Skip to content


       Szűrés lista

Rio, ZP és Molnár Gyula: A XI. kerületi Bermuda-háromszög

előszó by eric: Mielőtt zero elkezdené dícsérgetni Molnár Gyulát és csodálatos közhasznú munkásságát, álljon itt pár sor a vidéki cimboráknak arról, hogy mégis mi is az a Rio és, hogy mi miért járunk inkább ZP-be.

2001-et írtunk, mikor kipattant a remek szikra, hogy a Petőfi híd budai hídfője mellett elterülő, a Műszaki Egyetem és az ELTE-TTK által határolt, egyetemisták megszállása alatt tartott,  parkosított, de gondozatlan 15000nm-es területet ki kellene használni. Kibérelték hát a hóbelevanc egyik felét az önkormányzattól, majd kicsinosították és megalakították a Zöld Pardon nevű vedeldét. A ZP akkor az egyedüli minden nap nyitva tartó (tavasztól-őszig), szabadtéri szórakozóhely volt Budapesten. Belépő nem volt, korhatár is csak ímmel-ámmal, és hogy a buli ne merüljön ki a fekve hányásban és parkban szopatással, a szervezők minden nap estére betoltak egy koncertet is a kölyköknek. Mondanom sem kell, azonnali kasszasiker lett!

Két évvel később, a hely óriási sikerét meglovagolva a park másik felén felhúztak egy hasonló klubot. Az azóta sokat látott Irinyi József út lett a mérleg nyelve, és a képzeletbeli szakadék a két szcéna között. A Rio ugyanis nem akart vetélytársa lenni az azóta jól bejáratott ZP-nek, hanem fogta magát, és új közönséget keresve "igényesebbre" vette a figurát. Belépő itt sem volt, de a piának már megkérték az árát, és a zenekarok helyett is inkább ilyen-olyan mindenféle dj-ket hívtak. (Ebben nem vagyok otthon, de azokra a ferdenyakúakra gondolok, kik vagy kopaszok vagy baseball sapit hordanak.)

A két szórakozóhely azóta remekül működik egymás mellett. A Rio törzsközönsége a divatbuzi, pózőr, sluszkulcslóbáló, barnítókrémes kis gyíkokból tevődik ki, de ide jár nyáron Pest, Buda és az agglomeráció összes grizzlyje is. Sajnos itt nem nagyon tudsz úgy fülelni az asztaloknál, hogy elcsípj akár egy értelmes beszélgetést is, viszont az aranyforrógatyás, tökéletes seggű, buta picsák egy négyzetméter per fője itt a legmagasabb a városban. Amúgy ruhatár nincs és táskát nem lehet bevinni a helyre, nyehehe. De a biztonsági őrök kedvesen felhívják a figyelmet, hogy a "konkurrens" ZP-ben van csomagmegőrző ...

A ZP vendégeit talán úgy lehetne behatárolni, hogy tarisznyás, mezítlábas főiskolások és gimisek, és mindenki más, aki hupililát hány a  mérleg másik felébe. Kuriózumként megemlítendő még, hogy a ZP-be járnak a 16 éves kiscsajokra vadászó feka srácok, és a feka srácokra vadászó 16 évesek is, bár erről Moks többet tudna mesélni.




















Nu, kicsit elszaladt velem a ló, gyorsan adom a billentyűt zeronak mert a végén olyan hosszú poszt lesz, hogy a kutya sem olvassa végig. 

Szóval: A nap emberének ezennel Molnár Gyula XI. kerületi MSZP-s képviselőt jelölném.
A stílus maga az ember, és Gyulának bizony van stílusa ... nem is akármilyen! 

Gyuláról előzetesen csak annyit, hogy imádja a Zöld Pardont: 


A szerelem nem véletlen: A Rio egykori ügyvezetője és résztulajdonosa, Kalmár Zoltán azt állította, hogy személyesen ő fizette ki az akkor még polgármesteri posztért induló Molnár Gyula kortesprogramjain szereplő zenekarokat. Sőt, Gyulánk – már polgármesterként – személyi titkárával együtt évekig ingyen ehetett-ihatott a Rioban.

Egy kis adalékanyag, amolyan katalizátor a szerelem eme csodálatos hőfokának előállításához: egy 2005-ben zárt ülésen meghozott határozat alapján egységesítve a Rio és a ZP szerződési feltételeit, ötéves tartós bérleti megállapodást kötött az önkormányzat az üzemeltetőkkel. Áprilistól szeptemberig havi 1,3 millió forint a bérleti díj, a téli hónapokban pedig 600 ezer forint. Ez az összeg 2001 (!) óta változatlan. Így állította meg Gyulánk az inflációt!

Ha még mindig nem értjük, hogy vajon mit eszik egy polgármester ezen a két szórakozóhelyen, akkor számításban kell hogy vegyük, hogy a Rio elvileg 1500, a ZP 1470 négyzetmétert bérel a Goldmann György téri közterületből. Igen ám, de a két szórakozóhely a tér teljes egészét, 6000 nm2-t lefoglalta magának, körbekerítette, és éjjel-nappal őrizteti.


 

























1, Nos, van egy polgármesterünk, akit a kerületében lévő két szórakozóhely támogatott a kampányban.
2, Ez a két szórakozóhely 8 éve változatlan bérleti díjjal foglal le magának egy közteret.
3, Ez a két szórakozóhely négyszer annyi területet foglal el, mint amennyiért fizet.
4, Az önkormányzat nem módosította a szerződést, és nem szabott ki büntetést.

Vajon miért? Vajon melyik olvasó asszociál a "korrupció", "megvesztegetés" vagy "kenőpénzek" szavakra? Esetleg a "baráti szívességre", amellyel a kerületet károsították meg?

Az ügyet az Index robbantotta ki még 2008. június 6-án.
Sőt, meg is kérdezték azon nyomban a polgármestert:


Nézzük mi változott azóta:
-Molnár Gyula még mindig polgármester. Változás nem történt.
-A Zöld Pardon múlt csütörtökön újra megnyílt. Változás nem történt.
-A bérleti díj nem változott. Változás nem történt.
-A Rió és a ZP nem lett kisebb. Változás nem történt.

Vajon polgármesteri hátszél és/vagy megvesztegetés nélkül ki merné ugyanezt megcsinálni? Ki merne mondjuk területfoglalási engedélyt kérni a Feneketlen-tó partjának egy részére, majd körbekeríteni az egész parkot tavastól, és őrökkel őriztetni? Hány napon belül lennének a rendőrök és a közterület-felügyelők kivezényelve, hogy állítsák helyre a törvényes állapotot?

A kerületi Fidesz márciusi indítványa szerint az önkormányzat vessen ki 10-szeres bérleti díjat visszamenőleg a teljes elfoglalt területre. Ez olyan kb. 1,2 milliárd forint. Ezt a kerületi MSZP és SZDSZ akkor leszavazta. Nem kell a pénz és minden a legnagyobb rendbem. A Kupper meg kussoljon, mert benne van a parkolómaffiába (az azonos nevű nagybátyáé a Centrum Parkoló Kft.) .

Ezután a kerületi Jobbik jogtalan területhasználat és a vonatkozó kerületi rendelet be nem tartása miatt ismeretlen tettes ellen feljelentést tett a Budapesti Rendőr-főkapitányságon és azt követelte, hogy a politikai vezetőkkel összefonódott szórakozóhelyek kapják meg méltó büntetésüket.

Ezután (milyen érdekes, megint a Jobbik a "szarkavaró", nem a Fidesz) az indítványt újra benyújtották, és most meg is szavazták. Közben azért Molnár Gyulából kitört a progresszív modern baloldali politikus:

 
A Zöld Pardon azért érzi, hogy kezd forróvá válni a talaj a Goldmann György téren:


Zöld Pardon Újbudáért!

Kedves Újbudaiak!

A Zöld Pardon, mint a fővárosi kulturális élet egyik meghatározó szereplője felelősséget érez a környéken élők iránt éppen úgy, mint az épített és természetes környezet iránt. Ezen indíttatásból példamutató kampányt, és egyben konkrét intézkedéseket kezdeményez a szebb és virágzó Újbudáért, a környéken élők nyugalmáért.

Erőfeszítéseinkkel jobbá tesszük Újbuda
- közbiztonságát
- kulturális életét
- nyugalmát
- tisztábbá és szebbé tesszük a közparkokat
és egyben arra szeretnénk felhívni a kerületi vállalkozások figyelmét, hogyan tehetik jobbá környezetüket.

Teljes nyitva tartásunk alatt éjszaka óránként fogjuk feltakarítani a környező járdákat, úttestet és bicikli utat saját költségünkön, saját takarítószemélyzetünkkel. Ezzel megoldjuk, hogy nem lesz több szemét a környéken.

Vállaljuk, hogy minden reggel saját költségünkön kitakaríttatjuk a Zöld Pardon körüli parkokat, a kerületi szociális foglalkoztatóval kötött szerződés alapján.

Szelektív hulladékgyűjtő kukákat helyezünk ki vendégterünkbe, hogy újrafelhasználhatóvá tegyük a nálunk keletkezett szemét egy részét.

A városüzemeltetés által kihelyezett kukák azonban nem bizonyulnak elegendőnek az erre járók részére, ezért a Zöld Pardon kezdeményezi az Újbudai Önkormányzatnál, hogy engedélyezze, hogy a környék utcáira, és parkjaiba a ZP költségvetéséből közterületi kukákat helyezhessen el.

Hogy valóban olyan szép lehessen környezetünk, mint ahogy elképzeljük, vásároltunk egy nagy teljesítményű takarítógépet, mellyel a környék utcáit fogjuk takarítani

A Zöld Pardon ezért kampányt indít a felelősségtudatos, környezetbarát, Újbuda polgárainak igényeire figyelő gondolkodásmód mellett. Követendő példát szeretnénk mutatni, és környezetbarát tettekre buzdítani mindenkit. E kampány keretében táblákat helyeztünk el a tilosban parkolásról, a közterületi alkoholfogyasztás tilalmáról is, valamint saját hirdetési felületeinken is buzdítjuk majd az ide látogatókat a környezettudatos gondolkodásra.

Hogy a környéken lakók jogos nyugodt pihenés iránti igényének megfeleljünk, a Zöld Pardonban este 10 óra után nincs mikrofonhasználat, nincs dob, nincs élő koncert.

Hogy minden körülmények között igazolni tudjuk az itt élőknek, hogy minden esetben a megengedett határérték betartásával működik a Zöld Pardon, zajmérő eszközöket vásároltunk. Ezekkel az eszközökkel folyamatosan, minden este, minden órában több ponton is méréseket végzünk, biztosítva ezzel, hogy az este minden pillanatában a megadott határérték alatt maradunk.

Tapasztalatok szerint a zajjal kapcsolatos lakossági bejelentések olyankor érkeznek tömegesen, amikor valamilyen ideiglenes rendezvény van a környéken. Ezeket a rendezvényeket általában főiskolások, egyetemisták szervezik, a parkban, vagy a sporttelep szabadtéri részén, nem megfelelő szakmai és technikai felkészültséggel. Ők gátlás nélkül emelik fel a hangerőt, nem törekednek a környékbeliekkel való jó kapcsolatra, hiszen néhány nap után véget is ér a rendezvényük.


A zajmérésről csak annyit, hogy a ZP saját maga méri a saját maga által kibocsájtott zajt, majd küldi el az önkormányzatnak, ahol ezt mutogatják a panaszosoknak. Ha pedig túl sok a panasz, akkor hetekig jegelik a témát, majd ugye augusztusban nem működik az önkormányzat (nyári szünet), mire mindenki visszajön szabiról, addigra a ZP meg a Rió bezár. Van ügy? Nincs ügy! Ügyes.

Bikini koncert pár napja, 300 forintos belépőért:


Amúgy mi nem a ZP vagy a Rio ellen vagyunk, mert inkább itt szórakozzanak a fiatalok, mint egy büdös, zárt diszkóban valahol a külvárosban, de ha 1500 nm2-t bérelünk, akkor 1500 nm2-t bérelünk. Ezt be kell(ene) tartani. Ha pedig többet foglalunk, többet is fizetünk. Gondolom, az 590 forintos sör árak mellett és hogy minden este telt ház van, nem lenne nehéz kifizetni a teljes bérleti díjat, a 6000 nm2-re.

Mindenesetre ma este Eric pajtással felöltjük az "oknyomozó gúnyát", és egy-két pikoló söröcskét elszürcsölgetve (csupán amiatt, hogy ne lógjunk ki a tömegből!) meglessük, hogy mulatoznak a mai tinik, megpróbálva betemetni egy kicsit az ordító generációs szakadékot.

És ha már ott vagyunk, a megnézzük a Subscribe-t is:
 

Címkék: politika buli pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr461076439

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Újbuda feketén fehéren 2009.05.05. 16:07:06

Miért nem kell 1 milliárd Molnár Gyulának?Mert nem ő kapná, hanem a kerület, ráadásul ha nem is ennyit, de ő már korábban nyert az ügyön. Csak erre tudunk gondolni, amikor azon tűnődünk, hogy miért nem szavazta meg a fideszes képvislők javaslatát az elmar…

Trackback: Grundaktív 2009.04.23. 10:19:30

Nemzetvédelem nyet? Egy olvasónk küldte be a fent látható felvételt (köszönjük!) azzal a kérdéssel, hogy szerintünk mi látható rajta. Összeült a stáb, és arra jutottunk, hogy a képen látható Nagaszaki talán az egykori Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem l…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.21. 16:21:36

@zero: "(egy puncsos fog a helyemre jönni)"

ezt írta. hááát, ez szerintem nem függ össze a válsággal, de ki tudja...

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: a korábbi Összterrejk-es melóra nincs esély?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.21. 16:23:06

@Seduxen: az idegösszeomlásomra van esély...mondom rég volt könnyes a szemem...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.21. 16:24:40

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: sajnálom... őszintén... szar érzés lehet, szerencsére én meg nem tapasztaltam meg, de el tudom képzelni.

tudom, hogy közhely, de fel a fejjel! valahogy BIZTOSAN LESZ!

more 2009.04.21. 16:25:33

@Mj: sztem ne huzogasd ma a jancsioroszlan bajszat, mert abban nem lesz koszonet...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 16:31:05

@Seduxen:

Na nekem olyan akkor sem lesz, ha 30 napig nem borotválkozom.:P

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.21. 16:34:22

@Seduxen: Na nem fogok szorgos önpusztításba kezdeni, egyenlőre értetlenül állunk az ügy előtt, a cégnél is. Előkapom az önéletrajzom és továbblépek. Ez fog történni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 16:34:58

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Mondtam, hogy sajnálom, ennél többet nem tudok tenni. Kívánok mielőbbi munkahelyszerzést és felépülést.
Egyébként ja, ahogy azt sem tudhatom, hogy kinek a gyerekét fogom tanítani - és te sem, hogy az adott iskolában milyen tanárt fogsz ki -, azt sem tudom megjósolni, hogy egyáltalán lesz-e munkahelyem jövő tavasztól.

Plutonic 2009.04.21. 16:36:45

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: A remény hal meg utoljára.
Vagyis mi.
Szóval még nincs veszve semmi!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 16:38:50

@more:

Egyelőre itt mások voltak provokatívak a bölcsészekkel, amire én csak reagáltam.:P Azt meg utána tudtam meg, hogy Jancsibohócot ma jobb békén hagyni, de eddig sem akartam provokálni vagy bosszantani, remélem, tiszta sor.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.21. 16:40:26

@Plutonic: tudod olyat amiért fizetnek :) De a viccet félretéve logisztikai (nem a culágerest) munkahelyeken dolgoztam eddig mint műszakvezető blablabla blablabla. Mivel ebben van tapasztalatom ezt a területet kutatom. Amíg nincs meg a diploma, addig ez van.

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.21. 16:42:03

@Seduxen: az öszterejkes melók talán még komplikáltabbak, mert itt is marha sok a lakatos mohamed, akik 10-ével állnak sorba, minden munkahelyen. tehát a munkaadók még több aljasságot engedhetnek meg maguknak
ismerősnek ismerőse alapon, lehet próbálkozni

toxikus 2009.04.21. 16:44:23

@more: az,h veszek minimális gyümölcsöt mert nem is készülök,h zpbe megyek az mióta nagybevásárlás?:) a lényeg az,h ha egy szenya van a táskámban, azzal sem engedtek volna be:)


amúgy combi jobban szívott mert ő előresietett és már bedobálta a belépőpénzt:)

derelyegrádi szellem 2009.04.21. 16:44:48

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

sajnálom apám :-(

nem tudok neked mást mondani, mint amit a skót mondott a fiának: Fel a fejjel, kemény kilépés, és jöjjön, aminek jönnie kell!

Meg annyit, ha jogi témájú segítségre mutatkozik szükséged, nyugodtan írj mélt. Segíteni fogok, ha tudok.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.21. 16:45:23

Jut eszembe. A cigikém 40 forinttal fog drágulni, mondom faszán össze fog jönni minden születésnapomra. (Igen a cigi kurva fontos dolog!)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.21. 16:47:27

Köszönöm a társaságnak az együttérzést, és a felajánlott segítségeket. Tényleg jófejek vagytok. ;)

neeskens 2009.04.21. 16:48:32

@fgm: valóban tré. Abszolút érvényesül az olcsó húsnak híg a leve mondás.

Idén megpróbáltam bejutni, de lehetetlen volt péntek este, csak 40 perc sorban állással. Pedig lenne egy-két zenekar, aki megnéznék, esetleg fizetnék érte inkább rendesen. Mert ez a 300 forintos rendszer szar. Elképesztő a tömeg.

Sokat járok arra bicóval, tényleg nagyon durva az Északi tömbtől a hídig a park. Hugyszag, koton, emberszar, törött üvegek, róka stb.

neeskens 2009.04.21. 16:52:51

Gyakorlatilag kisajátították maguknak az egészet hídfőt, én azt mondom ez oké.

Legyen egy ott szórakozóhely, de akkor vagy tényleg park és nincs kerítés, nincs belépő, mindenki visz piát magával , mint régen.

Vagy legyen olyan szórakozóhely, ami rendes koncert esetén rendes belépőt szed.

Ennek a mai helyzetnek az a következménye, hogy piszok drága a zp, ezért mindenki előtte - utána az utcán iszik , hugyozik stb.

Plutonic 2009.04.21. 17:02:31

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Megjegyzem és ha hallok valamit, akkor majd jelzem valahogyan! ;)
A nyomdászt is megjegyeztem. :)
És sodord a cigit, az sokkal olcsóbb és tisztább is. :D
Tapasztalatból mondom. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:22:56

@Mj:

Illetve lehet utálni is, kinek mi esik jól.:P

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.21. 17:24:45

@Mj: Nehéz helyzetbe hoztál, nem tudom mit válasszak :D

derelyegrádi szellem 2009.04.21. 17:25:17

amíg ti itt szórakoztok addig color élethalálharcát vívja a rasszista VPOP és a magyar könyelői újabb ármánykodása ellen:

"Gyanúsítottként hallgatták ki Kolompár Orbánt, az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) elnökét jogosulatlan gazdasági előny megszerzése, valamint az európai közösség pénzügyi érdekeinek megsértése miatt kedden – közölte Szabó Ferenc, a Bács-Kiskun Megyei Főügyészség főügyészhelyettese."

Ezek szerint colort újabb cselekményekkel gyanúsították meg. Természetesen merő rasszizmusból.

aranyszegélyes pogácsa 2009.04.21. 17:26:40

@Plutonic: ehhez valami komolyabb nagyipari gép kell

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:27:46

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Catullus örökbecsű Odi et amo-ja is pont erről a dillemáról szól.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:29:11

@derelyegrádi szellem:

Naná, természetesen Szálasi druszája a főügyészhelyettes.;-)

derelyegrádi szellem 2009.04.21. 17:31:21

@Mj:

Ezt meghaladóan color meggyanúsítása a megyei főügyészség felajánlása A.H. születésnapjára. :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:33:32

@derelyegrádi szellem:

Valóban, 20-án lett volna 120 éves, jubileum.:D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.21. 17:36:01

@Mj: Bár ha hozzáadjuk a képlethez hogy a Zorbán bérence vagy, ahelyett, hogy az egyetlen igaz utat, a szocializmus dicső útját választanád szimpatikusabb a második lehetőség :D

Plutonic 2009.04.21. 17:36:23

@aranyszegélyes pogácsa: Én azért megbízom a Stihl-ben is, abban is van élvezet! :D
És nem uncsi, mert nem csak nézem, hanem ÉN alakítom! :DD

derelyegrádi szellem 2009.04.21. 17:39:45

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Így van, mj is a patás lopott pénzzel megrakott szekerének a tolója. :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.04.21. 17:50:38

@derelyegrádi szellem: Az a szekér kétéltű amúgy és át tud alakulni ezüsthajóvá aminek tatján a Zorbán koronával a fején kormányoz. Cudar világ jön majd 2010től :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:54:53

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Mit bérenc, egyenesen ügynök, kútmérgező és bértollnok.:)
Egyébként szóba került a Feneketlen-tó, a neve alapján lennének ötleteim, hogy kiket süllyeszthetnénk oda, természetesen az Ezüsthajóról, és akkor nekünk is lehetne egy Holt-lápunk.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:55:58

@derelyegrádi szellem:

Méghogy toló, akkor már inkább a bakon ülve hajtanám az igát húzókat, elvégre mégiscsak régóta forgolódom lovak közelében.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 17:56:39

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Sőt, akár a föld alá is merészkedhet, a hírhedt szőlőbányákat szüretelni.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.21. 18:02:29

Eric, Zero

Nagyon gyenge duma oknyomozásnak beállítani a sörözést. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.21. 18:04:25

@derelyegrádi szellem:

Miért, téged tényleg Derelyegrádi szellemnek hívnak? Neeee mondd.....

Tündér_Lala 2009.04.21. 18:10:28

@Mj: Szóval dolgozzanak mások, te majd hajtod őket. Te manager....

Plutonic 2009.04.21. 18:15:20

@aranyszegélyes pogácsa: Az hülye emberek utálata kreatívvá tesz. :D

lampaules 2009.04.21. 18:19:02

Arról, hogy a zp túl hangos és zavarja a lakókat:

tudtommal a túlparton senkit nem zavarhat, mert az túl messze van. Északra a bme van a gellért térig bezáróan, délre az elte infopark a lágymányosiig, az Irinyin nyugatra meg irodák. Tetát több száz méteres körzetben egy lakóház se. Arról nem is beszélve, hogy -ez saját tapasztalat- én még a sorban állás közben is alig hallom, mi szól, kb mintha a szomszéd hallgatna zenét annyi az egész.

Na jó, van a stoczek utca, 350m-re a zptől, ahol elm. laknak emberek, de az légmentesen el van zárva nagy épülettömbökkel ahogy játom azokon meg még szigetelnek...

Alapvető élelmiszer 2009.04.21. 18:24:11

@zero: Egy picit félreértettél. Igen, a fiatalok mennek a szórakozóhely után, éppen ezért mondom, hogy egy ilyen mindennekalja helyet nem a belvárosban, a Petőfi-híd mellett kell üzemeltetni. Rakják ki a város szélére (pl. Újpest, Külső Váci út; Pesterzsébet, Tesco, Budatétény Chinoin, szóval olyan hely, ahol nyugodtan lehet hányni, üvöltözni, magunkat égetni tetszőleges sorrendben. Nem hiszem, hogy a XI. és a IX. kerület nagy része erre lenne kíváncsi.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.04.21. 18:24:29

@laspalmas: Szerintem nem jó buli ZP-ben sörözni, kicsit drága az, inkább be kell menni a pesti 8és8 szórakozóhelyre, és ott tárazni sört :)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.04.21. 18:31:10

@Alapvető élelmiszer: Sokkal jobban örülnék én is ha lenne EGY! olyan szórakozóhely, ahova érdemes járni szórakozni, én sajnos egész Budapesten nem tudok egyet se.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 19:03:56

@Tündér_Lala:

Így van, így van, ez a Zorbán bérencségemből fakad, nem is értem, hogy miért olyan hivatást akarok űzni, amiből jóformán éhenhalok.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 19:05:48

@esszelelj:

Pedig vannak ott panelok bőven, nem is szeretnék ott lakni.:-/ (Nálunk a fél km-re lévő Millenárisból is felhallatszik a zene, pedig jó a szigetelés.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 19:12:05

@Tzimisce:

Wigwam. Hátrányai: belépő van, plusz aki nem a rock műfajban tenyészik, annak nem fog tetszeni a zene, ráadásul az italok is ugyanolyan drágák, mint más szórakozóhelyeken. Előnye viszont az, hogy viszonylag kulturált, fedett helyen van, így nem hallatszik ki a zene, ami zavarná a lakókat, normálisabbak a szekusai, és a 16 éves forma gyerekek a város szélét hányják össze, nem pedig a XI. kerület közepét.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.21. 19:26:49

ez a töketlen fidesz nem tudja összegyűjteni az ilyen eseteket???? és kihirdetni?????????

nem. mert megvették, értsd: kompromisszumok, különbékék vannak, voltak 1998-ban. nagyon remélem h lesz vmi.

közben végighallgattam a csattanót a Schellernek!:)
nagyon ígérik az elszámoltatást, ha ezek után nem teszik meg, nem lesznek börtönök, akkor vége a narancspártnak, ezt a fidesz is tudja. úgyhog yvmi remény mégis van:D
mekkora csattanó volt!!!!!!!!!!!!!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.21. 19:40:32

hoppá hoppá hoppá
fideszes a vastagbőr?
www.youtube.com/watch?v=xPY9AsZIfEs&NR=1

fideszes is kapott ingyen velkámdrinket, nohát, csak nem biztosra mennek a gazdag vállalkozók?

szanthomaster 2009.04.21. 19:43:28

Éljen Gyuszi!!!!
Nekem ebből az emberből igazából akkor lett elegem, mikor 2007-ben csinált egy ügyes kis kampányrendezvényt "kerület napja" néven.... (állitólag egyébként aszerint kaptak pénzt az iskolák, hogy milyen arányban küldtek gyerekeket, hogy eléneklejék a "Szeretünk Gyuszi! - Újbudahimnuszt".... valahogy ezek a dolgok sosem végzik a bíróságon.....)

dr.justice 2009.04.21. 19:45:43

A Subscribe-ért kaptok egy pirospontot.

Azt szeretném kérdezni, hogy kettőtök közül ki fog a kiscsajokkal, és ki a feka srácokkal foglalkozni a hányással ( persze csak ha komolyan gondoljátok az oknyomozást ) egybekötött tapasztalatszerzés során ?
Lélekben veletek vagyok, már ittam egy sört.

Ja, és remélem, hogy poszt lesz a történetből.

Win Elen 2009.04.21. 20:08:41

hat en a ZP-t akkor sem szerettem amikor megnyilt. Jo azert be-be neztem. De nagyon rossz velemennyel vagyok rola.
"Jok a programok, csak..." hogy klasszikust idezzek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.21. 20:09:07

az meg rohadtul érdekes h a "patrióták" előtt tart beszédet egy ilyen, + mszp-s, + széles gábor, echo, m hírlap, ott ül az asztalnál és tapsol neki. fura nem? ekkora mértékű összefonódás

Erynnis_MH 2009.04.21. 20:26:45

Ez az indexes riporter neme a Havasnál államvizsgázott?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.21. 20:39:40

@anarcho78:

Ez a cekkerrel bulibamenés kész. :)
Egyszer még divatot fogtok teremteni. Vagy szektát. :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.21. 20:44:55

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Nagyon sajnálom, Jancsi.
Nem tudom, mi mást lehet ilyenkor mondani...

Kívánom, hogy mielőbb találj magadnak másik munkát.

Laura2 2009.04.21. 21:45:40

@Mj: nézd már meg, ment-e levél, mert állandóan hibát írt a rendszer, közben lehet 6*megkaptad. Jó?

Marcellusca 2009.04.21. 22:20:44

@laspalmas:
toxikuson röhögök, mióta olvastam, hogy piacolás után, cekkerrel megy bulizni. Erre jön anarcho is, hogy napi bevásárlás után, kenyeres szatyorral megy diszkóba.
Hát milyen világot élünk? :D

Win Elen 2009.04.21. 22:29:12

Homarosodas? Szevasztok. Irc? Nem ko"p"ekedek, csak ugy megjegyzem.

Marcellusca 2009.04.21. 22:35:58

@Mj: LO!
Szépen, jól magyarul! :)
Tudhassa, láthassa, nyalhassa.
A Lőrincze meg csókoltassa! :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.21. 23:19:15

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Meg kell értened, hogy a puncsosok sokkal előrevalóbbak és meg kell értened, hogy a "kapcsolati tőke" itt mindent lenyom. Ez ennek az országnak az igazsága. Fogadd el, hogy a puncsos itthon, sokkal jobb mint te és keresztbeszarják a hozzáértésed, a hozzáállásod és gyakorlatilag bármit, mert nem ez a döntő. Rohadjon el ennek a kurva országnak a mentalitása!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 23:25:46

@Laura2:

Csak kétszer kaptam meg, majd megy a válasz is.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.21. 23:28:37

@Marcellusca:

Mondjuk engem már a "számításbaN kell, hogy vegyük"-től is ráz a hideg.:-/

Marcellusca 2009.04.21. 23:44:45

@Mj: Húúú, ne is mondd! :)
Helyhatározók használata az kész katasztrófa. Nem csak a beszélt nyelvben, hanem az írott sajtóban is. Kész agybajt kapok.
Az egy dolog, hogy bizonyos tájakon azt mondják: Elmentünk bátyáméknál. (Először nem is értettem.)
De ez a -ba, -be, -ban, -ben helytelen használata már kiakaszt.
Munkahelyemen vannak külföldiek, akik tanulnak magyarul, mindig kijavítom Őket, hogy helyesen tanulják meg, mert más az értelme.

Marcellusca 2009.04.21. 23:51:08

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
Sajnálattal "hallom" és csak annyit mondhatok, hogy fel a fejjel.
Egy héten belül Te vagy a második ismerős, akinek felmondtak. Épp a múlt nap mesélte a szomszéd csaj, hogy öt év után kirúgták. Világválság és egyéb rizsa szöveggel. A főnök ismerőse (sógor, koma, jóbarát és dugópartner) meg maradhatott, pedig alig van ott fél éve. És még hülye is a dolgokhoz.

Régóta mondom, hogy itthon a legnagyobb érték a kapcsolati tőke!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 00:12:34

@Marcellusca:

Húha, ha én elmennék bátyáméknál, 3 kisgyereket rontanék meg.:) A másik ilyen a "-val", "-vel" ragok helytelen használata, pl. MDF-fel, Pierce-szel, VOLÁN-nal. Múltkor vagy Hír TV, vagy ATV szalagcímén láttam "-al" toldalékot, gyorsan ki is kapcsoltam a tévét...
Lassan ott tartunk, hogy a külföldiek helyesebben beszélnek, mint a "zátlagmagyar".:-S

zebaek 2009.04.22. 00:42:35

"A Rio ugyanis nem akart vetélytársa lenni az azóta jól bejáratott ZP-nek, hanem fogta magát, és új közönséget keresve "igényesebbre" vette a figurát." - ezt hivjak piacszegmentalasnak ;-)
a csoka amugy ver profin csinalja (ha jol tudom a romkertnek is uaz a tulaja, mint a rionak meg a zp-nek)

kispista 2009.04.22. 02:14:02

A Centrumparkolót már átvette Verók és a többi VI-VII. kerületi szoclib tolvaj

kispista 2009.04.22. 02:28:30

Jól látszik a felhajtó járdáján a falig parkoló kocsik tömege! Vajon a közterületesek miért nem járnak arra?

A polg.mester a video végén arról beszél, hogy ki hol fog ülni. Azt felejti el, hogy ő valószínüleg a gyorskocsi utcában.

molaris 2009.04.22. 07:25:05

@Mj:
"Én naponta mosok fogat és borotválkozom.:)"
Na erről az akcióról egy jó minőségű és hosszabb videót sziyesen fogadnék.::))

molaris 2009.04.22. 07:40:54

Eh, bohó fiatalok. Eddig a legjobb hely Pesten a Kazinczy- Király u. sarkán volt./Ott van az még most is./ A KAJA csúcs, a zene önkiszolgáló élőzene volt. A legjobb az volt, amikor a tulaj is gitárt ragadott, úgy hajnaltájt, miután mindenkit jóllakatott, és már pia is volt elég az asztalokon. Ha ránéztek, meg lehet ítélni a kosztot, mert Ő is velünk evett.
Wichmann Tamásnak hívják. Sajnos már kiöregedtem, pedig anno, volt nemegyszer, hogy a kollégákkal onnan mentünk dolgozni.
Isten éltessen Tomikám még nagyon sokáib!

Nzoltan 2009.04.22. 08:46:39

Én itt dolgozom a ZP/Rio mellett. Azt a szemétrengeteget amit a fiatalok gyártanak. Az irodaházak körül, annak tulajdonában van parkosítva egy pár ezer négyzetméter. Tavaly a padokat azért szerelték le, mert vonzotta a hugyozva fetrengő kultúrsznobokat, akik a vukkot tolták a bokor alá. Most már nincsen pad a munkahely körül. Péntekenként térdigérő szemét az egész környéken. Régen sokkal rosszabb volt, mert a ZP/Rio páros nem is takarította a környéket, sőt a saját szaruk folyt patakokban le a rakpartra. Bűzlött tőlük az egész környék. Most mióta megjelentek a deszkásbuzik, miden szegély szét van kúrva, a kukák felborogatva.
A fiatalok és a kultúra olyan közel állnak egymáshoz, mint a busmanok Manhattanhez.

Nzoltan 2009.04.22. 08:49:15

Ja, és a ZP ismét terjeszkedik. A buszmegálló mellett és a járdaszigeten megjelentek a horganyzott biciklitárolók.

derelyegrádi szellem 2009.04.22. 10:35:35

@dr.justice:

Már abból, hogy ittál egy sört? :-)

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

:-)

@Mj:

Kapaszkodj, az igazi szabolcsiak ezt úgy mondják: "elmeszeszek a bátyáméknááá..."

@Marcellusca:

A legnagyobb súllyal akkor esik latba, ha a kapcsolatot "kábelen" tartják. :-)

pógárjenő 2009.04.22. 11:35:09

@Mj: höhö....látom neked se szakad le a födém azzagyadba, én jenő vagyok, ü sanyi mámint a szalacsi, az árpi az meg a fogarassi, malvin meg egykorú Sanyival, vazze........mittoméjn, szarok rá összezavarottam! Mellesleg nem is neked való, nézzed csak a győzike sót, meg a mounikát!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:31:27

@molaris:

Végülis videóra vehetem, ahogy mosom a fogaimat, de szerintem nem lenne túl izgalmas.:P

pógárjenő 2009.04.22. 14:33:46

@Mj: Tedd fő...... hátha rácuppanunk!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:33:48

@derelyegrádi szellem:

Én maximum meszelni szoktam, de azt is csak ritkán, és nem a bátyáméknál, hanem a lovaknál.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:34:21

@pógárjenő:

Te zavarodsz össze, de én nézzek Győüzikét?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 14:35:22

@pógárjenő:

Ne haragudj, de nincs kedvem a nap közepén fogmosást videózni, és szerintem a nap végén se lesz.:P

Carnivora (törölt) 2009.04.22. 23:22:31

www.youtube.com/watch?v=CWUmw2ITaFA

ilyen muzsika szól ezeken a nívós mulatóhelyeken?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.22. 23:50:17

@Carnivora:

Én nem tudok róla, hogy a ZP-ben ilyen goth-industrial keverékbanda zenélne, de ha mégis, lehet, hogy kimennék.:)

molaris 2009.04.23. 16:51:40

@Mj:
És a másik fele? Bár engem ez is érdekelne, mert mint fogtechnikus, szakmámba vág. Anya meg fogorvos.::))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.23. 17:19:15

@molaris:

Nekem jók a fogaim, épek és egészségesek - anyai örökség -, úgyhogy nincs rajtuk semmi keresnivaló, szó szerint.:P A többi részemen meg pláne nem ildomos szemeket legeltetni.:P

derelyegrádi szellem 2009.04.23. 17:29:51

@Mj:

"Nekem jók a fogaim, épek és egészségesek - anyai örökség -"

És pont jó neked is? Ez ritkaság... :-)


(ne haragudj, de nagyon magas labda volt)

Syr Wullam 2009.04.23. 22:25:38

@Marcellusca: Az "elmentünk báyáméknál" teljesen korrekt a székelyeknél pl. Gyergyóban. Ne kelljen már pont itt és éppen ezt fikázni.

De ha már: "megnézzük a Subscribe-t is". Talán inkább a Subscribe-ot ... vagy Szubszkribét? ;-)

irrelevant 2009.04.23. 22:34:58

@Syr Wullam: Az "elmentünk bátyáméknál" Szabolcsban is általános. Engem rendkívül zavar, hiába, hurkás vagyok :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.24. 00:27:22

@Syr Wullam:

Itt most nem a székelyekről van szó, hanem a mindennapos közbeszédről, ami egyre silányabb, nem pedig nyelvjárással gazdagodik. Én pl. ugyanis még nem vettem észre, hogy a fővárosban murok lenne a sárgarépa, vagy hogy sirítenék a pofont.:P

tulipankert 2009.06.06. 00:24:43

Lehet,hogy nem szép tőlem, csak a mai napon olvastam ezt a cikket és láttam amit láttam. Ma, amikor arról van szó, hogy a hajléktalanokat kitiltanák egyes területekről
"új közbiztonsági program:
Ennek része, hogy a kerületben 15 "hajléktalanoktól védett körzetet"
alakítanak ki. Ezek lesznek azok a helyek - a körtéri gomba és a Fehérvári út eleje, a Feneketlen tó és a Kosztolányi Dezső tér környéke, a Bikás Park, a Gellért tér -, ahonnan elküldik az ott kolduló és alvó hajléktalanokat, és nem is engedik őket visszamenni. "
Ennyit a közterületekről. Akinek van pénze élhet ott és úgy ahogy akar, akinek nincs az menjen a csudába, kit érdekel, hogy hova és ott mi lesz vele, csak ne legyen szégyenfolt azon a nyalka-nyegle, embertelen és sokkal inkább szégyenteljes területen, ami a hazája része és közvagyon. Állítólag. Ezt nevezik demokráciának az mszp-nél ?
Ilyen embertelenek és ennyire pofátlanok?
Csak azt lehet kívánni az ilyeneknek, hogy minél hamarabb kerüljenek olyan helyzetbe, amelyben hosszabb ideig tapasztalhatják meg mi a kiközösítés, a kisemmizés érzése. Esetleg tanulnak belőle valamit, mert, ha nem akkor jogos a kérdés, miszerint ezek miért jöttek le a fáról?
És még nagyon szolidan fogalmaztam.
El lehetne gondolkodni azon, hogy milyen helyzetben voltak ezek az emberek mielőtt politizálni merészkedtek. Valakik teret engedtek az ilyeneknek, s ezek most éppoly felelősek lehetnének ezekért a dolgokért.

babu2000 2010.07.13. 14:32:56

Faszszopó k*rva anyát!

süti beállítások módosítása