Skip to content


       Szűrés lista

Egy mindenki ellen

Kábé ez lehet a mottója az MSZP-nek. Úgy általánosságban is, de most különösen.

Előrehozott választást akar az ország többsége, a legnagyobb ellenzéki párt, a Fidesz, vele együtt természetesen a KDNP is, sőt ma Sólyom László is elmondta, hogy ezt szeretné:

" Ma már olyan a helyzet, hogy csak egy előrehozott parlamenti választás adhat esélyt arra, hogy egy stabil, széles körű felhatalmazással rendelkező kormány tud felállni. Egy olyan kormány, amelynek elég háttere van arra, hogy egy hosszú távú, több éves programot meg tudjon valósítani, és így ki tudja vezetni az országot a válságból." - KEH

De mit érdekli mindez a szocikat?!

Lendvai Ildikó gyorsan helyreutasította a köztársasági elnököt:

"A köztársasági elnök urat bírálni nem szokás, kommentálni nem illendő. Ezért tisztelettel csupán arra hívnánk fel a figyelmét, hogy a köztársasági elnöknek a szavazófülkében kell kifejeznie pártszimpátiáit, és nem közjogi méltóságként tett nyilatkozataiban."

Ennyire érdekli őket a közhangulat.

Bedobtak három miniszterelnökjelöltet, Surányit, Glatzot, és Vértest, aztán most sakkoznak az SZDSZ-el. A liberálisoknak ugyanis csak Surányi az elfogadható, pedig a másik két jelölt is vállalná a felkérést. Nincsenek illúzióim, meg fognak egyezni hamarosan. Mindkét pártnak ez az egyetlen esélye. Osztanak, szoroznak Fodor Gabiék, aztán nagy kegyesen beadják a derekukat Ferinek.

Annak a Ferinek, aki "Küzdeni kell az előrehozott választások ellen"  címmel írt tegnap blogbejegyzést.

"Ezzel legalábbis egyenrangú ellenvetés, hogy a demokratikus értékek védelme, a demokratikus kultúra gyakorlása szempontjából az, amit a Fidesz képvisel, nem egyszerűen elfogadhatatlan, hanem Magyarország számára közveszélyes. Amikor a jobboldal nagyobbik része ellenségként, mi több, selejtként tekint a baloldalra, akkor egy ilyen politikával szemben küzdeni kell, tisztességes, alkotmányos módon, de semmiképpen nem átengedni neki a hatalmat! Egy olyan politikával szemben, amely nem legyőzni, hanem megsemmisíteni kíván bennünket, azt hiszem, egész egyszerűen öngyilkosság kinyitni az utat az alkotmányos, törvényes határidő előtt a választás számára.

A választásokig meg kell értetni az emberekkel nekünk, baloldali és liberális politikusoknak, hogy amit a Fidesz képvisel, az a magyar demokratikus normalitás sérelmére elkövetett politikai tisztességtelenség. Amit tesznek, asszisztálás a félelemkeltés, gyűlöletszítás, az erőszak térnyeréséhez. A múlt héten az Élet és Irodalom egyik cikkét másoltam ide a weimarizálódásról. A Fidesz megnyilatkozásai a '30-as évek szélsőséges szövegeire hasonlítanak. Attól tartok, hogy bizonyos tekintetben a gondolkodásuk is. Ez akkor is baj, ha persze a mai környezet teljesen más. Leginkább tehát azért nem szabad támogatni a tisztességes, elkötelezett demokratáknak az előrehozott választást, mert ma két fontos feltétel hiányzik. Egyfelől nincs valóságos és számon kérhető, a válságot kezelő gazdasági-társadalmi reformprogramjuk, másfelől nyilatkozataik és magatartásuk fényében elmondható, hogy a Fidesz hatalomra kerülése a demokratikus működés tudatos sérelmét jelentené. Akinek tehát fontos Magyarország, az a törvényes választási időpontig mindenképpen küzd, hogy egy ilyen politika ne kerüljön hatalomra."

Tehát a Fidesz náci, és aki előrehozott választást akar, az a náci eszméket támogatja.
A gyurcsányi logika alapján: Fidesz=nácik és előrehozott választás=megsemmisítés.

Íme, egy modern haladó baloldali demokratikus értelmiségi polgártársunk tömör, velős esszenciája. Csak azt nem értem, ha nem ízléses kommunistázni, akkor honnan veszi a bátorságot, hogy a legnagyobb ellenzéki pártot és annak 3 millió támogatóját lenácizza?

Az ország egyetlen esélye, hős megmentője a tomboló szélsőségességtől az MSZP.

Ráadásul a Fidesznek programja sincs! Nemhogy havi kettő-három, egy se!

Nincs mese, kedves barátaim, marad nekünk az MSZP....

Címkék: politika mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr641024728

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.25. 18:34:47

Darwin díj az MSZP-nek, orrkoppintás SólyomnakNem hiszem el! Hogy juthat eszükbe olyat kitalálni, hogy a szakértői kormányba be akarják erőltetni azt a Verest, aki a Gyurcsány mellett a legemblematikusabb alakja volt az elmúlt néhány év nem éppen sikeres…

Trackback: Sárdobáló 2009.03.25. 17:58:37

Fasiszta a Fidesz!Legalábbis Gyurcsány Ferenc szerint. A most még épp pozíciójában lévő miniszterelnök a következőt írja tegnapi blogbejegyzésében: "A választásokig meg kell értetni az emberekkel nekünk, baloldali és liberális politikusoknak, hogy a…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:01:21

@turner:

Igazából én már se biteket, se fákat nem pazarolnék rájuk.:) Inkább menjenek mind Észak-Koreába, esetleg a Földet túrsz utazási irodával Szibéria medvében gazdag tájaira.;-)

Axeptor · http://nemlehetmas.blog.hu/ 2009.03.25. 18:02:19

@Perverzsrac: Igen az EUR-HUF árfolyamról is ők tehetnek, mert a válság miatt romlott le, a válság meg az ő felelősségük!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:03:21

@Axeptor:

Tipikus kádár-rendszerbeli mentalitás, civil szféra nuku. Na pont ezért is tartunk itt, mert az országunk sorsát és a közéletet - éérted, KÖZélet - a többségi társadalom leszarja, mondván, a politikus politizáljon, a munkás dolgozzon. Hát a nagy lótúrót, azt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:03:56

@Perverzsrac:

Látom nagyon elindítottam a népszerű gondolatmenetet.:)

Perverzsrac 2009.03.25. 18:04:11

@Axeptor: erre már csak annyit tudok mondani: muhahahahahahahahahahahaha.
Kész. Te valóban nettó hülye vagy ahogy elsőre is mondtam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:04:41

@Axeptor:

Érdekes, a szlovákoknak miért nem okoz gondot az euró-árfolyam? Csak nem azért, mert eurójuk van?:P

Perverzsrac 2009.03.25. 18:05:19

@Mj: teljesen egyetértek. De én ezzel a hülyével már inkább nem beszélek. Vízgereblyézés lenne.))))))))

Axeptor · http://nemlehetmas.blog.hu/ 2009.03.25. 18:07:01

Ez pont olyan, minthogyha egy sebész helyett inkább te műtenél, mertz úgy tartja kedved,m, te máshoz értesz, ők is máshoz, ezért is idegesítenek az LMP-sek pl nagyon, mert tapasztalat nélkül akarnak a parlamentbe jutni, hát ne legyenek ilyenek, jó lenne ha a küszöböt felemelnénk, hogy ne juthassanak be!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 18:07:05

@Axeptor: milyen jó lenne 4 évente a politikával foglalkozni... Azt jelentené, hogy rendben mennek a dolgok. Sajnos nem így van. Csak Feri rakott rád (minden emberre) 1 millió forint adósságot. Ezért kell a politikával foglalkozni. Nem szabad szó nélkül, birka módjára hagyni, hogy kifosszanak minket.
@Mj: esetleg Afrikába egy jó kis gyémántbányába, vagy elég lenne megnyitni külön nekik egy hazai szénbányát + látványosságnak turistáknak ahogy Fletó csákányol....

derelyegrádi szellem 2009.03.25. 18:07:23

@Axeptor:

Te milyen válságról beszélsz? Csak nem csatakoztál azokhoz a rémhírkeltő, országrombolókhoz akikről a feri beszélt a jó helyen lévő Parlamentben, mikor megmondta, hogy mi válságot csak tv-n fogjuk látni. Aki mást mond az riogat. Ezt igazán nem gondoltam volna rólad, megmondalak a Gréczy Zsoltinak!

derelyegrádi szellem 2009.03.25. 18:09:16

@Mj:

azért mert ők is fideszácik. Te tényleg nem érted? :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:09:26

@Perverzsrac:

Most vicces hangulatomban vagyok, úgyhogy még van türelmem bőven.:) Bár inkább röhögök tovább, őt meg leszarom.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:10:33

@Axeptor:

Ja, végülis az LMP árán vicces lenne, ha a Maszop se jutna be.:) A Szadeszről ne is beszéljünk.;-)

Tündér_Lala 2009.03.25. 18:10:43

Lendvai Ildikónak :Igen Solyom szeretné a szavazó fülkében kifejezni a véleményét. ÉS MI IS ! Hát ne akadályozzátok meg.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:11:07

@turner:

Somsályon pl.:P Ott is lakhatnának.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:12:20

@derelyegrádi szellem:

Igazad van.:) Bár nagyfejű Fico barátunk szerint el kell ítélni a nacionalizmus minden formáját, a Fidesztől meg rettegni kell, de ez más kérdés.:)

Perverzsrac 2009.03.25. 18:13:00

@Mj: Mit szívsz? Adj nekem is:)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.25. 18:14:05

@derelyegrádi szellem:

Nyugi, ez médiahekk. Gerillamarketing.

Állítólag.

Előre drága barátaim, tegyük a dolgunkat!
(tud valaki olcsón eladó AMD-t?)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:16:39

@Perverzsrac:

Friss levegőt.:P Amúgy erről is egy vicc jutott eszembe: Ki szívott először Kossuthot? Az első nője.:)

Véraláfutás 2009.03.25. 18:16:43

@Axeptor:

Tehát aki nem úgy gondolkodik ahogy te, vagy a kormány, akkor az nem normális? :)

A kormánynak hidd el, nagyon kicsi a támogatottsága a lakosság körében ;) Szerinted miért nem akarnak tiszta vizet önteni a pohárba?
Izlandon nem fájt a parlamnet feloszlatása?

A rend alatt mit értesz? A gazdaság, biztonság,erkölcs totális kudarcát? Az előrehozott választás a jogállamban rendetlen dolog lenne, felfordulás?

Te ugye most viccelsz? ;)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:17:43

@turner:

Neked is szívesen adok friss levegőt, itt még van elég.;-)

derelyegrádi szellem 2009.03.25. 18:19:56

@Véraláfutás:

Nem viccel, csak járt ma a kaccsolaton olvasta feri írását, és harcol az előrehozott választások ellen.

De ez haaaarc lesz a véééégsőőő......

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 18:20:41

Már az Index is lehozta:
index.hu/belfold/2009/03/25/az_szdsz_mar_nem_mond_csutortokot/
Gatyát felkötni, rablás és semmittevés még 1 évig. Asszem elkezdek konzerveket spájzolni :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:25:53

@derelyegrádi szellem:

Vagy inkább fel, feel, ti rabjai a fööööldnek...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:27:19

@turner:

Mi már terrorizmusra is előkészületet tettünk: több kiló cukor van bespájzolva a kamrában.:) Amúgy meg annyira éreztem.:-/

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 18:32:34

@Mj: ...híradó most mondja (nem tudom nézitek-e): Surányi holnap ad választ, de ha nemet is mond, a Szadesz támogatja akár Bokrost is ...pffff

Rorgosh 2009.03.25. 18:34:50

Nos, egy demokratikus baloldal Gy. F.-el ellentétben talán inkább elfogadná a tényt: buktak és lemondana, feloszlatná a parlamentet, hogy utóbb ellenzékben gondlják át a kudarc okait, és építsék ki azt a baloldalt, ami képes hitelesen megjelenni a szavazók előtt és képes választásokat nyerni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 18:36:56

@turner:

B+, ezt már nem hiszem el... A 7 órásat fogom csak nézni.

Perverzsrac 2009.03.25. 18:40:03

@turner: Bárkit, csak nehogy választani kelljen, mert akkor nem kerülnek parlamentbe. Ennyi. Felelős kormányzás.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 18:42:34

@Rorgosh: ...de ezek mindent elkövetnek, hogy hatalmon maradjanak legalább még egy évig. Mi az oka? Nem az ország érdekeit nézik ez nyilvánvaló. Kíváncsi vagyok mennyit nyúlnak még...
@Mj: Bokros, Surányi, egyik "jobb" mint a másik :-/

Horizont 2009.03.25. 18:45:51


Gyurcsány ezt írta a blogján a Fideszről: (ilyen macerás időkben van ideje blogot írogatni?)

"Egyfelől nincs valóságos és számon kérhető, a válságot kezelő gazdasági-társadalmi reformprogramjuk"

Lehet, hogy nincs nekik, de jelen pillanatban nagyobb baj az, hogy aki kormányon van annak sincs!!!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.25. 18:50:13

Fodor Gabriella, a hiteles magyar politikus.
Akinek akár naponta többször is képes változni a meggyőződése.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 18:52:47

@szmoker: Fodor Gabriella :D:D Először nem értettem kire gondolsz, úgy néz ki fáradok :D

szabogyula 2009.03.25. 18:55:04

@Horizont: Ez meg a másik fele , ég a ház , és szidja a Fideszt. Kórház

derelyegrádi szellem 2009.03.25. 19:02:18

@turner:

az szdsz nagyobb izzadt pénzkötegért támogatná akár idi amin dadát is.

Olyanok mint a trükkös kurvák, látszólag szabódnak egy kicsit, aztán miután sikerült némileg feljebb tornázni a szolgtáltatás árát, akkor már fogazni sem fognak. És - mielőtt kérdeznéd - le is nyelik.

Horizont 2009.03.25. 19:02:44

Szeretném tudni és megérteni, hogy miért ragaszkodik az MSZP ennyire eszement módon ehhez a nagy rakás szarhoz? Lenyúlni nem tudnak már semmit, mert nincs már semmi! Mi van a háttérben? Nem akarják beismerni, hogy nem megy? Beismerés nélkül is tény!
Miért nem lépnek eggyel hátrébb és kényelmesen hátradőlve csendesen szemlélgetnék ahogy a Fidesz leizzadja a gatyát is magáról!(mert lefogja) Innen alulnézetből olyan érthetetlen minden!
Azt se értem, hogy a Fidesz miért tehetetlen? Miért nem szerez maga mellé szavazókat a parlamentben? Olyannak tűnnek mintha akarnák is meg nem is!
Egyik oldalt sem érdekli, hogy mi mit szeretnénk!
Én már nagyon szeretnék rendet, nyugalmat, normális közállapotokat és 236 ft.-os eurót!!!!
Ja és szeretnék 20 éves modellalkatú lenni.
Kb. azonos az esély mindkettőre....:)))

vilnius 2009.03.25. 19:09:49

"Ráadásul a Fidesznek programja sincs! Nemhogy havi kettő-három, egy se!"

Ez nagyon jó :D :D

Véraláfutás 2009.03.25. 19:14:22

Az meg már csak hab a tortán, hogy akkor most lesz a második """szakértői""" kormány, amit nem választások útján hoznak létre...

Most már a vakbelem is röhög.

A II.VH óta itt mindent olyan picipuhán csinálunk odafent, amit aztán átveszünk odalent.
Tudjátok jöttek a ruszkik megáldottak az ő "reformjaikkal", de azt is felhigítva átvettük (persze ahhoz elég volt, hogy írtsák ezzel a magyar érdekeket, az értelmeseket elüldözzék, és a talpnyaló gerincteleneknek álljon a világ - thx CCCP)
Aztán lázadtunk, de kevesek voltunk, mint erdőtűznek a kannás Józsi. (a sok disznó lúdat győz)
Aztán pihepuha szocializmuskodás, csupa iskolázott, szakértő főnökkel (persze hitelekből - úgy könnyű)
Váltsunk átt egy pihepuha piacgazdaságba, tudjátok amire a torz verseny, magas adó, és az erősebb kutya baszik (97%-os privatizáció >> semmiből nagytőkések felbukkanása), jelzők illenek.

Mi a közös ezekben, több mint 50 éve: mindig a gerincteleneknek állt a világ.

derelyegrádi szellem 2009.03.25. 19:14:33

@Horizont:

Elmodom neked:

1./ Olyan, hogy már nincs mit ellopni nem létezik. Mindig van, még Burkina Fasoban is. Ahova meg folyamatosan EU-s támogatás érkezik, ott meg végképp.

2./ A felelősségre vonástól félnek, hátha Orbán komolyan mondta, amit mondott. Soha nem lehet tudni. Így lenne még egy év eltüntetni a nyomokat (ez már most is folyik), legalább a legmagasabban ülők tekintetében. Itt az elmúlt években olyan dolgok történtek, amiért bizony nagyon súlyos büntetéseket osztogatnak, hunvaldék csak ipari tanulók ahhoz. Figyled csak meg, hogy az MVM-nél mik kezdenek kibukni. Csak eddig úgy tűnik 50 MILLIÁRD forint tűnt el onnan. Ez - természetesen - egy állami tulajdonú cég. Ez csak egy a nagyon sok közül.

Van tétje a dolgognak, nem is kicsi, hidd el nekem.

tudi 2009.03.25. 19:23:01

A magyar politikai elit mehetne Csehországba tanulmányútra ott balhé tört ki mindjárt lemondott a kormány és a köztársasági elnök is kiírja az elörehozott választást, nálunk köztársasági elnök jogköre = 0 csak támogatni tudja az előrehozott választást, tenni érte nem sok mindent :( Sajnos

szabogyula 2009.03.25. 19:25:47

A Cseh kormány elbukott 1 /!!!/ azaz egy korrupciós ügyet elkendöző kisérlete miatt .
No komment.
Ha jól olvastam pl. csak a mai napon /kazánszürke szerdai nap , 6 fok , szél/ is érkezett egy feljelentés az ügyészséghez . MÁV székház , eladjuk - majd aranyáron bérelt irodákba költözünk . Á.... pitiáner.. pár milliárd..

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.25. 19:34:45

Hogy ez a fodor gabriella mekkora egy büdös ribanc kurva...lefeküdt ez már az egész parlamentnek, hogy szakadt volna a feje az anyjába...rohadt büdös ribanc..szkjüzmi:(((

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.25. 19:40:23

@Rorgosh: Annyira kár, hogy a hozzád hasonló, értelmes emberek ,elég értelmesek ahhoz, hogy ne menjenek politikusnak:)))
Oda csak azok mennek, akik azt hiszik magukról, és ez sajna , mint látjuk, óriási különbség, amivel nem kis kárt okoznak naponta az országnak.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.25. 19:45:08

@Rorgosh: Bízom benned, hogy nem értesz félre:::)))
Újraolvastam, hááátttt

Véraláfutás 2009.03.25. 19:49:37

@vilnius:

Ja ez jó volt :D
Amúgy, akkor ezek kihagyták az Orbán riportot annó? Mert emlékeim szerint ott is faggatták, de nem akart részletekbe menni (főleg, hogy sok infót csak kormányzati pozícióban ismerhetnek meg), de pl. elhangzott hogy drasztikus adócsökkentés stb.-t hoznának be. Persze jött a szokásos sirám (riporter), hogy de a bevételek így meg úgy :D

Emlékszem az EVA bevezetésekor megnőtt az államháztartás bevétele bő 60milliárddal (:-o.... A Szlovák, Román példák csak itt a szomszédságban... A megszorító, adónövelő intézkedésekre meg csak negatív példákat lehetne felsorolni (annó Friedman sem tartotta ésszerűnek)...

sebien 2009.03.25. 19:52:39

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: nekem csak a könyvtárost (és nem a könyvtárosnőt) ajánlja fel, mint lehetőséget, de így is sikerült összehozni egy KAPCSOLATot kereső, szcientológus könyvtárost. mondhatom gyönyörű lett:) a születési dátumom is kifejezetten szép lett: 1988.8.8. csak a miheztartás végett:) de azért kíváncsi vagyok, hogy szemet szúr-e nekik.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.25. 19:55:40

@derelyegrádi szellem:

Pont ma mondta a egy fideszizmussal megvádolt ügyvéd (bíró?), hogy biztos benne, hogy hamarosan lesznek olyan feljelentések, amik arról fognak szólni, hogy sok-sok-rengeteg pénzt szereztek meg magasrangú emberek törvénytelenül. Már várom.

vadasmarha balra 2009.03.25. 19:59:27

Most látszik ám igazán, hogy milyen elszántan kapaszkodnak foggal, körömmel a húsosfazékhoz! Természetesen az is elképzelhető, hogy nagyon sok a még elvarratlan szál.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 19:59:41

BRÉKING!!!
Index:
A Fidesz úgy tudja, Surányi nem vállalja
A Fidesznél eligazítást tartottak az előrehozott választásról a megyei elnököknek. A pártnál arra számítanak, hogy az MSZP miniszterelnök-jelöltje egy előrehozott választáson Glatz Ferenc lesz.
index.hu/belfold/2009/03/21/gyurcsacsany_konstruktiv_bizalmatlansagi_inditvanyt_akar/
Adja Isten!!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 20:03:19

@Horizont:

A Fidesz oldalán hiába áll most az MDF, a Szadeszt pont azért nem tudják "megnyerni", mert a gnómpárt azonnal kiesne. Ennyi az egész.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 20:07:28

@laspalmas:

Én inkább az elmarasztaló ítéleteket várom...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 20:08:54

@turner:

Kit, mit, Glatzot vagy az előrehozott választást?:)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 20:10:02

@Mj: :P:D Természetesen az utóbbit ;)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 20:21:01

@Mj: ...hogy is gondolhattál másra ;) :)) Hát így ismersz? ;D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 20:47:40

@turner:

Azért valljuk be, még kell egy kis idő, hogy régi motoros lehess.;-) Na de csak így tovább, szorgosan.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 21:07:12

(@szmoker:

Egyébként sosem értettem nőként ezt a lenyelős problémát. Nagyon off, meg igazából mindenkinek a magánügye, de ha már csúcspont van, minek kiköpni?:P)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 21:10:16

@Mj: ez igaz, még kezdő vagyok :D De azért Glatzot ne adja az ééég! :D
őőő mi van a Facebookkal? :)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 21:11:28

/off-hoz @Mj: ...hát ezt én sem értettem sohasem :D:D

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 21:14:45

@Mj: leesett... Csatlakoztam Facebookon ;)

Perverzsrac 2009.03.25. 21:14:53

@Mj: beszélgess pár nőtársaddal, aztán amikor 10-ből 4 azt mondja nem nyeli le, 1 be se veszi a szájába, akkor lesel egyet. Aztán megkérded, hogy mehet e az arcára az arány még sokkal rosszabb...
Gáz.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 21:19:31

/off 5 évig olyan nővel éltem akinél ki kellett rántani 60-nál a szájából... Elég "ünneprontó" volt :DD /on

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.25. 21:29:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi: azt ne mond hogy másodpercnél mert az kicsit gyors:)

beleszolok 2009.03.25. 21:29:37

@turner: egy perc után szájzárat kapott? :D

Zip Martin · http://tomibuli.blog.hu/ 2009.03.25. 21:36:25

ÓÓÓÓ
És ki kommentel a gyurcsány blogon 2009-03-25 18:18-kor?
Na ki? ... Utána lehet olvasni az infon;)
Hát érezd is magadon te buta liba! És még finom voltam...
Üdv

Corry 2009.03.25. 21:47:59

Én a mi Ferink idézett szövegrészletét nem értem. Hogyan akarja megértetni velünk a baloldal értékeit, ha hét év kormányzásuk után itt tartunk.
Miből gondolja, hogy mostantól jobb lesz? Persze lehet, hogy vagy tükörbe nézett, vagy megjelent az eddig hiányzó önkritikája, ez utóbbi új fejlemény lenne.

Egyébként meg nem fél attól, hogy még jobban "megértjük" az egészet??? Miért akarnak mindenáron nagyobbat bukni, mint a rendszerváltáskor...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.25. 21:59:32

@Corry: nem te vagy a célcsoport, hanem a mongoloid idióta szintű, szavazójoggal rendelkező állampolgárok.

Őket akarja meggyőzni, és meg is fogja.

beleszolok 2009.03.25. 22:13:00

@szmoker: azok már úgyis tudják, hogy jobb a csőd, mint a patásördög.

Van olyan agyhalott vezérliberális, aki azon szurkol, hogy fogyjon el az imf pénz mielőtt átadják a hatalmat.

epres négercsók 2009.03.25. 22:18:08

Lehet, hogy már valaki leírta, ez esetben elnézést. Akkor tanuljatok egy kis alkotmányjogot :)
1. A RENDKÍVÜLI ÁLLAPOT az az, amikor az országot KÜLFÖLDRŐL éri támadás. Amiről ti itt tépitek a szátokat, azt úgy hívják, hogy szükségállapot. Not the same.
2. A köztársasági elnök nem csak rendkívüli/szükségállapotban, hanem úgy alapból is, mindig a fegyveres erők főparancsnoka. Most, ebben a pillanatban is! Az más kérdés, hogy mint a legtöbb KE-i funkció, ez is csak egy reprezentatív majomkodás, nem sokat ér...

Szép dolog, hogy az Alkotmányból próbáltok itt idézni, de az Alaptörvény egy dolog, azért az alkotmányjog ennél jóval terjedelmesebb :)

dr.justice 2009.03.25. 22:18:24

Marcipánfigura vagyok
Naiv, istenített édesség
De szétmállaszt az eső, szétporlaszt a szél
Gyengébb vagyok a leggyengébbnél

picur3ka 2009.03.25. 22:55:02

@Gyuri776 (Miért olyan divatosak ezek a kiírások?):

A valosag olyan, mint az irasok rola, sajnos, azt hiszem, a kuruc sem ir tul gyakran hulyeseget...

Lehet buraban elni persze, semmi akadalya, a stilus meg, ha a PC-re gondolsz, vagy hasznalod, a legundoritobb, kirekeszto es szemetkedo stilus szerintem, amit valaha kitalaltak.

Kerjel egy feketet, vagy szurkoljal Romanak, semmi jo nem szarmazik ezekbol az eroltetett nyelvi hulyesegekbol. Semmi szin alatt nem hoznak javulast, erofeszites a kakiert, mondhatni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 00:52:51

@turner:

Mi lenne, csatlakoztál már a Vastagbőr rajongókhoz?;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 00:54:15

@turner:

Bezzeg a nők meg elvárják a nyalókát teljes mértékben.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 00:54:49

@turner:

Na, kezdek sakkozni, engem viszont marha könnyű lesz kitalálni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 00:58:07

@turner:

Na, szerintem megvagy, csak haldoklik a netem.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 01:01:10

@Perverzsrac:

Pedig ezeket természetes dolgoknak tartom.:-O Csak az a gond, hogy több fiúval beszélgetek ilyenekről, mint lánnyal.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 01:03:49

@Zip Martin:

Öhh, nem a kedvenc oldalaim közé tartozik, meg van ott egy pár bejegyzés, esetleg jöhetne egy kis segítség, ha nem nagy kérés.;-) Ha meg nagy, akkor így maradtam.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 01:08:35

@Zip Martin:

Na, mégis megtaláltam. Ez jó, a Fidesz még hatalomra sem kerül, de már a saját bőrén érzi. Biztos ezért is hívják Csonkának.:P Nyilván 15-én is a saját bőrén érezte, hogy nagy demokrataként milyen érzés befogni másnak a száját.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 01:10:05

@epres négercsók:

Már mióta ezt magyarázom.:-/ Pedig még nem is foglalkozom alkotmányjoggal, csak családi ártalom.:P

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 06:37:51

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
@Mj: van az a mondás: Kirántom 60-nál (a csúcs előtt) így értettem :) Mj én megtaláltalak én vagyok, aki éhbérért dolgozik :D

Rettenetes_Sebhelyesfarq 2009.03.26. 06:58:04

"a demokratikus értékek védelme, a demokratikus kultúra gyakorlása szempontjából "
a demokratikus értékek a Feriéknél a következők:
-lopás
-csalás
-hazudozás
-az emberek hülyének nézése
-az ország rabszolgasorsba taszítása, nyomorba döntése
Legalább is eddig ennyit tudtak felmutatni!!!

eszkep 2009.03.26. 07:23:34

@Axeptor: "Az emebrewknek 4 éventre kell politikával foglalkozni egy vasárnap, mert ha mindenki csak beszél és nem dolgozik akkor jutunk ide"

Tipikus kommunista baromság...
Apropó: az a megállapításod, hogy Magyarország és a kormányunk az amerikai hitelválság "áldozata", nem méltó egy magát éppeszűnek valló emberhez... Azért emlékezzünk már, milyen elmebaj zajlik itt 2004, de különösen 2006 óta!

spájdernecc 2009.03.26. 09:06:55

@eszkep:
mélyen egyetértek
érdekelne a fickó hozzáállása a "való világ"-hoz
illetve nem is érdekel
fasza dolog lehet egy sajtbúra alatt hermetice leszarni az egészet

reKorrekt 2009.03.26. 09:10:17

"...nekünk, baloldali és liberális politikusoknak"

brrr, de szar párosítás, kiráz a hideg is, az ilyeneknek pár hónap múlva remélem automatikusan kötél jár...

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 10:45:44

@turner:

Pedig 5 év alatt lepereg egy-két ünnep. :-)

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 10:54:28

@Rettenetes_Sebhelyesfarq:

Hát egy-kettő még kimaradt feri "demokratikus" értékei közül, ha megengeded folytatnám a sort:

-a szólásszabadság karhatalami eszközökkel való korlátozása
- békés tüntetők (ez is alapvető szbadságjog) lovasrohammal (talán túl sok Csapajev filmet nézett) való eltaposása
- békés tüntetők (országgyűlési képviselők) rendőrökkel történő agyba-főbe veretése
- a titkosszolgálatok magán (Párt)szolgálattá alakítása.
- magán biztonsági cégek (IN-KAL) közhatalommal történő felruházása

picur3ka 2009.03.26. 10:59:25

Plusz: bevallottan az egyetlen politikai celja a hatalom birtoklasa.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:03:50

@turner:

Furcsa, én biztos 90-et mondanék.:) Egyébként már magamtól is észrevettelek, úgyhogy várom a megerősítést.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:06:07

@Rettenetes_Sebhelyesfarq:

Ez az értékvédelem is olyan lehet, hogy amilyen értéket csak tudnak, saját zsebbe tesznek.;-) Egyébként is a javunkat akarják, de mi ne adjuk oda nekik.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:08:01

@derelyegrádi szellem:

Mondjuk az önkormányzatok lehallgatásának ötlete sem volt semmi. Még jó, hogy csak ötlet maradt.:-/

süti beállítások módosítása