Skip to content


       Szűrés lista

Hogyan lakj a Várban havi 20 ezer forintért ?

Természtesen elengethetlen feltétele, hogy kormánypárti poltikus legyél, ha lehet akkor minimum államtitkári szinten.

Nézzük, a kisebb-olcsóbb állam hogyan valósul meg:

Kolber István államtitkárnak a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság (KSZF) havi húszezer forintért bérel egy kétszobás lakást a Várban. A rezsin kívül négyzetméterenként 168 forintot plusz húszszázalékos értéknövekménydíjat kell fizetni a Fortuna utcában található ingatlanért. A KSZF bérlőkijelölési jogot vásárolt a Budavári Önkormányzattól, s ennek jótéteményében részesülhet az államtitkár. Az államtitkár csupán a lakás rezsijét állja a KSZF-nek.

Tehát nem elég bicskanyitogató, hogy KSZF 20 ezer forintért bérli a lakást, de Kolber csak a rezsit fizeti! Akinek amúgy van a nevén budapesti lakás, a vagyonbevallása szerint a IX. kerületi Angyal utcában
felerészben birtokol egy kisméretű lakást.

Valószínűleg rászoruló lehet szegény István, hiszen manapság a megszorítások között nem lehet egykönnyen kijönni a havi bruttó 1 388 000 forintból ...
(Államtitkári fizetése havi 997 ezer forint, országgyűlési képviselői fizetése 220 ezer forint és a Somogy megyei önkormányzati tisztségért jár még neki 171 ezer forint.)












Update:(nesze, ez is megvan magyarázva):
Budai Bernadett szerint Kolber István fejlesztéspolitikai államtitkárnak törvényesen bérel lakást a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság (KSZF), de a kancelláriaminiszter arra hívta fel az intézményt, hogy "odafigyeléssel és érzékenységgel" kezelje a jogszabályok által biztosított lehetőségeket.


Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr94340161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.15. 14:10:10

stanmore: nálad komolyan jobbra billen a mérleg nyelve, ha a felpakolod mindkét oldal mocskát?

Zonguldak 2008.02.15. 14:11:49

Stanmore már többször említette Lázár János 18 milliós költségtérítését. Az alábbi címen megtekinthető a teljes lista, amiből kiderül, hogy még nagyon sokan kaptak hasonló nagyságrendű költségtérítést. Nemcsak a Fidesz képviselői, tehát Lázár esete egyáltalán nem egyedülálló.

www.mkogy.hu/kepv/kepv_ktsg.htm

stanmore 2008.02.15. 14:15:35

bander,tudsz jobbat?,mert akkor okosabb vagy mint Churchill.

csak egy választó 2008.02.15. 14:19:51

pl. Szili Katalin, aki 2002-2006 között felvett 13.619.458 Ft-ot miközben a budai villáját az állam fizeti és a közt- őrezred fuvarozza. és ezzel együtt ő még az 'elit' erkölcsösebb felében érzi magát, hogy a szállásköltségtérítést nem vette fel

stanmore 2008.02.15. 14:21:41

Zonguldak,és akkor mi van? a többi is szereti felvenni az ingyenpénzt,csak ő a legmohóbb.Gyurcsányék meg akarták változtatni a rendszert ,néhány MSZP-s képviselő merte csak ellenezni,de kin bukott meg ? a Fideszen.És ez a lényeg .,a többi csak néphülyítés.
Mintahogy megbukott az önkormányzati reform is a Fideszen,mivel 2/3-os lett volna,így aztán nálunk tengernyi zabhegyezőt kell eltartani néhány százfős falvakban is.Nézzétek meg Svédországban mekkora körzete van egy önkormányzatnak?
Dehát a Fidesz népszerű akart maradni a tengernyi zabhegyezőnél.És ugyanez megy az egészségügyben is.

bander 2008.02.15. 14:22:44

konrétan nem tudok jobbat. viszont, ha leírnám a megoldást, akkor még a legrégebbi szépanyám is forogna a sírjábana csuklástól. ez még számomra is nagyon utópisztikus, szinte kivitelezhetetlen a III. évezredben.

na + meg amit kapnék érte tőletek.

stanmore 2008.02.15. 14:24:02

Csak egy választó, úgy tudom Szili szimpatikus a jobboldalnak,nekem nem.

GIjoe 2008.02.15. 14:24:33

stanmore 2008.02.15. 13:57:05
nem?
ezt a demjan mondta, na ot sem lehet fidesz imadattal vadolni nem? elvakult testverem....

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.15. 14:24:57

Zonguldaknak köszi...bevágtam egy excelbe és számolgattam :190képviselő kapott 15 millió forint fölötti költségtérítést.(2002-2005 között)

a 411 fő pedig összesen kapott: 4 906 249 447 Ft-ot

GIjoe 2008.02.15. 14:25:40

stanmore 2008.02.15. 14:24:02
hat nekem aztan biztos nem, de aki a parlamentben van azokat mind hazaarulo szarhazinak tartom....

stanmore 2008.02.15. 14:26:04

eric,magasan mert figyelek ,és szoktam gondolkodni is.

Zonguldak 2008.02.15. 14:27:21

Csak azért linkeltem ezt ide, mert ez a költségtérítéses téma teljesen alkalmatlan a Fidesz lejáratására, ha veszed a fáradságot és utánajársz. De sajnos a legtöbb helyen csak annyi jelent meg, hogy Lázár János kapta a legtöbbet. De a lista kb. huszadik helyezettje a Lázár által kapott összeg kb. 99%-át kapta. Tehát nem ő a legmohóbb, hanem esetleg a néhány tucat legmohóbb egyike. Pártállástól függetlenül! A különbségek minimálisak. Valahol volt a neten egy összesített toplista is erről, de most lusta vagyok megkeresni.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.15. 14:28:05

ez az 5 milliárd, a 2005-ös államháztartási hiány 0,5%-a kb. Minenki levonhatja amit gondol.

states 2008.02.15. 14:28:42

Lassan már nem óránként, hanem percenként derülnek ki újabb és újabb a kormánykoalicióhoz köthető korrupciós ügyek, azt hiszem ideje kimondani: köztörvényes bűnözők kormányoznak....

_alesi_ · http://blog.alesi.hu 2008.02.15. 14:29:17

stanmore: maradjunk annyiban, hogy amikor a képviselői juttatások nyirbálásáról esik szó, akkor mindkét oldalon megvan az ellenállás és maximális az egyetértés is. Gyurcsány is tudta ezt, ezért is mert előhozakodni ezzel. Ez csak egy hangzatos szólam, amivel a választók felé lehet villantani, de valójában ő se gondolta egy másodpercig se komolyan, hogy ezzel esetleg eljut valahova. Parasztvakítás, semmi több.

GIjoe 2008.02.15. 14:30:24

stanmore 2008.02.15. 14:26:04
de minek...:)

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.15. 14:31:42

stanke: dehogy szoktál! egy agymostott zombi vagy , ki csak az fújja a magáét és erőlködve, dobálózik sablonokkal.
Sajnos az ilyen önfejű ,"patásorbánozó" barmok miatt tart itt az ország.

stanmore 2008.02.15. 14:31:46

GIjoe 2008.02.15. 14:24:33
De Mszp imádattal sem,aztán én már csak nagyobb közgazdának tartom Bokrost pl.
Meg átéltem ,hogy a fidesz még az infláció mértékében sem emelte a béreket az elején a ciklusának,a családi pótlékot egy kanyival sem 4 évig.A pazarlás meg folyt hencidától Boncidáig,nézzetek csak a Nemzeti Gödörre.

GIjoe 2008.02.15. 14:31:59

_alesi_ · blog.alesi.hu 2008.02.15. 14:29:17
parasztvakitas, errol van szo. sor, virsli...

Zonguldak 2008.02.15. 14:32:52

Na, így nem is kell keresgélni a neten. Az excel (és eric) megoldja. Annyit azért tegyünk hozzá, hogy ez a majdnem 5 milliárd forint 4 év alatt került kifizetésre. Tudom, így is szép összeg, még évente is, de azért "csak" negyedeannyi.

csak egy választó 2008.02.15. 14:33:21

stanmore:
leszarom az oldalazást én mindenhez szemből állok, így látható a jobb és a bal oldalam is egyszerre.

ezzel együtt szerintem a cuslágügy mellett van Szili-ügy van Kolber-ügy van Gyurcsány-féle-offshore-ügy és Orbán-féle-szőlő-és-bánya-ügy. többek között.

mindkét disznó ugyanabban a pocsolyában dagonyászik, de csak az egyik lenne mocskos disznó? ez hogy lehet?

GIjoe 2008.02.15. 14:34:19

stanmore: pazarlas meg most is folyik, es mar 2008at irunk....

CT 2008.02.15. 14:34:48

"CT,jó neked neked minden olyan egyszerű,ezt a picit fel tudtad fogni,és vissza tudod mondani ,mint a magnó.:) "

Ign, valóban ő maga is elismerte, mondjuk én előtte se hittem neki. Azóta se.
És úgy érzem, jól teszem!

stanmore 2008.02.15. 14:36:27

eric,igazad lehet az elmélyült okos gondolkodókat jellemzi többnyire,hogy vitapartnerüket lebarmozzák mint te.Tudod ez a Fidesz nagy esélye ,hogy sok ilyen magas IQ-jú potenciális választó van hazánkban mint te.Úgyhogy irány a fejlett Nyugat, Svájc ,Svédország.Ti majd Orbán vezetésével,vagy a gárdáéval? megvalósítjátok a nagy magyar paradicsomot.

Berrick 2008.02.15. 14:36:46

Szar országban élünk ahol mindkét oldal a maga hasznát rajtunk keresi meg és lopja el. Lehet itt Orbánozni meg Gyurcsányozni egyik sem jobb mint a másik és ki kéne tépni a beleiket és feldobálni a parlament tetejére.

Mellesleg igen is a kurva anyát a köcsögnek ha a várban lakik 20 000 ért mikor én 3 éve 60+rezsit fizettem egy 13. kerületi szutyok panelért.
Aztán meg dupla ennyit a saját lakásomért és próbálok megélni úgy hogy a gyereknek beférjen egy kisruha esetleg.
Lehet itt szavazgatni meg magyarázni hogy miért nem lett az amit ígértek és ez egy folyamat ami folyamatosan romlik de most igenis mélyponton van márpedig nem én kormányzok hanem az MSZP.
Aki szerint most kurva jól élünk az utaljon át nekem a számlámra 3000 forintot vagy ne védje nekem itt a kormányt hanem húzzon el a faszba elkölteni az a temérdek pénzét amit nem fizet oda TB meg adó címén a tetves bandának .

Csak annyi hogy egyik sem jobb a másiknál mert mindkét oldal leszármazottai ott voltak azok között akik Rákosit éljenezték. Milyen ország ez?

GIjoe 2008.02.15. 14:40:28

stanmore 2008.02.15. 14:36:27
azert mert probalsz ertelmesen fogalmazni es helyesen irni, mar rogton felsobbrendunek erzed magad? a hozzaszolasaidbol nekem pl az derul ki, hogy egy ostoba ember vagy, mar ne is haragudj, hiaba a szep maz, hogy rendesen fogalmazol, a butasagodat nem leplezi...sajnalom.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.15. 14:41:23

tudod stan a nagy gondolkodóknál is elpattan a cérna ha a tudatlanságot látja párosulni az arroganciával.

GIjoe 2008.02.15. 14:42:35

Berrick
amig ezekre szavazunk SOHA nem lesz valtozas...
remelem kovetkezo valasztasoknal legalabb bekerul ujra egy radikalis jobboldali part...

robi 2008.02.15. 14:43:46

Stanmore, egy sötét, gőgös, kommunista maradvány vagy a gyerekeid büszkék lehetnek a mocskolódásaid miatt.

stanmore 2008.02.15. 14:47:28

CT,elmesélek egy tanmesét,hátha segít,mert azt mondod,hogy Gyurcsány elismerte:
Félidőben egy focimeccsen pl az edző bemegy az öltözőbe,és azt mondja:AMit nyujtunk az semmi ,nulla ,mindent elb..tok,szarul játszunk.Holott nagyon is tudja,hogy a csapat nem játszik szarul,de nem is hozza ki magából a maximumot,ezért ostorozni kell őket.Gyurcsány ugyanígy járt el ZÁRT KÖRBEN,merta frakciót rá kellett vennie ,hogy felvállalják a láthatólag népszerűségvesztést okozó reformokat.
Ezt sunyin kiszivárogtatták és a primitíveknek lobogtatják,hogy lám Gyurcsány is elismerte ,azok meg beszopják,mert mindíg is újra akarták számolni a szavazatokat.Jellemző,hogy nem azok vannak felháborodva,aki Gyurcsányra szavaztak,pedig egyedül nekik lenne joguk,hiszen csak őket tévesztette volna meg.
Ez arra is jó lesz,hogy Orbán soha nem fog mégegyszer vitázni Gyurcsánnyal,mert fél,hogy újra szarrá veri.Arra fog hivatkozni,hogy ő aki soha nem hazudott,nem ereszkedik le egy hazughoz.Pedig,akkor a fejére olvashatná ,a hazugságokat,de nem ,mert be van szarva.És ti be fogjátok szopni.
Ennyit tudtam segíteni.

GIjoe 2008.02.15. 14:47:43

robi
ugyan mar, van vagy 26eves, szar allasa es azzal kompenzal, hogy zorbanozik az indexen aztan este folyt kov a kocsmaban...

stanmore 2008.02.15. 14:50:41

robi,a kommunista maradványokat jobboldalon keresd! Soroljam?,nem fogsz csalódni.Tudod,hogy aháború után az összes kisnyilas komcsi lett,a nagyok nem ,mert azokat felkötötték.

GIjoe 2008.02.15. 14:52:30

stanmore 2008.02.15. 14:50:41
ez igy igaz. de miert is?

CT 2008.02.15. 14:57:20

"CT,elmesélek egy tanmesét"

Hát Stanmore, tudod, én meg azt gondolom, hogy Te látod borzasztóan egyszerűen a dolgot...és visszamondod, mint a magnó..

Méghogy Gyurcsány a nagy reformer!..:-) A megszorítást (ami most a reform is egyben) a konvergenciaprogram miatt kellett, de sokkal enyhébb lehetett volna, ha 2004-ben elkezdi...de nem tette, hogy megnyerje a választást! Ezért a választásig végig hazudott! MÁR RÉG MEGSZORÍTÁS KELLETT VOLNA, AMIKOR DÜBÖRGŐ GADASÁGRÓL HAZUDOZOTT!!

Ki is a hatalommániás akkor???

GIjoe 2008.02.15. 14:59:44

stanmore: mi van? miert nem valaszolsz?

_alesi_ · http://blog.alesi.hu 2008.02.15. 15:01:03

stanmore: rossz a tanmeséd. Itt ugyanis a szurkolóknak azt mondták, hogy nakérem van itt két csapat, nálunk van Beckham, Ronaldinho, náluk meg egy sutyerák vidéki banda, akik azt se tudják, mi az a labda. Döntsétek el, kivel menjünk az ellenfél elé. A szurkolók beválasztották a többet igérő bandát, majd a meccs kezdetekor azt vették észre, hogy sehol a beígért sztárok. Ekkor kiderült az is, hogy az MSZP már az elején tudta, hogy nem lesz sztárjátékos, de hülyék lettek volna lemondani a bajnoki játszmával járó extra-profitról lemondani. Most meg csodálkoznak, hogy a szurkolók hőzöngenek.

mendson 2008.02.15. 15:02:14

Kedves Zero! Annak mi köze van a dologhoz, hogy te is szeretnél 20 000 ft / hóért lakni a várban ahhoz, hogy Kolber ott lakik? nagy valószinüséggel valami hosszútávú szerzödés alapján megy a dolog amit még 90 körül kötött az állam illetékes szerve a bérbeadóval amiből kimaradt a valórizációs klauzula.Na de ebből elönye senkinek sem származik/származott, hacsak azt nem tekintjük annak, hogy havi 2-3 százezer forinttal kisebb a kiadás.Még az is lehet, hogy azért volt szabad abban a frekventált övezeteben a lakás, mert a kutya sem akarta igénybe venni addig amig volt máshol is bérlakás.

átlátó 2008.02.15. 15:03:45

Látom megy itt is a szájkarate,meg a győzködés,mint a homokozóban. Én már le se szarom ezeket a politikusnak nevezett szarzsákokat. Illetve igen.

csak egy választó 2008.02.15. 15:05:15

egy másik tanmese, Bereznay Andrástól:

"Az embernek olyanféle képe alakul ki, hogy „Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Gyurcsány, egy Orbán, és a nép. Egyrésze Gyurcsány híve volt, másik része Orbáné. Gyurcsány és Orbán elhívták a népet a tóhoz fürdeni. Az emberek le is tették ruháikat a parton és bementek a vízbe. Hamarosan kiderült, mocsárba mentek. Hínárok akaszkodtak rájuk, úszni nem tudtak, és csak süllyedtek lejjebb és lejjebb, a feneketlen lápba. Orbán hívei egyik kezükkel torkon ragadták Gyurcsány híveit, Gyurcsány hívei egyik kezükkel torkon ragadták Orbán híveit, míg másik kezükkel mindnyájan egymás arcába mutogatva kiabálták: »Miattatok kerültünk a mocsárba, miattatok kerültünk a mocsárba!« Közben egyre lejjebb süllyedtek, de csak szorították egymás torkát. Még a szemek is kigúvadtak, de hörögve ismételték, »Miattatok kerültünk a mocsárba, miattatok kerültünk a mocsárba!« Azután eltűntek, és csak buborékok szálltak föl. Gyurcsány és Orbán egymásra néztek, összeszedték a ruhákat és elvitték eladni, hogy abból is kerüljön még egy kis pénz.”"

stanmore 2008.02.15. 15:07:31

Berrick,lehet hogy meglepődsz,de teljesen meg tudom érteni a problémádat,ami nem könnyű.Cserébe én is egy kis empátiát várnék.Azt,hogy nézz magadba,vajon a Fidesz alatt jobban éltél?,akkor nem volt bérleti díj? Több cak akkor fog jutni ,ha lesz miből.Ehhez az kell,hogy az ilyen feneketlen pénznyelőket,mint pl az egészségügy megreformálják,hogy ne legyen az ország fele adócsaló,hogy egykicsit mindenki érdekeltté legyen téve a gazdaságos felhasználásban,ne legyen tengernyi ingyenélő.és ne lopjanak a politikusok.Bár ez az utolsó erkölcsi károkat súlyosakat okoz,de anyagilag nem számottevő.A Fidesznek nem is az a fő bűne ,hogy sokat lopott,hanem az ,hogy minden ésszerű reformnak keresztbe tesz,mert szítani akarja az elégedetlenséget.Vagy tud valaki olyat mondani,amire a fidesz azt mondta,hogy jól csinálja a kormány? ugye nem?,pedig az nem létezik ,hogy valaki mindent csak rosszul csinál.A hatalomért nekik semmi sem drága,ezért aztán a nyugati politikusok pl ezt észrevéve egyre kevésbé tartják partnernek Orbánt.lásd Sárközi v. Bush v. Merkel lekezelő viselkedését.Pedig a saját néppárti politikusokról van szó.Csakhogy ma a világban a populizmus és a szélsőjobb nem szalonképes.

GIjoe 2008.02.15. 15:08:11

csak egy választó
ez jo :DDD

csak egy választó · http://www.kibulizottorszag.net/index.html 2008.02.15. 15:11:46

a teljes írást is érdemes elolvasni itt:
www.kibulizottorszag.net/index.html

GIjoe 2008.02.15. 15:11:59

"szélsőjobb nem szalonképes"
majd az lesz hidd el, az embereknek eleguk lesz abbol ami itt a nagy demokracia egisze alatt tortenik europaval es a vilaggal..
egyebkent zorbant szeljobbosozni...derek dolog...
minden csak nem az, SAJNOS, pedig erre lenne szukseg...

stanmore 2008.02.15. 15:12:29

_alesi_ · blog.alesi.hu 2

Ja mert persze,a másik oldalon volt Beckham meg Ronaldinho?Mondom,akik Gyurcsányékra szavaztak azok nem hőzöngenek,akik meg nem azokat nem lehetett ezek szerint félrevezetni,akkor meg mi a hézag?Sajnos ez csak egy ürügy a hőzöngésre ugyanúgy ,mint az újraszámlálás.

Oregon (TM) 2008.02.15. 15:13:40

Joarasitottak a budai lakasokat. Ezzel mi a baj mar megint? :)

stanmore 2008.02.15. 15:14:20

GIjoe 2008
Egyszer már megjártuk Hitlerrel,ő is nagy rendteremtő volt.

GIjoe 2008.02.15. 15:19:24

stanmore, ha Hitler nem akarta volna kiirtani a zsidokat nem lett volna semmi baj. Ha ismerned Hitler eletet, programjat vagy akar az igazi nemzetiszocializmusnak az ideologiajat, akkor lehet, hogy most mar ezt is igy harangoznak be a Discoverny-n, hogy "egy szep eszme ami nem valosulhatott meg"
mert a kommunizmus, itthon is szinte el van fogadva "szep eszmenek" ami "sajnos az emberek miatt nem valosulhat meg"
jo par millio ember meghalt ezert a szep eszmeert ill. miatt...nekik ki fizet karpotlast? vagy hanyszor van emleknapjuk? a vilagon?? ja h tortenetesen csak szar goj-ok voltak, az mar mindjart mas....

CT 2008.02.15. 15:20:33

stanmore:
Az EVÁ-ra az ellenzék is azt mondta, hogy jó ötlet volt! Szerintem is!

GIjoe 2008.02.15. 15:27:29

ja es egyebkent nem vagyok sem rasszista sem antiszemita...

CT:
az EVArol meg annyit, hogy azt is most teszik tonkre. na de meirt...
nos a tanacsado cegek, tanacsadok, mind evasak, ezek koztudottam szdsz erdekeltsegek...EVAval tudsz, szolgaltatni, ugynok lenni.
ezt jol kihasznaltak ill. pont ezert lett az EVA, megforgattak egy rakat penzt, es most mikor befejeztek amit akartak, szetcseszik.

GIjoe 2008.02.15. 15:28:53

ja es az EVAt meg a megyo-ek vezettek be...

stanmore 2008.02.15. 15:31:49

states,kell is hogy kiderüljenek ilyen látszatügyek,meg még ennél is látszatabbak,mert akkor miről tartana szíjártó mindennap sajtótájékoztatót? Meg még valmi kell,hogy legyen alany aki beszopja,mert ugye az is hogy feledésbe merült,hogy DF Tompika erölködése Gyurcsány elleni rágalmai is mind alap nélkül kipukkadtak,pedig még fel is jelentette őt a fidesz pártkatona főügyésznél.Szánalmas kreálmányok igen sok esetben ezek az ügyek ellentétben a Fidesz eltussolt napnál világosabb lenyúlásaival.Aminek meg van alapja,mint Zuschlag,arra ez a kormány lecsap,nem úgy mint a fityesz Várhhelyi(?) Attilára,már a nevére sem emlékszem v, Kövér szilárdra v. aStumpf rokonra v.Schlechtre v. Josip tóthra sorolhatnám.Ráadásul a Fidesz a rendszerváltás hajnalán bűnben fogant,hoiszen eladta az állam által adott székházát,abból lettek a bányák ,amikre amikor sazegény Fodor rákérdezett ,rögtön kirúgták.
Mondhatni ,hogy rég volt ,de jellemző egy társaság mentalitására,akik most játszák a hős rendszerváltót.Aztán vcsak jól felismerték a húsosfazék kürül a lehetőséget.Mert egyet sem rúgtak ki az áll
ásából ,mint Demszkyt, rajkot,Harasztit stb,hanem zsíros pártállásokban feszítettek mint pl Kövér.

stanmore 2008.02.15. 15:33:06

Nos Hitler méltatásába nem mennék bele.

GIjoe 2008.02.15. 15:35:11

stanmore 2008.02.15. 15:31:49
menthetetlen vagy...
azt probalod magyarazni h a zsidesz tobbet lopott mint az mszp? nevetseges.... teljes elvakultsagra utal....hany eves vagy? komolyan.

GIjoe 2008.02.15. 15:37:47

stanmore 2008.02.15. 15:33:06
mert hozza se tudsz szolni, csak a jo megkomponalt szoveget tudod daralni te is.
pont olyan vagy mint a kommunistazok, csak talan egy picit agymosottabb vagy.

stanmore 2008.02.15. 15:38:03

Hát igen ezt az EVA_t talán sikerült mint fontos dolgot kiizzadni,bár nekem úgy rémlik eleinte Varga MIhály eléggé fanyalgott.

csak egy választó 2008.02.15. 15:39:55

stanmore: talán elkerülte a figyelmed, így megkérdem ismét:

mindkét disznó ugyanabban a pocsolyában dagonyászik, de csak az egyik lenne mocskos disznó? ez hogy lehet?

stanmore 2008.02.15. 15:42:06

Most látom,hogy Ct szerint az EVA is rossz,úgyhogy remekül igazoltok engem.
Aproposz Gljoe,ki az a zsidesz?Eddig úgy tudtam,hogy az SZDSZ neve bizonyos intelligens körökben.

stanmore 2008.02.15. 15:44:03

csak egy választó 2008.02.15. 15:39:55
Hát úgy,hogy túl sommás a példa.

GIjoe 2008.02.15. 15:46:49

stanmore 2008.02.15. 15:42:06
en ezt nem tudtam...
akkor te nem emlekszel a rendzservaltasra...mondom en, hogy kis csiko vagy meg...
az mszp szimpatizansok hasznaltak ezt a jelzot a fideszre meg anno...

GIjoe 2008.02.15. 15:47:54

stanmore 2008.02.15. 15:44:03
egyebkent en is legalbb 5 kerdest feltettem, egyikre sem meltattal valaszolni.

GIjoe 2008.02.15. 15:50:19

bocsanat, meltoztattal.

stanmore 2008.02.15. 15:51:12

CT 2008.02.15. 14:57:20
Persze a legjobb az lett volna,ha a hazudozó ellenzéknek (14. havi nyd.stb) önként átadja a hatalmat,aprropo 98-ban egy igazán jó helyzetben ,amit Horn hozott létre,és meg is lakolt étrte,miért nem kezdett semilyen reformba a zseni fidesz? Mással volt elfoglalva?Csak tán nem a koronaúsztatással,meg az Ezüsthajóval?

stanmore 2008.02.15. 15:53:07

Úgy vélem,hogy ebben is félre vagy informálva mint általában.

stanmore 2008.02.15. 15:54:03

GIjoe 2008.02.15. 15:46:49
Az előző írásomról lemaradt

GIjoe 2008.02.15. 15:54:10

stanmore 2008.02.15. 15:51:12
najo reszemrol ennyi. eleg volt, hihetetlen vagy...
keves ilyen droiddal talalkoztam meg mint te...
mi tortent az eletedben? ki bantott? milyen serelem ert?
mind1, ennek az egesznek nincs ertelme, nem is ertem mirol beszelgetunk amikor nincs mirol...

stanmore 2008.02.15. 15:56:00

GIjoe 2008.02.15. 15:47:54
Amire nem válaszoltam az teljesen egyértelmű v. lényegtelen

GIjoe 2008.02.15. 15:56:21

stanmore 2008.02.15. 15:53:07
ezt most gondolom nekem irtad.
na akkor fejtsd ki. de azt is, hogy miben voltam/vagyok felre informalva.

GIjoe 2008.02.15. 15:57:18

stanmore 2008.02.15. 15:56:00
szerintem meg igenis lenyeges...pont azert kerdeztem.

stanmore 2008.02.15. 15:58:33

GIjoe 2008.02.15. 15:54:10
Engem nem ért olyan sérelem ,ami arra késztetne,hogy csatlakozzam az ócsároló,agyatlan papagálykommandóhoz.

stanmore 2008.02.15. 16:00:36

GIjoe 2008.02.15. 15:57:18
Jó hát akkor légy boldog: Igen szerintem a Fidesz(nem zsidesz) kormányzati ideje alatt lényegesen többet lopott mint az MSZP.

stanmore 2008.02.15. 16:04:19

GIjoe 2008.02.15. 15:56:21
Egyrészt amiről vitáztunk,másrészt a zsidesz az SZDSZ-nek volt fenntartva és nem az MSZPsek részéről.A FIdesz vezérkarában nem is volt egy zsidó sem ,de lényegtelen v. inkább gusztustalan.

GIjoe 2008.02.15. 16:06:13

stanmore 2008.02.15. 15:58:33
csak siman az agyatlanokhoz csatlakoztal...

szeretnek veled beszelgetni, de igy interneten keresztul nincs ertelme. nem tudom ki vagy, hany eves es, hogy mit csinalsz az eletben. igy meg nem tudom, hogy egy senkihazi "diplomas" proli, lelekes 16eves "antifasiszta" vagy esetleg egy megtevedt ertelmes emberrel beszelek, szavaid es a mondanivalod, igy egy user name moge bujva, teljesen hidegen hagynak...

csak egy választó 2008.02.15. 16:08:02

tfh. van egyik disznó aki nemrég szállt ki a dagonyából, még csöpög róla a sár és van másik disznó aki éppen most dagonyászik. Jössz te az erdei úton, mint egy kosár nélküli Piroska, kilépsz a tisztásra és meglátod ezt a csodálatos életképet, mire rámutatsz egyik disznóra és azt mondod: mocskos disznó. Többen látják, hogy igazat szóltál csak kiegészítik, hogy ott van másik disznó, na az is egy mocskosdisznó. Ekkor te azt mondod: de az egyik disznó mocskos disznó, még a sár is csöpög róla. Ha felhívom a figyelmed rá, hogy a másikról nincs hova csöpögjön, mert konkrétan benne fekszik, arra is azt mondod, hogy "de az egyik disznó mocskosdisznó". Ebben egyébként egyetértek veled, csak azt nem értem, hogy hogy vagy képes nem észrevenni azt, hogy a másik disznó is mocskosdisznó.
ez számomra azért fontos kérdés, mert én úgy látom, hogy pl. rajtad keresztül valósítja meg a politikai 'elit' az oszd-meg-és-uralkodj politikát. Amíg lesznek olyanok, akik mindegyre csak az egyik disznóra mutogatnak, miközben a konkrét vitaindító téma a másikdisznóról szól addig sok változást nem remélek

GIjoe 2008.02.15. 16:09:38

stanmore 2008.02.15. 16:04:19
gyorsan megkerdezted anyut, hogy mi volt 90ben?

hat en nem igy emlekszem, mellesleg eleg sok zsido volt/van a fideszben egyebkent ez tenyleg lenyegtelen, meg nem is baj szeritnem, csak pont arra akartam ravilagitani, hogy kik zsideszeztek akkor....
egyebkent miert is gusztustalan?

GIjoe 2008.02.15. 16:11:27

"oszd-meg-és-uralkodj politikát. Amíg lesznek olyanok, akik mindegyre csak az egyik disznóra mutogatnak, miközben a konkrét vitaindító téma a másikdisznóról szól addig sok változást nem remélek "
ez igy van.

_alesi_ · http://blog.alesi.hu 2008.02.15. 16:17:12

stanmore: inkább ne menjünk bele, hogy nyugaton ki számít nemkívánatos partnernek.

GIjoe 2008.02.15. 16:20:22

GIjoe 2008.02.15. 16:09:38
kik zsideszeztek? es kik nem vallaltak, hogy mszmp utodpart? ja de azert az mszmp ingatlanjaira igeny volt...azt megtartottak...ami jar az jar ugye..
kik maradtak a rendorsegeknel? hany elvtars kapott 1 forintert gyarat, uzletet (pl. korona cukraszda a varban) kik is voltak a tuznel? volt persze aki utanna a fideszbe menekult, de ki tudott iagazan lopni?
orban egy geci volt a dolomit banyaival, gyakorlatilag monopol helyzetbe kerult. meg volt ott meg sok mutyizas...de az mszphez kepest a fidesz kiscserkeszek gyulekezete..ez teny..aki az ellenkezojet allitja azzal tenyleg valami baj van...
nem akarom vedeni a fideszt, mert undorito egy bagazs az hetszentseg, de azert ilyet meg gyf sem mondana...

CT 2008.02.15. 17:35:37

stanmore:
nem fogjuk meggyőzni egymást.

De én az EVA mellett vagyok, nem ellene, miért írtad azt?

Ez a 0,7%-os gazdasági növekedés, akor , amikor Szlovákia 14%-ot (!!) ért el, mutatja, hogy mit tud elérni most ez a kormány: sikeres Magyarországot mindenesetre -eddig legalábbis- nem!!

Petman 2008.02.15. 17:58:03

Ez a vita meddő, észre kéne már venni. Én se jobbos, se balos nem vagyok, útálom a politikát. Nem a politikusokat, mert van ott pár ember, aki értelmes és tényleg szeretne is tenni valamit, de neki meg megmondják melyik gombot nyomja szavazáskor és neki azt kell.
Én szívem szerint kikergetném a politikusokat a parlamentből, mind egy szálig. Az országot pedig gazdasági szakemberekre bíznám, magas fizuval és horribilis sikerdíjakkal (és jelen esetben leszarnám a demokráciát... a szó jelentése a nép uralma és a nép akarata az, hogy működjön az ország, ezt meg látszólag nem képes egyik bagázs sem teljesíteni, ez van). Mert szerintem az a baj a politikával, hogy az érdekeket testesíti meg. És mindenkinek mi az elsődleges? A saját érdeke, hát persze, utána meg azoké, akik megtömik a zsebét (és itt vissza is fordultunk az első érdekhez) és hát valljuk be, nincs tudatosítva a politikusokban, hogy ezek mi, adófizetők vagyunk... (Sokkal inkább a Pista a minisztériumból, aki elintézte az ingyenkérót, neki lesz hálás és nem nekünk).
Hogy ki mennyit lop? Senki semennyit. Miért, a fenti postban említett elvtársunk lopott? Nem, neki ez jár, ezt szabad eltennie, el is teszi. Ugyanúgy elteszi most is a Fideszes is, az MDF-es és bármelyik kormánypárti képviselő. Mert megteheti. Ezzel van a gond, nem azzal, hogy meg is teszi.

Gazdasági szempontból mindkét félnek igaza van itt és egyiknek sincs - szerintem, ezt fontos hozzátenni. Tipikusan olyanok voltak az elmúlt időszak kormányai, mint én vagyok: ha van pénz, elköltjük, aztán majdcsak kihúzzuk hó végéig. Ha meg nincs pénz, akkor kirázzuk a zsebeket (a korány jelen esetben a mieinket) és megpróbáljuk felélni, amit találunk.
Hát most elmúlt a hó vége, késik a fizu és kvára enni is kéne valamit. Na ez van most (zsebürítés, de megint a mi zsebeink, a kvaéletbemán).
Ha nem üldöznék el folyamatosan azokat a gazdasági szakembereket, akik elmondják a véleményüket akár a politikai érdekekkel szemben is, akkor nem itt tartanánk. (Nem tudok példát mondani, mert rossz a névmemóriám, de nem egyről olvastam, hogy lelépett külföldre).
Ami miatt viszont ugrok az ez a fajta jobbos-balos vita. Jártam már pár helyen és NINCS még egy olyan nép a földön, amelyik ennyire széthúzna és amelynek a tagjai ennyire gyűlölnék egymást. És bár elismerem, hogy a Fidesz idején jobban ment a szekér, egy picit talán mégis őket (vagyis inkább azt, amit csinálnak) utálom jobban amiatt, mert abszolút pártsemlegesként tőlük jobban érzem a szarkavarást és az agymosást.

Essetek nekem nyugodtan, de ez magánvélemény. Nem áll tudományos, történelmi, meg semmilyen alapokon. Csak úgy van.

Van olyan blog egyébként, ahol normálisan lehet beszélgetni a politikáról, anélkül, hogy bárki nekem esne, hogy akár fasiszta jobbos, vagy komcsi balos vagyok? :D Mert értelmes beszélgetéseket szívesen folytatnék politikáról... :)

nyikhaj 2008.02.15. 18:24:48

Zero

Köszönöm szépen a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság internetes elérhetőségét, mert így megismerkedhettem ismét egy remek, rengeteg információt tartalmazó, kifejezetten állampolgár barát, kormányzati honlappal. Nyilván a Kolber is innen jutott hozzá a megfelelő adatokhoz az igen olcsón bérelhető ingatlanokról...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.15. 21:19:56

nyikhaj

xDDDD

Én is kerestem új albérletet, de semmi jó lakás nem volt rajta ....

De mostmár Baja Feri lett az elektronikus kormányzásért felelős kormánymegbízott, hétha sor kerül erre az oldalra is :)

vidéki 2008.02.16. 06:52:57

Petman-nak: gratulálok az írásodhoz,csatlakozom hozzád.Baloldali beállítottsággal is ugyanaz a véleményem mint neked!Ezzel az iszonyatos gyűlölethullámmal nem lehet mit kezdeni.Régen (nagyon régen) büszke voltam arra hogy magyar vagyok.Ma már szégyellem és szomorúan elkeseredett vagyok.Az évek meg elrohannak mellettünk és elpazarolják az én éveimet is!!

Rolling 2008.02.16. 07:07:43

szlovákia 14 %-ában rengeteg magyar van aki megfogadta nagytudású Gyurcsány vezérünk tanácsát:
"Akinek nem tetszik - el lehet menni"

Hát elmentek, elvitték a cégüket . Én is megyek elegem volt ebből a tetü bandából.

Az utolsó kapcsolja le a villanyt.

vidéki 2008.02.16. 07:33:18

Rolling- MINDENKI nem mehet el???

GIjoe 2008.02.16. 09:20:50

vidéki 2008.02.16. 07:33:18

szegyelled...pedig ez van, jobb lesz ha hozzaszoksz.
elmondok nektek valamit..
en bejartam a fel vilagot, amerikatol egyiptomon at egeszen izraelig, beszelek meg 2 nyelven a Magyaron kivul, meghozza igen jol.
vilageletemben kulfoldi altalanos, gimnazium es egyeb iskolakba jartam. Sok idegen kulturaval ismerkedtem meg, sot sokat eltem kulfoldon is.
multikulti ugyebar..
es MEGIS un. szelsojobboldalinak vallom magam..
pedig nehezen vadolhatnanak rasszizmussal vagy akar antiszemitizmussal....egyszeruen en, ellenben sok mas emberrel, tisztan es tabuk nelkul allok a vilaghoz.
az a vicces, hogy alltalaban az olyanokat mint en szoktak beszukultnek stb nyilvanitani a nagyon okos sokat latott emberek, pedig elmondom nektek, hogy igazan tabuk nelkul, igazan nyitott szemmel CSAK mi jarunk....komolyan, nalam nyitottabb ember keves van..es megis "szelso" jobbos vagyok? nahat, biztos valami genetikai hulladek lehetek..vagy teljesen megvagyok zavarodva..vagy megsem? nem sokat tudnak velem kezdeni a balos liberalis megmondom emberek az biztos....
meg talan annyit, hogy a budai hegyekben elek, barataim kozott van a Suranyi Gyorgy fia, akivel egy alltalanosba jartunk... es megis "szelso" jobbos vagyok, nahat....erdekes, de BIZTOS ujnyilas meg naci is vagyok....akinek a suranyi a baratja az csak az lehet....
ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy talan eszre kene venni, hogy micsoda hiszteria keltes folyik nem csak itthon, hanem a vilagban, hogy manipulaljak az embereket...
az nem tunt fel, az nem verte ki a biztit, hogy szinte allando jelleggel, rasszistaznak, antiszemitaznak le olyan embereket aki pusztan csak szeretik a hazajukat? pedig EZ az amit szegyellni kene...meg azt, hogy ehhez asszisztaltok..na ezen van mit szegyelni.
en csak annyit szegyellek, hogy a honfitarsaimnak kell neveznem titeket.
NB.: Franciaorszagban vagy Olaszorszagban lerasszistazzak azt aki szereti a hazajat? lathatsz e olyan felveteleket az interneten, hogy rendor tapossa meg a sajat nemzeti lodogojat? ugye, hogy nem, ott a szoci is uveges szemekkel enekli a himnuszt, nem ugy mint itthon. ugyhogy csak jelzem, hogy igencsak ugytunik, hogy VELETEK van a baj. bunkok pedig minden oldalon vannak.

csak egy választó 2008.02.16. 11:06:26

"Minden törvényes, én kérek - ismét - elnézést !"

sztem senki egy percig sem gondolta, hogy törvénytelen lenne. miért ne hoztak volna olyan törvényt ami őket védi? legfeljebb feledékenységből, de most már tudjuk, hogy kellőképpen előrelátóak voltak.

bizonyos szempontból a kormányzattal ugyanaz a baj, mint a bkv meg a máv esetében, képtelenek felfogni, hogy ők egy szolgáltatást nyújtanak amit mi fizetünk meg. mikor jön a kaller és panaszt teszel a munkájára - aminek az ellenszolgáltatását (a kaller bérét), mi fizetjük meg - elküld a kurvaanyádba, hogy nem muszáj metróval/vonattal utazni, ha a kormány munkáját bírálod, akkor nem muszáj itt élni, el lehet hagyni az országot.

szóval törvényes, elfogadták, becikkelyezték, hatályba léptették, és innentől kezdve az, hogy a tízmillió emberből minimum hétmilliót felháborít az le van szarva.

vas3,14.. 2008.02.16. 12:38:19

bárhová nézek, megáll az eszem!
lehet itt a sarat dobálni, hogy kinek a "bandája" milyen.
úgyhogy beugrott ez (nem tudom ismerős-e valakinek?):

Katona József: Bánk Bán
Tiborc panasza

Õ csorda számra tartja gyülevész
Szolgáit! éppenséggel mintha minden
Hajszála egy őrzőt kívánna; sok
Meránit, olykor azt hinné az ember,
Hogy tán akasztani viszik, úgy körül
Van véve a léhűtőktől, s mi egy
Rossz csőszt alig tudunk heten fogadni.
Õ táncmulatságokat ád szüntelen,
Úgy, mintha mindég vagy lakodalma, vagy
Keresztelője volna: és nekünk
Szívünk dobog, ha egy csaplárlegény az
Utcán előnkbe bukkanik, mivelhogy
A tartozás mindjárt eszünkbe jut.
A jó merániak legszebb lovon
Ficánkolódnak - tegnap egy kesej,
Ma szürke, holnap egy fakó: - nekünk
Feleség- és porontyainkat kell befogni,
Ha veszni éhen nem kívánkozunk.
Õk játszanak, zabálnak szüntelen,
Úgy, mintha mindenik tagocska bennek
Egy-egy gyomorral volna áldva: nékünk
Kéményeinkről elpusztulnak a
Gólyák, mivel magunk emésztjük el
A hulladékot is. Szép földeinkből
Vadászni berkeket csinálnak, a-
Hová nekünk belépni nem szabad.
S ha egy beteg feleség, vagy egy szegény
Himlős gyerek megkívánván, lesújtunk
Egy rossz galambfiat, tüstént kikötnek,
És aki száz meg százezert rabol,
Bírája lészen annak, akit a
Szükség garast rabolni kényszerített.

nyikhaj 2008.02.16. 14:13:59

Zero

Köszönöm szépen, a mai napom is jól indul, végre eszembe jutattad a méltatlanul mellőzött és méltán népszerű Baja Ferencet, aki felvirágoztatja a kormányzati elektronikát, hiszen minden arannyá válik, amihez nyúl! A hírszerző írásából meg nekem az derül ki, hogy legyünk hálásak, hogy a KSZF ilyen kevés pénzből kihozza a kormány nagyszerű vezető tisztségviselőjének a budai Várban való lakhatását. Hálám a temetésükön is velük lesz.

vidéki 2008.02.16. 14:18:54

Gljoe:nem kell azért jóistent játszani és itélkezni!Hány ember véleményét ismered kb?Szégyelled hogy ilyen honfitársaid vannak?Na ezt én is elmondhatom.Attól hogy nem rakok ki 15 nemzeti lobogót a házamra és megpróbálok ebben a politikai dzsumbujban reálisan látni valamennyire,azért mert nem vagyok büszke arra hogy magyar vagyok (egy csomó ember miatt,nem csak politikusok),azért mert rosszul vagyok az utcai véleménynyílvánítás minden válfajától,azért mert nem állok a gyűlölködők mellé,azért mert nem veszem be mindazt amit az ellenzék és kormányoldal dumál, azért mert nem alkotok véleményt harsogva arról amiről nincs tudásom,(lásd:egészségbiztosítás) attól hogy elitélem a gyűlöletkeltést amit Orbán kezdett el,attól hogy a kis cigánygyerekeket sajnálom hogy oda születtek és nem Budára,attól hogy nem szoktam zsidózni,attól hogy élem az egyszerű átlagos normális életemet,még SZERETEM A HAZÁMAT!!!És nagyon rühellem amikor bárki a nép nevében nyilatkozik!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.16. 14:45:01

nyikhaj


Amúgy tudod mit nem értek ?
Van a munkáltató (minsztérium) és van a munkavállaló (István, a hősünk).

István Somogy megyei, a munkahelye meg Budapesten van. MIÉRT JÁRNA NEKI INGYEN LAKÁS BUDAPESTEN?
Ha a munkabéréből (1 millió 338 ezer) nem vállalja a pesti munkavégézést, keressen otthon mukát vagy legyen ingázó.
Én is vidéki vagyok, Pesten dolgozok, a fizetésemből fizetem az albérletet ...

Nem is értem hogy vagy miért merült fel, hogy az államnak lakást KELL biztosítani ....
Ha kell neki Pesten lakés vegyen egyet vagy béreljen MAGA !!!

nyikhaj 2008.02.16. 15:13:18

Zero

Azért, mert négy láb jó, de két láb jobb, meg ilyesmi. Egyébként, ha már felmerült ez a kérdés, engem az érdekelne, hogy a szolgálati autójával nem tudja megoldani a lakhelye és a munka helye közötti - azt már fel sem merem tételezni, hogy mindennapi - ingázást? Nem ismerem a mindig példaként emlegetett nyugat-európai demokratikus jogállami gyakorlatot ebben a kérdésben, de nem hiszem, hogy ehhez hasonló lenne. Nem az idealizmusom miatt, hanem azt hiszem kicsit értelmesebben használják az állami tulajdonú ingatlanokat, ha másként nem is, de egy sehonnai, hülye államtitkár albérlete helyett inkább bevételt termelő luxus kuplerájt üzemeltetnek egy ilyen helyen. Azt pedig, hogy a három helyről fizetést húzó, budapesti ingatlan bárakármilyen hányadú tulajdonjogával rendelkező polihisztor nem tud magának önállóan lakást bérelni, piaci áron, az mindent elmond róla és kedves barátairól... Gondolom ez az adjunk-minden-állami-vezető-tisztségviselőnek-majdnem ingyen-jó-lakást-a-fővárosban, szóval ez nem egy mai keltezésű ötlet. Még nem néztem utána, de gyanítom a tanácsköztársaságon felnőtt, 1948 után nagykorúvá vált rendszer képviselte ezt a szép ideát, és ennek hű kispajtásai mentették át a XXI. századba, mint a közjó egyik legfontosabb alap pillérét...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.16. 15:24:34

nyikhaj

Én sem értem miért nem tud venni magának egy lakást vagy bérelni ... hihetetlen, hogy ezt így, pofátlanul megcsinálja mind a 386 képviselő az orrunk előtt ....

nyikhaj 2008.02.16. 15:39:03

Zero

Rajtuk kívül, gondolom én, hogy a megyei közgyűlések és székesfővárosunk közgyűlésének tisztségviselői, a költségvetési szervek vezetői, és még néhányat fel lehetne sorolni, jaj, majdnem elfelejtettem az egész kormányt, államtitkárostul, titkárnőstül... Komolyan aggódni kezdek, hogy van-e elég állami tulajdon erre, vagy ajánljam fel Draskovits másik polihisztor miniszter úrnak már most édesanyám lakását? Kicsit szűkősen lesznek, de a szolgálati autójával pont rá tud állni a szomszéd néni virágágyására, így garázsra sem kell költeni... Ez a fajta pofátlan, gátlástalan viselkedés eredményezi a mai közállapotokat, véleményem szerint. Folyamatosan azt éreztetik az átlag állampolgárral, hogy azt teszek vazze, amit akarok, ott, ahol akarom, és pont szarok a pofátokra egy kuktányit... Majd a választások előtt szende szűz leszek megint, ti pedig elhiszitek, mert MINDEN ÁLLAT EGYENLŐ,
DE EGYES ÁLLATOK EGYENLŐBBEK A TÖBBINÉL.

csak egy választó 2008.02.16. 18:02:04

"Ha kell neki Pesten lakés vegyen egyet vagy béreljen MAGA !!!"

na végre, nem hittem ugyan, hogy ezt csak én gondolom így, de mástól még nem hallottam. köszönöm.

ha jól tudom tavaly ezt megszüntették, de azelőtt még a tömegközlekedést is ingyen vehették igénybe a tekintetes urak, nehogy megterhelje őket a párszáz forintos jegy neadj isten egy párezer forintos bérlet, melyet a számlamentesen kapott utazásiköltségtérítésből kellett volna kifizetniük. nyilván van annak a pénznek jobb helye is. persze biztos nem azért szüntették meg ezt a kiváltságot, mert fairplay, meg karcsúsítás, hanem sztem belátták, hogy villamosra max akkor ülnek fel, ha majd lecserélik a Combino-t és lehet sajtófotózkodni az utódján, arra az alkalomra meg úgysem kell jegyet lyukasztaniuk.
Amúgy az megvolt, mikor a házonkívülben az volt a téma, hogy a képviselők miért nem fizetnek parkolási díjat a parlament körül? Nem jut eszembe a neve - hogy melyik oldali volt az meg teljesen közömbös, mert ebben a témában is megszületett a konszenzus - annak a képviselőnek, amelyik erre azt bírta felelni, hogy
"Képzeljék el hogy megnehezítené a bizottsági munkát, hogy ha egyszer az egyik képviselő állna fel, lyukasztani, aztán a másik."
Na erre mit lehet mondani? Vegyél bérletet bazdmeg? Talán ezt :(
hát ilyenek a mi(?) képviselőink.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.16. 18:27:43

csak egy választó

Még jó hogy minden magyar állampolgár egyenló.

Ha egy multicég Pestre hív dolgozni valakit, és a profitjából bérel neki egy lakást mert az illetőre szükség van és pótolhatatlan, az oké, rendben van.

De állami pénzből lakjon ingyen 386 képviselő, 1 milliós fizetésük mellett, ehhez már vastagbőr kell !

nyikhaj 2008.02.16. 19:41:29

Az országgyűlési képviselők jogállásáról: web1.mkogy.hu/pairhelp/kepv_hu.htm#_Toc159912340

Az államtitkárok jogállásáról: net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc2.cgi?dbnum=1&docid=A0600057.TV&cel=P(19)

vidéki 2008.02.16. 21:58:04

zero: most olvastam hogy az I. kerület önkormányzati képviselőtestülete szavazta meg a 20000 ft. bérleti díjat.Az első kerület köztudomású hogy mindig jobboldali felségterület volt. Kérdés: miért szavazta meg ezt a nevetséges összeget???Na ezekért a dolgokért felesleges pártálláshoz kötni bármilyen szemétséget.És az igazság odaát van.

Rolling 2008.02.18. 04:57:13

Szakértő kormányunknak ezen kellene elgondolkodni:

Jelenleg több mint 8000 magyar vállalkozó döntött szlovák cégalapítás mellett: az okok

között keresendő, hogy Szlovákiában nincs iparűzési-, szolidaritási adó, és gépkocsi regisztrációja után sem kell adóznunk, a minimálbér is alacsonyabb a magyarországinál, és a törzstőke igény is kisebb a Kft.-k esetében (általában korlátolt felelősségű társaságot alapítanak a magyar állampolgárok).

GIjoe 2008.02.19. 10:07:59

vidéki 2008.02.16. 21:58:04
azert mert a nagy gabor tomi (I.ker polgarmester, en is ott lakom) egy barom. szerintem legalabbis.
en tobbet nem szavazom rajuk az biztos.
visszaterve a korabbi commentedhez.
1, nem jatszom Uristen es nem itelkeztem, csak pont annyira amennyire ti.
2, nincs zaszlo meg mittutom en a hazamon.
ami a ciganyos meg zsidos eszreveteled illeti, eleg nagy butasag.
te sajnalod szegeny ciganyt mer nem budare szuletett...ha budara szuletik akkor mi lenne vele?
en ismerek sok budai ciganyt, baratnomnel, a berhazat szetromboljak, ertelmetlenul tornek zuznak, a sajat otthonukban. egyebkent en meg viszonylag joban is vagyok veluk. Mondom, nekem mondhatsz barmit, sok cigany ismerosom es baratom van, es nagyon sok zsido.
ugyhogy ezzel a SZAR demagog szoveggel, hogy zorban kezde a gyuloletbeszedet, meg h TE nem zsidozol, huzzal a francba. nem tudsz semmit az eletrol az a baj. legyel inkabb nyitottabb, MINDENKI fele.

süti beállítások módosítása