Skip to content


       Szűrés lista

Szarból várat

Sajnos Zerot még mindig a szigeten döntögetik a tinilányok és/vagy az ital, így Nektek csak a bulvár és a 2D-s csöcsök maradnak, egyelőre. Gyorsan bele is vágnék: Hargitai Beáról mini valóságshow-t készít a TV2 Brazíliában. Dekurvajólesz!

"A Kiválasztott döntőjén futottam össze Árpa Attilával. Jóbarátok vagyunk, megkérdezte, hogy vagyok? Bár kevés embernek beszéltem arról, hogy április végén, amikor a barátnőimmel, Bódy Sylvivel és Pantinchin Edinával Brazíliában pihentünk, megismerkedtem egy férfival és szerelmes lettem, neki elújságoltam." Eddig nem hír már ugye hisz, Árpa Attila minden jó nőt strapakancát "lecastingolt" már az országban Szilvikéjék meg egyfolytában tengerparton, (pardon óceán parton) süttetik melleiket. Aki megint rigységgel vádolna azon forduljon meg  egy orosz tank.

Alejandro Martinez (emberről nincs kép mert minek?), Bea szívegyöngye szívesen utazott volna már a  szöszihez Magyarországra, de nem tehette, mert nem kapott vízumot. Hehe! "Komolyan mondom, az az érzésem, terroristának tekintik, pedig Dél-Amerikában ismert szappanopera színész és énekes. Persze türelmesen várunk. Addig naponta ezerszer írunk egymásnak sms-t, és hamarosan kiutazom hozzá" Ezt Bea elmondta Attilának is aki pár nappal később felhívta, hogy ő bizony bitang nagy fantáziát lát ebben a románcban és kiküldene vele egy egész stábot Dél-Amerikába, hogy örökítsenek meg mindent. Persze a Tv2 így állja az utazás költségét, szállást, kaját, piát és természetesen Bea megkapja a tiszteletdíját is. Aki erre nem irigy azon forduljon meg egy orosz tank.Őőő, kicsit megkattantam...

Azt írja a storyonline, hogy a modellt szinte azonnal levette a lábáról a tőle 17 évvel idősebb férfi. Azt mondta, a magyarok ostobák, az elmúlt három és fél évben egyiknek sem sikerült kitalálni, melyik út vezet a szívéhez. "A latin pasik viszont tudnak udvarolni. Alejandro apróságokkal hódította meg a szívem. Abban a két hétben, amit Brazíliában töltöttünk, elvitt vacsorázni. Megjegyezte, hogy rajongok az édességért, hiszen akkor is három desszertet rendeltem egyszerre, ezért hatalmas doboz bonbont küldött nekem később Kolumbiából. Hülye lennék nem beleszeretni!" - áradozott Bea. No igen. Én meg hülye vagyok, hogy itt pusztulok egy irodában és blogolok nektek ahelyett, hogy elmennék és beugrálnék minden sztáros fényképbe ahogy anno Hajdú Péter tette. Így lehetek még én is sztár, nem? Küldhetne engem is Árpa Attila ingyé külföldre műsort csinálni , nem? Hmm...Milyen jó lenne most egy valóságshow Dél-Oszétiában...

UPDATE 1 : Bea a TV2 Aktívjában összehord hetet havat: 

 

 UPDATE 2- SzabóZ egyhetes cikke a mára kiszivárgott forgatókönyvről itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr22616911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

REPARATUR 2008.08.15. 11:18:43

1. Akkor lehet is updatelni a sztorit, a comment comon már kb 1 hete kinnt volt a forgatókönyve is a "valóságshownak".

IdomitottFoka 2008.08.15. 11:33:28

"az elmúlt három és fél évben egyiknek sem sikerült kitalálni, melyik út vezet a szívéhez"

A legrövidebb út talán a bal melle alatt kezdeni és befelé haladva a bőrön, húson(?), bordákon keresztül. Ha vki állandóan a tengerparton tartózkodik, miért ilyen hullafehér?

Tassadar 2008.08.15. 11:44:09

És ezt valaki nézni is fogja?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.15. 11:50:17

Én igen, hiszen fantasztikus kulturális műsor lesz. A másik kedvencem ugyanis a Győzike show

Seduxen (már NEM dr.) 2008.08.15. 11:57:46

eric_zero: a friss rokkantnyugdíjas "bébééviről" nem lesz post!? az ám a milliókat érdeklő téma :-))

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.08.15. 11:58:37

reparatur , köszi az infot...sajna nyaralni voltam így lemaradtam sok mindenről...

REPARATUR 2008.08.15. 12:28:41

Nagyon szivesen, segítek, ahol tudok :D Remélem ettől is kicsit jobb lett országunk.

Benkő Dániel 2008.08.15. 16:34:04

Érdekes ez a dolog főleg abból a szempontból, hogy Brazil állampolgároknak nem kell vízum az EU-ba... :)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.15. 16:50:14

"Azt írja a storyonline, hogy a modellt szinte azonnal levette a lábáról a tőle 17 évvel idősebb férfi. Azt mondta, a magyarok ostobák, az elmúlt három és fél évben egyiknek sem sikerült kitalálni, melyik út vezet a szívéhez. "A latin pasik viszont tudnak udvarolni. Alejandro apróságokkal hódította meg a szívem."

WÁHÁÁHÁHÁ sírok a röhögéstől. Alejandro apróságokkal hódította meg a szívét. Hmm. Lehet itthon nagy pélót kapott, Alejandro Tiffany Izaurától meg szolíd kukikát, és így nem kellett szégyenkeznie a nagy terpesze miatt.
Aztán ez a vízumos kérdés és sántít, de már az előttem szóló leírta miért.

"Megjegyezte, hogy rajongok az édességért, hiszen akkor is három desszertet rendeltem egyszerre" Ha más számlájára zabálnék triplán repetáznék én is mindenből, de ez a hülye picsa gondolom valami olcsó kakiédességet hamikázott. Kinézek belőle egy lekváros palacsintát. Még ragozhatnám ,de itthon ezek a ratyik a sztárok, már meg sem kell lepődni :)

more 2008.08.15. 17:21:41

huuu bazeg jancsibohoc, az igazi sutyerak,kelet-eu gyalazatos szanalomkeltes kepet vazoltad fel, amin mar 5perce rohogok:))))

csak kicsit nehezen magyarazom el az angol kollegaknak, h mit csinlok munkaidoben, ami ennyire nevetseges, leforditani meg felesleges, ugyse ertekelnek...

egyebkent a post vegen levo link a kiszivargott forgival eleg humoros....foleg a hozzaszolasok

ja es nem brazil, kolumbiai mehehehehe

shenk 2008.08.15. 17:24:31

"gy Nektek csak a bulvár és a 2D-s csöcsök maradnak, egyenlőre."
ez így értelmetlen. "egyelőre"

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.15. 18:02:50

Szeretnék kommentelni, de nem tudok.. Ki a f*szom az a Hajdú??? (A sportriporter?) Nem értem...

Horizont 2008.08.23. 06:29:23

A TV2 beperli az Index.hu-t mert kiszivárogtatta előre ezt a nagyon nagy titkot.:))))
Hogy fordulhat ilyen elő.
Fel vagyok háborodva. Megfosztottak egy írtózatos
nagy meglepetéstől...

süti beállítások módosítása