Skip to content


       Szűrés lista

A legnagyobb kocka

Íme Bradster kis játékkuckója, ahol minden nap játszik egy kicsit a World of Warcraft online szerepjátékkal. A srácnak 36 darab előfizetése van és 11 gépen tolja egyszerre a 42 karakterével. Saját klánja van, a "We Are Prepared" melyben a 33 sámán karaktere ott figyel. Emellett van még 9 darab 70-es szintű karaktere is. Éves költsége ennek a kis hobbinak 5711 dollár (1,1 millió forint, 36 előfizetési díj minden hónapban). Bradster azt tervezi, hogy november 13-án, amikor megjelenik a WoW új küldetéslemeze, bemegy a boltba és vesz belőle 36 darabot (1500 dollár), hazamegy és mind a 36-ot feltelepíti a gépekre...
Ja, és mindezt azért csinálja, mert egyedül (illetve a kis klánjával) szeretné a az ellenséges fővárosokat megostromolni... hmm, vajon van-e élete Bradsternek?

 

(Forrás: FS! és Riplen.com)

Címkék: wow

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr85710089

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: klikk.usite.hu 2008.10.13. 08:58:31

Aki egyszerre 11 gépen tolja a Word of WarcrafotA srácnak 36 darab előfizetése van és 11 gépen tolja egyszerre a 42 karakterével. Éves költsége ennek a kis hobbinak 5711 dollár - 1,1 millió forint, 36 előfizetési díj minden hónapban! Képek.

Trackback: Propeller 2008.10.12. 19:16:04

Vastagbőr - A legnagyobb kockaÍme Bradster kis játékkuckója, ahol minden nap játszik egy kicsit a World of Warcraft online szerepjátékkal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gargoyle 2008.10.12. 22:13:46

najo elismerem nem volt igazam, csak provokaltalak (: mindenesetre minden eremnek ket oldala van es bar nyilvan konnyu leszolni mas hobbijat (ami szerintunk hulyeseg) de pl az hogy idobeli kotelezettsegekkel jar ("hadjarat miatt") onmagaban meg nem borzalmas, focizni is idore jart volna meg numizmatikus klubba. az hogy volt olyan hulye hogy rosszkor kezdett bele veled a szexbe mar mas teszta, de felfoghato bokkent is (:

persze ha nem illetek ossze nem illetek ossze, ezzel nincs mit csinalni, ilyenkor valoban a legjobbat tetted mindkettotokkel a szakitassal

dude: azert en elobb megismernem ezt az egyedezt mielot sablonosan eletkeptelenne nyilvanitom :D ahogy rejto mondta, ha valaki a maniaja ugyeben a nepegeszsegugyet valasztja, miniszter lesz belole. ha az onmukodo villamosjegyet akkor orultnek nezik. pedig pont ugyanannyira fuggo mindegyik (:


kicsit ordog ugyvedkedek itten, bocs :D

DArchAngel 2008.10.12. 22:21:49

Azért srácok, a WoW nem hobbi, hanem egy addiktív játék. Legalábbis számomra nem lehet hobbi valami, amihez sok ész nem kell, és minden porcikáját előre megcsinálták neked...

Konegafi (törölt) 2008.10.12. 22:24:05

Most fogtok sikítani, de ez valami játék? Olyasmi, mint mondjuk volt a mission impossible a comodore-on? kb. ott és akkor játszottam utoljára. jójó, tévém sincs öt éve, mielőtt megennétek, szóval kvázi felmentésem van, hogy tudjam ,mi ez a wow. De ti nagyon kenitek a témát.

gargoyle 2008.10.12. 22:27:08

darchangel: igy van. a foci se jatek. a sakk se. a bujocska meg foleg nem. a lego meg aztan foleg nem kreativ, minden darabjat kis dan rabszolgak elore legyartjak neked. ne haragudj de ez most nagy idiotasag volt. a wow csak egy keret, mindenki azzal tolti ki amivel akarja/tudja. mint minden mast.


konegafi: neked epp igy alakult az eleted. azert sokkal buszkebb ne legyel ra, mint mi vagyunk hogy mi tudjuk mi ez .)

Lithium78 2008.10.12. 22:28:21

Konegafi: addig örülj, amíg nem ismered. tényleg addiktív a játék. a varázsa az, h neten keresztül megy, ahol több ezer másik "függő" társaságában játszhatsz. barátkozhatsz, csapatot alakíthatsz, szóval ott élhetsz társadalmi életet.

CM2131 2008.10.12. 22:30:39

Kis kekeckedés: ha 36 előfizetése van, akkor max 36 karakterrel játszhat egyszerre, 42-vel semmiképp.

Szintia 2008.10.12. 22:34:55

zero, köszönöm, mi lett volna, ha ezt előbb látom? :)
(van még mit tanulnom, na)

0xFFFF 2008.10.12. 22:38:05

Na és ? Én a fürdőkádban tolom a CoDot vagy a doomot, netán a quakeet. Jó, a WC-n csak olvasni szoktam.

A szerelő 2008.10.12. 23:27:11

Szintia (a hölgyeké az elsőbbség :) ):én is wow-ozok, de nem várnám el tőled, hogy lekössön a dolog, sőt, a 7 napból 2 nap a te hobby-d, 2 nap az enyém, a többiben közösen tervezzük a jövőt :) ... mikor randizunk? :D
Na, most akkor komolyan. Azért mert, megengedheti magának a 36 acc-ot, az még nem jelent aberrációt. Legfelljebb nem általános és Ti nem értitek. De ettől még lehet normális élete. Az, hogy napi néhány órát a számítógép előtt tölt, még nem jelenti azt, hogy kórosan függő lenne, hiszen ilyen alapon szinte az összes embert valamihez kötődően függőnek kéne neveznünk. Van aki betegesen dolgozik, sok sok középvezető van ilyen, van aki naphosszat a tévét nézi, van aki naponta fut, van aki naponta úszik, van aki rendszeresen edz, van aki mindennap olvas, van, aki mindennap ír ...és ezt lehetne sorolni sokáig. Ezek mind mind abnormális emberek? Ott a probléma, hogy semmit nem tudtok a fickóról, de simán lehúztátok. Szerintem a ti hozzáállásotok nem normális. Ha napi sok-sok időt töltene a gép előtt (a számotokra normálison túl), a karijai már rég 70-esek lennének.
Amúgy azért Shaman-ok a karijai, mert ez a karakter képes a legjobban segíteni egymást (wow-osoktól bocsi a pongyola fogalmazásért :) ).

wwddrr 2008.10.12. 23:27:27

a hobbijaban csak az tud igazan kiemelkedo lenni akinel eletformaval valik.... egy ido utan lehet hogy profitalni fog belole (eladja a karikat,itemeket, felfigyel ra a blizzard stb) aztan akkor majd a gepsor mellol el lehet gondolkodni hogy ki a szanalmas.... szerintem senkinek nem kene sokat keresnie a kornyezeteben ennel sokkal lejebb levo embereket (eleg az elso kocsmaig, kaszinoig menni pl).

2008.10.13. 00:20:00

Feltehetőleg vagy 50, vagy 150. :)

Tábornok 2008.10.13. 03:07:09

bármilyen hihetetlen is, ha nem lenne wow, nem beszélnék akár naponta a régi barátaimmal, igy meg elég sűrűn "találkozunk".
Másrész rengeteg új ismerősre is akadtam, megismerve új embereket.....

Veér Farkas 2008.10.13. 03:08:35

Szintia:
Dugunk?
Semmilyen számítógépes játékot nem játszom, még pasziánszot meg aknakeresőt is legalább 10 éve játszottam utoljára (na jó, mah dzsongot meg Age of Empire-t talán csak 6 éve).
WoW-ot már láttam játszani, de fogalmam sincs, mi az a night elf, és hogy hogy néz ki, és nem is érdekel (bár tudom, hogy a varázsló időnként párduc formájában tud futni).
Szóval dugunk? Mivel URL nem játszom, jut időm az IRL játékokra. :-)

kpityu2 2008.10.13. 06:32:24

Szánalmas.
Pár hónapja kipróbáltam egy MMORPG-t kíváncsiságból. Rögtön felvett egy magyar klán, hozzámvágtak 5000 pénzt vagy mit, majd egy óra múlva kitettek. Mivel nem ismertem a gamét mászkáltam egy kicsit, csapkodtam a zöld pacákat, amiért 10-20 pontot kaptam. Néhány óra múva már 5 szintet léptem, barna pacákat csapkodtam és 30-40 pontot kaptam meg világító zöld izét az íjamba. Arra gondoltam, ha ügyes vagyok, akkor néhány heti kattintgatás után a kék pacákra kattintva 5-10 ezer pontot fog kiírni a gép a monitorra. Ez csodálatos lenne egyheti melóért. :-) Visszaadtam az 5000 "pénzt" , letöröltem a gamét és elmentem focizni a haverokkal.

Horizont 2008.10.13. 07:12:28

Ejnye fiúk végre idetéved közétek egy fiatal nő (Szintia) és így fogadjátok?

A szerelő 23:27
"De ettől még lehet normális élete."
Mikor?? Hogyan?? Kivel??

Kpityu2-nél a pirospont:
"letöröltem a gamét és elmentem focizni a haverokkal." !!!!!!!

Atika!!! 2008.10.13. 07:16:37

Ha tényleg egész nap játszik, akkor valszeg WOW gold eladásból futja a gépekre, accokra :)

kpityu2: ez nem a ké, zöld, sárga, piros pacákról szól. Csapatszellem, a másik segítése, haverkodás. Nem csak WoW-val játszottam eddig, és érdekes, hogy felmegyek valamelyik játékra, máris jön néhány üzi, hogy "szia, mi van veled?". Más: múltkor lementem focizni. 22-en mint a marhák játszottunk egy golyóval. Néha rohangáltunk utána, anyáztunk egymásra, szétrúgtuk a másik lábát, vérzett az egyik ellenfél szeme, a fekete ruhás sípost a végén jól megvertük. Visszamentem a szobámba instázni ;)

De 11 gépen játszani... Pláne, hogy gyakorlatilag saját magával nyomja, az durva. Tényleg no-life.

Winston Smith 2008.10.13. 07:52:55

A hobbi az, amikor az ember szórakozásból csinál valamit, ami érdekli (legyen az bélyeggyűjtés, focimeccsre járás vagy éppen a WoW), de ez normális keretek között marad, tehát nem veszélyezteti a hétköznapi kapcsolatait (iskola vagy munkahely, család, barát vagy barátnő, haverok, sport).

Onnantól kezd az egész kóros lenni, ha ezeket a kapcsolatokat veszélyezteti vagy megszünteti. Ez a gyerek már régen túl van ezen... (És definitszerűen Szintia volt barátja is. Aki szex közben a csaj helyett a karaktereire gondol, az nagyon gáz.)

Lunitari 2008.10.13. 08:14:49

Jó ez a hír, kár hogy nem igaz. Egyszerre WOW-ban ilyen sok karakterrel PVP-zni nem lehet (Várost ostromolni....LOL)....

Lunitari 2008.10.13. 08:25:49

"kék, zöld, sárga, piros pacákról"

Na ez meg egy nagy baromság. Ennyi erővel minek mentél focizni? Rugdosni ide-oda az idétlen labdát. Egymást felrúgni anyázni az ellent, majd a balesetin kötni ki? Sakkozni is minek? Azért mert mindenkit más érdekel és köt le..enyi.

Krumplimalac 2008.10.13. 08:39:28

Bármilyen hihetetlen ebből remekül meg lehet élni. Egy jól felszerelt, kimaxolt karaktert nem ritkán 1000-2000 Euroért vagy még drágábban lehet eladni a lusta játékosoknak, akiknek nincs kedvük fejleszteni egy sajátot.

www.buymmoaccounts.com/wow-account-for-sale/?c=wowaccounts

Lehet elképedni, lehülyézni a játékosokat de talán nem véletlen, hogy emberek milliói választják ezt a kikapcsolódási formát.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.13. 08:45:32

Érdekes a poszt nagyon. Én is eléggé addiktív hajlamú vagyok, szinte minden gyűjtögetős dolog képes hónapokra lekötni. WoW-oztam két évig.

Ahogy többen elmondták, minden ilyen gyűjtögetős játékból szépen meg lehet élni, hiszen mindig lesz olyan, akinek sok pénze van és kevés ideje, de nem szeretne lemaradni, kimaradni. Egy magyar gyűjtögetős kártyajátékkal játszottam, rengeteg időmet elvitte, de amikor befejeztem, akkor kb egy plusz százassal szálltam ki belőle, viszont cserébe sose voltam kompetitív, mert a jobb lapokat jó drágán eladtam :)

egyébként az ember a hobbijára Magyarországon is simán elkölt ennyi pénzt, ha pl. vesz egy kocsit vagy egy motort.

Meg lehet találni az egyensúlyt a haverok/család/barátnő és a hobbi között, a legjobb, ha velük együtt csinálod, s pl. ez a WoW egyik nagy előnye. Megismertem egy csomó embert, akikkel pl. egy suliba jártunk, de sose beszéltünk, mindenki kedves volt. Egy idő után már csak beszélgetni meg kereskedni jártam fel, akkor mondtam, hogy ez így elég lesz, mert már unom a játékot :)

Szintia 2008.10.13. 09:00:17

Optimista köszönöm a védelmet ;)
Szerelő: mint fentebb kiderült önző dög vagyok, aki nem szentel figyelmet a hobbidra, még 2 napnyit sem. :) (és még e mellett nem tudtam, hogy a night elfeknek nincs farkuk)
Veér Farkas: nem, köszönöm. :)

Egyébként a pasi nyilván az 50 kilók kategóriában van, hiszen azon az asztalon egy doboz pizzának sincs hely :) (az ölében mondjuk elférhet...)

A szerelő 2008.10.13. 09:01:58

Optimista 2008.10.13. 07:12:28
"
"De ettől még lehet normális élete."
Mikor?? Hogyan?? Kivel??
"
(1 kérdőjellel jobb lenne)
Bármikor. Bárhogyan. Bárkivel.
Nem értem, hogy jutnak eszedbe ilyen kérdések.
Egyébként meg a normális szót szerintem rosszul értelmezed, mert pont te nem voltál normális, amikor ilyen kérdések felmerültek benned.


Miért szelektíven olvastok? Felsoroltam néhány példát, de sokáig lehetne még folytatni. Ezek közül néhányat itéltek el, köztük pl. ezt is, amikor 11 gépen 36 accountal játszik. Amikor egyrészt túl kevés az infó ahhoz, hogy rendesen véleményt lehetne alkotni és a szegényes gondokozásotokkal képtelenek vagytok normális hozzászólásra. Szerintem azokban az aberráció, akik ennyire korlátoltak, hogy rögtön elitélnek egy ilyen jelenséget. Ami a legfurcsább, hogy pl. a testsúlyára is próbáltok következtetni. Ezekből is látszik, hogy mennyire hülyék vagytok. Egyetlen tényt sem voltatok képesek felhozni az állításotok mellett. Olvastok valamiről, nem illik az elképzelésetekbe, na, akkor az már rossz. Legalább magatoknak próbáljátok megmagyarázni, hogy miért vagytok ennyire fafejüek, mert ide úgysem vagytok képesek írni normális magyrázatot.

harcibarbi 2008.10.13. 09:03:30

Feltátelezem, hogy az ilyen nem eszik és nem szaporodik. Természetes kiválasztódás.

harcibarbi 2008.10.13. 09:07:01

Szintia

Szinte biztos, hogy 50 kiló, mert ha még az ölében el is férne a pizza, zsíros ujjal nem fogdozunk egeret, ugye :-) (kiszaladgálni kezet mosni minden harapás után meg nem lehet, mert esetleg elszalaszt valami űberfontost a játékban)

Horizont 2008.10.13. 09:13:56

A szerelő 09:01
Akkor csak egy kérdőjellel kérdezem meg tőled: sértegettelek én téged?

Horizont 2008.10.13. 09:17:02

A szerelő!
Most látom tisztességesen lebarmolsz mindenkit!Így szoktál meggyőzni másokat a véleményedről? Nagyon rossz szokás és nem is célravezető.
Itt meg pláne nem:)

CM2131 2008.10.13. 09:21:35

kpityu2: Képzeld a napokban lementem focizni a haverokkal. Egy fehér bigyó pattogott a betonon összevissza, mindenki rohangált utána és megpróbált belerúgni egyet. Aztán volt olyan, hogy ez a bigyó bekerült két függőleges oszlop közé aminek néhány haverom rettenetesen örült, pedig ott is ugyanolyan idétlenül pattogott, és még belerúgni is nehezebb volt, mert egyik oldalról valami hálóval volt elkerítve. Arra gondoltam, ha hetekig járnék le ide akkor én is eséllyel rúghatnék néha egy nagyot, még lehet, hogy annak is tudnék örülni, ha a bigyó térben a két oszlopon belül helyezkedne el, de aztán inkább kiszúrtam a labdát (hogy ne pattogjon) és elmentem egy könyvtárba olvasni. ;-)

Lasombra 2008.10.13. 09:27:35

én Szerelő és Gargoyle véleménye mellé csatlakozom. kicsit furcsának találom, amikor mások hobbiját, mások életét fikázzák ismeretlenül. még ha extrém is. elképzelek egy hozzászólót, aki röhög, hogy a csávónak nincs élete, bezzeg ő mennyivel jobb, mert minden este a diszkóban lóg, ahol van nő is, társaság is, pia is.
vagy unja a klikkelgetést a pacákra, bezzeg egy szaftos Mónika show leköti.

mások vagyunk. jó reggelt!

attól eltekintve, hogy az égvilágon SEMMI infótok nincs az arcról, és valóban intenzívebben nyomja, mint az átlagember, milyen jogon kritizál bárki? ha napi 12 órát úszol oda-vissza egy medencében, akkor híres leszel, meg interjúkat csinálnak veled, meg felnéznek rád, mert élsportoló vagy.
ha napi 12 órát wow-ozol, akkor meg kiröhögnek, meg szánnak.

persze mind csak a saját közegében értelmezhető. én lehet, hogy nem hallottam néhány híres úszóról, de tudom, mi az a Death and Taxes meg a Nihilum. most akkor ki a "több"? persze automatikusan megy a válasz, hogy naná a sportoló, mert az "hasznos". de miért is? az úszóknak nagyobb a "közege". so what? más az érdeklődés. valakinek Mozart, valakinek Slipknot.

a legtöbb embernek van olyan viselt dolga, amin mások hüledeznének. most olvastunk egy ilyet is, már tudjuk, hogy ilyen is van. röhögtünk egy jót, elszörnyülködtünk (amúgy ezt én is unnám), van aki irigyli, és van, aki marad a saját életénél. ámen. nem KELL wowozni!

van olyan is, aki 10 évet ül egy oszlopon, vagy delfinnek képzeli magát (by South Park) vagy épp egy multinál rabszolga napi 10-12 órában, és vadidegen emberek szekerét tolja, hogy a hónap dolgozója legyen, vagy senior fasztudjami. na az hasznos. ugyanakkora addict, csak észre sem veszi.

disclaimer.
wowoztam, igen. már másfél éve nem wowozok, simán le tudtam tenni. szerintem semennyivel nem addiktívabb játék, mint a snapszer. az _embereken_ múlik, hogy hajlamosak-e elveszni vmiben, vagy szánnak időt IRL-re is. nem a fegyver a hibás sosem, hanem a kéz, ami fogja.

amúgy hi, Pacho, hi Robin, :)
egy ex-guildtárs

vizoo 2008.10.13. 09:44:29

Winston Smith: Ismered az illetőt személyesen, hogy tudod: Veszélyezteti, vagy megszüntette a hétköznapi kapcsolatait a játék? Ha nem, akkor miért feltételezed ezt róla? Pff... (szex közben a csaj helyett a karaktereire gondolni egyébként tényleg gáz)

WoW-ozom. Heti 3-4 nap, este 2-3-4 órát, alkalomtól függően. Van barátnőm, szerelmes vagyok, és ő is belém. Egyáltalán nem érdekli a WoW (sőt, semmilyen számítógépes játék nem köti le). 100 kg vagyok, de ekkora voltam már WoW előtt is. Focizom, amikor alkalmam nyílik rá, és szórakozni is járok. Akkor miről is beszélünk?

Jah, egyébként kocka vagyok, mert az "elfogadottnál" többet töltök el a WoW előtt (ami mellesleg az egyik hobbim.)

Kezit csókolom mindnekinek...

vizoo 2008.10.13. 09:51:37

Jah, azt elfelejtettem megemlíteni, hogy még dolgozom is mindezek mellett.

Horizont 2008.10.13. 09:56:13

Lasombra és vizoo!
Szerintem egy kicsit mást magyaráztok bele a dologba.
Miért ne lehetne véleményünk valakiről mégha csak ennyit tudunk is az illetőről? Viszont ti is kőkemény véleményt alkottok rólunk,csak azért mert más a véleményünk.A blogokról a kommentelés erről szól.Véleménynyilvánítás, és meggyőzni a másikat ha más a véleménye.Sértegetés nélkül.
(Na ez nem sikerül mindenkinek.)

vizoo:
"Heti 3-4 nap, este 2-3-4 órát" .
Nagyon ügyes vagy ha neked ez mellett még ennyi mindenre van időd!:)

vizoo 2008.10.13. 10:07:49

Optimista az a baj, hogy 1-1 kirívó esetből itéltek el egy ~10 milliós réteget. A véleménynyílvánításnak is van kultúrált, és kevésbé kultúrált formája.
A "nolifer, biztos 50/150 kilós, sose látott puncit, nincs élete/családja, anyuci/apuci fizeti neki" stílusú hozzászólások pedig nem ösztönöznek arra, hogy meggyőzzem őket. Tudod, hülyékkel nem szabad vitatkozni, mert lesüllyedsz a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal... (Tisztelet a kivételnek)

Az időről pedig. Ha az embernek elég az 5-6 óra alvás, akkor bőven van ennyi ideje a napi 8 óra munka és a család, barátnő/barát mellett.

Horizont 2008.10.13. 10:15:08

Mind a két oldalon akadnak rosszul véleményt nyilvánítók. (na milyen szépen írtam?)
Csak ha én normálisan írok akkor felháborít kissé ha azt írják vissza, hogy nem vagyok normális ! (lásd:A szerelő)
Az időről? Ha férfi lennék biztos ugyanez lenne a véleményem.:)

nagrand (törölt) 2008.10.13. 10:21:01

25 éves lány vagyok. Minden nap eljárok szépen dolgozni, otthon elvégzem a házimunkát. Fél 6-ra hazaérek, vacsorát csinálok...stb, amit a rend és tisztaság megkövetel. Majd amikor végzek, bekapcsolom a gépem, és indítom a WoW-ot. A meló, és játék mellette egyetemre járok, és harmonikus párkapcsolatban élek (igen a párom is játszik) Ez azt jelenti, hogy napi 3-4 órát játszok, hétvégente többet. Ettől nem vagyok kevesebb mint bármelyik hozzászóló (aki úgy alkot véleményt, hogy nem ismeri a játékot, vagy ha igen akkor onnan, hogy látott egy South Park részt, vagy az ismerősének az ismerősének a gyerekének az osztálytársának a kisöccse játszik, és az a kölyök...jajj...) Van akinek ez a hobbija. Van aki jógázik, sportol, vásárol, horgászik....stb. Ez a játék egy történetre , egy "másik világ" történetére alapul. A Blizzard pedig ezt a történetet úgy "gépesítette" meg, hogy nekik jövedelmező legyen, és valjuk be, a játék képes arra, hogy függőséget okozzon.
Úgy gondolom a cikk írója is csak hírből ismeri a játékot, és a sorok között fellelhető erőteljes túlzásokkal szeretné színesebbé, érdekesebbé tenni a cikket.
A félreértések elkerülése végett megemlíteném, hogy a játékban sokkal könnyebben lehet barátokat/haverokat találni, még akkor is ha nem is keresünk. Tudjátok miért? Mert az érdeklődési kör adott. Rengeteg guild van, akik néha csoportban összeverődve elmennek valahová, és közösen szórakoznak.
Ezúton kérném a kedves hozzászólókat, hogy érdemben csak az szóljon hozzá, aki tudja miről van szó. Amennyiben mégis van valami igazság alapja a cikkben említett emberke esetének, lehet sajnálni, de semmiképp sem hülyének nézni.
Mivel a hozzászólások között fellelhető testsúlyt érintő kérdés is : 47 kg , 160 cm magas (mélységű) vagyok, a játék nem feltétlen jár együtt monitor előtti végeláthatatlan zabálással.

Aki nem ismeri a játékot, minek jön erre az oldalra??? :D

Lasombra 2008.10.13. 10:26:59

Optimista: "A blogokról a kommentelés erről szól.Véleménynyilvánítás, és meggyőzni a másikat ha más a véleménye.Sértegetés nélkül."

látod, szerintem itt csúsznak el sokan.
miért is kellene meggyőznöm másokat, hogy mit kezdjen a szabadidejével vagy akár az életével???
a vélemény meg úgy kezdődik, hogy "szerintem". nem úgy, hogy "mekkora lúzer". ... szal a sértegetésről alkotott véleményünkben legalább egyetértünk.

gustibus non est disputandum.

Tábornok 2008.10.13. 10:29:54

heti 7 nap, átlagban napi 4 óra, de voltak már kirivó esetek, s lesznek is, elvégre jön a kiegészitő.
kiváncsi leszek, hányak lesznek hirtelen betegek, amint megjelenik a Lich King.
Pár emberről már tudok:)
Nem hinném, hogy ebben a 10 milliós brigádban, mindenki 150 vagy 50 kilós gyászhuszár lenne, ellenben a guild találkozón volt cégvezető, kocsmáros, tanár, bolti eladó, s az elmaradhatatlan rendszergazdák, rendőr, mentős. Férj, feleség, apa, fia.
Őket kéne megkérdezni, mit szeretnek a játékban vagy esetleg kiprobálni, s ugy nyilatkozni van 10 napos trial.

gargoyle 2008.10.13. 10:30:04

optimista: akkor miert ertettel egyet elso korben egy olyan velemennyel ami finoman szolva is ordas faszsag volt? :D csak mert annyira lelkesen bologattal es osztottad a jopontot, ahelyett hogy neki is elmondtad volna mennyire helytelen hogy azonnal leszol egy csomo ismeretlen embert csak mert ok a halalfejes kadarkaivasnal mas jellegubb hobbit uznek .)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.13. 10:30:45

nagrand

Erre a kérdésedre egyszerű a válasz:

Aki nem ismeri a játékot, minek jön erre az oldalra??? :D

Mert ide lehet jönni hülyeségeket beszélni anélkül, hogy valaki jól szájba csapna, hiszen a net megvéd :)

Amit leírtál az nagyon szép dolog. Lehet ezt hobbiként is művelni, mindenki úgy osztja be az idejét ahogy akarja. Az semmivel nem különb, aki több órát mondjuk Counter-Strike-ozik, Bf2-zik, vagy ebben az időben pornóra veri. Jogos a felháborodás, nem kell általánosítani, és szerintem senkinek semmi köze nincs ahhoz, ki hogyan néz ki, mire bassza el az idejét stb...
Ott van viszont a másik oldala a dolognak. Rengeteg olyan srácot ismerek, akiknél nagyon nagy függőséget okozott a Blizzard eme szuper terméke, nem igazán képes kimászni a "mátrix-ból"..és akárhogyan is színezzük ez probléma.

Akiről a post szól, nem hinném hogy olyan hülye emberke lenne, hiszen nem kevés pénzt zsebelhet be a hobbijából, és aki a gép előtt ül huzamosabb ideig, az nem biztos hogy egy 150 kilós nolifer netköcsög :)

nagrand (törölt) 2008.10.13. 10:31:13

vizoo!
respect ;) teljesen igazad van

gargoyle 2008.10.13. 10:35:56

nagrand: a pasid amugy tudja hogy nalad kell a legtobb kuldit teljesiteni a vilagban? :D (nesingwaryt egyszer meg ugyis kivegzem ritualisan ha meg egy alttal el kell menni vadaszni neki :)

harcibarbi 2008.10.13. 10:36:19

nagrand

Vegyél vissza egy cseppet az arcocskádból.

1. Nem a blog szól a wowról, hanem csak a poszt.
2. "Nem öltem embert, azért lehet véleményem a gyilkosságról, ugye?" (hogy az örök példával éljek)
3. Egy függőséget okozó szgjátékot egy lapon említeni a sporttal kissé merész dolog.
4. Én is úgy gondolom, hogy inkább nem-evést okoz a játék, nem koszololunk össze billentyűzetet meg egeret.
5. Az érzelmi életed meg elég érdekes lehet neked, meg a párodnak is : ) (de természetesen a ti dolgotok)

harcibarbi 2008.10.13. 10:39:14

Tábornok

Milyen kiegészítő és mikor??

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.13. 10:42:34

"3. Egy függőséget okozó szgjátékot egy lapon említeni a sporttal kissé merész dolog."
höhö, pedig az e-sports már létező fogalom, és ezzel is jót lehet keresni, bár tény, különösebb erőkifejtést az egér mozgatása, és olykor a bőrszékhez tapadt izzadt segg felemelése jelent :D

5. Az érzelmi életed meg elég érdekes lehet neked, meg a párodnak is : ) (de természetesen a ti dolgotok)
höhö, szerintem nem a te dolgod, bár én soha nem tudtam volna elképzelni azt, hogy a párommal együtt ordibáljuk hogy "köcsög csíter" "kemper geci" (a párom sem tudja elképzelni :) )

"Vegyél vissza egy cseppet az arcocskádból."
höhö, erre meg semmi szükség nincs

Szintia 2008.10.13. 10:46:48

harcibarbi, azért lehet annak is normális érzelmi élete, akik közösen játszanak valamilyen netes játékot. ugyan a travian nem wow típusú, de ismerek egy olyan párt, akik ezen a játékon keresztül ismerték meg egymást. ennek egy éve, és még most is játszanak, elég intenzíven. a viselkedésük a kapcsolatukban mégis teljesen hétköznapi-

Lasombra 2008.10.13. 10:48:19

"3. Egy függőséget okozó szgjátékot egy lapon említeni a sporttal kissé merész dolog."

:sóhaj:
1. szerintem nincs olyan, hogy függőséget okozó számítógépes játék. van, akinek a levélgyűjtés okoz függőséget, van, akinek a recskázás. van, aki halálosan unja előbbit, van, aki... na jó, a 2.-at talán senki. :) te miért nem vagy wow függő? még nem próbáltad? én miért nem vagyok wow függő? én elég sokat toltam. (bár nem voltam T6 ready :D)

2. mi a sport? a sakk az sport? csak ül az ember, és punnyad. ja, hogy gondolkodik? akkor ez is az. hallottál már a World Cyber Gamesről? az sport? pedig ügyesség ésvagy gondolkodás kell hozzá. és sztem többen követik, mint a magyar focibajnokságot.

3. mi ez a vagy-vagy hozzáállás, árokásás? miért zárja ki egyik a másikat? ha te szeretsz főzni, akkor nem sportolsz? ez kb ilyen szint.

4. megsúgom, mint mindenből a sportból is megárt a sok. az élsport - amit kb egy lapon lehet említeni a megszállott gamerekkel - minden, csak nem egészséges. nem egy ember ment már tönkre miatta. vagy a környezete, kapcsolatai.

csak mert nem ismersz valamit, attól még létezik.
csak mert nem tetszik valami, attól még másnak bejöhet.

moRtiZ 2008.10.13. 10:48:25

harcibarbi:

1, Attól még hogy a blog nem a wowról szól, attól még ha wowos poszt van, lehet szólni, ha valaki kicsit úgy gondolja, hogy a szerző túlzásokba esik.
2, Lehet véleményed, meg persze elítélheted, de amíg nem öltél embert, addig nem tudod hogy milyen érzés, és messze nem látsz rá annyira a dologra mint az, aki már ölt embert.
3, Ismerek sportokat, amik szintén függőséget okoznak, sőt kb. károsabbak is mint a WOW függés (Testépítés pl.?). Amúgy wow - sport párhuzam: Mind2 kompetitív dolog, ebből a szempontból simán összevethető.
4, Én amig wowoztam 20 kilót pakoltam magamra mozgáshiány miatt.. (jah, nekem volt szalvétám :P).
5, Ezt meg szerintem abszolut nem tudhatod.


Viszont. Én rengeteget játszottam ca. 1 évvel ezelőttig, sőt lévén az ország legjobb progressű guildjában toltam, ezért tudom hogy milyen wow függeni (vagyis szinte dolgozni benne). Nem bánom azt az időt amit wow-al töltöttem, de így hogy nem játszom, nagy általánosságban azt hiszem wow nélkül jobb az életem :).

Ja és a 36 accountos srácról. Elég valószinű hogy erős függő, mert még ha partyba csinálja is a questeket 5 karival egyszerre, akkor is elég nehézkes felhúzni a karaktereket 70. szintre. Viszont ha ez megvan, akár napi 2 óra játékot is megengedhet magának, és az viszont teljesen normális dolog.

Mindenesetre ha élvezi, csinálja.

vizoo 2008.10.13. 10:48:49

Wrath of the Lich King. November 13.
Mitől lenne érdekes az érzelmi élete nagrand-nak és párjának? Netán mert akkor is együtt vannak, amikor a hobbijukat űzik? Inkább nézne úgy ki a dolog, hogy amíg "apa" nézi a meccset és szaglik a sörtől, addig "anya" porszívózik?

Merész dolog összehasonlítani egy játékot egy sporttal? Semmivel sem merészebb, mint összehasonlítani egy játékot egy gyilkossággal. (remélem érzed az élét...)
No Comment...

nagrand (törölt) 2008.10.13. 10:51:22

harcibarbi

Kérlek áruld el, hogy mi köze van az érzelmi életemnek ehhez? :D

Melyik soromban írtam azt, hogy a blogról van szó? :D
Végig a cikkről beszéltem :D

A 4-dik pont számomra érthetetlen,(mi köze van ehhez) de biztosan azért, mert ilyen az érzelmi világom.

Felhívnám figyelmedet, hogy az idei nyári olimpia idején felmerült az a kérdés, hogy a számítógépes játékok egy része is olimpiai "szám" lesz, természetesen nem érted az iróniát a példálózásban, írhattam volna akár mit, pl.: kirándulás, kártyajátékok, lovaglás, stb...., de látom, azon nem akadtál ki, hogy a vásárlást is ezek között említettem, gondolom te is ezen halmaz közé sorolod magad, akinek már ez is hobbi

Utolsó kérdésem: áruld el , bejegyzésem mely részlete sugallta azt számodra, hogy nagy az arcom? :D


persze, hogyne, mindenkinek lehet véleménye
én pontosan erre írtam azt, hogy célszerű valamiről tájékozódni, mielőtt véleményt nyilvánítok, (rengetegen dobálóznak olyan véleménnyel , mely mögött nincsen ismeret) mert persze most sem a cikkről írtál véleményt, hanem rólam :D

Tábornok 2008.10.13. 11:06:41

Wrath of the Lich King
november 13, bár ezt csak akkor hiszem el, ha átvitt a léghajó északra:) up to lvl 80.
nagrand, ha exaltedek vagytok egymásnál abból baj nem lehet, másrészt a wow nem az a játék, ahol csitereznek vagy kempert kiálltanak, teljesen másról szól, aki benne van már huzamosabb ideig, az megtalálta benne azt a részt ami megfogta.
Raidek, insták, esetleg csak farmolás vagy csak Aréna, vagy mindegyik:)
az e sport nem erőkifejtésről szól, az itt szóbajöhető e sport az Aréna, ez nem más, mint figyelem, összeszokotság, rögtönzés, azonnali döntéshozás, lehet furcsa, de ezek irl sem jönnek rosszul, a team work sem egy hátrány a valóéletben.
Annak ellenére, hogy ez egy játék, hobbi, igazi haladást, fejlődést csak az érhet el, aki komolyan és jól csinálja, vannak persze baráti guildek is, de a progress csapatok nem jótékonysági intézmények, röpködnek a minusz dkp -k, szóval sok iskolás fiatalnak, de még felnőttnek sem jöhet rosszul ilyesfajta közösségi tapasztalat.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.13. 11:10:50

"másrészt a wow nem az a játék, ahol csitereznek vagy kempert kiálltanak, teljesen másról szól,"

Senki nem mondta, hogy arról szól, én egy másik netes játék "rabja" voltam egy darabig, arra vonatkozott, tehát senki nem bántotta hőn szeretett játékocskádat :D

Páneurópai Harci Kos 2008.10.13. 11:14:25

Mindig öröm látni olyanokat, akik -nem sokat gyanítanak a wowról, de azért, khm próbálkoznak..:)

A multiboxing sokunk véleménye szerint csalás.
Általában 4-5 accountos multiboxer.
Egy "fő karaktert irányít" a gazdája a többi 3-4 csak assistol -egy program segítségével.
Az adott kaszt, ezesetben elemental shaman 8tud gyógyítani és sebezni is) ha gyöngébb az ellenfél (az esetek java részében áltagjátékosokkal találkozik.
Én csak AV (alterac valley) ban futottam össze ilyennel. Mindkét frakcióra jellemző.

Az hogy a fent említett multiboxer várost szeretne radelni -
városraid - belaggol a szerver keményen.
rengeteg őr jön elő, a pachtól lvl 85 ösök lesznek szal sok sikert)
itt a linkje:
www.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Aegwynn&n=We+Are+Prepared&p=1

Tábornok 2008.10.13. 11:15:21

ugyan, ezt inkább azoknak irtam, akik nem ismerik, s egy kalap alá vesznek minden játékot, az fps játék elképzelhetetlen ilyen szövegek nélkül:)

moRtiZ 2008.10.13. 11:16:28

Tábornok igen az volt (Mobsters -> PT -> Inco -> PE végig az alapbanda nagy részével), de nem akarok beszélni róla (nem, nem dobtak ki, nem voltam kispados, magamtól untam rá a dologra ;P).

Még mindig mondom, jobb így wow nélkül :).

Tábornok 2008.10.13. 11:18:07

minden város őrsége lvl 85?
akkor kedden még megprobálhatjuk beverni Darnassust, ugyis csak punnyadás van:)

Horizont 2008.10.13. 11:20:13

gargoyle 10:30
Kinek osztogattam én jó pontot?

Tábornok 2008.10.13. 11:21:57

Sok sikert, 2007 decemberben kezdtem újra, sikerült kihagyni egy félévet, a véletlen miatt kezdem újra, igaz bevallom kb. 1 perc kemény gondolkodás után töltöttem fel az accountomat újra, gyenge vagyok:)

Páneurópai Harci Kos 2008.10.13. 11:24:06

Mi Undercity miatt aggódunk, tul sok az elit odabe:)

Páneurópai Harci Kos 2008.10.13. 11:26:05

wintergrasp majd ott lesz feeling:)

Páneurópai Harci Kos 2008.10.13. 11:38:16

Egy bg azért különbözik egy városostromtól:)
Más alteracban a két torony között /hídon poénkodni vele, és egész más városban harcolni az állandóan spawnoló őrök között (valamint rengeteg játékos áramlik ki be:)
Azt meg előbb utóbb észreveszi valaki ha worlddef spammolja a csatornát.

Egyébként a multiboxerek eléggé ritkák. (Várostromon sose láttam még)

de nyilván fogják hagyni, és nem seedelik agyon:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.13. 12:05:01

" nagrand 2008.10.13. 10:21:01

Úgy gondolom a cikk írója is csak hírből ismeri a játékot, és a sorok között fellelhető erőteljes túlzásokkal szeretné színesebbé, érdekesebbé tenni a cikket."

Nem hinném hogy hírből ismerem,íme :
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Eonar&n=Palanthos

moRtiZ 2008.10.13. 12:09:48

Ejj Zero, te slacker, legalább feral BG geart vagy heroic badge stuffokat összeszedhetted volna :P.

mong1 2008.10.13. 12:10:22

Zero, most csalodtam... ally drood?! :)

london101 2008.10.13. 12:15:45

Pazar Cuccok 1,5 éve írt egy 47 szerveres, karakteres WOW setupról, szerintem ez durvább:
www.pto.hu/post/1/914

vizoo 2008.10.13. 12:17:07

zero: Flame gerjesztésére, és a kattintások számának növelésére jó volt a cikk. Annak, aki nem vérgőzös szemekkel olvassa az ilyesmit, pedig egy kis érdekességet is tartalmazott. Egyébként tipikus "médiás", legfőképp az utolsó mondat. :)

nagrand (törölt) 2008.10.13. 12:30:01

Kedves Zero!

Ezúton kérek tőled elnézést....dobálj meg kővel....tényleg....
/sorry
/shy
nah,de azért ha ez a mained, akkor van még mit faragni rajta :D
boostolást vállalunk kevés goldért :D, főleg WoTLK-ban :P


és erre jön majd az a válasz, hogy "nem mindeninek van ideje játszani, meg Sunwelles geart kiraidelni :D......nekem sincs T6-om :(

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.10.13. 12:52:26

moTR: teljesen egyetértünk, utólag belegondolva, jobb wow nélkül :)

harcibarbi 2008.10.13. 14:34:39

nagrand

Bébike, ezt kicsit benézted, ugyanis a poszt véleményezéséhez semmit sem kell tudni a játékról, mivel pusztán arról van szó, hogy van egy gyerek, akinek 36 előfizetése, 11 gépe és 42 karaktere van.
Véleményem tömören róla: beteg.

Úgymint napi 3-4 órán át játszás (bármilyen szg játékkal) sem vall túlságosan egészséges elmére.

Az arcot pedig arra mondtam, hogy kioktatod a kommentelőket, hogy mihez szóljanak hozzá és mihez ne (nem tudom kinek képzeled magad)

De mondom mégegyszer, ha rám hallgatsz, olyan laposra ülöd a segged, amilyenre csak szeretnéd :-)

nagrand (törölt) 2008.10.13. 14:49:43

:D szerintem majd a többiek reagálnak :D

moRtiZ 2008.10.13. 15:19:29

"Úgymint napi 3-4 órán át játszás (bármilyen szg játékkal) sem vall túlságosan egészséges elmére."

Ez abszolut hülyeség. 3-4 óra játékkal semmi gond nincs. Duplája már lehet problémás.

Csöpike 2008.10.13. 15:22:43

érdekes....én is sokat wow-ot..de engem nem azért dobot ki a barátnöm mert keveset voltam vele hanem mert túl sokat akartam volna vele lenni...Tanulság?..attol mert vki kocka még nem biztos h 16orát wow-ozik a többit meg alussza...
jah igen!:menyivel jobb h ha vki egész nap lent a téren focizgat?V könyvet olvas?v dominot épit?v egész nap filmet forgat?..ugyan az mind..egy vkinek ez teccik más vkinek más vmi..

SoulReaver 2008.10.13. 15:25:15

Jelenleg én is ütöm a gépet napi 4-5 órában, de már csak akkor, ha a család elaludt... nincs alvásigényem... ilyen is van...

mizrolist 2008.10.13. 16:02:03

harcibarbi: és azzal mi van, aki napi 4-5 órát tv-zik? Napi 4-5 órát bütyköl egy félig szétrohadt vén motort/autót, "ez veterán!" felkiáltással? 4-5 órát takarít, mert tisztaságmániás? Ezek is mind betegek, ugye?

(vizoo, eds, mortiz: /wave Wolverine vagyok álnéven ;) )

DArchAngel 2008.10.13. 16:56:33

Kedves WoW-osok!
Játszottam már pár MMORPG -vel, de egyik sem tudott lekötni, persze, ez lehet, hogy az én hibám, mert nem vagyok elég fanatikus. Quake-ezni is szerettem, de sohasem éreztem igényt arra, hogy rengeteg időt eltöltve vele "profivá" gyúrjam magam.
Én még Diablo 2-ztem nagyon sokat, de egy idő után iszonyatosan meguntam, hogy az egyetlen cél a lehető legtöbb dögöt kiirtani. Ezek után örülök neki, hogy az MMORPG őrület nem ért utol, így több időm van másra. Akár játékra is. Csak nem véget nemérő legyen.

Persze mindenki azzal tölti az idejét, amivel akarja, de engedjétek meg nekem, hogy ne tartsam a WoW-ozást olyan nagyon jó dolognak.

vizoo 2008.10.13. 17:18:07

DArchAngel: Senki nem kért rá, hogy tartsd nagyon jó dolognak. Annyit kérünk, hogy ne az legyen az ember első mondata, amikor meghallja, hogy WoW: Nolifer kocka, sose látott puncit/kukit, biztos 50/150 kiló. Mint ahogyan ezt már fentebb is leírtam.

harcibarcinak meg üzenem: Kívánom neked, hogy soha életedbe ne foglalkozz valamivel 3-4 óránál többet egyhuzamba. Nehogy még valaki elmeroggyantnak nézzen... ;)

DArchAngel 2008.10.13. 17:44:35

vizoo,
lehet, hogy írtad, de nincs időm végigolvasni, bocsi. Írni is alig volt. Na, mindegy.
Nem mindenki kocka aki WoW-ozik, nem is szeretek általánosítani. De az is bizonyított tény, hogy egyre több embernek a virtuális világ jelenti az igazit. Persze bizonyos szemszögből nézve még ez sem akkora probléma...

Bezuhov. 2008.10.13. 18:03:56

Én erre azt szoktam mondani, hogy azok, akik azt hiszik magukról, hogy ők a normálisak, ők élnek normális életet, rendszeresen megerősítésre szorulnak etéren.... Ehhez pedig ilyen cikkek és riportok , vagy mondhatnám úgyis, ilyen "kockák" kellenek.

Milyen érdekes, ugye?? :]

load error 2008.10.13. 18:40:51

"Bradster azt tervezi, hogy november 13-án, amikor megjelenik a WoW új küldetéslemeze, bemegy a boltba és vesz belőle 36 darabot (1500 dollár), hazamegy és mind a 36-ot feltelepíti a gépekre..."

Hmmmm...
Smells like gerilla-marketing.
Bár, Bradster létezik, a domain maga 3 éves.
Csak mennyire reális, hogy valaki egyszerre 36 játékot tol?

harcibarbi 2008.10.13. 19:22:06

@vizoo-nak üzeni harcibarbi

Köszi!

vétel
______

@mizrolist

Igen, azok. De most a wow-on kívül még melyikről van szó a posztban?

Komolyra fordítva a szót (már amennyire lehet):
Távol áll tőlem, hogy bárkit is "lenézzek" azért, mert játszik. Nekem is voltak időszakaim, a wow-ot is megnéztem a tíznapossal olyan 1 éve, hát nem jött be, így jártam. Van ismerősöm, aki rendszeresen játszik, jól megvagyunk egymással, max nem téma köztünk a játék. Mmint ahogy nekem is van olyan hobbim, amit ő nem érez át.

A posztban egy szélsőséges példa szerepel, szólhatna akár valóban veteránautó buzerálásáról is : )

és végül @nagrand

Hát igen, megértem, hogy nincs időd a válaszra : )

Tábornok 2008.10.13. 20:51:49

10 napossal max lvl 20, az altozást is ott lehet megunni, s mennek bankárnak:)

nincs idő. tolni kell, fell lvl 70re, nemsokára pedig lvl 80ra.
nincs idő, ez lesz az új jelszó:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.13. 22:02:39

vizoo 2008.10.13. 12:17:07

Senki sem akart flamet gerjeszetni, csak egy kis érdekes ki kuriózumra hívtam fel a figyelmeteket ...ezért valljuk be, nem mindennapi dolog 11 gépen tolni :-)


" moR10 2008.10.13. 12:09:48
Ejj Zero, te slacker, legalább feral BG geart vagy heroic badge stuffokat összeszedhetted volna :P. "

Utálok raidelni. Addig játszik amíg szórakoztat. És azt, ami szórakoztat.Nekem ne szabják meg hogy ekkor és akkor itt és ott legyek. Ne ugráltassanak meg toljanak le 13-14 évesek. Teljesen jó vagyok így is ...
De hogy helyre billenjen az univerzum, íme a másik karakter:
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&n=Telital%C3%A1lat

Tábornok 2008.10.13. 22:38:24

nocsak, nem vagyunk egyformák, bizonyos részek, bizonyos cuccok csak raidek formájában érhetők el, azaz csapatjátékkal, erről szól ez a játék, van aki elfogadja van aki nem, aki nem abban biztos tudatosul, hogy lesznek részek amit soha az életben nem fog látni ill. elérni.
Sosem nézem, hogy hány éves az RL, ha jól vezeti a társaságot, jól válogatja össze a csapatot, s jön a siker, akkor az ilyen "fürdőskurvázás" ugyis elmarad.
Csapatjáték, ahol az egyén egy fogaskerék a rendszerben, a cél azonos, mindenkinek tennie kell a dolgát, csak igy müködik pl. egy raid.
Igy van kitalálva, félelmetes, nem?
élő példa, az irl örökké kritizáló, megjegyzéseket tevő boltos, aki aztán a raiden totál kussban teszi a dolgát:)

moRtiZ 2008.10.14. 03:18:19

Ejj Zero en is utalnek mar raidelni. Bocsi ha igy vetted le, hogy meg akarom mondani hogy jatsz, a lenyeg hogy elvezd. En a vegen nem tettem, ezert hagytam abba. :P

moRtiZ 2008.10.14. 03:26:29

Tabornok tok nincs igazad. RENGETEG olyan ember van, aki azert jatszik a wow-al, mert jo idotoltes, mert szeret elszoszmotolni dolgokkal, vagy csak dumalgatni haverokkal. Rengeteg ember magasrol szarik a raidelesre. Ja nem latnak egy csomo dolgot. Es? Majd 1 ev mulva jut el oda a jatekba, hogy erdekelje egyaltalan a dolog. Es akkor sem biztos hoy fogja, mert addigra mar szepen csaszkalhat tovabb a kiegeszitolemez tartalmaban. Es igencsak igaz az, hogy 30 eves koromra egy 13-14 eves csak ne ugasson mar be nekem ugy mint kis csicskanak, mert a klantalalkozon esetleg a fejebe huzok egy uveg sort. lol.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2008.10.14. 07:31:39

haver karija ;)


eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Budoscigany


Magyar allysoknak a nevetol kinyilik a bicska a zsebukben ;)

Kozika · http://www.k-1.hu 2008.10.14. 08:04:33

hordások között is van iqhiányos tapló

Tábornok 2008.10.14. 09:06:38

moR10
pont ezt irtam, hogy azért is jó játék,mert mindenki megtalálja a saját élvezetét, ahogy irtad, valaki farmol, bg zik, Aréna, valaki a raideket szereti, azért azt Te is tudod, hogy 13-14 éves nem fog raidet vezetni, sőt egy komolyabb társulatba 18 év alatt be sem lehet kerülni, max. komoly hátszéllel, a fater ott tolja.

Bloodscalp feeling, gz.

nagrand (törölt) 2008.10.14. 10:11:57

Tábornok

jaja, így van, ha megnézed a bloodscalp "nagyobb" guildjeit, ott is feltétel, a 18+ életkor , vagy ha nem is ez ,de a 14+ mindenképp

valóban van olyan játékos, aki nem jár raidre, mert nem izgatja a boss kill/loot (a retri palával én se jártam, meg nem is vitték, mert retri, most a rugó a favorit nálam) ezeknek a játékosoknak valószínű nem okoz majd gondot a 20 ezer goldos mount :P


akik nem járnak raidre, azok farmolnak, majd beteszik AH-ba, és a raidelők megveszik :D (persze hogy nem teljesen igaz)

harcibarbinak: válaszoltam én, az az egy sor nem elég? :D (nézz a sorok mögé)

Bicskas 2008.10.14. 15:05:48

Adott egy ceg egyetlen egy cellal: minel tobb profitot termelni. Ezt ugy erik el, hogy az iparagukon belul kiemelkedot alkotnak. Ezt igazolando az emberek az o termekuket valasztjak. Aztan szep lassan egy orszagra (nem is kicsire) valo ember rajon hogy ok valahol megtalaltak onmagukat. Jok valamiben vagy csak siman jol erzik magukat. Elismerest kapnak vagy csak siman koszonnek nekik. Ennyit a Blizzardrol, a WoWrol meg a Bnetrol.

Imadtam amikor ugy vertem el SCben a tesitanar kedvencet, hogy lilult a feje es kurvaanyazott tehetetlenul. Imadtam amikor a veszekedo szulok hallgatasa helyett poenkodtunk ventrilon a haverokkal. Imadtam amikor DNA elorre koszont nekem, pedig a suliban akkoriban azt hallgattam, hogy "ne a mellemet bamuld ha velem beszelsz". Imadtam amikor korbealltak orgriban es az elozo este megszerzett cuccaimat nezegettek, az ezereves ballonkabatom sose kapott ilyen figyelmet.

Aztan kinottem belole, eluntam, talaltam jobb szorakozast. De nagyon is megertem miert ul valaki sokat a gepe elott. Ti se rohogjetek ki oket.

Sose felejtem el a mezokovesdi lanokat, a klantalikat a patkoban. Mindig boldogan pillantok a polcomon a kupaimra es ermeimre amiket Heroes3 versenyeken nyertem. Buszke vagyok magamra, hogy tetszett az embereknek az a par cikk amit war3 temaban firkaltam.

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Bicskas

sharlax 2008.10.15. 11:06:14

Há nemtudom, de egyszer én is kipróbáltam ezt a csodás WOW-t, de nem voltam tőle elájulva. Tizenéves ragyásfejű kölökként még biztos tetszett volna, bár a pina már akkor is jobban ízlett mint a Tekken2.
Ja és még egy kérdésem volna, mit csinál ez a gyökér ha áramszünet jő majd? Gondolom felvágja az ereit, bár nem lesz túl nagy hiány a világegyetem szövetén.

SoulReaver 2008.10.15. 13:16:16

Erre van azagregátor neki réákötve a Shell kútra... :D

ellen . 2008.10.18. 13:57:25

Sziasztok!
Visszatérnék egy kicsit a cikkhez. Volna egy ellenpontom.
(ha valaki már említette volna, amit itt leírok, akkor bocsi :) nem olvastam végig a hozzászólásokat...)

Bradster barátunk szerintem egész jól kereshetne azzal, hogy 36 accountot tart fenn és tol ezerrel.

Nézzétek meg vaterán: egy lvl70 karakterért átlagosan 20.000 forintot kérnek. Ha évente egy accounttal (amit mindig eladsz és helyette újat veszel) 6 karaktert elviszel 70. szintre és mindig el tudod adni 20ezerért és van 36 accountod, az a legjobb esetben 4.320.000 forint. És azzal nem számoltam, hogy az USÁban valszínűleg többet adnak egy lvl70 accountért.
Költség oldalon 36 accountért évi 1,1 milla forint.
Ha levonjuk a számítógépek amortizációját és a villanyköltséget is, még mindig marad egy egész rendes summa. Úgy, hogy nem csinál mást, mint játszik és növeszti a fenekét...

Ja. Meg azon gondolkoztam, hogy lehet fejben tartani ennyi jelszót...

Yehforgames 2012.02.13. 10:32:44

I am Aman Moore. Free article editor for wow gold sites, keep doing a lot of investigation before article publication, for WoW gold supplier, I know how them works. If you are trying to buy wow gold online, it’s better for you to have a look at these articles here. Visiting www.yehforgames.com/ , you will get what you want. <a href="https://www.yehforgames.com">wowpowerleveling</a>

süti beállítások módosítása