Skip to content


       Szűrés lista

Ami a legjobban zavarja Demszkyt Budapesten

Budapestnek nincs elfogadott költségvetése, mivel totál döntetlen a helyzet a Fővárosi Közgyűlésben. Bár most a szerencsétlen Hunvald Gyuriból "kiverték" a lemondó nyilatkozatot, újra meglehet az a plusz egy fős többség.

Na mindegy, nincs költségvetés, elég sok zűrös "ügy" van a Fővárosban, kezdve a 4-es metróval egészen a csepeli szennyvíztisztítóig. De van egy "ÜGY" mind felett ...

Erre mivel fog a Fővárosi Közgyűlés a jövő héten foglalkozni? Mivel foglalkozik most Demszky Gábor? Az "ÜGY"-ről van szó, mely miatt nem tud aludni Demszky ...

"Megvonná az engedélyt Demszky Gábor főpolgármester két autóban lakó hajléktalan nőtől arra, hogy tovább parkolhasson lerobbant kocsijuk a Váci úti szervizúton. Anya és lánya szeptemberig kértek haladékot, hogy összegyűjtsék a régi Lada műszaki vizsgájához szükséges pénzt, de Demszky addig sem engedné, hogy elfoglaljanak a parkolóban négy négyzetméter közterületet."

Demszky személyesen foglalkozik a lerobbant autóval! Ilyen a jó főpolgármester, semmi sem kerüli el a figyelmét! Hiszen négy négyzetmétert foglal el az Ő városában!

A hajléktalan anya még februárban kérte meg a Városfejlesztési és Városképvédelmi Bizottságot, hogy a Váci úti szervizúton tárolhassa ingyenesen forgalomképtelen autóját szeptember végéig, egészen pontosan négy négyzetméter területen. A Bizottság az engedélyt megadta. (Egy 2005-ös fővárosi rendelet szerint nem parkolhatna főútvonal vagy tömegközlekedés által járt útvonal mellett üzemképtelen autó.)

Nos, ez az engedély, nagyon nem tetszett Demszkynek. Megpróbálta rávenni a Bizottságot, hogy vonja vissza ezt a rendeletet, de a szemét Bizottságnak volt bőr a pofáján március 26-án megerősíteni a rendeletet, és ezzel beintettek Demszkynek.

De Demszky mégis csak Demszky, dörzsölt róka, most hogy meglesz újra az egyfős többség, aki úgy döntött, hogy a Fővárosi Közgyűlés elé viszi az "ügyet"!

Demszky szerint ugyanis a bizottság által megadott hozzájárulás jogszabályt sért. A "Nagy Döntés" az autó ügyében jövő hét csütörtökön lesz.

Mi a körmünket is lerágjuk izgalmunkban ...

A hajléktalan anya és lánya az engedély végéig, szeptember 30-ig kívánja összegyűjteni a műszaki vizsga 100 ezer forintos árát. De ha a Fővárosi Közgyűlés megszavazza Demszky előterjesztését, az autót el fogják szállítani ...



Most mit mondjak a szabad, demokrata és liberális Demszky újabb húzására? Hogy az egész belváros tele van hajléktalannal, minden aluljáró, buszmegálló, kapualj? És hiába vagyok megedződve, hiába lakok immár 13 éve Budapesten, ez a mostani "látvány" már nekem is sok? Hogy úgy undorító Budapest, ahogy van, köszönhetően a 19 éve és ötször megválasztott Demszkynek?

Igen, lehet hogy nem szabályos, hogy az autó a parkolóban áll. De bmeg Demszky, tényleg ez az egyetlen és utolsó szabálytalanság a fővárosban? Inkább aludjanak az autóban, mint az amúgy is zsúfolt hajléktalanszálláson. Ráadásul a lány még dolgozik is közmunkában...

De igen, humánus-liberális módjára szállj rájuk Demszky, szedd szét őket! A szemeteket ...

(A sztori az origo.hu-ról van) 

Címkék: demszky abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr181085405

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.04.26. 13:30:05

Demszky és a hajléktalanLadaPénteken fotókiállítás nyílt a budapesti városházán a kenyai Kiberáról. Ebben a városban ugyanis is hihetetlenül magas az AIDS-esek aránya, alacsony a várható élettartam, és borzasztó nagy a szegénység. Demszky szerint Európa,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.04.25. 12:18:30

@tudi: tenne, megkerestetné az embereivel a bukmékert és legalizálná őket...Szemét és demagóg vagyok, de tudom mi megy benn a Városházán...

Jelzem kicsiben nap mint nap ezt csináljuk a buszon, metrón...

Jurganov 2009.04.25. 12:21:22

Erről a történetről egy régi vicc jutott eszembe:

Lenin elvtárs jó ember volt, ezt az alábbi történet bizonyítja: Lenin elvtárs ült egy padon és elmélkedett. Előtte gyerekek fociztak és egyszer odarúgták a labdát Lenin elvtárshoz, aki fogta és visszadobta nekik. Ez azt bizonyítja, hogy jó ember volt.Hiszen akár közéjük is lövethetett volna...

Szóval demszky elvtárs jó ember..

gidabiga 2009.04.25. 12:21:23

most Demszkytől és mindenkitől függetlenül lejárt műszaki vizsgájú gépjármű nem állhat közterületen.
hogy kapott egy ideiglenes engedélyt és Demszkynek ez nem tetszik, azért mehet a fenébe.
az, hogy nem lakótelep parkolójában foglal egy helyet, az egy dolog.
előbb-utóbb ott is lesznek hasonló, akkor meg dühöngtök, hogy nem lesz parkolóhely.


ez a II. kerület Önkormányzati rendelete, de úgy tudom, hogy mindenhol ez van érvényben.


(6) Legfeljebb 30 napra adható közterület-használati engedély az alább felsorolt tevékenységekre.
- Árusító asztal, élelmiszert árusító létesítmény (büfékocsi, gurulókocsi),
- Karácsonyfa árusítás,
- Karácsonyi ajándék és szilveszteri kellék árusítása,
- Üzemképtelen, vizsgára való felkészítés alatt álló járművek tárolása,
- Idényjellegű árusítás,
- Kézből történő mozgóárusítás,
- Alkalmi árusítás,
- Mutatványos tevékenység.

stb.

f.m.j. 2009.04.25. 12:24:47

www.stonebridge.hu/pilu/zene/Pilu-Lokd_meg_demszki_01.mp3

A Demszky azt sem érdemli meg, hogy kisbetűvel írassék a neve, mert az nemecseknek jár...

2009.04.25. 12:28:14

@gidabiga: Szintén közterületen állt egy ócska skoda több, mint félévig előttünk, ami egy orvost hirdetett 13. ker jó részén...Egyszer csak eltűnt.

Szóval, ha a csajszi a 13. ker polgármesteréhez fordul, jobban járt volna. Ez a kerület tényleg komolyan veszi a lakóit, nem kell ide don demszky...

Petrow 2009.04.25. 12:37:44

@Hetfield: szerintem ebben az esetben még a bizottság balos tagjai is a képébe szarnak majd. Van egy határ, amin azért nem megy túl még egy politikus sem (majdnem ember írtam). Vagy ellene szavaznak, vagy nem mennek be szavazni, vagy napirendre sem veszik.

@laspalmas: valószínűleg a vizsgálattal együtt kijavítanak majd rajta olyan hibákat a műszaki miatt, ami miatt most forgalomképtelennek számít a kocsi (ehhez akár két bevert féklámpa is elég). Menni ezután sem fognak vele, de így már nem lesz "üzemképtelen".

luucy 2009.04.25. 12:38:48

Demszky megint bebizonyította mekkora liberális is valójában...

Pest meg valóban élhetetlen. Nekem elég volt belőle fél év is.... :)

Amúgy nem tudom mit zavarja őt 2 kultúrhajléktalan jelenléte. Legalább tényleg nem az aluljárókban ténferegnek részegen....Idióta

jozicsenko 2009.04.25. 12:42:51

Liberális az, aki szerint mindenki más fasiszta

nem kell ezt túlspilázni: Demszky nem lakik Bp-n, őt nem érdeklik a problémáitok

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.25. 12:45:10

@gidabiga:

Ez azért van hogy a roncsokat ne hagyják az utcán rendszám nélkül. De azért ez nem ugyanaz a helyzet.

Kilakoltatásnál is figyelembe vesznek egyéb szempontokat is...

gidabiga 2009.04.25. 13:06:32

@zero:

ez világos, de legtöbbször az ilyen autókból lesznek roncsok.
és a roncs elszállítása és a forgalomból való kivonása is sok pénzbe kerül.
anélkül az igazolás nélkül viszont fizetheti a teljesítményadót és a felelősségbiztosítást.
de gondolom, azt sem fizetik.

legyen szerencséjük és kapjanak rá műszakit, én azt kívánom.

2itailor 2009.04.25. 13:09:32

Ezt a címet akár meg is fordíthatnánk: Ami a legjobban zavarja Budapestet Demszkyben. :) - Úgyis inkább erről beszélünk.

Kartal (rezervált) 2009.04.25. 13:25:40

Politikus vagy Magyarországon? Segíteni akarsz a népnek? Ezt csak egyféleképpen tudod megtenni: ÖLD MEG MAGAD!!! MOST!!!

phaidros 2009.04.25. 13:39:16

Mit tehetnék ezen kívül:

Demszky Gábor szamárszex

VillonG 2009.04.25. 13:44:06

Nekem Demszkytől már az is elég lenne, ha csak ott ugatna, ahol lakik... :) Budakeszi polgárai hamar kicsinálnák...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.25. 13:55:12

Demszky, a szociálisan érzékeny empátia virtuóz.
Hogy egyszer éljen ő is hasonlóképpen, csak ezt kívánom neki, de ezt tiszta szívemből.
Mellesleg, le is szophat, a bugris köcsögje!:(
Vagy, mint a cigányoknál. nem csak a levegőbe beszélve: meg leszel baszva, köcsög.
elhatárolódom, na, csak kijött, bocsi.

Kartal (rezervált) 2009.04.25. 14:06:36

Ja, és eszembe jutott egy régi vicc (nem is annyira vicc): hogyan küzdjünk a szervezett bűnözők ellen? Nem kell rájuk szavazni...

Redcap 2009.04.25. 14:07:31

Igenigen, ami a legfelháborítóbb, hogy ezek pont azok a hajléktalanok, akik ki akarnak törni. A lány utcaseprőként dolgozik és a kocsi műszakiját akarják megcsináltatni, hogy el tudjanak húzni. Ha Demszky koma ilyen vehemensen áll ki a hajléktalanok ellen, akkor rögtön kezdhetné a Nyugati téri aluljáró kitakarításával... javaslatom is lenne, hogy milyen eszközökkel lehetne ezt megtenni. De egyébként min lepődünk meg? Nem ez az első ilyen abszurd dolog a főpolgármester úr részéről... igazából lassan mondhatjuk, hogy a heti Demszky. Gondolom valamelyik ismerősének nem tetszett, hogy az új Bentley-vek egy lerobbant Lada mellett kell parkolnia nap mint nap...

Helló tourist, du bist in Budapest...

Horizont 2009.04.25. 14:51:32

Először azon csodálkozom, hogy 1 db. lejárt műszakival rendelkező autó közterületen való parkolása Budapest Főpolgármesterére tartozik!
Komolyan ilyen tölti ki a munkanapjait?
Ha már ezzel foglalkozik akkor merüljön már el az ügyben és tájékozódjon, miről, kiről van szó, miért állt elő ez a helyzet? És segítsen! Icike-picike kis beleérző képesség még az ő szintjén se ártana. Eszébe juthatna, hogy milyen jó helyzete volt, amikor a horvátországi nyaralójába a hivatali autó és sofőr furikázta, és még a kedvenc lovacskáit is levitette. És itt van 2 szerencsétlen, szomorú sorsú ember akik egy autóban (!!) élnek. Szívfacsaró.
Igazságtalan az élet. Demszky is meddig akar abból élni, hogy a rendszerváltás előtt ellenálló volt- vagy mi?? Tényleg azt hiszi egy ilyennel tesz jót Budapestnek? Szánalmas....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 14:57:58

@fmj:

Az se rossz, amikor a rózsadombi újgazdagék házat építenek, hatalmas kocsifeljárót, vagy kertet raknak a Budai Tájvédelmi Körzet területére, az erdőből kihasítva a területet, ahol mások kirándulni szeretnének és gyönyörködni a fákra nyíló kilátásban. Persze biztos el van intézve az építési engedély...

Marcellusca 2009.04.25. 14:59:38

@Mj:

OK, OK! Jóvanmá, Tanár néni! :)
Egyszerüsítettem. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 15:05:44

@Marcellusca:

Ezzel a rövid "ü"-vel csak rontottál a helyzeteden.:P

gidabiga 2009.04.25. 15:07:05

@Mj:

gazdagékat saját szemetük nem érdekli.
tegnap túráztunk bringával Tihany olyan utcáiban, ami nincs szem előtt, több tízmilliós, panorámás telkeken több tízmilliós paloták, de kukájuk nincs, mert igazolják, hogy nem is használják a nyaralót, szemét nejlonzacskóban fákra, kerítésekre akasztva és az üres telkek pedig kvázi szemétlerakónak vannak használva.
valószínűleg a saját mocskuk, mert ember nincs, aki csak a szemetet lerakni felmegy oda.
az nem zavarja őket.
állítólag jópár éve 1 azaz egy napra feloldották az építési tilalma, akkor kaptak engedélyt a természet elrablásához.
lehet, hogy ez csak urban legend, de ez a hír járja már nagyon régóta.

Roxvox 2009.04.25. 15:18:59

Ha cigók lennének biztos maradhatnának, sőt már lakást kaptak volna.
Tipikus magyar bosszúállós politikai hozzáállás - akkor is kibaszok a bizottsággal.
Itt nem a hajléktalanokról szól a történet, hanem az egyszemélyes politikai, hatalmi helyzetről és a bosszúállásról.
A sok vak fasz meg ezt a köcsögöt 5x újraválasztotta - szégyen.

Marcellusca 2009.04.25. 15:22:37

@Mj: Na, elég legyen! :)
Nincs semmi dolgod a Kisceliben? :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 15:29:48

@gidabiga:

Már az is a helyi viszonyokról árulkodik, ha ezt bárki elképzelhetőnek tartja.:-/

Marcellusca 2009.04.25. 15:58:16

@Mj:

Ilyenkor lehet igazán dolgozni. Nincsenek látogatók, nyugodtan lehet port törölni. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 16:00:31

@Marcellusca:

Nem, inkább itthon takarítok, sajnos ingyen.:(

adelcegfulvio 2009.04.25. 16:20:42

Kegyetlen kis buzi ez a Demszky...

Marcellusca 2009.04.25. 16:22:53

@Mj:

Meglesz annak is a "jutalma"! :D

gidabiga 2009.04.25. 16:24:53

vannak, akik szombaton is dolgoznak.
sőt, vasárnap is :D

Marcellusca 2009.04.25. 16:41:00

@gidabiga:
De kedves vagy, hogy gondoltál rám! :)

@Mj: Nem otthon! Melóhelyen! :)
Oszt, még erre kap előleget. :D

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 16:41:22

(Budapesten világviszonylatban is jó a hajléktalan ellátás. Ettől még szörnyű hajléktalanokat látni, de így van.)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 16:44:36

@calam: (ja, és nem értem Demszky miért csinálja ezt, hülye, az biztos.)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.04.25. 16:44:51

Át kell az autót gurítani egy mellékutcába. Ez volt már?
Ja, és 30 naponta odébblökni egy hellyel, így még akár rendszám nélkül is lehet tárolni akármeddig az üzemképtelen járművet.
Tudom, mert az én üzemképes járgányom is erre a sorsra fog jutni, ha bevezetik nálunk is a parkolásidíjasdit.

Marcellusca 2009.04.25. 16:48:08

@gidabiga:
Önző dög! :D

Egyébként meg részvétem! :)

gidabiga 2009.04.25. 16:53:14

@Marcellusca:

ha te is dolgozol, neked is :)
ha nem, akkor toll a füledbe :))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.25. 16:54:01

@calam:

Igen, ez szó szeint kitolás, olyan mint Meggyes Esztergomban.

Hogy világviszonylatú az ellátás nem tudom, gondolom "világszínvonalú" ezer ember elhelyezésére, de Budapesten vagy 30 ezer hajléktalan él, ezért van tele a város velük ...

Amúgy tudjátok mit nem értek?

Most komolyan fel fogja olvasni a Közgyűlésben csütörtökön?
"-14-es napirendi pont!
Kérem szavazzank, hogy a Váci úton lévő Lada területfoglalási engedélyét viszavonja a Közgyűlés! Szavazzunk ...most!
-15 -ös napirendi pont.
Szavazzunk Budapest költségvetéséről....

Horizont 2009.04.25. 16:55:38

@chicken, a 'Kérem, Szilyt ne!' lobbi alapítója:
láttam a képen, hogy le van eresztődve a kereke:( Azt nem tudom úgy lehet-e tologatni?
Igazad van, de ez egy kivételes élethelyzet, nehogy tologassák már, engedélyezze a francba, vagy segítse meg. Nincs mivel foglalkozni Demszkynek?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 16:59:52

@zero: nem vitatkozunk, teljesen érzéketlen dolog ez az ügy, eddig, emlékeim szerint ilyenekben a Demszky normális volt.
Azért az ellátás nem csak szállásból áll, hanem nappali melegedőből, szervezett egészségügyi ellátás, utcai szociális munkás hálózat, stbstb. Ezek miatt szokták azt mondani, hogy jó Budapesten a hajléktalan ellátás, mégha nyilván ez sem tud emberhez méltó lenni.

Marcellusca 2009.04.25. 17:08:18

@gidabiga:
Hát, persze, hogy dolgozom.
Azért írtam, hogy rám gondoltál. :)

Mj!
Gidácskát mé nem okítod? Szinte mindig kisbetűvel kezdi a mondatait. :)
Női összetartás, mi? :)

gidabiga!
Most jó' beárultalak a Tancsi néninek, bebebeee! :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.25. 17:20:50

@calam:

Na igen, meg hiába "jó" az ellátás, ha nem nagyon szeretik igénybe venni az érintettek ...
Mondjuk lehet, hogy hasonló helyzetben én is szívesen laknék egy autóban, mint egy 20 fős teremben :(

ui: külön öröm, hogy valamiben végre egyetértünk:)

gidabiga 2009.04.25. 17:22:34

@Marcellusca:

nem baj, ha beárultál, akkor sem kezdem nagybetűvel.
macerás :)
azért már a tulajdonnevekhez használom a nagybetűt, de nem mindenki érdemli meg :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 17:28:07

@zero: Egyébként ha valaki hajléktalan és nem megy be az ellátókhoz, akkor is van, hogy kimennek. A nyárban nem vagyok biztos, de a hideg hónapokban egész nap járják az utcákat a szocmunkások, illetve van a krízis autó, amit nekünk kell hívni, ha veszélyben lévő hajléktalant látunk. Az aluljárókba viszont tényleg rendszeresen járnak, hogy segítsenek valahogy. Asszem a kaját azt el szokták fogadni. Persze sok év hajléktalanság után (amiről sem tudjuk képzelni mennyi atrociátással jár: mindnyájan láttunk már részeg kamaszokat, amint éppen csöviket basztatnak) nyilvánvaló a bizalmatlanság, más hogy talán nem is tudnának túlélni.

Volt már ilyen, hogy egyetértettünk, amikor a szocik akartak valami korlátozó cuccot bevezetni, úgy rémlik.

Egyébként meg már ki a fasznak van ereje ugyanazokról 100x is írni. Ezt a blogolás cuccot még nem csinálom fél éve sem, és az a benyomásom, hogy tényleg folyton azonos témák jönnek elő. Asszem a politikusok nem nagy iq fighterek, nem adnak föl leckét... Érted ez a téma is milyen már, tök elképesztő és felháborító, de egész télen erről volt szó.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 17:30:12

@calam: ja, még azt akartam mondani, hogy ezek a szocmunkások, akik a hajléktalanokon próbálnak segíteni, emberfeletti munkát végeznek, nem sokkal többért, mint a minimálbér. És kevesen alkalmasak erre, akik alkalmasak azok is nagyon gyakran 10 év után kiégnek, mert a hajléktalanságnak nincs vége, mindig vannak új emberek, akik ebbe a helyzetbe kerülnek.

Marcellusca 2009.04.25. 17:38:50

@gidabiga:

Akkor csak a "Válasz erre" funkciónak köszönhetjük, ha nagybetűvel kezded a megszólítást? :)

Roxvox 2009.04.25. 17:47:58

Tojás helyett tojásgránáttal nem-e lehetne-e megdobálni, sokkal hatásosabb.

gidabiga 2009.04.25. 17:48:20

@Marcellusca:

neveket nagy kezdőbetűkkel írok.
bár Demszky esetében elgondolkodtam :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 18:37:22

@Marcellusca:

Az az előleg is természetbeni szolgáltatás volt.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 18:44:05

@calam:

Ráadásul csomó hajléktalannal nem lehet mit csinálni, mert pszichiátriai kezelés kellene nekik, és mivel nem tudnak ilyenre maguktól járni, ezért teljesen kiszolgáltatottak lesznek, még hajléktalanszállóba sem mennek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.25. 18:45:05

@Marcellusca:

Ha minden kisbetűs hibáért szólnék, már legalább 5000 kommenttel többet kellett volna írnom.:P

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 19:17:54

@Mj: persze, ez kis gond. Ez nagyon sok összetevős. Az nyilvánvaló, hogy ha nem akarják, hogy segítsenek nekik, akkor is segíteni kell, mert különben nagy baj van.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.25. 19:34:11

@calam:

"Egyébként meg már ki a fasznak van ereje ugyanazokról 100x is írni."

Hát ilyenről még nem írtam, hogy egy autó ügyével foglalkozik személyesen Demszky ...

Szörnyű ...

navera 2009.04.25. 19:45:02

Demszkájnak biztos zavarta a szemét, a horvátországi vityilójából, mert isten szeme mindent lát!

Talán a négyes metróról is lehetne beszélgetni vagy a kelet-nyugati vonal új kocsijairól, amibe elfelejtettek ülléseket rendelni... s még ezer dologról.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 20:01:15

@zero: persze, és végül én is megírtam a magam posztját erről. Holnap, ha érdekel majd elolvashatod:)
Most talán nem a konkrét eset, de szerinted nem tökre ismétlődik az egész? Komolyan, folyamatosan ugyanazok a témák, érted:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.25. 20:36:33

@zero:
Demszky egy szánalmas faszkalap, aki vergődik a saját énje és a 90-es évek elején felépített "nagy szamizdatos" hős között. Gondolom valakinek nagyon szúrja szemét az a kocsi hogy ő egyáltalán megemeli a seggét az ügyben, nem arról híres hogy szeret dolgozni meg felelősséget vállalni. ha kőbány kispest határán lenne valahol, gondolom le sem szarná. ha a kép ott készült akkor nem csodálkozom hogy a sok szép autó között bántó az a rozzant lada.
ha demszky gáláns lenne kifizetné a költségeket és még helyet is kereshetnének a kocsinak, de nem az hanem egy liberálisnak hazudott senkiházi.
Ahogy beindul a kampány egyre jobban kiütközik mennyire hiteltelen a mostani baloldal. Remélem az országba ásott árok az ő politikai hullájukkal lesz feltöltve.

DArchAngel 2009.04.25. 21:06:45

Olyan jó, hogy ilyen átlátszó módon terelik el a nép figyelmét arról, hogy szar van és szar várható...

@DexterMorgan78/Séfbácsi: kell abba kevés még a jobboldalból is, nehogy összetömődjön :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.25. 22:40:34

@calam:

Persze értem ..ugyanaz a gumicsont, csak néha más a díszítés ..de közben Budapest szétrohad ..pedig olyan nagy potenciál lenne a városban, nagyon faszán meg lehetne csinálni, jobban mint Prágát ...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.25. 23:32:56

@zero: azon szoktam gondolkozni, hogy néhány éve felvetődött egy gyaloghíd ötlete a Kossuth tér és a Batyi között. Akkor mindenki mondta, hogy kurva drága és nincs rá pénz. Ez biztos igaz is.
Csak a múltkor jöttem haza biciklivel, és ott megy el a bicikliút, és annyira jó lett volna egy ilyen gyaloghídon átjönni Pestre. Egy ilyen igazi látványberuházás lenne, ami sokba kerül, de lehet, hogy megérné.

Egyébként Budapest 1990-ben nagyon mélyről indult. Az utak nagy része nem volt aszfaltozott, most már majdnem a teljes úthálózaton ezt elvégezték. Ez kibaszott sok pénzbe kerül (tudom korrupció, de anélkül is), a másik meg, hogy rengeteg helyen nem volt csatornázás. Ez, ha megépül a rakpart alatt, akkor közel 100%-os lesz (úgy tudom) a tisztítás Budapesten, valamint a csatornázottság. Ez nem látványos, de hatalmas eredmény.
Ezen kívül az is különbség Prága és Bp között, hogy Prágát nem lőtték szét a II. vh-ban, utána 56-ban. Ezzel nem azt mondom, hogy ne lehetett volna jobban csinálni, csak azt mondom, hogy a helyi adottságokhoz mérten kell véleményt formálni.

Spielberg 2009.04.25. 23:33:10

ezek az emberek:
1. nem buzik.
2. nem zsidók
3. vsz. nem dzsipók
4. nem drogosok
5. nem tudnak kenőpénzt adni a ZSDSZ-nek

ezért: ÚTBAN VANNAK!
ennyi
rohadj meg Demszky!!

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.04.25. 23:39:44

www.blackouteurope.pl/hu

Srácok, ezzel mi van?
Paranoiás legyek, vagy paranoiás legyek?
Mao Ce Tung már a spájzba van :(

Jó lesz píszínek lenni, kéremszépen, mert nem kerültök be a csomagba!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 06:47:17

Ennek a blognak a közönsége imádja a hajléktalanokat.
Mert jó a szive.
Még több autóban lakó hajléktalan kéne.
Majd a címeket is küldjétek Demszkinek, hogy hol laktok, mert nyilván a ti házatok előtt nyugodtan állhatnak az autós hajléktalanok, nem fogjátok levelekkel bombázni a városházát, hogy takarítsák el őket.

molaris 2009.04.26. 07:14:16

Na ez már karcolgatja a felszínt. "zero" hozzáállása nem rossz, csak kimarad a kemény bírálat. Ha jól odafigyelünk, észre lehet venni a porhintést. Ugyan az játszódik le mint a bodzaszedőknél. Itt is van egy réteg, aki annyira támogatja szerencsétleneket, hogy abból szépen gazdagszik.
Mert ehhez komoly adminisztráció, logisztika és felkészült személyzet kell. Meg ugye a költségelszámolás. Így aztán 100Ft- ból lehet, hogy 4- 5 a célba ér, a többi szublimálódik. Viszont le van "papirozva".

molaris 2009.04.26. 07:24:21

@calam:
Ez a Prága sztorid kissé hiányos, egy elit SS hadosztály ásta be magát, és igen kitartóan bosszantotta az oroszokat. Az biztos, hogy szinte sértetlenül maradt, de mégis csak az utolsónak felszabadított főváros volt Európában. A Budapesten edződött II. Ukrán front pedig már rutinosabb volt, és nem is volt akkora az utálatuk, mint felénk.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.26. 08:44:57

@simonmondja.:
kibaszottul nem erről van szó. én sem szeretem a hajléktalanokat, csak van egy kis különbség hogy én nem vagyok egy nagy részében rothadó fővárosnak a főpolgármestere. aki ráadásul az ellenkezőjét mondja, teszi, mint amit a plakátokon kiragasztgatnak. mondhatnám azt is hogy a poszt szempontjából a hajléktalanok szinte csak mellékesek, demszky ezek után fel fog lépni az illegálisan ottfelejtett roncsok után személyesen? ugye ez eléggé nehezen elképzelhető....
ebből az egész sztoriból kb. még az jön le, hogy ha valaki megpróbál együttműködni az állammal azt csak még jobban megszívatják.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.26. 09:03:35

@simonmondja.:

Nekem az jött le a sztoriból, hogy Budapest már annyir pöpec főváros, hogy semmi más tenni való sincs, csak az a rohad kocsi, ezért foglalkozik vele személyesen a BOSS, mert már hetek óta unatkozik és nincs munkája...

Lehet Neked az jött le hogy köcsög homelessek, miért laknak egy autóban a parkolóban ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.26. 09:08:06

@calam:

Hát,a Budapest vs. Prága egy totális külön posztot megérne, bár annyit hozátennák, hogy a 1945-ös és a 1956-os sérülések kijavításásra volt elég idő, olyan cirka 50 év (!).

A gyaloghíd nagyon nagy ötlet lenne, már láttam róla terveket, de úgysem lesz belőle semmi. Londonban is mekkora a gyaloghíd, imádják az emberek ...

Pont tegnap láttam az új Harry Potter film előzetesében, hogy durván lerombolják a gonoszak :))

Mondjuk én a Lánchidat simán lezárnám az autók elől és meg is lenne a gyalogos-biciklis híd ...

Marcellusca 2009.04.26. 09:39:15

@Mj:

Mindjárt gondoltam. :)
És nem mocskos a fantáziám, kikérem magamnak! :D

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 09:39:34

@zero:
Én nem tudom, Demszki mit plakátol és miért fontos neki ez a két nő, de azt tudom, hogy ha hajléktalanok vannak az aluljárókban meg a házak sarkában, akkor az is a Demszki, meg ha eltakarítja őket, az is a Demszki.
Pedig nem ártana néha egyfélét mondani.

Főleg, hogy a hajléktalanok szabadon kódorognak és ha Demszki mindnek adna lakást akár, akkor holnapra tízszer ennyien jönnének ide és gutát kapnának a jobbosok az emberijogvédőktől,

ha meg mindet kutyákkal kergetné ki, akkor élőláncot alakítanának a polgári körök a nagy együttérzéstől.

Vagy nem gondolod?
Csak egyfélét szeretnék hallani.
Nem nagy kérés.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 09:52:44

@zero:
Persze. Lehet posztot írni arról, hogy Budapest egy cigánytábor.
Fotókkal is be lehet bizonyítani. Jó helyeken kell fotózni.
És Prágáról, meg minden más városkáról lehet szuper képeket hozni.
De mire is kell ez?
Ez már itt a fideszkampány az önkormányzati választásokra, vagy a szadesz egy százalákára hajtasz az eus választásokon?
Esetleg építő kritika?
Ne metrót építsünk, hanem gyaloghidat..........

Marcellusca 2009.04.26. 10:01:35

@simonmondja.:
Úgy látom, hogy nem érted a poszt lényegét.
Alapvetően az a baj, hogy mindamellett, hogy koszos, büdös, rothad, egyre élhetetlenebb a főváros, és növekszik a hajléktalanuk száma, azaz lenne még mit tenni, a degenerált Demszkynek, a legfőbb problémája - amiben személyesen "érintett", és neki "kell" közben járnia - ,az ez az egyetlen autó, melyben "él" két hajléktalan, ráadásul olyanok, akik szeretnének kikapaszkodni.
Az meg, hogy nem épül a metró, nem épül a körgyűrű, hogy kevés a szelektív hulladékgyűjtő-hely, kevés a kerékpárút, és még sorolhatnánk (ja, költségvetése sincs a fővárosnak, ne felejtsük el!), az mellékes.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.26. 10:02:57

Azért ez érdekes, mindenkinek van róla véleménye, de az nem jut eszébe senkinek, hogy hogy esetleg oda megy és meg buherálja az autót, vagy esetleg segítene nekik elvontatni egy olyan helyre, ahol Demszkynek nem csipi a szemét.

Ez nem egy elhagyott autó, két embernek gyakorlatilag minden vagyona.Gondolom ebben is laknak, ebben tárolják a maradék ingóságaikat, meg ami még az életben maradáshoz ez kell.

És akkor azt összes hülye fasz - beleértve a városházát is ahelyet, hogy segítene, hoz határozatot, megtehették volna, hogy elutasítják a kérelmet, de ott helyben az irodában összedobják a javitásra valót, legalább egyszer egy munka nap után ismét embernek érezhették volna magukat, de nem.

Persze az auljároban a homleseknek nem számítanak fel közterület foglalalást, pedig ott is igénybe vesznek 4m2-t.

Az sem jut eszébe a nagyeszű polgármesternek - és a hivatalának, hogy ha már a hajláktalanokért nem tesz semmit, legalább az adófizetőkért tehetne: mobil wc-ket telepiteni a homleseknek,de nem!I Inkább járjanak a polgárok a szarban, az nem kerül semmibe,

2009.04.26. 10:35:14

@Spielberg: ez szép! És tuti benne a lényeg...:)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 10:49:01

@Marcellusca:

Ezeket olvastad valahol, látom.
Mert én itt élek Budán.
Nemrég a ház előtt azon tanakodtak az utcában lakók, hogy hogy lehetne a környékről kipucolni a hajléktalanokat, mert ideszoktak valami jótét lélek miatt, és többen is árulják a lakásukat, ami ugye nem könnyű, és hajléktalannal a kerités tövében meg komoly veszteség.
De mondom, ha valakinek fontos, akkor hívja a két jobb sorsra érdemes hajléktalant a háza elé lakni, mert az lenne nekik a segítség.

Marcellusca 2009.04.26. 11:24:23

@simonmondja.:

Fúúú, gazdag, budai kötsög! :D
Én meg Pesten lakom, ráadásul a fent említett XIII. kerületben.
Valahogy nem tudlak sajnálni!
A hozzászólásaid alapján azt vontam le, hogy Neked az a legnagyobb problémád egész Butapesttel, hogy néhány hajléktalan miatt elértéktelenedik a lakásod.
Hát, Öcsém, komoly probléma!
Fogadd be őket, mindjárt nem rontják az utcaképet!
Nekem meg számít, hogy a gyerekemet nem merem sehova elengedni egyedül, mert vagy kutyaszarba lép, vagy zaklatják, vagy szeméthegyeket kell kerülgetnie, vagy egyéb.
És igenis engem is zavarnak a hajléktalanok. Főleg az aluljárókban.
És az is zavar, hogy nem lehet normálisan közlekedni a városban.
Sem autóval, sem BKV-val, sem bringával.
És, igen, ha tehetném, akkor leköltöznék vidékre.
De nem tehetem, ezért az ittlétem javításán kell fáradoznom.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 12:01:17

@Marcellusca:
Nahát. Akkor fáradozzunk a javításon.
Például eldönthetnénk, hogy mi a fontosabb, a hajléktalan támogatása, vagy az itt - nem kevés rezsit fizető - lakók élete.
Hogy élhető, vagy élhetetlen a környék, az ettől is függ.
Ha egyszerre követeli a nép a hajléktalanok békénhagyását és a város tisztaságát, akkor nem képes dönteni.
Vagy-vagy.

Marcellusca 2009.04.26. 12:03:43

@simonmondja.:
Aha, akkor írtsuk ki a hajléktalanokat, mert a többséget zavarja?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.26. 12:40:34

@simonmondja.:

Nem fideszkampány.
Pusztán csak arróé van szó, hogy 1990 óta eltelt 19 év, 1db ugyanazzal a főpolgármesterrel, és Prága meg Pozsony is elhúzott mellettünk. (pedig 2000-ben Prágát elmosta az árvíz, melyenk nyoma sincs)

Lett volna potencia Budapestben bőven, de Demszkynek 2 legeslegfontosabb missziója a négyes metró meg ez az autó.

Így nem lehet várost építeni, még a Sim City-ben is megbukna ...

Marcellusca 2009.04.26. 12:41:15

@simonmondja.:
Én nem, de a gondolatmenetedből ez következik.
Csak úgy finoman megsúgom, hogy amíg nincs költségvetése a fővárosnak, addig a hajléktalanok problémájával sem tudnak érdemben foglalkozni.
És nem csak ez a két "szerencsétlen" jelent problémát.

De, ha még mindig nem érted, hogy Butapestenek nem ez a kettő, és nem az a néhány hajléktalan az utcátokban a legfőbb problémája, amivel a főpolgármesternek foglalkoznia kell, akkor nagyon sajnállak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.26. 12:42:50

@simonmondja.:

Nem kellett volna lakást adni, csupán egy kis emberség kellett volna, hogy szept. 30-ig hadd maradhassanak ott ... ez olyan kurva nagy "kegy" ?

Biztos csípi a liberális Demszky szemét, hogy 2 hajléktalan dolgozik és ki akar törni ...

Bezzeg ha romák lennének ...vagy melegek?

Onnan nyomná élőben a sajtótájékoztatót ....

neeskens 2009.04.26. 12:59:48

Én úgy látom, hogy egy csomó minden, amin változtatni lehetne, nem kerülne hatalmas összegekbe.Vagy a gigaberuházások és kerületi ingatlanstiklikben mozgó pénzek töredékéért élhetővé lehetne tenni a fővárost.

Én például gondolkodás nélkül bevezetném a dugódíjat a belső kerületekben, ha valakinek ott degradál, hogy gyalogoljon, vagy BKV-ra üljön(ahol nincsenek nagy távolságok és nagyon jó a közlekedési hálózat) az fizessen.
Sajnos a közterek nagy többsége egyszerűen kibírhatatlan a rengeteg csöves miatt. Húgyszag, kosz, mocsok.Boráros, Blaha, Nyugati, Moszkva - csak a körúton lévő központi terekről beszélek. Nincs gyomra az embernek lemenni az aluljáróba.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.04.26. 13:04:40

Nem gyenge hogy egyem azt a (anti)szociáliasan érzékeny lelküket.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 13:12:49

Csak jelzem, hogy a hajléktalanprobléma ott kezdődik, hogy
amikor egyet is odébbtessékelne, akkor mellé áll a szentfazekak tömege, hogy nehogymár arrébbmenjen az a szegény árva.
Ha meg nem tessékeli arrébb, akkor büdös és szaros minden utca és némá milyen is ez a város.

Dönteni pedig kell.
Ha akarjátok a kedves jó hajléktalanokat, akkor szagolni is kell.
Ha meg nem akarjátok szagolni, akkor hurcolkodni kell nekik.

Vagy sapka-nem sapka kérdés, és akkor csak arra jó, hogy megint demszkiztünk egyet - hurrá.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.04.26. 13:23:09

@zero:
Ez a sok mese a sok elhúzott városról annyira nem érdekel.
Azoknak a városoknak valszeg van polgármesterük.
Nekünk van huszonkettő.
És valszeg azokban az országokban nemzeti büszkeségnek számít a főváros.
Nálunk meg az a nemzeti, aki belérúg egyet.

luucy 2009.04.26. 13:23:34

www.nport.hu/hirek/helyi-hirek/hatan-vertek-egy-embert-cko-elnok-a-gyanusitottak-kozott-228151

"A rendőrség nem cáfolta értesülésünket, miszerint a gyanúsítottak egyike a helyi cigány kisebbségi önkormányzat elnöke."

Hol van Kolompár Orbán ilyenkor? Vagy ez teljesen elfogadott, hogy a helyi kisebbségi önkormányzat elnöke 6-od magával ver egy embert?

eldiablomismo 2009.04.26. 15:22:31

@luucy: Poszt nem maradhat cigányozás nélkül.

Roxvox 2009.04.26. 15:54:25

@simonmondja.:
Attól, hogy valaki a háza előtt engedi lakni ezeket, attól még ezek a szerencsétlenek ugyanúgy közterületen lesznek.

Horizont 2009.04.26. 17:26:46

@simonmondja.: Nagyon sok hajléktalan van, és akd nagyon sok utcán parkoló roncsautó. Csak azt áruld el nekem, szerinted mi alapján szelektált Demszky Gábor Főpolgármester Úr, hogy ezt az egyet "karolta" csak fel a sok közül????

dani740 2009.04.27. 15:04:41

@Horizont: "mi alapján szelektált Demszky Gábor Főpolgármester Úr, hogy ezt az egyet "karolta" csak fel a sok közül???? " Biztos nagymagyarországos matrica van az autó hátulján...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.27. 20:17:50

@zero:

Mintha Rogán Tóni is ezt tervezné.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.27. 20:18:45

@Marcellusca:

Ki beszélt itt piszkos dolgokról? Éppen azért takarítottam, hogy tiszta legyen a lakás.:P

süti beállítások módosítása