Skip to content


       Szűrés lista

"Nincs ellátatlan beteg" az OPNI bezárása miatt

2007. december 31-én bezárták az Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézetet. Hogy pontosan miért, mai napig nem tudjuk. A minisztérium indoka nagyon vékony:
"az OPNI épülete nem alkalmas a betegellátásra, gazdaságosan nem lehet működtetni. Ebben az épületben gyakorlatilag az utcát fűtjük."

Na persze, az a telek ...

Hűvösvölgyi út 116.:

























A bezárás előtt 900 ember dolgozott az OPNI-ban és 849 fekvőbeteg-ággyal rendelkeztek. Az OPNI-ban számtalan kutatólabor is működött a betegállatás mellett.

Az OPNI járó és fekvőbetegeit s zétszórták a budapesti kórházak között.


"... valódi problémát, és ezzel a szakmai és alapjogi aggályokat az olyan betegek sorsa jelenti, akik a megszűnő ágyakon feküdtek, és akiket a minél gyorsabb ágyszámcsökkentés érdekében elbocsátottak az intézményből. Jelentős számban közülük kerültek ki az ellátás nélkül maradó betegek. Pszichés zavaruk következtében sokuk nem rendelkezik a betegségükkel kapcsolatos belátási képességgel, ezért visszautasítják a kezelést, és problémáikért nemegyszer az őket kezelő intézményt, orvosaikat okolják. Ők azok, akik elbocsátásuk után rövid időn belül, vagy nyomban abbahagyják a gyógyszerek szedését, nem mennek el az ideggondozóba, romló állapotuk következtében az utcán kötnek ki, növelve a hajléktalanok számát. Az immár ellátáson kívül rekedt betegek a fővárosban koncentrálódnak. A nemzetközi tapasztalatok szerint a pszichiátriai ágyak számának csökkenésével arányosan nő a pszichiátriai betegek által elkövetett bűncselekmények száma.
(...)
Alkotmányosan sem rövid, sem hosszútávon nem indokolható, hogy az egy helyre koncentrált, minőségi ellátás helyett a struktúraváltás minősíthetetlen és szakmai szempontból vállalhatatlan körülményeket teremtsen.

- Az állampolgári jogok országgyűlési biztosának közleménye (OBH 2464/2007)

 

2009.07.06
Egy hajléktalan nő fél órán keresztül félmeztelenül ácsorgott a békéscsabai Orosházi úti felüljárón.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009.07.09
Ugyanaz a nő, de most a lőkösházai vasútállomáson vetkőzött le, táncolt, sikoltozott. 5 perc múlva kijött a rendőr, a nő felöltözött és elment.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szilágyi Gyula szociológus felismerte a hölgyet, akivel egy budapesti hajléktalanszállón találkozott:
"Amikor ott járt, képtelenek voltunk szót érteni vele. Mindenre azt mondta, hogy nem és nem. Nem tartotta be a szabályokat, így nem maradhatott ott. Zita a Lipótmezőn (OPNI) lakott, amíg be nem zárták az elmegyógyintézetet.
Legalább ötszázan kóborolhatnak hasonlóan szörnyű körülmények között országszerte. Zitának bentlakásos pszichiátriai otthonra lenne szüksége, de 8-9 év, mire bejutna, olyan hosszú a várólista, aligha éli meg szegény. Néhány éven belül biztosan elvesztjük őt, de addig is kilátástalan élete lesz. A pszichiátriai betegek tehernek számítanak az államnak, bezárták a Lipótot, szélnek eresztették a betegeket, akik szépen maguktól meghalnak, az állam pedig mossa kezeit."

Az Egészségügyi Minisztérium szűkszavúan reagált:
"OPNI-ban folytatott aktív pszichiátriai ellátás kapacitása az intézmény bezárását követően sem csökkent, magyarul: nincs ellátatlan beteg."

A szociálisan érzékeny liberális SZDSZ-es minisztérium Horváth Ágnes vezetésével kidobott 500 beteget az utcára ... "meghalni". Mindezt a szociálisan még érzékenyebb MSZP asszisztálásával. Annak ellenére, hogy minden érintett hangosan és kellő erővel tiltakozott az OPNI bezárása ellen, az ombudsmantól a dolgozókig.

Mindhiába ...

Vajon erre van bármilyen tényállás a Büntető Törvénykönyvbe? Vagy ez teljesen rendben van?

Az MSZP-SZDSZ kormány egyik bűne a sok közül. De hiába van tele a strigulákkal az A3-as lap a parafatáblán mögöttem, pontosan tudjuk mi a válaszuk: "Na és?" meg egy vállrándítás.

Egyszerűen döbbenet, hogy ebben országban nincs felelősség senkiben, nincs következménye semminek, hogy ebben az országban tényleg mindent, ismétlem mindent meg lehet tenni. 
Át lehet játszani
70 hektárt a haveroknak, minimum 750 millióval megkárosítva az államot.
A többször hazugságon kapott, rengeteg mocskos ügybe keveredett, bukott pénzügyminiszter esélyes lehet Magyarország EU biztosi posztjára. Egyáltalán, felmerülhet a neve egy ilyen EU-s csúcspozícióra.
A többször hazugságon kapott, rengeteg mocskos ügybe keveredett, bukott és rabosított volt titkosszolgálati miniszter esélyes lehet a Nemzeti Vagyonkezelő vezérigazgatói posztjára. Egyáltalán, felmerülhet a neve egy ilyen tisztségre.

És ez csak 3 "hírecske" (visszhang nélkül!) az elmúlt 24 órából. És ők már cirka 2670 napja kormányoznak ... lehet szorozni.
 

Címkék: közélet szdsz pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr971236007

oscar dirlewanger 2009.07.09. 14:29:20

aki a szocikra szavaz, tuti elmebeteg.

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.07.09. 14:33:18

@GabelstaplerfahrerKlaus:

Az ambuláns tökéletes, ha mondjuk fáj a fejed; fáradékony vagy, levert, ingerült; történt veled valami, amit nem tudsz magadtól kiheverni, ilyesmi, de:

Az ilyen Ziták nem fognak elbattyogni hetente, kéthetente a zambulánciára a gyógyszerért.
Annó kiskoromban hétvégenként bementem segíteni anyunak a dolgozóba. Na, volt ott minden. Fürdetni kell őket, mint egy hisztis ovodást, rájuk szólni, hogy "pisikélni nem kell-e Bandikám?" magukban beszélnek, folyik a nyáluk, hadonásznak, egymásról lopkodják le a bugyogót, (Olyankor ellenőrzést kell tartani, hogy kin van 2bugyi, ki volt a lopós)
rácsos ágyak is vannak, ha elfajul a helyzet, egy szál cigiért egymás arcát kaparják, figyelni kell őket, ha a kertben vannak, mert mindenféléket vesznek a szájukba.

És ez ráadásul nem is igazi zártosztály, hanem pszichi otthon megfáradt elméjű időseknek.

Akkor bele se merek gondolni, az igazi félcédulások miket művelhetnek.
Gondolkozz, mielőtt ilyeneket mondasz, vagy legalább ülj le egy fél órára egy valódi bentlakásos társalgójába, és nézz körül.

U.i.: Klassz a nicked :DDD

Tündér_Lala 2009.07.09. 14:45:11

A cikk nagyon jó, sajnos jellemző állapotainkra.
@GabelstaplerfahrerKlaus: Akit lehet úgy kezelni, hogy otthon tartózkodhat, azt eddig is úgy kezelték. De mi történik azokkal az emberekkel akik alkalmatlanok erre, akik betegségtudat híján nem veszik be a gyógyszereiket ? Ez ágikának az érve volt és már akkor is számomra teljesen nyilvánvaló hazugság volt.
Egyébként a dolog nem csak itthon fordul elő. Konkrétan Kanadában is így jártak el. A betegek jó része pedig szintén a hajléktalanok között kötött ki. Ők ugyanis nem tudnak gondoskodni magukról. Valahogyan mégsem működik minden esetben az ambuláns ellátó rendszer.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.09. 14:45:36

ezen állítások hiteltelenek, kormányunk és pártunk vigyáz az elmebetegekre, és ilyen rémhír terjesztőknek a törvény előtt kell felelni.

Sváb 2009.07.09. 14:48:02

@Meleardil Eressea Iluvadan:

Nos, szombaton 17.00-kor lesz alkalma mindenkinek demonstrálni.
Helyszín: Szabadság tér, orosz megszállók emlékműve.

jobbikgyor.blog.hu/

GabelstaplerfahrerKlaus 2009.07.09. 14:50:50

@Lenny
ez egy folyamatban lévő vita könyvtárnyi irodalommal
kis info:
en.wikipedia.org/wiki/Psychiatry#Transinstitutionalization_and_the_aftermath

emellett elfelejted, h a psziátriai betegek nem egy homogén csoport, rengeteg féle betegségforma létezik, ne mcsak nyáladzó mániákusok

köszi :D:D:D:D gondolom láttad a kisfilmet ?

loláb 2009.07.09. 14:55:49

Az OPNI épületét a második kerületi (fideszes) polgármester helyi védettség alá helyezte, azaz változtatási tilalom van érvényben rá.
Így, noha kitették a betegeket az utcára, mégsem sikerült a mutyi, megúsztunk egy újabb lakóparkot, plázát, vagy golfpályát.

Petrow 2009.07.09. 14:57:47

@Plutonic: Igen, ha jól tudom,a Célpont is készített egy összeállítást ezzel kapcsolatban. Nem semmi szinten nyomultak anno az OPNI bezárásáért, hogy "kimentsék" a betegeket az "istent játszó pszichiáterek karmai közül".

Roxvox 2009.07.09. 15:01:46

@oscar dirlewanger:
Azért engedték ki őket, hogy szavazzanak :(((

Roxvox 2009.07.09. 15:04:52

A blogmotort is az OPNI-ból engedték ki?

drazsé a III/a-ból 2009.07.09. 15:12:10

opni. megyünk opni a Pityinger meg a Váradi...

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.07.09. 15:15:35

@GabelstaplerfahrerKlaus:

"gondolom láttad a kisfilmet ?" Többször is :D

Nézd, én csak azt mondom, amit nem olvastam, hanem láttam a 2szememmel. Nem homogének, az igaz. De a komplexusos-depressziós embereknek ott van az ambulencia.
De aki egy ilyen helyre bekerül, annak már ez az utolsó dobása.
A családjuk általában megfeledkezik róluk idővel. Nyugdíjat egyáltalán nem, vagy csak alig kapnak. Ha szerencsésebb az állapotuk, akkor elmehetnek részmunkaidőben krumplit, vagy barackot pakolni a zöldségeshez.
Ők még a jobbik eset, azok, akik igazából nem csinálnak bajt, nem kell nekik a rácsos ágy, csakhát olyanok, mint egy 3éves.
Ha nincs senki, aki reggelit, ebédet, vacsorát rak eléjük, ágyba teszi őket, reggelente ellenőrzi, nem superman styleban öltöztek-e fel(Ha felöltöztek egyáltalán), figyel, hogy ne egyék meg a temperát, akkor annyi erővel fejbe is lőheti őket inkább. Humánusabb.

Persze, az lenne az ideális, ha otthon, családi körben, ápolói gondozással éldegélnének, sőt, ha mindenki egészséges, és boldog lenne a földön, de attól még messze vagyunk.

Akkor már inkább a bentlakásos, ahol gondoskodnak róluk.

Az ambulencia, mint megoldás azokra a szerencsétlenekre, akikre én emlékezem, hogy ne mondjam, röhej.

Beer Ninja 2009.07.09. 15:15:42

Szerintem direkt engedték ki a bolondokat, így még több mindenkitől 'meg kell védenie' a Pártnak bennünket, és ezt csak ők tehetik hatékonyan, a jobboldalnak nincs semmiről semmilyen elképzelése, csak vádaskodni tudnak, elégedetlenkednek...

molaris 2009.07.09. 15:16:00

"Zeró"- kám. Most hülyének tetteted magad. Mi az, hogy nincs ellátatlan beteg? És a kormány?::)) Meg nem tudni miért?::)) Jól tudja azt mindenki, aki ismeri Mr. Piszkost. Mert az mindig kavarja, vagy nem. Ezek kavarják, csak voltak olyanok, akik észnél voltak és betartottak a "fiúknak". Persze a helyzet ettől még sz&r maradt.
@Mindhalálig Jerry:
Látom, Te is pedzed a valóságot.

Beer Ninja 2009.07.09. 15:19:35

A kormányunk alapból perverz és elmebeteg, de ha ők lehetnek szabadlábon, a többiek miért nem? Még szép, hogy szélnek eresztették az OPNI-sokat, tök logikus...

Ezt olvassátok hozzá!

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=172907

szmoker (Homo Trollicus) 2009.07.09. 15:20:32

Elnézést, ezt nem tudtam kihagyni:
index.hu/kulfold/hirek/2009/07/09/borszinuk_miatt_dobtak_ki_a_gyerekeket_az_uszodabol/

Mikor fog az egész világ elhatárolódni és rasszistázni?

Mindhalálig Jerry 2009.07.09. 15:28:11

1 ártatlan kérdés csupán: a posztban fellelhető Zita nevű nő egyenlő lenne az általunk ismert Gurmai Zitával??? :OOOOO
Ha igen, akkor ezentúl számomra minden világos...

Mindhalálig Jerry 2009.07.09. 15:30:16

@molaris: Kezdem átlátni az összefüggéseket:DDD

GabelstaplerfahrerKlaus 2009.07.09. 15:34:51

@Lenny
én is láttam a saját szememmel és szörnyű ami ma az intézetekben folyik. Jelenleg ebben az országban gyakorlatilag nincs psziátriai ellátás.
igen, pont vmi hasonló hálózatra gondoltam. munka,pszihoterápia, megfelelő gyógyszerelés a környezete támogatásáva + rendszeresen kimászkáló orvos/ szocmunkás. lehet h el se jutnának olyen szörnyű állapotba, h tartós bennfekvésre szoruljanak.de ez csak álom.
lehet h az ambuláns szó nem a legszerencsésebb.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.07.09. 15:35:35

van ennek előnye is.
sok elzárt ember jutott szabadabb élethez, pl. baloghartur is azóta blogol nevetőizmaink nagy örömére.

mind2 (törölt) 2009.07.09. 15:40:46

@Lenny [Cabdriver]:
@GabelstaplerfahrerKlaus: olvastátok ? Én már régen, de egy nagyon jó regény, és a témába vág :)

legeza.oszk.hu/sendpage.php?rec=li0159

Egyszerűen a pszichiátriai betegségeknek vannak olyan fajtái, melyet intézeti tartózkodás nélkül nem szabad- lehet kezelni...

picur3ka 2009.07.09. 15:45:26

@GabelstaplerfahrerKlaus:

Lesz meg ez rosszabb is. Nem csak ellatasra nincs penz, hanem oktatasra sem es jon a sok kabszer, kemeny drogok is.

Plutonic 2009.07.09. 15:47:33

@picur3ka (fekete:garazdasag tenyallast valosit meg: De már talán elmúlt. :))))

@Petrow: Ez de durva! Pont azok lobbiztak ezért akiknek ott lenne a helye?????
És egyébként is!
Akkor foglalkozzanak velük ők!
Megint fennakadtam az emberi sötétségen.

Tündér_Lala 2009.07.09. 15:50:48

@GabelstaplerfahrerKlaus:
Értem, hogy mire gondolsz, (három súlyos archeimeres is volt a családban), de akkor is van egy szint, amikor már képtelenség a családban ellátni az ilyen betegeket. (már a családtagok teljes tönkremenetele nélkül) Ez az ellátási forma emberségesebb - otthoni környezet - de segítő szolgálat mellett is egy családtag élete, egészsége rámegy. Ha pedig nincs család, akkor járhatatlan.
És ez kis agresszióktól eltekintve egy békés betegség.

törökszultán 2009.07.09. 15:51:12

Nagy hibát követtek el a fiuk, hogy bezárták a viccházat. Most majd mehetnek a börtönbe, a roma patronáltak rücskös farkára.

Plutonic 2009.07.09. 16:02:26

@Conv: Itt a másik! :DDDDD
Megint fulladozok a röhögéstől... :))))
Ilyen nap ez a mai! :DDDDD
Egyébként az a humanoid szerintem teljesen kattant és csak remélem, hogy nem közveszélyes.

LeLoup 2009.07.09. 16:12:39

Tessék, és rögtön még egy pszichiátriai beteg van szabadon az utcán, ezúttal Szekszárdon, annyi különbséggel, hogy ön-, és közveszélyes őrült; kíváncsi vagyok, őt vajon nem az OPNI-ból engedték-e szélnek záráskor? Ha nem találják meg, vagy magában és másban kárt tesz, akkor az kinek a felelőssége? Van egy tippem...

index.hu/bulvar/2009/07/09/megszokott_egy_kozveszelyes_pszichiatriai_beteg_szekszardon/

molaris 2009.07.09. 16:14:48

@törökszultán:
Igen, de azért ez mégis fejlődés. Az idegosztály, az olyan szovjetes volt.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.09. 16:22:52

@drazsé a III/a-ból: bázz, Téged honnan szalajtottak, xDDDDDDD

molaris 2009.07.09. 16:25:24

@Conv:
Jó, baloghartúr nadon, nadon jó!!!

Projectelf 2009.07.09. 17:11:46

Debrecenben is van 1 fekete kabátos nő aki rendszeresen magában beszél. Aki ott lakik biztosan ismeri.

irrelevant 2009.07.09. 17:21:54

@Projectelf: Igen, villamosozik szinte egész nap szegény. Van, amikor teljesen szimpatikusan a rendszerváltásról mesél magának, máskor viszont üvöltve, káromkodva sír az utcán... :(

DArchAngel 2009.07.09. 17:31:09

Tényleg a pártállamra emlékeztet a dolog.
Szarjuk le, hogy olyan hülye, mint a seggem kifordítva, a lényeg az, hogy jó káder legyen, azt csinálja, amit mondunk. A gyogyót meg nem bezárni, hanem felújítani kellett volna. EU-s pénz lett volna arra is, mint más kórházakra.

mind2 (törölt) 2009.07.09. 17:36:48

@otvospeter: aki nálunk volt, az kora délután a kocsmába indult, kora este ment haza ( az utcánkban ) és hazafelé már végig a kommancsokat szidta. Ha valaki nem olvasott volna újságot, tőle megtudhatott mindent : legalábbis az aktuális miniszterelnökök neveit. Gyurcsány szerintem minden nap csuklott.
Tudtuk mikor jön, mert a kutyák megvesztek tőle, és végigugatták a politikai szemináriumot :D
... egy jó ideje eltűnt...

Hiszia Piszi 2009.07.09. 18:45:15

Azon a megmozduláson,ahol Lipótmező bezárása ellen tüntettek,az egyik táblán ez állt:
FERI,ÉS TÉGED HOL FOGNAK ÁPOLNI?

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.07.09. 18:58:54

Ezt olvassátok el: index.hu/bulvar/2009/07/09/a_vaci_ut_81-85-ben_kitort_az_ujinfluenza-jarvany/

Mit is tesz az impotens ÁNTSZ a disznóinfluenzával? Láthatóan nagyon sikerül kézben tartani a dolgot. Vazzeg, Budapest közepén nyugodtan fertőzik egymást az emberek. Nem ilyenkor szokott az lenni az amerikai filmekben, hogy körbeveszi a hadsereg az épületet, és lefóliázzák egy nagy burokkal? Mi lenne, ha mondjuk kiszabadul a vírus az épületből? Tudom, hogy nem annyira gázos, mint ahogy leírták, de ennyi erővel egy Ebola-vírussal is biztos sokat tudnának kezdeni...

sertésmájkrém 2009.07.09. 19:23:38

Nem szcientológus szálai vannak ennek a bandának? Ezért sikerülhetett ilyen faszságot elkövetniük...

esef 2009.07.09. 19:29:05

A szomszédunk fia "állandó vendég" volt Lipóton. Amióta bezárták az intézményt, azóta itthon van.. Csodálatos. Rettegek, hogy mikor nyitja meg a gázt és robbantja magára a házat...

K.Jani 2009.07.09. 19:51:34

egy ország fejlettségi szintjét le lehet mérni azon, hogy hogyan bánik a legelesettebbbekkel.
isten hozott a harmadik világban!!!!!

Viktus 2009.07.09. 21:16:22

Az egyik ellátás nélkül maradó betegből minisztert csináltak ... most Draskovics néven mozog ...

Viktus 2009.07.09. 21:17:08

@K.Jani:

Nálunk kánaán lehet nekik, mert ott vannak a kormányban, parlamentben, közgyűléseken képviselőként ...

Empty 2009.07.09. 21:36:16

@Biztonsági Őr:

Inkább az USÁt és Mexikót kellett volna lefóliázni.

phaidros 2009.07.09. 21:38:34

Már megint olyasmiről írtok amihez nem értetek. Én most nem érek rá, de Bohóc János, Bezuhov, és is majd elmagyarázza Nektek.

Mr. Acid 2009.07.09. 23:07:53

@phaidros: Hát, ők jól ismerhetik a benti viszonyokat...

reKorrekt 2009.07.09. 23:14:17

Aztán majd mondjátok hogy:
- Hííí, hát én asszitem hogy a Hofi viccel....

nate (törölt) 2009.07.10. 00:44:47

@phaidros:
Olyasmiről írt, amihez nem ért?
Vagy inkább olyasmiről, AMIT nem ért?
Elmagyarázhatnád (vagy akár János vagy Bezu is),
hogy az OPNI bezárásán felül miért kellet az egységes
szakellátást szétzilálni ? Mi ebben a ráció?
Azért kérdezem, mert egy rokonom az elmaradt (vagy megszűnt) rendszeres
kontrollvizsgálatok és az arra épülő kezelések
hiánya miatt most haldoklik.

molaris 2009.07.10. 05:27:13

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
"Zártosztály!.....Ja!......Azért van bezárva, hogy az a sok hülye be ne jöjjön."/By Hofi/

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.10. 07:30:26

Úgy rémlik, olyan 30 milliárdot ér az ingatlan. Ez mindent megmagyaráz. Február közepén jár le az építési és változtatási tilalom, meglátjuk mi lesz. Vagy meghosszabbítják (megint) vagy megveszi valaki.

kyncza 2009.07.10. 07:50:27

@anarcho78: képzeld, én nem divatból tüntetgetek, és nem azért, mert nem lenne jobb dolgom, vagy ne lenne más, amire költhetném a pénzem!! "Nehéz" volt, de rájöttem, hogy sz.gép/TV elől nem fogom megváltani a világot! Valószínüleg így se, de legalább teszek valamit. Ha kicsit többen így gondolkodnának, már régen elüldöztük volna ezeket az országrablókat!

Nem 3000 ember kell az utcára, hanem 300.000.
Akkor már a rendőrök is vagy átállnak, vagy útban lesznek.

Egyébként kíváncsi vagyok, meddig bírja az átlag magyar, értve ez alatt azt, aki "csak" morog az ilyen hírekre. Sajnos attól félek, hogy túl sokáig, amikor már késő lesz lépni...

eszkep 2009.07.10. 08:04:14

OFF

Úgy látszik, a Magyar Hírlapnál is olvassák a Vastagbőrt:

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=172912

hehe...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.10. 08:09:01

Pálinkás jó reggelt!

Elfogtam egy kampányversikét:


Én vagyok a Bajnai
Ti meg ország barmai

Becenevem Libás Gordon
Engem őriz minden kordon

(Utónevem azért Gordon,
Hogy rímeljen rá a kordon)

Vigyáznak rám három helyen
Hogy ne verjétek szét a fejem

Barátom a Luciferi
Jó ismerős: Gyurcsány Feri

(Zsebünk pénzzel ezért teli)

Nem fog rajtam semmi átok,
A magasból szarok rátok!

Kedvenc sün alakzat áll itt,
Ha tiltakozol? – Előállít!

Lelkiismeretem nincsen
Ez nekem a legfőbb kincsem

Nem lehet itt semmi gikszer
Én lettem a főminiszter

Korlátlan a mi jogunk
Ezzel élni is fogunk

Nektek viszont nincsen jog!
Megmondtam, hogy fájni fog!

Parlamentben dolgunk sok
Mi vagyunk az okosok

Bizony nagy a mi eszünk
Tőled mindent elveszünk

Nekünk semmi nem elég,
Ki nem haver – csőcselék

Nem jött be a Pannon Puma?
Majd bejön egy másik duma!

És ha télen hideg lesz?
Ha megfagysz, megdöglesz!

Azt mondod, hogy meghalsz éhen?
Megtehetted volna régen!

Majd kapsz sírodra virágot
Mi eladjuk az országot!

Az országból mehettek
Külföldön tán ehettek!

Helyetted majd lesz itt ember
Izraelből, mint a tenger

Nem kell nektek szaporodni
Azok fognak sokasodni

A romákkal majd jóban lesznek
Bajt, problémát lerendeznek

Ezért mondom most neked,
Ránk szavazni érdeked

(Remélem, hogy ránk szavaztok!
Visz’lát – szevasztok!)

kyncza 2009.07.10. 08:16:43

@Seduxen:

Tudod, mi a durva? Az, hogy szerintem, ha ezt libajnai előadná a tévében, élőben, AKKOR sem lenne semmi!!!
Mindenki morogna, hüledezne, aztán kalap...

Vagyis...én biztos nem :)))
(jójójó, tudom, a Vastagbőr harcos lányai is jönnének...) :D

f.m.j. 2009.07.10. 08:29:17

@Seduxen:

Mi ez a populzmus, kérem? Ennek semmi köze a valósághoz...;)

f.m.j. 2009.07.10. 08:30:20

...hát, még ha le is tudnám írni amit akarok:):)

-i

eszkep 2009.07.10. 08:34:52

@Seduxen: Wow... egy költő veszett el benned :-)
Így már jól indul a nap!

f.m.j. 2009.07.10. 08:35:01

index.hu/belfold/2009/07/10/nevtelen_levelben_jelentettek_fel_a_rektort_millios_fizeteseert/

Ez is megérne egy misét...

amúgy ezek mind "naplóérettek" , nem Seduxen? :)

krtek 2009.07.10. 08:44:23

Az nem lehet hogy egy újságíró valamelyik kereskedelmi TV-s gagyilófasz-sztár nulla történetei helyett, rászállna az OPNI dolgaira és folyamatosan szemmel tartaná-publikálná mi történik ebben az egyértelműen telekspekulációs ügyben?

Ostoba egy fasz nép ez a magyar. Mindenki tudja mi történik, mindenki morog, mindenki anyázik, de jön egy politikuséreg és esikál mindent. Médiával, rendőrséggel, szar törvények kihasználásával....

Az első lámpavasig minden rohadék azt tesz amit akar.

Agyalap 2009.07.10. 09:17:04

Pénzek elb@szásaés ellopása? Általános tendencia...
Abszolút idevaló ma az Indexről: index.hu/belfold/2009/07/10/nevtelen_levelben_jelentettek_fel_a_rektort_millios_fizeteseert/
A vastag bőr legtipikusabb esete...

Horizont 2009.07.10. 09:23:03

@fmj:
Solti azt mondta a jövedelme magántermészetű adat. A gyöngyösi főiskola rektora Magda Sándor is (MSZP-s országgyűlési képviselő is) 4,8 milliót keres havonta. Csak mint rektor. De Hiller szerint minden oké. Milyen jól keresnek a rektorok:) Biztos megérdemlik:)

Egaesz Homo 2009.07.10. 09:31:03

Nem olvastam végig a kommenteket, de zero, tényleg 500 vagy még több beteg kóborol az utcán nap mint nap? Ha ez hiteles információ akkor nem is tudom...

Bohóc János 2009.07.10. 09:32:55

@Egaesz Homo:

A gárdavonuláson még több is, mindet összeszámolhatod.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.10. 09:35:08

ez kész, egy újabb gyöngyszem - mondhatni Szájbergyerek kicsit másképp -, küldeném mindenkinek, aki szereti - külön kiemelve NETBohóc tezsvíremet, és Gaskó e.t-t :)))

www.youtube.com/watch?v=YkWeVdF-Uj4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etyuxar%2Ehu%2Farticles%2Ephp%3Farticle%5Fid%3D455&feature=player_embedded

kyncza 2009.07.10. 09:35:14

@Bohóc János: Mire számítok, baszki? Arra, hogy vizet osztó embert nem ütök agyon!! Inkább a vonagló buzikat, vagy a rendőrökre, orvosokra, mentősökre, tűzoltókra támadó retkeseket osztom ki...erre számítok!!!! És nem fújok arcon békésen füvön ülő embereket!!! Vajon a cigók felszólításkor azonnal el szoktak menni?? Ott is ilyen bőszen osztják a sündeót?

kyncza 2009.07.10. 09:36:27

@Bohóc János: Mekkora egy idióta vagy te...balfasz provokátor...neked is kijárna egy alapos verés, legalább tudnád, miért kapod!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.10. 09:41:17

@Egaesz Homo:

Hát ja, úgy néz ki ... ha már a hozzáértő, ezzel foglalkozó szakember ezt mondja ...durva ...és sajnálom szegény betegeket.

Kartal (rezervált) 2009.07.10. 09:41:49

@TaTa86.: fenét volt. a mai hivatalos történetírás szerint a nácik parancsba adták az orvosoknak, hogy a nem gyógyítható betegek szűnjenek meg. gyorsan! és megszűntek. pontosan ez jutott eszembe amíg olvastam a posztot, meg az is, hogy ez a köztörvényes bűnözőkből álló emberalatti bagázs félti a demokráciát a fidesztől és a jobbiktól, amikor pontosan ugyanúgy cselekszenek mint a nácik. el kellene gondolkodni végre, ki ártott többet a demokratikus jogállamnak eddig!
@kyncza: szombaton most már én is kimegyek, ebből elég volt.
@Bohóc János: hol látsz te itt begőzölteket, faszikám? javakorabeli embereket látok, amint higgadtan próbálnak egyezkedni a darth vadernek öltözött taknyosorrú droidokkal. ja, hogy ŐK vannak begőzölve? úgy mindjárt más, tényleg le kellene csukni őket pár órára, talán elgondolkodnának azon, hogy nem támadnak hatan gumibotokkal egy fegyvertelen emberre... aki ráadásul az adójából eltartja őket...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.10. 09:42:43

@zero: Inkább írjál új postot, légyszi-légyszi :o)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.10. 09:43:14

kyncza és bohóc jános

hívjátok fel egymást telefonon, vagy MSN-en dumáljátok le.

Senki más nem kíváncsi a "vitátokra" ...itt főleg nem

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.10. 09:43:55

@Félkupica_Fehér_Főnök:

nyugi, meg van írva :)
nemsoká' meg is jelenik ..

Egaesz Homo 2009.07.10. 09:46:09

@zero: Ez tényleg elképesztő... Már csak az a kérdés, beszélhetünk-e ezek után arról, hogy ez egy ország, sorsközösség satöbbi.

Horizont 2009.07.10. 09:46:31

@Seduxen:
Ez minden pénzt megért. Ilyen szöveget, mindjárt jókedvem lett! Ja vers is jó volt. Néha muszáj röhögni!Magunkon is.

Kartal (rezervált) 2009.07.10. 09:47:32

@Egaesz Homo: gondold át eddigi nézeteidet faszikám. erősen eltúlzottnak tartottam tomcat véleményét amikor az mszp-s pasival kiabált, hogy "maguk a nácik", de most már kezdem az hinni, hogy igaza volt... no nem mintha kedvelném a faszit.

Bohóc János 2009.07.10. 09:47:40

@Kartal (reloaded):

Hát, "faszikám", ha te ezeket higgadt érvelőnek tartod, akkor a fóti gyűlés az valószínűleg szentmise volt szerinted

Másrészt meg rendőrrel ilyen helyzetben az utcán nem érvelünk se higgadtan se így
Ha nem értünk egyet az intézkedéssel, akkor utána panaszt teszünk.

Egaesz Homo 2009.07.10. 09:49:52

@Kartal (reloaded): Nem fasiszták, csak rendkívül érdektelenek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.10. 09:49:56

@Horizont: mondanom sem kell, hogy a tyuxar.hu az eredeti lelőhelye a "sztrájker-gyereknek" :)))

én visítva röhögtem egészen konkrétan...

igen, néha kell, ebben igazad van. annyit "ezek" nem érnek, hogy agyvérzést kapjunk...

Bohóc János 2009.07.10. 09:50:42

@zero:

Zero, te viccelsz! A golyó-duna-lámpavas-gépfegyver az mehet, a "műanyagbilincs pár órára" az kiveri a biztosítékot?

Egaesz Homo 2009.07.10. 09:54:18

@Bohóc János: Szerintem ebbe most ne menjünk bele, a múlt héten elég hosszan vitatkoztunk erről pár itteni emberrel. Engem is zavar ha lámpavasaznak, de azt hiszem aki erre a szintre süllyed, az vagy egyszerűen primitív, vagy már csak az erőszakban bízik mert olyannyira elkeseredett esetleg mindkettő.

Bohóc János 2009.07.10. 09:56:16

@Kartal (reloaded):

"aki ráadásul az adójából eltartja őket... "

Ez mekkora LOL OMFG már megint!
Tehát, ha én viszem magammal az adópapírjaimat, akkor végigzúzhatok 240-nel az M7-esen, mer nehogymá' a köccsög zsernyák, akit "én fizetek a Zadómból" (-mint a Zemberek) nekem beugasson, hát jól néznénk ki.
Csaka tavalyi kell, vagy 5 évre visszamenőleg legyen nálam? Mely adónemek relevánsak? SZJA, ÁFA, EVA, TáNYa, JövAdó? Más is ér?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.10. 09:56:48

ha már az opni bezárása körül is felröppent az ingatlan-panama gyanúja, itt egy újabb gyöngyszem...

hvg.hu/hvgfriss/2009.28/200928_KESZuLo_INGATLANuGYLET_A_MILLENARISNAL_Mani.aspx

persze biztosan minden teljesen törvényesen zajlik itt is, ugye eftásak??? (annyiban mókás a történet, hogy - az előzmények fényében - itt legalább "nagykoalíció" van :))) ).

kyncza 2009.07.10. 09:58:31

@zero: én nem úgy vettem észre, mintha más nem lenne kiváncsi. Ahelyett , hogy a szándékos provokálót tiltanád ki, engem basztatsz, ezentúl ha irok, max. az időjárást említem meg....Szólásszabadság? Vita? Nem csak országos szinten hiányzik...

Egaesz Homo 2009.07.10. 10:05:11

@kyncza: Már nem azért, de neked eddig mindenki provokáló volt aki mást mondott.

Bohóc János 2009.07.10. 10:05:25

@Egaesz Homo:
"azt hiszem aki erre a szintre süllyed, az vagy egyszerűen primitív, vagy már csak az erőszakban bízik mert olyannyira elkeseredett esetleg mindkettő. "

Neked levezetem: vagy alapből primitív, vagy csak az erőszakban bízik ezért aztán primitív (mert aki csak az erőszakban hisz, az primitív), vagy mindkettő (primitív és primitív).

Tehát körbeértünk.

Bohóc János 2009.07.10. 10:06:14

@Egaesz Homo:

Hát gárdista. mire számítottál tőle?

kyncza 2009.07.10. 10:09:02

@Egaesz Homo: Már nem azért, de soha nem ugrottam neki senkinek, aki érvekkel, nyugodtan tudott vitázni. Ebbe nem tartozik sztem a hülye gárdista, féleszű gárdista, gyogyósok, kopaszok, elmebetegek, pincérek, ss osztag, és még számtalan jelző, amiket ti libsik használtatok! Egy hozzászólást mutass, ahol én ok nélkül bárkinek nekitámadtam durván!! Mivel tag vagyok, nem fogom hagyni az ócsárolást, akár tetszik neked, akár nem! Kint az utcán se hagynám, itt se fogom...ott rend(?)őrök visznek el, itt meg kibannolnak! Nagy dolog...ez van!

Egaesz Homo 2009.07.10. 10:10:07

@Bohóc János: Igazából én tudtam vele beszélgetni múltkor.
Aki az erőszakban bízik valóban primitív csak nem feltétlenül eredendően az, hanem a külső hatások folytán válik azzá.

Egaesz Homo 2009.07.10. 10:13:42

@kyncza: Nem tudok hsz.-t mutatni mert ahhoz végig kéne bogarásznom legalább ezret. Csupán azt akartam mondani, hogy az a baj, hogy bármikor úgy érzed valami kis mértékben bánt, te egyből nehéztüzérséggel támadod le.
Nyugodj meg, nem akar senki sem bántani.

Bohóc János 2009.07.10. 10:17:21

@kyncza:

"amiket ti libsik használtatok"

Te -és elvtársaid- viszont kötőszóként használhatod a libsi, libbant, komcsi, kommer, zsidrák, kampós és egyéb jelzőket.

Hát tudod mit mondana erre a sivatagi plébános a kóbor apácának?

Egaesz Homo 2009.07.10. 10:20:15

@kyncza: Nézd, tudomásul kell venned, hogy hiába bátorítjátok egymást odabenn harcostársak, meg beszéltek univerzális megoldásokról, abban a pillanatban, hogy kilépsz abból a közegből támadni fognak, mert egyszerűen kívülről nézve az egész dolog kissé groteszknek hat.

Egaesz Homo 2009.07.10. 10:22:49

@Egaesz Homo: És az, hogy kritika ér téged vagy a gárdát, az nem jelenti azt, hogy a kritizáló személye antimagyar, buzizsidóliberálisnarkósgyökér csupán azt, hogy más elképzelése van.

kyncza 2009.07.10. 10:23:17

@Egaesz Homo: Megnyugtatlak, hogy nem találnál, nem kell böngészned. És én is nyugodt vagyok.

De utálom azt, aki szándékosan provokál.
Forrófejű vagyok, sztem szép szóval ma már sehova nem lehet jutni.

Azért, mert szépen kérem a politikusokat, hogy ne lopjanak, ne vigyék csődbe a hazámat, le se szarnak.
Azért, mert szépen kérem a cigójat, hogy elég volt egy pofon, inkább beszélgessünk, még le se szarnak.
stb...stb

Alapból mindig mindenkivel mosolyogva kezdek, de utálom az igazságtalanságot, a kettős mércét. Amiből mostanában bőven kijut...

kyncza 2009.07.10. 10:27:14

@Bohóc János: Nem tudom mit mondana, de nem is érdekel! Mint mondtam, a gárda nem viccből, unalomból jött létre. A gárda egy válasz valamire! Ahogyan a libsi, kampós stb. jelző is! Nem mi kezdtük, nem én kezdtem!

Befejeztem a oldal offolását!

Egaesz Homo 2009.07.10. 10:29:02

@kyncza: Ha erőszakosan követeled, hogy ne lopjanak akkor is le fognak szarni ráadásul még a társadalom konszolidáltabb fele is el fog ítélni ergo innentől ez már csak elkeseredett segélykiáltás.

Bohóc János 2009.07.10. 10:31:33

@kyncza:
A hülyegárdás, a pincértanonc, a kopaszok, és a hitlerjugend is csak válaszok valamire.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.10. 10:33:18

@Egaesz Homo: ha már ilyen normális hangnemben sikerül beszélgetni, akkor most tőled is - mint általában mindenkitől - megkérdezem:

mi a megoldás??

mert abban egyet lehet érteni - bocs @kyncza: -, hogy az magában szomorú, hogy a Gárda létrejött, létrejöhetett. mert megvoltak/vannak/tartok tőle, hogy lesznek is azok a kiváltó okok, amelyek életre hívták. a XXI. században nonszensz, hogy kvázi egyenruhás félkatonai szervezetnek "kell" rendfenntartóként fellépnie, mert az állami erőszakszervezet nem tudja/nem akarja tenni a dolgát.

véleményem szerint a Gárda az elmúlt 20 év politikai, társadalmi, szociológiai kudarcának az eredménye.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.10. 10:33:25

A kommentelést lezártam, mert totál offtopic lett ...

Köszönjétek meg kynczanak és Bohóc Jánosnak.

Srácok, EZ nem az a hely.

Ez a MI blogunk, a mi posztunk, ne itt öljétek egymást.

és igen, itt nincs"sajtószabadság" mert ez nem sajtó ..

süti beállítások módosítása