Skip to content


       Szűrés lista

Úgy érzem benne megtaláltam...

Úgy érzem megtaláltam a nagyŐt,a másik felem...egymásnak vagyunk teremtve. Szinte nap,mint nap akad egy magyar sztárocska, aki kétoldalas képes riportban mutatja be (legújabb) szerelmét, akár pár hét után. Aztán még egy pár hónapig jelennek meg róluk képek,megy a Fókusz vagy az Aktív, hogy na mizujs a szerelmesekkel.majd következik pár hét kínos csönd,hogy aztán  katarzisként érjen minket az interjú,(amit napi 10x harangoznak be, hogy el ne felejtsük lesz,igen lesz), Katika csak nekünk vall érzéseiről őszintén.Nem vagyok oda ezektől a "riport műsornak" csúfolt StoryOnlineAktívFókusz szaroktól, de bevallom ezeket meg szoktam nézni. Feldagadt szemmel nyilatkozó sztárocska, aki két hüppögés közt arról vall, hogy nem érti min mehettek szét. Aztán eltökélten belenéz a kamerába, hogy neki egy ideig nem kell senki....Ismerős?
Hajdú Péter, a "nők bálványa" ismét szerelmes...
"Jövőre már a lagziját szeretné tartani Hajdú Péter, aki úgy érzi, Katában találta meg a számára ideális nőt. Nem így gondolja azonban rengeteg olvasónk, akik szerint már az sem jó, hogy a műsorvezetőnél a szerelme majd tíz évvel fiatalabb."(Blikk.hu)

Ugye emlékszünk még mennyire kínos volt a legutóbbi készátverés? A csajjal már egyszer szakítottak,mert megcsalta...3és fél hónap után!!!!Gratulálok a választáshoz,persze Petyát se akarom mentegetni,biztos nagy kujon ő is...Csak azt nem értem, hogy Szabó Erika után miért jött össze a hasonmásával?
Na ki kicsoda?



Címkék: média bulvár gagyi

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr17251499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cowkie 2007.12.04. 07:22:45

az a baj, h ertelmes ember nem nez kesz atverest :S sem aktiv/favorit/fokuszt.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2007.12.04. 07:39:41

eltekintek attól,h most finoman leidiótázáltál:) Ez egy még mindig élő sznob gondolat...azért mert értelmes vagyok, nem csak a Wagner opera zenekarának trombitásának félrefújásán kuncogom el magam.Nem féltem az agyam a leolvadástól,ha bekapcsolom az rtl klubbot...ne ettől akarj értelmesnek látszani,hanem tűnj ennek ellenére annek;)

Próféta 2007.12.04. 10:05:22

Belebuheráltam a tördelésbe, hogy ne follyon össze a szöveg a képekkel. Sajnos sem az img, p vagy br tag-ek paraméterezése nem segített, most próbaképp table-be raktam. Ha vkinek van jobb ötlete, szóljon.
Moks, szerintem a kvízkérdésedre nem fog nagyon válasz jönni. Már annak is örülhetsz, ha vki ugyancsak nézi a fentebb említett műsorokat. ;-)
(De ha gondolod, megkérdezem a feleségemtől, ő is rengeteg pletykalapot olvas. Biztos tudni fogja.)

Hempli 2007.12.04. 14:22:28

Szabo Erikat lattam egyszer szetexezve vmi szar drumandbass partyn... :)

süti beállítások módosítása