A VDSzSz (vezetője Gaskó István) a 2008. évi bérfejlesztésen felül 2007. július elsejéig visszamenőlegesen 10 százalékos alapbérfejlesztést követel a Startos munkavállalók részére, valamint továbbra sem tud eltekinteni attól, hogy a Cargo vártnál sikeresebb eladása okán két és félhavi átlagkeresetben részesüljenek a Startos dolgozók.
Tehát eladják a MÁV Cargo-t 100 milliárdért.(Egy külön bejegyzést érne, hogy miért ért meg az osztrák állami vasútnak ez ennyit. Vagy az állam mégsem rossz gazda, kedves SZDSZ-es Gazdasági minisztérium?) Minden MÁV-os tudja, hogy a MÁV minden évben több száz milliárd forintot kap az adófizetőktől, mert veszteséges. Tudják, hogy fűthető váltókat kellene vásolni. Tudják, hogy fel kellene újítani a fő vonalakat, hogy legalább(!) 120 km/h-val menjenek a vonatok legalább a megyeszékhelyekre. (Budapest-Pécs IC 228 km, 2 óra 58 perc, 76 km/h átlagsebesség. Miskolc-Nagykanizsa, nemzetközi gyors, 403 km 7 óra 1 perc, 57 km/h átlagsebesség. Berlin-Frakfurt 544 km, 4 óra 10 perc, 130 km/h átlagsebesség.) Tudják,hogy takarítani kellen a vonatakot. Tudják, hogy ŐK vannak az utasokért, mert az utasokból élnek. Tudják, ha nincs utas = nincs munkájuk!
Ehelyett ők ennek a 100 milliád egy részét fejlesztés helyett szépen beletömnék a zsebükbe. Hogy miért ? Csak! Mert nekik ez jár!
Gaskó úr! Ön egy pofátlan alak ! Ne merjenek sztrájkolni, hanem tessék európai színvonalon szolgáltatni ! Előbb a teljesítmény, utána jutalom ! Ahogy a magánszektorban van. Nem vesszük észre hogy ebben az országban csak az állami cégek szakszervezeti sztájkolnak? Kicsit unalmas már hogy állandóan BKV-sztrájk, pedagógus-sztrájk, egészségügyi-sztrájk, MÁV-sztrájk .... A többi ember meg dögöljön meg a munkahelyén? Ők miért és mi miért nem sztrájkolhatunk? Nem ugyanolyan jogok vonatkoznak minden munkavállalóra ?
Azt kell hogy mondjam :a szakszervezetek sem jobbak mint a MÁV. Csak A a saját zsebük és az állásuk érdekli őket !
Szóval szavazzon ,majd írja meg a véleményét :