Skip to content


       Szűrés lista

Mindenképpen kell egy miniszterelnök-jelölt! Vállalod?


Ez egy kutyakomédia, ami jelenleg zajlik, az elmúlt 20 év legsötétebb fejezete...

"A Sólyom előidézte válsághelyzet, megfejelve azzal, hogy a Fidesz felrendelte megyei elnökeit, hogy felkészítse őket az előrehozott választásokat, összezárta a szocialista frakciót, amelyik a szituációhoz mérten rekordrövidségű, két órás tanácskozás alatt deklarálta: mindenképpen szerez egy új miniszterelnök-jelöltet. A kérdés most az, honnan akasztanak le a szocialisták egy újabb alkalmas embert, vagy épp miként forgatják a már a jelölti kalapban lévő neveket." - írja az Index

"amennyiben a tárgyalások az SZDSZ-szel nem vezetnek eredményre (értsd csak Surányi jelölésében van konszenzus, a volt jegybankelnök viszont a parlamenti pártok támogatásához köti igenjét), a szocialisták a szabad demokraták nélkül is készek "nekivágni" a bizalmatlansági indítványnak. (...)

A kalkulációkban benne van, hogy az SZDSZ helyett az MDF is támogathatná az akadémikus megválasztását, a szocialisták szerint az MDF-frakció feloszlása után "könnyebben lehet magányos voksokat levadászni". - Nol.hu


Basszátok meg, legyen már bennetek egy pici méltóság, egy sarki éjjel-nappaliban több tisztelettel keresnek pénztárost, mint ahogy Ti az ország vezetőjét ...

Szégyellem magam miattatok is, MSZP!

Persze, szar lesz 1 évvel hamarabb munkanélkülinek lenni, de ki faszt érdekel a Ti személyes sorsotok? Ti, 188-an vertétek szét az országot, és Ti 188-an nyomjátok le továbbra is szarba! Igen, lehet félni, hogy Zuschlag mellett végzitek. Igen lehet félni az elszámoltatástól. Miért, azt hittétek, mert Ti vagytok a 188 MSZP-s képviselő, életetek végéig egy hajszálatok sem fog görbülni? Ti dilettáns, hozzá nem értő, pöffeszkedő, gőgös, arrogáns, nagyarcú kiskirályok. Mehettek vissza "dolgozni" a civil életbe ... ja, hogy nem értetek semmihez? Ki a faszt érdekel? El lehet menni, meg lett mondva anno ...

Szégyen, gyalázat, skandalum!


1. kör:
-Vállalod?
-Vállald már el ...
-Nem vállalod?
-Vállald már el!
-Elvállalja, jelöljük!
-Hiába vállalja, mi nem támogatjuk!

2. kör:
-Vállalod?
-Vállald már el ...
-Nem vállalod?
-Vállald már el!
-Elvállalja, jelöljük!
-Mindketten támogatjuk, vállalja is, de a többi párt nem támogatja.
-Akkor így nem vállalom ...

3. kör:
-Vállalod?

No, de hogy legyen valami vicces is, az Index-es csóka Puch László nevében felhívott pár vidéki szocit. OMG videó! (Puch az MSZP volt pénztárnoka, most államtitkár, a Strabag pénzek begyűjtője, az öszödi beszéd kiszivárogtatója.)

 
Balogh Imrét Miniszterelnöknek!!! (Az oldala)

Bitner Gábort Miniszterelnöknek!!! (Az oldala)

Aranyi Jánost Minszterelnöknek!!! (Az oldala)

És legeslegfőképpen: Fásy Ádámot Miniszterelnöknek!!!
És törvényben legyen rögzítve, hogy minden munkahelyen pontban délben, illetve az esti Híradó előtt kötelező legyen lejátszani a Mesterhármas című slágert, hogy egy picit jobb kedve legyen a megfásult magyaroknak!



A "Miniszterelnök kerestetik" játék pedig tovvább zakatol ...

Címkék: vicces

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr731026344

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mouse Pad 2009.03.26. 19:38:59

BöszmenisztánKöszönjuk,Olajfakoalíció (MDF, MSZP, SZDSZ). Mert nektek nem volt elég az ország szétkúrása, nem volt elég, hogy liberális társaitok széles a világban világválságot idéztek elő, nem, ááá, dehogy. Ti ezt még megfejeltétek egy helyre kerek kis…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerik001 2009.03.26. 12:22:25

Ez kamu hidetés.

Még asszem Megyó idejében volt körpoén.
de 3/3 mult nem feltétel? Fura.

borsikm 2009.03.26. 12:26:06

Még egyszer:

Előrehozott választásokat követelünk, csatlakozz!

www.facebook.com/group.php?gid=76861195259

Elegünk van, legyünk elegen!

Plutonic 2009.03.26. 12:26:26

Egyértelműen hatalmi harc ez az egész és láthatóan magasról szarnak az országra.
Ez már jószerivel cigánykodás!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 12:28:00

Állat ez a videó, könnyesre röhögtem magam, és közben sírtam is, mert annyira valóságosnak tűnt, hogy így lesz ME valaki, félelmetes!!!
Ha meg már mesterhármas, akkor inkább ez!!Csúcs!
www.youtube.com/watch?v=d1FuWK_D1Bk

backward 2009.03.26. 12:28:44

@Gerik001: Huhh vazz! Az életben nem jöttem volna rá, hogy kamu, ha nem írod! Köszi!

kondor 2009.03.26. 12:31:10

Ma Magyarországon nem egyszerűen gazdasági válság van, hanem egyre mélyülő társadalmi válság.

A gazdaság csődközeli helyzetbe jutott- erről szól ma minden a médiában.

DE

A politikai elit tökéletesen elszakadt a társadalomtól, saját érdekeit szolgálja az ország érdeke helyett. A választók és választottak közötti kommunikáció, információáramlás helyett egyirányú "marketing-kommunikáció" folyik. Reklámeszközökkel próbálják meg a politikai pártok a "szart is eladni" a népnek, miközben egyetlen céljuk a hatalom megtartása, illetve megszerzése! Ezért ma Magyarországon olyan mértékű a politikusok és a politikai osztály utálata, ami már a demokráciát veszélyezteti.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 12:31:51

@Gerik001: Kamu hát, de nem is ez a baj, hanem elnézve a minisztereink hozzáértését, simán el tudom képzelni, néhányukat így választották:))) Elszomorító a videó mondanivalója.

Rorgosh 2009.03.26. 12:41:57

Nos, ez a videó legalább megnevettetett... :)

A szomorú viszont az, hogy ilyen helyzetben van az ország, hogy egy ilyen egyáltalán bárkinek az eszébe juthat...

Float 2009.03.26. 12:48:46

Huh, de súlyos ez az "interjú" :DDD
"Hádde én Győrbe vagyok, a Laci meg nincs itt..."

KIKET képvisel ez az állat?

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 12:51:26

Ide is beírom: a videón először felhívott valaki Balogh elvtárs, aki ciklusokon keresztül polgármestere volt Győrnek (Mo. 6. legnagyobb városa). Mindezeket megelőzően természetesen tanácselnök ugyanott. Tehát itt nem egy talpas mszp tagról van szó, és ez benne az igazán szomorú.

Az én javaslatom:

Gyenesei
Szalacsi
"polgári jenő"

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 12:54:24

@Float:

infók az előző hsz-emben (+ ciklusokon keresztül OGY képviselő is)

Balogh úrnak még nem esett le, hogy ő nem a Puch laci, és ahhoz, hogy felhívja őt telefonon nem is kell "ott" lennie".

2009.03.26. 12:55:56

Hát ez óriási! Ezek az emberek képviselnek bennünket? Némelyik olyan sötét agyilag, hogy a legsötétebb éjszakában is ugy világitana a szájában a fekete Negró, mint a reflektor !

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 12:57:53

Ti nem hisztek nekem vazze! Továbbra is fenntartom:

Lothar Mätthaus!

Charybdis 2009.03.26. 12:58:13

Húzzanak már el a büdös francba!!! Aztán az szdsz essen ki a partlamentből lehetőleg jó sok ciklusra!!!

postabelyeg 2009.03.26. 12:58:20

"(Puch az MSZP volt pénztárnoka, most államtitkár, a Strabag pénzek begyűjtője, az öszödi beszéd kiszivárogtatója.)"
Ez nekem új volt. Rákerestem és ez volt az első találat: www.delilap.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=11058&Itemid=52
Ezért volt az öszödi beszéd kiszivárogtatása? Vagy ez egy konspirációs teória?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.26. 13:03:26

Surányi nem vállalja! De akkor most új nevek kellenek.
Reggel a kis Bárándy pofázott a Nakeltében. Legszívesebben ott helyben felhúztam volna az első lámpavasra. Ezek mind betanulták a szöveget amit bármikor bárhol ugyanúgy elmondanak.
Komolyan készülnünk kell valami rendes tüntetésre. Bár akkor meg félő, hogy rendkívüli állapotot hirdetnek. Mert ugye ezt a csereberét hónapok óta tervezték.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 13:03:31

@derelyegrádi szellem: meg még a " na itt a kert főszereplöje is jöhet, meg Gátvéder bá.:))

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:04:51

Szvsz.
Iszonyúan félnek az elszámoltatástól. Nem találok rá másik okot. Ami pénzek itt eltűntek - ellopattak,... annak mértékét csak alulbecsülni lehet.
A félelem az ok. És ezért semmi nem drága.
Tegyük fel, megvesznek " függetleneket ". És aztán ? A helyzet nem lesz egy évig fenntartható, mert minden egyes szavazás maga lesz a hideg veríték a maszop számára.
A másik amire gondolok, az időnyerés. Hogy legyen idő maszatolni ezt - azt, eltüntetni azt, amit eddig nem sikerült, és felégetni a nyomokat maguk mögött.
Ehhez idő kell. Más meg nem számít.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 13:05:13

Ezt ismeritek??

Én most kaptam, és azóta röhögök :)))

Soproni sörreklám roma változatban

"Nincs munkaviszonyom, nem vagyok dicsak és nem hordok 120 grammnál könnyebb
aranyláncot. A világ egyik legegyszerűbb és legprimitívebb nyelvét
beszélem, s rajtam kívül csak a megyénkben félmillióan értik, hogy mire
gondolok, amikor azt mondom: "kandesz rakló". Magyarnak hisznek, ha
külföldre megyek és nagyon örülök, hogy a magyar politika összekeveri az
igazságszolgáltatást a rasszizmussal. Büszkén gondolok anyámra, mindkét
apámra és a tizennégy különböző vezetéknevű féltestvéremre. Nem szeretem a
Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő rendőröket és az olaszliszkai
sofőröket. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, nem vagyok idevaló.
Enyingen mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak Európa
legterrorizálhatóbb magyarjai. Magyarország, én benépesítelek!"

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:07:11

@Noname Cowboy: Simán kimehetsz az utcára. Bárki hirdethet nagygyűlést, mert kampányidőszak lesz az EP miatt. Engedély nem kell hozzá csak bejelentés. Ha jól tudom. Lehet, nem jól tudom :(

házipálesz 2009.03.26. 13:11:16

zero!

Nap, mint nap kapirgálod elő ennek a politikai trágyadombnak a mocskát és teríted ki nekünk szörnyülködésre. Gondolom Te magad is tudod, ahogy mi is, hogy amire fény derül csak a jéghegy csúcsa.

Egyszerűen nem hiszem el, hogy elhitted azt, hogy itt lehetnek előrehozott választások. Milyen méltóságról beszélsz? Itt? Ember... A hulladéklerakón guberáló cigányba több méltóság szorult ezeknél.

Ezek önként nem fogják a bárd alá tenni a fejüket. Nem hülyék tudják, hogy az előrehozott választás az SZDSZ és MDF parlamenti végét és az MSZP hosszú vergődését jelenti. (Megjegyzem, hogy valószínűleg az egy évvel későbbi is, de hogy a IV. (Kun) László rockoperát idézzem: "Vannak még gazdátlan földek az országban, s kitöltetlen birtoklevél.") Tudják, hogy kikerülnek a zsíros állásokból, a mutyis korszaknak egy időre vége lesz, ezért szeretnék húzni, ameddig lehet. A púder az egészhez annyi, hogy "a Fidesznek nincs programja". Ja lehet, hogy igaz baszki, de legalább nem hazug programja van.

Ezek simán képesek az országot a végső romlásba taszítani, ha az érdekük úgy kívánja. Kezdjetek tartós élelmiszert spájzolni.

kill004 2009.03.26. 13:13:30

@Seduxen: Isnerem. Az egyik feltöltő a bithu-n berakta az adatlapjára, persze egy-két f@sz az admin topikba be is jelentette.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 13:15:01

@Noname Cowboy: az alkotmányos rend megdöntésére vagy a hatalom kizárólagos megszerzésére irányuló fegyveres cselekmények~/~szükségállapotot hirdet ki;

szerencsére csak ezt kapnánk..és nem ezt:((

hadiállapot vagy idegen hatalom fegyveres támadásának közvetlen veszélye (háborús veszély) esetén kihirdeti a rendkívüli állapoto

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:15:39

4.2.2. Gyűlés

A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvényen kívül a választási gyűlésre vonatkozó szabályokat a gyülekezési jogról szóló 1989. évi III. törvény, valamint a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény tartalmazza.

A gyülekezési jogról szóló törvény bizonyos rendelkezéseit a választási gyűlésre is alkalmazni kell. A választási gyűlést a rendőrségen nem kell bejelenteni, annak rendjéről a gyűlés szervezője gondoskodik. Ha a rendezvény résztvevőinek magatartása a rendezvény törvényességét veszélyezteti, s a rend másként nem állítható helyre, a szervező köteles a rendezvényt feloszlatni.

A választási gyűlés nyilvános. Azon a résztvevők nem jelenhetnek meg fegyveresen, illetve felfegyverkezve. A rendőrség képviselője a rendezvényen jelen lehet.

A szervező felelősségét nyomatékosítja az a szabály, mely szerint a gyűlés részt vevője által okozott kárért a károsult harmadik személlyel szemben a szervező a károkozóval együtt egyetemlegesen felelős.

A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény a közlekedés biztonsága, zavartalansága érdekében a közút nem közlekedési célú elfoglalásához, igénybevételéhez a közút kezelőjének hozzájárulását követeli meg. A hozzájárulásban a közút kezelője feltételeket írhat elő. Amennyiben tehát a választási gyűlés a közút nem közlekedési célú igénybevételével jár, úgy a kezelő hozzájárulását be kell szerezni, s a hozzájárulásban előírt feltételeket teljesíteni kell.

A választási kampány céljára az állami és önkormányzati költségvetési szervek a jelöltek, jelölő szervezetek számára azonos feltételekkel bocsáthatnak rendelkezésre helyiséget és egyéb szükséges berendezést.

Állami vagy önkormányzati hatóság elhelyezésére szolgáló épületben választási kampányt folytatni, választási gyűlést tartani tilos.

A kistelepüléseken nem minden esetben találhatók a választási kampány céljára alkalmas közösségi célú épületek. Ilyen épület hiányában ötszáznál kevesebb lakost számláló községekben ezért a törvényi tilalom nem érvényesül.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.03.26. 13:17:29

"szar lesz 1 évvel hamarabb munkanélkülinek lenni"

1 évvel hamarabb? Inkább 3 évvel később mint kellene :)

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 13:22:41

vissza kell vonnom, ez a Balogh nem az a Balogh.

Zigi 2009.03.26. 13:23:34

Valaki számolja már ki,hogy hány szocialista,egyéni körzetben bejutott képviselőt kell meggyilkolni ahhoz,hogy az MSZP biztosan elveszítse mindenféle felállásban (tehát akár MSZP-MDF-SZDSZ)meglévő többségét a parlamentben!

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.03.26. 13:24:31

A helyesírásommal lehet gond van de kiegészíteném a fenieket:

nedcoleman.net/why/mnk.jpg

martonx 2009.03.26. 13:25:21

Neveket akarok hallani! - Énekli a Kárpátia, ha jól rémlik.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 13:25:25

@kill004: Üdv a bithu-n tezsvír! artisjus meg bekaphassa! muhaha, muhahahahahah!

SÜÜÜN!!!

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:25:51

3§.a.) - ra tessék figyelni :)


1989. évi III. törvény

a gyülekezési jogról

Az Országgyűlés a gyülekezési szabadság érvényesülése érdekében - összhangban az Alkotmány, valamint a Polgári és Politikai Jogok Nemzetközi Egységokmányának rendelkezéseivel -, a következő törvényt alkotja:

I. Fejezet

Általános rendelkezések

1. § A gyülekezési jog mindenkit megillető alapvető szabadságjog, amelyet a Magyar Köztársaság elismer, és biztosítja annak zavartalan gyakorlását.

2. § (1) A gyülekezési jog gyakorlása keretében békés összejövetelek, felvonulások és tüntetések (a továbbiakban együtt: rendezvény) tarthatók, amelyeken a résztvevők véleményüket szabadon kinyilváníthatják.

(2) A rendezvény résztvevői jogosultak a közösen kialakított álláspontjukat az érdekeltek tudomására hozni.

(3) A gyülekezési jog gyakorlása nem valósíthat meg bűncselekményt vagy bűncselekmény elkövetésére való felhívást, valamint nem járhat mások jogainak és szabadságának sérelmével.

3. § A törvény hatálya nem terjed ki

a) a választási eljárásról szóló törvény hatálya alá tartozó gyűlésekre;

b) a törvényesen elismert egyházak és vallásfelekezetek területén szervezett vallási szertartásokra, rendezvényekre és a körmenetekre;

c) a kulturális és sportrendezvényekre;

d) a családi eseményekkel kapcsolatos rendezvényekre.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 13:28:42

@derelyegrádi szellem: Szegény Balogok, a nevük predesztinálja őket a politikai hovatartozásukra:)))
Vannak kivételek:))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.26. 13:29:39

Tulajdonképpen sorsolhatnának kalapból is.
MSZP-s, Szdsz-es nevek egybe (miheztartás végett az előbbiek duplán), aztán a nagy mágus kihúzná a "nyertes" nevét.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 13:30:41

@Prinzessin Erbsen:

Ja a video is jó. Ennek a Fásynak szólhatna valaki, hogy az sem baj, ha legalább az újja hegye kilátszik a zakóból.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 13:30:49

@postabelyeg:

Sose fog kiderülni az igazság ... de valószínűleg ő volt.

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:32:24

@laspalmas: igazad van . Annak idején is lehetett választani a Hazafias Népfront meg az MSZMP küldötteire ::)))))
Mindenki elmehetett választani. Ugyanarra :(

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:34:04

@*Az MSZP átlépte saját árnyékát*[L42]:
nekem is megakadt rajta a szemem ;)
Elvégre létszám limit nincs, és ha nagyon utánanéznénk - genetikailag - több az ami összeköt, mint ami elválaszt :))))

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 13:34:21

@laspalmas:

Theeee winnnnner is... dumával.

De szerintem nem kell ehhez a nagy mágus, valamelyik keno sorsolással együtt megejthetnék. :-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 13:35:40

"...Ez nekem túl magas lenne" -> az biztos Balogh LOL:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 13:38:37

www.mno.hu/portal/625460

Dombóvár MSZP-s polgármestere (Szabó Loránd) a soförjével küldte a 2 milliós vesztegetési pénzt :)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 13:39:56

...amúgy kíváncsi vagyok milyen nevet dobnak most be? :-/

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 13:43:11

@turner:

index.hu/belfold/2009/03/26/jaksity_gyorgy_nem_lesz_miniszterelnok/

... még a végén nyakunkon marad Böszman??

gyerekek!! VALAKI vállalja már el! Ennyit megér :)))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 13:43:59

@zero: bazze zero, nem megegyeztünk, a fele a tiéd? most meg elárulod, jajj te:))))

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:44:03

@zero: a vérükben van.
Kérdés, hogy honnan van a 2 millió ? A családi költségvetésből ? Netán a városi költségvetésből ?
Kérdés, ha Dombóváron 2 millió alsó hangon egy ilyen kis akció, akkor közép és felső szinten milyen pénzek mozognak ?
Péntek 21.30. megnézem :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 13:46:31

@házipálesz: amúgy persze szomorú is, hogy az első szótól az utolsóig igaz... mondjuk úgy, hogy kínomban röhögtem.

elkeserítő, ami ebben az országban zajlik...

mind2 (törölt) 2009.03.26. 13:46:42

@Seduxen: mivan ? Én már meg sem nyitom a linkeket... mai termés a Bokros, Heim Péter ( jajj, remélem ő nem vállalja el, félteném :( ) meg a Jaksity ?
Tényleg mi van itt ?
Nem hiszem el, hogy egy ország maradék presztizsével ezt lehet tenni :(
Gyógyulgatsz ;) ?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 13:46:49

Én vállalom, ha a Vastagbőr minden kommentelője is jön, névlegesen vállalom. na? ez se rosszabb, mint a többi, sőt, jobb is, nem?:)))

Todojnen 2009.03.26. 13:48:39

Én vállalom! Egy év alatt én meg tudom szedni magam.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 13:50:03

@mind2: kurvára nem... fáj a torkom (1 hete), taknyos is vagyok. Tegnap este - fertőtlenítési céllal - ca 4 deci konyakot "szopogattam el", de nem segít...

Ötlet?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.26. 13:50:16

@zero: Ezek nem bírnak megülni a picsájukon! :)
De hol vannak a Bárándy gyerek által megéneket FIDESZ balhék?????

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 13:51:36

@Seduxen: Tipp: Bokros :-/ de akkor mehetek csövezni asszem...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 13:53:30

Legfrissebb:

Bajnaira SZDSZ nemet mondott
Jaksity nem vállalja..

Felmerült a Budapesti Olimpia Mozgalaom vezetője, a volt Tőzsdeelnök Szalay-Berzeviczy Attila, a Csepeli Olimpia szekértolója ......

Rorgosh 2009.03.26. 13:54:48

Ezek teljesen meghülyültek?

"A Gyurcsány-kormány négypontos csomagot hagy az új kabinetre, a Népszabadság [1] szerint ebben a 3-3,5 százalékos recesszió helyett 5 százalékot becsülnek, így a kiadáscsökkentés mértéke megduplázódhat a korábbi becslésekhez képest. A lap úgy tudja, az államigazgatáson kezdik a spórolást, így azt ajánlják majd az új kormánynak, hogy a közigazgatásban vezessék be a négynapos munkahetet." (Index)

Négynapos közigazgatással ugyan pénzt spórolhatnak - feltéve, hogy a közigazgatás szakszervezeteit sikerül meggyőzniük a fizetéscsökkentésről, ami nem biztos, hogy működik - ám akkor gyakorlatilag az új kormány fogja megsérteni a Közigazgatási Eljárásról szóló törvényt, amely 30 nap határidőt hagy az ügyintézésre.

Magyarán: lebénítanák a közigazgatást.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 13:55:16

@*Én vállalom.*[L42]: még elni szeretnék :))) De lehet, hogy az lesz a vége...

2009.03.26. 13:55:51

Engem ma reggel hívott fel a Puch Laci.
De nem vállaltam.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 13:57:43

@Seduxen: Jó lenne, eléggé szövődmény hajlamos ez a mostani vacak, kivételesen ne játssz vele.:((

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 13:57:53

@zero:

hát úgy tűnik tényeg fel kell adni a végén egy hírdetést a Népszabiban. :-)

Szerintem legyen Dobrev Klára. Állítólag ezt javasolta Farkasházy is, hiszen ez a végtelen dörzsölt trükk neki a Hócipőben bejött. :-)

rolika 2009.03.26. 13:58:31

@zero: mocskos fideszista fideszes meg a fideszista hírtv a fideszista legfőbb ügyészséggel karöltve szuttyogtatják szegény, ártatlan szocikat
e.l.k.é.p.e.s.z.t.ő :-DDD

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:00:45

@Rorgosh: belegondolok, mi lenne egy TB vagy APEH ügyfélszolgálaton...? KÁOSZ :-/

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:00:50

@Seduxen: Klacid uno 500 mg receptre. ez a legvégső megoldás :(

Figyi, mi lenne, ha az összes maszopos politikust beterelnénk egy erdőbe, mindegyik kapna puskát meg x db. lőszert. És egymásra kéne vadászniuk. A fődíj a túlélés lenne. Aki életben maradna mert elég ügyes, az jutalomképp beléphetne a Magyar Gárdába::)))))) Vagy a Munkáspártba a Thürmerhez.

kill004 2009.03.26. 14:02:28

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: Üdv! A halakat a ventillátoron nem értem...:)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:04:10

@mind2: Ez remek ötlet :D Survivor csak nekik :) Le adhatnák a tv-ben mint legújabb reality-t

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.26. 14:05:09

Még mindig nem azokat a kiadásokat akarják csökkenti ami a lopcsalhazudik sorba tartozik.
A jó büdös kurva anyjukat mindnek!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 14:06:27

@kill004: Akkor te azt a viccet sem érted mikor a vak elmegy a sajtbolt előtt és csak annyit mond: "Sziasztok csajok!" :D

kacsa! 2009.03.26. 14:07:00

@VicGilson: LOL. És a szivárogtatásról mondott valamit? Index keresett már? :D

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:08:31

@Noname Cowboy: ...ez az ami bicskanyitogató! Minidig rólunk húzzák le a bőrt (az, hogy a képviselők bemondásra lóvét kapnak nem számít) és rólunk is fogják :(

rolika 2009.03.26. 14:08:31

csak úgy halkan megkérdezem: vajon a piac meddig tűri ezt a nyilvánvaló maszatolást?

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:09:12

@Noname Cowboy:

Ezzel helyzet az, miszerint ... Várjál csörög a telefonom...... majd később folytatom, mert a Puch Laci az... :-)

Todojnen 2009.03.26. 14:09:43

@*Én vállalom.*[L42]: Nem baj, majd ha túl nagy lesz ellenem a népharag megpattanok Thaiföldre.

eszkep 2009.03.26. 14:09:55

Napi színes:

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=263930

Igazából csak a szokásos...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:10:27

@rolika: biztos lehetsz benn, hogy nem sokáig. Lesz még 330 egy euró, ha így haladunk...

__ 2009.03.26. 14:10:28

Nyugi gyerekek!
Ferinek meglesz ma is a szokásos testmozgása.
Este szépen felkocog a Sándor-palotába, beadni a lemondását.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 14:10:45

@Noname Cowboy: Azok nem kiadások, az a megérdemelt jutalmuk.persze, hogy nem csökkentik,mert akkor éhen halnak, és akko hogyan harcolnak a patásördög nácziorbán hataloméhes ellen?

2009.03.26. 14:10:58

@kacsa!: Mondtam, hogy csak akkor vállalom, ha különböző hőfokon, de Putyin, Obama és Bin Laden támogatását is meg tudják szerezni.
Ezen feltételek mellett kivezetném az országot a válságból.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 14:12:00

@Rorgosh:

Jaj, hát nem érted?
Lebénul, de olcsó !!!!

2009.03.26. 14:12:16

Amúgy ez a csürhe (már nem tudok rájuk jobb kifejezést) vajon tényleg a rendkívüli állapot kihirdetésére bazírozik?
Vagy csak szimplán feri marad a miniszterelnök?

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:12:45

Én is mindjárt leülök a konyhaasztalhoz, aztán kiadást csökkentek. Nem mennek a kölykök suliba, mert kiadással jár. Nem is eszünk csak minden harmadnap, mert az is pénz. Inni meg csak csapvizet. Az áramot se fizetjük, majd húz ki a párom egy madzagot a lakásban, arra teregetni is tudok. Ruha se kell, elvoltunk mi egyen - mackónadrágban 15 évig, már hozzászoktunk. Ha nem mosok, akkor a villanydrótot se terhelem a teregetéssel azt, , amin az áramot lopjuk.
És ha már így megszorítottunk... természetesen a maszopra szavazok, mert náci azé nem vagyok ::))))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 14:12:55

@__: Van arra valami bokros hely? olyan sötét, elhagyatott?Aki lelövi, felajánlok 1 millát, megéri.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 14:13:08

@derelyegrádi szellem: kapdtebe :)))

@*Én vállalom.*[L42]: az baxna be! Így is fáj a torkom, hát még ha elkezdek egy SÜNT lenyelni :)))

@mind2: feladtam, beletörődtem. Délutános a körzeti, ellátogatok hozzá...

Todojnen 2009.03.26. 14:14:14

Viszont új értelmet nyer az anyád szüljön sünt bölcselet.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 14:14:28

@eszkep: az bizony, de az a baj,ebben a színdarabban mi nem a nézők vagyunk,hanem a statiszták.:((

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:15:48

@Seduxen:

De ne felejtsd el megkérdezni tőle is, hogy vállalja-e? :-)

@*Én vállalom.*[L42]:

Van. A Lajos.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:17:17

@mind2: belegondolsz akár egy héátig is ki lehet bírni étlen :D Milyen sokat is lehet ezzel spórolni! Gondolkodom a nomád életmódon. Majd megtermelem magamnak a krumplit, összeeszkábálok egy kaibát és nem fizetek egy Ft adót sem. :)

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:19:12

@turner: jah, majd élünk faluközösségekben, ti vadásztok, mi meg bogyókat gyűjtünk... aztán télre behúzódunk valami barlang mélyébe és szaporodunk :XD XD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.26. 14:20:28

@*Én vállalom.*[L42]: Leszarom, hogy éhenhalnak. Ha ennyi idő alatt nem tudtsk eleget lopni meg is érdemlik!

kill004 2009.03.26. 14:21:30

@kill004: na de, hogy büdös halszagú lenne.....:))))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:22:32

@mind2: Ez az igazi élet :D Csak a télnek élnék. Imádnám a teleket :D

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:24:26

@turner:

nekem jó lenne a nyár is, amíg ti elmentek vadászni... :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 14:24:51

Egyébként mi lene, ha az a félőrült bogár lászló lenne? Az simán beintene az IMF-nek, meg iylesmi!

Én szeretem hallgatni az öreget, meg a "szivattyúit" :DD

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.03.26. 14:26:04

Sas Jóska?
Hernádi Juci?
Esetleg Verebes (Darth Vader) István?

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:28:55

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

Én nem vagyok abban teljesen biztos, hogy Bogár László félőrült lenne. A Heti Válaszban (múlt heti) van egy beszélgetés vele, meg Heim Péterrel. Szerintem nagyon jó.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 14:30:20

Jáksó Laci?
HÚÚÚ vagy engesztelésül, mert nem kapott kitüntetést, Korda Gyuri bácsi, a Klárika úgyis egyezik:)))

z666 2009.03.26. 14:30:26

@Zigi:
"Valaki számolja már ki,hogy hány szocialista,egyéni körzetben bejutott képviselőt kell meggyilkolni ahhoz,hogy az MSZP biztosan elveszítse mindenféle felállásban (tehát akár MSZP-MDF-SZDSZ)meglévő többségét a parlamentben!"

Végre egy konkrét javaslat az országgyűlés feloszlatására! :)
Szerintem ez a legreálisabb esély...

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:30:32

@derelyegrádi szellem: a Heim Péter csak maradjon a fenekén. Szükség lesz még őrá, meg a Bogárra is..:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 14:30:57

@derelyegrádi szellem: Bayer Zsolt?

Ő pl remekül tudná a nemzet EGYSÉGÉT hangsúlyozni, ami ilyen vészterhes időkben fontos...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:32:04

@derelyegrádi szellem: LoL :)
@anti_troll: vagy persze ki ne hagyjuk Farkasházyt, Lakat T-t, Baló GYörgyöt :D

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:32:05

@mind2:

tehát jobb ha a heti válaszban se dumázik? :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 14:32:09

@derelyegrádi szellem: Hát nem tudom, bár nagyon jókat szokott mondani, csak éppen vm. nem 100-as a kisöregben.

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:32:24

Addig addig keresgélnek, amíg " beállamcsődölünk." Illetve az már megtörtént, csak elfelejtettek róla szólni.:(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 14:33:06

Böszman TÉNYLEG megőrült, kész, ez már HIVATALOS:

"Aki nem tud büszke lenni saját teljesítményére, az nem érdemli meg a jövőbeni sikereket sem. Magyarországnak van mire büszkének lennie - ez még akkor is igaz, ha most éppen a világgazdasági válsággal hadakozik. Hajlamosak vagyunk elfeledkezni arról, amit elértünk - lehet, hogy ez másutt is így van, bár állítólag mi különösen pesszimisták vagyunk.

Ezt nem tudom, de azt igen, hogy Magyarország az elmúlt hét évben 25 százalékkal növelte gazdasági teljesítményét. Negyedmillió új lakás épült fel, azaz negyedmillió családnak jutott új otthon. 500 ezer új autót vásároltak, mára minden második családban van autó. Magyarországon a szélrózsa minden irányába autópályák vezetnek, jövőre autópálya éri el Pécset is. Képviselőink és a kormány elkötelezetten dolgozik azért, hogy Bihar és Békés irányába mielőbb eljusson a 4-es. Magyarországon több gyerek születik, mint korábban. Ezeknek a gyerekeknek már természetes lesz a híd Dunaújvárosnál, Szekszárdnál vagy éppen a csodálatos Megyeri-híd.

Nagy árat fizettünk ezért, komoly hiányt halmoztunk fel, de az elmúlt három évben ezt a hiányt is sikerült lefaragni. Idén Európa első harmadában leszünk, ami a költségvetési hiányt illeti. Szocialistáknak és liberálisoknak e tekintetben nem kell szégyenkezniük! És ha valaki esetleg nem érti, hogy ez mit jelent, akkor javaslok neki egy kiruccanást Szlovákiába vagy mondjuk Romániába. Tessék körülnézni, a hétköznapi élet apróságait megfigyelni. Tessék meggondolni - csak egyetlen példát említve -, hogy ha Pozsonyból Kassára akar valaki eljutni, miért Magyarországon keresztül teszi meg ezt az utat. Miért van az, hogy Romániában leállítják az erdélyi autópálya-építést, mi meg megyünk tovább mondjuk az M6-ossal? Szerintem ezekre is érdemes figyelni! El kell mondanunk az embereknek, hogy még véletlenül se higgyék el, hogy az elmúlt hét évben nem teremtett értéket ez az ország, nem teremtettek ők személyesen számos nagyszerű dolgot. Nem lehet elvenni egy országtól hét évet. Aki ezt teszi, az őket, az ő teljesítményüket vonja kétségbe!

Na, gyerünk Barátaim, tegyük a dolgunkat!"

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:36:40

@derelyegrádi szellem: A Heimre gondolsz ? Ott nem olvastam, más orgánumokban csak... de őszinte pasinak gondolom, és szakembernek se utolsó.Mikor tavaly nyáron 236,-Ft- os eurónál tett 1-2 nyilatkozatot, nos, ha akkor valakinek volt pénze meg megérzése, hallgatott rá. És akik hallgattak rá, azok jártak jól.
Egyszerre interjúvolták őket, vagy vitatkoztak a HV- ban ?

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 14:38:35

@Seduxen:

Vidd magaddal a ferit a körzeti orvoshoz.

Nem baj ha szólsz a körzeti megbízottnak is, hátha arra is szükség lesz.

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:39:10

@Seduxen: ez MÁR CSAK a megmaradt és elalélt ferifan tábornak szól.nem másoknak. a törzsmagnak.egy őrült naplójának utolsó fejezetei ezek remélem :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 14:39:12

@Seduxen: Atyavilág, ez kész.Azt a pici realitásérzékét is elvesztette...ez a hülye már egy szálkától se látja az erdőt.
Tűnj már el, te idióta, és hagyj élni bennünket, tűnj el a szemét, tolvaj bagázsoddal együtt, és soha ne halljuk többé rólad. Hogy dögölnél meg, te állat.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 14:41:30

@laspalmas: Kin nem gondolkodnak? Győzike, Pákó? Kiszel "bugyigyűjtő, van élet az agyhalál után" Tünde?
Árpád, jómunkásember?

mind2 (törölt) 2009.03.26. 14:42:13

@*Én vállalom.*[L42]: aztán majd megint belinkelnek bennünket a turulra/ba :)))))))))))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:42:56

@Seduxen: Itt az a kurva 7 év számokban... Most elöntötte az agyamat a vér >:(
kiforditott.blog.hu/2009/03/25/mit_hagysz_magad_utan_feri

Plutonic 2009.03.26. 14:43:39

@Seduxen: Ennek tényleg elmentek otthonról.....

Soxeretettel küldöm neki az alábbi linket!

www.youtube.com/watch?v=V64ZDzy3X4w

A cím magáért beszél és remélem, hogy az energiát is telibe fogja kapni egyszer és jó sokáig fog tartani az agóniája!
És van ott valami "integetés" is.... :)))

rolika 2009.03.26. 14:45:16

vááá
békesi szerint reális, hogy marad gyurcsány
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=163664

Tündér_Lala 2009.03.26. 14:45:53

Bogár Imrét javasolnám -piros kámzsában...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:47:51

@rolika: ha minden kötél szakad, úgysem engedi át a hatalmat a "náci" Fidesznek :-/

Ixos 2009.03.26. 14:49:29

most kéne utcára vonulni, ez tényleg nevetséges...ha 1 millió ember üvölti hogy húzzatok a faszba, csak megijednének már

Tündér_Lala 2009.03.26. 14:50:13

Sajnos reális, hogy marad.Az egész világ a hasát fogva röhöne rajtunk.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:52:41

@Nubek: Ne hogy azt hidd... Én is így gondoltam, de átrágva az egészet, miért is mondanának le? A népszerűségük már így is "halott" mit veszthetnének? :-/ Ezeknek semmi sem szent, még 6-7-8 millió ember akarata sem...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 14:52:42

Most komolyan: MI a faszom köze van a kormányzatnak ahhoz, hogy MAGÁNTŐKÉBŐL negyedmillió lakás épült, és fél milla új autó van az utakon?

De a legnagyobb: "autópályák a szélrózsa minden irányában..."

ez kész baszdmeg... valaki LŐJJE MÁR FEJBE!!! KÉREM!!!!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 14:53:47

@Tündér_Lala: tényleg nevetséges :D Már az egész világsajtó megírta, hogy lemond, kovetkező hír: mégsem mond le :D Ha én külföldi lennék biztos visítanék a röhögéstől :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 14:59:01

@Seduxen: i]Nagy árat fizettünk ezért, komoly hiányt halmoztunk fel, de az elmúlt három évben ezt a hiányt is sikerült lefaragni. [/i]

???? 73%-os történelmi csúcson az államadósság?

[i]D.újvárosi híd?[/i] Ami áll magában, mert még nem vezet se fel, se le út?

"Az építmény Magyarország egyik legdrágább hídja: költsége 43 milliárd forint, a rávezető utakkal együtt 54 milliárd forint volt 2007-es árakon számítva.[b] A hozzá kapcsolódó tervezett M8-as autópályából a hídon és rávezető útjain kívül eddig semmi nem készült el, ami várhatóan jó ideig elsősorban a helybeliekre fogja korlátozni a forgalmát.[2]" [/b]
hu.wikipedia.org/wiki/Pentele_h%C3%ADd

Tisztelt ME úr, tudja miért állt le más országokban? Mert belátták, hogy irreális a beruházás, nincs rá pénz!

De miért nem Horvátországot említjük? Ott kicsit kevesebből kihozták, pedig egy viadukt, egy alagút!

Mi is biztos azt irigyeltük meg, csak az M6-osnál, nem hordtuk rá a hegyet!

Zigi 2009.03.26. 14:59:47

Ki a tököm az a Pongrácz Antal?

mind2 (törölt) 2009.03.26. 15:00:16

Na inkább játsszunk el a gondolattal, hogy marad :
1. Lépni kell a gazdaságban, pénzügyekben, mert a helyzet tarthatatlan.
2. Ha nem lépnek, a ország előbb- utóbb az utcákon lesz.
3. Ha lépnek, az ország előbb-utóbb az utcákon lesz
4. Lépni kell, mert az IMF irodát és egy " ellenőrt " küldött Bp-re, ami azt jelenti, hogy vagy tesznek valamit a maszoposok , vagy nem engedik lehívni a hitel többi részét
5. Hiába a kommunikációs hadviselés, szarja le mindenki, ha a törlesztő részletek 30 - 60 % - kal emelkednek

A maszop úgy döntött ferivel él és vele együtt szív. A maszopnak feri lesz a végzete. Egyben tévednek. Ez a végzet nem tetszhalál lesz, mint 1989- 90- ben. Más a helyzet. És mások lesznek a reakciók is.
Hát előre feri, tegyétek a dolgotokat :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 15:02:10

@Noname Cowboy:

"Komolyan készülnünk kell valami rendes tüntetésre. Bár akkor meg félő, hogy rendkívüli állapotot hirdetnek."

Könyörgök, felejtsétek már el ezt a rendkívüli állapotos agyrémet... Nem fogják tudni se kihirdetni, se fenntartani. Ha viszont tüntetés lesz, én megyek.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 15:02:49

Emlékszünk az öszödi beszédre? "Hazudtunk reggel, délben, este. Nem akarom tovább csinálni" ->> akkor most mit csinálsz bazzeg? Kezdek tényleg bepipulni :(

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 15:08:06

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

"csak az M6-osnál, nem hordtuk rá a hegyet!"

Nem úgy mint a Köröshegyi völgyhídnál, ahol megépítettük az egyik hegyet is, annak érdekében hogy legyen mit áthidalni. :-)

A legelős modnat meg így hangzik valódi, nem kommancs nyelven:

Nagy árat fizetTEK azért, MERT komoly hiányt halmoztunk fel, de az elmúlt három évben ezt a hiányt is sikerült lefaragni A TI KISZIPOLYZÁSOTOK, TÖNKRETÉTELETEK ÁRÁN.

Toldalék: De még ez sem használt, így is csődbe vittük az országot, és most eljött a vég.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.26. 15:15:26

@Mj: Azért ebben ne legyél olyan biztos! Ez abszurdisztán itt minden megtörténhet!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 15:22:36

@Mj: az lesz... jobb ötletem nincs :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 15:24:20

@Noname Cowboy:

Légyszi ne keverjük már a szezont a fazonnal... Maximum szükségállapotról lehet szó. Ahhoz első körben meg az kéne, hogy pár millió ember fölfegyverkezzen, az Országgyűlés meg 2/3-dal megszavazza. Jelen esetben egyik feltétel sem adott.

"az alkotmányos rend megdöntésére vagy a hatalom kizárólagos megszerzésére irányuló fegyveres cselekmények, továbbá az élet- és vagyonbiztonságot tömeges méretekben veszélyeztető, fegyveresen vagy felfegyverkezve elkövetett súlyos erőszakos cselekmények, elemi csapás vagy ipari szerencsétlenség esetén (a továbbiakban együtt: szükséghelyzet) szükségállapotot hirdet ki;"

A rendkívüli állapot meg ez:

"hadiállapot vagy idegen hatalom fegyveres támadásának közvetlen veszélye (háborús veszély) esetén kihirdeti a rendkívüli állapotot, és Honvédelmi Tanácsot hoz létre;"

Ezt is az Országgyűlési hirdeti ki 2/3-dal.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 15:28:46

Az új "jelölt": Pongrácz Antal

rolika 2009.03.26. 15:33:51

@Seduxen: vagy patai mihály
www.mno.hu/portal/625503
biszku béla (56-os megtorlóvezér) veje
besz.rok

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 15:34:14

Valamit továbbra sem értek:

Feri azt mondta az elején, hogy nem akar bankár, vagy bankár típusú (ez alatt mit kell egészen pontosan érteni, milyen lehet a "bankár típus" ?, mert attól félek ha orbán mondta volna ezt, akkor már tudnák, mi is az a "bankár típus") min. elnököt.

Ehhez képest eddig felmerült:

1./ Surányi, aki bankár
2./ Vértes, aki minimum bankár típus
3./ Glatz akit a szadesz egyből elvetett, amit feri is tudott előre

legújabb jelölt pedig Patai Mihály a UNICREDIT bank elnöke, aki számomra emiatt bankárnak tűnik. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül, ugyanis bankokat nem szociológusok szoktak vezetni. Bankárok gyakrabban.

Mondom, nem értem.

u.i. Szerintem aki akar 15 perc hírnevet (reklámot) magának az most bedobatja magát. Szerintem a következő a müszi vezérigazgatója lesz, vagy Klapka úr a vámház körút 9.-ből. Tragikomédia.

Elképzelem a konstruktív bizalmatlansági szavazást, ahogy szocik nézegetik majd a figurát, ez most melyik a patai, a vértes, vagy ki a faszom? :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 15:35:37

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:

Én dumáltam már Bogár Lászlóval, tényleg cuki meg minden, csak ne beszélne hülyeségeket...:) Maradjon inkább félőrült közgazdász.:P

jpmjpm 2009.03.26. 15:36:38

" Magyarországon a szélrózsa minden irányába autópályák vezetnek, jövőre autópálya éri el Pécset is."

Ezt felolvastam a kollégáimnak. Percekig nevettünk. Ez az ember DILIS -jól mondta Seduxen- ez most már hivatalos!

Plutonic 2009.03.26. 15:37:21

@Seduxen: Hárstea, pálinka, valami nagyon erős étel és ágy.
Kiizzadod a lelkedet is, de hatékony nagyon. :)

Véraláfutás 2009.03.26. 15:37:30

Ezek az indavideok viccesek ezen a blogon, bebufferel, aztán néz, mint a gázálarc. (opera)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 15:38:58

@Seduxen:

Ez tényleg nem normális... Több gyerek születik, mint korábban?! Hol él ez?

Necoure Yamaki 2009.03.26. 15:40:30

Nem rasszista a mesterhármas legnagyobb és legkisebb tagja egy kicsit, amikor arról értekeznek felváltva (4.12-től), hogy milyen kiút van a mélyszegénységből?
Röviden összefoglalva türelmetlen blogtársaimnak: csóró lett, elvesztette munkahelyét és most döntési helyzetbe került, hogy guberáljon-e vagy inkább törjön-e be. Hosszas megfontolás és a munkaügyi központtal folytatott egyeztetések után arra jut, hogy majd jól bemegy a polgármesterhez, rávág az asztalra, mivel éhen fog halni rögvest. (nincs részletezve, hogy vajon szamurájkarddal kíván-e állampolgári jogával élni és hogy viszi-e az éppen otthon ebédszüneten levő rokonait) Aztán a szövegből kiderül, hogy mégsem alapvető élelmiszerre szeretné költeni a halmozottan hátrányos helyzetű munkanélküli a segélyt, hanem a kocsmában vásárolna belőle legalább egy fröccsöt, hogy az ő mérhetetlen bánatát elűzze. Ennyi. Se lezárás, se magyarázat. Vajon már ide is bedugta patáját a fidess szellemisége? Vagy ez most egy gárda toborzó rendezvény volt?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.03.26. 15:40:54

@Mj: Felfegyverkeze! Mit takar a fegyver? Lehet bot csákány stb... S mit a tömegesen??? Illetve mekkora tömeg esetén??? Ha már a törvénykönyvet magad előtt tartod bárki számára idézendőnek.
Ok a rendkívüli állapotban tévedtem. De a szükségállpaot az lehet. S az hol van, hogy 2/3-d??? Ha idézel a törvényből illetve bemásolod akkor rendesen másold kérlek.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 15:42:40

@jpmjpm:

És a nevetés végén felvetette valaki, hogy ezek túlnyomó többsége PPP konstrukcióban készül(t), tehát azt csak béreljük? Ezt a feri mindig elfelejti hozzátenni.

Mert ha ezt is szem előtt tartjuk akkor látható, hogy nem erre ment el a pénz. Vagy ha már a bérleti díj is mindjárt első évben kikészít minket, akkor talán - finoman fogalmazva - nem volt minden rendben a gazdasági tervezés során.

Horizont 2009.03.26. 15:52:55

Eddig sem éreztem jól magam, de most már elkezdtem nagyon félni! Hihetetlen ami itt megy! Nem igaz, hogy nem tudják előtte négyszemközt megkérdezni az illetőtől, hogy figyelj haver rád gondoltunk, ha jelölnénk elvállalnád-e? Mennyi égést megspórolnának!
Tényleg ennyire szegényes a felhozatal?
Ne szórakozzanak már 10 millió emberrel!
Csodálom hogy az euró még nyugalomban van!
Ennyi agyament híreket: olvasom a BKV vezetői fizetéseket.Nem semmi egy veszteséges állami cégnél. Több mint 500 milliárd ft. állami hitel két banknak, piaci kamatra!(??) A Jobbik Surányi háza elé vonul tüntetni, Vonával és Morvaival az élen. De miért szegény Surányit büntetik? És miért a háza elé?
Csak kapkodom a fejem és a félelmem csak növekszik! Jöjjön már valaki és rázza már gatyába ezt az ezer sebből vérző országot!

jpmjpm 2009.03.26. 15:54:21

@derelyegrádi szellem: Nem erről nem volt szó. :)) Egyébként ezt nem tudtam, csak azt, hogy irreálisan drágán csinálják nekünk az autópályákat.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.26. 15:57:15

Mit is lehetne ertre mondani.....nagyjából ennyit: Böff

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.26. 15:59:27

@kill004: Igen kibaszott nagy duma! főleg az utazó nagykövetes!:))

Úgy látom, az nem csak nekem szúrja a szemam, mai napig is!

Utazó nagykövet bazmeg, havi 80 millás kerettel...na persze, mert eltéved, ha útelágazozódáshoz ér!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 16:00:40

@rolika:

Biszku Béla veje ... ez már giga LOL ...ez a mélypont !!!!

jpmjpm 2009.03.26. 16:00:50

Gyöngyszem a kaccsolatról:

#457400 | intromi | 2009-03-26 14:40
Aki veszi a fáradtságot, és saját maga, vagy családja helyzetének reális értékelését veszi elő, az rájöhet, hogy ez a sok riogatás és csődhangulat nem igaz. (Kivéve azokat akik munkanélküliek lettek, bár azoknak is csak kb 10%-a jelentkezett a munkaügyi hivatalokban.). Ez az egész csak egy lejárató kampány része. A valóságban eddig nem történt semmi életszínvonal romlás. Csupán az ország fizetőképességének veszélye van előttünk, amit elsősorban a negatív propaganda és a sajtó tupíroz fel a szükségesnél jobban. A devizahitelesek még nem kerültek megoldhatatlan helyzetbe. Ha pedig sikerül a parlamentben egyezségre jutni az új kormányról, akkor nem is lesz vészhelyzet. Az igaz, hogy nem ismerjük a várható beavatkozás végleges számait, de addig hiába is berzenkedünk ellene, azokat úgyis meg kell lépni. Utána lesz jogosultsága kinek - kinek véleményt mondani a saját maga szempontjából. És meg lehet mondani, hogy ha nem tőlem, akkor kitől kellett volna elvenni, és milyen technikával. Bár kétségeim vannak, hogy az egyszerű állampolgár ezt jobban tudná, mint a közgazdászok.
Jelen helyzetben el kell ismerni az ország eddig elért sikereit, és abba kell hagyni a negatív propagandát.

NA ehhez mit szóltok?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 16:01:01

@Noname Cowboy: ha egy 10-es TÖLTÖTT tojástartó van Nálad az már az...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 16:03:33

@zero: OTP Bank igazgatóságának tagja...

De nem lényeg, szerintem aki bankszektorban dolgozik, arra előbb-utóbb sor kerül :)))

Ja, a Portfólio honlapján van egy vicces közlemény, ahol - megkönnyítendő a jelöltállítást - leírták, hogy SZERKESZTŐSÉGILEG kijelentik, hogy őket NE JELÖLJÉK :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:03:51

@Noname Cowboy:

Nem tudom, hogy nálad mit jelent a "rendesen másold", mert nálam a ctrl c, ctrl v-t. De tudod mit, ha neked nem elég a lényeg, és nem hiszed el még azt az alapvető tényt sem, hogy 2/3-os a szükségállapot, akkor kimásolom az összes szükségállapotra vonatkozó rendelkezést. Jó szemkifolyást, te akartad.:P

"(4) Rendkívüli állapot, szükségállapot vagy veszélyhelyzet idején az alapvető jogok gyakorlása - az 54-56. §-ban, az 57. § (2)-(4) bekezdésében, a 60. §-ban, a 66-69. §-ban és a 70/E. §-ban megállapított alapvető jogok kivételével - felfüggeszthető vagy korlátozható."

"i) az alkotmányos rend megdöntésére vagy a hatalom kizárólagos megszerzésére irányuló fegyveres cselekmények, továbbá az élet- és vagyonbiztonságot tömeges méretekben veszélyeztető, fegyveresen vagy felfegyverkezve elkövetett súlyos erőszakos cselekmények, elemi csapás vagy ipari szerencsétlenség esetén (a továbbiakban együtt: szükséghelyzet) szükségállapotot hirdet ki;"

"19/A. § (1) Ha az Országgyűlés e döntések meghozatalában akadályoztatva van, a köztársasági elnök jogosult a hadiállapot kinyilvánítására, a rendkívüli állapot kihirdetésére és a Honvédelmi Tanács létrehozására, továbbá a szükségállapot kihirdetésére."

"(2) Az Országgyűlés e döntések meghozatalában akkor van akadályoztatva, ha nem ülésezik, és összehívása az idő rövidsége, továbbá a hadiállapotot, a rendkívüli állapotot vagy a szükségállapotot kiváltó események miatt elháríthatatlan akadályba ütközik."

"(3) Az akadályoztatás tényét, továbbá a hadiállapot kinyilvánításának, a rendkívüli állapot vagy a szükségállapot kihirdetésének indokoltságát az Országgyűlés elnöke, az Alkotmánybíróság elnöke és a miniszterelnök együttesen állapítja meg."

"(4) Az Országgyűlés a hadiállapot, a rendkívüli állapot vagy a szükségállapot kihirdetésének az indokoltságát az akadályoztatásának megszűnése utáni első ülésén felülvizsgálja, és dönt az alkalmazott intézkedések jogszerűségéről. E döntéshez az országgyűlési képviselők kétharmadának a szavazata szükséges."

"19/C. § (1) A szükségállapot kihirdetésekor az Országgyűlés akadályoztatása esetén a köztársasági elnök dönt a Magyar Honvédség 40/B. § (2) bekezdése szerinti felhasználásáról."

"(2) A szükségállapot idején a külön törvényben megállapított rendkívüli intézkedéseket rendeleti úton a köztársasági elnök vezeti be."

"(3) A köztársasági elnök a bevezetett rendkívüli intézkedésekről haladéktalanul tájékoztatja az Országgyűlés elnökét. A szükségállapot idején az Országgyűlés - akadályoztatása esetén az Országgyűlés Honvédelmi Bizottsága - folyamatosan ülésezik. Az Országgyűlés, illetőleg az Országgyűlés Honvédelmi Bizottsága a köztársasági elnök által bevezetett rendkívüli intézkedések alkalmazását felfüggesztheti."

"(5) A szükségállapotra egyébként a rendkívüli állapotra vonatkozó szabályokat kell alkalmazni."

"19/D. § A rendkívüli állapot és a szükségállapot idején alkalmazandó részletes szabályokról szóló törvény elfogadásához a jelenlévő országgyűlési képviselők kétharmadának szavazata szükséges."

"19/E. § (1) Külső fegyveres csoportoknak Magyarország területére történő váratlan betörése esetén a támadás elhárítására, illetőleg az ország területének a honi és szövetséges légvédelmi és repülő készültségi erőkkel való oltalmazására, az alkotmányos rend, az élet- és vagyonbiztonság, a közrend és a közbiztonság védelme érdekében a Kormány a köztársasági elnök által jóváhagyott védelmi terv szerint - a támadással arányos és erre felkészített erőkkel - a szükségállapot vagy a rendkívüli állapot kihirdetésére vonatkozó döntésig azonnal intézkedni köteles."

"28/A. § (1) Rendkívüli állapot vagy szükségállapot idején az Országgyűlés nem mondhatja ki a feloszlását és nem oszlatható fel."

"(2) Ha az Országgyűlés megbízatása rendkívüli állapot vagy szükségállapot idején jár le, a megbízatás a rendkívüli állapot, illetőleg a szükségállapot megszűnéséig meghosszabbodik."

"(5) Nem lehet országos népszavazást tartani:
g) hadiállapot kinyilvánításáról, rendkívüli állapot és szükségállapot kihirdetéséről,"

"40/B. § (1)

(2) A Magyar Honvédséget az alkotmányos rend megdöntésére, vagy a hatalom kizárólagos megszerzésére irányuló fegyveres cselekmények, továbbá az élet- és vagyonbiztonságot tömeges mértékben veszélyeztető, fegyveresen vagy felfegyverkezve elkövetett súlyos erőszakos cselekmények esetén, az Alkotmány rendelkezéseinek megfelelően kihirdetett szükségállapot idején lehet felhasználni, akkor, ha a rendőrség alkalmazása nem elegendő."

Van még kérdés?

rolika 2009.03.26. 16:05:31

@zero: és akkor fel vannak háborodva, ha kommunistázzák vagy bolsevikozzák őket

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:06:21

@zero:

Az Apró-klánba nősült Gyurcsány után?:-/

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 16:06:42

@jpmjpm:

Röviden: Irány kunczéhoz egy tabiért.

Bővebben: ezen még Gréczy Zsóti is elpityeredett, ezt a hűséget, már írta is alá a "hűség a becsületem", de rájött hogy azt inkább nem kéne. :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:08:34

@jpmjpm:

Amit szólnék, az nem lenne udvarias.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:10:07

@rolika:

Mondjuk az apósjelöltem is mezei párttag volt, mégsem vagyok még balos se.:P De azért ez kicsit más súlycsoport.:)

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 16:10:53

@Seduxen:

"De nem lényeg, szerintem aki bankszektorban dolgozik, arra előbb-utóbb sor kerül :)))"

Így van bazmeg, különösen azután, hogy feri azt mondta, nem bankárt akar miniszterlenöknek. :-)

Ezekek után - feriről lévén szó- a világ legtermészetesebb dolga, hogy bankárokat dobálnak fel egymás után. Ez tényleg teljes orwelli világ.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 16:12:43

@Mj:

és kedves Mj. nem tudod van még felvétel a mezei pártba? :-)

rolika 2009.03.26. 16:15:19

@Mj: faterom is az volt, de csak annyit vettünk észre, hogy b.szogatták szüleimet, minek járatják a gyerekeket hittanra...

hát igen, más súlycsoport, mert mégiscsak furcsa, hogy pont biszku vejéből lesz egészen véleletlenül, nyilván kizárólag egyéni érdemek következtében bankvezér, és nem a mezei párttagok csemetéiből...

rolika 2009.03.26. 16:17:28

@derelyegrádi szellem: röhögök bazeg :-DDD
egyébként inkább monty python-i abszurd :-DDD
ez kész, komolyan mondom.

még jó, hogy csak 15 millióan értünk magyarul

reKorrekt 2009.03.26. 16:26:01

@Mj: abba az Apróba amelyikben a gyilkos és hazaáruló Apró is volt? Fasza.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.26. 16:26:33

@rolika: de mi legalább azt is értjük, hogy mire gondol nemzettársunk, ha azt mondja:

"Anyám tyúkja!"

Meg azt is, hogy:
"BÖSZMAN! Takarodj már el a kurva anyádba az EGÉSZ kibaszott KORMÁNYODDAL együtt!!"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:29:50

@derelyegrádi szellem:

Végülis az "M" betű tényleg stimmel.;-) Csak az MSZMP volt.:-S

reKorrekt 2009.03.26. 16:30:18

Viasz Tibor üzenetet küldött neked Facebookon...

Tárgy: Fidesz Ifjúsági Tagozat

Kedves ***** *****,

szeretnénk figyelmedbe ajánlani az alábbi linket, ahol a Fidesz Ifjúsági Tagozatának csoportjába tudsz belépni!

LOL-repülök

Tündér_Lala 2009.03.26. 16:30:20

Csupa Md-os, Bank vezér,felső vezető, média guru...
Hiába is takarodnának el,minden az ő kezükben marad.Maximum korlátozni lehet őket egy ideig.De az aknamunkát folytatják, és a nemzetközi finánc tőke is szereti őket, mert minden gátlás nélküli emberek, akik bármikor megvásárolhatók.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:31:55

@rolika:

Természetesen. Mondjuk apósjelölt is csak a '80-as évek közepén jött rá, hogy be kéne lépni. Azelőtt őt is baszogatták rendesen. Azután meg a család baszogatta, hogy hogy képzelte.:)

Zigi 2009.03.26. 16:34:14

Ha jól tudom még él Biszku Béla,miért ne lehetne ő a miniszterelnök?Nagy elégtétel lehetne ez neki,miután egyszer már megpróbálta megbuktatni Kádárt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:34:16

@Kartársnő [Korrekt]:

Inkább nézzél Vörös Csepelt a Hír TV-n, ha teheted.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 16:35:03

@Zigi:

Már kb. két napja fölvetettem itt.:)

Tündér_Lala 2009.03.26. 16:35:04

@Mj: Még a 80-as években sem nevezték ki a főnökömet főosztály vezetőnek, amig be nem léptették a pártba.

Tündér_Lala 2009.03.26. 16:36:52

A baszki-biszku ? Csodás ötlet.

mind2 (törölt) 2009.03.26. 16:38:38

Nah, fúrják ferit a párttársai, állítólag már az sem biztos, hogy pártelnök marad a lépegető...
ezt mondtam !!!!!! megjósoltam !!!!!! beleköpött a levesükbe, és odadobta őket az oroszlánok elé. Hej, feri, még a végén a testvéreid, még a végén azok : XD XD XD

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 16:46:46

@mind2: Istenem, segíts rajtunk, had mondhassuk mi is: Te is fiam, SÜNtusz?Adja az ég, hogy bejöjjön, én amúgy is abban bíztam, fecónak fogalma sem volt, mekkora káoszt okozott ezzel, most sem ,és máskor sem tudta, mit okoz egy egy bejelentéssel..Bízzunk Istenben, és tartsuk szárazon a puskaport, lehet, szükség lesz rá:::Böszman bukása, oly szép. oly gyönyörű vagy...

mind2 (törölt) 2009.03.26. 16:51:47

Na, de ki lesz Brutus ?????

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 16:52:08

Ki a farkat érdekel még, mit akar gyurcsány?Már a pártját sem, azon kívül eddig se érdekelt senkit. Egy megoldás van, húzzon el a a picsába, most már csak látja, mennyire utálja mindenki.:))Hol van most Horn Gábor, hogy végre megmondja neki?:)))Hogy mit üzen a nép, az istenadta nép, nem pedig a patásördög.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 16:56:43

Sólyom?
Joga lenne hozzá, és eléggé utálja is, plusz joga és kötelessége az alkotmányos működés felett őrködni, és ha úgy ítéli, ez már azt veszélyezteti, ami lassan igaz is lesz, meglépheti végre, kezdeményezheti a parlament feloszlatását is.
írjunk neki levelet, a nép nevében, hátha ő megérti....

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 17:02:01

Szerintem be kéne fejezni a "nem bankárok" (Surányi, Vértes, Patai, Felcsúti, stb.) hívogatását, legyen Dobrev Klára, és kész.

jpmjpm 2009.03.26. 17:07:39

Még egy gyöngyszem:

#457490 | battai | 2009-03-26 15:34

Válasz Tamas30_megint felhasználó #457461 számú bejegyzésére:

Mi nem a múzeumból ismerjük a régi rendszert, hanem éltünk benne. Mit gondolsz, miért ágálunk annyira a fidesz ellen? Mert nem akarjuk, hogy ismét úgy kelljen élnünk, mint akkor.

No comment!

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 17:10:21

@jpmjpm:

Segíts, melyik múzeumban van kiállítva az 1998-2002-es időszak?

Ez miről beszél bazmeg?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:10:26

@Tündér_Lala:

Apósjelöltnél viszont az volt az indíték, hogy régi vágya volt.:-S Mondjuk anyai nagyszüleim is eléggé erősen nyomultak pártvonalon már 1945 után, de édesanyám mégse lett komcsi.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:11:24

@mind2:

Ha valamikor bukna Fletó, biztos, hogy az elvtársai intéznék el. Ez Kun Béláéktól kezdve hagyomány.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:15:41

@*Én vállalom.*[L42]:

Sólyom csak a következő esetekben oszlathatja fel a Parlamentet:

"(3) A köztársasági elnök a választások kitűzésével egyidejűleg feloszlathatja az Országgyűlést, ha

a) az Országgyűlés - ugyanazon Országgyűlés megbízatásának idején - tizenkét hónapon belül legalább négy esetben megvonja a bizalmat a Kormánytól, vagy

b) a Kormány megbízatásának megszűnése esetén a köztársasági elnök által miniszterelnöknek javasolt személyt az első személyi javaslat megtételének napjától számított negyven napon belül nem választja meg."

Tehát mint mindig, most is hallgass a neve.:-/

jpmjpm 2009.03.26. 17:16:22

@derelyegrádi szellem: Nem találnád ki, baszod, de A terror házáról megy a csevegés! :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:18:09

@jpmjpm:

Én pedig nem akarom, hogy ismét úgy kelljen élnem az MSZP-kormányzás alatt, ahogy a testvéreim és a szüleim éltek a Kádár-rendszerben.:-/

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 17:19:46

@jpmjpm:

Hát ezt tényleg nem találtam volna ki. Még akkor se, ha az öreg Bauer már ott izzadna a háttérben a fogóval...:-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:19:58

@jpmjpm:

Esküszöm erre gondoltam.:D Schmidt Mária tanárnő egyébként le is írta pár éve, hogy baloldali körökben micsoda hiszti ment a Terror Háza megnyitása körül.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:20:58

@*Én vállalom.*[L42]:

Az sokkal nagyobb baj, hogy az MSZP-sek nemhogy rosszul olvassák, hanem fingjuk sincs a tartalmáról.:-/

mind2 (törölt) 2009.03.26. 17:21:47

@jpmjpm: tudósíts már kérlek, nincs gyomrom " közéjük " nézni....:(

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 17:22:53

@Mj:

akkor egyszerű a helyzet: szavazz az MSZP-re, és ne a volt komcsi apparatcsikokból álló, és a mszmp vagyonát és módszereit öröklő fideszre. :-)

Világos, vagy nem?

mind2 (törölt) 2009.03.26. 17:26:36

@derelyegrádi szellem:
na de nálunk senki nem volt párttag, csúnya reakciós volt az egész banda, akkor én most hova álljak ?
Tényleg a belgák hova álljanak ? :)

jpmjpm 2009.03.26. 17:29:24


#457554 | mara30 | 2009-03-26 16:26
Sok minden épült és szépült az elmult években,de az sem volt semmi,hogy milyen mértékben növekedtek a
jövedelmek.A makro-közgazdák ezt róják fel a kormány
legnagyobb bűneként,különösen a nyugdij emeléseket.
De nem beszélnek arról,hogy a kormány már három
éve igyekszik javitani a költségvetés egyensúlyát nagyon sikeresen és ha nem jön közbe a gazdasági
világválság,már a multé lenne a probléma.
Azok az idős emberek,akik már nem sokáig élvezhetik
a magasabb nyugdijat,nagyon hálásak a kormánynak
és személy szerint Gyurcsány Ferencnek.
Az ország nem ebbe rokkan bele,hanem az olyan
komolytalan,önző ellenzéki tevékenységbe,amelynek
csak a hatalom megszerzése a fontos.


Fogyaték, baszod!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 17:31:13

@Mj: Na igen, sok érdekes dolgot olvasok ott, nem kevés dolog van, ami alkotmányellenes, csak ugye, bizonyítani kellene, hahaha:))))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 17:32:53

@jpmjpm: Te mazochista vagy?. Amúgy, meggyőződésem, soha nem is volt kerítés:)))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 17:35:27

@mind2: dehogy, a biztató ez: hajrá mind2, hajrá mind2:))))

jpmjpm 2009.03.26. 17:36:05

@*Én vállalom.*[L42]: Nem vagyok, csak most rákattantam, mert ennyi hülyeséget rég olvastam!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:39:09

@mind2:

Nálunk csak az apai ág teljes egésze. Igazából ha csak genetikán múlna az egész, már rég tudathasadásos lehetnék.:)

cooper (törölt) 2009.03.26. 17:40:37

Én már nagyon várom a patásördögöt, azt a napot amikor leteszi a hivatali esküjét, na akkor lesz aztán haddelhad:D:D:D amikor majd mindenki rájön, hogy ugyanolyan szélhámos mint fletó, és akkor én nagyokat fogok röhögni
Az, aki az elmúlt 20 év után szavaz a maszopraszadeszramdfrefideszre, az egy húgyagyú barom

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:40:38

@*Én vállalom.*[L42]:

Nálam még tegnap verte ki a biztosítékot Gyenesei.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 17:42:20

@cooper:

Na sebaj, majd a Jobbik, a Zöldpárt, vagy az LMP, esetleg a választástól való távolmaradás biztos megmenti az országot.:P

cooper (törölt) 2009.03.26. 17:43:49

@Mj: :D:D:D, az országot semmi nem menti meg emdzsi, csak a mázli

cooper (törölt) 2009.03.26. 17:46:56

@mind2: khmm, természetesen a nemsoká megalakuló "Cooper pártra", MJ, mind2 ti máris potenciális miniszterjelőltek vagytok...
Nos viccet félre, Jobbik, Zöld Párt, LMP, Munkáspárt, bármelyik, döntsd el :):):)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 17:48:45

@cooper: kösz a besorolást,húgyagyú még nem voltam. de talán megmondanád, mit tegyünk? Szavazzunk Rád? Ilyen már van, aki egy mondattal lerendezi az ország 90%-át.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 17:50:02

@cooper:

Én elhiszem, csak akkor mond meg a nem húgyagyúak kire szavazzanak, ha meg szeretnének szabadulni ettől a teljesen tehetségtelen rablóbandától?

Várom válaszod.

derelyegrádi szellem 2009.03.26. 17:52:00

@derelyegrádi szellem:

Közben megérkezett a válasz is, azt hiszem én a munkáspártra szavazok. :-)

mind2 (törölt) 2009.03.26. 17:52:07

@cooper: honnan ered a potenciális esélyem egy miniszteri székre ?
Ha nem gond, fejben azért szabad maradnék... se húgyagyú barom zorbán fan, se más nem vagyok.... csak nézelődök magam körül, tudod, hogy megy ez....:)

cooper (törölt) 2009.03.26. 17:53:09

@*Én vállalom.*[L42]: Igen, patásördög az én vezérem, tőle tanulok:)!!! nézd, nem tudom, illetve én majd kiválasztom az általam felsorolt négy kis csírából, kire voksolok, ne haragudj, fenntartom a véleményem, de az ország 90% nem ezekre akar szavazni!!!!!!!talán 40%, de én NEM

mind2 (törölt) 2009.03.26. 17:54:58

@zero: ezt normális ember nem vállaja :) csak a feri :)))) mert ez küldetés :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 17:55:45

@cooper: na, ez így jobban hangzik, és nem haragszom, csak az a húgy agyúzás, kicsit hirtelen voltál:))

cooper (törölt) 2009.03.26. 17:59:31

Én nem szavazok a következőkre:
MSZP, SZDSZ, MDF, FIDESZ, Semjénpárt
voksolni fogok valamelyike vagy távol maradok
LMP, Zöld Párt, Munkáspárt, Jobbik
miért, csak hogy bent legyenek, mint a bolhák, és a nagy mammutok kicsit szarabbul érezék magukat
20 éve ua a fidesz, mit akartok még?????

jpmjpm 2009.03.26. 18:00:31


#457648 | Andi21 | 2009-03-26 17:34

Válasz tiszaii felhasználó #457622 számú bejegyzésére:

Orbán nem ilyen helyzetben kormányozott, nem volt világválság!!!!!!!!!!
Dehogynem! Nála ment tönkre, mert elherdálta a pénzt, amit Medgyesi sajnos folytatott, de amit a Gyurcsány kormány helyretett és egyensúlyba tette Magyarországot.!!! Mondhatjuk úgy is, hogy Gyurcsány Orbán sarát tette helyre!!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:02:04

/off
Bicskanyitogató videó! Bocs az önreklámért, de ezt látni kell. Gyurcsány kiröhögi a nyomorúságunkat...
kiforditott.blog.hu/2009/03/26/igy_rohog_ki_minket_gyurcsany
/on

cooper (törölt) 2009.03.26. 18:04:00

@turner: ja, bicskanyitogató, 13 havi nyugdíjjal jön a faszkalap semjén

mind2 (törölt) 2009.03.26. 18:11:30

@cooper: már értem, te az a független, kissé apolitikusnak számító ember vagy, aki azért mindig a jobboldalt találja meg ha köpni van kedve. Értem, komolyan.
Ilyen kritikai megjegyzéseket próbáltál már a kaccsolaton elhelyezni ? Ja, hogy még nem ? Nem is tudnál. Mert nem engednék.
Egyébként meg azoknak, akik nem mentek el szavazni, de 4 évig végig volt véleményük azt szoktam mondani :
Elmentél szavazni ? Nem ? Akkor fogd be a pofád .
Csak ennyi. :)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:15:11

@Plutonic: figyeld meg, ha minden kötél szakad, Gyurcsány visszatér :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:16:02

@cooper:

Maximum "emjé".:P A mázlinak is vannak amúgy feltételei. Például én is csak akkor tudok nyerni a lottón, ha megveszem a szelvényt.;-)

Tündér_Lala 2009.03.26. 18:17:22

Légy,légy ME !
Nem leszek,mert agyon csapnak!

2009.03.26. 18:19:11

@turner: Hogy-hogy visszatér? Elment?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:20:19

@cooper:

Ahány párt van ma már az országban...:)
Hm, tényleg, a két komcsi/munkáspártot ki is hagytam, ezért most bűntudatból rájuk szavazok.:) Hátha meglesz kettőjüknek az 1%.:)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 18:21:13

@turner: Vissza bizony, arcán a :sajnálom, de nem tudok mit tenni, pótolhatatlan vagyok, kifejezéssel, és akkor aztán jajj nekünk.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:24:15

@VicGilson: Igaz, bár -mint feljebb írtam- külföldön, ahol már mindenhol megírták, hogy lemondott, jókat fognak röhögni, hogy mégsem. Szerintem ez nagyobb hír lesz mint a lemondása :D:D
@*Én vállalom.*[L42]: egyetértek :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:25:42

@cooper:

Vicces, minden parlamenti pártot egyöntetűen elítélsz, de alább mégiscsak a Fidesszel meg Semjénnel van bajod.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:26:50

@*Én vállalom.*[L42]:

És lehet, hogy így egy kicsit hamarabb neki is vége lesz, mintha 1 évre háttérbe vonul.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:26:55

@Mj: Tipikus, "mindegy csak ne a Zorbán" gondolkodás :D -Szia MJ :)

mind2 (törölt) 2009.03.26. 18:28:02

@*Én vállalom.*[L42]: minden reggel izgatottan ébredek : jajj, van már minelnökünk vagy még nincs ? :)))))))
Tipikusan szelet vetett és vihart arat. A marha :)))
Már mindenki rajtuk röhög....
Csak lenne egy kandikamerám, hogy megnézzem : mi mehet a párttagság meg a küldöttek körében, jaj nagyon kiváncsi lennék a kulisszák mögött mi folyik :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:28:20

@turner:

Egyébként meg menjen el választani, mert azáltal is kevesebb esélye lesz bent maradni a Szadesznak.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:29:59

Ha végre lesz valamilyen tüntetés, szerintem én kiviszek egy támlás széket, és ráírom, hogy miniszterelnöki szék akciós áron eladó.:-/

mind2 (törölt) 2009.03.26. 18:30:09

@Mj: coopert elnyelte az éter... így megy ez ;)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:31:24

@mind2: arra én is... Megnézném azt a pánikot :D
@Mj: Így van, menjen...

mind2 (törölt) 2009.03.26. 18:31:35

@Mj: hozzunk valakit Afrikából, ők ott jól tudnak táncolni. Egy feltétel kipipálva :))

2009.03.26. 18:33:53

@turner: Igen, igaz.
Ők külföldön jókat fognak röhögni (aki figyelemmel kísér minket, az már most is sírva fetreng a földön). Ha nem a mi bőrünkről lenne szó, én is röhögnék.

Erre nincs szó.
Ez már féregség, emberhez nem méltó, ahogy az országgal bánnak.
Ugyanaz a slepp irányítja az országot, mint 50 évvel ezelőtt, ill. annak a sleppnek a leszármazottai, rokonai, üzletfelei, tanítványai.
Hihetetlen :(
Kibulizottország...

Tündér_Lala 2009.03.26. 18:34:11

@turner: Igen mert a TV2 meg az RTL azt mondta, hogy a zorbán rombol.A HIRTV nem azt mmondta,meg a MNO sem, de a TV2 és az RTL azt mondta, azok szenny- TV-k és lapok .

Spielberg 2009.03.26. 18:34:55

ezt ami itt folyik, elhiszi még valaki??? de komolyan!
a pofám leszakad.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 18:35:29

@mind2: ne izgasd magad feleslegesen, tudni fogod hamar...
Persze hogy, hiszen fogalma sincs a döntései következményeiről, nem képes elemző módon gondolkodni, pillanatnyi hangulatainak enged, a döntéseiben is.Soha nem látta előre, mi lesz a mondatainak, tetteinek, döntéseinek az áttételes folyománya.Erre teljesen alkalmatlan.Ezéet ezt se látta előre, csak azt, hogy neki milyen haszna származna ebből. Csakhogy a dolog nagyobb teret kapott, mint gondolta, és már nem tudja irányítani.
Szerintem, ezzel a tettével tönkretette a pártot is.
A háttérben már, szerintem, a hatalom felosztása, és a maradék javak lopása folyik, aki egy kicsit is okosabb, mint ferkónk, az látja, hogy süllyed a hajó, menekülni kell.
Úgy sz@rban fogják hagyni, hogy öröm lesz nézni.
Én örülni fogok, az biztos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:35:56

@mind2:

Igen, ezt ismerem már a partizáninfóról.:) Ott egy állítása szerint töri szakos fiatal baloldalit nyelt el az éter, miután páran töri szakosok leoltottuk, miután istenverte baromságokat hordott össze, és természetesen csak Krausz Tamástól volt hajlandó idézni.:) Egyik szerzőtársam írt is róla egy bejegyzést a blogunkba, elég vicces.:)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:36:48

@VicGilson: osztom a véleményed :( Ők jókat röhögnek jólétben, mi meg sírunk a nyomorúságban :-/
@Tündér_Lala: igaz, sajnos a médiának kurva nagy hatalma van, a média nagy része meg az ő kezükben van :-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:37:29

@mind2:

Jajj, nekem a március 15-iki Demszky-féle buzis székes tánc jutott eszembe.:-S

mind2 (törölt) 2009.03.26. 18:37:35

@mind2: Úristen, ha arra a táncra gondolok, amit ott lejtett az irodában.... akkor valami konkrétan meghasadt bennem : úgy szégyelltem magam e helyett a..... nem tomki helyett, olyan mérhetetlen szégyenérzet meg megalázottság volt bennem basszus.... hogy ez a..... egy ország minelnöke.... szembeköpi a dolgozószobáját, az országot, a státuszát, az elődeit, egy ország presztizsét.... ahogy ott dervis módjára forgott.... és a tv2-ős barmok teli szájjal röhögnek, hogy ez mennyire baromira vicces.... és trendi meg ... á nem is folytatom :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:40:04

@turner:

A Hír TV-n most megy a Negyedik, lehet azt is nézni.:) (Még mielőtt valaki nekem ugrana, ATV-t is szoktam nézni.:P)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 18:41:08

@mind2:

És azt hiszi, hogy ez mekkora jófejség, mert hjúgrent is ezt csinálta a miniszterelnökös filmjében.:-S

2009.03.26. 18:43:28

@Spielberg: Remélhetőleg egyre kevesebben hiszik el.

Plutonic tökéletesen jellemezte a helyzetet: Politikai Muppet Show.

Ez egy vicc - ahogy turner is írja. Kívülről, külföldről nézve.
Innen belülről látjuk, hogy ez valójában tragédia. Ez tényleg az elmúlt 20 év mélypontja. Pedig az sem volt egy fényes diadalmenet, de ez... Ez a legalja. Eddig.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:45:34

Na a tánci az tényleg undorító volt. Szegény anyám majdnem infarktust kapott amikor meglátta :D

Tündér_Lala 2009.03.26. 18:49:26

@mind2: Azért van,mert nulla az izlésük,az érzékük,hogy mit engedhetnek meg maguknak és mit nem. Ami vicces lehet és jól állhat egy diáknak,az egy ME-nek rettenetesen visszás, szlenggel ciki. Miután hazugság az életük,nincs szilárd értékrendszerük,sem pedig gerincük, teljesen elveszítik a talajt a lábuk alól.Minden tekintetben.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:49:30

@Mj: Nézem ;)
@VicGilson: Ha Feri marad, legalább az vígasztal, hogy nem jött be a számítása és talán akkor tényleg lehúzhatja magát...

Tündér_Lala 2009.03.26. 18:53:02

1év=ujabb 2e Md az ablakon

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 18:55:31

@Tündér_Lala: reméljük csak annyi :-/ csak 2008 6500 milliárdunkba került >:(

Plutonic 2009.03.26. 19:05:21

@turner: Az baszna be!
Maradjon a kötél, de a nyakán!
Grrrrr......

mind2 (törölt) 2009.03.26. 19:10:25

Most olvastam:)) Egy SMS !

" Kérem, vállalja el a miniszterelnökséget !
Ha nem tudja, kérem küldje tovább ismerőseinek!
: Gyurcsány Ferenc "

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.03.26. 19:14:20

kúrcsány tökéletes példája annak, amikor a hülyeség tenniakarással párosul.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 19:16:04

@mind2: Ebből lehetne egy lánc e-mailt is csinálni :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 19:57:41

@Tündér_Lala:

Mármint akkor, amikor kirúgják alól a széket?:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.26. 19:59:07

@mind2:

Köszi, neked is. :)
És mindenki másnak is. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 20:01:21

@mind2:

Jóccakát, aztán nem izgulni reggel!:)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.26. 20:18:03

azt honnan lehet tudni, hogy a puch szivárogtatta ki az őszödi beszédet?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 20:33:38

@calam:

Én nem tudom, mellesleg nem is hiszem el.:P

Carnivora (törölt) 2009.03.26. 20:45:03

nem semmi a magyar köztársaságosdi élére nem találnak senkit :D Bokroson meg Orbánon kívül senkit se hozott tűzbe a lehetőség :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 21:03:49

@Carnivora:

Szerintem Vona Gábor is elvállalná, de őt meg nem kérte senki.:P

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.26. 21:09:35

@Mj: :D Ejj de szép lenne. Bár ő jobb lenne mondjuk szociális miniszternek :D Mehetnének a "naplópók" dolgozni :) Na jó éjt mindenkinek, én megyek megint éhbérért gürizni :(

Charybdis 2009.03.26. 21:25:02

"Az MSZP nem ismeri, de jó jelöltnek tartja Patait

A szocialista frakció nincs igazán tisztában azzal, hogy ki az a Patai Mihály, de ha az SZDSZ-nek jó, akkor ők is támogatják, csak hogy elkerüljék az előrehozott választást."

No comment!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 21:53:06

@turner:

Mondjuk honvédelmi miniszterként se lenne semmi.:) "Lerohanjuk Izraeeeelt, földig romboljuk a zsidó nagykövetséget, hadat üzenünk a szemét USÁ-nak, rendet vágunk a ruszkik között!!!:)"
Jó éjszakai műszakot, én megyek vissza vacsit csinálni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.26. 21:53:46

Ja, a smiley az az idézőjelen kívül esik.:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.26. 22:09:29

@calam:

egyszer kikotyogta nekem a kelenföldi restiben részegen :))

deske 2009.03.28. 18:55:46

Nekem van egy jelöltem, igaz, hogy nem beszél csak magyarúl,de legalább az igazat mondja. És nagyon tud üzletelni. eladná a pártszékházat a tagokkal eggyütt. Kenyában úgy is nagy a szegénység jól jönne nekik egy pár gazdasági zseni.Zsozso is lenne meg nem kéne naponta nézni a mocskos hazaárulok pofáját. Ferkóka meg mehetne tigris vadásznak szibériába!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.29. 00:22:31

@deske:

Nana, a tigris védett állat, Putyin is csak elaltatta.:P

picur3ka 2009.03.29. 07:23:41

@deske:

Nagyon jo, lol. Ferinek, lehet, hogy mashol van bankszamlaja.

süti beállítások módosítása