Skip to content


       Szűrés lista

Pár év és Bécsben rendezzük a nemzetközi futballmérkőzéseinket?

A Loki meccs lefújása után a szimpatikus idegenlégiós kolléga kért egy magyar zászlót a szurkolóktól, és körbefutott vele a stadionban, nagy-nagy mulatságot okozva a nézőknek.

Majdnem hibátlanul abszolválta ezt a feladatot:

Amúgy tiszta szégyen, hogy az elmúlt 5 évben négyszer bajnok DVSC-nek ez a stadionja, miközben mondjuk a dunaújvárosi stadion ott áll kihasználatlanul, csapat nélkül, miközben a Sportminisztérium finanszírozta az építkezést még 2003-ban.
"A beruházás 1 milliárd 260 milliós költségéből 720 milliót biztosít az állam, 360 milliót a tulajdonos DUNAFERR, 100 millió forintot az önkormányzat vállalt magára, 80 millió pedig vállalkozói befektetés."

Az arányok, az arányok ... 2004-ben 1 milliárd 260 millióból felépítettek-átépítettek egy egész stadiont! Szinte felfoghatatlan ez a mai eszünkkel.
2009-ben ennyit dobtak szét utalványként a minisztériumok a dolgozóiknak.
2009-ben ennek a háromszorosát szórták ki a BKV-nél végkielégítésekre.
2009-ben ennek a harmincszorosát költik a Margit híd felújítására.

Igen, 2003-ben még nem loptak annyit, és legalább építettek! És igen, akkor Gyurcsány Ferenc volt a sportminiszter...


Debrecen:



















Dunaújváros:


 

 

 

 

 

 

 

 

De hozzátehetném, hogy Zalaegerszegen, Győrben, Székesfehérváron is megújult a stadion, miközben ott szó sem volt bajnokcsapatról.

Szóval Kósa Lajos, eredményeidet elismerve ez egy baszott nagy elégtelen! Bár a meccs után Viktor megígérte, hogy Lajossal jövőre építenek új stadiont, de sajnos már nem tudok hinni.

És gond, hogy a Puskás Stadion sem néz ki jobban ... csoda, hogy engedélyezte az UEFA, hogy nemzetközi meccseket játszanak benne ... pár év, és Bécsben játsszuk majd a haza meccseket? Vagy megvárjuk, amíg leszakad a felső karéj?


Én utálom ezt a szocializmusból itt maradt teknőt. Minden élményt, amit esetleg a meccs kínál, elvesz a nézőktől.
Messze van a pálya. Kicsi a lelátó dőlésszöge, így semmit sem lehet látni, mert nem látunk rá rendesen a pályára. Nincs teteje a lelátónak, így esőben mindenki megázik. A felső karéj le van zárva, mert félő, hogy összeomlik.

A Népstadion amúgy a Margit híd rokona ... 56 éve épült, nagy felújítás nem történt, kb. 10 éve tudjuk, hogy elavult, alkalmatlan, hogy omladozik, és senki nem tett semmit.
Még azt sem tudják, hogy felújítsák vagy egy új stadion építsenek majd a jövőben valamikor. Hát, az elavult szerkezeten mit újítanak fel? Dózeróljak el az egészet, és legyen egy normális, európai stadionunk, ahol meg lehet rendezni egy Európa-kupa döntőt, egy BL meccset, egy koncertet.
A Puskás Stadion felső, lezárt részét vissza kell bontani, és meghagyni atlétikai pályának és esetleg koncerteknek. Bár hány atlétikai esemény van egy évben Magyarországon, ahová többen mennek 10 ezernél? És hány focimeccs?

Itt van a nyakunkon a 2 remek válogatott meccs és 3 remek Loki BL meccs, és mehetnek ki a szurkolók drága pénzért ebbe a teknőbe szurkolni. Maximum 32 ezren!

Az MLSZ önállóan építene egy 40 ezres modern, fedett lelátójú stadion a Fehér úton, az Örs vezér tere mellett.
"A szövetség önállóan építkezne, és bankhitelből fedezné az októberi euróárfolyamon még 11,5 milliárd forintosra becsült beruházás költségeit."
Az MLSZ csak a 6 hektáros terület földhasználati jogát kérte 49 évre az államtól, de a Pénzügyminisztérium nemet mondott.

 

Szóval marad a teknő ... de vajon stadionügyileg mikor érjük utól Tanzániát és Nigériát?!

Címkék: közélet foci

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr1001339940

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Loki-siker után 2009.08.26. 18:32:30

A Debrecen csapata 2-0-ra legyőzi a Levszki Szófiát, ezzel tizennégy év óta az első magyar csapatként feljut a Bajnokok Ligája főtáblájára.Babarczy Eszter a győzelem másnapján publicisztikát jelentet meg a Népszabadságban "A Loki túlhajtott patrio...

Trackback: A sportfinanszírozásról 2009.08.26. 18:16:02

Tegnap este a LOKI győztes meccsel bejutott a Bajnokok Ligája főtáblájára. Ez magyar klubcsapatnak 14 éve sikerült utoljára. Gratulálok nekik! Jó hír még, hogy ezzel az eredménnyel rögtön hozzá is jutottak 2milliárd forinthoz, amit remélem okosan költe...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2009.08.26. 17:33:26

Én csak annyit mondanék, hogy nem értek a focihoz (,de tényleg nem!), de amit itthon művelnek, az nem az. Csak a felhajtás megy ezerrel, meg a lenyúlás. Hivatkozunk állandóan az Aranycsapatra, mikor a 80-as évek óta nem létezik olyan, hogy magyar futball. Illetve létezik, de nem európai/világ mércével.
Mindeközben öntik bele a pénzt, más SIKER szakágak meg a létfenntartással küszködnek. Oda kellene a sok lóvé!
Az, hogy építünk X stadiont, mitől lesz egycsapásra foci? Előbb legyen színvonalas futball, majd építkezzünk.
És, ahogy Sedux is írta, nem első sorban a stadionok építésére gondolok én sem.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.08.26. 17:39:32

most őszintén: ilyen "focinak" minek jobb stadion?

Karcolt lendület 2009.08.26. 17:39:55

@balinhosa:
zeroval értek egyet, a Puskás stadion, mint foci-stadion egy raklap szar. Ahogy leírta: a lelátók messze vannak a pályától és nem elég meredekek - valamit lehet látni, de messze nincs meg az az élmény, ami egy rendes stadionban lenne, pl. a San Siroban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 18:04:03

@Liberté.......73: Persze, akikkel te összefekszel, azok majd szeptember 5-én érted is demonsrálnak majd, ne aggódj...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.26. 18:04:18

@Grafithuszar:

Nem ... de az MLSZ megépíteni NULLA állami pénz felhasználásával, csak jó magyar szokás szerint keresztbe tettek neki.

Miért nem engedték? Kinek fájt?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.26. 18:06:16

@balinhosa:

nem cikiztem, tök aranyos ..

Persze, lehet "látni" a Népstadionban ...végül is ha egy mezőn lenne a meccs, azt is lehetne "látni" ...csak ugye aki volt egy "normális" stadionban, az tudja, hogy mit jelent az hogy rendesen "látni" a meccset ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 18:06:25

@zero: Azoknak akik megijedtek, hogy mi az, hogy nem állami beruházás, mert akkor még véletlenül versenyezni kéne, valós piaci árakkal...

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 18:08:07

nem szeretem ezt "minden hír szar" hangulatot, vannak tényleg jó hírek is, tessék egy:

"Különösen nagy kárt okozó, üzletszerűen elkövetett csalás bűntette és más bűncselekmények miatt a Pesti Központi Kerületi Bíróság szerdán november 27-ig meghosszabbította Gál György volt erzsébetvárosi SZDSZ-es politikus előzetes letartóztatását."

Ez egy kifejezetten jó hír, igaz liberté?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.26. 18:08:27

@Roltii:

Voltam a Allianz Arénában (Bayer München), hát komolyan szédültem, olyan meredek, a túlsó kapunál lévő eseményeket is tisztán lehetett látni, és minden nézőnek külön kagylószéke volt, háttámlás ....

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 18:10:32

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

te, úgy tűnik liberté ecsém rászaladt a 22. banánra is. Ennyi az állatkertben nem fogy...

postabelyeg 2009.08.26. 18:12:35

@K.Jani: Szerintem meg akkor lesz jó magyarnak lenni, ha az életszínvonal, a mentalitás olyan lesz, mint pl. Svájcban. Arra, hogy milyen a foci egyenesen sz.rok.

Marcellusca 2009.08.26. 18:21:28

@zero: Hééééé! Ezmiez: @Liberté........73: ???? :)

@derelyegrádi szellem: Nédda! Csak itt van. Valahogy mindig visszamászik.

cotti 2009.08.26. 18:22:00

Mindamellett, hogy egyetértek a post mondanivalójával, azt azért megjegyezném, hogy amikor a Dunaferr Stadionját építették, az abban az időben történt, amikor az Újváros volt úgymond a kirakatcsapat és vitézkedett (magyar szemmel nevezhetjük annak mondjuk s Split kiverését) a nemzetközi porondon. Ők ha jól emlékszem Győrbe jártak albérletbe annak idején, aztán épült a stadion, de sajnos addigra meg a klub pénze fogyott el, a csapat kiesett az NB1-ből is, a Stadion építése meg félbemaradt.

cotti 2009.08.26. 18:22:50

Mindamellett, hogy egyetértek a post mondanivalójával, azt azért megjegyezném, hogy amikor a Dunaferr Stadionját építették, az abban az időben történt, amikor az Újváros volt úgymond a kirakatcsapat és vitézkedett (magyar szemmel nevezhetjük annak mondjuk s Split kiverését) a nemzetközi porondon. Ők ha jól emlékszem Győrbe jártak albérletbe annak idején, aztán épült a stadion, de sajnos addigra meg a klub pénze fogyott el, a csapat kiesett az NB1-ből is, a Stadion építése meg félbemaradt.

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 18:23:26

@Marcellusca:

valószínűleg súlyos elmebeteg a srác. Mit tegyünk.

cotti 2009.08.26. 18:26:11

@globocnick: Nem, de attól még kell egy nemzeti stadion, mert a Puskás Ferenc Stadion akárhonnan is nézzük egy hatalmas szégyen! Nézz közül a világban, hogy micsoda stadionok vannak - ls nem csak a magas focikultúrával rendelkező valamint gazdag országokban. Koncertek rendezésekor is az!

szabogyula 2009.08.26. 18:28:00

@derelyegrádi szellem:
Mondok még egy jó hirt:
Nézőpont Intézet : Tartósan 10 % alatt az Mszp népszerüsége / NOL /

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 18:30:12

@Liberté........73:

bocs, de egyszerűen ráduntam. Már erre kommentedre reagálásként anyádba elküldeni is unlak. Próbálkozz máshol.

cotti 2009.08.26. 18:31:35

@ostoba 8o: Hiteles egy közvélemény kutatás, ami a Jobbikot meg 5 százalékra méri... :D

szabogyula 2009.08.26. 18:37:35

@cotti:
Én is végeztem egy közvéleménykutatást , nálam az Mszp még rosszabb, a JOBBIK jobb, örültem, hogy egy hivatalos forrás legalább az Mszp részéről megerősit ...
Bár, hogy hol van az a 100-ból 8 / !!! / Mszp szavazó arról szegény Rodolfót kéne megkérdezni..

sztenke 2009.08.26. 18:39:57

Ébredjünk már fel! A nálunk alig jobb Ausztriának hány színvonalas stadionja van? Minimum 5-6. Pedig idén sincs BL-csapatuk. És nem kell az EB-vel pedálozni, mert azelőtt is épültek ott szép stadionok. A laikusok nem értik meg, de rossz körülmények között nem lehet futballt csinálni, a jó körülményekhez meg pénz kell. Sok pénz. Rá kell szánni és fix, hogy megtérül. Idén is simán volt és lesz 6-7 teltházas focimeccs + ugye a koncertek, erre már simán megérné felhúzni egy szép nagy stadiont.

irrelevant 2009.08.26. 18:43:30

Üdv!

Lesz poszt arról, hogy az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség kevesli a zsidóság történetéről szóló térképeket a középiskolai atlaszban?

barikad.hu/node/35060

rocksztar 2009.08.26. 18:56:08

ez ügyben igazságtalannak érzem kósa baszogatását.
az elmúlt kb. 5 évben felépült a modem, ultramodern uszoda és ugye a főnix csarnok.
ha lenne rá pénz, akkor a stadion megépítése is már meglett volna, de normális, hogy egy városvezető nem adósságból akarja felépíteni azt.
realisan 2014-re lesz stadion. amíg recesszió van, ugyse kezdik el

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 19:00:50

@Liberté........73: Egy apró kérdést engedj meg!
MIT LEHET ITT MÉG ELLOPNI?????

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 19:10:07

@Liberté........73: Szerintem ha kétharmad lesz akkor fele ennyi lopás sem lesz, mert csak a disznó szarik a saját óljába. Minek ellopni, ha úgyis berendezkednek vagy 20 évre?

szabogyula 2009.08.26. 19:10:30

@Liberté........73:
Ja értjük. Orbánmindentelfoglopni.
Aha.

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 19:13:57

Adminok, Liberté már megint repült?

Horizont 2009.08.26. 19:15:41

@csodagyerek:
Repült?? Ő egy bumeráng!
Mindig visszajön:)))

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 19:20:37

@Horizont: Vettem észre. Alig 2hete vagyok itt állandó bútordarab, de már volt vagy 5 nickje:)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.26. 19:24:28

@csodagyerek:

nem vagyok többet hajlandó róla írni, ti se tegyétek, ha visszajön ne válaszoljatok neki, ki lesz ekézve azonnal.

Horizont 2009.08.26. 19:28:08

@csodagyerek:
Magam előtt is szégyelleném magam, ha állandóan más nevem lenne.Ez olyan mintha névtelen mocskolódó levelet írnék. Egyszer változtattam csak nevet, de akkor is olyan rossz érzésem volt. Képzeld "optimista" voltam, de kicikiztek mindig:)) Persze ennyi Vastagbőr után már nem vagyok az:))

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 19:46:28

@Horizont: "optimista"? Ez mikor volt?:)))
@zero: látom jól kiekézted :D

Horizont 2009.08.26. 19:54:41

@csodagyerek:
Még a Vastagbőr őskorában:)) Az elején!

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 19:56:57

@Horizont: Tényleg, ez milyen helynek indult? Mikor kezdődött?

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.26. 20:01:50

Az idegenlégiós srácon jót vigyorogtam már tegnap is! :DDD Nézzétek azt az őszinte, ártatlan örömöt az arcán! Szerintem aranyos kép. :)


""A szövetség önállóan építkezne, és bankhitelből fedezné az októberi euróárfolyamon még 11,5 milliárd forintosra becsült beruházás költségeit.""

Ha választhatnék, hogy 30 milliárd a BKV-nak semmire, vagy inkább 11,5 milliárd stadionra (+18,5 milliárd fenntartásra/parkolóházra/tömegközlekedési kapcsolat fejlesztésére/ellopni), akkor inkább stadion.

Nálam mostantól 30 milliárd az új váltószám.

30.000.000.000 HUF = 1 BKV :DD

Roxvox 2009.08.26. 20:11:56

A "kis csokigyerek" netán olasz? :))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.26. 20:27:51

@csodagyerek: ööö...erre most majdnem mondtam valamit xD, de inkább nem kockáztatom a cenzúrát ;))

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 20:38:29

@Pierre (Bezuhov): Akkor írd hozzá, hogy építő jelleggel tuskózol, akkor csak nem raknak ki :)

Steppenwolf 2009.08.26. 20:40:27

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Ha belegondolsz, mennyi folyt el az elmúlt években BKV-ra, MÁV-ra, 4-es metróra, abból már nemhogy a Wembley magyarországi mását felépíthették volna, de lassan már olimpiát is rendezhettünk volna.

Egyébként az a 11,5 milliárd meglepően jó arány egy modern, 40 ezres vállalható nemzeti arénáért, főleg, hogy gyakorlatilag egy fillérbe sem került volna az államnak. Bár ha belegondolsz, hogy ennek alig tízedéért építgeti Oszkó szerény kis vízfüggönyös hajlékát...

Akik meg köpködnek a magyar focira, hogy egy fillért nem érdemel, azoknak figyelmébe ajánlanám Puskás világhírű mondatát: kis pénz, kis foci, nagy pénz, nagy foci.
És az a több tízezer lelkes szurkoló, aki kilátogat a válogatott, vagy most épp a Loki meccsére, igazán megérdemelné, hogy ne egy lassan 60 éve befejezetlen, életveszélyes és omladozó libalegelőn szurkoljon, ha már Európában szinte egyedüliként, nincs egyetlen UEFA-licencnek megfelelő stadion sem az országban.
Nigéria és Tanzánia már beelőzött minket:
www.worldstadiums.com/stadium_pictures/africa/tanzania/dar_es_salaam_mkapa.shtml
www.worldstadiums.com/stadium_pictures/africa/nigeria/abuja_stadium.shtml

szabogyula 2009.08.26. 20:46:31

@Steppenwolf:
Megnéztem a képeket..
Tanzánia és Nigéria ....
Az hogy szavakat nem találok ,, az nem kifejezés...
Köszönjük MSZP, Megcsináltuk !!

Dr Minimum 2009.08.26. 21:15:33

Nem annyira csípen OV-t, de azért basztatni, hogy nem épült Loki stadion, bezzeg a Dunaferrnek igen, ahol meg megszűnt a csapat, tájékozatlanságra vall.

2000 körül a Dunaferr egy élcsapat volt, remek nemzetközi eredményekkel, és jó csapattal, míg a Debrecen a középmezőnyben volt, néha a kiesés ellen harcolva. (Úgy emlékszem, Szima csak 2002-ben lett főrészvényes, akkor indult el a Debrecen a 4 bajoki cím és a BL felé vezető úton)

2000-2002 körül egy hosszú cikk jelent meg a Nemzeti Sportban, tételesen leírva, hogy melyik stadion mennyiért és mikor fog megújulni. harmadosztályiig részletezve. Akkoriban mindenki arra számított, hogy a Fidesz folytatja a kormányzást, így érthető, hogy a stadionrekonstrukciós terv jó pár évre volt betervezve, és először természetesen ott lesz felújítás, ahol a legnagyobb szükség/igény van rá.
Zalaegerszeg (bajnok 2002-ben), Dunaferr (bajnok 2000-ben), Újpest (bajnok 97-ben).

Persze ez a program sem ment zökkenőmentesen (mehetne úgy ebben az országban?), de az akarat az telesen világosan látszott. Lehet basztak el dolgokat, de ezek a mostaniak még csak meg sem próbálják, inkább azonnal ellopják a pénzt.

Gyurcsányt pedig már akkor rühelltem, amikor csicska sportminiszter volt, mert ott is sikerül úgy bemutatkoznia, hogy le se szarja a sportot. Se a profit, se a tömegsportot.

Száz szónak is egy a vége, sok mindenért lehet szidni Viktort, nem az én dolgom hogy megvédjem, de hogy miatta nincs stadion, az faszság. És biztos vagyok benne, hogyha a Loki tartja a szinvonalat, 2-3 év, és mindenki a debreceni arénára lesz büszke.

Horizont 2009.08.26. 21:18:48

@Steppenwolf:
Hihetetlen! Tanzánia, Nigéria???
Tényleg szavakat nem találni.
1974, '75-ben olyan jó kettős meccseken voltam a Népstadionban, (nő létemre) olyan hangulat volt akkor még és nem a nosztalgia mondatja ezt velem.

reKorrekt 2009.08.26. 21:21:50

@Roltii: A bejutás botrányos, a szektorokra felvezető lépcsők táblázásán még egy tájfutó sem menne el. A dán meccsről pl. lekéstünk ezek miatt, merthogy az F-jobb szektorba vezető lépcső tövében nemám F-jobb van kiírva, de még F sincs(!), hogy mi volt már nem emlékszem olyan ideges voltam a 2. visszalépcsőzés után :)
Persze mire beértünk az egész sorban ültek a helyünkön (7 szék). Merthogy az övékén is ülnek. Még 10 perc telt el azzal hogy a biztonságiak kizavarjanak mindenkit onnan (bár ez inkább az embereket minősíti).
A lejtéssel nekem nem volt bajom.

zero: PUSKÁS stadionból atlétikai és koncert hőbörgőt csinálni? Szentségsértés! :) Inkább kapjuk meg a Real-t és emlékezzünk együtt Öcsi bácsira :)

Dr Minimum 2009.08.26. 21:28:01

Ja bocsánat, nem szokásom olyan sok kommentet írni, bár a focis témákban bőbeszédűbb vagyok :)

"Focimeccs alatt ugye nem a színvonalas bajnokikra gondolsz 1280/néző/meccs átlaggal??? Nem vészmadárkodás, de ha NEM a svéd, vagy a portugál válogatott lenne az ellenfél, LENNE -E teltház? Aligha... Függetlenül attól, hogy most fociláz van, de a "mezei" válogatott meccsekre még egy 30.000-es aréne is néha túlzás."

Tavaly ősz óta:
Dánia 20e néző
Albánia 25e néző
Málta 35e néző -elfogyott az összes jegy
Ha nem a portugálok jönnek, hanem feöer szigetek, akkor is elfogy az összes jegy szeptemberre.

Aki meg csak akkor megy ki, ha olaszok vagy portugálok jönnek, az szégyellje magát, mert az nem szurkolni jön a magyaroknak, hanem csak a sztárocskákat akar élőben látni.

És senki nem art mondja, hogy minden klubnak legyen egy 40ezres stadionja. Legyen 8ezres, de lehessen bent inni, wczni, leülni, ne szakadjon le az ember alatt, ne kapjon tetanuszt ha ránéz a kerítésre, tudjon parkolni stb. Mert nem a kis befogadóképesség miatt nincs licence a Loki stadionjának.

Persze, mint pesti, örülök, hogy itt lesznek a meccsek :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.26. 21:30:55

ejnye..hát nem láttátok a nyilatkozatot!

Mihály elnök Úr, a volt és leendő vezírünk tegnap a rá jellemzői világos-paraszti szófordulatokban kifejtette , hogy 2002-ben már megvolt a deal (vérszerződés stb) közte és Lali király között a pompázatos stadionról. De jöttek a "posztkommunista kommunista posztok" pfujjjj-pfujjjjpfujjjj... oszt elkúrtak. Ez az oka, hogy manapság nem egy 2 millió fős fedett arénában fogadjuk a bekkelni érkező Barclónát.

De, ahogy egy dakota közmondás tartja: ami késik, az nem lehet ellenzékben! ;))

szabogyula 2009.08.26. 21:36:00

Hé !! Mindenki alszik ?

capor_ 2009.08.26. 21:40:49

"Kis pénz kis foci, nagy pénz - nagy foci" egy nagyon aktuális mondás. Sokan szidják itt a magyar focit, hogy így szar-meg úgy szar.
Láttam jópár norvég első ligás meccset előben, meg skótokon is voltam. És elmondhatom, hogy semmivel sem jobbak a magyar bajnokiknál. Illetve annyival jobbak, amennyivel jobbak a stadionok. Én nem csodálom, hogy mondjuk a honvéd stadionjába nem vágyik egy kissrác sem...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 21:41:57

@Pierre (Bezuhov): Jaja, ellentétben Fletóval, aki megígérte, hogy a fasizmus ellen fog küzdeni és lám!!! Lett fasizmus. No, meg a 4-es Metró is meg lett igérve, várjuk már azt is nagyon, de leginkább annak megtérülését!

Meg King's City is lehet még!

Ahogy egy régi antifa, ballib közmondás tartja: Ami szarmagyar közvagyon azt kiprivatizáljuk!;)

esef 2009.08.26. 21:47:00

DVSC=román amatőr csapat, 6 vereség után, 0:40-es gólkülönbséggel térnek majd észhez a "Mi vagyunk a királyok, megmutatjuk mindenkinek, mi fogjuk nyerni a BL-t is!" hozzáállásból.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.26. 21:54:47

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

"bezzeg a fletó" + "4.es metró" - várható, sablon válaszlemez - pipa :)

az viszont, hogy fasisztázol nagyon nincs rendjén, ejnye! pont itt, az anti-antifasiszmus szentélyében.
szégyeld magad,Te.... Te, ballib! xD

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.26. 22:02:26

Mi bajotok van Béccsel, nagyon kellemes hely, 2 óra vonattal, jöttem a Rail jettel a 3. osztályon (hivatalosan a 2 mert van 1 . és prémium osztáyl) klasszissal job, mint amivel Debrecenbe lehet menni.

Jó a kaja, a sör, és egyáltalán minden.

Az utazás kölségeit lehet azzal enyhiteni hogy ha kocsival mész hazafelé bevásárolsz, mert az alap élemiszerek olcsóbbak, még talán tankolni is megéri.

Ezért a pár jó meccsért nem érdemes nagy stadionokat épiteni. Van a szomszédnak. Épp eleget garázdálkodtak nálunk, hogy valamit törlesszünk nekik.

Steppenwolf 2009.08.26. 22:03:24

@esef: Egy francot. Ezek szerint nem, hogy egyetlen meccset nem láttál tőlük, de még nyilatkozatot sem olvastál, vagy hallottál.
Hihetetlenül szerényen nyilatkoztak. Ők már bőven teljesítették a célt.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.26. 22:03:25

Amúgy tiszta szégyen, hogy az elmúlt 5 évben négyszer bajnok DVSC-nek ez a stadionja, miközben mondjuk a dunaújvárosi stadion ott áll kihasználatlanul, csapat nélkül, miközben a Sportminisztérium finanszírozta az építkezést még 2003-ban.
"A beruházás 1 milliárd 260 milliós költségéből 720 milliót biztosít az állam, 360 milliót a tulajdonos DUNAFERR, 100 millió forintot az önkormányzat vállalt magára, 80 millió pedig vállalkozói befektetés."


Na ez kicsit személyesen érint.
Azt a stadiont egy Bajnok BL-szereplős csapat kapta, a Hajduk Split-et sikerült anno elpicsáznunk.(Ez akkor egy semmiből jött Újvárosnak kurva nagy siker volt, legalább akkora ha nem nagyobb mint ezeket a kondásokat elpicsázni.)
A stadion valóban ott áll kihasználatlanul, sőt mi több befejezetlenül. Ott ahol öltözőknek kéne lenniük, a buszok parkolnak. A stadion észak-nyugati részén csak állóhelyek lettek kialakítva, az ottani feljárók sincsenek kész, és ami a legszomorúbb, eszi az egészet az enyészet.
Aztán ami szégyen az az, hogy nincs labdarúgása Dunaújvárosnak. Sőt, a többi szakosztályt is szép lassan sikerül teljesen tönkretenni.

Amikor megyek a vasmű kapu fele és látom a Stadionunkat (ez nem feltétlenül helyes megnevezés, mert stadionnak ugye olyan létesítményt hívunk, ahol megvan az egy stadionnyi mértékű futópálya)

De amilyen látogatottak az otthoni futballmeccsek, szerintem teljesen felesleges egy új létesítményt építeni bárhol.
Hozzák ki Bécsbe, az Ernst-Happel mellett is majdnem minden nap elmegyek. Na az szép....

Köszi-puszi

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 22:08:11

@Pierre (Bezuhov): azért kell a sablonválasz, hogy te is értsed ;)

Fasisztázni, pedig ezekben az időkben szükséges!:D

Jah, igen! Én nem ballib vagyok, hanem kamanista, mert azt szeretném ha a pártpreferenciádnak (is) megfelelő politikusok vagyonát elkoboznák és államosítanák. :D

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.26. 22:17:17

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

az hogy egy konkrét rétegtől kobozzuk el a vagyont, nem kamanista ideológia, hanem...
öö inkább le se írom ;))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 22:33:57

@Pierre (Bezuhov): Aham, mert a kamanizmusban nem valakik kobozták el egy konkrét rétegtől, hanem az ufók mindenkitől, aztán ők elrepültek és a mindenkitől egyenlő arányban elkobzott vagyon tetejére ráültették a pártot...

eszkep 2009.08.27. 07:48:14

"Szóval Kósa Lajos, eredményeidet elismerve ez egy baszott nagy elégtelen!"

Zero, ennyire azért ne legyél korlátolt! Gondolkozz el egy kicsit, miért adott a sportminisztérium ennyi pénzt a DUNAÚJVÁROSNAK, és nem másnak (pl. Debrecennek)???
De ha ez nem megy, gondolkozz el azon, hogy a Moszkva téren (Budapest legnagyobb áteresztő forgalmát lebonyolító tere!) miért nincs egyetlen aluljáró sem??? Miért ígérik meg minden választás (önkormányzati és parlamenti) előtt, a szocik, hogy fel lesz újítva, és miért nincs mind a mai napig felújítva??

eszkep 2009.08.27. 07:52:25

@Dr Minimum: "Aki meg csak akkor megy ki, ha olaszok vagy portugálok jönnek, az szégyellje magát, mert az nem szurkolni jön a magyaroknak, hanem csak a sztárocskákat akar élőben látni."

Mondjuk, én, ha kimennék egy stadionba, két focicsapat fooball mérkőzését szeretném látni, és nem "megélhetési focisták" motiváció nélküli, alibi sétagaloppját...

gyugyó 2009.08.27. 07:53:25

Ezen nem kell csodálkozni az MLSZ is ugyan úgy működik mint a jelenlegi kormányunk. Megy a mutyizás a haveri kutyákkal.
A lóvé 'jó helyre' juttatásán valamint a Fradi baszogatásán kívül nem sok mindent csináltak az utóbbi években...

Kozika · http://www.k-1.hu 2009.08.27. 08:34:25

Nemtom vót-e már, de Kósa Lajos minden debreceni siker után (évek óta) megígéri, hogy na most már aztán tényleg lesz új stadion.
Ha jövőre nyer a fityesz, akkor lesz is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 08:37:00

@Dr Minimum:

félreolvastad a posztot ...a Dunaferr bajnokságot nyert, de annyira nem szerepelt jól a nemzetközi porondon, ha jól emlékszem még az októbert sem érték meg, de állami pénzt szántak a stadionra.

DVSC 4 bajnoki cím és 0 ft.

Ez szerintem nem korrekt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 08:39:57

@esef:

ha jól emlékszem a Fradiról is ugyanezt írták 1995-ben és gyak lett 1 győzelem meg 1 döntetlen.

Ne írjuk le a Lokit. Amúgy meg ah 6 zakót kap, akkor mi van?
Lófasz sem lesz!
Látunk 6 jó meccset.
A játékosok BL_ben játszanak, felfigyelhetnek rájuk a klubbok.
A Loki kap 2 milliárd forintot, ami a 4 évi költségvetésük.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 08:41:31

@eszkep:

Zalaegerszegen, Székesfehérváron, Győrben és most Diósgyőrben állami pénzen épült/épül a stadion ?

Nem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 08:47:01

@Roltii: @zero: bazz, azért egy majd' 60 éves stadiont ne hasonlítsunk már össze egy AllianzArena-val...

Azt én sem vitatom, hogy kellene egy modern, közepes méretű (max 60.000-es) stadion, LEGALÁBB Budapestre, de nem hiszem, hogy ez ÉPPEN most, a Debrecen miatt lett aktuális. Ez kb 20 éve aktuális, amióta csak a gondviselés tartja egyben a Puskás Stadiont.

De ismerve cashteleki steve és sleppje "mohóságát", sz'tem még a Margit-híd költségét is magasan verné egy új stadion felépítés.

Az meg, hogy ez az elmeroggyant HOVA akarja, az magában egy vicc...

elnézést, természetesen JÓ REGGELT! :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 08:54:31

@zero: jut eszembe, keddi telaviv2-es híradóban "okos" mátébárdos krisztike - jó tudom, ezt írták neki - nagyon intellektuell fejjel olvasta a hírt, miszerint anno "nem szerepelt túl sikeresen a Fradi a BL-ben"...

szeretném, ha a Debrecen hasonlóan "sikertelenül" szerepelne, és elérne 1-1 győzelmet, döntetlent.

ha már ez a post úgyis "nst"-szerű lett, ehun vannak a "kalapok", sorolás MA:

www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/a-dvsc-vel-egyutt-nyolc-ujonc-varja-a-sorsolast-1850821/

Én egy efféle kvartettet tudnék elképzelni:
Barcelona
Inter
Stuttgart
Debrecen

:)))

rolika 2009.08.27. 09:02:43

Skacok, én már szinte szégyellem, de olyan szinten nem érdekel a sport, hogy felőlem a fejük tetejére is állhatnak a mindenféle hülye agybajaikkal. Én tényleg azt mondom, közpénzt ezekben az időkben ne öljünk stadionokba, majd ha egy kicsit jobban megy.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.08.27. 09:39:33

ezt a kuruc okádta az éterbe:

“Méltó ellenfelek lehetnek, de kérdés, hogy a DVSC–TEVA nevet viselő csapat méltó lehet-e arra, hogy hazánkat a Bajnokok Ligájában képviselje. A TEVA név ugyanis arra utal, hogy - hiába tiltakoztak többször is az egyébként elsöprő többségükben nemzeti érzelmű szurkolók - az izraeli gyarmatosítók méregkeverő cége, a Teva "gyógyszer"gyár támogatja a csapatot. Ők pedig cserébe reklámozzák, azaz nemcsak magyar, hanem izraeli színekben is játszanak - ami mégiscsak szégyen. Reméljük, a szurkolótábor le tudja mosni a gyalázatot.”

Ha jól emlékszem a Vastagbőrnek viszont szívből gratuláltak :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 09:42:47

@Pierre (Bezuhov): ezeket a ****okat...

alapítsanak egy "árja-csapatot". csak szittya magyarokkal.

gondolom nekik az is fájt, hogy egy színesbőrű játékos kezébe merte venni a magyar zászlót :(

jozicsenko 2009.08.27. 10:26:38

@Pierre (Bezuhov): jajjj, olvastam, olyan hülyék hogy inkább a föld fordul el alattuk, úgy jutnak a sárgaházba...
(a Teva anno a Biogalt vette meg, s vitte Debrecenbe, rengeteg pénzt öltek bele, nélkülük egy kazal kutató ment volna világgá: a zsidótőke is tehet jót (=munkát adtak a magyar kutatóknak, aki ezt nem értékeli, ölelgessen jegesmedvéket))

no: a halak úszóversenyén a lepényhal ért be elsőnek
a reményhal meg utoljára!

BL-főtábla: jöhet a Manchaster, az Arsenal, a Barca, bárki: min 2 nagyonnagy csapat lesz itt, bőven megéri!

új stadion: legyünk őszinték: autópályákat már nem fognak építeni, mert a strabag megépített mindent (jjaaaaaaa), inkább autóutak kellenek majd (=azon is lehet közlekedni, elég gyorsan és ha Viktorék az SzDsz árai alatt lesznek 70%kal, akkor már lehet majd őket ekézni és "tolvajbandázni"), a stadionépítésekkel is lehet pártkasszát tömni, remélem tizedannyit fognak lopni, mint az efftársak (=tanulnak belőle, de nem a rosszat, hogy mennyit lehet lopni, ha nem a jót, hogy kisebb lopással, több építéssel lehet legközelebb választást nyerni)

ui: forza Loki!

Félédes Zweigelt 2009.08.27. 10:34:06

Szép volt, ahogy Coulibaly vitte a zászlót. És az, hogy fordítva tartotta, még hozzáadott valami kedves iróniát (ami ugye magyaros) az élményhez.
Bár a fanyalgók biztos azt mondják, hogy bezzeg Svájcban ilyen nem fordulhat elö.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.08.27. 11:02:31

@Prinzessin Erbsen:

Drága hölgyem, ön nagyon el volt tévedve. :-) Bécsbe még mindig legalább két és fél óra az út, de inkább három... a railjet 3. osztálya valóban harmadosztályú, azokkal a kényelmetlen székekkel, amelyeknek a hátát bámulhatod a nagy zajos hodályban.

Az alapvető élelmiszerek olcsósága pedig sajnos legenda, valóban van olyan ország, amelyre igaz ez, és ott dajcsul beszélnek, de azzal nekünk nincs közös határunk...

Ettől függetlenül Bécs valóban jó hely, de abból a kellemes régimódias hangulatából minden tekintetben nagyon sokat vesztett az elmúlt 10 évben...


Nade vissza a post fő témájára: valóban snassz dolog, hogy egy nemzeti stadiont csak fél kapacitással lehet megtölteni - szar nemzeti bajnokság ide vagy oda, a válogatott meccsek és a nemzetközi kupamérkőzések kapcsán valóban van még annyi magyarságtudat, hogy kijárjanak az emberek - és hogy egy nagyobb koncertet nem lehet oda elhozni (ld. a madonna körüli bohóckodást, az u2-t meg állítólag már el akarták hozni párszor, de az sem fér el normálisan ott... és akkor még nem beszéltünk arról sem, hogy talán az AC/DC-t is többen láthatták volna, és valahol a Metallica is felléphetne rendesen - igény volna rájuk).

Nem kell tehát országos stadionprogram, az EB-rendezés úgyis csak fantazmagória, és pont hogy 50 évig a labdarúgósikereinket olyan játékosoknak köszönhettük, akik grundon meg mezőn tanultak meg focizni, és utána is ugyanazokban a lepukkant stadionokban teremtettek hangulatot, mint amik ma is vannak. Egy normális nagy stadion kell, ahol van hely focinak és sok szurkolónak, meg van hely nagy koncerteknek!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.27. 11:30:52

@no-night: Uram ön is nem gyengén el van tévedve. A Railjet "harmadik" osztálya ami ugye Economy megjelölést kapott egyáltalán nem kényelmetlen. Sőt. Kimondottan szimpatikusak azok a bazi nagy ülések, amiket ön a jelek szerint csak kívülről látott. Amikor jut a négyesekbe hely akkor az még jobb.
"Nagy zajos hodáj" Nem tudom ezeket ki mesélte önnek.
Az út ideje egész pontosan 2 óra 56 perc, ezt a Railjet általában tartja is.
Ha gondolja mesélek még kicsit erről a vonatról, rendszeresen utazok rajta Bécsbe. Ja meg vonatbuzi is vagyok, ezt Zeromano is tanúsítja.
Az egyetlen baj ezzel a vonattal, hogy az önhöz hasonló pojácák mindig ezt választják, hogy utána elmondhassák hogy "bázmeg utaztam ezen a szaron 13 euro-s jeggyel, és mekkora egy szar"

Egy kis plusz élményt ad a Railjet a Westbahnhof-ra érkezve, lévén hogy odakint is háromnyelvű!!! az utastájékoztatás, és amikor az akcentusos női hang elkezdi mondani az igét magyarul, általában be szoktam fosni a röhögéstől.

Aztán az alapvető élelmiszerek. Vannak bizony olyan dolgok amik idekint nagyságrendekkel olcsóbbak, és bizony olykor bőségesen megéri tankolni is.

Bécsről is mesélek ha gondolja, lassan 2 éve kint élek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 11:44:02

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "Ja meg vonatbuzi is vagyok, ezt Zeromano is tanúsítja"

még jó, hogy nem "vonat" nélkül írtad, és igazolásképp "Bélamanóra" hivatkoztál NETBohócmanó :)))))

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.27. 11:51:53

Én amúgy nem is egy, hanem két stadiont építenék a siker kapcsán: egyet Debrecenben, egyet Pesten. Debrecenben bőven elég lenne egy 12-15 ezres, ez elég a bajnoki meccsekre meg a nemzetközi meccsek nagy részére is. Budapesten meg építenék egy "nemzeti stadiont", mint a Puskás, csak modernebb, 60-70 ezer férőhelyes lenne,s itt játszana a válogatott, meg ide lehetne hozni a nevesebb kupameccseket (pl. Real Madrid).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 11:53:47

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: nem tudtad? olyan meleg bazze, ha a hasára köpsz, sistereg... :)))

tadam 2009.08.27. 12:57:14

Azért azon elgondolkodnék, hogy mire van nagyobb szükség itthon! (persze, hogy őszinte legyek egyikre sem) Egy MotoGP pálya, vagy esetleg egy korrekt, nemzetközi követelményeknek is megfelelő stadion, amit persze nem csak football eseményeken lehetne használni.

anarcho78 2009.08.27. 12:58:15

jaj, de meg fogtok szólni (idegenszívű, hazaáruló stb.) emiatt, de azért leírom. tök örülök, hogy van magyar csapat a BL-ben. mondjuk kétséges, hogy csoportmérkőzések után is ottmarad, de azért örömteli esemény.

csak egyet kérek: a TV2 vezetőségének legyen annyi vér a pucájában, hogy nem fogja végig a Debrecen - ellenfél párharcot mutogatni, hanem (ha már BL) nagy csapatok fergeteges játékát is láthatjuk! mert ami a héten ment, az katasztrófa volt... egy szép gól miatt 90 percet végigunni, látva a csetlést-botlást (mindkét oldalon) nem nagy élmény. hozzátenném, hogy a végén a góllövő sem volt elájulva a teljesítménytől, akkor mire ez az ordenáré nagy vigalom? örökös világbajnokok lettünk vagy mi a fax?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 13:08:03

@anarcho78: efelől megnyugtathatlak: csak akkor lesz képernyőn a Loki, ha KEDDen játszik. A tv2 csak keddi meccseket ad. A többit az "országos lefedettségű" DigiSport adja, áldassék a neve :)))

anarcho78 2009.08.27. 13:13:36

akkor megyek a pápához imádkozni, hogy szerdai meccsekre sorsolják őket:) egye fene egy barca-loki döntőt megnéznék. 15:0-nál csak kifulladnának a katalánok:))

esef 2009.08.27. 14:10:37

@zero:
Láthatunk 6 jó meccset? A hurkásoktól? Na ne már!

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.08.27. 15:05:59

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Zajos hodály = nincs fülkés kocsi (még a Premium se az igazándiból), nem mindegy, hogy 5 másik emberrel vagy összezárva vagy hetvenöttel...

A menetidő emlegetésével meg arra akartam utalni, hogy nem két óra, hanem amit az embertársnő mondott, hanem annál azért több.

(A railjet-et meg pontosan azért kerülöm el messziről, mert elég jól ismerem, pláne a többi bécsi vonattal összevetve... a vasútbuzisággal meg előttem hencegni... nem akarok nagyképű lenni, így csak annyit mondok: öngól... :-)))) )

A magyarosch bemondás a West-en ellenben valóban nagyon szórakoztató, ebben egyetértünk!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.27. 18:09:55

@no-night: a prémium azért elég szeparált, de kinek mi jön be. Ha önnek a CAF fülkés kocsijai jönnek be ahol a klíma a húgyszagot húzza be az utastérbe hát hajrá. :D
Bár ezek elég szélsőséges esetek, mint az is amikor a besorozott IC Rapid kocsin nincs fűtés se világítás, de maradjunk annyiban hogy semmi esetre sem ugatnám le a Railjet-et semmilyen szempontból. A labancék alkottak egy nagyon szép kis vonatot tele ötletes megoldásokkal.

Amennyiben zavaró a termes kocsi, meg kell venni a Business Class-ra a jegyet. ;)

A westes szöveget legközelebb fel fogom venni :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.27. 18:54:29

E csoport: Liverpool, Lyon, Fiorentina, Debrecen

áááááááááááá geci jó meccsek lesznek!!!!!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.27. 20:00:42

@zero: mint fanatikus 'pool szurkoló nem bánom, hogy nem jött be a reggeli tippem :)

ugyan megfogadtam, hogy kőőőcségtakarékosság miatt nem megyek ki a BL-meccsekre (gyanítom, hogy a legolcsóbb jegy is lesz vagy 6-8 ropi), de egy budapesti 'pool vendégszereplés... Húúúú :)))

/nem gecizés, de a Fradit fikázó debreceni szurkolóknak innen üzenem - bár nagyon szurkolok nekik -, hogy tessék felülmúlni a Fradi 1(gy)-2(d)-3(v) 5 pont, szereplését...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.27. 21:24:04

@Seduxen: Kis pöcshuszár, hagyjad már azt a csoportot ezzel!!! :DDD

A Lyon fogja legjobban elpáholni a Lokit.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.28. 00:56:14

@Seduxen:

a válogatott meccsre is kb. ennyi a jegy, szóval megéri !!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.28. 08:43:40

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": na a pesszimista-faschiszta :)))

Tény, hogy a Barca csoport, vagy a Milan csoport anyagilag jobb lett volna, na de november 24.... Hmmmmm :)))

Rögtön az első meccs is jó "móka" lesz, Anfield-en kezdeni :))))

@zero: a legolcsóbb 4 ropi (jó, van 6, 8, 10, meg 15 ezres jegy is). Nem hiszem, hogy a BL-meccsre lesz ilyen "olcsó". De egyebassza, ha 6-8 között lehet venni zsugát, akkor ott a helyem :)))

2009.08.28. 19:13:07

Kósa múltkor nyilatkozta, hogy még sportminisztersége idején ígéretet kapott Fletótól a pálya modernizálására, majd mikor GYF lett a head honcho már azt a választ kapta, hogy nincs rá geppa. Biztos a kormány-negyedre spóroltak :)

Sok mindent lehet mondani Kósára, de ha megnézitek a 10 évvel ezelőtti Db-t, meg a mostanit, akkor jól látszik, hogy nem a Teniszkében kvaterkázott a haversrácokkal egész idő alatt.

cowboy001 2009.08.29. 21:16:25

Kedves Zero!
CSak az utolsó 100 kommentet olvastam, lehet, h vki már elmagyarázta neked, miért nem kapott a DVSC egy huncut forintot sem, hiába nyert 4 bajnokit.
Ha valaki megtette volna már, akkor elnézést kérek.
Szóval.
Lássuk egyben a nem szorosan egybetartozó tényeket:
- Debrecen városa a kálvinista Róma (márpedig a hívő emberek ugye általában nem mszp szavazók, volt ugye kis antiklerikalizmus nemrég...)
- Debrecen városába költözött a Kossuth kormány, ott mondták ki a Habsburg ház trónfosztását, erős a nemzeti alapérzület ugye (Három város lesz sztem kb mindig jobbos többségű: Debrecen, Sopron, Kecskemét (nálunk sok a tanya, az államosítás keményen zúzott, nem véletlenül itt alakult a Rongyos Gárda se...)

Fentiek alapján mondom, hogy ha én mszps ember lennék, hát tuti nem javasolnám, hogy ilyen helyeken komolyabban fejlesszünk, hisz úgyis útálni fog a nép (kb 'nézd a hülye rendőröket, még úszni se tudnak' ha vki nem ismeri viccet, szóljon)

Amúgy gratulálok a Goldenbloghoz.
DE NAGYON VÁROK MÁR EGY JOBBIKOS/KURUCINFÓS VASTAGBŐRT!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 14:46:39

@globocnick: bazz, ott a 400 milla MINDEN centjét a stadionba fektették. (ellenkező esetben szerintem a tulajdonos "kintlévőségkezelő humánerőforrás manager-ei", név szerint Szása, és Vologya látogatták volna meg a sikkasztót, és ŐT "fektetik be" a stadionépítésbe).

Itthon ha valaki rászánna 2 milliárdot egy új stadionra, jó ha 300-400 misi fordítódna az építésre...

globocnick 2009.08.31. 15:01:01

@Seduxen:
Így van. Lehet, hogy egy ukrán stadion építése nem a leglegálisabb dolgok egyike az univerzumban, de 1. felépült egy olyan stadion, ami világszínvonalon is fogyszthatónak tűník (persze, nem lepődök meg, ha jővőre már felújítási munkálatokat végeznek...), 2. nem azon anyáznak, hogy az előző/mostani/következő kormány feladata vajon az építtetés, 3. van egy csapat is hozzá, amelyik már néhány éve az európai foci középmezőnyénel az élbólyába tartozik...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 15:11:19

@globocnick: no igen, gondolom a Sahtar vezetését sem különösebben aggasztja (aggasztotta), honnan jönnek a dollár(száz)milliók :)))

a pénznek ott sincs szaga :))

megjegyzem, pár hasonló "profilú" "vállalkozót" kis hazánkban is lehetne találni...

globocnick 2009.08.31. 17:43:38

@Seduxen:
Igen, bár utoljára a stadler juhász próbálkozott a pénzmosásnak ezen műfajával, és azóta is kesereg, hogy ott van a nyakán rohadófélbe az egész akasztói San Siró... Azt hiszem Magyarországon egyszerűbb labdarúgó csapatot műkődtető gazdasági társaságot venni, mert nincs felelősség, könnyebb a pénzmosás és pont annyi stadiont kell építeni, mint repülőgéphordozó-anyahajót. Ja, és a társaság megvásárlása egyáltalán nem kötelez minőségi labdarúgók vásásrlására. Az játszik ott, akit a bicskei menekülttáborban vásároltál egy borotválkozó tükörért vagy az újvidéki piacon kaptad egy rakomány gumicsizma mellé grátiszba...

süti beállítások módosítása