Skip to content


       Szűrés lista

Három pillanatkép egy krónikus hazudozó gazdag életművéből

Gratulálunk Miniszterelnök Úr, mindezt egy napon összehozni ...

1, A "jubileumi jutalomról": 

Nézzük csak, milyen kreatívak az elvtársak, ha pénzt kell osztani - maguknak.
"Jutalom", "céljuttatás", "különjuttatás", "projektprémium" és "jubileumi jutalom" ...
































Az elefántlábú munkásőrkurva (Szűcs Erika) a 30 évnyi közszolgálati munkaviszonyáért kapta ezt a "nem jutalmat". Nézzük, hogy is számoltak a minisztériumban:

"A tárca által megadott évszámokat és Szűcs Erika egy parlamentinél részletesebb életrajzát összevetve az alábbi munkahelyeket számították közszolgálatinak:
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Állami Építőipari Vállalat; (7 év)
MSZMP Miskolci Városi Bizottsága (8 év);
Magyar Hitelbank Rt. miskolci fiókja (3 év);
Miskolc önkormányzati képviselőtestülete; parlament, szociális minisztérium (részben átfedésekkel 14 év).
Ez összesen 32 év, de mivel nem töltött ki minden munkát pont az év végéig, a tényleges közszolgálatiság csak 30 évre duzzadt 2008-ra." - írta a Képviselő Funky.

Jelen pillanatban már nincs olyan pofátlanság, amit el tudnék képzelni, hogy azt már tényleg nem merik megcsinálni. Szűcs Erika a helyén marad, a sajtó érdeklődése pedig 1 napig tartott. Máshol (egy fejlettebb országban) hetekig cincálni a sajtó az ügyet, amíg sírva elnézést nem kérne, és le nem mondana ....

2, A 312 forintos negatív rekord euró-árfolyamról: 

"Gyurcsány Ferenc szerint a forint gyengülése figyelmeztetés és bátorítás egyszerre, ami azt jelenti, hogy a piacok azt igénylik, kezdődjenek el jelentős átalakítások, reformok. A miniszterelnök erről az euró szerda délelőtti 312,25 forintos jegyzése kapcsán nyilatkozott. Hozzátette: az árfolyammozgást mindig a piacok visszajelzéseként kell értékelni. 
A miniszterelnök hangsúlyozta: Magyarországot sem rövid, sem közép-, sem hosszú távon nem fenyegeti államcsőd. Véleménye szerint nagy felelőtlenség ilyet vizionálni. A kormányfő emlékeztetett arra: a magyar állam összes forrásigénye a következő időszakban kevesebb mint hárommilliárd euró, az elérhető források viszont tízszeresen meghaladják ezt az értéket. Gyurcsány úgy látja: mivel sokan nem értenek ehhez a kérdéshez, megrémítik őket ezek a felvetések. Ilyenkor határozott kormányzati cselekvésre és nyugalomra van szükség – jelentette ki." - mno.hu 

3, Obamáról 

 

Címkék: gyurcsány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr63982076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irrelevant 2009.03.05. 13:07:39

Nézzétek meg az első videó legelső néhány másodpercén az arckifejezését. Nekem Zed jutott róla eszembe a Rendőrakadémiából. Beteges.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 13:20:26

@Kampfer: 2-3 hete árult is valaki egyet a teszvesz-en. Sőt, skullót is, meg hevedert is...

Gondolkodtam, hogy meg is veszem, a nagyszobában pont el tudnám úgy helyezni, hogy védhessem a lakást, ha jönnének a bodzaszedők...

belzebubó 2009.03.05. 13:23:22

@picur3ka: ezt nem hiszem el. Pár héttel ezelőtt február elején Bod Péter Ákos pont ezekről a számokról beszélt. 6,9-ről a Gazdasági Rádióban.
Azóta nem hiszem el,hogy nem nyúltak hozzá.

Hetfield 2009.03.05. 13:24:54

Néztétek már a szadesz szavazást? Egy picit megváltozott az eredmény :DDDDDDD

Perverzsrac 2009.03.05. 13:28:03

zero, laspalmas: ez nagyon üt:
kuruc.info/r/6/36436/

a régi módszer...hogyan csaljunk a szavazásokon.

Perverzsrac 2009.03.05. 13:29:11

@Hetfield: úgy látszik egyszerre találtunk rá:)

Perverzsrac 2009.03.05. 13:31:35

csodáloztam volna ha nem csalják el:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.05. 13:36:00

@ruhaszarito:

3,8 millió Szűcs Erika 3 havi bruttó bére.

kopaszfarkas 2009.03.05. 13:40:16

Hmm, lassan a BUX akkora lesz, mint az €/HUF.
Haladunk.
Jövő hét vasárnap kormányt kellene dönteni. Mit szóltok?

picur3ka 2009.03.05. 13:41:26

@belzebubó:

Kosz, megnyugtato, nem hiaba koldul korbe...

Necoure Yamaki 2009.03.05. 13:43:42

Mohács? Tatárjárás? KOmmancsuralom? Ugyanmár, nekem fletó működése inkább valami globális kataklizmáshoz hasonlatos, csak nem miatt haltak ki a dinók?

AMúgy nekem határozottan szarul néz ki. Nem, nem mentálisan fáradt, - azt már ismertem- olyan kis sápadtka. Életét a refromokért, megmondta.

irrelevant 2009.03.05. 13:44:14

312.48

Mayday, mayday

Rejtett a Szám 2009.03.05. 13:49:35

Pannon pumája.. Komolyan mondom beszarok.
Inkább pannon pinája. Pont így érzem magam, mintha állandóan baszogatnának.

@Seduxen: Jókat röhögtem a banyával folytatott diskurzusodon!! Lehet, hogy tényleg egy seduxen hiányzik neki!

Perverzsrac 2009.03.05. 13:52:44

seduxen= idősassyony.... vagy nem? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 13:59:57

@kopaszfarkas: nem jó. vasárnap a gyerekkel megyünk piknikezni. más nap nem lehetne ?! :)))

@Rejtett a Szám: még csak az kéne... nincsenek efféle szexuális aberrációim :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 14:01:06

@Perverzsrac: ahogy Józsi bácsi mondotta volt a szókincsének beszűkülését firtító kérdésre: FASZT!! :))

Combi a ballibes Ferkófan 2009.03.05. 14:04:19

@otvospeter: 312 még nem gáz, 340 környékén kezdhetsz csomagolni és menekülni, mert 350nél viszlát :)

Carnivora (törölt) 2009.03.05. 14:06:17

@Higany:

Az az egy szerencsénk van, hogy az unió nem hagy minket felbukni ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 14:41:10

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: asszem hamarosan már csak egy kellemes emlék lesz az a 312.!! Feri megint megszólalt:

index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/05/gyurcsany_en_ertem_csak_az_emberek_nem/

Kedves Ferenc!

A futballban tudod ez úgy működik, ha egy csapatnak nagyon nem megy, akkor nem a 20-30 fős keretet rúgják ki a picsába, hanem az edzőt!

Úgyhogy újfent csak horn "picsa" gábor megszívlelendő javaslatát tudnám neked kínálni útravalónak...

Carnivora (törölt) 2009.03.05. 14:42:23

@otvospeter:

Ők is már felbuktak volna ... na meg ott még lenni sok fegyver is ...

Carnivora (törölt) 2009.03.05. 14:48:54

@Seduxen:

Nem-nem.

"Azzal kapcsolatban, hogy a jegybankelnök perspektíva nélküli vergődésnek nevezte a kormány válságkezelését, Gyurcsány a felelősséget a lakosságra hárította."

NA A TI HIBÁTOK! SZENT FERENC MINDIG HELYESEN JÁRT EL CSAK AZ A ROHADT LAKOSSÁG!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.05. 14:50:44

@Seduxen: Szerintem Ferenc testvér nem néz jó meccset!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 14:55:39

@Carnivora: igen, már többször gondoltam, hogy "őfelsége" a lakosságot cserélné le inkább... hogy ő lehessen a Hungary Banana Republic Zrt. elnöke. Vagy az egész kibaszott univerzumé...

www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-261642

Nesze Böszman, hogy baszódnál meg... Rajtunk röhög már mindenki, hogy baszódnál meg.

belzebubó 2009.03.05. 15:00:03

Simor: ami most történik vergődés, perspektíva nélkül

2009. március 05. 14:34

"Végre neki kéne gyürkőzni a maastrichti kritériumok teljesítésének, és nem az euró bevezetéséhez vezető kiskapukat kellene tovább keresgélni - nyilatkozta a jegybank elnöke. "

belzebubó 2009.03.05. 15:05:43

@Seduxen: "A magyar miniszterelnök Brüsszelben elbukott javaslatait elemzi a Wall Street Journal, ráadásul kitérnek arra is: Gyurcsány Ferenc nem először állt elő azzal a javaslattal, hogy a még nem az eurózónához tartozó tagországok államkötvényeit is fogadja el fedezetül az Európai Központi Bank. Eközben Paul Lendvai az osztrák Der Standard című lapban arról értekezik: ritkán volt olyan rossz Magyarország nemzetközi sajtója, mint Gyurcsány Ferenc brüsszeli ténykedése után."

Éééés megvan a 313 Ft.

kopaszfarkas 2009.03.05. 15:09:24

@Seduxen: Vasárnapra lehet elég embert összeszedni. Tudod: imádkozunk egyet, káromkodunk egyet, aztán roham.:)
Piknikezz a gyerekkel délig, aztán mondjad neki, hogy apunak most el kell menni. Hip-hop 1-2 óra alatt megdöntjük őket, vacsira otthon leszel.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 15:12:49

@belzebubó: kíváncsi lennék Journal elemzésére. Szerintem egyszavas:

Bullshit!

@kopaszfarkas: na jó, és mi van ha esik? tudod: forradalmat csak verőfényes napsütésben lehet:)))

Tündér_Lala 2009.03.05. 15:15:29

Eszembe jut a cucilizmus régi vicce:
A mesterlövész lő és elhibázza. Többiek: mit csináltál te szerencsétlen.
- azt hiszitek olyan könnyű célozni, miközben millióan lökdösnek hátulról, hogy lőjj már, lőjj már ?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 15:23:37

Mi a fasznak megmenteni ezt a csődtömeget? Ami nem működik, nem támogatni kell, hanem bezárni. Akkor talán lesz esélyünk újrakezdeni. Ha megmentik ezt a romhalmazt, legalább 40 év,mire újra talpra állunk.Abból is legalább 20 év stagnálás, és romlás, mire esetleg elkezd emelkedni az életszínvonal.
Én ezt nem szeretném. Nem látom, mi a jó abban, ha egy nem működő boltot tovább üzemeltetünk?megvesszük az árut, és hogy el tudjuk adni, még veszünk fel hozzá hitelt, ez jónak tűnik? Én ebből nem kérek.
Én a kevéske agyammal, és a hiányos ismereteimmel úgy gondolom, ami nem működik magától, nem önfenntartó,vagy nem termel hasznot, az zárjon be.
A csőd elkerülhetetlen, csak még egy darabig húzzuk, de hogy miért, azt nem értem.
A kormány példát vehetne a KKV-król, akiket ő sodort ilyen helyzetbe, és maga is bezárhatná a boltot.Aztán megpróbálhatnánk újrakezdeni.
És ebben segíthetne az EU, mert értelmes dolog lenne.
na, bocs ha hülyeségeket írok.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 15:35:36

@öööö...izé: az utolsó majd kapcsolja le a villanyt...

belzebubó 2009.03.05. 15:42:51

"The ECB declined to comment on the proposal."
az Európai Központi Bank Ferkó javaslatát még csak nem is kommentálta.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 15:45:13

@belzebubó: elegánsabb, mint egy egyszavas válasz.

(Óhatatlanul a II. vh-ban Bastogne-t védő amerikai egység vezetőjének válasza jutott eszembe, amikor a németek felszólították a megadásra: Frászt :)))) ).

Beer Ninja 2009.03.05. 16:23:54

Lesz államcsőd. Ha Gy. F. megmondta az ellenkezőjét, akkor tutira vehetjük.
A lényeg: (ha van) a pénzünket nem forintban tartani.
Különben túlélhető is lehet a dolog. Eltűnne az
államadósságunk, és az átlag magyar nem tehet róla, Gy. F. és az IMF áldásos működése hozza el a véget számunkra.
Amúgy meg azért kell Gy. F.-nek minél tovább elodázni, mert addig is rettentő pénzeket szivattyúzhatnak ki az országunkból államadósság törlesztése címén, privatizálhatnak stb. Lesz majd államcsőd, de nem most. Még szenvedünk egy ideig.
Én igenis várom a fideszt, adócsökkentést akarok (hátha véletlen tényleg meglépik), mert akkor hamarabb lenne államcsődünk, hamarabb túllennénk rajta.
Most pedig akasszatok fel a nihilizmusom miatt.
Tényleg államcsődkor mi van? Azon kívül, hogy a hiteleket nem lehet behajtani rajtunk és a pénzünk lószart sem ér? Lecseréljük a pénzünket folyami kagylóhéjra és benszülöttmód élünk tovább?

szabogyula 2009.03.05. 16:33:55

Ha azt mondta Gy.F. a 312-eseuróra, hogy az bátoritás , akkor mi lesz 340-nél ?
Olyan bátrak leszünk mint a tamil tigrisek. Vagy gondold el , tizmilió pannon puma .
Egyébként meg nem aktuális amit irtamMár 314.
Jé. Én is elkezdtem valamit érezni magamban.

belzebubó 2009.03.05. 16:55:59

@ostoba 8o: sosem értettem és azóta sem jöttem rá,hogy honnan alakult ki nyelvészetileg Kóka agyában a pumázás.
Na de nem csak ez az egy tisztázatlan kérdésem a megvilágosodásig.

elfelejtette 2009.03.05. 17:10:10

@belzebubó: "sosem értettem és azóta sem jöttem rá,hogy honnan alakult ki nyelvészetileg Kóka agyában a pumázás."

A Tátrai Tigris analógiájára találta ki Kóka Pannon Pumát, talán 2005-ben.

belzebubó 2009.03.05. 17:19:15

@elfelejtette: köszönöm! Aha,tehát a szlovákok az ázsiai kistigrisek analógiájára,onnan pedig Kóka vette át. Azzal nem is kell egyiknek sem foglalkoznia,hogy itt ők azért nevezik magukat annak,mert az ország cimerében szerepel tigris.Szingapúr mindig tiltakozik,hogy ő nem az,mert a cimerében oroszlán van.Szóljak nekik? :)))

belzebubó 2009.03.05. 17:25:20

Figyelitek? Mit mondott Böszme megint? 315 felett vagyunk.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 17:27:58

@belzebubó: Nameg, amikor Írország gazdaságilag nagyon beindult. azt nevezték kelta tigrisnek, lehet ez is közrejátszott.Sajna rossz példát választottak, mára az ír gazdaság is bedőlt.!nem lehetett volna inkább a nippon sárkány?mégiscsak jobban áll..

szabogyula 2009.03.05. 17:40:24

Nem tom. Szerintem valami történik, vagy nem történik meg aminek kellene . 30 perc alatt 2 forintot romlott az euro-forint , ennyit 2 nap alatt szokott .
A történeti hűség kedvéért :
17.00 : 313,3664
17.35 : 315,5557
Forrás:
finance.yahoo.com/currency-converter#from=EUR;to=HUF;amt=1

belzebubó 2009.03.05. 17:43:59

Azt hiszem a mai napra sokan fogunk emlékezni.
"Pánik a tőzsdén"-Kossuth Rádió

belzebubó 2009.03.05. 17:45:46

@ostoba 8o: én is a yahoo-t nézem 5 percenként. Csak pislogok.

szabogyula 2009.03.05. 17:50:47

Igen... Szóval hogy öszinte legyek, van az a "lélektani "határ , ami felett 20 percen belül benzinbe fektetem a pénzemet

mind2 (törölt) 2009.03.05. 17:51:33

NA : azt írja a Paul Lendvai a Der Standard-ban, hogy a feri egy korlátozottan cselekvőképes helytartó :
Vagyis :

B) Korlátozottan cselekvőképes minden olyan kiskorú, aki a tizennegyedik életévét már betöltötte, de a tizennyolcadikat még nem, és nem cselekvőképtelen, továbbá az a nagykorú is, akit a bíróság cselekvőképességet korlátozó gondnokság alá helyezett . Cselekvőképességet érintő gondnokság alá helyezésre kizárólag a bíróság jogosult és az is csak a törvényben megszabott feltételekkel. Cselekvőképességet korlátozó gondnokság alá azt a nagykorú személyt helyezheti a bíróság, akinek az ügyei viteléhez szükséges belátási képessége - pszichés állapota, szellemi fogyatkozása vagy szenvedélybetegsége miatt - tartósan vagy időszakonként visszatérően nagymértékben csökkent . A belátási képességet csökkentő "pszichés állapot" ezekben az esetekben többnyire szerzett elmebetegségeket jelent, melyek orvosilag kezelhetők és gyógyszeresen befolyásolhatók. A szellemi fogyatékosság viszont rendszerint veleszületett, stabil állapotot jelent. A szenvedélybetegség leginkább alkoholizmusban és kábítószer-élvezetben nyilvánul meg.

Nem tudtok nekem is valami új nevet, látom, itt már mindenki nicket váltott :)
Új nickemre javaslatokat : " Reform " jeligére küldjetek. Előre is köszi.

szabogyula 2009.03.05. 17:59:14

@belzebubó: Egyébként most komolyra forditva a szót, lehetne köztünk egy közgazdász aki elmagyarázná alapfokon / 2 kacsa meg 2 kacsa az 4 kacsa /, hogy ilyenkor tényleg az történik , hogy megy haza manhattanban 1 bankár , és azt mondja magában á... veszek 3 Mrd forintért eurót, azok ott Bukarestben állandóan csak molotovoznak...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.05. 17:59:54

@mind2:

Feri csak és kizárólag azért korlátozottan cselekvőképes, mert a rohadt
-lakosság
-patás
akadályozza mindenben. Azt hittem, tudod, te ezt...

Szerintem ezt simán előadja külföldön is, nem csak itthon.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 18:01:17

@mind2: szia:))Reform jeligére:
Veszélyes háziasszony! tetszik??))

elfelejtette 2009.03.05. 18:04:12

@laspalmas: De a lakosokat is az alcsúti törpe tüzeli a kormány ellen.

belzebubó 2009.03.05. 18:08:22

@ostoba 8o: 2,5 órája nyitott a tőzsde NY-ban. A Wall Street Journalban cimlapon vagyunk,link egy fentebbi kommentemben.
Citigroup zuhan rántja a Dow-t,a CNBC-n jelenleg brékingben nyomják az adást a parkettről.Nem kicsi a pánik. A Dow zuhan szintén 3% felett van.De amig irok addig is zuhan.
Nem ide fognak befektetni,ráadásul már külön kezelik a többi kelet-európai valutát a magyar forinttól ez egyértelmüen látható.

belzebubó 2009.03.05. 18:16:32

@mind2: Bodzáné tetszik? :)))

picur3ka 2009.03.05. 18:20:52

@laspalmas:

Csak nem elfelejtettuk neki, mikor egy brit lapban leadta, hogy a FIDESZ anti-szemita, kollektive, itt a hos peldaja a hazaszeretetnek. =Mohacsi.

veszélyes háziasszony (törölt) 2009.03.05. 18:29:29

@*kerengő partvis*partizánlány*: itt is vagyok, ott is vagyok, jajjj de nagyon boldog vagyok :)

@belzebubó: na ne sértegess ördögfióka :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 18:35:36

@veszélyes háziasszony: Na, gyorsan mondd el, mitől is? Te nem veszel részt az össznépi játékban? :))
szépen, tartósan 315.30 az ojro.nesze boldogság..
Megint megvilágosodtam...ez is feri taktikája, szomorkodjunk, mert eközben lehajtjuk a fejünket, és nem látjuk,mi is folyik körülöttünk.
csak ezt felejtette el, a magyar büszke nép, és a legnagyobb viharban is emelt fővel jár, megadva ezzel a tisztelete harcos, vitéz őseinek.
És én azt gyanítom, a magyar nép nem balga, csak nem akar vért. De ha sikerül felidegesíteni kellően, nem szeretnék az ellensége lenni.Vajon ezt tudják azok, akik játszadoznak velünk?
Hiába na, mindig elfelejtik....Azért a viz az úr!

veszélyes háziasszony (törölt) 2009.03.05. 18:48:03

@*kerengő partvis*partizánlány*: irónia, csak a nevekre értettem.. tegnap arra gondoltam, a dédszüleink bekapták az első vh-t. A nagyszüleink a második vh-t. A szüleink ( apám 17 éves volt ) 56-ot.
Mi mit fogunk ? Négy generáció, de valamiért még mindig itt vagyunk :) Az árfolyam- munkahely- csőd háromszögre meg csak annyit, hogy ma kétszer hánytam epét. És nem azért mert zabálok. :) :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 19:05:51

@veszélyes háziasszony: sajnálom, hogy ennyire megvisel a helyzet:((
Igen, még mindig itt vagyunk, mert balfasz nép vagyunk, és mindig hagyjuk, hogy a hátunkon a vezető réteg meggazdagodjon.
Igen,még mindig itt vagyunk, mert erős, ellenálló nép vagyunk, és ha ki is használnak bennünket, akkor se adjuk fel, és végül nyerünk.

Én az utóbbit hiszem. És emelt fővel nézek szembe a szarral,és nem hagyom , hogy maga alá temessen. Úszni fogok, és belenyomom az elnyomók fejét, hogy abba fulladjanak bele, amit maguk termeltek.
Halál a gaz elnyomókra, fel a fejjel MAGYAROK, és csapjunk közéjük, amíg nem késő.

veszélyes háziasszony (törölt) 2009.03.05. 19:19:10

@*kerengő partvis*partizánlány*: ma nem vagyok harcos kedvemben, ahhoz kissé pocsékul érzem magam... írjatok helyettem is... többnyire úgyis azt érzem, hogy a nevemben szóltok. Na szebb jövőt :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 19:25:37

316 az ojró...
@veszélyes háziasszony: ezt neked kerestem:
2006 július végén született olyan - hivatali csatornán át, sajtó tudta nélküli beadvány, amely az Ormányfő szellemi állapotára, az arra vonatkozó jogi tényállásra és a következményekre figyelmezteti a Lf. Közjogi Méltóságot.
csak 1 mondat: "ebben a mentális státuszban a hétköznapi élet ún. naturális oblogatio-i is csak aggyályosan köthetők, NEMHOGY EGYÁLLAM végrehajtó hatalma során hozandó igazgatási aktusok!!""
Felhívom a figyelmet PhD. Dr. Körmendy Györgyi elmegyógyász főov., Nemzetk. Oszichoter. Szöv. Elnöke, iü. pszich. szakértő KÉT cikkére, melyben már 2005 elején "Borderline syndromában szenvedő paranoid személyiségzavartnak" diagnosztizálja FERENCET! Több, mint két éve!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 19:30:21

Borderline syndróma röviden:
Identitászavarok
Hangulati zavarok
Észlelési zavarok
Viselkedési zavarok.
Hangulati zavarok
4. Érzelmi labilitás, hangulati ingadozás - intenzív szomorúság, ingerlékenység és szorongás váltakozásával.
5. Intenzív és erősen hullámzó kapcsolatok másokkal, melyeket az idealizálás és a leértékelés szélsőségei közti váltakozás jellemez.
6. A Harag mértéke gyakran nincs arányban a kiváltó körülményekkel, a düh kontrollálása nehézségekbe ütközik.

Észelelési zavarok
7. Stressz hatására, paranoid gondolatok (úgy érzi, üldözik), vagy súlyos disszociatív tünetek (úgy érzi, "elkülönül" önmagától, mintha álomban lenne) megjelenése.
na, Dr partizánlány befejezte rendelését.:)))

szabogyula 2009.03.05. 19:57:58

@belzebubó: Hova lettél ?
313-nál kezdtünk beszélgetni , most 316 !
Erre varrjál gombot !

irrelevant 2009.03.05. 20:05:33

316,27...

Eddig mindig az volt, hogy napközben gyengült a forint, éjszaka pedig visszaaraszolt. Most pedig tovább zuhan.

Nem lehet hogy ma végleg elengedte az árfolyamot az MNB? Vagy már az utóbbi 1-2 hétben sem "fogta"?

Mélyhangú vízimadarak jutnak eszembe.

szabogyula 2009.03.05. 20:12:51

Reggel 5-re beállitom az órámat.
Erre kiváncsi leszek.
Lehet hogy reggelre már nagyon "bátrak" leszünk.

szabogyula 2009.03.05. 20:44:18

Ez egy megelölegezett április 1.-ei tréfa ? /316-nál /www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-261738

szabogyula 2009.03.05. 21:34:48

Nem április 1.-ei tréfa. Már az MNO is megirta :
www.mno.hu/portal/620539
A lényeg : senki ne induljon a bankba , a betétek TELJES biztonságban vannak.
www.mno.hu/portal/620539
Mindegy... ugyis csak irogatok itt magamnak...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.05. 22:10:38

folyamatosan esik, most már este is, ebből hamar baj lesz,316.60most

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.05. 22:13:05

@ostoba 8o:

Bakker, van olyan akinek több pénze van a bankban 13 milliónál ???

szabogyula 2009.03.05. 22:26:13

@zero: Van . Sorolok egy-két nevet : Hunvald, Verók, Cuslág. Majd megkérik a portást.

szabogyula 2009.03.05. 22:27:51

@zero: Vagy Márlonbrándót ha kijut.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.03.06. 02:15:26

news.bbc.co.uk/2/hi/business/7923685.stm

Ez a cikk Magyarországról jelen pillanatban is a BBC Európai oldalának címlapján található.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.06. 06:42:56

Jó reggelt.

316,64

Vajon meglesz ma a 320?

Carnivora (törölt) 2009.03.06. 08:26:39

@zero:

van lásd. bodzások , kapálósok, volt kisz vezérek ...

mind2 (törölt) 2009.03.06. 08:29:19

@laspalmas: Jó reggelt !
Már : 317,13 és ha így megy hétvégén át is lépi.
Talán indíthatnátok egy számolós posztot. Tőzsdézhetnénk - jósolhatnánk mi is.
Kár, hogy a saját nyomorúságunk krónikája lenne.
Mindenesetre megfelelne egy történelmi időszak tablójának - az utódainknak meg kinyomtatva és bekötve autentikusabb forrás lenne, mint bármely történelem könyv :(

Az EREDETI 2009.03.06. 08:29:24

MI számít bank betétnek? a lekötés? ha bankkártyán van lóvé azt akármikor kivehetem ugye?

mind2 (törölt) 2009.03.06. 08:42:31

@Az EREDETI: a bankkártyáddal kiveheted automatából a szerződött összeghatárig ( mondjuk napi 100.000 ft )
Személyesen- kasszánál - többet is, a lekötés sem azt jelenti, hogy nem nyúlhatsz hozzá.... ha nagy összeget akarsz egyszerre kivenni, azt viszont az összeghatár miatt be kell jelenteni előtte bizonyos idővel. De én nem vagyok bankszakember, csak az én civil gyakorlatomról beszélek.:)
Egyet tudok, én kivettem mindent még anno - és átváltottam. A párom nem értett velem egyet a nyáron, hogy mi a fenének.... most már áldja az ösztöneimet... nem sok, de ha nagy szar lesz a feketepiacon jól jön majd....
Lásd Argentina, Ukrajna.... :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.06. 08:47:16

Én is megkönnyítem a bank dolgát ma, nem kell a pénzemmel tovább törődnie. Csak azt sajnálom, nem előbb tettem meg.Szerintetek az államcsőd, és az esetleges polgárháború után erősödik majd a forint?
Mert most nem akarom semmire átváltani, vagy ez hülyeség?

mind2 (törölt) 2009.03.06. 08:58:19

@*kerengő partvis*partizánlány*: szia, szerintem ha marad a forint, akkor új időszámítás lép életbe, a mostani trend nem lesz folytatható. Én még mindig átváltanám, és ha azt nézem, kik a legprofibbak a világon a pénzügyeket tekintve akkor svájci frankra...
Mindenesetre a gyerekek miatt most a kaján, és egyéb cikkeken jár az eszem.... nem tudom mikor indul be a hisztéria, de Cromwell mondása zakatol az agyamban : bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport...
Azt gondolom, hogy itt már nem az árfolyamon van a hangsúly, hanem a tömegpszichózison. Ez utóbbi fogja meghatározni az árfolyamot, és elég ha valaki elég szuggesztív lesz ahhoz, hogy beindítsa. Lásd : Postabank annak idején. Akkor aztán megállíthatatlan lesz az egész, és a lovak közé dobják a gyeplőt... én most listát készítek, hogy a lányaim ne szenvedjenek hiányt... lehet ez hisztériának tűnik, de nem érzem magamat annak, inkább túl hideg a fejem....

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.06. 09:27:54

@mind2: szia:))
igen, én is a svájci frankra gondoltam, ha már váltok.
És igen, a forint most már önmagától, az általunk a külföld felé mutatott kép miatt is esik.Ez már ellenőrizhetetlen folyamatnak tűnik nekem+ még a külföldi befektetők, pénzemberek is befolyásolják.
Persze a kettő szorosan összefügg.
A túl hideg fej, lehet, nagy segítség a mostani forró helyzetben:))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.06. 09:32:21

@mind2: nem szeretnék egy hasonló videót..."néhány héttel később"..de asszem, nagy az esélye.
ja, amúgy tök jó a ritmusérzékük:))))

szabogyula 2009.03.06. 09:43:27

@br: Jó reggelt !
Ez a BBC cikk... A tolmácsomat a kertésszel együtt kirugtam ...
Néhány mondatban tudnád vázolni ?
Gondolom csupa jókat irnak ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.06. 09:50:28

@mind2: szerinted a magyar királyi rendőrség (és/vagy honvédség) meddig védené ezeknek a seggét, ha már a "zsoldjukat" sem tudnák kifizetni?

Brutál a video amúgy... Nem szeretném ha az országnevet, meg a dátumot "aktualizálni" kellene...

belzebubó 2009.03.06. 10:20:56

@mind2: én is ezt tettem annó július első hetében 155-ért utaltam ki a forintot svájci frankra amikor hazamentem Mo-ra. Az eladott lakásom árát. A röfibank private bankere még meg is jegyezte,hogy ugye tudja,hogy most semleges ügyletet hajt végre? Mondtam,tudom,hogy nem.
Már sokszor leirtam,Heim Pétert figyelem pár éve,néha azt gondolom,hogy lehet ő egy orákulum,vagy csak simán jó szakember? Tavaly év elején 260-as Eurónál azt mondta,hogy lesz ez egy éven belül 300 is ha ez a tékozlás igy megy tovább. Pont egy év múlva szinte napra pontosan bejött.Semmi indoka nem volt a szárnyaló pumának arra,hogy ilyen alacsony legyen júliusban az árfolyam. Ha Heim Péter tudta ezt a többi okos private banking tanácsadó meg miért mondta ki butkoltan,hogy hülye vagyok? Mindenkinek mondtam akkor a családban,hogy most vegyenek eurót és kinevettek.Most meg ...216 a svájci frank.Talán a női megérzésünk segitett mind2-kettőnknek? :)))

mind2 (törölt) 2009.03.06. 10:39:03

@*kerengő partvis*partizánlány*:
na azért ritmusérzékünk nekünk is van akkora mint ott .... csak tangó helyett mi döngölőst- botolóst, meg csárdást járnánk....

@Seduxen: a seggüket már akkor sem fogják védeni, ha még van zsoldfizetés. Most nem az agymosott készenléti - különleges egységekről, vagy hogy a fenébe hívják őket - beszélek, hanem a mezei rendőrről... Szvsz olyannyira lealázták őket minden szinten - nézd meg a Benczével mit művelt ez az őrült, - hogy felsőbb rendőrségi körökben sem tartják már teljesen beszámíthatónak az tuti. Egyszerűen nem éri meg se a fejesnek, se a kisrendőrnek egy idiótáért magyart irtani... Persze első körben még talán, de másodjára már nem lövetnének az biztos.

@belzebubó: igen, én is hónapok óta a sorok mögé olvastam.. és ez tényleg valami túlélőösztön lehet nálunk, nem ? :)
Nyáron valami nagyszabású ügylet részesei voltunk, tisztán spekuláció volt az egész - szinte szaglott tőle a levegő. Én úgy fogtam fel, hogy utolsó lehetőség a jövőre nézve....
Egyébként anyai nagymamám sokszor mesélt ilyenekről, hogy egy nőnél ősi dolog kéne hogy legyen - ha megteheti - a felhalmozás, meg a tartalék képzése. Mindig azt mondta : tanulj meg lekvárt főzni, legyen otthon liszt, zsír, krumpli, hagyma, kolbász, élesztő, gyufa, gyertya stb.
Hát csak egy kamasz erre mit csinál ? Ha szembe nem is nevettem, legyintettem egyet.... most meg abból élek amit mondott szegény :)

irrelevant 2009.03.06. 11:07:11

Na, most legyen okos valaki, és mondja meg nekem, hogy mi következik.

Én a következő tendenciákat látom jelenleg:

- Az államcsődöt jósló hangok kezdenek halkulni, egyedül Kéri László nyilatkozta az utóbbi napokban, hogy mindössze június-júliusig húzza az ország, de az ő szavára, az elfogultsága miatt, eddig sem sokat adtam. (De épp emiatt az elfogultság miatt furcsa, hogy ezt nyilatkozta - nem tudom hová tenni.)

- Az eddig csendben remegő bankárok, indexes megmondóemberek és nagyfejű neolib elemzők egyre nagyobb pofával kiabálják, hogy aki fél az államcsődtől, az hülye, hiszékeny proli. Ugyanis az állam bespájzolt IMF-pénzből jövő áprilisig, úgyhogy csak nevetni tudnak a konzervek keresletének növekedésén. Nekem már-már gyanús ez a magabiztosság, arra emlékeztet, mint amikor Pető Iván - egy nappal az SZDSZ-MSZP koalíció megszületésének nyilvánosságra hozatala előtt - lenyilatkozta, hogy az SZDSZ soha, soha, semmikor, semmilyen körülmények közt nem áll össze a szocialistákkal.

- Ugyanezek a megmondóemberek már jó két hete intenzíven készítik a lakosságot a sokkterápiára. Kezdődött ez a Reformszöv. javaslatával, folytatódott számos netes cikkel és nyilatkozattal arról, hogy nagyon-nagyon meg kell kurtítani az állami kiadásokat.

- Mindeközben a forint negatív csúcsokat döntöget az EU-ban körberöhögött Gyurcsány minden megnyilatkozására.

Nekem most úgy tűnik, hogy 2006 után ismét sikerült elkerülnünk az államcsődöt és vagy sokkterápia következik, ami társadalmi katasztrófát jelent, vagy hosszú vergődés, ami szintén katasztrofális. Mindenesetre itt fű nem nő jó pár évig, az biztos :(

Geza 2009.03.06. 11:29:32

@Seduxen:
"Brutál a video amúgy... Nem szeretném ha az országnevet, meg a dátumot 'aktualizálni' kellene..."
Sajnos ránk nem passzol a helyzet. Egyrészt Argentínának volt és maradt is olaja, nekünk ugye ilyenünk nincs, másrészt meg az argentínok példásan összefogtak ('...munkások, háziasszonyok, alkalmazottak, nyugdíjasok, diákok...'), itthon meg öt ember nyolcvanféle felállásban képes egymást marni - összefogás helyett. Meg hát a földrajzi adottságok is mások, Argentínát nem olyan országok veszik körül, akik egy kanál vízben megfojtanák, ill. nincs a nyakukon egy eu-hoz mérhető gyarmatbirodalom.

No meg hát azt is tegyük hozzá, hogy őket (már) nem tekintik célországnak arra az esetre, ha a Holt-tengernél forró találna lenni a talaj...

szabogyula 2009.03.06. 11:43:25

Persze !! Itt intenetezgetünk, meg bloggolgatunk, meg ilyenek !
Majd egy év múlva ! Állunk a fém tízezer forintosunkkal a ceruzaelem automata elött a sorban , aztán próbáljuk majd belenyomkodni a szokolba ...

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.02.25. 09:54:49

Eltűntek a videók! :(((
A teve2 biztosan "archiválta" őket. :-/

süti beállítások módosítása