Skip to content


       Szűrés lista

Hihetetlen, de itt tartunk még 2013-ban is

Szokatlanul korán, már egy évvel előbb elkezdődött a 2014-es választási kampány, de sajnos a hangvételben semmi előrelépés nem történt.

Bajnaiék egy héttel ezelőtt előálltak egy faék-egyszerűségű képpel, ami azt ábrázolja, hogy Gordon idejében 265 forint volt egy euró, most meg 304, az összehasonlítás alatt pedig a nagybetűs felirat: "a többi csak duma". Vasárnap előrukkoltak ennek - gondolom a húsvét kedvéért aktualizált - tojásos verziójával, ami annyira röhejes, hogy azonnal mém lett belőle, különböző mutációi azóta ellepték az internetet.

tojás.jpg

Tehát Gordon, aki 2009-ben is szakértői, nempolitikus miniszterelnöknek lett beállítva, és most is változást hozó igazságosztóként promózza magát, csak nem bírta megállni, hogy a legegyszerűbb taktikához nyúljon, és a kádárjánosi reflexekre építő kampányba kezdjen. 1 darab tojás! Brutál!

A helyzetet súlyosbítja, hogy amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten is.

Porig lehetett volna alázni Bajnait a KSH-táblázattal, és a belőle készült MTI-fotóval, csak annyit kellett volna aláírnia a Fidesznek, hogy "Bajnai hazudik", oszt csókolom. Ugyanis 2009-ben nem 28, hanem 31 forintba került egy tojás.

tojás2.jpg

Na de minek az ész, az érvek, pláne együtt a kettő egy kampány kapcsán, mikor Magyarországon köztudottan a legtöbb embernek érzelmi kérdés a választás; ráadásul van egy bejáratott, a szavazótáborba kellően belesulykolt jollyjoker, ami mindig, mindennel kapcsolatban elegendő számukra?

Szóval a Fidelitas inkább ezzel a válasszal rukkolt ki:

fidelitas.jpg

Tehát bármennyire is hihetetlen, de itt tartunk 2013-ban is. Ennyit tudnak mondani.

Választási kampány = populizmus + hazugság + idiótaság. Mindenütt.

Címkék: kampány politika szánalmas fidelitas bajnai

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr705174079

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Semmi sem változik (?) 2013.03.27. 19:19:12

Kissé elmaradt mostanság a blogolás, de ennek nem csak lustaságom volt az oka, hanem egyszerűen nem találtam olyan témát, amiről kedvem lett volna írni. Van néhány általánosabb téma talonban, és úgy is volt, hogy a napokban írok az egyikről, de "hálist...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.27. 15:52:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2013.03.27. 08:58:16

Tojás milyen méretű? akciós? bolti? piaci? :P

7esbusz 2013.03.27. 09:05:03

Múltkor a VV pont azért ekézte Bajnait, mert nem elég "proli" a proliknak, túl értelmiségi.
Akkor most milyen legyen? Sajna a faék egyszerűségű nép csak ebből ért. (Az amelyik sorba áll, hogy aláírja a rezsicsökkentős kérdőívet)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 09:08:41

Kedves ellenzéki pártok!
Ezúton üzenem nektek -mert magatoktól még nem jöttetek rá, sajnos-, hogy populizmusban és hülyeségben teljesen felesleges versenyeznetek a Fidesszel! Nem tudtok, a rezsidémonnal felvértezve ebben verhetetlenek, és ha követitek őket abba a mélységbe, ahol ők most vannak, oda én speciel nem, max. állandó hányingerrel tudlak majd titeket!

Ez a plakát SZAR! Szar grafikailag, szar tipográfiailag, szar üzenetet közvetít, abszolút a kínosan szánalmas kategória, amivel egy magát komolynak, szakmainak mutató párt egyszerűen nem égetHETi magát! "A többi csak duma". Egy dolgot mutat tökéletesen: nem akartok kormányt váltani. Ezek szerint Bajnai sem. Köszi, hogy ezt már egy évvel a választások előtt nyilvánvalóvá tettétek számomra, így legalább az elkövetkezendő egy évben nem kell idegeskednem a későbbi balfaszságaitokon.

(deleted) (törölt) 2013.03.27. 09:11:38

gyökérség. de a gyökérségnek van annyi jogosultsága, hogy ha sokat hallod, akkor is befészkeli magát a tudatodba, ha nem tetszik. a 10 millió mindenhez értő szakértő országában ez különösen működik.

Roltii 2013.03.27. 09:12:26

fácsén láttam, hogy valaki megosztotta a tojásost, és ott volt, hogy bajnai oldaláról... nem akartam elhinni én se hogy itt tartunk... de asszem lesz ez még rosszabb is:(

Vittore. 2013.03.27. 09:12:42

Lol. Tegnap, vagy tegnapelőtt pont a tévét néztem és egy nyugdíjas néni nyilatkozott könnyes szemmel és felindultan, hogy milyen jól jön neki a rezsicsökkentés és mennyit számít az a pár ezer forint. Persze, jól jön mindenkinek, de ezzel a riporttal most jó pár nyugdíjast megerősítettek abban, milyen jó a kormányunk, mert olcsóbb lett az élet. És amíg ilyen szar jön a tévében és az ország 90%-a, aki életében nem látott mást, csak Blikket, tv2-t, RTL Klubot és magyartévét, gond nélkül megszavazza bármelyik populista, hozzá nem értő pártot. Legyen az FIDESZ, vagy MSZP akár.

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 09:14:27

Faék üzenetek, gügyögő kampány. Ez megy itt már évek óta. Sajnos az a helyzet, hogy először az ember azt gondolta, hogy a cinizmus felsőfoka, hogy a magyar politikusok a zembereket ELEVE ostoba véglényegnek tekintik.
Az a helyzet viszont, hogy a jó politikus biztosra megy, és nem megérzésekre. Márpedig mint Bajnai, mint Orbán jó politikus, abban az értelemben biztosan, hogy pontosan olyan üzeneteket fogalmaznak meg, amit a hallgató fél elvár. Ehhez pontos szociális kutatásokat, felméréseket, közvéleménykutatásokat rendelnek nagy pénzekért, hogy kiderítsék, mik azok az üzenetek, amik célba érnek. Namármost, ha Orbán vagy Bajnai elé letesznek egy számokkal alátámasztott kutatást, ami szerint nagy tömegű BIZTOS szavazat a több mint 3,5 millió végtelenül ostoba véglény szintjén álló állampolgártól várható, akkor bizony Orbán és Bajnai dafke nem fog a pár tízezer értelmiségihez barokkos körmondatokat írni, hanem ilyen kétbites tőmondatokban kezd el udvarolni a biztos szavazó felé.
Szóval: ez nem cinizmus és butaság, hanem nagyon is ésszerű politikai kommunikáció.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 09:18:41

@7esbusz:
Aki aláírja a rezsicsökkentési kérdőívet, azt van értelme megszólítani? Az azt fogja mondani, hogy a rezsivel havonta fizet 1500-zal kevesebbet, a tojáson spórol havonta max. 200 forintot, mérlegre teszi ezt a két összeget, és kiröhögi Bajnait. Aki aláírja a rezsis kédőívet, és nem párthűségből írja alá, arra kár az ellenzék pénze. Azt maximum egy 40%-os rezsicsökkentéssel lehetne eltéríteni... és akkor vissza is értünk "a 13. havi nyugdíjra 14. havival licitálunk" módszerig, amiben én egyszerűen nem vagyok hajlandó részt venni.

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 09:22:39

@Transylvanianmixedgrill:

Másik oldalról nézve: az adott politikai kommunikáció mindig tükrözi az adott szavazóképess lakosság átlagos szellemi színvonalát.
Igen barátaim, ez az ország pontosan ez a szellemi színvonal, nem több, nem kevesebb.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 09:23:48

@Transylvanianmixedgrill:
Lehetne egy politikai kommunikáció egyszerű és egyben ésszerű, de ne legyen már olyan, amit öt perc guglizással szét lehet fingatni, mint a fentit a KSH grafikonnal! Főleg nem kell egyszerűségében ocsmánynak is lennie! Tutira befordulok az autóval az árokba, ha az út mellett meglátom ezt a narancs-lila hányást óriásplakáton!
Ennél egy első éves médiaszakosnak jobbat kéne csinálnia egy röpdolgozatban!

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 09:28:18

@Rufus78:

Szerintem ez a plakát semmivel sem üt el színvonalban a "nagyszerű" és elhíresült IMF ellenes kék hátterű plakátoktól. Minimál dizájn, egy-két szavas üzenetek, totális kétbites kontrasztra építés (ők és mi; jó és rossz; fekete és fehér).

Oktogon8 2013.03.27. 09:30:09

A rezsicsökkentés hatására nőtt a FIDESZ támogatottsága, gondolom erre akarta reagálni a Bajnia-stáb.
Csak azt felejtik el hogy populizmus terén esélyük sincs a FIDESZ ellen, inkább innovatív és fiatalokat, nőket, külföldön dolgozókat, adófizetőket, demokratákat megszólító kampányt kellen folytatniuk.

Emiksz 2013.03.27. 09:32:36

Na de most tényleg. Tisztességes földművelésben megőszült nyolc általánost végzett Géza bácsinak kezdjük el magyarázni az IMF hitel és az államkötvény kibocsájtás vizsonyát? Nem mindenki vizsgázott makroökonómiából, aki szavaz.
Minden politikai formáció képes olyan adatokkal előállni, ami alátámasztja, hogy alkalmasabb a kormányzásra, mint a másik. A szavazást a HIT fogja eldönteni, hogy melyiknek hiszünk. Nem függvényanalízis kell ide, hanem tojás ár. Meg benzin. Megkockáztatom, hogy már az Euró ára is gyenge az átlagszavazó ingerküszöbéhez.

Vardar 2013.03.27. 09:38:01

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de miért nem lehetett 28 ft helyett a valós 31-et beírni? Az már nem elég menő?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 09:38:34

@Transylvanianmixedgrill:
Mint nagy "rajongója" a kék plakátoknak hadd mondjam, hogy esztétikailag, dizájnban fényévekkel e fölött volt! Minimál, de kellemes színek, hivatalosnak tűnő forma címerrel meg minden, egyszerű üzenet, ami célzottan elérte azokat a burzsoáfób összeesküvéshívőket, akiket kellett, élénken kiemelve a "NEM!".
Az -hazug üzenetében is- egy szép és rugalmas plakát volt. Ez "facepalm"!

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 09:39:32

@Emiksz:

Ennek a kommunikációnak egyetlen hátránya van, hogy az egyszerűség korlátja a két bit. Szóval nagyon könnyen el lehet érni, ahogy te is mondtad, az ingerküszöb alját.
Ezeknél egyszerűbb kommunikáció már csak az lesz, hogy bal oldalon fekete alapon fehér Orbán viktor sematikus rajz lefelé biggyeszett mosollyal, jobb oldalon fehér alapon sematikus mosolygós Bajnai rajz. Nincs tovább.

Ironfist 2013.03.27. 09:47:49

Én értem a kép megkreálása mögötti motivációt. Sajnos azonban a végtermék nem lett nagy szám, még akkor is röhögni fognak rajta az emberek, ha ezt egy sorozat bevezető részének tekintették (Pl euró 280 vs 310, satöbbi).

Az ellenzékben - az összesben - igazából én nem látom azt, hogy ezeket tényleg el akarnák zavarni. Bohóckodnak, vigyorogva táblát lóbálnak, és majd összepisilik magukat a boldogságtól, mikor mondhatják, hogy "Az alkotmány nem jááá-tééék, neem-nem-nem!", pártszinten meg minden kommunikációs lehetőséget elpasszolnak, amit meg csinálnak, az meg olyannyira gyerekes, hogy arra komoly ember sak a szemöldökét emeli meg, remélve hogy ez valami titkos terv része, és nem tényleg ennyire béna a magát kormányváltónak tituláló oldal.

Tisztelt Bajnai Gordon! Kapjátok már össze magatokat, mert ha ezek még négy évre beragadnak, nem én leszek az egyetlen, aki lelép innen. És akkor a következő választáson kiket akartok meggyőzni? A fideszes szektatagokat?

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 09:53:18

@Rufus78:

Azért ez a plakát ennél ügyesebb, mint ahogy gondolod.

Nagyon ügyes ez a fotónegatívos kép, és hogy Orbán lefelé biggyesztett szájú fáradt ábrázata sötétebb hátterű kép előtt van, ellentétben a kerek arcú, mosolygós Bajnai arccal, ez a legmélyebb zsigeri ellenszenvkeltés manipulációra játszik rá. Ez a TV SHOP manipulációk kedvelt eleme.
Amit ezen kívül elárul még ez a plakát, hogy Bajnaiék eleve lemondanak azokról a szavazókról, akik őket önmaguk kiválóságáért szavaznák meg. Úgy tűnik, ezzel eleve nem is számolnak, ehelyett ezt a kétbites kommunikációt nyomják, ami eleve arra van kitalálva, hogy valamivel szemben definiáld magad, és PROTEST szavazatokra utazz.
Szóval Bajnaiék eleve a protest szavazatokra utaznak, azaz arra számítanak, hogy az Orbánnal szembeni utálat elegendő arra, hogy ő rájuk szavazzanak.
Szerintem ez a fő hiba ebben a kommunikációban, ugyanis Orbánt annyira nem utálják, hogy Bajnaira váltsák...

Szelid sunmalac 2013.03.27. 09:53:46

@Transylvanianmixedgrill: Te ketsegbe vonod politikusaink nagyjainak kreativitasat, pedig hanyszor bizonyitottak mar! MINDIG van lejjebb es tovabb!

CSENDES 2013.03.27. 09:54:15

@Secnir: Ez szerintem jó, de a többieknek adok igazat. Nem megy át, mert a lerongyolódott és éhező "47 ezreseknek" nem mond semmit
. Mert kit érdekel közülük, hogy a Mercedes idejött? A kecskemétieket.

CSENDES 2013.03.27. 09:56:12

@Transylvanianmixedgrill: "ugyanis Orbánt annyira nem utálják, hogy Bajnaira váltsák... "
Ebben azért kételkedem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 09:56:45

"Szóval bármennyire is hihetetlen, de itt tartunk 2013-ban is. Ennyit tudnak mondani."

Ennyi.
Ezt érdemeljük, illetve sajnos ez az ország színvonala is.

Mondjuk ezek után még elhiszi valaki, hogy felelső politizálás folyik itthon, bármelyik párt részéről is?
Ez egy óvoda, ami itt megy politika címén...

I_Isti 2013.03.27. 09:57:38

@Transylvanianmixedgrill: "ELEVE ostoba véglényegnek tekintik."

Aki úgy viselkedik, mint egy eleve ostoba véglény, úgy néz ki, mit egy eleve ostoba véglény, és még magára is írja, hogy "én egy eleve ostoba véglény vagyok", és ezt még alá is írja, azt mi a fűzfánfütyülő rézangyalnak kellene nézni, ha nem eleve ostoba véglénynek?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 09:58:43

@Ironfist: Az érdek közös, csak a zseb változik, amibe megy az adó...

sisszi 2013.03.27. 10:01:51

@Transylvanianmixedgrill: a másik probléma,hogy elvileg aki "mikorofonhoz" jut, annak felelősége hogy ezen javítson, vagy javítani akarjon. a 0 bites szinten. nullllla akarat van erre. sőt!!! 0 bites politikai kultúra azért van, mert k.baszott magasról szarnak a választókra, szarnak a munkájukra. pondró szavazógépeknek nézik a zembereket és annak is akarják őket megtartani. ez az ostoba szektatagokat beetető: "majd ha nyerünk, akkor megcsináljuk a tutit" még mindig működik. (elvileg) értelmes emberek dőlnek be ennek tökmindegy milyen párt mondja ezt.

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 10:02:35

@I_Isti:

Erről beszélek. Annyi a különbség, hogy Orbán és Bajnai veszi a fáradtságot és olyan kutatásokat rendel, ami képes alátámasztani tudományos módszerekkel azt a szubjektív hipotézist, amit itt leírtál. Ők biztosra mennek és nem megérzésre.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 10:04:29

@sisszi: És mindegyik így működik, ez a legszörnyűbb.

Gontar 2013.03.27. 10:04:45

Hát egen... mivel az átlag választó polgár IQ-ja és EQ-ja egy asztallapéval vetekszik sajnos csak ilyen jellegű kampánnyal lehet szert tenni szélesebb szavazóbázisra... Félreértés ne essék, kellőképpen rühellem az összes politikusunkat, de ez sajnos sokkal inkább az ország és a szavazásra jogosult állampolgárok szégyene, mintsem azé, aki kénytelen a szintjükre ereszkedni ha be akar kerülni a parlamentbe...

ketroot 2013.03.27. 10:06:52

Jó lesz hozzászoknunk az albániai (bocs Jani haverja!) életszínvonalhoz.

Szelid sunmalac 2013.03.27. 10:11:20

Nem lepodok meg a kamapnyelemen. Siman el tudom kepzelni (es egyet is ertenek vele), hogy kvazi ketfele kampany megy majd. Egy a gondolkodobb retegnek, akik pont a szakertosege es gondolkodni tudasa miatt szavaznanak ra. Ez lesz ahol konkret gazdasagi lepesekkel, statisztikakkal, tervekkel, magyarazatokkal mondja el az un. kepzettebbekenek, hogy mit miert es hogyan. Meg lesz egy masik a szeles kozonsegnek, ami egyszeru, populista.
Teljes mertekben egyetertek. Csak a szuk gondolkod reteget megnyerni nem eleg, es ezt vegre o is felismerte. Ha tovabb latnanak az emberek a tojasnal meg ma rezsinel, akkor nem nyert volna a fidesz, vagy legalabbis mar nem ajnaroznak oket. Ez a bizonyitek arra, hogy ok a faekbol ertenek. Marpedig a nyereshez ok is kellenek, nem beszelve arrol, hogy bizony, ok is az orszag reszei, ugyanugy valasztopolgarok, igenyekkel, megha azok valamivel alacsonyabbak is.

sárkányfő 2013.03.27. 10:13:59

Hát nem értek egyet. Bajnai pártja még meg sem alakult, amikor Simicska óriásplakátjain az egész országban hirdették, hogy csökkenteni fogja a minimálbért, meg hogy Gyurcsánnyal együtt van, stb. Persze egyből cáfolták, de ez egy ilyen ország, kint volt a plakátokon, bedobták nekem is a postaládámba, nyomták a neten is, stb.

Ez egy olyan tény, amit szerintem nem lehet figyelmen kívül hagyni. Egy ilyen ellenfél ellen, amelyik kapásból övön alul kezd tiszta erőből ütni, több száz milliós kampányokkal, nem lehet tiszta szabályok mentén játszani. Én inkább a bloggeren csodálkozom, hogy hol él, meg mit vár, hogy az egyik boxoló szabályosan játsszon, a másik meg üssön rúgjon harapjon használjon kalapácsot, és akkor szerinte mégis melyik fog nyerni? Pont egy ilyen régi motoros blogtól vártam volna némileg bölcsebb hozzáállást. Ennyi erővel azt is lehetne posztolni, hogy a Fidesznek mindent lehet Bajnainak meg semmit, oszt nesze Bajnai nyerj így ha tudsz, höhö.

Nekem speciel az a bajom Bajnaival, hogy nem eléggé populista (ahogy a VV is írta). Ilyen tojásos cuccokat kéne egész nap nyomi ezerrel. Elegem van, hogy manipulálható retardált zombik serege dönti el a választást, akiket ki lehet rabolni, az országot szét lehet verni, de egy rezsicukorkáért megint megszavazzák az országpusztítókat. Ha nekik a kamu kell, akkor kapják meg. A fidesz meg röhög a markába az ilyen posztokon. Ja, és Orbánnak is elnéztem volna a 2010 előtti ordenáré hazugságkampányait, ha utána jól kormányozott volna....

DArchAngel 2013.03.27. 10:14:00

Sajnos az átlagos magyar szavazó ennyit ért meg, ennyit akar csak tudni. Kész.
Az más kérdés, hogy idióta demagógiából a FIDESZ sokkal jobb, nemhiába csiszolta nyolc évig, három éve meg már "fullba nyomja".

pretty 2013.03.27. 10:15:01

A magyar nép nem buta,ha elmagyarázzák neki,hogy a következő kormány úgy alakítja át a törvényeket,hogy hosszú távon fönntartható fejlődés legyen és egy élhető országot akar építeni,a választópolgár elmegy szavazni és behúzza az x-et arra aki azt igérte,hogy jövő héten kap ezer forintot.

Szelid sunmalac 2013.03.27. 10:17:44

@pretty: Te el vagy tevedve! Fogalmuk sincs meg csak a fenntarthato fejlodes jelenteserol sem. Tul jo korokben mozogsz. Nem allitom, hogy buta, de vegtelenul egyszeru a magyar nep.

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 10:21:08

@pretty:

Annak a szavazónak, akiknek ez a plakát készül, ha azt írod ki, hogy " hosszú távon fönntartható fejlődés", akkor néz ki a fejéből. Nem tudja értelmezni ezeket a szavakat így egymás mellé téve. Ez nem egyszerű butaság, a funkcionális analfabetizmus.

funkcionális analfabetizmus: az érintett tud írni-olvasni, de nagyon rosszul. Kibetűzi a szavakat, de nem érti meg a használati utasítást, és nem tud a saját örömére olvasni. Ez akadályozza a további tanulást. Magyarországon a különböző becslések szerint a felnőttek 16-33%-a funkcionális analfabéta.

hu.wikipedia.org/wiki/Analfabetizmus

Szóval ebből is látszik, hogy az átlagember butasága igenis mérhető, pontosan leírható, és ez alapján készítik a sebészi pontosságú manipulációt.

sisszi 2013.03.27. 10:22:15

@ColT: de azért mert senki nem szól egy szót sem. kádár népe észre sem veszi ezt, hogy a pondró politikusnak f.e.l.e.l.ő.s.s.é.g.e van. aki tv-ben szerepelhet, aki észt oszthat, annak felelőssége van ebben. amit k.vára nem értek, hogy fideszes "értelmiségi"ek meg a többiek, elvannak a húgymeleg kádárizmusban és konzervatívizmusról vitatkoznak. röhög a vakbelem. magukat értelmiséginek mondók nem kényszerítik a rohadék politikai elitet pl. TV vitára. azt se tudja már senki mi az. azt se tudja senki milyen "érvelni". a politikusoknak az a munkja, hogy "szétszedjék" őket nyilvánosan. ehelyett kádári dzsentri feelinget éljeneznek és örülnek meg lesz simogatva néha a buksijuk. meg hogy normális tüntetni politikusok mellett. b.szki ez olyan szürreálisan nemnormális. ez kb monty python-ban elmegy, de a valóságban?

I_Isti 2013.03.27. 10:23:09

@pretty: ... és aztán örül annak, hogy kap 730 forintot, igaz ezret ígértek, de levonják belőle a 27%-os áfát, de nem csapták be, mert tényleg ott volt a propagandában az, hogy "bruttó ezer"...

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 10:24:51

@Transylvanianmixedgrill:

Másképpen: ha nagy mennyiségű szavazatot akarsz szerezni, nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy lemondj a felnőtt lakosság 16-33%-nyi funkcionális analfabétájáról.

toportyánzsóti 2013.03.27. 10:26:13

Nehéz fogást találni ezen ez eleve hazug rezsimcsökkentő játszadozáson.Hagyni kell a narancsmaffiát kibontakozni,tőlük jobban senki nem tudja őket nevetségessé tenni.Eddig még bármibe fogtak csak annyi derült ki,nem rendelkeznek a szükséges tudással,a legkisebb feladat is megugorja őket.Itt is úgy indítottak hogy 52 milliárdot a költségvetésből nyomtak a saját önkorik Távhőinek!

I_Isti 2013.03.27. 10:26:24

@Transylvanianmixedgrill: " de nem érti meg a használati utasítást"

Na a populizmus viszont azt mondja, hogy a rohadékok olyan használati utasítást írnak, amit nem ért meg a magyar átlagpolgár. És tényleg: van ebben valami, hogy a használati utasítások írói direkt fogalmazásgátló hatása alatt működnek. Viszont azért, mert a pógárok nem értik, biztos, hogy ők a hibásak? Nem esetleg azok a polgárok, akik nem tanulnak meg rendesen olvasni?

Csigataposó 2013.03.27. 10:33:07

Ez van. Bajnai az ertelmisegi lozungjaivla kb 8-14%-ot tudott mgszolitani, egy realis bearazott programmal amiben nem csak a mit szeretnenek, hanem a hogyan biztositjuk erre a penzt is benne van meg enyit se tudtak volna elerni. kb 14% itt a vege nincs tovabb a tobbieket nem erdekli a rezsidemonnal komolyab szintu bufoges. Ezek utan kerdezem egy 86%-ban magat gyokernek pozicionalo valasztoi retghez hogyan lehet beszelni. Igy. Szerintem is a toajas gaz, euro kicsit gaz. De a felsooktatasos viszont jo tenyszeru es tenyleg a kormanyzaton multak a szamok. Szoval koncepcioban van lehetoseg. Kar hogy egyelore ugynezki nem mukszik. Legalabbi google images a "tobbi csak duma" alapjan elso talalat a berenyiek fele poszter oldal kozepe fele meg a fideszes valtozat. A harom poszter egyelore sehol. Szoval otlet bukta, kivitelezes bukta.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 10:42:59

@sárkányfő:
De baszod, akkor legyen tényszerűen populista, és ne ilyen hányinger plakáton! @Vardar: kérdezte, hogy akkor már miért nem lehetett a 31-et odaírni a 28 helyett; azzal a behazudott 3 forinttal akarják megverni a Fideszt?!
Írjanak tőlem egy plakátot, hogy "a minimálbér ennyit ér a boltban", "bányászok átlagos korkedvezménye", "átlag ennyi adót fizet 100 forintból", vagy bármit, amin érződik a számolás, mégis hótt egyszerű üzenete van. Emlékeztessenek a sérelmekre, amit a kormány külön-külön okozott ("az adóváltozásokkal senki sem jár rosszabbul"). Ez sem bonyolult, aztán mégiscsak nagyobb hatása van, mint ennek a tojásosnak, aminek a Bajnais részét a KSH cáfolja, az Orbánosét meg a tények, amikor lemegyek a helyi kisboltba, és 39 Ft a tojás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 10:44:49

@pretty: Az a baj, hogy senki nem ígér hosszútáávú fejlődést - aki meg igen, és esetleg megválasztják, az meg egyáltalán nem csinál hosszú távú fejlődést, hanem folytatja a lopást és a pazarlást.

@sisszi: Ennyi. Nem véletlen nem csuktak le senkit az előző bandából sem.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 10:46:18

@Csigataposó:
Arra a felsőoktatásra gondolsz, ahol nyugdíjasok és egybitesek tömegei lettek meggyőzve róla, hogy az egész csak pár balhézós-bulizós, lusta, a tanulmányaiért fizetni nem akaró diák hőzöngése?!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 10:48:16

@Rufus78: Mondjuk némelyik tüntetés olyan színvonalú volt. Némelyikről tényleg lerítt, hogy simán valaki "megrendelte", csak itt már nem a csillivilli táblákkal lógott ki a lóláb.

Mondjuk az 500 ezres székházablakon is röhögtem.

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 10:52:51

@Rufus78:

Az a behazudott 3 Ft nagyon fontos.

Ismét csak marketing pszichológia. Már régen megfigyelték, ősi trükk, hogy az emberek hajlamosak az ár első felét (de inkább első számjegyét) figyelni, azaz, ha valami mondjuk 2001 Ft-ba kerül, de te ráírod, hogy 1999Ft, akkor nagyobb valószínűséggel többen veszik meg, mintha ráírtad volna, hogy 2001Ft, pedig csak 2Ft a differencia. Tudat alatt csak annyit érzel, hogy milyen jól jársz, met CSAK egy ezrest kell érte kiszurkolni. Így működik az emberi agy, ezzel szépen lehet manipulálni.
Szóval visszatérve a tojásra, első látásra a 45Ft és a 28Ft közt az 20Ft különbséget fok tapasztalni az emberi agyak nagy része, sőt, még az is meg fog fogalmazódni bennük tudat alatt, hogy az Orbánnál DUPLÁJA lett a tojás ára. Ha 31Ft-ot írtak volna ki, az CSAK 10Ft difi első látásra, az már nem is akkora különbség...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 10:57:14

@ColT: @Transylvanianmixedgrill: @Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nagy a baj, ha már ti sem tudtok kellő figyelemmel végigolvasni egy kommentet:)! @pretty: írásának utolsó mondatrésze: "...és behúzza az x-et arra aki azt igérte,hogy jövő héten kap ezer forintot."!
Mint a femintista vicc: ha egy férfi választhat három nő közül, akikből az első jól tud főzni, a második intelligens, a harmadik meg gyönyörű, akkor a férfi azt választja, akinek a legnagyobb a melle:).

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 11:01:56

@Rufus78:

De tudunk! Pont azt elemzem, hogy ez az ominózus plakát zseniálisabb manipuláció, mint első látásra tűnik... ;)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 11:03:47

@Transylvanianmixedgrill:
Nem kell marketinget "tanítanod" nekem, jó pár trükkjét ismerem:).
De visszakérdezek: melyik fontosabb? A 3 forinttal 10 forint spórolás illúzióját megteremteni, vagy annak az illúziója, hogy Bajnai őszinte politikus? Ha már az első plakáttal TÉNYSZERŰEN bizonyítható, hogy Bajnai trükközik és hazudik, akkor mi van?

Transylvanianmixedgrill 2013.03.27. 11:06:47

@Rufus78:

Rosszul teszed fel a kérdést: mi fontosabb: 3Ft-ot behazudni és megmanipulálni 16-33%-nyi funkcionális analfabétát, vagy őszintének maradni, és újabb 4 évet ellenzékben tölteni? :D

Virág et. 2013.03.27. 11:08:41

Ez Dunakeszi és a többi "felmérés" eredménye: a rezsidémon elleni küzdelem hozza a pluszokat a fidesznek. Az interneten posztolt Oszkó-tanulmányok meg nem hozzák Bajnainak.

Lehet fanyalogni, de ez kell a népnek. Ez egy ilyen ország, ahogy már sokszor írtam: alacsony minőségű szavazóknak alacsony minőségű kampány jár.

titan 2013.03.27. 11:11:59

Gyerekek, azért a Facsén olvassátok már el a fejlécet is...
www.facebook.com/bajnai.gordonclub
Aztán keresgéljetek, mennyi találat van Bajnaira

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 11:17:19

@Transylvanianmixedgrill:
Azt meg már én mondtam, hogy akár a DUPLÁJÁRA növő tojásárral sem tudod kibillenteni a rezsicsökkentésben ezreseket látó, és a kormányigéret szerint további ezresekre számító 16-33%-ot a lelki- és szavazási egyensúlyából:).

Az "A Fidesz megvédi a magyar embereket bármitől" jól bejáratott üzenete pont az a rész, amire a 16-33% vágyik, és akik onnantól akár azt is elhiszik, hogy Orbán Viktor és csapata annyit dolgozik a magyar emberekért, hogy még nem volt ideje foglalkozni a tojás árával, de ha lenne, akkor semmi perc alatt FELEANNYI is lehetne a tojás ára. Hiszen ha a Fidesz-kormánynak hatása van a villany árára, akkor miért pont a tojáséra ne lenne?

De megpróbálok akkor feltenni egy jobb kérdést: miért nem lehet józsaru-rosszzsarut játszani, és ezt a vérpopulista vonalat meghagyni az MSZP-nek, akik amúgy sem képesek másra?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 11:34:12

És mégis mire lehet következtetni abból, hogy a 2009-ben a tojás "28 Ft" volt ??? Hogy 2014-től ismét annyiba fog kerülni ??? Csak úgy megsúgom: akárki lesz a kormányon 40 Ft/db-nál olcsóbb nem igen lesz a tojás 2014-ben sem.
Úgy érzem, Bajnai pártja sem lenne jobb a mostani Fidesz kormánynál. Pontosan az ilyen tuskó hozzáállásban mutatkozik meg, hogy az országot érintő érdemi javulások (főként morális, mind inkább gazdasági) nem várhatóak Bajnai Gordon miniszterelnöksége alatt sem.
Lehet, hogy kedvezőbb lesz az EUR/HUF árfolyam (max. 270-280), lehet, hogy olcsóbb lesz a tojás 2 forinttal (juhé!). De az egyszeri képviselő ugyanúgy fog mutyizni és ugyanúgy csak egy ócska szavazógép lesz belőle a pártvezér kénye-kedve szerint. Meg lehet majd nézni jövőre a listájukat... tele lesz kisstílű politikai szerencsevadászokkal. És még lehetne sok minden apróságnak tűnő, de annál jelentékenyebb dolgot felsorolni.

Vidéki 2013.03.27. 11:37:23

Karl Marx & Frederich Engels
A Kommunista Párt kiáltványa így kezdődik:

"Kísértet járja be Európát – a kommunizmus kísértete."
Ez régen volt!

Napjainkban viszont egy kísértet jelent meg az európai politikai propagandában. Magyarország is része az Európai Uniónak.

Kísértet járja be Európát, Ron Werber kisértete.

A TV közvetítette az EU parlament egyik ülését, ahol a céklafejű Cohn-Bendit EU parlamenti képviselő őrjöngött a magyarországi sajtószabadság eltiprásáról, a magyarországi diktatúráról.

Az EP ülésen kiderült például. hogy Verhovstadt holland liberális képviselő üresen fecsegő provokációjához a muníciót Konrád Györgytől (az SZDSZ alapítójától) szerezte be.

Cohn-Bendit féle alakok, akik 1968-ban erőszakkal meg akarták dönteni Franciaországban a polgári demokráciát, most az Európai Parlamentben őrjöngve arról hablatyoltak, hogy Magyarországon diktatúra van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 11:40:30

@csabapayne: "És mégis mire lehet következtetni abból, hogy a 2009-ben a tojás "28 Ft" volt ???"
Semmire, de kampányszövegekből amúgy sem lehet :D

Algopirin 2013.03.27. 11:40:52

@Vidéki: Ez egy ilyen játék.

De felelj már nekem egy kérdésre legyél kedves.
Az, hogy valaki fasz, menthető azzal, hogy más faszok is vannak? Szerintem nem.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2013.03.27. 11:42:34

Mi a magyarázata ennek a plakátnak? Egy számomra rendkívül ellenszenves baloldali véleményformáló mondata illik ide amivel még egyet is értek.

"Sohasem szabad hülyének nézni a választókat, de egy pillanatra sem szabad elfelejteni, hogy azok."

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 11:43:07

@Vidéki:
Jesszus, ennyi telik tőled:)? Itt egy poszt, ahol majdnem korlátlanul lehetne szapulnod Bajnai kampányának nyitányát, még talán közös hangot sem lenne nehéz találnod, erre jössz Ron Werberrel meg Cohn-Bendittel? Amúgy Finkelstein hogy van? Elfogyott már a pénze a dollárkötvényes bizniszből?

Algopirin 2013.03.27. 11:46:03

@ColT: Így érthető, köszi! :) ;)

Farkantoán Chatpartner 2013.03.27. 11:48:42

Bajnaiban sajnos egyre többen csalódnak, ahogy telik az idő. Ha hallgat, az a baj, de ha megszólal, az még vércikibb.

Drang 2013.03.27. 11:50:25

A lúdtojás árát kellett volna berakni, azt biztos lenyomta a Gordon.

Algopirin 2013.03.27. 11:51:12

@ColT: A választók 16-33 %-a pl?

titan 2013.03.27. 11:52:03

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e." - Petőfi Sándor

nnnnnnnn 2013.03.27. 11:53:03

"Szóval bármennyire is hihetetlen, de itt tartunk 2013-ban is. Ennyit tudnak mondani.
Választási kampány = populizmus + hazugság + idiótaság. Mindenütt."

a fidelitas plakátja nem hazudik. tényeket közöl. igaz ballibsik?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 11:54:55

@Csigataposó:
Na de pont ettől lesz számomra is hiteltelen Bajnai új pártja. Mivel beáll a sorba a többi párt mögé, akik ugyanúgy olcsón megvehető suttyóknak nézik a szavazókat.
Nemrég alakultak, mégis mit kell tőlük várni? Hogy azonnal meggyőzzék a szavazók 50%-át? Hogy majd 4 év alatt olyan csodát tennének, ami itt még soha nem volt? Az "állatorvosi példa" a Jobbik, egy olyan párt, amely sokra vihette volna, de beérték azzal, hogy egy szűkebb szavazói rétegnek akarnak megfelelni, akik lilára tapsolják a tenyerüket egy kis zsidós-cigányos-gárdistás-trianonos ingyencirkuszért.
Most tényleg az kell megint, hogy jön egy párt, akik a 20 Ft-ért megvető szavazókra építenek, majd a kormányra kerülés után jön a csodálkozás, hogy így is bánnak az emberekkel ?!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 11:56:00

@Drang: Akkor még sikertörténetezni is lehetett volna...

ördöngös pepecselés 2013.03.27. 11:58:16

Az minden elmond hogy a Libajnait Amerika pénzeli és külföld valamiért nagyon szeretné ha ök (vagy szarháziék) jutnának hatalomra.

SOHA TÖBBÉ!

Jeanne d'Arc 2013.03.27. 11:59:34

Egyszerű. Akinek ez elég, az szavazzon eszerint. Akinek meg nem, az nézzen jobban utána annak, hogy mit akar egy párt, neadjisten olvassa el a programját (ha van neki) is.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 11:59:59

@Farkantoán Chatpartner:
Belehallgattam Bajnai évértékelő beszédjébe és sajnos egy az egyben olyan volt, mintha Orbán Viktor mondta volna, csak 2010-ben. Csak éppen bizonyos szavak ki voltak cserélve. Ez nem alternatíva, hanem kb.: ugyanaz a trágyakupac, csak más lepellel borítva.

ördöngös pepecselés 2013.03.27. 12:01:00

@Virág et.:

"ez kell a népnek"

Hát igen, furccsa hogy az emberek szeretik ha olcsobb lesz valami több ezer forintal (jelen esetben a rezsi) Aki ennek nem örül az valami földönkivüli, vagyis ballib ;))

Farkantoán Chatpartner 2013.03.27. 12:02:07

@csabapayne: sajnos e pillanatban nagyon úgy fest, hogy az ellenzék ütőképtelensége, szétszabdaltsága megmaradt, Bajnai mint csodafegyver csütörtököt mondott, de akkor ki váltja le Viktátort? Annál több kéne ehhez, mint minden szóbajövő leváltót lesajnálva kiröhögni.

leonito77 2013.03.27. 12:03:01

Mennyivel hatásosabb lenne, ha Bajnai megígérné, hogy felére csökkenti a svájci frank árát, így majd fele annyit kell hiteltörlesztésre fordítani.

Ezzel az a baj, hogy akkor Orbán meg bejelentené, hogy a forint olyan jó, hogy jövőre megszüntetik Svájcban a frankot és bevezetik a forintot. :)

Farkantoán Chatpartner 2013.03.27. 12:03:19

@Balibgeczyk: ne légy igazságtalan. Az MSzP meghátrált: bejelentették, hogy egyetértenek a rezsicsökkentéssel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 12:04:52

@Jeanne d'Arc: Ha van, akkor azt fogja megvalósítani?
Láttunk már ilyen pártot, akik azt csinálták, ami a programjukban volt? Nem... :(

ob.szerver 2013.03.27. 12:05:59

Kellene lennie egy olyan, minden párt által betartott nemzeti minimumnak, hogy szándékosan nem okozunk kárt az országnak.

Van itt azonban egy párt amelyik minden cselekedetével tudatosan pusztít és rombol, a propagandája a legprimitívebb emberek legaljasabb ösztöneire apellál, és mivel ilyenekből nincs hiány, 2/3-ot tudott szerezni.

Mit lehet ilyenkor tenni? Öszintén, tisztességesen beszélni az emberekkel? Bebizonyosodott, hogy az itt nem működik? Beszállni a demagógiaversenybe és túllicitálni az ellenfelet? Akkor meg miben különböznének tőlük?

Egy megoldás van. Go west, young man. Ez történik most és és csak fokozódni fog jövő április után.

ephart 2013.03.27. 12:08:28

szegény ballibant választó.meg lettél vezetve.ezekkel a leharcolt politikai élőhalottakkal semmi esélye nincs egy kormányváltásnak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 12:10:00

@ephart: Ha meg leváltják, szerinted mi fog változni? :S

I_Isti 2013.03.27. 12:19:35

Látom, megjelent a fidesztrollhadsereg.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 12:20:16

@ColT:
Ha egy kampánynak nincs érdemi üzenete, akkor ennyi erővel csinálhatnánk óriásplakátokat Lady Gaga, vagy ByeAlex idézetekkel. Sőt elég volna annyit kiírni: "Ó'Bán rossz, Bajnai jó!"
:D

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 12:23:37

@Farkantoán Chatpartner:
Lehet, hogy első körben nem a feltétlen leváltásra kell törekedni, hanem elindítani egy olyan ellenzéket, amely képes először konstruktív ellenzékként viselkedni, majd bizonyítani, hogy ők tényleg nem "mutyizós szavazógépek" csak a Parlamentben, hanem képesek tenni ezért az országért és nem csak a saját zsebüket tömik, mint ahogy szinte mindegyik az elmúlt 20 évben.

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.03.27. 12:24:21

@ob.szerver:
"Mit lehet ilyenkor tenni?"
Levonni a konzekvenciát, hogy az emberek ilyen mértékű lenézése és szembeköpése után akár mit mondunk hiteltelenek vagyunk. Akár jót akár rosszat csinál a fidesz, annyira lejárattuk magunkat, hogy senki se fog már újra bizalmat szavazni.

"gy megoldás van. Go west, young man. Ez történik most és és csak fokozódni fog jövő április után. "
Miért mi lenne jövő áprilisban? Bajnai nyer 4/5-el. Hiszen te is tudod, a 2/3 az csak 1/3, de Bajnaihoz minden nap ezrek csatlakoznak. Az emberek már rég nem támogatják a fideszt. Vagy már ti sem hisztek a saját propagandában? :O

Jeanne d'Arc 2013.03.27. 12:24:30

@ColT: Én láttam, úgy hívják LMP !!!

Ambiorix 2013.03.27. 12:27:52

Tojás? Hatalmas öngól. Jobb volna most már Bajnait távol tartani ezektől a baromfias témáktól. :)

ketroot 2013.03.27. 12:28:33

www.facebook.com/egyutt2014/posts/505579552834985

Egyenesen siralmas, hogy mennyi buta, primitív ember van, akinek bekötötték az internetet - oldalól függetlenül.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.27. 12:30:46

"Tehát Gordon, aki 2009-ben is szakértői, nempolitikus miniszterelnöknek lett beállítva, és most is változást hozó igazságosztóként promózza magát,..."

Ahogy 2009ben röhejes volt a szakértő nempolitikussága olyan röhejes ma a változást hozó, mg az igazságosztó jelző is...

dean23 2013.03.27. 12:34:23

Itt csak a sárdobáláshoz és a lopáshoz értenek semmi máshoz! Ezért megy el mellettünk egész Közép-Európa, miközben mi vígan tapsolunk a mocsárban!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.03.27. 12:36:44

Bármilyen hihetetlen, de a 62-es IQ-val rendelkezőnek ugyanúgy 1 db szavazata van, mint a 162-es IQ-júnak. Előbbiek többen vannak és így több szavazatot jelentenek.
Utóbbiakat meg lehet győzni az éjszakai értelmiségi vitaműsorokkal, de az előbbieket nem. Na, hát nekik készül a tojásos plakát.
Egy ország, ahol totális ködösítéssel 2/3-os többséget lehet szerezni, pont ilyen plakátokat érdemel.
Abszurdisztán, így szeretünk! :)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.27. 12:54:22

Szerintem a második plakát az fasza :)

kifordított nagyanyó 2013.03.27. 12:54:57

Olyan plakéát nem lehetne hogy Megy/gyurcsány elkezdte tönkretenni,és viktor meg befejezte?
Mondjuk Megyóval nekem semmi bajom ezek közül.

Bee-zony 2013.03.27. 12:56:18

Rossz csürhe rossz pásztort kap (avagy a buta halak a ravasz horgászokat) – és ezzel megvan az az összhang, amivel választást lehet nyerni, és kormányozni lehet az ilyen többségű országot. Rosszak rosszakat, rosszul kormányoznak, de többségi támogatottsággal. A kisebbség megszívta, hogy rossz időben van rossz helyen.
Magyarországon „faékkel” lehet választást nyerni, mert a 100-as IQ-jú többség a tojásra és a fekete-fehér, igen-nem példákra és magyarázatokra cuppan rá, ezeket tudja felfogni. Az értelmesek olyan kevesen vannak, hogy szavazótáborként akár figyelmen kívül is hagyhatók, az ő létszámuk nem döntő mennyiség; esetleg nagyon kiélezett helyzetben rá lehet hajtani a szavazatukra, de az ő szavazatukat elnyerni nehéz. Kevesen vannak és nehezen megnyerhetők, csak a legvégső esetben kerülhetnek szóba, csak az összes könnyebb eset után.
Alaptétel, hogy a nagy óvodában óvodai színvonallal lehet megnyerni az óvodásokat.
Ilyen társadalmi közegben a kontraszelekción sem lehet csodálkozni, ez természetes velejáró; és persze nem csak a többségi szellemi színt alacsony, hanem az erkölcsi is.

„Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba. Akkor az a nemzet aljas vagy műveletlen.” /Surányi Miklós, Széchenyi szájába adva a szöveget az „Egyedül vagyunk” c. életrajzi regényében/

„...csak az egészséges és művelt nemzetnek lehet a szabadsággal párosuló jó kormányzata… a műveletlen nemzet, vérezzen is el érte forradalmakban, a szabadságot és jogot el nem nyerheti, hanem újra meg újra megcsalatják s az önkényuralom alá hajtják. Az erkölcsileg romlott nemzet, még ha akár művelt is, romlottsága az önkényuralom újra szerencsétlen állapotába juttatja.” /Karel Havlíček/

Ez a két idézet ércnél maradandóbb, kőbe lehet vésni.

Van egy harmadik is, 2006-ból: „Aljasok a Parlamentben, ostobák az utcán.”

A kisebbségi létem visszatart a forradalomtól, mert annak a győzelme erőviszonyok kérdése, és ez most elbukna, akkor meg minek... Viszont nem tart vissza két dologtól, az egységesedéstől és a kivándorlástól, és ebben csak látszólagos ellentmondás van, mivel a földrajzi egység és a szellemi egység az két külön kategória, és nincs a kettő között feltétel nélküli függés.
A szar és a máj funkció szerint és térben is jól elkülönül az élőlényi szervezetben, és ez így van jól, így optimális. Legyen így a társadalom szervezetében is.
A méregtelenítő máj már azt is tudja, hogy az ellenzékben nyomott okos dumák és bölcsességek a halakat horogra akasztó csalik, aztán amikor horogra akadnak, hogy ez így nekik és szerintük jó, akkor következik a művelet második lépése, a hatalomra kerülés, és a tényleges cél elérése, a halaknak a saját célra való felhasználása, kihasználása, kifosztása, megevése.
Mindegyik judaista irányítású párt így működik, ha valaki még nem jött volna rá...
A talmudi tanokból következik ez a felállás, ahol a nemzsidó barom, állat, a zsidó pedig az ember, aki uralkodik a barmokon, és felhasználja őket a saját céljaira, tehát pl. horgászik, csalival, és amikor horogra akadnak a halak, onnantól kezdve végük van a halaknak, tátognak és vergődnek a horgász fogságában. Alap, hogy okos hal nem harap rá semmilyen csalira, mert tudja, hogy horog, zsineg, bot és horgász van mögötte, és nem azzal a szándékkal van mögötte, hogy a halnak legyen jó...
A Jobbik másik eset, ők balfaszok gyülekezete, akik próbálnak törődni a halakkal, és valamennyire képviselni az érdekeiket, viszont híján vannak a szükséges képességeknek, úgyhogy azon kell gondolkodni, hogy kik tesznek több kárt, a profi horgászok, vagy az amatőr állatvédők...

OFF

„Bíróság előtt a korrupt szegedi bírák”
www.origo.hu/itthon/komment/20130326-birosag-elott-a-korrupt-szegedi-birak.html

A bűnöző megveszi az ügyvédet, az ügyvéd megveszi a bírót... Gazságszolgáltatás Szodomagyarországon. Mennyi ilyen volt, és van még?
Nekem is vannak olyan tapasztalataim, amikor „furcsa módon” a bűnözők felé lejt a „pálya” a bírósági döntésben.
Magyarország minden részét átjárja már a rothadás, és úgy néz ki, hogy ebben az agonizáló roncstársadalomban már tűzzel, vassal, és szikével kell rendbe tenni a dolgokat, mert minden szinten tele van már korruptakkal, élősködőkkel, bűnözőkkel.
A gazembertenyészet irtásához elegendő-e a kézi gazolás, vagy a felperzselt föld kell?

„A csősz tolvaj, a bakter rabló, a bíró cinkos.
A különb nem viszi sokra, mert irigylik.
Ki-ki rántja lefelé a másikat - az országot együtt.
Lenézett népek mögött kullog a magyar!
A nemzet talpa alatt röpülő szőnyeggé válik a föld!”
/Nyirkai jóslat/

ON

vallatas 2013.03.27. 12:57:55

Egyszer lenne egy olyan pár amely azzal kampányolna, hogy az állam szerepét fogják csökkenteni, cserében csökken az állam által alanya alapon kiszabott adók mértéke.
Ott azonnal megvenne, nem tojással, meg rezsidémonnal.

Csigataposó 2013.03.27. 12:58:01

@csabapayne: Tevedsz en ezt nem Bajnai hibajank tartom az orszagenak aki csak ilyen uzentekre nyitott. Ha csak ezzel lehet valasztast nyerni akkor sajnalatos modon igy kell mindenkinek komunikalni, hogy hatalomhoz jusson. A dilema itt az hatalmon igy is cselekszik es lesz belole egy Orban aki tonkre teszi az orszagot, vagy vagy megvalasztasa utan gyokresen mashogy fog politizalni akkor meg belefut egy hitelessegi deficitbe es jo esellyel a szemet dombon talalja magat Gyurcsany mellett. Hitelesegi deficitet elkerulve egy radikalis valtozasokon es reformokon alapulo programot keresztulvinni. Hm. Ma ennek nincs realis lehetosege szememben. Egyetlen esely, hogy tarsadalomban tomeges igeny alakuljon ki egy masfajta politikara. Trend nem erre mutat. :( Trendvaltozashoz pedig kb egy sokkhatas kell. Ugylatszik ha nincs tatrjaras, torokvesz, 48, Trianon, 56 akkor egyetlen prioratas a szar dagasztas. Ha ez kell Mo meg fogja kapni a gyomorlovest szerintem 8-20 eves idotartamba ha addig nem valtozik az irany. Most nem fegyverekkel csak gazdasagilag. Remelem nem kovetkezik be, de bizni nem bizom benne. Ezert igenyeltem mar angol allampolgarsagot. :(((

Presszós Laci 2013.03.27. 12:58:10

A libatojás mennyibe került Bajnai alatt?

kifordított nagyanyó 2013.03.27. 13:00:11

Ennél lejjeb csak akkor van,mikor demagóg posztot ír az ember.:))
Bocs Zero nem tudtam kihagyni.

SZDSZPistike 2013.03.27. 13:00:41

RonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerberRonWerber

Csigataposó 2013.03.27. 13:03:08

@vallatas: Bajnaiek programjaba ez el van rejtve, csak kimondani nem merik mert a csokkeno csaladi segely-nyugdij igerete ma biztos bukas magyarorszagon.

Háténvagyoka... 2013.03.27. 13:03:28

Azt nem lehetne, hogy akik itt mind nem egybitesek vagyunk, és mind egyet értünk, alakítanánk magunknak egy külön országot? Állam az államban. Csak még nem tudom, hogy hívnánk... (az országot is, meg magunkat is...)

Amúgy napról napra egyre szomorúbban látom, hogy igen degenerált honfitársaink vannak. Szeretném a szemüket kipeckelni, hogy lássanak is, mert így csak az álluk esik le és a szájuk van tátva - így várják a sültgalambot. Izéé... a rezsicsökkentést, meg a háromhatvanas kenyeret.

Egy dolog megnyugtat. Apámék már a 70-80 éves korosztályhoz tartoznak, és bár nyilván jól jön nekik a rezsicsökkentés, attól még nem fognak EZEKRE szavazni. Meg AZOKRA se. Szóval ÉN genetikailag, meg bit-ileg rendben vagyok. :)

ephart 2013.03.27. 13:03:42

Bajnai tuti hogy látens szodomista.ez a beteges vonzódása a szárnyasokhoz több mint gyanús.

Larry Silverstein 2013.03.27. 13:04:20

Itt tartunk, itt tartunk.

Vedd el az általános választójogot és egyből lesz színvonal.

vallatas 2013.03.27. 13:04:51

@Csigataposó:
Fel kell vállalni, ha a magyar hülye akkor meg tök mind1... hatalmon sem tudják végigverni...
:(

sárkányfő 2013.03.27. 13:07:36

@Rufus78: Amíg nem lesz populistább mint a Fidesz, addig egy kurva szót sem fogok szólni.

A helyzet nagyon egyszerű, ezt kéne felfogni: Van egy politikai küzdőtér, egy box ring. Ide belép a sárga sarokba a Fidesz, egyik kezében golyószóró, másikban mérgezett élű alabárd, övében gránátok, hátán lángszóró. A másik sarokba még be se lépett Bajnai, de a Fidesz már tüzel rá az összes fegyverével.
Te, meg ez a poszt meg azt várjátok el Bajnaitól, hogy egy pár puha kesztyűben, a szabályoknak maximálisan megfeleljen boxoljon. Azzaz amit te elvársz az lényegében a politikai öngyilkosság. Szerinted ez reális elvárás, és korrekt elvárás amikor a Fidesz az ellenfél?

Nem Bajnaiék mondják - pedig ez jogos lenne, mivel szerződést rúgtak fel - hogy Orbán egy sima gyilkos mert öngyilkosságba hajszolta a rokkantnyugdíjas bácsikát aki lekéselte magát a hivatalban, hanem épp fordítva, az elmúlt 23 év messze legmocskosabb karaktergyilok-kampánya a Fidesz mocska volt, amikor többszörös gyilkosnak hazudta Bajnait, és szerencsétlen családok tragédiájából facsart magának politikai hasznot. Na ezt nem kéne elfelejteni. Ez a Fidesz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.03.27. 13:07:56

Nagyon nem örülök, hogy a populizmushoz nyúltak a Bajnaiék. Ugyanakkor attól félek, Magyarországon ez az egyetlen hatásos eszköz. És ez nagyon szomorú.

De hogy valami vidámabb is legyen a hozzászólásomban:

www.facebook.com/photo.php?fbid=396922943748074&set=a.164881300285574.35644.114735465300158&type=1&relevant_count=1

:-)

kifordított nagyanyó 2013.03.27. 13:08:27

Basszus de beestek a fideszbirkák!

Orszag 2013.03.27. 13:09:18

@Transylvanianmixedgrill: Van egy rossz hírem, a zemberek eleve ostoba véglények. Többnyire. Többnyire.

Gontar 2013.03.27. 13:10:11

Én csak 1 dolgot tetenék a kotmányba: "Amit politikus és/vagy párt kampány alatt beígér az a ciklus lejártával számon kérhető rajta. Ha az adott időszakra vonatkozó ígéretek kevesebb, mint 80%-át nem sikerült megvalósítani, akkor a politikus(ok) mennek 30 év kényszermunkára valami Román kőbányába, mellékbűntetésként az ők és családjuk, valamint baráti körük teljes vagyona elkoboztatik az Magyar Állam javára."

Fentiekhez természetesen lennének olyan pontok, melyekben kötelező "beígérni" konkrét számokat (pl. GDP növekedés / kórházi ágyak számának változása / infláció mértéke / stb... - minden szarevőnek azon a területen, amelyiken miniszter/államtitkár/stb... lesz). A kötelező pontokon túl természetesen ugyanilyen számonkérhető ígéretnek számítana minden egyes szavuk, melyet mint politikus ejtenek ki a szájukon (kampánybeszéd, plakátokra írt dolgok, parlamenti felszólalások, stb...). Azért lenne vis major (pl. egy valóban külföldről begyűrűző válság hatása), de állati szogorúan lenne ez kezelve.

Asszem fellendülne a szomszédban a kőbányászat. :-DDD Whisful thinking... sy az offért és előre is elnézést a Román kőbányáktól, ha a fenti sértené az önérzetüket. :-D

vallatas 2013.03.27. 13:10:55

@sárkányfő:
Úgy érzem Bajnai, ha ilyen eszközökkel nyer mint a tojásos... akkor a Fideszes fejtágítást viszi véghez a választókban, ezek után a választók meg majd el is várják majd tőle az ilyen hülye demagóg döntéseket is, és nem tud majd úgy kormányozni, hogy az jó legyen.
Igy mi értelme van megnyernie a választást? semmi.
Majd jön a Fidesz, és azonnal kést döf beléjük, ha eltérnek a demagóg káderista osztogatástól, s jöhet újra a Viki.

kifordított nagyanyó 2013.03.27. 13:13:01

Szóval bocs Palmi nem tudtam kihagyni.:))

titan 2013.03.27. 13:16:13

@laspalmas: kösz, közben észrevettem

sárkányfő 2013.03.27. 13:18:00

@vallatas: Eddig ígéret nem volt, az a plakát a múltról szól.

Már írtam korábban: én megbocsátottam volna a Fidesz 2010-es ordenáré hazugságkampányait, ha utána jól kormányoz, és a hazáért, nem önmagáért. Több lehetőségük volt mint bárkinek: 2/3, EU-s tagság és támogatások, lenyúlt 3 billió. De hát tudjuk mi lett....

Megjegyzem kormányról óriási eszközök vannak/lennének a nép fejtágítására is, amit használnia is kéne egy kormánynak. A mostani kormány ezeket további hülyítésre használja, konkrétan visszafejlesztve, mesterségesen butítva a magyarokat, pl. távolít minket Európától. Meg a jogállamtól, meg az energiatudatos gondolkodástól, stb., stb...

Szelid sunmalac 2013.03.27. 13:22:13

@Presszós Laci: @ephart: Ti mikor ettetek utoljara libatojast?

Egyebkent kifejezetten orulok, hogy nem vagyok fideszes, mert akkor ha be akarok szolni valakinek, aki mashogy GONDOLKODIK, mindossze harom, esetleg negy semahoz nyulhatnek. Mint a ti esetetekben. Bajnai, meg a libak. Ugyan a Hajdu Bet-re gondoltok, de mar itt is ezerszer linkeltek be az osszes letezo birosagi dontest es hatarozatot, amik teljesseggel kizarjak Bajnai barminemu felelosseget is, de ti ragaszkodtok hozza. Miert nem jelentitek fel?

Kesz szerencse, hogy a fidesz minden egyes kibaszott napra tud valami ordenara dolgot csinalni, vagy mondani, igy mindig epp aktualitassal lehet szitokozodni.

Te meg torjetek a fejetek, mert kibaszottul unalmasak vagytok a kitalaciokkal.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 13:24:06

@sárkányfő:
Felfogtam, nélküled is :). És nem is felejtek :). Nem várom én el Bajnaitól a politikai öngyilkosságot, ellenben azt igen, hogy ne menjen szó nélkül Orbán után a mocsokba... vagy legalábbis ne kelljen azt szó nélkül hagynom, mert valaki máris "politikai öngyilkosságról" papol, amikor csak némi tényszerűséget és józanságot várnék el egy kevésbé ocsmány plakáton :). És igen, azt hiszem, ez korrekt elvárás.

I_Isti 2013.03.27. 13:25:22

@sárkányfő: Én még azt is elnézném nekik, hogy eltávolítanak európától, az európai értékektől, a szabadságtól, a haladástól meg egy csomó mindentől.

A legnagyobb probléma szerintem az, hogy a _sikertől_ távolítanak el nem csak embereket, nem csak csoportokat, nem csak egész országrészeket, de kollektívan az egész országot, és egész magyarságot.

Ugyanis így nem lehet győzni, nem lehet sikeresnek lenni.

is 2013.03.27. 13:26:44

@Transylvanianmixedgrill: "Úgy tűnik, ezzel eleve nem is számolnak, ehelyett ezt a kétbites kommunikációt nyomják, ami eleve arra van kitalálva, hogy valamivel szemben definiáld magad, és PROTEST szavazatokra utazz."

Mesélek neked a marketingről. arra egy fillért nem kell költened, amit az emberek elhisznek rólad. Bajnairól elhiszik, hogy jobban ért a gzadasághoz, mint Orbán. Erre tehát neki költeni nem kell. Amit viszont Orbánról jobban elhisznek az egyszerű népek, hogy ő jobban "megvédi őket", meg rezsicsökkentés és társai. Tehát azt kell reklámozni, hogy nem, Bajnai is "megvédi" őket, lám a forint is, meg lám a tojás ára is. Ez azoknak a népeknek van, akik beveszik, hogy a rezsicsökkentés az valami valós dolog (nem az, mert közben a kenyér ára felmegy, tehát több kenyeret nem fogsz tudni venni a megtakarított rezsiből). Akinek ennél több esze van, az úgysem ezen plakát alapján dönti el, hogy kire szavaz. Neked ugye több eszed van ennél?

@poszt: ugye neked is, kedves Vastagbőr? értetik ti ezt, vagy még ti sem? ja, visszaemlékezve a posztok 80%-ra ezt ti sem értitek. még a végén képesek vagytok olyen következtetésre jutni, hogy Bajnai titeket néz hülyének, meg populizál. Szó nincs róla, rólatok feltételezi, hogy ez a plakát nem éri el az ingerküszöbötöket, mert nem is nektek, és nem hozzátok szól. Mikor vettél te utoljára tojást úgy, hogy nem a barátnőd/feleséged/anyád küldött le érte, és meg se nézted az árát?

Dehát mégis ráugrottál, tehát mégsincs eszed. A fenti dolgokat nem vagy képes átgondolni, valamit hallottál populizmusról félfüllel, aztán most próbálod az észt lökni. Megint nem sikerült.

Zka77 2013.03.27. 13:30:41

Nem az a gáz hogy mikor mennyi volt a tojás, hanem hogy mi miatt. Konkrétan Orbánnak vajmi kevés köze van az infláció felett dráguló tojáshoz. Mondom ezt úgy, hogy utálom Orbánékat. Az objektivitást nem kéne kidobni az ablakon, ez a lényeg.

sjános 2013.03.27. 13:34:06

@Gontar: Csatlakozom! Számon kérhetőség! Visszahívhatóság! Betenne a populizmusnak!
Egyébként nem értem....mi pi...ért nem ingyenes a közmű meg a rezsi?? Szép "új világ"...mi ez a szarakodás a 10%-okkal??...miért nem 40...vagy 70???
Miért nem ír egy 0-át a végére a fizetéseknek? Törvénnyel!
Mennyivel egyszerűbb lenne!..:)
Kormány rajongók..:)...várom a választ..:)

sárkányfő 2013.03.27. 13:38:04

@I_Isti: nagylelkű vagy, én az európaiságomból és a szabadságomból egy jottányit sem engednék.

ráadásul szerintem önellentmondásos az álláspontod. európai értékek, szabadság és haladás: ezek a siker előfeltételei és egyben alapjai, részei is. ezek nélkül közelében sem leszünk a sikernek. mint a mai magyar helyzet mutatja is...

Szelid sunmalac 2013.03.27. 13:40:36

@Zka77: ??? Hogyhogy nincs koze az inflaciohoz? Ha nonek az ipar koltsegei, azokat atharitjak az ugyfelekre. Pl. villamosenergia, ami mondjuk a keltetokhoz, meg a tojashoz is ugyebar kell. Ha nonek a koltsegei a tojastermelonek, azokat at kell haritania. Ha nonek a koltsegei a fuvarozonak a magas benzinarak miatt, annak a koltseget at kell haritani. Ha nonek a koltsegei a mocskos multiknak (berkoltseg, raktarozas, futes, villany stb.) azokat at kell haritani. Ha nem tudnak kolcsonket felvenni, akkor az onerobol kell tobbet betenni, tehat nonek a koltsegek, ha nem tudnak fejleszteni, a regi szerszamok/gepek amortizalodnak es novelik a koltsegeket...Srolojam, vagy erted az osszefuggeseket?

sjános 2013.03.27. 13:42:57

@Larry Silverstein: Itt tartunk....itt tartunk...
Sorvaszd tovább az oktatás, minden szinten.... és gondolkodjon az állam helyetted....döntsön az állam helyetted....mondja meg az állam helyetted.......akár azt is, hogy mikor mehetsz wc-re is...
Ide tartunk!

Ironfist 2013.03.27. 13:45:05

@Rufus78:
"De visszakérdezek: melyik fontosabb? A 3 forinttal 10 forint spórolás illúzióját megteremteni, vagy annak az illúziója, hogy Bajnai őszinte politikus? Ha már az első plakáttal TÉNYSZERŰEN bizonyítható, hogy Bajnai trükközik és hazudik, akkor mi van?"

Namost, bizonyítsd, hogy nem volt sehol ennyi a tojás, azért, mert az átlagára alacsonyabb volt. És így, mivel igenis volt ennyibe kerülő tojás, máris nem hazudik. Tudod: Akár 90%-os akció a teszkó termékeire! És a sok birka bemegy, és megveszi a sok szart, amik nincsenek leolcsózva, csak 30-20-10 százalékkal, esetenként még drágább is, csak azért, mert a színes műanyag töltőtoll 90%-kal van leárazva - és még azt is hiszi, hogy mennyivel jobban járt, mint egy szimpla hétvégén, ahol a termékek csak 30-20-10%-kal vannak leárazva. És ez nem hazugság, mert a töltőtoll meg valóban 90%-kal volt leárazva.

sárkányfő 2013.03.27. 13:46:21

@Rufus78:
értem én pontosan miről beszélsz, ki ne szeretne korrekt politikai küzdelmet. de hát nincs.

A Fidesz egy tisztességtelen, inkorrekt versenyt csinált a politikából. Aki ezen a pályán önként vállaltan tisztességesen, azaz gátlásokkal, önkorlátozással versenyez, azt a tisztesség gátjától mentes ellenfele azonnal kiüti a pályáról, hogy arról kódul.

Értem, hogy "megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel". De Jézus sem királyként végezte a maga korában, hanem kiszögelve egy fára. A rendőrök sem virággal dobálják a rájuk lövöldöző bűnözőt, mert az nem lenne túl hatékony.

Én úgy gondolom, hogy aki tisztességtelen valakivel szemben az maga ad felhatalmazást arra, hogy vele szemben is inkorrektek legyenek. Csak a hülyék harcolnak virággal a fegyverek ellen. A Fidesz maga ad felhatalmazást, legitimációt a vele szembeni populizmusra, sőt ezt lényegében kikényszeríti, egy szót sem szólhat.

regress 2013.03.27. 13:48:57

@Zka77: elég csak az üzemanyagot emelni.az mindent visz. az elkövetkező hónapban valószínű 10 ft. emelés lesz. megbaszhatják a 10%-ot

Gontar 2013.03.27. 13:51:32

@sjános: Jaja. Ráadásul lehet elsőre szigorúan hangzik, de asszem a 80%-kal kifejezetten engedékeny voltam. Ha csak magamból indulok ki: 80%-os pontosságú munkavégzéssel 1 hét alatt elveszteném az állásomat.

Ez a 80% azonban elegendő lenne ahhoz, hogy szakmailag (és ne politikailag) KOMPETENS emberek kerüljenek a megfelelő pozíciókra.

sjános 2013.03.27. 13:54:49

@regress: Eszembe jut ilyenkor Izland..:)...a legnagyobb válságuk idején....
Ott egy komikus elkezdett viccből kampányolni...ingyen sör....X összeg a bankszámlára az államtól...3 munkanap egy héten....stb..:)
Ééés hoppp...bejutott vele a parlamentbe!
Hááát az ember már csak ilyen..:) amikor nagy szarban van....minden marhaságot elakar hinni!

sjános 2013.03.27. 13:58:50

@Gontar: Az én alap 5letem ennél szigorúbb..:)
A képviselői fizetést egy meghatározott gazdaság i eredményhez kötni!
Addig diplomás minimálbér...koleszos szintű szállás....BKV, VOLÁN, MÁV bérlet...laptop...mobil max 30.000es kerettel!
Ha hozza év végen a jó eredményeket....akkor visszamenőleges kifizetés....tőlem akár lehet 3mill is a fizetés!...de teljesítmény legyen mögötte!

I_Isti 2013.03.27. 13:59:22

@sárkányfő: Adott kettő darab diktatúra: egy Északi és egy Déli. Az egyik félvezető, mikro-, és szórakoztatóelektronikai, és mitt'om én még milyen téren válik világ vezetővé, a másik csak egy agresszív kis sárfészek marad, a lakosság egy része éhezik, másik része meg be van zárva táborokba.
Melyikük nevezhető sikeresnek?

Prof. Dr. Simon Templar 2013.03.27. 14:17:38

@Larry Silverstein:" Vedd el az általános választójogot és egyből lesz színvonal. "

Így is van, ezt már többször is mondtam
- Inaktívak (nyuggerek, rokkantnyugdíjasok, segílyesek stb.) szavazati joga ugrik (lévén az aktuális kormányzó párt eleve "lefizeti" őket, ergo nem objektívak)
- Érettségi nélküliek szavazati joga ugrik (műveltségi cenzus)

Mindjárt kitisztulna a közélet...

sjános 2013.03.27. 14:19:54

@Prof. Dr. Simon Templar:
Prof. Dr. Simon Templar 2013.03.27. 14:17:38
@Larry Silverstein:" Vedd el az általános választójogot és egyből lesz színvonal. "

De akkor miért nem úgy kéne, hogy csak Ti ketten szavazhattok?? Ne álljatok már meg félúton..:)

I_Isti 2013.03.27. 14:22:59

@sjános: Sőt, igazán az lenne jó, ha csak Orbán Viktor szavazhatna...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 14:23:45

@sárkányfő:
Nem biztos :). Nem azt várom, hogy Bajnai tisztességes küzdelmet folytasson, hanem azt, hogy tényszerűt. Éppen te mondtad az előbb a magát szíven szúró bácsit; na, annak felhasználása például a maga hullarablós undorítóságában is tényszerű lenne, arra például tőlem nyugodtan építhet kampányt Bajnai... és ha valamelyik narancsos esetleg sipákolni kezdene emiatt, csak mert ez fúj, annyit kell mondani, "libajnai"... és pukk, egy lufi kidurrant.
Primitív, gusztustalan kampányt is lehet szerintem okosan csinálni. Ez a plakát így szerintem többet visz, mint hoz. Pont.
Szerintem tudunk mi jobbat is annál, hogy egymást győzködjük arról, amit tudunk :).

@Ironfist:
Múltkor mesélt egy sztorit az egyik haverom. Áll a boltban, előtte egy néni fizet, és a pénztáros mondja neki, hogy ha venne még valamit 130 forintért, akkor kapna ajándékot. A néni izgatottan nézi, hogy mi kerül kb. ennyibe, végül vett egy szelet csokit 139 forintét... és cserébe kapott egy 100(!) forintos vásárlási utalványt... és örült neki... szerintem alig kevésbé, mint a rezsicsökkentésnek :).
Az emberek egy jelentős része a 400 kilós diabetikus nyúlfaggyút is megvenné, ha akciós lenne...

titan 2013.03.27. 14:38:55

@Rufus78: a néni végülis 39 Ft-ért vett egy csokit, amit megehet ő (örömet okoz magának), vagy odaadhatja az unokájának (örömöt okoz az unokájának, rajta keresztül magának). Ebből a szempontból nem biztos, hogy rosszul járt. Persze a 100 Ft-os kuponok a legtöbb esetben csak további 500 Ft elköltése mellett válthatók be, ez árnyalja a képet.
A rezsicsökkentésben nem az innen elveszek, oda adok a probléma, hanem hogy rövid távú nyereségért hosszú távú veszteséget okoznak vele.

Peetee 2013.03.27. 14:42:45

Orbán meg ott folytatja, ahol meggyesi Petikének átadta és ahol gordonka befejezte.

rïvïera 2013.03.27. 14:54:04

@csabapayne: azért az "úgy érzem" az még nem az "úgy is lesz" kategória szerencsére. Nyilván nem a szép új világ jönne el 2014-töl, ha nyernének (ill. Bajnai is megmondta hogy a sok elbaszást helyrehozni egy ciklus alatt nem is lehetne vszleg), de valahol azért el kell kezdeni.

Mentalitásbeli különbség pl. a fütéskorszerüsítési ötlet ( www.egyutt2014.hu/hirek/valodi_rezsicsokkentes_tisztabb_kornyezet_tobb_ezer_uj_munkahely.html ). Amiröl ráadásul el is mondták, hogy nem is saját ötlet, hanem egy más országokban már bevált dolgot ültetnének át. (Mondjuk ezt még csak átfutottam, nem olvastam el rendesen, de élböl szimpatikusabb mint az "adunk pénzt ingyen" jellegü hülyítések).

DarthVader 2013.03.27. 14:58:00

www.facebook.com/bajnai.gordonclub

Van még egy rakat kép, nem kevésbé populista, de hát Rozi néninek nem mesélhet az E14 a makrogazdaságról, mert Rozi néni 1 perc alatt bealszik, viszont azt megérti,hogy Bajnai 1 Ft-ért volt miniszterelnök, Orbán meg 2 millióért. Hát, a fagyi visszanyal. Az a tömeg, amely a Fideszt 2/3-hoz juttatta, az ezen a szinten szólitható meg. És választást tömegtámogatással lehet nyerni.
Az okosabbak, akik ettől többet várnak, meg kihámozzák a lényeget az egyéb megjelenésekből.

Orvos sem magyarázhatja el Rozi néninek a betegsége mibenlétét olyan szinten, mint egy egy egyetemi tanárnak, mert nem fogja fel. (De ha most valaki azzal jön, hogy mi köze egy egyetemi tanárnak a Rozi néni betegségéhez, azt valagba rúgom!)

Szelid sunmalac 2013.03.27. 14:59:53

@DarthVader: Engem inkabb a fagylalt-rozi neni-1 perc haromszog erdekelne.

trazz 2013.03.27. 15:02:52

"
"Ha az adott időszakra vonatkozó ígéretek kevesebb, mint 80%-át nem sikerült megvalósítani, akkor a politikus(ok) mennek 30 év kényszermunkára valami Román kőbányába, mellékbűntetésként az ők és családjuk, valamint baráti körük teljes vagyona elkoboztatik az Magyar Állam javára."
"

LOL, lehet hogy van egy ilyen törvény, mert évtizedek óta a választási ígéretek lényegesen több mint 80%át nem sikerült megvalósítania senkinek. A törvény alapján végre érthető is lenne hogy miért nem. :)))))))

Larry Silverstein 2013.03.27. 15:05:01

@DarthVader: Van még egy rakat kép, nem kevésbé populista, de hát Rozi néninek nem mesélhet az E14 a makrogazdaságról

- Bajnai makrogazdasági teljesítményéről nem ezért nem beszéltek hanem azért mert Rozi néni is tudja mekkora katasztrófa volt.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.03.27. 15:09:11

"Zöld erdőben szimpla plakát
Törné ki az ellen nyakát.
Fő téma a tojás ára.
Locsoljak, vagy másszak fára?"

további locsolólírák:
fradyendre.blogspot.hu/2013/03/zold-erdoben.html
és
fradyendre.blogspot.hu/2012/04/locsololirak.html
:)

OdettésaMacskák 2013.03.27. 15:32:24

Milyen a magyar szimfónikus zenekar?

Egy gordonka és tízmillió bőgő!

nu pagagyí 2013.03.27. 15:33:19

Alkalmazkodni kell a végletekig lebutított magyar választók befogadóképességéhez, akkor is ha jót akarnak nekik. A butulás mélységét a Fidesz kétharmados győzelme jelezte és a helyzet azóta sem változott. Aki a tojás áránál több infóra vágyik, az felkeresheti a HH honlapját.

sárkányfő 2013.03.27. 15:39:06

@I_Isti: Nem igazán tudom hova akarsz kilyukadni. Melyik diktatúra világvezető mikroelektronikában? És mi köze ennek hozzánk?

@Rufus78: Érdekes, nekem meg azt nem venné be a gyomrom. Egy dolog populistának lenni, és tojásokkal dobálózni, más egy szerencsétlen bácsika a halálát felhasználni pártpolitikai célokra. Pont ezért fordul ki a bele minden tisztességes embernek a fidesztől.

sisszi 2013.03.27. 15:43:38

@nu pagagyí: a fenét. ezt kb egy szolgálati audiba belezsírosodott politikus írhatta volna, aki gondolkodás nélküli gombnyomogatáshon kívül nem akar mást csinálni. aki ezt mondja az kizárja azt, hogy "jót akarjon" a választónak

Szelid sunmalac 2013.03.27. 15:47:28

@Larry Silverstein: Hogyne. Kar, hogy ezt a fideszen es rajongotaboran kivul mindenki a vilagon mashogy latja. De tudom, az autopalyan az osszes szembejovo a hulye, nem te.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 15:58:23

@hivatásos naplopó:
Jól van, azért az megnyugtat, hogy Bajnai is tudja, hogy vacak a kampány, az önirónia meg a mémgyár meg teszi a dolgát :). Vajon Orbán Viktor melyik kampányban osztja majd meg saját plakátjuk karikatúráját?
Ja, tudom... www.musztydobay.hu/230sandakan.mp3

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.27. 16:01:23

@sárkányfő:
Jó, hát nem azt mondtam, hogy nyomtassa plakátra, de az E14-trollok nyugodtan bevethetik a libajnaizás ellen:).

I_Isti 2013.03.27. 16:01:28

@sárkányfő: Valami olyasmit akartam volna írni, hogy mondjuk Dél-Koreában, annak ellenére, hogy egy meglehetős diktatúra kormányozta sikerült brutális gazdasági növekedést létrehozniuk, és az iparuknak a versenyképességét világszínvonalra emelni. (Először volt a gazdasági siker, és csak utána a demokratizálódás.) Tehát ha egy fidesz, a brutális parlamenti fölényét, ami már-már diktatúrába hajaz, arra használta volna föl, hogy a gazdaságot rendbe tegye és ez némileg sértette volna akár az én pillanatnyi érdekeimet is, akkor abba beletörődtem volna.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 16:03:39

@I_Isti: Szerintem senkinek nem lett volna baja azzal, ha rendrakást lát. De hát nem volt, még látszatra sem nagyon. Töketlenkedés van.

Larry Silverstein 2013.03.27. 16:05:18

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Hogyne. Kar, hogy ezt a fideszen es rajongotaboran kivul mindenki a vilagon mashogy latja.

- Mind az 5%?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 16:08:19

@Larry Silverstein: De legalább az avatart is csrélnéd a névvel, ha másnak akarsz látszani...

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.27. 16:13:57

@csabapayne: "Na de pont ettől lesz számomra is hiteltelen Bajnai új pártja."

Na pont ezért szavazz újra Orbán úr pártjára, az sokkal hitelesebb. Különben miért baj, ha Bajnainak sikerülne átprogramozni az egybiteseket? A kétharmad is így keletkezett.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.27. 16:14:28

@hazug fidesznyik: Ha hiteltelen a libás, attól miért szavazna bárki a mostani szarkupacra?

titan 2013.03.27. 16:14:51

@Larry Silverstein: erről a hozzászólásról az a vicc jut eszembe, amikor a matektanár korholja a gyerekeket az órán: "Nem tanultok rendesen, az osztály 70%-a bukásra áll", erre meg Pistike válaszol "Nem is vagyunk annyian."

Nikorene 2013.03.27. 16:17:01

@Rufus78: Nincs itt semmi hazugság :) 31 Ft az a tojás átlagára... hol van a plakáton, hogy a tojás átlagára Bajnai idejében 28 Ft volt? :D :D :D
Ha a KSH adata szerint 31 Ft volt az átlagár, akkor biztos lehetsz benne, hogy a tescos S-es tojások max. 28 Ftba kerültek. Akikenek ez a plakát szól, azoknak fingjuk sincs, hogy mi az, hogy átlagár, vagy hogy hogyan lehet kiszámolni, viszont ha kezükbe kerül ablakpucolás/kályha begyújtás közben egy öreg tescos akciós újság, akkor láthatják a saját szemükkel.

hazug fidesznyik (törölt) 2013.03.27. 16:21:06

@sjános: "Miért nem ír egy 0-át a végére a fizetéseknek? Törvénnyel!
Mennyivel egyszerűbb lenne!..:)
Kormány rajongók..:)...várom a választ..:)"

Ja kérem, ne legyen már mindenki olyan gazdag, mint ők!

2llkedő 2013.03.27. 16:26:59

@Larry Silverstein: "Rozi néni is tudja mekkora katasztrófa volt. "

Honnan tudja? Közgazdász? Vagy a krumpliból, amit kiásott a földből?

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 16:27:48

@Csigataposó:
Én azért úgy veszem észre, hogy igény lenne "trendváltozásra", csak amit a tömegek manapság készen kapnak az arcukba, kampány címen azt sokkal kényelmesebben emésztik meg. És könnyebben lehet egy egy politikai vitában az EUR árfolyammal vagy éppen a tojás árával dobálózni... sajnos :(
Talán az én elvárásaim túl magasak egy újonnan alakuló és a mostanit leváltani készülő párttal szemben... de nagyot nőne a szememben az Együtt 2014 ha képesek lennének felülemelkedni ezen a kisstílű sz**dobáláson.
És az a bizonyos dilemma... hogy képesek lennének e merőben máshogy kormányozni mint az eddigiek. Én egyenlőre nem hiszem el róluk. Lehet, hogy később más lesz a véleményem és kellemesen csalódom bennük, de ez a húzásuk, csak tovább növeli a pesszimizmusom velük szemben.

Szabványok 2013.03.27. 16:28:53

@Balibgeczyk:
"ha ök (vagy szarháziék) jutnának hatalomra.
SOHA TÖBBÉ!"
Ez azt jelenti, hogy marad Orbán?
Nem leszek öngyilkos.
Én éltem 30 évet baloldali (puha) diktatúrában, alacsonyabb az igényszintem (jó nekem a Lada is), megvannak a túlélési technikáim (elmegyek dolgozni egy Gőzgép tulajdonú céghez, nyalok, akinek kell). Engem nem zavar, hogy a média torzít, csúsztat, sőt hazudik én 30 évig néztem az MSZMP tévét. Jól megleszek én ebben a trágyaszagú országban!
A gyerekeim, akik nem viselnék el ezt a visszalépést, meg elmennek.

Nikorene 2013.03.27. 16:30:22

@Nikorene: fene egye meg Ironfist már ellôtte... végig kéne olvasnom a kommenteket, mielôtt kommentelek :D

Szabványok 2013.03.27. 16:33:53

Én örülök neki, hogy Bajnai rájött, választásokat nem lehet komplex érveléssel megnyerni.
Így nagyobb az esélye. Az okos, előrelátó, nem kommunista, nem szocialista emberek eddig is őt választották volna. Most megpróbálja megszólítani az egybiteseket is. Az okosok persze tudják, hogy ez demagógia, de kinézik Bajnaiból, hogy ezt csak a siker érdekében teszi, és nem az lesz az első intézkedése, hogy Alaptörvénybe iktatja, hogy a tojás márpedig 28Ft!

Larry Silverstein 2013.03.27. 16:38:01

@Szabványok: Alaptörvénybe iktatja, hogy a tojás márpedig 28Ft!

- Ehhez 6%-nál több kéne.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 16:49:20

@rïvïera:
Én viszont egyre kíváncsibb vagyok, mik azok az "elbaszások", amiket helyre akarnak hozni. Mert több olyan káros folyamat van, ami nem a Fideszhez köthető... sőt nem is igazán köthető pártokhoz, hanem pusztán kapzsi, hanyag, ostoba mentalitáshoz.
Egy ciklus gyakorlatilag arra elég, hogy előkészítsék a hosszútávú pozitív változásokat. A Fidesznél sem konkrétan az a bajom, amit tesznek, hanem hogy szinte semmit nem hallani arról, hogy az idióta húzásaiknak milyen pozitív következményei lennének hosszú távon.
És az Együtt 2014-re is hasonló sors várhat, hogy esetleges győzelmük után 2015-ben itt ezen a blogon fogják írogatni hogy: "Én a Bajnaira szavaztam, de megbántam" ... "rohadt Bajnai-droidok!!!" ... "Szátlopják'a'ó'szágot!... fúúúúj". De majd aranyköpés lesz még az is, hogy: "Há' most mé' nem 28 Ft a tojáás és 265 a Zeuró???"

A társasházak szigetelése tényleg jó ötlet. De ezzel egy időben a szolgáltatók oldaláról is célszerű lenne korszerűbb kazánokat beüzemelni. Ezen felül lehetne támogatni, vagy adómentessé tenni az energiatakarékos termékeket.
A rezsicsökkentés már egyértelműen a kampánynak szól. Persze nem mondom, hogy rossz dolog ha pár ezer Ft-tal kevesebb a számla. Én azért kivárom mi lesz ennek a vége.

Megszivtam 2013.03.27. 16:54:33

Én szoktam vásárolni otthon, úgyhogy tisztában vagyok az árakkal.
A tojás mostanában nem 45 hanem 36-40 Ft volt a legolcsóbban.
De ezen a héten az ALDI csinálta a legakciósabb árakat 26 Ft-al
www.aldi.hu/hu/html/product_range/2744_35420.htm

A többi csak duma !

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.03.27. 17:01:12

ezt érdemeljük, ezt kapjuk.

meneküljön, ki merre lát!

szabadmagyarnép · http://www.facebook.com/szabadmagyarnep 2013.03.27. 17:04:09

Egyetlen esély a fidnyák leváltására az, hogy társadalomban tömeges igény alakuljon ki egy másfajta politikára, a demokratikus kormányzásra mint alap a nép elvárásainak figyelembevételével. Pillanatnyilag erre nincs igény az emberek fejében inkább tűrnek mint a birkák, nagyobb részük szenved, éhezik, de várják a csodát. Itt csak akkor fognak észbe kapni az emberek ha többen éhen fognak halni. Magyarország népe szép lassan a saját tehetetlenségének, közömbösségének a mocsarába fog elsüllyedni az emberek nemtörődömsége miatt. Pedig az az 51 %-nyi ember csendben megváltoztathatna itt mindent és elindulhatna egy jobb élet.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.03.27. 17:07:31

@hazug fidesznyik:

Így van... természetesen Orbán úr pártjára fogok szavazni, ki másra... hisz csak is ő képes egyedül kivezetni a gonosz IMF keltette válságból ezt az országot. (amit természetesen Bajnai tett tönkre) :P :P :P :P

Az egybites szavazókat nem átprogramozni kell... mennyiben jobb az, ha az egybites szavazók agyatlan "É'jjenOrbán" helyett, agyatlanul "É'jjenBajnai"-t fognak zengeni?
Meg fog maradni ugyanaz a rendszerhiba, ahol is a hatalmon lévő kormány rájön arra, hogy van neki a szavazópolgárok között "X"% birkája, még akkor is, ha korbáccsal hajtják őket a vágóhídra. (Természetesen csak is az ország és a párt érdekében. :P)

Az egybites szvazók maradnak egybitesek és 2017-ben csak annyi lesz a plakátokon: A tojás ára Orbán: 45 Ft Bajnai: 68 Ft Aztán az ehhez hasonló ostoba kampányok miatt Bajnai is repülni fog 2018-ban, jön megint valami Orbán-szerű párt ha csak nem újra a Fidesz, akik majd jó alaposan mutogatni fognak a 4 évet megélt Bajnai kormányra hogy:
2014-ben talpra állítottuk a gazdaságot, de a Bajnai elrontotta, ellopta, eladta kilóra a IMF-nek meg az UFOKNAK. És most 2018-ban, sőt 2020-ban is azért nem jó az országnak, mert a Bajnai elrontotta... (Az egybites szavazók meg benyelik ezt is). De sebaj, mert 2021-ben jön újra Bajnai vagy valaki hasonló és megint mehet az egész ugyanonnan.

Na de ennek az országnak nem a hosszútávon gondolkodás az erőssége... és ha ilyen egybites kampányokkal folytatjuk, akkor lassan a semmilyen gondolkodás se.

Larry Silverstein 2013.03.27. 17:15:04

@csabapayne: Na de ennek az országnak nem a hosszútávon gondolkodás az erőssége... és ha ilyen egybites kampányokkal folytatjuk, akkor lassan a semmilyen gondolkodás se.

- miért lenne ha 4 évente van választás? Legyen 20 évente. Általános választójog sem kell.
Én mondhatok ilyet de politikus nem mondhat ilyet. Pedig kéne.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.03.27. 17:26:26

Kínosan ügyel arra az ellenzék, hogy fajsúlyos dolgokban ne foglaljon állást.

Mint például:

=> a haveroknak kijátszHATÓ állami földek.

=> a haveroknak kijátszHATÓ közbeszerzések.

=> a dolgozni NEM akaró, integrálhatatlan romák kérdése.

=> az adócsaló magyar hűbérurak offsór-számláira menekített vagyonai.

=> egyidejűleg az igazolatlan eredetű óriási -adózatlan- magyarországi magánvagyonok.

=> Gripen + 4-es metró + Margit Híd...stb.

=> és ha már a demagógiánál tartunk: volt nekünk olajszőkítésünk is.

Larry Silverstein 2013.03.27. 17:42:36

@félázsiai 2llkedő: Ja, a múlt hónapban 51 volt. A bizonytalanok számának növekedése a maszopból jött le...

2llkedő 2013.03.27. 17:47:02

@Larry Silverstein: Tök mindegy. Az 51 is csak a fele a szavazóknak.

Bee-zony 2013.03.27. 17:55:10

Most ez lett a trend, a fekete-fehér, igen-nem, jó-rossz. Ezt mindenki megérti, legfeljebb az igényesebbek köpködnek.
Másrészt már az MNB új logója is ebbe a sorba illeszkedik...

„A Magyar Nemzeti Bank arculatváltása”
vastagbor.blog.hu/2011/04/19/a_magyar_nemzeti_bank_arculatvaltasa

Egy kicsit ez is kapcsolódik:
„Őselemek az új logók”
vastagbor.blog.hu/2012/07/24/oselemek

Ahol a körök összeérnek, avagy egy halmaz közös elemei...
Egy rutinos photoshoposnak mennyi idő ilyet összehozni? 5 perc?
A „kevés munkával sok (adófizetői) pénzt kaszálni” program része lehet a dizájn.
Mocskos dolog a politika, ha mocskos emberek csinálják.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.27. 17:58:32

A Gyurcsányt és Bajnait gyalázó, részben rágalmazó, Bajer Zsoltika-féle kampányról is volt poszt a blogon? Bocs, kicsit felfordult a gyomrom ettől a poszttól, nincs sok kedvem átnézni az elmúlt hetek anyagait.

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.27. 17:59:48

Lemaradt a posztból, hogy nem elég a tojásos példálódzás, még sütikkel is fertőzik szegény állampolgárokat a gaz, bajnai kommandósok! :D
orulunkvincent.blog.hu/2013/03/21/a_sutis_gyilkosok

2llkedő 2013.03.27. 18:00:39

@Larry Silverstein: Azt, hogy amit beírtál, azzal kitörölheted...

Reformista Pista 2013.03.27. 18:06:58

ahogy régóta mondom, értelmi cenzusra van szükség. anélkül semmi nem fog változni, mivel a választók jelentős része ilyen ótvar buta paraszt, akinek elég odaszórni egy kis aprót, holnap királlyá koronáz a Duna jegén...

G.I.J. 2013.03.27. 18:32:40

Tényleg érthetetlen! Pedig csak azt kellett volna folytatni, amit a Bajnai kormány elkezdett!

kék megaman 2013.03.27. 18:38:26

szomorú, hogy mennyire nem változik semmi, évekkel ezelőtt a proli-nyuggerhordákat azzal hergelték, hogy 100 forint lesz a kenyér, most meg ezzel.
az ultimate visszavágó plakáttervet így képzelem el: egy rozsdás, vidéki kapun egy kézzel írt táblácska, liba, pulyka van eladó, telszám, gordi

Birkesz 2013.03.27. 18:40:05

@Larry Silverstein: Azokban az időkben pedig, amikor a Fidesz nem nyert választást, akkor az MSZP az SZDSZ-el karöltve csalta el a választást. Hiszen a Haza nem lehet ellenzékben.

Jolka40 2013.03.27. 18:54:53

@Prof. Dr. Simon Templar: És mi van azzal a nyuggerrel, akinek két diplomája van?

kovacs.lehel 2013.03.27. 19:21:05

Hazai pályán is elmondtam, de itt is megteszem. Nem védeném Bajnait azzal, hogy "de hát csak erre nyitott a magyar, ezt érti meg az átlagszavazópolgár". Kurvára nem igaz, mert a választópolgárok fele még mindig fosik a pártokra. Pontosan az ilyen ostoba dumák miatt.

DarthVader 2013.03.27. 19:37:04

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ez a "plakátkampány" válasz a Fidesz-féle "együtt tették tönkre az országot"-ra. És müködni fog. A fagyi visszanyalt.

DarthVader 2013.03.27. 19:40:31

@SZDSZPistike: Mr. Finkelstein és nagybecsű felesége, Mr Birnbaum (vagy forditva, nem tudhatom) áldásos tevékenységének ismeretében elég zsenánt ronwerberezni, nem gondolod?

kifordított nagyanyó 2013.03.27. 19:58:49

@Larry Silverstein: Azt hogy pofára estek,mint 2002-ben.
Te meg mész a vezéred mellé Grazba,vagy a lámpavasra.

bolondok közt viktor a király 2013.03.27. 20:17:32

Háténvagyoka... 2013.03.27. 13:03:28
Azt nem lehetne, hogy akik itt mind nem egybitesek vagyunk, és mind egyet értünk, alakítanánk magunknak egy külön országot? Állam az államban. Csak még nem tudom, hogy hívnánk... (az országot is, meg magunkat is...)

Mi ezt mondjuk régóta cimbora. Kérjük vissza a Románoktól Erdélyt, kerítsük körbe egy 10 magas kerítéssel, oda lehetne telepíteni Orvbánt a hű bandájával, követhetik a seggnyalók. Meg lenne az örömötök, az union kívül is lenne élet, viktor lenne a királyotok. Fél évente rátok kéne nézni, hogy éhen döglöttetek e már, és akkor helikopterről kéne etetni benneteket mint a majmokat az állat kertbe. Na oda valók vagytok.

rïvïera 2013.03.27. 22:10:21

@csabapayne: Nekem se az a bajom a mostani kormánnyal, mint a "liberálisoknak", hanem egyszerüen az a véleményem, hogy egyszerüen széjjelbasszák az országot a szinvonalon aluli minöségü "kormányzásukkal", pedig kétharmados többséggel bármilyen nagyszabású dolgot megvalósíthattak volna, senki nem tudott volna az útjukba állni (a klasszikus "a királyság az egyik legjobban müködö államforma, HA jó a király" -- csak ez éppen az ellenpélda).

Meg ugye egyáltalán nem az a helyzet hogy "lehet sejteni hogy pár dolgot nem jól csináltak" hanem konkrétan nagy erökkel basszák széjjel a gazdaságot meg a többit (most nem akarok konkrét példákkal jönni, de a legelsö ugye a nyugdíjak lenyúlása volt , ami szintén egy kurva szük látókörü húzás -- vagy vegyük csak azt, hogy egy gyakorló elmebeteget neveztek ki gazdasági miniszternek, stb stb. Vagy nemtom hogy azt olvastad-e, hogy Matolcsy közvetlen alárendeltjeinek többségének még gazdasági végzettsége sincs. Ez majdnem olyan mintha téged vagy engem raknának oda "majd belejössz" alapon)

Nem is a korrupcióval van elsösorban a bajom, hanem azzal, hogy amellett még el is basszák ami a dolguk lenne. Leszarom, nyúlják le a lóvét, de akkor legalább közben akkor rakjanak össze egy patent országot, basszameg! (Legalábbis kezdetnek már ez is jó lenne.) Az inkompetencia és a kártékonyság elegye, és ez messziröl látszik róla. (Az mszp-röl ugyanez a véleményem, egyébként.)

Én két dologból indulok ki Bajnai(ék)kal kapcsolatban: az egyik, hogy addig az egy évig amíg ök kormányoztak (az alapján amit olvastam a dologról) szép csendben elkezdték megalapozni a növekvö gazdasági mutatókat, ill. a lehetöségekhez képest (==válság) tudták annyira jól kezelni a dolgokat hogy azt még maga a nagy Orbán Viktor is elismerte, ami azért kurva nagy szó. (*)

A másik, hogy (ha eltekintünk ezektöl a kampány-megnyilvánulásoktól), ö jelenleg az egyetlen, aki interjúkban tud normális hangnemben, tárgyilagosan és érdemben beszélni, és nem folyamodik szándékos hazugságokhoz hogy másokat befeketítsen (nem összekeverendö azzal, hogy megmondja a véleményét).

Nyilván ezért az utolsó mondatomért majd mindenki elküld a picsába, de akkor is, nem lehet nem észrevenni hogy egy sokkal egészségesebb hozzáállást képvisel a csávó, mint a nagy többség.

A házszigetelés-projektet pedig abból a szempontból is jó ötletnek tartom, hogy az is egy más mentalitást tud(na) elültetni az emberek fejében: azt, hogy saját maguk tudnak a körülményeiken javítani, és az állam ebben partner, ellentétben az ilyen "rezsicsökkentés"-típusú parasztvakításokkal.

Azt pedig nem tudom elképzelni, hogy bárki azt gondolná, hogy a rezsicsökkentésböl majd pozitívan fog kijönni hosszú távon. Szerintem mindenki kurvára tudja, hogy ez valójában annyit jelent, hogy max. 1-2 hónapig valamivel kevesebbre jön ki. (Csak ha valakit folyamatosan szopatnak, az már annak is örül, ha legalább öt percre kiveszik a szájából a péllót, bocs a hasonlatért :))

rïvïera 2013.03.27. 22:22:03

@Gyilkos+Garázda+Gázoló+Adócsaló=Orbán_szektája: ott a pont.

Meg ugye emlékezzük a nem is olyan rég kiszivárgott mszp "programra", ami gyakorlatilag csak arról szólt, hogy tovább mélyítsék a jobbos-balos szakadékot, érzelmi kérdést csináljanak az egyéni politikai állásfoglalásból, és vigyék tovább a "két nagy párt van, döntsd el melyik oldalon állsz foggal-körömmel" mentalitást. Kibaszott felháborító.

Mindkét pártnak ugyanott lenne a helye, véleményem szerint.

Bee-zony 2013.03.27. 22:42:13

@Háténvagyoka...: „Azt nem lehetne, hogy akik itt mind nem egybitesek vagyunk, és mind egyet értünk, alakítanánk magunknak egy külön országot? Állam az államban.”

Ezen a blogon leginkább egy közös pont van, a nem tetszés, a többi viszont már a különbség: konzervatívok és liberálisok, halálbüntetés-pártiak és ellenzők, és a többi. Tehát bármilyen elérendő célt és programot tennél közzé, akár a leglogikusabbat, akár Kétfarkú Kutyásat, csak a kommentelők egy kis része csatlakozna, úgyhogy nagy létszámot itt ne várj – se Magyarországon, mert nem véletlenül van az, ami, és nem véletlenül van ott a többség, ahol. A genetikus és memetikus öröklődés, és a tömegek kondicionáltsága stabil dolog. Ha előjössz valami újjal, ami ettől jelentősen eltér, ne csodálkozz, ha kicsi lesz a létszám. Homogenitás, egy akaraton levés? Álom az államban. (Másnak meg a fogimplantátum.)
Persze egy kis létszámú jó baráti társaság is jobb mint a semmi, és inkább virágozzék száz virág, mint hogy ne legyen egy se. Ennek pedig ellene hat a tehetetlenségre kondicionáltság... majd állambácsi gondolkodik, és mindent megmond és megcsinál helyetted. Te csak ülj a seggeden, és kommentáld a mások dolgait.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.27. 23:31:27

@Balibgeczyk: Nacsak! Sikerült kijavítani a nicknevedet, miután többedmagammal kismilliószor szóltunk, hogy a "ballib" 2 db "l" betűvel írandó?

Gratula, azért fejlődsz te is, ha még lassan is :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.27. 23:32:54

@Balibgeczyk: Jaj de felületes vagyok, hiszen ki sem javítottad :)

Na, akkor mégsem vagy fejlődőképes, megragadtál az átlag fideszes helyesírási színvonalán. Sajnálom :(

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.27. 23:35:02

@Balibgeczyk: Na, ennél a kommentednél meg bebizonyítottad, hogy nem csak az átlag fideszes helyesírási színvonalánál ragadtál le, de a szellemi színvonalánál is :(

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.03.28. 01:42:13

varom mar hogy barmilyen elromlott lakatra vagy bramikre raragaszthassam az "Orban a hibas" matricat

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.28. 06:51:39

@rïvïera: "egyszerüen széjjelbasszák az országot a szinvonalon aluli minöségü "kormányzásukkal", pedig kétharmados többséggel bármilyen nagyszabású dolgot megvalósíthattak volna,"
+1, nekem is ez a bajom.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.03.28. 07:28:07

@rïvïera:
+1, ügyes összeszedése annak, hogy egyelőre miért Bajnai az egy a kevésből, akit a mai politikában -a lehetőségekhez képest- a legkomolyabban lehet venni... és amiért már korábban megkaptam a magam "bajnaimessiásozását", de ez van :). Az sem zavar, ha ugyanannak a kenyérnek a másik fele csak, már az is nagy szó, hogy nem viszket a tenyerem, amikor meglátom vagy meghallom, sőt, az sem, ha egy politikus "jutalékként" egy kicsit korrumpálódik. Persze az ideál az lenne, ha mindenki szépen és becsületesen tenné a dolgát, de ezt egyelőre meghagyom álomvilágnak.

A rezsiről meg: íváncsi vagyok, mikor jön az, hogy az olcsóbb árak miatt akik eddig minden KWh-t megfogtak, azok a lazább, kevésbé odafigyelős életvitel miatt végül pár hónapon belül ugyanannyit fognak fizetni... szóval hogy mikor derül ki, hogy ez a rendszer a legtöbb embernél csak pazarolni tanít.

lyken 2013.03.28. 07:57:52

@rïvïera: "Nekem se az a bajom a mostani kormánnyal, mint a "liberálisoknak", hanem egyszerüen az a véleményem, hogy egyszerüen széjjelbasszák az országot a szinvonalon aluli minöségü "kormányzásukkal", pedig kétharmados többséggel bármilyen nagyszabású dolgot megvalósíthattak volna, senki nem tudott volna az útjukba állni (a klasszikus "a királyság az egyik legjobban müködö államforma, HA jó a király" -- csak ez éppen az ellenpélda).

(...)

Nekem se az a bajom a mostani kormánnyal, mint a "liberálisoknak", hanem egyszerüen az a véleményem, hogy egyszerüen széjjelbasszák az országot a szinvonalon aluli minöségü "kormányzásukkal", pedig kétharmados többséggel bármilyen nagyszabású dolgot megvalósíthattak volna, senki nem tudott volna az útjukba állni (a klasszikus "a királyság az egyik legjobban müködö államforma, HA jó a király" -- csak ez éppen az ellenpélda). Legalábbis kezdetnek már ez is jó lenne.) Az inkompetencia és a kártékonyság elegye, és ez messziröl látszik róla. (Az mszp-röl ugyanez a véleményem, egyébként.)

(...)

Én két dologból indulok ki Bajnai(ék)kal kapcsolatban: az egyik, hogy addig az egy évig amíg ök kormányoztak (az alapján amit olvastam a dologról) szép csendben elkezdték megalapozni a növekvö gazdasági mutatókat, ill. a lehetöségekhez képest (==válság) tudták annyira jól kezelni a dolgokat hogy azt még maga a nagy Orbán Viktor is elismerte, ami azért kurva nagy szó. (*)

(...)

A házszigetelés-projektet pedig abból a szempontból is jó ötletnek tartom, hogy az is egy más mentalitást tud(na) elültetni az emberek fejében: azt, hogy saját maguk tudnak a körülményeiken javítani, és az állam ebben partner, ellentétben az ilyen "rezsicsökkentés"-típusú parasztvakításokkal.

(...)

Meg ugye emlékezzük a nem is olyan rég kiszivárgott mszp "programra", ami gyakorlatilag csak arról szólt, hogy tovább mélyítsék a jobbos-balos szakadékot, érzelmi kérdést csináljanak az egyéni politikai állásfoglalásból, és vigyék tovább a "két nagy párt van, döntsd el melyik oldalon állsz foggal-körömmel" mentalitást. Kibaszott felháborító."

Szívemből szóltál, minden szavaddal egyetértek, de különösen a fentebb idézettekkel. Jó olvasni, hogy vannak még normális, nem párt-fetisiszta emberek :)

proxy user (törölt) · http://proxyblog.blog.hu 2013.03.28. 08:23:23

@lyken: erre a "kiszivárgott mszp programra" tudnátok valami hiteles forrást? Bocs, hogy a kuruc, manem, magyar hírlap nem tartozik közéjük!
Mellesleg árokásásban Viktorunkat nem lehet megelőzni, gyűlöletkeltésben meg a jobbik a profi.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2013.03.28. 09:31:01

@Rufus78: Idézlek, máshol, ha megengeded! Tetszett, ami írtál ugyanis..

B3T3G 2013.03.28. 11:39:44

Igazán kuriózum ez a Bajnaiékat ekéző írás egy ilyen oldalon. De sajnos van egy olyan érzésem, hogy ettől még ugyanúgy rá fogtok szavazni. Le lehet váltani a Fideszt és hangoztatjátok is, hogy ez az egyetlen tervetek. De ezzel azt éritek el hogy visszajöjjenek mások.( Akik rosszabbak, vagy ugyanolyanok, megítélés kérdése). Azért valljátok be, hogy ha újra jön az mszp, vagy hívjátok ahogy nektek tetszik: együtt 2014. Ezek a nagy jogvédő neves szociológusok, pszichológusok akik most hörögnek, és az egész liberális Budapest, (ami önmaga kitermel egy 5 százaléknyi liberális pártot, de többre nem lenne képes, mert vidéken ez egy nemlétező fogalom) Szóval ezek az emberek, majd szépen hátradőlnek majd az égféle merednek és a fülükre szorítják a kezeiket és halkan fütyörésznek majd. Egy olyan jó négy évre.A tüntetők pedig hirtelen huligánok lesznek. Talán majd a Jobbik miatt lesz 1-2 politikailag korrektnek mondható tüntetés a média szemében.Az állami tv-ből szokásosan kirúgnak majd mindenkit egészen a portásig. De a szokásos nevek akik mindig jelen vannak az "alulról jött" szervezetek alapításakor és valahányszor jobboldali párt van hatalmon az híresztelik, hogy itt már munkatáborokat hoznak létre, majd egy levelet sem fognak írni Brüsszelnek.
Mert azért valljuk be, ez az egész csak arról szól, hogy ki kinek a híve. És a Fidesz ebben nagyon gyenge. El van maradva agymosó, gyűlöletkeltő blogokkal. Külföldi kapcsolatai is... Olyanok nincsenek. Én úgy vélem a magam részéről, hogy az ország hírnevének a lerombolásában lassan a baloldal többet tesz, mint maga a kormány, pedig ez nagy szó.
Hát nem tudom, mit akartam tulajdonképpen írni...

Bee-zony 2013.03.28. 13:52:10

Én pedig ezt akartam tulajdonképpen írni:
„Rendszerváltás” címke alatt vörös és narancsvörös judeonáci pártok váltogatják egymást, és a kétlépéses körtáncukban először is ellenzékben beetetik a választókat a csillogó csalikkal, az ügyes kritikákkal és hazug ígéretekkel, aztán amikor a választópolgárok bevették a csalikat, és horogra akadtak – és ezzel és így a horgászokra bízták a sorsukat –, akkor kezdődik a halak felhasználása a horgászok saját céljaira, a halak kihasználása, kifosztása, a vagyoni megevése.
Aljas horgászok, ostoba halak...
Aki szakítani akar ezzel a rendszerrel, annak mindent kell tudnia, és semmit sem követnie ami zsidó, beleértve a kereszténységet is.
És mert a Földön már minden (lakható) hely foglalt, fizikailag és világnézetileg is, hát...

Nincs egy párt, nincs egy párt, akire szavaznék,
Nincs egy hely, nincs egy hely, ahová mehetnék.

Hé kóbor angyal, itt mindig alulmaradsz,
Csak akkor nyerhetsz, ha magad ellen fogadsz.

Angyal zuhan tépett szárnnyal a farkasok közé,
Gyilkos álruhában jársz, de az arcod az áldozaté!

Jobbat vártam, de hiába, ezt mondhatom neked
Inkább megyek, bár drágán adják a jegyet.

Nincs egy párt, nincs egy hely, nincs egy párt, nincs egy hely...

/Kóbor angyal, Piramis szám átírva/

A valódi rendszerváltáshoz zsidóideológiamentes új rendszer, új párt, és új vallás kell; minden más, ami nem ez, az csak szarpofozás. Akik erre nem képesek, azok reménytelenek, és nekik marad a további szarpofozás, akik erre képesek, azoknak küzdj, és bízva bízzál, magadban, Istenben, és abban a néhány értelmes és normális emberben, akik vannak.

nyuggernyúzó 2013.03.29. 12:16:26

Ez az ország ezt érdemli. Az adófizetők képtelenek összefogni és az asztalra csapni.

kifordított nagyanyó 2013.03.29. 12:40:58

@B3T3G: LOL bazze!Itt mindenkit ekézünk!

Bee-zony 2013.03.29. 14:54:47

@Oktogon8: Sikerült újra feltalálni a „kereket”... A 800,000 panellakásból és gangos házból hány nincs még újraszigetelve? Itt pl. nem csak hogy újra van szigetelve már jónéhány éve az épület, de le is van válva a Főtávról, úgyhogy a Bajnai-féle rezsicsökkentés (és szavazat) = 0. Szerintem kb. felezni lehet a nyolcszázezret. Így is meglesz az E14-nek (úm. az energiatakarékos izzó) a 10-15% szavazat, és lehet „alkotni”, ellenzékben. Szerintem MSZP-E14 koalával sem fogják megdönteni a Narancsköztársaságot (sárga és savanyú, de az övék) legfeljebb szoros lesz a verseny. Én egyikre sem szavazok (mindegy hogy kire szavazol, úgyis rájuk, az orrnehezekre, és a New York - Tel-Aviv tengelyre szavazol), mehetnek együtt a történelem szemétdombjára. A Jobbik pedig megfeneklett a 15% környékén; ellenzékben vannak a nemzeti érzelműek a gyarmaton... A helyzet: roncstársadalom, társadalmi katasztrófa.
Nem tudom nem az utolsó adása-e a Riszpekt Háznak, de nagyon ütős :)
"2014: jön a hullám, vagy marad minden"
index.hu/video/2013/03/28/2014_jon_a_hullam_vagy_marad_minden/

Meridian74 2013.03.30. 15:26:23

A plakátok bizonyos szemszögből nézve kók, ötleteseke, és ez a véleményem nekem is. DE!
Ha már leragadunk ennél, akkor jobb ha behúzzák a nyakukat, mert egy olyan plakát is megjelenthet(ne), hogy:

BAJNAI/GYURCSÁNY szétloptátok és eladósítottátok az országot, a többi csak DUMA!

A fidesz felé meg a következő:
TELJESKÖRŰ ELSZÁMOLTATÁST és FELELŐSSÉGRE VONÁST ígértettek, a többi csak DUMA!

Meridian74 2013.03.30. 15:26:55

@Meridian74: kók =jók
sajna sokat ütök félre... :(

Meridian74 2013.03.30. 15:40:14

@Meridian74: egyébként meg ha az árak alakulásának okait is firtatjuk, akkor a mostani 45-ös árban az EU keze vastagon benne van, mivel tavaly/(előtt) szünteték be a ketreces tartást, és külön játszóteret, seggmosógépeket, TV-t szaunát, masszírozókészülékeket és színes lufikat eregető robotokat is be kell építeni a tojástermelőknek a tetves tyúkólba...

Meridian74 2013.03.30. 15:43:14

@Meridian74: ... és mindezzel lehetőséget teremtve annak, hogy kínából/argentínából/a marsról hozzák be az agyongyógyszerezett ipari-hulladéknak minősülő tojást, szállítási költséggel együtt is féláron...

Meridian74 2013.03.30. 15:58:04

@csabapayne: "Belehallgattam Bajnai évértékelő beszédjébe és sajnos egy az egyben olyan volt, mintha Orbán Viktor mondta volna, csak 2010-ben. Csak éppen bizonyos szavak ki voltak cserélve. Ez nem alternatíva, hanem kb.: ugyanaz a trágyakupac, csak más lepellel borítva. "

Akkor hallgasd végig a Vona Gáborét, és hagyd figyelmen kívül az esetlegesen unszimpi "magyarkodós" (7 vezér atyáink, stb.) stílusát, és csak a szándékait nézd, utána már tudod kire kell majd szavazni.

Meridian74 2013.03.30. 16:18:25

@Rufus78: "A rezsiről meg: íváncsi vagyok, mikor jön az, hogy az olcsóbb árak miatt akik eddig minden KWh-t megfogtak, azok a lazább, kevésbé odafigyelős életvitel miatt végül pár hónapon belül ugyanannyit fognak fizetni..."

Akinek ennyire spórolnia kellett, az ezután is spórolni fog, mert párezer forint plusz a nyomorból nem segít ki... ezt számszerűleg és arányiban nézve képes vagy felfogni, ugye?

Ironfist 2013.03.30. 18:08:11

@kifordított nagyanyó:
Aki megérdemli. Bár egyelőre a két halmaz átfedésben volt...

kifordított nagyanyó 2013.03.30. 22:26:34

@Ironfist: Szóval oldaltól függetlenül aki megérdemli.
Ezért szeretem ezt a blogot.

BPO654 2013.04.01. 22:34:30

Miért nem folytatják a sort?
Orbán vs Bajnai vs Gyurcsány vs Megyó vs ....vs Kádár vs Rákosi Manó Mátyás vs Horty vs Tisza vs................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. vs Szent István.
Tehát mennyi volt a tojás Rákosi, Horty, Tisza, Hunadi Mátyás, II Rákóczi Ferenc ......Szt István alatt?:D

BPO654 2013.04.01. 22:35:32

Hunyadi :XD

Mennyi nyugdíjemelést adott Szt István?

hardapa · http://hardapa.ucoz.hu 2013.06.04. 07:11:12

Én otthon megyek a sárkány után és kapcsolgatom le a villanyokat. Nem telik na!
... és qrvára nem érintett meg ez a rezsicsökkentés, mert átlátni rajta.

Mate Toth 2013.06.15. 11:34:14

@Prof. Dr. Simon Templar: Szegény édesanyád biztosan nagyon szégyenli magát!@Larry Silverstein:

süti beállítások módosítása