Skip to content


       Szűrés lista

Zenélgetünk, zenélgetünk?

2013.08.25, vasárnap:
A Savaria Karneválon zenéltek az emberek, amikor "valaki felszólította a dobosokat, hogy azonnal hagyják abba amit csinálnak, ugyanis ők nem fizettek helypénzt, úgyhogy nem is játszhatnak itt. A dolgot akkor kezdte mindenki komolyan venni, amikor vagy kéttucatnyi rendőr és biztonsági őr jelent meg a helyszínen, akik benyomultak a tömegbe, kiemelték a zenélőket és a videóban jól látható módon vetettek véget a bulinak."

A nyugat.hu kommentjei között egyből az első megadja az alaphangot:
"Én mint kívülálló úgy látom hogy ezek a fiatalok hajnali 3-kor bepiálva, v.bedrogozva hangoskodtak! Azért nem ez a karnevál!"

A Nyugat.hu ügyvédje, dr. Szendrő-Németh Tamás barátaival szintén tanúja volt a vasárnap hajnali, Képtár előtti rendőri intézkedésnek. Megerősítette, hogy "látták, amint a Képtár előtti bódéhoz közel két tucat rendőr érkezik egy csapatban, behatoltak a tömegbe, majd kiráncigáltak onnan négy-öt embert. A tömegben riadalmat és felháborodást keltett a kétperces rendőri akció, hiszen a rendőrök leteperték a földre a dobosokat és rátérdeltek a hátukra. Ezután a Zrínyi utca felé elvezették az embereket. Nem tudta senki, miért történt mindez, azt találgatták, vajon milyen bűncselekményt követhettek el, hogy ilyen durva rendőri intézkedésre volt szükség ellenük. Azóta azt is megtudta, hogy a dobosokat korábban figyelmeztették a rendőrök, hogy ne zenéljenek, de azok nem hagyták abba, ezért volt szükség arra, hogy „elvezessék őket”."

2013.08.25, vasárnap: 
A bíróság által jogerősen betiltott Magyar Gárda megalapításának hatodik évfordulójára emlékeztek az utódszervezetek képviselői vasárnap délután Budapesten. A mintegy százötven megemlékező rendőri felvezetéssel indult el a Kodály köröndtől az Andrássy úton a Hősök teréig. A megjelent utódszervezetek tagjai zárt alakzatban sorakoztak fel a téren, mindannyian saját szervezetük egyenöltözékében, amelyek közül volt olyan is, amelyik a betiltott Magyar Gárda ruházatára hasonlított.

Meneteltek, avattak, csak a szokásos ...:

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr395477304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Žďárský 2013.08.26. 10:01:21

Tetszenek az olyan szemtanúk, akik szemre megmondják, ki van bedrogozva.

2013.08.26. 10:08:34

Persze, riadalmat meg felháborodást keltett. Concerned mother nem volt a helyszínen?

Be voltak baszva - mondjuk ki nem -, kéregettek és mindenkit elhajtottak a vérbe aki jelezte nekik, hogy ezt így nem kellene. A rendőröket is, akik többször felszólították őket. Aztán nagyon helyesen lenyomták őket, ahelyett, hogy nekiálltak volna dulakodni velük.

Persze ott, ahol az igazoltatás sokak szerint vegzálás, a hajléktalanok igazoltatása pedig mocskosszemét diszkrimináció, nem meglepő, hogy ilyen körítést kap az eset.

Önkéntes Véradó · http://arnyekmandatum.blog.hu/ 2013.08.26. 10:10:16

"látták, amint a Képtár előtti bódéhoz közel két tucat rendőr érkezik egy csapatban, behatoltak a tömegbe, "

... de kijönni onnan már nem tudtak, mert a feldühödött nép kicsontozta őket.

Ej, de szép hír lenne! :D

Johnny336 2013.08.26. 10:12:22

Gárdisták engedéllyel vonultak ott, ahol? Akkor mi a kérdés?

Hülye párhuzam...

Önkéntes Véradó · http://arnyekmandatum.blog.hu/ 2013.08.26. 10:13:45

@Rakoncátlan Oedipus: Igazad van, alapvetően a 2006. őszi szemkilövetős rendőrattak is teljesen helyénvaló és európai normák mentén szervezett intézkedés volt, melynek célja a közrend és a közvagyon megóvása volt.

Kandeláber 2013.08.26. 10:23:14

Londonban pár hónapja Helen Mirren kiment az utcára a színháza előtt doboló homárokhoz Erzsébet királynő jelmezben, és elküldte a halál faszára a hangosan doboló homárokat, mert azok zavarták az előadást, amelyre sok néző pénzért vett jegyet.
www.nydailynews.com/entertainment/gossip/helen-mirren-amends-gay-pride-drummers-article-1.1356556

Kandeláber 2013.08.26. 10:34:26

Persze a sünöknek nem kellett volna basztatniuk a betépet rasztákat, a videó szerint jó volt a hangulat. Biztosan ezt irigyelték.
ACAB!

2013.08.26. 10:38:49

@Önkéntes Véradó: várom, hogy a kettőnek mi köze van egymáshoz. Ja, csupán annyi, hogy te egyikkel sem értesz egyet. Kellemetlen, de majd csak feldolgozod.

Amúgy jól mondod, sok hibával tarkítva, de alapvetően az volt.

Borzasztóan el van tévedve mindenki, aki rendőrterrort kiált.

vontod75 2013.08.26. 10:43:07

@Önkéntes Véradó: Teljesen európai volt. Az összes kurucnak fel kellene már fognia, hogy sem a német, sem a görög, sem a dán de még a francia csapaterős rendőr sem fog leállni vitatkozni. Ha azt mondják söprés akkor iràny haza. Bizony. Ha a helypénzköteles helyen felszólitanak, akkor meg plàne pofa súlyba! Ezèrt is tart itt az orszàg. Az alaptörvény első mondata akár az is lehetne, hogy a törvények mindenkire vonatkozzanak, kivéve engem...

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.08.26. 10:46:36

A felvétel rossz minőségű meg van vágva... egyik parcben még dobolnak, a következőben már viszik őket a rendőrök. De hogy a kettő között mi történt és hogy mennyire voltak békések és ártatlanok ezek a partyhuszárok arról már nem tudunk semmit.

Ez pont olyan, mintha egy focimeccsen történt balhéról is így tudósítanának:
Békésen szurkoló embereket mutatnak, a következő pillanatban pedig azt látjuk, hogy egy huligánt a rendőrségi kisbusz oldalához kennek. Hogy a kettő között mi történt az mindegy, de a "brutális rendősrtámadásról" legalább be lehet számolni.

A magyar gárda nem tudom hogy jön ide... az ő vonulásuk egy elcseszett jogrendszer és súlyos társadalmi problémák tünetegyüttese.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.26. 10:54:20

OK, mondjuk, hogy csendháborítottak a karneválozók. Azt így kell megszüntetni?
Az egésszel az a baj, hogy a rendőrség, a veszélytelen elemekkel szemben baromi kemény, máskor meg nem mernek a kicsit keményebb, valóódi bűnözőkhöz nyúlni. Ez a gusztuustalan... Lenne következetesség, akkor tudná az ember, hogy mire számítson.

vontod75 2013.08.26. 10:56:59

@ColT: Ebben teljesen igazad van. Mindenkivel szemben hatàrozottan kellene fellépniük.

2013.08.26. 11:04:38

@ColT: a következetesség iránti igénnyel teljes mértékben egyetértek.

Nem csendháborítás volt.

5 utcazenész kiállt zenélni, ez még nagyjából oké volt, amikor elkezdtek kéregetni - engedély nélkül - akkor először a helypénzes szomszédok szóltak nekik, hogy akkor ezt be kellene fejezni, de leszarták őket, később a szekusokat, majd a rendőröket is trágár stílusban próbálták elhajtani, ekkor szépen le lettek gallyazva.

2013.08.26. 11:08:06

A gusztustalan pedig az, hogy a hvg is "Karnevált vertek szét a rendőrök Szombathelyen" címmel hozta le az egészet.

Kandeláber 2013.08.26. 11:14:32

@Rakoncátlan Oedipus: No igen. A tárgyilagos hvg.
Nekik a három dobos "a" karnevál, amelyet szétvertek a csúnya rendőrök.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.08.26. 11:19:15

@Rakoncátlan Oedipus:

Itt látszik meg a hazai tájékoztatás totális egyoldalúsága.

dr. Aullah 2013.08.26. 11:30:27

Én nem értem, mi az összefüggés a két dolog között.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.26. 11:45:57

@Rakoncátlan Oedipus: Anyám! Tehát egy városi szintű fesztiválon... Szóval nekem már ez szánalmas, hogy emiatt ki kell hívni a yardot, majd a hihetetlenül veszélyes helypénzt nem fizetőket azoknak meg kell verni :D
De mondom. Még oké is lenne, ha a rendőrök így léptek fel, csak mondjuk amikor nem utcazenész veszélyességű elemeket kell elfogni, akkor valamiért ez nem mindig sikerül. És ez az, ami inkább böki a szemem!
De persze a dolog nagyon is jól használható hangulatkeltésre.

csárli hárper 2013.08.26. 12:18:37

milyen idegeseket lehettek a faszom fakabátok, ahelyett, hogy békésen traffipaxoztak volna egy nyílegyenes úton egy kint felejtett harmincas táblánál. nekik "veszélyes" elemeket kellett ártalmatlanná tenni a saját testi épségüket sem kímélve...
és csodálkoznak, hogy a népek leköpik őket, donpintérestól, tekestől.

dr. Aullah 2013.08.26. 12:20:52

@dr. Aullah: Szőlő... szőlőre gondoltam.

Kis ember 2013.08.26. 12:53:08

Most aztán jól elkapták minden bűnök forrását!

7esbusz 2013.08.26. 12:55:22

Nagyon nagyon helyes. Csend, rend, fegyelem. A nép rendőrsége teszi a dolgát. Mocskos drogos csürhe. Nincs mese. Rendnek kell lennie.

szabidoki 2013.08.26. 13:01:08

Szerintem a rendőröknek eleve semmi keresnivalója nem lett volna ebben a történetben - a "nem fizettek helypénzt" egy tipikus polgári jogi jogvita, amit nem rendőri eszközökkel szokás eldönteni - esetleg a csendháborítás miatt léphettek volna fel, de az meg erősen érdekes egy éppen zajló fesztivál kellős közepén - gondolom valamelyik szombathelyi főrendőrt "ismerik" a szervezők...
A sünök megint kiérdemelték a gúnynevüket - csak az a riasztó, hogy mennyien egyetértenek azzal, amit a hős rendőrök csináltak...
A gárdaavatás nem tudom hogy jön ide - nem hinném, hogy félnének a rendőrök a gárdistáktól, mert anno őket is bevarrták kíméletlenül - nyilván most nem jött parancs...

Kis ember 2013.08.26. 13:07:42

@szabidoki:
"csak az a riasztó, hogy mennyien egyetértenek azzal, amit a hős rendőrök csináltak."

Kádár népe nem változik. Kommunista itt fejben mindenki, a rendőr, a polgármester, az eladó és Mari néni is.
:(

Bí Dzsí 2013.08.26. 13:52:21

A karneválozók szétverése szánalmas tahóság volt. Ennél már csak az szánaémasabb, hogy a wannabe ellenzékiség görcsében a Vastagbőr odáig süllyedt, hogy nyilvánvalóan azt sugallja: bezzeg a náciállat gárdistákat nem verték szét! Jó étvágyat a hokedlin elfogyasztott hideg lecsó mellé, igazi suttyó prolik lettetek. Kár, nem így indult...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.26. 14:14:06

@Bí Dzsí: A dolog lényege a visszatetsző kontraszt volt, hogy máskor a gárda az mekkora mumus, meg betiltott.

Baldrick68 2013.08.26. 14:30:13

@Bí Dzsí:
A dolognak az a szépsége, hogy Orbanescu a gárdáról még úgy nyilatkozott, hogy kapnak két pofont oszt hazamannek de gárduljanak .
Erre meg mit lát az egyszeri adófizető állampolgár?
A Gárdistáknak nemhogy pofonokat osztogatna a rendőrség hanem rendőrségi felvezetéssel gárdulhatnak.
Viszont a KARNEVÁL IDEJÉN doboló kongást meg jól megpicsázza a rendőrség.

Namely 2013.08.26. 14:38:58

(ásít) Svájcban ez hír lenne. De itt?

Szemerédy Alajos 2013.08.26. 16:06:19

Aki ilyen idegtépően niggerdobol, azt vigye is el a rendőrség!

BöszmeBunkó 2013.08.26. 17:23:15

lakók szoltak zsaruknak: itten dobolnak.
zsaruk szóltak dobolóknak: ne dolboljatok, mert nem szabad.
zsaruk ismét szóltak a dobolóknak: abba kéne hagyni, mert gondok lesznek.
zsaruk szóltak: erósítés kéne.
zsaruk szétrúgták a hippik seggét.
ennyi.

gárda vonulgat, rendőri felvezetéssel, ez így szabályos.
ennyi.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2013.08.26. 17:29:04

@köbgyík: mondjuk tényleg ritmustalan szar volt ami az egyik videón látható-hallható.

@Bí Dzsí: betiltott szervezet meg minden, a kékeknek hivatalból kellett volna szétbaszni a gyülevész hordát.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.08.26. 17:59:25

Én rögtön kényszerfodrászatra is vittem volna őket. Aztán kikötözöm, és felolvasok nekik egy "Házirendet" 1963 egyik tetszőleges társasházából.

Kis ember 2013.08.26. 20:06:29

@immortalis:
Istenem, ha minden szar zenészt elvinnének a rendőrök! De szép világ lenne! :)

Nemzeti Dohányos 2013.08.26. 20:34:18

Hippik vs túlkapó rendőrök. Nem drukkolok, csak csinálok popcornt :)

kverti 2013.08.26. 20:36:05

Jol tettek. Fasszopo nagypofaju rasztafari macskajancsik.

egysmás 2013.08.26. 20:40:15

Melyik tavarja jobban az utcaképet?

A bebaszott raszta- és niggerimitátor konda, vagy egy ápolt külsejű, rendezett ruhájú fiatal?

shushu2 2013.08.26. 20:46:23

Csak egyszer látnám, hogy a köz rendőrei mondjuk a rokkant parkolóhelyen lévő kopasz kigyúrt fuxos audist tepernék le ilyen elánnal ( kb hasonló súlyú """bűncselekményt"" követnek el).
Egyébként érdekes nézni a videót, hogy 2 db rendőr nem bírja az egyik ránézésre 50-60 kilós arcot leteperni, megvilágosodtam, hogy miért hívják mindenhova a tekket, még egy átlag alatti fizikumó emberrel sem bírnak el ketten...

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 20:46:29

@ColT: Sokszor szóltak nekik, hogy fejezzék be, mert a fesztivál szervező azt vállalták, hogy éjfél után nincs zenebona. Szóltak nekik a szervezők, szóltak a rendőrök (többször is), Ha valaki a szabálysértést a rendőrségi felszólítás ellenére is továbbfolytatja, akkor a rendőrnek elő kell állítani, nincs szarakodás, nincs kibúvó. Ha a tisztelt közönség nem avatkozott volna a dologba, akkor ők is megúszták volna. Ennyi a történet.

Don Quixote de la Ferko 2013.08.26. 20:49:46

"Nem tudta senki, miért történt mindez, azt találgatták, vajon milyen bűncselekményt követhettek el, hogy ilyen durva rendőri intézkedésre volt szükség ellenük"

Arra esetleg nem gondoltak, hogy hajnali kettőkor nem kéne az utcán dobolni?
Egyszer össze kéne gyűjteni azt a sok gyökeret, aki ki van bukva attól, hogy az emberek normálisabb része pihenni szeretne éjszaka, bezárni az összes barmot és 10 kW-on tolni az agyukba napokon-heteken keresztül a kedvenc nótájukat. Érdekelne, meddig bírják. Ha megpróbál elaludni, jeges vizet a nyakába.

shushu2 2013.08.26. 20:51:03

Egyébként nem értem hogy a rendőrség miért a hippiket vegzálja állandóan ( vagyis értem, nincs ellenállás (vagy ha van akkor elég komikus mint a sün taktika) ), nyilván nem csinálnak ilyet olyanokkal, aki bármilyen veszélyt jelent a rendőr testi épségére.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 20:52:34

Ezek a mélylib kis tinik huzzanak haza a tükör elé és egy méretes csulát helyezzenek el a moslék pofájukon amiért bedrogozva, bebaszva éjnek évajdán elkezdenek randarizozni Szombathely utcáin, és még nekik áll feljebb hogy a Rendőrség meg a normális lakosság ezt nem honorálja!!!

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 20:53:46

@shushu2: Azért nem akarták leteperni, hogy nehogy összetörjék a 60 kilós majmot, hátha észreveszi, hogy nincsenek egy súlycsoportban.

Amúgy ez nem konga-"zenekar" volt, hanem egy totál bebaszott csapat, akik csak ütötték a dobot, mint, akinek már nem hiányzik a következő sör. Hajnali fél négykor volt az attak, addig győzködték őket, hogy talán mégsem kellene szórakozni a fesztivál engedélyével úgy, hogy nem is meghívottak, vagy fellépők.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 20:55:08

"A nyugat.hu kommentjei között egyből az első megadja az alaphangot:
"Én mint kívülálló úgy látom hogy ezek a fiatalok hajnali 3-kor bepiálva, v.bedrogozva hangoskodtak! Azért nem ez a karnevál!""

Pontosan. Hiába, Nyugat-magyarország mindig is erösen Fideszes, ez nem véletlen! Ott nincsenek avas meg angyalföldi proli lakótelepek mint a szocifészkekben. MEg mélylib szardarabok. A BÜDÖS KURVA ANYJÁT ANNAK AKI NEM HAGYJA ALUDNI AZ EMBERT ÉJSZAKA!!! MERT FONTOSABB A FESZTIVÁL MEG AZ ALKOHOL MEG A HEROIN, meg a többi drog!!!
Tudtommal tiltva van és erösen veszélyes is az intravénás kábszer, de aki hülye haljon meg (DE AZÉRT NEM KÉNE HANGOSKODNI!!)

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 20:57:05

Höbörögő csöcselék, látszik a videóból, olyan mintha valami Milla menet lenne, de ez nem vélelten, aki éjszaka bulizik meg zajong az valami "Élj a mánaK" tipusu libsi lehet.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.08.26. 20:59:37

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Tudtommal tiltva van és erösen veszélyes is az intravénás kábszer, de aki hülye haljon meg (DE AZÉRT NEM KÉNE HANGOSKODNI!!)"

szerintem is pusztuljon a sok idiota
pl. te
narconon.hu/droginfo/crack.html

te nagyon hulye

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.08.26. 21:01:54

gondolom ilyen esetben a felszolitast es a tovabbiakat a rendorsegnek dokumentalnia kellene
amennyiben ez megtortent en mint adofizeto viszont azt kerdezem hogy miert van az hogy a mai rendor olyan idiota majom? miert van az hogy az 50 eves kadari zsernyakok 30-40 eve sokkal hatekonyabban tudtak ellatni a feladatukat?

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 21:02:36

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:

Ezt beszoptad mert én ezt tanultam. És pontt az intravénás (ami sokkal veszélyesebb) adagolásnak vannak ilyen tünetei hogy elkezdenek obégatni, höbörögi, míg a szájon át bevett kábszernek nincsenek ilyen tünetei. Nézz utána ha nem hiszed. A heroin intravénásan pont ez az eset, amit a videóban látsz. És az ilyen módszer a legveszedelmesebb.

egysmás 2013.08.26. 21:03:22

@Don Quixote de la Ferko: @Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Vannak akik meg harangoznak, amikor más aludna.

Azaz nem is ők harangoznak, hanem installáltak egy gépet, ami zajong helyettük

Ezek a bebaszott faszkalapok legalább ő maguk csinálták zajt, nem egy géppel csináltatták, mint ahogy azt a keresztények szokták!

Amúgy néha nem szar érzés ennyire kispolgárnak lenni?

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 21:08:45

@egysmás: Szerintem ez nem "kispolgárság" kérdése. Ha te szerveznél egy fesztivált és ott egy önjelölt kongás csapat veszélyeztetné az engedélyed, vagy a jövőbeni engedélyed, akkor mit csinálnál?

balkon-úr 2013.08.26. 21:08:46

"Hálistennek" a gárda avatást rendőri kisérettel (védelemmel, mert lezárták az Andrásit, a forgalom elöl) csinálhatják, "éljen R....i, éljen a Párt! Nekem akkor már inkább az engedély nélküli konga, valahogy békésebb zaj, mint az az udorító bakancs csattogás.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 21:10:39

@egysmás:

A büdös életbe nem fogom megérteni hogy mi a fasznak kell ilyen "utcazenefesztiválokat" meg ilyen olyan hangoskodásokat, randalirozásokat csinálni éjjel, ahol emberek laknak, alszanak. TAKARODJANAK KI A PUSZTÁBA OTT LEHET!!! Faszér kell zajongani éjjel lakott területen. Sok Carpe Diem hivő ballib féreg.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 21:12:01

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Pedig a liberalizmus a toleranciárol szol. ELVILEG. Akkor szoljon is arról és tolerálják hogy vannak akik nappal dolgoznak, éjszaka ALSZANAK!!!!!!4

shushu2 2013.08.26. 21:12:15

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Nemtudom hol tanultad ezt de azonnal adja vissza az intézmény az engedélyét. Szájon át bevett drog (alkohol) vannak ilyen tünetei hogy höbörög és óbégat, bármelyik kocsmában le lehet tesztelni. Az alkohol is kábítószer, hatásában a heroinhoz lehet hasonlítani elsősorban. Ha mindenáron különbséget akarsz tenni az alkohol és a kábítószer között ,akkor maximum a legális és illegális gyűjtőhalmazt használhatod a "kettesért."

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 21:12:25

@balkon-úr: Semmi köze a kettőnek egymáshoz.

shushu2 2013.08.26. 21:13:22

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: hippik "kitakaródtak a pusztába " (ozora) és ott is vegzálta őket a rendőrség, most akkor mi legyen, hova menjenek hogy ne legyen bajuk belőle ?

Secnir 2013.08.26. 21:14:41

@shushu2:
"Egyébként érdekes nézni a videót, hogy 2 db rendőr nem bírja az egyik ránézésre 50-60 kilós arcot leteperni,"

ebből is látszik, hogy a csávó a legújabb jamaicai anyagot szívta el, a "Zöld Luftballont", mert megpróbált elrepülni, azért kellett két rendőr, az egyik volt a ballaszt, a másik meg közben bilincselt...

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.08.26. 21:15:23

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
A rendőrségi közlemény:

"Az előállított személyek közül három fő, egy konga dob együttes tagjai engedély nélkül szórakoztatták a Karnevál résztvevőit. A Savaria Történelmi Karnevál főszervezői már 2013. augusztus 23-án is felszólították a zenészeket, hogy tevékenységüket csak kibocsájtott engedély birtokában gyakorolhatják, azonban ezzel nem rendelkeztek. Ígéretet tettek arra, hogy a szükséges papírokat beszerzik, tevékenységükkel pedig addig is felhagynak. Ezzel ellentétben a rendezvény helyszínén, 2013. augusztus 25-én hajnalban ismét „felléptek”. A Karnevál szervezői megismételt, sikertelen felszólításukat követően rendőri intézkedést kértek. A rendőrök 2013. augusztus 25-re virradóra jogszerű rendőri intézkedéssel szembeni engedetlenség, valamint csendháborítás és rendzavarás szabálysértés tovább folytatása miatt előállították őket és még további négy személyt. Az előállított személyek a rendőri intézkedéssel kapcsolatban panasszal nem éltek, személyi sérülést nem szenvedtek."

Hát itt szó sincs drogokról csak engedély nélküli dobolásról.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 21:16:14

@shushu2:

Talán mert sokba kerül az államnak ápolgatni a sok drogos köcsögöt? Gondolkodni kellene...a sok drogos, alkesz nem csak magával baszik ki hanem az országgal is. Hisz az ápolásuk nem ingyér van és nem is ök fizetik! Mit fizetnek?!! Semmit! TB-sem!

Csumpitáz Béla 2013.08.26. 21:16:21

Azt senkit sem zavar miközben a szombathelyi akcióval foglalkozik, hogy egy betiltott, fasiszta csürhe most már minden hétvégén avatásokat tart?
Hol voltak a rendőrök Akasztón, miért adtak díszkíséretet a Hősök terén?
Vajon mi a veszélyesebb a társadalomra: néhány részeg, zenélő fiatal vagy a nácik? Majd ha azok fognak megint hosszú kések éjszakáját tartani...

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 21:17:09

@shushu2: Ne foglalkozz már ezzel a majommal, én már rég szűrésre tettem. Ha nekem nem hiszel akkor olvasd vissza a munkásságát...

balkon-úr 2013.08.26. 21:17:47

@Vombatus Ursinus: Hát ha mind kettő eset a törvénybe ütközik, akkor miért csak az egyik helyen akadályozták meg a történések folytatását. Nyilvánvaló, hogy a Hősők terén történtek, kedvesek a jelenleg hatalmonlévőknek, és ez csak Egy példa a sok közül.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2013.08.26. 21:18:22

@Di622:

Volt engedély? NEM! Akkor??!! Miért kell hangoskodni ahol mások alszanak mert másnak munka??!?!!!!!!44

De felbasztam magam megin nem is érdekel ez már...

lényeg hogy a Fidesz-KDNP jövöre ismét szarrá nyeri magát mert ekkora balfasz ellenzéke az országnak még nem volt! :DDDDD HAJRÁ FIDESZ! HAJRÁ CSALÁDI ADÓKEDVEZMÉNY! HAJRÁ REZSICSÖKKENTÉS! HAJRÁ TÚLZOTT DEFFICIT ELJÍÁRÁS ALOLLI KIKERÜLSÉ!!!

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.08.26. 21:19:48

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
Bocs de egész eddig azon lovagoltál hogy bedrogozott raszták fetrengtek az utcán.
Amint látod nem erről volt szó.

Csumpitáz Béla 2013.08.26. 21:20:25

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: elcsodálkoznál hülyegyerek, ha kiderülne számodra is, hogy a legtöbb rendszeres drogfogyasztó a jól kereső rétegből kerül ki.
A logikádat követve az alkoholt és a dohányt miért nem tiltják be, te fasz? Azok sokkal több egészségügyi költséget okoznak az államnak, mint a drog!

sárkányfő 2013.08.26. 21:22:31

Látom a debilek ismét elemükben érzik magukat, ugye azok helyeslik a dobosok elhurcolását, akik máig ki vannak akadva hogy nem lehet szabadon emberekkel teli épületet felgyújtaniuk (MTV, 2006), azaz tömeggyilkossági kísérletet elkövetniük?

Ezek az idióták néha fel is fedik magukat, itt is van egy, arccal, névvel, de persze agy nélkül:
most.444.hu/2013/08/26/fegyverrel-fenyegetozik-a-facebookon-az-alfoldi-elleni-tuntetes-szervezoje/

"Fegyverrel fenyegetőzik a Facebookon az Alföldi elleni tüntetés szervezője"
"Sikolya Kriszta szervezi ugyanis az Alföldi Róbert elleni harmincadikai tüntetést."
"fegyverrel pózolva arról ír, hogy megvan a listája azokról, akik ellen használná. Schindler listája, ráadásul."

egysmás 2013.08.26. 21:26:05

@Vombatus Ursinus: mondjuk nem azon agyalnék, hogy a faszé kell a városba szervezni a fesztivált, meg nem azt fejtegetném, hogy hogy tíz kilowattos hangfalak mellett hideg vízzel kéne locsolgatni a zajongókat...

Mert az egy szánalmas kispolgári dolog.

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 21:26:24

@balkon-úr: Fogalmam sincs, hogy a Gárda-avatást miért nem akadályozták meg, a kiadott rendőri közlemény nagyjából lófax és esti fény. Ettől függetlenül a két dolognak semmi köze egymáshoz. Attól, hogy a gárda-avatást nem verték szét, még nem lehet Szombathelyen dajdajozni a figyelmeztetések ellenére.

Secnir 2013.08.26. 21:26:57

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
az előbb még azt írtad, a dobosok vannak bedrogozva, nem te...

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 21:29:06

@egysmás: Jó, de mit csinálnál? Mert azt már tudom, hogy mit nem.

zobod 2013.08.26. 21:30:35

Ki volt az a nagyon okos, aki egy lakóházakkal teli belvárosba szervezett és főleg engedélyezett egy ilyen éjszakai rendezvényt?

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.08.26. 21:31:58

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Ezt beszoptad mert én ezt tanultam. És pontt az intravénás (ami sokkal veszélyesebb) adagolásnak vannak ilyen tünetei hogy elkezdenek obégatni, höbörögi, míg a szájon át bevett kábszernek nincsenek ilyen tünetei."

akkor nem csak te vagy a hulye hanem a tanaraid is...
olvassal utana rendesen, gyorsan ut a crack is, gyorsabban mint az intravenas

egysmás 2013.08.26. 21:32:16

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Szombatról vasárnapra virradó éjjel tartóztatták le őket.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.08.26. 21:33:25

Namost ez egy 3 napos fesztivál, gondolom egy évben 3 napot talán kibírnak az ottaniak.
Másrészt ez az incidens szombatról vasárnapra virradó éjszaka történt.
Tegye fel a kezét aki vasárnap is dolgozik.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.08.26. 21:36:29

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: "Nézz utána ha nem hiszed. A heroin intravénásan pont ez az eset, amit a videóban látsz. És az ilyen módszer a legveszedelmesebb."

csak hogy nehogy mar hiaba jartasd a szajadat...
nem a heroin a legveszelyesebb mivel annal ez sokkalta rosszabb: en.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)
miert is szol valaki hozza egy temahoz erdemben ha segg hozza?

heroin baszod... nezzel mar meg egy videot amikor az arabok betoljak az anyagot hogy mit csinalnak...

balkon-úr 2013.08.26. 21:36:58

" még nem lehet Szombathelyen dajdajozni a figyelmeztetések ellenére." Ebben Neked tökéletesen igazad van. De még sincs egy súlycsoportban a két intézkedés kimenetele, mit ahogy nincs egy súlycsoportban az elkövetett cselekmény sem. Engem szívesebben zavart volna a Hősök terén is egy kis (akár nagy) konga dobolás. Tehát politikailag inkorrekt a "szerv", ez sajnos ezek után tény. vagy egyik helyen sem, vagy mindkét helyen abbahagyatni.

Le_Penseur 2013.08.26. 21:39:47

Jó ég! Hova jutunk? Fesztivál idején, éjjel zenélnek és táncolnak néhányan! Még szerencse, hogy a rendőrség eltávolította őket a közterületről!

El kellene már végre dönteni, hogy kellenek-e nekünk a szórakozóhelyek és fesztiválok. Sajnos az ilyen helyek vonzzák az efféle éneklő, zenélő népeket.
Nem kell programokat szervezni, és akkor mindenki nyugodtan alhat az év minden napján!

zobod 2013.08.26. 21:40:12

@Di622: nem, nem bírnak ki. Senki nem várhatja el, hogy egy több napos tomboldát elviseljen bárki aki ott lakik. Pláne nem éjjel, bedrogozott öntudatcsomók dobolását, akik azt hiszik nekik bármit, és bárhol meg lehet tenni. Nagy hiba volt erre ott engedélyt adni.

egysmás 2013.08.26. 21:40:28

@Vombatus Ursinus: Rossz a kérdés!
Én nem szerveztem volna olyan fesztivált, aminek akkor kell véget vetni, amikor egy normál tizenéves elindul otthonról.

Merthogy nekem vannak minőségi elvárásaim magammal és másokkal szemben is.
A buli éjfélkor kezdődik, nem addig tart, mégpedig azért, mert bulit civilizált embereknek szervez az ember.

egysmás 2013.08.26. 21:45:07

@zobod: Nekem pl. minden nap el kel viselnem, hogy délben harangoznak az ablakom alatt akkor, amikor aludnék.

Erre persze azt lehet mondani, hogy költözzek el, ha nem bírom.
Szintén lehet ezt mondani: aki a belvárosban lakik, az ott lakik, ahol a kultúra és a társasági élet, meg az ünneplések folynak, ott lakik, ahol a közösségi alkalmak szerveződnek.
Ha őt ez a tény zavarja, költözzön el egy csendes kertvárosi részre.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.08.26. 21:45:36

@zobod:
Semmi gond, akkor talán nem kellett volna fesztivált szervezni és kész.
Másrészt a rendőrségi közleményben szó sincs dorogról.
Hidd le ha be lettek volna tépve, akkor azt külön lobogtatnák min a véres rongyot és még tiltott kábszer fogyasztással is megvádolják őket.

Harmadrészt a helyszíni beszámolók szerint MÁSHOL IS SZÓLT MÉG A ZENE AMIKOR A DOBOSOKAT ELKAPTÁK. Tehát nem arról van szó, hogy az egyébként tök kihalt és csendes utcában felverték az éjszakai csendjét.

A legfőbb bűnük az volt, hogy nem volt területfoglalási engedélyük. Ha lett volna akkor a rendőrök le se szarják őket.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.08.26. 21:49:31

Francba bevettem a fogalmazás gátlót.

Semmi gond, akkor talán nem kellett volna fesztivált szervezni és kész!

Másrészt a rendőrségi közleményben szó sincs drogról.
Hidd le ha be lettek volna tépve, akkor azt külön lobogtatnák mint a véres rongyot és még tiltott kábszer fogyasztással is megvádolják őket.

Harmadrészt a helyszíni beszámolók szerint MÁSHOL IS SZÓLT MÉG A ZENE AMIKOR A DOBOSOKAT ELKAPTÁK. Tehát nem arról van szó, hogy az egyébként tök kihalt és csendes utcában felverték az éjszakai csendjét.

A legfőbb bűnük az volt, hogy nem volt területfoglalási engedélyük. Ha lett volna akkor a rendőrök le se szarják őket.

Tyreo 2013.08.26. 22:00:48

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Ezek a libsik most éppen hagyományőrzők voltak. Akkor most mi van?

zobod 2013.08.26. 22:09:48

@Di622: " nem kellett volna fesztivált szervezni és kész." - ez is egy lehetőség, alighanem ezt ezek után meg fogják fontolni. Tisztában vagyok vele, hogy sok magyar város keresi most a helyét és a kitörési lehetőségeket, és a relatíve nagyszámú és nem túl képzett embert foglalkoztatni képes turizmusban, ezen belül pl. a turisztikai infrastruktúrát vendégekkel megtöltő fesztiválokban remélik azt megtalálni. A magyar városok településszerkezete erre a funkcióra viszont nem igazán alkalmas.

Tyreo 2013.08.26. 22:23:04

Amúgy itt akkor úgy tűnik az igazi retard valamelyik szervező volt. (Illetve a zsaruk egy kissé elbaszták)
Savarián elég megszokott dolog, hogy légiók masíroznak, gólyalábasok, tűzfúvók adnak rögtönzött műsorokat az utcán. És gondolom nem minden sarokra van terület használati engedélyük a csapatoknak...
Ha ezt elkezdik megszüntetni, akkor meg fogják ölni a karnevál hangulatát.
Valamint azt is el kéne dönteni, hogy most akkor az engedély hiánya miatt vitték be őket (akkor pitiánerség) vagy hangoskodás miatt. (akkor meg abszurd, több ezren voltak még akkor az utcán, több helyről szólt még a lejátszókból zene.)

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 22:25:43

@egysmás: A kérdésem teljesen jó volt, meg is válaszoltad, de, mint ahogy a hozzászólásod is mutatja, nem a konkrét kérdésemre válaszoltál. Először azt írtad, hogy nem a városközpontba szerveznéd, aztán meg azt, hogy 12-kor ne legyen vége egy fesztiválnak. Tehát továbbra sem tudom, hogy mit tennél abban az esetben, ha az általad szervezett fesztiválon -amire 12-ig kapsz engedélyt a rajcsúrra a városközpontban- néhány tökrészeg majom a rendezői és a rendőrségi felszólítás ellenére sem hagyja abba a gajdolást és a dobolást.

Vombatus Ursinus 2013.08.26. 22:30:52

@egysmás: Ja, és mielőtt egy vaskalapos hülyének tartasz: azt sem értettem soha, hogy a (boldogult) Zöld Pardonban miért kellett befejezni az élő-koncertet este 10-kor, amikor utána még kb. 3 helyen szólt a zene, kb. ugyanolyan hangerővel. Hajnali háromig...

Csumpitáz Béla 2013.08.26. 22:31:49

@Tyreo: valszeg nem tudták a fiúk, hogy tejelni kell valakinek, és így ebben az országban esélyük sincs semmire. Ahogy lenyúlták ezek a nemzeti vágtát /tényleg, lesz az az idén?/ vagy, ahogy a Vörösmarty téri karácsonyi vásár is a haverok biznisze lett, miért éppen ez menekült volna meg?
Ha nyernek jövőre, akkor Gerendainak is tenni fognak egy visszautasíthatatlan ajánlatot.

kivisziat 2013.08.26. 22:37:45

CSÚSZTATGATUNK, CSÚSZTATGATUNK?

(Hát persze, nem komolyan kérdeztem. :D)

Vírusbácsi 2013.08.26. 22:56:47

Rohadt, szemét gengszter utcazenészek. Teljesen helyénvaló, és arányos volt a rendőri akció. Megérdemlik. Remélem sokáig börtönben lesznek, iszonyú veszélyes bűnözők ezek. A legdurvábbak a tubások. Remélem olyan nem volt köztük. Az már durva lenne.... A NER működik.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.08.26. 23:01:17

@Önkéntes Véradó: A 2006-os megoldás kellett volna az illegális karneválnak és a gárdának is a hétvégén.

Falkbeer_ellencsel (törölt) 2013.08.26. 23:05:09

Brave new world.
A szabálysértőknek gumibot jár, egy 5-150 rugós csekkkel megspékelve, a törvénysértőknek meg elcsukló hangon előre köszönés, meg lesütött szemmel "legyen szíves adja át a papírjait, igazoltatni szeretném".

Falkbeer_ellencsel (törölt) 2013.08.26. 23:07:26

@Vírusbácsi: "A legdurvábbak a tubások."
Nem is, mert a gordonkások ;) :D
De azért a triangulum-maffiáról se feledkezz meg, ők is eléggé elvetemültek!

prolee 2013.08.26. 23:28:53

@Tyreo: Szerintem meg azért vitték be őket, mert amikor felszólították őket a távozásra, akkor basztak se elmenni, hanem szembeszegültek a rendőri intézkedéssel. Amikor a rendőrök karjuknál fogva akarták elvezetni őket, akkor gáncsot vetettek és ellenálltak. Ez tisztán látszik a videon. S EZ önmagában kellő alappal szolgál a testi kényszer alkalmazására.

Ez még akkor is így van, ha én nem értek egyet azzal, hogy egy fesztiválon csak akkor dobolhatok, ha fizetek érte, illetve azzal sem értek egyet, hogy egy városban a hajnali órákban fesztivál legyen egyáltalán.

Ez az egész fesztiválos őrjöngés lényegében egész nyáron át tart szerte az országban, mert igénytelen tömegeknek nyújt jó pénzért alacsony színvonalú szórakozást. (Ócska zene, szar pia, szarás/hugyozás/okádás.)

dennisthemenace 2013.08.26. 23:29:27

@Rakoncátlan Oedipus: Jól fizetnek, hogy védd a Pintér csurhét?

prolee 2013.08.26. 23:35:20

@Csumpitáz Béla: Lesz-e idén is nyilvános lóbelezés? Nem tudom, de kassz lenne, csak kicsit több béllel.

szuperkrumpli 2013.08.27. 00:00:22

Naná, hogy előállították őket, hisz aki ma Hungarisztánban jól érzi magát az nyilvánvalóan be van drogozvabaszva, mint a segg és itt erkölcskeresztény falván az ilyeneket gecimód nem tűrjük meg! Az unatkozó mélymagyar kommandósok meg biztos a hétvégi parlagfű irtásra jelentkeztek!

egysmás 2013.08.27. 00:01:04

@Vombatus Ursinus: Hol írtam, hogy nem a városközpontba szervezném, ha ilyet szerveznék?

Lécci-lécci ne adj szavakat a számba!
Köszi!

egysmás 2013.08.27. 00:16:35

@Vombatus Ursinus: Azért volt rossz a kérdés, mert olyan kérdésre nem lehet válaszolni, aminek a tárgya velem nem történhetne meg.
Pl. arra a kérdésre sem tudnék válaszolni, hogy mit csináltam volna, ha azt vettem volna észre, hogy tizenöthat évesen belegeciztem a barátnőmbe...
Mert ez elő nem fordulhatott, hiszen kotonnal dugtam.
A kérdésnek esetemben nincs relevanciája.
Ahogy annak sem, hogy mit tettem volna a szervezők helyében, hiszen _én_ nem szerveztem volna ilyen dzsemborit, mert van az a minőség, ami alá nem adom.

De ha minden sallangtól megfosztjuk a szituációt és arra a kérdésre kell válaszolni, hogy bevállalnék-e anyagi veszteséget pár ismeretlen bunkó miatt, akkor arra az a válaszom, hogy nem.
Mindazonáltal azon sopánkodni, hogy miért kell este bulizni, meg a városban karneválozni akkor, amikor már a tévében sincs adás, kibaszottul szánalmas kispolgári dolog.
Ahogy a tíz kilowattos hangfallal bosszút "tervezni" ráadásul még infantilis is.

bigthereal 2013.08.27. 00:53:19

ha a rendőrök szerint szabálysértést követtek el, és felszólították őket ennek az abbahagyására, de nem hagyták abba, az már rendzavarás szabálysértése, ami elzárással büntetendő, tehát lefogják és előállítják őket, és 72 órát a fogdán töltenek, amíg a bíróság gyorsított eljárásban nem dönt róluk.

kb ez lehetett.

Megdobbent 2013.08.27. 00:59:26

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ti ketten a partirodara, a TOBBIEK MEG BORBELYHOZ!!! :>

Tyreo 2013.08.27. 01:08:11

@prolee: Igen, ha és amennyiben meg volt a felszólítások meg ilyesmi, akkor valóban jogosan vitték be őket.
De ahogy már az előbb írtam, itt úgy tűnik alapvetően valamelyik szervező volt a férfi nemi szerv.
Ha és amennyiben így van akkor ki fogják nyírni a saját karneváljukat.
(Ez nem tipikus zenés fesztivál volt amit te jogosan vagy nem jogosan ekéztél. Ez alapvetően egy történelmi témájú karnevál gladiátor viadalokkal,lovagi tornákkal sörkerttel, borok utcájával jelmezekkel, és valószínűtlen mennyiségi rómaival.)

bkkzol 2013.08.27. 04:33:33

Tilosban játszottak? Figyelmeztették őket elötte? Mi a gond akkor? Az , hogy a szétszívott "agyukkal" képteléenek voltak felfogni a felszólítást vagy csak azért is ... Ja, vigyék őket!
A szemkilövés se volt szép, de azért a molotov koktéllal a táskában az "események hatása alá" kerülni is egy furcsa dolog. Egész biztos nem csak randalírozni mentek ki.

sparklie (törölt) 2013.08.27. 05:49:07

A dobos reszegeket megprobaltak meggyozni, hogy ezt abba kellene fejezni azonnali hatallyal. Azok meg csak nem engedelmeskedtek, majd mutogatnak egy hullara megvagott felvetelt az elvezetesukrol. Azert ennel 2006-ban sulyosabb dolgok tortentek, amikhez a liberalis media es az al-liberalis part is habzo szajjal eljenzett. Ujjak tobol kitorese, szemkiloves, felholtra veres, talalomra jarokelok bantalmazasa csoportosan, kulonos kegyetlenseggel, hivatalos eljarasban. Eleg fekete a rendorseg multja, de erdekes modon a visszaelesek zome liberalbolsevik diktatura eveire esik. Volt Magyarorszagon rendorterror, csak eppen akkor a liberalfasiszta torpepart volt hatalmon, ezert az persze teljesen rendben volt, minden liberalis medium es megomondoember hevesen bologatott, sot tobb vert kovetelt. Ugyanakkor a videki magyarok eletet pokolla tevo etnikai terror, szisztematikus magyarirtas felett szemet hunytak.
A pincer ruhasok avatas meg szerintem senkit nem zavart. A gardistak homokzsakot pakolnak arvizeknel, segitenek a raszorulokon, amugy meg szeretik a pinceres oltozkodest, feher ing, fekete alj es zaszlofetisuk van. Ezzel senkinek nem artanak, bar en nem ertem oket, nekem lenne jobb elfoglaltsagom is ennel.

sparklie (törölt) 2013.08.27. 05:53:51

Tanulsag: Akarmekkora beszivott raszta gyoker vagy, fogadj szot a jogszeruen intezkedo rendornek, amikor az felszolit a jogellenes cselekmenyed abbahagyasara. Mert ha nem, akkor ellenallsz, ezert elvezetnek es eloallitanak, feljelentenek.
Persze van egy utolso adu a kezedben: kuldd be a sztoridat valami liberalis mediaportalhoz, ott vevok lesznek a te valosagtol elrugaszkodott verziodra is es biztos lehetsz benne, hogy lesz par torzskommentelo, akik komoly arccak, osszeszoritott szajjal fasizmust sziszegnek majd a kepernyojuk elott es tamogatasukrol biztositanak a kommentjeikben.

sparklie (törölt) 2013.08.27. 05:57:38

@csárli hárper: azt ugye vagod, hogy a harmincas tablarol nem te dontod el, hogy be kell-e tartani
ha kint felejtettek szerinted, akkor bejelented, amig meg kint van, addig betartod
ez lenne a helyes eljaras

Nzoltan 2013.08.27. 06:26:37

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: te éltél a kádári rendszerben? Ott egy ilyen csetepaté során gumibot. Aztán az örsön még egy-két vese-gyomor kombó(persze bottal), némi saller úgy, hogy közben ketten lefognak, stb. Aztán aláírod, hogy semmi gond és atrocitás nem történt aztán mehetsz. És ezt bizony alàírod. Különben befizetsz még egy körre. Az ügyvéd meg körberöhog, hogy hogy lehettél ekkora barom.

Behajtó70 2013.08.27. 06:31:58

Ha a rendőr azt mondja, hogy oszolj, akkor oszolj! Ha mégsem teszed, akkor magadra vess! A rendőrök helyesen cselekdtek.

Zedder 2013.08.27. 07:36:40

@Behajtó70:

"Ha a rendőr azt mondja, hogy oszolj, akkor oszolj! Ha mégsem teszed, akkor magadra vess! A rendőrök helyesen cselekdtek. "

Egyetértek veled. Pont, mint 2006 októberében. Ott is csak oszolni kellett volna.

Ugye nincs kettős mércéd, és hasonlóan vélekedsz arról az eseményről is?

belekotty 2013.08.27. 07:59:40

Esetleg a dobosok próbáltál volna ezt meg valahol az USA-ban, ahol húsz rendőr szól nekik hogy tűnés és basznak rá.

@Behajtó70: "Ha a rendőr azt mondja, hogy oszolj, akkor oszolj! Ha mégsem teszed, akkor magadra vess! A rendőrök helyesen cselekdtek. " - Lehet hogy 2006-ban is ezt kellett volna csinálni és nem Molotov koktélt és utcaköveket dobálni?

prolee 2013.08.27. 08:00:58

@Tyreo: Ebben egyetértünk.Ki fogják nyírni a saját karneváljukat? Szerintem másként kell szervezni. Én laktam szentedre főterének közelében, amikor még ott berendezték a színpadot. Az előadás nézői megnézték a darabot 1X, az ott lakók viszont az 5. előadás után már megőrültek.

Nincs még gyakorlat a szervezésben, csak a pénzt akarják tarhálni a városok. Arra már nem gondolnak, hogy éjjel majd milyen ciki lesz, amikor a szavazópolgárok - akik nem részesülnek a haszonból, viszont pihenni szeretnének - elégedetlenkednek és kidobálják az ablakon az éjjeliedényt. És hogy fognak ezek szavazni?

Én is akkor akadtam ki Demszkyre, amikor a századik "futapest" miatt rendszeresen sikerült vasárnap beragadni a hídon és egyszer a gyerekeim a kocsiban szarták össze magukat, mert órákig álltunk. Pedig nagyon klassz volt látni, hogy a futók nagy slukkokban tüdőzik le az álló kocsisor benzingőzét. Tehát kellenek nagyon az ilyen rendezvények... :))))) Nem is tudom, mi lenne velünk ilyen fesztiválok nélkül.

belekotty 2013.08.27. 08:02:09

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: "gondolom ilyen esetben a felszolitast es a tovabbiakat a rendorsegnek dokumentalnia kellene" - Igazad van. A rendőrnek a homlokráncolásáról is jegyzőkönyvet kell írnia. Meg miközben lekapják őket a tíz körmükről, valamelyik fakabát jegyzetelget közben. Neked mennyi eszed van!

belekotty 2013.08.27. 08:05:42

@csárli hárper: Ja, persze. Mert mondjuk fel van marva a burkolat és azért van kint a 30-as tábla. Vagy még nem festették fel a útburkolati jeleket és ezért veszélyes rongyolni rajta. Vagy csak azért tették ki mert mérni van kedvük. Nem te döntöd el hogy kint van felejtve. Max szólsz az útkezelőnek.

vazallus 2013.08.27. 08:16:10

Követelem a téren, fekete-fehér ruhában álló huligánok, azonosítójel nélküli rendőrök általi szétveretését, drogoskat meg hagyják békén dobolgatni!!! Itt már csak a demokratikus erők segíthetnek. A távoli jövőben.

prolee 2013.08.27. 08:18:29

@Zedder: Nincs kettős mérce. 2006-ban egy már eleve oszló tömeget oszlattak (sürgősebben oszolj, hogy beléd köthessünk alapon). Ha nem mentél elég gyorsan, akkor ütöttek. Ebbe az embertömegbe belehajtottak molotov koktélos, randalírozó figurákat (ősi politikai fogás), ily módon VALAMENNYI Fidesz szimpatizáns polgárt össze lehetett mosni a randalírozókkal. Ez volt a dolog lényege. Azóta is azt kommunikáljátok, hogy a fideszesek randalíroztak a városban, éppen erre lett kitalálva a történet.
Volt olyan video, ahol egy magányos ember akart bemenni egy ház kapuján, s miközben nyitotta a zárat, több rendőrruhás mocsok letámadta és összeverte. Egyszerűen letaglózták, mint egy vágóállatot, pedig semmiféle ellenállást nem tanúsított, semmiféle törvényellenes cselekedete nem volt.

Kár cirkuszolni a dobosokért, ellenálltak, előállították őket. Nem azért gyűrték le őket, mert doboltak, nem is azért, mert nem mentek el önként, hanem azért, mert az elvezetés intézkedés ellen gáncsvetéssel, rugdosással ellenálltak. Mit nem értesz ezen?
Gondolod, hogy a rendőr felszólít, hogy távozz, nem mész, megfogja a karodat, hogy elvezessen, akkor te rugdalsz, gáncsolsz, erre majd azt mondja, hogy "jól van Pistike, ha nem akarsz jönni, akkor maradj szépen és dobolj tovább"? Gondolod, hogy a rendőr majd hülyét csinál magából és félbehagy egy megkezdett intézkedést?

Bretschneider detektív 2013.08.27. 08:21:56

@egysmás: Jaja, nálunk minden hajnalban 5 órakor harangoznak először. A hoteltől 15 méterre a székesegyházban. Szokták szeretni a vendégek... Mi már úgy-ahogy megszoktuk.

Virág et. 2013.08.27. 08:35:46

Élmény olvasni a rendőri intézkedést mentegető jobbos kommenteket. :) Az egyetlen szerencséje ennek a bagázsnak, hogy a hazai baloldali szavazók nem szoktak gyújtogatni meg randalírozni, a jobbik meg ugye azt csinálja, amit a fidesz mond, különben már olvasnánk a Pintér-féle szemkilövetések magyarázatát is. :)

Az intézkedés amúgy rendben volt. A bejegyzés nem erről szól (szerintem), hanem az arányról, hogy néhány idióta utcazenész miatt megy a szabadtéri karate, de az állítólag betiltott MG vidáman, intézkedés nélkül vonulgathat a Hősök terén. Arra azért kíváncsi vagyok, hogy még hány év kell ahhoz, hogy jobboldalon is észrevegyék, a Jobbik ugyanaz a fidesznek, mint az szdsz volt anno a szociknak. Egyelőre még kormányon kívül. Egyelőre.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 08:49:15

Hehe,szokásos rettegés.Egy maréknyi szakadt drogos libsi csürhének joga van hajnalban az utcán ormótlanul ütni a tam-tamot,az átlagembernek meg kuss.
Bezzeg a csúnya-gonosz-nácistákat be kell tiltani,nekik szintén kuss,mert "félelmet keltenek".

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 08:51:43

@Virág et.: Milyen baloldali szavazókra gondolsz?A nyuggerekre?Mozdulni sem tud a legtöbb,csak vonyít,hogy nekik minden jár,meg adjatok,még,még,még.Vagy az lmps buzikra?Megdobnak körömcipővel?Höhöhö

Virág et. 2013.08.27. 08:58:17

@Mikóka Málmán: Mert nyugdíjasok csak oda szavaznak, igaz? Savazós bácsi, fél birkamenet is csak azért áll 60+ évesekből, mert ez megtévesztés.
Egyébként ma is bő egymillió szavazója van a szociknak, volt idő, amikor kétharmadot szereztek, de simán többséget is többször a rendszerváltás óta, mint bármelyik másik párt. Gondolom szerinted azok is mind nyugdíjasok. Orbánnak is egy szoci nyugdíjas csókolt kezet. Az Echo TV-be is álruhás szoci nyugdíjasok telefonálnak vagy éppen szerepelnek és énekelnek szép átköltött dalokat Orbán vezérről.

Faragott tök 2013.08.27. 08:58:36

Rend, fegyelem, eröszak, (Orbán módra)
Magyargárda törvénytelen, de törvényes.
"ha a benned levő világosság sötétség, milyen nagy akkor a sötétség!" (Mt 6.23)

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 09:06:28

@Virág et.: Kedvenc csatornátok,a szektás atv telefonálós műsorába halgass bele.Kimeríthetetlen humorforrás az állandó nyugger vonyítás,jár,jár,jár,adjon,adjon,adjon,orbán,orbán,még,még.
A jobbiknak is van 1m szavazója.
Most takarodj vissza követelnőzni,ahoz értetek, komcsi szar

Netuddki. 2013.08.27. 09:08:22

Az ilyen és ehhez hasonló hepajoknál max. éjfélig kellene engedni a csendháborítást. Aztán mindenki hazahúz és reggel 8-ig kuss van.
Értem én, hogy karnevál meg buli meg minden. De az ottlakóknak egy kicsit több joguk van a nyugodt pihenéshez mint az odacsődült árusoknak és az ebből élő szervezőknek a bevételhez. A többi csendháborítóról nem is beszélve. Persze ők is azt mondják, hogy joguk van évente egyszer mások jogainak a semmibevételére. Pedig nem...

Virág et. 2013.08.27. 09:10:12

@Mikóka Málmán: Nyugdíjas szavazó ugyanúgy van mindkét nagy pártnál. "követelnőzni" nem tudom, hogy kell, ha meg nem tetszik, hogy válaszolok, akkor a fenének szólsz hozzám?

sparklie (törölt) 2013.08.27. 09:18:39

@Zedder: 2006-ban teljesen szakmaiatlan es elore kitervelt modon beszoritottak a tomeget tobb helyen, hogy lehetetlenne tegyek a szetoszlasat, majd brutalis kegyetlenseggel verfurdot rendeztek.
Volt par huligan, akiket el se kaptak, nem is annyira kerestek oket, bar parat kesobb megtalaltak, akik kozott rendor is volt. A valodi rendzavarok helyett a frusztralt Gergenyi pribekek hajtovadaszatot inditottak artatlan jarokelok ellen, akik arra setaltak, akiket brutalis kegyetlenseggel felholtra vertek, eltortek a vegtagjaikat, levertek a vesejuket es minden lehetseges modon megalaztak oket emberi meltosagukban. A fenykepuket tobbszor nyilvanossagra hoztak ezeknek az allatoknak, igaz, nem a hatosagok, hanem civilek.
Sot, mert a korhazakban is a serultek ellatasat akadalyoztak, vadasztak azokra, akik artatlanul belekeveredtek a konnygazfelhokbe es ellatast kerestek korhazakban, majd bantalmaztak es meghurcoltak oket.
Errol birosagi iteletek vannak, ezek a tenyek. A te szadbol meg omlik a hazugsag, ahogy a kenyerado gazdaid megrendeltek.
Volt balhe 2006-ban, csak akiket szetvertek, azok pont nem a bajkeverok voltak.
Az azonositoszam levetele utan a rendor csak egy nepe ellen fordult dezertornek, terroristanak tekintheto. Megitelese semmivel sem lehetne kulonb, mint a romagyilkosoke. Aki egyenruhaban, fegyverrel, de torvenytelenul, magat a torveny fole es azon kivulre helyezzve lep fel a nepe ellen, az egy hazaarulo, terrorista, halalbrigad tagja. Ilyenek a romagyilkosok es a 2006-os rendorok is.
A rendorok megiteleset nem a szombathelyi dobos-drogosok elleni fellepes rombolja, hanem a 2006-os terrorcselekmenyeik.

@Virág et.: Magyarorszagon nincs jobboldal. Csak nemzeti, klerikalis, liberalis beutesu, posztkommunista, nemzetellenes baloldali partok vannak. Ennyi a kulonbseg koztuk, de mind balos. Magyarorszagon nincs jobboldali part, meg se valasztananak a magyarok olyan partot, amelyik jobboldali programmal indul.

Peterpapo 2013.08.27. 09:19:45

Azért az elég érdekes, hogy 2006-ban egy gyújtogató, kővel dobálózó csürhe ellen fellépő rendőrök milyen szemetek voltak (egyébként azok), a békésen zenélgetőket meg így kell rendre utasítani? A neonácikat meg alapból nem kellene engedni felvonulni, megemlékezni. Ha ők nem lennének, nem lenne meleg felvonulás sem.

Netuddki. 2013.08.27. 09:26:44

A 2006-os rendbontásokat az orbánék szervezték. Vagyis a rendbontókat ők szervezték a tüntetőkre. Ez köztudott és egyáltalán nem kitaláció amilyen alakok a fidesz székháznál is "védik" a fidesz érdekeit. Simán elképzelhető az orbánról és bandájáról. A trafikmutyi után meg főleg...

frompearly 2013.08.27. 09:32:51

Minden napra jut valami rettegni való...

sparklie (törölt) 2013.08.27. 09:33:45

@Peterpapo: 2006-ban kb csak a gyujtogato csurhe ellen nem leptek fel a rendorok
amugy a gyujtogatok, kodobalok kozott meglepoen sok volt a titkosszolgalati provokator es a rendorsegi alkalmazott
ahogy a romagyilkossagok soran is a Gyurcsany-fele titkosszolgalatok emberei buktak be...
erdekes, Fletonek erdeke volt a zavarkeltes, meg is lett a felfordulas

a Magyar Garda neonaci? en pincereknek nezem oket a ruhazatuk alapjan
a Jobbikrol mar kimondta birosag, hogy nem neonaci
felhaborito, hogy a naci jelzot ma barkire ramodhatjak es ezzel minden vitat es ervelest rovidre zarhatnak, ha eppen nekik nem tetszik a dolgok allasa
a naci kartya lejart, elavult, ma mar senkit nem lenne szabad nacizni

csárli hárper 2013.08.27. 09:37:29

@sparklie: @belekotty: látom megragadtátok a lényeget...

Virág et. 2013.08.27. 09:38:44

@kovi1970: Mondjuk az beszédes, hogy az állítólagos "szélsőjobboldali" tüntetők, akik balhéztak a tévénél, meg még vagy fél évig minden ünnepen annak idején, azok az Orbán alatt valahogy nagyon nyugodtak és civilizáltak. Vagy a jobbik fekszik le a fidesznek, vagy azok nem is voltak annyira széljobberek és van itt a háttérben valami egészen más. Vagy mindkettő.

Egyébként a fidesz-székházas akció óta eléggé egyértelmű, hogy melyik párt ugráltatja a balközepet. Azokat, akiket "rátoltak" vagy esetleg maguktól rámentek a fideszes gyűlésre. Az tény, hogy az egész 2006-os hisztinek egyetlen nagy győztese volt csak ...

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 09:40:50

@Peterpapo: Tipikus bal-lib okádás.Ami szerintük "náci" azt betiltani,mert egy demkráciában nincs olyan,hogy bárki felvonulgat...aztán lehet diktatúrát vonyítani,BALfasz fejek.

@Virág et.: Az,hogy egy marék drogos hajnalban zajongó hulladék jogait előrébb helyezed a több száz (ezer) környékben lakó,pihenni vagyó lakóénál,az micsoda?Persze már megszoktuk a buzi-imádó fajtádtól,hogy nektek mindent,a többinek kuss

Virág et. 2013.08.27. 09:43:25

@Mikóka Málmán: " Virág et. 2013.08.27. 08:35:46
(...) Az intézkedés amúgy rendben volt. (...) "

Szerintem meg kéne tanulni olvasni. Idióta.

Netuddki. 2013.08.27. 09:43:32

@Virág et.: "A bura alatt" című könyvben (sajna a most futó sorozatot teljesen átírták) Stephen King tökéletesen leírta, hogyan lehet egy tüntetésre rendbontást szervezni. Ami a könyv szerint úgy működött ahogy elképzelték. Nem valószínű, hogy a módszer SK találta volna ki...

Prolipalvin · http://prolipalvin.tumblr.com/ 2013.08.27. 09:50:43

Most, hogy börtönbe juttatták az összes bűnözőt, valahol le kell vezetniük a feszkót.
Jól van ez így.

sparklie (törölt) 2013.08.27. 09:56:38

@csárli hárper: csak ra akartam mutatni arra, hogy a te hozzaallasod a kettos merce tipikus peldaja
es ez partszimpatiatol fuggetlen jelenseg
amelyik szabaly neked tetszik, azt betartod, ami nem, azt meg ignoralod, ahogy erdeked kivanja
kerulod a felelosseget, keresed a kiskapukat
persze mastol elvarod a makulatlan viselkedest, szabalykovetest
a helyes eljaras helyett magyarazol, okoskodsz, onigazolast keresel es altalanositod a szemelyes kis szabalyszegesedet, hogy az valojaban a koz javat szolgalja, meg mindenkinek igy kellene...
nem
a 30-as tablat bejelented a kozut kezelojenek es itt a vege, aztan meg egyszer bejelented, ha nem intezkednek, esetleg szova teszed a mediaban, de amig kint van, addig kutya kotelesseged betartani
mellette persze elmondhatod a velemenyedet es baszogathatod a hatosagokat, hogy intezkedjenek, de addig is betu szerint betartod a torvenyt
ez a helyes viselkedes
en igy elek, nem olyan szar, mint hiszed
igy legalabb mindig tudom, hogy nekem van igazam, nem csak hiszem, hogy igazam van

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 10:03:59

Na igen, a tegnapi Index cikk éppen csak a lényeget felejtette ki. Még csodálkoztam is, hogy mi van, ezek saját rendezvényüket verik szét?
Persze az embernek rutinja van, irány a kuruc.

Aztán kiderült, persze nem az indexről, hogy ezek hajnal fél 4-kor doboltak, a lakók pedig rájuk hívták a rendőröket, akik ráadásul figyelmeztették őket, hogy menjenek a faszba, majd amikor nem mentek, rendet tettek.

A liberális média persze a két legfontosabb momentumot hagyta el. Hajnal négykor és bebaszott fiatalok.

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 10:06:07

Az a jó ebben, hogy most egy egész város érzékeli, hogyan hazudik a liberális média. Lehet teleszórni a netet ezzel a kamuval libsik.

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 10:07:41

@Peterpapo: Megadnád a címed? Kis társaságommal adnánk neked egy koncertet hajnal 4-kor. Persze pár sör le fog gurulni előtte. Sok dob lesz.

Szelid sunmalac 2013.08.27. 10:15:14

@♔bаtyu♔: Erdekes modon a Balaton Soundra nem lehet kihivni a rendorseget, hiaba nem tud aludni az egesz Balaton, merthogy fasz modon a viz eleg rendesen szallitja a hangot.
Mi a kettosmerce, ha nem az, hogy egyikre kihivhatom a rendort, mert reszegen dobol fel negykor, a masikra meg nem, pedig bedrogozva fel negykor tobbezer wattal nzomja a tuctucot?

Peterpapo 2013.08.27. 10:15:23

@sparklie:

Persze nyilván szoci provokáció volt az egész. Mag a Kossuth téri piknik is szoci szervezés volt. Na ne fárassz!

Tudom, hogy a Jobbik nem neonáci, mert vannak köztük, pornósok, drogosok, buzik, zsidók, transzvesztiták. Bár akiről kiderült, hogy zsidó, azt gyorsan ki is rúgták, nyilván nem a hovatartozása miatt.

Peterpapo 2013.08.27. 10:17:53

@♔bаtyu♔:

Nem szükséges. Minden nyáron egy hétig "élvezem" a Sziget Fesztivált. Mondjuk egy évben egy napot jöhetsz dobolni, ha annyira szeretnéd. A kutyám majd ugatással, vonyítással fogja kísérni a dobolásotokat.

Peterpapo 2013.08.27. 10:21:09

@♔bаtyu♔:

És még valami, Ha a szomszédodra hívod ki a rendőrséget, mert bebaszva, ordenáré módon üvöltözik a családjával, hajnali kettőkor úgy, hogy zeng az egész környék, addig nem jönnek ki, amíg vér nem folyik. Max pingvineznek, hogy sajnos nem tudnak mit tenni.

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 10:34:41

@Peterpapo: Ja és akkor basszunk ki másokkal is? Dögöljön meg a szomszéd tehene is?

Szelid sunmalac 2013.08.27. 10:36:57

@♔bаtyu♔: Mi is van a kettosmercevel? Hogy mondtad?

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 10:38:11

@Peterpapo: Itt egyébként nem ez a lényeg, hanem az, hogyan hazudik a liberális média. Hogyan ad a történesnek egy teljesen más színezetet azzal, hogy kihagy pár fontos momentumot. Itt mindössze 2 szót. "Hajnal 4", "bebaszva".

Most akkor elképzelheted, más ügyekben, pld. cigányok mennyire lehetnek korrektek.

Peterpapo 2013.08.27. 10:46:56

@♔bаtyu♔:

Ezt most mire is mondtad? Arra, hogy hozzánk elhallatszik a Sziget? Na és? Túlélem.Ebből hogyan következtettél arra, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is? Magadból indultál ki? Én nem te vagyok.

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 10:58:45

@Peterpapo: Akkor neked miért jelent problémát az, ha hajnal 4 kor a rendőrök lecsavarnak pár részegen doboló hülyegyereket?

Peterpapo 2013.08.27. 11:01:27

@♔bаtyu♔:

Nem csak a liberális média hazudik, hanem az összes. Szerintem is felháborító, de ez van.

És miért csak hajnali fél 4-kor mentek ki a rendőrök? Miért nem mondjuk 1-kor?

Pont annyira, mint a jobbos média.

Marcellusca 2013.08.27. 11:03:51

Hát, zero, öléggé mellé ment ez a poszt (is). :(

Kezdtek kijönni a gyakorlatból. :)
Nem kellene - úgy, mint régen - kicsivel többet foglalkozni egy-egy témával?
Csak, hogy ne fussatok rá a "hosszúcicire". :D

Peterpapo 2013.08.27. 11:12:42

@♔bаtyu♔:

Mert ez is egy rendőri túlkapás, mint a 2006-os. Ha te ezt nem tekinted annak, akkor benned van a hiba.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.27. 11:19:30

Egyébként pedig a 2006-os mocskos-libsibérenc-szemkilövök a kellemes "karnevál-hangulatú" civileket vegzálták, nem pedig a béközepes-kossuthtér-huggyozó-fidesz-holdudvar-fizette-Budapestet-gyújtogató-puccsratörö-trógereket.

Ez a kettös mérce, kérem szépen. Ez.

Aki pedig a hvg-t mocskolja, az kérem Borókai/Báyer tisztánlátó írásaiból merítsen jó étvággyal.

Részemröl pedig marad Nyugat-Európa a tetü magyar ugar helyett.

Orbán után szabadon:

Hajrá Zsellérország,
hajrá zsellérek!

tajusz 2013.08.27. 14:35:51

ugyanebben az időben - az utcában 2 szórakozóhelyről üvöltött a zene!!! (és ezt a rendőrök mondták, hogy az rendben van mert van engedélyük) itt nem a csendháborításról volt szó, és az egész utca tele volt emberekkel akik ezt is túlüvöltözték !!!
a drogot meg hagyjuk ki a dologból - nem tudom az hogy a pi@ba jött az ide

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.27. 14:38:24

@sparklie:

" 2006-ban teljesen szakmaiatlan es elore kitervelt modon beszoritottak a tomeget tobb helyen, hogy lehetetlenne tegyek a szetoszlasat, majd brutalis kegyetlenseggel verfurdot rendeztek2

Így hét évnyi távlatból egészen máskén emlékszünk mi ketten a történtekre. Meg sem merem kérdezni mondjuk 15 év múlva, hogy miként érted meg 2006-ot... Buta vagy testvérem, nagyon buta. De minimum kurva fiatal.

Virág et. 2013.08.27. 14:57:58

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Ezt az oldalt még nem láttam. Ezt tényleg a Nézőpont csinálja vagy valami vicc?

Ha igazi, némi felhőtlen szórakozás garantált!

Baldrick68 2013.08.27. 15:07:29

@tajusz:
"a drogot meg hagyjuk ki a dologból - nem tudom az hogy a pi@ba jött az ide "
Nagyon egyszerű.
Igaz hogy a rendőrségi közleményben SEM szólnak egy szót se a drogokról, sőt senki ellen nem indult eljárás kábítószer fogyasztás miatt, DE.
A fidesz tudatú híveknek így egyszerűbb dehumanizálni az ellent.
Ugye az mégiscsak jobban hangzik (még ha nem is igaz), hogy bedrogozott csürhe dobolt, mint azt hogy fiatalok doboltak és jól elverték őket a rendőrök.

Amúgy az egyik géniusz ezt a fellépést a 2006 -al akarta párhuzamba állítani, mondván hogy ezek a kongások milyen enyhén megúszták.
Ezzel az érveléssel az az aprócska hiba, hogy 2006 -ban nem tiltott konga dobolásért csapott szét a rendőrség. Ha nagyon párhuzamot akarunk vonni, akkor inkább azt mondom, hogy emútnyócév.
Azért arra emlékszik mindenki, hogy az emútnyócévben nem volt olyan ünnep amin a kormány tagjai megjelentek, hogy a tökig nemzeti zászlóba és árpádsávba öltözött egyének, akik dobbal trombitával kereplővel paradicsommal és tojással "emelték" az ünnep fényét. Fura módon a kereplős dobolós embereket nem csesztette senki, pedig nem hinném hogy volt területfoglalási vagy bármilyen engedélyük, hogy odamenjenek és a mások ünnepébe belerondítsanak.

Virág et. 2013.08.27. 15:50:19

@sparklie: "a Jobbikrol mar kimondta birosag, hogy nem neonaci"

Ez egy klasszikus félreértelmezése a bírósági ítéletnek. Nem ezt mondta ki, egy személyiségi jogi perben eljáró bíróság ilyet nem is állíthat. A bíróság annyit mondott ki, hogy az alperes nem tudta (egyébként meg sem kísérelte) bizonyítani, hogy a Jobbik náci párt. Ez nem azt jelenti, hogy a Jobbik nem náci párt, hanem hogy az adott perben az alperes nem tudott olyan bizonyítást lefolytatni (polgári perben a felek indítványozzák a bizonyítást, a bíróság hivatalból ilyet nem tehet), amelyből a bíróság arra következtethetett volna, hogy a Jobbik a náci eszméket fogadná el. Az adott ügyben eljáró bíróság soha nem általános érvényű döntéseket hoz, nálunk nincs precedens jog sem. Csupán arról dönt, hogy az adott konkrét kereseti kérelem alapos vagy sem. Karsai védekezését arra alapozta, hogy a szólásszabadság és a tudományos szabadság szerint neki joga van egy pártról ilyen véleményt alkotni, meg sem próbálta bebizonyítani az állításait. Elsőfokon ez kudarcot vallott, ami annyira nem meglepő, a gyakorlat egyébként ez, ha magánszemélyt náciznak, akkor is (pl. Bayer vagy Lovas esetében is). Egyébként a Jobbik NYÍLT politikáját vizsgálva valóban nem lehet nácinak nevezni őket, arra gondosan ügyelnek, hogy az ilyen megnyilvánulásokat álnéven tegyék meg a párthoz köthető személyek. A párt programja sem minősül nácinak. Ennek ellenére, aki nem hülye, az tudja, mi van a háttérben, kik szerkesztik a kurucot pl., honnan jön a pénz és ez éppen elég.

Az megint érdekes kérdés, hogy aki pl. a baloldali szavazókat vagy az MSZMP jogutódjának nem számító baloldali pártokat (akármelyiket, DK, E14-PM, SZDSZ stb.) komcsizza, az vajon nem ugyanúgy megsérti az érintettek jó hírnevét, mint Karsai tette. Csak azért érdekes ez, mert ezt naponta kb 500-szor megteszik, aztán mégsem szaladt még senki a baloldalról a bíróságra emiatt.

Ebben is a Jobbik az első, jobboldal és nárcizmus együtt járnak.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.08.27. 15:50:38

@Virág et.:
Nem tudom, ennyire nem mentem utána, a Varánusz írt róla.
Évi 360 millióból akár futhatja is nekik rá, nem :)?

Virág et. 2013.08.27. 15:57:36

Egyébként, ha bíróság mondaná ki egy pártról, hogy náci, akkor annak azért lenne következménye. Pl. az ügyészségnek hivatalból kezdeményeznie kellene a bíróságon a párt feloszlatását.

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye): Valódinak látszik ...

Tyreo 2013.08.27. 16:17:25

@prolee: A Savaria karnevált több mint 10 éve tartják meg ugyan itt évente a szervezők. Azzal nem lehet vádolni őket, hogy újak lennének. Ez sajnos tipikusan egy olyan dolog amire nem nagyon van jó válasz. Egyrészről ezektől a fesztiváloktól, (BP esetén kocsmáktól) lesz a város egy élő valami. Másrészt valóban szopás ilyen helyen lakni. (Bár évente egy 3 napos fesztivált azért ki lehetne bírni. Ilyen szempontból a kocsmák rosszabbak. )

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.27. 16:26:05

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

"Semmisenemúgyvan, államilag finanszírozva"

Egyébként ez a link ez miez? :) Próbálom értelmezni, de valami nagyon schief gegangen...

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.27. 16:37:54

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

OFF:

"A termőföld megszerzését ráadásul a helyi gazdálkodók képviselőiből álló helyi földbizottságnak is jóvá kell hagynia. Az új szabályozást tehát elsősorban az indokolta, hogy eddig bárki, akár spekulatív céllal is vásárolhatott termőföldet, mostantól azonban erre csak a hivatásszerűen mezőgazdaságból élő gazdálkodóknak nyílik lehetősége"

Igen, ma már nincs spekulatív cél:

=> mükörmös picsa,
=> 85 éves mama,
=> Mészárosné,
=> Mészáros gyerek 1,
=> Mészáros gyerek 2,
=> Mészáros sógor,
=> Orbán veje,
=> ésatöbbi_ésatöbbi...

Muhaha :)))))

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2013.08.27. 18:01:52

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:

Ahogy látom,azóta már rájöttél, hogy az oldal a Nézőpont Intézet "Magyarázzuk a kormány bizonyítványát, amit ti, hülye külföldi újságírók nem értetek meg magatoktól" jellegű oldala. Vagyis vegyesen tartalmazza valóban túllihegett dolgok korrekcióját és bullshit-gyűjteményt, nevetséges csúsztatásokkal.

A Fideszes hűbérurakról például ilyen, valóban tényszerű, csak éppen manipulatívan ostoba mondatokat:

"A kommentár állítása azért is vitatható, mivel a magyar ellenzéki pártok által aggályosnak vélt haszonbérleti szerződések száma az összes meghirdetett földterület haszonbérleti pályázatainak számán belül csekély hányadot tesz ki."
Igen, a "szerződések SZÁMA" valóban "csekély", és pont a számuk aggályos, ugyanis az Ángyán jelentésből pontosan látszik, hogy nagy vonalakban a Pareto-elv érvényesült, ahol is a nyertes pályázatok 20%-a vitte a földterületek és az aranykoronák 80%-át (és azon belül is 2, azaz kettő érdekcsoport!!!), míg a maradék 80% osztozott a terület 20%-án. Hogyan is lenne ez aggályos?

És akkor még behánynak mellé ilyen, már senki által el nem hitt marhaságokat:
"A pályázatok elbírálásakor így kiemelt szerepet élvezett a falvak népességmegtartó erejének fenntartása mellett a családi gazdaságok megerősítése, az ökogazdálkodás és a helyi hagyományok megőrzése."
Bár... hiszen a Mészáros-család is család, nem?!

A Factcheck mottója az is lehetne, és ez tulajdonképpen több szempontból is érvényes:
"Nem a zsömle kicsi, hanem a pofátok nagy!"

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.08.27. 18:26:06

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:
"DEFFICIT ELJÍÁRÁS ALOLLI KIKERÜLSÉ"

Itt csak te vagy aki beszívott, narancsribanc. X-DD

Pagnar 2013.08.28. 07:30:58

A fent megirt tortenet itten kerem a demokracia abszolut veget jelenti, ezert ugydontottem el is megyek rettegni delutan egy fel orara a haverokkal.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.08.29. 08:50:21

@Marcellusca:
Értsd már meg bazzmeeeg! Ezek a büdös bibsi-libsi-bolsik DOBOLTAAAK!
És különben is nem olyan egyszerű egy-két pofont kiosztani gárdának, mint ahogy horthy tette ezt a nyilasokkal. Érted?!

Kedves Árpád, a honoráriumomat készpénzben kérném. Köszönöm.
:-))

kifordított nagyanyó 2013.08.29. 09:55:32

Ejj Zero,micsoda libsibolsi blog lett belőletek! :))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2013.09.02. 09:10:37

@kifordított nagyanyó: Nem, csak a fellépések közötti különbséget próbáltam feltüntetni.

süti beállítások módosítása