Skip to content


       Szűrés lista

"Még kompenzációnak sem nevezhető" - utalványeső a minisztériumokban

Az [origo] volt olyan tökös és megkérdezte az összes minisztériumot, hogy a válság kezdete óta mennyi plusz juttatatást adtak a minisztériumi alkalmazottaknak?
A Bajnai Gordon vezette Gazdasági Minisztériumról derült ki először (Extra kajajegy Bajnaitól), hogy több alkalommal összesen 200 000 forintnyi étkezési utalványt osztott szét a minisztériumi munkatársaknak.

A Pénzügyminisztériumban tavaly decemberben 100 000 forintnyi juttatást utaltak ki mindenkinek.
Indok:
"A 2008-ban meghozott takarékossági intézkedések a munkateljesítmény alapján év végén kifizethető jutalmak drasztikus csökkentésével jártak. Ennek legfeljebb jelképes kompenzációja lehetett az egyszeri, decemberben valamennyi munkatárs számára adott csekély mértékű juttatás, amely dolgozónként százezer forintos egyszeri juttatás volt."
 
Önkormányzati Minisztériumban sem szarral gurigáztak, szórták rendesen a juttatásokat. Mivel most Bajnai 120 milliárd forintot kíván elvenni az önkormányzatoktól, különösen szép ezt olvasni: "331 minisztériumi dolgozó tavaly decemberben 80 ezer forint értékű ajándékutalványt és ugyancsak 80 ezer forint étkezési utalványt kapott, majd februárban 60 ezer forintos üdülési csekket is felvehettek. Júniusban újabb 60 ezer forintos üdülési csekknek örülhettek a tárca köztisztviselői, egy hónappal később pedig 60 ezer forintos étkezési utalványt kaptak." Összesen 340 ezer forintnyi adómentes juttatást kaptak.
Indok:
"A kormány a gazdasági válság miatt módosította a köztisztviselői teljesítményértékelés és jutalmazás szabályairól szóló rendeletet, jelentősen csökkentve a minisztériumokban dolgozóknak adható jutalom maximális összegét. Az egyes intézmények számára azonban megmaradt a lehetőség, hogy saját hatáskörükben, saját megtakarításaik - a 2008-as bérmegtakarítás - terhére juttatásban részesítsék az ott dolgozókat."

Az Egészségügyi Minisztériumban 36,8 millió forintnyi ajándékutalványt, étkezési jegyet, illetve üdülési csekket osztott szét, ami fejenként 180 ezer forint plusz juttatás.

A Külügyminisztériumban Göncz Kinga nem volt olyan pokróc, mint a hajkoronája, ott 369 millió forintot dobtak szét utalvány formájában, fejenként 209 ezer értékben.

A Közlekedési Minisztériumban sajnos nagyon szűkmarkúak voltak, csak 19,1 milliót osztottak szét, fejenként 86 ezer forintot.

Szociális Minisztérium még nem válaszolt az [origo] kérdéseire, de onnan kaptunk egy fülest, hogy mindenki, a titkárnőkig bezárólag 400 000 forint juttatást kapott.
Az oktatási, a honvédelmi, a környezetvédelmi és az agrártárca nem osztogatott, a többi minisztérium még nem válaszolt.

A Kormányszóvivői Iroda mindent megmagyarázott:


"Az államigazgatásban következetesen érvényesül a takarékosodás, a költségek visszafogása. Ez legkevésbé a köztisztviselők javadalmazása terén kérdőjelezhető meg. Az állam takarékossági intézkedéseinek egyik legnagyobb teherviselői ugyanis éppen a köztisztviselők. Az elvont 13. havi juttatás, a teljesítményalapon megítélt pénzbeli jutalom lehetőségének radikális szűkítése, a bérbefagyasztások súlyosan érintették és érintik ma is a köztisztviselőket.

Semmiképp sem lehet kompenzálásnak, vagy bújtatott visszapótlásnak tekinteni, ha egyes tárcák saját bérmegtakarításaikból törvényesen, etikus módon és helyesen (az elvonásokhoz képest jóval kisebb mértékű) juttatásokat biztosítanak dolgozóiknak. Ezek a juttatások már csak nagyságrendjük miatt sem nevezhetőek kompenzációnak.

A jutalmak visszafogásával, és a 13. havi juttatás megvonásával idén 70 milliárdot takarít meg a költségvetés. Például a gazdasági tárcánál havonta munkavállalónként átlagosan 70 ezer mínuszt jelent a bér jellegű elvonás. Azon is tudnak spórolni, hogy nem vettek fel új embereket a megüresedett helyekre, szerintük utóbbi megtakarítás tette lehetővé, hogy minden dolgozójának étkezési és ajándékutalványt adjon a gazdasági minisztérium."

Tehát a Kormányszóvivő Iroda szerint nettó 200-300-400 ezer forint NEM kompenzáció. Akkor mi a tököm? Aprópénz? Motivációs-kuponok?
Szerintem a tárcák bérmegtakarításait vissza kellett volna utalni a költségvetésbe, mivel  ezt a pénzt onnan kapják. Ha nem költik el a teljes bérkeretet (ami amúgy is csak keret), nem azt jelenti, hogy a maradékot szét lehet/kell szórni.
Más pénzéből persze könnyű ... próbálnák ugyanezt meg egy magáncégnél.

És akkor egy sokkoló adat:
Minden kormány alatt téma volt, hogy túl nagy a költségvetési intézményekben dolgozók létszáma, vagyis karcsúsítani kellene az államot, mivel túl sokba kerül működése. A KSH legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy a foglalkoztatási ráta 1%-kal csökkent (55%-ra, ami messze elmarad az EU-s átlagtól), regisztrált munkanélküliek száma 9,6%-ra nőtt, addig a a költségvetési intézményeknél dolgozók létszáma a 2008. decemberi 718 ezerről idén júniusra 768,5 ezer főre ugrott.
Vagyis nemhogy nem sikerült csökkenteni a számukat, de sikerült 50 000 fővel növelni! Cél a mágikus 1 millió fő!

Végül is így is lehet harcolni a munkanélküliség ellen, de azért jó ha tudjuk, a 768 500 fő fizetésének nagy része a költségvetésből jön.

Te mennyi plusz pénzt, juttatást, utalványt kaptál a válság kezdete óta?

 

Címkék: válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr621333703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kondor 2009.08.24. 10:07:45

Pedagógus vagyok egy önkormányzati iskolában. Tőlem 6 éve csak elvonnak, bérmaradvány nem létezik, azt az önkormányzat természetesen más pénzügyi lyukak kitöltésére azonnal elvonja.
Tisztességtelen, korrupt és arcátlan mindegyik szocialista kormány. Csak kibírjuk tavaszig!
sullyedomagyarorszag.blog.hu/

globocnick 2009.08.24. 10:08:13

Most már kezdem bánni, hogy nem sikerült befejeznem azt a fránya Államigazgatási Főiskolát, pedig rohadt érdekes volt ám...

rolika 2009.08.24. 10:08:29

"jó ha tudjuk, a 768 500 fő fizetésének nagy része a költségvetésből jön"

Miért a kisebb része honnan jön? Korrupcióból? :-)

Ennek a számnak a felét nyugodtan hozzá lehet adni a munkanélküliségi adathoz, csakhogy tisztán lásson az ember...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.24. 10:15:44

"törvényesen, etikus módon "

Szerintem politikusok esetében a kettő kizárja egymást....
A jelige nem változik: papíron minden rendben

Jim Raynor 2009.08.24. 10:15:58

"a teljesítményalapon megítélt pénzbeli jutalom lehetőségének radikális szűkítése"

anyátok picsáját. a magánszektorban az a teljesítmény "jutalma", hogy nem basznak ki a faszra, nemhogy bónuszlóvé, basszátok meg.

@Slanger: az.......

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.24. 10:17:53

@rolika:

Mivel ők is fizetnek be adót, meg utánuk is fizetnek be, így adnak is be a költségvetésbe ....

globocnick 2009.08.24. 10:22:55

Egyébként ha ez nem kompenzáció, akkor vajon mi lesz majd az???

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 10:22:57

@zero: figyi, az arányokkal van egy kis bajom:

EÜ: 36,8 millió --> 108ezer/fő
Külügy: 369 millió --> 209 ezer/fő

10X (!!!!) annyi a jutalom ÖSSZESEN, míg főre lebontva nem egészen a duplája.

ha ez IGAZ, akkor 2 lehetőség van:
1: valamelyik minisztérium HAZUDIK
2: egy kicsit többen dolgoznak a külügyben, mint az eü-minisztériumban.

2+1: ez kis hazánk remek külpolitikáját látva legalább is meglepő...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.24. 10:28:58

@Seduxen: Bazzeg páromnak van ismerettsége a külügyben! Hogy azok mekkora istennek képzelik magukat. De közben meg a külügyünk a béka picsája alatt van.

globocnick 2009.08.24. 10:29:00

@Seduxen:
Azt hiszem erre valami olyasmi a magyarázat, hogy a külügyminisztériumban szinte csak vezető beosztású köztisztviselő van, akiknek alapvetően több jár mindenből. Ha jól emlékszem ottan valami olyasmi arány van, hogy 1 beosztottra 2 vezető jut, így érthető a sokkal magasabb összeg...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.24. 10:31:18

Minden minisztérium szarjon elektromos szögesdrótot.
Mi alapján osztogatnak? Működik valamelyik megfelelően??? És egyéként is válság van vagy mi a fasz!

Gerik001 2009.08.24. 10:31:54

én nem kaptam semmit. nem hogy 400ezret utalványban. Lofasz a seggükbe. Én nem tehetem meg hogy ne adózzak a bodzások meg megteszik.

Az a baj hogy bérböl megélni nem lehet.

A kedvencem a nincs a magyarokank megtakaritása ,miafaszból lenne?

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.24. 10:32:34

@Seduxen: 1765 fő külügyi dolgozó? Elég durvának tűnik... a 340 fő EÜ már hihetőbb.


mindenesetre basszák meg mind, az összes ingyenélő (köz)szolga. ja, és amíg tőlünk kapják a fizetésüket, jobb ha kussolnak (ez természetesen igaz a tanárokra és vasutasokra is).

mind2 (törölt) 2009.08.24. 10:34:48

Nem baj, ma hallom, hogy a Havas Henrik havi 2-3 millát kap azért az MVM - től hogy a blogjában dícsérje Paksot ????
A mi adónkból tépi a száját ez a sok szarcsomó, a Fajkasházi, meg a többi....
Olyan ideges lettem mikor meghallottam, hogy simán gyilkoltam volna dühömben....
Dobjunk össze egy börtönre valót, Isten bizony adok pénzt az építéséhez, és vágjuk be az összes korrupt, hazaáruló, maffiózó seggfejet...

rolika 2009.08.24. 10:35:16

@zero: De az is közpénz. Egyik zsebből a másikba.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 10:36:39

@globocnick: lehet, hogy ott több a fizetés, de a jutalmaknál ott van az is, hogy /FŐ mennyit kaptak, nézd meg, mit írtam fentebb.

369 millió --> 209ezer forint/FŐ.

ergo: 1765 FŐ a külügy létszáma?? wtf??? gondolom ebben a nagykövetek, attasék, konzulok NINCSENEK benne, valami azt súgja, hogy - mondjuk - a thaiföldi nagykövet nem sokra menne 70.000.-Ft meleg étkezési jeggyel :))))

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.08.24. 10:41:12

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Így is van. Mindenki rohadjon meg. A közszolga, a privát szektor, az üzleti szektor, az anyukák és a gyerekeik, a nyugdíjasok, az egyedülállók, mindenki.

"a költségvetési intézményeknél dolgozók létszáma a 2008. decemberi 718 ezerről idén júniusra 768,5 ezer főre ugrott. "
Kellett nekünk az út a munkához program...

Meg lehetne már tanulni (úgy általában), hogy a különbség az államigazgatás és az önkormányzati igazgatás (közigazgatás), a köztisztviselő és a közalkalmazott közötti különbséget, meg a közmunkásokat.

Egyebekben vérlázító, hogy mekkora pénzeket fizettek ki a minisztériumokban...

mind2 (törölt) 2009.08.24. 10:41:18

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): mondjuk én ilyenkor azért gondolok az aneszteziológus orvosgyerekre is, hogy a havi 80- 90 nettóból milyen büszkén éldegélhet e honban.
Nem akarom összemosni pl. az alulfizetett - közalkalmazott - egészségügyi dolgozókat, a köztisztviselő minisztériumi dolgozókkal.

martonx 2009.08.24. 10:41:19

Jelentem az étkezési utalványom ugrott Június 1-el. Pedig csak Januártól lesz adóköteles.
Na sebaj, legalább motiváltabb vagyok, hogy felmenjek Pestre dolgozni. Semmi kedvem, de pénz beszél.

martonx 2009.08.24. 10:43:09

@Seduxen: Amúgy mit csinál a külügyminisztériumunk (benne 1765 fő)? Lehet gáz, de gugli nélkül azt se tudom, hogy hívják a külügyminiszterünket.
Pedig az egyik legfontosabb miniszter (lenne).

jozicsenko 2009.08.24. 10:43:43

hi!

nem vagyok teljesen pontosan képben, de pár aprósággal jó lesz pontosítani.

-ma már a posta és mol a legnagyobb munkaadó, a korábbi első helyezett MÁV visszaesett, de erősen, a HVG pár héttel ezelötti listája szerint ma már csak kb 30.ezer ember dolgozik a MÁV-nál (merthogy ugye kiszervezték és eladták a nyereséges üzletágakat)
-a kórház átszervezésekkel (súlyponti f@szságok) jó pár helyet bezártak (Opni és minden, ami jó helyen van), az ott dolgozók javát is elküldték, ugye

akkor hogy is nőtt 50ezer fővel az állami alkalmazottak létszáma?

snorbi 2009.08.24. 10:47:28

Mindjárt írok valami értelmeset is, kezdésnek ennyi: teljes fel bírja b*szni az agyamat a köztisztviselőkkel való pozitív diszkrimináció:
- komoly jutalmak válság idején (lásd fent)
- plusz 1 szabadnap (köztisztviselők napja)
- rövidített munkaidő (pénteken csak kettőig vagyunk...)
- sztrájkkal fenyegetődzés (a puhapöcsűeknek annó alkotmányba kellett volna tenni, hogy köztisztviselő nem sztrájkolhat, mert azzal egy országot bénít meg; ez persze elmaradt, ahogy a valódi rendszerváltás is)
- mindenféle egyéb kedvezmények (pl. köztisztviselői hitel a'la állami kezességvállalás)

El kellene innen húzni minden normálisan dolgozó embernek, oszt maradnának a köztisztviselők, a segélyből élők meg a nyugdíjasok. Talán akkor elkezdenék értékelni a valódi értékteremtő dolgozókat!

martonx 2009.08.24. 10:48:44

@BálnaUhr: Erről jut eszembe. Ismerősöm a Vízügynél dolgozik (Dél-Alföld).
Ők rendszeresen vesznek fel 90 napos munkaidőre közmunkásokat. Bevallása szerint ezzel egy céljuk van:
Ismerős munkanélkülieknek segíteni. Csinálni nem kell semmit, akár bemenni se, 90 napig mégse vagy munkanélküli.
Ezzel persze faszán tudja a kormányi is kozmetikázni a valós munkanélküli adatokat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.24. 10:50:09

@Seduxen:

Az összes nagykövetség, konzulátus összes alkalmazottja is oda tartozik - szerintem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 10:51:52

@zero: és szerinted mennyi az esélye (értelme) annak, hogy a hondurasi nagykövet, vagy a zimbabwei konzul kap 70.000 MAGYAR ÉTKEZÉSI UTALVÁNYT?????

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.08.24. 10:52:58

A világ egyik legutálatosabb dolgának tartom, mikor emberek egy (jelentősebb) csoportja (esetünkben: ti itt, mi itt, mindannyian) elkezdenek egy magasztos "cél" érdekében valamit kántálni, mintha egyfajta gólemhívők lennének, vagy mifene. Ez néha olyan röhejes, hogy sírok rajta, de nincs mit tenni, mert az okokat igenis megértem. És talán el is fogadom.

Nem szokásom tehát "beállni a sorba", de most meg kell tennem, holott "nehezen visz rá az ujjam", nehezen ütöm le a betűket, mert akarom is, meg nem is, de mentségemre a fenti cikket tudom felhozni, és kijelentem: igen, valóban szükséges lesz a nagytakarítás, és igen, valóban kellenhi fog nem 1, nem 10, de nem is 100 vagy 1000 lámpavas, mert kevés az a szám, amire most gondolsz (és gondolok).

Mielőtt támadás ér: jelképesen hőzöngök, mert nem kenyerem a halálbüntetés - hiszen a teljes vagyonelkobzás, a haszonállattá képzés, dolgoztatás, tökéletes kiéheztetés jobban tetszik, mint ahogy az is, hogy csonkoljunk, ha már lop a tolvaj!

Beálltam hát a sorba. Mellétek.
Lámpavasra őket. Ez nem állam, ez rezsim, ez nem költségvetés, hanem zsírosbödön, amit teljesen simára dörzsölnek/nyalnak, mire átadódik a Jobbik részére.

Őrület.

Petrow 2009.08.24. 10:53:41

@rolika: @zero: meg azért ne feledkezzetek meg pl. drágajó min. elnökünkről, aki csak dolgozik, de fizetést nem vesz fel érte. Meg tán a kríziskasszába befizető ezrek adakozása nektek smafu? :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.24. 10:56:42

A külügy az elmúlt évek tükrében, mindenképpen jó vastagon osztogasson csak prémiumot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.24. 11:00:07

@Seduxen:

209 ezret:)
Hazaküldi a családnak:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.24. 11:02:32

@Tom Bobb:

Igen, abból a zsírosbödönből pakolgatnak kifelé, amit mi, az 1,5 millió balek beleteszünk.

Még ezzel sem lenne gondom, ha nettó 500 00-at keresnék, és mondjuk egykulcsos 19%-os adó lenne.

De így, hogy mindenünk elmegy, elvesznek, lehúznak ...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.24. 11:03:53

@zero: Pontosan. Hogy szopogassanak nagyfeszkábelt!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 11:07:45

@zero: halkan jegyzem meg, hogy az augusztus 20-a apropóján kiosztott állami kitüntetettek listája is "post-gyanús".

kicsit olyan érzésem volt a listát olvasva, mint amikor "nincs mit tenni" alapon feltöröd a malacperselyt, és a 10-20 filléreseket szeded már ki belőle :)))

mind2 (törölt) 2009.08.24. 11:08:15

@Tom Bobb: igen, ez nem Állam, hanem egy szörny, aminek féktelen étvágya van. Mást se látok, csak lehúzást, korrupciót, milliárdokat lopnak.... közben hatóságosdit játszik, büntet, fenyeget, megfélemlít, hogy eszedbe ne jusson kimozdulni otthonról....
Könyörgöm, ha összeszedem a volt osztály-évfolyamtársaimat, és találkozunk, valahol. valamikor, mondjuk egy mindegyikünk által ismert közterületen, akkor gyülekezési törvényt sértünk ?
Itt csak adózni, tejelni és pofádat befogni maradt jogod - jogom- jogunk.

Reformer 2009.08.24. 11:10:19

Arról nem is beszélve, hogy mit csinálnak... ezt kaptam ma a "Felsőoktatási és Tudományos Szalállamtitkár" - tól mailben:


Másolat: anna.swelung@ericsson.com

Tárgy: promóciós Laptopok az Ericssontól


Helló Mindenki!

Az Ericsson promóciós laptopokat osztogat, hogy növeljék a márka
ismertségét, az eladást.
Ha részt akarsz venni a promócióban, 8 embernek kell ezt az üzenetet
elküldeni, és egy Ericsson T 18 Laptop üti a markod.
Ha 20 embernek küldöd el az üzenetet, a jutalmad egy Ericsson R 320 Laptop lesz.

Ne feledd a küldött email másolatába beírni az
anna.swelung@ericsson.com email címet!

Üdv:
Németh-Varga Jánosné
Oktatási és Kulturális Minisztérium Felsőoktatási és Tudományos Szalállamtitkára
1055 Budapest, Szalay utca 10-14.
Tel: (36)-1-473-7720
Fax:(36)-1-302-6391
E-mail:judit.nemeth@okm.gov.hu

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 11:10:39

@mind2: na ennek fényében pofádat helyezd alapállásba, és gyerünk gdp-t termelni, mert "valahol megint felsírt egy gyerek" :))))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.24. 11:10:43

@Seduxen: Viccelsz?

Ez a Havas Szófia mondat abszolút tükrözi a mai országot. Abszolút vastagbőr best-of kategória:

"Mindazok a képviselőtársaim, akik egyébként szabadlábon vannak, azok bizony nem igazán szoktak, vagy legalábbis sokan közülük nem szoktak eljárni a felügyelőtanácsi ülésekre" - ez Havas Szófia budapesti MSZP-s képviselő véleménye.


Akik szabadlábon vannak...beszarok bzmg.

spájdernecc 2009.08.24. 11:11:28

Először is nagy grat a GB helyezéshez :)
-
nem értem a csodálkozást
a köztisztviselői kart kézben kell tartani
információforrás és szabotázspotenciál a következő kormány ellen
ez megfizethetetlen
csak ugye megint a bráner-outputon ácsorgunk

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.24. 11:12:11

@Reformer: Már törli a hoax szart zero führer, "jawohl?.DDD

mind2 (törölt) 2009.08.24. 11:17:08

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": akik szabadlábon vannak, azok SEM járnak el ...
Igen, tökéletes mondat. Minden benne van. Hogy a felügyelőbizottsági munkát sem látják, el, holott vastagon keresnek ezekkel a helyekkel.
Nem volt itt rendszerváltás.
Egy pöcegödör.
És velünk ásatták meg.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.24. 11:23:26

@mind2: Háát igen. S minden szemrebbenés nélkül megteszik s kijelentik. Mintha ez olyan kibasztott természetes lenne.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.24. 11:28:30

@mind2: Az orvosokat alulfizetik, amelyik teheti, külföldre megy (agyelszívás). A nővéreket alulfizetik, olyan drasztikus nővérhiány van, hogy ha arról riportot csinálna a Napló, dobna egy hátast az ország (u.is picikét veszélyes a helyzet).

A közszolgák s közalkalmazottak u.akkor régi kedvenceim. Azon pl. már elgondolkodott valaki, hogy anno miért találták ki a szakszervezeteket? Hogy védje a dolgozót a gaz népnyúzó kapitalistától. És most kit védenek a szakszervezetek? Az állami alkalmazottakat. Ez biza vicc. A karácsony előtt 1 héttel kirúgott Suzuki-alkalmazottat ki védte? A télapó?

Amikor nagy dobpergéssel bejelentették, hogy most olyat karcsúsítunk az államigazgatáson, hogy csak na, mi volt az első? A "kirúgásra jelölteket" átképzésekre küldték, akit lehetett, nyugdíjaztak (erre most még többen lettek, ez is vadregényes).

Ha engem/téged/bárkit holnap elküldenek, szerinted átképeznek előtte? Lófaszt!

Egy szó mint száz:
BálnaUhr · balnavicc.blog.hu 2009.08.24. 10:41:12
igenis, jobb ha kussolnak.

mind2 (törölt) 2009.08.24. 11:30:49

@Noname Cowboy: de ez már valami hihetetlen cinizmus nem ? Hogy szemberöhögnek vele, hogy a képünkbe vágják.
Politikus vagyok. Lopok. Csalok. Hazudok. Sikkasztok. Visszaélek. Kijátszom a haveroknak a közvagyont.
Betiltalak. Zavarod a villamos közlekedést.Fehér ing van rajtad. Fekete gatya van rajtad. Mi is IP címed ?
Mi az, hogy nagyon is ! És akkor mi van ?
Ki nem szarja le, hogy miért választottál meg ?
Jah, hogy az országért, a városért, érted dolgozzak ? Te hülye naiv magyar paraszt.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.08.24. 11:44:24

@mind2: Hát azt hiszem teljesen leírtad! :-)

globocnick 2009.08.24. 11:49:45

@Seduxen:
Szóval a külügyminisztérium 1765 főjébe valóban benne lehet az összes külképviseleti dolgozó is .(www.itb.hu/dokumentumok/archivum/its95/its95_11.htm , ez 1995-ös összefoglaló, de a létszám nagyjából ugyanaz, itten meg a jelenlegi szervezeti felépítés: www.kulugyminiszterium.hu/kum/hu/bal/Kulugyminiszterium/A_Kulugyminiszteriumrol/Szervezeti_felepites/ és lehet, hogy az Alapító Okiratban pontos számok vannak, de ahhoz már lusta vagyok...) Én úgy tudom, hogy a vezeő beosztású köztisztviselők extra juttatásokból is többet kapnak, de ebben lehet, hogy tévedek, de majd délután utána nézek.

Plutonic 2009.08.24. 11:51:45

WTF????
Elmegyek 4 napra evezni és ilyen dolgok pattannak ki?
Most csak lassan tudom ezeket felfogni, de azt hiszem ez nekem most csak jó....

globocnick 2009.08.24. 11:59:17

@Seduxen:
Ez maga a törvény: www.kozszolga.hu/koztisztviseloi_torveny és a 2-es számú mellékletben az illetményrendszer, a szorzókkal. Ebből sajnos nem derül ki, hogy mi a helyzet a juttatások terén. Itt viszont egy mondat mindent megmagyaráz: www.magyarorszag.hu/kozigazgatas/ugyek/foglalk/eletpalya/koztisztelo20080123.html/ugyleirasjogi Az utolsó mondat így hangzik: " A juttatások részletes szabályait a törvény rendelkezései alapján részletes belső szabályzatok állapíthatják meg." Aha. No, akkor vissza a külügyminisztérium honlapjára.... No itt én nem látom az erről szóló belső szabályzatot: www.kulugyminiszterium.hu/kum/hu/bal/Kulpolitikank/Jogszabalyok/KuM/ Még keresem...

jozicsenko 2009.08.24. 11:59:29

@Reformer: képzeld el, hogy az a szerencsétlen Swelunger Anna az ericssonnál hogy szidhatja a magyarokat, akiktől napi 200 email-t kap .-))

miközben szidjátok a közalkalmazottakat, közszolgákat, ne felejtsétek el, hogy a mindennapi munkában dolgozó "tömegekre" (orvosok, tanárok, hivatali szolgák (=földhivatal, pl) nagyon is nagy szükség van - csak hála az SzDSz-nek, a faluk, kisebb városok javánál ezeket már eltakarították, miközben a helyükre bekerültek a faszagyerekek .-(((

jozicsenko 2009.08.24. 12:03:48

off, most hallgatom a rádiót, erőteljes vastagbőr:

szeptembertől a családipótlék adóalapot képez

mindkettő szülőnél!!!!

hiába csak az egyik fél kapja, mindkettő adózik majd utána

(szerencsére páran megtámadták az ötletet, de akkoris, ez vastagon vastagbőr...)

DArchAngel 2009.08.24. 12:08:12

Nos, akkora összegekhez képest, amit az állami vezetők és politikusok lopnak... öööö elnézést: becsületesen, papíron törvényesen keresnek, tényleg nem kirívó pénzt/koponya. Ahhoz képest, hogy mennyit kap havonta a "köz" egy tagja, akit állítólag szolgálnak (hogy hogyan arról inkább több a negatív vélemény, bár fene tudja, a jóval a magyar nem dicsekszik), viszont pofátlanul magas. Ráadásul adómentesen. Tavaly kaptam évvégi jutalmat, arra pedig 50% feletti adót. Mit ne mondjak: szarul esett. Mint ahogyan az is, hogy ebben az országban egyesek, akiket az adófizetők pénzéből tartanak el, kurvára nem érzik, hogy egy picit illene szolidárisnak lenni...

globocnick 2009.08.24. 12:11:10

Meg van külügyminisztérium létszáma! Hurrá!
2. számú melléklet a 4/2009. (II. 13.) KüM utasításhoz

A Külügyminisztérium létszámkerete

A Külügyminisztérium létszámkerete az alábbi:

(1) A Külügyminisztérium belső igazgatásának létszáma 667 fő.

a) a kabinetfőnök irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 65
b) a miniszter irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 7
c) az államtitkár irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 135
d) a politikai igazgató irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 47
e) az európai uniós ügyekért felelős szakállamtitkár irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 97
f) az Amerikáért, Ázsiáért és Afrikáért, valamint a nemzetközi fejlesztésért felelős szakállamtitkár irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 65
g) az igazgatási és kelet-európai és közép-ázsiai kérdésekért felelős szakállamtitkár irányítása alá tartozó szervezeti egységek együttes létszáma: 251
(2) A Külügyminisztérium Külképviseletek igazgatásának létszáma: 1096 fő.
(3) A Külügyminisztérium szervezeti egységeinek engedélyezett létszáma:
Miniszteri titkárság 7
Miniszteri kabinet 18
Szóvivői iroda 6
Miniszteri kabinet, Nemzetpolitikai Diplomáciai Osztály 2
Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály 25
Külpolitikai Stratégiai Tervező és Információs Főosztály 14
Államtitkár titkársága 14
Nemzetközi és Európai Uniós Közjogi Főosztály 12
Koordinációs és Jogi Főosztály 11
Konzuli Főosztály 45
Humán Erőforrások Főosztálya 31
Nemzetközi Szervezetek és Emberi Jogok Főosztálya 22
Politikai igazgató titkársága 4
Politikai igazgató titkársága, Európai Levelező 4
EU Kül- és Biztonságpolitikai Főosztály 16
Biztonságpolitikai és Non-proliferációs Főosztály 23
Európai uniós ügyekért felelős szakállamtitkár titkársága 6
Európai uniós ügyekért felelős szakállamtitkár titkársága, Bővítési Osztály 5
EU Elnökségi, Koordinációs és Jogi Főosztály 29
EU Gazdaságpolitikai Főosztály 13
EU Ágazati és Kereskedelempolitikai Főosztály 14
I. Európai Főosztály 16
II. Európai Főosztály 14
Szakállamtitkár titkársága (nemzetközi viszonylat) 4
Amerikai Főosztály 11
Afrikai és Közel-keleti Főosztály 17
Ázsiai és Csendes-óceáni Főosztály 17
Nemzetközi Fejlesztési Együttműködési Főosztály 16
Szakállamtitkár titkársága (igazgatás és európai viszonylat) 9
Szakállamtitkár titkársága (igazgatás és európai viszonylat), Pályáztatási Osztály 7
Szakállamtitkár titkársága (igazgatás és európai viszonylat), Közbeszerzési Osztály 3
Szakállamtitkár titkársága (igazgatás és európai viszonylat), EU Elnökségi Költségvetési és Logisztikai Osztály 5
Gazdálkodási Főosztály 70
Gazdaságdiplomáciai Főosztály 4
Biztonsági, Informatikai és Távközlési Főosztály 70
Protokoll Főosztály 30
Dokumentációs Főosztály 30
III. Európai Főosztály 10
IV. Európai Főosztály 13
forrás: net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A09U0004.KUM

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 12:13:01

@DArchAngel: Gyanítom ez amolyan kussolási pótlék. Ha az ott dolgozók berágnának, szerintem duplázódna a posztszám a Vastagbőrön

Viktus 2009.08.24. 12:15:35

OFF

Mit is mondott Új Péter a vastagbor nem néz utánna a dolgoknak csak google meg ilyen szövegek.

Nézzünk index címlap hiteles-pontos tájékoztatás:

index.hu/belfold/2009/08/24/balazs_csorba_esett_magyarorszag_becsuleten/

"A magyar diplomácia elsősorban az EU-s intézményeken keresztül próbál nyomást gyakorolni a szlovák kormányra, mert augusztus 20-án nem engedték be Révkomáromba Sólyom László köztársasági elnököt. "

Végig 20.-a ...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 12:16:09

@globocnick: szerintem inkább az SZMSZ az árulkodó (szervezeti és működési szabályzat),

4/2009. (II. 13.) KüM utasítás

ennek a 2. számú melléklete szól az engedélyezett létszámról. ez - szerintem - 1334 fő. na akkor most mi van??

amúgy a béren kívüli juttatásokról a minisztériumok "saját hatáskörben" döntenek (általában utasítás formájában)

Beer Ninja 2009.08.24. 12:17:01

Szerintem lámpavas kell. Minisztereknek, akármilyen államtitkároknak és a helyetteseiknek. Sosem fognak rendes munkát végezni, még kényszermunkára is rosszak lennének.

A köztisztviselőket mind ki kellene rúgni, és abszolút új embereket kellene felvenni, akiket még nem rontott meg az ottani morál. Na, akkor talán tényleg racionálisan, hatékonyan tudnának működni...

jozicsenko 2009.08.24. 12:21:26

@Viktus: mert a goolgeban az index végig 20át írt, azért

farkában harapó kígyó, hurok ami rövidre zár, nem baj, ők nem a Goldenblogra törnek... ;-)

globocnick 2009.08.24. 12:22:50

@Seduxen:
4/2009. (II.13.) Küm utasítás a hatályos SzMSz, úgyhogy a létszámot illetően már többet tenni nem tudok.... A béren kivüli juttatásokról pedig nem találtam semmilyen külügyminiszter által kiadott szabályzatot, ezek szerint a köztisztviselői törvény az irányadó, tán 49. §. környéke. Viszont az nem lehet, tényleg nem tudom, hogy valamelyik konzuli díjakról szóló rendelkezésben van benne, hogy a külképviseleteken dolgozók több juttatást kapnak?

globocnick 2009.08.24. 12:24:27

@Seduxen:
(Még a göncz kinga meg a gyurcsány írták alá az SzMSz-t....)

mindenbe belekotyogok 2009.08.24. 12:28:45

@kondor: Majd visszasírod a mostani bagázst, mint Kádárt, majd meglátod :)

globocnick 2009.08.24. 12:31:44

@Seduxen:
Most látom, hogy izé, talán nem hatályos SzmSz-t nézhettél. A hatályosban : (1) A Külügyminisztérium belső igazgatásának létszáma 667 fő. + (2) A Külügyminisztérium Külképviseletek igazgatásának létszáma: 1096 fő az 1763.

mindenbe belekotyogok 2009.08.24. 12:32:49

@zero: Mert megnézik, hogy a statisztikák szerint a magyar átlagfizetés 180ezer forint és abból indulnak ki. Mert a statisztikák nem hazudnak. Az, hogy egy átlag magyar dolgozó ennyi pénzért akár három hónapot is dolgozik, az pestországban nem érdekel senkit.

anarcho78 2009.08.24. 12:37:39

azért tegyük hozzá, hogy egy átlag közszolga/köztisztviselő kurva keveset keres ahhoz, hogy ne örüljön párszázezer forint üdülési/kajajegynek!!!

köztisztviselő voltam fél évig, összes plusszal (30%, mert kirendelt egység vagy mi, 6 év addigi munkaviszony, eleve hatóság) kaptam annyit, amiből a rezsi kitette a felét! volt kolléganőm két diplomával, 2 év ottani munkaviszonnyal keresett 105.000 Ft-ot. (nem, nem írtam el bassza meg, tényleg annyi). ja, tudom, el kell onnan menni. én el is jöttem.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.24. 12:38:25

Jövő ilyenkor már sokkal jobb lesz)))

hekuba2 2009.08.24. 12:42:25

@mindenbe belekotyogok:
Virág elvtárs: Visszasírnak még maguk engem!
Pelikán: Hát erre azért nem mernék megesküdni.

beleszolok 2009.08.24. 12:43:59

@jozicsenko: Magyarul, akik dolgoznak megint szopnak, akik segílyke mellé kapják, azok meg nem :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 12:53:41

@globocnick: ugyanazt néztük... val'szeg rosszul adtam össze, vagy a részletezés nem pontos...

nocsak:

10/2008. (HÉ 51.) KüM utasítás
a Külügyminisztérium választható béren kívüli juttatási rendszeréről

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 12:54:23

és még valami a hivatkozott utasításból:

2.2. Az utasítás személyi hatálya nem terjed ki:
a) a köztisztviselők tartós külszolgálatáról szóló 104/2003. (VII. 18.) Korm. rendelet alapján tartós külszolgálatot ellátó köztisztviselőkre,
b) a külképviseleteken foglalkoztatott munkavállalókra,

globocnick 2009.08.24. 13:03:51

@Seduxen:
Ez nagyon vidám ám. Hát itten ilyen utasítás nics ám a hülye átlag polgárnak: www.magyarorszag.hu/kereses/jogszabalykereso/pf/SearchLaw/searchLaw Hahahaha.
2.2 Most akkor mi van? Most a tartós külszolgálatot teljesítők nem kapnak mannát, csak a 667 fő, akik a Bem téren lopják a napot? Kezd izgalmassá válni...

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.24. 13:13:09

A betyárját! vegyenek már engen is fel valamelyik minisztériumba,- na nem bánom-portásnak. Nem kell fizetés, elég ha a takarmánypénzt megkapom, a kis nyugdíj mellé. Az évi előfizetéses kajámra elég lenne, még bőven maradna is, és nem kellene télen havonta megvenni a szenet, hanem csak ugy gazdag ember módjára ,egyszerre.Azt a fűzfánfütyülőrézfaszúbaglyát nekije!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 13:14:26

@globocnick: ez val'szeg azért van, mert az utasítás, mint olyan, az az ecceri mezei állampóógárra nem keletkeztet jogokat, kötelességeket. ez csak a minisztérium "belső" életét szabályozza.

ha részletesebben érdekel:

www.kozlonykiado.hu/kozlonyok/Kozlonyok/12/PDF/2008/51.pdf

Agyalap 2009.08.24. 13:17:52

Ez az "Út a munkához" program útépítést jelent?
:-)

globocnick 2009.08.24. 13:20:53

@Seduxen:
Köszönöm, megolvasom. Elméletben igazad van az utasítással kapcsolatban, de opcióként benne van a keresőben, így leltem meg a küm SzMSz-ét, így ezen az alapon benne lehetne, sőt talán közérdekű információnak is minősülhetne a juttatásos móka is...

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.24. 13:21:12

@DArchAngel: "Tavaly kaptam évvégi jutalmat, arra pedig 50% feletti adót. Mit ne mondjak: szarul esett. Mint ahogyan az is, hogy ebben az országban egyesek, akiket az adófizetők pénzéből tartanak el, kurvára nem érzik, hogy egy picit illene szolidárisnak lenni... "

Na végre valaki! Köszönöm, köszönöm.
Elvonások, jaaj, szegények. Fáj nekik, hogy immár nekik is 12 hónapból áll az év? Beszéljék meg Gergely pápával. :D


@jozicsenko 2009.08.24. 11:59:29

Persze, nagy szükség van rájuk. És ismerjük őket: ég a kezük alatt a munka (s nem az orvos-nővér-tűoltó vonalról beszélek, hanem az általad "hivatali szolgák" név alá gyűjtött pacagörgetőkről). Előző munkahelyemen volt egy kolléga, aki az egyik állami hivataltól jött át az irodába (közből versenyszféra). 3 hét után kérdezte meg, hogy itt mindig ennyi a munka? Mondtuk, hogy nem, most elég laza időszakot élünk. :D Mesélt ezt-azt a közszférában jellemző munkafegyelemről...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 13:24:57

@globocnick: ja, de azt is csak azért, mert Magyar Közlönyben jelent meg. A másik meg, csak ún Tárcalapban (Hivatalos Értesítő), sz'tem ezért nincs fent az abszurdisztan.hu oldalon...

meg különben is: ez nem tartozik ránk :)))

Bozdurgán 2009.08.24. 13:43:06

Az hogy egy hivatal vagy minisztérium globálisan hasznontalan az még nem azt jelenti, hogy a titkárnő, vagy az informatikus nem dolgoza szarrá magát, max azt hogy a vezetők miatt a munka nem a jó irányba hat.
Szerintem elég beszűkült gonolatmenet ha valaki így viszi végig:
Balázs Péter egy fasz ergó Kis Jakab az adminisztrátor nem érdemli meg a jutalmat.

És bárki mondhat bármit , de a foglalkoztatott hivatalnok is jobb mint egy munkanélküli.
Jól hangzik ez a semmirekellő minisztériumi dolgozó jelző, de azt ugye mindenki vágja hogy egy alacsony hatékonyságú hivatalnok kevesebbe van az államnak, mint egy munkanélküli.

belzebubó 2009.08.24. 13:46:03

NFÜ,MAG,stb. és a Környezetvédelmi Minisztériumhoz tartozó EU-s projektcégek ami igaz nem KM,de oda tartoznak még durvábban szórták a pénzt.

globocnick 2009.08.24. 13:47:46

@Seduxen:
Hűha, akkor ha jól értelmezem, akkor a külképviseleteken 3 hónapnál több ideig tartózkodó tisztviselők és munkavállalók nem kapnak a juttatásokból, érjék be a napidíjukkal. Ellenben a Bem téren dolgozóknak még a hozzátartotói is kaphatnak pld. évente 3X az ajandékutalványokból (melléklet a 10/2008. (HÉ 51.) sz. KüM. utasításhoz 7. pont, MK. 9098.old. 2008./51. szám), így nagy valószínűséggel a 369 millió jó magyar forint 667 fő illetve nem ismert számú hozzátartozója között oszlik meg, így 1 fő külügyi tisztviselőre + hozzátartozóira átlagban 553 223 forint juttatás esik, különböző formákban. Ez így wunderschön.

havi 2009.08.24. 14:02:17

Tolvajbanda, csak így tovább BKV II. csak másképpen!

buckafej 2009.08.24. 14:07:42

Nálunk az önkormányzat már vagy 8-9 éve semmiféle jutalmat nem oszt, se pedagógusnapon, semmi más alkalommal.
Ezt utálom a sok mocskos szemétládában.
Mindig az egyszerű emberke szív, ők meg osztogatják a millákat egymásnak végkielégítés, jutalom, prémium stb. címszóval.
Remélem

Viktus 2009.08.24. 14:28:40

@jozicsenko:

Végül egy fizetett zseni csak észrevette:

2009. augusztus 24., hétfő 11:32 | Frissítve: 1 órája

:D

navera 2009.08.24. 14:31:53

@Seduxen: Adj nekik inkább 2 ezret, annyiért vmi bokorugró le is szopja őket! :D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.24. 14:33:31

@Seduxen: Naaa, ez ebéd után picit erős volt. :-S


Nosza pajtások, szeressük magunkat, és keressük meg a mi kis ördögünket!


:DD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 14:34:18

@navera: ne is haragudj, de egy méjnzstrím győztes esetében adjuk meg a módját... legyen az "ítéletvégrehajtó" maga "A SZÁJ" :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 14:36:53

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): @navera: azért a "könyv" leírása is odabasz:

"A szám a védjegyem. Erről ismer szinte egész Európa, vallja magáról Maria, aki arra született, hogy szeressék és kényeztessék a férfiak. A férjek első látásra kurvának tartják, másodszorra mégis a telefonszáma után érdeklődnek.
Életéről, szerelmeiről, férjeiről szól ez a könyv. Egy szenvedélyes érzelmi háború és egy szórakoztató erotikus kalandtúra egyvelege, ahol a NŐ nap, mint nap megéli a poklot, majd jót nevet rajta és elindul, hogy újult erővel keresse az utat a mennyországba.
Szerinte a férfiak emberbőrbe bújt ördögök, akik időnként megosztják velünk, nőkkel az ágyukat, a pénztárcájukat és néha az életüket
Hajrá, szép az élet, a körforgás örök, ne adjuk fel, csak szeressük magunkat, és keressük meg a mi kis ördögünket."

globocnick 2009.08.24. 14:42:52

@Seduxen:
Ezek szerint a közlönyök lapozgatása mellett van más hobbid is... Bruhahahaha.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 14:44:53

@globocnick: igazából csak ez a 2 dolog fontos az életemben: A Közlönyök és A SZÁJ :))))

na, jó, meg mint minden "becsületes" tolvaj-bűnözőnek a torrentezés is :)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 14:48:30

@Seduxen: Nagyon szépen köszönöm! A személyiségfejlődésemnek lőttek. :D
Egyébként ki ez a nő? Mennyit mutat a kifinomult nőiességmérőn, ha Kelemen Anna 1-et?:)

synthesizer 2009.08.24. 14:51:17

@Bozdurgán: "És bárki mondhat bármit , de a foglalkoztatott hivatalnok is jobb mint egy munkanélküli.
Jól hangzik ez a semmirekellő minisztériumi dolgozó jelző, de azt ugye mindenki vágja hogy egy alacsony hatékonyságú hivatalnok kevesebbe van az államnak, mint egy munkanélküli."

A logikád alapján akkor az összes munkanélkülit automatikusan felvehetnénk az állami szférába.

Amúgy a "bürokrácia" szó mond valamit? Az mennyibe kerül az államnak, hogy töketlen, ROSSZINDULATÚ irodisták mindenféle kockázat és felelősség nélkül baszogatják az embert?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 14:53:06

@csodagyerek: háááát, ha akarsz pár álmatlan ágybavizelős éjszakát magadnak, akkor gugli: maria geronazzo...

Kartal (rezervált) 2009.08.24. 14:55:12

@zero: és mivel nem termelnek értéket, ezzel az állam egyik zsebéből átrakja a másikba a pénzt...

@martonx: valahogy én is így vagyok. de vidéken ki a fasz marad akkor???

@Tom Bobb: és hogy meg lesznek lepve, amikor lőni kezdenek (kezdünk, mert már én is itt tartok) rájuk. hát dögöljenek meg!

zero, a pontos kifejezés nem lehúznak, hanem LENYÚZNAK.

@Seduxen: MÉR' UTÁ'SZ TE MINKET???

@jozicsenko: na most már aztán! lassan engem is elönt a gyilkos indulat!

@Reformer: ezeréves hoax. legalábbis úgy tudom.

Marcellusca 2009.08.24. 15:01:00

@Seduxen: megaLOL!
Azé' látom fukar (metszettfarkú?:D) vagy, mer' megvártad, míg féláron adják! :D

@csodagyerek: -1258875213854451! :D
És elalvás előtt nagyon vigyázz! Még nyomtatott formában is veszélyes!
Lásd: Seduxen 2009.08.24. 14:53:06

Shaddam 2009.08.24. 15:01:37

kuruc.info/r/2/45580/

Ez is megér egy postot.Ha zsidó sírt köpsz le dns alapján már visznek is be.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:03:24

@Marcellusca: szerinted ha körülmetélt lennék, kommentelnék a magadfajtákkal, teee náczi söpredék :)))))

vigyázzá, mert majd jönnek a hángörijjen becstelen brigantik, és széjjelrúgják a seggünket (vagy seggeteket... most megzavarodtam cseppet...) :))))

Marcellusca 2009.08.24. 15:05:29

@Seduxen: Mer' bizti azt az ukázt kaptad, hogy belülről bomlaszd a közösséget. :)
Ja, nem, az Liberós-gyerek lehet.

Akkó nemtom miva. Én is megvagyok zavarodva. :)

mind2 (törölt) 2009.08.24. 15:06:06

@csodagyerek: örömmel látom, hogy véded a Bőrt és anyáidat-apáidat a Reakción :))))))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:07:00

@Seduxen: @Kartal (a morc): @Marcellusca:
Tartottam tőle hogy undorító dolgokat fogok látni éppen ezért az ő saját honlapjára mentem fel (ott legalább valami Zimány Linda féle önéletrajz lehet):
www.mariageronazzo.com/ MEGTEKINTÉS KIZÁRÓLAG ÜRES GYOMORRAL!!!!!!!!

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:07:44

@mind2: Megcselekedtem, mit megkövetelt a haza :))

globocnick 2009.08.24. 15:07:57

@Seduxen:
A mai nap konkluziójaként nem bánnám, ha a minisztériumok részéről is csak annyi lenne a juttatás, hogy a tisztviselők torrentezhetnek. Főleg a külügyben...

Marcellusca 2009.08.24. 15:11:29

@mind2:
@csodagyerek:

Linket! Linket! Linket!
Hadd menjünk mi is kötözködni! :)

Marcellusca 2009.08.24. 15:13:45

@csodagyerek: Miva, vazze! :)
Bántottalak én Téged? :D

Azé' megnézem a linket. :)

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:15:41

@mind2: Amúgy én a reakcióról szabadultam át itteni törzstagnak. Ma is olvasom napi szinten viszont a kommentelők közt akad egy pár szőrszálhasogató, lekezelő tapló akik miatt beszüntettem az odakommentelést. Meg persze vannak rendes, értelmes emberek.

mind2 (törölt) 2009.08.24. 15:20:34

@Marcellusca: ez volt az első komment, ahogy láttad ( ? )
"
vastagot még értem, elég tahó ahhoz, hogy népszerű legyen, de hogy a halott konzinak hogyan nyomkodták össze az ezüstöt az újlipcsiben, az rejtély. :) "@Seduxen: na szivi, mucsai meg tahó, ezek vagyunk ;)

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:21:47

@Marcellusca: Semmi bántó szándékom nem volt, csupán némi Darth Sidiust idéztem:D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:22:31

@mind2: @csodagyerek: @Marcellusca: tyűűűbazze, micsoda értékes emberek kommentelnek oda, megint meg kell állapítanom... semmirekellő mucsai prolik vagyunk mi hozzájuk képest, nincs mese...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:24:54

@globocnick: mondjuk nehéz lenne kimagyarázni, hogy a milfslikeitbig, vagy a babygotboobs videókat seedelik vissza 3 megával :))))

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:25:06

@Seduxen: tahók, webprolik, már csak a fachista hiányzik :))))

Marcellusca 2009.08.24. 15:32:20

@mind2:
@csodagyerek:
@Seduxen:

Én is megtettem, amit .... :DDDD

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:35:01

@Marcellusca: @Seduxen: @mind2: Valaki erről a Grift nevezetűről nem tud valamit?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:36:42

@Marcellusca: "Azt azért elárulom, hogy legtöbbször 2. helyre szavaztam a Reakciót. :)"

pl ezt??? ÁRULÓ!!!! :))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:38:58

@csodagyerek: gondolom valami mérnök-közgazdász-it képzettségű értelmiségi lehet, aki még szarni sem szokott, mert az olyan mucsaian proli dolog. ő kiböfögi:)))

komolyra fordítva: NEM.

de miért is kellene?

mind2 (törölt) 2009.08.24. 15:42:51

@Seduxen: én is ezt írtam, csak " elfelejtettem " hozzátenni, hogy hányszor szavaztam a 2. helyre :)))) hehehe... inkább valami mást, hogy nehogyazérmán tényleg ők legyenek....
hú a francba, mint az oviban... de azért én jól szórakozom :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:44:44

@mind2: egy másik postban bátorkodtam megkérdezni: hogy van - MÉG - a blöki? mit szóltál a múltkori népszavazási kezdeményezésemhez? az a genya OVB visszadobta, na de sebaj, legközelebb körmönfontabban teszem fel a kérdést :)))

synthesizer 2009.08.24. 15:45:13

@Seduxen: Mér pont ezek? Kikérem magamnak! Nem lehet cicológus, vagy agrármérnök, vagy alkotmányjogász?

Taktikai Atompingvin 2009.08.24. 15:45:41

@Seduxen: Csak mert Libertéről is volt mindenkinek valami régi szép emléke azért gondoltam

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:48:37

@synthesizer: bocsánat. természetesen rendőr-jogász-szociológus végzettségűekre gondoltam :)))

@csodagyerek: majd ha Grift is idejön, és mindezeket megosztja velünk, akkor tudni fogjuk...

Karcolt lendület 2009.08.24. 15:52:40

Azért ahhoz is kell nem kevés vastagbőr, hogy szerencsétlen balfaszok más szerencsétlen balfaszoktól irigyeljék az évi 100-200 ezer (esetleg, bizonyos szóbeszédek alapján valahol 400e) forintnyi kajajegyet. Jellegzetes magyarországi hozzáállás: "rajtam kívül ebben a qrva országban nem dolgozik és adózik senki, ahhoz képest meg túl sokat keres. Nem dolgoznak a köztisztviselők, a bankárok, az autószerelők, a patikusok meg senki, csak én hajtom ki a belem."
Mert ugye milyen pech, a minisztériumok Budapest belvárosában vannak, így az alkalmazottaknak a lakhatásuk/étkezésük, stb. sem pont ugyanannyiba kerül, mint ahogy azt mondjuk Bivalybasznádról elképzeli az egyszerű ember.

Ha jól szervezetten, jól dolgozó minisztériumi alkalmazottakat szeretnétek, egyetértenék a poszttal, de csak elég szarul fizetett emberektől vennétek el valami juttatást, akiknek semmit nem tudtok a munkájáról és hogy a munkájuk eredményessége mennyire magunkon és mennyire a politikán múlik. Teljesen indokolatlanul irigykedő pöcsök vagytok.

mind2 (törölt) 2009.08.24. 15:54:29

@Seduxen: Gondoltam, hogy te voltál !!! Te sötétségben megbúvó, fékezett szájhabzású, megtestesült Gonosz ... Mire neveled Te a Törpeterroristát ??
Én azt a kezdeményezést nyújtom be, hogy a férfiakat kövezzék meg ha hűtlenkednek, de ha ez nem megy át, akkor csak annyit, hogy hűtlenkedés esetén legyen kötelező 1 évig tangát hordaniuk..
Plusz egy évig csak tökfőzeléket ehetnének.
Na most fognak kidobni innen... minisztériumok kontra tökfőzelék :DDDD Bár azt is lehet kajajegyre venni. Meleg étkeztetés ....

Karcolt lendület 2009.08.24. 15:55:27

@Karcolt lendület:
"mennyire magunkon és mennyire a politikán múlik"
mennyire MAGUKON és mennyire a politikán múlik

Soha nem voltam állami alkalmazásban, csak kibaszottul fel bír idegesíteni, mikor a másik parizerét irigylik egymástól emberek...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 15:59:24

@mind2: ez ciki, de a tökfőzelékkel velem nem baxnál ki :)))) még ha pacalt, vagy zúzapörköltet írtál volna...

a tanga meg akár hasznos is lehet. meg lenne a "fellépőruhám" a büszkeség-déjre :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 16:08:31

@Karcolt lendület: Isten látja lelkemet, nem kekeckedés, de akikre te gondolsz "de csak elég szarul fizetett emberektől vennétek el valami juttatást,", azok nem éppen a minisztériumi alkalmazottak.

akik igazán szarul keresnek a(z állami) közigazgatásban, azok az megyei határkösű közigazgatási szervek (nyugdíjbiztosító, földhivatal, etc-etc) dolgozói, KÜLÖNÖSEN akik középfokú végzettséggel rendelkeznek csak.

nem tudom mennyire ismert előtted a közszolgálati előmeneteli rendszer, és az "illetménytábla", ha gondolod a Ktv. (köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény) eligazít.

a különféle "szorzókkal", meg "pótlékokkal" egy minisztériumi "talpas" ügyintéző (ezt nem sértésnek szánom), akin kb semmilyen felelősség nincs, életkortól függően nettó 3-4 kiló havi fizetésre elég könnyen szert tehet...

és én sem irigylem tőlük. nem minisztériumban, de voltam közszolga, mintegy 8 évig. elég is volt...

synthesizer 2009.08.24. 16:10:13

@Karcolt lendület: Nem a más parizerét irigyeljük, hanem szeretnénk, ha a sajátunkból több maradna.

Ezt a "Jellegzetes magyarországi hozzáállás" szöveget meg hanyagoljuk, mert szájbabaszok valakit legközelebb. Ugyanolyan emberek vagyunk mint más népek, nem kell minden általános emberi gyengét "tipikus magyar" hibává előléptetni. Így is épp elég alacsony a nemzeti öntudat/önbizalom.

Gyerekeink is ezt hallják majd minden nap, aztán ugyanolyan kis szánalmas komplexusos nyomorékok lesznek, mint amilyenek mi vagyunk.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.24. 16:23:50

Én befogom a pofámat, mert kaptam kb. egy havi zsozsónak megfelelő bónuszt. Jó kis, oldschool rondakapitalista multitól.

Marcellusca 2009.08.24. 16:28:22

@Seduxen: Jóvanna! Mindenki tévedhet. :)

@mind2: Mongyuk én se mindig rájuk szavaztam 2-3. helyen. :)
A végén már össze-vissza minden idióta blogot bejelöltem, nehogy utolérjenek minket. :D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.24. 16:31:03

@Karcolt lendület: Szolidaritás, kedves pallérozott honfitárs, szolidaritás. Ismered ezt a szót?

Lehetséges, hogy mesélték már Neked a folyosón: válság van a világban. Bizony.

Képzeld, embereket vágnak ki az utcára. Cégek tömege jelent csődöt. Hitelek dőlnek be, kicsik és nagyok.

Emberek tömegei lehetetlenülnek el, és akinek van munkája, az szerencsésnek érezheti magát.

Ja, és még a talponmaradó cégek is beintettek az idei prémium- és jutalomosztásnál. Még fizuemelés sincsen, nemhogy párszázezres prémiumok. Erre ezek meg...

Nem a másik parizerét irigylem én, hanem azt a kurva vastag bőrt arról az állami képéről!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.24. 16:31:19

na dikkmáshalom mindenkinek, eriggyetek haza náczi nővéreim, és fivéreim, és szaporodjatok-sokasodjatok :)))

cikkhájl :)

Plutonic 2009.08.24. 16:33:33

@Marcellusca: Elárultad magadat, Te kis szenya! XDDDDDDDDDDDD
De legalább megtudtam, hogy miért fogok ezentúl úgy olvasni Reakciót, hogy a kommenteknél nem gördítem lejjebb a képernyőt! :)))))))

Plutonic 2009.08.24. 16:34:12

@Seduxen: 88 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szép napot, Sedux! :))))

2009.08.24. 16:34:36

@Karcolt lendület: Ha ennyire nem éri meg a minisztériumokban dolgozni, (mert a példák nem ezt mutatják, és a tények sem) akkor az a sok léhütö miért nem megy el a VERSENYSZFÉRÁ-ba?.Akkor majd dolgozhat Bivalybasznádon, és nem fog segget vakarni, meg bámulni, mint a borju az uj kapura! De azért ne fizessenek tul senkit( pláne most amikor szinte mindenhonnan csak a pénzt szedik el), mert holmi minisztériumban vakarja a hátsófelét!( a másik felét meg vakartatja) Ha egyszer kuss van az adófizetöknek, akkor kuss legyen az"elit" vircsaftnak is! Mert attól még nem hülye senki, hogy nem a "széles látókörü és tévedhetetlen" apparátusban dolgozik. Söt!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.24. 16:34:42

Zero, Laspalmas, ez láttátok már? Átlag 233 ezer Ft-ért vesz repülőjegyet a MÁV. Nem írtok erről egy posztot? Én már írtam egyet, de kevésbé szalonképes :-)

tudtad.blog.hu/2009/08/24/a_anyadat_mav

Plutonic 2009.08.24. 16:37:42

@mind2: Mondtam én, hopgy Ő lesz a blog saját gyermeke! XDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2009.08.24. 16:40:07

@Plutonic: Jóvammá!!! Most mindenki a fejemre olvassa tévedésem? :DDDDDD

Egyébként én is így döntöttem. Lehet, hogy egy-két posztot elolvasok majd, de nem fogok VITÁBA szállni velük.

Nem érdemlik meg. :D

szmoker (Homo Trollicus) 2009.08.24. 17:02:03

"Te mennyi plusz pénzt, juttatást, utalványt kaptál a válság kezdete óta?"

3 éve nem kaptunk fizetésemelést (infláció: 8%, 6%, idén kitudja mennyi, tán' 3-4%), idén megszűnt a kajajegy (72000/év).

Azért egyvalamit tisztázzunk.
A béren spórolni tipikus hernyó magyar hozzáállás. Akkor inkább nem kell 500 milliós pályázatot kiírni (állami pénzpumpák), illetve nem kell a főnöknek új S-klasse (tipikus magyar vállalkozó).

szmoker (Homo Trollicus) 2009.08.24. 17:11:25

Na erről beszélek:

kuruc.info/r/2/45585/

"200 milliót tapsol el a pénzünkből a MeH

A Miniszterelnöki Hivatal 200 millió forint keretösszegű kommunikációs kampányra indított gyorsított tárgyalásos közbeszerzést, a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az ajánlattevőknek a Miniszterelnöki Hivatal kommunikációs kampányainak megszervezésére és lebonyolítására kell vállalkozniuk.
A feladat a bruttó 200 millió forintos keretösszeg kimerüléséig vagy 2010. június 30-ig tart.
(MTI)"

Karcolt lendület 2009.08.24. 17:13:10

@Seduxen:
Majd utánakérdezek, azt az 1-2 embert, akiket ilyen helyekről ismerek, hát nem veti fel a pénz.

@synthesizer:
Miután nem ismerek általában minden más országot, viszont ez a más munkájának, szakértelmének általános el nem ismerése - még teljes hozzánemértés esetén is ("mindenki hülye, csak én vagyok helikopter") - és a hozzá tartozó javadalmazás jogosságának kétségbevonása kimondottan jellemző itt. Persze a tudálékosság és az irigység általános emberi jellemző, az itt művelt szintje túlzásnak tűnik - és nálunk némileg kevésbé individualista, szövetkezésre jobban képes népeknél visszafogottabban is művelik. De speciel nekem nem lesz attól kisebbrendűségi érzésem, hogy mindent jobban tudok a telefonszerelőtől Sir Alex Fergussonig. ;-)

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja):
Miután a minisztériumok a saját bérjellegű megtakarításaikből fizették ezeket, így kellett ott lennie nadrágszíj-meghúzásnak, csak azt természetesen a bulvárújságíróknak nem volt kedve összeszámolni és hogy miből jön. Tavaly pedig még - válság ide vagy oda - a magánszektorban is osztogatták még a jutalmakat. (Előfordul olyan is, ahol tán még idén is lesz és még mindenféle jegyeket is kapnak a dolgozóik.)

Pont ma kaptam egy e-mailt, amiben a szerző szépen végigvezeti, hogy a Guardian cikkétől az Indexen megjelenő hírig hogyan lesz éves összegből havi: bocs, hogy szolid fenntartásaim vannak, hogy az ilyen nagyon komoly névtelen levelekre hivatkozó cikkek mennyire tartalmaznak pontos információkat.

Plutonic 2009.08.24. 17:13:31

@Marcellusca: Ők nem érdemelnek meg minket! :DDDDD
Én bocsánatos "bűnnek" tartom, megbékélek Veled! XDDDDD
Persze ismered a mondást, hogy "Minek vitatkozni, ha verekedni is lehet?". XDDDDDDDDDDDDDDD

globocnick 2009.08.24. 17:32:00

@Seduxen:
Azért meghallgatnám erről mindkét kormányszóvivő magyarázatát...

synthesizer 2009.08.24. 17:34:38

@Karcolt lendület: "Miután a minisztériumok a saját bérjellegű megtakarításaikből fizették ezeket"

Az mitől megtakarítás, amit kifizetnek utána?

Karcolt lendület 2009.08.24. 17:59:45

@synthesizer:
Így végül nem lett akkora a megtakarítás, de a dolgozók több nettóhoz jutnak. :-)

Mindegy, talán túlpörögtem a dolgot, nincs elég információm, hogy mennyit takarítottak meg, arról hozzávetőleges van, mennyit fizettek ki pluszban a dolgozóknak. Az ésszerű takarékosság teljesen elvárt minisztériumoktól és nem muszáj minden pénzt elkölteni, amire keret van (csak ha gördülő módszerrel kapják a jövő évi keretet, azaz ha kevesebbet költenek, akkor jövőre is kevesebbet kapnak, függetlenül az aktuális feladatok mennyiségétől). Azon húztam fel magam, hogy a minisztériumi dolgozók egységes utálata került előtérbe a döntéshozók felelősségének firtatása helyett. Az előzőre is lehet ok - csak tapasztalataim szerint nem érdemes általánosítani, dolgozik ott mindenféle szándékú és képességű ember.

Tündér_Lala 2009.08.24. 18:35:01

@Karcolt lendület: Van igazság abban amit mondasz, de csak rész igazság.
A dolog úgy működik, hogy ez is része az emberek szándékos egymásra uszításának, megosztásának.
Emlékszel amikor az oktatásban különféle megszorítások voltak (óraszám növelés, elbocsájtások stb) és a minisztériumi emberek komoly prémiumokat kaptak.
Mert az jó ha az emberek egymásnak esnek (konnyebb uralkodni rajtuk) másrészt azzal nem tolunk ki olyan véresen, aki a folyosón jön szemben, mert nem szereti a vezető érezni a folytott útálatot.
Észre kell venni, hogy a verseny szférát ráuszították a közszolgákra és viszont, a városlakókat a parasztokra és viszont, a dolgozókat a nyögdíjasokra és viszont stb,stb. Az atomizálódott társadalmi csoportokal pedig egyenként kitolnak és és a másik csöndben (esetleg még kárörömmel is) szemléli a szituációt, miközben nem gondol rá, hogy holnap ő következik.
Vagyis kiirtják a társadalmi csoportokból a szolidaritást. Vegyük észre, hogy ez a híres SZALÁMI taktika és nem volna szabad bedőlni neki.

Fnord 2009.08.24. 18:46:21

"Mivel most Bajnai 120 milliárd forintot kíván elvenni az önkormányzatoktól, különösen szép ezt olvasni: 331 minisztériumi dolgozó [...] Összesen 340 ezer forintnyi adómentes juttatást kaptak."


331 * 340 000 = 112 540 000 forint juttatás, ez a 120 milliárd elvonás kevesebb, mint egy tízezreléke. Legyenek boldogok vele!

Arányérzék?

Tündér_Lala 2009.08.24. 18:56:42

A kormány mindig az emberek alap ösztöneit használják (irigység, kapzsiság, félelem stb) ami könnyen megy akkor, mikor az emberek döntő többsége pár ezer vagy pár 10 eFt-os gondokkal küzködik. Ilyenkor a másiknak nyújtott 100 eFt-os juttatás amit mi nem kapunk iritáló.
Közben pedig vezetőink hatalmas dohányokat vágnak zsebre, elsődleges szempont a különböző intézkedéseknél nem az ország állapota, hanem hogy mennyit lehet vele szakítani a közösből. Nekünk pedig az üvegzsebről és a "nincs ingyen ebéd"-ről szavalnak. Ez a lényeg.

Roxvox 2009.08.24. 19:45:36

Mindenkinek megvan a más baja. :))

mind2 (törölt) 2009.08.24. 19:55:21

@Tündér_Lala: ha figyeled, ez több éves tendencia. Gyakorlatilag nem volt olyan társadalmi- szakmai réteg, akit ki ne kezdtek volna. Mozdonyvezetők, orvosok, tanárok, parasztgazdák... amíg az iszapbirkózás itt lenn folyik, addig fenn osztozkodnak.
Az elv, a megosztás és az osztozkodás, marad.
És ha jobban belegondolunk az apparátus ilyetén megvásárlása később - egy másik kormány esetében - döntő jelentőséggel bírhat.
Elég az is, ha csak szabotálnak munkameneteket, ha lassítják a működést, ha semmi nem készül el időre, ha egymásnak ellentmondó döntéseket, előírásokat hoznak.
Az a baj, hogy a minisztériumi apparátus nem pártfüggetlen, és a hatalma is jóval nagyobb mint gondolnánk. Könnyen tönkre tehetnek egy kormányt, ezért a mindenkori hatalom - gondolván a holnapra - előre meg is jutalmazza őket.
Nem szabadna kurzusokhoz kötni az egészet.
Igy csak káosz van. Mint azt nap mint nap látjuk is :(

Horizont 2009.08.24. 20:03:27

Mindennap megfogadom, hogy nem nyitom meg a Vastagbőrt, nem és nem! Aztán mint egy drogos a heroin adagjára úgy csapok le. És itt ülök és nézek ki a fejemből. Most még bónuszként benéztem a Reakcióra is:
"a vbőr azért nyerhetett, mert az olvasó/kommentelő közönség egy 10essel fiatalabb lehet átlagban. a gyerekek még szeretnek szavazgatni."
Köszönöm, kedves vero, nekem ez jól esett:)))

A poszthoz is szóljak:még ilyet én nem írtam, de dögöljenek meg! Na nem akik felveszik hanem akik adják a pénzt.
Egyes dolgokban "régi vágású" ember vagyok. Ha kiáll a hazám miniszterelnöke "elém" és azt mondja, na emberek baj van, húzzuk össze a nadrágszíjat, és tanulják meg, hogy nincs ingyen ebéd, akkor én úgy gondolom hiszek neki és tényleg nagy a baj, és a gyerekeimért, meg sem született unokáimért, szüleimért, magunkért, nem morgok még magamban se azért, mert nem volt fizetésemelésem, megszűnt a 13. havi jutalmam, a kisnyugdíjas anyukámnak szintén nincs 13.havi, a gyerekemnek (aki készülődne unokával megajándékozni) jócskán megugrott a lakáshitel törlesztése, a legkisebb diplomával munkanélküli,a boltban nemcsak az áfá-val emelték az árakat..... tovább is van mondjam még??
Tehát megbeszélem magammal, hogy nincs mese, és akkor jönnek a kiesett csontvázak és csak esnek rám vég nélkül és én ott lent alul betemetve, azt gondolom magamban, hogy a konyhapénzből vásárolnom kéne egy fegyvert és én lennék az első magyar ámokfutó.....
Ja minisztériumok! Hallottatok már olyanról, hogy BÁRMIKOR, bárki, álláshirdetés útján bejuthatott bármelyik minisztériumba? Földi halandóként? Ugye nem? :(((

mind2 (törölt) 2009.08.24. 20:30:17

@Horizont:
"Tehát megbeszélem magammal, hogy nincs mese, és akkor jönnek a kiesett csontvázak és csak esnek rám vég nélkül és én ott lent alul betemetve, azt gondolom magamban, hogy a konyhapénzből vásárolnom kéne egy fegyvert és én lennék az első magyar ámokfutó..... "

Na figyelj nyanyus ! Én is csatlakozom, és mi leszünk Thelma és Louise. Két pityu, oszt végigpasizzuk utoljára a Kárpát - medencét, és miután búcsút mondtunk eme örömöknek, véghez visszük azt, amiért összefogtunk. Írtunk.
Kocsi van, misikeh meg ad fegyvert.
:DDDDDDDD

Horizont 2009.08.24. 20:49:00

@mind2: Nagyon jóóóóó:))) Összefogásban az erő:))
De azért az jobban tetszik:"oszt végigpasizzuk utoljára a Kárpát - medencét."
Na ez a része oké, és UTÁNA szólhatunk misikeh-nek:))))

mind2 (törölt) 2009.08.24. 21:21:16

@Horizont: ugye egyből jobb a kedved ?
Nekem is az első rész tetszik, csak tudjuk abbahagyni... még a végén rászokunk, és az ámukfutásra nem marad se idő, se energia :DDD

mind2 (törölt) 2009.08.24. 21:28:38

@Horizont: De most gondolj bele. Bedobozolod otthon a marhapörit, bevágod a fagyasztóba, szólsz életed eddigi párjának, hogy ott a kaja szolgáljátok ki magatokat.
Kivasaltam mindent, utoljára kiporszívóztam, le is törölgettem, ennyi .
Erre csodálkozva kérdezi : Miért Te hova mész ?
Erre Te : olvastam egy blogon a minisztériumi plusz kifizetésekről és megvilágosodtam.
Járok még egy nagyot utoljára.
Erre Ő : Jársz, mi az, hogy jársz ? Mi az, hogy utoljára ?
Erre Te : Hát végidöngetek a Kárpát-medencén....ha érted mire gondolok. Aztán ha beleunok a sok pasiba, felmegyek a Honvédelmi Minisztériumba és rákötöm az infúzióra a Szekerest meg a Vadait .....
:)))))))))))

Horizont 2009.08.24. 21:53:03

@mind2:
"ámokfutásra nem marad se idő, se energia" :))
Te kis optimista gondolod, hogy van annyi jó pasi????

A történeted szuper csak úgy gondolod, hogy életem eddigi párja 35 év után még megkérdezi, hová mész??? :DDDDDDDDD

Hangosan röhögcsélek itt magamban. Mondjuk eddig is tudtam, hogy jó humorú nő vagy:))
De ne tereljük el magunkat, mert a végén annyira jól mulatunk, hogy elfelejtünk ámokfutni:))
Pedig ok ezer van rá....Mármint az utóbbira....

akTa 2009.08.24. 21:57:40

Én még azt a 80ezer forintot sem kaptam meg ami törvényesen jár elbocsájtásom után, pedig már majdnem 3 hónapja esedékes:) De semmi pánik, majd dönt a bíróság...

mind2 (törölt) 2009.08.24. 22:24:11

@Horizont: na látod, nevess... :))) ma is tettem vmi jót ;)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.24. 22:30:55

@Horizont:

"Mindennap megfogadom, hogy nem nyitom meg a Vastagbőrt, nem és nem! Aztán mint egy drogos a heroin adagjára úgy csapok le"

Mi is nagyon szeretünk, Horizont "néni". :)))

mind2 (törölt) 2009.08.24. 22:39:56

@Horizont: egyébként meg a fiúk trécselhetnek geronazzóról meg a szájáról fél délután ?
legfeljebb zero kitöröl innen a végéről :)
Ha nem lesz elég jó pasi, majd veszünk magunknak, elvégre gondolom Te is kirámolod az utolsó útra a családi kasszát nem ?
35 év ? Mondjuk ha kimászna a 3 hetes sonkaszalámi a hűtőböl csak észrevennék nem ?
Meg eldőlne a szennyestartó... csak lenne hiányérzet..az utolsó tiszta alsógatyával való szembenézés során :DDDDDDD

DE mi lenne, ha vmelyik minisztériumba mennénk előtte dolgozni ? Szerintem egyikben sem vennék észre, hogy kettővel többen vannak. Legfeljebb kettővel többen innánk a kávét, köremileket meg Te is tudsz küldözgetni meg én is. Aztán felmarkolnánk az első havi lét meg a kajajegyeket, és az üdülési csekkekkel nyitnánk valahol Hévíz környékén. Ott szép képeslapokat lehet kapni :DD

Liberté....73 2009.08.24. 22:45:50

@mind2:
Pedig előbb utóbb fel fog neki tűnni, hogy a szex ugyanolyan, de egyre több a mosatlan edény.
:D

mind2 (törölt) 2009.08.24. 22:47:31

@laspalmas: az első háromgyermekes drogos családanya akivel valaha is találkoztam :)))))
És még azon retteg, hogy öregszik. Szerinted is simán letagadhatna egy huszast nem ???? Főleg amióta itt befigyel ...
:)))))

Liberté....73 2009.08.24. 22:48:27

@Fnord:

"331 * 340 000 = 112 540 000 forint juttatás, ez a 120 milliárd elvonás kevesebb, mint egy tízezreléke"

egy nagyságrenddel elcsúsztál, ~1 ezreléke
nem mintha nem lenne mindegy, csak for the record

Liberté....73 2009.08.24. 22:49:53

@mind2:
(én kérek elnézést, de nagyon lábra jött)

Hannibal22 2009.08.24. 22:56:25

@Liberté....73: nem tudok tőletek dolgozni:)

mind2 (törölt) 2009.08.24. 23:04:01

@hannibal22(A kettétört gumibot): miért te mit csinálsz ilyenkor ? Portás vagy a hadügyben ? :DDDD

mind2 (törölt) 2009.08.24. 23:06:04

@Liberté....73: jah, magaslabda :)) Nem baj. Még nem hallottam, de jót nevettem :)

Liberté....73 2009.08.24. 23:06:19

@hannibal22(A kettétört gumibot):
Akkor neked jobb, mert én meg nem tudok a dolgozástól ide írogatni.

Hannibal22 2009.08.24. 23:07:30

@mind2: akkor célpont lennék?:) Pókerezek egyébként.

Liberté....73 2009.08.24. 23:09:33

@mind2:
Eredetileg úgy kezdődik, hogy:

Honnan tudod, hogy meghalt a feleséged ...

mind2 (törölt) 2009.08.24. 23:11:43

@Liberté....73: jajj, nem is tudod mekkora veszteség ez nekünk ;) :))))

Hogyne lennél célpont. Föld-levegő rakétával nyitunk. Szétlőjük a Szekeres vodkás üvegeit meg a Vadai hajvasalóját :))))

mind2 (törölt) 2009.08.24. 23:12:52

@mind2: Jaj, a 2. bekezdés hannibalnak ment... :)

Hannibal22 2009.08.24. 23:16:23

@mind2: elég rémisztően hangzik:) inkább a portyátok első felében kapjatok el! Vagy az még rémísztőbb lenne,:))

Liberté....73 2009.08.24. 23:17:00

@mind2:
Azért sejtem, -és bár ez néha közvetlen veszteséget jelent- mégsem hagylak magatokra titeket holmi munka miatt teljesen.
"This attitude should be highly appreciated."

mind2 (törölt) 2009.08.24. 23:27:27

@hannibal22(A kettétört gumibot): lehet Te is meglepődnél a harcmodort illetően, ugyanis minden támadás alapja a meglepetés. :DDD

@Liberté....73: gondoltam:) Villanthatnál több humort, ha még nem esett volna le, egyrészt Neked azért valószínűleg van - bár jól álcázod - másrészt a humor összehoz. Nincs jobb egy asztaltársaságnál, mint a teli szájjal röhögés. jah, és egészséges, mert felszabadulnak a boldogság hormonok :)))

Liberté....73 2009.08.24. 23:32:58

@mind2:
majd igyekszem
nam álcázok én semmi, IRL rendszeresen űzöm a teli szájjal röhögést, nekem nem kell bemutatnod az áldásos hatásait
tudom, hogy a jó humor=szellemesség, amihez első sorban "szellem"re van szükség, ha érted mire gondolok.
na további jó ámokfutást, most nagyon oda kell figyelnem

mind2 (törölt) 2009.08.24. 23:43:56

@Liberté....73: értem mire gondolsz, én meg arra gondolok, hogy jelen esetben sem hazudtolod meg magad, örülök, hogy a "szellem " egyedüli letéteményese Te vagy. Kár, hogy közben görcsölsz. Nálad ez felvett manír, vagy tényleg hiányzik a só az életedből- ételedből ? Lazábban, tudod ? Nem szégyen jól érezni magunkat. Az a szégyen, ha ezt titkoljuk, mert nem trendi.
Figyelj oda. Nagyon. Nehogy valamit nagyon elcsessz. Én még ámokfutok. És ha megnyugtat, az ember nemes vadra lő. ... ha érted mire gondolok :)

Liberté....73 2009.08.24. 23:50:22

@mind2:
Itt rágjanak szét a vérmókusok, ha értem.
Annyit próbáltam átvinni az előbb, hogy értékelem, hogy feltételezed nálam a humor meglétét, mert számomra a humor=szellem(esség).
Másról egy betűvel nem nyilatkoztam, nem tudom, honnan veszed ezt a letéteményes izét meg a többit.
Az ámokfutáson pedig a fentebb vázolt nagyívű terveteket értettem.
Figy. Ma egész éjjel nyertem, nem is keveset. Az átlagosnál is jobb a kedvem, miért rúgnék beléd? Tényleg nem értem, pedig visszaolvastam az előző kommentemet kétszer is.
Na mind1.
Ha azt írom, hogy jó éjszakát, akkor megsértődsz?

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.08.24. 23:54:31

Szerintem az állandó közszféra-bashing nem vezet sok jóra. Amikor egy pályakezdő választott, hogy köz- vagy versenyszféra, akkor szépen bekalkulálta a 13. havit és a mindenféle egyéb juttatásokat. Ha tudta volna, hogy ezeket eltörlik, akkor könnyen lehet, hogy másféle döntést hoz. A posztban szereplő kifizetések egyáltalán nem drámaiak, a közszférának más a bérezési gyakorlata, mint a magánszektornak.

Hannibal22 2009.08.24. 23:56:42

@Liberté....73: Nem mondod,hogy te is pókerezel?? Vagy mit nyertél?

Liberté....73 2009.08.25. 00:00:02

@hannibal22(A kettétört gumibot):
Nem pókerezem, de eléggé hasonló, online daytrade deviza-spekulálok.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.08.25. 00:00:20

@Horizont:
A minisztériumok ott vannak pl. az egyetemi állásbörzéken is - állásajánlatokkal.

Liberté....73 2009.08.25. 00:02:05

@hannibal22(A kettétört gumibot):
Póker az csak igazi asztalnál, igazi kártyával, hobbi célból, de nagyon meg tudom érteni azt, aki online nyomja, nekem azt még tanulni kellene, ez meg már 'jól' megy.

mind2 (törölt) 2009.08.25. 00:04:20

@TuRuL_2k2: nézd, én világ életemben a privát szférában dolgoztam. Volt, hogy 160 emberből én lettem a nyerő. Ez csak tény, nem nagy az arcom. És kibrusztoltam, hogy 13, sőt 14. havit is kapjak, sőt egyéb juttatásokat. És ennek most lőttek. És maradt 12 hó meg a pofára esés. Szerinted ?
Tudom milyen a közalkalmazottak fizetése.. szégyen. És azt is tudom, - mint fentebb írtam - , hogy a minisztériumi apparátust a mindenkori kurzus próbálja megfogni magának. Önző érdekből. A nosztalgia miatt. És azt is tudom, hogy soha nem élik át azt a napi harcot, amit én, vagy más magánszférában dolgozó átél. Hogy tanulni kell orrvérzésig, mert amit előtte 4 évig csináltál, holnaptól szart sem ér. És vissza kell mászni az ablakon, ha kirúgnak az ajtón. És el kell rejteni a remegő kezeidet azon a rohadt állásinterjún, mert a stressztűrő képességet éppen rajtad tesztelik.
Szóval 2 külön világ. És nincs bennem irigység, ők oda kerültek. Én meg a nehezebbik utat járom.
Mondjuk cserébe azért annyit kérhetek, hogy ne külsős cégek csináljanak meg egy olyan joganyagot, amit a minisztériumi jogászgyereknek munkaköri kötelessége lenne főműsoridőben kisujjból kirázni.
Talán az AB sem izzadna vért a sok baromság miatt.
Igaz a haverok se gazdagodnának a külsős megbízások során. Az én adómból.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.25. 00:04:45

Má megin' az anyu a ravatalon. Micsinált a Szadi 11 évig?

Hannibal22 2009.08.25. 00:06:51

@Liberté....73: aha:) sok sikert hozzá! Már azt hittem,hogy kolléga vagy:)

Liberté....73 2009.08.25. 00:11:10

@hannibal22(A kettétört gumibot):

Köszi, neked meg jó lapjárást!

Kolléga? Hát...annyiból talán, hogy -sokakkal ellentétben- már tisztában vagyok vele, hogy a póker nem szerencsejáték.

Hannibal22 2009.08.25. 00:19:02

@Liberté....73: Szintén ,köszi! "a póker nem szerencsejáték" azért hálistennek elég sokan szerencsejátéknak tekintik és úgy is űzik:)) Jó éjt mindenkinek!

Liberté....73 2009.08.25. 00:21:06

@hannibal22(A kettétört gumibot):
Na azoktól kell a gatyájukat is elnyerni, "oszt'jónapot!"

(hogy klasszikust is idézzek, végülis egy mainstream blogot offoltunk épp szerteszéjjel)

Fnord 2009.08.25. 02:16:07

@Liberté....73: Jogos! Így jár aki fejben próbál milliárdokkal osztogatni.

Szóval az adott minisztériumban a válság miatti elvonások kevesebb, mint egy ezrelékét költötték egy év alatt különböző juttatásokra. Szerintem így is fair; felőlem dupla annyit is adhattak volna.

Amikor legutóbb néztem a közalkalmazotti bértáblát, akkor elég látványosan kisebb számokat találtam benne, mint ami hasonló munkakörökben a Való Életben megszokott. Ha így szokás a béreket valamelyest eltűrhetőbbé tenni, hát lelkük rajta.

jozicsenko 2009.08.25. 08:24:33

Reggelt!

@mind2: ez jutott eszembe a fent leírtakról:

Kannibál törzset alkalmaz egy világcég, az afrikai leányvállalat őrző-védőinek. Tartanak tőle, hogy el-eltűnnek majd alkalmazottak, de semmi gond, mert a törzsfőnök Aghwopakitru-ra felesküdött hogy nem fognak megenni senkit legfeljebb csak a konkurenciától.
Fél évvel később eltűnik az egyik takarító. Miután a körzete piszkos marad, keresni kezdik, nem találják. Összedobolják a kannibálokat, a törzsfőnök a rendőrök szeme láttára mindenkit megesket az összes szellemre, hogy ők ilyet nem (t)esznek... Nyomozók elmennek. A törzsfőnök rákérdez:
- Ki volt az?!? Hátulról egy ifjú kannibál halkan beszól: ő volt. A törzsfőnök erre:
-"Vazze..."!!!, nem megmondtam, hogy a takarítókat ne bántsátok! Itt olyan jó helyünk van! Hat hónap alatt megettük a managementet, a kontrolling osztályt, a financial monitoringosokat, a strategic finance departmentet, a marketingeseket, az asset optimalisation expertise workgroupot, és a corporate customers relations officert, de a kutya se vette észre! Erre te megzabálsz egy dolgozót...!

Attól tartok, ezek a srácok most a külügyminisztériumban dolgoznak ;-)

mind2 (törölt) 2009.08.25. 08:35:55

@jozicsenko: szia :) tökéletesen igazad van. És hogy mennyire nincs súlyunk, tekintélyünk az EU- ban, azt kiválóan példázzák az elmúlt 2 nap eseményei.
Úgy hogy tőlem felfalhatják a takarítót meg a portást is, aztán ha végeztek kitehetik a táblát, hogy M o. külpolitikája Pozsonyba, Bukarestbe költözött.
Aztán mehetnek a Gazdasági meg Pénzügyminisztériumba őrizni-védeni :)

BiszBasz 2009.08.25. 08:40:20

Egyébként meg kérem a posztomat!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 08:44:34

@globocnick: ha Bettike sajtótájékoztatna, akkor bizonyára azt mondaná, hogy a torrentező kollégákat is megilleti az ártatlanság véDelme :)))

'reggelt mindenkinek!

mit is kívánhatnék még így reggelre, mint "Hajrá Loki!" (bár ezt nekem nagyon nehéz "kimondanom")

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 09:00:57

@Fnord: nem kötekedés, de a minisztériumokban viszonylag kevés KÖZALKALMAZOTT dolgozik.

akiről mi beszélünk, ők KÖZTISZTVISELŐK. Ami azért nem mindegy, mert teljesen más fizetési szabályok vonatkoznak rájuk.

abban igazad van, hogy a kaffétéríjja rendszert azért - IS - vezették be a közigazgatásban, hogy valamelyest "versenyképesebbé" tegyék a fizetéseket. Ezzel csak 2 bajom van:
1: meghatározott összegben AMÚGY is kapnak étkezési-jegyet, üdülési csekket (elég sok helyen éves bkv-bérletet) a dolgozók, éves szinten megnemmondom milyen értékhatárig (talán olyan 250.000??, de ez nem biztos) adómentesen adható. Ha már válság van, némi "önmegtartóztatást" sz'tem illene.
2: ha már ilyen összegű "extra" kifizetésre kerül, szerintem illene ezt NEM CSAK a minisztériumokra korlátozni, hanem a nekik alárendelt szervek dolgozóira is kiterjeszthetnék.

mind2 (törölt) 2009.08.25. 09:08:33

@Seduxen: mindig összekeveredik a két státus, közalkalmazott és köztisztviselő....és mindig leírásra kerül, hogy nem ugyanaz a kettő :(ű
jó reggelt Neked is :)

Marcellusca 2009.08.25. 09:26:01

Reggelit, Mindegykinek!

@Seduxen:
@mind2: Mindig keverik, mert sokszor csak annyit mondanak, hogy a közszférában dolgozók.
De nem mindegy, mert a KÖZTISZTVISELŐknek magasabb az alapjuk és más a szorzóik is. Azaz jóval többet keresnek, mint a közalkalmazottak.
És más a kafeterijja rendszerük is. Míg a közalkalmazottaktól elvonják, addig a ktv.-ktől nem. Sőt! Mint a példa mutatja még ki is egészítik.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 09:26:10

@mind2: tudom, és valahol nem is csodálom... aki nem dolgozott ilyen munkakör(ök)ben, annak honnan kellene tudni? pláne, hogy a 'felkészült' médiaipari cakmunkások is állandóan keverik...

Taktikai Atompingvin 2009.08.25. 09:27:56

@Félkupica_Fehér_Főnök: "A blogban el szeretnénk kerülni a szélsőséges megszólalások lehetőségét, ezért nem lehet kommentelni."
Kár érte, pedig érdekes téma :)

Marcellusca 2009.08.25. 09:29:48

@Horizont: Na, persze. Női összefogás, igaz Horizont "néni"? @mind2: Bezzeg nem kapott ezért: "Na figyelj nyanyus !". :DDDD
Pedig még csak idézőjelbe senem tette!!!! :D

Marcellusca 2009.08.25. 09:30:46

@csodagyerek: Pedig lecsaptál volna, mint gyöngytyúk a takonyra, mi? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 09:33:29

@Marcellusca: gyöngytyúk a MELEG takonyra, már ne is haragudj!

klasszikust csak pontosan illik idézni :))))

Liberté....73 2009.08.25. 09:34:17

@Seduxen:
Így van.
Csak pontosan, szépen, ahogy a csiga megy a réten.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 09:37:27

@Liberté....73: én ezt emígyen ismertem:

"dolgozni csak lassan, szépen, ahogy csiga megy a jégen, úgy szabad" :)))

de a lényegen ez nem változtat...

ezek a "mai fiatalok" folyton csak kapkodnak... :)

Marcellusca 2009.08.25. 09:38:09

@Seduxen: BEJA!!!! :D

Kicsit OFF, de a tegnapi reakciós kiruccanásunkhoz kapcsolódik.
Bekopitok egy kommentet/véleményt, ami, szvsz, egész jól megfogalmazza a lényeget:

jános515 2009.08.24. 17:21:16
Megmondom öszintén hogy én is a VASTAG-ra szavaztam, és másodiknak a REAKCIÓT tettem. Tudom, én is egy csökkent IQ bajnok vagyok és benácultam, de vállalom. Ám van egy óriási különbség a 2 blog között, mégpedig a fiatalos lendület, a heves kommentálás, a valódi problémák sokszor, " forráspontig" való tálalása. Mert itt TI, közel sem olyan hevesen és dühösen irtok, kommenteztek és biráltok mint a Vastagbör. Ti visszafogottabbak vagytok, és nem meritek, vagy akarjátok kimondani a problémát, hanem körbeirjátok. Na ez a nagy különbség köztetek! Pedig tudjátok ti is, hogy ha a sz@rt, selyempapirba csomagolják, akkor sem változik arannyá, sz@r marad! Talán bátrabban kéne a blogba leirni, mindazt ami nem tettszik, és nem körbeirni. Amugy gratula nektek a 2. helyhez!Mert TI is jók vagytok!

Marcellusca 2009.08.25. 09:38:56

@Seduxen: Meg: Mindig csak a szex, a szex, a szex! :D

Marcellusca 2009.08.25. 09:40:42

@Marcellusca: És mind2 is megmondta a magáét és megpróbálták kikezdeni.
De olyan riposztja volt, hogy azóta is ezen röhögök:


mind2 2009.08.24. 18:02:45
@TuRuL_2k2: Az UFI- tól követlek benneteket, a Reakció is előfizetési listán volt. Már írtam a Bőrön, hogy annak idején vártam a példányokat, és mikor a postaládából kiesett, tudtam, hogy lesz megint pár jó percem, mert egyedülálló, lendületes, irónikus/szatírikus, és vérbő humorú volt minden egyes példány.
Mondhatnám úgyis, hogy rászoktam :)
Itt is olvasom az írásokat, a kommenteket nem mindig. Tudom ez senkit nem érdekel, de én szeretem az ízeket, a színeket, az érzések-vélemények hullámzását.Nem szeretem ha nincs se bors, se só, se tárkony, se oreganó... ha nincs fűszer, a kaja nem ér semmit.
És a Bőr védelmében. Hangulata van. Ott a lámpavasazás kemény irónia - pukkasztás - amire ha fanyalogni akarok, azt mondom : mucsai, tahó..stb. Ha ismerem a szövegkörnyezetet és a célzatos iróniát - öniróniát, akkor nevetek rajta. Mint a náci- fasiszta " önjellemzésen " is. Lehet ott nem alakultak köldöknéző klubok,és nem vagyunk szerelmesek magunk okosságába... sőt az is lehet, hogy néha ritka nagy marhák találnak oda, a többség szereti és félti ezt az országot, a gyerekeit,a társait.
Igy aztán kedves egyes itteni kommentelők : mucsainak és tahónak azt az embert tartom, aki általánosít, minősít,és azt hiszi, a tükör róla szól. Mert csak magát látja benne.
Válasz erre
Bell & Sebastian 2009.08.24. 18:09:36
"...se bors, se só, se tárkony, se oreganó..."

Azér' a kó'bászhoz kell ám még valami is! Itt megtalálod. :)
Válasz erre
mind2 2009.08.24. 18:17:59
@Bell & Sebastian: a " kó'bászhoz " magyar fajta házilag nevelt disznó kell. Erre gondoltál ;)? Mert megnyugtató, ha itt megtalálom ;)Bár azt hiszem a nárcisztikus egyedeknek gőze nincs a vágáshoz. Valószínűleg összekevernék a karajt a csülökkel....
Vagy a disznót a mirelt dínóval ;)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 09:40:56

@Marcellusca: azért nem egészen...

tudod mi a világ 3 legjobb dolga?

előtte egy ital, utána egy cigi :)))

na hess (nem, nem "a rudolf") vissza dolgozni :)))

Marcellusca 2009.08.25. 09:44:21

@Seduxen: Idézet akart volna lenni, de nem mertem id.jelbe tenni, mert mingyá fikázol, hogy az nem úgy vagyon az. :)
Majd mingyá kikeresem a jutyúbon egy részletet.

Egyébként nem lesz ma új poszt?
Nem gond, mert ezt is szét tudjuk OFF-olni. :D

Ja, és most nem gógozom. Majd íccaka. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.25. 09:46:35

@Marcellusca: "Ja, és most nem gógozom. Majd íccaka. :) "

ezek után meg sem merem kérdezni, hogy mi is a foglalkozásod :)))

wehehehe, úgy látszik ma - tudtomon kívül - tréfarépát reggeliztem, naooon húmooos vagyok :)))

nesze, egy hír:

www.mno.hu/portal/658229?searchtext=atlasz

Marcellusca 2009.08.25. 09:49:17

@Seduxen: Nem találom a részletet, de Brian anyja mondogatja mindig. :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.25. 09:52:12

@Marcellusca:

Ne irigykedj, egyszer majd mi is megöregszünk. :)

Marcellusca 2009.08.25. 09:53:04

@Seduxen: Kösz!
No komment!
Legalábbis saját magam moderálom. :)

mind2 (törölt) 2009.08.25. 09:53:50

@Marcellusca: mi már szétoffoltuk nyanyussal az egészet iccaka :)))) vagyis én, mert világvége hangulatban leledzett,...gondoltam ráerősítek... :DD
Egyébként @Bell & Sebastian: nem rossz csóka, calam ..... na Ő igen, ő érdekes lehet ;)

Marcellusca 2009.08.25. 09:54:17

@laspalmas: Héééé! Azé' még nem vagyok annyira öreg, hogy mán csak emlékezni tudjak rá! :DDDD

Marcellusca 2009.08.25. 09:56:23

@mind2: Hát, asszem ennyi volt a történetben. :)
Főleg, hogy nem volt másik poszt, mert még a hosszú hétvégét nyögték a szerkesztők. :D

mind2 (törölt) 2009.08.25. 10:01:12

@Marcellusca: a nyanyus- ban meg szeretet- féle volt... magamat banyázni szoktam... hogy ekkora hülye banyát mint én.... ha valami nem sikerül :))))
DE tényleg, ma nem lesz semmi új őrjöngeni való? :)))):

Marcellusca 2009.08.25. 10:06:14

@mind2: Már van. Megyek is elolvasom. :)

Plutonic 2009.08.25. 12:35:13

@Marcellusca: Ezen a riposzton felsírtam! XDDDDD
@mind2: Legmélyebb tiszteletem, kedves Dzsí! :)))))

kamasuka 2009.08.27. 14:52:09

Semmi egyéb nem történt, mint 2006-ban a jelenlegiek kirúgták a velük nem szimpatiálókat és a nyuggereket, pártreferenciától függetlenül (jól megalázva a sajátjaikat is), majd szépen feltöltötték saját embereikkel az üresen maradt helyek először felét, majd az összeset, vagy átemelték őket sógor-koma alapon más területről, mert az államigazgatásban mindenki ért mindenhez.
De mivel eltelt három év és kikerültek az újabb csókisták az egyetemekről a szir-szar - nem versenyképes - szakokról, így kénytelenek voltak újabb és újabb helyeket teremteni nekik az állami szektorban, ugyanis kommunikáció-alkoholizmus szakkal túl sok helyen, max. éhbérért lettek volna képesek elhelyezkedni.

Persze váltás után kezdődik majd minden előlről, csak ellenkező előjellel: a régi jó elvtársak repülnek ill. zsíros nyugdíjakkal továbbállnak holmi tanácsadó állásba, a régebben "főleg politikai alapon" kitettek egy része meg visszatér. A korábban felvett fiatalok meg eldöntik, hogy vagy nyalnak négy vagy több évig, vagy megvárják míg kirúgják őket, aztán élik a munkanélküliek korántsem egyszerű életét.

süti beállítások módosítása