Skip to content


       Szűrés lista

Ezért nem akarnak előrehozott választást

A Heti Válasz megbízásából a Nézőpont Intézet készítette ezt a közvélemény-kutatást. (A felmérés 2009. június 16. és 19. között készült, ezer fő megkérdezésével.)

AZ EP-választás előtt ugye emlékszünk, nem volt olyan közvélemény-kutató, ami az MSZP-t 18%-nál kevesebbre, a Jobbikot pedig 6%-nál többre mérte volna.

Eltelt egy hónap, és ez jött ki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 



No, ebből történelmi vereség lesz ...

Viszont világosan látszik, hogy az MSZP számára nem az a cél, hogy a képviselői helyek 1/3-át megszerezze, hanem hogy bejut-e a parlamentbe egyáltalán, ha a tendenciát nézzük (ami folyamatosan csökkenő).

Vagyis: 9%-on állva persze, hogy nem akarnak előrehozott választást, mert abban bíznak, ennél lejjebb már úgysem süllyednek (biztos?), a 9%-hoz képest mondjuk egy 12%-os eredmény pedig már minőségi javulás (+33%-kal növeltük a támogatottságunkat!!!) ...

Talán még nem jöttek rá, ezért szólnék az MSZP-nek, hogy a kormányfőkeresés után a második helyre jött fel nálam a szánalom-ranglistán ez a rétestésztaszerűen nyúló "öregek vs. fiatalok" belső háború.

A névsor beszédes, alig van olyan ember, aki ne kapott volna már posztot itt a blogon:
"Öregek": Lendvai Ildikó, Kiss Péter, Szekeres Imre, Veres János, Puch László, Boldvai László és Szabó Imre.
"Fiatalok": Ujhelyi István, Mesterházy Attila, Botka László, Hagyó Miklós, Molnár Csaba és Ficsor Ádám.

Ó te jó ég, de nagy szarban van az MSZP, ha ennyi és ilyen a humánerőforrásuk. (Utánpótlásprobléma minden pártban van, a Fideszben is, ahol még minidg a 1998-2002 közötti arcok muszikálnak jórészt). Szarból nem lehet várat építeni, de a fenti névsorból elnököt, elnökséget meg miniszterelnök-jelöltet találni? Hiteleset? Botránymenteset? Nem könnyű, nem könnyű ...

Mellesleg ki a tökömet érdekli, hogy ennek a süllyedő roncsnak ki lesz a kapitánya? De most komolyan ... Szili vagy Botka? Nem mindegy? Megint megy a bohózat, a parasztvakítás, miközben újabb 6 milliárdos hitelt hívunk le az IMF-től (az 1200 milliárd forint!).

Belvárosi klubba mennek egyezkedni, marakodnak a koncon, marakodnak a kis, megmaradt hatalmukon, marakodnak a "befutó" képviselői helyeken, az "öregek" írják a listát, vagy a "fiatalok" ...szánalmas. De az MSZP iránt már szánalmat sem lehet érezni.

Bauer Tamás a mai Népszabis publicisztikájában le is írta az kb. egyetlen egy dolgot, amivel az MSZP még kampányolhat:


"Ha nem Magyarországon lennénk, azt mondhatná az ember: nem baj, a szocialisták (és a szabad demokraták) gazdaságpolitikai hibáikkal, botrányaikkal, belső rivalizálásukkal rászolgáltak arra, hogy bukjanak. Ha tönkre akarják tenni magukat, az ő bajuk, majd jön más. Csakhogy ma Magyarországon másnak csak a Fidesz jöhet, és akár örülünk ennek, akár nem, a szocialista párt az egyedüli politikai erő, amely - főleg, ha nem marad magára -, megvédheti a magyar demokráciát a Fidesz fenyegetésétől.

Orbán Viktor és pártja nyilvánvalóan a magyar demokrácia felszámolására tör, és ezt egyre kevésbé titkolja. Most azért fenyeget az a veszély, hogy Orbán Viktor demokráciában elképzelhetetlen teljhatalomhoz jut, mert az MSZP (és az SZDSZ) olyan felelőtlen módon élt a választói felhatalmazással, ahogy az elmúlt hét évben tette, és erre válaszul a választók egy része most jobb híján a Fidesznél (vagy éppen a Jobbiknál) keresi az alternatívát, míg mások elfordulnak a politikától, és nem szavaznak. Ez a szocialista (és a szabad demokrata) politikusok közös történelmi felelőssége. De a kiutat nem a reformpolitika feladása, a megfutamodás jelenti, hanem a felelős gazdaságpolitikához való ragaszkodás, a baloldaliság korszerű felfogása, s a nacionalista tekintélyelvűség határozott, öntudatos elutasítása."



"MSZP: szavazz rám, mert a Fidesz 2/3 a világvége lesz, az Armageddon!"

Címkék: választás mszp válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr161205566

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner 2009.06.24. 18:20:01

MSZP-Jobbik: országos egálA Nézőpont Intézet tíz százalék alatti, negatív rekordot jelentő támogatottságot mért a kormánypártnak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.24. 14:20:04

Hát remélem is, hogy a balliberálisok ezek után kihullanak a parlamentből. Másrészről pedig sajnálom is. De saját maguk sírját ásták/ássák. Amit megfőztek egyék meg. Sajnos ezt a választást a FIDESZ ha bele pusztusl sem tudja elveszteni. Esetleg ha Viktor Hitler egyenruhában parádézna a parlamentben. Na akkor lenne halvány esély a vereségre.

gábbor 2009.06.24. 14:20:04

Na a "körmösbauer" fia Orbánnal fenyeget.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.24. 14:22:04

Mintha ezzel a ...különben jön a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka, és a Nap olyan lesz mint a szőrzsák, és kénkő fog hullani az égből, kétfejű borjak születnek, és ember embernek farkasa lesz - dologgal már próbáékoztak volna pár hónapja.
Fényes sikerrel.
Tényleg ennyire nincs semmi a tarsolyban, hogy egy nemrég kipróbált, és bizonyítottan rossz taktikát kénytelenek újramelegíteni?
Istenem, ezek rettegnek, tényleg eszüket vesztve rettegnek. Hurrá.

rolika 2009.06.24. 14:22:09

Mintha hájjal kenegetnének :-DDD Végre, jó hírek is vannak a V'bőrön :-)))

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.24. 14:22:12

...és tudod mit zero? Ha feltámasztanák valamelyik múmiát még '89 előttről, akkor a nyuggerek és a kommerek újra kormányzati pozícióba segítenék ezt az akasztófára való bandát.

Kartal (rezervált) 2009.06.24. 14:24:38

A Zóna és az Origo cikkek is megérnének egy posztot... :P

Véraláfutás 2009.06.24. 14:25:04

"a magyar demokrácia felszámolására tör" :D:D:D:D bearanyozta a napomat

kacsa! 2009.06.24. 14:25:39

"Orbán Viktor és pártja nyilvánvalóan a magyar demokrácia felszámolására tör"
Ezzel szerintem már elkéstek. Az "Offshore-amnesztia" és a draskovicsos posztról is csak egy szó jutott eszembe: maffia. Nem tudom, jogos-e még Olaszországgal példálózni, vagy felülmúltuk-e már őket? Parlamentáris maffia.

szénhidra 2009.06.24. 14:25:48

Én azért bízok abban, hogy ősszel jön az előrehozott!

Kartal (rezervált) 2009.06.24. 14:27:15

@misikeh: ne aggyá' má' nekik ötleteket!!! :)

E_E 2009.06.24. 14:28:18

Abban bízom egyedül, hogy az adótörvény-javaslatok a végső szavazásukkor elbuknak, és jöhetnek az előrehozott választások - talán lesz az mszp és az szdsz soraiban néhány lelkiismeretes ember, aki nem támogatja tovább ezt a tróger brigádot.

Szánalmas, hogy nem látják: elbuktak, mint kormány, mint kormányképes erő, mint politikai alternatíva. Nem szól nekik senki? Nem látják be? Vagy ennyire félnek a munkanélküliségtől? Még van esélyük bejutni, jobb lenne most választásokat tartani. Egy év múlva már az 5% sem biztos, hogy meglesz.

Egy valami azonban bizonyos: aki az elmúlt évek hibái és az ország tönkre tétele után is rájuk szavaz, az nem is érdemel jobbat.

VÁLASZTÁST AKAROK. MOST.

Kartal (rezervált) 2009.06.24. 14:29:29

Gyanítom, hogy abból a 12%-ból a végén sokan lesznek Jobbikosok, csak nem merik megmondani :PPP

csviktor 2009.06.24. 14:32:44

Ha az MSZP-nek sikerülne kiesnie a parlamentből, akkor egy szál zokniban fogom elénekelni az Mintamókus fennafán-t a Hősök terén :) Lehet szurkolni! :P

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 14:33:40

@Véraláfutás:

no igen, kemény szavak ezek a roppant demokratikus Veres, Szilvásy És Draskovics urak munkája után ...

csviktor 2009.06.24. 14:34:16

Jah, ugye szavaztatok már ma is a Goldenblogon??

E_E 2009.06.24. 14:34:33

@csviktor: Rendben, de kérlek szólj majd, jövök én is! :D

Parkőr (törölt) 2009.06.24. 14:34:42

Erről a fiatalok-öregek marakodásról, nekem azok a folyamatok jutnak eszembe amik a kisgazdáknál, vagy a MIépnél történtek.
Az addig "sikeres" pártvezetés meggyengült, és a feltörekvő új generáció megpróbálta átvenni a hatalmat ami egy véget nem érő marakodásba csapott át. majd mindkét alakulat megsemmisülését eredményezte.

Mintha lekopírozná az MSZP ugyanezt.
a legjobb, hogy azt ember azt látja hogy már látszólag sem érdekli őket az ország csak sájátmaguk.
Nem tudom miben reménykednek, és az meg még viccesebb, hogy a laikusoknak is nyilvánavló volt a bajnai banda megalakulásakor, hogy a maradék támogatóknak is annyi.
Gondoljatok bele, még csak most jon az ingatlanadó meg az áfaemelés... az még a 9 % benne sincs...:)

A FiDESZ meg úgy fog 2/3 dal nyerni, hogy az elmúlt 7 évben SEMMIT sem dolgoztak, csak obstruáltak ez is csak ebben az országban fordulhat elő:)
Ez olyan mintha elindulnék a Tour de france-on sétálva, és meglepve venném észre hogy a többi versenyző mind kiesett mert elcsapta a konvojt egy platós zil. Igy hát én nyertem, ugy hogy semmit sem tettem érte.

Ivanhoe 2009.06.24. 14:35:46

Szép dolog a hit, de ezek a választásokig ellavíroznak a zavarosban, az még cca egy év, van idő lerabolni az országot. Különben is, most jött az újabb IMF hitel, idő kell mire átjátsszák saját zsebbe.

Atrox 2009.06.24. 14:35:48

Ez szívet melengető :)
@Kartal (reloaded): én inkább attól tartok, hogy az a 12% és az a 14% balra szavaz majd. Én úgy gondolom, hogy aki a Fideszt, vagy a Jobbikot támogatja, az a mai helyzetben ezt meri vállalni. Úgyhogy még nagyon ne örüljünk (kicsit azért igen), mert ez még 26%, akikről semmit nem tudni.

Kartal (rezervált) 2009.06.24. 14:36:09

Csak két részlet:

"szocialisták (és a szabad demokraták) gazdaságpolitikai hibáikkal, botrányaikkal, belső rivalizálásukkal rászolgáltak arra..."

"a felelős gazdaságpolitikához való ragaszkodás, a baloldaliság korszerű felfogása..."

Vagyis ahhoz a gazdaságpolitikához ragaszkodnak - és nevezik felelősnek -, ami ide juttatta az országot? Először beismeri a hibákat, aztán azt mondja, hogy ehhez az úthoz kell ragaszkodni? Ezzel akarnak kampányolni? És a korszerű baloldal előnyeit élvezzük már sok éve... köszönöm, nem kérek belőle. Még akkor sem, ha a Fidesz sötét seregei özönlik el az országot... bár nekem úgy tűnik a sötéteket eddig az szdsz támogatta, nem a Fidesz...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 14:36:16

@E_E:

A hatalom olyan mint a drog .. az kell nekik, nem a "munkahely".

Most egy Szekeres, egy Lendvai, egy Puch, egy Boldvai "A Hatalom."

Ha nem képviselők, akkor ők már csak szekeres, lendvai, puch és boldvai munkanélküli állampolgárok, akikre a kutya sem kíváncsi.

Vagy az előzetesben ülnek. az meg még rosszabb.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 14:36:53

@csviktor:

print-screen elmentve!

Szőröstalpú Jeti 2009.06.24. 14:36:55

Egy adatot hiányolok: azt írják, hogy a biztos szavazók fele választaná a fideszt. Viszont amikre emlékszem kutatások, ott nagyon kevesek (volt, hogy a fele sem!) tudta, hogy kire szavazna. És így azért elég tetemes tartalékok vannak a rendszerben (minden oldalon).

reKorrekt 2009.06.24. 14:37:08

@E_E: "A válaszadók közel kétharmada (63%) szeretne előre hozott voksolást."

Kurucon még hozzátették (jogosan), hogy a Jobbiknak az EP felmérések is 10%-kal kevesebbet jósoltak, mint amit végül elért. Szóval ezt is bele kell kalkulálni...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.24. 14:37:17

@Parkőr:
"...a többi versenyző mind kiesett mert elcsapta a konvojt egy platós zil."
Ezen felröhögtem :D

eszkep 2009.06.24. 14:39:03

Na kérem szépen, ez a oszlopdiagram kezd szívemnek tetsző jelleget ölteni (már ami az MSZP, SZDSZ, MDF "eredményeit illeti). Én továbbra is támogatom hőn szeretett kormányunk jelenlegi politikai irányvonalát, még eghy év, remélhetőleg még -3%!
Ami az MSZP-s "fiatalokat" illeti, még rosszabbak mint az "öregek". Ezek az MSZP-s "fiatalok" egytől-egyig megélhetéási politikusok, akiknek egyetlen motívációjuk, hogy a lehető legtöbbett tudják rabolni. (Elhivatottság, felelősségvállalás ismeretlen fogalom számukra, ezt akkor már inkább a FIDESZ és Jobbik fiatalairól tudom ezeket a fogalmakat elképzelni). jellemző egyébként, hogy elsősorba a "fiatalok" kötnek ki az előzetesben...

Ez a népszabis cikk meg csak a "szokásos", csak fokozzák a "dózist", hátha segít...

"a szocialista párt az egyedüli politikai erő, amely - főleg, ha nem marad magára -, megvédheti a magyar demokráciát a Fidesz fenyegetésétől."

"Orbán Viktor és pártja nyilvánvalóan a magyar demokrácia felszámolására tör"

Ez már a szánalmas kategória...

Szőröstalpú Jeti 2009.06.24. 14:39:41

@Parkőr: Baumgartner szerzett így anno pontokat az F1-ben: annyian kiestek előle, hogy pontszerző helyen ért be (4 kört kapva az elsőtől) :D

Kartal (rezervált) 2009.06.24. 14:40:10

@Atrox: lehet némi igazságod, de pl az én hetven éves anyósom sem mondaná el senkinek, hogy a Jobbikra szavazott... :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.24. 14:40:17

A lényeg a nem tudja (14) és nem válaszol (12)-ben rejlik. Azoknak a nagyszázalékát az MSZP-hez, meg a SZDSZ-hez sorold. Ők azok, akik cikinek tartják a válaszadást, de ha mennek, akkor tuti odahúznak.

Az MSZP kikap, de szerintem a Fidesznek még Jobbikkal kiegészülve se lenne 2/3-a.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.06.24. 14:41:12

@zero: "A hatalom olyan mint a drog "

Akkor Drazsé lehet elrejt a szocik autóiban pár gram akármit.

Egyébként szerintem nem lesz ennyire gyenge szereplése a szociknak. A végére felhazudják magukat 20 %-ra.

eszkep 2009.06.24. 14:41:51

"csak obstruáltak ez is csak ebben az országban fordulhat elő:)"

Ez egyébként nem igaz, jellemző, hogy a szó sem magyar eredetű!

reKorrekt 2009.06.24. 14:42:06

@zero: "Vagy az előzetesben ülnek. az meg még rosszabb. "

Faszt, az a jobbik! :D

belba 2009.06.24. 14:44:02

bocs, zero: az utolsó sorban: szavazz!

A cikket el se olvasom, elég az idézet. Bauer egy bekezdés végére tényleg elfelejti, mit írt az elején?
"De a kiutat nem a reformpolitika feladása, a megfutamodás jelenti, hanem a felelős gazdaságpolitikához való ragaszkodás,.." Ragaszkodni nem inkább valami meglevőhöz lehet? Vagy csak majd mostantól? :DD
Merthogy két mondattal előbb még tőle is ezt olvastuk:
"az MSZP (és az SZDSZ) olyan felelőtlen módon élt a választói felhatalmazással"

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.24. 14:45:15

Én még mindig nem tudom elhinni, hogy nem indulnak az emberek tömött sorokban a prlament felé kirángtni és lámpavasra húzni ezt a bandát!

mecseki tigris (törölt) 2009.06.24. 14:45:19

Az MSZP gyorsan és biztosan süllyed, az utolsó szöget egy új szocialista párt fogja ütni a koporsójába ,mint az szdsz-nek az LMP.

Ivanhoe 2009.06.24. 14:46:17

@BálnaUhr: Remélem nem lesz igazad, aki ezeknek még bármit elhisz az nem minősíthető gondolkodó embernek.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.24. 14:46:50

Parkőr, ebben a magyar rendszerben gyakorlatilag az ellenzék nem nagyon csinálhat semmit, kivétel pl a ombusman meg főbíró választás.
És csinált valamit a Fidesz, ott volt a Hülyenépszavazás. Ki is lépett a szadesz a koalícióból miatta.

Szerinted hány ellenzéki törvényjavaslatot támogattak a haladó erők?

mecseki tigris (törölt) 2009.06.24. 14:47:37

Egyébként az ember már abban reménykedik hogy maradjon meg a jelenlegi balfékes MSZP-és társaság a ballib. oldalon mert amíg így marad addig biztos hatalma lesz a jobboldali pártoknak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 14:47:50

@BálnaUhr:

20%-os eredmény már 100%-os javulás!
nagyot kell ahhoz hazudni!

reKorrekt 2009.06.24. 14:48:28

Sajnos amőgy inkább nőni fog még a kommerek 9%-a, mivel annyi pénzük van/lesz kampányolni mint a szemét. Ezzel szembe na Jobbiknak pl továbbra sincsenek 100 milliói erre a célra. Na mondjuk épp ezért született a kampányfinanszírozási törvény (vagymiatököm) ami limitálja az elkölthető lóvét. Persze ezt eddig senki nem tartotta be, mert mint már mondtam, van pénz szarásig...

eszkep 2009.06.24. 14:48:37

@Parkőr: És az sem igaz, hogy csak obstruáltak!

- A FIDESZ még ősszel többször számon kérte a kormánytól, hogy mit terveznek a válság hatásainak enyhítése érdekében. Bajnai erre adta elő híres aranyköpését: minket nem fog elérni a válság.

- A FIDESZ második 100 Napos program kapcsán már felhívta a figyelmet, hogy borulni fog a költségvetés

- 2006 óta sürgetik az adócsökkentést (folyamatosan lehülyézték őket) három év lemaradással (!) kezdett az MSZP is erről (legalább) BESZÉLNI, az már más kérdés, hogy amit most csinálnak adócsökkentésnek csúfolt adóemelés (+1600 milliárd adóbevétel)

- A FIDESZ csak Gyurcsány beszédei alatt vonult ki a Parlamentből.

- Az MSZP 1998-2002 között ciklis alatt 2 (!) törvényt szavazott meg, az SZDSZ egyet sem!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.24. 14:48:56

Na, én egészen eddig szurkoltam a Jobbiknak, hogy ők legyenek a harmadik erő!

Hajrá MSzP! Húzzunk bele! Előre a bronzért!

(Kíváncsi vagyok az idült rettegő pártsajtó ezt, hogy fogja kommentálni?)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.06.24. 14:49:03

zero, ez hosszú hetek óta az első olyan posztod, miután boldogan fütyörészek... :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 14:50:28

@triumphator:

Kérem alássan, ez nem az én, hanem Abszurdisztán hibája .....

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.24. 14:50:49

@csviktor: Én csak azt vállalom, hogy egy hétig folyamatosan részeg leszek. De azt kőkeményen be is fogom tartani.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.06.24. 14:51:01

@zero: Igen. Lassan kezdődik a (nem hivatalos) kampány, vagyis már benne is vagyunk bőszen. Lesznek itt iszonyú vagdalkodások mindkét oldalról.

HA esetleg 2010-re 200 fős lenne a parlament, akkor 30-40 szoci jutna be. Helyezkednek javában.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.06.24. 14:51:56

Kíváncsi vagyok, mikor veszi észre a sajtó, hogy immáron a rossz segget nyalja.

Az lesz ám a vicces :)

Parkőr (törölt) 2009.06.24. 14:52:45

@Őrnagy Őrnagy:

Árnyékkormány.
Világos program
És irány az utca

Ha ezeket megteszi legkésőbb Gyurcsány bukása után szavazhattunk volna.De a napnál is világosabb hogy a Fidesz csak szavakban akar kormányt buktatni.

E_E 2009.06.24. 14:52:56

@zero: Most erre mit mondhatnék!? A drog-hasonlat telitalálat - és mi fizetjük nekik az anyagot. Orvost nekik, meg elvonót! Ja, és mivel nagyban csinálják, így dílerek, ezért börtönt is!

Jöjjön végre az új erő!" ;)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.06.24. 14:53:47

@Noname Cowboy:
"Esetleg ha Viktor Hitler egyenruhában parádézna a parlamentben. Na akkor lenne halvány esély a vereségre."

szerintem meg akkor még többen szavaznának rájuk...

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 14:54:04

hát nem tom, sajnos az mszp képes csodákra, ezt már megtanulhattuk... ha kormányzó erők nem is lesznek, erős ellenzékké biztos felhazudják magukat, csak arra leszek kíváncsi, h a propaganda plakátokon mik lesznek?
a megyeri híd? az már elcsépelt, meg amúgy is cinkes, mert ugye a dolgozókat nem fizették ki
völgyhíd? az még cinkesebb, önmagáért beszél...
4-es metró? na az lenne csak a hab a tortán:D
marad a fidesz=nácik plakátok, meg az egyéb sározások...

Tapmancs 2009.06.24. 14:54:50

Azért azt ne felejtsük el hogy sok olyan van aki egy konzervért is az mszp-re szavaz. Az oké hogy mi itt faszán átlátjuk a dolgokat :P, de ott van a tegnapi cigány például:

- Te szavaztál?
- Szavaztam.
- És kire?
- Ejjn a izé... emm cé... emcé... vagy volt ott egy betű...

És bazmeg az ilyenek szavazata is ugyanúgy egyet ér. Azt se tudja kire szavazott, nem hogy programokat elemez, gondolkodik, stb...

Én tényleg egy minimális IQ-hoz kötném a szavazati jogot.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 14:55:46

@szmoker: vagy h állami támogatás híján mi lesz a népszabival, magyar naranccsal, hócipővel, stb. stb.:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.24. 15:00:12

@purga: Szerintem is vicces lesz a kampány. Annyi biztos, hogy rekordméretű sárdobálás lesz...
De van egy olyan érzésem, hogy ezt most nagyon bebukják a szocik. :)

Mr. Acid 2009.06.24. 15:00:22

@Parkőr: Nem jó példa, mert akkor is végig kellett sétálni a távot! Mondjuk inkább, hogy a platós Zilben ültél :-)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.06.24. 15:00:26

@Ivanhoe: Sajna pedig valószínű. Hihetetlen mennyire tudják az embereket manipulálni, hülyíteni. Ugye nem is rájuk fognak az emberek szavazni, hanem a fidesz ellen.

Hetfield 2009.06.24. 15:00:37

@purga: őket leszarjuk, de hogy a V'bőr állami támogatott lesz, az hótziher :D

reKorrekt 2009.06.24. 15:00:40

@purga: ponty ez jutott eszembe, hát, ennyivel kevesebb ekhós lesz, talán túléljük.

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ezt én is vállalom. Kimegyünk a dácsára és egy hétig folyamatosan csak iszunk és pörköltezünk.

Inner Circle 2009.06.24. 15:01:39

Zero, hogyan hagyhattad ki az MSZP fiataljainak felsorolásából Vadai Ágnest? Ő ott prominens, szép jövő előtt álló, hiteles arcnak számít, a "fiatalok" egyik zászlóvivője. (Egyben az MSZP megújhodás utáni lehetséges és valószínű állapotának előrejelzője. Erre tessék számítani.)

Petrow 2009.06.24. 15:02:27

@E_E: Ez az egész hasonlít egy léket kapott hajó süllyedéséhez, amiről menekülnek az utasok.

Az elején még kevesen fogják fel, hogy mi történt, a kapitány is nyugtatja őket, hogy a hajó erős, semmi baj nem történt, jó az irány, a hibát elhárítjuk.

Aztán kezd kicsit lejteni a tat, páran kiugranak mentőmellénnyel, páran csónakokat kötnek el, hogy az (off)shore felé vegyél az irányt.

Majd a kapitány váratlan hirtelenséggel csónakba ül, és pár társával együtt elhagyja a fedélzetet. A személyzet pedig csak néz, hogy "most akkor a kapitány gyáva, vagy tényleg ennyire nagy a szar"?

Páran megint követik, de a többség úgy dönt, egy jó kapitány még kivezetheti őket a bajból. Előkerítenek egy huszadrangú tisztet, aki elhiteti velük, hogy ő el tudja kormányozni a hajót.

Aztán jön a meglepetés, hogy a hajó bizony nem az újdonsült vezérnek, hanem a gravitáció és a fizika szabályainak engedelmeskedik. És amikor víz alatt van már minden, csak a hajóorrban talpalatnyi szabad hely, kiderül, hogy tizedannyi mentőcsónak sincs, mint ahányan a legénységből még megmaradtak.

És megindul a késpárbaj, hogy akkor a jövő reménysége, vagy az öreg-gyerekes anya-vén róka foglalhassa el őket. Közben pedig a víz egyre emelkedik... és bluggy.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.24. 15:02:40

@Parkőr:
Hát ez nem biztos. A csendes többség mást akart. Puccs meg nem jó egy demokráciában.

Ha Németh Miklóst visszahozzák, vele még talán feljöhetnek

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.24. 15:03:28

"A névsor beszédes, alig van olyan ember, aki ne kapott volna már posztot itt a blogon:
"Öregek": _Lendvai Ildikó,_ Kiss Péter, Szekeres Imre, Veres János, Puch László, Boldvai László és Szabó Imre."

A lápilidérc asszonysángról hogyhogy nincs poszt? Legalább Eric összedobhatott volna róla valamit 2G. Mari között.
Tényleg, azt lehet tudni, Eric hol van?

A grafikon pedig tényleg csinoska.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.24. 15:03:50

Melyik pár kordonozza előszeretettel a fővárost nemzeti ünnepek idején?

Melyik párt védi foggal-körömmel a nyílvánvalóan bűncselekmények sorát elkövető karhatalmi szerveket?

Melyik párt adja ki a köztársasági őrezred feladatait egy külföldi érdekeltségű magáncégnek?

Melyik párt harcol leginkább a vélemény és szólásszabadság megkurtítása érdekében?

Melyik párt kormányzása alatt indult tucatnál is több koncepciós eljárás terrorizmussal, államrend megdöntése és hasonló, a bíróságon elvérzett vádakka?

Melyik párt miniszterei engedhetik meg maguknak azt, hogy szívesség alapon újságírók bebörtönzését készítsék elő?

Melyik párt adott az országnak korábban a 3.-as főcsoportügynökségnek dolgozó miniszterelnököt, és fővárosi képviselőt?

Melyik párt pénzügyminisztere titkolhat el és hamisíthat meg büntetlenül fiskális adatokat a jobb választási eredmény reményében?

Melyik párt demokráciafelfogását tükrözi a "majd megunják és hazamennek" mondat?

Melyik párt rendészeti minisztere vezérelheti távirányítással főkapitányok leváltását?

Melyik párttól kell félteni a demokráciát?

Az "igen, megcsináltuk"
Magyar Szamárszex Párt,
szavazz ránk Te is! :o)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.24. 15:04:01

@Inner Circle:
Állat lenne miniszterelnöknek az Ági. Oda is szavaznék

Mr. Acid 2009.06.24. 15:04:07

@Tapmancs: Tóta írt egyszer egy olyat, hogy kétismeretlenes egyenlet, egy héttel a választások előtt közzétéve, levezetéssel. És akit egy hét alatt sem tudtak erre megtanítani, annak a szavazata mehet a kukába.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 15:04:10

tipikus mszp-s fiatal zuschlag... benne van a párt jövője:)))

Parkőr (törölt) 2009.06.24. 15:04:30

@Tapmancs:

és van egy réteg aki az Orbán viktor, diktatúra , elvetteték a nyugdíjat, hatalommániás kishitler hívószavakra azonnal ugrik és minden csalódottságát félretéve azonnal odaszavasz.
+ a te álltalad említett konzerves ajándékkosaras törzsszavazók

Ha az MSZP nem számolja fel magát 10% alatt nemigen kaphat.
Bár ha bojlertestű Hagyó pozíciót kap bármi lehet.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.24. 15:04:43

Nekem az egész baueres (kékeres) okádékból az jön le hogy egy kész tényt (hogy kormányozni képtelenek, szemenköpték saját választóikat, szétlopták az országot, nem tudnak gazdaságpolitikát "csinálni" stb.) ütközteti egy primitív gusztustalan paranoiával. Mintha nem operettferi játszotta volna el az összes olyan dolgot amit normális országban diktatorikus jelzővel illetnének.

belba 2009.06.24. 15:06:22

@purga: "marad a fidesz=nácik plakátok, meg az egyéb sározások.."
Az jó lesz, a szadesz is így segítette a jobbikat :DD

Mr. Acid 2009.06.24. 15:08:17

Off
Új index cikk a Szadeszről: "...akár egy teljesen ismeretlen politikusból is elnök lehet, de kétséges, hogy egyben tudná tartani a teljesen összezavarodott, szétesőben lévő pártot."
Ha így lesz, pezsgőt bontok! Kettőt is! :-)
On

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 15:10:41

@belba: pedig az mszp-nek is volt ilyenje: "azért nem szavazok a jobboldalra, mert azzal a szélsőségeket támogatom" ezt így a metróban kérem szépen óriás plakát formájában...
igazából veszteni valójuk nincs, úgy hogy már jöhetnek teljesen fiktívek is:
"ha Orbánra szavazol, a magyar Waffen-SS-t támogatod" vagy egyszerűen:
"FideSS" esetleg:
"Deutsch Tamás=Német Tamás=Náci Tamás"
a jobbikkal meg jobb, ha nem foglalkoznak, mert a végén kormánypártot csinálnak belőle:)

Parkőr (törölt) 2009.06.24. 15:10:46

@Őrnagy Őrnagy:

Ha tőlünk keletre Ukrajnában a narancsos forradalom tudott hatni(tudom más volt a helyzet, de a tömeg ereje szempontjából mind1) szerintem Magyarországon is el lehetett volna érni az új választást.
De nem akarok Offolni:)

kkss 2009.06.24. 15:11:02

Ez is megérne egy cikket.
Elég a portfólió véleményt elolvasni.
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=117195

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.24. 15:14:16

@Parkőr:
Én se offolok tovább, de azt a narancsos izét keményen támogatta pl Mr Soros. Itthon meg másokat támogatott.

Tapmancs 2009.06.24. 15:16:44

@Parkőr:

Azokról a cigányokról nem is beszélve akiket kisbuszokkal szállítanak majd a szavazóhelyiségekhez. Remélem a Jobbikosok már résen lesznek.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.24. 15:21:41

@kkss: Eh. No igen. Kapolyi is már rég kötélérett.
A MVM a legnagyobb barom. Miért kell x közbeiktatott szereplő??
Rendesen a körmükre kellene vágni.

eszkep 2009.06.24. 15:22:03

Szórakoztató, a témához kapcsolódó olvasmány:

www.hetivalasz.hu/cikk/0906/botka_kosa

Csak egy pofátlan ahzugság (a sokból):

Botka: "2002-ben a Fidesz-kormány lezárta a mezőgazdasági fejezetet az uniós tárgyalásokon, elfogadva, hogy a magyar gazdák nem kapják meg a normatívát. A szocialista kormány 2003-ban újra felnyitotta a fejezetet, és belevetette, hogy kiegészítő támogatást adhatunk a gazdáknak - ha nem tette volna, egyáltalán nem részesülhettek volna hazai támogatásban."

Igazság szerint pont rontották a magyar mezőgazdaság helyzetét a kvóták csökentésével!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.24. 15:22:46

@Tapmancs: Az a baj, hogy nem tudom, hogy mit lehet ilyenkor csinálni.
Kisbuszoztatni legális, bepálinkázva szavazni legális.

És, hogyha esetleg rajta is kapunk valakit kampánycsendsértésen, akkor legfeljebb felszólíthatjuk, hogy hagyja abba.

Kb tényleg az iráni Forradalmi Gárda kéne, hogy ezt meg lehessen akadályozni, de nekik most más dolguk van. :P

Véraláfutás 2009.06.24. 15:28:05

@Őrnagy Őrnagy:

"Ha Németh Miklóst visszahozzák, vele még talán feljöhetnek"

Szerintem ekkora szarba még ő se lépne bele. (Persze mindenkinek megvan az ára.)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.24. 15:28:30

Hagyóról még nem volt poszt a bőrön? Hát ez hihetetlen.

belzebubó 2009.06.24. 15:28:37

Nem tök mindegy mit mond ez "körmösbauer-kölök"?
Ugyanolyan senki,mint perceken belül Lendvai,Szekeres és Kisz Péter lesznek.
Azért azt a napot,amikor sem a szarkeverő, mindenkit kizáró, alkotmánysértő és egyben ex-igazságügyminiszter Ibolyka, a gusztosszadi és a maszop sem jut be,azt megemlegetném...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.06.24. 15:29:34

@belzebubó:
A Varsói gyors megint eljön, mint 94-ben? Sokat késik.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.24. 15:30:29

Friss hír a www.eskuszomigyvolt.com -ról:

"Bajnai Gordon izraelben tett látogatása után, a magyar határátkelőhöz érve letragasztatta az "Üdvözöljük Hegye" feliratot"

:o)

belzebubó 2009.06.24. 15:33:06

@Tapmancs: tegnapi poszthoz irtam,de sajnos ezek a maszop szavazók.Kossuth,Magánhangzó c. müsor 15 perc össz-vissz. 18-15-től 18.30-ig.
Cigányokkal beszéltek.
Riporter: melyik pártra szavazott?
C: MSZP-re a jóra.
R:Miért?
C:Mert amelyik most van nem jó,el akarja venni a családit és nekünk a családi van csak meg a segily.
R: de hát 7 éve az MSZP van.
C:igen?

LOL

Na ezek szavazópolgárok b+!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 15:34:03

@Inner Circle:

igaz ...eé tudnám képzelni hogy egy álompár vezesse az MSZP-t, Vadai mint elnök, Mesterházy mint min.jelölt

Raznocsinyec 2009.06.24. 15:34:16

Ez a szocialista (..) politikusok közös történelmi felelőssége. De a kiutat nem a reformpolitika feladása, a megfutamodás jelenti, hanem a felelős gazdaságpolitikához való ragaszkodás, a baloldaliság korszerű felfogása, s a nacionalista tekintélyelvűség határozott, öntudatos elutasítása."
Bazmeg, hihetetlen h ezek nem változnak semmit...ha nem tudnám, hogy ezt most írták, azt hinném, hogy Népszabi vezércikk '85-ből. Szánalom.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.24. 15:34:54

@Lenny [Cabdriver]:

itt ül mellettem, csak most sok a meló :)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.24. 15:37:04

Na már csak pár hónap és jön Orbán Horthy Viktor és a fehérterror :)

ketroot 2009.06.24. 15:39:16

sapiens | 2009. június 24. | 10:03:32

Már régóta vártam ezt a cikket - gratulálok Bauer Tamásnak!

A jobboldali közhelyeket puffogtató "kritikusoknak" meg csak azt tudom ajánlani, hogy olvassák el még egyszer a dolgozatot, és próbáljanak meg értelmesen érvelni a zsigeri gyűlölködés helyett.

Részlet a NOL-os Bauer cikknél.

MUHAHAHA!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.24. 15:39:51

@purga: Max narancsterror, Viktor megmondta hogy a szélsőjobbnak ad két pofont aztán lesz nemulass :)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 15:41:08

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: nem én az mszpnek hiszek és teret fog engedni a szélsőjobbnak, aztán lesz egy holokauszt 2.0 xD

TristanSXT 2009.06.24. 15:42:10

Elolvastam a Népszabadság idézetet, és nincs kétségem: ha a Fideszt megválasztják, akkor vége a demokráciának.

Bezzeg, ha a 9%-os támogatottságával az MSZP maradhatna meg tudná védeni a demokráciát!

(azt valaki észrevette, hogy a demokrácia addig működik, amíg rájuk szavaznak vagy ők vannak hatalmon?)

Petrow 2009.06.24. 15:42:59

@purga: a halálosztagok neve meg Vérnarancs lesz, nem? XD

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.24. 15:43:56

@ketroot: Legalább kiderült, hogy sapiens valójában Bauer Tamás fedőneve.

Mr. Acid 2009.06.24. 15:44:03

Ja, megint OFF:
"Gyanúsítottként hallgatta ki a rendőrség kedden a tatárszentgyörgyi kisebbségi önkormányzat elnökhelyettesét a leégett házával kapcsolatban."
index.hu/bulvar/2009/06/24/tatarszentgyorgyi_gyujtogatas_gyanusitott_lett_a_tulajdonos/

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.24. 15:44:48

@purga: Remélem lesz Recsk 2.0 ahol Lendvai Ildikó fog botoxot bányászni :D

Héttörpe (törölt) 2009.06.24. 15:46:17

Hát ti nem emlékeztek, hogy orbánpatás barna ingbe csomagolta a szent micisapkát és leúsztatta a Sión a felcsuti szöllőbányákba? Hol az eszetek emberek? Szavazzatok az MSZP-re!

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 15:46:48

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: lendvai tökéletes bányász lenne, lemegy, oszt felgyün magától a szén:D
de madárijesztőnek se lenne utolsó, főleg ha beszédet is tartana közben:D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.24. 15:48:40

@purga: Így lesz Orsós Viktorból Ober(gruppenführer) Viktor. Változnak az idők. XD

ErEr 2009.06.24. 15:48:47

csak az új milliárdokat nem a saját renoméjuk helyrehozására irtózatos méretű tömegbutító reklámkampány hegyekbe tolják... nagyon ideje lenne már nyugdíjazni ezt a bagázst...

Homeoffice 2009.06.24. 15:53:08

Várom már a kormányváltást.
Egy olyan parlament lesz, amely mögött komoly társadalmi támogatás lesz. (mondjuk kiváncsi leszek a véleményekre, mert sokan a pénztárcájuk alpján szavaznak) Ezenfelül a kemény lépéseket meg fogják tudni magyarázni. (jogosan)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 15:56:46

@Gunther: fura lesz majd egy állami ünnep kifütyülések és bekiabálások nélkül:DD
bár lehet, h 1-2 őskomcsi nyugger beköp majd egy "mocskos nácik!"-at:DD

Tapmancs 2009.06.24. 15:56:48

@TaTa86.: én úgy tudom hogy a szavazók szervezett szállítása illegális, de javítson ki aki jobban tudja.

@belzebubó: olvastam, baszki, nagyon durva.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.24. 16:00:58

@belzebubó: erről eszembe jutott az a felmérés, amit itt a vastagbőrön is lehetett olvasni, amiben az emberek 20%-a szerint fidesz-mszp koalíció van, vagy h a fidesz kormányoz, tényleg kéne vmi választópolgár szűrés ja és lehetne interneten keresztül, de akkor meg azzal jönnének, h biztos meghackelték a rendszert, ehh...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.24. 16:01:39

S végre az állami ünnepek nem csak a hatalmasságok előtt fognak zajlani. Április 4, November 7 :D
De komolyan végre október 23-án nem lesznek kordonok, vízágyúk stb...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.24. 16:01:58

@Tapmancs: És ki szállít szervezetten szavazókat? Csak bepattantak a jómunkásemberek a haver kisbuszába, amelyik véletlenszerűen épp a szavazókörlet mellett állt meg.

Illegális az amit büntetnek. Ezt nem büntetik. Előző választáson is teljesen nyíltan csinálták. Még akkor sem, ha hivatalosan megállapítja az OVB, hogy választási csalás történt.

belzebubó 2009.06.24. 16:03:54

@Noname Cowboy: Az nagyon durva,hogy az ember, már ennek örül.

százfogú c.zenekar 2009.06.24. 16:03:56

Szerintem ő a kedves kis publicisztika írója:
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9792790
Tiszta komcsi feje van...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.24. 16:04:34

@Mr. Acid:
muhahaha, de még mindig rettegnek sezegínyek azóta is a fekete terepjárós árpádsÁVOsoktól:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.24. 16:06:05

@Noname Cowboy: @purga:

Elképsztően nyomasztó egy karámban, rendőrök vigyázó szeme előtt ünnepelni, már egyedül ezért is megérné elzavarni őket még október előtt :o)

cooper (törölt) 2009.06.24. 16:08:05

Megérdemlik :) a vicc az, hogy a mszp "savazók" büntetik őket:), ja és hát nem vicces, hogy a Feri távozásával még gyorsabb zuhanásba kezdtek :D:D:D, dehát megmondza a nagy próféta: reform vagy bukás :)

Plutonic 2009.06.24. 16:12:56

@Hetfield: :))) Azért inkább a függetlenség!

belzebubó 2009.06.24. 16:18:27

@százfogú c.zenekar: itt pedig az életrajza a kedves papának,akire ez a tahó még büszke is.Mondjuk eltemetni nem merte,mert félt,hogy a túlélők nem virágot visznek majd a sirjára. Ágyban,párnákközt halt meg tavaly.
hu.wikipedia.org/wiki/Bauer_Mikl%C3%B3s

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.24. 16:20:09

Bauer Tamás még ma is az mszmp-re szavazna ha ebben az országban normális egypárti demokrácia működne.

reKorrekt 2009.06.24. 16:32:06

Azért az hátborzongató hogy még mindig minden 11. (megkérdezett) ember az mszp-re fog szavazni. Mermééér?!?!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.24. 16:38:29

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): Mer' 3.60 volt a kenyér, és Rákosi eeftás egyszer megsimogatta az ő szőke fürtjeit május elsején, és különben is megmondták, hogy Patásorbán elveszi a segílyt, meg legéppuskázza a nyugdíjasokat, és nácifasizmus lesz, és ő aztat nem szeretni, mert 44-ben az a snájdig SS tiszt a Margót vette feleségül a szomszédból, pedig ő hajtott rá.
Ostoba seggfejek, na.

derelyegrádi szellem 2009.06.24. 16:45:54

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Meg még mindig a moszkvai időre lenne állítva a karórája, mint katona korában.

pagocs 2009.06.24. 16:51:55

Ez a Bauer vajon komolyan is gondolja amit leírt?

Kid Sampson (törölt) 2009.06.24. 17:06:57

Bauernek tárgynyereményként felajánlok ezért a remekművéért egy (azaz 1 szem Xanaxot, és egy adag váliumot).

belzebubó 2009.06.24. 17:12:56

@schnee: Csenyétén készült a riport ezekkel akik azt sem tudták ki kormányoz,de erről már irt egyszer nekünk Eric is egy kultúrantropólógiai tanulmányt,tavaly.
Valaki tegnap rejtettkamerás riportot is akart látni a segélyosztásról,hát ebben az is van. ebben.vastagbor.blog.hu/2008/12/19/mire_megy_el_a_szocialis_segely

tudi 2009.06.24. 17:34:57

Ezek a maszopos újságírók mindig meg tudnak röhögtetni ezekkel az írásikkal, tistára mint a régi komenyista sztálinista időkben a szabadnép.

jozicsenko 2009.06.24. 17:39:10

Zero: kérem megnyitni az ebéd utánra szekciót!

ha eddig kv helyett itt olvastam a napi sokkolót, akkor ezzel a hirrel lehetne kezdeni a relax opciót, nem?

(mégha kevés hir kerül is majd oda be, de ez igen!)

:-)

jozicsenko 2009.06.24. 17:42:35

ui: nem tudom, feltünt-e bárkinek, de korábban a nem tud / nem akar opciók együtt nem egyszer elérte a 40-45%ot is, most nagyon erősen leolvadt majd a felére! (26%)

vagyis ha hirtelen onnan bujt elő a jobbik szavazók fele, akkkor ezek után nem a fidesznek nem attól kell félnie, hogy az átlag mszp szavazó restelli a pártszimpátiát, hanem hogy vannak még a jobbiknál, akiknél nem volt "comingout"

(s ez ugyanígy sokkolhatja az mszp-t is+)

de azért ne legyünk tul optimisták: a fidesznél lesz még 3 tucat olyan megszolalás, ami visszahozza az mszp-t a sirbol, a parlamentből meg fix hogy nem esnek ki...

jozicsenko 2009.06.24. 17:44:36

@jozicsenko: duplán írtam egy részét:

a fidesznek nem attól kell félnie, hogy az átlag mszp szavazó onnan jön, hanem hogy a jobbik is onnan erösödhet majd...

Corry 2009.06.24. 17:57:25

Fognak tudni dózerolni a saját eredményükből még egy adagot a szocik. Valahol olvastam, hogy új baloldali szervezet is alakult mostanában. Én azt sem értem, hogy a szoci fiatalok mit is akarnak abban a pártban, hiszen tele vannak olyan emberekkel, akik most hatalmon vannak és már erősen ellenjavallt például az is ha egy fényképen mutatkozik az ember velük.
Én úgy sejtem, fog még a támogatottságuk csökkenni, csak folytassák a kormányzást nyugodtan.

derelyegrádi szellem 2009.06.24. 18:01:26

@Corry:

Hát azért azt, amit művelnek "kormányzásnak" nem nevezném, mert az súlyos aránytévesztés lenne.

Egyébként pedig igazad van.

elfelejtette 2009.06.24. 18:07:09

"Vagyis: 9%-on állva persze, hogy nem akarnak előrehozott választást, mert abban bíznak, ennél lejjebb már úgysem süllyednek (biztos?), a 9%-hoz képest mondjuk egy 12%-os eredmény pedig már minőségi javulás (+33%-kal növeltük a támogatottságunkat!!!) ..."

Az MSZP a mai napig nincs tisztaban a sajat helyzetevel, hogy tulajdonkepp mi miatt is kezdodott a melyrepulesuk (es vele egyutt az orszage is), es miert is nem akar vege szakadni ennek. Bauer sem lat tovabb az orranal szokas szerint.

Abban biztak-biznak, hogy majd csak megallnak a lefele vezeto uton, majd csak rendbejonnek a dolgok, meghozza ugy, ahogy eddig: maguktol. Kis adoatrendezgetes, kis ajandek ennek-annak, szep reklamplakatok, jol fenykepezett reklamszpotok, uj miniszterelnok / miniszterelnokjelolt, huje naczi fidesz, kesz is a recept.

Ez ma mar edeskeves. Olyan tarsadalmi folyamatok zajlanak, amiket ok nem fognak tudni megvaltoztatni, lathatoan alkalmazkodni sem sikerult hozzajuk. Elmult az euforia, elmult a globalizmusba vetett szent hit, hogy az majd egy jobb es igazsagosabb vilaghoz fog vezetni, kesz, az egesz irto gyorsan a kukaban vegezte.

Meggyozodesem, hogy a baloldalnak a jelenlegi formajaban lottek. Keptelenseg egy modernseget es globalizmust papagajkodo szocialista utodparttal barmit is kezdeni azzal, hogy lassan az Usarol Azsiara kerul at a hangsuly, hogy Europa regionalisan erosebbe kovacsolodhat ugyan, de vilagmeretekben nezve ezek a hatalmi centrumok valoszinuleg tavolodnak majd egymastol, es jobban bezarkoznak, mert a globalista gazdasaghoz globalista politikara lenne szukseg, az meg lehetetlen.

Mindez azt jelenti, hogy barmit is csinalnak, ellenuk dolgozik az ido. Az elorehozott valasztas viszont pont ezert nem opcio nekik, ugyanis mar egyre kevesbe latszik az, hogy lesz-e valami is az MSZP-bol mondjuk 2-3 ev mulva vagy sem, nem pedig azert, mert majd fordulni fog a kocka.

elfelejtette 2009.06.24. 18:28:52

@Parkőr:

"A FiDESZ meg úgy fog 2/3 dal nyerni, hogy az elmúlt 7 évben SEMMIT sem dolgoztak, csak obstruáltak ez is csak ebben az országban fordulhat elő:)
Ez olyan mintha elindulnék a Tour de france-on sétálva, és meglepve venném észre hogy a többi versenyző mind kiesett mert elcsapta a konvojt egy platós zil. Igy hát én nyertem, ugy hogy semmit sem tettem érte."

Szo sincs arrol, hogy semmit nem csinaltak volna az ellenkezesen kivul. Felmutattak egy lehetseges jovoviziot, errol a viziorol szolnak Orban beszedei, es ahogy elnezem, erre vartak sokan. Munka ertekenek helyere tetele, szigorubb torvenybetartatas, stb... Hogy mi lesz az egeszbol az a jovo zeneje, de az latszik, hogy rajtuk kivul nem sokan tudnak felmutatni elheto jovokepet.

Meleardil Eressea Iluvadan 2009.06.24. 18:40:52

Felmutatni elheto jovokepet???

Hasznaljuk inkabb a "beinteni" iget, es kozelebb jarunk. A szar tobb mint felet az elmult 3 evben gyomoszolte le a torkuknon az MSZP. NEM fogja velem azt senki elhitetni, hogy a Fidesz ne tudta volna kieroszakolni az elorehozot valasztasokat. Tobbszor is lett volna ra alkalom.

A FIdesz egyetlen celja a minel nagyobb hatalom. Pont ugyanugy leszarjak az egyszeri embert, mint az MSZP. Most nem allok nei gyujtogetni...se szeri, se szama apeldaknak, amikor ok maguk gatoltak meg a valtozast tisztan onerdekbol. A tavalyi nepszavazast meg siman lenyultak. Nem az o alap kezdemenyezesuk volt, csak elkezdtek "tamogartni". Ciganybunozes nincs, a garda naci, a holokauszt pedig szent es serthetetlen, mert az az uj vilagvallas alapdogmaja. EZ lenne a szabadulast hozo kormany??? Azt sem hiszem el, amit kerdeznek! Konyorgom! Meddig folytasam a felsorolast?

Horizont 2009.06.24. 18:42:01

@elfelejtette:
Na ezt a kommentet köszönöm, magam is így gondolom, nagyon jól leírtad!!
Olyan hihetetlen, hogy nincs egyetlenegy ember köztük aki mindent látna teljes valóságában?
Nekik már annyi, innen már nem fognak felállni és ők már ne is akarjanak!
Bauer: "szocialista párt az egyedüli politikai erő, amely - főleg, ha nem marad magára -, megvédheti a magyar demokráciát"
Volt rá nekik 7 évük!! Miről ír ez a jóember??
A Klubrádión Bolgár meg Orosz nem tér magához a 9% -tól, szuggerálják az eredményt, teljesen bekattantak:)))

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.24. 18:42:23

@jozicsenko:

"...nem egyszer elérte a 40-45%ot is, most nagyon erősen leolvadt majd a felére! (26%)"

Azért, mert ez a "biztos szavazók" grafikonja.

Corry 2009.06.24. 18:52:13

@derelyegrádi szellem:
Télleg eltévesztettem. Inkább nevezzük brainstorming paródiának?
Egyébként meg most olvastam a Stop -on, hogy lerántották a leplet a Fideszről. Szerintem csak rángassák lefelé a leplet az elvtársak, azzal se az ő támogatásuk fog nőni.

derelyegrádi szellem 2009.06.24. 19:00:06

@Corry:

És mindezt majd a nagytudású Göndör Pista fogja végrehajtani?

Na, az nagy lesz. Aztán nehogy ez is majd úgy sikerüljön, mint a szadesznek a harmadik erős kampánya, értem ezalatt, hogy a nagy leleplezésnek egy nagy, és tömeges MSZP-és lelepleződés legyen a vége, tehát a szándékoltnak pont az ellenkezője. (Vagy mint Veres/Helmeczy/Drazsé esete a Hírtv-sekkel.)

Ez ügyben szerintem Göndörre számíthatunk. :-)

Már csak csapkodnak össze-vissza. Nem sajnálom őket.

derelyegrádi szellem 2009.06.24. 19:03:43

@Corry:

Ja azt el is felejtettem, hogy - állítólag - megvan a szadesz 2010 (?)-es kampányszlogenje:

A hetedik te magad légy! :-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.24. 19:04:22

Emberek, ne tévedjetek!

Négy féle kutatási közlés lehet:
a) összes választó alapján (ebben benne van minden választókorú lakos reprezentatíve)
b) pátot választók tábora
c) pártot választó biztos szavazók
d) biztos szavazók (akik nem biztos, h pártot is választanak, csak az biztos, h el fognak menni)

Nos, világos, h a biztos szavazóknak csak 74%-ának van jelen pillanatban választott pártja. A 26% rejtőzködik valamilyen formában. Tehát az mszp 9%, az tulajdonképpen (9/74)*100=12,2% azok körében, akik pártot választó biztos szavazók.

Igaz, ebben a Fidesz (48/74)*100= 65%

Vastagbőrök: amikor közöltök vmit, mindig alaposan tisztázzátok, h azt az adatsort hogyan kell értelmezni, mert úgy láttam, h még magatoknak sem értelmezitek jól.

Üdv.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.24. 19:04:51

"Orbán Viktor és pártja nyilvánvalóan a magyar demokrácia felszámolására tör, és ezt egyre kevésbé titkolja."

Bauer.... hogy lehet ilyen baromságot mondani?! nem kéne konkrét dolgot mondani benne?
most hogy mondom, a konkrét a Korrektre hasonlít...

elfelejtette 2009.06.24. 19:14:38

@Meleardil Eressea Iluvadan: En nem allitom, hogy a Fidesz ne tudott volna kieroszakolni egy elorehozott valasztast, de az elegge kockazatos lett volna tobb szempontbol is.

Egyreszt a tomeges, az egesz orszagot megbenito demonstraciok nelkul aligha lehetett volna rabirni a szocialistakat erre, es a modszer maga rendkivul veszelyes fegyver. Egyebkent valoszinuleg a vasuti szakszervezetekkel szervezett munkabeszuntetesekkel ezt a hajlandosagot teszteltek, es hat az eredmeny az volt, hogy sokan a vasutaoskat utaltak erte, nem a kormanyt. Aki hatalmas tomeges demontraciok elere all, es a demontraciok nem eri el a celjat, az konnyen megassa vele a sirjat.

Masreszt pedig amit a szocialistak/szabad demokratak 2002-2006-ban maguk utan hagytak volna, az nem epp az az helyzet, ami utan minden politikai ero ket kezzel kapkodna. Vilaggazdasagi valsag ugyan meg nem volt, de mi mar akkor is a legnagyobb adosok egyike voltunk a regioban, bar ez mondjuk azota sem javult sokat.

Ami a jovokepet illeti, nekem, mint dolgozo embernek az a jovokep, hogy meg fogjak becsulni a munkat, betartatjak a meglevo torvenyeket, szakmat akarnak adni az iskolabol kilepoknek, ezek mindennel fontosabbak. Fontosabb annal, hogy a Holokauszhoz vagy a Magyar Gardahoz hogyan allnak hozza, fontosabb, hogy a nepszavazast lenyuljak vagy sem, fontosabb, hogy kimondjak-e, hogy ciganybunozes van-e vagy sem, sot, meg annal is fontosabb, hogy basztatjak-e a jegybankelnokot vagy sem.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.24. 19:28:30

ha még várnak egy kicsit a választások kiírásával még a parlamenti köszöböt sem érik el, már mint a szocik, mert a szadi az már vorbei

System failure. :) 2009.06.24. 19:42:16

És a távolban felsír egy kisgyerek...

ketroot 2009.06.24. 19:44:22

Ez most off, de nagyon felb.szott...

index.hu/belfold/budapest/2009/06/22/ismet_vizsgalja_az_ombudsman_a_bkv_kamerait/

Ez egyszerűen nonszensz. Normálisabb országokban ez teljesen bevett gyakorlat, itt meg legyen "társadalmi összefogás kamera helyett". Agyam eldobom. Azt megint nem értem, hogy Szegeden az új buszoknál ki is van írva a buszban, hogy kamerával megfigyelt... Á, megyek, leiszom magam...

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.06.24. 19:48:53

Azt gondoltam ez kb. 20 év múlva fog megtörténni,de tévedni emberi dolog.Rengeteg kérdést vet fel ez a helyzet.Viktornak nehéz dolga lesz,nem baj ráfér.Remélem lesz 10-20 éven belül egy igaz baloldali párt.

Kivlov 2009.06.24. 20:00:58

JOBBIK!!! Csak keményen!!!

Tündér_Lala 2009.06.24. 20:04:25

@elfelejtette: Pontosan. Bár az utolsó bekezdéssel nem teljesen értek egyet.
A holokaustot ünnepeljék, ha akarják (tényleg ártatlan emberek haltak meg), csak ne dolgozzanak a nemzeti identitásunk ellen. Ráadásul ez tényleg világtrend és szél ellen nem feltétlenül kell pisálni.(Csurka attól lett fasiszta, hogy azt mondta "ők és mi" és az érdekeink nem feltétlenül egyeznek meg. Ez volt az eredeti panflettjében.)
A cigánykérdést még 2002 elött elkezdték volna kezelni (legalább próbálkoztak), de a folyamat megakadt a választások elvesztésével. A cél a cigányság felemelése, integrálása, mert más út nincs. A gárda csak tüneti jelenség, semmit nem old meg. Ha kezelik a problémát, egyszerűen okafogyottá válik.
A jövőkép pedig nagyon fontos dolog és az egyéni és közösségi boldogulás alapja. Áldozatokat - amellyel olyan sokszor visszaéltek már a hatalom gyakorlók, miközben tömködték a saját zsebüket - csak úgy lehet kérni és kapni, ha tisztázzuk, hogy együt hogyan boldogulhatunk.
Nem tudom, hogy ebből a gazdasági, társadalmi és morális csődhalmazból - ami ma Magyarország- mit sikerül kihozni. Embert próbáló feladat és csak reménykedhetünk, hogy a FIDESZ legalább részben valami élhetőbb világot teremt.

E_E 2009.06.24. 20:20:45

@jozicsenko: Valakinek már korábban feltűnt:
"A magyarok kétharmada jobbikos, csak még nem tudja." - hogy ki volt ez, járj utána - google.

FONTOS KÉRDÉS!

Van-e köztünk (alkotmány?)jogász, aki meg tudja mondani, hogy a mindenkori Köztársasági Elnök keze miért ilyen kötött? Miért nem tud kiállni Ő a választásokért?

picur3ka 2009.06.24. 20:32:15

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:

Igy is van. Sokan nem partot, hanem embert fognak valasztani, na a helyi ismeretuk a mutyizasokrol tukrozodni fog a szavazatukban, remelem.

Kulonben pedig annyi hulye van, mint fentebb emlitett, lusta vagyok belinkelni, hogy korai meg a medve borere inni. Altalaban, sokkal tobb az ostoba ember, mint az okos, muvelt. Aztan pedig Mo-on igen sok, tobbseg a segelyfuggo, inaktiv, akiknek ez lesz az egyetlen valasztasi szempontjuk, persze azt ok nem nagyon ertik, hogy nem lesz penz, akarkire szavaznak.

Es enfelolem, Viktor akar kiralysagot is berendezhet, ha megengedik neki. Jol mukodik sok orszagban... Sajnos, a realitasokkal tisztaban kell lenni, ha nem akar az ember politikai ongyilkost csinalni az orszagabol, penz beszel, kutya ugat. Nem vagyunk semmifele hatalom, ennyi, szar, koldusorszag vagyunk. Mindegyik politikusunk abban a valosagban lavirozhat, amit megengednek neki valos hatalmak, ezzel azert tisztaban kell lenni.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.24. 20:34:43

Az ügyészség Dávid Ibolya és Herényi Károly mentelmi jogának felfüggesztését kéri, hogy az MDF-elnök és az egykori frakcióvezető számot adhasson a megfigyelési botrányban játszott szerepéről. Dávid Ibolya Szilvásy Györgyhöz hasonlóan azzal szembesülhet, hogy személyes adatokkal való visszaéléssel gyanúsítják meg, Herényi esetében zsarolás állhat az idézés hátterében. Az ügyészségnek azért kell iparkodnia, mert a parlament hétfőn tartja a tavaszi ülésszak utolsó plenáris ülését, a mentelmi jog felfüggesztéséhez pedig a képviselők felének szavazatára van szükség.

Az ügy 2008 szeptemberében kezdődött, amikor Dávid Ibolya egy titkos hangfelvételre hivatkozva az MDF elnökválasztásába való beavatkozással gyanúsította meg a Csányi Sándor OTP-vezér érdekeltségébe tartozó UD Zrt-t. Később kiderült, hogy a Dávid Ibolya által közzétett telefonlehallgatási anyag a Nemzetbiztonsági Hivataltól származott.

HAhahahahahaha

elfelejtette 2009.06.24. 20:35:50

@Horizont: "Olyan hihetetlen, hogy nincs egyetlenegy ember köztük aki mindent látna teljes valóságában?
Nekik már annyi, innen már nem fognak felállni és ők már ne is akarjanak!"

Hat azt nem allitom, hogy mindent latnek :) , de az egyertelmu, hogy Oszod ota majdnem 3 ev telt el, es az MSZP nepszerusegenek csokkenese veletlenul sem akar megallni. Sokat gondolkoztam azon, vajon mi lehet ennek az oka, miert nem tudnak ezen forditani, es ugy latom, hogy ez a part a hozzakapcsolodo szovevenyes halozatu holdudvarral egyutt tokeletesen cselekvokeptelenne "notte ki" magat a 90-es evekben, es ez az egyik fo oka.

Ez a problema mar a 2000-es evek elso feleben kezdett kiutkozni. Amikor elkezdtek regi szocikat visszahivni, Medgyessy, Gyurcsany stb...mar latszott, hogy maga a part keptelen kitermelni egy normalis utanpotlast. Amikor az SZDSZ-re hagytak olyan fontos kerdeseket, hogy milyen legyen az oktatas, egeszsegugy, a gazdasag, latszott, mennyire nem tudjak, mit is akarnak ezzel az orszaggal kezdeni.

Akkor meg sikerult ezt a problemat elfedni, igaz irto sok hitel bevonasaval, de ahogy mult az ido, egyre masra bukkantak fel ennek a helyzetnek a hatulutoi, es most mar szerintem keso banat.

Kisebbfajta csoda kellene ahhoz, hogy ebbol a helyzetbol megerosodve tudjanak kikerulni, es egycsapasra megoldani olyan akut problemakat is, mint pl. amilyen a multjukal valo elszamolas. Eddig is az osztogatas es a szelsosegekkel valo riogatas volt az egyetlen lehetoseguk, es most, hogy mindketto kilove, semmijuk nem maradt. Nincs se politikajuk es nincs szavahihetoseguk.

Kartal (rezervált) 2009.06.24. 21:08:21

@Petrow: "Ez az egész hasonlít egy léket kapott hajó süllyedéséhez, amiről menekülnek az utasok." - erre most majdnem azt írtam, hogy nem utasok, hanem patkányok, de még azok sem, mert a patkányok gerincesek...

@elfelejtette: mondasz valami. Sehol nincs egy erős fiatal baloldal, aki komolyan venné a hivatását, küldetését, és persze ezt a hivatást az ország felemelésében, a magyarságtudat megerősítésében látnák... vannak viszont a koncon marakodó köztörvényes politikai maffiát üzemeltető... hát inkább nem írnék jelzőt... alakok, akik már a látszatra sem adnak. A baloldal több évtizedre elveszett.

sárgasál 2009.06.24. 21:23:15

Kedves Félkupica - Fehér -Főnök! Szeretlek összeszedett, rendszerezett gonolataidért. TGM-nek mondottam ano, hogy Te valóban egy filozófia szakon végzett értelmiségi vagy, de majd azt követően leszel figyelemre méltó igazi filozófus, ha rendszerezni tudod gondolataid. Talán még megvan lefűzött újságcikkeim között, az úgy 1989. év táján írt nagy horderejű publicisztikája, melynek címe "BÚCSÚ A BALOLDALTÓL volt, s akkor ezt ő, mint jobboldali konzervatív liberális komolyan is gondolta. A jónak mondható szellemi kapacitással bíró TGM., azóta sajos rászolgált az "inkonzekvens pojáca" nem túl lélekemelő szakmai minősítésre. KFFF! Várom további elemző írásaid. Üdv. "sárgasál"

mind2 (törölt) 2009.06.24. 21:23:43

@derelyegrádi szellem: köszi, hatalmasat nevettem :))

@DexterMorgan78/Séfbácsi: hajjaj, hanem ahogy az UDZ ügyvédje mondta, kb.100 millió forintra is perlik a kalapos királynőt meg az udvari bohócát...
merthogy a cég biza tönkrement, és valaki ezt ki fogja fizetni...
Ezért az összparlamenti fo*ás a 386 nagy részénél.
Ha nem lesz pozíció, oda a mentelmi jog, márpedig ha oda, az összekuporgatott milliókkal-milliárdokkal mi lesz ? Aztán ugye, van itt pár dúsgazdag magyar vállalkozó, akinek rendesen beleköptek a levesébe.. nem hiszem, hogy tévedek ha azt gondolom, nem fogják annyiban hagyni. Lesz itt pénz sztárügyvédekre. Csak a mi környékünkön van 1 olyan szoci parlamenti képviselő, akire már fenik a fogukat a megvezetett, becsapott, megfélemlített helyi vállalkozók. Az időre várnak, hogy együttes - jogi - támadást indíthassanak a környék ura ellen. Szóval tényleg a bőrükre megy a játék. Elhiszem, hogy kapkodnak :))))

szabogyula 2009.06.24. 21:31:10

Az én szememben ma omlott össze az MSZP / Ámen/ , mert ha a Magyar Szocialista Párt hivatalos újságjában egy ilyen cikk és a kommentjei / !! / megjelennek, akkor az az kb. olyan , ha már a hasonlatoknál tartunk, mint mikor egy vályogházat mos el a kiáradt folyó, egy darabig még 100 méterről valahogy áll, közelebb mész 50-re, látod hogy a sarkok repedeznek, és 20 méternél senki sem megy közelebb, csak kiabál : gyertek ki !
Kevés blog van ami jobb a Vb-nél, de ez ! Még a kutyák is szivaroznak!
nol.hu/belfold/tiz_szazalek_alatt_az_mszp
Ámen ! A kommenteket olvassátok el !

Corry 2009.06.24. 22:21:15

@derelyegrádi szellem:

Ez gigaLOL :-)
Persze a mostani választáson is látszott, hogy a párttagok berezelt rokonsága hány főt számlál.
Namost ezek az elért frenetikus sikeren szépen összevesznek és úgy maradnak heten...

Egyébként Iboly és a Herényi is mennek az ügyészségre látogatóba:-)

Az MSZP -ről ne is beszéljünk, kezd összeállni a politikai tekintetben leprásként kezelt emberek gyülekezete... (Mármint akiknek a társaságát kerülni kell azoknak, akik még szavazatokra számítanak egy szavazáson...)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.24. 22:28:09

Ha a Fidesz akart volna előrehozottat igazándiból, akkor FELÁLL, VISSZAADJA A MANDÁTUMOT!

Ugyanis, ha ekkor a szocik megpróbáltak volna tovább kormányozni úgy, h a parlamentben nincs fidesz, itt elsöpörte volna őket a népharag, de a Fidesz kissé elkúrta azzal, h bent maradt a parlementben, de kivonulósdit játszott.

Olyan nincs, h bevágom a lompost, de nem mozog...;-)

kulalak 2009.06.25. 04:09:58

Ezt a fat oldalrol lehetett volna kivagni. Fodor herezacskoja lejjebb szall es karakan gyerekkent szakitasra viszi tavaly, meg oszre megmaradt volna az 5% eselye. Ma mar o is tudja, hogy keso.
A nepharag valtozo. A tomeg mar a multiknak dolgozik es nincs annyi hattertokeje, hogy sztrajkonni tudjon valami elvont dologert mint hatalom stb. A segelyes meg maszop. Mi meg holnap... mikor vegre eltakarodnak, folyo kell majd az istallo kozepere, hogy tisztara mossa.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.25. 09:12:08

@sárgasál: Kedves sárgasál!

Ígérem, legközelebb csak akkor fogok válaszolni, ha előtte sikeresen összeszedtem a gondolataidat!

ps. Ha TGM cikkeit nem is, de GYP írásait a párnám alatt rejtegetem..
üdv
:o)

kovego 2009.06.25. 10:42:10

Lendvai úrhölgy: "nem közvélemény-kutatást kell nyerni, hanem választást"
ebben az egyben igaza van, és ez sajnos be is jött 2006-ban.
sajnos még nincs végük, kihúzzák 2010-ig, és lesz 20-25%-uk

Apafarkas 2009.06.25. 11:21:55

@purga: és az miért lenne baj,ha a Jobbik lenne a kormánypárt?

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.25. 11:47:03

@Apafarkas: nem nekem lesz baj, hanem a baloldalnak:)
ajjaj, képzelem, h akkor izraelben h megrendülnének, meg hányan szakítanák meg a diplomáciai kapcsolatot, mindenesetre érdekes lenne, de kétlem, h 2 millióan fognak rájuk szavazni, esetleg ha fidesz elszúrja a kormányzást, és akkor 2014-ben már tényleg nem lesz nehéz nyerniük

pógárjenő 2009.06.25. 12:06:29

@sün!malac69 a fegyelmezett renitens:Ha a Fidesz akart volna előrehozottat igazándiból, akkor FELÁLL, VISSZAADJA A MANDÁTUMOT!

Ezt pofázom 7 éve, de a fityesz csak akkor ormányoz ha engedélyt kap, és menten elhatárolódok magamtól!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.25. 12:13:51

@pógárjenő: Mi történt volna, ha visszaadják a mandátumunkat? MSZP-SZDSZ 2/3+ ? :o)

krtek 2009.06.25. 13:35:48

Orbán tesz az előrehozott savazásra. Készül a hatalom átvételére. Csinálja a forgatókönyvet, felveszi a számla nélküli lóvét, szerepel, gyakorol, a korona házhozszállításához és bevonuló ceremónia tervezésben és résztvesz. Mellesleg egyeztet az adótanácsadó haverokkal, hova lehet majd jól eldugni a rövidesen megszázszorozodó harácsot.

Offshore gáz, könyvet írni gáz, támogatni gáz, alapítványozni gáz. a hülye is tudja (kivéve pár hívő szemellenzős ökörállatot = stabil savazó) hogy nagy vagyon esetén ez mindig bújtatott adócsalás és/vagy pénzmosás.

Hozzák meg a szocik (kapitalisták) a parasztoknak nem tetsző intézkedéseket. Majd ha nagyon kell, jól eljátszuk a nagy megmentőt és visszavonjuk, ha lenyelik a bírkák akkor nem...

Egy kérdés:

Vajon mekkora bizniszeket csinálhat a háttérben Bajnai-Kóka üzleti kör (amíg a soh hülye bírka pl. a vagyonadóm csámcsog) hogy megéri nekik, hogy szinte mindenki a büdös hazudóskurva édesannyukra asszociál ahogy feltűnnek bárhol és akkor a vehemensebb emberekről nem is szóltam? Tehát, mekkora lehet a nagyságrend, amiért egy Bajnai féle embernek megéri ezt csinálni?

jozicsenko 2009.06.25. 17:29:07

@pógárjenő: ebben te biztos vagy?

elmondom mi lett volna rögtön utána:

1. hetihetes a teljes új kampányidőszakban OV-on röhög
2. az egész ballib sajtóval
3. mivel akkor még száguldott a pannon puma, sehol recesszió: az új helyek egy jó részén simán nyer az mszp, a fidesz még kevesebb hellyel jut vissza
4. meg lesz a 2/3ad mszpnél és mindent megcsinálnak, amit akarnak: vizitdíjat, tandíjat, fizetős eü-t, + 6 féle vagyon, jövedelem adóval, ahogy kell

ne legyél naiv

süti beállítások módosítása