Skip to content


       Szűrés lista

Tanár úr, milyen érzés prostituálódni?

"Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megdugják" - örökbecsű népi bölcsesség.

Egy nap, két hír:
"A tanár úrnak egy mosópormárkát kellett volna reklámoznia, de visszautasította a felkínált szerződést, mert a forgatáson nem adhatta volna önmagát, hanem egy amerikai kollégáját kellett volna koppintania. Ráadásul Havas a nyolcmilliós honoráriumot is kevesellte a munkáért."

"Havas Henrik a Magyar Villamos Művekkel kötött szerződést, és szeptembertől már saját internetes blogja is az állami cégnek köszönhetően újul meg. A Tanár úr azonban már most népszerűsíti a témát – gondosan titkolt összegért."
 
Ki tud kiigazodni ezen? Egy magáncég pénze nem kellett neki, de az állami milliók meg jöhetnek?

A Magyar Villamos Művek 75%-ban az állam tulajdona. Hogy kinek, mire, mennyit  és miért ad az MVM, nem lehet üzleti titok.

Szeptembertől az év végéig tart az MVM-Havas együttműködés, az MVM megújítja Havas honlapját, már ki is kihelyezett pár logót, Havasnak pedig "fontos", MVM-es témákról kell beszélnie, mint például a Paksi Atomerőmű bővítése. Amúgy sosem értettem, miért reklámozza magát a Paksi Atomerőmű. Meg akar győzni, hogy tőle vegyem az áramot?
Havas ezért hétszámjegyű összeget kap (valahol 1 millió és 9,9 millió között).

Természetesen csak a véletlen pusztán szerencsétlen összjátéka lehet, hogy az augusztusi Playboyban a "nagyinterjút" (lol) Havas Henrik készítette ... nem találjátok ki, hogy kivel ... igen ... wait for it ... Mártha Imrével, a Magyar Villamos Mûvek 34 éves vezérigazgatójával. Pofátlan egy médiakurva ez a Havas!

Tanár úr, milyen érzés prostituálódni?















Tringer Ágoston, az MVM sajtófőnöke ezt nyilatkozta:


"Két fő szempont miatt esett a választásunk Havas Henrikre. Egyrészt lehetőséget ad tehetséges fiataloknak, hiszen az oldalára is bárki elküldheti a verseit, könyveit. Másrészt a havashenrik.hu és Havas Henrik a maga sajátos, szarkasztikus megnyilvánulásaival lehetőséget nyújt fontos témákról folytatott párbeszédekre. A Paksi Atomerőmű bővítése egy ilyen, az egész társadalom számára fontos téma lehet, s Havas ebben nyújthat segítséget az MVM-nek."

Meg is van Havas első videóbejegyzése, kiváló anyag, olyannyira vitára késztet, hogy már kapott is kettő (!) kommentet ...

Tessék, itt az első videó, Havas hozza a tahó formáját. A környezetvédőket göthös zöldeknek nevezi és azt tanácsolja az MVM-nek, alkalmazza Merlinit, mert ő könnyen ki tudná szabadítani az atomerőmű bővítése ellen tiltakozó, magukat esetleg leláncoló környezetvédőket. Pofátlan egy médiakurva ez a Havas!


Azért ezen beszarok, hogy amikor már érzik, hogy közel a vég, véget ér a nyolc bő esztendő, mit ki nem találnak, hogy még továbbra is szívják az állami csecst. Havas, Horn államtitkára?  Havas, a Heti Hetesből? Havas, a Nap-Keltéből? Havas-MVM?

Ki lesz a következő? Gálvölgyi a MÁV-ot fogja népszerűsíteni, vagy Azurák a Fővárosi Csatornázási Műveket? Farkasházy támogatása sínen van, Sas Józsi szintén kipipálva, Népszava, Népszabi, Nap-Kelte, Klubrádió pipa, vajon kikről kell még "gondoskodnia" a Pártnak?

Tanár úr, milyen érzés prostituálódni?

"Hétszámjegyű" összegért a Vasatgbőr is népszerűsít bármit, a kínai emberi jogokon keresztül a Strabagon át a kagylóevésig, bármit. Sőt, nagyvonalúan Havas "hétszámjegyű" összegének a feléért is megtesszük :) Az ajánlatokat várjuk a blog emailcímére.

Azért küldtem egy emailt Tringer Ágostonnak, az MVM Kommunikációs Igazgatójának, a választ még várom ... (mint a közpénzért aggodó magyar állampolgárok, Ti is kérdezhettek  nyugodtan Tringer úrtól, emailben).

 
"-Önök támogatják Havas Henrik oldalát, a havashenrik.hu-t. Legyen szíves elküldeni Nekem a pályázat anyagát, amelyet Havas Henrik nyert meg, és legyen szíves elküldeni nekem a támogatás pontos összegét, valamint hogy ennek fejében Havas Henriktől milyen munkát/teljesítményt várnak el.

-Ki kötötte meg a szerződést Havas Henrikkel és milyen szempontok alapján?

-Havas Henrik első bejegyzése Önökről (http://www.havashenrik.hu/index.php?data[mid]=3&data[bid]=2) kettő db kommentet ért, miközben a szlogen "Az MVM - bevállal, az MVM támogatja a nyílt vitát". Önök szerint ez eredményes "vita" ?

-Szeretnék jelentkezni az Önök támogatására, mivel úgy gondoljuk, hogy Havas Henrik teljesítményét mi is el tudjuk érni fele annyi pénzből, és garantálom, hogy nem kettő darab komment fog születni, mindezt havi 650 000 oldalletöltés mellett. A havashenrik.hu is is hasonló látogatottsággal rendelkezik?"

Az oldal médiértékesítő partnere amúgy a Atlantis Media kft. Ezt írják:


" ... a másik cél a Havas-univerzum teljes keresztmetszetének bemutatása.
Havas Henrik naponta jelentkezik videóblogjával, gondolatait, ötleteit és reményeit folyamatosan a közönség elé tárja, miközben a megszokott pikírt stílusában nyilatkozik meg a minket körülvevő világról.
Összegyűjtjük, mit írnak Havas Henrikről a világháló egyéb oldalain."

Mu-ha-ha ..."Havas-univerzum" ... nagy szöveg!

A hirdetési tarifatáblázatuk szerint a "női, gasztro" kategóriába tartozó 20 oldal (!) napi elérése 55 000, amelyből az egyik oldal a havashenrik.hu. Vajon ebből az 55 000-ből mennyi jut Havas Henrikre? 2000-3000? A tarifák: 3 ft/megjelenés vagy 300-500 ft/kattintás.

Hmm ... Havas tanár úr honlapja nem igazán termeli a reklámbevételeket, jól jön neki az állami MVM-es pár millió forint ... 

Tanár úr, milyen érzés prostituálódni?
Az újdonság varázsa gondolom már elmúlt ... mikor is ... a kilencvenes évek elején?

Címkék: bulvár botrány pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr341336863

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cseh Tamás; Csengey Dénes; Király B. Izabella, 1990 2009.08.26. 10:22:01

Csengey Dénes szövege 1991. április 8-án otthonában, az orvosi jelentés szerint természetes úton (szívmegállás), mindössze 38 évesen elhunyt. A minden előjel nélküli hirtelen és túl korai és titokzatos halála hamar találgatások, összeesküvés-elméle...

Trackback: Havas Henriknek köszönhetjük Gyurcsány távozását? 2009.08.26. 09:39:51

Havas Henrikről mindig is tudtuk, hogy nem a szerénységéről híres. De hogy Gyurcsány távozását is neki köszönhetjük... A tanár úr kifejti, hogy küldött egy sms-t egy MSZP-s vezetőnek melyben azt írta, hogy:"Nem kellene ennek véget vetni? Nagyon un...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabogyula 2009.08.26. 10:49:16

@blas - Ki szelet vet, vihart arat.:
Biztos Te is tudod , MINDEN nem kifizetett villanyszámlát, nagylelkü számlaelengedést, minden ellopott kilowattot beleépitenek az áram árába. Kvázi mi fizetjük ki , Te meg ÉN.
Vagy csak berugtam és ez úgy megy , hogy a vezér nézi a havi jelentést :
- a picsába, Szabolcsban már megint nem fizettek ki egy havi villanyszámlát , vonhatom le a fizumból !
Fel is hivom asszonyt , idén sem mehetünk Hajduszoboszlóra !

spájdernecc 2009.08.26. 10:50:39

@zero:
nem zárták be
a Márkushegy még mindig termel
igaz, a fene tudja meddig
92-ben zárták be Dudart, aztán utána szépen sorban a nógrádiakat, borsodiakat, bakonyiakat.
/ mellesleg a veszteségesség relatív /
a mélyművelésű bányákat zárták be, a bükkábrányi speciel megy ezerrel

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 10:53:12

Kussoltok nem, rohadt náczik!!! Ez így van jól, Havas pedig egy nagyon korrekt antifa, akinek a műsorából megtudhattam, hogy a rendes romákok már a XI. században az angol kávéházakban muzsikáltak.

Áram meg van mindenkinél, különben nem tudnátok itt vinnyogni...ugye?

Szégyenteljes, hogy a sok szarmagyar állandóan itt hőzöng. Dolgozni kell, aztán lesz pénz áramra is , meg a romák is több segílyt kaphatnak akkor, meg Havas Úr is tudja tartani az életszinvonalát...

Sok senkiházi reakciós...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 10:56:17

A tegnapi TV2 riport a meccs után megérne egy misét, mert nem tudom mi volt undorítóbb, hogy a TV2 odahívta Orbánt, vagy, hogy az a szarfaszú odaállt DVSC sállal parolázni, meg Kósa Lajossal stadiont építeni...

Becsületére legyen mondva, majdnem beszólt a TV2-nek, de aztán elkente a mondat végét...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.26. 11:05:41

A termékük természete miatt, nyilván nem várják el, hogy a reklám hatásásra a bevételük nőjön.
Senki nem pattan fel a székből, hogy azannya, anyus, ilyen jó fejek ezek, hát csavarjunk be százas izzót a negyvenes helyett, hadd csobogjon az a jó magyar áram.
MVM negyedéves reklámköltsége kipipálva, MVM marketingesei fellélehgezhetnek, nem lesznek kirúgva, hiszen LÁTSZIK, hogy dolgoznak.
A költségvetésük X millió, megnézték a celeb-árlistában, ki vállalja ennyiért. Volt a Havas, meg Anettka, feldobtak egy pénzt, és Henrikünk nyert.
Ennyi van mögötte.

spájdernecc 2009.08.26. 11:08:13

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
ezzel speciel nem tudom mi bajod
Ovi, mindig minden focival kapcsolatos dologgal kapcsolatban elfogult. Fradibérlete is volt, miután kizárták őket a "magyar elitből"
/ ezbazmeg micsoda paradoxon/
szóval, lehet, hogy röhejes, de legalább ebben következetes

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 11:08:26

@zero: egy 'szolgálati kérdés':

eric ugye jól van? tegnap volt egy igen "furcsa" kommentje az nst.-n, saját bevallása szerint kicsit bebaxott :))))

amit meg tudok érteni.

hazafelé mi is be akartunk csapni még pár sört, gondoltuk ezt az Őrsön elkövetni, de a helyi kricsmik 11-kor bezártak :(((( SKANDALLUM! :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 11:11:16

@spájdernecc: ne legyen igazam, de elnézve ezt a Fradit idén erre (=kizárásra) nem lesz szükség, a II. osztálybe kerülés menni fog saját erőből is...

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 11:12:20

@Droli:

ráadásul azonosítatlan tartalmú palackokból...:-)

spájdernecc 2009.08.26. 11:16:33

@Seduxen:
bizonyítanak önerőből?
hajrá :))

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 11:16:38

@ostoba 8o:

"Fel is hivom asszonyt , idén sem mehetünk Hajduszoboszlóra !"

Jobb is az úgy hidd el, még úgy jártok, mint Kolompárék Pásztón! :-)

Plutonic 2009.08.26. 11:16:40

Mondom én, hogy csak meresztem a szememet ettől a találékonyságtól!
Te meg Zero, szerintem hiába is vársz választ, necces lenne invesztálni ebbe a blogba. :))))
"Punkokat" hogyan lehet pórázon vezetni? :DDDD
Nagyon remélem, hogy sehogy!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 11:19:57

@spájdernecc: na, póóógártárs, óvatosan ezzel, én tősgyökeres "Kinizsi"-szurkoló vagyok :)))

Plutonic 2009.08.26. 11:23:05

OFF

index.hu/bulvar/2009/08/25/szlovak_amokfuto/

:))))) Ezt vajon minek kellene minősíteni? :)))

ON

spájdernecc 2009.08.26. 11:26:14

viszont egy jó Fradi legalább annyira hiányzik a magyar focinak, mint néhány tucat elfogulatlan, tökös újságíró.
most a zömük Havastól, meg Vitraytól kerül ki

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 11:30:50

@spájdernecc: ez igaz. de a "magyar arsenal" (legalább annyi színesbőrű játékosunk van, mint nekik, igaz, a minőség nem ugyanaz) olyan messze van a "jótól", mint Makó Jeruzsálemtől... Sajnos...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.08.26. 11:31:19

@zero: olyanok vagytok, mint havas 87 ben (má bocs! :o))
most kívánjam, vagy ne, hogy így végezzétek?

60hoz közel már jobban szereti az ember a kényelmet, a gerince már úgyis hajlott.

Plutonic 2009.08.26. 11:34:14

@vero: Alapvető kérdés, hogy van-e neki egyáltalán gerince.....

TristanSXT 2009.08.26. 11:34:33

"Göthös zöldek"

Nos, én teljesen támogatom a paksi reaktor bővítését, de úgy vélem, az ilyen nyelvezet használata felesleges, és inkább árt.

Az atomerőművek környezetszennyező hatása minimális, ha leszámítjuk az elhasznált fűtőelemeket.

Ami a fűtőelemeket illeti kevésbé közismert folyamat a reporcesszálás (www.atomeromu.hu/download/553/Reprocessz%C3%A1l%C3%A1s.pdf), amihez személy szerint nagy reményeket fűzök.

Az atomerőmű bővítése pedig nem annyira opció, inkább kényszer.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.26. 11:38:25

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Nem Orbán védelmében, de vajon Bajnai kint volt a meccsen? Vagy valamelyik kormánytag? Azért a tegnapi mérkőzés sportszempontból történelmi volt, s az országnak is igen nagy hasznot hozhat a BL szereplés (felkerülünk a térképre az ősszel).

Orbán meg persze kihasználja az ingyen médiaszereplést, ha odahívják :-) Pont ő ne tenné :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 11:38:26

@spájdernecc: A következetes az, ha valaki nem áll oda azonnal kihasználni ezt a dolgot, főleg nem klubszinten.

Én foci témában elfogult vagyok, ergo ha vm.-ik klubcsapatnak szurkolok, akkor a másik csapat BL sikerénél, nem állok oda szurkolói sállal, azonnal rácápázni a sikerre.

Tény, hogy a Patás sokat tesz a fociért, jól is teszi, de legyen olyan mint a Nemzeti Sport, hogy mindig oda nyal, ahol a siker. (de leginkább a szar fradinak)

Így jön a párhuzam Havas, meg a tegnapi OV riport között.

II János Pál sem vette fel a Milan sálat, mert ő Lazio szurkoló volt, hiszen, mint tudjuk a Lazio szélsőséges, a keresztény egyház asszisztál hozzá, tehát náczi.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 11:40:50

@Droli: Nem ezt vitatom. Gyurcsányéknak csak Kína meg az olimpia volt fasza, lsd. szekeres mint öttusa, vagy mifaszom szakágvezető lett hirtelen, hogy utazhasson.

Nem ezt vitatom, de nem kell rögtön odaállni és más sikerét meglovagolni.

ez a siker elsősorban Debrecené és azé a 4000 szurkolóé aki stabilan kimegy meccsre. Ha esik, ha fúj, ha szarul megy a csapatnak.

A maradéknak meg mindegy.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 11:42:56

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": téged, mint egyszerű szurkolót val'szeg más motívál, mint OV-t.

Én speciel magyar zászlóval mentem ki (suttyóság lett volna részemről talpig zöld-fehérben parolázni), és jót dumáltam pl Honvéd-szurkolóval.

Az eccerű szurkolónak erről szólt a tegnap.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 11:47:54

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": "ez a siker elsősorban Debrecené és azé a 4000 szurkolóé aki stabilan kimegy meccsre."

ja, kb ennyire volt a Fradi sikere a '95-ös BL-szereplés is. Akkor is alig páran fürdőztek a sikerben. Igaz, hogy a hóban-fagyban kitartó szurkolók nagy részének ESÉLYE SEM volt jegyet szerezni a csoportmeccsekre, mert:
1: az általam "nagyrabecsült", és "tisztelt" (lófaszt!) szívóspityubának, meg sleppjének fontosabb volt a divatszurkolóknak juttatni a jegyekből, mint a 'proliknak'
2: nem volt annyi eszük, és belátási képességük a barmainak, hogy NE az Üllőin legyenek a meccsek (ha a csillárról is lógnak az emberek, max 18.000.-férőhely), hanem a Stadionban (akkor simán befért volna 50.-60.000 ember)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 11:54:59

@Seduxen: Erről beszélek. Nem véletlen, hogy az angol szurkolók jelmondata: "Mondj nemet a modern focira".

Egy tisztességes, Milan, vagy MU szurkoló már be sem jut meccsre.

spájdernecc 2009.08.26. 11:56:58

@Seduxen:
egyetértek, javarészt
73 óta vagyok Vidi drukker
az UEFA meneteléskor mindenki az volt
mint ahogy mindenki szurkolt a Fradinak, és minden normális focidrukker most a Lokinak.
veszekedni hazai szinten kell :))
arra a legjobb egy Nagyveleg-Balinka derbi

mry314 2009.08.26. 12:02:21

@Seduxen:
"hazafelé mi is be akartunk csapni még pár sört, gondoltuk ezt az Őrsön elkövetni, de a helyi kricsmik 11-kor bezártak :(((( SKANDALLUM! :)))"

Hát még ha a XI.-ker.-be mentetek volna... :(
(ott ugye 10-kor fájront....)

beleszolok 2009.08.26. 12:04:09

Most nem azért, de egy másik csapat szurkolója miért ne mehetne Loki sálban a meccsre. Akkor ott a Lokinak szurkol, hogy továbbjusson. Ettől függetlenül, lehet, hogy a következő meccsen a Debrecen ellen játszik a csapata, akkor nyilván nem veszi fel a sálat :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 12:09:51

@beleszolok: "nem elegáns".

én mint elvetemült Fradi-drukker NEM tudtam volna a nyakamba rakni egy Loki-sálat, kb "rámégett" volna :)))

ezért a magyar zászló helyette. Ettől még őszintén, és nagyon szurkoltam a Debrecennek, hogy sikerrel járjon

Mint ahogy egy lila majo... ööö, izé Újpest-drukker sem parolázna Fradi-sálban, ha a szükség úgy hozná :))))

globocnick 2009.08.26. 12:09:57

@Seduxen:
A tv2-ről annyit, hogy állítólag a tegnapi mérkőzés közvetítésükben többször mutatták orbánviktort Debrecen sállal, majd a végén az ő véleményét is megkérdezte valami svábyandrás imitátor... (Én persze semmire nem emlékszem, mert a meccs előtt annyi jégert megittam egy cimborrámmal, hogy a Puskás Öcsi Arénáig el sem jutottunk és a lakásán tekintettük meg a meccset, de nekem a második gól se nagyon van meg az emlékeimben... Sebaj, majd a Juventus ellen... Ja, a jegyek nem vesztek kárba, két kevésbé részeg barátunk képviselt minket, akik még nem elérhetőek telefonon...)

Ha d-209-et nem felejthetem el, akkor mit mondjak havas polihisztor henrikről, a horn-kormány 6 napos államtitkáráról, forró tamás elválaszthatatlan barátjáról???????????

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 12:15:24

@globocnick: gratulálok :)))) a lényeg az "oldott" hangulat :)

Na az nagy kérdés, hogy kiket kapnak!? Ez csak az én - nem túl fontos - véleményem, de továbbjutási esélye a Lokinak nincs. Ilyen formán egy Wolfsburg-AZ Alkmaar-Dinamo Kiev csoport nem lenne túl előnyös pénzügyileg.

Akkor má' inkább egy Barcelona-Chelsea-Olympiakosz csoport legyen (nem lehurrogni, fingom sincs, hogy melyik csapat melyik kalapban van...), csak érzékeltetni akartam a különbséget...

Mondjuk attól tartok - és ehhez nem kell pénzügyi zseninek, vagy látnoknak lenni -, hogy a csoportmeccsekre nem 2 ropi lesz a jegy :(((

beleszolok 2009.08.26. 12:20:33

Jó hát ute/fradi szurkoló biztos nem fogja egymás sálát felvenni, meg mondjuk mtk-s sálat se tudnék elképzelni fradista nyakban :Đ

De a loki azért nem olyan gáz :D

Taktikai Atompingvin 2009.08.26. 12:23:24

Faschista véreim! Lehetne visszakanyarodni Havas gyalázásához, Ugyanis én nem értek a futballhoz (copyright Dávid Ibolya)

globocnick 2009.08.26. 12:26:10

@Seduxen:
Tökéletesen igazad van. Itt most az a lényeg, hogy mennyi pénzt fognak keresni, meg az, hogy utána használni is fogják valamire, vagy elhívják a pénz okos és gazdaságos felhasználására Debrecenbe a szívós-furulyás kettőst...
Egyébként meg tényleg jobb volt most kihagyni a bulgár gyapotszedők elleni meccset, mint például a Liverpool ellenit. Viszont, ha azt is átiszom, akkor lemondok...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.26. 12:31:35

@mry314: Óbuda dettó, 10 kor bezár minden, kivéve persze a csókos kocsmákat, a baj csak az,hogy a legközelebbi ilyen is legalább két megállóra van tőlem, botrány!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.26. 12:34:20

némi off:
A tegnapi meccsről írtam is egy szösszenetet a Tudtadon:

tudtad.blog.hu/2009/08/26/a_kormany_szegyelli_a_lokit

mry314 2009.08.26. 12:38:29

@Félkupica_Fehér_Főnök:
"Óbuda dettó, 10 kor bezár minden, kivéve persze a csókos kocsmákat, a baj csak az,hogy a legközelebbi ilyen is legalább két megállóra van tőlem, botrány!"

Ehhhh, szánalom!
Na, ezért van otthon mindig egy kis HP!

dr.justice 2009.08.26. 12:40:27

@derelyegrádi szellem:

Úgy tűnik téged valamilyen rejtélyes okból nagyon izgat ez a téma. Nem először utalsz rá. :)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.08.26. 12:41:46

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

A válasz nagyon egyszerű: mert az a szabadtéri koffeinkocsma van becses családjának a kezében. (Szintén jó történet, és asszem már itt a blogon is volt róla szó, hogy képesek a Világökörség-városképbe, Budapest egyik legfontosabb jelképének számító műemléke mellé egy ilyet odatenni... illetve az illetékesek meg engedélyeztetni...

globocnick 2009.08.26. 12:43:11

Ki is ez a havas a henrik? A tanár úr? A taxisofőrből lett országoshírű fikázógép? Egy átlagos senkiként élte mindennapi életét, ugyanúgy, mint jusztlászló és társai, amikor egyszer csak újságíróvá váltak. És el is hitték, hogy azzá váltak. Ők a magyar média ballasztjai. Ők aczél györgy utolsó turhás köpései az értelmező kéziszótár újságírás címszavánál. Ők azok, akik akkor is zsírosra hízzák magukat, amikor a budapest tévén kérdezgetnek alsómitoménhonnani sztárjelölteket. Az elpusztíthatatlanok. A mindent túlélők. Remélem ez a legutolsó állításom nem teljesen igaz...

caralho voador 2009.08.26. 12:45:28

zero, legalább te ne tanárurazd már ezt a faszt.. Amúgy meg: lámpavas. Mindnek. Van úgy két-háromszázezer lámpavas egyébként az országban? Mert kéne annyi. Minimum.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.08.26. 12:51:13

@caralho voador: Nekem is ez jutott eszembe valamelyik nap .Ez lassan olyan lesz mint rómában a rabszolgafelkelés után . Valamelyik út mentén 6000 rabszolgát feszítettek keresztre.

belzebubó 2009.08.26. 13:01:02

Amelyik férfin 2-nél több ékszer van-ebben benne van a karóra is-abban nem szabad megbizni.Ezt apukám tanitotta :)))
Ennek a wannabitanárnak ezt nem mondta senki el.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 13:03:41

@csodagyerek: én viszont "Szeretem a focit!" (sponsored by gálvölgyi), úgyhogy csend legyen a neved, te "kis taknyos", "menj le inkább gyufáért, alkotni támadt kedvem" (sponsored by Nero /és nem a cd-dvd-író programra tessék gondolni). :)))

@globocnick: tudod mit? ha ugyanolyan idiótán költik el, mint a Fradi anno, akkor MEG IS ÉRDEMLIK. Bár az elköltés szó picit finom kifejezés, az elsikkaszt talán helytállóbb :)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 13:07:26

@belzebubó:Sántít a képlet, mert házasember: gyűrű, karóra, nyaklánc. Máris 3. Állapodjunk meg 3-ban!:DDD

belzebubó 2009.08.26. 13:18:45

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": hoppá! Jegygyűrű,tényleg.
De ennek egy kereszt lóg a nyakában...no comment

spájdernecc 2009.08.26. 13:19:25

a karóra nem ékszer
punktum

spájdernecc 2009.08.26. 13:20:39

a jeggyűrű sem
az tulajdonképpen billog

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 13:23:59

@belzebubó: Mi bajod a kereszttel? Havas álandóan veri a mellét, hogy ő keresztény. Utána meg csodálkozunk a Tóta W. félék kirohanásain...

zala 2009.08.26. 13:24:06

@spájdernecc: "a karóra nem ékszer
punktum"

amióta a mobilpenetráció 100% fölötti, azóta igenis ékszer :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.26. 13:25:46

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Na, a tipikus pesti.
"Jaaaj, az legalább tííz perc!! Menj inkább busszal."
Pudingok. xD

belzebubó 2009.08.26. 13:27:28

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": máson semmi!Magamon sem,na de rajta??? Mindig kiakadok amikor a szörös mellkasán kivillan.Olyan,mintha Vona jelenne meg egy csillaggal.
Igen,hangoztatja,hogy sváb keresztény...

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 13:27:34

@dr.justice:

Valóban megragadt bennem a történet.

Azért ismerjük el: a politikatörténetben meglehetősen egyedinek számít a politikai viták ekként történő rendezése. (legalábbis Pokol Béla könyve említést sem tesz ilyesmiről, mint a politikai konfliktusok rendezési módjáról)

Pollack 2009.08.26. 13:27:35

A "tanárúrnak" megártott a sok kokain, még a videóblogjában is nagyképűen röhög miatta.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 13:31:26

@laspalmas: "Na, a tipikus pesti."

Na, a tipikus vidéki :)))

zala 2009.08.26. 13:33:56

OFF

amúgy a tegnapi Loki ünneplés közben (még az Ovi beszéd előtt) a barátaimmal könnyesre röhögtük magunkat, ahogy a magyar Luis Ramos ünnepelt a zöld-fehér-piros trikolorral :DD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.26. 13:38:17

@laspalmas: Éjszaka 10 után már nem olyan a tömegközlekedés, mint napközben, ha akarnék sem tudnék busszal menni, ettől függetlenül 30-40 perc serteperte éjszaka, ha elfogy a sör és még bontanánk egy üveggel.

A nagyobb probléma az, hogy az alkoholtilalom kivégezte a környék _összes_ éjjelnappaliját, az összes kisközért bezár 10 óra után, egy nyamvadt ropiért már át kell mennem a szomszéd kerületbe, ne mond, hogy normális :o)

Hidd el, hogy nem a lustaság mondatja velem, meló után, ha jó idő van, akkor mindig lesétálom azt a 4-5 kilométert, ami a melóhely és a lakás között van, mert jól esik.

Viszont,ha társaságban vagyok, akkor nem mindegy, hogy 10 perc, vagy 30 perc alatt érkezik meg az utánpótlás, ilyen egyszerű :P

(Ha nagyon-nagyon lusták vagyunk, akkor néha azért megesek, hogy azért rendelünk pizzát, mert van olyan cég, aminél sört is kiszállítanak mellé xD)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 13:38:36

@zala: ne legyél pikírt, lehet, hogy színtévesztő, és a zöldet összekeverte a pirossal... vagy a pirosat a zölddel? vagy ilyesmi...

különben is biztos a galád bolgárok zavarták meg, azok is hasonló "színskálájú" trikolort lobogtattak.

mry314 2009.08.26. 13:38:50

@zala:
"@spájdernecc: "a karóra nem ékszer
punktum"

amióta a mobilpenetráció 100% fölötti, azóta igenis ékszer :) "

Azért az én automata tissot-om ne legyen már ékszer ha kérhetem.Akkor inkább most kihajítok az a k*rva telefont az ablakon (bár, ha azt nézem manapság árban inkább a telefon lehetne ékszer, nem az óra...-na, nem nálam)
Konzervatív-e vagyok?! :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 13:45:17

@mry314: Náczi.

Svájci karóra. Svájc mint tudjuk sokáig ült a nácik által zsidóktól elvett pénzeken.

Szemét horthyfasiszta vagy a karóráddal együtt.

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 13:46:42

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Neked is az a bajod bazmeg, hogy telhetetlen vagy.

A polgármester úr világosan megmondta, eddig és ne tovább, te meg elégedetlenkedsz.

Az ilyen huligánok miatt tartunk itt, ahol tartunk......

:-)

szabogyula 2009.08.26. 13:47:19

Azt birtam mikor bedobták a postaládába az MVM-es szorólapot, hogy cseréljem le 30 éves rezsómat, mert az új kevesebbet fogyaszt , és különben is mindig teljesen kapcsoljam ki a tévét , mert az alján az a kis piros fény energiaellátási zavarokhoz vezethet Dél-Európában .
De akkor legalább az aljára irják oda apró betükkel : Ez a szórólap azért készült 600.000 példányban , mert a sógorom szomszédja vett egy nyomdagépet ...különben meg felőlünk vizforralóval is melegitheted a medencét ..

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 13:53:15

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

és ráadásul, hogy nevezik el ezek a svájciak azt az órát? Na hogy? A márkanév kellős közepébe mi van? Na mi?

Jól látod: SS

Csak azért, hogy az óravásárlók is feltünés nélkül benáczulhassanak.

zala 2009.08.26. 13:54:35

@Seduxen:
tényleg nem akartam bántani LR-t, csak annyira röhögtünk, hogy jól esett felidézni :)
ja és feketefehér tv-ben elég hasonló a piros meg a zöld, lehet hogy Luis ... na de hagyjuk, még a végén a feketék és a fehérek is kirekesztőnek tartanak :)


@mry314: nyaklánc készül drágagyöngyből is és drágagyöngy-utánzat műanyagból is. mindkettő ékszer. az egyiket az igényesek vásárolják, a másikat a szegények. az automata Tissot pedig természetesen a harmadikak :)

mry314 2009.08.26. 13:56:24

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Mea culpa, mea maxima culpa...
Megyek hamut szórok a fejemre, az órámat pedig lecserélem egy poljot-ra...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 13:56:46

@zala: jujj-jujj, veszélyes vizekre eveztünk ezzel a "fekete-fehér" dologgal :))))

szerencsére ez nekem kimaradt, a 19. szektor közepén ülve örültem, hogy a gólokat láttuk :))))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.26. 13:57:43

@derelyegrádi szellem:

A polgármester úr elmehet a búsba, míg ő egész nap ihat, addig én dolgozom. :o)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 13:57:55

@mry314: Na látod, az már egy korrekt antifa lépés lenne. Egyébként viccelsz de a Poljot újra király!:DD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.26. 14:00:42

@derelyegrádi szellem: Természetesen. Arról nem is beszélve, mikor fél 11-e mutat, az olyan mintha egy pálcikaemberr karlendítene. Az aug. 8.-át mikor pedig kijelzi, na azt már meg sem merem említeni!

Mindenkit felszólítanék ezennel egy közös elhatárolódásra Svájctól!!!!!!

mry314 2009.08.26. 14:02:46

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Nem viccelek, illetve de, de szívesen "birtokolnék" egy olyat is...
Van otthon 1ébként egy molnia zsebórám (örökség)
BTW. a poljotnak mindig voltak komoly modelljei (még anno egy orosz srácon láttam 24!!! órás osztású tengeralattjárósoknak készült modellt. Elcseréltem volna, de nem adta :( )

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 14:03:16

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": ajjaj, ha Lindt csokit zabálok, akkor már én is...? Ugye NEEEM????

mry314 2009.08.26. 14:04:55

@zala:
"@mry314: nyaklánc készül drágagyöngyből is és drágagyöngy-utánzat műanyagból is. mindkettő ékszer. az egyiket az igényesek vásárolják, a másikat a szegények. az automata Tissot pedig természetesen a harmadikak :)"

Ezzel ugye nem arra akarsz utalni, hogy MÁS vagyok mint a többiek?!

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 14:05:34

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

:-))))

Igen, aug 8-án fél 11 kor van a lekomolyabb náculás tiSSot órában.

mry314 2009.08.26. 14:06:32

@Seduxen:
ÁHÁ! szóval még tellik csokoládéra...
ADÓEMELÉST!!!

(a telefonom meg ericSSon...)

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 14:09:10

@mry314:

Akkor nincs mese, náczi vagy. :-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.26. 14:14:44

@zala:
"na de hagyjuk, még a végén a feketék és a fehérek is kirekesztőnek tartanak "

És hol maradnak a sárgák? Azt hiszed őket következmények nélkül kihagyhatod a felsorolásból, az ő érzéseik már nem is számítanak, szerinted ők nem is emberek? Szégyelld magad! xD


@derelyegrádi szellem: Igen, bár csak 2 éve lakom itt, viszont tetszik, úgyhogy egy darabig még maradok az tuti :o)

Marcellusca 2009.08.26. 14:15:36

@Seduxen: Svájci csoki! Megaf@szom! A jómagyar Boci mán nem is gyó annak a náczi bélésednek, mi? :D

Télleg, az a gyár még magyar, vagy azt is megvette valami svejczi cég?

Marcellusca 2009.08.26. 14:18:51

@Félkupica_Fehér_Főnök: És akkó még nem is beszéttünk a mulattokrol, a meszticekről. :)

Mert, mint "tanult blogtársunk" mondta vala: Nem minden fekete vagy fehér.

Na, vazze, hova jutottunk?!
Liberós-gyereket idézgetjük, mint a TV2 a MN-et? :))))

derelyegrádi szellem 2009.08.26. 14:19:49

@Marcellusca:

Már nem magyar. Eladták. Megleptelek?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 14:23:10

@mry314: @Marcellusca: nem-nem, az ilyen csokikat (kedves nbh-s, nni-s "barátaim", akik ezt szintén olvassátok) mind-mind AJÁNDÉKba kaptam, és MINDEGYIK után a szükséges ILLETÉK megfizetése MEGTÖRTÉNT!

Éljen Gordon, ÉLJEN A PÁRT!!!

"Fel, fel, ti rabjai a földnek! fel, fel, te éhes proletár..."

(mentem a menthetőt...)

Marcellusca 2009.08.26. 14:32:40

@derelyegrádi szellem: Öszintén? NEM!

@Seduxen: Na, szépen vagyunk, vazze! Oszt, még rám mondtátok, hogy áruló.

Egyébként már kár kapálódzni!
Fent vagy (mi is) a listán és ez olyan, mint a banki BAR-lista.
Csak nagyon-nagyon-nagyon sokára kerülhetsz le. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 14:37:34

@Marcellusca: gondolom posthumus :))))

És ha esetleg "beköpök" pár "reakciós-elemet", mint a régi "szép időkben"? hm?

zala 2009.08.26. 14:40:57

@mry314: isten őrizz, nem szeretnék felmelegíteni ilyen konfliktusokat

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.08.26. 14:42:36

@Seduxen: Akkor Neked bizony kijár majd a lámpavas is, bónusz gyanánt :o)

Marcellusca 2009.08.26. 14:44:13

@Seduxen: Gondolod, hogy a Reakció blogot (már a neve miatt is) nem figyelik régóta? :DDDD
Egyébként meg csak javíthatsz a helyzeteden, de semmissé nem tudod tenni.
Andrássy út helyett Vác. :D

zala 2009.08.26. 14:47:56

@Félkupica_Fehér_Főnök: megkövetem a sárgákat és a rézbőrűeket is, és az a legszomorúbb, hogy erre egy "kötözködő, bosszúálló, kiábrándult indián" kellett hogy figyelmeztessen :( :D

Marcellusca 2009.08.26. 14:53:36

Oóóó, besz@rt a blogmotor.
Nem-e véletlen-e? :)

Ahogy egy másik blogon szoktuk mondani: kötsög blogmotor-os! :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.26. 14:57:02

@Marcellusca: nem -e lehetne -e esetleg -e Recsk, nagytekintetűűű bíróság?? :))))

tudi 2009.08.26. 15:53:39

Eftársak én a havas pénzének a feléért, negyedéért népszerűsítem akár még osama bin ladent is.
Ettől függetlenül szeintem havas elég flegma egy köcsög. Ez sem más, mint egy kis pénz áttjátszás a haverokhoz, hogy aztán elne elejtsék kit kell támogatni a gaz náczi fidesz idején.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.08.26. 15:54:51

Dr. Rokobauer Henrik, a tűzközeli ál-megmondóember.

Vajon jövőre a Patásnak nyal be-e? :)

isti77 2009.08.26. 16:11:00

Ha jól látom, éppen a kislánya "kisvendéglőjének" teraszán adta az inetrjút, a Lánchíd tövében.
Az is megérne egy misét, hogy kapta meg a kis hölgy az engedélyt.

2009.08.26. 17:21:08

Hát csoda ez a Havas! Volt ez már minden--mint a népi mondásban szerepel--"csak akasztott ember nem"! Ö is túl ment sokmindenen, de az a kár hogy rajta nem ment keresztül egy uthenger! Ugyanolyan szarházi, mint az a sok megélhetési politikus , akik most spejzolnak-lopnak!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.08.26. 18:12:34

Egy nap, két hír:
"A tanár úrnak egy mosópormárkát kellett volna reklámoznia, de visszautasította a felkínált szerződést, mert a forgatáson nem adhatta volna önmagát, hanem egy amerikai kollégáját kellett volna koppintania. Ráadásul Havas a nyolcmilliós honoráriumot is kevesellte a munkáért."

Itt nem Tanár úr a helyes írásmód, tehát T-vel, t helyett? Mert nem foglalkozásként emlegetik így Havast, hanem névként. Ugyanúgy, mint Libatolvaj Bajnai, stb...

dr.justice 2009.08.26. 18:32:21

@Marcellusca:

Tudod mi a magyar ? A f@szom. Az. :)) Nincs magyar élelmiszeripar. :((

Horizont 2009.08.27. 10:52:52

A zseniális Tanár úr küldött egy verset nekünk:))

Havas Henrik vagyok én
a legjobb a földtekén

Voltam én már mindenféle
ültem én már minden székben

Ki van éppen kormányon én mindig leszarom
minden éra alatt a maximumot kihozom

Lezser vagyok, flegma,rágózva beszélek
mit csináljak így is szeretnek a népek

Hülyegyerek Zérókám ingyen írja blogját
amíg ő csak "görcsöl" én összehozok egy bulvárt

Az érte kapott milliókból én vígan henyélek
a nép meg csak robotol a "hátsó kert" végében

Szeretnétek kurválkodni,de nem Havas a nevetek
én a milliókból élek amig ti meggebedtek

Tanár úrnak hívnak, zseniális vagyok
nem érdekel senki a főnök én vagyok

Én feljutok a csúcsra nem tötymötyölök
fentről teszek rátok hülye kis köcsögök

XDDDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.27. 13:37:16

@Horizont:

Hát ez egész egyszerűen zseniális!!! xD
Te írtad?

Horizont 2009.08.27. 14:26:20

@laspalmas:
Köszönöm.
Én.
Belőlem ezt hozta ki Havas:)))
Ő a rendszereken átívelő negatív figura.

süti beállítások módosítása