságon kívül képtelen kiállni magáért. Ja igen, de a zsidók meg a húúú... annyira buták vagyunk, hogy külföldi elnyomást hazudunk miközben a diktátorunk és az igen gombot nyomogató sleppje ízig-vérig magyar.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2011.12.23. 10:43:04

Erről az elszánt mindenáron szabadságharcról ez jut az eszembe.

Brian Élete öngyilkos kommandó
www.youtube.com/watch?v=o_12E1EN6fs

IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára 2011.12.23. 10:44:06

@Valahol Máshol: ÍGY IGAZ! Évek óta mondom, hogy a rekaciós fehérterrorizmus csak a pillanatra vár, hogy rávesse magát a Magyar Népköztársaság és a Magyar Szocialista Párt virágzó rózsakertjére! Most prédálják fel azokat a javakat amiket Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök Úr és a dolgozó nép vállvetve és verejtékezve létrehozott! Ne hagyjátok magatokat barátaim!

kenájkikit 2011.12.23. 10:45:46

@Enrico72: "Magyarország gazdasági és pénzügyi gondjainak forrása azonban túlnyomórészt belpolitikai döntésekből és intézkedésekből eredeztethetők." ezt ugye a Barroso bácsi írta, szerinted nem így van?

2011.12.23. 10:46:04

Ma reggel megnéztem Békesit, amikor sorolta hogy mi lesz ha nem kapjuk meg a hitelt, az "ájemef"-től és az eu-tól.
Akkor lesz igazán szar, mert nem lesz az ország fizetőképes ugy Április környékén. Azaz becsődől.
Szegény Viktor még nem fogta fel, hogy leszarnak bennünket ha kell, mert kis pontok ők az eu-hoz képest, csak a pofájuk nagy.

Ha netán csődközeli helyzet lesz, akkor megbénul minden,nem kapnak majd fizut a postások, eü dolgozók stb, stb, az infláció 50%-körül mozog majd stb, stb. Csak kp-ért adnak bármit is a piacon--gázt, olajat, gépeket, mezőgazdasági termékeket, stb, stb.
Az oly sokat emlegetett állampapirok pedig szart se fognak érni. Igy leértékeli a világ az országot, és előlről kell kezdeni mindent--mint anno--a háború után.

De ráteszi a kormány a kezét az állampolgárok megtakaritásaira is és elég egy kis zavargás, akkor pedig bevezeti a rendkivüli állapotot. Erre megy ki a játék. A hatalomhoz való, beteges ragaszkodás Viktor részéről már klinikai eset.

Az uj miniszter asszony--aki Fellegi helyett lesz-- pedig széttépheti a koncepcióját, amit felvázolt, mert ha nem kerül aláirásra a hitel megállapodás--az "ájemef" és az eu küldöttségével--akkor nem hogy hitel nem lesz, hanem az eu, a fejlesztésre szánt pénzeket sem fogja kifizetni nekünk. Mert az nem jár--csak adható. Miként a hitel is.

Mert ez a bank, bármit is hazudik Viktor--nem volt és nem lesz soha az övék. Pedig annak örülne, mert akkor annyit lophatnának belőle, amennyit akarnak. De igy még a közelébe sem engedik, mert tudják, hogy kajhelós és mellé még enyveskezü is.

Viktus 2011.12.23. 10:55:10

"Ez a demokrácia súlyos sérelme" - mondta Harrach Péter KDNP-s frakcióvezető, majd átlépett Ertsey Katalinon és bement az épületbe.

:D

kemény az öreg

Q-in-Law 2011.12.23. 10:56:21

Szijjártó azt nyilatkozta a minap, hogy Simor a hivatali ideje végéig a helyén marad. A Fidesz-Magyar szótár erre azt dobja, hogy Simor legkésőbb márciusban már nem lesz jegybankelnök.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.12.23. 10:57:30

@Idős Asszony (TÖRHETETLEN): Én nem az MSZP visszajövetelére céloztam, hanem a jelenlegi bukására. Nem ugyanaz a kettő. Módszer és gengszterváltás helyett ki kellene seperni húsz év szemetét. Nekünk és nem másra várva.

Na megyek, hátha kell még segíteni a konyhai sütés-főzésben.

ketroot 2011.12.23. 11:00:54

@Enrico72:

Alapjában nincs veled bajom, úgy vagyok vele, hogy jó más véleményt is olvasni, de hogy ezért te itt mit fogsz kapni... :D

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.12.23. 11:00:56

@Q-in-Law:

Megvédjük Simor Andrást és a jegybanki tartalékot! - nyilatkozta Selmeczy Gabriella

:))))

IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára 2011.12.23. 11:03:18

@Valahol Máshol: Igen egyetértünk. Ki kell söpörni sok mindent az elmúlt 20 évből is visszatérni az egyetlen becsületes rendszerhez.

Vidéki 2011.12.23. 11:03:58

Vastagbőrnek „Nem tetszik a rendszer”, ezért köt bele mindenbe, még az élő fába is:

Mi lehet az igazi gond ezekkel?

1. "nem kell aggódni, nem fogad el Magyarország olyan törvényeket, amely ütközne az EU szabályaival".

Akkor meg mi a hézag?

2. „az olyan kérések, amik túlmennek az ország kötelezettségein, nem támogathatók.”.

Talán ha valamelyik (hímnemű) kormánytag pisilni megy, azt is meg kellene kérdezni Barrosotól, hogy azt hogyan hajthassa végre, melyik kezét és hogyan kell használnia ahhoz, hogy kigombolhassa a sliccét?

3. Az a két törvény - a stabilitási és a jegybanktörvény -, amelyet Brüsszel kifogásolt, a kormányfő szerint megfelel az európai jogrendnek. "Az volt a levélben, hogy a stabilitási és jegybanktörvényt még ne fogadja el a parlament " .

Ha megfelel az európai jogrendnek, akkor ez a mi estünkben miért ne lenne elfogadható? Csak nem azért „Amit szabad Jupiternek, azt nem szabad az ökörnek” ősrégi „jogelvben” érvényesül, amelyben ránk az „ökör” nem túl hálás szerepét akarják kosztani.

4. "José Manuel Barroso levelében a két törvényjavaslat visszavonását javasolta.
Az új alkotmányban fontos építőkő mindkét törvény. Ezek a törvények egyébként pedig nem tartalmaznak semmi olyat, amit neki jogában, módjában állna kifogásolni”

5. "ma semmilyen javaslat nincs a T. Ház asztalán", amely az MNB és a PSZÁF összevonásáról szólna, erre a módosítás csak lehetőséget adna."

Más európai országokban, így Írországban is egyetlen szervezet végzi el azokat a feladatokat, amelyeket nálunk kettő. Mégsem éri kifogás emiatt például Írországot. Egyébként ameddig Simor a jegybankelnök, nem kerül sor összevonásra.

Akkor meg mi ahézag?

6. "Nem kellene ennek ilyen nagy feneket kerekíteni" - tette hozzá a kormányfő, aki szerint a lényeg az, hogy megkössék a "biztosítást" az IMF-fel. Nincs értelme összegről beszélni, mert Magyarország nem hitelt akar felvenni, hanem egy hitelkerethez szeretne jutni."

FCL ,flexible credit line, az csak hitelfelvételi lehetőséget jelent, nem konkrét hitelfelvételt.
Korábban Lengyelország, Mexikó, Kolumbia élhetett ilyen lehetőséggel.”

7. A VG tegnapi számában egy cikk jelent meg ezzel a címmel: „Orbán: Ha az IMF irányítása alá kerül az ország, akkor ránk semmi szükség”

Teljesen igaza van Orbánnak:

Ha az IMF irányítása alá kerül az ország, akkor ránk semmi szükség.

Teljesen fölösleges az IMF strómanjának a szerepét elvállalni, olyan helyzetben, ahol az IMF hozza a döntéseket, de döntéseiért a felelősséget, a bűnbak szerepét a választott kormánynak kell elvállalni, ahol a választói akarat csupán díszlet, és a valódi hatalmat az IMF pénzhatalma birtokolja.

Ha az IMF dönt, vállalja döntéseiért a felelősséget, illetve az általa hatalomba ültetett bábkormányra testálhatja azt.

Ha az IMF átveszi a hatalmat, megszerezve a döntés jogát, akkor majd létrehoz egy bábkormányt, amelyik a vállalja a bűnbak szerepét.

Akkor eljön Vastagbőr napja is, felajánlhatja szolgálatait az IMF bábkormányának.
Követheti elődei példáját, akiket orosz tankok ültettek a nyakunkra.
Drukkoljon annak, hogy „a testvéri tankok” most Brüsszelből elindulva nyakunkra ültethessenek olyanokat, akiknek most „Nem tetszik a rendszer”.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.23. 11:06:26

Tisztelt Hölgyeim, és Uraim, Gyerekek!

Sokszor kértem már, hogy ne etessétek ezt a narancstálibot (enrico), mert hobbiból is ideszokik, nem csak arra az időre, amíg fizetik ezért.

Másfelől: közeledik a Karácsony. A szeretet, a megbocsájtás, és a megbékélés időszaka. Fogadjuk el csökkent értelmi képességű barátunkat olyan down-kórosnak amilyen, és ne basztassuk felebarátunkat így a szeretet ünnepének előestéjén!

Köszönöm, hogy meghallgattatok, csak ennyit szerettem volna!

Píííísz :DDDD

Viktus 2011.12.23. 11:07:18

@Vidéki:

Lemaradtál pár nappal vidéki elvtárs a három nappal ezelőtti ukázt vetted fel nézd meg van-e frissebb.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.23. 11:07:53

... jippijááááé, és megjött a másik narancstálib is. örömmel látom, hogy a minisztériumokban ilyenkor is gőzerővel folyik a munka, jó látni, hogy hasznos dolgokra költik a pénzünket. remélem Lászlóné önéletrajzával (és bizonyítványaival) már végeztetek, és azért értek rá kommentelgetni :DD

umad? 2011.12.23. 11:12:09

@Vidéki: A végén kicsit keményen fogalmazol de sok mindenben egyet tudok érteni veled. A helyzet az, hogy az emberek szokás szerint el vannak keseredve (jogosan egyébként) és ilyenkor jön az érzelmekre ható politika. Ez történik most is. Sok esetben megy a hangulatkeltés, féligazságok bedobása és sokan felülnek ennek századszorra is. Egyébként a Fidesz is hasonlóan tett anno.

kenájkikit 2011.12.23. 11:12:39

@Vidéki: Össze-vissza beszélsz komám, ezt ismerjétek már el bazmeg, neked is idézem---> Magyarország gazdasági és pénzügyi gondjainak forrása azonban túlnyomórészt belpolitikai döntésekből és intézkedésekből eredeztethetők. Barroso írta Vikinek vágod-e, hogy mi van?

IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára 2011.12.23. 11:14:19

@Seduxen: Már késő. Ezek beszivárogtak mindenhova és már ők irányítják a dolgokat. Míg a munkások éheznek ezek kaviárt esznek a palotáikban és röhögnek a dolgozó embereken.

umad? 2011.12.23. 11:16:22

@kenájkikit: Barroso is politikus. Azért ezt ne felejtsd el.

2011.12.23. 11:16:30

Úristen! Mit csinál ez az egomán törpe az országunkkal? Politikai okból elpackázza az utolsó forrást, ami kihúzhat a teljes anyagi csődből?! Három bóvliba minősítéssel nem fog minket "a piacról finanszírozni", az tuti. "Könyörgöm, ..... fel!" (Már ki sem merem írni az idézetet, mert jönnek a teki katonák.)

Viktus 2011.12.23. 11:18:09

Megvolt az első erőszakos reakció a kormánypártiak oldaláról: Varga László KDNP-s képviselő, református lelkész, egykori püspökhelyettes az aktatáskájával fejbe vágta az összeláncolva ülő Vágó Gábor LMP-s képviselőt, miközben átlépett rajta. A dolog annál pikánsabb, mert a képviselők jól ismerik egymást, hiszen mindketten kecskemétiek. :D

ketroot 2011.12.23. 11:18:40

@Viktus:

Harrach nálam bent van a TOP5-ben, már azt sem bírom, ahogy artikulál. Lehet le se köpném a vén faszt.

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.23. 11:19:43

@Viktus: humánus volt, végül is közéjük is lövethetett volna...

Viktus 2011.12.23. 11:25:43

Jobb szervezés is lehetett volna több néppel ... bár az is igaz hideg van , de pár ezren csak összejöhettek volna.

ketroot 2011.12.23. 11:28:22

Az egyébként miért van, hogy az összes ilyen fideszes fasz (már bocsánat, de felkúrnak) kimérten, tagoltan kommentel? De szinte mindegyik, amelyik megmagyarázza a kormány döntéseit.

Tényleg olyanok, mint a nyamvadék szóvivők, nem pedig a szürke kisemberek a hétköznapokból.

umad? 2011.12.23. 11:28:44

@Viktus: Rossz volt az időpont szerintem. Az emberek többsége még dolgozik ilyenkor.

ketroot 2011.12.23. 11:29:30

És miért megy a mantra, hogy Magyarország mennyire fontos az Uniónak? Miért?

Q-in-Law 2011.12.23. 11:29:37

@ketroot: lehet, hogy nyamvadék szóvivők valójában

ketroot 2011.12.23. 11:34:06

"1 guriga budipapír 1 millió Ft lesz, akkor ma érdemes budipapírba fektetni a vagyont. Egy év múlva egy tekercs többet fog érni mint ma a húszezreses címlet. A sok szegény ember majd csak törölgetheti a fenekét a papírpénzzel..."

:D

ketroot 2011.12.23. 11:36:37

"amióta a fidesz kormányon van, gazdasági zuhanást vízionálnak a balliber agitpropkommandók, oszt zuhanás meg sehol

igaz, keményen megsarcolt a kormány komoly pénzügyi köröket, jobb meggyőződése ellenére az "élre állva" ebben az ügyben

közben meg az amerikai hitelminősítők szívatják az eurozónát hiperszonikus sebességgel bombázva szét bármiféle védőernyőt...
közben meg az eu úgy tesz, mintha az usa a nagy barátunk volna, holott épp most fűrészeli a torku(n)kat...

jobb híján az eu bürokraták rajtunk vezetik le a frusztrációikat, amit a mentőakcióik hangsebességnél gyorsabb összeomlásai miatt éreznek..."

ááábazdmeg...

ketroot 2011.12.23. 11:39:12

Ja és már Török Gábor is komcsi, jobb ha tudjátok!

Sandman (Karakum) (törölt) 2011.12.23. 11:40:48

@zero: nézzétek már meg Enrico avatarját! Nem tűnik fel, hogy fideszdroidot parodizál? És Vidékivel ellentétben nem csinálja rosszul :D

2011.12.23. 11:43:07

@ketroot: Róbert Bácsi gyufával szerezte a vagyonát. A háború kezdetekor minden pénzéért gyufát vett.

Vidéki 2011.12.23. 11:59:40

@Viktus:

Írod: " Varga László KDNP-s képviselő, református lelkész, egykori püspökhelyettes az aktatáskájával fejbe vágta az összeláncolva ülő Vágó Gábor LMP-s képviselőt, miközben átlépett rajta..

Ha a hír úgy igaz, ahogyan leírtad, az ügynek két tanulsága van:

1. A lelkész úr megfeledkezett arról a parancsolatról, hogy

„Ha megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel”.

Nem volt nála kenyér, csak aktatáska. Ez nem elegendő ok a parancsolat megszegésére.

2. Az összeláncolva ülő Vágó Gábor LMP-s képviselő úr megfeledkezett arról,hogy választási programjukban azt ígérték, hogy a parlamentben racionálisan fognak viselkedni, ellenérveket is megfontolva.

Ehelyett bohóckodnak, hülyéskednek, komolytalankodnak, mintha éretlen kamaszok lennének.

Ettől lehet más a politika?

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.12.23. 12:01:59

@Enrico72:
Átvitt értelem az apád fasza ahonnan előmásztál. Egyik tetves bibókollégista sem dolgozott még egy napot se a tyúkszaros élete során.
Mehetsz vissza térdelni az orbánc lábai elé, hátha valami értelmesebbet ad a szádba. Pöcsfej.

umad? 2011.12.23. 12:10:29

Elvitték Fletót, lol.

kifordított nagyanyó 2011.12.23. 12:16:43

Zero ez a komment:@Enrico72: is mehetne a trolltartóba.

2011.12.23. 12:17:27

@umad?: Remélem magánzárkába teszik. Különben még megagitálja szegény LMP-seket, mire kiengedik őket... ;-)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.12.23. 12:23:14

Azért én nagyon megnézném azt a választ hogy VALÓBAN az áll-e benne amit a felé felállított imazsámolynak elregélt...Mondjuk hogy már csak a Fidesz Zsebtévéhez szaladgál tényleg mutat valamit...
Azért nem kicsit örülök most annak az ausztriai bankszámláknak ahová a család kilapátolt mindent a dédi karikagyűrűjén kívül...

öregember a kocsmából 2011.12.23. 12:24:24

@Valahol Máshol: Neves ki de hol írtam én olyant hogy azt várom hogy ők regulázák meg viktort?Én azt akartam mondani hogy az EU sem más mint a mi országgyűlésünk.Fenyegetőzik de mégse tesz semmit.És ezzel nem azt akarom írni hogy az ö dolguk lenne ez hanem ahogy írod is nekünk kéne ezt lerendezni de a magyar ehhez túl gyáva úgy tűnik.A 2006 és turbómagyar felvetésre csak annyit hogy most hiányolod azt ami ott volt és kérded hol vannak ezek,szerintem rég rá kellet volna jönni főleg a mostani időkbe hogy akik akkor ott voltak azok nem lehetek mások mint a ma kormányzó párt emberei illetve pár ember akik azt látták hogy hopp egy kis balhé ott a helyem.Őket szépen felhasználta mind a 2 oldal és most inkább kussolnak nehogy újra megvezessék őket.Amíg akkor volt a viktor aki mögé felsorakoztak addig ma senki sincs aki mögé oda lehetne állni és ez itt az igazi gond.

Amikor Áprilisba a rendvédelmesek elkezdtek tüntetni és a tűzoltók már ott álltak a parlament bejáratánál szó szerint,ott volt az utolsó lehetőség de ők se ismerték fel hogy micsoda Ász van a kezükbe és mikor megálltak különböző mondvacsinált okokból ott szált el minden.

kifordított nagyanyó 2011.12.23. 12:31:42

@Enrico72: Szarnak a fejünkre,és mivel egyébként is válság van így különösen leszarnak minket ebből a szempontból.Meg persze ugrálunk és nagy a pofánk.

Ironfist 2011.12.23. 12:35:20

@Vidéki:
El sem kell olvasnom mit írsz, úgy is lehet tudni, hogy HAZUDSZ VIDÉKI, HAZUDSZ!

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.12.23. 12:35:49

@Seduxen:
Szerintem vidéki írta zászlóné bizottságban felolvasott szövegét is. Kb. annyi értelem volt abban is, mint amit most idehányt.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2011.12.23. 12:40:30

@öregember a kocsmából: Bocsánat, talán erősen fogalmaztam, ezért elnézést kérek, hamari voltam.

Abban egyetértek, hogy csak egy nagyobb összefogás segíthet, mert annak semmi értelme, hogy nyolcféle szervezet tüntet, akikből kettőt ellehetetlenítenek, kettővel meg külön leül tárgyalni a Viktor és ezzel megbélyegzi őket.

Valódi egységes tömeget megmozgató népakarat hiányában csak tátott szájjal várjuk, hogy namajd milyen kemények leszünk a 2014-es ikszelésnél, ami biztosan nem a kiutat jelenti a gödörből, hisz húsz éve benyeljük, hogy majd a szavazás változást hoz. Az ikszeket mindig csak a lapátra tesszük a gödörből, mert sajnos létra nincs.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2011.12.23. 12:58:37

@Őrült kutya (KaraKum):
Frank Drebin-be több ész szorult mint enrico-ba.

Vidéki 2011.12.23. 13:12:15

@Ironfist:

"Ezt már mondta, mondjon mást!"

Ironfist 2011.12.23. 13:58:09

@Vidéki:
HAZUDSZ!! NE HAZUDJ TE MOSLÉK FIDESZES (=HAZUG!)!! HAZUDSZ!

bandika gazdája 2011.12.23. 14:17:44

@Ironfist: Gazdag szókincsed van ócsém! Mi leszel, ha nagy leszel?

Vidéki 2011.12.23. 14:49:31

@Seduxen:

Te szeszes italokkal szeded be a Seduxent?

Attól vagy mindig részeg?

Ironfist 2011.12.23. 15:03:52

@bandika gazdája:
Most mit szólsz be? Bántottalak én téged egy szóval is? Vagy az a bajod, hogy sulykolom mindenkibe, hogy Vidéki egy fideszes(=hazug)? Magyarázd már el ezt az előbbi faszkodásodat, mert tényleg nem értem, most mi bajod...

Béla Bácsi 2011.12.23. 15:49:34

@Vidéki: Az a baj, hogy kevesen vagyunk és sok lúd disznót győz. A legfontosabb a megalapozatlan prekoncepció (hogy Zorbán gyilkos, tolvaj, haramia, az IMF meg kedves, modern, európai és haladó) amihez aztán minden hírt hozzáfacsarnak.
Rettegnek a bankok szabadságáért. A sajtó szabadságáért. A magyar nép szabadságáért még egykük sem rettegett.
Most minden kis bűzölgő görény itt fingadozik, mert azt hiszik, elérkezett a várva-várt momentum: most már csak egy végső lökés kell, és Zorbán belátja, hogy monnyonle és a demokratikus erők átvehetik a hatalmat, tejjel-mézzel folyó Kánaánt biztosítva itt minden világhírű filmrendezőnek, filozófusnak, fővárosi "izélőnek", akik majd a megszerzett sápból megengedik a magyar legényeknek, hogy egy-két forintért kibokszolják a cipőjüket, a magyar lányoknak meg, hogy le...ják a f...kéjüket.
Egyébként is, Zorbánnak már 14(!) hónapja volt, hogy Magyarországból a világ legjobb gazdaságát létrehozza (Furcsányék minden lehetőséget készen tálaltak elé), de az istenadta konok barma nem képes hallgatni a szóra! Azt is elkúrták, hogy nem azonnal Furcsányt tették meg fő-fő tanácsadónak és Szarházy Attilát meg főalkiskirály miniszternek, aki az IMF-fel majd megegyezett volna. Eredj már velük!

Horizont 2011.12.23. 15:57:47

@umad?:
Úgy érzem már nincs is mit mondanom a szakadék szélére kormányzott országról, annyi minden történt ezalatt a pár óra alatt is.Innen alulnézetből csak annyit mondhatok, hogy ha rájuk szavaztam ha nem (utóbbi amúgy) akkor is elvárom, sőt követelem a hatalmon lévőktől, hogy ne hazardírozzanak, ne egy réteget szolgáljanak ki, tudjam, hogy mit miért tesznek, és esküjük szerint SZOLGÁLJANAK! Súlyos ítélet a hazaárulás, és nem is szoktam ezzel dobálózni, mert én még így is most is szeretem a hazámat (mínusz politikusok). Aki cserben hagyja hazáját és a benne élő embereket országvezetőként az hazaáruló az én szememben. A szakadék szélére löktek minket, csak idő kérdése mikor zuhanunk. Remélem ha már zuhannunk kell lesz annyi időnk, hogy a sok szemét férget is magunkkal rántsuk! Sovány vigasz .......tudom.

Viktus 2011.12.23. 16:09:34

@Vidéki:

Ahm már értem mi a módszered ehhez az agysorvadásos állapothoz.

kormányzó 2011.12.23. 18:29:20

@Vidéki:
Dögölj meg te pártkönyves geci,legalább anyádnak legyen szép karácsonya.

Horizont 2011.12.23. 19:02:58

@kormányzó:
Ilyen beírással csak megerősíted benne azt az érzést, hogy különbnek érezze magát tőlünk. Kár.
Az édesanyákat meg talán hagyjuk ki ebből.

Vidéki 2011.12.23. 19:20:22

@kormányzó:

Nem bírod elviselni a valóságot te aljas szadista állat.

2011.12.23. 19:34:32

Juhuhú! Megmondtam 2010 áprilisban az itt viháncoló béna kis fidesznyikeknek, hogy lesz itt még "orbántakaroggy", és tessék! Istenem, bár a lottószámokat tudnám ilyen biztosan... pusztujjviktor! megbuktál! Mehetsz gyurcsány haverod után a süllyesztőbe!

Ironfist 2011.12.23. 19:52:25

@Vidéki:
Szerintem meg téged nem bír már elviselni, te fideszes(=hazug)! Meg is tudom érteni, hiszen HAZUG VAGY!

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.23. 19:55:43

@Vidéki: inkább arra hányj ide valami elbaszott idézetet te fidióta narancstálib, amit belinkeltem (google). vagy agricola, vagy hol milyen nicknéven futtatnak a gazdáid. veled ellentétben én nem vagyok szenvedélybeteg, de ha valaha az is lennék, inkább az alkoholos-üveg tartalmát szopogatnám el, és nem azt, amit te (=vityád farkát). remélem hamarosan a szaftját is beléd csepegteti (ha már értelmet nem sikerült), és akkor lesz igazán kellemes a karácsonyod.

ja, te erre már nem fogsz "válaszolni", hiszen lejárt a szolgálat a minisztériumban :DDD

Vidéki 2011.12.23. 20:16:02

@Seduxen:

Írod: " én nem vagyok szenvedélybeteg, " mégis perverz agyad "szopogatásról" fantáziál.

Ez normális? Vagy a meleg büszkeség nálad a norma?

Seduxen (már NEM dr.) 2011.12.23. 20:44:58

@Vidéki: bruhahaha te nyomorult, én az alkoholos-üveg tartalmának "elszopogatásáról" fantáziáltam. a gazdád bránerének szopogatása esetedben viszont egészen kézzelfogható agricola, elég az itteni tevékenységedet figyelemmel kísérni.

remélem gazdád megfelelően honorálja a mai túlórádat te narancstálib fidióta, te :DDD

@Ironfist: lehet, hogy ezt már csak hobbiból teszi. annyira beleélte már magát a fizetett szerepébe, hogy a szerencsétlen fidióta narancstálib feje már ingyen, és bérmentve is hányja ki magából a sok faszságot. igazi mintapéldánya ő a NER-nek. meggyőződéses narancstálib fidióta.

emlékeztetőül:

írjuk be a gugliba az alábbit:

A szintén tízmilliós Svédországban megelégszenek kb. 300 önkormányzattal

majd röhögjük szakadtra magunkat az eredményen. a narancstálib fidióta prototípusának "önálló véleménye" látható a találatok között :DD

Ironfist 2011.12.23. 20:53:08

@Seduxen:
Az a vicc, hogy a lehető legkülönbözőbb témákban van ugyanez beírva. Tényleg ennyire ostobák ezek a fideszesek(=hazugok)?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.23. 21:08:10

@Seduxen: Jó, neked könnyű.Ott van Gunter haverod,aki elmondja,hogy mit kell írni.:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.12.23. 21:47:00

@Seduxen: Tudod ugyanúgy segít,mint apád gyerekkorodban az öltözésnél mikor az alsógatyádat vetted fel: Nem úgy kisfiam sárga előlre,barna hátra.:))

kormányzó 2011.12.24. 05:31:01

@Horizont: Bocs a késésért!

Szerintem,mérföldekkel jobbat kívántam a kedves Mamának,mint amit az én anyám kap tőlük.

Gondolom úgy érzed sokkal jobb,értelmesebb,humanistább,stb. vagy a nevezettnél.Jól érzed.Ugyan ez volt a véleményük százezreknek a munkatáborokban.Így gondolták nagyon sok ezren,miközben lelkük távozott a gázkamrák szellőzőjén keresztül.Nekik is igazuk volt,és mire mentek vele?
A magát "elit"-nek nevező bagázs nem más,mint hazaárulók bűnszövetkezete.Aki ezeket támogatja,dögöljön meg.
Talán újdonságot mondok,épül a magyar fasizmus.(és ezt, nem én találtam ki!Csak látom.)
Úgy ítélem meg,javaslatom a nevezett további életének alakulására,teljes mértékben összhangban van Ártunk és Qrmányunk cselekvéseinek folyamával.Azt meg pláne gondolom,mélyen humanista, a közösség számára kifejezetten előnyös óhajnak adtam hangot.
Persze fogalmazhatnék czizelláltabban,de lusta vagyok.
Boldog ünnepet kívánok Önnek és nb. családjának!

u.i.
Természetesen, Vidéki kedves mamájának is!

Horizont 2011.12.24. 09:02:54

Azt kívánom mindenkinek (annak is akinek nem ünnep a karácsony) pihenjen meg egy kicsit, legyen a családja körében, zárja ki a külvilágot erre a három napra legalább, ne gondoljon búra, bánatra, hanem örüljön az élet annak a részére ami jó, hogy van akiket szerethetünk és vannak akik minket szeretnek. Ez a legfontosabb. Békés szép ünnepet:)

süti beállítások módosítása