Skip to content


       Szűrés lista

Öncenzúra az RTL-en?

Tiszta szörnyűség történt a Showder Klub legutóbbi felvételén ...

Az egyik humorista (a weimarizálodó Kiss Ádám) aktuálpolitikai témát mert érinteni.

Kapaszkodjunk meg: személyesen Gyurcsány Ferencet "vette a szájára".

Hogy merted, Ádám?!
























"A jelek szerint azonban a csatornánál kiverte a biztosítékot a humorista, hiszen nem véletlenül dilemmáznak: adásba kerülhetnek-e a kérdéses szavak.

"Nagyon szeretném, ha ez a rész is lemenne az esti műsorban. A felvételt elküldtük a csatorna jogi osztályának, hogy kivizsgálják, szükség van-e cenzúrázásra. Örülnék, ha azt mondanák, hogy maradhat, bár szokványos eljárás, hogy a biztonság kedvéért kivetetnek egy-egy botrányosabb részletet" - árulta el a Blikknek Kovács Kristóf, a műsor producere."

Aczél és Lendvai elvtárs szelleme és a heves seggnyalás lengi körbe az RTL székházát.
Vajon mit vizsgál ilyenkor a jogi osztály? Örülnek, hogy van munkájuk? A Heti Hetes felvételeit is átnyálazzák?

Öncenzúra? 2009-ben? A bukott ember miatt? Hát ez valami oltári szórakoztató lenne, ha egy másik országban történne.

De olvassuk el azokat a mondatokat, melyek nagy nagy dilemmát okoznak a Producer Elvtársnak és a Jogi Osztálynak?:


"Ferenc kimondta. Először én is azt hittem, viccel, de nem. Kimondta. Mondjuk ennyi kúrogatás után ideje volt elmennie. Bár még nem biztos, hogy elmegy. Azért vártam volna, hogy a Joshi Bharat műsorban jelenti be. Snassz volt tőle a kongresszuson. Feri, ez nem méltó hozzád.

Amióta megtette ezt a lépést, én máshogy nézek rá. Mondhatnám azt is: Gyurcsány Ferenc, én így szeretlek." 

 


PÉL-DÁT-LAN támadás a Miniszterelnök Úr ellen!

3 órás Heti Hetes különkiadást követelek, és 1 óra bónusz Sas-kabarét ellensúlyozásként ... 

 

Címkék: tv abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr321034867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acel 2009.03.30. 12:05:09

RTL reklám ahogzan ez a bejegyzés is...

spájdernecc 2009.03.30. 12:05:46

nahiszen
a Szadesz klónos dumája sértőbb
szerintem

Gerik001 2009.03.30. 12:05:55

munkályuk?? WTF? :)


Kiss Ádámot én bírom. Hamarosan már Fletó nevét is tilos lesz kimondani.

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.30. 12:06:11

breaking news: Lendvai Ildikó hosszas hezitálás után lemondott a politikai szerepekről, fist lady már nem lesz belőle, ezért a civil életben keres munkahelyet magának

egyenlőre az RTLKlubnál dolgozik

egyenlőre...

spájdernecc 2009.03.30. 12:08:44

@Jozicsenko, aki inkább lenne pék...:
basszus!
az első mondat után kezdtem reménykedni...
nem szép dolog így bánni egy öregemberrel :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.03.30. 12:15:48

@acel:

Lehet ..hiszen példátlan lenne a még a cenzúra gondolata is ebben az országban, uye?

Simán elképzelhető a sztori ...

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.30. 12:18:53

@zero: cenzura az nincs, de igény rá az van!

s tudtok jobb cenzort mondani, mint Lendvai, aki a rendszerváltás elött is az volt? - még ajánló levelet is kaphat, bár az akkori főfőnök épp nem elérhető...

az rtlklub meg ugye eleve testvériszocialistaország

öööö testvéri szocialista cég, tárt karokkal fogadják majd (csak Fábryval ne találkozzon...) :-)

Plutonic 2009.03.30. 12:25:49

Basszus! Ezt a műsort szoktam nézni és EZT a számot meg pláne és pontosan ezért a részért!
Cenzúra.... az elmebetegek.
ETTŐL megnőne a nézettség!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.03.30. 12:25:58

Máris meg van Fábry méltó utódja, ezzel a cenzúrázassal megalapozta a jövőjét a filatalember.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.03.30. 12:28:03

Az, hogy elküldik a jogi osztálynak, rendben; rágalmazás, becsületsértésbe, nem akar senki sem belefutni. A humorista meg nem foglalkozik vele.
Engem az érdekelne még, mi az, amit eddig nem engedtek képernyőre.

darvas · http://dtp.tumblr.com 2009.03.30. 12:42:32

az rtl promóját még a vastagbőr is beszívja? Ennél már tényleg nincs lejjebb

derelyegrádi szellem 2009.03.30. 12:43:52

@vero:

Némi baharangzó reklám a törénet.

Most mindenki megnézi majd. Kivéve a három kaccsolatost, de azok eddig sem nézték a fidesznácineohorthystakriptonyilasok műsorát. Elvi alapon.

jozicsenko 2009.03.30. 12:50:12

@derelyegrádi szellem: viszont mind a hárman leinformálják majd a kapcsolatról, hogy mi volt most és másnap jobban idézik a srácokat, mintha megnézték / ők írták volna... ;-)

Redcap 2009.03.30. 12:55:18

Áh, amint lesznek választások és az MSZP megy a levesbe az RTL egyből más segget fog nyalni, nem kell aggódni.

Marcellusca 2009.03.30. 12:55:21

Komolyan mondom, teljesen hülyék vagytok, ha ezt beszopjátok! Csak promo az egész. Nem először csinálja ezt a retekklub. Valamelyik bulvár újságban (ált. Blikk) megszellőztetik, hogy mekkora balhé és .... Aztán semmi.
Egyszerű reklámfogás, Ti pedig, zero, bedőltök ennek.

A legszomorúbb az egészben, hogy amilyenek a jelenlegi közállapotok és közhangulat, simán hihető is a dolog.

acel 2009.03.30. 12:57:00

@zero: A földi sugárzású adók alapból ön-cenzúrázottak, most is megkapták jutalmul az abszurdisztáni földi digitális rv hálózatot használhatatlanul, nehogy legyen konkurrenciájuk 2012-ig. Ezért eddig is hűséggel támogatták az aktuális döntéshozókat.
Az hogy most az öncenzúra nyilvánosságra is került, az maximum egy átlásztó gerilla reklám mint Anikó propblémái.

Virág et. 2009.03.30. 12:57:00

Szokásos bulvár álbotrány és önreklám.
Ennél sokkal durvább lement már a Fábry showban. De annak ugye stabilabb a nézőbázisa, míg a Showder Klubra biztos ráfér egy kis hírverés.

Mellesleg minden (!) nagyobb cégnél úgy megy csak ki reklám, hírlevél, sajtóanyag, akármi, hogy a jogászok levéleményezik. Magam is naponta nézek át ilyeneket.
A médiában biztos más a helyzet, de gondolom a neccesebb dolgokat átküldik a jogra azért ott is. Ha másért nem, hát felelősség-áttolásért. :)

acel 2009.03.30. 12:57:51

Bár nem is annya átlátszó ha itt se esik le mindenkinek.

Gerik001 2009.03.30. 13:00:02

A zászlókat is cenzurázták.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.03.30. 13:00:37

@zero:
Acelnak igaza van, tényleg csak a műsor szokásos bulvár-beharangozó sajtóhíréhez van szerencsénk. Így akarják felkelteni az érdeklődést a műsor iránt. Ugyanaz a kategória, mint ez:
www.sztarbutik.hu/?cikk=675

Marcellusca 2009.03.30. 13:17:43

@TuRuL_2k2: Ez jó!
Mármint reklámnak jó volt, mert mint tudjuk (tévével nem rendelkezők kedvéért) nem ölték le. Akkor. Csak felmerült, mint opció. :)
Viszont nem tudjuk, hogy mi lett vele a forgatások után. :D

gidabiga 2009.03.30. 13:24:06

@Redcap:
a Fidesz regnálása alatt is az emeszpé seggét nyalta az ertéel is és a csiga2 is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 13:55:57

@Jozicsenko, aki inkább lenne pék...:

Illetőleg a Házon kívül se túl kormányközeli álláspontot képvisel. Amúgy az egész történet hihetetlen, ezek tényleg azt hiszik, hogy itt mindent lehet?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 13:57:54

@Marcellusca:

Na épp ez a gáz, ami az utolsó mondatod állítása. Mert a Kelemen Anna-botrányt is megszellőztették a Fábry kapcsán, mégsem hördült fel senki úgy, mint az öncenzúránál.:-/

krtek 2009.03.30. 13:59:04

Én azt hallottam Kovács Kristóf a következő produkcióban büszke édesannyával fog szado-mazó, kaki-pisi, DP szexet nyomni élőben felvételről. Ez kamu?

acel 2009.03.30. 14:01:06

A házon kívül furcsa műsor értelmiségieknek, éjjelibagjoknak. Abban a idő zónában mindent lehet, de főleg saját gyártásút, úgyse nézi senki.

A földi műsorszórásra a jogokat nem négyévre adták, az elején meg a hosszabbításkor és most a digitális adás bevezetésénél kellett lobbizni.

Perszea digi átállás is mégne a egy postot. Duna, és Duna2 sokmilliárdért drága csúcstechnikával, amit senki sem használ,

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 14:12:41

@acel:

Én maximum éjjeli bagoly vagyok.:P (Szerintem kb. 14 éves korom óta nem feküdtem le aludni éjfél előtt.)

Francois Pignon 2009.03.30. 14:21:07

Az ilyen "botrányok" a műsorok felvezetésének részei.
Klasszikus bulvárfogás, meglep hogy felültél ennek.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.03.30. 14:22:27

ugyan

Kováts Kristóf előszeretettel alkalmazza a 'műbalhé'-marketinget


Tereskova, bazinagy cigánybotrány, állítólag kirúgott szerkesztő által írt botránykönyv stb
bulvarter.blog.hu/2008/03/28/a_tereskova_jelenseg

beszoptad te is, nyomatod az ingyenpromót:))

gidabiga 2009.03.30. 14:58:03

@Mj:
mit, hogy az emeszpé és a szadesz seggét nyalták?
mindig is.
arra határozottan emlékszem, hogy a 2002-es választások előtt olyan szinten szidták a Fideszt meg az Orbánt, hogy csak lestünk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 15:03:17

@gidabiga:

Basszus, pont ellenkezőleg értettem, amit írtál.:-/ Ma is fáradt vagyok, de azért alapvető szövegértési problémáim soha nem szoktak lenni.:-S Szóval igen, a Heti Hetes 2002 előtt ellenzéki volt, ez a humorra építő műfajoknál gyakorlatilag elvárt is. 2002 után viszont ahelyett, hogy továbbra is kritizálták volna a kormányt, gusztustalan módon kezdték az egész bagázst mosdatni. Azért a tegnapira kíváncsi lettem volna, ha már Tóta W. is okosan kivár, vajon mit mondanak. De inkább megnéztem a Kapitány és katonát, és még a gyomrom sem háborgott tőle.:P

Carnivora (törölt) 2009.03.30. 15:11:55

www.hirszerzo.hu/cikk.ujra_puccsol_gyurcsany_verfurdot_rendezett_az_mszp-frakcio_ulesen.102975.html tiszta pártállami MSZMP feeling ...

"A frakcióülés kifejezetten drámai volt - információink szerint akadt képviselő, aki könnyekben tört ki és nem tudta elmondani hozzászólását."

broafka 2009.03.30. 15:44:38

Csoda, hogy nem sünösítették el.
Ezt a felháborító lázadást, arcátlanság ez kérem.

tudi 2009.03.30. 16:12:44

Basszus mintha nem is 2009-et írnánk, hanem 1969-et. Már nem azért de ha olyan filmesek is lennének kis hazánkban, mint Michael Moore, akkor mi lenne? Elrabolná az nbh vagy tarkón lőnék valahol.

reality 2009.03.30. 16:18:02

Pedig Kiss Ádám a legjobb. Szerintem.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 17:29:03

Turullal egyetértek. A Showder klub elég gyáva, tudják ők jól hol a határ, nem is fogják őket cenzúrázni. Kiss Ádám sem fog olyat mondani, amiért Lendvai 30 éve a tiltott kategóriába sorolta volna.
Ez így nagyon önreklámnak tűnik, ami elég szánalmas.

@tudi: Michael Moore egy nagy szardarab. Ami értékelhető lenne a filmjeiben "úri körökben" még azt sem lehet bedobni, mert úszik a demagógiában, és durva csúsztatásokban. (Persze az ember örül mikor visszahallja magát a képernyőn, én is megnéztem a filmjeit.)
Egyébként ott van Pesty László, szvsz sokkal színvonalasabbak a filmjei mint Moore-nak.

tudi 2009.03.30. 17:52:23

@TaTa86.: Szerintem vannak jó filmjei, Pestynek is én őt mint egy példát hoztam fel, hogy miket mondott pl a Bush-ról és ugyan kritizálták is emiatt, de nem próbálták pl cenzúrázni a mondásai miatt. Nálunk meg a fideszt és orbánt lehet szidni a heti hetesben az nem számít de a fletóra nem lehet semmit se mondani.
Másrészt viszont ott van a Fábry, aki azért szokta szapulni a maszoposokat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 18:15:51

@tudi:

Őt meghagyják szelepnek a kuktán, mint annak idején Hofit. Kuncze pedig nyugodtan ciánozhat közben.

tudi 2009.03.30. 18:25:59

@Mj: Mondjuk az is igaz, bár én láttam a jutubon egy videót ahol elég szépen leosztotta a verebest a settenkedő bakácsot meg vmi ballib újságírónak látszó tárgyat a nap-keltében. A kuncze mondata amúgy szerintem is sértő volt a többségre nézve mert mi nem érezzük a jólétet, ő lehet, hogy érzi :)

Marcellusca 2009.03.30. 18:35:58

@tudi:
Szerintem hagyjuk ezt a Moore-t!
Sárdobálásban én is jó vagyok, nem kell, hogy Moore legyek.
Egyetlen pozitívuma a filmnek, hogy nyugodtan lehet kritizálni az Elnököt, anélkül, hogy Alaszkában találná magát.

@Mj:
Szerintem is jobb.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 18:42:47

@tudi:

Rendszeresen szoktam nézni Fábryt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 18:43:18

@Marcellusca:

Néha már sírva röhögős, főleg, amikor kisgyerekes sztorikat vesz elő.:)

tudi 2009.03.30. 18:54:12

@Marcellusca: Alszkában!!!Akik Alaszkában élnek azok élnek majdnem a legjbban az USA-ban, nem kell szövetségi adót fizetniük az állam olajbevételei miatt+ még meghatározott összeget is kapnak az olajprofitból, ja és ha túlélnek 1 telet asszem még plusz pénzt kapnak az USA segélyalapjából.:)@Mj: Én "sajnos" ritkán, hát ugye akinek tányéros tv-je van és tud discovery-t meg más ehhez hasonló csatornákat nézni.:D

Marcellusca 2009.03.30. 18:58:38

@Mj:
Pont ezekért bírom jobban. Kevesebbet politizál, inkább a családi sztorikat meséli és önironizál. :)

@tudi: Jóvanna! Szibériát vagy Gulágot nem írhattam. És ott embert próbáló az időjárás. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.03.30. 19:00:29

ugyan, ez csak reklám.
a stop adja le, aztán majd az retek azt mondja, h milyen független is vagyok én, h ezt is leadom

tudi 2009.03.30. 19:02:02

@Marcellusca: Akkor guantanamo és ott ingyenes az eü ellátás a raboknak, ja és közel van a "baráti" Kuba meg Castro elvtárs.

Marcellusca 2009.03.30. 19:05:42

@tudi: Hát ja! Ez eszembe sem jutott. Talán, mert Moore-t nem tartom terroristának. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 19:29:35

@tudi:

Én is tudok diszkáverit nézni, csak ritkán szoktam.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 19:33:02

@Marcellusca:

Nekem mindegy a téma, csak Kőhalmi mondja.:D Amúgy ezzel kapcsolatban az az érdekes, hogy a tegnapi elég izzasztó pilisi vizslatúra alkalmával olyan emberekkel beszélgettem el nagyon jól lovakról, természetről és állatokról - politikáról egy szót sem váltottunk -, akik a túra végén egy Nagy-Magyarország matricás kocsival mentek haza.:) Szóval van élet és közös nevező a politikán túl is.;-)

Marcellusca 2009.03.30. 20:13:45

@Mj:

Leírtad a lényeget: politikáról egy szót sem!
Ez a lényeg, mert, ha szóba kerül a politika, akkor mindennek vége. Főleg, ha ellenvélemények is megjelennek.
Sajnos itt tartunk.

molaris 2009.03.30. 20:45:20

Na- na! Azért ez a műfelhajtás, már az új szelek elő fuvallata. Érzik, hogy kissé túllőttek a célon, és sok "píz" fekszik a "seggnyalóban", ráadásul a komplett bagázst nem lehet kinyomni, hát valamit tenni kell.

Mert kérdem én, mi van, ha kiállok, és a Kossuth téren azt üvöltöm, hogy Lendvai(Sopánka)Ildikó a a botox hazai "arca"? Semmi- mert a véleményem szabad. Ugyan így lehet a véleményem, hogy a Hiller- Gyurcsány duó, Hitler gyereke, akiket Sztálin nevelt demokráciára. Ugyanis aláírtunk egy nemzetközi szerződést, hogy a véleményem szabadon elmondhatom. És ezt, annak a kis buzeráns liberális pártelnöknek is le kell nyelnie.

Mert semmit nem állítok. Semmit. Csak a véleményem mondom el. És az a véleményem, hogy van egy olyan névsor a szürkeállományomban, hogy bizonyos neveket automatikusan besorol a "hazaáruló"- kategóriába.
És igen, a nemzetközi szerint erre jogom van, mint ahogy ezt elmondani is. Na innen kaphatja be Draskovics, meg a legifjabb Bárándi.

Szóval, ezek a beszariak próbálkoznak, csak hát. a tankok közben hazamentek.

molaris 2009.03.30. 20:48:38

Ps.: ha a másik oldal nem azt teszi amit beígér, hát ők is jogosultak lesznek minden reggel, és alkalmanként, mélyen tisztára nyalni a seggem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 21:03:54

@Marcellusca:

Négy tesóm között van balos, van negatív értelemben apolitikus, van fideszes és van olyan is, aki mindig megkérdezi, hogy akkor most mire szavazzon.:)
Van olyan ismerősöm, aki balos, mégis nagyon jól el tudunk vitatkozni politikáról is. Szerintem csak vitakultúra kérdése.;-)

Marcellusca 2009.03.30. 21:29:08

@Mj:
Jaj, Istenem! Te ennyire okos vagy? :)
De komolyan: vitaluktúra. Ez az ami hiányzik az emberekből. Ha már nincs érv, akkor jön az anyázás. Nekem ebből van elegem. Az értelmes vitákat szeretem, de parttalanokat nem bírom.

Marcellusca 2009.03.30. 22:11:56

@Marcellusca:
Most olvasom vissza, hogy mit is írtam.
Hehe, vitaLuKtúra.
Az se rossz, de vitaKuLtúrára gondoltam.

reality 2009.03.30. 23:14:17

No, akkor vót cenzúra vagy nem vót?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 23:24:22

@Marcellusca:

Szerintem sok mindenben hülye vagyok, de legalább bevallom.:)
A vitaluktúra az valami értelmiségi erotikus kirándulás?:D
Én nem szeretek anyázni, egyszerűen fölöslegesnek tartom. 6-7 évvel ezelőtt még megengedtem néha magamnak, de ma már időpocsékolásnak tartom, ráadásul így is van elég dolog, ami miatt ideges lehet az ember. Akkor már inkább szerezzek örömet másnak és önmagamnak is azzal, hogy még egy primitív, agymosott bunkóval is szót tudok érteni a végén. Persze most is vannak kivételek, van, akire 4 és fél óra beszélgetés sem hat, mert föl sem fogja, hogy mit mondok. Na az ilyenre mondom, hogy így járt, pech.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 23:26:08

@reality:

Úgy tűnik, inkább szokásos reklámfogás volt. Amúgy a mai Showder Club is jó volt, mert Kőhalmi Zoltán volt a házigazda.:)

Marcellusca 2009.03.30. 23:36:58

@Mj:
Én is néztem.
Kőhalmi volt a legjobb. Csak kevés.

Agyhalottakkal nem szoktam vitatkozni. Értelmetlen próbálkozás.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.30. 23:50:22

@Marcellusca:

Én inkább a bunkóra helyezném a hangsúlyt, kapcsolat.hu jellegű helyekre nem járok, elég mazochizmus már olvasni is.:)

jozicsenko 2009.03.31. 15:32:27

@Jozicsenko, aki inkább lenne pék...:

szarva közt a tőgyit!

bár poénnak írtam a lelépő Fist Lady csak bejött!

Lendvai Ildikó az első áldozat...

gondola.hu/cikkek/64410

kell a hely a vezérnek, LI távozik, a frakcióvezető ugye valszeg GyF lesz
(olyan dallaszos, hogy El-I-nek írtam, nem?)

süti beállítások módosítása