Skip to content


       Szűrés lista

A 200 milliós kormányszóvivői honlap máris túlszárnyalva

Nos, nem tartott sokáig, máris új honlap bírtokolja a legdrágább állami vagy önkormányzati honlap büszke címét. Mivel a 200 milliós kormanyszovivo.hu-t is olyan szépen megmagyarázták, és magyarázatokban ez az ország világbajnok, izgatottan várjuk most is, hogy vajon miért ennyibe került ...
Szóval az aktuális listavezető az esztergom.hu portál, és az elkövető Meggyes Tamás polgármester, FIDESZ.

A Meggyes a hibás blog szerint a honlap 280 millió forintos támogatásból és 40 milliós önrészből készült el. Vagyis 320 millió forintba.

GVOP 4.3.1 Önkormányzatok információ-szolgáltató tevékenység fejlesztése címen nyerte el Esztergom városa a 280 millió forintos támogatást.
 

Számlatétel Bruttó összeg
Rendszerintegráció 88.041.600 Ft
Önkormányzati rendszer szoftverlicensz 40.260.000 Ft
Önkormányzati rendszer kialakítása 37.884.000 Ft
E-Önkormányzat rendszer kialakítása 31.101.240 Ft
Hardver eszközök 30.444.360 Ft
Kioszkok 29.404.080 Ft
e-Önkormányzat rendszer szoftver licenszek 26.496.000 Ft
Szaktanácsadás 9.450.000 Ft
TQM szolgáltatás 9.000.000 Ft
Polysys szoftverlicensz 5.590.800 Ft
Minőségbiztosítás 4.800.000 Ft
Projectmanagement - szaktanácsadás 3.270.000 Ft
Informatikai tanácsadás 2.388.750 Ft
Wifi rendszer, lapolvasó 1.356.720 Ft
Önkormányzati rendszer-felsővezetői oktatás 512.450 Ft
Összesen 320.000.000 Ft

 

Izgatottam várjuk, az első fél milliárdos állami vagy önkormányzati honlapot ... ha tippelhetek, akkor valahol az országban már biztosan heggesztik a html kódot.

Címkék: politika meggyes pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97663276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2008.09.15. 08:43:52

Egyébként ezt valószínűleg azért csinálják, hogy az emberek rágódjanak a 2-300 milliós honlapokon, miközben ők zsebre tesznek milliárdokat. Arról pedig nem beszél senki.

Idáig nem voltam radikális.

Eljutottam arra a szintre, hogy a Dunába lőném az összeset.

És első is voltam :D (vagy ez itt nem szokás?)

Müszijő Csirke 2008.09.15. 08:46:27

Én lettem volna az első,csak nem jutott eszembe semmi szaloncigányozás:D?Egybites-e vagyok?

martonx 2008.09.15. 08:53:27

Tekintsünk el a kamu hardverbeszerzős több tíz millióktól.

Szerintem azért van különbség a két rendszer között (ti. kormanyszovivo.hu és esztergom.hu).

A kormaszovivo.hu egy szimpla joomlaban elkészített egy nap alatt összedobható, pluginezhető fos 200 millióért jól megszámítva.

Az esztergom.hu-n legalább látszik az igényesség, sőt elektronikusan ügyet is lehet intézni benne, ha megnéztétek, ezért nyilván többe került cirka 120 millával... :-D

Elnézve a cuccokat a kormaszovivo.hu-t ha valaki ingyen társadalmi munkában megcsinálja (ha létezik még ilyen fogalom), akkor csak az lett volna érte az egyetlen korrekt ár.

Az esztergom.hu tokkal-vonóval megérhet akár egy-két milliót is, de a 30 millás hardverbeszerzés árába simán bele lehetett volna szorítani.

Müszijő Csirke 2008.09.15. 08:56:00

martonx 2008.09.15. 08:53:27
"Az esztergom.hu-n legalább látszik az igényesség..."
Ja.Pl a budapesti Szent István-szobor az esztergomi Bazilika mellett,a fejlécen.

rolika 2008.09.15. 08:58:30

martonx, igényesség???

iglauerpark.hu

ez eddig a legszebb honlap, amit láttam. nem tudom, mennyibe kerülhetett, de csak egy nagyon kicsi turistaszálló honlapja, tehát még a milliót is sokallanám

martonx 2008.09.15. 09:00:53

Oké az igényességet nem dizájnilag gondoltam, hanem hogy valaki legalább nekifeküdt php-ban, nem pedig egy ingyenes keretrendszerben dobták össze egy éjszaka alatt.

Amúgy igazatok van dizájnilag ritka szar az esztergom.hu is, kb. az 5 évvel ezelőtti szinvonalat hozza.

martonx 2008.09.15. 09:05:18

Hehehe megnéztem ezt az iglauerpark.hu -t.

Röhej. A flash animáció valóban nagyon szép, de amúgy roppant amatőr az egész. Persze egy kis túristaszálló honlapján kár élvezkedni, de pl. nincs benne elérhetőség, ami gondolom egy turistaszálló honlapjánál nem lenne éppen hátrány. :-D

Johnny336 2008.09.15. 09:18:34

Sok szállodának tényleg nagyon jó honlapja van (pl. Szent Orbán Erdei Panzió, Bükfürdő Hotel Caramell stb.).

Nem értem hogy képzelik. Azt tesztelik, hogy meddig tűr és nyel a buta dolgozó-adózó polgár, akinek a zsebéből így is a fizetése felét kiveszik (plusz a munkáltató is fizet még csak azért, mert alkalmaz valakit...)?!

Csoda, hogy még egyik sem lóg lámpavason...

martonx 2008.09.15. 09:18:37

Bocsi, mégiscsak van benne elérhetőség, csak a sok felugró ablak, meg flash animáció közepette nem találtam meg.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 09:27:18

"Izgatottam várjuk, az első fél milliárdos állami vagy önkormányzati honlapot "
Szerintem az első félmilliárdos honlap a Vastagbőr 2.0 lesz :-))
Ugye zero, eric? Már le is bratyiztátok "állambácsival", csak a hitelesség kedvéért "rázzátok a nyálatokat" :-)))

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.15. 09:41:07

a kormanyszovivo.hu egy vicc mert pár száz emberre hoztak össze olyan vasat és szoftvert ami több ezret elláthatna.túlzásba estek és ezzel próbálták leplezni a túlárazást.
viszont esztergom.hu-nál vannak olyan hibák amik egy 320millás honlapnál nem kéne, hogy megjelenjenek.Például díjaznám ha firefox alatt is hibátlanul megjelenne...
én is honlapokat fejlesztek-még ha kisebbeket is- és van amikor a 3hetes melóból 2 hét hogy kompatibilis legyen mindennel,unalmas de mégis megteszem.jóval kisebb fizuért.

TristanSXT 2008.09.15. 09:49:48

itelethozo: jah, a dupla függőleges görgetősávtól majd' szívbajt kaptam

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2008.09.15. 10:06:17

A legszebb a történetben amúgy az, hogy engem csesztet folyamatosan a helyi fidesz pár eminense, hogy miből csinálom a www.szeretgom.hu/ portált, miközben ők ennyi pénzt elcsesztek a város honlapjára, hiába...

vau · http://www.holdkomp.hu 2008.09.15. 10:18:49

Eleg forro tetelek. Ennyibe kerul egy teljes banki Front-end (internetbank, contact center, fioki ugyintezoi felulet, mobilbank) es annak integracioja. Ott pedig nem 1-2 hatterrendszer van.

Izgi.

Egymilliardos-portalmotoros honlap 2010 elott?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 10:22:41

Csirke: nézőpont kérdése, akár ez is lehet a "napi kolompár" :-))
vastagbőrnek ez is eléggé vastag...
és még ez a kurva eső is szakad vígasztalhatatlanul... szerintem erről is a kormány tehet :-)))

Müszijő Csirke 2008.09.15. 10:35:36

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.09.15. 10:22:41
igaz is:)...
monnyon le az eső:)
oszlassuk fel az időjárást!

DArchAngel 2008.09.15. 10:39:09

Az esztergom.hu szerkesztője is a toppon van:
"Babits Mihállyal Esztergomtól Szekszárdik"

Én sem tudom, mi került ezen ennyibe...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 10:44:08

Esetleg ma szavazhatnának erről is, ha már az országgyűlés feloszlatásáról szóló határozati javaslat egy sziplma viccé szelidült. nagy rizikót vállalt Ferencünk, az már egyszer biztos :-))

saku 2008.09.15. 10:45:27

nemigaz b+, most vitt ra a lelek, hogy megnezzem ezt a kormanyszovivo.hu-t. haaaaat, talan ilyet en is osszehozok egy het alatt, pedig jelenleg fogalmam nincs errol a honlap-keszitesrol. ja, es akkor megegyszer: nemigaz b+!

"Egymilliardos-portalmotoros honlap 2010 elott? " na ezt meg meg a tippmix es tarsai is 1.01-es szorzoval adjak, ha egyaltalan lehet ra fogadni, mert biztos a bukta rajta

beqrock 2008.09.15. 10:51:38

Hogy is szokta mondani a főnáczi, Tomket Béla? A jó qrva anyjukat? Hát a jó qrva anyjukat!

Combi a ballibes Ferkófan 2008.09.15. 10:58:07

Lol wazzeg. Szép.
Számlatétel Bruttó összeg
Rendszerintegráció 841.600 Ft
Önkormányzati rendszer szoftverlicensz 260.000 Ft
Önkormányzati rendszer kialakítása 884.000 Ft
E-Önkormányzat rendszer kialakítása 101.240 Ft
Hardver eszközök 444.360 Ft
Kioszkok 404.080 Ft
e-Önkormányzat rendszer szoftver licenszek 496.000 Ft
Szaktanácsadás 450.000 Ft
TQM szolgáltatás 900.000 Ft
Polysys szoftverlicensz 590.800 Ft
Minőségbiztosítás 800.000 Ft
Projectmanagement - szaktanácsadás 270.000 Ft
Informatikai tanácsadás 388.750 Ft
Wifi rendszer, lapolvasó 356.720 Ft
Önkormányzati rendszer-felsővezetői oktatás 512.450 Ft
Közpénz lenyúlás 312.230.000 Ft
Összesen 320.000.000 Ft

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 11:11:51

Míg el nem felejtem, szép napot a nácziaknak! :-)
more kartársnővel mi lehet, ma még nem jelentkezett... remélem nem "bezuiálódott" :-)))

more 2008.09.15. 11:21:57

szevasztok kisnacik! itten vagyok darling!:)) csak beleneztem a topicba oszt azon gondolkoztam, h erdekel ez engem? nem vagyok informatikus, max annyit tudnek hozzatenni, h minden nyomorult lop (bar fideszek odafigyelhetnenek egy kicsit jobban, ha nem akarnak ok is lehuzodni a budin)

more 2008.09.15. 11:22:48

szevasztok kisnacik! itten vagyok darling!:)) csak beleneztem a topicba oszt azon gondolkoztam, h erdekel ez engem? nem vagyok informatikus, max annyit tudnek hozzatenni, h minden nyomorult lop (bar fideszek odafigyelhetnenek egy kicsit jobban, ha nem akarnak ok is lehuzodni a budin)

ex-Zep 2008.09.15. 11:25:40

Rendszerintegráció?
88 milláért? Hol?
Miafaszom?

more 2008.09.15. 11:26:46

pardoz a dublazesert, baszakszik az itteni redszer...majd szolok az informatikusunknak, h magyarorszagra adjon be palyazatot rendszerfejleszetesre hehehehehe

Müszijő Csirke 2008.09.15. 11:43:19

Zep 2008.09.15. 11:25:40
88 millió?88?te náci!

Bit Rot 2008.09.15. 11:43:40

Ellenőrzést nekik, és amelyik tételt nem tudja megvédeni, azt ülje le a polgármester dutyiban...

Mondjuk 500 Ft/nap áron, vagy hasonló.

Nem érdekel, hogy Fideszes vagy más, ha lop, börtönbe vele!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 11:44:29

szijja more! figyi, nem is kell érteni ezekhez a dolgokhoz, az még nem zárja ki, hogy egy jót buzifideszezzünk, vagy buziszocizzunk :)
Lehúzódni a wc-n? Miket gondolsz, ha nem tudnád most szavaz - val'szeg - a "tisztelt ház" a saját maga feloszlatásáról, ittend abszurdisztánban mindenki körömlerágva várja a fejleményeket :-))
/még mielőtt komolyan vennéd: a nemzet varázslója erőle meggyőződött arról, hogy a kis pártkatonái, meg az "újdonsült" ellenzéki mintapárt (szadesz) is NEMMEL szavaz, tehát nincs félnivalója...)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 11:45:12

Bazdmeg Csirke, ezt a 88-as poént én akartam lelőni :-)))
csak előbb more-t kellett "kielégíteni" :-)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.09.15. 11:50:15

Rendszerintegráció 88.041.600 Ft
Informatikai tanácsadás 2.388.750 Ft

A két legmókásabb tétel. WÁHÁHÁHÁÁHÁH

Ezt a kormányszóvivő dot hu-t meg mondjuk a Dreamweaver-el fél nap alatt össze lehetne dobni. Ha ilyen jól fizetnek érte, jelentkezek fejlesztőnek :D

Ja, és zikkhájlban gazdag szép reggelt mindenkinek :D

more 2008.09.15. 11:50:55

mi ez a cirkusz a parlament feloszlatasarol??? nem neztem hireket a 7vegen, a BBC meg nem mondta be (nem is ertem miert...) errol nincs topic? csak h ne off-oljunk...
btw sedux tul sokat ne foglalkozz masok kielegitesevel, mert fontos dolgokrol maradsz le, mint pl most ez a 88...
es nem er, h a wiw-en meg mindig az a koton figyel a neved mellett...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 11:55:17

more: jól van na, hétvégén egyrészt rohangáltam, tegnap meg egy amőba értelmi szintjét magamra öltve feküdtem a kanapén, és néztem ki a fejemből :)
Ja, csak az, hogy először az ellenzék (fityesz, mdf, kdnp) találta ki ezt a remek ötletet, "bízva abban, hogy a szadesz is támogatja" majd. Na ebből semmi nem lett, tekintve, hogy a szadesz nagyon is tisztában van azzal, hogy egy előrehozott választásnál a parlament közelébe se' kerülne. Majd amikor erről megbizonyosodott Ferencünk, akkor ő is felvetette, hogy akár ma is szavazhatna a T.Ház. muhahaha...
Milyen koton? Te!!! Az Csillag Patrick a SpongyaBob-Kockanadrág c. meséből. Irgum-burgum:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.15. 11:55:31

Nem értek az informatikai dolgokhoz, fogalmam sincs, mennyibe kerül egy honlap elkészítése, de azért 320 milliót már igencsak sokallok. Már a 200 se volt kevés, de ez..
Szerintem kössünk fogadásokat arra, vagy csak simán szavazzunk, ki lesz az első politikus, aki nem fog takarózni mindenféle kamu dologgal, hanem nyíltan a szemünkbe mondja, ő bizony lenyúlt pár 10-100 millió adóforintot, mert úgy tartotta jónak. Lesz ilyen biztos, mert ugye azt látják, senki nem vonja őket felelősségre semmiért, akkor meg miért is ne?!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 11:55:59

Jancsibohóc: Neked is 88-ban gazdag szép napot kívánok :)

more 2008.09.15. 12:10:24

koton ha mondom:)))komolyan mondom kormendi janos vagy a sas-taps kiskutya futykose volt ahhoz a kabarehoz kepest amit a mi kis parlament-szinhazunk eload...

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.09.15. 12:16:05

Közben meg hallgatom az x rádióban, hogy x kórháznak 300 guriga a tartozása, és már csak svarcban tudnak betegeket kezelni, és nincs pénzük gyógyszerekre... Király!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 12:33:43

more: kenyeret és cirkuszt. ha meg kenyér nincs, legalább cirkusz legyen. ennek igyekszik is mindenki megfelelni.
a 300 guriga, az 300 millió? szép... az másfél kormányszóvívő.hu. na jó, nem leszek demagóg...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.15. 12:43:15

Bezzeg a svájciak spóroltak az informatikán, rá is fáztak!
index.hu/tudomany/lhc080915/

saku 2008.09.15. 12:48:41

sedux! persze, masfel kormanyszovivo, mi? es akkor-e meg-e tudnad-e a nagyon fontos dolgokat-e amiket ottan kozolnek veled-e, he?

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2008.09.15. 12:56:31

munka van, gyerekek, vastag bőr a köbön:
"Lengyel Zoltán az MTI-nek azt mondta: a párt hétfő délelőtti elnökségi ülésén úgy döntöttek, hogy nemmel szavaz a parlament feloszlatásáról szóló indítványra. Véleményük szerint nem tenne jót az országnak a 2009-es európai parlamenti választások előtt egy belpolitikai csatározás, s a magyar vidék érdekei is azt diktálják, hogy ne legyen előre hozott választás."
magyarán: basszátok meg, nekem kell a költségtérítés, szarok a szátokba, nem érdekel az se, hogy ezzel Gyurcsányt támogatom.

Meggyes a hibás · http://meggyesahibas.blog.hu 2008.09.15. 13:24:32

költségtérítés + a megfizethetetlen mentelmi jog sokaknak...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 13:25:19

saku: bocsánatot kívánok... tényleg sokkal fontosabb Kinga-asszony egyik közleménye, avagy Drazsé törvényjavaslata, mint egy pár rühes élet... Sorry, baj van az értékrendemmel, nem tudom mi a helyes, és mi a helytelen...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.09.15. 13:26:20

"költségtérítés + a megfizethetetlen mentelmi jog sokaknak... "
erről hirtelen egy bankártya-reklám jutott eszembe, ahol "Az élmény megfizethetetlen..."
bocs az újabb off-ért :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.09.15. 14:07:57

Valami nagyon büdös lehet Esztergomban....

Tudja valaki hogy ki ez a Meggyes, és mit csinált, hogy így kivágta a biztosítékot valaki(k)nél?

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2008.09.15. 14:44:15

figy. WPS -re hivatkozik ak ód kilóra... Themes mappából szedi a képeket, design-t. Ha ez nem valami CMS motor, akkor semmi... ergo... nem új fejlesztés, hanem ez is csak valami motor, mint a Joomla és a Drupal, nem?

Saint 2008.09.15. 15:31:35

Ami még nagyon érdekes, hogy a szerzői jogi nyilatkozat "picit" régi vagyis: 2006.12.21. 15:18
Akkor most mivan? Ez a honlap azóta megvan de most találtuk meg vagy... rohan az idő és nem tudták most mennyit írunk? :D

dzsii 2008.09.15. 16:28:57

Ja ezt én is megcsináltam volna 200 ezerért ... inygenes portálmotor ... lol.

Nem tudom hogy működik az esztergomi önkormányzat, mennyire valósították meg az e-ügyintézést, de vegyük már észre, hogy ez a lista nem egy honlap tételeiről szól.

Rendszerintegrációban benne lehet az iktató, adó-, cég-, személy nyílvántartó átvétele/átalakítása/megírása, csatlakozás az ügyfélkapuhoz, elektronikus aláírás bevezetése, stb. (Ha pl valami ősrégi dos-os cuccot használnak valahol az valószínűleg nem lesz kompatibilis egy új programmal...)

E-ügyintézésben, hogy amit eddig apíron kellett bevinni azt már weben is tudod intézni.

A lista alapján sok új vas is benne van az árban, kiosk, wifi, scanner, szerverek, esetleg vékony kliensek stb

+ persze biztos valamennyi pénz lenyúlása. De azért hozzáértés nélkül ne ugorjunk már rá, hogy itt több száz milliót lenyúltak.

Villy 2008.09.15. 16:38:51

Kicsit félreinformát a posztoló, ugyanis az egomi honlap már vagy egy éve megvan, a kormányszóvivő sose volt rekordtartó.

reKorrekt 2008.09.15. 17:59:30

"Önkormányzatok információ-szolgáltató tevékenység fejlesztése"

Skacok látszik hogy nem maga honlap került ennyibe. Én úgy gondolom ebben benne van az egész (új) infrastruktúra az önkormányzatnál. Ebbe minden beletartozik: szerverek (nem, nem pc-k), új hardverek (na ezek a pc-k), szoftverek (szerverre + pckre), plusz leoktattatni az x alkalmazottat, stb.
Persze lehet tévedek ebben. A másik kérdés hogy egy önkormányzatnak minek ekkora infrastruktúra.
Mi pár éve cseréltünk le a szerverszobában minden vasat (~250 user), de az fele ennyibe nem került.
Ja, a honlap. Aki ezért 1 milliónál többet kér és ad az mind lop és csal...

"Ja ezt én is megcsináltam volna 200 ezerért ... inygenes portálmotor ... lol."
Bennem is ilyesmi motoszkál...

nyg 2008.09.15. 18:08:44

Valahogy elkerülte a figyelmeteket, hogy ez pályázati pénz volt (280 milla), amihez 12,5 százalék önrészt kellett biztosítani. Nyilván erre, ilyen pénzügyi konstrukcióban írták ki a pályázatot. Aki nem ezt követi, nem nyer. Ilyen egyszerű, ezért nem a pályázó, hanem a kiíró a hibás. gyébként Dzsiklinek és korrektnek igaza van, ez nem csak egy egyszerű honlap (mint a kormányszóvivői).

Félkarú Rabló · http://www.felkarurablo.blogspot.com 2008.09.15. 20:07:46

Én mindent mindenkinek elhiszek, kerül amibe kerül, biztos hogy első osztályú szakembereket ötvöznek elsőrangú technikával, ezt persze meg kell fizetni, és mindezt egy célért: kis hazánk boldogulásáért...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.15. 20:12:40

Félkarú Rabló
Ezt akár Daróczi Dávid is mondhatta volna. Nagyon szép volt...

nikkkkk 2008.09.16. 01:36:16

Ugye ez most csak vmi Szeptember 15.-i trefa? Monnd azt zero, hogy igen, leci!

Ennek a penznek a tizedebol minden tekintetben szazszor jobb portalt lehetett volna kesziteni. Vicc, hogy a 30Mb-es netemmel mp-ekig toltodik az oldal igy hajnali 1-kor. De amikor elsonek meglattam. Na neee! Mintha osszecsaptak volna egy ingyenes portal-motort felhasznalva, amihez meg raadasul hihetetlen pocsek design parosul.

Dzsii: Nemhinnem, hogy milliok kellenenek ahhoz, hogy az ugyfelkapu adatbazisat elerjek (gy.k. titkositva, kapcsolodik egy tavoli adatbazishoz, sajat halozatukon, 1 kepzett rendszergazda 5 perc alatt beallitja, az azonositast meg talan en is meg tudnam irni :) ).

Azt meg vegkepp nem ertem, hogy kerult 31 millaba egy "pdf feltolto" modulba (E-Önkormányzat rendszer kialakítása 31.101.240 Ft)

"Rendszerintegráció 88.041.600 Ft" - Ezt nem ertem...

"Önkormányzati rendszer szoftverlicensz 40.260.000 Ft" - Ezt meg vegkepp nem ertem...

Ahogy a tobbit se...:(

Rohej, vicc, szanalom ami itt megy mar egy ideje.

INkvizitor 2008.09.16. 09:59:40

Távol álljon tőlem. hogy az ördög ügyvédje legyek, de itt valami nem tiszta!!! (biztos hogy lopnak Esztergomban is mert azt a várost is politikusok vezetik)
1! ha ez így igaz, akkor hogy hogy nem népszava címlap? (+168 óra, +népszabó+mancs.....)
2! tegnap falhoz állítottam a területi képviselőmet (bejárok hozzá, hogy az idegeire menjek), és szerinte kamu, mert egy ekkora város qrvára nem engedhet meg magának ekkora kiadást ilyen tételre (a hasonló nagyságú khely 3-5 millából csinált honlapot, amiben benne van egy ember egész éves fizetése is), bár lehet hogy ő is hazudik, mégis csak politikus, amúgy az is gyanús nála, hogy mindíg mindenre válaszol...

szval meg kellene nézni konkrétan hogy mire is írták ki a pályázatot, mire nyerték el a pénzt, és azt mire költötték (mennyit osztottak vissza belőle, ki jár A8-as audival a polgármester környezetéből, melyik haverjának vagy rokonának van informatikai cége stb...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.16. 17:58:01

csj 2008.09.16. 16:56:07

Köszi, faszán le van írva .....vajon hány esztergomi használja az online ügyintézést ? :))

szgyula 2008.09.16. 22:17:49

Csak úgy mellesleg: Lakosság lényegében 30 000 fő. Lehet osztani...

Rwindx 2008.09.17. 00:03:27

Kiba gáz ez is, mint a kormanyszovivo.hu . Védhetetlen.

Sutty 2009.09.28. 04:17:34

ekkora gennyláda kénytelen gázpisztollyal járni...

belzebubó 2009.09.28. 07:13:09

@Sutty: azt a tényt ne is vedd figyelembe,hogy nem Meggyesről szól a gázpisztolyos történet,hanem Kolumbán Györgyről és azt a tényt se,hogy akire rálőtt gázpisztollyal és kicsit megsérült,az fegyveres rablás miatt (nem gázpisztolyos hanem pénzszállitó elleni 400 milliós rablás 1999-ben) nemrég szabadult és már szabadulása óta is volt lövöldözés a lakása környékén.Egyébként a többi megállapitásoddal egyetértek. Sajnos egyre többen kénytelenek gázpisztollyal járni,nagyon sok ügyvéd is, mert pénzeket visznek bankba,stb.De nem ezért gennyládák,hanem sajnos ez Mo.

süti beállítások módosítása