Skip to content


       Szűrés lista

A folyamatszabályozás áttekintve, az ügy lezárva

A tegnapi MTVA-közleménnyel lezárult a "Lomniczi-ügy":
"Az MTVA a hírműsorban bekövetkezett hibával kapcsolatban a vizsgálatot lefolytatta. A megfelelő személyi konzekvenciák megtörténtek. A folyamatszabályozást áttekintette, és garanciális elemek állnak rendelkezésre, hogy hasonló hiányosságok ne fordulhassanak elő. Az MTVA legfontosabbnak a nézők korrekt és pártatlan tájékoztatására törekszik, ezért politikai felvetésekkel nem kíván foglalkozni, az ügyet lezártnak tekinti. - MTVA Kommunikációs Igazgatóság"

A Médiatanács is lezárta az "ügyet":
"A „Cohn-Bendit-ügy” és a „Lomnici-ügy” által felvetett kérdések nem tartoznak a médiaszabályozás hatálya alá. A szabályozás ugyanis nem avatkozik bele a műsorszerkesztés folyamatába, ezekben kérdésében a hatóságnak nincs hatásköre, és nem dönthet. (...) Jelen esetben a kiegyensúlyozott tájékoztatás szabályának megsértéséről sincs szó, mivel az nem vonatkozik az ehhez hasonló esetekre, hanem az egyes, vitás közéleti kérdésekkel kapcsolatos többféle vélemény közzétételét követeli meg a hírműsoroktól."

Hogy mi is történhetett az MTV-ben, arra itt van két verzió, mindenki döntse el magában, melyiknek hisz:

1.
Belénessy Csaba, az MTI vezérigazgatója, az MTVA belső vizsgálatának jegyzőkönyve szerint:
"Belénessy a kuratórium előtt nevezte meg Hegedűs Istvánt, a Hírcentrum Duna TV-ért felelős helyettes vezetőjét, aki kiadta azt utasítást arra, hogy négy személy szerepeljen az anyagban. "Lehet, hogy furcsa, hogy megmondja a főszerkesztőhelyettes, kik szerepeljenek az anyagban, de a hírműsorok azok így működnek. A riporter és a vágó azt az utasítást, hogy ez a négy személy szerepeljen és Lomnici ne szerepeljen ebben az anyagban, ezt úgy értelmezte, hogy ne is látsszon, és ezzel a brutális módon, mert másképp nem tudták megoldani, kitakarta a képből. A Duna TV híradójának felelős szerkesztője nem vette észre a kitakarást, és így adta tovább az anyagot az m1 Híradójának. Adás után rögtön érthető módon jelentkezett, telefonált Lomnici Zoltán, és nem az történt, hogy meghamisították az Archívumot, hanem elnézést kértek tőle, és vele egyetértésben a Hirado.hu-ra már a letölthető változatát tették föl, a korrigált változatot. Ennyi a történet."

2. Riporter, aki az anyagot készítette, megírta a történtet a Médiatanácsnak. A történetből egy profi szerkesztőség és egy családias, remek kollektíva képe rajzolódik ki:



Címkék: mtv abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr304042614

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Újabb kormányszóvivői közleményre várva 2012.02.01. 19:11:58

 Kedden a kormányszóvivő vendége volt az ATV-nek. A műsor második felében Kálmán Olga két dologról faggatta Giró-Szászt. Az egyik az IMF feltételekkel kapcsolatosan a bírói nyugdíjkorhatár megállapítása volt. A szóvivő hablatyolt ezt-azt, a kérdés...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2012.02.01. 10:44:44

Most ez nem értem miért olyan nagy kunszt, vagy hírértékű.

Amióta van híradó, van aki megmondja, mi legyen benne és mi nem, ki szerepeljen benne, és ki nem.

Az meg hogy embereket hurcolnak meg, aláznak meg, semmisítenek meg, taposnak el a lehető leggusztustalanabb módon?

Ez is természetes felénk.....nem is értem, hogy mi alapon, és egyáltalán hol élnek, akik ezt a posztot olvasva elkezdenek felháborodni, meg csodálkozni....

Secnir 2012.02.01. 10:48:25

" Adás után rögtön érthető módon jelentkezett, telefonált Lomnici Zoltán, és nem az történt, hogy meghamisították az Archívumot, hanem elnézést kértek tőle, és vele egyetértésben a Hirado.hu-ra már a letölthető változatát tették föl, a korrigált változatot."

ööö...
...én (mega zinternett) nem így emlékszem.
index.hu/kultur/media/2011/12/06/bunozokent_kezeltek_lomnicit_a_hiradoban/
részlet:
"Egy olvasó figyelmeztette szerkesztőségünket [...] Lomnici Zoltán az Indexnek az üggyel kapcsolatban azt nyilatkozta, hogy „rengeteg telefont és e-mailt kaptam emiatt."

Médiatanácsnak üzenném:
"Jelen esetben a kiegyensúlyozott tájékoztatás szabályának megsértéséről sincs szó,"
persze.
szeretnék érdeklődni, a határozat linkjén lévő facebook dobozkában feltettem négy kérdést. egyrészt szeretnék érdeklődni, mik volnának a válaszok, másrészt miért tiltották le a facebookos kommentelési lehetőséget? :-) Sőt, mi több, a facebookon sem találom azóta a bejegyzésemet...
ha már folyik a kiegyensúlyozott tájékoztatási lehetőség, ugyebár...

jozicsenko 2012.02.01. 10:49:50

@anti_troll: a [személyesadat] nevű fickó hivatalosan nem főnöke, de a valódi főnöke nem fog a [személyesadat]-nak ellentmondani - kb mint DonCorleone, aki visszautasíthatatlan ajánlatokat tud tenni...

IdomitottFoka 2012.02.01. 10:53:03

Ez sajnos a korpa közé keveredés tipikus esete.

Zuzu Petals 2012.02.01. 11:09:52

hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/1/24/kozteve_kadarizmus_elo_gabor_WOPRF4

Élő Gábor kapott sikítófrászt, a temetés Mádl Ferencé volt, van még más személyes adat is?

Nyuggervadász 2012.02.01. 11:10:00

@TaTa86.:
Mármint kik a posztkomcsik? Az MTV, a DunaTv, vagy a Médiatanács?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.02.01. 11:15:54

@Dr. Nyuggervadász dr.: Szerintem hamarabb végzünk, ha azt kezdjük sorolni ki nem az...

csak_csendben2 2012.02.01. 11:22:43

Valaki le tudná írni, hogy Lomniczi miért ekkora szálka egyesek szemében, hogy ki kell retusálni?

Ironfist 2012.02.01. 11:29:38

Valaki azt deriválhatná le, hogy miért lett ebből ekkora ügy, ha egyszer Lomniczitől bocsánatot kértek, ő meg azt mondta, semmi probléma?

Zuzu Petals 2012.02.01. 11:32:23

@csak_csendben2: "Mint egyik forrásunk fogalmazott, „pontosan nem tudjuk, hogy miért, de valószínűleg nem politikai okokból, hanem személyes bosszú állhat a háttérben. Ebben az esetben nem a riportot készítő vágónak, hanem a vezetőségnek kellene vállalnia a felelősséget, de erre alig van esély".

Információink szerint a magánbosszú hátterében egy korábbi pozícióharc áll Lomnici és egy főbírójelölt között. Utóbbi közeli kapcsolatban áll az MTI Hírcentrum egyik munkatársával. Úgy tudjuk, hogy ennek ellenére a vágót és a napi felelős szerkesztőt vonhatják felelősségre az ügyben."

Zuzu Petals 2012.02.01. 11:37:12

@Ironfist: Baszki, nem látod?! Egy vmi faszfej utálja Lomnicit, mint a szart, amiért az sikeresebb és okosabb nála. Erre a haveroknál elintézi, hogy Lomnici még csak meg se jelenjen a híradásokban. Szerintem az, hogy egy személyes sérelem/bosszú ilyen hatással lehet a 77 Mrd HUF-ból finanszírozott "közmédia" működésére, az igenis nagy cucc. Engem személy szerint kurvára felbasz az, hogy ha kérik, akkor "törlünk" egy embert. Ez a legdurvább kommunista időkben volt csak így. Sajnos, hogy még ott tartunk...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.02.01. 11:37:48

Problem tavaris?
Lomniczi él és virul, Trockij meg a hasonlók anno rosszabbul jártak...

Ironfist 2012.02.01. 11:43:34

@Zuzu Petals:
Ja. Aztán bocsánatot kértek tőle, ő meg elfogadta a bocsánatkérést. Miért kell ezután még foglalkozni vele?

Secnir 2012.02.01. 11:44:20

@Ironfist:
ööö...
...azért, mert egyrészt az ügy hamarabb kezdődött, mintsem Lomnici reagálhatott volna, másrészt az ELV a fontos már, nem pedig a személyek.

medvemellszobra 2012.02.01. 11:49:26

Itt Ázsia peremén ez mindig is így ment és kész. Ez a gyakorlat megszűnni nem fog, csak enyhíteni lehet, ha a társadalmi nyilvánossággal kontrolláljuk valamelyest. Ez az alapja valami társadalmi, polgári tudatosságnak és öntudatnak, nem szabad feladni azért a szélmalomharcot.
Az is megszokott, hogy itt a sajtó 80%-ban szakmaiatlan bértollnokság. Persze máshol sem fenékig tejfel, az állami tévé a világon sehol sem dolgozik igazából az állam ellen. Mondjuk az is igaz, hogy míg mondjuk Európában azért létezik független, vagy nagyrészt független sajtó, nálunk egyáltalán nem. És az európai lapok jobbára arról vitatkoznak, hogy az ég sötétkék-e, avagy világoskék, nálunk Ázsiában viszont arról, hogy piros-e, vagy zöld, közös nevező nincs, aki mást mond az meg áruló és kussoljon.
(Hozzátenném Ironfisthez is csatlakozva, hogy úgy tudom én is, Lomniczinak no para az egész ügy - valaki javítson ki, ha tévedek. Mondjuk az efféle blogos "kontroll" igazából nem róla szól, hanem rólunk, akik a médiát fogyasztjuk.)

ps: A jelenlegi kormányzat ráadásul tudhatóan dínóKISZ-esekből áll, és MSZMP-szauruszokból nagyrészt. Ezt tapasztalták / tanulták rég, ez van. (És ezzel nem állítottam, hogy az ellenzék is különb lenne.) Lásd a médiatörvényt és a Médiahatóságot: Aczél elvtársat megszégyenítő módon ügyesebb, trükkösebb, mint a Három T rendszere.

Zuzu Petals 2012.02.01. 11:50:00

@dr.dr. Secnir doktor: Köszönöm, köszönöm.

@Ironfist: Az, hogy Lomnici nem akarja magát idegesíteni valami faszfej miatt, az egy dolog. Nem ma kezdődött el az ügy, jó ideje nem kívánt személy ő, valószínűleg a fasza tele van.
De ha szerinted lehet 77 Mrd-ot adni egy olyan társaságnak, aki így végzi a munkáját, hát jó, akkor biztos én vagyok a hülye.

medvemellszobra 2012.02.01. 11:51:44

"Mondjuk az efféle blogos "kontroll" igazából nem róla szól, hanem rólunk, akik a médiát fogyasztjuk." ---> mármint a MI kontrollunk, és nem a Médiahatóság kontrollja. :)

Kutchek (törölt) 2012.02.01. 12:17:47

@Ironfist: Olyan ez mint a frissen festett aluljáró. Addig nincs ond míg az első hülye el nem kezd firkálni, de utána már az egész tiszta graffiti.

Ha az egyik hülye kiretusálhat valakit, mert nem szereti, akkor előbb utóbb lesznek követői is. Izléstől függően előbb Gyurcsányt, vagy Hagyót /bocsi, ő már most is így van, más okból:)/, valakinek a Pest megyei rfk. szóvivője lesz nem szimpi, valakinek majd Zacher Gábor bassza a csőrét.

A végén már a Dallasból Jockey-t is kisatírozzák. Vagy a kdnp-sek a jó csajokat tiltják majd le!

medvemellszobra 2012.02.01. 12:32:56

@Zuzu Petals: Jogos, ott a pont.
Ha valamelyik kereskedelmi TV csinálna ilyet, még az sem lenne etikus, az is gáz lenne nagyon. De hogy mindezt adófizetői pénzeken az állami köztévé csinálja, az már bicskanyitogató.
Ha Kovács13 miniszterelnök úrnak, Gipsz Jakab államtitkár úrnak, vagy a kormányközeli cégvezető Bélának nem szimpi valaki ezért, vagy azért, akkor kéretik nem az én adómból fenntartott TV-ben retusálgatni.
A maffiozó surmó bunkó Berlusconinak is volt annyi esze, hogy a saját kereskedelmi csatornájával mókolt, és nem a zemberek zállami tévéjével.

Zuzu Petals 2012.02.01. 13:03:58

@abschattung: Én ilyenkor mindig azt számolgatom, hogy meddig kellene egy átlagos embernek dolgozni, hogy egy-egy geciséget megfinanszírozzon. A teljes fizudnak 49-51%-át nyúlja az állam a béredből (munkáltatói fiszem-faszommal együtt).
Vegyük, azt az egyszerű esetet, hogy vki re 200ezret szán a munkáltatója => fele elmegy, marad 100, abból 27% ÁFA mindenen figyel: ebben az esetben a 200000- ből egy ember befizet az államnak 127000 Forintot.
77 Mrd osztva 127000*12 (egy évre) = 50525!
Ennyi ember dolgozik egy egész évig ennek a szutyok brigádnak a fenntartásáért. fasza!

(adatok innen: fenteslent.blog.hu/2012/01/29/az_adospiral_vege)

Zuzu Petals 2012.02.01. 13:05:27

vajon most megjelenik, amit az imént írtam, vagy írjam újra?...

Scala 2012.02.01. 13:09:57

@Zuzu Petals: Sejtettem,hogy a Mádl temetés! De melyik KE ment karonfogva a Lomnicivel? Solyómról tudom elképzelni...

Most egy nagyon naív és ostoba kérdés köv., linket is szívesen veszek: miért kell gyűlölni a Lomnici Zoltánt /ott, most, nekikm illetve értelemszerűen (nekünk)/?

Scala 2012.02.01. 13:22:38

@csak_csendben2: Most látom te is kérdezed. Jogos! :-)

Zuzu Petals 2012.02.01. 13:24:55

@Scala: Szerintem is Sólyom volt.

Korábban linkeltem egy Index-cikk részletét, de itt az egész: index.hu/kultur/media/2011/12/06/bunozokent_kezeltek_lomnicit_a_hiradoban/
Ennél többet sehol sem olvastam. Szóval valószínűleg nem politikai hanem személyes indokok állnak a dolog mögött, ami pedig még durvább, mert így nem is értem a dolgot. Annyira kicsinyes, még egy emós tini társaságban is gáz lenne egy "nehogy rajta legyen Józsi, mert utálom a pofáját" eset, de a Híradóban? Szánalom. Csak én erre nem akarok fizetni. Mert ennyi pénzből gatyába rázhatnának pár dolgot.

Scala 2012.02.01. 13:34:46

@Zuzu Petals: Köszönöm! :-)
Teljesen egyetértek, megdöbbentő ez a szervilis dedó ami dívik az országban. Más, nem média munkahelyen is tapasztaltam, úgy tűnik nekem fikarcnyit sem fejlődik a magyarországi emberanyag. Felfelé nyal, lefelé tapos, kicsinyes, pletykás és agyatlanul (!) szervilis.
És még csodálkozunk, hogy a minket képviselő kormányzat ennyire gyatra... :-(
Persze akinek nem tetszik, lehet innen elmenni. Tudom.

Vidéki 2012.02.01. 13:52:09

1. „Megmondja a főszerkesztőhelyettes, kik szerepeljenek az anyagban, de a hírműsorok azok így működnek.”

Akik a háttérben homályosan látszanak, de nem beszélnek, azok nem szerepelnek.

2. „A riporter és a vágó azt az utasítást, hogy ez a négy személy szerepeljen és Lomnici ne szerepeljen ebben az anyagban, ezt úgy értelmezte, hogy ne is látsszon, és ezzel a brutális módon, mert másképp nem tudták megoldani, kitakarta a képből.”

A riporter és a vágó és a vágó hülyének tettették magukat és a háttérben a homályban ácsorgó, nem szereplő Lomnicit kitakarták, nyilván a szarkeverés átlátszó szándékával.

Azt akarták partizán akciójukkal bizonyítani ország-világ előtt, hogy Magyarországon tombol a diktatúra és sárba tiporják a sajtószabadságot.

„Cui prodest?” Kinek áll ez érdekében?

Azoknak, akik régen Moszkvába mentek áskálódni, árulkodni és segítséget kérni.
A „testvéri tankokat” is onnan hívták be, azért, hogy beültesse őket a hatalomba (a nyakunkra)

Most Brüsszeltől, meg Washingtontól várják el ugyanezt.

S.O.A. 2012.02.01. 13:55:36

@Vidéki: ó, hogy az a valóságtól elszakadt drogos kényszerképzetekkel megáldott éjsötét retkes troll mindenségit, ma is idetaláltál?

„Cui prodest?” Kinek áll ez érdekében? - ezt majd mondogasd hangosan, mikor végra rád adják a zubbonyt, elmebeteg...

Secnir 2012.02.01. 13:57:28

@Vidéki:
na, megjött az ügyeletes hülyegyerek:

„A riporter és a vágó azt az utasítást, hogy ez a négy személy szerepeljen és Lomnici ne szerepeljen ebben az anyagban, ezt úgy értelmezte, hogy ne is látsszon, és ezzel a brutális módon, mert másképp nem tudták megoldani, kitakarta a képből.”"

na, ezt a Belénessi mondta. gyanítom, ő nem volt jelen. És nem tudom, Belénessi honnan tudja azt, hogy a riporter és a vágó hogyan értelmezte azt, ami nincs. ?

Secnir 2012.02.01. 13:58:44

@Vidéki:
ja, a szöveged 2/3-a (mindig ide lukadunk ki) meg színtiszta demagógia és terelés. Füst és tükrök.

Vidéki 2012.02.01. 13:59:56

Ekkora félreértést a riportertől és a vágótól mégy akkor sem lehetne elfogadni, ha először tették volna be a lábukat a TV-be.

Ilyenkor hozzáértő emberektől érdeklődniük kellett volna még arról is, hogy ha kimennek pisilni a WC-re, hogyan kell kigombolni a sliccüket.

A riporter és a vágó tudtommal nem ilyen emberek voltak, ezért az ítélőképesség minimumát joggal el lehetett volna várni tőlük.

Ezért a szarkeverés szándéka részükről teljesen nyilvánvaló.

S.O.A. 2012.02.01. 14:01:43

@Vidéki: "Azoknak, akik régen Moszkvába mentek áskálódni, árulkodni és segítséget kérni.
A „testvéri tankokat” is onnan hívták be, azért, hogy beültesse őket a hatalomba (a nyakunkra)

Most Brüsszeltől, meg Washingtontól várják el ugyanezt. "

Ezek szerint a riporter meg a vágó behívták '56-ban a szovjet tankokat, most pedig Belgium és Usa szárazföldi haderejét akarja mozgósítani egy éhségsztrájkkal, hiszen csakis ennek a két országnak a tankjai tudnak vezető pozícióba juttatni embereket a közmédiában. Értem

Nővérke, vegye el tőle a billenytűzetet és adja be neki a gyógyszert! Köszönöm!

efhábé 2012.02.01. 14:02:11

"Az MTVA legfontosabbnak a nézők korrekt és pártatlan tájékoztatására törekszik,"

KOMMUNIKÁCIÓS Igazgatóság.

Köszönöm, több kérdésem nincs is...

Szolgálati Füldugó 2012.02.01. 14:14:38

Ebben az a végtelenül fájdalmas, hogy újságíró Magyarországon csak nyomokban lelhető fel.
Ha egy orvosnak azt az utasítást adná a felettese, hogy kövessen el eutanáziát a konkurrens főorvos menyén, vajon végrehajtaná az utasítást?
Az újságíró etika mint olyan hogyan fér össze azzal a végtelen, undorító és ostoba gyávasággal, ami a tévé hírszerkesztőségében található?
A szakszervezeti vezetőjük ott éhségsztrájkol a ház előtt, ők meg lapítanak, holott élő adásban, fő műsoridőben testületileg odaállhatnának a kamera elé, és belemondhatnák, mi történik. Egy valamennyire is emberformájú országban ezt tennék, és utána, ha elbocsátanák is őket, nem lenne ember, aki elfogadná a felkérést, hogy a helyükre álljon.
Gyáva népnek nincs hazája.

Vidéki 2012.02.01. 14:15:55

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]:

A Daily Telegraph szerint figyelemreméltó tettet hajtottak végre az eurokraták:
Nekik köszönhetően népszerűbb lett a magyar kormány.

Daniel Hannan, a brit konzervatív párt európai parlamenti képviselője a brit konzervatív napilap honlapján emlékeztet: korábbi írásaiban már bírálta Orbán Viktort autoriter intézkedései miatt. ám „az az őrjöngő hangnem, amellyel támadást intéztek ellene, csupán azt a hatást váltotta ki, hogy kritikusai fölé emelkedett.”

Amint az EP-ben figyeltem őt, udvarias és békülékeny modorával, az üresen fecsegő provokációval szembesülve, szimpátiám egyre inkább az ő oldalára állt.

Közölte Daniel Hannan, aki szerint nem szabad feledni, hogy a gazdasági válság még jóval a görög mentőcsomag előtt vette kezdetét, a Gyurcsány Ferenc vezette kormánynak ugyanis Brüsszelben kellett kuncsorognia
Cikke végén kifejti: éppen azok az európai parlamenti képviselők vonyítanak Magyarország miatt, akik támogatták a többpárti demokrácia felfüggesztését Olaszországban és Görögországban

Az EP ülésen kiderült például. hogy Verhovstad holland liberális képviselő „üresen fecsegő provokációjához” a muníciót Konrád Györgytől szerezte be.

Az őrjöngéshez a muníciót a kitakarásos történet szarkeverői is szolgáltatják.

A vad, alaptalan, gátlástalan, rágalmazó propaganda nem veszélytelen a megcélzottak, áldozatnak kiszemeltek számára.

Napjaink balliberális propagandistái csaknem 70 évvel a fasizmus leverése után, mindenütt fasisztákat, újnyilasokat, nácikat, antiszemitákat stb. látnak és láttatnak.

Motivációik semmivel sem tisztábbak, semmivel sem különbek, mint a salemi boszorkánypereket kiváltó hisztérikus lánycsapaté, akik élvezték, hogy elképesztő állításaikat, vádjaikat, látomásaikat a bíró komolyan veszi és felhasználták arra, hogy megfélemlítsék, terrorizálják, kiiktassák a közösségből a nekik nem tetsző egyedeket.

Ezeknek az alakoknak látomásai egy tőről fakadnak a „Salemi boszorkányok” történetében a hisztériázó rosszakaratú fiatal lányok látomásaival, akik látták a Sátánt és látták azokat, akikkel a Sátán cimborált.

A látomások az áldozatul kiszemeltek számára nem voltak veszélytelenek, mert hülyék akkor is voltak, akiket meggyőztek a hisztériázó, rosszindulatú lánykák látomásai.

. A „Salemi boszorkányok” történetében a bíró csaknem 20 embert ítélt halálra hisztériázó rosszakaratú fiatal lányok látomásai alapján, akik egyre inkább vérszemet kapva megfélemlítették a közösséget. (A perek 19 ember felakasztásával, egy agyonzúzásával, és sokak bebörtönzésével zárultak.)

Ezek az alakok semmivel sem különbek a Salemi boszorkányperek kitervelőinél.

Ironfist 2012.02.01. 14:16:13

Nemáááá, megint szexuális szivességet tesztek Vidékinek. Írkálja a baromságokat, ti meg válaszolgattok rá, őneki ettől feláll. Az egészet azért csinálja, hogy legyen mire kicsapnia, ti meg maximálisan partnerei vagytok ebben. Én amint rájöttem, hogy ezt csinálja, letiltottam. A trollnak az a legnagyobb bosszúság, ha nem foglalkoznak vele, mert arra csak gerjed, ha jól leoltja valaki.

Ironfist 2012.02.01. 14:24:40

@Zuzu Petals:
"De ha szerinted lehet 77 Mrd-ot adni egy olyan társaságnak, aki így végzi a munkáját, hát jó, akkor biztos én vagyok a hülye."

Nem mondtam ilyet. Csak, hogy Lomniczi ügy kb nem is létezik, a "sértett" ugyanis magasról szarik az egészre.

Secnir 2012.02.01. 14:28:22

@Vidéki:
ez most hogy jön ide csöpparcú?

Vidéki 2012.02.01. 14:28:35

@Ironfist:
Ennyi érvre tellett ragyogónak képzelt intellektusodból?

Te ne az agyadra, hanem a vasöklödre támaszkodj.

Inkább hadonássz az öklöddel, mint irkálj.

A jóakaratú embereknek jót tennél, ha téveszméidet otthon a WC magányában ismételgetnéd.

Vidéki 2012.02.01. 14:32:02

@dr.dr. Secnir doktor:

Olvasd el, ha nem fáraszt az olvasás.

Egy duplán doktortól el lehetne várni, hogy megértse azt amit leírtam , vagyis

"Az őrjöngéshez a muníciót a kitakarásos történet szarkeverői is szolgáltatják."

Ironfist 2012.02.01. 14:37:40

@dr.dr. Secnir doktor:
Te egy értelmes ember vagy, ne reagálj már Vidékinek! Tényleg nem látod, hogy ettől ő csak jobban elélvez? :D

ketroot 2012.02.01. 14:40:49

Nagy spíler lehet ez a Személyes Adat. Legközelebb rá fogok szavazni.

Libero 2012.02.01. 14:42:22

@Vidéki: Múltkori hozzászólásom átdolgozott és bővített kiadása következik: Te mekkora f@szarcú tapló vagy, Vidéki.

PS: Húzd ki a fejed kedvenceid seggéből, mindjárt több oxigénhez jut az agyad, és végre elkezdhetsz gondolkodni.

Köszönöm a figyelmet.

Secnir 2012.02.01. 14:44:30

@Libero:
na, egy értelmes válasz.

Scala 2012.02.01. 14:50:55

@Ironfist: A trollnak és a bolondoknak, igen. Egyetértek.
Bár a Salemi boszorkányokról szóló rész érdekes volt! :-)

Zuzu Petals 2012.02.01. 15:05:17

@Vidéki: Hmmm... Érdekfeszítő eszmefuttatás, de a témához csak nyomokban kapcsolódik szerintem, az a nyom is elég erőltetett.
Komolyan kérdezem: szerinted, a KÖZmédiának szabad lenne bármikor kiretusálni egy embert? És ha elfogadom azt, amit írsz, szerinted az normális, hogy egy ember (vágóval együtt 2) így oda tud baszni szerkesztőknek, igazgatóknak, egyáltalán a magyar sajtószabadság állítólagos hitelének, mert senki nem ellenőrzi a munkáját? Komolyan kérdezem.
Mert ha az van, amit írtál, akkor is van probléma ezzel az egész brigáddal, mert országos adóKon ellenőrizetlen riportokat adnak akkor, amikor akarnak. Ez legalább akkora gond, mint az alaphelyzet. Főleg, hogy ha ez az NMHH-t nem zavarja.

szmoker (Homo Trollicus) 2012.02.01. 15:15:45

@IdomitottFoka: Szo szerint ezt akartam irni.

Amugy meg oskommancs Lomnicinek is szakadt volna anyjaba a feje, mindenkinek jobb lett volna.
Szoval nem csoda hogy Szemelyes Adat ur gyuloli.
Azt az embert (humanoid eletformat) gyulolni kell, mert megszolgalt ra.

Secnir 2012.02.01. 15:16:30

@Zuzu Petals:
gyors eszmefuttatás Vidéki et. szerint (tudom, az ilyen kérdéseken vidéki nem rágódik, mert ahhoz gondolkodni kell)
-miért takarják ki Lakatos Rámbót a felvételen?
-mert vannak személyiségi jogai.
-miért takarják ki Lomnicit?
-mert nincsenek személyiségi jogai.

ööö...

Borenbukk 2012.02.01. 15:18:09

@Ironfist: A Lomniczi ugy nem azert ugy, mert Lomnizci, hanem mert rendszer szintu hiba. Ha valaki, akinek a kozteveben szava van, puszta utalatboles pitianersegbol eltuntethet valakit a kepernyorol, akkor ott k. nagy gond van.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.01. 15:28:12

@Vidéki: "Amint az EP-ben figyeltem őt, udvarias és békülékeny modorával..." :DDDDDDDD

Orbán Viktor?! Kiment sunnyogni Brüsszelbe, eljátszotta a mártírt, aki nem is érti, hogy "őtet mért bánccsák", őneki ezek a törvénymódosítások nem jelentős ügyek, a vele egyívásúak meg persze rákontráznak, hogy nahát, micsoda agresszív, provokáló vircsaft ez, aki egy ilyen kompromisszumkész embert támadtak . Jaaa, úgy én is tudok baromi békülékeny lenni, hogy előtte felmutatom a középső ujjamat a diszkóban egy benga nagy kidobónak meg ráadásként lekeverek neki egy tockost, és amikor a kiabálásra odacsődül a tömeg, és úgy kell a faszit lerángatniuk a vérző-félájult testemről, akkor előadom, hogy ez a vadbarom hogy megvert engem, és könyörgök neki, hogy hagyja már abba. Ócska és régi trükk, de úgy tűnik, vannak még, akik beszopják...

Orbán ott téved, hogy a "felvezetés" is a médián keresztül, ország és világ füle hallatára történt, tehát ha csak a nyilatkozatait, tévés szerepléseit veszem neki meg a "hozzá közel állóknak", akkor is baromi átlátszó ez a szájhősködést követő lapítás. Abban viszont igaza van, és erre építi ezt az egész produkciót, hogy az emberek 90%-ának ilyen ügyekben elsődleges információszűrési metódusa a politikai meggyőződés:
- Ami elhangzik, összecseng a választott pártom / a meggyőződésemet képviselő érdekeivel, elképzeléseivel? IGAZSÁG!
- Minden más infó, érkezzen bárhonnan: HAZUGSÁG!

Ez, a félelemre építő egybites gondolkodás bizony tényleg a manipuláció egyik legjobb táptalaja. Orbán erről biztosan sokat tudna mesélni, úgyhogy az ő védelmében felhozni a salemi boszorkányper eseményeit minimum önveszélyes húzásnak tűnik:).

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.01. 15:45:06

@Vidéki:

"Cui prodest?”
Akkor ezek szerint a 2006-os események, A Beszéd kiszivárogtatásától a tévészékházas buliig és a festményen is megörökített, rendőrős-szűzlányledöfetős-szemkilövetős összeterelésig mind-mind Fidesz-megrendelésre történtek? Merthogy ugye az MSZP-nek meg Gyurcsánynak aztán tutira nem állt érdekében, hogy a lejáratódásuk okán három és fél évre gyakorlatilag megbénuljon a parlamenti munka, és minden javaslatuk, legyen az bármilyen is, automatikusan azt a reakciót váltsa ki, "Ez egy szar, ezt nem lehet megcsinálni, és egyébként is, ti szemeket lövettek ki!".

A "kinek érdeke?" mellé érdemes egy másik kérdést is feltenni: "mi a valószínűbb?", "mi a hihetőbb?":
- a riportot félhülye kretének csinálták, akik összevissza csinálnak mindent;
- a riportot rebellis mártírok csinálták, akik a köztévét és azon keresztül a kormányzatot akarták lejáratni;
- a riportot a megélhetésüket féltő emberek csinálták, akik próbálták lehetőség szerint megoldani azt, amit a főnökük megparancsolt;

Vidéki 2012.02.01. 15:51:24

@Zuzu Petals:

Írod. „És ha elfogadom azt, amit írsz, szerinted az normális, hogy egy ember (vágóval együtt 2) így oda tud baszni szerkesztőknek, igazgatóknak, egyáltalán a magyar sajtószabadság állítólagos hitelének, mert senki nem ellenőrzi a munkáját?”

A valószínűség számítás elméletéből tudható, hogy egyidejűleg bekövetkező események valószínűségei összeszorzódnak.

Annak a valószínűsége, hogy egy riporter egyszer csak meghülyüljön, kicsi.

Annak a valószínűsége, hogy egy vágó ugyanakkor és egyszer csak meghülyüljön, szintén kicsi.

Tehát két kis valószínűségű esemény egyidejű bekövetkezésének valószínűsége nagyon kis szám lesz. Lehet mondani, hogy a bekövetkezés nagyon valószínűtlen.

Az a valószínű, hogy szándékos provokáció (szarkeverés) esete forog fenn, bizonyítandó, hogy a magyarországi állítólagos diktatúra a sajtószabadságot lábbal tiporja.

Ha a szarkeverőket valaki ellenőrzi, azt is a sajtószabadság lábbal tiprásaként tolmácsolták volna.

Ironfist 2012.02.01. 15:51:39

Feladom. Ha nem fogjátok fel, hogy Vidéki magasról szarik arra, mit mondtok, csak az a lényeg, hogy mondjatok neki valamit, és ő ezt élvezi, akkor idegeskedjetek csak rajta.

Secnir 2012.02.01. 16:07:07

@Vidéki:
"Az a valószínű, hogy szándékos provokáció (szarkeverés) esete forog fenn, bizonyítandó, hogy a magyarországi állítólagos diktatúra a sajtószabadságot lábbal tiporja."

errrr....
..igen. Persze. a mai világban két rabszolga, aki minden hónapban figyeli, hogy mikor basszák ki, mert csunyán nézett a szomszéd irodistalányra, akit kúrogat a főnök, akkor ketten öszeültek a WC-ben és kidolgoztak egy sátáni tervet, miszerint egy ügyes trükkel balhét csinálnak, majd rákenik a mit sem sejtő főnökre, úgy, hogy közben kirúgatják a szakszervezeti vezetőt is! És semmi bajuk nem fog származni belőle, sőt még fizetésemelést is kapnak meg céges autót.

te szimplán hülye vagy.a

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.01. 16:14:35

@Ironfist: Aki komolyan veszi, annak úgy kell:). Játszani, akinek erre van igénye, éppen lehet vele, még ha kb. annyira hasznos is, mint egy jojó, egy boxzsák vagy ha a delikvens malmozna az ujjával. Vidékivel "beszélgetni" persze, hogy olyan, mintha az ember a falat püfölné: a feszültséget levezeti, viszont nem fáj annyira... mint egy szopás, ami nem annyira jó... Vidéki a virtuális szexipari munkás troll... Hát akkor miért irigyelje tőle bárki is, hogy erre neki feláll:)? Csak azt tudom mondani, hogy fene a gusztusát:)...

Zuzu Petals 2012.02.01. 16:18:45

@Vidéki: Nem, a főnök MINDIG felelősséggel tartozik a beosztottjaiért.
De feltételezzük, hogy elfogadom, hogy ilyen kis valószínűség mellett egyszerre "hülyült meg" riportkészítő és a vágó. A következő kérdésem az, hogy ez hogyan történhetett meg:

"Egy olvasó figyelmeztette szerkesztőségünket arra a megdöbbentő esetre, hogy a Duna TV szombati esti 6 órás és az MTV 19:30-as Híradójában Lomnici Zoltánt, a Legfelsőbb Bíróság egykori elnökét kitakarták arról a felvételről, ahol Tőkés László nyilatkozik."
(index.hu/kultur/media/2011/12/06/bunozokent_kezeltek_lomnicit_a_hiradoban/)

3,5 óra telt el a két időpont között. Addig senki nem vette észre az MTVA-nál, hogy két komcsibérenc őrült alávág a rendszernek? És ne írd azt, hogy senki, mert azzal azt igazolod, hogy ez az egész banda egy kanyi fillért nem érdemel, és a vezetőket egytől-egyig meneszteni kell, mivel bármi megtörténhet, fél nap, mire rájönnek a nézői bejelentésekből. Ha ez így működik, akkor bárki olyan pánikhangulatot idézhet elő az országban csupán azzal, hogy lefizet egy vágót+riportert, hogy halomra ölik egymást az emberek... pl.

Zuzu Petals 2012.02.01. 16:21:26

@Ironfist: Én pl. kíváncsi vagyok, hogy az elméje mire képes. Szituációs játék. Hátha meg is győz. Egyébként is, szerintem sokkal jobb lenne nekem, ha úgy tudnék gondolkodni, mint ő.

Emmett Brown 2012.02.01. 16:26:34

@Ironfist: nem Lomniczi személye miatt van ügy, hanem a hírszerkesztési folyamat miatt.
@Vidéki: ha már valószínűségek: annak valóban nagyon kicsi a valószínűsége, hogy mindketten meghülyülnek, de a meghülyülés és a provokáció együttes valószínűsége nem fedi le a teljes eseményteret.
Nézzük tovább a valószínűségeket: hamár az ország túlnyomó többsége a Fideszt támogatja, akkor annak valószínűsége, hogy mind a vágó mind a riporter nem támogatja a Fideszt, ÉS emellett még a vesztét is kívánja, rendkívül alacsony. Tehát ezt a verziót is kilőhetjük.
Sajnos egy valószínű forgatókönyv van csak, az hogy ez az egész felsőbb utasításra történt. a logika is ezt támogatja, hiszen Occam borotvájának az elve miatt az egyszerűbb megoldások gyakran a jó megoldások. Ebben az esetben az az egyszerű megoldás, hogy csak egy ember döntötte el, hogy így legyen, hiszen két ember együttműködése (ráadásul mi az esélye, hogy mindketten nemfideszesek?), sokkal valószínűtlenebb és komplikáltabb mint egy ember döntése.

Scala 2012.02.01. 16:44:33

@Dr. Borenbukk: Így igaz. És a ténymegállapítás is ül: nagyon-nagy gond van! Majd ránkomlik jól nyáron, ha szép szóval nem sikerült kikászálódni... Na de ott van a blog mottójában is: de kishazánkat mi így szeretjük

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.01. 17:04:00

@Ironfist: Komolyabbra fordítva egy kicsit a szót: Dr. Sencirrel és Emett Brownnal értek egyet. Számomra Vidéki véleménye, írásai teljesen elképzelhető részei a lehetséges véleményhalmaznak. Időnként olyan vagyok, mint a világ leghiszékenyebb embere címre pályázó Pandacsöki Boborján, aki azt is elhiszi, ha kell, hogy este csigalépcsőn megy le a Nap:).

Hogy ebből a véleményhalmazból melyiket tekintem a sajátomnak, hitetőnek és valószínűnek, melyiket alapozzák meg legjobban a tapasztalataim, az elveim, és (igen, Vidéki erre is lecsaphat) a várakozásaim és az elképzeléseim, az már egy teljesen más dolog. Önmagában még meg is nyugtat, hogy vannak olyan emberek, mint Vidéki. Egyszerűen azért, mert amíg azt látom, hogy azt a fajta véleményt, amit ő képvisel, csak terelésre, homályos és önismétlő irodalmi és történelmi utalásokra, és leginkább bizonyos lehetőségek totális kizárására tudja építeni (ld. a mostani esetnél vizsgált KÉT eshetőségét), addig az nekem egy megalapozatlan hablaty, és ezzel inkább cáfolja, mint igazolja azt, amiről meg akarna győzni. Amíg az ő oldalán csak a Titanic-szindróma van, vagyis az, hogy azért nem vizsgálja például azt a lehetőséget, hogy esetleg tényleg vezetői utasításra történt a Híradó manipulációja vagy hogy Orbán mégis egy gyáva szájhős, mert szerinte az egyszerűen nem történhetett meg, addig nem érzem veszélyben a véleményem jobb megalapozottságát.

Az már jobban zavar, hogy erre a fanatizmusra politikát lehet építeni, azzal választást lehet nyerni, úgyhogy igen, én is úgy gonodolom, hogy boldogabb lennék, ha úgy tudnék gondolkodni, mint Vidéki:).

Vidéki 2012.02.01. 18:05:41

@Zuzu Petals:

Szigorú vagy a főnökökkel szemben, bár egy német közmondás szerint:

"A bizalom jó dolog, de az ellenőrzés még jobb".

Az ellenőrzés is ellazulhat olykor.

Olvasd el Szolzsenyicin: Aranyketrec című művét.

Ott aztán volt ellenőrzés, mégsem sikerült feltalálni "A sohasem nedvesedő puskaport".

2012.02.01. 18:16:45

AZ ELLENÁLLÁS HASZTALAN!!!! CSAK A FIDESZ! AZ ELLENÁLLÁS HASZTALAN!!!!

hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/2/1/Demokrata_nem_Schmitt_lopott_hanem_a_Hvghu_HJTLPX

ketroot 2012.02.01. 19:04:23

@Belpo:

most ezt érdemben nem is kommentálom, mert nem lenne szalonképes. és természetesen a sok faszfej meg rá is bólint.

Mitzimackó 2012.02.01. 19:36:54

vegyétek már észre, hogy itt nem lomnicziról és egy kitakarásról van szó, hanem arról, hogy a közszolgálati tévé HAMISÍTOTT, de most ügyetlenül, és secperc alatt lebukott. vajon hány hírt hamisítottak már meg úgy, hogy nem vettük észre, és éppen mons milyen eseménynek vagy ténynek a kedvükre manipulált formájával etetik az országot?

Horizont 2012.02.01. 19:43:02

@Mitzimackó:
Észrevettük:) Még annál is súlyosabb mint amit gondolunk. Ugyanis a kitakarás személyes ellenszenv miatt történt!!! Nem mintha politikai okból megbocsájtható lenne!
A köztévében közpénzből egy senki semmi ember eldöntheti, hogy egy másik ember nem szerepelhet (legfeljebb zsákkal a fején) egy olyan híradásban ahol részese az eseménynek!
Szomorú az egész, és az meg tragédia, hogy van aki úgy gondolja ebben semmi nincs:((((

Zuzu Petals 2012.02.01. 19:50:39

@Vidéki: Az MTV Hjradó szerkesztése igenis felelősség, kell ellenőrzés. Ne bagatellizáld el, kérlek. Egy kicsit tedd félre a pártszimpátiát, és ismerd el, akárhogy is történt ezt a dolgot nem lett volna szabad így kezelni, mert valakik óriásit hibáztak. Az pedig senkit nem menthet fel a bűn alól, hogy más is elrontott valamit.
Tudod, ha azért jársz ide, hogy meggyőzz másokat, akkor jobb lenne ha bizonyos hibákat elismernél. Mert lehet védeni a gazdaságpolitikát, az oktatáspolitikást stb., azokról még nincsen jelenleg biztos infó, mert pl. a valószínűségelmélet alapján ezek a döntések még bejöhetnek. De a tény, hogy itt valaki kurva nagyot hibázott, és nem volt megfelelő felelősségre vonás sem az MTVA sem az NMHH oldaláról.

Szabad Gábor 2012.02.01. 20:04:06

Ne szólj Klubrádió, nem fáj fejem!

Bihari Ernő2012. január 31. 12:54

16 forintos darabáron vették meg a Klubrádió 10 év alatt felépített hallgatói táborát.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1559_ne_szolj_klubradio_nem_faj_fejem

Mitzimackó 2012.02.01. 20:26:30

@Horizont: tökmindegy, miért, HAMISÍTÁS, és emiatt pornós mariskáéknak százmilliókra kellett volna büntetni az mtva-t, merthogy egy cég az egész, vagyis a buzifejű filipke magyarázkodhatott volna... de ilyen itt nyilván nem történhet meg, olyan leosztást csinált ez a hamiskártyás banda. istenkém, ha arra gondolok, hogy az usa hajdani elnökei milyen alkotmányt és ahhoz milyen kiegészítéseket írtak, hogy a hatalommal való visszaélésnek még a lehetőségét is kizárják, nálunk meg, itt gyeviben, egy őrült és tettestársai garázdálkodnak 2/3-os parlamenti töbséggel az 1/3 szavazat birtokában!

Horizont 2012.02.01. 20:32:43

@Mitzimackó:
Hamisítás persze, következmények nélkül. A 2/3 is súlyos, de én visszaemlékszem az előző Orbán éra alatti dolgokra, és akkor még a 2/3 közelébe se voltak és mégis miket megmertek engedni maguknak! A helyzet több mint súlyos!

dr. Aullah 2012.02.01. 22:14:57

@Belpo: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.02.02. 00:00:42

Aranyos is ez... Sztalin elvtárs is büszke lenne ezekre e csicskákra! :)
Ráadásul megnyugtatok mindenkit, ezek tovább fognak szemtelenedni és egyre cinikusabb, pökhendibb szánalmakat fognak kiböfögni a kis kocka fejükből.
Éljen a Párt! Csak a Fidesz! Előre a Mélynövésű Vezényló Csillagunk után... Szép is ez...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.02.02. 00:05:27

@Belpo: :))
Az ellenállás hasztalan, bár itt állnak ezek a narancskomcsik is, fas.talan...
Illetve töketlen... egy csürhe ez is, a lopás az bezzeg megy, ezeknek is!
Genetika, vagy mi a rosseb??? :O)

Kis ember 2012.02.02. 06:08:43

Ha Vidéki bértollnok, akkor kezdem belátni, hogy tényleg voltak olyan elvetemült agyamentek, akik olyan forgatókönyveket találtak ki a koncepciós perekben, mint hogy ürgebőrbe varrt fémdobozokban dobálta a jelentéseket a kormány egyik minisztere az ellenséges békaembereknek.
Ha meg tényleg hiszi, amit mond, akkor meg belátom, hogy voltak olyan ostobák, akik ezt anno el is hitték.

Nekem pl. nem gyanús a vágó. De gyanús kell legyen, mert az a gyanús, ami nem gyanús.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.02. 07:26:43

ezt az Élő Gabit azért nem ártana miskárolni, aztán amikor eléri a 2 mázsát, nyissz, pörzsöl, mos, aztán irány a húskampó. a pecsenyéjét frissiben feltálalni a fővezírnek, hadd örüljön.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.02. 07:31:54

ja az meg a másik, hogy lihegték ezek a nyomorultak, hogy annyira fontos ez a médiakutyaszartörvény, hogy akár még alkotmányos szintre is méltó lenne.

ehhez képest:
-nem jó semmire. most, amikor működhetne, hatálya nincsen.
-a reklám még mindig üvölt, Annamaris, hogy az esperes úr kapna a faszára.

most akkor mi a jó gecinek van ez az Annamaris-féle brigadéros brigád, ha egyszer homokozóból kikapart kutyaszart nem ér?

drága feleim, lássátok szemtükkel: aki ezeket védeni merészeli, az vagy aberrált idióta, vagy pedig közülük való. és mondá az Úr, válaszd el a konkolyt a búzától.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.02. 07:39:08

@Vidéki: Agrárkóla, az esperes úr kapjon a faszára!

Viktus 2012.02.02. 08:33:33

Maga Lázár János büszkélkedett 2007 augusztusában, hogy az egy évvel korábban kibocsátott kötvényből származó pénzt befektették, amiből a kamat- és árfolyamkülönbségen több mint egymilliárd forint bevétele származott a városnak. A carry trade még évekig folytatódott: az Állami Számvevőszék (ÁSZ) 2009-es jelentése szerint a város közgyűlése 2007 júliusában egyszeri alkalomra szóló, majd novemberben folyamatos megbízást adott a polgármesternek, hogy származékos devizaműveleteket végezzen a kötvénykibocsátásból még rendelkezésre álló összeggel.

index.hu/gazdasag/magyar/2012/02/02/vasarhely_evekig_tozsdezett_a_kotvenypenzzel/

Ejha mik vannak ... spekuláns is volt ez a Jani.

Emmett Brown 2012.02.02. 08:51:35

@Viktus: valakinek gyengítenie is kell a nemzetközi karvalytőkét! ha Jani nem kezdi el akkor a harcot, akkor ki tudja, ma mennyire lennének elszemtelenedve :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.02.02. 09:01:10

@Belpo: Amikor azt hiszed nincs lejjebb mindig akad ebben az országban valaki aki a bányászbéka segge alá ás másfél méterrel és még büszkén hirdeti is...:/

Borenbukk 2012.02.02. 09:26:08

@Mitzimackó: Ez meg csak nem is hamisitas, hanem valami fogalmam sincs mi.

Vidéki 2012.02.02. 09:34:26

@Zuzu Petals:

A Jean viccek rámutatnak arra, hogy noha mindannyian a „homo sapiens” azaz a bölcs ember fajhoz tartozunk, mégis nemcsak a főnökök, hanem olykor a beosztottak is lehetnek hülyék .

A beosztottaknak egy ilyen díszpéldánya Jean, aki az utasításokat mindig csak félreérteni képes.

Példa:
Jean virágesővel fogadja a vendégeket.

Igen uram.

Később: Jean, miért jajonganak a vendégek?

Nem kaptam vágott virágot, csak cserepest.

Secnir 2012.02.02. 09:56:37

@Vidéki:
menteni a menthetetlent?
nem megy.

más: Szőcs Géza mit keres a Parlamentben? egy hajléktalan, nincstelen senki?
érdemes lenne utánajárni a nullás igazolásának (már amit benyújtott vagyonbevallás címén)

Emmett Brown 2012.02.02. 10:16:07

@Vidéki: szerinted tényleg csak az a két lehetőség létezik, hogy vagy valaki hülye volt és azért módosították a felvételt, vagy pedig aljas ártó szándékból, ennek teljes tudatában tették azt, amit?

Mert Jean-nal lehet példálózni, hogy ő a tehetségtelen beosztottak mintapéldánya, de nem lehetséges az, hogy ez az egész történet a hagyományos hierarchia szabályai szerint zajlott le? Azaz: a főnök kiadta az utasítást, a beosztottak pedig végrehajtották, azt amire utasították őket?

Biztos vagyok benne, hogy tisztában azzal, hogy mi volt Winston Smith munkája: ő azzal foglalkozott, hogy a hírekben/újságcikkekben a "jelenleg" nem kívánatos személyeket "nemszemélyekké" írta át, hogy fel sem merülhessen, hogy egy, a hatalomnak nemkívánatos ember akár csak említés szintjén is megjelenjen egy hivatalos hírben (történelemben).

Nem gondolod, hogy az MTV-s riporter és W. Smith óceániai lakos esete meglepően hasonlít egymáshoz?

Secnir 2012.02.02. 10:35:21

@Emmett Brown:
mennyémá'
vidékinek lövése sincs Winston Smithről...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.02. 10:43:17

@Emmett Brown:
Nem gondolja, mert akkor a puszta gondolattól kis álomvilága szilánkjaira hullna szét, megkérdőjeleződne az alaptétele arról, hogy Orbán Viktor és a Fidesz-kormány tagjai mindig igazat mondanak, mindig helyesen cselekszenek. Ez engem inkább Kevin Smith Dogmájára emlékeztet:)...

Ironfist 2012.02.02. 11:13:37

@Rufus78:
Kéne egy Matt Damon féle angyal, aki berongyol a fidesz pártgyűlésre, mindenkinek felsorolja a bűnét, majd ... a többi spoileres, akit érdekel, nézze meg a filmet. =)

lecsó kolbász (törölt) 2012.02.02. 11:43:46

@Ironfist: Vagy ötvözni a Macskafogó átalakító gépét a MIB vakupálcájával,
és egy teljes létszámos ülés napon villantani párat a patkó közepén.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.02.02. 11:58:22

@lecsó kolbász: Hogy mondjuk láthasd, ahogy egy amnéziás, mosolygó Lázár János szalaggal a hajában virágot szedjen a mezőn:)?! Nem vagy te egy kicsit perverz:)?

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.02.02. 12:04:29

"
A „Cohn-Bendit-ügy” és a „Lomnici-ügy” által felvetett kérdések nem tartoznak a médiaszabályozás hatálya alá. A szabályozás ugyanis nem avatkozik bele a műsorszerkesztés folyamatába, ezekben kérdésében a hatóságnak nincs hatásköre, és nem dönthet. (...) Jelen esetben a kiegyensúlyozott tájékoztatás szabályának megsértéséről sincs szó, mivel az nem vonatkozik az ehhez hasonló esetekre, hanem az egyes, vitás közéleti kérdésekkel kapcsolatos többféle vélemény közzétételét követeli meg a hírműsoroktól."

Nahát akkor a hírhamisítás ügyei nem tartoznak a médiaszabályozás hatáskörébe.
Ezt jó lesz megjegyezni.

A kiegyensúlyozott tájékoztatás még nem ilyen világos.

Melyek azok az - " egyes vitás közéleti kérdések " -, amiket megkövetelnek ?
Pontosítsunk.
Mert sok nem lehet.

Vidéki 2012.02.02. 12:13:21

@Emmett Brown:

Kérded: "Nem lehetséges az, hogy ez az egész történet a hagyományos hierarchia szabályai szerint zajlott le? Azaz: a főnök kiadta az utasítást, a beosztottak pedig végrehajtották, azt amire utasították őket?"

De lehetséges akkor, ha a főnökség is érdekelt Magyarország lejáratásásban, abban, hogy munícióval lássa el a Magyarországgal szemben őrjöngőket és az üresen fecsegő provokátorokat.

Ezt a verziót valószínűtlennek tartom, bár teszerinted: "A kapanyél is elsülhet":

lecsó kolbász (törölt) 2012.02.02. 12:19:33

@Rufus78: Kicsit?! :)
Lelki szemeim előtt már látom is, ahogy vonagabi kézen fogva andalog shifferbandival,
fleto és viki szerelmetes pillantások közepette merül el egymás karjaiban,
veresjani és matolcsyné férje gazdálkodj okosant játszik egy fa hűs árnyékában,
kókajani és tömjénzsóti vidám tréfálkozás közben szemüveget cserél,
sky és pityu váll-váll vetve fúrják-lapátolják tovább a 4-es 5-ös és 6-os metró alaggutait,
szanyikapitány és szegedicsanád virágokat és békejelet fest egy óvoda kerítésére....

Zuzu Petals 2012.02.02. 12:21:32

@Vidéki: Ja, hát én így nem tudok érdemi kommunikációt folytatni. De legalább tettem egy próbát. Kár, hogy Te csak terelsz, és nem válaszolsz kérdésekre.

Kandeláber 2012.02.02. 13:24:09

Ilyen retusálások Sztálin idején voltak divatosak. Úgy tűnik, a hírszerkesztőség főnöke az '50-es években szocializálódott, akkor tanulta a szakmát, és azóta sem változott egy csipetnyit sem.
Vajon az ő búcsúztatásán az utódja is kiretusáltat valakit,
mondjuk az érintett koporsóját/urnáját?

Vidéki 2012.02.02. 13:24:38

@Zuzu Petals:

Te és az "érdemi kommunikáció"?

Vidéki 2012.02.02. 13:35:23

@Kandeláber:

Az őrjöngők és az üresen fecsegő provokátorok célja a kitakarási üggyel kapcsolatban éppen az volt, hogy bizonyítsák téveszméjüket, miszerint Magyarországon ma ugyanolyan diktatúra működik, mint egykor a Sztálini Szovjetunióban. ahol a párt parancsára kiretusálták az archív képekből még azokat is, akik Lenin elvtárs legközelebbi harcostársaiként véghezvitték a Nagy Októberi Szocialista Forradalmat (1917. November hetedikén).

Zuzu Petals 2012.02.02. 13:59:19

@Vidéki: Most meg személyeskedsz, ennél azért többet vártam. Ezt még egy utolsó kommunikációs képzésen is elmondják szerintem, hogy a személyeskedés rendszerint düh miatt kerül elő, ami pedig többnyire a szorult helyzet miatt alakul ki. Nincs több kérdésem.
Nem baj, ha ilyen gyenge teljesítményt nyújtotok, legalább nem kell sokáig vitázni, max. még 2 évig.

Kandeláber 2012.02.02. 14:02:50

@Vidéki: Az "őrjöngők és provokátorok" - ha egyáltalán léteznek - szted a királyi TV berkein belül keresendők?
Mert akkor a szerencsétlen, utasítást végrehajtó beosztott sajtómunkás főnöke a provokátor.

Ironfist 2012.02.02. 14:12:49

@Zuzu Petals:
"Kár, hogy Te csak terelsz, és nem válaszolsz kérdésekre."

Mondtam, de nem hallgattál rám :D

"Ezt még egy utolsó kommunikációs képzésen is elmondják szerintem, hogy a személyeskedés rendszerint düh miatt kerül elő,"

Nem, a kommunikációs órákon a trollkodás nem kerül elő. A Vidékiféle senkik azért személyeskednek, hogy eltereljék a témát, és ha lehet felbosszantsák a másik felet.

Ironfist 2012.02.02. 14:17:02

@Kandeláber:
" Az "őrjöngők és provokátorok" - ha egyáltalán léteznek - szted a királyi TV berkein belül keresendők?"

Ez túl magas labda. 2006-ban a királyi tévé berkein pont, hogy kívül voltak az őrjöngők, a provokátorok pedig a balhé előtt gyorsan hazamentek a szószékről.

Kandeláber 2012.02.02. 14:28:10

@Ironfist: Nem csak őrjöngők voltak ott. Állítólag Sváby nagyon jól szórakozott azon, amikor Baló gépkocsiját felgyújtották.
Provokátor pedig annyi volt/van, mint égen a csillag.

Ironfist 2012.02.02. 14:44:44

@Kandeláber:
"Nem csak őrjöngők voltak ott."

A tévészékház ostrománál? Hát nem tudom, aki elpusztít, és felgyújt mindent, amit lát, majd utcakövet felszedve, meg hatalmas dorongokkal támad a rendőrségre, az igenis mind őrjöngő.

"Provokátor pedig annyi volt/van, mint égen a csillag."

Na igen, ott a fidesz teljes vezérkara az volt, meg azok, akik ráhúzták a rendőrséget a békésen gyülekezőkre. Nem mondom, hogy más nem volt, de ezek biztosan.

Zuzu Petals 2012.02.02. 14:49:56

@Ironfist: Velem rossz lóra tett, mert csak a nálam okosabb emberek tudnak felidegesíteni. Egyébként nem tudom, mit taníthatnak kommunikáció szakon, mert ilyen fasz szakra semmi pénzért soha nem járnék. Csak tippelek, hogy ez az ember honnan jöhet. Azt gyanítom, hogy summa cum laude végezte el a ZSKF valamely komoly szakát, ezért lett ő kiválasztva népokításra. Bár lehet, hogy nem végzett semmit, mint Lászlóné.

Vidéki 2012.02.02. 15:03:26

@Zuzu Petals:

A "királyi TV" szöveg is jellemző a balhitekben hívőkre és a tajtékzókra, akiknek "befonták életét vad kényszerképzetek.

Ironfist 2012.02.02. 15:03:40

@Zuzu Petals:
nekem volt kommunikáció órám, de ilyen egyféléves tölteléktantárgynak. Személyeskedés tényleg szóbakerült, és azt mondják, amit te is monddtál, hogy düh miatt van, de a trolllkodás fogalmát hivatalosan nem ismerik. Vidéki pedig egy troll, tehát nem azért személyeskedik, mert ő felidegesedik, hanem hogy ő idegesítsen mást.

Vidéki 2012.02.02. 15:06:12

@Zuzu Petals:

A "királyi TV" szöveg is jellemző a balhitekben hívőkre és a tajtékzó tévhiteikre, akiknek "befonták életét vad kényszerképzetek.

Zuzu Petals 2012.02.02. 15:24:27

@Ironfist: Eddig terelt, most elkezdett személyeskedni, mert nem volt más már. Szerintem fizetett ember, így tehát a munkájának kudarca miatt rágott be.

@Vidéki: Szerintem ezt nem nekem szántad. Amúgy a "királyi TV" kifejezés csak egy szinonima, így tehát alkalmazása leginkább azokra jellemző, akikben megvan az igény a választékos beszédre.

Kandeláber 2012.02.02. 15:40:13

@Ironfist: Ha nem érezted az iróniát, a te bajod. Azért "nem csak őrjöngők" voltak, mert pld. az említett Sváby nem őrjöngött, és Urbán Flóri is derűsen szemlélte az eseményeket.

Vidéki 2012.02.02. 17:23:13

@Zuzu Petals:

A rágalmazás az nálad csak egy "szinonima"!

Zuzu Petals 2012.02.02. 19:21:43

@Vidéki: www.google.hu/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=kir%C3%A1lyi+tv+site%3Awww.mno.hu#q=kir%C3%A1lyi+telev%C3%ADzi%C3%B3+site:www.mno.hu&hl=hu&tbo=1&prmd=imvns&tbas=0&source=lnt&sa=X&ei=7NEqT8vuOOKg4gTQnIyFDg&ved=0CBYQpwUoAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=798b5c972c61bd35&biw=1280&bih=695
találatok a "királyi televízió" kifejezésre a www.mno.hu portálon - mocskos egy rágalmazó banda, nemde?
Már rég beépült a köznyelve ez a megnevezés. De várj! Most olyat mondok, ami lehet sokkolni fog...
2012 van, rendszert próbáltunk váltani, és már több csatorna elérhető évtizedek óta.
Van, hogy a szavak/kifejezések jelentéstartalma változik. Pl. 1989-ben a FIDESZ mozaikszó egy fiatalokból álló, liberális rendszerváltó pártot jelentett, ma pedig egy posztkommunista középkorú brigádot takar, de egyes körökben szitokszó.

Ironfist 2012.02.02. 20:16:27

@Zuzu Petals:
"de egyes körökben szitokszó."

Minden, magára valamit is adó ember körében... :D

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.02. 21:20:43

@Vidéki: hinnye, tudod mikor volt a forradalom? a sztálinit azonban kis betűvel írjuk, kedves kissé fasszal töltött szájú nembarátom, bármennyire is szeretnéd az ellenkezőjét.

csak aztán
"ne ríjjá', Berija"

Vidéki 2012.02.02. 23:35:14

@Zuzu Petals:
"de egyes körökben szitokszó."

A perverz gyűlöletfröcsögők körében, a "véres vágyú varangyok hordájában".

Vidéki 2012.02.02. 23:37:21

@dr. Kusics Iván:

Értesz a nyelvészkedéshez.

Hogyan lettél doktor?

Az Ecseri úti ócskapiacon vetted?

Vidéki 2012.02.02. 23:39:25

@dr. Kusics Iván:

Altesti szöveged arra utal, hogy vonzódsz ehhez a testtájékhoz.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.03. 06:40:24

@Vidéki: igény, kartárs, szeretem a pinát. no és?

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.03. 06:44:13

@Vidéki: igen, két tojásgránát, egy nyelesgránát, egy gránátalma és egy tömb gránit szatyor-szomszédsággal. meg vettem neked egy csokor lefingott bokrot, csak neked, csak ma. egyébiránt fáj lenni? lennél inkább fájl, vagy filé. késő bánat, mi?

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.03. 06:46:34

@dr. Kusics Iván: igen. hogy a francba írtam igényt? látod Pepsicola, intellektuális fölényed gyermeteg hibákra sarkall, ki is néztem neked egy szép helyet a vitrinben, hogy mindég csodálhassalak imhol.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.03. 06:49:08

@Kandeláber: Flóri derűs, hisz kispadot kapott a zenbéegyben. igaz, csak a SZEVIÉP-Munkás izé Vasasnál, de a disztingválás nem erősség ott a székházostromlók veretes seregeiben, hogyisne.

Zuzu Petals 2012.02.03. 08:52:08

@Vidéki: Tudod, ez itt a legnagyobb baj, hogy Te alapból elutasítasz mindenkit, aki nem osztja a nézeteidet. Bár én is élek azzal a prekoncepcióval, hogy Te hülye vagy, mégis megadom a lehetőséget, hogy megoszd a nézeteidet. Te ezzel a lehetőséggel nem élsz, így igazolod az előzetesen kialakított képet magadról.
Mellesleg nekem a FIDESZ nem szitokszó. Nekem pusztán egy csapat hatalommániás, hozzánemértő (bár el tudom képzelni, hogy van értelem a cselekedetek mögött - ebben az esetben szociálisan érzéketlen), erkölcsileg nulla, de öntelt bugrist jelent a szó.

Vidéki 2012.02.03. 09:50:48

@dr. Kusics Iván:

Az a te nagy bajod, hogy nem mondta meg a mamád, akkor amikor még nevelhető lettél volna, hogy hogyan kell viselkedned normális emberek között.

Vidéki 2012.02.03. 10:12:06

Világosan látszik, miért volt 2002-ben élet-halál kérdése Gyurcsányék számára a választás megnyerése.
Ron Werber mocskos eszközei kellettek hozzá, hogy alig valamivel, de nyerjenek.

Ron Werber kellett hozzá, mert magukban akkor is hülyék voltak, már akkor is csak külső segítséggel tudtak megállni a lábukon ebben az országban, mint annyiszor a történelem során.

Ron Werber által kitanított vörösköddel elborított agyú propagandisták élet-halál harcként festik le a politikai pártok választási küzdelmét.

A "királyi TV" szöveg is jellemző a balhitekben hívőkre és a tajtékzókra, akiknek "befonták életét vad kényszerképzetek.”

Ha egy hangyányit képesek lennének gondolkodni, gondolkodóba ejthetné őket:

Ha a "királyi TV"-nek egy hipotetikus király parancsol, akkor mi értelme van egy olyan parancsnak, ami a hipotetikus királyt lejáratva, Sztálin generalisszimmuszhoz hasonlítja, aki kiretusáltatta az archív fotókból is Lenin elvtárs korábbi harcostársainak képeit, akiket aztán Sztálin elvtárs, Lenin elvtárs halála után meggyilkoltatott?

Ironfist 2012.02.03. 10:52:34

@Zuzu Petals:
"Mellesleg nekem a FIDESZ nem szitokszó. Nekem pusztán egy csapat hatalommániás, hozzánemértő (bár el tudom képzelni, hogy van értelem a cselekedetek mögött - ebben az esetben szociálisan érzéketlen), erkölcsileg nulla, de öntelt bugrist jelent a szó."

Ez eléggé pejoratívnak hangzik, tehát mégiscsak szitokszó.

Zuzu Petals 2012.02.03. 11:07:04

@Ironfist: Nem az, mert pl. ilyen formákban nem használom:
- "Láttam ma egy hajléktalant, aki maga alá fideszelt."
- "Matolcsy fideszelje meg az unortodox barátait, ne engem!"
- szellemi fogyatékkal élő emberre sose mondanám, hogy "szegény fideszes pára" - bár ebben a formában a "fid" adja magát mint fosztóképző
stb.

Ironfist 2012.02.03. 11:15:38

@Zuzu Petals:
Fideszelni = hazudni. És valami kapcsolat van a fideszes, és a szellemi fogyatékkal élő közt is. Nem mondom, hogy egyenlő, de a két halmaz csúnyán átfedi egymást.

Ironfist 2012.02.03. 11:17:04

@Ironfist:
És ez utóbbi azért nem teljesen egyenló, mert a szellemi fogyatékkal élők nem feltétlenül fideszesek mind. Ellenben aki fideszes.... tudod, nem minden rovar bogár, de minden bogár rovar. =)

Kandeláber 2012.02.03. 12:29:46

@Ironfist: Sztem minden parteigenosse (címkétől függetlenül) lelki sérült, leszámítva természetesen a karrieristákat, mert ők racionalitásból léptek belefele valamilyen pártocskába.

Kandeláber 2012.02.03. 12:31:51

@Ironfist: Sztem minden parteigenosse lelki sérült, leszámítva természetesen a karrieristákat, akik racionális megfontolásból léptek belefele valamely pártocskába.

Ironfist 2012.02.03. 13:06:14

@Kandeláber:
Ez igaz, viszont itt és most csak a fideszesekről volt szó.

Cateran 2012.02.03. 13:13:59

@Zuzu Petals:

A "francba" is szitokszo, sot meg a "fenebe is" csak enyhebb, mint a tobbi..ilyenforman a fidesz is lehet szitokszo, mint a hazug, gerinctelen ember szinonimaja (vagy majd idovel azza valik:D)

Zuzu Petals 2012.02.03. 13:14:44

@Ironfist: Majdnem jó...
A hazudozás napjainkban legelterjedtebb szinonimája a "politizálás".
A "fideszelés" a "politizálás" azon ága, amely szerint elsősorban elmúltnyolcév és karvalytőke. A "fideszelés" gyakori megjelenési formája a "gyurcsányozás" egyébként.
Ismert még a "szíjjártózás", amely egy megfelelően pozicionált "fideszelő" személy ánuszrózsájának széles nyelvcsapásokkal történő gondozását jelenti.
És ne feledkezzünk meg a "viktorozásról", ami pedig a kétségbeesett (jellemzően alacsony jövedelmű) emberek aljas megtévesztését jelenti.
Hogy szemléletes legyen, íme néhány példamondat:
2012. január 21-én 1 MILLIÓ ember vonult az utcára "fideszelni". A hidegben a busójárás mintájára a gonoszt próbálták kiűzni ("gyurcsányozás"-"gyurcsányűzés"). Voltak, akik azért békementek, mert "megviktorozták" őket, voltak akiket a "szíjjártózásra" való leküzdhetetlen hajlam motivált, és volt akinek az indoka ún. "állásféltés" volt.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.02.03. 20:05:05

@Vidéki: ó, te lennél a normális ember? biztos ne vizsgáljuk ezt ki?

komplikato 2012.02.07. 21:15:59

@Vidéki: Te most a rossz komcsi MaSZoP bűneivel próbálod bagatelizálni a rossz komcsi FIDESZ bűneit?
A Lomnici-ügy a jéghegy csúcsa, a vicc az, hogy a kétes értékű "éhség strike" közben és után rengetegszer bukott az MTVA hírhamisítás bűnébe bele, legyen szó az Operaházi meg sem történt balhéról (csóri riporter azóta a magyar internetes berkekben átvette az Iraki Tájékoztatási Miniszter helyét) még a kettétört olaszországi hajó ügyéig, meg azóta. De TE és "elvtársaid" még mindig azon pörögtök a Lomnici megérdemelte?

Ironfist 2012.02.08. 14:20:52

@Kompli:
Hmm, újabb ember, aki vidékit próbálja győzködni. Kompli, ez a kép neked szól:
i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/707/you-must-be-new-here-willy-wonka.jpg

süti beállítások módosítása