Skip to content


       Szűrés lista

A Birodalomnak visszavágunk

Elkészült a Fideszes válasz az Európai Uniónak, amitől feltehetőleg Brüsszeltől Strasbourgig összefossák a bokájukat.

Komolyan nem értem, miért kell magunkat jobban égetni, mindenki tudja, hogy Orbán a hazai közönségnek beszélt az Európa Parlamentben, nem véletlenül adta élőben a közmédia minden csatornán, remélem még az Árvízvédelmi Rádióban is ő ment.

Ha ennyire rosszul esik, hogy így bántanak minket, akkor ki lehet lépni az EU-ból, és egyúttal le is lehet mondani arról a 7-8 ezer milliárd forintnyi EU-s támogatásról. Majd önerőből épül-szépül tovább Magyarország, nem kell a megújuláshoz a gyarmattartók mocskos eurója.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg

Címkék: fidesz eu

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr255390981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányfő 2013.07.04. 15:45:03

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Hja, ez semmi, most tudtam meg biztos forrásból, hogy az EU mérgezett pénzt ad nekünk. Rendesen átitatják ciánnal, érted. Hozzáérsz, döglesz.

A Barózó meg küldi a drónjait, és azokról majd sok kis tüskés gyurcsány-bábút szór majd le, ami elveri a termést. Már félúton vannak és közelednek.

garrett27 2013.07.04. 15:46:23

Nyugi emberek, jövőre ez lesz az érettségi tétel!

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.07.04. 15:48:01

@sárkányfő:

Nem erröl van szó, te is tudod. Hanem arrol, hogy például elvárják a 3% alatti hiányt, ami miatt baszogattak minket, de egy csomo nyugati országnak 10% is van, mégis békén hagyják azokat!. Mi ez ha nem kettös mérce??!? Ja és lopcsányék ideje alatt lett az államadosság 30%-al több, megduplázodott munkanélküliég, és növekedö hiány, csökkenö gdp.
gyurcsány-libbás szövetség ugyebár!!

Algopirin 2013.07.04. 15:52:22

@sárkányfő: "tüskés gyurcsány bábu"
hatalmas :DDDD

sisszi 2013.07.04. 15:52:45

ugye Viktor már nem eu néppárt alelnök? mert akkor feladja a levelet magának? :DD most nézem Szájer lett eu néppárt alelnök. akkor most ő is kézhez kapja Viktor levelét? :DDD

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2013.07.04. 15:57:32

@ketroot: Akkor megnyugodtam, hogy nem az a gond, hogy nem tudok wall of textet olvasni :)
Valaki összefoglalná, miről is szól ez?

Lasombra 2013.07.04. 16:06:47

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
"NEM ERRE AZ UNIO SZAVAZOTT A NÉP 2004-ben!!! "

valóban nem. akkor egy kicsit még a mostaninál is többen voltak a baloldaliak és liberálisok (tudod, ez a kettő nem ugyanaz) az EP-ben.
hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:EP_Groups_1979-2009.png
ha az jó volt nektek, akkor a mostanival mi a baj? azóta csak erősödött a jobboldal.

"A történelem folyamán mi védtük a nyugat seggét a törököktöl, tatároktol, meg mindnekitöl, te köcsög!! És ezért ez a hála a nyugattol???!!!! "

Szent Liga mond valamit? (oké, álkérdés volt, vágom, hogy gyépés vagy, miért is mondana) na szóval ők nagyrészt gonosz európaiak voltak, és olyan hálátlanok, hogy nem átallottak elhajtani a törököket Mo területéről, felszabadították Budát meg ilyenek.

Ironfist 2013.07.04. 16:14:18

@Lasombra:
Ez komolyan gondolja, hogy mi védtünk itt bárkit is? :D Földrajzi távolság nyilván nem mond neki semmit ^^

Lasombra 2013.07.04. 16:18:54

@Ironfist: ó, ha mi nem vagyunk, akkor az ilyen pöcsömnyi kis mókusörsökön, mint a Habsburg Birodalom vagy a Német-római Birodalom úgy átmentek volna, mint a takony. :)

Ironfist 2013.07.04. 16:19:51

Óóó, jut eszembe! Zsidózó fideszes! :D Az ilyeneknek tartogatom ezt a linket! :D
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=35055

Ez a fidesz honlapján van már évek óta, szóval hacsak nem az a reakció rá, hogy a gonosz libsibolsik megmásíthatatlanul beleégették a honlapba ezt a szöveget - amivel kibaszottul röhejessé válna minden szava ennek a gyökérnek, akkor kurvára hiteltelenné válik minden szava ennek a gyökérnek. Lehet választani! :D

Bolemann Lajos 2013.07.04. 16:19:56

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: A perzsák kóserek? Csak azért kérdem mert a pártodat is ők pénzelik

Ironfist 2013.07.04. 16:21:36

@Lasombra:
"ó, ha mi nem vagyunk, akkor az ilyen pöcsömnyi kis mókusörsökön, mint a Habsburg Birodalom vagy a Német-római Birodalom úgy átmentek volna, mint a takony. :)"

Jaja, a pöcsömnyi kis mókusőrsök, amik elnyomva tartottak minket sokkal erősebb seregeikkel évszázadokig úgy hulltak volna el a téltől, és kilométerek ezreitől megfáradt, hadtáphiányban szenvedő törököktől, tatároktól, hogy öröm lett volna szagolni! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 16:22:02

Azért ennyire nem egyszerű. Az EU nagyon sokszor nem fingat meg nálunk rosszabb helyzetben levő országokat sem, (Minket meg a túlzottdeficit eljárás alól alig akart kiengedni.)
Itt csak az a kérdés, ki mennyire tudja érvényesíteni az érdekeit, és mondjuk ugyan az EU-tól függünk, de ez nem jelenti azt, hogy bármit megtehetnének velünk, a nagyobb országok saját érdekei mentén.
Ettől függetlenül baromság beszólni nekik, ahogy a törpe ezt rendszeresen teszi, mert még mindig nagyon meg tudnak minket szívatni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 16:25:41

@Ironfist: Hagyták, hogy mi szórakozzunk a törökökkel, kényelmes volt az :D
De azért annak idején a pápa és pár uralkodó is beszart kicsit a törököktől, az tény. Az más kérédés, hogy mi történt volna, ha tényleg nekik mennek.

@sárkányfő: Ez mekkora :D

Viszont
"Na meg olyan is volt, hogy kifejezetten az európai és egyetemes emberi értékek ellenében harcolva hullajtottuk a vérünket, lásd a a fasiszta korszakunkat. "
Ilyen volt a németeknek is, csak nekik nem szoktak beszólni itt, mert több a pénzük :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 16:27:52

@Ironfist: Úgy mint ők a komcsikat? Eh...

" Az ilyeneknek tartogatom ezt a linket! :D"
:D:D:D:D FAIL, biztos támadás történt, nekem is ez jutott eszembe :D

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.07.04. 16:28:34

Ez az egész narancslevél mehetne egy az egyben a trolltartóba de komolyan. Bruhahah amikor hatalommal való visszaéléssel meg alapjogok megsértésével érvel az epic, hihetetlen mennyire nem érzik át ők hogyan tiporták sárba az alkotmányt (még a sajátjukat is annyit kellett foltozni emiatt hogy tömény szégyen), mennyire nulla jogbiztonság van az országban mert amint megkívánja egy hazaáruló fityiszes az üzletágad már íródik is az államosító törvényrendelet... nézzetek tükörbe narancsos hazaárulók.

Ironfist 2013.07.04. 16:29:42

@sárkányfő:
"Hja, ez semmi, most tudtam meg biztos forrásból, hogy az EU mérgezett pénzt ad nekünk. Rendesen átitatják ciánnal, érted. Hozzáérsz, döglesz.

A Barózó meg küldi a drónjait, és azokról majd sok kis tüskés gyurcsány-bábút szór majd le, ami elveri a termést. Már félúton vannak és közelednek."

Ezen szakadtam :D

@ColT:
"Azért ennyire nem egyszerű. Az EU nagyon sokszor nem fingat meg nálunk rosszabb helyzetben levő országokat sem, (Minket meg a túlzottdeficit eljárás alól alig akart kiengedni.)"

Hja kérem a nálunk sokkal szarabb helyzetben lévők nem azzal kezdték, hogy "Kurva anyádat EU, elnyomsz minket te náci fasz! Aggyá' pénzt!" Te mit csinálnál valakivel, aki tőled függ, és beugat neked, aztán követelődzik? :)

a kormány embere 2013.07.04. 16:38:55

Azt értem,hogy "Mi,magyarok",de hogyan került a képbe ez a hazaáruló felcsúti cigány, és a hordája?
Igaz,Minket magyarokat, nem is baszogat senki,legfeljebb értetlenül néznek ránk,miért tűrjük ezt az elhízott bohócot?

clegane 2013.07.04. 16:39:52

jóvan pampogjon csak, legalább megértik az EUban hogy mivel is állnak szembe, hátha páran azok közül is igazat adnak majd a felügyelet szükségességének ettől akik előtte tétováztak.

orbán viktor nem mersz személyesen elém állni te faszszopó hogy rohadjál meg.

Sárga Király 2013.07.04. 16:42:07

@Lasombra: Ja, aztán úgy felszabadítottak minket, hogy utána 230 évig hajbókoltunk az osztrákoknak. Attól, hogy Orbán őrült, klientúrája pedig gerinctelen, még nem átesni a ló túlsó oldalára, nem szent az Unió sem.

Nem nevezném pl humánus eljárásnak, amikor: egy mezőgazdaságilag potens országot úgy próbálnak lenyomni, hogy x millió forintot ajánlanak szőlőtőkék felégetéséért, a multikkal folytatott versenyben lemaradó kisüzemeket pedig felvásárolják és szétverik; 2. ide passzolják el a máshol már el nem adható szemét kaját; 3. úgy vesznek fel egy tagállamot, hogy abban a pillanatban túlzottdeficit-eljárást indítanak ellene, és sorolhatnám. De ugyanilyen buli a több évszázados hagyománnyal bíró házi disznóvágás felszámolása, az, hogy a gazdák nem adhatnak moslékot, krumplihéjat az állatnak. Az elv pusztán annyi, hogy ne termelj magadnak, mer' az nekünk nem éri meg, inkább menj szépen el a hiperbe, és vedd meg a mi ipari húsunkat, zöldségünket.

tééényleg? 2013.07.04. 16:51:14

@Lasombra: Sok vicces és habzószájú és komolytalan comment van fent, de a tiéddel szinte szóról szóra egyet értek. Bár JL helyett én inkább Halle Berry-t szólítanám fel, de ezen, gondolom, nem fogunk összeveszni... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.04. 16:58:16

@Ironfist: Igaz, de ez az EU részéről is kicsit túlhisztizett. Főleg, miután látták, hogy ezek az idióták csak megpróbálnak kimászni a gödörből.

Nekik annyira azért nem érdekük pl. egy erős magyar mezőgazdaság, illetve persze hogy behisztiztek, ha a külföldi gyökerű cégeket és bankokat vegzálták itthon - de akkor meg tudod mit? Ne fogják demokráciára meg ilyesmire. A szlovák nyelvtörvényen sem voltak fennakadva... mondják ki, ne nyúljatok a cégeinkhez...

Mocskos dolog a politika, na. Itt a hülye magyar kormányon kívül tényleg sáros az EU is.

Ironfist 2013.07.04. 17:18:14

@ColT:
"Itt a hülye magyar kormányon kívül tényleg sáros az EU is."

Az. De per pill most nekik van igazuk.

The brain 2013.07.04. 17:35:08

Figyelte valaki,hogy a zöldek meg a szocik egy része elmebetegnek meg pedofilnak tűnt?Komolyan mondom hánynom kellett a pofájuktól.Szép volt Viktor!!!

Dr. GGG77 2013.07.04. 17:37:09

Ilyen hangvételű nyilatkozatokat egy harmadik világbeli zsebdiktátor országa szokott kiadni. A pofámról ég a bőr, hogy egy olyan országban élek, ahol egy ilyet megválasztanak.

Ironfist 2013.07.04. 17:39:52

@The brain:
Te most itt komolyan azt várod, hogy 60IQ feletti emberek tapsikoljanak Viktornak? :D

Marcellusca 2013.07.04. 17:42:27

@Transylvanianmixedgrill:
Milyen szar is, mikor azt "teszik" az emberrel, amit ő tett másokkal. :)

Meg ez a "Mi, magyarok, ... " - az én nevemben csak NE nyilatkozzanak ezek a ...!!!!
Engem nem bántott senki.
A kormányt és annak intézkedéseit ítélték el.

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.07.04. 17:45:35

mindeközben az igaz magyar jogföldjén:

kilövési engedély a Kúriára:

Felháborító a Kúria döntése a Fidesz szerint

A Fidesz véleménye szerint a Kúria csütörtöki döntésével a bankok oldalára állt a devizahitelesekkel szemben – mondta budapesti sajtótájékoztatóján Kocsis Máté.

hvg.hu/itthon/20130704_Felhaborito_a_Kuria_dontese_a_Fidesz_szer

Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2013.07.04. 17:46:35

@Marcellusca: csatlakozom, AZ ÉN NEVEMBEN NE NYILATKOZZON, ez a selejt

Marcellusca 2013.07.04. 17:53:49

Húúúúú, jaaaaaaaaajjjjj, reggel "írógép" a Varanus-on, most meg ez az agyament "Buta belpesti balliberális biboldó barmok!" itt, kész, mára elég volt az agyhalott naridroid trollokból!

Borenbukk 2013.07.04. 18:14:39

Aszongya Rogan: "A Fidesz frakcióvezetője szerint Magyarországgal szemben nem "demokráciaeljárás", hanem "rezsieljárás" zajlik és ennek része a Tavares-jelentés is. Rogán szégyenletesnek nevezte, hogy a baloldali magyar EP-képviselők tudva azt, hogy milyen gazdasági, üzleti és lobbiérdekek húzódnak meg a háttérben, mégis megszavazták a jelentést. Név szerint említette azt az öt magyarországi EP-képviselőt, akik igennel szavaztak a javaslatra, vagyis az MSZP négy képviselőjét (Göncz Kinga, Gurmai Zita, Herczog Edit, Tabajdi Csaba) és Bokros Lajost.

Szerinte példátlan, hogy a magyar baloldal rávette az EP baloldali többségét egy Magyarországot elítélő nyilatkozat elfogadására. Hangsúlyozta: ez a jelentés nem a magyar kormányról, hanem Magyarországról szól és Magyarországot akarja az EP "gyámság alá venni"."

An most erre szerintem az egyetlen adekvat valasz az, hogy felall valaki az erintett szociktol aztan imigyen szola: "Tisztelt Orszaggyules! Felajanlom egy havi illetmenyem Kover elnok urnak, es Rogan kepviselotarsamhoz inteznem szavaimat. Fulladj a sajat nyaladba, te hazug, ruhes patkany!"

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.07.04. 18:32:26

Most eszembe jutott, hogy ezt a dumát, vagy valami igen hasonlót megküldik az EU-nak is. Lehetőleg mind a 23 hivatalos nyelvre lefordítva.... na ez utóbbira nagyon kiváncsi lennék. Meg a fordítók fejére is, hány szó után b@sszák falhoz a klaviatúrát.

Lasombra 2013.07.04. 18:38:25

@Borenbukk: én úgy 50-60 év múlva (hosszú életet kívánok neki) odamennék Tónihoz a halálos ágyán, amikor már minden mindegy, már csak a saját lelkiismeretével kell elszámolnia, hogy "Áruld már el, hogy annak idején 2013-ban, te kajakra komolyan gondoltad, hogy az akkori magyar baloldal, akik annyira balfaszok, hogy a saját farkukat sem találnák meg sötétben, akik még itthon sem tudnak elintézni semmit, ezek rávették a teljes EU parlamentet egy számukra kedvező szavazásra?"

ilyen mélysötét hülyék legfeljebb a szavazóik lehetnek, de aki képviselő, az mégis többé-kevésbé tanult ember (oké, vagy rágcsálóirtó, esetleg villanyszerelő), szóval nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ezt ők komolyan gondolják, és a nap végén este, nem röhögnek egymás között.

Zaphod_Beeblebrox 2013.07.04. 18:45:23

Na még sem olyan puha pöcsű ez a Mesterházy. Rendesen odabassott viktornak.

www.youtube.com/watch?v=_wQqRJu-ATE

tryclops 2013.07.04. 18:53:13

"...Nem akarunk többé olyan Európát, ahol a nagyobb visszaél a hatalmával."

-eztet csak az országon belül szeressük.

jani888 2013.07.04. 18:53:24

-"le is lehet mondani arról a 7-8 ezer milliárd forintról"- És mindennek ellenében megmarad a 7-8 ezer milliárd többszöröse .( az első pillanattól kezdve"nettó befizetők vagyunk ) és nem szabják meg ,hogy mire költhetjük . ( pl: sehonnan nem induló és sehova nem vezető kerékpárutak , méregdrága a díszburkolatok ,kisebbségi közösségi házak , stb...) .Lehet -esetleg - disznóhizlalda ,csirkekeltető ,téglagyár ,ne adj isten cukorgyár - (és esetleg -talán - Magyarországon is lehet a kristálycukor kilója 69 eurócent . ( háromszázas euróval számolva :KB: 210 Ft. )-.vagy olcsóbb...

Borenbukk 2013.07.04. 18:57:21

@jani888: "( az első pillanattól kezdve"nettó befizetők vagyunk )"

Atlatszo, primitiv hazugsag. Es nem az EU akar diszburkolatot, meg zenelo szokokutat. A telepulesek kerik arra.

Zedder 2013.07.04. 19:05:40

@jani888: "sehonnan nem induló és sehova nem vezető kerékpárutak , méregdrága a díszburkolatok"

Már elnézést, de te hülye vagy, ugye? Miért kell full kretént nyomni?

Tényleg elhiszed, hogy a zeju KÖVETELI, hogy díszburkolat legyen minden pöcsöm faluban? Hát képzeld, NEM!

Erre (is) költi az AKTUÁLIS kormány, mivel így lehet a legtöbbet ellopni. Máshol valódi infrastruktúrát építenek, képzésbe fektetnek (tudásalapú társadalom), pörgetik a K+F-et. Nálunk ellopják. A szocik is ezt tették, a narancskomcsik pedig folytatják. Rengeteg pénzt az az EU, csak sajnos a legnagyobb része sose érkezik meg, ez nem csak magyar, inkább kelet-európai sajátosság, de persze a három éve TÖRTÉNELMI kétharmaddal kormányzó gazdáid semmit sem tettek a lopás megakadályozásáért.

Sőt, maximális fokozatra kapcsolták a pénzszivattyút.

tryclops 2013.07.04. 19:06:52

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Láttál te már törököt te nagyon okos? Ja, és te csak ne általánosíts, nekem pl bejön az Unió. Egy bajom van velük, hogy puhapöcsök, három évig tartott mire ideáig eljutottak.

@Gery Greyhound // (Két vonal, nem Kubatov barátja): Készül az új videó? Vagy csak jövőre lesz? Bár most szólok, ha most a szociknak hozol össze 2/3-ot levadászlak!!! :))

CyberDog 2013.07.04. 19:13:40

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Hazudsz mint egy fideSSes te utolsó pribék.

Lasombra 2013.07.04. 19:19:02

@jani888: " az első pillanattól kezdve"nettó befizetők vagyunk"

nesze, rezsimszolga, csámcsogj rajta:
most.444.hu/2013/07/04/eddig-iszonyatosan-lehuztuk-az-eu-t/

lyken 2013.07.04. 19:23:45

kimdzsongviki bakker.

Borenbukk 2013.07.04. 19:43:06

Azt hiszem, most ugy lehetnenk stilusosak, hogyha megfenyegtnenk az EU-t, hogy ha nem tudjak hol a helyuk, kuldjuk a tankjainkat, es egyben koveteljuk, hogy kuldjenek trelereket hozza.

apika2001 2013.07.04. 19:59:27

@Borenbukk: +1
Köszi, ez nálam a hét kommentje.

BŐS 2013.07.04. 20:14:44

holnap elfogadják ezt a határozatot, de csak következő nap lép életbe

ez azt jelenti, hogy adunk Európapának majdnem egy fél napot, hogy visszavonulót fújjon és meneküljön :)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.04. 20:49:46

"A Fidesz szerint a Kúria csütörtöki döntésével a bankok oldalára állt a devizahitelesekkel szemben – mondta budapesti sajtótájékoztatóján Kocsis Máté. ... A Fidesz szerint a döntés elfogadhatatlan és felháborító, a devizakárosultak joggal érezhetik úgy, hogy az igazságszolgáltatás cserbenhagyta őket, mondta Kocsis. Szerinte a határozatnak beláthatatlan pénzügyi következményei lehetnek a devizakárosultakra nézve."

Az lesz az Eu elleni bosszú, h semmisnek mondjuk ki a devizahitel szerződéseket, ezzel összeomlasztjuk a bankokat, ami bankzárlatot idéz elő, és az ország teljes pénzügyi összeomlásához vezet. És akkor az Eu kénytelen lesz minket kisegíteni, és akkor jól kitoltunk velük.

Chalky White 2013.07.04. 20:52:44

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: te mélymagyar te... előbb tanulj meg helyesen írni magyarul aztán húzz a picsába.

Minorkavidor 2013.07.04. 21:31:42

@ColT:

A mezgét mi szartuk el, a tsz-ek szétverésével, a kárpótlással. Amiben vastagon benne volt Ángyán is, a délibábos kisbirtok víziójával. De mivel ez most nem agrártémájú blogbejegyzés, nem részletezem. Ígérem megteszem, ha lesz ilyen bejegyzés.

jpmjpm 2013.07.04. 21:47:39

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: költözz szomáliába. ott nincs játszótér, amin felidegesíted magad.

Khayness 2013.07.04. 21:56:24

Annyira szívet melengető, hogy két-három éve senkit sem érdekelt az EU és semmit sem tudtak a működéséről (kb. most sem, de azért lehet vonulgatni ellene), most meg mint az éppen aktuális nyájat kovácsoló farkas szerepében a csapból is ez a hülyítés folyik.

Ennél már csak az volt szebb, amikor az Európa Parlament emberjogi bírálatára ment az EU-s anyázás a zemberektől, amikor köze sincs a kettőnek egymáshoz.

alte trottel 2013.07.05. 01:01:50

@Ironfist:
Marhaság!
Az alkotmáány és az alaptörvény egyaránt biztosítja a hülyeséghez való jogot. Ezek az izék ugyan mérhetetlenül visszaélnek ezzel a joggal, de féregnek lenni önmagában hordja büntetését.

alte trottel 2013.07.05. 01:19:44

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Faszikám, ha kell a pénzem, akkor tessék rendesen felmosni a hátsó lépcsőt is. De ne fölfelé mert a farkadra lépek!

alte trottel 2013.07.05. 01:20:43

@ketroot:
Pedig most még viszonylag koherens...

alte trottel 2013.07.05. 01:26:23

@ColT:
Tán azért mert még a görög faszok ott a PASZOK vezetőségében se harapnak bele a seggbe amely enni ád nékik...

alte trottel 2013.07.05. 01:28:18

@ColT:
Nem, cicus!
A németek nem állítanak Hitler szobrokat és nem magyarázzák el, hogy ők csak Európát védték a bolsi fenevadtól.

alte trottel 2013.07.05. 01:31:32

@Sárga Király:
Igen, a rohadékok! És szűzlányokat visznek adóba!
(orvonál mikor jártál?)

alte trottel 2013.07.05. 01:33:32

@ColT:
Értsd már meg, hogy szarnak a fejünkre, a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart önszorgalomból nyírta ki Antall Jocó és a kisgazdik!

alte trottel 2013.07.05. 01:35:14

@The brain:
The ass, ha nem lenne illetlenség más nyomorultságán röhögni, akkor még szórakoztató is lennél.

antiforradalmár 2013.07.05. 01:50:29

Ez a gyorsan összecsapott - fülkeforradalmároknak erőt és kitartást adó - határozat visszamenőleges hatályú?! :d

Virág et. 2013.07.05. 07:02:57

@ColT: Magyarország 2004 óta, tehát a csatlakozás óta nem tudta teljesíteni az államháztartási hiány maximumára vonatkozó előírásokat. Mindezek ellenére sem lett volna ez a cirkusz, ha legalább Viktorék egy értelmes megoldási javaslattal mennek ki. Ehelyett tudod mivel próbálkoztak? A. terv: legyen a 3, inkább 7% ok? köszi! Nem vicc. Aztán amikor nem jött be, akkor a jött a B. terv: minden államosítanak, büntetőadóztatnak (egyszeri bevételek) és ezzel mentek ki. Erre közölték, hogy jövőre már nem lesz 3000 milliárd ellopható magánvagyon, erre meg indult a békemenet Budapesten. Ha egy ország vezetése ilyen szinten stupid, akkor arra nincs más válasz.

@jani888: Magyarország soha nem volt nettó befizető. Az Németország, akire gondolsz. A hozzád hasonló agyilag rokkantak azzal sem számolnak, hogy az EU-ból való kilépés nemcsak a támogatások elveszítését jelentené, hanem a vámok visszavezetését is. A magyar export 80%-as Németországba, 99%-a meg az EU-be irányul. Szerinted mi lenne, ha vámot is kéne fizetni a határon? Szerinted hány EU-s cég maradna itt (pl Audi, Mercedes, akik a GDP-t húzzák felfelé és akikre Szeretett Vezetőd mindig büszkén hivatkozik, akikkel parolázik a rendezvényeken), ha hirtelen a határokon kívülre kerülnénk?

Érdekességből, hogy a sok elmebeteg is okuljon, érdemes lenne lejátszani a kilépést. Agyat persze nem növesztene a hülyéknek, meg majd eladnák nekik a szektavezéreik, hogy szabadkőműves gyíkemberek miatt van a córesz, de azért talán 1000-ből 1-nél kattanna valami. Talán. Viktorék kicsinálták a piaci hitelezést az országban, ha az EU-s források is elmennének, itt minden kkv bedőlne, a nagyberuházók közül csak a szolgáltatók (boltok) maradnának, új beruházó meg nem jönne. Kína sz.rik ránk, ezt a 3 év seggnyalás után azt hiszem tényként közölhetjük. 0 kínai beruházás, pedig Nagy Vezéred még hétvégén is bezáratta a tibetieket a komcsi kínai pártfunkci miatt. Iránban hiperinfláció van, naponta zuhan a riál értéke és Obama után az új republikánus elnöknél indulnak az anyahajók, helló perzsa kőkorszak.
A gazdag arab országok pedig eddig is az USA-val pacsiztak, ott jó pontot ezzel sem tudunk szerezni.

Szánalom ország, szánalom szavazók, szánalom kormány.

felcsutisuttyo 2013.07.05. 07:06:59

FELESLEGES KÉSZÜLNI A VÁLASZTÁSRA, ÉS A PÉNZT KIADNI...A NEMZETI ROHADÉK GAZEMBER BANDA ÚGYIS ELCSALJA A VÁLASZTÁST ...EZ BIZTOS....UTÁNA ÚGYIS ELŐKERÜLNEK A FEGYVEREK ÉS NAGY LÁZADÁS LESZ!!!!!!
( a határon túli szavazatokkal csalnak...és a bejelentett lakásokkal, az új körzetekkel és nem engedik az EBESZ belenézni...stb. stb. )EZ EGY BŰNSZÖVETKEZET NEM VESZITEK ÉSZRE???????

Doberdo 2013.07.05. 07:18:36

Nem kétséges. Országunk vezetői ugyanazon az úton járnak, min t ÉSZAK-KOREA

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.07.05. 07:24:01

Én olvasom mindkét oldal híreit, és olyan nagyon nehéz igazságot tenni köztük, mindegyikbe van igazság. Azt hiszem, majd a történelem fogja megítélni politikusaink tetteit. (bár mostanában nem áll jól a szénánk a politika terén)

Yobbágy Fery 2013.07.05. 07:26:18

@Sárga Király: Azt ugye tudod, hogy baromságokat irkáltál? Menj be egy tetszőlegesen választott boltba (lehetőleg valamelyik rohadtmultiba, bár a svájciősmagyar CBA is jó lesz), vegyél le a polcról egy magyar és egy német eredetű ugyanolyan közismert hústerméket (legjobb példa a virsli). Nézd meg az összetételt. Biztos lehetsz benne, hogy a magyarban több a szemét alapanyag. A háztáji sertéseket meg a kutya nem nézi mivel etetik, azoknak a mai napig simán adnak ételmaradékot is.
Magyarország, mint mezőgazdaságilag potens ország? Hát éppenséggel lehetne, de ahhoz először is nem kellett volna a jobboldalnak szétkúrnia a TSZ-eket, hanem inkább átszervezni és ésszerűsíteni kellett volna. Másodszor meg talán jó lenne szar helyett minőséget termelni (nem csak a manufaktúrákban, hanem bizony ipari szinten is), akkor lenne rá kereslet is és nem lengyel, meg szlovák húst kéne enni, ami pont olyan sz*r, mint a hazai, csak sokkal olcsóbb. Ja meg nem ártott volna a rendszerváltás után is jóban maradni a ruszkikkal, mert most már hiába akarnánk ismét betörni oda, a németek, franciák, meg a többiek rég elfoglalták a korábbi helyünket.
Szóval ha így nézem, akkor nem az EU a hibás, hanem a jobboldalunk, amelyik eddig akárhányszor hatalomra került, mindig rátört a saját nemzetére (oh wait, ezt ti szoktátok hangoztatni a baloldallal kapcsolatban, ja de ma már az is ti vagytok, hiszen a fidesz kőkemény bolsevista vonalat visz, akkor semmi, nem mondtam hülyeséget).

Virág et. 2013.07.05. 07:38:04

@Sárga Király: Magyarországgal szemben a túlzottdeficit-eljárásnak nem volt következménye 9 éven keresztül. 9 éven. Az első komoly következménnyel való fenyegetés (!) is csak 8 azaz nyolc év után hangzott el. Következménye ennek sem lett.
Arról sem árt elgondolkozni, hogy talán nem a szabály betartatójára kellene haragudni a szabályt betartani nem akaró helyett.

Azt is szeretem olvasni máshol kommentekben, hogy az EU tette tönkre a magyar gazdaságot. Magyarország 2004 óta EU tag. Addigra a magyar ipar, mezőgazdaság és szépen minden tönkrement. A többsége már vagy 10 éve halott volt. A könnyűipart megölte az olcsó ázsiai termelőipar még a 90-es évek végén, a nehéziparunkat forinthúszért széthordták még Antall idején, a mezőgazdaság pedig a szintén MDF-s időkben kiötlött kárpótlási rendszer miatti felaprózódás miatt lényegében a spekuláció melegágya lett. Csak épp termelni nem akart senki semmit. Mire mi EU tagok lettünk ebben az országban már nem volt semmilyen belföldi termelés. Úgy kellett nekünk az uniós tőke meg piac (a még megmaradt exportcégeknek, illetve a külföldi beruházóknak), mint egy falat kenyér.

Amikor Angliában jönnek a kilépéssel az EU-szkeptikusok, annak van alapja. Nettó befizető, lényegében az angol cégek annyira nem is részesülnek az uniós piacból. Van alapja. Amikor a Kim Dzsong Viktor jön ezzel, azon az egész világ csak röhög és okkal. Annyira átlátszó blöff, hogy saját magát cáfolja: tessék csak megnézni mi volt a kommunikáció pár hónapja, amikor diadalittasan tájékoztatta az országot a Kedves Vezető, hogy mekkora szeletet kaptunk az uniós tortából. Akkor valahogy nem jött elő ez a nettóbefizetős mese, csak a szektatagok annyira nem igényesek, hogy akár a saját propaganda újságaiknak is elővegyék a korábbi számait és összeolvassák a maiakkal.

kifordított nagyanyó 2013.07.05. 07:56:39

@Sárga Király:
@Yobbágy Fery:
Mondjuk úgy,hogy mindkettőtöknek van igazsága.

kifordított nagyanyó 2013.07.05. 08:01:30

Egyébként faszér nem lehet kussolni,néha csúszni mászni,ha kell?
Valahogy viki és fecó hozzáállása közötti megoldás lenne a nyerő.

Baldrick68 2013.07.05. 08:15:13

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

"mersze rálépni a kizsákmányolo bankok, "

Ja kizsákmányoló bank mint pl. takarékszövetkezetek? Kivéve a fideszoton tulaj Duna takszöv.
Kisfiam a hülyék sem a szomszédban laknak nálatok.

toportyánzsóti 2013.07.05. 09:04:33

Ovisok hisztiznek szénné égetve azokat is akik valaha kiálltak mellettük,legjobbkor vezették be az útdíjat elkerüljön mindenki aki eddig tranzitolt és fizetett,most inkább Horvátország felé megy...Zseniálisan lopják ki maguk alól a gránitnak aposztrofált futóhomokot,na meg az állami bevételeket.

toportyánzsóti 2013.07.05. 09:09:51

@kifordított nagyanyó: Nagy pofával csúsznak másznak ezek a szerencsétlenek,csak mondanak nekik 1 számot és megcsinálják,ha a simicskanyergesstrabag koala jól jár.Baksisért még magyarságot is árulnak,visszavesznek 3-szoros áron veszteséges gáztározót is ha megvesztegetik valamelyik hernyójukat...

Baromméter 2013.07.05. 09:51:57

Ez ugyanúgy a hazai közönségnek szól, ez a megfejtés.

felcsutisuttyo 2013.07.05. 14:15:48

A három törtetető takonypóc írta alá...és küldte a suttyo Bugajakab Házmesternek! ....ez a mi Parlamenti Mutyi színvonalunk! :DDDDD

Pagnar 2013.07.05. 15:39:57

Ugyisvanaz ahogy mondjatok hat !
Hogy merunk mi vitatkozni meg ellenkezni, MI ?????
Merjunk ma vegre kicsik lenni azuristenit neki, ahogy aztat eccer man megmondta valami bolcs ember itten.
Kicsiknek kuss a neve mer aztan nem lessz csak ugy 7-8 ezer milliard odaadva az unijotol hogy epitkezzunk belule.
Tamogatast (nyilvan visszanemteritendoset) csak a csondesek meg a rendesek kapnak,igyvolt ez man a bolcsiben is.

Pagnar 2013.07.05. 16:07:57

@Zaphod_Beeblebrox: lol odabaszott viktornak mesterhazy? Eloszor megtanulhatna beszelni azzal a retardalt csucsori szajaval mert az "oligarhaji" eleg viccesen hangzik az osszes tobbi dadogasaval egyutt, a kezzel valo orrtorles meg talan meg a vonanak is ciki lenne a parlamentni felszolalasa kozben.

alte trottel 2013.07.05. 17:42:24

@Pagnar:
Szegény vikike, már csak ilyen támogatókra fussa nekije.
A fizetett nyalonc nem számít, az az első hidegebb fuvallatra beleharap a seggbe amely addig enni adott neki!

Meridian74 2013.07.05. 22:40:26

nem értem a posztot... talán nyeljük le a békát? Na, nem. Talán ez az, amiben összetartás kellene, nem pedig széthúzás. Egy rohadt vörös portugál komcsi nekünk ne adjon ukázt, hanem előbb talán nézzen szét Portugáliában - a hazájában -, ahol majd belefulladnak a fiatalok a sok munkalehetőségekbe...! Ott okoskodjon, ha tud.

Meridian74 2013.07.05. 22:44:36

@sárkányfő: "A vérünkkel sose védtünk semmilyen európai értékeket, csakis magunkat, és közben eszünkbe se jutott Európa. "

Ez hülyeség, barátom, és látszik hogy mennyire műveletlen vagy. Nem az erősségem a történelem, ami a tanáromnak köszönhető, de azért neked azt javaslom, kicsit nézzél utána a közvetlen török előtti időknek, meg a törökök kiverésének háttérokainak is...

Meridian74 2013.07.05. 22:47:51

@Lasombra: "Habsburg Birodalom vagy a Német-római Birodalom "

Akkoriban hasburgok gyengék voltak, a németek meg széthullóban... a franciák és az angolok állították volna csak meg a moszlimokat - ha éppen nem egymás torkát akarták éppen átharapni.

Meridian74 2013.07.05. 22:54:34

És hoyg a parttalan vitának elejét vegyem, itt egy idézet a wikipédia _déli harangszó_ bejegyzésével kapcsolatosan:

"...1456. június 29-én kelt úgynevezett Imabullájában ("Cum hiis superioribus annis") III. Kallixtusz pápa az egész egyházra előírta a déli harangszót. Ennek a célja az volt, hogy a muszlimoknál naponta ötször imára hívó imám kiáltásához hasonlóan a keresztényeket is imára szólítsa a magyarországi keresztes seregnek a törökök elleni győzelméért. Így a mindennapos déli harangozás először Magyarországon lett szokássá és később innen terjedt át Európa többi keresztény országára. ..."

Meridian74 2013.07.05. 23:01:33

Ja és igen, akkoriban a keresztény európa ígért fűt-fát magyaroroknak, csak állítsák meg a törökök térhódítását, de a puszta jókívánságokon és imádságokon kívül nem sok mindent kaptunk. És hoyg a törörök nem dúlták fel egész európát, csak bécsig jutottak, azt nekünk köszönhetik, és erre joggal lehetünk büszkék. Persze innen nézve szvsz jobb lett volna inkább a törökökkel szövetkezni, sé letarolni az össze nyugati barmot... jobb világban élnénk, lehet....

Geza 2013.07.06. 06:44:34

Mindig mondom, hogy a fityesznek semmi, de semmi érzéke nincs a stílushoz.
Most gondoljatok bele: Mekkora sajtóvisszhangja lett volna, ha vittoretto nem a szokásos zakójában megy be a brüsszeli tanácsházára panaszkodni a Tavares-jelentés ellen, hanem mondjuk egy, a ruszki kivonulás idejéből itt maradt pólóban (emlékeztek: bőrnyakú, tányérsapkás alak hátulnézetben, alatta "Товариши конец"), csak egy épphogy másabb felirattal: "Товарес конец" ?!

Ebben simán benne lett volna, hogy egy nagy mameluk kolhoznak tartja az eu-t, és garantáltan nagyobb szimpátiát szerzett volna, mint azzal, hogy kiáll egy semmitmondó rinyával.

De hát ez a fityesz, mit várjunk tőlük...

Ironfist 2013.07.06. 10:59:26

@Pagnar:
Szeretném ..ööö... elmondani... öööö... hogy Viktor ... öööö... ugye sokkal ... ööö ... különbül .... ööö... beszél.
Ööö.

Ironfist 2013.07.06. 11:03:32

@Pagnar:
"Tamogatast (nyilvan visszanemteritendoset) csak a csondesek meg a rendesek kapnak,igyvolt ez man a bolcsiben is."

Jajaja, mi meg nettó eubefizetők vagyunk... sőt, mi tartjuk el az egész hanyatló eu-t, ugye?
Ja, nem, eddig gyakorlatilag szénné kerestük magunkat az eus támogatásokkal - vissza nem térítendőkkel ugye... jaaa, hogy ebből csak a fideszesek láttak szinte bármit is? Ez van...

Meridian74 2013.07.06. 18:17:43

@Ironfist: "eddig gyakorlatilag szénné kerestük magunkat az eus támogatásokkal"

OK, de akkor mindez miért nem látszik? Valami látszata azért kellene lennie, ha már "szénné" kerestük az egészen magunkat... de megmondom miért nem látszik. Az lehet hogy sok pénzt kaptunk támogatásként, többet mint amit mi fizetünk be a "közös"be, de a másik oldal viszont az - és ezt is figyelembe kell venni a mérlegben -, ahol az IMF és társai elszívják mindezt, adósság és annak kamatos kamatai révén. EZt mindegy hogyan nevezzük, hogy IMF kölcsön, ilyen-olyan kölcsön, a forint árfolyam szivatás, multik/off-shore-ok pénszivattyúi, ez miondegy. Az eredményt nemcsak mindenki látja, hanem tapasztalhatja a saját bőrén, mikor a kórházakban imádkozni kell egy ágyért, orvosért, és és hoyg meg ne dögölj a várólisták okán, vagy az utakon kerülgeted a kátyúkat, és ezekhez hasonlókat hosszasan lehetne sorolni. Persze ezért mi is hibásak vagyunk, mert hagyjuk azt és bólogatunk/tapsolunk hozzá, hogy olyan vezetésünk legyen, mint az utóbbi 23 évben kivétel nélkül...

kulalak 2013.07.07. 00:41:56

Szvsz ez egy jogi dolog volt Zero, a nyelvezet és az indoklás is a jog alapján íródott. Lehet, hogy kínos, de mindenki emlékszik a 12 dühös emberre, ott is csak egy kételkedett először. Apró baromság ez országunkban, nekem még mindig a foglalkoztatottság a legnagyobb bajom (mármint, hogy nincs akkora amekkora kéne).

picur3ka 2013.07.10. 01:09:25

Latom, ez egy ilyen hulyek blogja lett....

süti beállítások módosítása