Skip to content


       Szűrés lista

"Világosan kiderül" - minden rendben a Boldvai-palotával

Boldvai László salgótarjáni palotájának a képe elég erősen beleégett az agyamba. Főleg, hogy a képviselő összjövedelme havi nettó 250 ezer forint, és az ingatlanszakértő szerint az 1050 négyméteres palota rezsiköltsége kb. 200 000 forint.

Nos, az APEH kapásból visszautasította a vagyonosodási vizsgálatot:
"Nincs felhatalmazásunk arra, hogy újságcikk alapján vizsgálatot indítsunk — mondta Bakonyi Ágnes APEH-szóvivő."

Nagy Attila Tibor (34) politikai elemző levélben kért vagyonnyilatkozati vizsgálatot az Országgyűléstől ... ma meg is született a "vizsgálat" eredménye.

Aki nagyon izgul az eredmény miatt, gyorsan ugorjon a fénykép alá ...




Géczi József Alajos az Országgyűlés mentelmi bizottság szocialista elnöke tájékoztatta a közvéleményt: Nem rendelt el vagyonvizsgálati eljárást a szocialista Boldvai Lászlóval szemben.

A döntését indokolva arra hivatkozik, hogy áttanulmányozta a képviselő határidőn belül megküldött válaszát, valamint az elmúlt évek nyilvános vagyonnyilatkozatait és az Országgyűlés honlapján megtekinthető 2009-es vagyonnyilatkozatot. Az elnök kijelenti, ezeket áttekintve és összevetve világosan kiderül, hogy a kifogásolt salgótarjáni nagy méretű lakóingatlan 2008-as felépítéséhez a források jó része már az építkezés idejére a képviselő rendelkezésre állt: az építkezés költségeit így a politikus két eladott - salgótarjáni és szentendrei -  ingatlanából származó jövedelme, továbbá készpénztartalékainak egy része fedezte.

Az írás kitér arra, hogy Boldvai László magánszeméllyel szemben folyamatosan fennálló jelentős tartozását is szerepelteti mind a 2008-as, mind a 2009-es vagyonnyilatkozatában. A testület elnöke ezért úgy határozott, hogy nem hívja össze a mentelmi bizottság zárt ülését, azaz nem indítja el a vagyonnyilatkozati eljárást.

Legális, törvényes, minden rendben ...

Még jó, hogy nem kérnek sajtó-helyreigazítást a Blikktől...

Nos, EZÉRT kell a Fidesz 2/3 .... és pontosan EZÉRT tartanak tőle a ballib oldalon.

Remélem Kövér Laci két bajuszpördítés között egy nagy Excel táblában vezeti a kivizsgálandó ügyeket és szépen bevési:

648. sor : Boldvai
 

Címkék: mszp abszurd pofátlan boldvai

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr471146814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NadeApaaa!!! · http://www.price-killers.com 2009.05.27. 19:13:09

Lala: nem tudok neked ilyet mutatni. és akkor mi van? hol függ ez össze? nem értem. aki lop, annak mennie kéne. ennyi. ehhez nem kell széchenyi meg egyéb példa, ez alapvető.

Horizont 2009.05.27. 19:18:43

@NadeApaaa!!!: Egy biztos az MSZP, SZDSZ semmiképpen nem maradhat hatalmon. Én nem vagyok jobbos és elég öregecske is, de ez akkor is így van.Így kell lennie. Nem tudjuk biztosan mit alkot a Fidesz, oldalán KDNP-vel és mellette vagy ellene a Jobbikkal, de mivel nincs jobb felhozatal ennek kell történnie.(ez is fog). Olyan, de olyan messzire vagy mélységbe elment az MSZP és az SZDSZ, hogy menniük kell!! Frissíteni kell! A túlzott optimizmus és hozsánna is káros. Mérsékelten szabad örömködni majd. Előre meg picikét.
Örömre nem sok okunk van, amúgy se.

derelyegrádi szellem 2009.05.27. 19:23:57

@dr.justice:

Igazad van. Csak ha választanom kell a között aki kilop egy dobozos kólát a hűtőből, meg a között aki ellopja még hűtőt is, meg később még valahogy a nevére kerül az ingatlan is, ahol a hűtő áll, az előbbit választom.

De csak addig, amíg lesz egy nem lopós.

Súlyosítja a helyzetet, hogy ráadásul csak a kólás tud megszabadítani a a másodiktól. Attól pedig meg kell szabadulni, most és bármi áron. Nincs több idő, mert kicsontozódunk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.27. 19:25:18

már csak két évet kell kell várnunk szinte, h kiderüljön mi a fidesz.
"elszámoltatás" az lesz, nyugi, mert megírták a demokratában. csakhát ki tudja ez csak látszat szinten lesz, amolyan ügyekként a bíróságon, vagy börtön tényleg, amire mindannyian számítunk.

bírósági ügyek biztos lesznek, de h mi lesz ott az eredmény? majd 2-3-4 vayg esetleg 60 (ha elhúzodik) év múlva megtudjuk

Tündér_Lala 2009.05.27. 19:26:29

@NadeApaaa!!!:
A lopás jelen esetben összemosó fogalom. Mert mit nevezünk annak. Még a gyurcsány féle áll hozzá a legközelebb, bár lehet jogszerű. De a bennfenntes információk alapján megszerzett tulajdonok ide tartoznak ? Hosszan lehetne sorolni.
A múlt rendszerben volt egy szlogen : A proletár forradalom minden 10 évebn megismétlendő. Ha erre gondolsz csináld meg.
Azt támogatnám, hogy a köztásasági elnök írhasson ki népszavazást a parlament feloszlatására, ha úgy itéli meg. Mert az valóben abszurdum, hogy alkotmányos módon (az ország teljes tönkretétele esetén sem) lehet elzavarni a kormányt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.27. 19:28:56

@eldiablomismo:

"Várhegyi Attila államtitkár úr, Kaya Ibrahim, Orbán bányák, a luxusautós balhé, a sportaréna, az MTV és az Ezüsthajó Kft, és még sok-sok egyéb"

Részletesen kifejtenéd egyesével, hogy itt mi volt az "ügy"?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.27. 19:30:30

@Eltiron72:

Jaj, ne má' ....

Pedig annyire igyekszünk ..

Én . pl. már melló közben szörfözök a hírek közöt, hogy mire csapha le a V'bőr ...

NadeApaaa!!! · http://www.price-killers.com 2009.05.27. 19:43:44

zero (meg aki úgy érzi): ne csinálj már úgy, mint ha az a 4 év, amit a fidesz kihúzott, az ártatlanság kora lett volna. ezt Te magad sem gondolhatod komolyan. olyan hibátlanul meglátod írásaidban általában az igazságot, hogy ezt max viccnek veszem Tőled.

Tündér_Lala 2009.05.27. 19:51:29

@NadeApaaa!!!:
Ha a jobbik bekerül és képviselőik 4 év múlva is suzukival járnak és panelben laknak, akkor lehet gondolkodni.

adamzsolt 2009.05.27. 19:51:57

Röhej. Az APEH nem végez vagyonosodási vizsgálatot......
Pár hete olvastam, hogy egy gomb felvarrása és számla nem adása miatt (az APEH ellenőrnek tett szívességet a nem profilba vágó cselekedettel a gombárus) több százezer, talán milliós bírságot szabtak ki.
De itt minden rendben van....
Nem MSZP-zni, meg Fidesz-ezni kellene, hanem arra rákérdezni: a FÜGGETLEN, PÁRTMENTES HIVATAL hogy lehet ilyen?

NadeApaaa!!! · http://www.price-killers.com 2009.05.27. 19:54:32

Lala: hát erre én is kiváncsi lennék... bár gondolom a suzukit akarják végre lecserélni, meg a panelt..))))

Horizont 2009.05.27. 19:55:26

@NadeApaaa!!!: hihetetlen hogy nem akarod megérteni miről szól az egész. Nem volt az ártatlanság kora amit a Fidesz kihúzott 4 évet. Elfelejted, hogy közben eltelt 7 év???
Házasságban is a 7. év a mumus:)
De most egy más kor van!!!! És más kor jön!!!Ennyi.

K.Jani 2009.05.27. 19:55:48

@Mj: tényleg megtörtént. akár hiszed akár nem!

Spielberg 2009.05.27. 19:56:15

le se szarják majd Boldvait!

Roxvox 2009.05.27. 20:01:29

a hejesirás nem nehéz csak oda kel figyeni

adamzsolt 2009.05.27. 20:03:54

Itt szerintem nem az a lényeg, hogy ki nyeri a következő választást. Hanem az, hogy akik hatalmon vannak, ugyanolyan állampolgárok legyenek a hivatalok és egyéb eljárások folyamán, mint a többiek. Ez megy nyugaton, sőt, ott a legkisebb kivételezésért azonnali (és önkéntes általában) lemondás jár.
Itt nem a pártválasztásra, hanem a mögötte álló hivatalok, minisztériumok, intézmények hozzáállására kellene figyelnünk.

NadeApaaa!!! · http://www.price-killers.com 2009.05.27. 20:20:22

Horizont: más kor jön..??? hahahahahaha

Tündér_Lala 2009.05.27. 20:22:49

@adamzsolt:
Ez igaz. Ugyan olyan állampolgárok mint mi és szigorúbb erkölcsi követelményeknek kellene vonatkozni rájuk mint ránk. Mert az ő rossz példájuk társadalomi morál romboló.
Törvények felettinek képzelik magukat és azok is.
Ezen is változtatni kellene.
A politikai uralom alá hajtott közhivatalokat pedig (a KSH-tól a rendőrségig és még hosszan lehetne sorolni) fel kellene szabadítani.
(Mindig volt és lesz befolyás, de ilyen mértékű mint most, csak a párállami időkben volt)

Thulsa Doom (törölt) 2009.05.27. 20:33:43

MUHAHAAA! Méghogy a fityisz majd kivizsgálja..., meg Kövér...! Naiv-e vagy?
Gondolom kövérlackó majd ezt az ügyet együtt fogja kivizsgálni a Kövér Szilárd nevű tesókájának a komcsikkal együtt vitt bizniszeivel.

Ne légy már ekkora fasz!

001ALADIN 2009.05.27. 20:41:30

Na akkor figyelj : aztmondják a nyelvek ha mint vállalkozó abba hagyod tevékenységed,akkor a z APEH azonnal megkezdi ellened a vagyonosodási vizsgálatoto.Boldvai elvtárs bazdmeg te lazán lophazsz. a faszom kivan már ettől a a korrupt mocsok országtól

picur3ka 2009.05.27. 20:59:12

@adamzsolt:

Nahat ehhez fuggetlen - nem parlamenti, szakertoi - bizottsagokat kellett volna felallitaniuk a honatyaknak, evekkel ezelott. Es vonatkozo torvenyeket.

Mint Pl, Szellem es tsa felulvizsgalja gyurcsany teso koltsegteritesi marhasagat szamlaval, na ez hianyozik a mi kis demukraciankbul, tobbek kozt. Vagy az, hogy, az angliai LibDem part elnoket jol megbuntette a kalauz a vonaton cigizesert. Igy.

fairi 2009.05.27. 21:01:52

"Nos, EZÉRT kell a Fidesz 2/3 .... és pontosan EZÉRT tartanak tőle a ballib oldalon."

hihetetlen naivitás,fidesz miért csinálna bármit is?
Nekik is vaj van a fülök mögött....
naivitás bármit is várni tőlük..

picur3ka 2009.05.27. 21:16:05

@Horizont:

En remelem, hogy Orban nem csak megoszult , de sok tanulsagot is levont az elmult 20, es foleg az utolso 8 evbol. Remelem. Mert aggodom e kis langoktol olelt orszagert.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.27. 21:21:52

@dr.justice:

Sajnos nincs ilyen opció. Mindegyik lop, de nem mindegy, mennyit és hogyan. Meg persze az is fontos, melyik mit tesz közben az országgal/országért?

Ezt kell mérlegelni.

Melyik a jobb férj?
Aki elrak magának pár ezrest a konyhapénzből, néha eltűnik a haverjaival, de megszereli a házban az elromlott dolgokat, és még kedves is

vagy aki elissza és elkurvázza az egész konyhapénzt, aztán részegen szétveri a lakást meg a fejedet, és még meg is magyarázza, hogy te tehetsz az egészről

Na?

lucreciaborgia 2009.05.27. 21:41:31

@picur3ka (Beindultunk:
Nekem nem úgy tűnik, hogy OV tanult volna a hibáiból. Az "egy a zászló" szlogennel meg a többi jobboldali párt szétforgácsolásával nem a saját táborukat növelték, akármennyire is szerették volna. Most is azon görcsöl az egész stáb, hogy a Jobbik szavazóit hogyan tudnák maguk mellé állítani. Ennek érdekében még hajlandóak a radikálisabb megnyilatkozásokra is (na jó, a maguk módján). A matematikájuk meg csak ott sántít, hogy aki a Jobbikra akar szavazni azok nagy része SOHA nem fog a Fideszre, mint történt ez a MIÉP, a Kisgazdapárt szavazói esetében is. Ezért győzött kétszer is az MSZP. Szerintem.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.05.27. 21:43:27

@derelyegrádi szellem:
Tehát volt elszámoltatás? Nem volt.

Erról szólt a hsz.

Nem volt elszámoltatás 98-ban, és 2002 ben sem, holott lett volna mit számon kérni.

És igen, rühellem az MSZP-SZDSZ tolvajbandát, és ha hiszitek ha nem, a FIDESZ-es tolvajbandát ugyan úgy.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.05.27. 21:46:35

@laspalmas:
Nem lehet megalkudni ebben a kérdésben. Nincs jobb tolvaj és rosszabb tolvaj.

MINDEN tolvajt el kell ítélni.

Ennyi erővel a 2010-es új kormányt fel lehetne hatalmazni hogy:

Lopjál csalljál nyugodtan, az elődödet nem tudod űberelni.

A bűnözőket le kell csukni, legyen MSZp, SZDSZ, FIDESZ, MDF, tag, rendőr, ügyész, bíró, katona, rendőr stb

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 21:50:14

@Eltiron72:

Szerinted a Jobbik be fog nekik inteni? Na arra kíváncsi leszek.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 21:53:11

@Eltiron72:

Nekem az egyik kedvencem a TV-ét, MSZP-ét típusú hiba.:) (Zero, ha ezt olvasod, akkor csak szimplán a szó végére kell írni a "t" toldalékot.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 21:54:13

@Eltiron72:

Egyszer szólt nekem a Word, hogy nem illik olyat írni, hogy Csesznek. Pedig én csak egy középkori várról írtam.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 21:57:18

@NadeApaaa!!!:

Oké, menjen el mindenki, aki egy fillért is lopott. De ki jöjjön? Vagy esetleg legyen anarchia?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 22:03:09

@K.Jani:

Megtörténhetett, csak a név következetes rosszul írása valahogy nem ezt erősíti.

Hannibal22 2009.05.27. 22:06:14

Az anarchiában az egyetlen jó dolog az volna ,hogy láthatnám az "anarchista" punkok csalódott képét:)

gidabiga 2009.05.27. 22:18:25

azoknak a hozzászólóknak, akiknek senki sem jó, hogy az országot vezesse, mégis hogy gondolják a kormányzást?
kivel?
új erő nincs a láthatáron.
ami van, az kevés és még gyenge.
írjátok, hogy egyik rosszabb, mint a másik, de ötlet nincs, hogy ki lehetne az, aki kihúz a szarból bennünket.

és nem tetszik, hogy azzal jöttök, hogy az otthon maradottak másképp döntöttek volna.
tessék elmenni szavazni mindenkinek és akkor győzzön az, akire a többség leadja a voksát.
mert szerintem nem fair, hogy otthon marad, majd szidja a regnáló kormányt.

lucreciaborgia 2009.05.27. 22:25:02

@Mj: Jöjjön az, aki eddig még nem sározódott be sem anyagilag sem erkölcsileg. És legyen mögöttük olyan erős, nem elvakultakból álló háttér, akik azonnal számon kérik minden megalkuvásukat!
Ha ez mégsem válik valóra hát akkor inkább legyen az anarchia! Sokban nem különbözne a mostani állapotoktól.

picur3ka 2009.05.27. 22:25:15

@lucreciaborgia:

Megis csak kell remenykedni valamiben, habar, gondolom, igazad van. A remeny eltet, a valosag pofara ejt. Remeny nelkul, pofara ejtve nem lehet elni. En meg nem indulok el, ugye, hogy magamra szavazzak.

Jut eszembe, meg pentekig lehet jelentkezni szavazatszamlalo bizottsagba, csak egy egyszeru modja a csalasok szemmel kovetesenek/akadalyozasanak, akinek megoldhato.

gidabiga 2009.05.27. 22:31:03

@lucreciaborgia:

van olyan, aki még sem anyagilag, sem erkölcsileg nem sározódott be?
a Jobbik tán anyagilag nem, az erkölcsikben nem vagyok olyan biztos.
szerintem minden országban valamilyen szinten megszedik magukat a vezető politikusok.
de nem mindegy, hogy az állampolgároknak mit hagynak belőle.
én azt érzem, ahogy a művelt francia is mondaná:
leben und leben lassen :)))

ojjektum_résziről 2009.05.27. 22:31:27

Jé,unokaöcsém pont ilyet épített legóból.
Vagyis egy kicsit jobbat.

lucreciaborgia 2009.05.27. 22:37:20

@gidabiga: Rosszul tudom, hogy most NEM az ország vezetéséről fogunk szavazni? Eddig abban a hitben voltam, hogy Magyarország EU képviselőit választjuk meg két hét múlva! Ezt a szar szöveget, miszerint a mostani szavazás kormányváltó, már egy évvel ezelőtt, a vizitdíjnál eljátszotta a Fidesz. Változott valami? Na ennyit erről.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.27. 22:39:29

@Mj:

Ha egyszer elindítjuk a Vastagtoll-blogot, ti lesztek a moderátorok Eltironnal. Megígérem. :)))

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.05.27. 22:47:31

@derelyegrádi szellem: Akkor átfogalmazom a kérdést: van olyan törvény ma, ami alapján le lehet csukni a kormánytagokat a rossz döntésekért, amit elkövettek (függetlenül az egyéb mutyiktól)?

@Mj: Azért ez az alternatíva is bőven a realitás talaján van, ha nem is valódi kormánypártként (hülye lesz a Fidesz biztos többségben koalícióra lépni a jobbszéllel), hanem SZDSZ-stílusban. Főleg, ha esetleg nem lenne meg a Fidesznek a 2/3: odadobja az SZDSZ-t a Jobbiknak cserébe a szavazatokért egy-két 2/3-os ügyben.

gidabiga 2009.05.27. 22:49:03

@lucreciaborgia:

nem tudod rosszul, de feljebb nem csak arról volt szó.

szipó 2009.05.27. 22:50:15

@gidabiga: No de ha nincs akire szavazzon, mert nem tud azonosulni egyikkel sem, akkor azért menjen el szavazni hogy ......(adjon a szarnak egy pofont?) Kérdem én: a sok otthonmaradóra miért nem próbál meg épiteni senki? Pedig ők nem szélsőségesek, csak nem akarják a nevüket adni az ilyen látszatpolitikáláshoz.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.27. 22:50:37

@anti_troll:

Naiv vagy. Nincs szeplőtelen politikus, aki ne lopna egy forintot sem, mikor lehetősége van rá.

A lecsukásról meg annyit, hogy általában minden "ügy" törvényes, csak rohadtul erkölcstelen. Azért meg nem jár börtön.
De ha mégis:
Mit gondolsz, hány MSZP-st, Fideszest, MDF-est, SZDSZ-est kéne lecsukni?
60%-ot? 75%-ot? 82-t?

Ki csukná le őket? Ki indítana eljárást? Talán majd egyszer a strasbourgi bíróság, mert hogy a mindenkor "független" Apeh és rendőrség nem, az tuti.

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.27. 22:51:07

OFF

Egyébként:

Másodsorban,
továbbá,
hovatovább,
Arról nem is beszélve, hogy...
amúgy,
Hozzáteszem,... (Elmondanám,... Megjegyezném,...)
mindenesetre,
különben meg,
mellesleg,
mellékesen,

Hirtelen ennyi.

ON

Bocs, nem bírtam magamban tartani.

lucreciaborgia 2009.05.27. 22:53:14

@picur3ka (Beindultunk: Igen, én bízom abban, hogy van szebb jövő, hogy van egy olyan erő (párt, csoport, stb.) aki meg tudja, és főleg akarja is, állítani a mostani nihiilt.
És ha a valóság ismét pofára ejt, akkor nem az összjobboldali erőre fogok szavazni, (Fidesz) hanem a nemszavazók táborát gyarapítom inkább. A kisebbik rosszra nem vagyok hajlandó leadni voksomat.

szipó 2009.05.27. 22:56:28

A Jobbikról meg csak annyit hogy ők még nem játszottak ekkora homokozóban. Majd ha ellen tudnak állna X millió forintnak, akkor verhetik a mellüket. Régi mondás, de igaz: mindenkinek megvan az ára.

lucreciaborgia 2009.05.27. 22:57:56

@laspalmas:
82 %-ot. Tippem ez, de lehet hogy több is összejöhetne.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:04:18

@lucreciaborgia:

Na ilyen nincsen most nálunk. Anarchia meg pont ugyanazért nem lenne, amiért a kommunizmust nem tudták sosem megvalósítani. A mostani helyzetnél meg lehet bőven sokkal rosszabb még, süllyedhetnénk pl. Észak-Korea színvonala alá is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:06:31

@lucreciaborgia:

Már mindenki a kormányváltásra apellál, kár ezt az EU-s dolgot most felhozni.:P

lucreciaborgia 2009.05.27. 23:06:33

Hogy egy kicsit visszatérjünk a topic eredeti témájához figyelmetekbe ajánlom, hogy az APEH nem indított vizsgálatot fent nevezett igaz, makulátlan ember ügyében. Hát akkor tegyük félre ellenérzésünket és fogalmazzuk meg T. APEH felé beadványunkat Boldvai úr vagyongyarapodása ügyében. Ha jól tudom a név nélküli bejelentésekre is ugranak. Nosza tegyük próbára kedvenc hivatalunk objektivitását.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:07:03

@laspalmas:

Köszi, ígérem, minden hibát kijavítanék, ami tőlem telik.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:11:47

@Gerusz:

Na pont most beszél Kövér Laci Bárdos Andrással.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:12:55

@szipó:

De, a Jobbik az otthonmaradókra is épít, az LMP meg gyakorlatilag csak a kiábrándultakra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:17:34

@Mj:

Amúgy milyen érdekes, hogy az először a Fidesz jobbszélét elhódítani akaró párt most már az MSZP kiábrándultjaira is apellál.:) Ebben a tekintetben ugyanis tényleg nem jobboldali. (Na nem mintha az MSZP baloldali lenne, a Fidesz meg jobboldali, csak a viszonyrendszerhez alkalmaztam a fogalmat.)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.27. 23:18:12

fejj...épp ünnepeltem, hogy elpicsázták eric MU-ját a Bl-döntőben, errefel nem benyomják ezt a szemetet (jobbik reklám) a királyin

ünneprontók

lucreciaborgia 2009.05.27. 23:24:34

@Mj:
És? A süllyedést Te hogy érted? Főleg Észak- Korea viszonylatában? Nem tiszta ez előttem. Kérlek fejtsd ki bővebben.
Előre is bocs tudatlanságomért!

szipó 2009.05.27. 23:26:37

Az LMP kábé annyit tud kampányolni, és annyi szereplést kap, hogy a hüvelygombáról is többet tudok, mint az ő programjukról

szipó 2009.05.27. 23:29:33

Mondjuk nem mintha a többi párt "programmal" kampányolna.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:30:00

@lucreciaborgia:

Könyörgök, nézd már meg magadtól, hogy milyen életszínvonal és politikai élet van abban az országban... Nálunk legalább nem kell kötelező módon vörös csillag térformációban imádni a leválthatatlan pártfőtitkárt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:30:47

@szipó:

Rá köll keresni neten, ha nem adnak neked szórólapot. (Nekem adtak, el is tettem emlékbe.:)) A többi pártra ugyanez vonatkozik.

System failure. :) 2009.05.27. 23:33:20

Off:
Oszlassuk fel a parlamentet. Hozzuk létre a császárságot. Én leszek a császár, sirályság lesz megígérem.
On:
Kíváncsi vagyok ha leégne a villa, mekkora kártérítést kapna? Amúgy tényleg fel kellene jelenteni, csak értelme nincs. :) Az akasztás szimpibb.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.27. 23:34:38

@zero: "Remélem Kövér Laci két bajuszpördítés között egy nagy Excel táblában vezeti a kivizsgálandó ügyeket és szépen bevési:

648. sor : Boldvai "

Örülhetsz zero! köteleslaci épp ezt fejti ki a komcsi2-n. eddig még nem mondott aksztást...biztos távol van még a választás ;)) (és rímel)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:37:40

@Bezuhov:

Na, most meg az MSZP-s egyetemista csajt nyomatják.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:39:35

@Cody78:

A császárság az gáz lenne, azt jelentené, hogy újra osztrák örökös tartományként kezelhetnének minket.:P

lucreciaborgia 2009.05.27. 23:41:00

@Mj:
Még! De közel vagyunk hozzá.
Most akkor örülnöm kellene?

System failure. :) 2009.05.27. 23:42:25

@Mj: Gondoltam hogy az én keblencem megválaszol. :) Az ötösöm így jönne be. :) Értem én ám a szavaid mögött rejlő rendreutasítást. ;)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 23:58:44

@lucreciaborgia:

Igen, mert még mindig sokkal jobb a helyzetünk. Én például örülök, hogy azt írok neten, amit akarok - még akkor is, ha Fetser-típusú emberek is léteznek -, és olyan sonkát veszek a boltban, ami jól esik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 00:00:41

@Cody78:

Ez jó, keblenc.:) Persze, ha nem kerüli el a figyelmem, illetve nem tekintek befejezettnek egy beszélgetést, akkor válaszolok, amint tudok.:)
Király miért nem akarsz lenni, az túl snassz?:P

f.m.j. 2009.05.28. 00:03:21

http://www.aktivpolgar.net/

Aztán ilyet láttatok -e már? hűűűű....

f.m.j. 2009.05.28. 00:04:38

@fmj: bocsánat, nem hívtam fel a figyelmet az alakításra... :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 00:11:19

@fmj:

Jézusom, mi ez?!:)
U.I.: Válaszoltam neked a régebbi, főleg hüvelygombás topicokban, bocs, ha kicsit kiakadtam.

f.m.j. 2009.05.28. 00:14:24

@Mj: láttam, mindegy... elismerem, talán nem fajul kiakadásig, meg érezhető mosolyszünetig, ha mélben írom meg..., úgy átgondoltad volna? Vagy már ezt is úgy kéne? :)

amúgy ez csak a szintén hiteles Bakács, amint a TASZ-nak kampányol, gáz, mi?

Mourinho már nem a király 2009.05.28. 08:21:40

Hejj, mik lesznek itt ma:
- Tatárszentgyörgyi tűz: 5 helyett 28 millióra értékelték a házat - paff, facepalm!
- Tojászápor zúdult egy cseh pártelnökre - a cseh rendőrök miért is nem verték össze a dobálókat? érthetetlen.

Mourinho már nem a király 2009.05.28. 08:45:20

Áhh, durvul a nap:
- nem volt rasszista indíték Abádszalókon, a sértettek ellen is eljárás indul aránytalan fellépés miatt http://www.mno.hu/portal/639539
- In-kalosok megakadályozták a Magyar Nemzet fotósát, hogy képeket készítsen Hunvaldról (mert ő ártatlan!!)

gábbor 2009.05.28. 08:47:08

@picur3ka (Beindultunk: 10%: Én is ebben reménykedek. De igazából egy nagyon kemény diktatúra kellene.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.28. 08:48:42

@kríípsz:

Ezt csak úgy írtad, vagy a postban találtál te is további hibákat?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.28. 09:01:27

@Mj:
Most is igazad van :) Sokan nem gondolkoznak egy borsodi hevesi egyszerű észjárású választópolgár fejével. Az ilyen mezei választópolgár egyrészt totál ki van ábrándulva az egész politikából, másrészt idáig mindig az MSZP-re nyomott, de most 7 év után már ő is utálja a kommenistákat gyurcsányostul, veresjánosostúl stb. Ő azt érzi hogy neki semmivel nem lesz jobb bárki kormányoz, gazdasághoz nem ért és nem is érti hogy miről beszélnek, fideszre sohasem szavazna mert a zorbánviktor az nagyon nem jó, viszont van egy társaság aki boncolgat egy témát mégpedig a cigánykérdést. Ez pedig a vidéki egyszerű szavazópolgár számára igen is fontos téma, és nem azért mert rasszista, hanem azért mert ő ténylegesen együtt él ezzel a dologgal. Ha az ilyen típusú állampolgár elmegy szavazni akkor arra a pártra fog tenni egy x-et ami próbál nyújtani valami olyat amit a többi párt szépen körbehallgat ill. tagad. Szerintem Borsodban Hevesben Szabolcsban lesz nagy meglepi szocik számára, a Jobbik nem a fidesztől fog arányaiban véva több szavazatott rabolni, hanem az mszp-től. Milyen vicces lesz amikor az egzisztenciájukat féltő vidéki szocik elkzedenek majd közeledni a jobbikosokhoz.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.28. 09:50:58

Ez a "magánszemélynek tartozik xxx millióval" valami adókerülési trükk lehet (nem értek hozzá) mivel gyakorlatilg minden képviselő vagyonnyilatkozatában szerepel.
Van egy tizenöt éves skodám, egy 30m2-es panel szobakonyhám Tatabányán, ja és tartozom ötszáztizenhétmillióval egy magánszemélynek. Micsoda szerencse, hogy ennyire jófej haverjaim vannak, szívesen kisegítenek, ha kell egy kis apró.
Abból van a feleségem háza, aki szintén jó fej, és megengedi, hogy ingyen ott lakjam.

Tündér_Lala 2009.05.28. 09:53:22

Egyet tessék tudomásul venni. Minden propaganda ellenére a nagybetüs demokrácia lényege a lopás (nyerészkedés, mutyizás, mindegy hogyan hívjuk).
A kormánytagok hivatalos fizetése nagyjából azonos egy középvezetői fizetéssel (multinál). Anyagi szempontból - tiszta viszonyok között - tehát nem éri meg a tevékenység. Érték vesztett világunkban pedig más hajtóerő nincs vagy legalábbis korlátozott. (Dolgozni a nemzetért, tenni az emberekért, stb)
A beépített féknek annak kellene lenni, hogy az a politikai oldal, amelyik túl moho és gátlástalan az akár végleg kiirthatja magát a politikai életből. Azt gondolom, hogy most ennek vagyunk a tanui és elszenvedői. Feladatunk pedig, hogy közöljük, belátható időn belül nem akarjuk látni őket. A leggátlástalanabb tolvajokat pedig igenis el kell számoltatni. Lehetséges mert már a látszatra sem adnak (Nem lehet hűtlen kezelés, hiszen az önkormányzat tulajdona, azt csinálok vele amit akarok.)
Ez nyugaton a nagy, régi demokráciákban is így működik.

Az EREDETI 2009.05.28. 09:59:24

na látjátok ő tudja milyen megélni 50e forintból ami a rezsi után marad!

Aradebil 2009.05.28. 10:00:54

zero most nagyot csalódtam benned...ha itt bármelyik cionlibsi párt kétharmadba jut,vége mindennek,meneküljön ki merre lát!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.28. 10:23:00

@Aradebil: Jaja, pont mint ahogy '94-ben is kitört kommunizmus. Ja, nem tört ki, csak az eftársak berendezkedtek a következő 10 évre.

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 11:01:42

@dr.justice:

Ennek örülök.

@Bezuhov:

Húbazzzz. Én is úgy tudtam, hogy a köztelevízió csak a szadeszé/szadeszeseké. Erre benyomják a jobbik reklámot. Nem csodálom, hogy kivagy. :-)

@Gerusz:

Ok kétségkívül lenne rá. De jogi novum lenne, ez is tény. Azonban a valós helyzet az, kár jogászi energiát abba beletenni (a kimenetel is kérdéses lehet), hogy rossz politikai döntésekért valakit felelősségre lehet-e vonni vagy sem, mert majd mindegyikük mögött súlyos köztörvényes ügyek vannak. Ott meg ilyen kétség nincs, csak bizonyítani kell. Minden ezirányú látszat ellenére a Btk. a politkusokra is vonatkozik. Legalábbis nagyon remélem.

A sor most Szivásyval megkezdődött.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.28. 11:11:08

@Bezuhov: na ezen kijelentéseddel (kipicsázták a MU-t) a LEGHATÁROZOTTABBAN egyet kell értsek :))

ennél már csak az volt szebb, hogy a kis nyálasképű C.Roni majdnem sírva fakadt :))

Annnnnnyiiiiiira, de annnyiiiiirrrrraaaa sajnáltam őt...

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.05.28. 15:09:41

@laspalmas:
Nem a posztra. Beleolvasgattam a kommentekbe, és hirtelen felindulásból írtam ötleteket az "egyébként" szó helyett.
Akkor is mindegy volt, most meg méginkább.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 15:52:49

@fmj:

Mail-ben szerintem mindenképp, utólag is bocsánat, nagyrészt az én hibám volt, meg aznap összejöttek egy kicsit a dolgok. (Ma például fel se venném.)
Ezt nem kell, mivel gyakorlatilag a lezárása a dolognak.:)

Na itt nem nagyon "settenkedett", egyből a képembe nyomatta a dumáját.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 16:02:31

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Nagy bukta lesz a vidék az MSZP-nek, az biztos, az SZDSZ-nek meg csak a főváros maradt, úgyhogy ezek után majd folyamatosan lehet pampogni az ország jobbra tolódásáról meg fasizálódásáról, amiről természetesen nem az elkúró pártok, hanem a "szélsőségesek" tehetnek.

Dr. No 2009.05.28. 16:34:09

Ez a ház mibe került? Otthon magazin vagy a Szép-Lak mikor hozza le? Pl. mik azok a kockák a kertben? Ráborult a tervrajzra a gyerek építőkocka-készlete? Meg ott az a bunker középen. Atomtámadásra, zombi-invázióra, klimatikus armageddonra, medmexre számít a Boldvai?

A kertben kockák, fölöttük meg egy (több) nagyra fújt családi kockaház. Erre futotta, gratulálok.

Dr. No 2009.05.28. 16:38:37

Mondom a megoldást: a szar tervvel tkp. meglopták a tolvajt.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.05.28. 17:11:21

@Mj: Arról az országról beszélsz melyben még a nemlétező pirézeket is utálják?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.28. 17:19:15

@Bezuhov:

Ebben az országban mindenki utál mindenkit. Vagy szerinted a baloldali szavazók merő szeretetből nem választják a Patásördögöt?:P

picur3ka 2009.05.28. 17:43:51

Nem utaljak, nem szimpatizalnak veluk, kulonben erdekes lenne, ha igen.

Szerintem ez a kerdes a felmeresben alattomos csusztatas, hiszen: amit nem ismernek az emberek attol gyakran felnek, tartanak, amitol tartanak, azt nem szeretik. Egyszeruen kihasznaltak a butasagot itt, hogy a kerdezettek jelentos resze nem volt biztos abban, hogy ilyen nep nem letezik. Es akkor meg butanak se lehet oket mondani, mert ugye ketlem, hogy olyan sokunk fel tudna sorolni az osszes letezo nepet es nyelvet, mer en nem.

Igy hat a pirezeknek nem sok kozuk van ahhoz, hogy a nepek mert nem szeretik a gyurcsanyt, vagy a szlovakokat, vagy a ciganyokat, teljesen mas pszichologiai es kognitiv jelenseg, hiszen az utobbiakrol velt vagy valos tudasuk es tapasztalatuk van.

derelyegrádi szellem 2009.05.28. 17:50:43

Off.

"Bort pancsoltak a Ficsor-birtokon

Mezőzombor határában a titokminiszter családtagjai ellen indított nyomozást a Vám és Pénzügyőrség, mivel 165 liter pálinka és 170 liter tiszta szesz, illetve „szőlőbor” eredetét az ellenőrzéskor nem tudták hitelt érdemlően igazolni.

Az eset még 2006-ban történt, azóta a Ficsor család legidősebb tagja beismerő vallomást tett, sőt - mivel a családi birtokon elcsalták a jövedéki adót - a borsodi vámhivatal munkatársai két és fél millió forint értékben az „igazolatlan eredetű” palackokat is lefoglalták. A családtagok ellen hivatalosan „jövedéki orgazdaság vétségének” gyanúja miatt indult eljárás, később a szerencsi városi bíróság is elmarasztaló ítéletet hozott - idősebb Ficsor Jánost jövedéki bírság megfizetésére kötelezték."

Ezek után nem csodálom, hoyg megdobták őket még egy 100 millás állmai támogatással is, mert az a bor/pálinka hamisítóknak alanyi jogon jár, különösen ha Ficsor az illető.

Erre már nem lehet mit mondani.


süti beállítások módosítása