Skip to content


       Szűrés lista

Spirit of Hungary

Fa Nándor tegnap bemutatta az új hajóját, melynek neve Spirit of Hungary, és amivel indul idén egy komoly óceáni vitorlásversenyen. Nem vezetett idáig könnyű út, eddig 16,5 ezer munkaórát dolgoztak a hajón, és persze rengeteg pénzbe került.

- Két éve még nem gondoltam volna, hogy valaha is ideállok a kamerák és a barátok elé ezzel a lélekkel: amely kicsit viharos, kicsit kiteljesült, kicsit riadt, de alapvetően nagyon boldog. - mondta Fa, és hangsúlyozta, hogy ahhoz, hogy a hajó megszülessen, nagyon sok támogatás kellett, és nem csak baráti, hanem anyagi is. - Szerencsére ebben a hazában vannak olyan cégek, amelyeknek fontos, hogy odaálljanak a jó ügyek mellé.

Igen, vannak ilyen cégek. De még milyenek.

spirit2.jpg

spirit1.jpg

Igen.
Magyar Villamosművek.
Közgép.
Magyar Fejlesztési Bank.
Spirit of Hungary.

A támogatási összegekről nincsenek információink, de az indoklásról találtunk két csodálatos pdf-et.

Miért adott pénzt az MVM Fa Nándor új hajójára?

 

mvm1.jpg

mvm2.jpg

Miért adott pénzt a Közgép Fa Nándor új hajójára?

közgép1.jpg

közgép2.jpg

 

Címkék: abszurd mvm közgép

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr105876158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Algopirin 2014.03.24. 10:04:09

Fura. Tényleg semmi nem megy politika nélkül.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.24. 10:40:38

Mondjuk Fa Nándorral nincs semmi bajom.
A cégek pdeig miért ne adnának pénzt?
Van nekik dögivel:))
Jaaj Palmi olyan izé vagy!:))

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2014.03.24. 10:49:59

"Csak a Közgép ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot!"

Egyébként, mit kellett volna tennie? Visszautasítani a pénzt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.24. 11:13:52

Nabazzeg, legalább egyszer értelmes dologra ment a mutyilóvé.
Kár, hogy ilyenből jött össze, de hát ez van :( És még mindig jobb, mintha Viktor, Simicska gazdagodna.

@Holger Hartland: Mondjuk tehette volna. Mondhatta volna, hogy khm, egy ilyen cégtől kösz nem. De ha nem tette, nem hibáztatom, nehéz szerezni.

Szelid sunmalac 2014.03.24. 11:15:41

Oke, ertem. Fideszkozeli. De most tenyleg. Meg akarta valositani az almat, segitettek neki. Na bumm.

Szelid sunmalac 2014.03.24. 11:16:57

Ez legalabb olyan, amit el tudok fogadni. Reklam Magyarorszagnak is, sporterteke is van, emberi teljesitmeny is. Nem olyan, hogy a havernek kiosztok egy stadiont vagy szantot, mert haver. O tesz is valamit. Itt a penz csak az alap. A tobbit neki kell megcsinalnia es az a neheze.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2014.03.24. 11:20:15

@Holger Hartland: A visszautasítás már csak azért sem lehetséges, mert nyilván nem az MVM ment oda hozzá, hogy "lenne kis lóvé, nem akarsz Földet kerülgetni?", ő meg a fejét vakarta, hogy "nem terveztem semmi ilyesmit, de végül is miért ne". Ja és nyilván nem ítélhetem meg, hogy milyen érzés, amikor a Közgép finanszírozza a kibaszott költséges hobbimat. Még nem volt velem ilyen, könnyen lehet, hogy én is vigyorogva integetnék a parton nézelődő parasztoknak. De egyelőre nincs szó ilyesmiről, addig meg hadd legyek felháborodva :)

parti_giano · http://www.youtube.com/watch?v=4CI3lhyNKfo 2014.03.24. 11:29:56

nincs fontosabb dolog, mint egy magyar résztvevő egy tengeri vitorlásversenyen. de. esetleg egy vadászverseny afrikában.
a vitorláson majd virít az mvm és a közgép logó, tehát ellátjuk zöld energiával majd a polinézeket pl., de képesek vagyunk leasztfaltozni bármelyik óceánt is.
neketek nincs valami támogatni való hobbitok?

vazzup 2014.03.24. 11:29:58

Tehát röviden. Mi, adófizetők, vettünk Fa Nándinak egy hajót. Éljen. Mikor visz el egy körre minden fizetővendéget?

InversioN 2014.03.24. 11:33:27

Közgép és a versenyzés szelleme... hát őő izééé

Faus to 2014.03.24. 11:54:20

OFF: a hétvégén láttam az épülő FTC stadiont, arra van elég zseton. Onnan pár száz méterre a gyerekkórházban nincs pénz gyógyszerre.

Szelid sunmalac 2014.03.24. 11:58:00

@NEMZETI fuckanal: Es? Tudnak a beteg gyerekek fotballozni? Nem! Akkor meg? Mi egeszseges, a magyar nep jovojet formalo es nemzetkozileg elismert fiatalsagot nevelunk! Es mar ne is haragudj, de ez mindnefele szedett-vedett, gothos, nyamnyila beteg gyerekekkel nem megy! Orulj neki, hogy nincs Taigetosz!

Faus to 2014.03.24. 12:00:52

@Szelid sunmalac: tudtak, amíg el nem tört a lábuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.24. 12:01:18

@vazzup: OK, de ha ugyanez a Simicska nyaralójába megy, az jobb? Vagy a Fidesz kampányába?
Értelmesebbre is lehetne költeni, meg sokkal értelmetlenebbre is.

Szelid sunmalac 2014.03.24. 12:03:49

@NEMZETI fuckanal: Ja kerem! A sport veszelyesuzem. Jobb is igy nekik, kulonben nagy esellyel hirtelen szivleallasban halnanak meg 20 evesen.
Konkulzio: akiknek stadiont epitenek, elobb halnak.

Faus to 2014.03.24. 12:15:34

"Spirit of Orbánia"

Johnny336 2014.03.24. 12:30:49

Mutyi, az...

Kicsit fájdalmas már a nyögvenyelős Orbán és Fidesz-utálat, tényleg abba is belekötsz, ha nincs rajta sapka.

Nincs azzal gond, hogy ha utálod a pofájukat, én is rosszul vagyok a pártok és politikusok 99,9%-tól, de mi szükség arra, hogy MINDENÉRT beszóljunk?

psm 2014.03.24. 13:18:24

Most tegye mindenki a szívére a kezét, pártállástól függően jobb vagy baloldalra (bizonytalanok középre): amikor először hallottunk Fa Nándorról, mindenki egy kicsit büszke volt rá, nagy dolgot hajtott végre egy tenger nélküli országból.

Az, hogy a támogatóknak miből van a pénzük, az egy egészen más kérdés, de ezzel Fa Nándornak szerintem nem kell törődnie. Viszont felmerült bennem a gondolat, hogy ha baloldali kötődésű cégek akarnák támogatni Fa Nándort, vajon visszautasítaná-e? Szerintem nem. Akkor viszont hol vannak a nem fideszes cégek?

titan 2014.03.24. 13:24:08

@NEMZETI fuckanal: ha a gyerekek tudtak/tudnak, akkor a válogatott miért nem?

Szelid sunmalac 2014.03.24. 13:45:52

@titan: Mert meg nem tort el a labuk!

lyken 2014.03.24. 14:36:39

Szuper! Remélem sikerül neki teljesítenie a versenyt. A hajó terveit is néztem, zseniális.
Az meg, hogy végre jutott értelmes dologra is a talicskából, tök jó!

lyken 2014.03.24. 14:40:14

@geistwald: "Közgép finanszírozza a kibaszott költséges hobbimat."
Tudod a Fa Nándor vitorlázásának támogatását szerintem többen helyeslik mint a Viktorakadémia stadionépítéseinek támogatását.

2014.03.24. 15:45:47

@Johnny336: lenyegeben az altalad es a sokezer honfitarsunk altal befizetett adot kapta meg ez a faszi, tok jo hogy ez teged nem zavar. Vagy azt gondolod, zsebbol adta simicska? ha zsebbol adta, honnan kerult a zsebebe az a penz? :)

En miert nem kapok tamogataskent kozpenzt a Kozgeptol? pedig szep is vagyok, tehetseges is, okos is. meg biztos te is. de te sem kapsz!

2014.03.24. 15:48:13

@Dinos Aurus: nem Nandorral van a baj, hulye lenne aki nem vagna zsebre a barmelyik parttol kapott penzt. Itt azzal van a gond, hogy a nagy adakozo cegek az adozo nep faszaval verik a csalant, ISMET. Mas penzet koltik ISMET.

Es persze, tok jo, hogy LEGALABB nem a focira koltik most ezt epp, de ilyen erovel meg jojjon vissza a gyurcsany, mert az LEGALABB nem lopott ENNYIT.

Eszre sem vesszuk, hogy olyan szartengerben uszik az orszag, hogy mar a kisebbik rossznak is ugy orulunk, mintha megnyertuk volna a lottootost. Ugyesen elkalibraltak a toleranciakuszobot, nem mondom.

Twisp 2014.03.24. 16:03:39

Egyszerűen nem látom, hogy hol a probléma.

Johnny336 2014.03.24. 16:06:10

@Whave: ahogy közpénzt kap nagyon sok mindenki, akinek pl. én nem adnék. De közvetve én is kapok közpénzt, feleségem révén, persze mi előtte be is töltöttünk a rendszerbe nem keveset. De ez a szép a demokráciában, hogy a többség (?) akaratát lenyomjuk a kisebbség torkán. Vagy fordítva, ez mindegy is.

Szóval ennek a Fa Nándornak adnék, mert mégsem egy jött-ment Puskás Akadémiás focista, akiknek pl. nem építenék stadiont, először nyerjék meg a mennyeit, majd utána lehet elismerés. A jó focista libalegelőn is tud gólt rúgni, egy szar focista a Wembley-ben sem.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2014.03.24. 16:10:00

@lyken: az egészen biztos, ettől még egyik sincs rendben.

Johnny336 2014.03.24. 16:10:19

@Whave: szavazz a Jobbikra, ők majd nem tömik ki a Simicska-féléket, meg nem lesznek elbaszva milliárdok cigányintegrációra.

Közteherviselés - a jól kereső feltölti a kasszát, a nem kereső kiüríti. Az a különbség a pártok között, hogy ők melyik ingyenélő csapatnak osztják le a pénzt, illetve melyik haveri cégnek tolják a zsebébe.

lyken 2014.03.24. 16:19:26

Ez a vastagbőr gyerekek, nem a Nándor hjója: index.hu/gazdasag/2014/03/24/ezert_usszak_meg_az_afacsalok/

" a szolgálati utat betartva a revizorok az illetékes főigazgatóhoz, név szerint Somos Katalinhoz fordultak, hogy ő támogató javaslattal továbbítsa a NAV elnökének a fuvarozó ellenőrzésére vonatkozó engedélyt.

A főigazgató azonban a javaslatot nem továbbította a NAV elnökéhez, hanem saját hatáskörében elutasította; ezzel figyelmen kívül hagyta a jogszabályi előírást, amely az ezzel kapcsolatos döntést a NAV elnökének kizárólagos jogkörébe utalja."

"tény, hogy jelenleg a történetben szereplő cukros cégek egyike ellen sem folyik eljárás, többségüket békében felszámolták, illetve megszüntették, a tulajdonosok pedig háborítatlanul üzletelnek azóta is."

Csak nem eltussolták szép csendben? ÁFA emelés tervezet kész van már? Emelik idén 29%-ra? Vagy csak jövőre? NAV igazagatóságos urak és asszonyok megfelelő helyen nyaralnak majd idén is?

halaloszto 2014.03.24. 16:25:26

Ha nekem lenne egy nagy almom, amihez sok penzre lenne szuksegem, elfogadnam-e a tamogatast egy maffiozotol? Alszom ra egyet.

Vajk

lyken 2014.03.24. 16:32:42

@Johnny336: " szavazz a Jobbikra, ők majd nem tömik ki a Simicska-féléket, meg nem lesznek elbaszva milliárdok cigányintegrációra."
ROTFL LOL :DDDDDDDD
Ja, szavazz. Kötelező nyilasoktatás, suli előtt ájtatos magyarkodás, szünetben játékos zsidózgatás, kötelező rovásírás óra, (megjelenés díszmagyarban), kötelező halálamultikra óra, iskola után könyvekből rakott máglyán birkasütőgetés. (Nehogymár számítógéppel játsszon a gyerek, ami a liberalizmus mételye) Délután listáznák a suliban a felmenőket, kiszűrendő a külföldi, zsidó, barna meg fekete hajú, meg túl alacsony elemeket.. Védjük ugye szegény beteges nemzettestet...
Az természetesen igaz, hogy nem tömnék ki Simicskát meg a focistákat meg a stadionépítőket. Sőt, hittan se lenne.
Lenne viszont kötelező rovásírás, lovaglás, stadion helyett lesz lágerépítés, kitömni pedig ők is a támogatóikat tömnék, ugyanúgy ahogy az MDF, SZDSZ, a szocik meg a fidesz tette.

Johnny336 2014.03.24. 16:41:34

@lyken: WOW! Nyilasoktatás? Ájtatos magyarkodás? Könyvekből máglya? Lágerépítés? És mindez benne van a programjukban? Még jó, hogy szólsz, köszi, ezek után tuti nem szavazok rájuk...

Secnir 2014.03.24. 16:45:51

én amondó vagyok, hogy Fa Nándor hosszú évek óta az első magyar, akit sportembernek lehet hívni. Ez igaz volt a '80-as évekre és igaz mostanra is. Én azt mondom: jelen pillanatban Fa megérdemelte ezt a pénzt, és teljesen mellékes, hogy kitől kapta.

elwood 2014.03.24. 16:46:15

én örülnék, ha orbán és simicska is vele tartana. szívesen beszállnék közpénzből is.

Secnir 2014.03.24. 16:48:07

@lyken:
ezt olvastam. mintha szóról szóra ezt írta volna horváth andrás is...

Csekkliszt#10 2014.03.24. 16:51:07

Hajrá Fa Nándor ! Tényleg !

Csekkliszt#10 2014.03.24. 16:52:42

Basszus csak nem arra hajtunk h megint 3 tenger mossa partjainkat?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.24. 16:55:30

Fa Nándor! Bah! Vizesnyolcas!
A Zsigó, az igen!
"Jól meghajtotta hivatali Škodáját Zsigó Róbert Fidesz-szóvivő az elmúlt három évben. A legjobban kereső parlamenti képviselők felső 10 százalékába tartozó Zsigó Róbert nemcsak az országgyűléstől kapott jelentős támogatást az utazásaira, hanem Baja városától is. A Zsigó vezette önkormányzat 2010-ben engedélyezte, hogy a Superbet magánútjaira is használhassa: 2013 végére össze is jött 163 000 kilométer."

Csekkliszt#10 2014.03.24. 16:55:38

Megfejtettem:
Spirit of Hungary: Mi mindig ellenszélben szeretünk vitorlazni!!

De genyó vagyok :-)
Na jó, tenyleg ez legyen a legnagyobb baj, az a sok lopott pénz végre valami ertelmesre is megy.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.24. 16:56:00

@lyken: Ennyi!
Gondolom ejnyebejnye a főigazgatónak, és mindenki talicskázza tovább a lóvét.

lyken 2014.03.24. 17:05:53

@Johnny336: "Még jó, hogy szólsz, köszi, ezek után tuti nem szavazok rájuk..."
Ez sajnos nem megy ilyen egyszerűen. Az átlag jobbikos hasonlatosan működik az átlag fideszeshez. Egyrészt hinni akar, másrészt a tények nem zavarják a hite további gyakorlásában.

@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!: ""Jól meghajtotta hivatali Škodáját Zsigó Róbert Fidesz-szóvivő az elmúlt három évben."
Papíron stimmelhet, ugyanakkor kétséges, hogy napi 400km-t
(5 órát) utazott oda-vissza minden munkanap.

@ColT: Nem hinném, hogy lesz ejnye-bejnye. A NER-ben? Hol élsz te?

Jock Ewing 2014.03.24. 17:06:27

laspalamas, te fasz..
Írtad volna inkább azt, hogy Fa Nándorról szappant neveztek el....
Ehelyett az erőlködéstől masszív szarszagú posztot csináltál.

vazzup 2014.03.24. 17:16:14

@ColT: nekem is van költséges hobbim, ha ráállnék fulltime, elkképzelhető, hogy elérnék vele annyi embert, mint a Fa Nándi a teknőjével. Szeretném kérni, hogy az adófizetők fizessék az én hobbimat is.
Ja, azt nem, mert én nem vagyok NERhaver.

Szelid sunmalac 2014.03.24. 17:18:23

@Whave: Nezd. A kozpenzek elsibolasa es ertelmetlen koltese ellen vagyunk mindannyian (kiveve persze Birca-t, Koser malacot-t, Videki-t stb.), de az olimpikonokat is kozpenzbol tamogatjuk. Vannak, akikre erdemes, es akik megerdemlik. Meg akkor is, ha nem feltetlenul sikerul nekik mindegy. No, ez egy ilyen. Erdemes kozpenzbol is adni neki. Mint mas sportoloknak, muveszeknek, zeneszeknek. Olyanoknak, akik vlaamit letsznek az asztalra es a koz es reszesul a haszonbol, megha attetelesen is. 11 kibaszott stadionrol a falabuaknak ugyanez nem mondhato el, illetve masok az aranyok is.

Johnny336 2014.03.24. 17:18:52

@lyken: nem kifejezetten fidesz vagy jobbik-szavazó specifikus a szemellenzősség. Az összes párt kicsit is fanatikusabb támogatója szereti a saját oldalát isteníteni, tökéletesnek beállítani, míg az ellentétes oldalakon állókat folyton szidni, és kb. mindenért belekötni.
Ahogy Gyurcsány vagy Bajnai minden megszólalását körbeköpködik fidesz-oldalról, pontosan úgy szidják Orbánt az összefogó-kormányváltók.

Általában akik szeretnek beszállni az ellenoldal szarral dobálásába, azok is pontosan ugyanolyan csököttagyúak, mint akiket éppen szarral dobálnak. Szóval kb. ennyi a véleményem a jelenlegi politikai helyzetről, és pártszimpatizánsokról.

2014.03.24. 17:22:46

@Szelid sunmalac: az olimpikonoknal ez viszonylag nyilvanavlo. de itt ebben az esetben szo nincs "kozpenzbol tamogatasrol", pont ez a baj.

Hanem.

A kozgep kicsapja a nagymagyar falloszt az asztalra, hogy huuuuuuu ezek aztan akkora magyarok, hogy meg mi is, a szinten kurvara magyar ceg is tamogatjuk oket.

ja bazmeg, a mi penzunkbol, legy buszke te szemuveges kover geci.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 17:23:23

@Jock Ewing:
A posztolónak felesleges emlékeztetni arra, hogy a zsidókból szappant csináltak a nácik, mert szerencsére ezt te megtetted.
Korábbi kommentjeid alapján persze ez se volt véletlen.
Jo jo tudom, te sem vagy náci, nem akarom kis lelked megbántani, ha már a szülői házban kimaradt pár alapvető érték, akkor most már minek, megtudtuk, köszönjük megtudtuk milyen is az igazi Spirit of Hungary, rendben, tenyleg kell rá horogkereszt is.

Johnny336 2014.03.24. 17:25:30

@Csekkliszt#10: szerintem a Fa Nándor és szappanpárhuzamot nem zsidózva értette, szimplán a Fa szappanmárkára gondolt. Csak egyből náculást, meg zsidózást látsz bele.

isail · http://isail.blog.hu 2014.03.24. 17:33:32

Ha tőle/tőlük nem is, máshonnan azért tudható, mennyibe kerül a felkészülés a Vendée Globe szóló Földkerülő versenyre, amely Fa Nándor projektjének is célja:

www.vendeeglobe.org/fr/actualites/article/977/how-much-does-it-cost-to-take-part-in-the-vendee-globe.html

A legutóbbi (2012-13-as) verseny első hat helyezettjének névadó szponzora: MACIF, Banque Populaire, Hugo Boss, Virbac Paprec, SynerCiel, Gamesa, de a többi induló között is olyanokat találunk, mint: Acciona, PRB, Energa, Savéol. Keressetek rájuk, mik ezek - annyit elárulok, hogy nem állami vállalatok. Néhány versenyző költségvetésébe beszáll vagy egy francia régió vagy a szülőhelye, illetve jótékonysági szervezet, mely így kívánja felhívni magára a figyelmet (Initiatives-Coeur).

Fa Nándor két korábbi hajója: Budapest (1996-97), illetve K&H Bank - Matáv (1992-93).

Dubovánszky László 2014.03.24. 17:58:10

A kurva annyát az ilyen senkiházi, irigy, rosszindulatú fikahuszár bloggereknek, mint ez a laspalmasz vagy ki a faszom!

Érj el te is annyit a nyomorult életedben, mint amennyit Fa Nándor elért, aztán majd lehet, hogy téged is támogat az MVM!

mikka 2014.03.24. 18:04:48

Fa Nándor egy, a hazáját szerető és azt méltósággal képviselő, tiszteletre méltó ember.
Támadni vagy kikezdeni egy ilyen embert azzal hogy politikát, korrupciót vagy annak gyanúját emlegeti néhány gerinctelen, megélhetési "újságíró " a Spirit of Hungary vállalkozást illetően, a végletekig hazafiatlan cselekedet. Mit vár a szerző, hogy majd a Vodafone vagy a Pepsi odateszi a logóját és a pénzét egy Spirit of Hungary nevű hajóra? Nyilvánvaló hogy ezt a magyar vállalkozást, magyar cégek fogják elsősorban támogatni. Szégyellje magát mindenki aki rosszindulatúan áll egy ilyen értékes, a magyar nevet és az országunk jó hírét emelő vállalkozás elé.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 18:22:43

@mikka:
Fa Nándorral semmi gond nem ő kapja a kritikát hanem az országot lekozpenzrablok

Hamajd 2014.03.24. 18:33:26

Ha demagóg lennék azt mondanám, mennyi lélegeztetőgépet lehetne venni ebből a pénzből, de nem vagyok az, így hát respekt Fa Nándor.

Hamajd 2014.03.24. 18:35:37

@Whave:" pedig szep is vagyok, tehetseges is, okos is."

Meg persze szerény is.:)

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 18:43:32

Fa Nándor első útját anno meg nyilván az MSZMP KB támogatta.

Úgyhogy lehet oszolni, nincs itt semmi látnivaló.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 18:52:45

@Johnny336:

Jock Ewing 2014.03.21 06:50:18
Holokauszt, holokauszt, holokauszt..... Minden nap, minden héten, minden hónapban.
Semmi nem történik véletlenül e világon. Az, hogy a zsidósággal ez történt, az egy hosszú folyamat vége. E folyamat elejét boncolgatni valahogy mindig "elfelejtik" ezek a pusztai néni félék.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 18:54:50

@Johnny336:
Jock Ewing 2014.03.13 14:12:57
"Remélem ezért az írásodért levadásznak, aljas tót."

Természetesen én is tévedhetek.

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 18:57:16

@Csekkliszt#10: 'Az, hogy a zsidósággal ez történt, az egy hosszú folyamat vége.'

semminek sincs vége

nincs1itt 2014.03.24. 19:10:50

Na szépségeim, értem én, hogy húúúú de durva jó, hallali sőt, Ahoi! De legalább annyira fontos volt, EGY ember hobbijának támogatása, mintha a magyar síuggrókat támogatták volna. Értelmetlen, teljességgel értelmetlen. Ez egy verseny lesz, ahol várhatóan nem születik Fa Nándor első hely.
Szerintem a vizisíelés legalább ennyire fontos, bár ahhoz csak egy jó meredek tó kell.
Komolyan, ez fontos? Mármint Fa Nándor fejlövése, hogy már pedig akkor is hajózni szükséges? Ja, neki.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 19:12:30

@Johnny336:
Jock Ewing 2013.11.02 18:04:15
"Kizárólag az ilyen drogos kis buzi bloggerek miatt visszaállítanám a fasizmust 1 napra."

Ad Dio 2014.03.24. 19:13:38

Kommentelők (többsége) jeles, posztoló elégtelen.

Kedves Szőr Poszter! Értem én hogy vastag a bőr meg minden, de ne verd már az ékeket ilyen lelkesen. Fa Nándor egy ország hőse. Miért jó Neked ha egyik felével igyekszel megutáltatni???

Én jobber vagyok, de egy csomó baloldali figurára vagyok büszke. Ilyen pl. TGM - éééés pont leszarom hogy az MSZP idején hogy kapott pénzügyi támogatásokat. Az emberi teljesítménye számít. Épp mint Fa Nándoré is. Nőj már fel...

nincs1itt 2014.03.24. 19:14:42

@Dubovánszky László: Mesélnél az "eredményeiről"?! Tényleg érdekelne... Mert amit én tudok, az nem egyéb, mint egyéni ambíció...

nincs1itt 2014.03.24. 19:17:10

@Ad Dio: Milyen hős? Megbocsáss, de szerintem súlyos fogalom-zavarral küzdesz! A vitorlázás a hobbija, hobbi szinten is űzi, csak mások pénzén. Ahhoz kicsit drága, hogy ezt szó nélkül lehessen hagyni!

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 19:22:20

@Ad Dio: Mit faszkodsz itt?

A hülye poszter annyit nem tud hogy Fatestápoló az MSZMP idején lett az ország hőse, nyilván állami támogatásból lett a Szentjupát.

De az ilyen fasz csicskoidoknak csak a nyáluk fröcsög.

Kim lr Szen 2014.03.24. 19:28:06

Ez lélegeztető gépben számolva mennyi volt?
Vizitdíjban?

Kim lr Szen 2014.03.24. 19:29:20

@MSZP Afrika Korps: Téged ma szabadnapoltak a pszichiátriáról?

Horizont 2014.03.24. 19:39:23

Régen járt ennyi hülye kommentelő a Vastagbőrön :) Értő olvasás se megy, de lefaszozzák a megélhetési újságíró bloggert. Aki mellesleg nő és nem újságíró és nem fizetésért ír, hanem hobbiból.

A lényeg meg itt van (sajnos)
@Twisp 16:03 "Egyszerűen nem látom, hogy hol a probléma."
Na ez a súlyos! Nem Fa Nándorról szól a poszt, kár, hogy ezt kevesen látják át (és be)
Fa Nándor nem lett bántva egy szóval se.
A lényeg a támogatók!
Magyar Villamosművek.
Közgép.
Magyar Fejlesztési Bank
Nagyokosok! Kinek a pénzét adják Fa Nándor hajójára? Na kiét? Hát nem a Mészáros Lőrincét az tuti!
További békés nyálfröcsögést egyeseknek és utaljatok ti is pénzt a hajóra!!!

Eszembe jutott, hogy Farkas Berci is az ország hőse volt.......Ennek nincs köze Fa Nándorhoz természetesen :)

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 19:46:57

@Horizont: Mikor is lett Fanándor az ország hőse? Nem 1986-ban te lobotómiás?

Szelid sunmalac 2014.03.24. 19:50:04

@Horizont: Ez renben is van. Ertjuk. De speciel egy adopenzekbol fentartott ceg tamogat egy magyar sportolot. Nem latom akkora problemanak. Akkor sem, ha adopenzekbol van, es attetelesen. Mellesleg az MVM pont meglehetosen sok sportot tamogat (pl. karate). Ugyan azt is adopenzbol, de ha egyszer kozpontilag nem lehet, mer mind elmegy stadionra?!

Horizont 2014.03.24. 19:58:25

@MSZP Afrika Korps: Te agyatlan barom nem érted amiről írtam? Fussál már neki még egyszer hátha sikerül!

@Szelid sunmalac: Annak szóltam aki nem érti lásd mint fent :DDDD
Én problémának látom az egészet cakk-pakk! Ugyanis mára már felborult minden és a sport (azon belül persze a foci) került nagyon súlyosan előtérbe! Lehet a jéghegy csúcsát se látjuk, jobb is. Én nem vagyok sportellenes, ilyen teljesítménytől meg egyenesen lehidalok amit Fa Nándor is művelt. De azt gondolom ilyen rengeteg pénz akkor menjen el sportra állami forrásból, adóból, ha már jól áll az ország más területeken! De nem állunk jól bacca meg! Nagyon nem!

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 20:00:54

@Horizont: Na akkor mégegyszer te agyfaszos.

Az a bajod hogy adóból támogatják az expedíciót (mert egy ócska maszopcsicska takony vagy)

Az már nem baj hogy a komcsi állam csinált ismert embert a Fanándorból.

Gondolkozzál faszfej!

Szelid sunmalac 2014.03.24. 20:01:44

@Horizont: Az egy masik kerdes, hogy mas teruleteken miert nem koltenek. De ennyire vermesnek sem kell lenni.

Az afrika korpsznak meg bedoltel...hehe..

Jock Ewing 2014.03.24. 20:04:36

@Csekkliszt#10:

Te buta seggfej!
Akkora öngólt lőttél, mint eddig még senki.
Ez a Fa Nándoros vicc 12 éve jelent meg a Hócipőben.
Te meg itt nácizol. Nálad hülyébb emberrel én speciel még nem találkoztam.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.24. 20:06:44

@Twisp: Kár.
Akkor elmagyarázom: A probléma ott van, hogy egy FA NÁNDOR, aki ezelőtt néhány évvel LAZÁN tudott az üzleti szférából szponzorokat szerezni, MOST csak egy KIZÁRÓLAGOSAN állami tulajdonú céget, meg egy szinte KIZÁRÓLAGOSAN állami megrendelésből élő céget tud felmutatni fő szponzorokként!

Kádár János meg elégedetten dől hátra az üstben a pokolban, és kellemes jakuzzinak érzi azt.

EZ A PROBLÉMA!

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 20:07:12

@Csekkliszt#10: A szappanmese kb. 30 éve dőlt meg. Frissítsél.

Horizont 2014.03.24. 20:07:39

@Szelid sunmalac:
Ez alatt mit értesz, hogy bedőltem? Ezt írta? Ezt írta! Akkor egy agyatlan bunkó tahó paraszt, látva itt a következő kommnentjét pláne. Bírom amikor valaki azt hiszi, aki ideír az csak férfi lehet:) A művelt jelzőiből gondolom! Ó egek!!!

Horizont 2014.03.24. 20:10:30

@MSZP Afrika Korps:
Idehallgass te tahó bunkó paraszt! A haverodat faszfejezzed le akivel együtt őrzöd a nyájat. Befejeztem veled a társalgást, tanulatlan faszfejekre nem pazarolok egy billentyűt se ezután. Szórakozz mással, vagy magaddal!!!

Szelid sunmalac 2014.03.24. 20:11:09

@Horizont: Bedoltel egy trollnak es meg mindig rajta duhongsz. Tessek szepen rakattintani es elolvasni a mai bofogeseit, aztan hangosan rohogni magadon!

Csekkliszt#10 2014.03.24. 20:13:19

@Jock Ewing:

Azt kéne megmagyaraznod, hogy te aki fekázol, zsidózol miért állítanád vissza fasizmust egy napra? Hogy megölj egy "kis buzit"?
Meg jó hogy nem vagy náci!
Mit csinálnál a "kis buzival" ha az lennél?

Jock Ewing 2013.11.02 18:04:15
"Kizárólag az ilyen drogos kis buzi bloggerek miatt visszaállítanám a fasizmust 1 napra."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.03.24. 20:13:34

@Holger Hartland: :D

el kellett volna égetnie nyilvánosan

MSZP Afrika Korps 2014.03.24. 20:14:21

@Horizont: Azt nem csodálom, minden hazudozó mszp csicska érzékenyen viselkedik ha lebuktatják.

Jock Ewing 2014.03.24. 20:17:54

@Csekkliszt#10:

Az a baj az ilyen vén komcsikkal, mit te, hogy szövegkörnyezetből kiragadott mondatokkal manipulálsz, ahogy mindig is szoktátok.
Legyél már annyira korrekt pali, hogy tedd azt is mellé, amikre ezeket írtam. Rögtön más lesz a kép.

Ad Dio 2014.03.24. 20:18:23

@MSZP Afrika Korps:

Képben vagy.

A MSZMP egy dologban állt a Szt Jupát legénysége mellé: segített learatni a babérokat. A hajót a Fa és Gál maga építette, az alaptőkét meg a család és a haverok adták össze. Én akkoriban kisgyerek voltam, felnéztem rájuk Mi több: ma is felnézek rájuk mert a teljesítményük komoly. Ha még nem olvastad a könyvét, érdemes lenne bepótolni.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 20:18:53

@Jock Ewing:
.. vagy csak levadásznád, mint ahogyan a "tótokat" szeretnéd
Hálisten, hogy nem vagy náci!

Ad Dio 2014.03.24. 20:25:46

@nincs_itt:

Épített egy hajót a haverjával, amivel első magyarként körbevitorlázta a földet. Aztán épített egy másikat, azzal elment egy nemzetközi versenyre, ahol 100 indulóból egy ér célba. Ő célba ért, ráadásul 5. lett.

Nem kötelező értékelni az emberi teljesítményt, de kultúrvidékeken a normálisabbja azért megteszi ezt. ha ez Neked fogalomzavar, akkor a Te fogalmaid szerint legyünk csak fogalomzavarosak. Legfeljebb mindez a kölcsönösség jegyében marad ;-).

Jock Ewing 2014.03.24. 20:28:31

@Csekkliszt#10:

Az egy napra visszaállítást arra írtam anno a kis köcsögnek, hogy akkor végre megláthatná mi az a fasizmus, és akkor végre befejezné az attól való rettegést a mai Magyarországon. Persze ilyenre ti ballerek ugrotok, és már önfeledten forgatjátok s ki a másik mondandóját.

A tót cikkét olvasd el. Ha nem valami hasonlót írnál neki magyarként, akkor az nagy baj. Persze, ha nem vagy az, akkor meg nem fogod érteni, hogy egy szlovák provokál.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.24. 20:30:31

@mikka: Igen, én is azt mondom: Támogassák Fa Nándort MAGYAR cégek! De ne egy 100%-ban állami, meg egy szinte 100%-ban állami megrendelésből élő cég!!!
Ja, az igazi magyar cégek már vagy elhagyták Magyarországot, vagy éppen a csőd szélén vergődnek, hála az elmúlt 23 év magyar politikusainak! Hajrá, csak így tovább, Magyarország egyre jobban teljesít! :(

Csekkliszt#10 2014.03.24. 20:31:11

@Jock Ewing:
Nincs semmi sem kiragadva: azt írtad h "egy rohadt kis buzi miatt visszaállítanád a fasizmust egy napra."
Te örülnél ha levadásznák a tótokat

Ez náci duma, embereket legyilkolni, mert buzik, mert tótok.

Ennyi. Lebuktál. Ott a neten minden ocsmányságod. Ezt kimagyarázni nem lehet, max bocsánatot kérni h ilyen ember vagy. Aztán reméljük, hogy megbánod és megváltozol és ember lesz belőled. Ámen. Így legyen.

Ad Dio 2014.03.24. 20:32:11

@Horizont:

index.hu/gazdasag/defacto/2014/03/24/defacto_kozbeszerzes/

Gyakorlatilag minden szponzorált sportoló mögött egyik vagy másik oldal mutyicége áll. Lehet ezt szeretni vagy nem szeretni, de így van. Sőt: a világon minden demokráciában így van. Ostobaság ezen fennakadni, még nagyobb hülyeség a sportolót hibáztatni.

nincs1itt 2014.03.24. 20:33:23

@Ad Dio: Tudod, számomra a vitorlázás, NEM SPORT. Legfeljebb hobbi, a haverjával "épített' egy hajót is barokkos túlzás, mert 1986-ban is keményen támogatták, a személyes hobbiját. Körbe vitorlázta a földet, na és éppen a kismilliomodik valaki aki megteszi.
Kultur vidéken élek, pontosan tudom, hogy a vitorlázás is a meglehetősen tehetősek időtöltése, amit saját, mondom SAJÁT zsebből finanszíroznak és nem nevezik őket "hősöknek". Nekem az a bajom, hogy fogalmakkal nagyon hadilábon állsz!!!

Jock Ewing 2014.03.24. 20:37:54

@Csekkliszt#10:

Na, kopjál le rólam te ex-ÁVH-s szerencsétlen.
Összefüggéseiben nem látod a világot, kizárólag propaganda szöveget tolsz, azt volt képes megjegyezni az agyad. Áztasd be a protkódat, oszt álmodj a fényes szelekről.

lyken 2014.03.24. 20:38:44

@Johnny336: "Szóval kb. ennyi a véleményem a jelenlegi politikai helyzetről, és pártszimpatizánsokról. "

Nem akarok nagyon kötözködni, de a véleményed valami olyasmi volt, hogy "szavazz a jobbikra, ha azt akarod, hogy...". Nem tudom jártál-e már jobbik haknin, de egészen mókás. Salamonozás, metéltfarkúakozás, mások hibáztatása, néha egy kis kevéssé burkolt cigányozással vegyítve. A trianonozás a magyarkodás, a kirekesztés igen kevés ahhoz, hogy kormányozzanak. A jobbik ugyanúgy van a választásokkal, mint a szocik. Akkor lennének nyakig a szarban, ha most megválasztanák őket. Turulkodással ugyanis nem lehet kormányozni. Vagyis lehet. Végülis a maga módján a fidesz is azt teszi. Látjuk is milyen sikeresen. Manyup, stadionok, elszámoltatás, MOL pakett, RÁBA bevásárlás, baltás amnesztia, könyvosztás, iskola államosítás, önkormányzati adósság kifizettetése az adózókkal, trafik-mutyi, chips adó, hidak meg terek átnevezgetése, forint rendszeres bedöntése, stb.
Szóval lehet mondani, hogy válaszd a jobbikot. Annyi történne, hogy cimkét cserélnének a fideszen, aztán turulosan fideszkednének tovább.

Nem véletlen, hogy 96-ban teljese egyetértésben kiiktatták azt, hogy visszahívható legyen ciklusban a politikus, ha rosszul végzi a dolgát.

Ad Dio 2014.03.24. 20:40:43

@nincs_itt:

"a vitorlázás, NEM SPORT."

:-)))))))))))))))))

Elsőre eddig jutottam.

Pedig a kulcs a megértéshez eztán jött:

"pontosan tudom, hogy a vitorlázás is a meglehetősen tehetősek időtöltése, "

Aham. Te szimplán irigy vagy. Tudod az irigység a legnagyobb önsorsrontó mind közül. Hagyj fel vele. Attól mert Te nem tehetsz meg valamit, még lehet nagyszerű dolog. Tanulj meg más örömében részt venni, más teljesítményét elismerni. Ez a szellemi nagykorúság egyik fontos lépése.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 20:42:57

@Jock Ewing:
Olvastam a tót cikket.
A mondanivalója az nem az volt, h szar a magyar, hanem az, hogy a magyarok anno leszarozták a tótotak és jo lenne szembenézni a múlttal. Mondhatnám azt is, hogy az a tót a magyarabb volt abban a cikkben a magyarnál és persze látszólag provokatívan de valahogy mégis a két nép közötti megbékélést kívánta, h ne a tót/magyar náci közbeszéd határozza meg h a két nép mit gondol egymásról. Mert egyébként semmi bajunk nem kene lenni egymással mert a fesztet a politikusok keltik, es ha beugrunk nekik akkor megint csak ellenségeskedés lesz.

Baszki, nem mondunk olyat, hogy remeled, hogy levadásznak valakit! Nem állítjuk vissza a fasizmust/ nácizmust egy napra pedagógia célból, mert ott olyan borzalmak történtek, amit sem a "kis buzi", sem a tót, se a feka, se a zsido, se a magyar, se senki nem érdemel meg.

Jock Ewing 2014.03.24. 20:44:27

@Csekkliszt#10:

Goto: Jock Ewing 2014.03.24. 20:37:54

nincs1itt 2014.03.24. 20:49:23

@Ad Dio: Cica bogaram, megtehetem, sőt mi több vitorláztam is, mi több a gyermekeim is jártak vitorlás suliba. Talán éppen ezért írom, amit írok. Nem érdekel Fa Nándor hobbija, ahogy más "valakik" hobbija sem(Fa Nándor pusztán azért "jegyzett" valaki a vitorlás "életben", mert befizeti a nevezési díjat és olyan országból érkezik, aminek NINCS tengere, úgymond "kuriózum"). Azért mert te csak Tv-ben láttál vitorlást, tengert, még nem "hős" Fa Nándor, csak egy "ügyes" ember, aki megoldotta, hogy a szórakozását valaki más fizesse. Sajnos ki kell mondani, hogy NEM neves "versenyző", mi több nem is sikeres, mivel akkor nem csak az MVM, Közgép stb, szponzorálná... Hanem mondjuk az OMEGA, esetleg hajó építő cégek... Szóval, hagyd a "magyarkodást", 20 évente rátör a hajózhatnék - elvégre meg kell élni valamiből - akkor 10 napig Fa Nándorral foglalkoznak, ott Mo.-on és ennyi!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.24. 20:51:11

@Ad Dio: Ez NEM IGAZ! NORMÁLIS országokban nem így van! Ja, Magyarország SOHA nem volt normális ország az utóbbi legalább 200 évben, most meg főleg nem az.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.24. 20:52:40

@nincs_itt: Pontosan. Én is így gondolom, azért válaszoltam neki a fentebbit.

nincs1itt 2014.03.24. 20:53:22

@Ad Dio: Részt venni mások örömében? Megteszem, van családom, rokonaim, barátaim. Nincs szükségem, egy megélhetési "sportolóra", aki most igyekszik megalapozni a nyugdíját... Mint utolsó lehetőség.

Csekkliszt#10 2014.03.24. 20:53:55

@Jock Ewing:
Most már értem h miért nem tetszett Tarantino egyik legjobb filmje: A becstelen brigantik.

Ennyi. Veled befejeztem.

Horizont 2014.03.24. 20:55:40

@Ad Dio: A sportolót sem a blogger sem én nem hibáztattam semmiért!!!!!

Ad Dio 2014.03.24. 21:01:51

@nincs_itt:

:-)))))))

Én tényleg nem vagyok vitorlázó. Optimistig "jutottam", de sem nem érdekelt, sem nem engedhettük meg magunknak. De Te legalább annyira nem vagy az mint én, akármit is állítasz.

Ezt meg szótárad ki ha nem jut eszedbe róla semmi: Vendée Globe. Aztán nézd meg a 92-93-as eredményeket. Ha szerinted Fa Nándor ezután sem komoly sportember, akkor tényleg kognitív problémáid vannak.

Ad Dio 2014.03.24. 21:03:16

@Horizont:

Olvasd el még 1x amit írtam.

nincs1itt 2014.03.24. 21:08:10

@Ad Dio: Látom nem akarod érteni, nem az én problémám! Csak annyit állítotam, hogy vitorláztam, neked van bizonyítási kényszered lásd: "Optimist"... :)))
NEM SPORTEMBER! Vitorlázó, tengerész. Tudod, keresd ki: Nelson, Colombus sport emberek? Ja nem! Bocsi, de média idiótákkal nincs miről beszélni...
Tudod, a Vendeé Globe nekem nem több, mint a Mercedes: egy márkanév.
Tudom, hogy nem vagy SNOB(segítek: sine nobilitate), errál megkérdezhetünk bárkit, úgy ért bárkit, aki SZÁMÍT!
Menj a fenébe.

Horizont 2014.03.24. 21:09:05

@Ad Dio:
Elolvastam: "még nagyobb hülyeség a sportolót hibáztatni."
Ezt hogy lehet másképp olvasni???

Ad Dio 2014.03.24. 21:12:21

@nincs_itt:

:-o

Szerintem elért a véralkoholszinted egy kritikus értéket, ami már az értelmezhetőség rovására megy. Menjél aludd ki magad.

Ad Dio 2014.03.24. 21:13:34

@Horizont:

Még mindig nem jött le... akkor még 1x fuss neki...

Horizont 2014.03.24. 21:23:22

@Ad Dio: Nem versenyló vagyok én, hogy a szavadra futkossak itt:) Írj egyértelműen, érthetően és ne futkosásra biztass!!!

Ad Dio 2014.03.24. 21:30:25

@Horizont:

Oszd be jobban a felkiáltójeleket. Ha csak egyet írsz, azt is értjük ;-).

Mint ahogy ezt a primitív posztot is értettük. A fő csapásirány valóban a mutyicégek, meg a pártfüggő közbeszerzés volt, ami valahol érthető is... bár mint írtam (ez az a rész, amit meg kellene érteni), minden szponzorációt igénylő teljesítmény mögött egyik vagy másik oldal mutyicégei állnak dominánsan Magyarországon (meg a demokratikus világban úgy általában). Ezen ajvékolni szimplán hülyeség. A sportoló nevét felemlegetni ajvékolás közben (persze tudom: közben nem ÚGY és nem ARRA gondolva...) meg még inkább baromság, mert a pártzombik ezt egyből utasításnak veszik arra, hogy kit kell szeretni/utálni.

Fa Nándor egy nagy sportember. A kitartása, akaratereje döbbenetes. És baromira nem tehet róla, hogy a szponzoráció úgy működik ahogy.

Horizont 2014.03.24. 21:35:23

@Ad Dio: Annyi felkiáltójelet írok amennyit jónak látok! Meg akarod szabni? Ne tedd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekünk teljesen más a véleményünk erről a posztról.Nem is közelítünk egy lépést se egymáshoz. Úgy gondolom itt be is fejezhetjük. Igyekeztem úrinő lenni:) Értékeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ad Dio 2014.03.24. 21:37:54

@Horizont:

Béke. Semmi bajom Magával, higyje el. Maximum nem értünk egyet. Szerencsére nem kötelező :-). És természetesen annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyi felkiáltójelet használ, amennyit csak akar.

Horizont 2014.03.24. 21:41:14

@Ad Dio:
:DDDDD Magázni azért nem kell:)

Ad Dio 2014.03.24. 21:44:16

@Horizont:

Megtisztelsz :-). Köszönöm.

Cserébe adok egy pár !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -et, hogy legyen tarcsiba'.

Jó éjt!

clsdclsd 2014.03.24. 22:02:10

Acsarkodás helyett küldöm sok szeretettel Fa Nándornak (és mindenkinek aki szereti :-)), és kívánok neki olyan hátszelet, mint amit a szponzorfelhajtásban sikerült kapnia.

www.youtube.com/watch?v=Hfjic3dOaIE

fonok1 2014.03.24. 22:18:22

"újra indul Fa Nándor. Most már gyalog"

hetyke81 2014.03.24. 22:54:44

Elég tudatlan hozzáállás... Először is! Van XY cég, ami mondjuk állami megrendelést kap, így elvégez egy feladatot. Itt 2 dolog róható fel, egyrészt a politikai befolyás, és a cég tulajdonos általi korrumpálás, vagy sógor koma felfogás. Sajnos ez mindig is az aktuális politikai helyzettől függ, hogy melyik cégek jutnak hozzá a jobb falatokhoz... Azért nem sajnálom én a másik oldal cégeit sem, mert ahogy látom még mindig telik villára, meg luxusautókra, nyaralásokra. Ezen a vonalon nem lopás, hanem mondjuk úgy, hogy eltúlzott számlázás történik. Ez ugye eleve bele van kalkulálva, hogy azért jusson, és maradjon is... Nem részletezném, az ide-oda osztozásokat, mert nem tartozik ide. Ezt követően a cégen belül keletkezik egy nyereség, amit így-úgy számlázásokkal kiszednek, tovább juttatják a politikus barátoknak, stb... Lesz egy adózás előtti nyereség, ami ugye osztalékként esetlegesen kifizethető, abból fognak a tulajdonosok jól járni. Na most ebben a körben sehol sincsen már közpénz! A közpénz eltulajdonítása már akkor megtörtént, amikor a cégeket kifizették. Ezt követően nyereség van, ami már a cég vagyona. Fa Nándor nem közpénzt, hanem a nyereségből kapott némi pénzt, amit már nem a hétköznapi emberek zsebéből szedtek ki, hanem úgymond a cég tulajdonosai zsebéből, hiszen hivatalosan már ott volt. Az, hogy az MVM mit kezd a hasznával, vagy a Közgép, már régen nem tartozik az átlag magyar állampolgárra, mert az általa választott képviselők tették lehetővé, hogy ezek a cégek a pénzhez hozzájussanak. Valójában ha hűtlen kezelést keresünk, akkor azok a minisztériumok a felelősek, akik a pályázatokat kiírják, elbírálják. Ezekben a minisztériumokban pedig politikusok irányítása van. Ha ők nem mondják azt, hogy a pályázaton csak a Közgép nyerhet, akkor a közgép nem kap irreális pénzeket... kap más... Ez a kapitalizmus lényege. Ezt akartátok!
Fa Nándor kapott pénzt olyan cégektől, akik vigyorogva kivágták a pénzeket, ezzel is támogatva egy olyan embert, aki tesz azért, hogy hírét keltse a magyar tudásnak. Itt nem csak arról szól, hogy indul egy versenyen, hanem arról is, hogy van magyarországon olyan technika, fejlesztés, ami a világon bárhol felveszi a versenyt nagyobb cégekkel. Azok aki most fújnak, mert egy ember megjelenik egy ilyen sportrendezvényen, azt mondják, hogy semmi szükség arra, hogy olimpián indítsuk a sportolóinkat... mert ugye annak a pár száz embernek ingyen van a felkészítése. Vagy ne fejlesszünk mondjuk semmiféle terméket, amit esetleg külföldön értékesíteni lehet, mert majd behozzuk a külföldi szart. Ők azok, aki azt mondják, hogy a világon feleslegesen ölnek bele pénzeket az űrkutatásba, elektronikai fejlesztésekbe... Elmondom! Nem ezek azok a dolgok, ami miatt szarul áll az ország, és nem egy sportembert kell ezért szidni. Az ország azért áll így, mert hagytuk magunkat kiszolgáltatni idegeneknek.Velünk vetetik fel az IMF hitelt, majd kitalicskázzák az országból. Nem jön ide senki, hogy új céget teremtsen, csak ha rabszolgákat talál. Nem áldoz pénzt ránk a nyugat, addig, míg felvásároljuk az általuk termelt szemetet, és nem azért él jobban a német, mert ott jobban termelnek, hanem azért, mert itt szarért termel az átlag magyar, ott van fizetőképes kereslet, a különbözetet meg odaadják neki bérben, hogy fogja a pofáját. Amit itt a munkaerőn megspórolnak, azt átviszik oda, a magyar meg visszafizeti a hitelt, mert elhiszi, hogy utána jól élhet... A legnagyobb rablók a Tököm, az Eon, a madaras tesco, meg a többi külföldi spíler, csak jó reklám, hogy elhitessék, hogy nekünk akarnak jót...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.03.25. 00:36:49

Nánditól nem sajnálom a pénzt, DE jobban örülnék, ha nem állami cégek dobnák neki össze.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.26. 10:18:00

@MSZP Afrika Korps: Más is kérdezte már,de te ki a fasz voltál ezelőtt?
Persze retkes telibebaszott anyukád említése mellett.

TrollSlayer 2014.03.26. 10:21:25

Verseny végén meg lehet kérni h fusson egy tiszteletkört?

TrollSlayer 2014.03.26. 10:35:51

Nagy szemtelenség lenne tiszteletkört kérni tőle a verseny végén?

Bee-zony 2014.03.26. 12:34:33

Ez előtt volt a Budapest nevű hajó, demszkáj és társai által adott állami támogatással (tehát a nép adójából), amit először leejtett a daru a kikötőben (jaj, a tőkesúly, ami miatt vissza is fordult, hogy mozog, közben pedig nem), aztán elment az áram. Tehát ütődött és sötét, úgyhogy megfelelően reprezentálta Budapestet.
Apropó, mi lett a hajóval a médiacécó után? Eladták egy unatkozó milliárdosnak, és visszakapták az adófizetők a pénzt? Úgy látom, hogy egy opciót máris kizárhatunk…

„Győzött a józan ész
Pénzügyek
A Fa Nándor támogatására korábban megszavazott összeget a főváros idegenforgalmi bizottsága nem akarta a magyar óceánvitorlázó rendelkezésére bocsátani. Végül is rendeződtek a dolgok, Nándi hozzájut a pénzéhez, nyugodtan tervezheti a jövőt. Most, hogy a hajó is összeállt, a jövőben remélhetőleg csak a szakmai kérdésekkel kell foglalkoznia. Demszky Gábor, Budapest főpolgármestere a nagy port kavart eset hátterét világítja meg.”

Most megint a tarháló Fa(sz) Nándor kormányközeli és állami cégek által támogatott hobbija.
Kindzsongunék hajója is indul? Ha nem, miért nem?
Ezek szerint minden más országnál jobban teljesít állami támogatásban, vagyis a közpénzek elosztogatásában, ellopásában.
A többi nép vezetésileg és államilag már eljutott arra a szintre, hogy ha valaki körbe akarja vitorlázni a Földet, akár verseny keretében is, az az ő magánügye, és ehelyett értelmesebb dolgokra költik a pénzt, és áldoznak időt és energiát.

A jelenlegi Magyarország szelleme: többségi aljasok és hülyék gyülekezete.
A gyorsnaszád, amelyik jobban teljesít, és a „nem süllyedünk.”

Magyarországnak hülyeségből kellene világbajnokságot vagy olimpiát rendeznie, abban a dobogós hely biztosra vehető.

Bee-zony 2014.03.26. 12:35:19

Fa Hajó Kft. - Fa Nándor
www.fahajo.hu
under construction

Hamajd 2014.03.26. 12:52:16

Annak idején a Farkas Berci is körbeutazta a földet, csak űrhajóval, azt is támogattuk.

Bee-zony 2014.03.26. 13:34:06

Egy ember kiéli a becsvágyát a többiek pénzéből. azok az asztalosoknak, autószerelőknek, esztergályosoknak, műtősöknek, és a többieknek az így-úgy elszedett pénzéből, akik DOLGOZNAK, társadalmilag hasznos tevékenységet végeznek.
A normális világ a kölcsönös hasznosság alapján működik, az abnormális világ pedig az abnormális vágyak kiélése alapján, amire tipikus példa a hegymászó és a vitorlásversenyző, és az utóbbi elmebaj a hegymászásnál is költségesebb.
Fa Nándor akárhányadiknak ismét megkerüli a Földet. És? Felfedez egy új kontinenst, vagy mi?
Mennyire van ezzel előrébb a világ? Van társadalmi hasznosság? Tudományos cél? Semmi, csak az öncél – és ha már öncél, akkor legalább ne állami pénzből legyen, mert ha abból van, az azt bizonyítja, hogy nemcsak néhány egyén defektes agyilag, hanem az állam is; defektes államok megérdemelt sorsa pedig a hanyatlás és kihalás.
Fa Nándort és híveit felraknám arra a hajóra, aztán süllyedjenek el együtt. De úgy látom, hogy túl sokan vannak, tehát azoknak kell lelépni akik kevesebben vannak, a bolondok hajójáról, és még idejében.

Kandeláber 2014.03.26. 13:57:20

Szóval Fa Nándi is náczifasiszta.
Nagy az Isten állatkertje, de az őt fikázók max. a rovarházban kapnának helyet.

Kandeláber 2014.03.26. 14:02:41

Én a KÖZGÉP helyében adnék pénzt zsinagógafelújításra is, hogy a Fa Nándit fikázót vakargassák a fejüket, hogyan kössenek bele. :D

Bee-zony 2014.03.26. 14:13:54

A bolondok hajója, ahol minden hülyeségre van pénz, és ahol ezért dolgoznak az adófizetők.
Jelentkezzen ön is állami pénzekért a költséges extrémsport-hobbija megvalósításához, élje ki a leghülyébb és legfeleslegesebb vágyait. Pl. hajóval a Mont Blancról a völgybe, ebben még lehet az első, és a világhírnév garantálva, sponsored by…

„Nem Matolcsy szivárogtatása a dráma”
index.hu/velemeny/2014/03/17/wiedermann/

süti beállítások módosítása