Skip to content


       Szűrés lista

Szombati kívánságműsor

...há kámán vagyok a nyócbú na...a ma idelátogatú testvíreimnek szeretném kűdeni, dópmeen lopni című zámát és mindenkínek kí szeretí...

 

 

Címkék: zene cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr94655543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2008.09.20. 08:22:24

eric!

Há', ezzel, meg mittet akaró te mondanyi?

Sajnos az a mai magyar valóság, hogy a fiatalok ezt nézik, ebből "tanulnak", mégha részben igaz is, amit mondani akar. Csodálkozunk, hogy nem akarnak dolgozni, csak az ingyenélés, csalás, lopás és lenyúlás megy? Bár mégsem kelle csodálkotni, mert "naggyaink" is ugyanezt csinálják, csak NAGYBAN!

gidabiga 2008.09.20. 09:18:39

jesszus!
"megyünk lopni és senki nem szól ránk"
aztarohadt életbe!
a cigány szót már ki sem lehet ejteni, ezeknek meg biztos ez a himnuszuk.
bezzeg ezt nem lehet cenzúrázni igaz?
amit most szívem szerint ideírnék, attól még a billentyűzetem is elfüstölne :)

Borosi · http://www.horrorfreak.hu 2008.09.20. 09:18:48

Biztos jó buli ez a mai program

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.09.20. 11:54:08

Ez már egy régi szám, sajnos akkor sem volt vicces és most sem ....

Ja: ilyen refrénnel is be lehet törni ....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.09.20. 12:09:01

Ilyen zenének nem nevezhető förtelmet nem engednék megjelenni. Nem csoda, hogy nincs értékrendjük a gyerekeknek, mindenhonnan a szemét árad rájuk.

Johnson Doe 2008.09.20. 13:12:11

Én magát dopeman-t sem engedtem volna soha megjelenni... nem vagyok elég trendi.

moRtiZ 2008.09.20. 15:43:21

Napi KolOr:

Kolompár Orbán: Legyen ez az újrakezdés napja

A romák azért szervezték mára a demonstrációjukat, mert ez a Gyerekek Világnapja, márpedig számukra a gyerek a minden, mondta Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkrományzat elnöke. Arról is beszélt, hogy a romák nem hagyhatják, hogy a szélsőségek tengerén elsodorják őket. A romáknál kiegyeztek a jobb- és baloldaliak, legyen ez az újrakezdés napja.

moRtiZ 2008.09.20. 15:43:51

Fo megelhetesi forras. Gyonyoru :).

Zsolt70 2008.09.20. 17:36:02

Én már csak egy kávét kérek.
(kimentek skinheadek is)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.09.20. 18:10:57

nem tudom hogy mennyire gondolták ezt komolyan, de én megint kurva jót röhögtem ezen a klippen :D

Corry 2008.09.20. 18:51:51

A TV egy eléggé konszolidált cigótüntetést mutatott be, Gyurcsánnyal, Demszkyvel, meg a többi hasonlóval. Jó lett volna ha a jobboldal csürhe jellegű részei ma nem adtak volna műsort. Sajnos nem így lett, pedig örültem volna egy kultúrált ellentüntetésnek, de ez sajnos nem sikerült.
Én nagyon drukkoltam, hogy a tüntetések üzenete fogja majd kifogni a szelet a Kolor és a Gyurzsány vitorlájából, de az nagy baj, hogy megint szélsőjobb dzsembori lett az egészből.

gidabiga 2008.09.20. 19:05:51

csoda lett volna.
de nem is a rettegett Gárda tüntetett, hanem a Budaházy, Tomcat csapat.
a jobbik a gárdával állítólag templomba ment.
a Budaházy nincs őrizet alatt? Tomcat meg mindig szabadon mászkálhat?
vajon miért?
különben nem lett volna balhé.

Corry 2008.09.20. 19:59:20

Az nekem is magas, hogy ennyi kamera veszi fel őket, mintegy képi bizonyítékot szolgáltatva, de olyan ítéletet én egyetlen autó- kuka- égetésről és egyebekről nem hallottam, amire azért emlékeznék. Persze nem hallottam ilyen rendőrt ért büntetést sem.

Nekem egyre jobban az az érzésem, hogy ugyan a kormányzat finoman szólva nincs a helyzet magaslatán, de nem ők a legrosszabb közintézmény, hanem ezt a tiszteletre nem méltó helyet a Független Királyi Bíróság foglalta le évtizedekre magának.

derelyegrádi szellem 2008.09.22. 10:50:24


A dopeman?

Szerintem ő és fizimiskája ez egyik bizonyítéka annak, hogy neadervölgyiek nem haltak ki.

süti beállítások módosítása