Skip to content


       Szűrés lista

Kuruc.info lelőve - miért pont most?

Péntek délutántól nem elérhető a kuruc.info, mely többek között a melegfelvonulás elleni tüntetéseket és az esemény megzavarását szervezte. Érdekes, hogy Gyurcsány és Szilvásy évek óta akarja kikapcsoltatni a szervert (bármi áron), ezidáig teljes mértékben sikertelenül, mivel a szerver Dallasban van, bírósági ítélet meg még nem született ez ügyben ...

Véletlen-e, hogy pont a melegfelvonulás előtti napon történt ez? Nem kell hozzá sok ész belátni, hogy ez inkább csak olaj volt a tűzre, sikerült pár tucat radikálist rendesen felhergelni, akik egyből meg is ígérték, hogy már ma "visszavágnak".

Egy szolídabb komment:

Bazzeg szétbasz az ideg, asszem ma délután úgy kipicsázok pár homokit, mint a szart.


Tudatos provokációnak - hogy mindenképpen legyen balhé - tökéletes és zseniális. Főleg, hogy többek között Demszky (lemondta), Lévai Katalin, Horn Gábor, Mohácsi Viktória is a melegmenetben lesz. Jól mutatnak a tévében, és szeretnek is nyilatkozni ...

A kuruc.info közleménye szerint nem hatósági fellépésről van szó, viszont vastag kártérítési pert indítanak a szerverszolgáltató cég ellen. És:

"Ahogy a hekkertámadások esetén megjelenő automatikus védelmi oldalunkon szokott megjelenni: hamarosan visszajövünk... És visszalövünk!"

Folytatás ma délután az Andrássy úton?

Frissítve: A zoom.hu szerint a magyar titkosszolgálat kérésére kapcsolta le a Függetlenség Napján az amerikai hatóságok jogsegély kérelem keretében a portált. Jelenleg nem elérhető a szentkoronaradio.com, a magyargarda.hu, jobbik.hu  és a barikad.hu oldalak sem. Szilvásy csak lecsapott? Bírósági ítélet nélkül csak úgy le lehet kapcsolni oldalakat?

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr61554505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skandigraun 2008.07.05. 14:00:31

Ez ám a jó post-időzítés!
2 perce kerestem a kurucot, már azt hittem, hogy netem haldoklik, de mégsem.

De nincs valahol online (percről-percre szerűség) közvetítés a homo ünnepről (kimenni kedvem sincs, meg nem is tudnék, ha akrnék sem)? Szerintem lehet, hogy érdekes lesz...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 14:06:52

kinek1986

Ha balhé lesz, akkor tuti lesz HírTv élő, vagy lehet az Index-en is lesz percről-percre ...

dupi 2008.07.05. 14:18:24

én csak azt nem értem, hogy tegnap nem ünnepnap volt a nagy vízen túl?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 14:30:23

dupi

De, július 4.-e, a Függetlenség Napja ... itt valaki biza piros betűs ünnepen ment be szervert lekapcsolni ... érdekes ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 14:43:01

Ide miért kell a romákat is belekeverni?
Kezdem elveszíteni a fonalat ...

www.mno.hu/portal/570789

"A párt Új Generáció nevű ifjúsági szervezete egy nyitott platós teherautóval vesz részt a homoszexuális-felvonuláson - mondta a távirati irodának Léderer András, a szervezet elnöke. Rajtuk kívül a tervek szerint megjelenik a helyszínen Mohácsi Viktória, az SZDSZ EP-képviselője is. Mohácsi Viktória úgy nyilatkozott, hogy ha akkor kiáll, amikor a romákat diszkriminálják, akkor ugyanilyen fontos, hogy a melegek mellett is kiálljon. A politikus hozzátette, hogy az utóbbi időben a romák, illetve a melegek ellen elkövetett Molotov-koktélos támadások kísértetiesen hasonlítanak egymásra, és azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy ugyanazok a személyek vagy csoportok állnak mögöttük. Mohácsi Viktória azt is elmondta, hogy több, nem magyar EP-képviselő is jelezte neki a közelmúltban, hogy részt szeretnének venni a budapesti homoszexuális-felvonuláson."

skandigraun 2008.07.05. 14:57:12

No, hát akkor ha már ilyen szépen összejöttek, akkor már csak napalmmal kellene megtakarni őket...

REPARATUR 2008.07.05. 15:19:08

remélem lesz egy jó kis balhé az utcán. aztán a rendőrök is le lesznek verve.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.05. 15:37:33

Na bazmeg, a magyar titkosszolgálat is csak ilyesmivel tud foglalkozni, nemhogy az országot védené.

Azt hiszem pont emiatt érveltünk annak idején Szilvásy és a KGB-s NBH igazgató ellen.

Prophet 2008.07.05. 15:44:32

Szerintem a szentkoronaradio.com-on közvetítik. Ezt olvastam valahol. Egyébként mi van akkor, ha nem az enbéhá kapcsolta le a szervert, hanem maguk a Kurucok? Így szerezvén 15 perc hírnevet. Meg egy blogbejegyzést. Még az is rájuk keres így, aki amúgy nem tenné. Ha meg újraindul, akkor mégtöbben. Lehet, hogy csak paranoiás vagyok. De ha eddig nem sikerült lekapcsolni, akkor pont most? Ennyire feltűnően? Nem tudom mit higyjek, szerintem senki sem ennyire hülye, hogy ekkora támadási felületet adjon. persze lehet, hogy hekekrek voltak. Manapság bármi lehet. Nem mintha most nagyobb biztonságban lennének a homik, leszbik, és tranzvertikálisok. Olaj a tűzre.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 15:52:56

Prophet

Nem hiszem hogy kellene reklám a kuruc.info-nak vagy a "15 perc hírnév" .... sőt, ellenkezőleg.

De abban igazad van, hogy ebben az országban minden elképzelhető, sőt annak az ellenkezője is :-(

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.07.05. 16:29:37

Gondolatolvasó vagyok!

Éppen azon tűnődtem miközben beírtam hogy vastagbor.blog.hu, hogy most, hogy levágták a kuruc szerverét Zero honnan szerzi majd a poszt anyagot:D.

Zero:"sikerült pár tucat radikálist rendesen felhergelni" jelen esetben nyugodtan írhatsz szélsőségest szerintem. Nem hinném, hogy a buziverésnek bármi köze van a radikalizmushoz. Persze, ha valamelyik megtalálná a Lévai Katalin, Horn Gábor, Mohácsi Viktória triót megváltozna a véleményem xD

Prophet 2008.07.05. 16:34:40

Lévai-Horn-Mohácsi. Már csak Ciccolina meg egy kecske hiányzik a korhatáros besorlolás alól!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 16:55:40

TaTa86

No, azért van még forrás bőven :)

athenee 2008.07.05. 17:45:18

"Mohácsi Viktória úgy nyilatkozott, hogy ha akkor kiáll, amikor a romákat diszkriminálják, akkor ugyanilyen fontos, hogy a melegek mellett is kiálljon. A politikus hozzátette, hogy az utóbbi időben a romák, illetve a melegek ellen elkövetett Molotov-koktélos támadások kísértetiesen hasonlítanak egymásra, és azt sem tartja elképzelhetetlennek, hogy ugyanazok a személyek vagy csoportok állnak mögöttük. Mohácsi Viktória azt is elmondta, hogy több, nem magyar EP-képviselő is jelezte neki a közelmúltban, hogy részt szeretnének venni a budapesti homoszexuális-felvonuláson."

Hogy a fenébe lehet egy kalap alatt említeni a meleg és a romakérdést?? Az ilyen képviselők akik brüsszelben diszkriminációt meg rasszizmust kiáltanak Magyarország ellen a szememben nem különbek a legrosszabb hazaárulóknál.
Az ilyenek miatt nem lehet normális törvényeket hozni, mert minden alkalommal seggbe rúg az EU. Na mindegy, ez off

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 18:01:25

ariadne

Mohácsi Viktóriáról és EU-ba exportált jogvédelemről majd a jövő héten írok :-)
fel van vésve xD

athenee 2008.07.05. 18:10:56

ah, akkor inkább nem jövök, má' így is 220 a vérnyomásom, ha meghallom vhol, mit ügyködik már megint ez a troll

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 18:13:27

Na, a balhé megvolt, minden résztvevőnek meleg(xD) gratuláció, szép volt , megcsináltátok, bravó (gúnyos taps...) !

szánalmas ...

Prophet 2008.07.05. 19:12:46

A kutyafáját! Nem csak a kuruc.info-t lőtték le, de a barikad.hu, meg a szentkoronaradio.com-ot is! Talán meg kéne követnem magam, és ne saját maguk ellen követtek el merényletet. Csak már nem értelmezhető ez a sok input. Demokratúra..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 19:24:32

Frissítve:

A zoom.hu szerint a magyar titkosszolgálat kérésére kapcsolta le a Függetlenség Napján az amerikai hatóságok jogsegély kérelem keretében a portált. Jelenleg nem elérhető a szentkoronaradio.com, a magyargarda.hu, jobbik.hu és a barikad.hu oldalak sem. Szilvásy csak lecsapott? Bírósági ítélet nélkül csak úgy le lehet kapcsolni oldalakat?

Szerintetek ha 2001-ben Kövér László bezárat egy-kér weboldalt, mit kapott volna?

Hihetetlen ami ebben az országban folyik ... tiszta Kína ...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.07.05. 19:26:46

Na megpofozták Horn (nyilván ő is Mártíriusz) Gábort.

Szép volt fiúk, mindent visszavonok, nekem is ott kellett volna lennem, bár a melegek hidegen hagynak (sry a szóviccért)!

Tassadar 2008.07.05. 19:45:35

Zero vigyázz miket írogatsz, lehet vastagbor lesz a kovetkezo:D
( beszarnék ha télleg )

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.05. 19:55:39

Tassadar

Ja, utána meg mno.hu, fidesz.hu, hirtv.hu és hipp-hopp, meg is érkeztünk a demokratikus Kínába ....

Demszky amúgy milyen okos .... dörzsölt egy csávó, nem hiába választatta meg magát ötször a birka pestiekkel ... a hülye Horn Gábort küldte maga helyett, az egyedül indult haza a Városligeten keresztül, és elkapták és kapott 3pofont.

Mennyi esze van ... autogrammot osztani nem akart a huligánok között ?

Tassadar 2008.07.05. 20:00:13

Másnak sem tölti be a gondola.hut?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.07.05. 20:09:30

Kíváncsi vagyok, most hogy megverték (leöntötték sörrel) Horn Gábort (Kuncze segíts, mondj valami vicceset) mekkora lesz a náciveszély?

Barna jégeső esik, mindenki fedezékbe!!!

SheronComb 2008.07.05. 20:59:30

Nekem bejön a gondola.


"Őrült erőszak a melegfelvonuláson
Lévai Katalint és Szetey Gábort megtámadták, Horn Gábor SZDSZ-es politikust megverték, Orosz Józsefet, a Klubrádió riporterét pedig leütötték. Földalattin menekültek a melegtüntetés résztvevői a melegfesztivál ellenzői elől, akiket könnygázzal oszlatott a rendőrség. Elszabadult indulatok a budapesti utcákon. '

dupi 2008.07.05. 21:16:06

a fotel-jobboldal rászabadult a többire pótlék gyanánt, azért vannak csak gondban sztem.

Baszkurátor 2008.07.05. 21:20:05

"Bírósági ítélet nélkül csak úgy le lehet kapcsolni oldalakat?"

Kurvaországban ( sic! ) miért ne lehetne?

Szerintem ez nem megoldás de az is igaz, hogy talán nemkellene hergelni felvonulással a nem buzi lakosságot.

Esetleg kellene szervezni ilyeneket :

- júli 12 : seggbedugók felvonulása

- júli 19 : brokiszivogatók megmozdulása

- júli 26 : láb fetisiszták gyűlése

stb ...

Persze 2008.07.05. 22:13:00

Ahol jimmy a király ott minden megtörténhet!

Baszkurátor 2008.07.05. 22:30:48

@ Persze · www.bigyoshop.hu 2008.07.05. 22:13:00

:D :D :D

Perillustris 2008.07.06. 02:06:42

Folytatva a gondolatmenetet: ha a jobboldalhoz köthető hírportálok most egymással összebeszélve beszüntetnék az oldaluk elérhetőségét, majd ezt ügyesen a kormányra kennék, akkor lenne igazi haddelhad!

Perillustris 2008.07.06. 02:07:59

Aztán védekezésképpen a baloldaliak is lekapcsolnák a szervereket.

Mi meg újra sok könyvet olvasnánk. :)

Kisangyal 2008.07.06. 09:07:21

Netháboru? :DDD

Végülis jobb mint a hagyományos. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.06. 09:52:51

Idioták kiméljenek

A monoki erdőtulajdonosok megbüntetése a világ vicce, holnapra megírom ....

Idióták kíméljenek 2008.07.06. 10:15:55

Megér egy postot, az biztos...

Mint a legényanyában: Aki valamilyen hivatalos székbe kerül, azonnal elkezd hülyülni megfele mind.
Pedig itt is csak a jozan paraszti ész hiányzik...

skandigraun 2008.07.06. 11:27:00

Nem azért, de nektek bejön a bombagyár?

Baszkurátor 2008.07.06. 12:21:13

Technikai szünet, pár perc és lövünk.

skandigraun 2008.07.06. 12:23:21

Ja, most már tényleg. (Akkor még sima 404-et dobott, meg voltam ijedve eppicit)

Platschu · http://platschu.blogspot.com/ 2008.07.06. 12:54:44

Azért az oldalért óriási veszteség... Szép dolog a magyarságtudat, de ilyen áron? Hogy kinyírjuk vagy elüldözzük a másik vallású, nemzetiségű embereket? Kergetünk egy romantikus álmot Nagy-Magyarországgal, amikor már régen nem is élnek ott magyarok? Mi közünk van Horvátországhoz vagy Nyugat-Erdélyhez? Semmi. Már a Monarchia ideje alatt sem éltek ott magyarok. A régi magyar területeken meg eltelt 60 év és ott sem lehet már visszacsinálni ekkora kimaradást, csak ha háború törne ki. S vajon megérné? Nem hiszem, s nem is hagyná az EU és a NATO.

Éppen ezért minek kell vergődni úton útfélen, mintha azzal a területekkel bármi is változna ebben az országban. Szerintetek jobb lenne a gazdaságunk? Mindenki hátradőlne, hogy "hú, megcsináltuk, igen, igen, visszakaptuk a jussunkat!" stb.? Mit érnénk vele, ha be se tudnánk népesíteni, mert a mai fiatalok nemhogy három, de lassan már két gyereket sem mernek vállalni? Ezen azért el kellene gondolkodni. S nem azért nem vállalnak, mert a buzulás népszerűbb lett, hanem mert szarul élünk. Nem kicsit, nagyon. Egy olyan országban, ahol a rezsi ugrásszerűen nőhet minden évben, de a bérek stagnálnak. Ilyenkor lehet a könnyen befolyásolható és elkeseredett embereknek célpontot nyújtani és elővenni pl. a zsidókártyát, mintha ők tehetnének mindenről. A magyarok is támogathatnák egymást, de nem teszik. Miért? Mert ha elpusztult a tehenem, akkor vesszen a szomszédé mentalitás uralkodik mindenben minden szinten. Tehát nem a zsidókra kell pikkelni, nem a melegeket megdobálni, hanem magunkba nézni és magunkba szállni végre. Az ország sokkal sokkal több lehetne, ha élnénk a személyes lehetőségeinkkel. Ezt abban az értelemben mondom, hogy mindenkinek adott a tanulás és munka lehetősége vagy ha nem, akkor legalább éljen úgy, hogy a gyereke kitörhessen ebből a közegből. Lehet csórón is becsületes az illető, aki segíti a környezetét és hasznos része a társadalomnak. S itt nem feltétlenül most arról van szó, hogy szedd fel a másik kutyája után a kakit a járdáról vagy ültess virágot a köztéren, hanem hogy ne várj arra, hogy mások boldoggá tegyenek és rendbe tegyék az életed. Az álmait mindenki csak saját maga és nagyon kitartó, kemény munkával érheti el. Tehát abba kell hagyni ezt a siránkozást, hogy majd az állam (vagy egy kormányváltás) megold mindent, mert nem fog. Nem lesz visszaállamosítás, tehát azok a cégek, amiket eladtak, már nem kerülnek vissza magyar kézbe. Ugyanígy nem lesz többé pénzosztás, nem lesz soha senki a politikusokon kívül hirtelen gazdag, csak ha maga keresi meg a vagyonát. Ezt most azért is mondom, mert a fejekben még mindig a régi rendszer szelleme él, ahol mindenki mindent kaphatott ingyen vagy potom pénzért. Ennek vége van és végbement egy "gazdasági evolúció". Nyilván vannak nem befolyásolható tényezők (pl. munkanélküliség, családi körülmények, életkor), de azért lenne itt egy csomó olyan dolog is, ami csak a jószándékon és jóakaraton múlna. Abból viszont nem élünk meg, ha neonácit játszunk Budapest utcáin vagy arra sem vagyunk képesek, hogy elfogadjuk a másikat olyannak, amilyen. Mi jogon döntjük el, hogy ő értéktelen vagy hogy a mi értékrendünk a helyes? Milyen példával járunk elő számukra? Ezen szintén el kellene gondolkodni. A félreértése elkerülése végett, nekem nem a túlzott magyarságtudattal van a bajom, mert felőlem mindenki napjában ötször felvonhatja a lobogót a kertjében és elénekelheti a Himnuszt, Szózatot vagy Erdélyi Himnuszt, csak engem ne kényszerítsen rá senki, hogy én is ezt tegyem. Ettől még szeretem a hazám, de nem csak a külsőségek számítanak, hanem hogy belül valóban "hasznos" magyarnak érzem-e magam.

athenee 2008.07.06. 13:56:18

Platschu, egyértelműen erről van szó, amit Te írsz. Hasonlóan látom én is a helyzetet. Tovább megyek, kifejezetten károsnak tartom, hogy anno a kokárdázók
darabokra szedték az országot és nem szólt másról a poltika, mint ki a komcsi és ki a fasiszta.
Balra szavaztam utoljára, mert reménykedtem, hogy jön valami új, de megettem a szavakat és most ott tartok hogy hova tovább, ki vezetheti ezt az országot? Mert sajnos hiába dolgozok keményen és próbálom az egyről kettőrét, ha nincs fő irányvonal, nincsenek vezetők, csak a szarlapátolás.
Ezek az oldalak sem azért alakulnak, mert otthon Hitler képe áll a vitrinben hanem mert baromira el van mindenki keseredve. A "szélsőséges" gondolatok sem azért pattannak ki a fejekből, mert nem szeretik a nagy orrot vagy a sötét bőrszínt, hanem mert azt látják, hogy a jogokkal visszaélnek, kihasználják és ellened fordítják. Integrálni akarod, védeni akarod, a kést meg a hátadba állítja az első adandó alkalommal.
A nagy Magyarországról meg csak annyit, ha a külügyünk kiállna a határon túliakért - akik, valljuk be még mindig sokan vannak, magyarul beszélnek, ami baromi nagy dolog - akkor senkinek semmi baja nem lenne. De egy olyan országban, amely eltűri, hogy a szomszédja kormánypárti site-ján Magyarország nélküli térkép legyen fent, ne csodálkozz, ha pár ember magyarság tudatos site-ot indít.
Egyébként igazad van, csak ez mind elmélet, ami nálunk nem működik. sajnos...

Platschu · http://platschu.blogspot.com/ 2008.07.06. 14:50:50

Politikáról ritkán szoktam beszélni a neten, mert általában nekem esik egyik vagy másik tábor vérmesebb tagja, hogy én akkor kinek az oldalán állok, s hogy ne pártoljak ki senkit...

Én legjobban a romákkal kapcsolatos politika változását hiányolom. Minden pártnak kellenének a szavazataik, ezért senki nem lép semmit, pedig pár ésszerű javaslatot simán lehetne hozni. Pár példa:
- lehessen buktatni az alsóban
- ellenőrizzék le a szocpolos lakások lakhatóságát legalább 10 évig évente (fürdőszoba, konyha stb.), hogy ne adják el és ne tüzeljék el a berendezést
- kötelező higéniai ellenőrzés (nem csak romáknál!) - tehát WC építését önkormányzati rendeletben szabályozni
- kötelezően szakma szerzése vagy felsőfokú oktatásban diploma szerzése
- segélyekért közmunka
- családi pótlékért iskolába járatás, iskolai étkeztetés
- lopásért kiemelt büntetés
Ezek csak kiragadott példák, de nem hiszem, hogy a Magyar Gárdának kellene rendet tennie a falvakban. A mindenkori kormánynak kellene hatásosabb törvényeket hozni ebben az ügyben is.

Ugyanígy nyitni kellene a románok és a szlovákok felé és egy normális viszonyt kialakítani egy jobb és hatásosabb külpolitikával. Ebbe beletartozna, hogy a turisztikai létesítményekben egymás nyelvén is kiteszünk táblákat, prospektusokat; kirakják mindenhol, nemzetiségtől függetlenül a helységnévtáblákat; s nem gyötörjük egymás gyerekét, ha nemzetiségi suliba akar járni. Ilyenkor kellene az EU-hoz folyamodni. Ám ennél az idealista elképzelésénél jön képbe egyrészt, hogy egységes történelemkönyvünk sincsen, amin szintén a szakemberek dolgozhatnának. Másrészt a fajmagyarok között is gyakran látok ilyet, hogy "magyar vagyok, nem turista" jellegű pólókat. Ez mégis kinek jó? Ez az ország már csak max. a turizmusból élhet meg, ha már ipar nincs, a mezőgazdaságban mindent leépítettek (cukorgyárak, dohány-, szőlő-, alma-, meggytermesztés, szarvasmarha- és disznótenyésztés). Tehát erre nincs szükség itthon, hogy még a turistákat is elüldözzük innen.

Ugyanígy szerintem nincs szükség ilyen szélsőjobbos mozgalmakra, hogy 64 vármegye... Hiszen éppen fent írtam, hogy az egykor magyar lakta részek miatt ez max. 40 megye valójában. Tehát tényleg nem kellene kergetni egy olyan álmot, ami már szertefoszlott. Vagy másik képpel élve, az a hajó régesrég elúszott.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.07. 09:35:02

mocskos gazember liberálbolsevikok

Bezuhov. 2008.07.07. 12:40:43

ohh...bakero..az ilyenrül en mindig lemaradok.
na majd ezen a hetvegen pezsgöt nyitok... ;))

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.08. 11:13:35

Az egy dolog, hogy ki kapcsoltatta le a kuruc.info weboldalát. A július 4 jó alkalom volt a felfüggesztés megindítására. Én speciel ezt a fajta radikalista állatkodást, mint amit Tomcat, meg az Egei, stb leműveltek már nem tudom tolerálni. Ezért nem is olvasom nagyon az oldalaikat.

Ennek ellenére azt gondolom, hogy még az olyan barmoknak is van joguk véleményt nyílvánítani, mint én vagy a #tomcat.

süti beállítások módosítása