Skip to content


       Szűrés lista

Gyurcsány pótfia: Ficsor Ádám

A hamarosan leköszönő titokminiszter szombaton megnősült. (Gréczy Zsolt szívhezszólóan ír az eseményről.) Ebben nincs semmi különös, ez a dolgok rendje, előbb-utóbb mindenki megtalálja a maga párját, és igába hajtja a fejét. Ami különlegessé tette az esküvőt, az bizony nem más, mint a vendégsereg. A meghívottak között olyan illusztris arcok bukkantak fel, mint Szilvásy Gyuri bá', Molnár Csaba, Gráf József, Újhelyi István MEH-államtitkár és Szigetvári Viktor, Bajnai Gordon kabinetfőnöke is.

Ficsor tanúja pedig maga a mester, a példaképnek tekintett Gyurcsány Ferenc volt.

Legalább tudjuk, hogy él a mi Ferink, és ilyen szoros a kapcsolata a kis vicsorral.

Kérdés, hogy mire számíthatunk majd ettől a remek kettőstől, ha beindul a kampány? Mert Gyurcsányt bizony aktivizálják a választási győzelem érdekében, a volt kormányfő feladata elsősorban a tudományos és nemzetközi holdudvar "kezelése és mozgósítása", de számítanak rá a bázis- és hálózatépítésben is; és Ficsor is lemondott a miniszterségről, hogy gőzerővel végezhesse a rábízott feladatot: a jelöltek felkészítését.

A Fidesz ebből kiindulva az MSZP eddigi legdurvább és legaljasabb kampányára készül. Demeter Ervin úgy fogalmazott, Ficsor Ádám távozó titkosszolgálati miniszter működése öt hónapja alatt össze tudta szedni azokat az információkat, amelyeket a választási kampányban fel akar majd használni.

Vagyis mocskos, lejárató szocikampánytól félnek, aminek ráadásul alapja is lenne. Hát ez nagyon megnyugtató! Demeternek üzenem, hogy nagyon szomorú, hogy egyáltalán volt mit összeszedni. És az idiótája még ki is áll hangoztatni.....

Ficsor erre ezt válaszolta egy NOL-interjú keretében: "A Fidesz-kormány idején volt divat az, hogy pártvezetés összefért a titkosszolgálatokkal. Nálunk nem."

Khhmmm...Azért én ebben nem lennék olyan biztos így elsőre, de majd meglátjuk, mit alkotnak tavasszal. 

Kíváncsian várjuk.

Címkék: politika mszp gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr331299076

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Liberális konzervativizmus 2009.08.10. 15:07:20

A tegnapi Népszabadság terjedelmes interút készített Szigetvári Viktorral, Bajnai gordon egykor volt Fidesz-szavazó kabinetfőnökével. Már eleve egy durva oximoronnal nyit a cikk: „bár magát liberális konzervatív értékrendűnek va...

Trackback: Ficsor Ádám "elkelt"... 2009.08.10. 13:38:33

Bizonyára magyar nők milliói kaptak zokogógörcsöt amikor megtudták, a mindössze 29 éves -de már a miniszteri bársonyszéket is megjárt- Ficsor Ádám megházasodott. Igazi láv-sztori az övé(k), az extitokminiszter gyerekkori szerelmét vette el -aki mellesl...

Trackback: A titokminiszter, titkos esküvője 2009.08.10. 11:20:42

A hétvégén bekötötték Ficsor Ádám (29) titokminiszter fejét is. Neki se legyen jobb, mint másnak, szokták ilyenkor mondani. Ficsor tanúja pedig ki más lett volna, ha nem az egykori főnöke, egy ország „kedvence”, Gyurcsány Ferenc. Az hogy ez...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zetek 2009.08.10. 11:13:13

Maestro! Gondolj a 23 millió románra, vagy a köteles beszédre. Mi mindent ki lehetett ezekből hozni. Szóval nem kellene helyből idiótázni.

Hetfield 2009.08.10. 11:21:19

Ki az a csávó a jobb szélén?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.10. 11:27:41

"A meghívottak között olyan illusztris arcok bukkantak fel, mint Szilvásy Gyuri bá', Molnár Csaba, Gráf József, Újhelyi István MEH-államtitkár és Szigetvári Viktor, Bajnai Gordon kabinetfőnöke is."

Mennyivel szebben mutatna ez a mondat, ha a "meghívottak" helyett a "vádlottak" szavacska lenne :)))

jozicsenko 2009.08.10. 11:27:58

hmmm, két apróság:
"a tudományos és nemzetközi holdudvar kezelése és mozgósítása" = adtunk pénzt, adjad vissza!

féligoff: a hétvége poénja: KóKa jhonny felkéri az MTA-t...

HEEEEEEE? amikor sziniszter volt, épp hgy felszámolta volna és sóval vetette volna be az egészet (azóta se volt olyan egységes az egyébként politikailag eléggé tagolt (=komenista örökség és konzervatív/jobboldali tagok) akadémia

(a kutatócsoportok kb felét megszüntették alatta...

beleszolok 2009.08.10. 11:32:23

Ennek a Ficsornak olyan szép, retardált arca van.

kacsa! 2009.08.10. 11:45:53

@beleszolok: Pont ezen járt az eszem nekem is.
Ez a politikai "elit"-ünk...

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.08.10. 11:46:13

A szavazáshoz tegyél bele egy olyat, h "a fentiek mindegyike", majd arra kattintok...

martonx 2009.08.10. 12:05:48

@beleszolok: Ááá, csak pont úgy néz ki, mint az átlag komcsik. Az arcáról sugárzik az intelligenciája.

Persze a kinézetnek nem kell feltétlenül tükrözni az intelligenciát. Itt van ellenpéldának nekünk Gyurcsány. Olyan kis okos feje van, mégis hogy szétkúrta az egész országot.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.10. 12:08:38

@Eltiron72:

Persze, szóba kerül mindegyik, de mire fogunk leginkább emlékezni?

CommanderCool 2009.08.10. 12:10:32

AZ msz(m)p nek kutya nehéz dolga van (hál istennek), szinte reménytelen, bár ők a szarból is vissza tudják hozni a dolgokat...a nácizás szerintem előbb-utóbb alá kell hogy hagyjon, az EUs választásokon tisztán látszik hogy ez kurvára nem jön be az embereknek, ezzel nem lehet szavazókat nyerni. A mit építettünk szöveg is kevés lesz, a nagy része mutyi, meg azért olyan sokat nem is tettek le az asztalra, ráadásul a mostani bajnai-féle "reformok" is eljutnak az emberek tudatáig tavaszig, és rájönnek a tömegek hogy ők át lettek baszva megint, és jó részük szarul fog kijönni az egészből , az élet csak tovább nehezedik nekik 2010től. A politikai sárdobálás meglesz a részükről , de azzal se fognak szavazatokat szerezni, csak a meglévő 10en sok esetleg 20on kevés százalékukat tartják meg vele, fellendülés se nagyon várható ugye, se idén se jövő évben igazán...
Számomra a 2010es szavazás mszp-fidesz részről kb egyértelmű. A kérdés az hogy a jobbik tudja e tartani az EUs eredményt(vagy épp kevesebb ill több szavazót tud e szerezni), illetve hogy az SZDSZ bejut e vagy nem...én őszintén remélem hogy nem.
Az pedig még érdekesebb hogy mi lesz a választások után...

LeMond 2009.08.10. 12:10:43

Ajánlom mindenkinek Greczy legutóbbi írását. Gyönyörű csöpögős cikk az esküvőről.

f.m.j. 2009.08.10. 12:15:11

@LeMond:

linket légy szíves :)

f.m.j. 2009.08.10. 12:19:31

Amúgy meg: az öregem már jóideje mondja, hogy nem lesz itt választás se ősszel, se tavasszal, olyan helyre kis szükségállapotot fognak itt nekünk iderittyenteni, hogy öröm lesz nézni (mielött bárki megvádolná, hogy hülye összeesküvéselméletekben hívő, hadd mondjam el: nem netezik, mert öreg, de a Bajnait is megmondta, komolyan, úgyhogy tud valamit, pedig simán csak agyal... :))
A szükségállapotra pedig jó ürügy az újjáéledő nácizmus, meg romagyilokok megszaporodása...

Taktikai Atompingvin 2009.08.10. 12:29:17

Egyébként Ficsornak igaza van, hogy a 2030-as miniszterelnökségre készül.Nagyjából addig nullázták le magukat.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.10. 12:32:28

Én csak azért izgulok, hogy legyen meg a Fidesznek az 50%-a, mert ha nem még képesek összeállni a szicikkal nagykolalicóba a Jobbik ellen.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.10. 12:33:53

a legjobb persze a Jobbik 50%-a lenne
a legrosszabb, ha ók nyerik a választást, de nem lesz meg az 50% és nem tudnak körmányt alakítani.

f.m.j. 2009.08.10. 12:35:52

@Prinzessin Erbsen:

oké, legyen úgy, de akkor nem 2030-ig kaszálták el magukat (a Fidesz is), hanem 2100-gy, mondjuk addigra így is úgy is beledöglünk...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.10. 12:36:51

@csodagyerek: vagy úgy számol, hogy addigra szabadul(nak) a zorbán (szőlő)bányáiból :)))

spájdernecc 2009.08.10. 12:39:54

hatalomtechnikai okokból egy "friss" pártnak jobb egy ciklus ellenzékben.
Még lehet felelősség nélkül dumálni, de már belátnak a kulisszák mögé :)
És ezt Vonáék is tudják.
Másrészt óvjon az ég az amatőr megváltóktól

Noname Watanabe 2009.08.10. 12:40:15

Azért kíváncsi vagyok, a menyasszony mit lát Ficsorkában?
A szépséget? hm... azt hiszem, nem... a sármot? nem... kizárhatjuk azt is? A mindent lebíró intellektust? hááát... necces...

Nem értem, na XD

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.10. 12:41:22

a "gyönyörű" gréczy cikk kommentjei között tanáltam, azért szépen idevaló ha már zsoltika megemlítette Cseh Tamást, bemásolom:
"- Ezért is bosszant, hogy ágyhoz köt ez a fránya betegség. Ilyen időkben! Amikor lógnak az orrok, s nyolcadik éve tombol itt ez a rablóbanda. Amikor a parlamentben nyíltan embereket vásárolnak frakciókba. Ennyire kilátástalan, hazug kort én még nem éltem meg, mégis kénytelen vagyok tétlenül nézni.

spájdernecc 2009.08.10. 12:42:00

@Wilbur Nárcisz-11 Swain:
ne álszentkedjünk kérem :)
és a csillogó / gyémánt AE / intellektus, az smafu?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.10. 12:42:07

Ja ezt Cseh Tamás mondta zsoltikáék "bandájáról".

f.m.j. 2009.08.10. 12:50:42

Én sajnálom Ficsort, hogy ilyen emberek a családja, mint Szilvássy, Gyurcsány, és hogy nincs nő, aki ne a pénzéért szeretné (legalábbis elég hihetetlen, hogy valami másért valaki megossza vele ágyát, asztalát...)

f.m.j. 2009.08.10. 12:51:27

IGAZI embereket nem tudott összehozni? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.10. 12:54:11

@DexterMorgan78/Séfbácsi: itt a teljes riport:

www.hetivalasz.hu/cikk/0905/cseh_tamas_orbanista

belinkeltem is a kommancsoknak, hadd legyen egy jó napjuk :))))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.10. 12:54:39

Sajnálom azt akinek Gyurcsány a tanúja ... nincs tesója? Rokona? Barátja? Csak Gyurcsány?

Taktikai Atompingvin 2009.08.10. 12:55:03

@fmj: Azért szerintem ez nem vicces.Elvileg középiskolás korukban ismerkedtek meg.

modellmaker 2009.08.10. 12:56:55

Sztem elég húzós lenne menetelő nácziakkal riogatni, mert ugye ez már a madarasoknak se jött be.

Most tényleg nem lennék MSZP-s kampánystáb tag. :D Elég érdekes lehet ilyen háttérrel kampányt csinálni. Bár kihívás van benne, az biztos. :D

Tündér_Lala 2009.08.10. 13:00:10

Ficsor ficsur lagziján lehet a legjobban a kampány (értsd rágalom hadjárat) stratégiáját a legjobban kitalálni. Ezt hívják jó partinak (szoci mód).

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.10. 13:01:43

Vicsor feladata inkább a dolgok elásása volt, mint a kiásása.
Ezt titkosítjuk száz évre, azt eltüntetjük satöbbi.
Persze biztos, hogy némi lehallgatást is megszervezett, kommerektől bármi kitellik, és bármi ellenkezője is.

f.m.j. 2009.08.10. 13:05:51

@csodagyerek: oké, efelett elsikkadtam... mentségemre szolgáljon, én Ficsor fizimiskájából indultam ki...

de a vendégsereg, mint barát, és családtag, ez nekem szánalmas...

Taktikai Atompingvin 2009.08.10. 13:18:22

@fmj: A csávó rajoskodott a csaj előtt, ennyi.Nem az egyszerű arcokat hívjuk meg, hanem a hardcore pajtikat.Ez olyan, mint amikor olyan arcok pózolnak a szamurájkardokkal félmeztelenül, akiknél a kard nehezebb.Aztán néznek, hogy mért kerülnek a napiszarra... Egyébként ez is kb odavaló

Shaddam ' 2009.08.10. 13:20:28

A híradót nézve itt tényleg szükségállapot lesz nem választások.Márc 15 körül tömeges letartóztatás, bevonulnak az ENSZ erők és Kolompár barátunknak szobrot emelnek mint megmentő.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.10. 13:21:52

Egyébként aggódva figyelem, hogy senki nem vette még észre, hogy ez egy vérnáczi esküvő!!!

Hány ujját lehet látni Ficsornak, mindkét kezén? 4-4-et.

Na most 4+4 az 8, 8+8 =88, tehát HH, azaz Heil Hi...

Szóval, azonnal elhatárolódni, és tiltakozni!!!!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.08.10. 13:21:57

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: biztos van olyan aki besegítőként a csalágbarátja, és lehet a miniszterelnökség 2030 egy elég nagy perspektíva a hölgynek.

mind2 (törölt) 2009.08.10. 13:46:10

@fmj: nem baj, ha a gyerekem férjhez megy én az egész Magyar Gárdát hívom meg XDXD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.10. 13:46:33

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": húúh, bazz, gyere be a napról, mert ez gáááz :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.10. 13:49:07

@mind2: biztosítani, vagy mi? :)))

ki lesz majd a gyermeked jövendőbelije? Avagy bazi nagy roma lagzi 2.0? :)))

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.08.10. 14:10:53

Mégis, milyen kampány lehetne, ha Ficsor első mondata ezzel kapcsolatban az volt, hogy "Mgek kell mutatni, hogy a másik oldalon a gyűlölet napszámosai állnak"?

mind2 (törölt) 2009.08.10. 14:21:40

@Seduxen: azért képzeld el, ha több ezer gárdista kanalazza az Újházyt... a néma és beöltözött rendőrök gyűrűjében a 40 fokon. Lagzit még nem kell bejelenteni, nem ?

Ez meg csak úgy eszembe jutott, hogy ők is egymás esküvőire jártak :
"
A Harmadik Birodalomban a Birodalmi Kancellárián tartott fogadásokon és Hitler udvartartásában a „hölgyeket”mindig szívesen látták. Ők voltak a társaság ékességei. Ugyanezen körök azonban „a földeken és a rokka mellett szorgoskodó nőket” tekintették ideáljuknak. A náci elit társaságában otthonosan mozgó nők nem vették magukra ezeket a szlogeneket. Lepergett róluk az a jelmondat is, miszerint „A nő fegyvere a főzőkanál”, ugyanis a főzést legtöbbjük a személyzetre bízta. Eva Braunnak eszében sem volt lemondani a sminkről vagy a legújabb divat szerint szabott ruhakölteményekről. Sőt mi több, rendszeres testedzést végzett, és a filmezést sem vetette meg. Margarete Himmler, az egykori kórházi nővér, ahhoz túlságosan lenézte férjét, hogy komolyan vegye eszméit. Emmy Göring színésznőként aratott sikereket, Carin Göring pedig akár a női politikai agitátorok példaképe is lehetett volna. Henriette Schirach a bécsi kulturális élet fellendítéséért szállt síkra, és a párt kevésbé ismert, ám a közéletben fáradhatatlanul tevékenykedő női vezetői sem ültek otthon a tűzhely mellett.
Még a náci párt női kulcsfigurája, Magda Goebbels is lelkes harcot vívott a nők jogaiért, mit sem törődve a hivatalos politikai irányvonallal. Goebbelséknél nemegyszer heves viták alakultak ki a nőket érintő kérdésekről. "

Jah és az Mszp-nek vége. Ezek itt átvették az uralmat, Fletó, Ficsor, Drazsé, Szilvásy... ügyesen megkomponált ifjútörök társaság. Lendvai még nem tudja, de neki már vége, a saját ifjú fajtája ássa a sírját.

Taktikai Atompingvin 2009.08.10. 14:29:55

@mind2: Tartsd az esküvőt az Olaszliszkai faluházán. Lesz ott Bréking Nyúúúúz:)

gcsabi 2009.08.10. 14:39:28

@LeMond:
Azért kiváncs lennék, amikor Pétr Szabó Szilvi a " Ha én rózsa volnék"-ot énekelte, hogy lehetett megállni röhögés nélkül?

kriglis 2009.08.10. 14:47:06

a képen,ill.az összejövetelen aki számít ott vólt.ez így rendben is van.a családnak össze kell tartani.ficsor elvarta a szilvásy álltall összekuszált szálakat,és egy-két jegyzettel a zsebében lakodalmasat játszik. a tanúnak az esemény igazolása a feladata.ezért kell esküt tennie a bíróságon.esetünkben az ara tisztában van a tanú személyével,annak hitelességével?csodálkozom,ha nem félti házas életét egy ilyen tanúval a hátamögött.persze ez magánügy éljenek bóldogan.látni kellene az ott készűlt összes fotót.és talán kiderűlne ki is valójában a "keresztapa"? gondolom sokan részt vettek.az nyílvánvaló ,hogy ezek közűl kerűlnek majd ki a képviselők/csak is ezek közül/.és ez bibi.mármint azoknak,akik nem vóltak ott.és ez az a belső féreg ami szétrágja az élharcos mszp-t.tehát igazólva van,hogy nem mindenki örűl egy esküvőnek.

mind2 (törölt) 2009.08.10. 14:56:26

@gcsabi: Végül is Bangó Margit is mehetett volna meg a Fásy rózsaszín tüllszoknyás leánykája, a született tehetség... az a kis tokás :)
Bunyós Pityu és Márió, aztán dagaj-digaj....

mind2 (törölt) 2009.08.10. 14:57:34

@mind2: A geronazzó meg összeadhatta volna őket... Magyarország, 2009.Én így szeretlek.

gcsabi 2009.08.10. 15:04:43

@mind2:
Mondjuk én azt a bizonyos lánctalpas meg zászlós strófákat Ficsor és Gyurcsi jelenlétében elég célbatalálósnak éreztem volna!
Bár egy esküvőn elég pikáns lehet egy női hangtól hallani:
"Ha én kapu volnék, mindig nyitva állnék,
Akárhonnan jönne, bárkit beengednék,
Nem kérdezném tőle, hát téged ki küldött,
Akkor lennék boldog, ha mindenki eljött."

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.08.10. 15:06:08

hogy ficsorog a kis padawan. vagy h is van a sitheknél a tanítvány?

mind2 (törölt) 2009.08.10. 15:10:15

@gcsabi: hát igen, úgy énekeltük mint az ellenállás dalát, mert értettük a jelentését...

@tesz-vesz: azért szépen beillik ő is a sorba, ami az "esztétikai " vonalat illeti. Szilvásy, Draskovics.., Ficsor.
Rémisztően rondák szegénykéim, bár erről mondjuk nem tehetnek.
De hogy Ficsor miniszterelnök-jelölt ? Először azt hittem, vicc.

Taktikai Atompingvin 2009.08.10. 15:15:16

@tesz-vesz: Sith-ek? Nem látod, hogy ők azok akik szüntelenül harcba indulnak a Köztársaságért, a Demokráciáért?Csak nehogy a nyuggerek megkapják Horngyuszitól a 66-os parancsot:)

Viktus 2009.08.10. 15:34:40

Internacionálé volt dalolva?

ször 2009.08.10. 16:46:13

Ennél a reggeli m1 napkeltéje volt jobb,Vona Gábort meghívták,Betlen és még ketten próbálták szétszedni,elöször a cigány kérdéssel célzott kérdés ami már az ő általuk vélt választ is tartalmazta,majd a holokauszt naaaaaaaaaaagy!!!! ünnepéröl kérdezték,legalább 5ször kérdezte ,hogy a híveinek javasolná-e,hogy elmenjenek?Mire mondta,ö nem akar ezzel foglalkozni,de csak provokálták,mire javasolta Betlennek költözzön ki izraelbe ott naponta tud ezzel foglakozni,Betlen brágott és közölte :Viszontlátás!Szóval:ők provokálhatnak,a népnek kuss! akár a kedves pátja!

Horizont 2009.08.10. 18:43:29

Árva gyerek ez a Ficsor, hogy csak ilyen vendégsereget tudott összerittyenteni?
Vagy neki a párt a családja?:))
Meghívhatták volna a MSZP-s női vonalat is. Elnéztem volna ahogy a menyasszonyi csokor eldobásánál hogyan mentek volna ölre, hogy elkaphassák!
Gréczy írásán zokogok:" Két szimpatikus család kötötte össze szeretett gyermekeik sorsát" .
Aztamindenit, ez igen:)
És (a nagy visszatérő) Fletónk vajon mit mondhatott Ficsornak a pohárköszöntésnél?
:Rá se ránts Ádikám, majd ha odaérsz lecseréled (addigra) öregecske feleséged, csak a pártodat nehogy lecseréld, szükségünk van rád, mint minden titkok tudójára, tessék meghálálni, hogy a semmiből jőve, hová juttattalak:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.10. 19:16:29

@Horizont:

"Vagy neki a párt a családja?"
Olyasmi.

"Két szimpatikus család kötötte össze szeretett gyermekeik sorsát."
Sima freudi elszólás. Általában úgy szoktak fogalmazni, hogy "Két szimpatikus család áldását adta szeretett gyermekeik kívánságára, így ők lángoló szerelmüket szüleik támogatását maximálisan élvezve szentesítették az esküvővel."

Horizont 2009.08.10. 19:43:56

@laspalmas: Ez aranyos! :))
Még szerencse, hogy Ficsor nem Rómeó, és Kovách (!!!) Judit nem Júlia, mert akkor mit írt volna nagy tollnokunk Gréczy (talpnyaló) Zsolt a két szimpatikus családról??

Kartal (rezervált) 2009.08.10. 20:43:39

OFF:
@ször: nem igaza volt Vonának? egyelőre Magyarországon élünk (legalábbis még így hívják), egyelőre magyarok vagyunk (legalábbis legtöbben), MI A TÖKÖM KÖZÜNK VAN egy amúgyis vitatott, 65 évvel ezelőtti történelmi eseményhez??? szeretném tudni, hogy a Ruandában kiirtott tutszikra mikor, ki fog emlékezni? mikor lesz nekik emléknapjuk? és a pol pot áldozatainak? és a kommunizmus áldozatainak? nem furcsa ez így???
komolyan nagyon unom már ezt az állandó holokausztozást.

Higany 2009.08.10. 20:45:04

Ez egy hajón volt? Néhány torpedóval el lehetett volna takarítani a mocsok egy jelentős részét!

Horizont 2009.08.10. 21:21:03

@Higany: Egy Duna parti elegáns szállodában volt.

@Kartal (a morc):
Vona ezzel a nagy nyugalmával teljesen kiakasztotta mind a 3 "újságírót" .Ez most kivételesen nagyon tetszett! Kereszttűznek indult és össztűz lett belőle a napkeltésekre:))

LeonUris 2009.08.10. 21:22:29

"MI A TÖKÖM KÖZÜNK VAN egy amúgyis vitatott, 65 évvel ezelőtti történelmi eseményhez???"

Ha ez a kérdés valóban felmerül benned, akkor van még mit bepótolnod.
Segítek kicsit: az áldozatok és az elkövetők is magyarok voltak, a helyszín Magyarország.
Jelentkezz majd, ha összeállt a kép.

dessert eagle 2009.08.10. 21:45:56

@LeonUris: Van itt némi félreértés...
Az áldozat német volt, Spandauban halt meg és nem 65, hanem 22 évvel ezelőtt gyilkolták meg, valószínüleg az MI5.
Nekünk magyaroknak sok közünk nincs hozzá, csak azoknak akitet az objektív igazság érdekel.

dr.justice 2009.08.10. 21:46:27

Szerintem szóljon a következő poszt arról, hogy Bajnai Gordon majdnem elejtette a mobiltelefonját.

dessert eagle 2009.08.10. 22:10:21

@LeonUris: Erre a következtetésre is lehet jutni....

LeonUris 2009.08.10. 22:20:31

@dessert eagle:
Persze lehet erre is, de kell hozzá egy olyan frankó kis Infarctus cerebri mint a tied.
Anélkül marha nehéz RWRH-t áldozatnak kihozni.

dessert eagle 2009.08.10. 23:03:51

@LeonUris: Egyáltalán nem nehéz pedig. Hidd el egy kis ráció naturálisz és egy kisebb adag szkepticizmus pontosan elég hozzá.
Persze ha az előbbiből a minimálisan szükséges legkisebb mennyiség sem áll rendelkezésre, akkor hiába bármit is tenni....

Én nem kívánok veled vitatkozni, súlytalan lenne...

Egyébként, van jobb programom is :)

Jó éjt!

LeonUris 2009.08.10. 23:23:00

@dessert eagle:

"ráció naturálisz és egy kisebb adag szkepticizmus"

vagy inkább egy szemellenző meg egy mosott agy

Taktikai Atompingvin 2009.08.11. 09:07:00

@Kartal (a morc): szeretném tudni, hogy a Ruandában kiirtott tutszikra mikor, ki fog emlékezni? mikor lesz nekik emléknapjuk? és a pol pot áldozatainak? és a kommunizmus áldozatainak?
Az első kettő helyi szintű népirtás arról ott emlékeznek meg itt nincs rá igény.A harmadikról nálunk is megemlékezünk:
hu.wikipedia.org/wiki/A_kommunista_diktat%C3%BAr%C3%A1k_%C3%A1ldozatainak_eml%C3%A9knapja

LeonUris 2009.08.11. 09:41:11

@csodagyerek:
Pontosan.
Azon kívül, ha már morc úrfi ennyire aggódik egy népcsoportért, akkor legalább az elnevezésüket megtanulhatná. Tuszi / tuszik.

süti beállítások módosítása