Új eredményekhez új hirdetés dukál, ezért megújult a nyitóbanner a kormányoldalon.

Ennek egész egyszerűen az az oka, hogy megújult a nagysikerű sikerpropaganda-oldal, a jobbanteljesit.kormany.hu is.

Az újabb eredményekről beszámoló új reklámhadjárat természetesen a nyomtatott sajtót is elérte, az újságosnál fellehető összes napilap közül azonban csak háromban jelentek meg ma hirdetések: ezek a Magyar Hírlap, Metropol, Népszava. 
Nyilván a legkisebb példányszámú lapokban érdemes hirdetni (Hírlap, Népszava) ....



Már be is adtam az igénylést a KiMitTud-on, hogy mennyibe kerül ez nekünk.... 
Az előző ilyen akcióra 256,7 + 91,5 millió forintot költött a kormány.

 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                











Az utolsó 100 komment: